Inderdaad. Ik heb zo'n 600 à 800 euro gekregen van m'n familie voor mijn plechtige communieRaymond P schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:50:
if(communie){ getSNES() }
Ik heb veel plezier gehad met die SNES, maar achteraf ervaar ik dat als manipulatief en had ik 'm liever echt verdiend.

Als ik even op Wikipedia kijk lijkt het er meer op dat ik een sprookje aan het lezen ben dan iets dat echt serieus is. Satan? Adam en Eva? Boom van de kennis van goed en kwaad? Ik denk dat het christendom toch wel wat meer dingen te bewijzen heeft dan alleen het bestaan van God... Satan dan alleszins, want van Adam en Eva is volgens mij al lang bewezen dat ze niet de eerste mensen waren, en dat laatste lijkt me ook duidelijk dat het maar een verzinsel is.KroontjesPen schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 09:45:
De RK-doop verlost je van de erfzonde. Deze belet je om naar de hemel te gaan.
Hoe komt het dat mensen zich zomaar laten dopen omdat hun (toekomstige) echtgenote dat wilt? En op zulke manieren is het helaas erg makkelijk om te kunnen patsen met miljarden leden en zo macht uit te oefenen.heuveltje schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:21:
Vriend van mij is vorig jaar voor de kerk getrouwd. (nogal gelovige vriendin)
Een van de eisen was dat ie zich moest laten dopen, aangezien dat nog nooit gebeurd was.
Maar dat stelde blijkbaar niet zo gek veel voor, was een middagje en een hoop euro's
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand