[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste
Acties:
  • 57.711 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
JT888 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 22:26:
Medic health packs neergooien hier en daar liefst op plekken waar je kan schuilen ;)

Hetzelfde geld voor de Assault class deze kan ammo packs neergooien om ammo te geven aan friendly's
En de sniper kan er motion sensors mee neerleggen. En bij de Engineer is dat de repair tool. :)

Niet alleen de medic en de assault heeft dus een extra ability, iedereen heeft dat dus. :)
Gamebuster schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:40:
Player health: 100
Headshot multiplier: x2 (zover ik weet; kan iemand dit bevestigen?)
[afbeelding]
Een F2000 die altijd even veel damage doet? Vind ik wel een beetje heel erg onrealistisch, ook dat de hoeveelheid schade vanaf een bepaalde afstand er niets meer toe doet, of lees ik dat nu verkeerd? :?

[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 05-03-2010 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:37

Oxigeon

En zo is dat!

Ook bij mij op de ps3 kan ik niet inloggen, maar het zal wel weer online komen. Ik ga ff de SP spelen :D

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Ik heb nog niet online gespeeld alleen SP, maar klinkt die hoorn zoals dat geluid uit SP bij dat 'ultieme wapen' geval ?

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 21:29
Nee, meer als een scheepshoorn.

Zo te zien is trouwens de master server down, dus sowieso op de PC krijg ik nu constant de melding 'could not connect to EA online'.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:42
Murk schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 22:39:
Ik heb nog niet online gespeeld alleen SP, maar klinkt die hoorn zoals dat geluid uit SP bij dat 'ultieme wapen' geval ?
Nee, tenminste als je de hoorn bedoelt die het einde inluidt van een conquest game. Als een van de 2 teams rond de 10 punten over hebt, hoor je als verliezend team steeds een heel irritante hoorn ( zoals zon hoorn met zo'n luchtdruk fles )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:18
GJtje schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 22:34:
Een F2000 die altijd even veel damage doet? Vind ik wel een beetje heel erg onrealistisch, ook dat de hoeveelheid schade vanaf een bepaalde afstand er niets meer toe doet, of lees ik dat nu verkeerd? :?
Ze kunnen niet de damage gaan doen voor tot op 1 kilometer, ofja dat zou wel kunnen, maar waarom?

Heb nu ongeveer elke assault rifle mee gespeelt (M16 nog niet nog 5k assault xp ervoor) en ik moet zeggen dat ik nog niet echt een favoriet hebt. De XM8, F2000, Aug, AN98, en M416 spelen allemaal erg lekker. De allereerste vind ik toch het minst. Speel nu de laatste potjes met de M416. Schiet heerlijk. Maar ook de burst fire van de AN98 is lekker krachtig. De AUG is killer op close range en heeft mooie damage. F2000, nja die is genadeloos op close range en op mid-long range goed te gebruiken (gebruikte hem in de beta altijd). En de XM8 is ook fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-10 21:51
Mars18 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 22:23:
[...]

2 weken tegenwoordig wel ja.

Vanavond nog wat gespeeld, Vind de gevechten zeker heftiger dan in COD. Dit is echt oorlog met van alles en nog wat er bij.

Spel vind ik nog heel erg lastig online. Taggen van tegenstanders werkt wel aardig.

Maar als ik medic ben hoe kan ik dan mensen healen?
Dat snapte ik niet.

Sommige potjes duurde wel erg lang, was zeker 30-45 minuten bezig met 1 game.
Als medic moet je eerst een medic kit en defib unlocken, dus je zult eerst gewoon zonder moeten spelen. Vind het zelf nogal een rare beslissing om een medic kit als unlock in te stellen. Ze hadden dan beter een medic kit kunnen laten unlocken waardoor je sneller door wordt gehealed oid.

En dat potjes lang duren vind ik juist leuk, zo komt er meestal wel een strategisch gevecht op gang. Al moet er dan wel wat meer worden samengespeeld in squads, want nu is het meestal ieder voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Robbert1 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 22:54:
[...]

Als medic moet je eerst een medic kit en defib unlocken, dus je zult eerst gewoon zonder moeten spelen. Vind het zelf nogal een rare beslissing om een medic kit als unlock in te stellen. Ze hadden dan beter een medic kit kunnen laten unlocken waardoor je sneller door wordt gehealed oid.

En dat potjes lang duren vind ik juist leuk, zo komt er meestal wel een strategisch gevecht op gang. Al moet er dan wel wat meer worden samengespeeld in squads, want nu is het meestal ieder voor zich.
Ik weet niet of dat met medic ook zo is maar met assault had je na 2 kills ofzo al de ammo pack unlocked
Dus zoveel hoef je er niet voor te doen.

Vind zowiezo dat je alles een beetje te snel unlocked. Ben nu rang 8 en heb op 5k xp alle assault dingen vrijgespeeld. En dat in een dagje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 21:29
Nog trouwens een tip wat betreft 'server full' meldingen: je kunt op een dedicated server reserved slots instellen. Ieder reserved slot wordt permanent voor de speler gereserveerd. Stel je hebt twee reserved slots op een 32 man server, dan zijn er altijd maar maximaal 30 gewone sloten beschikbaar. Als geen van de spelers met reserved slots aanwezig zijn en 30 normale speler verbonden zijn, dan zie je in de server browser 30/32 staan. Probeer je dan als normale speler verbinding te maken, dan krijg je de 'server full' melding.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg net de motion detector? wat doet dat ding? behalve beweging waarnemen :P? kort gezegd ... wat heb ik eraan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonthouse
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Beetje ongelukkig dat de Plasma, de back end server van EA er op het moment uit ligt.. Dit is dus waarom niemand in kan loggen en waarom alle dedicated servers niet in te stellen zijn.

Leek me handig dit even te vermelden hier voor alle PC gamers.

@Rooieziel

Het is erg handig in een druk gebied in non-hardcore, dan krijgen alle enemies ineens een rood icoontje boven het hoofd.

[ Voor 21% gewijzigd door Bonthouse op 05-03-2010 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Brainstorm schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 23:09:
Nog trouwens een tip wat betreft 'server full' meldingen: je kunt op een dedicated server reserved slots instellen. Ieder reserved slot wordt permanent voor de speler gereserveerd. Stel je hebt twee reserved slots op een 32 man server, dan zijn er altijd maar maximaal 30 gewone sloten beschikbaar. Als geen van de spelers met reserved slots aanwezig zijn en 30 normale speler verbonden zijn, dan zie je in de server browser 30/32 staan. Probeer je dan als normale speler verbinding te maken, dan krijg je de 'server full' melding.
Beetje jammer imo, In BF2142 was dit geregeld, dat wanneer iemand met een reserved slot ging joinen de laagste persoon in de ranking werd gekicked zodat die persoon kon joinen. Nu is die slot gewoon niet bruikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:44
Is toch best balen eigenlijk, dat alles plat ligt |:(

[ Voor 24% gewijzigd door partyondude op 05-03-2010 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Laatst online: 05-10 20:09
op een vrijdag De ea server plat aiiii en ik maar willen gamen . GRrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
''It won't be over the weekend. At the minute we are making changes to the server to improve connection stability (see the sticky) so you can actually get into the game servers. ''

and the sticky says

''We are sending out new servers to our providers called "R5". They will be testing them out and changing over the servers by tomorrow evening. This server contains some fixes for the "Connection to the server has been lost" message that a lot of you will have seen.

We are also working on making another new server over the weekend as EA has set up some dedicated front-end boxes just for Battlefield Bad Company 2 which we will update the server to use and should work to improve the stability of connections to EA for everyone. ''

so like the dev says, they are working on the server browser more than performance issues for now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
martijn24 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 23:16:
op een vrijdag De ea server plat aiiii en ik maar willen gamen . GRrrrrrr
Ik kan toevallig net een server joinen
Zit wel niemand in maar het kan dus wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Hogader schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 23:27:
[...]

Ik kan toevallig net een server joinen
Zit wel niemand in maar het kan dus wel
Nope ik niet hoor , ea fail . En zoals ik hierboven lees heel het weekend .

Is hierbij mijn weekend naar de klote :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 14:42

H3llSiNG

Meh.

martijn24 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 23:30:
[...]

''It won't be over the weekend." dus rustig aan komt alles goed.

Wel beetje jammer dat het niet gelijk allemaal goed kan gaan, maarja ze doen er tenminste wel gelijk wat aan.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houdt het nuttig en ontopic, staat niet voor niets in de topicwaarschuwing.

[ Voor 61% gewijzigd door psychoclown op 06-03-2010 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
End of maintenance : 3AM in US, 8AM in UK, 9 AM in FR

Dit schijnt er op een franse site te staan maar dit kunnen ook speculaties zijn.

Ach we merken het wel, als ze de problemen voor morgen ochtend hebben opgelost vind ik het wel best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
[...]

Volgens mij staat er: It won't be over the weekend, dus dat betekent dat het niet over het weekend wordt getild volgens mij,

Nu zit ik ook in een server met spelers, dus het zal wel zo zijn met mensen die nu willen connecten, ik was nog connected

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch raar dat deze gast wel kan spelen: http://en.justin.tv/lflapjackl#r=3QeFYas~
hij gaf advies om via "weapons and gadgets" in te loggen.
Ik heb het geprobeerd, wat denk je?
Niet gelukt uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
o ik las het verkeerd ik dacht dat er stond dat ze heel het weekend ermee bezig waren.
Ik probeer het dadelijk wel weer eens en hou hier in de gaten als het iemand nog lukt
om te joinen . Hoop dat het voor smorgens is start nu maar eens call of duty op die ik
eigenlijk niet meer wou aanraken invm battlefield ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

dat en best wel faal eigenlijk :P er is meer dan gamen O-)
zoals nu de servers plat liggen maak ik even een filmpje van wat ik nu online heb gespeeld .... ja je moet wat ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 23:53:
[...]maak ik even een filmpje van wat ik nu online heb gespeeld .... ja je moet wat ;)
Lijkt me vet om te zien, je post toch wel een linkje he :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Net klaar met een epic vet potje. Ging uiteindelijk 17-4 en hard gewonnen.

Laat mijn BC2 dus nog even aanstaan, anders kom ik er wss ook niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 23:58:
[...]

Lijkt me vet om te zien, je post toch wel een linkje he :*)
jaja over hij gaat nu op de upload :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-10 23:59

BaT

Schijnt volgens een of ander DICE forum figuur, dat de PC versie de meest online gespeelde versie is :*) Erg netjes!

Quote : "btw: PC currently has more people playing and are in game servers than both the consoles."

edit: beetje grappig dat die kerel die opmerking maakt... terwijl niemand kan inloggen :+

[ Voor 30% gewijzigd door BaT op 06-03-2010 00:23 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik snap het zo ie zo niet, het is gewoon slecht hoe dan ook. Als je zo veel geld van zo veel gamers krijgt, kun je toch wel een backup server hebben staan, ik bedoel... Zulke dingen voorzie je toch in lijkt me... Best frustrerend dit...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frustrerend is zacht uitgedrukt.
Het is schandalig dat EA dit weer netjes verziekt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Maak dan een TR aan in plaats van erop in te gaan..

[ Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 06-03-2010 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-10 19:50
Na mijn kritiek van gister begin ik het spel toch aardig leuk te vinden het lijkt een klein beetje op de film Gamer, tja hopenlijk kan je na een patch als die komt liggen op de grond das een van de dingen die ik jammer vindt dat ze dat er niet ingedaan hebben maar voor de rest top spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Wen er maar aan, dat gaat niet komen volgens EA/Dice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 23:38:
Toch raar dat deze gast wel kan spelen: http://en.justin.tv/lflapjackl#r=3QeFYas~
hij gaf advies om via "weapons and gadgets" in te loggen.
Ik heb het geprobeerd, wat denk je?
Niet gelukt uiteraard.
Hij doet singleplayer. (en hoe :N )

[ Voor 38% gewijzigd door Murk op 06-03-2010 00:20 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Dat er 2-3 mensen melden dat de inlog servers down zijn is prima maar daar hoeft niet hele pagina's over gediscussieerd te worden dus graag weer ontopic!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bintzak schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 00:18:
Na mijn kritiek van gister begin ik het spel toch aardig leuk te vinden het lijkt een klein beetje op de film Gamer, tja hopenlijk kan je na een patch als die komt liggen op de grond das een van de dingen die ik jammer vindt dat ze dat er niet ingedaan hebben maar voor de rest top spel.
Wat ik heerlijk vind aan dit spel is wat in BF2 Niet kon.
Ergens heen sluipen en dan ongemerkt vanaf een flank gaan snipen.
in BF2 kreeg je gelijk arty op je kop maar hier heb ik vanavond toch alweer aardig wat kills gemaakt vanaf een ongemerkte hoek. helaas schoof het veld zich toen op en was ik mijn voordeel kwijt was.

Ik als chopper whore mis toch wel een beetje de choppers en grote van maps zoals in BF2.
verder een heerlijk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Denk dat maps ter grootte van BF2 wel erg veel van de computer zullen eisen, ivm Destruction 2.0. Stel je voor dat heel Strike of Karkand de puinpoeier in wordt geschoten, daar gaat je framerate :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Kon nog spelen toen de servers eruit lagen, maar toen freezde de game dus moest ik quiten via taakbeheer. Dan maar even single player spelen en als iedere missie even vet is als de eerste dan moet ik dat vaker spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaT schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 00:12:
Schijnt volgens een of ander DICE forum figuur, dat de PC versie de meest online gespeelde versie is :*) Erg netjes!

Quote : "btw: PC currently has more people playing and are in game servers than both the consoles."

edit: beetje grappig dat die kerel die opmerking maakt... terwijl niemand kan inloggen :+
Had ik niet verwacht;) maar waarom staat op gamespot dan dat de consoles meer hebben?

3,993 Players 32,767 Hours voor de 360
664 Players 2,089 Hours voor de pc

http://www.gamespot.com/p...eldbadcompany2/index.html

Wat klopt hier niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
664. Geloof je het zelf? Trouwens, Gamespot :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:17
En 100.000 uur voor de PC op Xfire...

Tsja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omnyakom1 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 00:40:
664. Geloof je het zelf? Trouwens, Gamespot :')
Ja weet ik, DICE zal het best wel beter weten dan Gamespot. Laat ook weer zien hoe pro-console Gamespot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murk schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 00:33:
Denk dat maps ter grootte van BF2 wel erg veel van de computer zullen eisen, ivm Destruction 2.0. Stel je voor dat heel Strike of Karkand de puinpoeier in wordt geschoten, daar gaat je framerate :p
haha ja dat is waar. dat vind ik wel prachtig, dat niets blijft staan.

net even een can you run it testje gedaan, gewoon nieuwgierig.
en wat blijkt ik kan de game op vol max draaien + fraps op full screen en 15 fps halen. loopt redelijk soepel maar toch zegt de test maar net minimum??? lol best wel fail die test.
hij zegt dat mijn duo core 3,3 moet vervangen voor een quad 2.0 ....als ik al een quad core zou nemen dan toch wel een 3,0 ghz lol.
Afbeeldingslocatie: http://img442.imageshack.us/img442/5585/canyourunit.th.jpg

thumb werkt niet dan maar een link
http://img442.imageshack.us/img442/5585/canyourunit.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2010 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben blij verrast dat de pc nog steeds meedoet in de wereld van gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Hehe toch wel leuke promotie dat ze gedaan hebben in dit filmpje. http://www.dumpert.nl/med...713644f/urban_gaming.html

Gebaseerd op een bestaand idee is dit stiekem best wel goed gejat in plaats van slecht bedacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murk schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 00:47:
Hehe toch wel leuke promotie dat ze gedaan hebben in dit filmpje. http://www.dumpert.nl/med...713644f/urban_gaming.html

Gebaseerd op een bestaand idee is dit stiekem best wel goed gejat in plaats van slecht bedacht :P
Dit is gruwelijk, echt waus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 00:46:
Ben blij verrast dat de pc nog steeds meedoet in de wereld van gaming.
Nou, nu even niet hoor ;)

Ik hoop trouwens wel dat ze op korte termijn de squad en rush maps gelijk gaan trekken. Nu vind ik het aantal maps per type game een beetje karig.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Laatst online: 05-10 10:57
Heeft Dice al een reden gegeven waarom de inlogservers eruit getrokken zijn? en is ook bekend wanneer ze weer online komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Voxyn schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 01:04:
Heeft Dice al een reden gegeven waarom de inlogservers eruit getrokken zijn? en is ook bekend wanneer ze weer online komen?
Laatste bericht:

EA Online is currently investigating an outage of the servers that affects a number of EA games. A fix will be done as soon as possible.

[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 06-03-2010 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Voxyn schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 01:04:
Ik gok dat ze nu bezig zijn met een update. Connectie problemen waren er al sinds woensdag / donderdag, maar inloggen op het account is mij tot vandaag toe altijd goed gelukt. Ik gok dus op een update.. :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Ik kom maar niet verder bij die 2 helikopter in de SP.

Niet te doen, ik was hoefde een heli nog maar een keer te raken en ik was klaar maar nee.
Ik ben dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qwertyuio schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 01:19:
Ik kom maar niet verder bij die 2 helikopter in de SP.

Niet te doen, ik was hoefde een heli nog maar een keer te raken en ik was klaar maar nee.
Ik ben dood.
Ik ken dat gevoel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

terwijl de servers plat zijn maar even een filmpje gemaakt.
Hij is nog aan het verwerken as we speak zo kwaliteit is nog shit. na een kwartiertje zal hij wel 100% live zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=qJhTUCZUTVk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Verwacht van mij binnenkort ook een filmpje, Heb er een flink aantal gemaakt voor bf2142 en ben dat ook hier van plan. Alleen nog even goed filmproggie installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
Ok wie was dit? lol :P

http://www.youtube.com/watch?v=6VIHPNAp_IY

[ Voor 5% gewijzigd door fast-server op 06-03-2010 02:19 ]

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

kleine update: ik kan weer inloggen :')

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:52

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 00:37:
[...]

Had ik niet verwacht;) maar waarom staat op gamespot dan dat de consoles meer hebben?

3,993 Players 32,767 Hours voor de 360
664 Players 2,089 Hours voor de pc

http://www.gamespot.com/p...eldbadcompany2/index.html

Wat klopt hier niet? :)
Lol die aantallen 8)7
Ga maar uit van getallen met 5 nullen gelijktijdig online, 24x7 *; *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stewie! schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 03:14:
[...]

Lol die aantallen 8)7
Alleen bij i3D zijn het er al meer neem ik aan :P
Wel mooi om te zien dat de pc versie het beter doet dan beide consoles _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Vreemd dat mensen rond 1 uur nog steeds problemen hadden.. Ik kon om 0:40 al gewoon weer inloggen.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:48

aex351

I am the one

Een tip voor de mensen die het spel nog willen kopen. Via de webwinkel van de Free record shop kan je 3,99 euro korting krijgen. Het spel kost dan 36 euro wanneer je het afhaalt en 37,95 euro bij het verzenden. De korting kan je krijgen via de winkelmand.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kan je zien hoeveel spelers op dit moment online zijn: http://battletracker.com/index.php?page=BC2Serverlist

Staat nu al op 17000 en de master server is pas net weer draaiend. Wel een stukje meer dan 664 dus en waarschijnlijk waren het er meer geweest als de master server niet een paar uur plat had gelegen.

edit: weet iemand waar ik de "DICE's authorized hosts" lijst kan vinden? Probeer het te vinden met google, maar wil niet echt lukken.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2010 03:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 19:46

bartaa

Battlefield

iemand een idee hoe ik een wachtwoord op een server kan zetten.
wat ik ook probeer, maar geen van onze 3 gehuurde servers bij i3D willen een wachtwoord onthouden ofzo.

Heb geprobeerd met bc2cc en via het controlpanel van i3D, aanpassingen in ServerOptions.ini en dan met je toch bij gamePassword= een wachtwoord in kunnen stellen.

Wat doe ik fout ?

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:16
Stewie! schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 03:14:
[...]

Lol die aantallen 8)7
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de echte cijfers. Mag je die delen Stewie?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Is het ook mogelijk om BC2 op te starten met een IP om direct to connecten daarnaar? Die serverbrowser is zo ontzettend traag dat ik liever een andere gebruik :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Na het behalve van rank 2 zijn eindelijk ook mijn limited edition unlocks ingame verkrijgbaar :)

Weet iemand trouwens hoe je een soldier kunt verwijderen? Unlocks en stats gaan per soldier dus het heeft weinig zin om meerdere aan te maken.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bor de Wollef schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 09:09:
Na het behalve van rank 2 zijn eindelijk ook mijn limited edition unlocks ingame verkrijgbaar :)

Weet iemand trouwens hoe je een soldier kunt verwijderen? Unlocks en stats gaan per soldier dus het heeft weinig zin om meerdere aan te maken.
Volgens mij kan dat niet (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Phyxion schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 09:12:
[...]

Volgens mij kan dat niet (helaas).
Jammer, hopelijk bieden ze die optie in de toekomst (of een rename oid). Een auto login feature zou ook mooi zijn trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiuri2000
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-06 16:24
Daar word aan gewerkt! Momenteel kan het wel via EA support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Is er een update geweest (Client of server)? Vind het spel echt stuk slechter draaien dan gisteren (Op alle servers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiuri2000
Jup, aan de server zijde worden werkzaamheden verricht, link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:35
Ik hou dus echt problemen met de game , en dan heb ik het alleen over naar een server connecten .
-Server browser laden kan eeuwen duren
-Server full terwijl hij dat echt niet is
-Server aan je favo toevoegen lijkt niet te werken
-Server connecten vanuit server browser en er gebeurd echt niets
-Server joinen via een friend terwijl die friend als offline staat
-Servers die allemaal licht grijs zijn (vermoedelijk offline , terwijl ze dat niet zijn)

Verder een heerlijke game eigenlijk als je eenmaal bezig bent , wel vind ik de felheid van de kleuren en met name zand en sneeuw erg hinderlijk , zelfs tot pijn aan ogen toe . En ja ik heb bloom uitstaan .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiuri2000
Dat is echt niet alles, zie hier een lijst op het EA UK forum van wat er tot nu toe verzameld word aan issues/bugs en wensen.
Server browser krijgt btw een update, hoe snel dat zal zijn is niet bekend maar heel lang zal het niet duren aangezien er zoveel klachten over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:30
Zo even wat mensen op PSN toegevoegd die in de lijst op de eerste pagina staat. Werd gek van om met een zootje noobs in het team te zitten. Als je een goeie squad wordt dit spel zoveel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Pff had gehoopt dat ze in 1.5 dag wel wat hadden verbeterd m.b.t. de multiplayer.

Dat 'Waiting for data' duurt inderdaad lang, kan niet toegang krijgen tot EA online en vindt uiteindelijk ook geen servers (bij de 'Play now").

Tot nu toe dus nog geen eens 1 potje gespeeld online kunnen spelen. Wordt beetje zat van hele tijd de singleplayer te doen haha :)

Doe ik iets verkeerd of vindt niemand een server nu? lijkt mij dat het nu rustiger is op dit tijdstip dan donderdagvond om 21 uur ..

[ Voor 21% gewijzigd door Vincitore op 06-03-2010 11:07 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Vondt het wat vreemd dat er nog steeds geen forum voor deze game is bij steam maar misschien is dat bewust gekozen gegeven de problemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 07-10 14:00
Wil deze game misschien kopen maar is de gameplay wel lekker snel zoals CoD6? Speel namelijk iedere dag CoD6 vooral omdat de gameplay zo lekker snel is, speel op de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:04

Vrijdag

De Zwarte

Het speelt wel snel maar niet zo run&gun als MW2. Er is wat meer teamwork vereist en ranken gaat veel minder snel dan MW2. Je bent wel sneller dood dan in MW2 trouwens :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Pheace schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 11:08:
Vondt het wat vreemd dat er nog steeds geen forum voor deze game is bij steam maar misschien is dat bewust gekozen gegeven de problemen :D
Dat is er wel hoor.
Versteegrob schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 11:09:
Wil deze game misschien kopen maar is de gameplay wel lekker snel zoals CoD6? Speel namelijk iedere dag CoD6 vooral omdat de gameplay zo lekker snel is, speel op de PS3
Gameplay kan wel snel, hangt uiteraard van team en mode af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 11:14:
Het speelt wel snel maar niet zo run&gun als MW2. Er is wat meer teamwork vereist en ranken gaat veel minder snel dan MW2. Je bent wel sneller dood dan in MW2 trouwens :+
Het leuke is dat ik altijd veel sneller dood ben in MW2, maar dat hangt meer af van mijn speelstijd (A) (run shorty run style).

terwijl ik in BFBC2 rustig loop en alles eerst es goed bekijk voor ik ga rennen. Maar de ranks gaan inderdaad wel een stuk langzamer, iets wat ik dan wel weer goed vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Nee die is er niet. Er is alleen een Steam forum voor de hele BF serie incl BF-2. Een dedicated BC2 forum is helaas niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Maar kunnen jullie wel servers vinden nu?
Want ik krijg dus de hele tijd dat "Failed to connect with EA online` gebeuren

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Vincitore schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 11:20:
Maar kunnen jullie wel servers vinden nu?
Want ik krijg dus de hele tijd dat "Failed to connect with EA online` gebeuren
Lees eens een paar posts terug, er is onderhoud aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-09 12:37

fstieger99

www.Isaia.it

ik vind de besturing wat minder responsive als MW2 iemand hetzelfde idee?

The Sartorialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Ik heb het spel sinds vandaag, klopt het dat je alleen video-settings op low/medium/high kan zetten en dat je handmatig niks kan aanpassen zoals vertical sync / AA ?

//edit

In de Advanced settings natuurlijk :)

[ Voor 13% gewijzigd door midego op 06-03-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
fstieger99 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 11:22:
ik vind de besturing wat minder responsive als MW2 iemand hetzelfde idee?
Logische als het een andere engine is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Bor de Wollef schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 11:22:
[...]

Lees eens een paar posts terug, er is onderhoud aan de gang.
Ah ok, meende dat je dan wel gewoon kon spelen en dergelijke.
Dan maar wachten totdat ze het opgelost hebben :(

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:04

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 11:17:
[...]

Het leuke is dat ik altijd veel sneller dood ben in MW2, maar dat hangt meer af van mijn speelstijd (A) (run shorty run style).

terwijl ik in BFBC2 rustig loop en alles eerst es goed bekijk voor ik ga rennen. Maar de ranks gaan inderdaad wel een stuk langzamer, iets wat ik dan wel weer goed vind.
Ja inderdaad, wild rondrennen in BC2 is gegarandeerd een sniperkogel in je kners :P Ik heb ook het idee dat BC2 veel donkerder is. Ook als ik de brightness enzo omhoog zet zijn schaduwen toch echt donker en een sniper die daar geparkeerd zit is nauwelijks te zien.

Speelde vanochtend eens in de hardcore mode en dat vind ik veel fijner. Weinig info op de hud en ook geen rode driehoekjes boven een vijand dus lastiger te spotten. Wat ik alleen nog niet zeker weet (en ook nog niet heb geprobeerd) is of friendly fire dan ook aanstaat.

Het vliegen in een helicopter vind ik trouwens best lastig. Omhoog gaat wel, maar naar voren is nog een hele klus, ik ga eigenlijk wel keihard naar achteren maar vooruit is lastiger. Heb al een aantal keer epic fail voorbij zien komen ;( :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Serieus?

Ik nam automatisch aan dat ie er niet was omdat de shop geen doorlink naar het forum heeft.

Even snel een directe link naar het forum pakken dan, thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-10 17:17
midego schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 11:22:
[...]

Logische als het een andere engine is
Dat vind ik niet logisch, besturing moet altijd responsive zijn ongeacht welke engine. Valt mij ook namelijk op, mouse lag alsof Vsync aanstaat...
Mouse acceleration aanzetten scheelt wel wat geloof ik.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Kan iemand een gok doen over de expected lifespan van de multiplayer voor deze game?

Hoe was dat voor BC1 bijvoorbeeld? Ik ben wel een fan van multiplayer spellen maar soms voel ik me toch heel treurig als na een jaar de meeste servers leeg staan bijvoorbeeld (de latere UT's hadden dat nogal).

Ik snap dat niemand de toekomst kan voorspellen, maar zou iemand een gok kunnen wagen gebaseerd op BF verleden? Ik ben daar niet zo bekend mee.

Ik ben nog wel altijd heel blij met min TF2 aankoop gelukkig in dat opzicht.

[ Voor 8% gewijzigd door Pheace op 06-03-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
Niemand kan de lifespan op dit moment raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Tip voor mensen met mouse-lag (zag het net weer langskomen):
Waarschijnlijk heb je de settings op high staan. Kies daarentegen voor advanced, zet alles handmatig op high, maar schakel 'HBAO' uit.

Hielp bij mij, en op het forum wat ik via Google had gevonden las ik ook veel positieve reacties, dus waarschijnlijk is dat de boosdoener.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik vind het vliegen in een helicopter heel moeilijk, 1 keer pilot geweest en 1 keer neergestort. Het besturen is totaal anders dan in BF2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
iemand een idee hoe je de fps ziet ingame?

wel is benieuwd wat ik haal met me 285 gtx en een quad 9950@ 4ghz

laden van het spel met een ssd is ook een lachertje.

[ Voor 65% gewijzigd door B-BRAIN op 06-03-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-BRAIN schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 12:32:
iemand een idee hoe je de fps ziet ingame?

wel is benieuwd wat ik haal met me 285 gtx en een quad 9950@ 4ghz

laden van het spel met een ssd is ook een lachertje.
Installeer fraps of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Volgens de site zou het tot 09.00 uur duren vandaag het onderhoud.

Zelf zie ik weinig verschil, want ik kan nog geen servers zoeken (wel inloggen).
Is hier al wat meer over bekend dat het beter is/opgelost?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiuri2000
If you have a server running R4 please contact the host and ask them to update it. We did give them until 7pm GMT today to convert all their servers but some hosts are waiting for the server to empty of players to cause the least disruption.
Bron: BC2 - Master Server Issues *RESOLVED*
Dat zou dus uiterlijk 8 uur vanavond moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:43
SuX DeLuXe schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 12:31:
Ik vind het vliegen in een helicopter heel moeilijk, 1 keer pilot geweest en 1 keer neergestort. Het besturen is totaal anders dan in BF2...
Kan jij wel goed schieten vanuit de helicopter dan? Dan wil ik wel je pilot zijn :P
Schieten vanuit de heli is niet mijn sterkste kant :X

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Voor wie op de PS3 speelt, Skype heeft en in een actieve squad wil spelen; add me :)

Edit: Oeps, geen sig meer. PSN: zAo82

[ Voor 19% gewijzigd door zAo op 06-03-2010 13:28 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan GJ een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.