Gaat lekker hier, kan de serverlist al uur niet ophalen ("Failed to connect to EA Online, please try again"). Pas twee matches kunnen spelen
Ehhh wat?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ehhh wat?
Hier ook. Kwam alleen wel wat onverwacht omdat ik niet echt op deze game zat te wachten, maar ik blijk hem dus gepre-ordered te hebben een tijdje geleden.rgras schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:54:
Ik heb 'm binnen van 12game.com.
Here are a few steps to try to connect to servers:
Uninstall the BC2 BETA
Look in MY Documents for BC2 BETA directory. If it exists delete it.
Look where BC2 BETA was installed, if the BC2 BETA directory remains, delete it.
Try running the game again.
For all the players connecting to servers and being kicked straight away (and pbsetup.exe or manual updating didn't help) then you will be happy to know we are sending out R4 servers to our hosting providers which will hopefully solve this issue.
This is going out to the hosts shortly and then allowing time for them to update you should see connections going back to normal in the next few hours and continuing to spread to all servers during this evening.
Bron: http://forums.electronica.../925089-kick-connect.html
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
[ Voor 38% gewijzigd door Vincitore op 04-03-2010 13:17 ]
Briefpost heeft geen track and traceJohnnyV76 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:24:
Is de PC versie al verstuurd?
Heb bij gamersland het spel 4x besteld (gaan met wat collega's een mini-launch-LAN doen morgen) maar nog niks gehoord... ook geen track and trace oid.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Zag op Internet dat die €43 stond, maar volgens mij kan ik daar niet betalen met de bonnen die ik hebSafaci schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:16:
@Infinitytron
Bij de MM heb je het spel voor 39 euro.
[ Voor 13% gewijzigd door Vincitore op 04-03-2010 13:24 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2010 13:21 ]
weet je de 360 prijs daar?Safaci schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:16:
@Infinitytron
Bij de MM heb je het spel voor 39 euro.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
[ Voor 11% gewijzigd door Vincitore op 04-03-2010 13:31 ]
Waarom zou je überhaupt SP willen spelen.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Omdat ie achter je staat mischien?MeNTaL_TO schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:51:
Nou gisteren eerste online ervaringen (zover ik kan beoordelen om eerlijk te zijn), kon niet veel connecten, kon ik wel connecten werd ik in 95% van de gevallen gekicked, had ik 1 server waar ik wel op kon komen, werd er volgens mij 100% gecheat op de server, als ik iemand niet kan zien met mijn sniperriffle, hoe kunnen ze mij dan singleshotten met een machinegeweer en dat ongeveer iedere spawn weer.
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Dat komt omdat je een Kneuter bentKnEuTeR schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:58:
Ik snap weinig van de release date. Op internet staan verschillende release dates voor nederland. In het artikel van tweakers staat 4 maart, vandaag dus?
In dit topic melden zich allemaal mensen die hem vandaag al hebben binnengekregen of in de winkel hebben gekocht. Maar ook mensen die hem niet konden krijgen. Maar als IK ga kijken dan krijg ik hem natuurlijk weer nergens mee...
[ Voor 49% gewijzigd door jagermeister op 04-03-2010 14:05 ]
Voor mij is er niks mooiers dan alles om je heen compleet te vergeten, en heerlijk weg te dromen in een goede single player. Ik denk dan aan games als Half-Life, Uncharted, GTA etc. Dat vind ik nu juist de essentie van gamen.Indy91 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:40:
[...]
Waarom zou je überhaupt SP willen spelen.![]()
Ik kan natuurlijk niet voor anderen oordelen, maar ikzelf koop enkel spellen voor de multiplay. Ik kan mij dan ook heel goed voorstellen dat de meeste hier, BF BC2 aanschaffen puur voor de multiplay.
Ik moet er niet aan denken om tegen domme AI tegenstanders te moeten spelen met nog dommere AI maatjes. Pas als de multiplayer begint te vervelen dan wil ik wel eens de SP van een spel uitproberen.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Dit is om ook iets te kunnen verdienen aan de 2dehands handelBaT schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:18:
Hoe zit het met die 'VIP kaarten'; die staan vermeld in de handleiding (Laguna Alta en Nelson Bay); krijgt niet iedereen die uiteindelijk? Is toch raar om vanaf dag 1 de boel te verdelen tussen spelers... of zie ik het verkeerd en staan die standaard geinstalleerd op de pc versie
Ah PC gamer. Meer hoef ik niet te weten.Indy91 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:40:
[...]
Waarom zou je überhaupt SP willen spelen.![]()
Ik kan natuurlijk niet voor anderen oordelen, maar ikzelf koop enkel spellen voor de multiplay. Ik kan mij dan ook heel goed voorstellen dat de meeste hier, BF BC2 aanschaffen puur voor de multiplay.
Ik moet er niet aan denken om tegen domme AI tegenstanders te moeten spelen met nog dommere AI maatjes. Pas als de multiplayer begint te vervelen dan wil ik wel eens de SP van een spel uitproberen.
1. Hiervoor hebben ze dus ook een pre-order verzonnenStriptease schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:18:
Lol ik ben dus naar de intertoys gegaan om de ps3 versie te halen maar het is opeens niet meer op voorraad. Ga ik naar de andere intertoys hebben ze het alleen voor de xbox en pc (WTF??). Ga ik naar de dixons hebben ze um ook voor de xbox en PC alleen NOGMAALS WHAT THE FUCK ? Nu heb ik het spel nog steeds niet en ga ik effe kijken bij de free record shop of ze um nog hebben (zeker uitverkocht omdat ik altijd die kut ongeluk moet hebben). Er zijn in Nederland meer PS3 gebruikers dan de xbox dat moeten ze toch langzamerhand weten ? En dan praat ik nog over de winkels die um nog niet eens op voorraad hebben wtf zet dan dan even op de site zodat ik me tijd niet hoef te verspillen. Gelukkig schijnt het zonnetje hier dus ga ik verder op zoek naar de ps3 versie, brb 1 uurr.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Rondje bellen van te voren is altijd makkelijk. Zodra je dan een winkel vind even vragen dat ze hem voor je wegleggen en hem zo komt ophalen.Striptease schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:18:
Lol ik ben dus naar de intertoys gegaan om de ps3 versie te halen maar het is opeens niet meer op voorraad. Ga ik naar de andere intertoys hebben ze het alleen voor de xbox en pc (WTF??). Ga ik naar de dixons hebben ze um ook voor de xbox en PC alleen NOGMAALS WHAT THE FUCK ? Nu heb ik het spel nog steeds niet en ga ik effe kijken bij de free record shop of ze um nog hebben (zeker uitverkocht omdat ik altijd die kut ongeluk moet hebben). Er zijn in Nederland meer PS3 gebruikers dan de xbox dat moeten ze toch langzamerhand weten ? En dan praat ik nog over de winkels die um nog niet eens op voorraad hebben wtf zet dan dan even op de site zodat ik me tijd niet hoef te verspillen. Gelukkig schijnt het zonnetje hier dus ga ik verder op zoek naar de ps3 versie, brb 1 uurr.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
offtopic:Oxigeon schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:26:
[...]
1. Hiervoor hebben ze dus ook een pre-order verzonnen
2. Of er meer PS3 gebruikers zijn dan XBOX360 gebruikers betwijfel ik. Ik denk persoonlijk dat de PS3 gebruikers toeneemt op het moment maar of het er ook meer zijn?
Dan heb ik niks gezegdIke. schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:28:
[...]
offtopic:
Sinds vorige week zijn er meer PS3's verkocht dan Xbox360 in NL
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2010 14:35 ]
[ Voor 84% gewijzigd door DvE op 04-03-2010 14:34 ]
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2010 14:44 ]
Nope, hij stond zeker niet achter me, maar een stuk verder weg in een bosje (samen met een teamgenoot). Dat kon ik zien nadat ik doodgeschoten werd, alleen kwam ik zelfs met de sniper niet in de buurt.ErA schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:56:
[...]
Omdat ie achter je staat mischien?
Dit doet me een beetje denken aan mijn neefje van 4, die zijn handen voor zijn ogen doet, en dan denkt dat ik hem niet kan zien.....
Eerlijk....
Zodra jij inzoemt met je sniper rifle, verkleint jouw FoV zich naar pak m beet? 3%? Dat betekene dat er alleen al horizontaal dat er 357 graden overblijft vanaf waar jij bestookt kan worden. (waarde zijn verzonnen)
Heeft niets met niet winnen te maken, maar die gasten maken met een machinegun headshot na headshot over een afstand waar het met een snipergun gewoon al knap is. Ik denk dat er een reden was waarom er maar 4 mensen op die server zaten. Ik heb langgenoeg BF2 en CS gespeeld om het verschil te weten.JiBo schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:59:
Ik moet het met ErA eens zijn. Dat je het niet kan winnen betekend niet meteen dat mensen cheaten. Ik word daar ook vaak gestoord van. Bekend voorbeeld: Dan zit je met 3 vrienden in een squad met voice chat, gaat het heerlijk. Je kan er elke keer weer op wachten dat er iemand cheater gaat roepen...
Waarom zou je hem 3 keer willen downloaden, gewoon 1 keer doen en een backup maken, volgens mij moest je na 3 keer EA mailen (of ik ben nu totaal in de war met de downloader van Ubisoft).Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:43:
Heb mij key binnen van directgamekeys.com en geactiveerd, en kan gewoon spelen. Heb totaal 28 euro betaald. Niet slecht lijkt me, en ook kreeg ik gewoon een foto van de hoes met key.
Maar wat als ik nu 3 keer van EA Download manager gedownload heb? is mijn key dan ongeldig? heb nog nooit EA DL gebruikt, het gaat wel snel, 9.8MB/sec.
[ Voor 50% gewijzigd door MeNTaL_TO op 04-03-2010 14:53 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Yesss ik heb um eindelijk!! Free record shop to the resque! Zij hadden er een stuk op 15 nog voor zowel de ps3 en xbox en de PC. Ik ga het spel zo spelen, geen haast toch ?Stalllone schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:27:
[...]
Rondje bellen van te voren is altijd makkelijk. Zodra je dan een winkel vind even vragen dat ze hem voor je wegleggen en hem zo komt ophalen.
Ik zit op verzendmail te wachten, dat ik nog erger!(yourgamingzone.nl)
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Verwijderd
Heb ik ook.Relis schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:17:
Ben ik nou de enige die de hele tijd *connection to the server has been lost please check your internetconnection* krijgt als ik een server kies uit de browser?
Play now is nog erger: we couldnt find any games
Toch wel teleurstellend
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2010 14:54 ]
Ik ben zelf niet thuis in de wereld van cheaten, maar zijn er na 1 dag al cheats die actief gebruikt worden? Ik speel zelf ook op een ps3, dus heb daar geloof ik sowieso geen last van.MeNTaL_TO schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:48:
Heeft niets met niet winnen te maken, maar die gasten maken met een machinegun headshot na headshot over een afstand waar het met een snipergun gewoon al knap is. Ik denk dat er een reden was waarom er maar 4 mensen op die server zaten. Ik heb langgenoeg BF2 en CS gespeeld om het verschil te weten.
[ Voor 15% gewijzigd door JiBo op 04-03-2010 14:56 ]
Dat is in de meeste gevallen altijd met een game die veel mensen kopen en direct online willen spelen. Is beter denk ik dat je je ff verdiept in de SP en dan vanavond of morgen nog eens de MP probeerd.Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:51:
[...]
Heb ik ook.
Ben al een tijdje aan het proberenGewoon slecht, klaar.
Anderhalfuur geleden geinstalleerd, nog geen pot kunnen spelen. Lekker hoor.
Waarschijnlijk was je gespot en daardoor een sitting duck. Met een beetje skills kun je iemand van ver af met een assault rifle neerhalen. Overigens Lijkt me stug dat er nu al meteen cheaters rondlopen.MeNTaL_TO schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:48:
[...]
Nope, hij stond zeker niet achter me, maar een stuk verder weg in een bosje (samen met een teamgenoot). Dat kon ik zien nadat ik doodgeschoten werd, alleen kwam ik zelfs met de sniper niet in de buurt.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Verwijderd
Ja dat kan, dat is ook het mooie aan steam, dat je zelfs na jaren niet meer spelen ooit weer es kan inloggen en je games opnieuw kan downloaden en meteen up to date weer kan spelen.. Geen gedoe met patches moeten downloaden etc.ye-roon schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:01:
na het zoeken op "steam" in dit topic kwam het antwoord op een vraag die ik heb niet, en dus stel ik em hier maar:
Als ik de retail versie koop, kan ik de game dan toevoegen aan steam en via steam online spelen(en dus later ook downloaden mocht er iets mis gaan me me pc)?
thats all
das mooi, want op steam issie 49, en als ik em in de winkel haal 36.5, 12 euri minder is altijd goedVerwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:05:
[...]
Ja dat kan, dat is ook het mooie aan steam, dat je zelfs na jaren niet meer spelen ooit weer es kan inloggen en je games opnieuw kan downloaden en meteen up to date weer kan spelen.. Geen gedoe met patches moeten downloaden etc.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2010 15:11 ]
Ik ken dat gevoel ik ben zelf redelijk bedreven in het vliegen van choppers maar op de een of andere manier geen sqaudmembers die het gebruiken, ook op de spawn staan en mensen proberen op te pikken is zinloos.
Yup staat ook in de advertentie balk dat ze bezig zijn om dat te verhelpen.Striptease schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:12:
Hebben jullie ook problemen met het connecten naar de ps3 store ingame ?
Bedankt voor de snelle reactie, ik zie geen advertentie balk maar dat zal wel aan mij liggen lol.TRAXION schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:13:
[...]
Yup staat ook in de advertentie balk dat ze bezig zijn om dat te verhelpen.
Verwijderd
Verwijderd
Als je een retail spel toevoegd aan steam betekent dat niet dat je de game later ook kan downloaden.ye-roon schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:08:
[...]
das mooi, want op steam issie 49, en als ik em in de winkel haal 36.5, 12 euri minder is altijd goedIk betaal graag voor games, maar teveel is teveel
thanks
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2010 15:22 . Reden: link naar steam forum ]
Zie het prachtige overzicht in de startpost!TRAXION schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:11:
[...]
Dus mocht er iemand als sqaud willen spelen op de ps3 add me maar.
PSN: pixelchaos
Is het misschien een optie om een lijstje bij te gaan houden van de verschillende platformen en spelers ?
PSN: Geengrenzuh
Verwijderd
Die lijst is er onderaan op pagina 1, moet je even een DM sturen naar GJtje.. staat ook vermeld wat ie van je vraagt.TRAXION schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:11:
[...]
Ik ken dat gevoel ik ben zelf redelijk bedreven in het vliegen van choppers maar op de een of andere manier geen sqaudmembers die het gebruiken, ook op de spawn staan en mensen proberen op te pikken is zinloos.
Dan heb je nog de figuren die boordgunner zijn en niks raken nouja daar kan ik mee leven maar dan vervolgens landen met schade, ik repareren.
Gaan ze de piloot spelen en crashen ze vrijwel direct.
Dus mocht er iemand als sqaud willen spelen op de ps3 add me maar.
PSN: pixelchaos
Is het misschien een optie om een lijstje bij te gaan houden van de verschillende platformen en spelers ?
Ik gok dat laatste.Sharpp schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:34:
Ik moet de boel hier nodig formatten. Is de BFBC2 redeem code opnieuw te gebruiken als ik een format doe op mijn pc?
Of is deze code voor altijd gelocked aan mijn BC2 account?
-- Altijd blijven prutsen --
Deze is gelocked aan je BC2 accountSharpp schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:34:
Ik moet de boel hier nodig formatten. Is de BFBC2 redeem code opnieuw te gebruiken als ik een format doe op mijn pc?
Of is deze code voor altijd gelocked aan mijn BC2 account?
Ach laat ze snipen zijn ze mooi voer voor me kniveFoggyFreek schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:39:
Aangaande snipers en loslopende squad's :
Vergeet niet dat er nu veel nieuwe spelers bij zijn gekomen. Het teamwork in BF2 werkte zo mooi omdat de
community al 'oud' is en men precies weet hoe het spelletje gespeeld hoort te worden.
[ Voor 72% gewijzigd door JT888 op 04-03-2010 15:45 ]
Beta al uninstalled? Dat schijnt te helpen. Ook je punkbuster handmatig updaten is een mogelijke oplossing.Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:51:
[...]
Heb ik ook.
Ben al een tijdje aan het proberenGewoon slecht, klaar.
Anderhalfuur geleden geinstalleerd, nog geen pot kunnen spelen. Lekker hoor.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Goed om al die oude bekende uit de BF1942 threads weer te zien zegFoggyFreek schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:39:
Aangaande snipers en loslopende squad's :
Vergeet niet dat er nu veel nieuwe spelers bij zijn gekomen. Het teamwork in BF2 werkte zo mooi omdat de
community al 'oud' is en men precies weet hoe het spelletje gespeeld hoort te worden.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Ik las het ja, maar ik heb nooit een beta gehad.DenniZ schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:43:
[...]
Beta al uninstalled? Dat schijnt te helpen. Ook je punkbuster handmatig updaten is een mogelijke oplossing.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2010 15:46 ]
Misschien een idee om je tijd nuttig te besteden en terug naar school te gaan? Heb je een stuk meer aan dan te gaan gamen. Niet normaal hoeveel fouten en onduidelijk taalgebruik iemand in een kort stukje tekst weet te proppen.Striptease schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:18:
Leef en laat levenBert2000 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:45:
[...]
Misschien een idee om je tijd nuttig te besteden en terug naar school te gaan? Heb je een stuk meer aan dan te gaan gamen. Niet normaal hoeveel fouten en onduidelijk taalgebruik iemand in een kort stukje tekst weet te proppen.
Hallo
Voor de PS3 gelden de dogtags uit de demo ook nogjagermeister schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:48:
Overigens: De dog-tags die je tijdens de Beta hebt behaald, zijn bewaard gebleven. Ik zit bijna aan de 100 zag ik vannacht
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat is feitelijk het toegevoegd nut van die dogtags?jagermeister schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:48:
Overigens: De dog-tags die je tijdens de Beta hebt behaald, zijn bewaard gebleven. Ik zit bijna aan de 100 zag ik vannacht
Voor mij ook hoor. Maar stel nou dat je vaak met een bekende hebt gespeeld en je wilt weten hoevaak je hem geowned hebt met je knive... best lachen toch. Kun je daar ook weer een competitie in houden, als je wilt.Asgaro schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 16:03:
[...]
Wat is feitelijk het toegevoegd nut van die dogtags?
Waste of space lijkt mij...
Alleen het tellertje zou voor mij genoeg geweest zijn
Had hetzelfde probleem, maar ook een oplossing: Zet in de Realtek audio manager het geluid op 5.1 en dan alle optionele speakers uitgeschakeld. Je ziet dan een 5.1 setup met alleen L+R actief. Al het geluid van de inactieve speakers gaat naar L+R, hoewel ik de subwoofer niet hoor met m'n koptelefoonVerwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 00:47:
Ik speel nu met een stereo headphone maar de plaatsing in-game klopt niet en in de cut scenes hoor ik geen dialoog(dus wat normaal op je center speaker zou moeten zitten hoor ik op m'n headphone niet)
Ik draai een DirectX 9 Realtek HD Audio Manager Driver en alle settings staan gewoon op headphone ingesteld.
Iemand anders hier problemen mee of een oplossing voor?
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
PSN id: GG--77
retry/cancelThe cabinet file ‘c3.cab’ required for this installation is corrupt and cannot be used. This could indicate a network error, an error reading from the CD-ROM, or a problem with this package.
Of je DVDrom speler is brakMurk schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 16:30:
Tijdens de 1e installatie kreeg ik een foutmelding met dat een cabinet bestand corrupt was, maar met een klik op retry ging hij verder. Nu herinstalleer ik het spel en krijg ik de melding weerDit keer gaat hij niet door als ik op retry klik.
Dit is de melding
[...]
retry/cancel
Wat nu, is de dvd beschadigd?
[ Voor 11% gewijzigd door DefLite op 04-03-2010 16:48 ]
Andere oplossing (windows XP)Thanatoss schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 16:14:
[...]
Had hetzelfde probleem, maar ook een oplossing: Zet in de Realtek audio manager het geluid op 5.1 en dan alle optionele speakers uitgeschakeld. Je ziet dan een 5.1 setup met alleen L+R actief. Al het geluid van de inactieve speakers gaat naar L+R, hoewel ik de subwoofer niet hoor met m'n koptelefoon.
Heb hem daar dinsdag besteld voor €42,95. In de T.net pricewatch staat vermeld dat er een nieuwe levering volgt binnen 8 dagen.GG---77 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 16:24:
hmmm. Heeft iemand al bericht gehad van Mediaoffer (PS3 versie)? Wanneer is deze door je besteld?
Ben bang dat Mediaoffer (PS3) niet genoeg versies heeft, wellicht voorbarige conclusie, wilde de status checken maar zag op de gewone site dat hij leverbaar was in meer dan 5 dagen....
Can't wait!!!
Of gewoon annuleren en ergens anders bestellen. Zou ik teminste doen als ik het niet kreeg en ze me niks deden mailen dat het langer zou duren ofzoLazy schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 17:12:
[...]
Heb hem daar dinsdag besteld voor €42,95. In de T.net pricewatch staat vermeld dat er een nieuwe levering volgt binnen 8 dagen.
Wordt dus een weekje wachten.
Advies gewoon bellen/mailen en annuleren en niet lui zijn en hem gewoon in een winkel kopen of wel lui zijn en op steam of bij EA digitaal kopenLazy schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 17:12:
[...]
Heb hem daar dinsdag besteld voor €42,95. In de T.net pricewatch staat vermeld dat er een nieuwe levering volgt binnen 8 dagen.
Wordt dus een weekje wachten.
[ Voor 8% gewijzigd door JT888 op 04-03-2010 18:15 ]
Gaat over de PS3 versie denk ik. Die is in NL nergens zo goedkoop met addiscount. Tsja, je kan zaterdag naar zwolle of groningen MM voor €44,- PS3 versie:P.JT888 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 17:23:
[...]
Advies gewoon bellen/mailen en annuleren en niet lui zijn en hem gewoon in een winkel kopen of wel lui zijn en op steam of bij EA digitaal kopen![]()
Wachten is overbodig tenzij je geen keuze hebt zoals mij geen internet aansluiting ... nog 2 dagen sighhh
[ Voor 54% gewijzigd door KngfCnns op 04-03-2010 17:33 ]
Het is meer arcade dan BF2, dat is zo. Maar voor de rest, het is misschien wat minder tactisch op het eerste oog maar ik zou eerst maar eens een paar dagen spelen. Ik heb zelf ook pas 2 uurtjes gespeeld, je kunt het nog niet goed beoordelen op 2 uurtjes speeltijd. In bF2 was dit en dat en zus en zo beter, ja dat weten we nu allemaal wel. We moeten toch door, ik vind deze game zeker de moeite waard voor de komende maanden, misschien wel jaren. Ligt eraan hoe hij blijft boeien.Bintzak schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 17:33:
Tot nu toe een uurtje gespeeld en, tot nu toe vind ik het een onoverzichtelijk spel.
Voel niet de vrijheid van BF1942 en BF2.
Het is weer gewoon een houterige console game geworden met allerlei beperkingen, als ik wil liggen moet ik gewoon kunnen liggen in een game, je bent gewoon een schietschijf voor snipers omdat je alleen kan hurken. De radar werk ook klote in BF2 was dat veel beter.
Hopelijk wordt het spel snel gepatched, dit is gewoon een tegenvaller voor BF2 spelers.
Ik hoop dat BF3 weer een echte PC game gaat worden want WTF is dit kut.
Deze game moet je niet vergelijken met BF2.Bintzak schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 17:33:
Tot nu toe een uurtje gespeeld en, tot nu toe vind ik het een onoverzichtelijk spel.
Het is weer gewoon een houterige console game geworden met allerlei beperkingen, als ik wil liggen moet ik gewoon kunnen liggen in een game, je bent gewoon een schietschijf voor snipers omdat je alleen kan hurken. De radar werk ook klote in BF2 was dat veel beter.
Hopelijk wordt het spel snel gepatched, dit is gewoon een tegenvaller voor BF2 spelers.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Had er gewoon meer een BF2 met betere graphics en gebouwen die kapot konden gaan van verwacht, maar ik zal het in ieder geval nog een aantal weken spelen om de feeling te pakken te krijgen. Tja en anders moet ik het voorlopig met BF2 blijven doen.Gamebuster schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 17:42:
[...]
Deze game moet je niet vergelijken met BF2.
Het is een alternatief, geen vervanger.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Wordt er geen reden gegeven door punkbuster? Meestal zou dit wel zo moeten zijn. Heb je het op verschillende servers of telkens op dezelfde?Kw4kje schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 17:10:
Hmmm waarom word ik steeds gekicked?
Kan nu bevestigen dat dit inderdaad zo was. Mijn oude el-cheapo LG speler uit mijn oude systeem (die overigens wel een pleurisherrie maakt) heeft het spel net zonder problemen geinstalleerd.
Dat zeg ik GammaMurk schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 18:19:
[...]
Kan nu bevestigen dat dit inderdaad zo was. Mijn oude el-cheapo LG speler uit mijn oude systeem (die overigens wel een pleurisherrie maakt) heeft het spel net zonder problemen geinstalleerd.
Alles went ik mis het liggen nu ook niet meerBintzak schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 17:33:
[ Voor 17% gewijzigd door JT888 op 04-03-2010 18:30 ]
Enige commentaar is: interpunctie. Verder ben ik het met je eensJT888 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 18:21:
[...]
Alles went ik mis het liggen nu ook niet meerje moet gewoon goed gebruik maken van je omgeving door dekking te zoeken tegen sniper fire. Maar kijk eens niet alleen naar de nadelen tegenover BF2 maar ook eens naar de voordelen
Total destruction en alle gebouwen zijn toegankelijk je kan echt overal in komen. In BF2 kon dat allemaal niet je kon slechts in enkele gebouwen komen. Weet eigenlijk niet of dat zo is in alle nieuwe maps van BC2 aangezien ik alleen de beta gepeeld heb tot nu toe.
Maargoed het is zeker geen slechte game en BF3 komt eraan dit is slechts een klein voorproefje van wat we daarvan kunnen en mogen verwachten.
[ Voor 6% gewijzigd door Murk op 04-03-2010 18:26 ]
Hier ook nog steeds, punkbuster nog handmatig geupdate maar nog steeds binnen enkele seconden gekicked.Kw4kje schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 17:57:
Maar waarom word ik nou telkens gekicked? Is dat punkbuster? Schiet niet op zo.....
Heb je de beta al gedeinstalleerd zoals in de ingame berichten word aangegeven?Sipio schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 18:27:
[...]
Hier ook nog steeds, punkbuster nog handmatig geupdate maar nog steeds binnen enkele seconden gekicked.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq