[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 15 Laatste
Acties:
  • 57.690 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Spelers via Steam moeten schijnbaar nog even wachten. Ik heb net Steam herstart, maar zie alleen nog een optie 'Voorladen' (preloading) staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

shoombak schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 22:19:
[...]

Ah inmiddels spel gepreload en geinstalleerd, nu dus alleen nog wachten op een key.. iemand een idee wanneer die beschikbaar komt? :)
Ik kreeg hem net in de mailbox en staat inmiddels ook bij mijn EA account ingevuld.
Jerronimo schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 00:43:
Heb ook net mail ontvangen van EA :) zit op dit moment op mijn antieke laptop dus kan nog niet proberen.
Maar de serial staat in de mail correct? Is het die Digitale rechten:R$R$R$R$R$R$R$R$R$etc. 20 tekens code?
Mischien een domme vraag maar wil wel zeker zijn dat ie het doet als ik over een uurtje of 6 ga spelen.
Ja, dat is de gamekey.
Ik moest trouwens de redeemcode ook zonder streepjes intypen, waar kan ik controleren wat de unlocks zijn?

[ Voor 45% gewijzigd door MeNTaL_TO op 04-03-2010 01:00 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Steaam hurry up ik wacht op battlefield :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 23:48:
mja als ik het goed begrijp als ik deze game morgen haal ben ik een van de laagste ranken ofzo.
heerlijk zo gaat het met elke fps game die ik haal, zelfde met cod mw2 zat gelijk tegen prestige mensen toen ik de game net had. pfff wordt leuk dan.
wordt extra mn best doen dan.
enne idd het is kansloos level 28 in 48 uur :P maja je hebt er altijd lifeless people tusse zittuh
Tjah niet iedereen heeft een boeiend leven ( 'k spreek uit ervaring ), veel van die "lifeless" mensen zijn ook gewoon kinderen/pubers/jong volwassenen die toch niets beters te doen hebben met hun tijd en hun tijd dus maar besteden aan games. De een extremer dan de ander..

Ik heb die tijden ook meegemaakt dat ik makkelijk 6 tot 10 uur in een game heb gezeten op 1 dag, met clan members enzo, gaat makkelijker dan je denkt, helemaal als je ook op xbox live / psn of teamspeak zit..

Hardcore gaming is voor sommige mensen een leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
AAAARGH IK WACHT AL 2 MINUTEN
*Breaaaathe...breaaathe...*
Kom op steam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-08 12:27
Oke thanks, ik zie de serialcode nu ook via de EA site.

Steamgebruikers moeten denk ik nog even geduld hebben, activatie is pas om 2:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Ja he steam moet opschieten uur is al voorbij man , wat een ***** zooi is dit zeg . En maar denken
dat steam als eerste is jahaaa daar trap ik niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Steam... zucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Alsof het wat uitmaakt, servers doen het blijkbaar op het moment toch niet (iig kan ik geen game joinen, blijf krijgen dat er geen contact met de server gemaakt kan worden, ook zie ik geen ping ingevuld achter alle servers).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:19
PC gamers kunnen nu via Steam spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec

Realtec

Less is more

Ok Steam heeft hem vrijgegeven (hier iig)

Edit: was net te laat...

[ Voor 25% gewijzigd door Realtec op 04-03-2010 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
da_PSI schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 01:07:
PC gamers kunnen nu via Steam spelen
Nee hoor. "unreleased" nog steeds.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
owyeaah meteen ff kijken en game maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Ja hij is ready ..... lets go :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je in steam ook via Ideal betalen ?

En de game zal vast niet op een 1st gen macbook pro draaien, met een ati x1600,coreduo en 2gb geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51
Het is VET!! GFX zijn subliem.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 01:13:
Kan je in steam ook via Ideal betalen ?

En de game zal vast niet op een 1st gen macbook pro draaien, met een ati x1600,coreduo en 2gb geheugen?
Ja, dat kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Je moet steam opnieuw starten voordat je 'm kan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaaI
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-12-2023
Bij Steam moet ie eerst nog decrypten zo te zien. Duurt dat bij jullie ook zo lang? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
wtf steam loopt vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec

Realtec

Less is more

Unable to connect o_0

Edit: Steam liep hier ook vast

[ Voor 44% gewijzigd door Realtec op 04-03-2010 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
Hahaha, had ik ook.. Maar na 2 min deed hij het weer, en was het decrypten klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
ik durf steam niet aftesluiten omdat dadelijk iets fout zit, hij doet niks als ik op spelen druk.

dan maar taakbeheer en dan maar zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Same here. Afgesloten in ongeduld en opnieuw gestart en hij deed het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
ja steam opnieuw opstarten werkt wel gelukkig hopelijk hoef k geen code intevoeren want die heb k niet
gekregen van steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shoombak schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 00:29:
Key ontvangen van EA om even over 12, maar het spelen wil nog niet echt lukken, wordt constant na een minuut gekicked van de servers.
Heb je gekeken of het punkbuster is die je kicked? Moet de game geupdate worden? of zit je achter een firewall die misschien het updaten van punkbuster blocked?

Heb dat heel vaak met de oudere Battlefield 2 gehad, na een nieuwe installatie, waar de enige manier om het te spelen was om handmatig punkbuster te updaten, dit met een paar html files die je kon downloaden van de punkbuster website en in een punkbuster map moest stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom hebben de 360 spelers de hoogste ranks en aantal speel-uren volgens de leaderboards? hebben die het spel langer ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De game is daar 2 maart uitgekomen, maar misschien is de release date daar ook gebroken zoals in Nederland is gebeurd, mediamarkt bijv. Hier zou de game eigenlijk pas de 5de verkocht worden en kennelijk hebben mensen zelfs al via de nederlandse EA store de game keys voor de officiele release date gekregen. Ook vreemd van EA dat ze dit gewoon doen en dat alle mensen die een preoder bij steam of online stores hebben nog mooi 1 a 2 dagen konden wachten. Ach ja, leven is niet eerlijk

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2010 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
Weet iemand wat je kan doen aan het constante gekicked worden omdat pnkbstrB geen heartbeats meer stuurt? (ofzo :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relis schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 02:07:
Weet iemand wat je kan doen aan het constante gekicked worden omdat pnkbstrB geen heartbeats meer stuurt? (ofzo :P)
Kijk even op www.evenbalance.com is de punkbuster website.. daar staan meestal wel wat oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Uurtje gespeeld, 3 Maps gezien en het loopt echt gladjes hier. Connecten was wat problematisch, maar goed... kinderziektes. Niveau lag vrij hoog (als in:... continu worden afgeknald). Maar goed... ik ken de maps nog niet, dus loop nog als een kip zonder kop rond :P

Morgenavond staat gereserveerd :)

Overigens wel al een bug gespot. Sniper stond op een metertje of 30 van me vandaan. Ik maar op hem schieten en hij bleef gewoon staan. Bleek ie al dood te zijn 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door jagermeister op 04-03-2010 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:06
jagermeister schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 02:16:
Uurtje gespeeld, 3 Maps gezien en het loopt echt gladjes hier. Connecten was wat problematisch, maar goed... kinderziektes. Niveau lag vrij hoog (als in:... continu worden afgeknald). Maar goed... ik ken de maps nog niet, dus loop nog als een kip zonder kop rond :P

Morgenavond staat gereserveerd :)

Overigens wel al een bug gespot. Sniper stond op een metertje of 30 van me vandaan. Ik maar op hem schieten en hij bleef gewoon staan. Bleek ie al dood te zijn 8)7
Ik heb ook een staande sniper gerevived :D. Zat eerst raar te kijken van huh wtf, toch maar reviven, en ja hoor :).

Ook mn eerste vastloper op de ps3 gehad...tijdens de mapchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Game is supervet, draait als een speer en squad rush is gaaaaaaaaaf.

Bye bye MW2 *delete*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
Lijkt erop dat ik ineens geen enkele server kan connecten, dat ik mn internetverbinding moet checken, want blijkbaar post ik dit in mn verbeelding 8)7
Play now helpt ook niet echt, blijkbaar zijn er 0 servers die any map en any game type hebben, who knew...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Het verbaast me hoe soepel alles nu loopt. De graphics lopen inderdaad veel beter dan bij de beta. Geen schokken meer :D

Het mn Type 88 sniper met x4 scope al weer unlockt :D

Even wat opmerkingen zover:
-Ik zie nog steeds geen ping in serverlijst.
-Het ingame spelers-overzicht (TAB) heeft de titel-tekst van de kolommen door elkaar lopen.
-Stats in het hoofdmenu worden nooit bijgewerkt. Alles blijft 0 kills, 0 deaths, 0 dit, 0 dat, niets unlockt etc. Ingame echter kan ik gewoon mijn vrijgespeelde wapens gebruiken. Spel opnieuw starten heeft geen bijwerkingen: alles blijft 0, ook al ga ik daarna weer een server in en kan ik weer vrijgespeelde wapens gebruiken.
-Serverlijst laden duur verschrikkelijk lang nog steeds. Gelukkig kan je het cancellen om naar favorites te gaan.
-Favorites en History werkt zowaar prima.

Verder geen last van kicks of connectie problemen of lag. Alles liep soepel. Ben alleen in mutliplay.co.uk servers geweest omdat ik dan zeker ben van een EU server en dus goede ping.

[ Voor 89% gewijzigd door Gamebuster op 04-03-2010 05:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
:9 Werken daarna knallen Cannacoennos......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Gamebuster schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 05:19:
Het verbaast me hoe soepel alles nu loopt. De graphics lopen inderdaad veel beter dan bij de beta. Geen schokken meer :D

Het mn Type 88 sniper met x4 scope al weer unlockt :D

Even wat opmerkingen zover:
-Ik zie nog steeds geen ping in serverlijst.
-Het ingame spelers-overzicht (TAB) heeft de titel-tekst van de kolommen door elkaar lopen.
-Stats in het hoofdmenu worden nooit bijgewerkt. Alles blijft 0 kills, 0 deaths, 0 dit, 0 dat, niets unlockt etc. Ingame echter kan ik gewoon mijn vrijgespeelde wapens gebruiken. Spel opnieuw starten heeft geen bijwerkingen: alles blijft 0, ook al ga ik daarna weer een server in en kan ik weer vrijgespeelde wapens gebruiken.
-Serverlijst laden duur verschrikkelijk lang nog steeds. Gelukkig kan je het cancellen om naar favorites te gaan.
-Favorites en History werkt zowaar prima.

Verder geen last van kicks of connectie problemen of lag. Alles liep soepel. Ben alleen in mutliplay.co.uk servers geweest omdat ik dan zeker ben van een EU server en dus goede ping.
Give it some time ze zijn bezig met de stats en server probleempjes ;)
(stats worden later vanzelf goed gezet even als het verdwijnen van je xp punten etc.)

Even een snelle vraag aan alle Steam users hier met de limited Edition !!

Zijn de problemen met missende unlock codes al opgelost ? kortom hebben jullie gewoon je unlocks gekregen ?

PS: Weten jullie of het mogenlijk is je DSL modem + abbo te gebruiken op een andere locatie ipv de huidige ?

bijv. ik woon op locatie A waar ik een DSL abbo heb maar nu wil ik deze tijdenlijk gebruiken op een ander adres locatie B kan dit zonder dat door te geven aan de provider?

[ Voor 60% gewijzigd door JT888 op 04-03-2010 06:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Ik heb gewoon de unlocks gekregen. (tracer dart, m1a1, m1911, vihicle armor) maar zijn allemaal dingen die je normaal kan unlocken volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 18:38
JT888 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 06:00:
[...]

Give it some time ze zijn bezig met de stats en server probleempjes ;)
(stats worden later vanzelf goed gezet even als het verdwijnen van je xp punten etc.)

Even een snelle vraag aan alle Steam users hier met de limited Edition !!

Zijn de problemen met missende unlock codes al opgelost ? kortom hebben jullie gewoon je unlocks gekregen ?

PS: Weten jullie of het mogenlijk is je DSL modem + abbo te gebruiken op een andere locatie ipv de huidige ?

bijv. ik woon op locatie A waar ik een DSL abbo heb maar nu wil ik deze tijdenlijk gebruiken op een ander adres locatie B kan dit zonder dat door te geven aan de provider?
Nee dit gaat niet zomaar je provider moet namelijk he signaal naar plek B sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Gamebuster schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 06:10:
Ik heb gewoon de unlocks gekregen. (tracer dart, m1a1, m1911, vihicle armor) maar zijn allemaal dingen die je normaal kan unlocken volgens mij
Klopt die kan je allemaal unlocken ;) wij limited edition kopers hebben slechts een kleine voorsprong op de rest ;)
Djankie schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 06:48:
[...]

Nee dit gaat niet zomaar je provider moet namelijk he signaal naar plek B sturen.
Ah ok jammer ... dacht dat ik gewoon kon inbellen vanuit een andere locatie indien de modem was aangemeld :'(

Kwam dit tegen op het EA forum mischien iets voor in de topic start gaat over server connectie problemen.

Mogenlijke oplossing server connectie problemen.

Quote:

I was unable to connect to servers... and so i updated punkbuster, no fix. They said they released a patch, no fix. Forwarded ports, no fix, added exception to firewall, no fix.

So what fixed it?... Logged into my router and unchecked 'Filter Multicast' under the security tab.. saved, logged back in the game, i get in every time.. still some random being kicked but... seems much better.. AND it fixed my 'unlock progression' not updating.

Bron

[ Voor 64% gewijzigd door JT888 op 04-03-2010 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Steam hier. Is de redeem code nou waar staat: promo key met de streepjes ertussen of is het de key zonder de streepjes?

Ik heb beide codes gebruikt maar heb problemen om de redeem code in te vullen, melding: could be already in use 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Sharpp op 04-03-2010 07:49 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:10

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Grrr... zit ik weer op me werk... tot 1600... moet... bfbc2.... spelen... |:(

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Sharpp schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 07:48:
Steam hier. Is de redeem code nou waar staat: promo key met de streepjes ertussen of is het de key zonder de streepjes?

Ik heb beide codes gebruikt maar heb problemen om de redeem code in te vullen, melding: could be already in use 8)7
Als je ze beide hebt ingevoerd heb je dus wellicht automatisch de goede code gebruikt vandaar dat ie zegt may already be in use (promo key met de streepjes ertussen moet het zijn)

Je moet nu gewoon 1 game starten en na die ronde heb al je unlocks in de game aldus mensen op het steam forum :)

[ Voor 6% gewijzigd door JT888 op 04-03-2010 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
nickvanozzie schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 07:49:
Grrr... zit ik weer op me werk... tot 1600... moet... bfbc2.... spelen... |:(
Idem :P maar ga kijken of ik eerder weg kan. Kan iig morgen thuis "werken" }) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Vanavond naar de MM toe en eens kijken of ze de game willen verkopen aan mij. Heb der zin in, de enigste shooter die ik nu heb is MAG, maar deze is grafisch veel beter denk ik

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik nou geenn mousewheel up/down gebruiken ? Dat zou belachelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:14

ErA

Okidokie dan.

Gister avond: 23:00. BFBC2 Aangeschaft in de EA store zonder het ook maar 1 keer gespeeld of gezien te hebben 8)7 . Ben dus volledig afgegaan op reacties in dit topic.

Ben zelf een groot fan van MW2 (wat mijn eerste CoD was) echter zijn daar een aantal punten welke de game niet top maken.

Gisteren ongeveer 20 minuutjes gespeeld in BF BC2, korte vergelijking tov MW in mijn mening ( voor zover dit kan in 30 minuten :P )

- MW2 graphics engine is mijn inziens beter. Neemt niet weg dat BC2 ook goede graphics heeft, en de setting is natuurlijk heel anders. een 85 van mij voor graphics
- Ik had wat problemen met het geluid (slechts 1 oor van mijn koptelefoon liet geweer geluid horen) echter is dit opgelost (WinXP: run "dxdiag" tabblad geluid "basis versnelling")
Overall vind ik het geluid wel goed. Al heb ik het gevoel dat je veel meer geluid hebt van wat er om je heen gebeurd. Hoewel dit natuurlijk realistisch is, hoop ik dat dit niet te storend gaat zijn. een 8 voor het geluid

Iets wat me wel opviel: Hoeveel kogels heb je nodig om iemand om het leven te brengen? Ik ging voor de standaard class met een AR. Ik moet bijna een complete mag lozen om iemand omver te brengen.

Zelfs met gerichte burst shots waarvan zeker 2 bullets van de drie per burst raken waren koste het me 3~4 bursts?

Al met al: promising, ik was een fervent 1942 speler, en heb daar vele uren plezier aan beleefd. Ik hoop hetzelfde hier te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 08:52:
Ja hoor die gebruik ik ook om van wapens te wisselen.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redthing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-08 17:03
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 08:52:
Muiswiel up/down werkt hier gewoon.
Is per default "change weapon" geloof ik. Even aanpassen bij instellingen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
JT888 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 08:00:
[...]

Als je ze beide hebt ingevoerd heb je dus wellicht automatisch de goede code gebruikt vandaar dat ie zegt may already be in use (promo key met de streepjes ertussen moet het zijn)

Je moet nu gewoon 1 game starten en na die ronde heb al je unlocks in de game aldus mensen op het steam forum :)
Bedankt, is meteen weer duidelijk. :) Nu nog tot 17.00 wachten voordat ik kan knallen. :/

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
topci gaat nou zo snel - wellicht dat dit nou al gevraagd is - maar kan je gewoon met je Beta inlog naam inloggen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-09 18:59
Speelt nou serieus niemand eerst de SP? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb van steam 2 keys gekregen, 1 genaamd bc2 en 1 promo.

Als ik me bij multiplayer wil inloggen vraagt het spel om een key in te voeren.
Als ik de BC2 key invoer krijg ik "invalid key" (met of zonder dashes), geef ik de promo code hier in krijg ik de melding "cannot connect".

iemand dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:47
tiswat schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 09:41:
Ikke wel :*)

Al ben je daar wel snel doorheen.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Moet nog werken, daarna nog bezoekje tandarts...
wat kan het leven toch oneerlijk zijn -O-

Met een beetje geluk een paar uurtjes spelen vanavond (met verdoofde bek maar dat terzijde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Een ding wat me nog steeds dwars zit is het gerevived worden. Als je namelijk gerevived wordt door iemand, krijg je er weliswaar weer een ticket bij, maar je death blijft ook. Het zou zo moeten zijn (net als in BF2 en BF2142 overigens) dat je pas een death erbij krijgt als je ook daadwerkelijk dood bent en dus niet meer te reviven bent. Nu gebeurt het soms dat je enkele keren achter elkaar weer tot leven wordt gewekt, maar je meteen daarna weer neergeknalt wordt. Zo gaat 't vrij snel met de deaths en je kunt er niets aan doen...

Het is nu vaak zinvoller om niet gerevived te worden maar in plaats daarvan weer met een verse en nieuwe kit te spawnen bij een teammaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

ExPlanE schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 09:52:
Een ding wat me nog steeds dwars zit is het gerevived worden. Als je namelijk gerevived wordt door iemand, krijg je er weliswaar weer een ticket bij, maar je death blijft ook. Het zou zo moeten zijn (net als in BF2 en BF2142 overigens) dat je pas een death erbij krijgt als je ook daadwerkelijk dood bent en dus niet meer te reviven bent. Nu gebeurt het soms dat je enkele keren achter elkaar weer tot leven wordt gewekt, maar je meteen daarna weer neergeknalt wordt. Zo gaat 't vrij snel met de deaths en je kunt er niets aan doen...

Het is nu vaak zinvoller om niet gerevived te worden maar in plaats daarvan weer met een verse en nieuwe kit te spawnen bij een teammaat.
Dit brengt een probleem met zich mee:
laten we zeggen 8 vrienden gaan op een server. Schieten elkaar neer, en reviven elkaar heel de tijd. Aan het einde heeft iedereen 1000 frags, 0 deaths.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Hoe kan je je parachute openen als je uit een helicopter springt? (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
dezelfde knop als waarmee je springt(is tenminste op de pc zo weet niet of het voor de ps3 ook zo is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

ErA schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 09:56:
[...]

Dit brengt een probleem met zich mee:
laten we zeggen 8 vrienden gaan op een server. Schieten elkaar neer, en reviven elkaar heel de tijd. Aan het einde heeft iedereen 1000 frags, 0 deaths.
Maar zoiets kan nu toch ook evengoed? Alleen hebben ze dan veel deaths, maar wel veel punten. Volgens mij wordt op dit soort dingen wel gelet, stats padding was namelijk ook al een issue in BF2 en BF2142...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

SileX schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 09:35:
topci gaat nou zo snel - wellicht dat dit nou al gevraagd is - maar kan je gewoon met je Beta inlog naam inloggen ? :)
Jopjop :)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Staat er nog nergens een multiplayer review online (nederlands)?
Ik zoek in elk egval review maar kan er in totaal maar 2 vinden.

Tweakers (SP) en nog eentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Gisteravond flink wat matches gespeeld. (PS3) Opvallende dingen:
- Vreemd dat de medic-class standaard geen Defib en medpacks heeft. Deze moet je unlocken.
- Gelukkig niet zoveel snipers als in de demo (kan ook liggen aan het feit dat ik hoofdzakelijk conquest heb gespeeld)
- Mappen zijn oké op het eerste gezicht. Vooral Atacama Desert en Laguna Presa vond ik wel tof.
- Ik heb het idee dat de weapon dmg iets is verhoogd, gelukkig geen hele magazijnen meer nodig om gasten om te leggen.

Als er PS3-ers zin hebben om een potje te knallen, voeg me toe!

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Geengrenzuh schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 10:36:
Gisteravond flink wat matches gespeeld. (PS3) Opvallende dingen:
- Vreemd dat de medic-class standaard geen Defib en medpacks heeft. Deze moet je unlocken.
- Gelukkig niet zoveel snipers als in de demo (kan ook liggen aan het feit dat ik hoofdzakelijk conquest heb gespeeld)
- Mappen zijn oké op het eerste gezicht. Vooral Atacama Desert en Laguna Presa vond ik wel tof.
- Ik heb het idee dat de weapon dmg iets is verhoogd, gelukkig geen hele magazijnen meer nodig om gasten om te leggen.

Als er PS3-ers zin hebben om een potje te knallen, voeg me toe!
Vanaf vanavond ben ik beschikbaar ;). Werkt deze game eigenlijk ook met de ony headset?
Is er een mogelijkheid tot clan ondersteuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiswat schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 09:41:
Die hebben de meeste mensen waaronder ik al lang en breed uitgespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Ik heb ook zo'n VIP code die ik ingevoerd heb. Nu kun je dus (volgens mij) in de Store een aantal maps downloaden. Als ik via BC2 naar de Store ga, in het menu, staat er dat de Store niet beschikbaar is (gister althans).
Is deze pas beschikbaar op de release date? Of zijn die extra maps al geunlocked zodra je de VIP code invult..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Nog een aantal ergenissen die ik ben tegen gekomen in vergelijking met MW2:

BC2 biedt uitgebreide mogelijkheden voor control setup.

Crouch, Sprint, en zoom echter, zijn respectievelijk hold, hold, en toggle.

Ik zou gewoon willen dat ik ze alle 3 op toggle kon zetten (1 maal indrukken voor aan, en weer drukken voor uit)

En zo zijn er ook mensen die zoom juist op hold willen hebben.

Een groot gemis voor mij.

Maar goed. Vanavond ga ik er meer dan 30 minuten aan besteden en het een en ander perfectioneren.

Mijn game draait soepel trouwens.

Zijn er nog tweaks die je eigenlijk echt moet hebben? FoV begrijp ik is instelbaar, dit ga ik dan ook veranderen (niet te veel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
DJH schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 10:41:
Ik heb ook zo'n VIP code die ik ingevoerd heb. Nu kun je dus (volgens mij) in de Store een aantal maps downloaden. Als ik via BC2 naar de Store ga, in het menu, staat er dat de Store niet beschikbaar is (gister althans).
Is deze pas beschikbaar op de release date? Of zijn die extra maps al geunlocked zodra je de VIP code invult..
(PS3) maps hoef je niet te downloaden. staan al op de disc. maps zijn beschikbaar nadat je de code hebt ingevoerd

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 04-03-2010 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:27

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 10:39:
[...]

Die hebben de meeste mensen waaronder ik al lang en breed uitgespeeld..
Omdat al die mensen waaronder jij het spel allang voor de release illegaal gedownload hebben ja....

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:48
Kan je ook ergens in een winkel een limited edition kopen? Of moet je dan echt via steam of EA downloaden, of ergens online kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Ike. schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 10:55:
[...]

(PS3) maps hoef je niet te downloaden. staan al op de disc. maps zijn beschikbaar nadat je de code hebt ingevoerd
Welke mappen zijn dat eigenlijk dan? Ik heb het idee dat er weinig gebeurde nadat ik die code had ingevoerd. Behalve dan de melding dat die online store eruit lag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
Robbert1 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:04:
Kan je ook ergens in een winkel een limited edition kopen? Of moet je dan echt via steam of EA downloaden, of ergens online kopen?
Volgens mij als de full game released is dat de limited edition niet meer beschikbaar is. De limited edition betekent slechts dat er een aantal unlocks vrijkomen, in de gewone versie kan jij die gewoon vrijspelen (misschien wat nog leuker is).

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Iemand ook opgevallen dat de ingame vocals (MP) flink zijn aangepast en dat het daardoor allemaal nog net ff wat beter en overtuigender klinkt dan in de Beta?

Vanavond kan ik hem pas echt ff aan de tand voelen, maar DICE heeft voor zover ik nu kan zien prachtwerk afgeleverd. Als ze nu ook nog regelmatig met nieuwe maps komen, dan ben ik helemaal tevreden. Dit is tenminste waar voor je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:02:
[...]

Omdat al die mensen waaronder jij het spel allang voor de release illegaal gedownload hebben ja....
:O

En daar hebben die mensen waaronder ik totaal geen problemen mee! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
  • Laatst online: 17-02 14:34
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:35:
[...]

Als je hem daarna maar koopt is er toch niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Geengrenzuh schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:08:
[...]

Welke mappen zijn dat eigenlijk dan? Ik heb het idee dat er weinig gebeurde nadat ik die code had ingevoerd. Behalve dan de melding dat die online store eruit lag...
staat in het boekje/handleiding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 12:11
Dragonm8 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:40:
[...]

Als je hem daarna maar koopt is er toch niks aan de hand.
Mee eens,

Daarbij moet een game als Battlefield het toch van de MP hebben (dus kopen). Ik denk dat het percentage mensen dat de game puur voor de SP koopt heel laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
  • Laatst online: 17-02 14:34
Iemand had het over Xfire top 10. BC2 staat nu al bovenaan MW2. Niet dat het gek is bij de release maar toch vind ik het leuk om te zien. Bye bye Mw2

http://www.xfire.com/
Helemaal onderin rechts staat de top 10.

[ Voor 18% gewijzigd door Dragonm8 op 04-03-2010 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:48
Dragonm8 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:45:
Iemand had het over Xfire top 10. BC2 staat nu al bovenaan MW2. Niet dat het gek is bij de release maar toch vind ik het leuk om te zien. Bye bye Mw2

http://www.xfire.com/
Helemaal onderin rechts staat de top 10.
Denk toch dat dat maar tijdelijk is :P , release groeispurretje , volgens mij blijft mw2 aardig constant, hoe irritant dat spel ook is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

Heb hier net Bad Company 2 binnen gekregen, dus ik denk: "Ik ga gelijk spelen!" Niet dus, hij gaat niet verder met installeren.... Hij blijft maar hangen op Installing Directx... Hij staat nu al 20 minuten zo. Iemand een oplossing?

EDIT: NMV, na de setup opnieuw gestart te hebben installeerd hij nu wel :) BATTLEFIELD, HERE I COME :D

[ Voor 18% gewijzigd door kronolith op 04-03-2010 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:27

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:35:
[...]

Als je dan nog wat minder minachtend zou reageren op de vraag die oorspronkelijk gesteld werd is er geen probleem....

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Laatst online: 06:34

BaT

Klotezooi; valt BFBC2 net door de brievenbus.... pakt m'n drive de DVD niet... hebben ze er weer ranzige truukjes mee uitgehaald oid... :(

edit: de aanhouder wint :9 Na poging 10 leest ie hem eindelijk.... me is happy :*)

[ Voor 24% gewijzigd door BaT op 04-03-2010 11:56 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
kronolith schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:51:
Heb hier net Bad Company 2 binnen gekregen, dus ik denk: "Ik ga gelijk spelen!" Niet dus, hij gaat niet verder met installeren.... Hij blijft maar hangen op Installing Directx... Hij staat nu al 20 minuten zo. Iemand een oplossing?
download/install de laatste Directx drivers van microsoft.com en probeer het dan nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

Ike. schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:54:
[...]

download/install de laatste Directx drivers van microsoft.com en probeer het dan nog eens.
nmv, nadat ik de setup opnieuw gestard heb, gaat hij wel gewoon door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:51:
[...]

Als je dan nog wat minder minachtend zou reageren op de vraag die oorspronkelijk gesteld werd is er geen probleem....
Ik reageerde vooral op zijn smiley -> :')

Ik heb totaal geen zin in deze zinlose discussie met een of andere moraalridder! Ik wens je een prettig leven! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Heb em dus toch maar gekocht, PC uiteraard (PC > consoles). Steam usrname = 'ejvandewal'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
Is de PC versie al verstuurd?
Heb bij gamersland het spel 4x besteld (gaan met wat collega's een mini-launch-LAN doen morgen) maar nog niks gehoord... ook geen track and trace oid.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Net m'n HD5870 ontvangen en geinstalleerd dus vanavond OWNEN! Eerst nog werken tot 16.00 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De game net bij MediaMarkt voor de PS3 opgehaald. Daar is ie voor de PS3 gewoon te krijgen vanaf vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Ike. schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:41:
[...]

staat in het boekje/handleiding ;)
Hahah oh! Die heb ik, zoals gebruikelijk, nog niet aangeraakt...

Wel beter trouwens dat die spot functie nu is afgezwakt. In de demo was het op die berg of die flat richten en op select rammen. Daarna één voor één afknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
Hebben anderen ook problemen op dit moment om de serverlijst op te halen?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 16:53
jagermeister schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:17:
Iemand ook opgevallen dat de ingame vocals (MP) flink zijn aangepast en dat het daardoor allemaal nog net ff wat beter en overtuigender klinkt dan in de Beta?

Vanavond kan ik hem pas echt ff aan de tand voelen, maar DICE heeft voor zover ik nu kan zien prachtwerk afgeleverd. Als ze nu ook nog regelmatig met nieuwe maps komen, dan ben ik helemaal tevreden. Dit is tenminste waar voor je geld.
Dat is mij inderdaad ook opgevallen. Het klinkt wat voller en overtuigender. Het spel presteert ook veel beter op mijn Q6600 en HD4670. Maar vanavond kan ik pas echt aan de slag. Gisteravond werd ik constant gekicked! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Op de FP is er ook weer aandacht voor deze game, maar dan de singleplayer, volgende week de multiplayer:
reviews: Battlefield: Bad Company 2 - singleplayer

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 04-03-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:47
Hebben mensen hier nog problemen met het joinen van een game?

Het lukt me namelijk maar niet.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de Mediaoffer-bestellers:
Ik heb hem zojuist ontvangen. Dinsdagavond besteld.
Niks geen pre-order voor €49 + gehannes met keys etc. , gewoon een dag extra wachten voor €30 ;) Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Joost1991 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:42:
Hebben mensen hier nog problemen met het joinen van een game?

Het lukt me namelijk maar niet.
Als je een foutmelding geeft, kunnen we misschien wat meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 12:11
DLC voor komende tijd:

18 maart
- SPECACT Upgrade Bundle
- SPECACT Assault Upgrade
- SPECACT Engineer Upgrade
- SPECACT Medic Upgrade
- SPECACT Recon Upgrade

1 april
Map Pack 2
- Arica Harbor Conquest Mode
- Laguna Presa Rush mode

Bron: http://ps3clan.nl/2010/03/bad-company-2-dlc-bekend/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Nou gisteren eerste online ervaringen (zover ik kan beoordelen om eerlijk te zijn), kon niet veel connecten, kon ik wel connecten werd ik in 95% van de gevallen gekicked, had ik 1 server waar ik wel op kon komen, werd er volgens mij 100% gecheat op de server, als ik iemand niet kan zien met mijn sniperriffle, hoe kunnen ze mij dan singleshotten met een machinegeweer en dat ongeveer iedere spawn weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 09:59
JohnnyV76 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:24:
Is de PC versie al verstuurd?
Heb bij gamersland het spel 4x besteld (gaan met wat collega's een mini-launch-LAN doen morgen) maar nog niks gehoord... ook geen track and trace oid.
Ik heb hem ook besteld bij gamersland, ook nog niks gehoord :(
Ik moet hem toch echt morgenavond hebben, want ik heb dan een lanparty _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik heb 'm binnen van 12game.com.
Pagina: 1 2 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan GJ een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.