[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste
Acties:
  • 57.711 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroersma
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06-2023
Ik krijg een fout melding: 2\paul.dll is niet geschikt voor windows of bevat fout..Weet iemand wat dit betekend. Kan het spel wel laden door disk opnieuw in te voeren maar het is zwaar iritant. Draai windows 7 ultimate. Heb het 2 keer opnieuw geinstaleed met en zomder punkbuster. Het spel is gewoon gekocht bij media markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ah heerlijk spel, vandaag alleen nog maar even de multiplayer op de PS3 gespeeld. Gekozen voor Hardcore modus (meer power en minder HP en minder HUD elementen), verbaas me eigenlijk dat ik nog vrij makkelijk aan de top speel (tot nu toe). Al ben ik wel een teamplayer en strooi gretig healthpacks en heal mensen waar ik kan. Zag dat er ook wat wapens veranderd waren.

[edit]
Krijg je hogere rewards in de MP als je voor hardcore modus kiest? Anders kan ik net zo goed de normale modus spelen :)

[ Voor 15% gewijzigd door aramdin op 04-03-2010 23:16 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Waarom hebben de 9A-91 en de SCAR-L bij de engineer eigenlijk dezelfde stats? Enige verschil is dus de 'skin'? Beetje matige unlock :P

Verder erg tof spel, met vooral erg mooie maps. Probeer ook eens bij geluidsinstellingen voor 'War Tapes'. Damn, dat is intens! Je hoort veel meer de chaos uit het spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:51
Hebben de mensen die telkens gekicked worden nu al de beta gedeinstalleerd en punkbuster gedownload?

Zo niet, dan niet klagen. Eerst dat proberen, lijkt me. :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
SkullKeeper schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 23:13:
Na een hele middag kicks en disconnects (PC) eindelijk de avond een paar potjes kunnen spelen. Ik suck verschrikkelijk hard (K/D ratio 0.5) maar wat heb ik een lol. :)
Je weet dat BC2 geen game is waar stats het belangrijkste zijn? Teamplay is het toverwoord bij deze game en het valt me op dat sinds de launch dat eigenlijk maar weinig mensen begrijpen. Een K/D van 0.5 vind ik dus netjes, zeker in een game waar de nadruk ligt op teamplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:17
SuX DeLuXe schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 21:16:
Ik snap niet wat iedereen problemen heeft, ik kan al sinds gisteravond lekker gamen op de PC. Vanavond ook ronde na ronde gespeeld, weliswaar enkele pogingen moeten ondernemen om een server te vinden die me niet kickte of vol zat, maar dat duurde 5 minuten.
Ga Punkbuster gewoon handmatig updaten of via het software programma van Punkbuster...
Dan zou het moeten werken?!
Nu help mij eens en vertel mij of die Catalyst 10.3 beta driver beter werkt voor Bad Company 2?
En die driver werkt beter voor BF BC2... Gebruik die zelf ook, want de 10.2 zorgde voor problemen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogheemraad
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 08:48
jagermeister schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 23:23:
Hebben de mensen die telkens gekicked worden nu al de beta gedeinstalleerd en punkbuster gedownload?

Zo niet, dan niet klagen. Eerst dat proberen, lijkt me. :)
Ik had de beta nooit geïnstalleerd en ook na de punkbuster update ben ik nog regelmatig gekickt. Heb gewoon een paar uur gewacht en toen ging het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Moet zeggen dat er al veel clans te bekennen zijn die zeer goed spelen. Toch heb ik in diverse teams gezeten waar weer 10 snipers rondlopen. Aanvallen, ho maar... :{ Gaat wel over, hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:27

Willybubba

Nut up or shut up.

Nou, vanmiddag ook maar opgepikt, buiten al mijn plannen om :P

Liep langs de FRS, en dat spel (360 versie) ligt een potje te lonken :P

Anyway, SP so far best lachen, lekker bot schieten en slopen, mooie graphics. En daarna maar ff de MP opgestart. Conquest heerst! Ik zuig nog behoorlijk atm (hoewel m'n laatste (en tevens tweede) match toch een k/d ratio van 1 had) maar ik zie mijzelf dit wel vaker doen, in tegenstelling tot "die andere shooter" die ik online al gauw opgegeven heb doordat ik, die niet zo heel veel tijd heeft naast het werk, continu werd afgeknald door van die lui met dual wielding shotguns enzo. Dat vond ik niet zo heel fun. Het lijkt hier alsof je als nieuweling toch meer kans krijgt jezelf naar boven te werken.

Favo klasse so far: engineer :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogheemraad
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 08:48
GJtje schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 23:26:
[...]
Je weet dat BC2 geen game is waar stats het belangrijkste zijn? Teamplay is het toverwoord bij deze game en het valt me op dat sinds de launch dat eigenlijk maar weinig mensen begrijpen. Een K/D van 0.5 vind ik dus netjes, zeker in een game waar de nadruk ligt op teamplay.
Teamplay is inderdaad het toverwoord. 'Q' blijven rammen is echt essentieel. Dat is het verschil dat een groepje van jouw mensen die Recon gast met C4 ziet en overhoop schiet of niet ziet en je team 3 tickets kwijt is.
Met het hard suckken bedoel ik op mijn schietskills. Met het eerste Assault wapen raak ik niet echt vaak (Ben ook niet echt geoefend). Kijk ook uit naar de eerste betere unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:03
Kan je als medic eigenlijk een vijand dood "zappen" met je defibrillator? Iemand al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Grindtegel schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 23:40:
Kan je als medic eigenlijk een vijand dood "zappen" met je defibrillator? Iemand al geprobeerd?
Kon in de beta al en kan nu ook. Vanavond toevallig een kill ermee gemaakt. :) Kan geloof ik al sinds BF2.

Topic gaat wel hard, nu al meer dan 400 reacties! :)

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 04-03-2010 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
download ik via EA downloader vind nod32 het leuk om wat bestandjes te verwijderen waardoor installatie er geen zin meer had... waardeloze virusscanner dat t is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Pfff... kom heel de tijd op servers waarin ik meteen in een team terecht kom dat compleet onder de voet gelopen wordt. Het lijkt wel een complot :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Hier heeft iemand screenshots gemaakt met een 4.7 GHZ corei7 en tri-sli GTX285 setup. Ziet er gaaf uit zeg dat spel maxed.

http://www.overclock.net/...-bfbc2-fps-screenies.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
SkullKeeper schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 23:28:
[...]

Ik had de beta nooit geïnstalleerd en ook na de punkbuster update ben ik nog regelmatig gekickt. Heb gewoon een paar uur gewacht en toen ging het wel.
Wat ik heb gedaan, is eerst spel verwijderen > opnieuw installeren dan punbuster handmatig updaten met pb updater (BC2 update punkerbuster niet naar de aller laatste versie namelijk) en dan gamen maar, en je word niet meer gekicked. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

jagermeister schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 23:47:
Pfff... kom heel de tijd op servers waarin ik meteen in een team terecht kom dat compleet onder de voet gelopen wordt. Het lijkt wel een complot :( ;)
Ach dan moet je gewoon tegen je team zeggen van... It is time to kick ass ............

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
rob1n schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 23:21:
Waarom hebben de 9A-91 en de SCAR-L bij de engineer eigenlijk dezelfde stats? Enige verschil is dus de 'skin'? Beetje matige unlock :P

Verder erg tof spel, met vooral erg mooie maps. Probeer ook eens bij geluidsinstellingen voor 'War Tapes'. Damn, dat is intens! Je hoort veel meer de chaos uit het spel!
SCAR-L heeft 30 kogels, die andere 20.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Laatst online: 09-10 23:59

BaT

Gunner0616 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 20:01:
Wel is last van maar niet alleen in deze game, als het bij mij gebeurt moet ik vaak even me muis optillen en er in blazen. Dan werkt hij weer.
Nee; het probleem gebeurd alleen 'echt' ingame... de muis zelf mankeerd niks; zodra ja naar het menu gaat werkt ie gewoon weer; ga ik weer ingame dan is de 'horizontale-as' weer 'gelocked'.... rare issue.

Heb dit probleem nog nooit eerder gehad met andere spellen... alleen dus met BFBC2 (Full en beta)

[ Voor 9% gewijzigd door BaT op 05-03-2010 00:02 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 01:18
Zo even leuk avondje gespeeld.

Soms problemen om maar een server in te komen, maar als ik dan kan spelen maakt het alles gelijk weer goed.
Begon wat minder maar ging al snel weer naar de k/d totaal van 1.5.

Nu nog de mappen beter kennen en het zal nog vetter worden. Ook hoop ik dat de cod spelertjes weggaan, dan wordt het ook leuker.

Iemand trouwens al opgevallen dat ze de bomb buggy op port valdez bij A hebben verhindert (of minder gemaakt) door objective A aan de andere kant van het gebouw te zetten?

F2000 al weer unlocked dus morgen wordt het weer knallen geblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De game heeft wel last van veel lag, op alle servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Vanavond ook ff lekker doorgespeeld :)

Inmiddels al bijna level 9, en alle unlocks voor armor geunlocked.

Hele avond met wat gotters gespeeld waarbij we vrij gemakkelijk bovenaan kwamen. Tot dat het spel voor de zoveelste keer crashte bij iedereen en we in een canadese server gingen.

Zat opeens die gast die eerst op de leaderbord staat met z'n level 27. En nog een andere kerel van level 25.
Geprobeerd ze te kniven maar niet gelukt :+

Uit eindelijk crashte het spel voor de 4de keer in 6 uur, en nu ben ik zelfs al m'n friends kwijt :/

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 01:18
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 00:24:
De game heeft wel last van veel lag, op alle servers.
Moet eerlijk zeggen dat de servers waar 31 ping voorstaat mij ook echt maar 31 ping of iets in die buurt geven.

@ hierboven
Ik ben dus ook ineens mijn vrienden kwijt. Wist niet hoe het kwam, maar blijkbaar is de crash dus de oorzaak.

EDIT:

Niet alle maps gespeeld, maar Laguna Presa is atm mijn favoriet. Lekker infantry warfare met af en toe een vehicle

[ Voor 13% gewijzigd door Hogader op 05-03-2010 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Screenshotje :)

Afbeeldingslocatie: http://img38.imageshack.us/img38/6584/bfbc2game20100305002145.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Jeroenneman schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:18:
Meer mensen last van vsync die niet werkt hiero? Erg vervelend, die screen tearing.
Ik heb het ook, met een ATI 5850. Ik heb het kunnen forceren met het programma D3DOverrider v 2.0.1 dat bij rivatuner zit. Als je rivatuner niet wilt hebben, moet je het eerst installeren en daarna de folder van D3DOverrider verplaatsen naar een andere folder, en daarna kan je Rivatuner veilig verwijderen. Daarna een snelkoppeling op je bureaublad zetten voor het gemak en je hebt er een geweldig programma bij! Je moet in het programma even de .exe van BC2 selecteren en dan V-sync selecteren.

Ik was erg blij toen ik zag dat het werkte, want ik ben erg gevoelig voor tearing!

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
[b][message=33580428,noline]
Favo klasse so far: engineer :)
De Engineer klasse is imo echt kut. Ik heb het 1x geraakt en ga het voorlopig niet meer doen. Ik kan er gewoon geen kills mee maken. Mijn favo is Assault en daarna medic.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Laatst online: 23:17
Ik kan geen vrienden toevoegen,.... maar ze kunnen mij ook niet toevoegen. Krijg ze dan niet te zien.
En bij de awards staat als datum 1-1-2008.... ipv de echte datum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 14:12
Striptease schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 01:44:
[...]

De Engineer klasse is imo echt kut. Ik heb het 1x geraakt en ga het voorlopig niet meer doen. Ik kan er gewoon geen kills mee maken. Mijn favo is Assault en daarna medic.
Engineer is mijn default class als verdediger op maps met voertuigen. Niets zo lekker als een tank opblazen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Descriptor schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 00:25:
Vanavond ook ff lekker doorgespeeld :)

Inmiddels al bijna level 9, en alle unlocks voor armor geunlocked.

Hele avond met wat gotters gespeeld waarbij we vrij gemakkelijk bovenaan kwamen. Tot dat het spel voor de zoveelste keer crashte bij iedereen en we in een canadese server gingen.

Zat opeens die gast die eerst op de leaderbord staat met z'n level 27. En nog een andere kerel van level 25.
Geprobeerd ze te kniven maar niet gelukt :+

Uit eindelijk crashte het spel voor de 4de keer in 6 uur, en nu ben ik zelfs al m'n friends kwijt :/
Dat van die friends heb ik ook gehoord van iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Striptease schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 01:44:
[...]

Je moet er ook voertuigen mee opblazen. Engineer moet je nemen als je veel als gunner in tank zit zodat je kan repareren en tanks kan neerknallen met je raket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ook raar is, is dat als je in server browser kijkt zie je bijv. 31 ping, en als je op de server bent , en je kijkt naar je ping dan is je ineens 130 ofzo, paar servers gespeeld, en iedereen was bove de 100 ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:47

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb de game gisteren gehaald voor mijn PS3, geen problemen met inloggen, maar wel een probleem met het inzetten van mijn VIP code. Ik kon hem niet inzetten, dan bleek de code fout te zijn. Persoonlijk denk ik dat het eraan ligt dat de PS-Store eruit ligt. Nu ff over de game:

Ben gisteravond half 11 begonnen met een missie te spelen in de SP, ik moet eerlijk zeggen, het zier er mega tof uit. Bij de 1e missie zit je er meteen al helemaal in. Na +/- een half uurtje spelen (nadat ik 1 missie had gespeeld) heb ik me eventjes begeven aan de MP. Dit is echt zooooo vet he. Ik begon met een potje te spelen waar ik in totaal 360 punt verdiende. Daarna in de volgende map kon ik meteen een tank beetpakken en ik moet eerlijk bekennen, dat is pas ruig.

Vol gas op een huisje afstormen en gewoon door het huis heen rijden, ondertussen nog een enemy meenemen maakt het helemaal top. Het geeft zoon fijn gevoel als je op een huis schiet en je blaast dat hele huis tot de grond weg :).

Top game

EDIT: Kun je ook ergens online je stats bekijken?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Meer mensen die het verschrikkelijk irritant vinden op het einde om die scheepshoorn? te horen?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Phyxion schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 07:55:
Meer mensen die het verschrikkelijk irritant vinden op het einde om die scheepshoorn? te horen?
Man, daar word je ram gek van... Daar ergerde ik me na 2 potjes al op, kun je je eens voorstellen hoe ik me er nog meer op ga ergeren. Dit gaat bij mij door tot in het zwarte scherm. Die duurt gewoon te lang en is echt een rot geluid. Dat je op een of andere manier duidelijk wil maken dat de ronde bjina is afgelopen is ok, maar dat het zo moet vind ik iets overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Bobbus schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 23:01:
[...]

Que? Wat heb ik gemist, zou de fpsjes goed kunnen gebruiken als dit bij mij helpt :9
In the GAMESETTINGS.INI change the following value

SoundSystemSize=1 to..
SoundSystemSize=2

1=software, 2=hardware. Apparently the the audio was designed to be a software engine mainly because of the console versions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxximus
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik zit te denken om dit spel evt te kopen.

maar ik heb geen zin in net zo bagger systeem als COD MW2.

Heeft Bad Company 2 wel dedicated servers? En is dit spel op alleen LAN mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 22:11

ErA

Oxigeon schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 08:00:
[...]

Man, daar word je ram gek van... Daar ergerde ik me na 2 potjes al op, kun je je eens voorstellen hoe ik me er nog meer op ga ergeren. Dit gaat bij mij door tot in het zwarte scherm. Die duurt gewoon te lang en is echt een rot geluid. Dat je op een of andere manier duidelijk wil maken dat de ronde bjina is afgelopen is ok, maar dat het zo moet vind ik iets overdreven.
Mee eens. De eerste keer dat het gebeurde dacht ik dat iemand een tactical nuke had gebruikt. Maar na snelle controle was ik toch ècht geen MW2 aan het spelen.

Het is zoooon annoying geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

bjorn1980 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 08:35:
Ik zit te denken om dit spel evt te kopen.

maar ik heb geen zin in net zo bagger systeem als COD MW2.

Heeft Bad Company 2 wel dedicated servers? En is dit spel op alleen LAN mogelijk?
ja/nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:26

d_star

Maharadja of the Year :-/

bjorn1980 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 08:35:

Heeft Bad Company 2 wel dedicated servers?
Ja :)
En is dit spel op alleen LAN mogelijk?
Nee :/ Misschien later nog via een patch.. voorlopig moet je je nog authenticeren bij de EA-server als je wilt spelen...

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxximus
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-05-2024
d_star schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 08:39:
Ja :)

Nee :/ Misschien later nog via een patch.. voorlopig moet je je nog authenticeren bij de EA-server als je wilt spelen...
Eerste JA ben ik blij om en dat is wel mooiste. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-10 15:39
Iemand die al bericht van GCShop heeft ontvangen? Ze zouden hem gewoon op voorraad hebben, ik heb een pre-order gedaan maar nog niets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Heren, wil hem zo even oppiken bij de winkel. Is dit te vergelijken met bf2? Helicopters waarin je kan vliegen? Infrantry only mode ect?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Oxigeon schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 07:53:
Ik heb de game gisteren gehaald voor mijn PS3, geen problemen met inloggen, maar wel een probleem met het inzetten van mijn VIP code. Ik kon hem niet inzetten, dan bleek de code fout te zijn. Persoonlijk denk ik dat het eraan ligt dat de PS-Store eruit ligt. Nu ff over de game:
Je moet de code invullen met hoofdletters en de streepjes ertussen. Heeft bij mij ook even geduurd voordat ik daar achter kwam. De Store (in het spel) was gisteravond offline btw ;(
SoaDmaggot schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 08:45:
Iemand die al bericht van GCShop heeft ontvangen? Ze zouden hem gewoon op voorraad hebben, ik heb een pre-order gedaan maar nog niets ontvangen.
Ik heb hem gisteren ontvangen van gcshop (voor de PS3) en had hem vorige week besteld

[ Voor 26% gewijzigd door aramdin op 05-03-2010 08:55 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-10 15:39
aramdin schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 08:54:
[...]

Ik heb hem gisteren ontvangen van gcshop (voor de PS3) en had hem vorige week besteld
Nice, hij staat hier al enkele weken (vanaf het moment dat hij beschikbaar was) in de pre-order, vooralsnog niets mogen ontvangen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:10
Na 5 uur online gespeeld te hebben op de 360 even mijn ervaring.

Is BC2 beter dan BC1? JAAA! Absoluut, zeker als het gaat om de conquest mode. In BC2 eindelijk weer goeie plaatsen waar de vlaggen staan en niet op openplekken zoals in 1. De game lijkt meer op BF2. Er zijn altijd meerdere manieren om een vlag te capturen.
Is BC2 beter dan BF2? Nee, daarvoor vind ik de mappen alleen al te klein. Ook zijn er minder vlaggen per map te veroveren, maar zijn de mappen daarom slecht? Nee zeker niet! Atacama Desert is tot dusver mijn favoriete map. Het lijkt ook het meeste op BF2, en ik ben gek op desert mappen. Verder doen de mappen wel massive aan door de veel grotere gebouwen en bredere weg als in bijvoorbeeld MW2 of BC1.

Het spel speelt over het algemeen wel een stuk beter dan de beta op de PS3 of de demo op de 360(heb beide consoles). Een vijand heeft minder kogels nodig en de lag is ook tot een minumum beperkt. Soms heb ik nog een game waarbij het me niet direct lukt de trap op te komen, dan sta ik dus tegen een muur aan te rijden, ahum.

De compleet te vernielen gebouwen zijn wel erg gaaf. Vooral als je er in staat en je de titanic-geluiden hoort en jje ezelf hoort zeggen 'i gotta get out of here!". ik vind wel dat in de meeste mappen de aanwezigheid van de voertuigen minimaal is. Zeker in tegenstelling tot BF2. Vaak zijn er maar 1 of 2 tanks, en verder veel quads. Daardoor wordt het toch weer meer een infantry shooter, en dat moet Battlefield in mijn ogen juist niet worden.

Ik heb ook even Rush mode gespeeld, maar daarvoor moet je toch met een stel vrienden spelen om echt teamwork te kunnen leveren. Conquest mode speel ik vaak met een vriend van me, maar ook alleen is het prima te doen. Doordat er meerdere vlaggen zijn is de aandacht meer verdeeld en wordt het spel 'makkelijker'.

Ik ben ook een fanatieke COD:MW2 gamer en zal dit ook blijven. Uiteindelijk denk ik ook dat daar toch meer uren in gaan zitten, simpelweg omdat er meer mappen in zitten. Als je alleen conquest mode speelt vind ik dat er niet superveel mappen inzitten. Maximaal 6 volgens mij, terwijl ik bij MW2 toch snel 15 heb. Dit zorgt echt voor de houdbaarheid van de game, en gelukkig komt er binnenkort nog een mappack aan.

Ik ben benieuwd wat BF3 gaat inhouden, en of deze game ook op de consoles gaat komen. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit niet het geval is. Maar anders komt er binnenkort toch een nieuwe grafische kaart in mijn pc'tje. Want nothing beats the BF2 feeling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:53
Is BF2 uitgebracht op de 360?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Nou, gisteren eindelijk de tijd gehad om wat meer te spelen.

Ik heb sinds BF1942 geen battlefield exemplaar meer gespeeld.

Ook de beta en demo heb ik niet gespeeld.

Mijn mening so far:

Eerder had ik al aangegeven dat ik MW2 nog steeds superieur vind in Graphics & Sound. Echter de reden dat ik Bad Company 2 heb gekocht is voor de gameplay. Dus daar gaan we naar kijken.

+ Maps, strak uitgewerkt en lekker groot
+ Alles kan kapot
+ en - Je hebt veel kogels nodig om iemand neer te maaien. Het voordeel hiervan echter, is dat skills belangrijker worden. Want als jij een lean mean aiming machine bent, die veel headshots maakt, dan heb je altijd 1 seconde om te reageren als je bijvoorbeeld in je rug wordt geschoten. (behalve door een tank ofzo :P)
Nadeel is dan ook dat je wel accuraat moet zijn als JIJ iemand in zijn rug schiet
+ De nade launcher is in tegenstelling tot MW2 niet in grote getalen aanwezig bij de spelers. Ikzelf gebruik hem wel en ik moet zeggen dat hij erg balances is. Niet alleen heb je er echt wel wat skill voor nodig om op medium -> long range een kill te maken. De damage is ook veel meer acceptabel. Je moet vaak nog even naar je pistol switchen om het af te maken.
+ Snel wapens switchen! dit zorgt dat een game met uitgestrekte velden toch snel blijft, omdat je vaak toch nog een paar pistol shots nodig hebt om iemand af te maken.
+ Levelling systeem...Ik weet niet wat het max level is, maar voor veel mensen gaat het wel even duren.
+ Squad spawning systeem. Ik kende het niet, maar ik vind het erg goed!

- die achterlijke scheepshoorn op het einde
- af en toe iets te veel weather effects wat de zichtbaarheid wel heel slecht maakt.
- De addicts die nu al 20+ zijn hebben een erg groot voordeel tov de overige spelers met wapen selectie etc.

Er zijn nog wel een aantal punten, maar dit is wat mij het meeste is opgevallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Nee
[Je moet de code invullen met hoofdletters en de streepjes ertussen. Heeft bij mij ook even geduurd voordat ik daar achter kwam. De Store (in het spel) was gisteravond offline btw
Bedankt, ik wou net mijn bericht gaan wijzigen dat ik het al wist, had het op het forum van ea gelzen dat je met hoofdletters enzo moet doen. Vanavond als ik klaar ben met werken nog maar een proberen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond eindelijk geconcentreerd kunnen spelen.
Damn, wat een geluidseffecten! Echt heel goed gedaan.
En de gameplay doet me sterk denken aan BF2, wat een goede zaak is ;)

Wat heel belangrijk is, zeker met de uitgestrekte map, is de 'spot' functie.
En het slopen van gebouwen heeft, behalve dat het leuk is, ook nut. Kan de tegenstander niet meer schuilen :)
Assault class vind ik tot nu toe het leukst, zeker na de eerste unlock (de xm nog iets). Goeie gun, je moet wel bursten. Maar de andere classes bevallen ook goed. Engineer heeft voldoende vuurkracht om zich staande te houden.

Behalve de kinderziektes mbt tot het connecten naar servers, een top game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinchento
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10 22:08
(jarig!)
Inderdaad een heerlijk spel - de tijd vliegt voorbij als je in een server zit waar het allemaal lekker draait.

Speel het op een E8400 (@ 3,6Ghz) en een 8800GT: 70-80fps tot 50fps bij zware omstandigheden!
Alles op High, AA 1x, AF 8x - 1440x900

Oftewel, heerlijk te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldin
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 15:10
Weet iemand hoeveel de pc versie in de winkel kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Ralf91 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:41:
Weet iemand hoeveel de pc versie in de winkel kost?
Dat zal rond de 50 euro liggen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
shoombak schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 08:10:
[...]
n the GAMESETTINGS.INI change the following value

SoundSystemSize=1 to..
SoundSystemSize=2

1=software, 2=hardware. Apparently the the audio was designed to be a software engine mainly because of the console versions.
[...]
Onzin. Ik heb zojuist even de waarde van SoundSystemSize= veranderd en het heeft te maken met de verschillende geluidssettings.

0=small speakers
1=hi-fi
2=home-cinema
3=headphones
4=wartapes

[ Voor 25% gewijzigd door rgras op 05-03-2010 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 08:13
Is er quick-chat? Voor bv een medic te roepen, of voor ammo?

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
Vanochtend vlak voor het werk nog even geprobeerd om een BC2 server te joinen, helaas zelfde probleem: connection failed of server is full melding. :(

Is er geen workaround hiervoor?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren via steam gedownload en gespeeld. Hij werkt vlekkeloos. Het enige probleem wat wij ervaarden (ik speelde met 3 anderen) is dat je af en toe zomaar gekicked word. Maar waar we op deze manier wel achter gekomen zijn is dat iedereen gelijk gekicked word. Dus dat hoeft geen individueel probleem te zijn.

Server browser refreshen duurt lang, maar werkt wel, ik kan iedere server die plek heeft wel gewoon in.

De game zelf is fantastisch, enige vervelende aan dit spel is, heb je (al is het maar 1 squad) dat samenwerkt dan gaat het goed. Mis je die teamplay dan word het een vervelend potje. Al helemaal bij Rush hebben we gisteren ondervonden. Ik kwam later in het spel dan de mensen met wie ik samenspeelde, gevolg is dat ik in het andere team kwam. We werden beide mappen gespawncamped als een gek.

Knifen is en blijft leuk. Vooral bij de squad game 4x4 tegen elkaar. Soms spawn je random op de map, achter het complete vijandelijke squad, knife, knife, knife, laatste had me door, knallen.

Over die hoorn, idd heel vervelend, toen ik het voor het eerst hoorde dacht ik dat het bij mij buiten was. 2x de hoorn laten horen en het is wel duidelijk.

Voor de rest kan ik niks anders zeggen dan dat ik het een leuk spel vind. En vergelijkingen met andere bf's heeft eigenlijk geen zin. Dit is een nieuw spel.(voor de pc iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
Spaiker schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:45:
Is er quick-chat? Voor bv een medic te roepen, of voor ammo?
Met jouw crosshair op een medic/assault richten en Q drukken. :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Gisteren de LE versie voor PS3 aangeschaft (mn duurste PS3 spel-aankoop ooit met 45 euro...) .
Vanmorgen even opgestart en mn key geactiveerd. De store werkt nog niet, dus de LE unlocks zijn nog niet beschikbaar.

Viel me wel op dat, ondanks dat in het veteranenprogramma alleen BF2 en B2142 geactiveerd zijn, ik ook de Garand als extra unlock gekregen heb als zijnde veteraan :)

[ Voor 7% gewijzigd door AllSeeyinEye op 05-03-2010 09:52 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 18:49
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:51:
Gisteren de LE versie voor PS3 aangeschaft (mn duurste PS3 spel-aankoop ooit met 45 euro...) .
Vanmorgen even opgestart en mn key geactiveerd. De store werkt nog niet, dus de LE unlocks zijn nog niet beschikbaar.

Viel me wel op dat, ondanks dat in het veteranenprogramma alleen BF2 en B2142 geactiveerd zijn, ik ook de Garand als extra unlock gekregen heb als zijnde veteraan :)
De LE zaken zitten in het spel zelf zonder dat je de code nodig hebt. Je hebt namelijk al direct over de Dartpistol om voertuigen te taggen.

De code die je bij het spel hebt zijn voor de maps. Bij mij deed de store het ook niet maar door het invoeren van mijn VIP code kon ik wel die maps spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ah helder. Blijkt nog maar eens uit dat ik nog niet daadwerkelijk gespeeld heb, alleen de disk even opgestart :)

Eens kijken of we vanavond wat tijd kunnen vinden / maken

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-10 16:16
Waar moet ik de VIP code vinden? In mijn hoesje zit de dvd een flyer voor BF1943 en de handleiding.

En als ik de VIP code heb waar moet je die invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
Smokey! schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:57:
Waar moet ik de VIP code vinden? In mijn hoesje zit de dvd een flyer voor BF1943 en de handleiding.

Ik heb de PS3 versie. Daar zat het gewoon een extra flyer in het hoesje. Staat vrij groot VIP code op. Ik moest hem vervolgens invoeren onder het kopje store o.i.d. in het menu. Hij vroeg er bij mij zelf om.

[ Voor 12% gewijzigd door Conundrum51 op 05-03-2010 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Smokey! schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:57:

Ik ken niemand die iets van een VIP code bij zijn pc versie heeft ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 10-10 14:41
rgras schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:14:
[...]

Ik ken niemand die iets van een VIP code bij zijn pc versie heeft ontvangen.
Dan moet je ook de Limited Edition hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

vinchento schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:36:
Inderdaad een heerlijk spel - de tijd vliegt voorbij als je in een server zit waar het allemaal lekker draait.

Speel het op een E8400 (@ 3,6Ghz) en een 8800GT: 70-80fps tot 50fps bij zware omstandigheden!
Alles op High, AA 1x, AF 8x - 1440x900

Oftewel, heerlijk te spelen!
Thanks, eindelijk iemand die ook speelt met een gelijke GPU, merk alleen dat jij alles wel hoger hebt staan (kan komen doordat ik speel op 1920x1080), alles op medium (AMD Ph2 720 op 2.8).

Gisteren op een NL server gespeeld en daar ging het naar mijn gevoel veel eerlijker aan toe dan die eerste server, alleen werd ik nu door een pool uitgemaakt voor cheater, snap alleen niet waarom, stond op dat moment iets van 0/5 en ging met een tank wat schieten waardoor ik op 5/8 uitkom, als ik zou cheaten zou ik wel wat hoger uitkomen dan dat (hoop ik).

[ Voor 23% gewijzigd door MeNTaL_TO op 05-03-2010 10:21 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
Safaci schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:19:
[...]

Dan moet je ook de Limited Edition hebben!
Limited Edition heeft daar niets mee te maken. Limited Edition zijn alleen extra wapens en armor. De VIP code is voor extra maps. Dit om toch nog iets te verdienen aan de 2de hands verkoop.

Ik weet alleen niet zeker hoe dat werkt bij de PC versie. Volgens mij hebben PC gamers direct al toegang tot de extra maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
Conundrum51 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:25:
[...]

Limited Edition heeft daar niets mee te maken. Limited Edition zijn alleen extra wapens en armor. De VIP code is voor extra maps. Dit om toch nog iets te verdienen aan de 2de hands verkoop.

Ik weet alleen niet zeker hoe dat werkt bij de PC versie. Volgens mij hebben PC gamers direct al toegang tot de extra maps.
Ooh, PC gebruikers kunnen gelijk de twee extra mappen downloaden. De VIP code zit alleen in de PS3 en XBOX360 versie. Ik was even in de war omdat mensen hierboven het hadden over een VIP code voor de PC. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Hm, is er dan überhaupt wel een ingame 'store' voor PC users?

[ Voor 3% gewijzigd door rgras op 05-03-2010 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

rgras schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:34:
Hm, is er dan überhaupt wel een ingame 'store' voor PC users?
Euhm.. start het spel op en kijk in menu of er een tab 'Store' is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Zo ver was ik ook al wel gekomen. :/

Het gaat er meer om dat de 'redeem your code' optie meerdere dingen kan betekenen. Het betekent niet meteen dat er een soortgelijke store komt als bij de 360 en PS3.

[ Voor 25% gewijzigd door rgras op 05-03-2010 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-10 06:44
Zit nog steeds te wachten op een mailtje van Gamersland. Hopen dat hij überhaupt nog verzonden wordt vandaag. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
ErA schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:06:
Nou, gisteren eindelijk de tijd gehad om wat meer te spelen.

Ik heb sinds BF1942 geen battlefield exemplaar meer gespeeld.

Ook de beta en demo heb ik niet gespeeld.

Mijn mening so far:

Eerder had ik al aangegeven dat ik MW2 nog steeds superieur vind in Graphics & Sound. Echter de reden dat ik Bad Company 2 heb gekocht is voor de gameplay. Dus daar gaan we naar kijken.

+ Maps, strak uitgewerkt en lekker groot
+ Alles kan kapot
+ en - Je hebt veel kogels nodig om iemand neer te maaien. Het voordeel hiervan echter, is dat skills belangrijker worden. Want als jij een lean mean aiming machine bent, die veel headshots maakt, dan heb je altijd 1 seconde om te reageren als je bijvoorbeeld in je rug wordt geschoten. (behalve door een tank ofzo :P)
Nadeel is dan ook dat je wel accuraat moet zijn als JIJ iemand in zijn rug schiet
+ De nade launcher is in tegenstelling tot MW2 niet in grote getalen aanwezig bij de spelers. Ikzelf gebruik hem wel en ik moet zeggen dat hij erg balances is. Niet alleen heb je er echt wel wat skill voor nodig om op medium -> long range een kill te maken. De damage is ook veel meer acceptabel. Je moet vaak nog even naar je pistol switchen om het af te maken.
+ Snel wapens switchen! dit zorgt dat een game met uitgestrekte velden toch snel blijft, omdat je vaak toch nog een paar pistol shots nodig hebt om iemand af te maken.
+ Levelling systeem...Ik weet niet wat het max level is, maar voor veel mensen gaat het wel even duren.
+ Squad spawning systeem. Ik kende het niet, maar ik vind het erg goed!

- die achterlijke scheepshoorn op het einde
- af en toe iets te veel weather effects wat de zichtbaarheid wel heel slecht maakt.
- De addicts die nu al 20+ zijn hebben een erg groot voordeel tov de overige spelers met wapen selectie etc.

Er zijn nog wel een aantal punten, maar dit is wat mij het meeste is opgevallen..
hoi ErA :D

ik moet zeggen dat de levels en zowat alles erg goed in elkaar zit. alleen dat je vijanden veel moet raken. dat klopt. maar kwam gisteren toevallig in een hardcore ranked server terecht en moet zeggen dat het me veel beter bevalt. normaal is ook wel leuk maar hc is gewoon de bom.

eerst dacht ik altijd dat hardcore ook voor de hardcore was maar iedereen kan het. het speelt gewoon net wat intenser.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-10 16:16
Safaci schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:30:
[...]

Ooh, PC gebruikers kunnen gelijk de twee extra mappen downloaden. De VIP code zit alleen in de PS3 en XBOX360 versie. Ik was even in de war omdat mensen hierboven het hadden over een VIP code voor de PC. :?
Oke, maar in de handleiding staat een kopje 'Maps' en een kopje 'Initial VIP maps'

Vandaar dat ik dacht dat ik die mappen miste (heb nog niet gekeken of ze in men spel zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
Smokey! schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:18:
[...]

Oke, maar in de handleiding staat een kopje 'Maps' en een kopje 'Initial VIP maps'

Vandaar dat ik dacht dat ik die mappen miste (heb nog niet gekeken of ze in men spel zitten)
Als je gaat multiplayen en je komt opeens in een nachmap terecht dan weet je dat je de extra maps hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Er staat DTS achter op de hoes, maar mijn receiver krijgt geen DTS doorgestuurd. Zijn er mensen die wel DTS hebben? (ps3 versie)

[ Voor 5% gewijzigd door DJH op 05-03-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik heb een PS3 Pre order geplaats (03-02) bij Mediaoffer en heb zojuist een reactie gehad op mijn vraag wanneer ze verwachten te gaan versturen: Vandaag! 2 dagen later dan de release in huis maar voor iets van € 42.95 mag je dan ook niet klagen!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:15
Haha voor 39 euro bij de mediamarkt mag je ook niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
@ KIMO: toch niet voor de PS3 Versie?

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

GG---77 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:50:
@ KIMO: toch niet voor de PS3 Versie?
Nee, daar heb ik gisteren 55 betaald voor de gewone versie (ps3), de Limited lag te koop voor 60 euro.
Heb gewoon gekozen voor de gewone versie.

Weet iemand trouwens of je online je statistieken kan checken voor de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 15:08
DJH schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:30:
Er staat DTS achter op de hoes, maar mijn receiver krijgt geen DTS doorgestuurd. Zijn er mensen die wel DTS hebben? (ps3 versie)
Heb ook zo'n probleem.
Op de PC is het spel DolbyDigital, heb in het spel de soundsettings op home cinema gezet maar mijn receiver krijgt geen DD door, gewoon stereo.
Zit ik hier met mn dikke 5.1 set :(

Draai het spel op een 5850 maar heb af en toe last van pop-ops, dus dat je ergens van een berg afloopt en de engine nog snel wat kratten etc. moet renderen.
Hier had ik in de beta trouwens geen last van.

Nog een kleine tip voor de langzame serverlist retrieve: als je in het menu serverbrowser opend, meteen de listupdate cancellen:)
Zo gaat het een stuk sneller, in de serverlist options moet je toch je gametype enzo nog aanpassen dan weer refreshen en hoppa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinny schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:17:
Zit nog steeds te wachten op een mailtje van Gamersland. Hopen dat hij überhaupt nog verzonden wordt vandaag. :S
Ik zit ook nog steeds op mijn exemplaar te wachten die ik op 1 maart al bij hun had besteld.
Sinds gisteren vermelden ze al dat ze BC2 op voorraad hebben.

Blijkbaar zijn we niet de enige die nog zitten te wachten.
Uit de shop reviews kon ik opmaken dat men een bestelling op de release datum kan verwachten, maar ik vrees dat dit niet gaat gebeuren.

Als ik had geweten dat BC2 zo snel in de normale winkel lag dan had ik hem daar wel gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 10:58
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:06:
[...]

Ik zit ook nog steeds op mijn exemplaar te wachten die ik op 1 maart al bij hun had besteld.

Uit de shop reviews kon ik opmaken dat men een bestelling op de release datum kan verwachten, maar ik vrees dat dit niet gaat gebeuren.

Als ik had geweten dat BC2 zo snel in de normale winkel lag dan had ik hem daar wel gehaald.
Twee vrienden en ik zitten in hetzelfde schuitje. Gisteren eerste bevestiging inclusief trackandtrace code gekregen en vanmorgen kreeg ik een tweede bevestiging met een andere code. :? TNT kent beide codes niet als ik ze check op hun website... Ik heb Gamersland al gemaild over hoe t nu precies zit, maar nog geen reactie.
Ook ik heb er spijt van dat ik niet gewoon gister naar de winkel ben gegaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Morgion op 05-03-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:06:
[...]

2x bij hun besteld, zal even zeggen hoe het in zijn werk is gegaan

1e keer bestelde ik Forza Motorsport 3 SE voor de 360. Stond netjes dat het op voorraad was enzo. IK gemailt of ze het wel degelijk op voorraad hadden en nogmaals werd me toegezegd dat ze het op voorraad hadden. 1 dag voor de release kreeg ik een mailtje dat ze de versie toch niet op voorraad hadden. Of ik wou wachten of de bestelling wou annuleren. Ik dus de game geanuleerd, want als ze me beloven dat ik het op de dag van de release krijg hoor ik hem ook te krijgen. Heb een boos mailtje gestuurd dat ik het niet eens was met hub verkooppraktijken en dat ze me beloofd hadden dat ze voldoende voorraad hadden. Kreeg ik een mailtje terug waarop ze hub verontschuldigingen hebben aangeboden en dat ik dan de gewone Forza Motorsport 3 voor niks zou krijgen.
Zo gezegd zo gedaan. 1.5 week later ontvang ik geheel gratis een exemplaar van forza motorsport 3.
Netjes opgelost dus

2e keer bestel ik Modern Warfare 2 voor de PC. Volgens de site netjes op voorraad. Komt het aan op de dag van de levering, geen MW2 in de bus. Nouja, hoe kun je mij nog leiper krijgen. Ik direkt weer gemailt. Krijg wel steeds netjes en snel antwoord terug. Hebben ze de game niet meer op voorraad, maar zetten tochop de site dat hij op voorraad is. Ik ook deze bestelling weer geanuleerd.

Uit deze 2 acties heb ik besloten de eerste tijd eens eventjes niks meer te bestellen daar. En zoals ik de reacties boven mijn post lees heb ik daar ook best wel goed aan gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-10 06:44
Nou ik heb net ff gebeld. Ze hebben gisteren de pc-versies binnen gekregen en meteen verzonden. Goed is leuk maar ik had toch een mailtje verwacht, maar dat deden ze niet zei mijn lieftallige telefoniste. Dus hopen dat het vandaag nog binnenkomt. Ik let er de volgende keer iets meer op, ook omdat de release hier in NL al op 4 maart was en bij Gamersland op de site pas 5 Maart. Toch jammer en een minpuntje dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 10:58
Sinny schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:16:
Nou ik heb net ff gebeld. Ze hebben gisteren de pc-versies binnen gekregen en meteen verzonden. Goed is leuk maar ik had toch een mailtje verwacht, maar dat deden ze niet zei mijn lieftallige telefoniste. Dus hopen dat het vandaag nog binnenkomt. Ik let er de volgende keer iets meer op, ook omdat de release hier in NL al op 4 maart was en bij Gamersland op de site pas 5 Maart. Toch jammer en een minpuntje dit.
Ik had het helaas te laat door. Vriend me had hem al besteld, dus ik met mijn blinde vertrouwen ook maar gedaan en pas daarna kwam ik erachter dat de release inderdaad te laat is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Had hem zelf op steam gekocht de LE editie, is niet goedkoop, maar aangezien ik niet zo heel zorgvuldig ben met mijn cd/dvd dingen voor mij toch de beste optie. Is prima gegaan en gister dan ook voor het eerst gespeeld, heb me kostelijk vermaakt. Ga eerst de SP uitspelen, vind ik persoonlijk een goede manier om de handling van het spel te leren en dan naar de MP gaan. Tot nu toe zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 13:25
Iemand een tip voor een goedkope winkel voor de X360 versie in Rotterdam? Bij de Saturn was de game 55,- en dat vind ik toch vrij prijzig :+ Zo'n 45 zou leuk zijn als maximum, aangezien ik normaal niet boven de 35 euro uitgeef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

SH4D3H schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:40:
Iemand een tip voor een goedkope winkel voor de X360 versie in Rotterdam? Bij de Saturn was de game 55,- en dat vind ik toch vrij prijzig :+ Zo'n 45 zou leuk zijn als maximum, aangezien ik normaal niet boven de 35 euro uitgeef.
Denk dat je hem in de winkel nergens voor die prijs kan krijgen op de 360. Internet winkels komen niet onder de €48.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Jerronimo schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:57:
[...]

Heb ook zo'n probleem.
Op de PC is het spel DolbyDigital, heb in het spel de soundsettings op home cinema gezet maar mijn receiver krijgt geen DD door, gewoon stereo.
Zit ik hier met mn dikke 5.1 set :(

Draai het spel op een 5850 maar heb af en toe last van pop-ops, dus dat je ergens van een berg afloopt en de engine nog snel wat kratten etc. moet renderen.
Hier had ik in de beta trouwens geen last van.

Nog een kleine tip voor de langzame serverlist retrieve: als je in het menu serverbrowser opend, meteen de listupdate cancellen:)
Zo gaat het een stuk sneller, in de serverlist options moet je toch je gametype enzo nog aanpassen dan weer refreshen en hoppa!
Ik krijg wel DD door, geen DTS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Iemand zei gisteren dat je binnen de geluidsinstellingen ook nog de optie "Wartapes" hebt. Aanradertje inderdaad! d:)b

Wat ik eigenlijk een beetje jammer vind is dat die static weapons vrij snel weer respawnen. Die TOW missiles zijn zo irritant als je in een voertuig zit. Die dingen raken bijna altijd doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 23:03
Ik kan nu lekker spelen, nadat ik mijn poorten had opengezet.

Tis echt even paar wapens unlocken, ik maak nu nog niet zoveel kills als ik zou willen.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:54

Vrijdag

De Zwarte

Die Apache helikopters zijn wel heel erg sterk trouwens ;( Gisteren met AA geprobeerd er eentje uit de lucht te schieten maar dat ging echt niet, kon het ding nauwelijks raken. Maar kreeg wel een zooi Hellfire raketten op mijn dak ;(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Ik vind dat ze de optie Hardcore mogen toevoegen in de server list filter die je kan aanvinken.
Want niet alle hardcore servers hebben "hardcore" in de server naam.

Ik zat gister trouwens op de i3d gamert server en ik zat in het verliezende team (andere team allemaal rank ~20)
En we werden echt helamaal plat gelopen hehe

[ Voor 32% gewijzigd door Realtec op 05-03-2010 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las net op de Steampowered forums dat de nieuwste nVidia driver een fan-control probleem heeft. Ik heb dit zelf ook ervaren, hij draait constant op 100% (ipv 29%) totdat ik dit weer goed zet in Rivatuner.

De melding kwam nadat een aantal mensen van de SC2 beta kapotte GPU's hebben overgehouden van deze driver. Volgens Nvidia bestaat er kans op schade bij alle zwaardere games, dus ook BC2.

Bron: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1176420

Hoop niet dat iemand hier al een defecte GPU eraan heeft over gehouden..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
@SpeedKill

Dat zou kut zijn...Daar gaat je dure nvidia dan! Gelukkig heb ik een Ati!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
SH4D3H schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:40:
Gewoon even wachten, prijs daalt vanzelf of tweedehands proberen te scoren.
SoaDmaggot schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 08:56:
[...]

Nice, hij staat hier al enkele weken (vanaf het moment dat hij beschikbaar was) in de pre-order, vooralsnog niets mogen ontvangen :/
Bij mij is het vorige keer bij GCshop fout gegaan, had toen CoDMw2 gepreordered (ook weken van tevoren) en kreeg hem pas een week later oid nadat ik contact met hen opnam. Deze keeer gelukkig wel goed gegaan bij mij...

[ Voor 36% gewijzigd door aramdin op 05-03-2010 13:13 . Reden: Meer info ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:27

Willybubba

Nut up or shut up.

jagermeister schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:53:
Iemand zei gisteren dat je binnen de geluidsinstellingen ook nog de optie "Wartapes" hebt. Aanradertje inderdaad! d:)b
Ah, dat vroeg ik me nog af! Wat is dat precies, wrodt nergens uitgelegd? Ik heb een flinke home cinema set (Pioneer, met big ass frontboxen) staan met actieve subwoofer enzo, ik heb de game nu op home cinema staan, maar is War Tapes dan beter?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-10 20:20

riffey#4

aka Beever#4

Vrijdag schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:57:
Die Apache helikopters zijn wel heel erg sterk trouwens ;( Gisteren met AA geprobeerd er eentje uit de lucht te schieten maar dat ging echt niet, kon het ding nauwelijks raken. Maar kreeg wel een zooi Hellfire raketten op mijn dak ;(
Tracer dart er op!

[edit: zo dus: http://www.youtube.com/watch?v=afrSuQdZjzE ]

[ Voor 7% gewijzigd door riffey#4 op 05-03-2010 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10 23:16
Er zou toch op de eerste dag DLC zijn. Of geld dit niet voor de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Ik weet het zeker, vanavond ga ik hem halen bij FRS.

Kan je bij de FRS nog games kopen met 10 procent korting op je ANWB Pas?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan GJ een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.