[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste
Acties:
  • 57.711 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-10 14:41
Wel grappig hoeveel mensen hem hebben pre-ordered, om hem vervolgens niet als eerste op de release date te kunnen spelen..Pluspunt is wel dat je dan de LE hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Safaci schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 17:58:
Wel grappig hoeveel mensen hem hebben pre-ordered, om hem vervolgens niet als eerste op de release date te kunnen spelen..Pluspunt is wel dat je dan de LE hebt!
De LE versie kan je (nogsteeds) bij Steam bestellen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Great, de limited edition unlocks werken nog steeds niet goed evenals het connecten. Ik heb net welgeteld 34 servers moeten proberen voor ik een connectie kreeg.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:05:
Great, de limited edition unlocks werken nog steeds niet goed evenals het connecten. Ik heb net welgeteld 34 servers moeten proberen voor ik een connectie kreeg.
Ik h eb gisteren met mijn key gewoon de limited edition unlocks gekregen? Je moet de keycode ervoor zonder het koppeltekentje ("-") doen, dan werkt het gewoon. Was bij mij op de PC tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 19:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

heb game nu ook maar vind dat te lang duurt voor dat je trug in game bent als je dood gaat dat je snel dood gaat mooi maar duurt gwoon te lang met respawn

maar veder leuk game alleen spawn duurt te lang tegen over hoe snel je dood bent

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 10:58
Dus niet, pre-orderen bij normale online winkels levert alleen maar een normale versie op. En een paar dagen vertraging. In dit geval zouden wat van die unlocks wat leuk zijn om de verloren tijd goed te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
gratis_vodka schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 17:51:
heb 'm via amazon besteld (vandaag verzonden); kreeg als bedankje voor de pre-order een ak-47 cadeau. Toch aardig zo vlak voor 't weekend :)
ak74u denk ik. Zo ja: geniet ervan. Geweldig wapen. Heb 'm zelf helaas niet, maar heb 'm wel eens gejat.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
GJtje schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:07:
[...]
Ik h eb gisteren met mijn key gewoon de limited edition unlocks gekregen? Je moet de keycode ervoor zonder het koppeltekentje ("-") doen, dan werkt het gewoon. Was bij mij op de PC tenminste.
Inderdaad. Ik had die serial met streepjes 4x geprobeerd bij inloggen. Lekker logisch ook weer. 1x voor de lol die andere geprobeerd en het werkte.

De limited edition unlocks krijg je inderdaad met de serial met streepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

GJtje schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:07:
[...]
Bij mij accepteerde hij de eerste keer de key wel: geen unlocks, elke poging erna (zoals bij veel anderen) geeft aan dat de key al gebruikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 00:54
Bor de Wollef schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:17:
[...]

Bij mij accepteerde hij de eerste keer de key wel: geen unlocks, elke poging erna (zoals bij veel anderen) geeft aan dat de key al gebruikt is.
Steam versie ? wel al 1 game gespeeld zonder unlocks ? Anders zou ik ff contact opnemen met EA / Steam als ik jouw was of gewoon nog langer wachten ...
Gamebuster schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:14:
[...]

ak74u denk ik. Zo ja: geniet ervan. Geweldig wapen. Heb 'm zelf helaas niet, maar heb 'm wel eens gejat.
EBAY !! heb hem daar voor 4 eur gekocht lol (unlocken kan ook natuurlijk maar duurt zolang)

[ Voor 4% gewijzigd door JT888 op 05-03-2010 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Dat is een kwestie van bij de goede winkel bestellen. Ik en velen anderen hebben de game juist vóór de officiele release al gekregen.
Ik ben begonnen met op hardcore servers te spelen, en dat gaat echt een stuk beter omdat de weapon damage een stuk hoger is. Lekker sniper in Nelson Bay, attackers uit de lucht schieten voordat ze kunnen landen, fantastisch. Ook is de M60+RDS+LMS training een erg goede combinatie. Enige wat ik soms wel mis is een ammo indicator.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-10 21:46
Ik kon eerder totaal geen servers vinden, bleek simpelweg te liggen aan het feit dat ik eerst direct een patch moest downloaden :). Zojuist eerste potjes gespeeld en meteen helemaal hooked. Wat een tof spel, MW2 kan de kast in! Heerlijk die grote maps met een goede snipe/combat balans. Graphics zijn dik ok, en het speelt lekker weg. Ik zie nog wel een groot (imo) verbeterpunt in de controls, namelijk het in- en uitschakelen van togglemodus. Ik wil bijvoorbeeld graag de toggle van mijn iron-sights kunnen uitzetten (rechts ingedrukt houden is ADS, los laten is 'normaal'), en bij crouch niet permanent C ingedrukt hoeven houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie trouwens ook soms moeite met spotten (PC)? Ik druk soms als een malle op 'q' terwijl ik op een vijandige tank mik, maar er gebeurt niks. Erg leuk, want dan weet m'n maat niet waar hij moet kijken als ik schreeuw dat er een tank aankomt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Player health: 100
Headshot multiplier: x2 (zover ik weet; kan iemand dit bevestigen?)
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/03/05/1267803030-340.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:39:
Hebben jullie trouwens ook soms moeite met spotten (PC)? Ik druk soms als een malle op 'q' terwijl ik op een vijandige tank mik, maar er gebeurt niks. Erg leuk, want dan weet m'n maat niet waar hij moet kijken als ik schreeuw dat er een tank aankomt :X
Idd, heel irritant. Het beste werkt is echt goed richten en zeker niet te vaak op Q drukken. Ik heb de indruk dat er namelijk een timeout op zit: als je 1x mist mag je ? milliseconden wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
CousinBoneless schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:31:
Ik kon eerder totaal geen servers vinden, bleek simpelweg te liggen aan het feit dat ik eerst direct een patch moest downloaden :). Zojuist eerste potjes gespeeld en meteen helemaal hooked. Wat een tof spel, MW2 kan de kast in! Heerlijk die grote maps met een goede snipe/combat balans. Graphics zijn dik ok, en het speelt lekker weg. Ik zie nog wel een groot (imo) verbeterpunt in de controls, namelijk het in- en uitschakelen van togglemodus. Ik wil bijvoorbeeld graag de toggle van mijn iron-sights kunnen uitzetten (rechts ingedrukt houden is ADS, los laten is 'normaal'), en bij crouch niet permanent C ingedrukt hoeven houden...
Idd. Helemaal mee eens. Ik had daar meerdere keren over geklaagd op battlefield feedback fora, maar ze hebben er blijkbaar nog niks mee gedaan.

Ik heb crouch op L-ALT zitten zodat ik 'm met mijn duim kan inhouden. Even wennen, maar werkt erg prettig als je eenmaal gewent bent.

[ Voor 3% gewijzigd door Gamebuster op 05-03-2010 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Ik heb via steam de LE versie aangeschaft. Nu heb ik hem geinstalleerd, maar hoe voeg ik nu die extra code toe? Heb hem wel ingetypt, maar wat gebeurt er dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Tromp.et schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:43:
Ik heb via steam de LE versie aangeschaft. Nu heb ik hem geinstalleerd, maar hoe voeg ik nu die extra code toe? Heb hem wel ingetypt, maar wat gebeurt er dan?
Multiplayer > Redeem code (onderste optie) > typ de code met 16 tekens in 4 groepjes van 4 in, inclusief streepjes. Daarna kan je ingame gebruik maken van de dart-dinges, thompson M1A1, M1911 pistool en secondary gun voor tank.

De secondary gun krijg je als je W-ALT kiest in de laatste kolom van je weapon-selection-menu. Je krijgt dan een machine gun op je tank onder de rechter muisknop. Op de bradley (mini-tank) krijg je een laser-guided-missile.

Overigens, gelieve je vragen te stellen in het Battlefield Bad Company problemen topic om dit topic schoon te houden. (geen linkje atm. Zoekertje werkt prima)

[ Voor 9% gewijzigd door Gamebuster op 05-03-2010 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Tromp.et schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:43:
Dan ontploft je pc !!

Je moet eerst even een game starten en daarna heb je als het goed is je unlocks ;)
Gamebuster schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:47:
[...]

Overigens, gelieve je vragen te stellen in het Battlefield Bad Company problemen topic om dit topic schoon te houden. (geen linkje atm. Zoekertje werkt prima)
Nog een apart topic is dat handig ?

[ Voor 29% gewijzigd door JT888 op 05-03-2010 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Weet iemand hoe je een gemaakte soldier kunt verwijderen? Zijn de limited edition unlocks trouwens soldier gebonden of account gebonden? Gezien de unlocks bij mij en veel anderen niet werken: zijn het echt allemaal unlocks die je ingame ook gewoon zult behalen, dus geen limited wapens etc?
JT888 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:22:
[...]

Steam versie ? wel al 1 game gespeeld zonder unlocks ? Anders zou ik ff contact opnemen met EA / Steam als ik jouw was of gewoon nog langer wachten ...
Steam versie idd. Contact opnemen met EA schijnt (naar de reacties op Steam) niets uit te maken helaas.

[ Voor 39% gewijzigd door Bor op 05-03-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 17:53:
Heeft iemand die BC2 pre-ordered heeft van Game.co.uk hem al vandaag ontvangen? Ik kreeg namelijk woensdagochtend een mail van dat hij 'despathed' zou zijn.
Heb precies hetzelfde en ook nog niet binnen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamebuster schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:47:
De secondary gun krijg je als je W-ALT kiest in de laatste kolom van je weapon-selection-menu. Je krijgt dan een machine gun op je tank onder de rechter muisknop. Op de bradley (mini-tank) krijg je een laser-guided-missile.
Dit is niet voor de PC dan?
Ik kreeg wel een vehicle-unlock, maar die was voor meer accuracy oid. Geen laser-guided missiles for me :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Bor de Wollef schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:52:
Weet iemand hoe je een gemaakte soldier kunt verwijderen? Zijn de limited edition unlocks trouwens soldier gebonden of account gebonden? Gezien de unlocks bij mij en veel anderen niet werken: zijn het echt allemaal unlocks die je ingame ook gewoon zult behalen, dus geen limited wapens etc?

[...]

Steam versie idd. Contact opnemen met EA schijnt (naar de reacties op Steam) niets uit te maken helaas.
Dat zuigt hoop dat ik niet dezelfde problemen ga ervaren met steam :)

Ze zijn account gebonden lijkt mij net zoals de game serial en het zijn allemaal unlockables geen limited wapens ;) maargoed je hebt er nou eenmaal voor betaald ze zullen er vast wel mee bezig zijn.

Dat je geen antwoord krijgt komt denk ik doordat er honderden zo niet duizenden zijn met het zelfde probleem en hun mail boxen uitpuilen van de klachten en problemen hehe. Maargoed een nieuws bericht of enige feedback op de EA site zou wenselijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-10 20:14
Hmm begint nu wel behoorlijk irritant te worden, gister eigenlijk 80% v/d games niet kunnen connecten...en nu geeft steam de hele tijd: this game is unavailable...
Argh... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
Robbert1 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 17:34:
[...]

Ja heb ik ook, hij bleef op xfire ook aanstaan daardoor

Ik kon net trouwens niet meer connecten, tijdens een potje stond er connection to the server has failed oid. Toen ik daarna andere servers probeerde te joinen lukte dat ook niet. Met mijn soldier kon ik wel opnieuw inloggen

edit: Ik probeerde net mijn andere battlefields op http://veteran.battlefield.com/ te registeren, maar alleen van BF2 lukte het, bij 1942 herkent ie mijn code niet en bij 2142 kan ik niet inloggen. Hebben meer mensen hier problemen mee?
ik kan van alle me oude battlefield games de game keys wel invullen maar dan zegt die dat de keys al geclaimt zijn. Wel heel maf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:42
Ok. Net in Port valdez, komen de defenders gewoon de berg op van de attackers ( bij hun spawn ) en blijven daar lekker base rapen. In de beta was dat helemaal niet mogelijk, je kon zover niet komen. Waarom is dat in hemelsnaam verandert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
JT888 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:49:
[...]

Dan ontploft je pc !!

Je moet eerst even een game starten en daarna heb je als het goed is je unlocks ;)

[...]

Nog een apart topic is dat handig ?
Ik dacht dat het topic er al was, maar kan 'm zo niet 1-2-3 vinden. Maar ja, ik denk dat het wel handig is om dit topic te reserveren over het spel en niet om 100x dezelfde vragen te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:55:
[...]
Dit is niet voor de PC dan?
Ik kreeg wel een vehicle-unlock, maar die was voor meer accuracy oid. Geen laser-guided missiles for me :(
Ik heb 'm op PC. Bij de limited edition van steam beloven ze zelfs een vehicle alternate fire unlock.

> http://store.steampowered.com/app/901297/

"Supreme Vehicle Firepower: Additional weapon packages are mounted for the driver of all armored vehicles, greatly expanding the range of targets the vehicle can successfully engage and destroy."

Je moet deze dus wel selecteren onder de laatste kolom onder de naam "V ALT" o.i.d.. Het icoontje bestaat uit 3 kogeltjes. Deze hoef je niet vrij te spelen als je de LE hebt van steam: je begint er direct mee, net als de M1911, thompson en tracer dart.

Andere 2 unlocks:
-Motion sensor op je tank waarop je op je kaart vijanden kan zien die vlak bij je tank zijn. Handig om irritante C4 zelfmoord gasten op tijd tegen te gaan.
-Improved Armor, waarbij je tank moeilijker kapot te maken is.

Ook deze 2 heb je al standaard unlocked by de LE van steam, maar kan je zonder LE normaal unlocken door veel met voortuigen te spelen.

[ Voor 18% gewijzigd door Gamebuster op 05-03-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
B-BRAIN schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 19:07:
[...]

ik kan van alle me oude battlefield games de game keys wel invullen maar dan zegt die dat de keys al geclaimt zijn. Wel heel maf
Die site is brak als je de zoek functie van tweakers.net gebruikt dan zul je zien dat iedereen daar min of meer problemen mee heeft. Ik geloof dat ze later met een andere site zullen komen al met al jammer dat het nu niet werkt maar ze hebben hun handen al vol aan BC2 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
JT888 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 19:12:
[...]

Die site is brak als je de zoek functie van tweakers.net gebruikt dan zul je zien dat iedereen daar min of meer problemen mee heeft. Ik geloof dat ze later met een andere site zullen komen al met al jammer dat het nu niet werkt maar ze hebben hun handen al vol aan BC2 8) .
Gamebuster schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 19:09:
[...]

Ik dacht dat het topic er al was, maar kan 'm zo niet 1-2-3 vinden. Maar ja, ik denk dat het wel handig is om dit topic te reserveren over het spel en niet om 100x dezelfde vragen te beantwoorden.
Ik kan het topic ook niet vinden ;)

Maar deze vraag lijkt me ook wel iets voor de topic start FAQ als het er nog niet staat :)

EDIT: Mmm hier ging iets niet goed zo te zien double post ipv edit + eigen quote 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door JT888 op 05-03-2010 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

JT888 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 19:12:
[...]

Ze gaan niet met een andere site komen: ze gaan het Veteran program volgens diverse bronnen opdoeken.

Wanneer je de melding krijgt dat de key al in gebruik is kun je het overigens op de veteran site rustig een paar keer weer proberen. Bij mij hielp dit ook, soms was het direct de 2e keer al goed, soms na 5 of 6 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Hoe doen jullie dat met die blur of felle lichten .... het is gewoon verschikkelijk zelfs met die bloom op false

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodhoedje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:26
Is het mogelijk om servers aan de hand van het ip bij m'n favorieten te zetten?

Zoeken helpt niet in het geval van de GOT server (die van duiveltje dus :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Gisteravond hele avond geprobeerd om een server in te komen maar elke keer het bekende bericht, vanmorgen voor het werk nog een keer geprobeerd en eindelijk even kunnen spelen!

Zojuist weer heel even online gekunt maar even de server uitgegaan en ik kom gelijk weer nergens in, mis ik trouwens nog iets in de serverbrowser?

Als ik zoek op ranked,punkbuster,no password, en dan all servers krijg ik echt niet zoveel servers te zien, ook zoeken op naam bijv i3d lukt niet.

Heb toch het idee dat ik veel meer servers moet kunnen vinden met de filters die ik gebruik?

*edit* als je eenmaal online kunt....heel erg 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Sipio op 05-03-2010 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
rhermans schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 19:29:
Hoe doen jullie dat met die blur of felle lichten .... het is gewoon verschikkelijk zelfs met die bloom op false
Oorlog is ook verschrikkelijk :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-10 21:51
Bor de Wollef schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 19:20:
[...]

Ze gaan niet met een andere site komen: ze gaan het Veteran program volgens diverse bronnen opdoeken.

Wanneer je de melding krijgt dat de key al in gebruik is kun je het overigens op de veteran site rustig een paar keer weer proberen. Bij mij hielp dit ook, soms was het direct de 2e keer al goed, soms na 5 of 6 keer.
Heb nu inderdaad BF1942 en en Road to Rome toegevoegd. Alleen vaag dat BF2142 niet wilt lukken, die site gaat tenslotte via je EA account en je kunt battlefield 2142 niet zonder spelen ... Overigens staat BC2 er ook niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Gaaf spel, net gekocht.

Meteen online gaan spelen, 25 minuten 4vs4 gespeeld, Was goed om wat ervaring op te doen,
Ik heb namelijk geen Battlefield ervaring.

1 vraag: Ik heb nu een automatisch geweer, maar met een simpel vizier. Kan ik later nog iets van een Red Dot Sight krijgen zoals in Call of Duty ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik begrijp er echt helemaal niets meer van, net een uur gewoon kunnen spelen, en nu krijg ik ineens weer de melding dat de connectie naar de server weg is. Ik had gehoopt eindelijk eens lekker te kunnen spelen, gaat echt helemaal nergens over dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
pff net ingame de eerste aimbotter al tegen gekomen ;( en hij gaf het ook nog toe. Waar gaat het heen met de game wereld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Mars18 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 19:37:
Gaaf spel, net gekocht.

Meteen online gaan spelen, 25 minuten 4vs4 gespeeld, Was goed om wat ervaring op te doen,

1 vraag: Ik heb nu een automatisch geweer, maar met een simpel vizier. Kan ik later nog iets van een Red Dot Sight krijgen zoals in Call of Duty ?
Welkom in de wereld van Battlefield :)

En ja later krijg je een reddot werkt echt super maar eerst unlock je nog 2 andere wapens (assault) :)
B-BRAIN schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 19:41:
pff net ingame de eerste aimbotter al tegen gekomen ;( en hij gaf het ook nog toe. Waar gaat het heen met de game wereld
Trieste mensen zul je altijd hebben die loopt wel tegen de lamp en dan word ie gebanned door punkbuster ;)

[ Voor 24% gewijzigd door JT888 op 05-03-2010 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
JT888 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 19:42:
[...]

En ja later krijg je een reddot werkt echt super maar eest unlock je nog andere wapens :)
Oke, mooi want het richten vind ik nog lastig.
Speelde 1 level online op een soort van basis die ik grafisch wat tegen vond vallen.

Maar speel nu het Jungle level online, man wat een prachtig gebeuren _/-\o_ :9~

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Trouwens, de laatste keer dat ik BF speelde (BF1942) zocht ik nog servers via All Seeing Eye, bestaat dat nog? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
JT888 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 19:42:
[...]

En ja later krijg je een reddot werkt echt super maar eerst unlock je nog 2 andere wapens (assault) :)
En een x4 scope vergelijkbaar met de ACOG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:44
Mars18 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 19:37:
Gaaf spel, net gekocht.

Jep, er valt een hoop vrij te spelen, ook red dot richt hulpmiddelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
hehe 2 CHEATER BANS binnen 24 uur heel mooi >:) !!

Punkbuster Ban

[ Voor 63% gewijzigd door JT888 op 05-03-2010 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-10 23:59

BaT

Zo; eindelijk het irritante muisprobleem opgelost :) Blijkbaar vind BC2 het niet leuk dat mijn 3DConnexion Space Navigator standaard is aangesloten; die er uit trekken en de muis problemen waren verholpen!

Ik heb ook vandaag in een ruk door de SP uitgespeeld; en ik vond hem best vermakelijk; alhoewel er soms stukjes in zitten die hartstikke lelijk zijn (stukje in de jungle op 't einde vooral.... als je als boordgunner bezig bent.... mijn god; die waterval kon niet nog lelijker :/ (onder andere)); is het over het algemeen een pareltje om te aanschouwen. Het is een lekkere lineaire shooter; en dat doet het goed.

Kwa MP heb ik nog eigenlijk helemaal geen Conquest gedaan; terwijl ik na het spelen van de beta daar wel heel veel zin in had. Ik ben nl compleet verslaafd aan die Squad Deathmatch; wat is dat een heerlijke modus _/-\o_ Vooral Africa Harbor is super om dan te doen. Dat sneeuw level ook trouwens. Heerlijk dat je ook gewoon je favo map/modus kan joinen; zonder automatch gezeur ;)

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Van mij mogen ze de game nog ff 2 weken offline gooien en al hun problemen oplossen. Friendslist werkt niet, kicks uit het niks, echt brakke hit registratie etc. Had niet verwacht dat t zo zou lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik ga denk ik upgraden voorns het spel te kopen . Heb het even illegaal gedownload en getest maar ben bang dat mijn E5200 @4 ghz toch zwaar tekortkomt. Waarschijnlijk door de 2 mb cache en dat het een dualcore is.

Heb echter een beperkt budget dus dat wordt een AMD quadcore met flink wat DDR3.

Wel merkwaardig toch dat Red Faction Guerilla soepeler liep met realtime physics dan dit spel. En dat ik 40 fps krijg als ik tegen een muur van dichtbij staar vind ik ook merkwaardig. Zit er een resource leak in de engine zelf?

[ Voor 28% gewijzigd door Omnyakom1 op 05-03-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-10 23:59

BaT

Battlefield heeft nou dan ook nooit echt bekend gestaan om zijn superieure hit detectie....

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Ik begin me steeds meer te ergeren aan de hit reg van een sniper, soms schiet je echt volop raak en dan gebeurd er niks? ben ik de enige met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 13:25
Hou je rekening met bulletdrop van een afstand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Chubz schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 19:58:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan de hit reg van een sniper, soms schiet je echt volop raak en dan gebeurd er niks? ben ik de enige met dit probleem?
Het is geen 1 shot 1 kill tenzij het een headshot is. Wellicht dat de latere unlocks wel 1 shot 1 kill zijn maar het standaard wapen en de 2de unlock zeker niet.

Dus jouw probleem is nu dat je moet oefenen :P

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/a4ucll.png

kwam ik tegen op het steam forum met de comment of hij morgen dood gaat LOL

[ Voor 83% gewijzigd door JT888 op 05-03-2010 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
JT888 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 20:08:
[...]

Het is geen 1 shot 1 kill tenzij het een headshot is. Wellicht dat de latere unlocks wel 1 shot 1 kill zijn maar het standaard wapen en de 2de unlock zeker niet.

Dus jouw probleem is nu dat je moet oefenen :P

[afbeelding]

kwam ik tegen op het steam forum met de comment of hij morgen dood gaat LOL
Dan raak ik, ik heb het over de hitreg, ik heb meestal wel een hit rate van 60% maar soms is het gewoon dat ik raak maar ik krijg niks te zien dat ik hem raak... alsof hij mis is gegaan en daar klopt niks van. En ja ik houd rekening met de bulletdrop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Chubz schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 19:58:
Dat gebeurd niet alleen bij de Sniper, gebeurd bij alle wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Jammer genoeg geen tijd gehad om naar Middelburg te gaan. Misschien morgen toch maar even een lokale winkel bezoeken. Als ik geen gebruik kan maken van m'n OV heeft die besparing ook geen zin :+

Kun je trouwens de klassen van je teammates zien?
Ik kon 't in de beta niet ontdekken, maar soms is het wel handig om juist een klasse te kiezen die weinig vertegenwoordigd is om betere kansen te hebben als team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Lizardz schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 20:31:
[...]

Dat gebeurd niet alleen bij de Sniper, gebeurd bij alle wapens.
hoop dat ze dit snel patchen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen met problemen zoals gekicked worden of geen server kunnen joinen.

ik heb een aantal van de stappen gevolgd die ik op een ander forum las en het heeft voor mij geholpen.
ik kan nu de ping zien en ranked games joinen.

#1 Update PB if you have not done so you will need to manually up date it yourself it is best to use this http://evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php this is to fix the PB INIT kick but getting kick from dedicated servers for no reason is a server side Because they do not have there PB updated.

#2 For people who got the game from Retail, update your game using the BFBC2Updater.exe it is in the BFBC2 folder the update is a bit big but will somewhat help with the failed to connect to EA.

#3 For the steam users i would Suggest downloading http://ea-link.en.softonic.com/ it is the ea download manager once you have it installed and running log in using the same login as you would with the game then hit the activate tab and enter your serial # in the box, it will then ask you if you have the Downloaded version of BFBC2 or the regular you will check the Downloaded version, once you've done that you will begin to download the game after its done downloaded your able to install it as if it was the retail, the all you have to do is the same steps for #1 note that this requires you to uninstall the one you have for steam.

#4 It is suggested that you uninstall the BFBC2 Beta as this is known to create problems.

#5 This can help get rid of the cannot connect to server plz check your network connection. I would suggest opening the ports that the game uses theses ports Are....... These are ports that a EA tech will tell you to open.
TCP 80 UDP 18126
TCP 18121
TCP 18126
TCP 18505

NOTE: I run windows XP and this does work for Vista as well but not to sure of win7

#6 Try running the game as administrator and this has helped as well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
ik kan niet eens meer naar EA connecten nu... hmm gezellig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Weet iemand hoe je de sneeuw en het zand die wordt opgeblazen door de wind kan uitschakelen? Het is door die zooi echt onmogelijk te snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chubz schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 20:47:
ik kan niet eens meer naar EA connecten nu... hmm gezellig
ik ook in eens niet meer :S
begint echt een drama te worden zo. in 2 dagen 30 minuten kunnen spelen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met gamehubs.com , wat de leveringstijd ongeveer zou zijn ?
BC2 is namelijk eergisteren verzonden en ik heb gehoord dat het wel ongeveer 2 weken kan duren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Wen er maar aan zou ik zeggen. EA/DICE hebben de gewoonte op problemen niet tijden de ontwikkeling te verhelpen maar pas na de release. Zeg nou zelf. Wie kon er fatsoenlijk online komen in BF2 de eerste week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die een pre order deden zouden toch een Limited edition moeten krijgen?
ik had bij Bol gepre-orderd maar die bezorgden hem vandaag pas.
Ik had hem daarom geannuleerd en in de winkel gekocht, maar nu ik de doos open maak is het niet eens de limited edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Laatst online: 10-10 13:20
Sta er best wel van te kijken hoeveel PC/PS3 problemen er zijn. Erg jammer!
Op de X360 werkt ie trouwens perfect, nog geen 1x problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Volgens mij krijgen alleen Steam en EA store kopers de LE, geldt iig wel voor mij als EA store klant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet als het al voor bij is gekomen, maar Ik heb hem via steam gekocht maar nu heb ik twee code's bij gekrege,n een voor het spel zelf. En de andere een promo key (preorder) staat er achter, wat kan ik met deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 21:24:
Ik weet niet als het al voor bij is gekomen, maar Ik heb hem via steam gekocht maar nu heb ik twee code's bij gekrege,n een voor het spel zelf. En de andere een promo key (preorder) staat er achter, wat kan ik met deze?
Extra unlocks, deze unlock je gaandeweg zoiezo wel maar met die code heb je ze vanaf het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lizardz schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 21:31:
[...]

Extra unlocks, deze unlock je gaandeweg zoiezo wel maar met die code heb je ze vanaf het begin.
En waar kan ik deze dan invoeren, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Bij redeem code, onder de Multiplayer tab, ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die ook problemen heeft met BFBC2 Updater.
Ik krijg namelijk error: An Error occurred: Data error, please vertify that downloaded files are complete and correct!
Ik heb al de game opnieuw geinstalleerd en tijdens de beta werkte hij wel. Ik run hem ook als admin dus daar kan het ook niet aan liggen
Kan niet wachten om de MP te spelen

EDIT: Omdat ik eerst de cracked game downloaden met die serial deed hij het niet. Gewoon Ea code unistal klikken en mijn eigen LEGALE code intypen. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

denk dat ik het nooit ga redden tot een prijs reductie voor deze game desondanks de start problemen die de game lijkt te hebben (voor PC). Zit nu al elke 5 minuten de thread te refreshen en filmpjes te kijken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:42

aex351

I am the one

Lizardz schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 19:08:
Ok. Net in Port valdez, komen de defenders gewoon de berg op van de attackers ( bij hun spawn ) en blijven daar lekker base rapen. In de beta was dat helemaal niet mogelijk, je kon zover niet komen. Waarom is dat in hemelsnaam verandert?
Ik heb de retail nog niet, maar is dit niet vanwege de snipers. Lijkt mij wel een goede oplossing.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Lizardz schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 20:51:
Weet iemand hoe je de sneeuw en het zand die wordt opgeblazen door de wind kan uitschakelen? Het is door die zooi echt onmogelijk te snipen.
Lijkt me logisch dat je dat in het echt ook gewoon hebt. Snipen is dan ook geen actieve klasse maar een passieve klasse. Gewoon rustig wachten op een goed schot. Vergelijk het met vissen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Pheace schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 21:41:
denk dat ik het nooit ga redden tot een prijs reductie voor deze game desondanks de start problemen die de game lijkt te hebben (voor PC). Zit nu al elke 5 minuten de thread te refreshen en filmpjes te kijken :'(
En je punt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 21:36:
Iemand die ook problemen heeft met BFBC2 Updater.
Ik krijg namelijk error: An Error occurred: Data error, please vertify that downloaded files are complete and correct!
Ik heb al de game opnieuw geinstalleerd en tijdens de beta werkte hij wel. Ik run hem ook als admin dus daar kan het ook niet aan liggen
Kan niet wachten om de MP te spelen
Beta verwijderd ?
Pheace schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 21:41:
Ik heb exact hetzelfde alleen ik heb het spel al wel gekocht via steam maar zit nog steeds zonder internet dus dan maar hier op het forum actief zijn en de F5 knop gebruiken :+
SH4D3H schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 21:44:
[...]

Lijkt me logisch dat je dat in het echt ook gewoon hebt. Snipen is dan ook geen actieve klasse maar een passieve klasse. Gewoon rustig wachten op een goed schot. Vergelijk het met vissen :+
hehe vissen :P maar ik snap wat hij voelt vond het eerst ook irritant aangezien ik dit nog bij geen 1 game had meegemaakt maar ik kan zeggen het went.

[ Voor 56% gewijzigd door JT888 op 05-03-2010 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:07
Dat hij het spel niet kan kopen tot het goedkoper is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT888 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 21:45:
[...]

Beta verwijderd ?

[...]

Ik heb exact hetzelfde alleen ik heb het spel al wel gekocht via steam maar zit nog steeds zonder internet dus dan maar hier op het forum actief zijn en de F5 knop gebruiken :+

[...]

hehe vissen :P maar ik snap wat hij voelt vond het eerst ook irritant aangezien ik dit nog bij geen 1 game had meegemaakt maar ik kan zeggen het went.
Ja beta verwijderd alle oude bestanden verwijderd. Kan je misschien ergens de patch manual downloaden, op een site?

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
tiswat schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 21:19:
Sta er best wel van te kijken hoeveel PC/PS3 problemen er zijn. Erg jammer!
Op de X360 werkt ie trouwens perfect, nog geen 1x problemen gehad.
Heeft de xbox geen last van dat als je het spel opnieuw opstart en je MP gaat spelen dat je geunlockte guns wegzijn ? PS: Jullie moeten de AUG + opt x4 gebruiken, je weet niet wat je meemaakt. Wat heerlijk is die AUG met mn 4x zoom zeg, hoop dat er betere guns komen bij de Assault

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-10 14:41
Hmm, ik kan nu helemaal niet meer inloggen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Ik kan ook niet meer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Tukker_T schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 21:50:
[...]

Dat hij het spel niet kan kopen tot het goedkoper is geworden.
Sja :S

Er zwerft hier op tweakers ergens in dit topic een code rond, die 25% korting geeft in de EA store. Ik wist dat helaas pas nadat ik BC2 voor €50,- besteld heb, maar ik heb deze nu wel gebruikt voor mijn pre-order van C&C4.

Tip voor mijn teleurgestelde mede Tweaker: Die code werkt nog steeds, dus doe er je voordeel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 22:17
ik kan ook niet inloggen :P

Anyway, is het normaal dat je bij die serverlist allemaal streepjes ziet? ik zie geen ping ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik kan ook niet inloggen :( Is de server down van EA ofzo?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Wellicht trap ik een open deur in, maar wil het toch graag weten :)

Hoe goed (of slecht) zal BC2 draaien op een bak met een Intel Quad core (weet niet welke maar niet ouder dan anderhalf jaar) 4 GB PC28500 en een ATI 4870X2? Icm een F3 1 TB en een Samsung XL2370.

Zou je dan alles op HIGH kunnen spelen, 8xAA en 16xAF, evt Vsync en HBAO aan? Bij een resolutie van 1920*1080?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

DAMAGE schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 22:01:
Ik kan ook niet inloggen :( Is de server down van EA ofzo?
Same here.. en maat van me ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik ben weer ingelogd!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
hmm denk dat EA het plat heeft gegooit... laten we hopen dat ze iets aan het fixen zijn? :)

net toch wel even een leuk potje gespeeld waaruit ik 32/12 eindigte met snipertje ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Proxzor op 05-03-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Jingles
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-10 19:42
Realtec schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 22:03:
[...]

Same here.. en maat van me ook
Ja, loopt ook erg laggy hier... Soms lukt in loggen ook hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-10 21:51
Djankie schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 21:59:
ik kan ook niet inloggen :P

Anyway, is het normaal dat je bij die serverlist allemaal streepjes ziet? ik zie geen ping ofzo
Ja best irritant dat je geen ping ziet. Op mijn G15 kan ik tijdens de ronde wel de serverping zien, heb nog niet echt een server met lage ping kunnen ontdekken, steeds rond de 70-100, maar gelukkig geen lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Tsurany schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:48:
[...]

Vraag is of het een tekort aan middelen is of dat het onvoorziene bugs zijn. Ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat ze server problemen kunnen hebben als hun volledige serverpark gewoon up and running is. Als de accountservers en de servers waar alle andere servers aan rapporteren gewoon draaien zou je toch niet zoveel problemen moeten hebben. Dat is namelijk iets wat je perfect kan uitrekenen.

Ik denk dat ze of onvoorziene problemen hebben of geen zin hadden in extra capaciteit tijdens de eerste launch dagen.
= serverproblemen :? :)

Nu ook weer. Inloggen gaat erg lekker (not). Maar ik blijf maar proberen, lekker die servers overbelasten (ja moet toch iets ;( )

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Jingles
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-10 19:42
Hoe zit het eigenlijk met de LAN functionaliteit? Word dat straks nog geimplementeerd of helemaal niet meer? Zou wel heeel erg jammer zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 22:17
Robbert1 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 22:06:
[...]

Ja best irritant dat je geen ping ziet. Op mijn G15 kan ik tijdens de ronde wel de serverping zien, heb nog niet echt een server met lage ping kunnen ontdekken, steeds rond de 70-100, maar gelukkig geen lag
Hmm oke. Ja ik heb ook een G15 daar kun je wel de ping zien, maar als je tab drukt ingame is het toch normaal om ping te laten wijzen. Ook in de serverlijst staat nix, ik join dus alleen als er dus UK of NL of GER in de server staat.

Ook vind ik het jammer dat als je dood bent niet op tab kan drukken of chatten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Op verzoek van Psychoclown heb ik een topic aangemaakt omtrent problemen met BC2, net zoals dat het geval is bij MW2. Dit houdt deze topic schoon en haalt de snelheid er wat uit, omdat er een aparte plek is om over de problemen te discussiëren.

[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic - deel 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amok
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-10 23:24
Leuk spel, alleen jammer van de vele bugs. Nou crashed bij mij de SP ook telkens terug naar de desktop.
Ik wacht wel op de patch, en probeer het dan nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Afbeeldingslocatie: http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs468.ash1/25703_349313303304_137525263304_3591385_2349276_n.jpg
Leuk :) Hadden ze wel bij de limited editions mogen weggeven wat mij betreft

[ Voor 93% gewijzigd door JT888 op 05-03-2010 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

GJtje schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 22:14:
Op verzoek van Psychoclown heb ik een topic aangemaakt omtrent problemen met BC2, net zoals dat het geval is bij MW2. Dit houdt deze topic schoon en haalt de snelheid er wat uit, omdat er een aparte plek is om over de problemen te discussiëren.

[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic - deel 1
Dat mag dan ook wel in de topicwaarschuwing anders gaan de klaagzangen hier vrolijk door :)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 20:57:
Iemand ervaring met gamehubs.com , wat de leveringstijd ongeveer zou zijn ?
BC2 is namelijk eergisteren verzonden en ik heb gehoord dat het wel ongeveer 2 weken kan duren ?
2 weken tegenwoordig wel ja.

Vanavond nog wat gespeeld, Vind de gevechten zeker heftiger dan in COD. Dit is echt oorlog met van alles en nog wat er bij.

Spel vind ik nog heel erg lastig online. Taggen van tegenstanders werkt wel aardig.

Maar als ik medic ben hoe kan ik dan mensen healen?
Dat snapte ik niet.

Sommige potjes duurde wel erg lang, was zeker 30-45 minuten bezig met 1 game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Mars18 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 22:23:
[...]

2 weken tegenwoordig wel ja.

Vanavond nog wat gespeeld, Vind de gevechten zeker heftiger dan in COD. Dit is echt oorlog met van alles en nog wat er bij.

Spel vind ik nog heel erg lastig online. Taggen van tegenstanders werkt wel aardig.

Maar als ik medic ben hoe kan ik dan mensen healen?
Dat snapte ik niet.

Sommige potjes duurde wel erg lang, was zeker 30-45 minuten bezig met 1 game.
Medic health packs neergooien hier en daar liefst op plekken waar je kan schuilen ;)

Hetzelfde geld voor de Assault class deze kan ammo packs neergooien om ammo te geven aan friendly's

[ Voor 7% gewijzigd door JT888 op 05-03-2010 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
JT888 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 22:19:
[afbeelding]
Leuk :) Hadden ze wel bij de limited editions mogen weggeven wat mij betreft
Ziet er goed uit inderdaad, enig idee waar je ze kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Lizardz schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 22:28:
[...]

Ziet er goed uit inderdaad, enig idee waar je ze kan bestellen?
Je kan ze alleen winnen via prijsvragen incl. de game :(

Prijsvraag

Quote:

In samenwerking met Gamelux en Qpad mogen wij aan jullie dit zeer exlusieve goodie packet weggeven. Van deze muismat zijn er maar 150 gemaakt, over de hele wereld wel te verstaan! De muismat is niet te koop, dus voor elke Battlefield: Bad Company 2 fan is dit een must-have! Dus waar wacht je nog op?!

[ Voor 68% gewijzigd door JT888 op 05-03-2010 22:43 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan GJ een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.