[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste
Acties:
  • 57.711 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Nieuw bericht over de online status!

Kleine quote: "After last nights EA server outage on PS3 and PC, EA have found the issue and put a fix in place and brought the servers back online. This means that both PS3 and PC players can return back to playing Bad Company 2. "

/edit: Nu proberen online te komen, wat nog niet helemaal super gaat.Ik zie geen servers maar krijg ook geen foutmeldingen van dat hij niet kan connecten met EA online

[ Voor 18% gewijzigd door Vincitore op 06-03-2010 13:55 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-10 07:44
Ik ben net online geweest en gaat prima inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Straks eerst maar eens een lege server joinen en kijken of ik ergens kan leren vliegen :X
Het schieten vanuit een heli dat ging in de beta prima, zolang er maar een goede piloot achter de knuppels zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 00:54
Below are the full contents of the Late March DLC, as well as the Bad Company 2 Store Sneak Peak:

Specializations DLC: (Pay)

* Assault: Unique camouflaged M16A2 and matching camo’s.
* Engineer: Unique camouflaged UMP-45 and matching camo’s.
* Medic: Unique camouflaged MG3 and matching camo’s
* Recon: Unique Camouflaged M95 and matching camo’s

**The Spec DLC also includes 3 new awards and one Achievement.

Map Pack 2 DLC: (Free)

* Arica Harbour gets new life with a addition of Conquest Mode.
* Laguna Presa gets enhanced with Rush Mode.

Hoeveel zijn we bereid te betalen voor dit spul ik dacht zelf iets van max 5 EUR wat zouden jullie een mooie prijs vinden ? Te goedkoop en iedereen zal het kopen en dan is het niet meer bijzonder te duur en het blijft bewust of onbewust onbereikbaar voor velen. Ik hoop dat ze een mooie middenweg kunnen vinden kwa prijzen voor deze content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-10 17:22
Als ze van mij extra geld willen zullen ze toch echt met wat beters moeten komen dan wat gecamoufleerde wapens.

Ik zat vandaag al een aantal uurtjes met spanning op de post te wachten. Mijn bestelling van BFBC2 van Gamersland zat vandaag eindelijk bij de post. Installing as we speak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Gewoon niet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Voor 4 wapen skins? Niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Volgens mij lezen jullie het niet goed. Het zijn nieuwe, gecamoefleerde wapens. Met ook nog eens extra skins. Ik zelf zou voor het hele pakket wel 5 euro neer willen leggen, maar ik moet ook eerlijk toegeven dat ik DLC eigenlijk altijd te duur vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Als het goed is zijn het camo wapens + camo outfits (deze wapens zijn overigens pas later te unlocken op hogere lvls)

EDIT Guussieboy was me net voor :P

[ Voor 19% gewijzigd door JT888 op 06-03-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik ben eerlijk gezegd niet van plan om NA aanschaf (€50,-) nog eens EXTRA te gaan betalen. Vind dat echt belachelijk. Als we daar als gamers intrappen is het hek van de dam!

Das mijn bescheiden mening betreffende pay DLC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Ik ben inmiddels bij rank 6 aangekomen (ps3). Het vage is dat in de scorelijst nog steeds altijd rank 1 voor mn naam staat..? Lijkt me een bug. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
partyondude schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 14:12:
Ik ben eerlijk gezegd niet van plan om NA aanschaf (€50,-) nog eens EXTRA te gaan betalen. Vind dat echt belachelijk. Als we daar als gamers intrappen is het hek van de dam!

Das mijn bescheiden mening betreffende pay DLC :)
Je hebt daar wel een punt alleen is DLC uit eindelijk onvermijdenlijk denk ik aangezien dit niet de eerste game is waar DLC voor word aangeboden. Vroeger deden ze dat via expansion packs en nu is het meer persoonlijke aanpasbare content in de zin van dit wil ik wel hebben en dit wil ik niet.

Maargoed extra betalen is nooit leuk hopenlijk komen er wat nieuwe wapens bij die niet unlockbaar zijn en meer maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik vind het prima dat ze het aanbieden, de schoorsteen moet ook roken natuurlijk.

Zolang een niet betalende speler maar geen nadeel ondervind. Dat zou echt een kwalijke zaak zijn.

Wanneer komt die Map Pack precies uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
JT888 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 13:56:
Below are the full contents of the Late March DLC, as well as the Bad Company 2 Store Sneak Peak:
Er staat eind maart maar volgens mij zijn het gewoon modes en geen splinter nieuwe maps

[ Voor 56% gewijzigd door JT888 op 06-03-2010 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 22:14
Wellicht heb ik het over het hoofd gezien, maar hoe kan je scopes krijgen op je wapens?

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:58
Indy91 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 14:28:
Wellicht heb ik het over het hoofd gezien, maar hoe kan je scopes krijgen op je wapens?
Die moet je verdienen. Als je er al 1 hebt, kun je hem kiezen bij het 'aankleden' van je speler.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Die unlock je door punten te scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Indy91 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 14:28:
Deze unlock je bijv. assault eerst de reddot en daarna 4xscope :)

Daarna dien je deze te selecteren bij de wapen keuze menu zodra je ze unlocked hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Er zit wat vooruitgang in bij het spel. Ik heb de game geupdate met behulp van de BFBC2Updater. Nu zie ik servers tevoorschijn komen maar als ik op 'join' druk, dan crasht ie naar de desktop :(

/edit: Hij crasht nu niet meer maar de verbinding met de game server is verloren gegaan.
Kleine vooruitgang maar nog steeds niet werkend :D

[ Voor 27% gewijzigd door Vincitore op 06-03-2010 14:49 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:16
Smoke grenades zijn waardeloos veel te weinig rook komt er van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 09:27
Kimo schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 14:48:
Smoke grenades zijn waardeloos veel te weinig rook komt er van af.
Ik vind smoke nu al anders al flink irritant, probeer ik te snipen, ligt er een smoke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 08-10 17:01
Hoe zit het met het opnemen van ammo en nades als je op een ammo kit staat?
Ik vond het in de bèta verschrikkelijk ambetant dat je meerdere keren over je ammo kit moest stappen om je volledige inventory weer te vullen!

Kan je in de full game gewoon ter plaatse op je ammo kit blijven staan, en alles wordt dan gevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartaa schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 04:12:
iemand een idee hoe ik een wachtwoord op een server kan zetten.
wat ik ook probeer, maar geen van onze 3 gehuurde servers bij i3D willen een wachtwoord onthouden ofzo.

Heb geprobeerd met bc2cc en via het controlpanel van i3D, aanpassingen in ServerOptions.ini en dan met je toch bij gamePassword= een wachtwoord in kunnen stellen.

Wat doe ik fout ?
ranked kan niet op een password, als je servers ranked zijn dan?

**EDIT**
De inlogserver ligt er weer uit?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2010 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Scavy schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 13:50:
Straks eerst maar eens een lege server joinen en kijken of ik ergens kan leren vliegen :X
Het schieten vanuit een heli dat ging in de beta prima, zolang er maar een goede piloot achter de knuppels zit :+
Idd.. als ik weer eens een chopper probeer heb ik ook zoiets van "Ho jongens wacht even met schieten aub! Ik probeer op te stijgen ja!" :+

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
Morpheusk schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 13:00:
[...]

Kan jij wel goed schieten vanuit de helicopter dan? Dan wil ik wel je pilot zijn :P
Schieten vanuit de heli is niet mijn sterkste kant :X
heb ik nog niet gedaan als secondary pilot gevlogen...
Maar ik vind dit wel echt een ownage spel, alleen paar puntjes:
Het refreshen van de serverlist duurt erg lang
Er loopt soms een soort van horizontale lijn door m'n beeld die dan snel weer verdwijnt (ligt het aan de grafische engine?)

Voor de rest loopt alles lekker, ik heb al heel wat rondes gespeeld. Iets van 289 kills en 210 deaths met een k/d ratio van 1.37. Ik heb nog niet 1 tank opgeblazen, misschien pas 2 sniperkills gehaald, en het vliegen in een helicopter lijkt hopeloos. Er is dus nog veel te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee

crashed mn spel :( ging net zo lekker, zeker 7000 punten aan kills en medailles weg :( zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Boeiend die stats hoor :z

Lekker spelen en fun hebben dat telt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Chubz schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:15:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee

crashed mn spel :( ging net zo lekker, zeker 7000 punten aan kills en medailles weg :( zonde
Is het niet zo dat scores/punten evengoed onthouden worden? Ondanks dat je spel crashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
Idd. Mensen die statsgeil zijn :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
ExPlanE schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:34:
[...]

Is het niet zo dat scores/punten evengoed onthouden worden? Ondanks dat je spel crashed?
Was iig wel zo in de beta dat de stats werden onthouden.

[ Voor 5% gewijzigd door KngfCnns op 06-03-2010 15:35 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonthouse
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Nou, na een nacht pielen in de server config is het eindelijk gelukt!

Hardcore SQDM voor PC!
Hier is de info (even gecopy-paste)

Name: FRaG 24/7 HARDCORE SQDM
IP: 85.236.102.67:22167
Gametype: Hardcore Squad Deathmatch
Max players: 16 (4 per squad)
Maps: Arica Harbor, White Pass, Laguna Presa, Isla Inocentes

Other info:
Team kill is OFF
3rd person vehicle is ON
Team Balance is ON

To easily add this server to your favorites:

Go to My Documents > BFBC2 > open Gamesettings.ini with notepad >

Look for the line "FavoriteGames="

and replace it with
"FavoriteGames=3620336944,5a0e30b9-f260-4e90-b91b-0ae0fe309524,FRaG 24/7 HARDCORE SQDM;"

Happy fragging vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 14:55:
Hoe zit het met het opnemen van ammo en nades als je op een ammo kit staat?
Ik vond het in de bèta verschrikkelijk ambetant dat je meerdere keren over je ammo kit moest stappen om je volledige inventory weer te vullen!

Kan je in de full game gewoon ter plaatse op je ammo kit blijven staan, en alles wordt dan gevuld?
Dat kon in de beta ook al, geloof ik. In de full game iig ;) Het duurt alleen lang, dus als je meerdere clips / grenades wilt pakken sta je een tijdje stil. Had wat mij betreft wat sneller gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Ik moet verder ook opmerken dat ze de tanks zo'n 80% generfd hebben vergeleken bij Battlefield 2....
Er is zand, wind, heel erg veel zonlicht. In een tank zie je de halve tijd geen reet. Ja je kunt er kills mee maken, kun je er mee domineren? Nee...Misschien maar beter ook maar achja.
Ook als je met 2en zit in tank en de driver schiet dan zie jij geen hand voor ogen behalve rondvliegend buskruit, zand en weet ik wat allemaal meer
peakaboo schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:24:
Boeiend die stats hoor :z

Lekker spelen en fun hebben dat telt :)
tuurlijk, maar laten we eerlijk zijn je hebt vaak toch net iets meer fun als je de boel ownt dan wanneer je zelf constant geslacht word. Of de teamplay moet wel zodanig lekker zijn dat je vrede hebt met een slechte k/d ratio.

[ Voor 31% gewijzigd door SuX DeLuXe op 06-03-2010 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Zhalix schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 14:54:
[...]

Ik vind smoke nu al anders al flink irritant, probeer ik te snipen, ligt er een smoke!
haha, dat was in America's Army ook altijd vreselijk irritant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:21

ErA

SuX DeLuXe schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:44:
Ik moet verder ook opmerken dat ze de tanks zo'n 80% generfd hebben vergeleken bij Battlefield 2....
Er is zand, wind, heel erg veel zonlicht. In een tank zie je de halve tijd geen reet. Ja je kunt er kills mee maken, kun je er mee domineren? Nee...Misschien maar beter ook maar achja.
Ook als je met 2en zit in tank en de driver schiet dan zie jij geen hand voor ogen behalve rondvliegend buskruit, zand en weet ik wat allemaal meer
Ik vind de tanks zoals ze nu zijn krachtig genoeg.

Sterker nog (ik heb geen beta ofzo gespeeld) maar ik heb zelden zo'n gebalanceerde game gezien als BC2.

Ik ben zelf een fervent nade launcher gebruiker, en met 89% 59% accuracy ook best een goede al zeg ik het zelf :D
En eindelijk kan ik dit ding gebruiken, zonder gezeik van mijn tegenstanders. simpelweg omdat het nog niet zo eenvoudig is om een kill mee te krijgen. Zeker niet als je op de zelfde hoogte staat als je tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Omnyakom1 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:35:
Idd. Mensen die statsgeil zijn :').
Het gaat me niet op de stats, het gaat me om de wapens unlocken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:35:
[...]

Was iig wel zo in de beta dat de stats werden onthouden.
Was in Battlefield 2 ook al zo. Volgens mij als je direct weer joinde kreeg je dezelfde score weer als toen je crashte. Maar misschien ben ik in de war met een ander spel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:50:
[...]

Was in Battlefield 2 ook al zo. Volgens mij als je direct weer joinde kreeg je dezelfde score weer als toen je crashte. Maar misschien ben ik in de war met een ander spel.
Ja klopt was in BF2 ook zo ja, als je de server uitging werden je stats gewoon bewaard, mits de server crashed dan worden de stats niet geupload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:26

aex351

I am the one

Vandaag het spel ontvangen en ga het zometeen maar eens installeren. Ben benieuwd. Volgens mij hebben de mensen met de limited edition nu wel één nadeel. Bepaalde unlocks zijn al unlocked maar ze moeten nog wel de benodigde punten te halen om een rank hoger te komen. Kortom, wanneer de rest een nieuwe unlock krijgt, krijgen zij niets.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 15:22
Hier issie vandaag ook binnengekomen (ps3). Het is wel even wennen zonder al die toeters en bellen extra.

Ben je ook medic en kun je niemand healen ... :P

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
aex351 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:00:
Vandaag het spel ontvangen en ga het zometeen maar eens installeren. Ben benieuwd. Volgens mij hebben de mensen met de limited edition nu wel één nadeel. Bepaalde unlocks zijn al unlocked maar ze moeten nog wel de benodigde punten te halen om een rank hoger te komen. Kortom, wanneer de rest een nieuwe unlock krijgt, krijgen zij niets.
Zeker een nadeel. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff komt het spel eindelijk binnen, kan ik dus niet inloggen. Echt wat een kut systeem. Moet ook elke keer die stomme user agreement accepteren waar hij hij vervolgens gewoon zegt dat hij niet kan inloggen. Doe ik het daarna weer dan krijg ik het bericht dat ik uitgelogd wordt omdat ik meerdere keren met die account ben ingelogd.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Tot nu toe vind ik het een zeer verslavend spel. Het is geweldig allemaal, al die unlocks ook die je kunt vrijspelen, niet alleen geweren maar ook allerlei extra's etc.
Kun je trouwens ook extra skins vrijspelen? Ik zag iemand met rank 16 ofzo en die had een totaal ander pak aan 8)
Kvind die sniper ghillie suits ook weer geweldig, heerlijk zo'n sniper van achter kniven. En dat geluid dat ze maken als ze dood gaan _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoke grenades mogen van mij een stuk beter zijn, omdat ze je 40mm grenades vervangen. En als je ergens lekker kills mee kan maken, zijn het die dingen.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand daar een tactisch rookgordijn mee kan optrekken. Het is hooguit wat nood-cover voor een paar seconden. No-way dat ik daar m'n 40mm grenades voor opoffer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de serverproblemen nu opgeslost of niet? Ik heb vanmiddag eventjes gespeeld, en dat ging verbazingwekkend goed.
Ik krijg nu weer de hele tijd "Unable to log in". Het lijkt me dat dat niks met de EA server te maken heeft.
Vrijheid van spelen heb ik sinds de release nog geen moment gehad, jammer genoeg. Ik weet niet waarom, maar ik ben zwaar afhankelijk van of de multiplayerengine wil meewerken of niet. Of dat nou met inloggen, connecten, of spelen te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb nu ook het "unable to log in" probleem, dus zal dan toch wel de EA server zijn gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Iedereen nu ja:

Afbeeldingslocatie: http://img31.imageshack.us/img31/4183/signin.jpg

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
^^ Ja hier hetzelfde, schiet dus niet echt op.

Net wel de eerste 2 potjes gespeeld sinds 2 dagen, en moet zeggen: ge-wel-dig :D

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

EA!!! fixen die onzin!!! dit is zwaar frustrerend :( :( :(

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Daar zijn ze ook mee bezig, duh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Hmz, net de singleplayer campaign uitgespeeld, 5 uur over gedaan... vond het wel HEEL erg snel gaan, einde was ook iets te abrupt,...

spoiler:
Aan het einde bij de cutscene waar je die uberbadguy russian dude heb gewacked land je dus in Texas, je generaal komt en je hoort dus dat de russians via Alaska invaden, je scherm springt naar de satellite-view en je ziet een rode lijn door trekken, en plots THE END, hier heb je de credits, have fun buhbye!

had wel ff een wtf? momentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 19:32
OMFG unable to login- OMFG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roodbwoy schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:39:
Hmz, net de singleplayer campaign uitgespeeld, 5 uur over gedaan... vond het wel HEEL erg snel gaan, einde was ook iets te abrupt,...

spoiler:
Aan het einde bij de cutscene waar je die uberbadguy russian dude heb gewacked land je dus in Texas, je generaal komt en je hoort dus dat de russians via Alaska invaden, je scherm springt naar de satellite-view en je ziet een rode lijn door trekken, en plots THE END, hier heb je de credits, have fun buhbye!

had wel ff een wtf? momentje
Voer voor BC3 noem ik dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:52
Ik snap eigenlijk niet waar de beta nu goed voor is geweest, ze hebben sinds de release alleen maar problemen.
Schandalig eigenlijk. als je zoiets met een fysiek product hebt dan staat iedereen direct weer bij de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Laatst online: 23:52

Audione0

Strijdt der titanen

Pff, ik word er nu wel een beetje moe van zeg!
Vanmiddag ging het perfect en nu er weer uit.. Jammer...

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Tito129 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:40:
Ik snap eigenlijk niet waar de beta nu goed voor is geweest, ze hebben sinds de release alleen maar problemen.
Schandalig eigenlijk. als je zoiets met een fysiek product hebt dan staat iedereen direct weer bij de winkel.
wat let je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij liggen de inlogservers van EA er weer eens uit. Als ik inlog krijg ik de volgende melding: "unable to log in, please try again. Als ik vervolgens op try again druk komt ie met een andere vage melding namelijk " you have been signed out, this might be due to multiple sign ins with the same account.

pffff........begin er wel een beetje moe van te worden. EA ZORG DAT JE DIE SHIT VOOR ELKAAR HEBT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messedup
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-02-2023
Hmm.. maybe MW2 isn't so bad after all.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het probleem dat ik de ping in de server browser niet kon zien.

Oplossing was het uitvoeren van Steam als Administrator. (Windows 7 64 bits)

Enorme vette Battlefield game nu ik eenmaal goed potjes kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
Ik sta er wel versteld van dat er zoveel problemen optreden bij de PC en PS3 en bij de Xbox 360 niet over gesproken word.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Gaat weer lekker, best wel slechte release eigenlijk. Wat een problemen de hele tijd met inloggen e.d., dat hadden ze toch wel zien aankomen lijkt mij. Is het EA server weer niet is het de server browser wel die 10 minuten draait om een lijstje op te halen, ga je een filter toepassen gaat ie weer alles downloaden en kan je weer 10 minuten wachten |:( Laat staan als je al kan connecten met de servers in de server browser want de meesten doet ie LOADING... en dan doet ie verder niks (Blijf je gewoon in de server browser). Yeeeey :/
Van de servers die er wel in staat ontbreekt 99% de ping en de servernaam loopt helemaal over het spelersaantal en de ping heen.

Viel me ook op dat met behoorlijke regelmaat de score display (TAB) gewoon helemaal raar is uitgelijnd en de scrollbars (Die overigens ook niks doen) gewoon midden in de scores staan.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04:13
heeft iemand de tijden wanneer de servers online komen van EA want ik heb net de game gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

ppft al die gasten hier met nerdrage... ff rustig aan doen, het is EA, had je ECHT verwacht dat de launch soepel zou gaan? Met de resultaten behaald in het verleden en een beetje commen sense had je dit al van mijlen ver aan zien komen en andere plannen kunnen maken voor dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Dus we mogen niet hopen dat ze een keer hun leven gaan beteren?

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Murk schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:51:
Dus we mogen niet hopen dat ze een keer hun leven gaan beteren?
learn2read > EA

Osama Bin Laden die vrede sluit met de wereld en samen met Barak Obama gaat klaverjassen zie ik nog eerder gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol @ het goed blijven praten van EA en haar services.

We moeten gewoon weer wachten. Achja. Ik ga maar dromen over een periode dat ik gewoon kan spelen wanneer ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoldierZ
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 09:20
goosche schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:48:
heeft iemand de tijden wanneer de servers online komen van EA want ik heb net de game gekregen.
Ach, wees blij dat je er niet voor betaald hebt he : ). Maar ik denk niet dat iemand weet wanneer ze dit op orde krijgen, goede kans dat ze het daar zelf nog niet eens echt weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messedup
Hij doet het weer _/-\o_

Hopen dat hij niet crashed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 19:38
Ik speel sinds release zonder enig probleem.

Maar heeft iemand op de pc al alternate fire unlocked? Want als je in heli stapt (niet de blackhawk, maar die andere) en je gebruikt alternate fire schiet hij een ongeleide raket weg. Nou heb ik gelezen dat als de gunner ook alternate fire heeft hij een tracer af kan schieten waardoor de ongeleide raket in eens geleid word :+
Nou zou ik dus willen weten of dit klopt.

[ Voor 80% gewijzigd door chiIIed op 06-03-2010 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
chiIIed schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:00:
Ik speel sinds release zonder enig probleem.
Same here, is dan wel op de Xbox 360. Weet niet op welk systeem jij speelt?

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
pc :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 13:20

beany

Meeheheheheh

Punkbuster geupdated en ik blijf eruit gekicked worden met een Punkbuster melding :(

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messedup
Wat zijn je specs?
Mijn pc zou ook goed genoeg moeten zijn maar het beeld freezed steeds na een tijdje en dan moet ik me pc resetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Messedup schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:57:
Hij doet het weer _/-\o_

Hopen dat hij niet crashed 8)7
Kan wel inloggen maar server browser doet niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:39
Nou, die tweakers review van een 8.5 voor de SP-mode kan ik me toch niet in vinden. Ik ben niet zo'n CoD/BF-shooter fan voor, maar SPs vind ik meestal wel leuk (Crysis, CoD), maar ik vind deze Battlefield toch wel erg houterig spelen als in:
-Op veel paden blijf je hangen, in Crysis kun je natuurlijk extreem veel vrij lopen, maar van die onzichtbare blokkades vind ik gewoon crap.
-Je teammaten zitten er bevroren bij en zelfs als je over de kop gaat zitten ze gewoon stil en gaat alleen hun buidelzakje op en neer (en die gaat altijd op en neer, zelfs als je stil staat :X).

etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messedup
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:15:
[...]

Kan wel inloggen maar server browser doet niks :)
Dat probleem heb ik nog niet gehad, gelukkig. Helaas is ie inmiddels wel weer gecrashed.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja, hope da we volgende week zeker gewoon kunnen spelen, betwijfel het met EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Had net weer ff een paar geweldige potjes Rush op een server waarbij spots alleen maar zichtbaar zijn op de map. Eindelijk zat ik ook eens in een team die goed samenwerkte. Tegenpartij was ook vrij goed, dus potjes waren lekker intensief. Heerlijke game, afgezien van de problemen met connecten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
gelukkig nog geen problemen gehad hier. Vindt wel dat ze de hitboxen is mogen aanpassen. Soms raak je er 1 vol en nog is die mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 03-10 12:41
Het lijkt me leuk om samen met andere van het forum te spelen op de xbox 360.
Voeg me toe: Mars NL

Er is namelijk weinig voice verkeer nu en dat vind ik toch wel jammer.

Er zijn wat weinig maps op dit moment.
Het speelt wel fijn op zich, maar de poppetjes lijken wel wat houterig, maar goed.

Vooral met 3 andere Nederlanders 4vs4 te spelen lijkt me wel wat

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Messedup schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:15:
Wat zijn je specs?
Mijn pc zou ook goed genoeg moeten zijn maar het beeld freezed steeds na een tijdje en dan moet ik me pc resetten!
Manufacturer:
System manufacturer
Processor:
Intel(R) Core(TM) i5 CPU 750 @ 2.67GHz (4 CPUs), ~2.7GHz
Memory:
4096MB RAM
Hard Drive:
319 GB
Video Card:
NVIDIA GeForce 8800 GT
Monitor:
Sound Card:
Luidsprekers (VIA High Definition Audio)
Speakers/Headphones:
Keyboard:
USB-hoofdhub
Mouse:
USB-hoofdhub
Mouse Surface:
Nova Winner 3
Operating System:
Windows 7 Ultimate 64-bit
Motherboard:
ASUS P7P55D
Computer Case:
Cooler Master CM 690

ff van xfire gekopiert, en gewoon adsl lijntje van 5mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 16:15
Ik blijf erbij dat ik de bullet damage in het spel maar erg raar vindt. Heb nu zat situaties dat ik achter een sniper sta, mijn geweer, in burst, op hem neerschiet, dat de sniper zich tijdens het schieten omdraait en mij met 2 pistoolschoten om het leven brengt. Verder snap ik de logica niet om de medic en de engineer niet standaard met tools (health kit, repair kit etc) uit te rusten. In het echt stuur je toch ook geen leger het veld zonder wapens waarbij ze hun wapens maar moeten verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-10 21:51
Die tanks hebben echt een draaicirkel van 2 km als je een beetje op snelheid bent. Die tank upgrades vind ik ook een beetje onrealistisch, hoe kan het nou dat de pantser sterker is als ik in de tank zit met die upgrade dan iemand zonder?

Moet nog wel een beetje wennen aan de gameplay, ik zit in een tank en 2 gasten zaten bovenin een huis, maar ik kon ze niet killen. Na een tijdje kwam ik er achter dat ik ook het hele huis aan puin kon schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
In het echt kan je ook niet op elkaar spawnen, meerdere keren achter elkaar als een kat met 9 levens. Het is en blijft een spel, kan niet anders zeggen.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Connecten is nu echt dramatisch. Ik filter op game mode en kies servers die niet vol en niet leeg zijn. Redelijk snel heb ik dan een lijst met servers. Vervolgens sorteer ik op "ping" en kies dan een server. Bijvoorbeeld eentje met 28/32 players. Krijg dan continu de melding dat de server vol is. Refresh die server dan als je er op klikt ofzo.

Goed, dan heb je eindelijk een server waarbij het lijkt of je er door komt en zie je het load screen van de map. Leuk... je bent er, denk je dan... Nee hoor na 2 minuten laden zit je vrolijk tegen het menu aan te kijken. GRRR ... :(

Ik heb niet de indruk dat het beter wordt. Sterker nog, het wordt slechter. Ik reken er ook niet op dat het nog dit weekend gefixt gaat worden.

Zijn er geen tooltjes waarmee je makkelijker kunt connecten? Zoiets als The All Seeing Eye van vroeger? Dat was pas een briljant stukje software. Geen gezeik meer met die brakke browsers van DICE.

[ Voor 12% gewijzigd door jagermeister op 06-03-2010 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ben blij dat ik dat niet meemaak met mn PS3, versie. Heb al wat games gespeeld, elk zonder problemen :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
aramdin schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 18:01:
Ben blij dat ik dat niet meemaak met mn PS3, versie. Heb al wat games gespeeld, elk zonder problemen :)
Ik heb ook al aardig wat games kunnen spelen, maar nu is er niet meer door te komen helaas. Geef je PS3 maar een kusje en wees er lief voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:50
Speel hem sinds vrijdag ook. Op de 360 onder gamertag Martinspire.
Hoop nog wat meer tweakers ingame te zien. Al ben ik nog niet klaar met de SP (halverwege denk ik)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 08-10 17:01
OCTheEagle schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:58:
Ik blijf erbij dat ik de bullet damage in het spel maar erg raar vindt. Heb nu zat situaties dat ik achter een sniper sta, mijn geweer, in burst, op hem neerschiet, dat de sniper zich tijdens het schieten omdraait en mij met 2 pistoolschoten om het leven brengt. Verder snap ik de logica niet om de medic en de engineer niet standaard met tools (health kit, repair kit etc) uit te rusten. In het echt stuur je toch ook geen leger het veld zonder wapens waarbij ze hun wapens maar moeten verdienen?
Vanaf welk level unlock je misschien je ammo kit of health kit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strykeforce
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-10 13:50
Asgaro schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 18:09:
[...]

Vanaf welk level unlock je misschien je ammo kit of health kit?
Dat kan je zien bij het unlocks scherm, is volgens mij het eerste wat je unlocked.

Hangt niet af van je level maar van punten die je verdient tijdens het spelen van de class zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Hoe uurtjes is de singleplayer ongeveer ? (wacht nog op mijn exemplaar ;( )

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt het dat sommige unlocks het soms wel doen en soms niet? Ik heb ammo unlocked maar die kan ik niet kiezen en ik heb de M1 Garand unlocked volgens stats in het hoofdmenu maar die kan ik ook niet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 11-10 01:18
Tsurany schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 18:28:
Klopt het dat sommige unlocks het soms wel doen en soms niet? Ik heb ammo unlocked maar die kan ik niet kiezen en ik heb de M1 Garand unlocked volgens stats in het hoofdmenu maar die kan ik ook niet kiezen.
Ik heb via veteran status die m1 garand ook unlocked. Heb hem 1 ronde gezien en gelijk even gebruikt, maar met dat ding schiet je niet echt een deuk in een pakje boter. Heeft 8 kogels in magazijn en je hebt er 3 of 4 ofzo nodig voor een kill. Verder is de fire rate erg traag want is semi auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan best maar ik vind het wel raar dat ik hem niet kan kiezen. Net als de ammo box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Tsurany schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 18:28:
Ik heb dat ook. Heb met de medic kit net een red dot scope gehaald, maar ik kan hem niet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Meerdere mensen, waaronder ik, hebben problemen rondom de m1 garand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Robbert1 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:59:
Die tanks hebben echt een draaicirkel van 2 km als je een beetje op snelheid bent. Die tank upgrades vind ik ook een beetje onrealistisch, hoe kan het nou dat de pantser sterker is als ik in de tank zit met die upgrade dan iemand zonder?

Moet nog wel een beetje wennen aan de gameplay, ik zit in een tank en 2 gasten zaten bovenin een huis, maar ik kon ze niet killen. Na een tijdje kwam ik er achter dat ik ook het hele huis aan puin kon schieten :)
Ik merkte ook vanmiddag dat gebouwen volledig kunnen instorten, werd namelijk verpletterd terwijl ik rondliep in een huis :D
Best wel mooi, al die gebouwen ook waar je in kunt. Bij BF2 miste je die schuilplaatsen toch wel een beetje soms.
Verder vraag ik me af of het nou echt zo is dat je bij hogere rankings ook andere skins kunt unlocken, want ik zag een level 17 vanmiddag die had een heel opvallend pak aan en een sniper rifle in z'n handen. Had ie gewoon een sniper gun van een dode soldaat gepakt of kun je hier nu echt skins vrijspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:21

ErA

Lekker potje net. Kreeg behoorlijk wat XP erbij :X

Afbeeldingslocatie: http://s3-llnw-screenshots.wegame.com/9-7398783517461441/7398783517461441_l.jpg

Dit succes wel mede te danken aan een squad welke goed met elkaar samenwerkte.

Afbeeldingslocatie: http://s3-llnw-screenshots.wegame.com/10-0215360725986057/0215360725986057_s.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door ErA op 06-03-2010 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-10 11:56
ErA schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 18:57:
Lekker potje net. Kreeg behoorlijk wat XP erbij :X

[afbeelding]

Dit succes wel mede te danken aan een squad welke goed met elkaar samenwerkte.

[afbeelding]
Mooie KD _/-\o_

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 11-10 01:18
Net echt een vette ronde, helaas wel verloren.

Begon met wat cappen en had b gecapt en ging toen dood (stond 3-3) spawnde weer en heb de hele tijd B zitten verdedigen in een gebouw. Stond toen 16-4. Trok zelf weinig aandacht maar toen mijn squad erbij spawnde merkte de apc van de enemy ons op en knalde het gebouow naar de mallemoeren. Ging dus dood door destruction 2.0. Had toen de M16 unlocked en die speelt vrij chill moet ik zeggen.
Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan GJ een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.