[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste
Acties:
  • 57.711 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Bor de Wollef schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 18:30:
[...]

Heb je de beta al gedeinstalleerd zoals in de ingame berichten word aangegeven?
Ja al voordat ik het spel heb geinstalled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook erg vet spel alleen erg jammer dat je niet kan prone(liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 08:13
Blijft je profiel bewaard dat je in de beta had? (Ik bedoel dan enkel je naam, niet je stats)

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Echt vaag, bij elke server die ik in de lijst aan klik geeft ie aan "connection to the server has been lost"

Maar als ik een server uit de "history" pak, die ik vannacht even heb getest gaat wel gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 18:28
Ben blij dat prone er niet in zit, anders zijn ze soms nog moeilijker te spotten..

@ Spaiker.. Je profiel blijft, evenals je dogtags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 22:17
kheb geen problemen met de full game, enige probleem is dat ik een medit kit heb unlocked maar niet kan kiezen, ook niet bij niewe game.

verder top game.

Heeft tweakers een mumble server want als je in je eentje gaat en je gaat tegen clanspelers dan is het altijd verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:41
shoombak schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 18:45:
Echt vaag, bij elke server die ik in de lijst aan klik geeft ie aan "connection to the server has been lost"

Maar als ik een server uit de "history" pak, die ik vannacht even heb getest gaat wel gewoon goed.
Hmm, ik heb dat constant. Ook de servers uit de history. Weet iemand een oplossing! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Laatst online: 28-09 14:55

YoVla

Yoghurt met vla

Waarom is elke server van 15/32 vol? terwijl er dan nog 18 man in zou moeten kunnen.
Spel valt geregeld uit? (geen kicks)
Een server vinden en die ook nog eens kunnen joinen is voor mij momenteel een grotere uitdaging dan gebouwen opblazen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Hritje schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 19:03:
Waarom is elke server van 15/32 vol? terwijl er dan nog 18 man in zou moeten kunnen.
Spel valt geregeld uit? (geen kicks)
Een server vinden en die ook nog eens kunnen joinen is voor mij momenteel een grotere uitdaging dan gebouwen opblazen :(
private slots misschien voor clan members (bij the pink taco bar toch)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:54
Zojuist de code voor de AKS-74U gescoord op Ebay voor 4 EUR lol hopenlijk doet ie het anders ben ik 4 EUR armer :P Ik speel het meest met de assault class en zo nu en dan recon en engineer dus een beter wapen (hoop ik) voor deze is leuk mee genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ben ik nou blind of kan ik bij de Steam versie nergens de FoV slider vinden?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
vast een stomme vraag, maar is de pre-order via steam van 5maart 1 dag later dan offi release oid? of heeft iedereen het hier vanuit de USA oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 18:30:
[...]

Heb je de beta al gedeinstalleerd zoals in de ingame berichten word aangegeven?
Beta niet gespeeld ;)

Zal dalijk nog ff verder proberen, heb trouwens ook dat als ik de slider van muziek uitzet ingame, dat dit geen effect heeft verder, de muziek blijft vol open, meerdere dit proleem(pje)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:31
Zijn er nog meer mensen die de hit registration nogsteeds niet lekker vinden ? ( PC versie )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
thijszor schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 19:06:
vast een stomme vraag, maar is de pre-order via steam van 5maart 1 dag later dan offi release oid? of heeft iedereen het hier vanuit de USA oid?
Spel is al vrijgegeven via steam in Europa (UK was 1 dag later geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thijszor schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 19:06:
Je kan met steam de game gewoon kopen en ook al online spelen sinds gister nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lizardz schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 19:09:
Zijn er nog meer mensen die de hit registration nogsteeds niet lekker vinden ? ( PC versie )
In de ps3 versie ga ik anders snel neer na 2 bursts, soms 1 goed geplaatste burst. Weet het niet van de pc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Kun je ergens je FPS zien ingame of is dit alleen mogelijk met bijv. Fraps? Ik vind het toch allemaal net niet vloeiend lopen voor mijn gevoel op E8400@3.6 4gb ram en 4870 1gb. Het maakt ook niet veel uit of ik alles op high zet of alles op low het draait gewoon niet helemaal soepel lijkt het. In vergelijking met andere fps games bedoel ik.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT888 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 19:05:
Zojuist de code voor de AKS-74U gescoord op Ebay voor 4 EUR lol hopenlijk doet ie het anders ben ik 4 EUR armer :P Ik speel het meest met de assault class en zo nu en dan recon en engineer dus een beter wapen (hoop ik) voor deze is leuk mee genomen.
Je weet dat iedereen die gun kan unlocken eh ?.. Ongeacht of je die code
heb of niet :P

Maar, als je de AKS74U code invoert, wordt ie alvast voor je geunlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:13

beany

Meeheheheheh

Erg jammer dat online gewoon niet lukt. Of kom er niet in, of lig er binnen 2 seconden weer uit met een PB melding. Ja, er staat onderin dat ze van het probleem op de hoogte zijn en aan een fix werken, maar toch... heb het spel voor MP gekocht. Moet maar weer eens geduld hebben :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:05

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Heeft iemand nog tips om de limited edition unlocks te krijgen? Bij mij werd de code zoals bij anderen wel geaccepteerd maar ik kreeg geen unlocks. Is er trouwens ook een manier om te zien of je de Veteran unlock wel hebt gekregen en of de Veteran status mee is genomen naar Bad Company 2?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Overigens ook zwaar irritant dat je tijdens het respawnen niet naar de scorelijst kan kijken.
Verder vind ik het allemaal echt zwaar houterig aanvoelen, heb geen BF game meer aangeraakt sinds BF1942, maar ik vraag me echt af of dit spel dat gevoel terug gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 19:31:
[...]

Je weet dat iedereen die gun kan unlocken eh ?.. Ongeacht of je die code
heb of niet :P

Maar, als je de AKS74U code invoert, wordt ie alvast voor je geunlocked.
Yup daar ben ik me van bewust :) maar ik focus me meer op de unlocks van de assault en eventueel recon. De engineer gebruik ik zo nu en dan om een tank te mollen die in de weg staat :).
Dus de unlocks daarvan blijven voor mij sowieso heel lang gesloten.en dan is een beter wapen wel handig vandaar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Wat is eigenlijk het doel van de veteran status? Krijg je dan iets speciaals of is dat gewoon een rang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Elke server met punkbuster geeft aan dat de server vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-10 23:59

BaT

Hmm ik heb een irritant probleem; waar ik ook soms last van heb gehad in de beta. Soms wil het spel opeens mijn muis 'freezen'; ik kan dan niet meer 'draaien'; alleen maar op en neer bewegen.... onspeelbaar en dan moet ik het hele spel weer afsluiten. Dit gebeurd overigens alleenin MP en niet in de SP... hebben meer mensen hier last van gehad ?

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-08 11:49
Phyxion schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 19:06:
In je config (my document/battlefield ofzo) zit een optie hier voor
BaT schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 19:56:
Hmm ik heb een irritant probleem; waar ik ook soms last van heb gehad in de beta. Soms wil het spel opeens mijn muis 'freezen'; ik kan dan niet meer 'draaien'; alleen maar op en neer bewegen.... onspeelbaar en dan moet ik het hele spel weer afsluiten. Dit gebeurd overigens alleenin MP en niet in de SP... hebben meer mensen hier last van gehad ?
Wel is last van maar niet alleen in deze game, als het bij mij gebeurt moet ik vaak even me muis optillen en er in blazen. Dan werkt hij weer.

[ Voor 54% gewijzigd door Gunner0616 op 04-03-2010 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Net ook Bad Company2 gekocht en moet zeggen dat de SP er tof uit ziet! :)

Jammer dat ik geen MP kan proberen, want hij kan niet connecten met EA online :(

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Kan iemand mij een fatsoenlijke AMD 5800 driver link geven AUB? Ik heb de laatste officiële van de site maar ik heb af en toe zwarte flikkeringen en soms een soort horizontaal streepje midden in beeld (of heeft dit iets met de AA te maken?)
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 19:11:
[...]

Je kan met steam de game gewoon kopen en ook al online spelen sinds gister nacht.
Ok, ik zit nu in me steam te kijken, daar staat release @ 5 maart, en ik kan hem pre-loaden.
uuuuhhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
thijszor schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 20:18:
[...]

Ok, ik zit nu in me steam te kijken, daar staat release @ 5 maart, en ik kan hem pre-loaden.
uuuuhhhh
zit je toevallig in de UK? Daar is de release pas vannacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:46
Vincitore schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 20:09:
Net ook Bad Company2 gekocht en moet zeggen dat de SP er tof uit ziet! :)

Jammer dat ik geen MP kan proberen, want hij kan niet connecten met EA online :(
Net geinstalleerd, kom weliswaar wel voorbij het EA online connecten maar bij Server Browser vind ie geen enkele server (firewall etc. staat correct). Pretty annoying :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Gunner0616 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 20:22:
[...]

zit je toevallig in de UK? Daar is de release pas vannacht
Dat zal dan waarschijnlijk het geval zijn, misschien met registratie dat er iets fout gegaan is oid.
fysiek zit ik nu in oostenrijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Hehe eindelijk geen kicks meer nadat het spel opnieuw heb geinstalled en punkbuster manual heb geupdate. Paar leuke potjes gespeeld, die desert map is wel tof. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
CousinBoneless schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 20:42:
[...]

Net geinstalleerd, kom weliswaar wel voorbij het EA online connecten maar bij Server Browser vind ie geen enkele server (firewall etc. staat correct). Pretty annoying :)
Probeer anders is DMZ in de stellen bij je router (hoort natuurlijk niet te moeten) maar bij mij werkt alles prima, en dat heb ik toevallig aan staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:06

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Phyxion schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 19:06:
C:\Users[username]\Documents\BFBC2\settings.ini
Helemaal onderaan het lijstje onder het kopje '[graphics]' staat 'FOV=55'. Let wel even op: de waarde die je hier invult is de verticale FoV in plaats van de horizontale FoV die in de meeste games gebruikt wordt. Er zijn inmiddels wat calculators die dit om kunnen rekenen, zodat je niet 10x hoeft te proberen voordat je de gewenste waarde te pakken hebt ;)

Heb hem atm op 60 staan en dat bevalt prima :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mnstrspeed op 04-03-2010 20:52 ]

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Dit is iets raars, ik denk dat 12game iets verkeerds heeft staan in zijn release date...
Het staat op verzonden vanaf een uur of 1 deze middag 04/03/'10 maar op de release date staat 05/03/'10..
Maar geen erg :) Zolang ik hem morgen maar heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Ja hoor heb hem, vanmiddag wat 360 games ingeleverd/geruild bij de gameshop en liep zonder te betalen met de PC versie de deur uit.

Het is geen Battlefield, wel Bad Company :P Ondanks een leuke ervaring. Nu loop ik in met Tour of Duty muziek Cd's lekker door de jungle heen te banjeren.(muziekgamer) Vrijdag avond of Zaterdag ochtend ben ik wel door de SP heen, dan maar eens de MP proberen....

Jeah, let's wait for CSI New Jersey, then we're still stuck in this shithole for the next week!
Heerlijk die Haggert :P

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Ik had net een vraag gesteld of iemand mij een goede AMD 5800 driver kan geven, nu heb ik zelf de 10.3 beta gevonden...Iemand enig idee of deze beter werkt met BF BC 2 dan de Catalyst 10.2? Want ik heb af en toe zwarte flikkeringen in m'n beeld en ook soms een soort horizontale streep in het midden...Ook is de performance soms niet goed, soms 20 fps oid maar dan is er ook veel rook en dergelijken. Maargoed het is grafisch dan ook een best zwaar spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
momenteel vind ik de game zwaar bagger
-heb nog geen 1 keer online kunnen spelen, steeds maar disconnects of andere onzin
-menu werkt erg traag
-sp werkt wel maar daar koop ik het niet voor

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een teleurstelling .... sp mooi maar mp kan ik niet spelen.
alle servers zijn vol de verbinding wordt verbroken of punkbuster kicked me eraf....
probeer mijn opgeslagen sp dan maar afte maken en dan crashed het spel ook.

EA DICE fail ...?

mag het eigenlijk niet zeggen maar normaal gesprokken probeer ik een game altijd eerst door hem te downloaden ... en dan koop ik het als het een top game is.
nu had ik veel vertrouwen in dit spel. de grapichs zijn top en het ziet er zeer goed uit.
jammer dat voor nu het alleen niet te spelen is. :( 50 euri naar de maan tot er een patch komt.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2010 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Laatst online: 13:20
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 21:09:
alle servers zijn vol de verbinding wordt verbroken of punkbuster kicked me eraf....

EA DICE fail ...?
Fail? Nee hoor, op de X360 doet ie het uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whersmy
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-01 10:32
Ingame pc screenshots op MAXED-OUT gevraagd!! Hebben mensen al zulke pc-rigs?

Google is nog leeg, enkel een paar BETA shots. (die grafisch nogal tegenvallen)

2010 game, dit zou toch allemaal een stuk gelikter moeten kunnen?:
Afbeeldingslocatie: http://notcliche.com/tsurupettan/wp-content/gallery/BFBC2/BFBC2Game%202010-02-07%2012-01-26-04.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door whersmy op 04-03-2010 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Aangezien ik vanmiddag nog niet online kwam ben ik maar de singleplayer gaan spelen. Verrassend leuk! Lekker recht toe recht aan knalwerk met veel variatie in omgevingen, wapens en missies. Ik kan nog wel even wachten met de multiplayer :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gvd, wat een paupergedoe zeg.
Vanmiddag om een uur of 1 geinstalleerd, en nog geen pot gespeeld. Wel twintigduizend keer geprobeerd te connecten. De meeste worden gekicked, nou, ik kom er niet eens in.
Bij mij is het "Connection to the server has been lost", of "Server full", ook bij 6/32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Wat duurd het decoderen van de bestanden uit Steam lang als je wil spelen zeg! :( :/

EA DICE fail ...?

mag het eigenlijk niet zeggen maar normaal gesprokken probeer ik een game altijd eerst door hem te downloaden ... en dan koop ik het als het een top game is.
nu had ik veel vertrouwen in dit spel. de grapichs zijn top en het ziet er zeer goed uit.
jammer dat voor nu het alleen niet te spelen is. :( 50 euri naar de maan tot er een patch komt.
NOFI, maar vind mensen die zeuren dat ze niet kunnen spelen terwijl de game net gelanceerd is pas echt fail. Om dan gelijk te zeggen dat het zonde van je 50 euro is... Geef het de kans!

[ Voor 84% gewijzigd door CH4OS op 04-03-2010 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 08:29

DDR

Geen problemen met online gamen op PS3 network iig.

Wat betreft sneeuw-wolken in huisjes... is dit een bug? Is soms erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 21:12:
Vanmiddag om een uur of 1 geinstalleerd, en nog geen pot gespeeld. Wel twintigduizend keer geprobeerd te connecten. De meeste worden gekicked, nou, ik kom er niet eens in.
Bij mij is het "Connection to the server has been lost", of "Server full", ook bij 6/32.
Heb je de juiste poorten opengezet in je router/firewall? welke je moet hebben staat in de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Ik eigenlijk niet echt problemen. Enigste wat niet werkt bij mij, is de PLAY NOW, JOIN GAME. als ik dat doe, vind hij 1 op de 20 een spel ongeveer. Maar de serverbrowser werkt eigenlijk prima hier. Soms wel dat hij vol zit, maar dan zit ik te zoeken naar 31/32.... Als ik dan een 20/32pak, kom ik er eigenlijk altijd wel in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Ik snap niet wat iedereen problemen heeft, ik kan al sinds gisteravond lekker gamen op de PC. Vanavond ook ronde na ronde gespeeld, weliswaar enkele pogingen moeten ondernemen om een server te vinden die me niet kickte of vol zat, maar dat duurde 5 minuten.
Ga Punkbuster gewoon handmatig updaten of via het software programma van Punkbuster...
Dan zou het moeten werken?!
Nu help mij eens en vertel mij of die Catalyst 10.3 beta driver beter werkt voor Bad Company 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

whersmy schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 21:11:
Ingame pc screenshots op MAXED-OUT gevraagd!! Hebben mensen al zulke pc-rigs?

Google is nog leeg, enkel een paar BETA shots. (die grafisch nogal tegenvallen)

2010 game, dit zou toch allemaal een stuk gelikter moeten kunnen?:
[afbeelding]
Dan moet je een full hd scherm hebben. Bij mij ziet het er echt uber gelikt uit op 1920x1080. Je Reso is wel erg klein, 1024x768 :) Een goed scherm helpt een boel i guess.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Wat een kut map is Arica Harbor zeg eigenlijk vind ik alle mappen op port valdez na kut. Ik weet niet eens waar ik heen moet gaan of waar de enemy's vandaag komen wanneer ik moet verdedigen. MP is echt vet maar ik ben zowat altijd bij de laatste 5 wat bij de demo/beta bijna nooit gebeurde. Ik denk gewoon dat ik er moet aan wennen. Ik ben nu bij Private III

[ Voor 3% gewijzigd door Aslanboy1905 op 04-03-2010 21:25 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Laatst online: 05-08-2021
DAMAGE schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 21:17:
[...]

Dan moet je een full hd scherm hebben. Bij mij ziet het er echt uber gelikt uit op 1920x1080. Je Reso is wel erg klein, 1024x768 :) Een goed scherm helpt een boel i guess.
Inderdaad, het ziet er allemaal erg mooi uit. Net de eerste tankmissie gedaan in SP, beetje huizen omver rijden en kapot knallen, heerlijk! :D

Kom ook nog steeds op de MP. Vond net wel servers, maar kon niet joinen want de connectie was verdwenen zei die :( Nu vind die niet eens servers meer :P

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:57
Spaiker schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 20:56:
Dit is iets raars, ik denk dat 12game iets verkeerds heeft staan in zijn release date...
Het staat op verzonden vanaf een uur of 1 deze middag 04/03/'10 maar op de release date staat 05/03/'10..
Maar geen erg :) Zolang ik hem morgen maar heb :D
Wanneer heb je hem dan besteld

Mijn pre order was vandaag in de brievenbus gevallen en gister mailtje met verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:11

ErA

Zo.

Na gisteren mijn 1e 10 minuten gespeeld te hebben in the battlefield franchise, heb ik vandaag mijn 2e uurtje kunnen spelen.

Ik heb het puur op review gekocht, dus demo/beta/illegale versie niet gespeeld.

Ik had het net het aller eerste potje erg zwaar, moest mijn movements opnieuw leren kennen. Hoe te schieten met de guns, maar na 1 potje zat het er dan ook meteen in.

Meteen een lekkere 23-4 neergezet in mijn 2e potje :D

Moet zeggen dat zeker op medium distance er wel errug veel kogels nodig zijn als je geen headshots maakt, dat is wel een minpunt.

Ik ga in ieder geval veel plezier aan deze game beleven en ook nog aan MW2.

Ik hoop dat de volgende game die komt, de sublieme first person ervaring van MW2 (graphics, sound, movement) mixed met de gameplay van BC2 om zo de uber game te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:58
Kun je trouwens in de release game de graphics settings net zo instellen als met dat programmaatje dat tijdens de beta ergens in de startpost stond? (Liseda ofzoiets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HSB75
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:21
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 21:12:
Ik heb precies het zelfde, kan wel gewoon inloggen maar servers zoeken of joinen ho maar.
De beta werkte perfect (overgens wel helemaal verwijdert) en heb ook punkbuster handmatig geupdate.
Erg jammer, had hem voor de multiplay gekocht.
Dan maar weer terug naar good old BF2 die werkt altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20

EA DICE fail ...?

Pff dat gaat al zo sinds Bf1942, het is altijd bagger voor de 1ste MP patch. Dice patched snel, is met een weekje wel opgelost. Geduld = een schone zaak....
De BF engine en revisies zijn gevoelig voor achtergrond processen en instabiele Os'sen, Met BF 2 heb ik na een reinstall wel eens bijna alle haren uit mijn kop getrokken van narigheid.. Wel raar dat sommigen een probleem hebben en anderen niet. Bij mij draait het trouwens als een tiet _/-\o_

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:03

aex351

I am the one

Na lang zoeken voor de limited edition (LE) voor op de PC heb ik vandaag uiteindelijk toch maar de normale editie besteld. De beperkte editie kan alleen in het buitenland worden gekocht en dan heb je een creditcard nodig of je moet meer dan een week willen wachten op je bestelling. Morgen krijg ik het spel binnen.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

GJtje schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 21:15:
[...]
NOFI, maar vind mensen die zeuren dat ze niet kunnen spelen terwijl de game net gelanceerd is pas echt fail.
Want? Je koopt het spel toch om te spelen? Er is een uitgebreide beta test geweest waar veel mensen tijd in hebben gestopt. Ik heb absoluut vertrouwen dat EA / DICE de problemen zullen oplossen maar deze release is op zijn minst erg slordig / slecht te noemen.

- Connectie problemen bij maken verbinding
- Kicks uit game
- Onafgewerkte GUI (letters lopen soms over elkaar heen)
- Nog steeds ging ping zichtbaar
- Unlocks van Limited edition werken bij veel mensen niet
- Veel verschil in hardheid audio filmpje vs zelf spelen in SP
- etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Voel me weer lekker genaaid als P.C gamer.

Eerst het gezeur met Modern Warfare 2 en nu dit weer.
Ik kom in geen enkele online match, heb Punkbuster ge-update en de BF BC2 Beta verwijdert maar kom niet online.

En PLEASE kom niet met: "Ja het spel is net uit" want dat is gewoon bullcrap.
Het moet meteen werken, als ik een spel koop verwacht ik dat het meteen speelbaar is.

Tuurlijk zullen hier en daar wat mankementjes zitten maar als je naar de schaal van dit probleem gaat kijken slaat het gewoon nergens op.
Battlefield word steeds meer verkloot op deze manier.

Ben blij als Battlefield 3 komt en de oude hardcore BF2 spelers weer terug gaan keren, want dat was een super tijd! _/-\o_
Dit is meer een tussendoortje, helaas smaakt hij niet lekker...

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Laatst online: 16:09

kronolith

[EDIT]

Raar dat zoveel meneen problemen hebben... Heb net ook nog even gespeeld, ging hartstikke goed! EerSte server die ik probeerde lukte meteen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dat noem ik fail, want ik koop de game om lekker te kunnen knallen en dan ga ik me snel afvragen waar ik 50 euri aan uit gegeven heb.
natuurlijk komt het wel goed maar ik heb nu een klote gevoel.

maar voor die gene die screenshots wouden zien.
Hier 14 mb max out 1680 - 1050 alles op max screens

http://www.sendspace.com/file/1c1bb1

ben die screenshots ook aan het uploaden naar imageshack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W1ckeD schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 21:41:
Ben blij als Battlefield 3 komt en de oude hardcore BF2 spelers weer terug gaan keren, want dat was een super tijd! _/-\o_
Nee, Battlefield 3 zou deze problemen niet hebben gehad. Het ligt natuurlijk aan BC2 dat er serverproblemen zijn.
En bij Battlefield 3 komen er dan ook weer een hoop "noobs", omdat het nieuw is. Als je met die-hards wilt spelen, moet je een oud spel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 21:15:
[...]

Heb je de juiste poorten opengezet in je router/firewall? welke je moet hebben staat in de handleiding.
Dat hoeft niet. Het gaat hier om uitgaande connecties waarmee je een verbinding opzet, dan hoef je geen poorten open te zetten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:03

aex351

I am the one

Voor de mensen met het Punkbuster probleem. Probeer Punkbuster up te daten. Ik had precies hetzelfde met Battlefield Heroes. Volgens mij komt dit doordat BFBC2 (beta) een oudere versie gebruikt en of niet goed geupdate wordt.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:56

dimako_

Vogel

Toch logisch dat veel mensen probleem hebben? Vannacht om 00.01 is de officiele release van bfbc2..
Vanaf dan kan iedereen het gewoon spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

dimako_ schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 21:48:
Toch logisch dat veel mensen probleem hebben? Vannacht om 00.01 is de officiele release van bfbc2..
Vanaf dan kan iedereen het gewoon spelen....
De officiële release is hier al geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Officiele release is al geweest. Alleen de UK moet wachten tot 5 maart (1:01 onze tijd).
Maar aangezien ik op de UK moet wachten heb ik er (nog) geen moeite mee dat het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier een screenshot
Afbeeldingslocatie: http://img208.imageshack.us/img208/6420/bfbc2game20100304211603.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Hogader schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 21:26:
[...]

Wanneer heb je hem dan besteld

Mijn pre order was vandaag in de brievenbus gevallen en gister mailtje met verzonden
Dezemiddag kwam betaling pas aan, was al een tijdje besteld maar er is iets misgegaan bij de bank denk ik.. normaal is dat na 3 dagen wel overgestort (heb geen visa oid).. dus morgen ligt ie normaal in de bus.
Dat wordt geen tafelvoetbal in het jeugdhuis :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Ik baal zo dat ik vorige maand mijn Xbox heb weggedaan, weet gelijk weer waarom ik zo;n schijthekel aan gamen op de pc heb. Eerst veel moeite doen om ingame je serial in te vullen die je net ook had ingevuld had bij het opstarten van het spel, vervolgens 2 uur tweaken om te zorgen dat je een beetje fatsoenlijke fps hebt (serieus, dat je de audio instelling in een .ini moet aanpassen voor 20 fps winst verzin je toch ook niet :') ) Uiteindelijk als je door het absurd trage menu heen bent om eindelijk eens een server te joinen krijg je de melding dat je de connectie naar de server weg is / punkbuster error/ kicked from game. Vanavond heb ik welgeteld 1 potje kunnen spelen, om er vervolgens achter te komen dat het scorescherm niet eens fatsoenlijk is afgewerkt.

En dan durft iemand hierboven nog te zeggen dat dit standaard is bij een BF game. Nee daarom heb ik net 40,- uitgegeven voor een spel dat enkele weken geleden nog uitgebreid getest is.

Je kan zeker geen geld terug krijgen voor een spel gekocht via de EAstore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:02
Ik zie een hoop problemen hier. Bij mij werkt het prima op de PC. Geen kicks, serverlijst wordt geupdate, al duurt dat even...

M1 Garant zuigt btw. Ik raak er amper iets mee... zal wel aan mij liggen.

[ Voor 23% gewijzigd door jagermeister op 04-03-2010 22:05 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Mogelijke oplossing voor de enorm zachte audio in de single player cutscenes:
first off PLEASE STICKY! lots of people are having this kind of trouble!

For the people who can barely hear the dialogue in SinglePlayer, this is how to fix(quite easy too!)

1:Go to My Computer/(USERNAME)/BFBC2/Settings
The username is your login name for your computer. Ex. Alex

2:Change SpeakerCount=2 This is about 10 rows down.

Yep thats it!
@jagermeister: bij iedereen word de serverlijst wel geupdate volgens mij. Het duurt alleen soms heel erg lang. Connecten gaat vervolgens soms wel goed maar heel vaak ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Laatst online: 16:09

kronolith

[EDIT]

jagermeister schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 21:59:
Ik zie een hoop problemen hier. Bij mij werkt het prima op de PC. Geen kicks, serverlijst wordt geupdate, al duurt dat even...
Ja bij mij werkt het ook prima, snap het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

kronolith schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:02:
[...]

Ja bij mij werkt het ook prima, snap het niet...
Hopen dat het zo blijft. De eerste keer dat ik speelde ging het (op de unlocks na) ook gewoon goed. Maar goed, dat is het met bugs he, niet iedereen hoeft er last van te hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 04-03-2010 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanmiddag ook mijn xbox versie opgehaald, gelukkig nergens last van en kan al met alle plezier spelen :). ik vind het alleen wel raar dat als je als medic speelt dat je eerst de medkisten moet unlocken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOFI, maar vind mensen die zeuren dat ze niet kunnen spelen terwijl de game net gelanceerd is pas echt fail. Om dan gelijk te zeggen dat het zonde van je 50 euro is... Geef het de kans!
Kerel, als ik een auto koop in een garage, dan wil ik ermee weg kunnen rijden. Jij niet dan?
Nee, dan noem mij maar 'fail'. Je betaald jezelf scheel aan dit soort games. Dan moet het gewoon werken, punt.
Ik kan trouwens nog steeds niet connecten, en ben al heel de dag bezig. Morgen maar weer proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
ah me G2PLAY cd key zojuist gekregen :)

wel lief van ze dat ze 2uur voor 5maart hem toch sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 22:57
Ik haat de mensen die alleen maar klagen hier. Een game is nooit maar dan ook nooit perfect bij de release. Zker geen grote multiplayer game als bc2. Heb even geduld en alles komt goed. En hou toch eens op met dat "weer ... euro weggegooit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Meer mensen last van vsync die niet werkt hiero? Erg vervelend, die screen tearing.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:13

beany

Meeheheheheh

Hogader schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:15:
Ik haat de mensen die alleen maar klagen hier. Een game is nooit maar dan ook nooit perfect bij de release. Zker geen grote multiplayer game als bc2. Heb even geduld en alles komt goed. En hou toch eens op met dat "weer ... euro weggegooit"
Het spijt me zeer, maar ik mag toch zeker wel klagen als ik een spel koop waarbij het multiplayer gedeelte NIET werkt. Dat er foutjes in een spel zitten bij release... mwa, okay. Maar dat ik totaal niet online er mee kan spelen vind ik toch wel kwalijk! Zelfs met MW2 kon ik gelijk online gamen :X

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Het is ook niet meer dan logisch dat je hier veel problemen leest. Men is minder geneigd om uitgebreid te posten als alles vlot verloopt dan indien er problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-09 11:15
Ik denk dat BFBC2 mijn volgende game-aankoop wordt, ik vond het echt een verrijking qua teamplay (en hoe dat wordt beloond met punten) en gevarieerde multiplayer-gameplay. Ik was meteen helemaal hooked bij de PS3-bètaversie en heb Modern Warfare 2 niet meer aangeraakt sinds ik BC2 voor het eerst op heb gestart... Maar nu de demo voorbij is ga ik dat denk ik wel weer doen, daar niet van.

Maar dit is wel sinds de bèta één van mijn most anticipated games van begin 2010! Ik hoop dat ik in april geld heb om hem te kopen, nu heb ik net Heavy Rain gekocht en heb ik geen geld meer over voor BC2 maar volgende maand vast wel weer. Ik hoop het maar, ik kan niet wachten om hem online te spelen _O_

[ Voor 0% gewijzigd door GekooktEi op 04-03-2010 22:20 . Reden: Werkwoord verkeerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Hogader schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:15:
Haten nog wel, is het hier ineens verboden om negatief te zijn over een game?
Ik kan me voorstellen dat een game de eerste paar uur na een launch niet perfect werkt, maar we zijn inmiddels bijna 24 uur verder na de officiële launch in NL. En om dan na te gaan dat ik vannacht minder problemen had dan de rest van de dag.
Verder moet zo'n spel gewoon goed zijn bij de release. Het is gewoon belachelijk dat mensen hier genoegen mee nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:22
Ik haat het haten ook , echter haat ik het nog meer dat het tegenwoordig normaal blijkt te zijn dat games niet done zijn . Dit is gewoon een epic fail van hun zijde , zeker gezien de hoeveelheid beta testers die er zijn geweest . Begin van de avond nog wat potjes kunnen knallen en vanaf 8 uur nergens meer ingekomen . :X

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
Dat was helemaal geen Beta test man. Slechts een veredelde demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Omnyakom1 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:27:
Dat was helemaal geen Beta test man. Slechts een veredelde demo.
Dat was juist het probleem. Het was wel degelijk een test maar het grootste deel van de spelers beschouwde het als een demo en deed helemaal niets met ondervonden bugs en glitches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Ik zit op de een of andere manier heel de tijd in zwaar verliezende teams. Tegenpartij loopt over ons heen gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-10 11:52
Bor de Wollef schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:33:
[...]

Dat was juist het probleem. Het was wel degelijk een test maar het grootste deel van de spelers beschouwde het als een demo en deed helemaal niets met ondervonden bugs en glitches.
Het ging volgens de dev's eigenlijk gewoon om een load test ... of alles stabiel bleef draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Ongelovelijk. :N Na een maand beta spelen door tienduizenden pc gamers mag je toch verwachten van DICE dat de final release versie soepel verloopt. Morgen maar weer proberen, ik vermaak mij nog wel met de singleplayer.

Doet mij denken aan BF2, toen er 4 (!) patches nodig waren om mijn serverbrowser eindelijk te fixen

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
maxers1973 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:40:
[...]

Het ging volgens de dev's eigenlijk gewoon om een load test ... of alles stabiel bleef draaien.
Zal vast de hoofd reden geweest zijn, maar ik merk echt wel flinke performance- en stabiliteitswinst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

EA heeft gewoon niet veel geleerd van de geschiedenis. Bij meerdere games in het verleden (naar verluidt ook bij BF2, maar dat heb ik niet zelf ervaren) was de launch een chaos met overbelaste servers en dergelijke. En dat is inderdaad ook gewoon fail dat ze het nu nog niet onder controle hebben, want anno 2010 zijn er toch zeker wel middelen om dat in goede banen te leiden?
Striptease schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 21:24:
Wat een kut map is Arica Harbor zeg eigenlijk vind ik alle mappen op port valdez na kut. Ik weet niet eens waar ik heen moet gaan of waar de enemy's vandaag komen wanneer ik moet verdedigen. MP is echt vet maar ik ben zowat altijd bij de laatste 5 wat bij de demo/beta bijna nooit gebeurde. Ik denk gewoon dat ik er moet aan wennen. Ik ben nu bij Private III
Kheb nieuws voor je. Het ligt aan jou.
W1ckeD schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 21:41:
Voel me weer lekker genaaid als P.C gamer.

Eerst het gezeur met Modern Warfare 2 en nu dit weer.
Ik kom in geen enkele online match, heb Punkbuster ge-update en de BF BC2 Beta verwijdert maar kom niet online.

En PLEASE kom niet met: "Ja het spel is net uit" want dat is gewoon bullcrap.
Het moet meteen werken, als ik een spel koop verwacht ik dat het meteen speelbaar is.

Tuurlijk zullen hier en daar wat mankementjes zitten maar als je naar de schaal van dit probleem gaat kijken slaat het gewoon nergens op.
Battlefield word steeds meer verkloot op deze manier.

Dit is meer een tussendoortje, helaas smaakt hij niet lekker...
Waarom kraak je het spel af omdat je het door serverproblemen niet online kan spelen? En wie zegt dat battlefield 3 niet eenzelfde soort launch zal meemaken?

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murk schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:45:
EA heeft gewoon niet veel geleerd van de geschiedenis. Bij meerdere games in het verleden (naar verluidt ook bij BF2, maar dat heb ik niet zelf ervaren) was de launch een chaos met overbelaste servers en dergelijke. En dat is inderdaad ook gewoon fail dat ze het nu nog niet onder controle hebben, want anno 2010 zijn er toch zeker wel middelen om dat in goede banen te leiden?
Vraag is of het een tekort aan middelen is of dat het onvoorziene bugs zijn. Ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat ze server problemen kunnen hebben als hun volledige serverpark gewoon up and running is. Als de accountservers en de servers waar alle andere servers aan rapporteren gewoon draaien zou je toch niet zoveel problemen moeten hebben. Dat is namelijk iets wat je perfect kan uitrekenen.
Ik denk dat ze of onvoorziene problemen hebben of geen zin hadden in extra capaciteit tijdens de eerste launch dagen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:59
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:11:
[...]

Kerel, als ik een auto koop in een garage, dan wil ik ermee weg kunnen rijden. Jij niet dan?
Nee, dan noem mij maar 'fail'. Je betaald jezelf scheel aan dit soort games. Dan moet het gewoon werken, punt.
Ik kan trouwens nog steeds niet connecten, en ben al heel de dag bezig. Morgen maar weer proberen dan.
Ben het met je eens, heb al een tijd geleden gepre-ordered. en vandaag kunnen "installeren etc"
Online spelen gaat bij mij echter ook niet,
Via friends joinen krijg je "Unable to find game" and servers via de gamebrowser kan ik ook niet joinen..
"The game is currently unavailable. Please try again at another time."

Inderdaad maar even morgen weer testen..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Murk schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:45:
Die middelen waren er tijdens BF2 ook al, dus dat is natuurlijk bullshit wat je nu zegt.

Je vergeet alleen 1 heel belangrijk aspect hierbij: de game. Elke game is anders, ook al is het misschien een nieuwe game in een bepaalde serie, en geloof me, dat maakt echt een heleboel uit, anders had je gewoon BF2 gehad. ;) Maar ook het gebruikte protocol, die nu trouwens open is (ik heb er iig een PDFje over). Geloof dat dit bij BF2 nog niet was.

Vandaag mijn eerste potjes gespeeld (ik speel via Steam) en heb een win/lose ratio van 50-50. Zo is mijn kill/death ratio ook overigens. Duurde wel even eer het squad waar ik in zat op elkaar in was gespeeld, maar toen dat het geval was, leken we onverslaanbaar: 50-0 winnen op conquest kaarten (10 vs 10 geloof ik) vind ik niet verkeerd. :)
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:11:
Kerel, ik begrijp je frustraties best, maar ook een auto krijg je niet direct mee vanuit de garage. Er is nog een papier(en) rompslomp die geregeld moet worden voordat jij met die auto überhaupt over straat mág. Denk aan de wegenbelasting, APK en verzekering. Dus jouw vergelijking slaat kant noch wal. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 04-03-2010 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ingame video gepost op fragtube voor nieuwgierige peeps.
alle settings op max ziet er dus ongeveer zo uit. vergeet niet te kijken op HD 720p.

http://www.youtube.com/watch?v=C8hj5XxSei4

PS. video is nu nog aan het verwerken geef het even de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:45
shoombak schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 21:57:
I(serieus, dat je de audio instelling in een .ini moet aanpassen voor 20 fps winst verzin je toch ook niet :') )
Que? Wat heb ik gemist, zou de fpsjes goed kunnen gebruiken als dit bij mij helpt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Laatst online: 03-03 12:18
Aangezien ik "enter" voor reload gebruik betekend dat in multiplayer dat het spawnmenu dan in beeld komt! Ik gebruik "enter" al jaren als reload knop dus is wat moeilijk af te leren! Weet iemand of het mogelijk is om te zorgen dat "enter" alleen maar reload doet en niet steeds dat menu weer tevoorschijn komt. Heel irritant dat je enter in het optiemenu kunt instellen als reload toets maar vervolgens er in-game (alleen bij multiplayer) een conflict optreed. Ik heb BFBC2 via steam (mocht dat helpen bij de oplossing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogheemraad
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 08:48
Na een hele middag kicks en disconnects (PC) eindelijk de avond een paar potjes kunnen spelen. Ik suck verschrikkelijk hard (K/D ratio 0.5) maar wat heb ik een lol. :)
Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan GJ een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.