Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Sp33dFr34k
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Whahaha :D

Dat TV meubel is ook van de Ikea, en dat witte kastje met groene laden ook.

1. Mercedes Pagode 280SL van '71 (dus een van de laatste), zilver metallic met donkerblauw lederen bekleding.
2. Uhhh, volgens mij niets speciaals toch?
3. Ja, daar staan zelfs 3 banen (alle 3 van Carrera, dus uitwisselbaar), die had ik eerst uitgestald op zolder, maar door tekort aan ruimte toch maar opgeruimd :P

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

• DCFreak
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 20-01 23:42

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Pfff een complete zolder als retro hoekje. Ik moet het letterlijk doen met een hoekje van mn bureau :'(
In ieder geval is alvast de genesis aangesloten en tijdelijk aangesloten op een oude amiga monitor, binnenkort zet ik daar een neogeo en dreamcast naast :) (en dan is het hoekje weer vol).

• Michael Knight
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 24-01 21:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

quote:
GOUDSBS schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:15:
[...]

Heeft te maken met de decompressie voor de compressed graphics van dat spel. Weet even niet welke chip dat is, maar zal het nog ff uitzoeken.

Voor de Saturn had je wel de RAM expension nodig geloof ik.
CAPCOM koos last-minute voor een minder dure (SA1, dacht ik) chip vanwege kostenbesparing... oorspronkelijk zou SFA2 geen laadtijden hebben door een betere chip :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19:07
quote:
GOUDSBS schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:15:
[...]
Heeft te maken met de decompressie voor de compressed graphics van dat spel. Weet even niet welke chip dat is, maar zal het nog ff uitzoeken.
Voor de Saturn had je wel de RAM expension nodig geloof ik.
Ah de ram expension (het feit dat die niet in nl uitkwam deed me bijna veranderen in een import gamer, maar lack of uitzoekskillz en doekoe :P ), de latere games hadden die idd nodig om echt arcade perfect te zijn, marvel super heroes, x-men/marvel vs street fighter enzo.
Maar Games als sf alpha 1 en 2, x-men cota, darkstalkers en nightwarriors draaiden allemaal perfect zonder. Ironisch genoeg is de enige game waarbij ik zelf een mem cartridge gebruikt heb kof 95 gegeweest. Hoewel het een leuke game was, was die grafisch vergeleken met die andere games nogal matig. Je kon het nou niet echt zien dat je gebruikt maakte van de extra mogelijkheden.

Verder een beetje paralellen met de snes/saturn overgang, toen die cartridge games er en masse waren (voor 1 game ga je natuurlijk geen import systeem halen) was de dreamcast ook niet ver meer weg.

hmmz best nog wel veel games die de cart nodig hadden (of iig betere versies waren met cart)
http://www.satakore.com/cartridge.php

Sagat wijzigde deze reactie 14-04-2010 07:20 (5%)

10 second ninja DONE

• DLX
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 17-04-2019
quote:
Michael Knight schreef op woensdag 14 april 2010 @ 01:14:
CAPCOM koos last-minute voor een minder dure (SA1, dacht ik) chip vanwege kostenbesparing... oorspronkelijk zou SFA2 geen laadtijden hebben door een betere chip :)
Ik heb het even opgezocht en het is de S-DD1.

Wikipedia: List of Super NES enhancement chips

The Legend Will Never Die

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Vraagje; is het RAM geheugen van een Super Wildcard te upgraden?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

• Lampuhkap
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 19:35
volgens mij wel :) Moet je even vragen aan L0c4lh0st. Die heeft er meer kennis van.

Overigens, ik ben benieuwd naar je Mercedes opknap ;) word die nog ergens bijgehouden, klein blogje ofzo?
Zo ja, waar? :D

Lampuhkap wijzigde deze reactie 14-04-2010 19:15 (62%)

Admin Shaving Society | Bourgondiër van het klassiek scheren!

• Snippes
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 01-12-2019
Vraagje aangezien in van deze console niet helemaal op de hoogte ben qua prijzen..

is dit een redelijke deal?

http://cgi.ebay.nl/Nec-TU...ng_RL?hash=item2eabb0e8e8

Alvast bedankt voor jullie reactie! :)

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

quote:
Lampuhkap schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:10:
volgens mij wel :) Moet je even vragen aan L0c4lh0st. Die heeft er meer kennis van.

Overigens, ik ben benieuwd naar je Mercedes opknap ;) word die nog ergens bijgehouden, klein blogje ofzo?
Zo ja, waar? :D
Dankje, ik heb hem geDM'ed.

Nee, ik hou er helaas geen blogje van bij, maar heb er wel foto's van. Laatst met mijn spiegelreflex effe geschoten, hij staat nu pas in de spuitplamuur dus we hebben nog een lange weg te gaan. Ergste hebben we wel gehad though, dat schuren gaat echt irriteren. Ik zal eens kijken of ik er foto's van kan neerzetten ergens :)

Mijn laatste aanwinst :D

Hij lijkt wat dof, maar dat komt door de foto. Staat is erg goed van de cartridge, voorkant van het doosje is alleen wat minder aan de onderkant. En inderdaad helaas zonder boekske.

Sp33dFr34k wijzigde deze reactie 15-04-2010 00:49 (19%)

• Vipertje
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 16:50
quote:
Sp33dFr34k schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:34:
[...]

Nee, ik hou er helaas geen blogje van bij, maar heb er wel foto's van. Laatst met mijn spiegelreflex effe geschoten, hij staat nu pas in de spuitplamuur dus we hebben nog een lange weg te gaan. Ergste hebben we wel gehad though, dat schuren gaat echt irriteren. Ik zal eens kijken of ik er foto's van kan neerzetten ergens :)

Hij lijkt wat dof, maar dat komt door de foto. Staat is erg goed van de cartridge, voorkant van het doosje is alleen wat minder aan de onderkant. En inderdaad helaas zonder boekske.

[afbeelding]

[afbeelding]
Hey die heb ik ook 2 8) Wel met boekje uiteraard. Leveren nog best wat geld op die dingen

• Tanuki
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
quote:
[...]

quote:
FFe (the makers of the SWC) has released the "Turbo Upgrade Kit" for current
SWC systems. It consists of a 24MB ram board, DOS 2.6CC, and a U12 18CV8 Peel.
Estimated costs are between $135-$150. Check with your dealer for possible
trade-in's of current 16MB ram boards for credit.
Ja dus. :)

EDIT: En volgens mij was het niet mogelijk om de Super Wild Card 16M te upgraden naar 32M ivm limitaties op het moederbord of zo?

Tanuki wijzigde deze reactie 15-04-2010 14:41 (12%)

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Dankje :)

Dus 24mb is ook meteen het maximum, dat is ook niet echt de moeite tov 16mb dus :P

Even een vraagje tussendoor; heb nog een complete md2 + mcd2 + controller + Soulstar in goede staat te koop, wat mag ik daarvoor verwachten? Zie alleen van die belachelijke bedragen op eBay hiervoor van €102,99 voor de console en de mega-cd. Niet echt representatief dus.. :X

• Lampuhkap
je mag me altijd DM-en Sp33dFr34k met de fotos en verhaal over de Merc ;) Ik ben zeer benieuwd :D (ik ben autoliefhebber ook ;) )

Leuk dat je die racebanen nog hebt! Ik heb vroeger ook wel gehad, en net zo hard ook gemold. Matchbox banen, dat was bij mij de shizzle, bakken vol met autootjes erbij....lekker rijden :P

nou, mijn Mega-CD was 100 euro, maar die was in behoorlijk goeei staat, met doos en alle beugeltjes erbij, 10 games origineel en 50 backups. L0c4lh0st weet er t fijne van, die had m voor me opgehaald :D

Lampuhkap wijzigde deze reactie 15-04-2010 22:21 (24%)

• BlackEyedAngel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16:03

BlackEyedAngel

Just a nice guy

Snik :'(
Ik was bij m'n ouders op visite, en toen in in m'n oude kamer kwam bleek er iets zwaars op m'n snes gevallen te zijn en deze is nu helemaal kaput :/ :'( :(

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

quote:
Son Goku schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:32:
Snik :'(
Ik was bij m'n ouders op visite, en toen in in m'n oude kamer kwam bleek er iets zwaars op m'n snes gevallen te zijn en deze is nu helemaal kaput :/ :'( :(
Een Xbox 1?

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 16:03

BlackEyedAngel

Just a nice guy

Nee, een televisie :( Vaarwel dierbare snes ;(

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Lampuhkap
In wat voor staat was de snes to begin with?
Is t natuurlijk nog fokked dat ie TV erop geland is!

Hoe is dat gebeurd eigenlijk? :S

@ Sp33dFr34k: Sorry voor mn late reactie, maar je Strider is NICE! _O_

Lampuhkap wijzigde deze reactie 17-04-2010 09:49 (65%)

• Tii
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 27-09-2018
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]
Prachtig spel O+

• Vipertje
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 16:50
quote:
Inderdaad, maar wel de mindere van de 3 als je het mij vraagt. Deel 2 is het beste uitgewerkt en heb deze ook in de arcade versie :D

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Hmmz... kwam op internet nog een GBA SP van de laatste revisie tegen (met echte backlight). Toch maar besteld... (kheb de SP nooit gekocht ivm z`n beroerde verlichting, blijkt er toch een speciale editie te zijn met beter licht!)

• Wandering
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 26-06-2012
Na een tijdje mee te lezen hier, toch maar besloten om me te registreren. Er zitten precies echt een paar die-hards die precies halve salarissen uitgeven... Waar halen jullie het geld er toch voor?!

Meteen met de deur in huis vallen; mijn retrocollectie vind je hier: www.everyoneweb.com/wandering

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

quote:
Wandering schreef op zondag 18 april 2010 @ 09:24:
Na een tijdje mee te lezen hier, toch maar besloten om me te registreren. Er zitten precies echt een paar die-hards die precies halve salarissen uitgeven... Waar halen jullie het geld er toch voor?!

Meteen met de deur in huis vallen; mijn retrocollectie vind je hier: www.everyoneweb.com/wandering
Leuke site :) Denk er wel bijvoorbeeld aan, dat de PSX iets anders is dan de Playstation 1.. ;)

Met betrekking tot jouw vraag over onze 'geldboom'; ik denk dat het vooral een kwestie is van geduldig afwachten en op het juiste moment net dát pareltje tegenkomen (en scoren) voor je collectie.

Zo doe ik het tenminste tegenwoordig.

Verder is het ook een kwestie van "weten wat het waard is"... vroeger zag je ook veel sites met belachelijk hoge prijzen. Nu zie je, dat steeds meer sites op dezelfde prijzen zitten.

• Richard
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 13:52

Richard

Kuru Kuru Kururin

quote:
Michael Knight schreef op zondag 18 april 2010 @ 19:08:
[...]

Leuke site :) Denk er wel bijvoorbeeld aan, dat de PSX iets anders is dan de Playstation 1.. ;)
Om MK maar even te onderbouwen:

• Lampuhkap
ok...explain that please Richard :P Wat mis ik hier omtrent PS1 en PSX?

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

quote:
Lampuhkap schreef op zondag 18 april 2010 @ 19:34:
ok...explain that please Richard :P Wat mis ik hier omtrent PS1 en PSX?
De PSX is een Playstation 2 met DVR functionaliteit :)

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

quote:
Michael Knight schreef op zondag 18 april 2010 @ 19:41:
[...]

Net als een Q een Gamecube is met DVD Functionaliteit.

• DCFreak

DCFreak

quote:
Michael Knight schreef op zondag 18 april 2010 @ 19:08:
[...]

Met betrekking tot jouw vraag over onze 'geldboom'; ik denk dat het vooral een kwestie is van geduldig afwachten en op het juiste moment net dát pareltje tegenkomen (en scoren) voor je collectie.

Zo doe ik het tenminste tegenwoordig.

Verder is het ook een kwestie van "weten wat het waard is"... vroeger zag je ook veel sites met belachelijk hoge prijzen. Nu zie je, dat steeds meer sites op dezelfde prijzen zitten.
Inderdaad, net dat ene tegenkomen waar je al een tijd naar op zoek was en het bijna had opgegeven het nog te vinden :) Soms zelfs op ebay, dat het net lijkt alsof iedereen het over het hoofd gezien heeft en de prijs laag blijft. Het komt niet vaak voor, maar soms nog wel en dan is het extra leuk.

Bovenstaande is meestal met games, met hardware heb ik altijd de pech dat de halve wereld er zich op stort als ik belangstelling heb (zelfde als ik in de supermarkt op een rustig plekje sta, 10 seconden later moet ineens iedereen op die plek zijn, maar dat terzijde ;) )

Anyway, als ik iets echt wil hebben wil ik wel ver gaan, maar niet grensverleggend qua waarde, dan wacht ik wel totdat iemand anders het verkoopt.
quote:
Michael Knight schreef op zondag 18 april 2010 @ 19:41:
[...]

Feitelijk wel, maar dat neemt niet weg dat de PS1 al heel snel PSX werd genoemd na de introductie. Voor mij staat PSX dan ook synoniem aan PS1.

• Icekiller2k6
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 21:02
de PS1 noemt PSX omdat het "project" (code naam) PS-X was..

Project Sony-X dacht ik..

Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

• Bellerophon
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 10-02-2017

Bellerophon

Persona non grata

quote:
Exorcist schreef op zondag 18 april 2010 @ 23:23:
[...]

Feitelijk wel, maar dat neemt niet weg dat de PS1 al heel snel PSX werd genoemd na de introductie. Voor mij staat PSX dan ook synoniem aan PS1.
Klopt :) Maar de PSX bracht het XMB menu al meer naar de gebruiker

PSN: Bellerophon-

• navlim
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 24-01 01:47
Wederom 3 nieuwe aanwinsten voor mijn collectie, te weten:

Gevonden op ebay voor 30 euro, nette prijs lijkt me.

Gevonden op marktplaats voor 10 euro, ken het spel niet, maar hij is nog gesealed en wel, dus voor die prijs kon ik hem niet laten gaan. :)

En last but not least...

Ook van marktplaats voor een hele mooie prijs. ;)

navlim wijzigde deze reactie 19-04-2010 22:48 (9%)

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• BFmango
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 21:04
Waar zou ik een waardeschatting kunnen laten maken voor het volgens als compleet pakket:

- Dreamcast excl. verpakking (nieuwe kleur, niet geel!)
- 2 controllers waarvan 1 nieuw in doos
- 1 memory card nieuw in doos

- Soul Caliber
- Dead or Alive 2
- Ecco the Dolphin
- Jet Set Radio Future
- Psychic force
- Chu chu rocket
- Who want's to be a millionaire
- Virtua fighter
- Tomb Raider Chronicles
- Giga Wing
- Metropolis Streetracer
- Sonic Adventure Birthday Edition Incl. golden coins en cd/dvd
- Waarvan sommige games nog gesealed zijn en andere in uitstekende conditie

• Bellerophon
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 10-02-2017

Bellerophon

Persona non grata

quote:
BFmango schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 01:41:
Waar zou ik een waardeschatting kunnen laten maken voor het volgens als compleet pakket:

- Dreamcast excl. verpakking (nieuwe kleur, niet geel!)
- 2 controllers waarvan 1 nieuw in doos
- 1 memory card nieuw in doos

- Soul Caliber
- Dead or Alive 2
- Ecco the Dolphin
- Jet Set Radio Future
- Psychic force
- Chu chu rocket
- Who want's to be a millionaire
- Virtua fighter
- Tomb Raider Chronicles
- Giga Wing
- Metropolis Streetracer
- Sonic Adventure Birthday Edition Incl. golden coins en cd/dvd
- Waarvan sommige games nog gesealed zijn en andere in uitstekende conditie
Segaforum? Wel een mooi pakket! En zonde dat je hem weg gaat doen(?)

PSN: Bellerophon-

• NESFreak
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19:51
Hoi,

om maar meteen ff met de deur in huis te vallen. Zaterdag heb ik op een plaatselijke rommelmarkt een sega master system op de kop getikt. Meteen vielen mij hier twee dingen aan op: de belabberde RF-uitvoer en daarnaast viel het me op hoe sloom bepaalde spelen zijn. Na wat zoeken op internet kwam ik een lijst met mods tegen om rgb uitvoer en er een 50hz/60hz switch op te zetten.

Heeft iemand hier deze mods ook al gedaan? Zijn er nog dingen waar ik specifiek op moet letten?
Ik ben van plan deze guides te volgen:
http://www.mmmonkey.co.uk/console/sega/sms2-5060.htm
http://www.mmmonkey.co.uk/console/sega/sms2-av.htm (deze voegt aan de sms2 een din socket toe met de zelfde pinout als de oude sms/md)

vervolgens wilde ik volgens dit schema een scartkabel maken:
http://members.optushome....m/gamescart/gamescart.htm
Want als ik de scartkabel er meteen aan vastsoldeer trek ik hem waarschijnlijk toch kapot.

Oh nog ff voor de lekker hier op tweakers: ik heb er 15€ voor betaalt en kreeg daarvoor:
sms + 2 controlpads (geen gun) + alex kid
sonic (geen doos wel handleiding, de rest allemaal in hun doosje)
shinobi
cyber shinobi
back to the future 2
pit-fighter
james bond: 007 the duel
spacegun (lightgun game!)
jurasic park
double dragon
ghostbusters

T leek mij een hele redelijke deal.

• navlim
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar spullen voor hun retro console, Rewind Games heeft een verhuisactie met 25% korting op alles, misschien zitten er leuke dingen tussen?

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• AttiDude1
  • Laatst online: 01-10-2019
Nog mensen iets in het buitenland besteld in de periode van de vulkaan uitbarsting?
Is op zich best grappig om te zien hoe de tracking gegevens eruit zien.
Ik verwacht namelijk een aantal nieuwe origineel Nintendo memorycards voor de gamecube wat vanuit Korea verstuurd word.
quote:
Package status, Apr-22-10, 03:15 AM, FRANKFURT
Arrived at Sort Facility, Apr-22-10, 03:10 AM, FRANKFURT
In transit, Apr-22-10, 03:10 AM, FRANKFURT
Arrived at FedEx Ramp, Apr-21-10, 22:41 PM, FRANKFURT
Left FedEx Sort Facility, Apr-21-10, 21:49 PM, PARIS
Delay beyond our control, Apr-21-10, 05:13 AM, PARIS
Arrived at Sort Facility, Apr-20-10, 17:29 PM, PARIS
Delay beyond our control, Apr-20-10, 11:16 AM, PARIS
Left FedEx Ramp, Apr-20-10, 12:16 PM, DUBAI CITY
Arrived at FedEx Ramp, Apr-20-10, 10:26 AM, DUBAI CITY
Left FedEx Ramp, Apr-20-10, 08:42 AM, NEW DELHI
Arrived at FedEx Ramp, Apr-20-10, 06:14 AM, NEW DELHI
Left FedEx Sort Facility, Apr-20-10, 03:35 AM, GUANGZHOU
Left FedEx Sort Facility, Apr-20-10, 00:44 AM, GUANGZHOU
Held at Sort Facility, Apr-19-10, 00:11 AM, GUANGZHOU
Held at Sort Facility, Apr-18-10, 00:32 AM, GUANGZHOU
Left FedEx Sort Facility, Apr-17-10, 01:16 AM, GUANGZHOU
Arrived at Sort Facility, Apr-16-10, 23:52 PM, GUANGZHOU
Left FedEx Ramp, Apr-16-10, 21:35 PM, INCHEON
Left FedEx Ramp, Apr-16-10, 21:09 PM, INCHEON
Left FedEx Origin Location, Apr-16-10, 18:37 PM, SEOUL-SI MAPO-GU
Picked up by FedEx, Apr-16-10, 17:06 PM, SEOUL-SI MAPO-GU
Pakje is de halve wereld rond geweest :P. Denk ook dat het geld dat ik extra had betaald voor fedex een beetje weggegooid is :P

• Ingelogd
  • Laatst online: 17:50
Grappig, het pakje is er bijna! Pakje heeft heel wat mooie plaatsen gezien. Raar dat die van Parijs naar Frankfurt gaat, zal wel logistic beter zijn.

• AttiDude1
quote:
Ingelogd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:08:
Grappig, het pakje is er bijna! Pakje heeft heel wat mooie plaatsen gezien. Raar dat die van Parijs naar Frankfurt gaat, zal wel logistic beter zijn.
Om het nog gekker te maken.. hij is weer terug naar parijs onderweg!
quote:
Delay beyond our control, 2010-04-22, 05:47:00, PARIS
Package status, 2010-04-22, 03:15:00, FRANKFURT
Arrived at Sort Facility, 2010-04-22, 03:10:00, FRANKFURT
In transit, 2010-04-22, 03:10:00, FRANKFURT
Arrived at FedEx Ramp, 2010-04-21, 22:41:00, FRANKFURT
Left FedEx Sort Facility, 2010-04-21, 21:49:00, PARIS
Delay beyond our control, 2010-04-21, 05:13:00, PARIS
Arrived at Sort Facility, 2010-04-20, 17:29:00, PARIS
Delay beyond our control, 2010-04-20, 11:16:00, PARIS
Left FedEx Ramp, 2010-04-20, 12:16:00, DUBAI CITY
Arrived at FedEx Ramp, 2010-04-20, 10:26:00, DUBAI CITY
Left FedEx Ramp, 2010-04-20, 08:42:00, NEW DELHI
Arrived at FedEx Ramp, 2010-04-20, 06:14:00, NEW DELHI
Left FedEx Sort Facility, 2010-04-20, 03:35:00, GUANGZHOU
Left FedEx Sort Facility, 2010-04-20, 00:44:00, GUANGZHOU
Held at Sort Facility, 2010-04-19, 00:11:00, GUANGZHOU
Held at Sort Facility, 2010-04-18, 00:32:00, GUANGZHOU
Left FedEx Sort Facility, 2010-04-17, 01:16:00, GUANGZHOU
Arrived at Sort Facility, 2010-04-16, 23:52:00, GUANGZHOU
Left FedEx Ramp, 2010-04-16, 21:35:00, INCHEON
Left FedEx Ramp, 2010-04-16, 21:09:00, INCHEON
Left FedEx Origin Location, 2010-04-16, 18:37:00, SEOUL-SI MAPO-GU
Picked up by FedEx, 2010-04-16, 17:06:00, SEOUL-SI MAPO-GU
Nouja. Geen haast verder. Kep goeie ervaringen met fedex, dus hij zal morgen of overmorgen wel komen.

Verder vermaak ik mij goed met de andere SNES, GB, GC, PSX, PS2 spellen die deze week toch ondanks de vulkaan nog waren binnengekomen of komen nog deze week.

Begin volgende week geef ik een update met wat pics 8)

• DCFreak

DCFreak

quote:
AttiDude1 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 06:51:
Nog mensen iets in het buitenland besteld in de periode van de vulkaan uitbarsting?
Is op zich best grappig om te zien hoe de tracking gegevens eruit zien.
Ik verwacht namelijk een aantal nieuwe origineel Nintendo memorycards voor de gamecube wat vanuit Korea verstuurd word.
Ik heb niets meer ontvangen sinds die vulkaan as toestanden. Zit nog te wachten op een game uit Japan en een pakketje uit Griekenland, en daar zijn ze ook nog druk bezig met staken geloof ik :O
Maar ik ben een geduldig mens en tegenwoordig ben ik al blij als een pakketje aankomt zonder dat het eruit ziet alsof het onder de tram gelegen heeft :)

• Tanuki
  • Niet online
quote:
DCFreak schreef op donderdag 22 april 2010 @ 23:33:
[...]

Ik heb niets meer ontvangen sinds die vulkaan as toestanden. Zit nog te wachten op een game uit Japan en een pakketje uit Griekenland, en daar zijn ze ook nog druk bezig met staken geloof ik :O
Maar ik ben een geduldig mens en tegenwoordig ben ik al blij als een pakketje aankomt zonder dat het eruit ziet alsof het onder de tram gelegen heeft :)
Waarom bestel je spul uit die landen? Je betaalt je toch scheel aan verzendkosten etc?

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

quote:
l0c4lh0st schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:23:
[...]

Waarom bestel je spul uit die landen? Je betaalt je toch scheel aan verzendkosten etc?
Een klein object versturen vanuit Japan of Griekenland (elk buitenland) kleiner dan 2KG valt onder een bepaalde regeling (die bepaalde landen/postdiensten met elkaar af hebben gesproken).

Zodoende kan het vaak goedkoper verzonden worden UIT het buitenland <2KG dan binnen nederland.

Binnen nederland kost alles wat niet door de Brievenbus past <10KG E6,75. Een pakket NAAR belgie sturen is dan goedkoper dan binnen nederland. (raar maar waar).

• Cpt. Bennet
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 01-09-2010

Cpt. Bennet

I don't need the girl!

quote:
Richard schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:46:
[...]

Een klein object versturen vanuit Japan of Griekenland (elk buitenland) kleiner dan 2KG valt onder een bepaalde regeling (die bepaalde landen/postdiensten met elkaar af hebben gesproken).

Zodoende kan het vaak goedkoper verzonden worden UIT het buitenland <2KG dan binnen nederland.

Binnen nederland kost alles wat niet door de Brievenbus past <10KG E6,75. Een pakket NAAR belgie sturen is dan goedkoper dan binnen nederland. (raar maar waar).
Daarnaast zijn veel producten zoals CD's, DVD's en games in bijv. Engeland zoveel goedkoper dat de prijs om iets te importen goedkoper is dan het product hier in de winkel kopen. Nederland is een erg duur land.

Welcome back John. So glad you could make it.

• DLX
quote:
Niet alles is hier verkrijgbaar (voor mij persoonlijk bijna niets).

• DCFreak

DCFreak

quote:
[...]

Ik ook nog even reageren dan :P

Aantal redenen van hierboven gelden voor mij en ik probeer ook altijd meerdere artikelen te combineren in 1 post pakket waardoor het per artikel reuze meevalt. Maar soms heeft iemand maar 1 artikel dat ik wil hebben en ja, dan is het in verhouding duur, maar die zaken zijn meestal niet in Nederland te krijgen.

Het is wel belangrijk dat als je via ebay iets koopt, dat je goed kijkt of de verkoper eerlijk verzendkosten rekent. Je leert ze na een tijdje kennen en dan kan je een hoop geld besparen. Komt nog bij dat als het BIN objecten zijn, ik altijd probeer af te dingen (lukt meestal) en hetzelfde geldt als ik iets koop via een forum.

Overigens kunnen PAL spellen een behoorlijk stuk duurder zijn dan de Japanse of Amerikaanse uitvoering, bijvoorbeeld bepaalde Mega-CD en 32X spellen.

• Lampuhkap
Offtopic: Ik ben er weer, na een kleine 4 dagen @ Disney. Zal eerdaags weer mooi spul posten :D

• MrX_Cuci
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 18-01 17:31
quote:
Lampuhkap schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:42:
offtopic:
Heeft er iemand verstand van ePSXe? :') ik snap dr nix meer van :')
Ik gebruik zelf PCSX-Reloaded. Deze wordt in ieder geval nog actief ontwikkeld.

Ik kwam gisteren Hyperspin tegen....verkocht en gebruik het nu ook voor mijn "collectie" Ik kan het iedereen aanraden, makkelijk in gebruik en ziet er echt zeer gelikt uit. Ik denk dat ik mijn PC nu maar definitief naar mijn woonkamer ga verhuizen. :+

MrX_Cuci wijzigde deze reactie 24-04-2010 01:28 (6%)

• Lampuhkap
ho ho ! :D Die MK controllers zijn _O_ En die anderen had ik vroeger ook al eens, dus nu weer :P

• Ingelogd
  • Laatst online: 17:50

Heb de megadrive vandaag ontvangen :*) Alles ziet er nieuw uit, in plastic zakjes met sega logo erop. Het is echt een 220 v pal megadrive.

Gelijk getest: Pal game Crash Dummies en pal game Jurassic Park, werken beide zonder problemen. Ook spel Testdrive II werkt, maar ja deze is niet regio gebonden.

• Plakjekaas
  • Laatst online: 24-01 12:35
quote:
Ingelogd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 18:30:
[afbeelding]

Heb de megadrive vandaag ontvangen :*) Alles ziet er nieuw uit, in plastic zakjes met sega logo erop. Het is echt een 220 v pal megadrive.

Gelijk getest: Pal game Crash Dummies en pal game Jurassic Park, werken beide zonder problemen. Ook spel Testdrive II werkt, maar ja deze is niet regio gebonden.
Gaaf! Waar heb je deze gekocht? En hoe duur? :)

• Tanuki
  • Niet online
Recentelijk gekocht! :D

Spider-Man & Venom: Maximum Carnage (Limited Edition) (SNS-P-AMCE-USA) (Marvel) (SEALED)
http://tweakers.net/ext/f/C18izeas69b8Jl2VRS4WjYZC/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/qI2hWzTP4zvn4QW36o69vL2d/thumb.jpg

De mijne is sealed, maar dit is een foto van de inhoud:

U ziet:
• Gesealde Spider-Man & Venom: Maximum Carnage SNES spel
• Geseald comic book met reprints van originele Spider-Man strips
• 3x 'pin'
• En natuurlijk de Marvel certificate of authenticity

Tanuki wijzigde deze reactie 28-04-2010 08:40 (12%)

• DLX
@l0c4lh0st; volgens mij heb ik die eerder voorbij zien komen, was geloof ik die goedkope box ;)

• danielkraak
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23-01 16:55
Met het oog op koninginnedag: Zijn er nog mensen die de vrijmarkten gaan afstruinen?

Ik in ieder geval wel. Je weet maar nooit en het is ook gewoon leuk om een beetje rond te kijken.

• Lampuhkap
quote:
GOUDSBS schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:08:
@l0c4lh0st; volgens mij heb ik die eerder voorbij zien komen, was geloof ik die goedkope box ;)
Goedkoop? :P

• Rev!
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
Weet iemand waar ik in Amsterdam een Sega Mega Drive kan scoren? Ik heb alle games nog wel, alleen de console ben ik kwijt :(

• DLX
quote:
Rev! schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:41:
Weet iemand waar ik in Amsterdam een Sega Mega Drive kan scoren? Ik heb alle games nog wel, alleen de console ben ik kwijt :(
http://computer-software....humb_click=1#photoGallery

• Tanuki
  • Niet online
quote:
GOUDSBS schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:08:
Was het maar goedkoop.. :+

Hij gaat op eBay voor $800+ of zo.

Eergisteren gescoooooord

Super Mario Bros. 2 (NES-P-MW-FAH) (Nintendo) (NEW)
http://tweakers.net/ext/f/I66jG5lvdCYRjLKbe557chdk/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/5goQL6TcHpeoJLKk692iRqfS/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/bKQYbIKn9Ea2P1fJPIkyNihb/thumb.jpg

O+

• navlim
Van de week binnen gekregen:

Vandaag binnen gekregen:

Ik zal binnenkort eens een overzichtsfoto maken van mijn collectie.

• Tanuki
  • Niet online
quote:
navlim schreef op donderdag 29 april 2010 @ 01:41:
Van de week binnen gekregen:
[afbeelding]
[afbeelding]

Vandaag binnen gekregen:
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik zal binnenkort eens een overzichtsfoto maken van mijn collectie.
Je hebt wel door dat het een Amerikaanse en Duitse versie zijn? :o

• navlim
yep, maar daar wordt het spelen ervan niet minder leuk door... :P

• Tanuki
  • Niet online
Gaan er nog meer mensen vandaag rommelmarkten afstruinen?

Ik ga in ieder geval hier in de buurt kijken, maar als het net zo tegenvalt als vorig jaar ben ik snel weer thuis. :+
quote:
danielkraak schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:20:
Met het oog op koninginnedag: Zijn er nog mensen die de vrijmarkten gaan afstruinen?

Ik in ieder geval wel. Je weet maar nooit en het is ook gewoon leuk om een beetje rond te kijken.
Precies dezelfde mening hier. :) Al zal het waarschijnlijk weer tegenvallen (zoals vorig jaar), wellicht ligt er net iets dat heel interessant is. En als je niet gaat weet je sowieso niet wat je hebt gemist, dus toch maar even kijken. Het is ook gewoon leuk. :)

Tanuki wijzigde deze reactie 30-04-2010 09:46 (61%)

• Koldur
  • Registratie: juni 2003
  • Nu online

Koldur

Virtual Boy

Gisteren ook nog even de markt afgestruind, niet echt heel goed gezocht eerlijk gezegd, maar het enige wat ik tegen kwam waren gare PS1's. Gekke drukte altijd :P, ach ja, gelukkig was er ook nog gewoon bier!

i5 4670K @4Ghz 1.13v, Gelid Solutions Tranquillo Rev.2, Asus Z87-A, GTX680-DC2O-2GD5, 2x4GB DDR3 1600Mhz, Crucial M550 256GB SSD, 1.5TB Samsung HD

• Tanuki
  • Niet online
quote:
theforce81 schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 10:28:
Gisteren ook nog even de markt afgestruind, niet echt heel goed gezocht eerlijk gezegd, maar het enige wat ik tegen kwam waren gare PS1's. Gekke drukte altijd :P, ach ja, gelukkig was er ook nog gewoon bier!
Heu, ik maar denken dat die Koninginnemarkten vandaag waren. :')

Wat verwacht jij trouwens te vinden, danielkraak? Of waar ben je naar op zoek?

• Koldur
  • Registratie: juni 2003
  • Nu online

Koldur

Virtual Boy

quote:
l0c4lh0st schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 11:02:
[...]

Lol, hier in Alkmaar begint die markt al om 18:00 de 29e. Als je dan de 30e pas gaat zijn de echte interessante koopjes allang weg. Succes in ieder geval allemaal!

i5 4670K @4Ghz 1.13v, Gelid Solutions Tranquillo Rev.2, Asus Z87-A, GTX680-DC2O-2GD5, 2x4GB DDR3 1600Mhz, Crucial M550 256GB SSD, 1.5TB Samsung HD

• beatle
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 30-12-2016
Nou, hier in Maassluis niks gevonden! Door de regen stonden er ook bijna geen kraampjes, jammer maar helaas!

• danielkraak
quote:
l0c4lh0st schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 11:02:
[...]

Gewoon games en ook wel consoles, maar die zie je wat minder.

Vandaag dan toch gegaan en een boxed Sega Saturn gevonden. Het was natuurlijk niet supermooi meer, maar redelijk acceptabel als je kijkt wat je soms op marktplaats ziet. Hij heeft me 13 euro gekost. :) Voor de rest ook nog een paar Xbox-games gekocht en Mario Kart Double Dash voor de GameCube. Het was voor mij dus wel de moeite waard en ik kijk trouwens ook gewoon voor de lol naar andere dingen.

• gravitone
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 13-12-2019
gba gekocht voor 2 euro op de vrijmarkt vandaag. Verder gargoyle's quest en ducktales cartridges voor 2 euro/stuk. Veel gamecube/n64 spul te vinden hier dit jaar. Ook de playstation lijkt bij iedereen weer van zolder gehaald te zijn.

Verder heb ik voor retro pc gaming ook wat hardware op de kop kunnen tikken. Voodoo2, rendition verite kaartje, soundblaster audigy 2, radeon 9800 XT, allemaal voor 1 euro/stuk.

• Tanuki
  • Niet online
Hier in Deurne ook niks gevonden... Helaas.

Ik zag Gameboy Colors voor 5 euro per stuk, GBA spellen voor 15 euro per stuk, PSX spellen geen prijzen van gezien. PS2 en Xbox spellen waren er erg veel, maar zat niks interessants bij (veelal kinder titels).

Volgens mij is de vlooienmarkt bij ons ook een kindermarkt: Waar kinderen hun spullen te koop zetten.

Wel veel mooie vrouwen gezien overigens. O-) Mijn oom en tante nog tegengekomen en wat oude bekenden.

Tanuki wijzigde deze reactie 30-04-2010 15:54 (6%)

• Henkje.doc
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 20:25
Vandaag ondanks het slechte weer toch nog een leuk pakket Snes / N64 kunnen scoren.

Plaatje op imageshack (popups!)

Eindelijk titels erbij waar we al zo lang op naar zoek waren:

- Super Mario Kart
- Super Castlevania
- Legend of Zelda (2 maal zelfs..)
- Secret of Mana
- Super Metroid.

Als totaalpakket kunnen kopen voor 20 euro kunnen kopen: Snes + spellen.

Daarnaast nog een tweetal arcade sticks voor in totaal 4 euro.

Helaas ook de nodige spullen natgeregend gezien, jammer...

PS.
Buzz Junior is natuurlijk geen echte retrogame maar stond toevallig ook op de foto :o

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

quote:
Henkje.doc schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 17:38:
Vandaag ondanks het slechte weer toch nog een leuk pakket Snes / N64 kunnen scoren.

[afbeelding]

Eindelijk titels erbij waar we al zo lang op naar zoek waren:

- Super Mario Kart
- Super Castlevania
- Legend of Zelda (2 maal zelfs..)
- Secret of Mana
- Super Metroid.

Als totaalpakket kunnen kopen voor 20 euro kunnen kopen: Snes + spellen.

Daarnaast nog een tweetal arcade sticks voor in totaal 4 euro.

Helaas ook de nodige spullen natgeregend gezien, jammer...

PS.
Buzz Junior is natuurlijk geen echte retrogame maar stond toevallig ook op de foto :o
Welke CastleVania heb je van de markt? 4 of 5? Als je die 5 hebt gevonden, vind ik het namelijk altijd wel leuk om te horen of het echt een 'koopje' is geweest.. :)

• Henkje.doc
quote:
Michael Knight schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 17:57:
[...]

Welke CastleVania heb je van de markt? 4 of 5? Als je die 5 hebt gevonden, vind ik het namelijk altijd wel leuk om te horen of het echt een 'koopje' is geweest.. :)
Beide games. Ik heb die deel 5 nog niet eerder in het echt gezien.

Alle Snes games van de afbeelding kwamen van de markt in een pakket van 20 euro incl. de snes met 3 controllers en de kabels.

Ik wist toen ik de tas met goodies kocht niet eens wat alle titels waren. Zag alleen Jurassic Park en Donkey Kong Country eruit steken, maar zag wel een stuk of 30-35 games liggen naar schatting.

Bij thuiskomst en na uitpakken van de tas was bovenstaande foto het resultaat.

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

quote:
Henkje.doc schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 18:00:
[...]

Beide games. Ik heb die deel 5 nog niet eerder in het echt gezien.

Alle Snes games van de afbeelding kwamen van de markt in een pakket van 20 euro incl. de snes met 3 controllers en de kabels.

Ik wist toen ik de tas met goodies kocht niet eens wat alle titels waren. Zag alleen Jurassic Park en Donkey Kong Country eruit steken, maar zag wel een stuk of 30-35 games liggen naar schatting.

Bij thuiskomst en na uitpakken van de tas was bovenstaande foto het resultaat.
Serieus, geweldig... ik hoopte CV5 al jaren op de rommelmarkt tegen te komen, maar helaas. Afgelopen jaar een nette cart voor 60 euro gekocht op internet (dat is een normale prijs).
Jij bent `m toch op de markt tegengekomen... vind het echt een toffe vondst! d:)b

edit; en dan die secret of mana en zelda`s... zoek de gemiddelde verkoopprijs maar eens op bij retrogamefreak ofzo :)

Michael Knight wijzigde deze reactie 30-04-2010 18:17 (6%)

• patrick91
  • Laatst online: 16-04-2018
Verkoop 1 zo'n zelda en de rest was gratis :)

Ik heb ook nog gekeken in Ridderkerk.. handelaren met veel games , niets gekocht. Iemand vroeg voor zijn gba SP 20 euro..
Vorig jaar kocht ik er nog een boxed zelda snes, 10 euro..
Dit jaar verder niets, wel een objectief gekocht voor zo'n 290 euro onder de gangbare verkoopprijs :)

• wimyer
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 28-02-2012
Heb toch een paar leuke games op de kop weten te tikken.
Voor megadrive
Phantasy star 2 en 3 ( beide zonder boekje voor 1 euro samen)
Voor gamecube
Super Mario strikers (3 euro)
Voor NES
Megaman 2 en turtles met doosje zonder boekje(2 euro samen)
En als laatste voor de NES
Snow brothers cart (50 cent) d:)b

• CrystalViriS
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16:32
Hier maarliefst één nieuwe aanwinst: (Oranje vrijmarkt te Weert)

(trommelgeroffel)...

Bionic commando voor de NES

Verder niet echt iets interessants gezien.. behalve bergen met ps2 spellen. En hier en daar een afgedankt ps3 spel. Staat elk jaar een kraam vol met retro games & consoles ( maar ook game & watch) in Weert maar die mensen verkopen alles voor de hoofdprijs.

• danielkraak
Ik heb zelf niks echt goedkoop meegekregen, maar zeker wel goedkoper dan het op Marktplaats zou kosten. Spellen als GTA San Andreas en Halo 1 en 2 voor de Xbox kostten me bijvoorbeeld 2 euro per stuk.

Voor de rest trouwens ook nog een NES met Super Mario Bros + Duck Hunt, Super Mario Bros 3 en Bart tegen de wereld (geweldig spel!) voor 5 euro. Minpuntje was wel dat het allemaal lekker in de regen had gelegen en de boekjes doorweekt waren. De NES doet het gelukkig nog wel. :*)

Zoals ik ook al eerder geschreven had een Sega Saturn boxed voor 13 euro meegekregen. Wat ik me nou eigenlijk serieus afvraag is waarom ze hem niet gewoon voor 5 euro meegeven. Ik bedoel: je weet of het iets waard is of niet. Ik had eigenlijk nog moeten vragen of hij ook nog spellen had.

Overigens waar ik me het meeste aan stoorde waren alle kraampjes met marokkanen die allemaal nieuwe en tweedehands elektronica verkochten. Vaak vroegen ze bijzonder veel en je weet gewoon al dat het niet goed werkt. Zo wilde eentje van ze mij een tweedehands PSP verkopen voor 85 euro, waarvan de analog stick afgebroken was en hij startte niet meer op. Maar dat lag volgens hem natuurlijk aan de accu die leeg was. 8)7 Dan zal ik de krassen op de cd´tjes van de spellen, die ze voor een veel te hoge prijs aanboden, nog maar achterwege laten. ;)

Edit: de regen stoorde me trouwens erger. Erg jammer dat zoveel elektronica en stripboeken en dergelijke gewoon in de regen lagen op een stuk zeil, waarvan de eigenaar de spellen die je koopt net in een plas legt, terwijl hij een gemakkelijke houding aanneemt om het in een tasje te doen. :9

danielkraak wijzigde deze reactie 30-04-2010 23:26 (9%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Henkje.doc
quote:
Michael Knight schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 18:16:
[...]

Serieus, geweldig... ik hoopte CV5 al jaren op de rommelmarkt tegen te komen, maar helaas. Afgelopen jaar een nette cart voor 60 euro gekocht op internet (dat is een normale prijs).
Jij bent `m toch op de markt tegengekomen... vind het echt een toffe vondst! d:)b

edit; en dan die secret of mana en zelda`s... zoek de gemiddelde verkoopprijs maar eens op bij retrogamefreak ofzo :)
Dank voor de tip rondom de site. Wist van een aantal titels dus echt niet de waarde dus was even genieten :)

Wishlist voor de Snes en N64 is al wel een stukje kleiner zo.

Wat hierboven wordt geschetst is zeker waar. Je zag soms best leuke spellen: Mario kart voor de Gamecube voor 2,50 echter helemaal natgeregend dus niet echt iets om mee te nemen.

DS titels hetzelfde. Veel titels, maar allemaal niet echt verkoopbaar. Jammer voor de verkopers natuurlijk. Zou je beter bij Gamemania kunnen binnenlopen toen het nog droog was...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 11-01 12:10

HotFix

CAPSLOCK CRUISER

Boh, op de Koninginnedagmarkt bood iemand een GameGear aan in doos, inclusief 2 spellen voor 35 euro. Hoe meer ik erover nadenk, hoe stommer ik het vond dat ik het niet heb gedaan :-( .

Ook kwam ik nog een NES tegen met een grote verzameling spellen, waaronder The Legend of Zelda, en The adventures of Link.

Maarja, met amper geld op zak hè... :N

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AyeAyeCaptain!
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
quote:
HotFix schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 08:19:
Boh, op de Koninginnedagmarkt bood iemand een GameGear aan in doos, inclusief 2 spellen voor 35 euro. Hoe meer ik erover nadenk, hoe stommer ik het vond dat ik het niet heb gedaan :-( .

Ook kwam ik nog een NES tegen met een grote verzameling spellen, waaronder The Legend of Zelda, en The adventures of Link.

Maarja, met amper geld op zak hè... :N
Ik ben in Zaandam overal zowat geweest en kon alleen maar Double Dragon voor de gameboy vinden.
Deze heb ik voor 2 euro overgenomen.

Ik had wel wat geld op zak met de gedachten iets leuks te vinden maar het enige retro waren de VHS banden en een Smartstart.

Retro Sale 2019!
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• danielkraak
quote:
HotFix schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 08:19:
Dat is nog best duur. Ik heb mijn Game Gear boxed voor 20 euro gekocht en dan gewoon van Ebay. Bij zo´n markt weet je daarnaast ook niet of hij het doet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Ik heb een aantal jaar standaard met 6 AA batterijen rondgelopen op de rommelmarkt :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SebasC
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 04-03-2015
Hmmm gister tijdens de Garage sales wat games gekocht voor de GBC / GBA..
13 Games voor 11 dollars goeie vangst maar majority zijn loze disney games.

- Game & Watch Gallery 3 (GBC)
- Spider-Man (GBC)
- Donkey Kong Country (GBC)
- Wario Land 3
- Wario Land 4
- Disney's Tarzan
- Aladdin (GBC)
- Toy Story 2 (GBC)
- Pirates of the Caribbean: TCotBP
- Harry Potter
- Jurassic Park: The DNA Factor
- The Lion King 1 1/2
- Yu-Gi-Oh: The Eternal Duelist Soul

Ach jah voor 11 dollar, grootste deel slechte games maar kon het niet laten liggen :)

Don't question the answer, question the reply you are currently writing.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: november 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Op de rommelmarkt in Leeuwarden het volgende gevonden!

Playstation 1 met 1 controller en fifa 2000 voor 7 euro
Zwarte Gamecube met Donkey Konga( incl bongo's ) voor 15 euro
Nes met Super Mario Bros 3, 2 controllers + zapper voor 15 euro
Nintendo 64 met 1 controller voor 7,50

Nou heb ik een vraagje over de controller van de Nintendo 64, deze heeft erg veel speling! Iemand ervaring met het repareren van dit euvel?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• danielkraak
quote:
souljah1h schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 15:42:
Op de rommelmarkt in Leeuwarden het volgende gevonden!

Playstation 1 met 1 controller en fifa 2000 voor 7 euro
Zwarte Gamecube met Donkey Konga( incl bongo's ) voor 15 euro
Nes met Super Mario Bros 3, 2 controllers + zapper voor 15 euro
Nintendo 64 met 1 controller voor 7,50

Nou heb ik een vraagje over de controller van de Nintendo 64, deze heeft erg veel speling! Iemand ervaring met het repareren van dit euvel?
Pookje vervangen is de beste optie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NoToXxiCc
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 26-10-2016
Weet iemand waar ik een nieuwe GBA SP met backlight kan bestellen? :)
Ik heb verschillende webshops incl. ebay afgezocht, maar niks gevonden helaas :-(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patrick91
Ik heb een 2e hands ex. voor je. Met tribal. (en zilver dus).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

quote:
patrick91 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 13:30:
Ik heb een 2e hands ex. voor je. Met tribal. (en zilver dus).
Die is frontlight.. ;)

Michael Knight wijzigde deze reactie 02-05-2010 18:59 (28%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

quote:
De tribal versie is er ook met backlight ;)

En nieuw en compleet vind je zo'n zeker niet zomaar, geloof me...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NoToXxiCc
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 26-10-2016
Ik geloof je..maar die kras rechts bovenin het scherm van de jouwe is toch echt te erg. Dat noem ik geen gewone gebruikerskras in ieder geval :)

Als je eentje hebt die in betere staat is en niet al te duur laat het me dan maar weten :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Daar zeg ik dat ook zeker niet voor hoor, maar wil je ook geen valse hoop geven.

Over de koninginnemarkt, één grote ellende. Geen gameboy, geen snes (ja eentje, maar €20 voor een kale..), geen megadrive, geen saturn, geen dc, zelfs geen ps1, he-le-maal NIETS. Enige wat ik gezien heb zijn PS2 en xbox spellen, maar zelfs daar zat alleen maar troep tussen. Gevalletje, een keer, nooit weer dus..

Overigens nog wel een leuke deal ergens kunnen maken voor wat DC games;

Headhunter, Soldier of Fortune, Soul Calibur, Evil Twin, Quake III, Crazy Taxi 2 en Legacy of Kain: Soul Reaver voor maar €25 incl. verzendkosten en zijn nog in erg goede staat ook. Mooie deal dacht ik zo :)

Sp33dFr34k wijzigde deze reactie 02-05-2010 20:16 (79%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patrick91
Klopt, de mijne is met backlight.. dus op het knopje drukken geeft minder verlichting ipv geen verlichting..
quote:
Sp33dFr34k schreef op zondag 02 mei 2010 @ 19:57:
[...]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• navlim
quote:
MrJey schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 08:41:
[...]

Ik had wel wat geld op zak met de gedachten iets leuks te vinden maar het enige retro waren de VHS banden en een Smartstart.
[afbeelding]
Ja dan, zo'n ding heb ik toen ik klein was ook gehad... :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AttiDude1
Weet er iemand hier toevallig iets over de equalizer voor de ps1? Met name de waarde want ik doe er weinig mee. Op ebay, marktplaats vind ik niets. Is dat ding dan echt zo zeldzaam?

Deze dus:

AttiDude1 wijzigde deze reactie 03-05-2010 18:44 (16%)
Reden: Fototje erbij

Acties:
  • 0Henk 'm!

• navlim
Ik heb een vraagje:

Ik wil graag de nintendo versie van monopoly, maar op de nederlandse sites is hij nogal prijzig, nu staan er op ebay ook een aantal in amerika die inclusief verzendkosten goedkoper zijn. Mijn vraag is nu, als ik hem daar bestel, moet ik daarna nog extra invoerbelasting of zo betalen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

quote:
Sp33dFr34k schreef op zondag 02 mei 2010 @ 19:57:
[...]

Wow...twee mensen die de tribal backlight bevestigen hier. Weer wat meer te weten gekomen.. ;) tnx
quote:
AttiDude1 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:01:
Weet er iemand hier toevallig iets over de equalizer voor de ps1? Met name de waarde want ik doe er weinig mee. Op ebay, marktplaats vind ik niets. Is dat ding dan echt zo zeldzaam?

Deze dus:
[afbeelding]
Zijn niet veel waard.. werden een paar jaar terug bij veel dumpshops in partijen 'nieuw in doos' voor 3 euro verkocht.. :)

Michael Knight wijzigde deze reactie 03-05-2010 19:23 (42%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AttiDude1
quote:
Michael Knight schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:22:
Zijn niet veel waard.. werden een paar jaar terug bij veel dumpshops in partijen 'nieuw in doos' voor 3 euro verkocht.. :)
Bummer.. dacht iets leuks te hebben ;-). Maarja heeft mij ook niets gekost, kreeg hem bij een ps1 die ik via marktplaats gekocht had. Ook nog een grappig piranha memory card erbij met een displaytje erop.

Overgens had ik hier vorige week gemeld dat ik met fotos zou komen en die zijn er nog steeds niet. Helaas is mijn nieuwe hobby een beetje te verslavend en komen er dagelijk x aantal games binnen. Ik heb in ongeveer een maand tijd 100 spellen en stuk of 6 consoles aangeschaft. En ik verwacht nog 70 pakketjes binnen uit het buitenland. De bezorger stopt al standaard dagelijks bij mijn deur. Echt ernstig. Maar het werd pas ook even duidelijk op de rekening dus bestel ik op het moment even niets meer,en wacht ik geduldig op de 70 pakketjes. Ook geen ramp ;-). Maar dus binnenkort komen de fotos echt. Denk zo rond woensdag/donderdag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lampuhkap
quote:
navlim schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:06:
Ik heb een vraagje:

Ik wil graag de nintendo versie van monopoly, maar op de nederlandse sites is hij nogal prijzig, nu staan er op ebay ook een aantal in amerika die inclusief verzendkosten goedkoper zijn. Mijn vraag is nu, als ik hem daar bestel, moet ik daarna nog extra invoerbelasting of zo betalen?
Die van mij komt via Thinkgeek. Maar veel goedkoper is t niet als hier in NL in een winkel aanschaffen (als je ze nog vind trouwens)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mike2k
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 24-01 19:06

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Weliswaar niet echt een console, maar ik ben op dit moment bezig om deze game aan mijn collectie toe te voegen:

http://www.youtube.com/watch?v=pThFEPNTUKY

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't call the wrong number. You answer the wrong phone.

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True