Weer een nieuwe retrogamer erbij.
God wat is dit verslavend zeg. In het begin maakte het mij niet uit of er een doosje bij zit maar nu moet dat gewoon. Betekend niet meteen dat ik overal de hoofdprijs voor ga betalen maar meer een beetje rondkijk tot er leuke koopjes langs komen.
Vroeger had ik zo'n mooie atari 2600 met pitfall etc. Helaas, pas geinformeerd bij moeders of ze die nog had staan. Maar heeft ze weggegooid. Erg vervelend. Dus deze staat ook weer dik op mijn lijstje. Gelukkig zijn ze ook nog niet zo duur dus gaat zeker snel komen.
Ook had ik een Sega 8bit. Met alleen het spel erop dat intern in het systeem had. Had nieteens sonic. Ondanks dat leef ik deze tijden ook nog snel graag eens. Dus die staat ook op de verlanglijstje.
SNES had ik daarna. Veel spellen maar als jong gozertje verkocht voor 350 gulden. Uiteraard moest ik deze ook weer hebben.
Genoeg gehad over wat ik wil. Want ik kan er nog wel een paar opnoemen. Megadrive, PS1 etc maar misschien leuk om eens te vertellen wat ik dan wel heb.
Beginnend met de 2 echte retrocomputers.
Gameboy.
Nog origineel van vroeger. Eindelijk iets wat niet verkocht of weggegooid is. De grijze heb ik niet meer wa die ging kapot maar de rode heb ik nog. Het platic laagje op de display zit helaas niet meer zo vast dus daar moet nog iets op verzonnen worden.
Games die ik erop heb.
Tetris :-D (alleen spel)
Mario 1 (alleen spel)
Mario 2 (alleen spel)
Teenage mutant ninja turtles (spel + handleiding)
Tennis (spel + handleiding)
Asterix (spel + handleiding)
Simpsons (spel + handleiding)
Super Nintendo.
Uiteraard. Dit was mijn fav van vroeger. Dus eentje aangeschaft. Met doos! Ben hier ook het fanatiekst in games verzamelen mee. Heb er ook een super gameboy cartridge bij (Compleet doos etc.)
Wat ik nu heb.
Street fighter II: Turbo (Compleet)
Earth worm jim (Compleet)
Street Racer (Compleet)
Mortal Kombat (Compleet)
Mortal Kombat 2 (Alleen spel) -> Op zoek naar doosje + manual
Mortal Kombat 3 (Alleen spel) -> Op zoek naar doosje + manual
Super Mario Kart (Compleet)
Super Mario World (Compleet, pen streep op doosje)
Street Fighter 2 (Alleen spel, met beschadigde sticker)
Mario Allstars (Alleen spel) -> Op zoek naar doosje + manual
Fifa (Alleen spel)
Fifa 96 (Alleen spel)
Striker (Alleen spel)
Donkey Kong Country (Compleet)
Op zoek naar
Super mario world 2
Donkey Kong Country 2
Legend of Zelda: A link to the past
Secret of mana (Alleen NTSC

)
Super mario RPG: legend seven stars
Super punch-out
Kirby super star
Zombies ate my neighbours (PAL naam Zombies?)
Mario Paint (met muis etc)
Mortal Kombat ultimate
Street Fighter 2: Alpha
Tja verder zijn er nog de borderline/binnenkort retros die ik heb:
PS2: Met Gran Turismo 4 (compleet)
XBOX 1: Project Gotham 1(Compleet) & 2 (Compleet), Midtown Madness(Compleet), Cartoonage shooter (XVII of zoiets)(Compleet)
GameCube. Eigenlijk ook onlangs maar aangeschaft maar geeft ook veel fun voor het geld. Heb er de volgende spellen bij.
Mario Party 4 (Compleet)
Mario Party 5 (Compleet)
Mario Party 6 (Gloednieuw, compleet, doos, manual, mic etc..)
Mario Party 7(Gloednieuw, compleet, doos, manual, mic etc..)
NFS: Most wanted (Compleet)
Mario Smash Bros Melee (Compleet)
Mario Kart: Double Dash (Compleet)
Crash Nitro Kart (Compleet)
Mortal Kombat Deadly Alliance (Compleet)
Pfff.. Aardig stukje. Vond dit leuk even te delen en mezelf te introduceren in dit topic want je gaat meer van me horen

.