Goeie oude (retro) consoles deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Lampuhkap schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:17:
nou, ik heb met Dolphin al aardig de wii kunnen emuleren, heb er ook best een redelijke PC voor hoor, ik bedoel op mijn Q9550 met 4 gig ram en een 3870x2 draaide New Super Mario Bros. met de openGL instellingen niet lekker. DirectX instelling ging prima, maar echt erg makkelijk ging t niet. Ps2 spellen emuleren is ook goed te doen, tis alleen jammer dat de emulators nog lang niet alles aankunnen. Xbox emulator had ik eigenlijk verwacht welwat van te vinden, aangezien een Xbox nix meer is dan een P3 in een ander doosje. Xbox360 zal nog wel ff duren :')
Tja, van de Xbox 360 en PS3 zeggen ze dat ze ze waarchijnlijk nooit zullen kunnen emuleren, maar dat zeiden ze bij de PS2, Dreamcast en Gamecube ook.

Ik ben trouwens wel echt onder de indruk van hoe snel de ontwikkeling van Dolphin gaat. Ik weet nog dat ik een jaar geleden daarop the Wind Waker nog niet fatsoenlijk erop kon spelen, dat de releases van Dolphin heel zeldzaam waren en dat het team heel pessimistisch was over de toekomst van de emulator en nu lijkt het allemaal vanzelf te gaan.

Hetzelfde gold voor de Dreamcast emulator NullDC. Daarop kon je eerst ook niks fatsoenlijk spelen en toen kwam er na een paar jaar in een keer een release die alles erg goed afspeelde en ging het allemaal ook eigenlijk wel vanzelf.

Ik denk dat ze bij het emuleren van nieuwe console een doorbraak moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:37
danielkraak schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:23:
[...]

Hetzelfde gold voor de Dreamcast emulator NullDC. Daarop kon je eerst ook niks fatsoenlijk spelen en toen kwam er na een paar jaar in een keer een release die alles erg goed afspeelde en ging het allemaal ook eigenlijk wel vanzelf.
Ik ken de maker van NullDC is een goede kameraad van me.. Geloof me :p daar zit heeel veel tijd in... Hij maakt arcade kasten als beroep (dus de software derop..).

Hij is namelijk ook bezig de software te porten naar xbox360..
(zit in XeLove groep moet je maar is opzoeken bv lovemhz..)

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
NullDC eigenlijk nog nooit gebruikt. Zal dr me eens in verdiepen. Heb wel zin in Ferrari F355 Challenge met mn Xbox controllertje. Word bij NullDC ook de rumble gemuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
LijkjeNL schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:23:
[...]

er is genoeg te koop via xbox 360 live arcade
denk daarbij aan pacman, doom, wolfenstein 3d, duke nukem, digdug etc etc
Dat is meer PC retro, daar heb ik een kast vol mee staan :)
Is "Live Arcade" gratis? Of moet je daar ook maandelijkse abonnement geld voor betalen?
Dat vind ik een beetje jammer, dat je moet betalen om je XBOX360 online te krijgen.

Maar ik bedoel dus echt consoles.

Oude consoles verzamelen heb ik ook geprobeerd. Ten eerste wordt het me te duur.
En verder ben ik niet zo dol op tweedehands consoles. Er zitten gerust goedwerkende tussen, maar tref zelf altijd spul waar wel wat aan mankeert.
Misschien niet helemaal eerlijk maar ik emuleer het nu gewoon op de PC.

Heb laatst nog wel deze gekocht: http://www.varliksaccesso...tional-gamepad-controller

Een MegaDrive emulator in een joystick, werkt fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool die gamepademulator.. wil die ook wel. Kan ik lekker op zolder weer Shinobi en Shadowdancer spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

@Plakjekaas; jij bent opzoek naar een WII!

Enne over de 360; alleen betalen voor online gamen, de Live! Arcade games koop je gewoon met punten. En het is niet alleen PC retro. Toevallig wel de games die genoemd worden, maar er is veel meer!

[ Voor 70% gewijzigd door DLX op 08-04-2010 13:38 ]

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 16:18
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:23:
cool die gamepademulator.. wil die ook wel. Kan ik lekker op zolder weer Shinobi en Shadowdancer spelen! :)
Zou ik hem wel bij deal extreme bestellen. Daar is ie 23 dollar in plaats van 25 euro :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-06 13:40
Plakjekaas schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:14:
[...]

Is "Live Arcade" gratis? Of moet je daar ook maandelijkse abonnement geld voor betalen?
Dat vind ik een beetje jammer, dat je moet betalen om je XBOX360 online te krijgen.

Maar ik bedoel dus echt consoles.

Oude consoles verzamelen heb ik ook geprobeerd. Ten eerste wordt het me te duur.
En verder ben ik niet zo dol op tweedehands consoles. Er zitten gerust goedwerkende tussen, maar tref zelf altijd spul waar wel wat aan mankeert.
Misschien niet helemaal eerlijk maar ik emuleer het nu gewoon op de PC.

Heb laatst nog wel deze gekocht: http://www.varliksaccesso...tional-gamepad-controller

Een MegaDrive emulator in een joystick, werkt fantastisch.
ja helaas zitter er aan xbox live wel kosten verbonden.
ikzelf ben altijd een enorme fan van de koninginne markt
goedkoop consoles op de kop tikken. nope je weet nooit wat je koopt maar dat maakt het ook weer leuk.
mijn nes gekocht voor 2.50 inc 2 controllers en een afgerachte cassette van mario. wat geen geld is mijn inziens hopen dat dit jaar weer leuks brengt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LijkjeNL schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:43:
[...]

ja helaas zitter er aan xbox live wel kosten verbonden.
ikzelf ben altijd een enorme fan van de koninginne markt
goedkoop consoles op de kop tikken. nope je weet nooit wat je koopt maar dat maakt het ook weer leuk.
mijn nes gekocht voor 2.50 inc 2 controllers en een afgerachte cassette van mario. wat geen geld is mijn inziens hopen dat dit jaar weer leuks brengt
Eens, kocht een nes met 2 controllers en 11 games voor 3 euro. Helft van de pret is het off rippen van nietsvermoedende verkopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:14:
[...]

Eens, kocht een nes met 2 controllers en 11 games voor 3 euro. Helft van de pret is het off rippen van nietsvermoedende verkopers.
Grr altijd baas boven baas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LijkjeNL schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:15:
[...]

Grr altijd baas boven baas..
Dat valt tegen, er zat een dubbele game bij (Mario 3) en bij de Nes moet ik regelmatig de sweet spot vinden om te kunnen gamen.
Wat is de beste manier trouwens om de NES aan te sluiten? ik gebruik nu dubbele tulpstekkers aan beiden uiteindes maar het beeld is nog wel erg korrelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
GOUDSBS schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:36:
@Plakjekaas; jij bent opzoek naar een WII!
Daar zat ik wel aan te denken ja. Liep vanmorgen nog ff gauw de Bart Smit binnen, ze hadden een leuke aanbieding van € 188. Niet duur op zich, misschien leuk als ik vakantiegeld binnen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:21:
[...]

Dat valt tegen, er zat een dubbele game bij (Mario 3) en bij de Nes moet ik regelmatig de sweet spot vinden om te kunnen gamen.
Wat is de beste manier trouwens om de NES aan te sluiten? ik gebruik nu dubbele tulpstekkers aan beiden uiteindes maar het beeld is nog wel erg korrelig.
Kan ook aan je tv liggen, mijn Samsung LCD geeft ook geen haarscherp beeld helaas. Maar mijn Akai (dikke toeter) weer wel.

Makkelijkste is natuurlijk die tulp stekkertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
ikzelf gebruik gewoon die tulp aansluiting en laat die dan overlopen op een scartblokje die ik in het achterste van me lcd steek tot nu toe werkt het prima

misschien dat je daar wat mee kan een blokje
antenne raadt ik zoiezo af want dat is geen gezicht wat voor beeld daar uit komt (altans bij mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Plakjekaas schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:23:
Daar zat ik wel aan te denken ja. Liep vanmorgen nog ff gauw de Bart Smit binnen, ze hadden een leuke aanbieding van € 188. Niet duur op zich, misschien leuk als ik vakantiegeld binnen heb :)
Ik had hem voor 169 geloof ik een keer bij de Media Markt, dus kan altijd goedkoper.

Kijk even hier voor de Retro games op de Wii;

http://vc.nintendolife.com/games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
GOUDSBS schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:39:
[...]

Ik had hem voor 169 geloof ik een keer bij de Media Markt, dus kan altijd goedkoper.

Kijk even hier voor de Retro games op de Wii;

http://vc.nintendolife.com/games
Zitten mooie titels tussen.
€ 169 is niet duur nee, zat er nog een spel bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
LijkjeNL schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:41:
ikzelf gebruik gewoon die tulp aansluiting en laat die dan overlopen op een scartblokje die ik in het achterste van me lcd steek tot nu toe werkt het prima

misschien dat je daar wat mee kan een blokje
antenne raadt ik zoiezo af want dat is geen gezicht wat voor beeld daar uit komt (altans bij mij)
Tulp naar scart verloopje maakt helaas geen verschil. Scart is namelijk universeel en ondersteunt zowel Composite (tulp) als RGB, welke de beste kwaliteit oplevert. Helaas kan de Nes geen RGB uitzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb mijn wii op de kop getikt voor 140 euro, met 3 controllers en 3 nunchucks inclusief 6 spellen en 2 stuurtjes

2dehands

[ Voor 10% gewijzigd door Zakkenwasser op 08-04-2010 17:26 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Mn pakkie van vandaag :D

http://i44.tinypic.com/2j50znk.jpg
http://i42.tinypic.com/19uxb4.jpg
http://i41.tinypic.com/15chxzn.jpg

Ben er erg blij mee, ik ga proberen de hele batman serie op de Megadrive en SNES compleet te krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoToXxiCc
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11-2022
Hallo iedereen :P
Ik ben van plan om retro Nintendo handhelds te gaan verzamelen.
Nu wil ik eigenlijk als allereerste een GBA SP met backlight kopen die nieuw en boxed is.
Echter kan ik er helemaal geen vinden op marktplaats, ebay of waar dan ook.

Heeft iemand enige tips?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
NoToXxiCc schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:25:
Nu wil ik eigenlijk als allereerste een GBA SP met backlight kopen die nieuw en boxed is.

Heeft iemand enige tips?

Geduld en zeker Ebay in de gaten blijven houden. Het is nou eenmaal zeldzaam. Een tweedehands kom je op Marktplaats al met moeite tegen en op Ebay ook.

@Lampuhkap: die ziet er nog erg netjes uit. :*)

[ Voor 4% gewijzigd door danielkraak op 08-04-2010 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Plakjekaas schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:14:
[...]
Ik ga echt niet het heilige boontje uithangen, maar zoals je over emuleren op pc praat is dat volgens mij niet helemaal wat je wilt. Ik wil iig eigenlijk proberen zo min mogelijk nog illegaal te doen qua games. Ik moet ook toegeven dat ik een beetje ben afgekicked van mijn pc gebruiken om te gamen, te lui geworden om roms te hunten en emu's te configen e.d.
De wii/360 combo is ideaal als je weinig ruimte hebt of zin in 2e hands hebt (ben zelf ook geen fan van 2e hands, toch altijd bang voor gebreken).

Verder wil ik je graag wijzen op nieuwe (ok nieuw as in niet al eerder uitgekomen op de pc als full game) xbla titles met retro gameplay
shadow complex = metroid
castle crashers = golden axe
hd trials = excitebike

Vooral die laatste vergelijking klopt niet helemaal qua gameplay, maar het klopt wel allemaal qua gevoel. Je hebt toch relatief moderne gameplay en ook mooie gfx ondanks dat het 2d is. Of zelfs juist omdat het 2d is? ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Heeft iemand enige tips?

Dat gaat heeel erg lastig worden, je komt ze zelden tegen. En als je ze tegenkomt zijn ze verrekkes duur. Ik heb evt. wel een boxed tribal met backlight voor je, console is nieuw (kon iig geen krasje vinden), maar de doos is niet helemaal nieuw. DM me maar als je er iets in ziet.

Ik gebruik zelf een surf blue sp met backlight sinds kort, is toch een ideaal ding voor de oudere games :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danielkraak schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:12:
[...]

Tulp naar scart verloopje maakt helaas geen verschil. Scart is namelijk universeel en ondersteunt zowel Composite (tulp) als RGB, welke de beste kwaliteit oplevert. Helaas kan de Nes geen RGB uitzenden.
Dus het wordt niet beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Nee, zo'n scartblokje is gewoon een verloopstukje. Het doet dus verder helemaal niks. Het signaal is en blijft composiet. Dus ook geen betere beeldkwaliteit.

Hoe een tv met composiet omgaat kan wel verschillen op sommige tv's ziet het er misschien wat beter uit dan andere. Maar ja, supermooi zal het nooit worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
@ Danielkraak: is ie ook en hij was cheap.

Overigens kreeg k net wat leuks binnen van onze postbode. Leuke is nog, dat deze me NIETS gekost heeft! :D En ik denk dat menig tweaker hier toch wel :o van zegt :D

De game is compleet, in redelijk goede staat. Code snsp-abtp-eur

http://i39.tinypic.com/y0a4g.jpg
http://i41.tinypic.com/2rogxef.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Lampuhkap op 09-04-2010 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slogra schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 08:25:
Nee, zo'n scartblokje is gewoon een verloopstukje. Het doet dus verder helemaal niks. Het signaal is en blijft composiet. Dus ook geen betere beeldkwaliteit.

Hoe een tv met composiet omgaat kan wel verschillen op sommige tv's ziet het er misschien wat beter uit dan andere. Maar ja, supermooi zal het nooit worden.
Mischhien een idee om de CRT-TV erbij te pakken of zal dat niet veel beter zijn?

Zijn er anders geen tulp->scartkabels die kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Lampuhkap schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:04:

Overigens kreeg k net wat leuks binnen van onze postbode. Leuke is nog, dat deze me NIETS gekost heeft! :D En ik denk dat menig tweaker hier toch wel :o van zegt :D

:o
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
ziet er goed uit, ben jaloers
ikzelf wacht op mijn dkc1,2,3 in praktische nieuwstaat
hoop dat ie vandaag binnenkomt kan ik foto's laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Laatst online: 23:07

Heeft iemand enige tips?

Er zijn wel nieuwe clones met backlite!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24379
Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_24379_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Lampuhkap schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:04:

:O Die heeft me toch wel wat meer gekost een paar jaar geleden. En heb 'm ook op de Megadrive, maar de snes versie is beter. Wat bedoel je met die code overigens?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
die code is een regio code in dit geval staat het voor (pal europa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik bedoelde meer, waarom hij de code erbij zet.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Sp33dFr34k schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:21:
[...]
:O Die heeft me toch wel wat meer gekost een paar jaar geleden. En heb 'm ook op de Megadrive, maar de snes versie is beter. Wat bedoel je met die code overigens?
Vind dat de megadrive versie van The Adventures of Batman & Robin wel vette grafische effecten heeft. Nooit gedacht dat een megadrive dat zou kunnen!
Ik bedoel 3d achtige huizen, rotaties en semitransparante gfx (en nog tegelijk ook) zie je niet vaak bij een megadrive spel.

De muziek is ook, uhm, apart. Niet zo saai als een doorsnee megadrive spel iig.

Meer dan level 1 heb ik niet gezien, want het is te moeilijk voor mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Slogra schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:37:
[...]

Vind dat de megadrive versie van The Adventures of Batman & Robin wel vette graphische effecten heeft. Nooit gedacht dat een megadrive dat zou kunnen!
Ik bedoel 3d achtige huizen, rotaties en semitransparante gfx (en nog tegelijk ook) zie je niet vaak bij een megadrive spel.

De muziek is ook, uhm, apart. Niet zo saai als een doorsnee megadrive spel iig.

Meer dan level 1 heb ik niet gezien, want het is te moeilijk voor mij :+
Haha dat klopt, het is een moeilijk spel :P
Grafisch ziet het er idd iets beter uit, maar de gameplay vind ik van de snes persoonlijk beter. Volgens mij was de Megadrive versie te snel en wat logger ofzo, ik weet het niet meer uit mijn hoofd, maar weet wel dat ik ze toen allebei uitgetest heb op zoek naar verschil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
Sp33dFr34k schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:33:
Ik bedoelde meer, waarom hij de code erbij zet.. :P
ow excuses, verkeerd begrepen. ik denk dat hij dat doet om te laten zien dat het een authentiek europees exemplaar is niet zeker though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Code staat erbij zodat je kan zien dat t gewoon een PAL ding is, geen NTSC of wat dan ook.

Hoe ik dat gedaan heb :P kennisje had wat op zolder liggen, zat deze tussen. Vanmorgen opgehaald, kostte me nix :D

Tis ook een heerlijk spel om te spelen overigens!

Voor de liefhebbers:

http://www.retrogamefreak...in-the-incl-box-no-manual
http://www.retrogamefreak...tures-of-batman-robin-the
http://www.retrogamefreak...-robin-incl-box-no-manual

[ Voor 46% gewijzigd door Lampuhkap op 09-04-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ik zag t ja :D Maar, ze hadden ze wel en nog voor redelijk goedkoop ook!
Voor een SNES game, vind ik Batman & Robin er wel vet uit zien hoor eej.
Speelt lekker weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:43:
[...]

Mischien een idee om de CRT-TV erbij te pakken of zal dat niet veel beter zijn?

Zijn er anders geen tulp->scartkabels die kunnen helpen?
Als je een CRT-TV ergens in huis hebt staan, kan je het toch gewoon proberen?
Vind het beeld op mijn AKAI crt-tv stukken mooier dan mijn Samsung LCD.

Mijn XBOX360 en PS2 beeld lijkt wel HD, superscherp gewoon _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Mja, ik vind dat Batman spel persoonlijk niet zo geweldig, maargoed ieder zijn ding... (ben er ook niet goed in, mss daarom).
Wat ik me serieus even afvroeg, jij bent niet van 1 januari 1970 denk ik, ofwel? :P

@hierboven: Dat zou kunnen de Xbox 360 ís namelijk HD :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ik ben van bouwjaar '84 ;)

en ik heb altijd wel wat gehad met de Batman franchise :D

(beetje domme vraag trouwens, maar hoe heb jij je avatar gekregen hier op GoT)

[ Voor 85% gewijzigd door Lampuhkap op 09-04-2010 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

offtopic:
Ah oke, dan ben je evengoed nog iets ouder dan ik haha. Avatar kun je bovenin doen bij forum - myReact - profiel wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
oow dankje :D Gelukt zoals je ziet :D Bad-ass Yoshi :D

Ah, ik ben ook neit veel ouder dan jou zie ik :P Wel een Limburger! Das gezellig :D

(dat was t offtopic gedeelte overigens)

[ Voor 13% gewijzigd door Lampuhkap op 09-04-2010 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/7110/1004869a.th.jpg
http://img404.imageshack.us/img404/7110/1004869a.jpg

Kostte me een kratje pils niet verkeerd toch?

hehe lag op de deurmat vandaag jeej!
edit: directe link toegevoegd

[ Voor 38% gewijzigd door LijkjeNL op 09-04-2010 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Ow dat ziet dr nice uit (beetje kleine foto alleen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
Lampuhkap schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:45:
Ow dat ziet dr nice uit (beetje kleine foto alleen)
pff jij bent vlot, moest ffies nog die link checken zie link voor full

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-09 23:32
kan je met dat ding GB roms afspelen? en orginele cartridge?
zo ja is het wel ideal:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ja :P zat net te kijken na mn eigen post. Dus ik was nogal, snel :P en voor een krat pils heb je netjes gedaan :D nice work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
dat dacht ik, ben er ook heel blij mee, had ze wel al liggen maar zonder doosjes en best wel in slechte conditie
dan is dit een hele verbetering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Zeker weten, ziet dr heeeel netjes uit :D
Mja, ik wil nu nog Batman & Robin op de MD ook hebben :P En de gewone Batman met hoes (heb m nu cart only op de MD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-08 18:47
Die link naar Retrogamefreak met de Batman & Robin voor de Mega Drive ziet er wel vreemd uit.

Ik zou eigenlijk wel duren zeggen dat de label op de cartridge en boxart nep zijn.

Er staat ten eerste nergens Genesis (US naam van de Mega Drive zoals de meeste wel weten) en de Mega Drive versie heb ik zelf en die ziet er heel anders uit.

En ik heb ook een aantal Batman Returns, namelijk op de SNES, Game Gear, Master System, Mega Drive, Mega CD en de Atari Lynx :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
Kev7381 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:48:
[...]

kan je met dat ding GB roms afspelen? en orginele cartridge?
zo ja is het wel ideal:)
Op youtube staat dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=YsjnCYoiFqc

Deze clone lijkt erg goed op een echte gba en dan nog beter met backlight + 800mAh oplaadbare battery.
Ik weet niet of er orginele gba cartridge's erin kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Oeh, Blackhawk lijkt me wel een leuke game. Die moek ook maar eens zien te scoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Mja, het ging meer om het extreme verschil tussen 50Hz en 60Hz bij dit spel, daarom heb ik het filmpje gemaakt. Maar Blackhawk is ook wel een leuk spel ja, alleen fakking frustrerend soms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
waar zit de fustratie dan voornamelijk? Dan ben ik vast voorbereid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:50
Sp33dFr34k schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:28:
Mja, het ging meer om het extreme verschil tussen 50Hz en 60Hz bij dit spel, daarom heb ik het filmpje gemaakt. Maar Blackhawk is ook wel een leuk spel ja, alleen fakking frustrerend soms :P
Hij is een stuk dikker in de 50hz mode inderdaad, of is dat niet waar jij op doelde?

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Niet alleen dat, het geluid loopt dan ook wat vloeiender, en zoals in de beschrijving staat reageert Kyle dan ook veel beter op de controls. In 50Hz lijkt het echt extreem vertraagd afgespeeld ofzo, maar als je het speelt merk je het veel beter als dat je naar het filmpje kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navlim
  • Laatst online: 11-02-2024
Tijd voor een update van m'n collectie, dit is er de afgelopen 2 weken bij gekomen.

Afbeeldingslocatie: http://www.roelvanmil.com/zelda-probotector-small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.roelvanmil.com/Turtles-small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.roelvanmil.com/Talespin-small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.roelvanmil.com/Homealone2-small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.roelvanmil.com/Galaxy5000-small.jpg

Zit nu nog te wachten op Shockwave (sealed), Donkey Kong Classics en The Simpsons: Bart vs the space mutants beide in mint conditie. Dan is het voorlopig wel genoeg :9, of er moet iets op mijn pad komen wat ik niet kan laten liggen. >:)

[ Voor 5% gewijzigd door navlim op 10-04-2010 23:40 ]

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:46
LijkjeNL schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:52:
dat dacht ik, ben er ook heel blij mee, had ze wel al liggen maar zonder doosjes en best wel in slechte conditie
dan is dit een hele verbetering
Had jou nog een berichtje gestuurd over die NES controllers (rubbere dingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
Mijn vriendjes hadden vroeger een megadrive, wilde die ook heel graag hebben, ik kon die toen niet betalen. Maar nu wel :) Heb mijzelf getrakteerd op een nieuwe via ebay voor 23 euro + hetzelfde aan verzendkosten 8)7

Afbeeldingslocatie: http://pic80.picturetrail.com/VOL2051/11271315/19971279/385567184.jpg

Wat een jeugdsentiment. Krijg allemaal twinkeltjes in mijn ogen. Nu nog games erbij zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ingelogd schreef op maandag 12 april 2010 @ 01:02:
Mijn vriendjes hadden vroeger een megadrive, wilde die ook heel graag hebben, ik kon die toen niet betalen. Maar nu wel :) Heb mijzelf getrakteerd op een nieuwe via ebay voor 23 euro + hetzelfde aan verzendkosten 8)7

[afbeelding]

Wat een jeugdsentiment. Krijg allemaal twinkeltjes in mijn ogen. Nu nog games erbij zoeken.
Het is wel een NTSC-J, dat weet je toch hopelijk wel he?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Richard schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:34:
[...]

Het is wel een NTSC-J, dat weet je toch hopelijk wel he?
Deze heb je zeker gekocht: http://cgi.ebay.nl/NEW-BO...ng_RL?hash=item27b01d645d

Er staat dat hij Pal is. Best goedkoop eigenlijk, is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

danielkraak schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:18:
[...]

Deze heb je zeker gekocht: http://cgi.ebay.nl/NEW-BO...ng_RL?hash=item27b01d645d

Ik vertrouw het echt niet. Een Asian PAL (zou kunnen, Hong Kong ofzo). Daar komen wel vaker oude batches (oldstock) boven water.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doos en de 2 bij MegaDrive komen op mij wat fake over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet zozeer een console, maar voor de verzamelaars van oude Nintendo spullen staat er nu we een heel cool stukje geschiedenis op Ebay, namelijk de Electronic Love Tester:

Love Tester @ Ebay.it

Behoorlijk zeldzaam spul, zeker in deze staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 15:13
Dat is een Japanse mega-drive zonder enige twijfel en absoluut niet fake. Het rode slot is een vroege productie. De latere Japanse mega-drives kwamen met een blauw slot. Hij zal geen PAL games spelen, dat kan je vergeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Viperke schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:00:
Dat is een Japanse mega-drive zonder enige twijfel en absoluut niet fake. Het rode slot is een vroege productie. De latere Japanse mega-drives kwamen met een blauw slot. Hij zal geen PAL games spelen, dat kan je vergeten :)
Tja dat dacht ik eerst dus ook, maar kijk de advertentie, er wordt echt verwezen dat het een Asian PAL model is (dat zou kunnen, maar dan is ie in ieder geval niet japans).

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
Richard schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:35:
[...]

Tja dat dacht ik eerst dus ook, maar kijk de advertentie, er wordt echt verwezen dat het een Asian PAL model is (dat zou kunnen, maar dan is ie in ieder geval niet japans).
Oke correctie. Effe onderzoek gedaan er zijn MD2's gemaakt voor Indonesië waar het dus wel PAL kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
Oooh... ik heb er ook geen verstand van. Heb ik waarschijnlijk een megadrive gekocht waar ik niks mee kan 8)7 Als ik de megadrive binnen heb zal ik het eens proberen met een pal game. Hopelijk ontploft die niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
Ingelogd schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:09:
Oooh... ik heb er ook geen verstand van. Heb ik waarschijnlijk een megadrive gekocht waar ik niks mee kan 8)7 Als ik de megadrive binnen heb zal ik het eens proberen met een pal game. Hopelijk ontploft die niet ;)
Kijk wel even wat voor voltage dat ding heeft. Met een beetje geluk is hij gemaakt voor een Aziatische markt waar ze ook 220 netspanning hebben, gezien het een PAL model is, maar dikke kans dat hij 110volt is en je een converter nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Volgens de ad is ie gewoon PAL en 220v, dus dat komt vast wel goed. Ontploffen zal die niet door een verkeerde cartridge iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
danielkraak schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:18:
[...]

Ja klopt, dat is de advertentie. Die heb ik gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Als hij voor jou goed werkt, dan koop ik er misschien ook wel een. Het lijkt me weleens leuk om gewoon op een nieuwe retroconsole te gamen. Gewoon om te kijken hoe het voelt. :+

[ Voor 10% gewijzigd door danielkraak op 12-04-2010 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Is idd wel een mooie pakket, ik ken idd de Asian dozen wel, en deze doos looks iig wel goed,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
Object locatie is trouwens Thailand. Dat verklapt het wel, want dat is een PAL land :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
offtopic:
Heeft er iemand verstand van ePSXe? :') ik snap dr nix meer van :')

Vandaag maar weer eens mn PSX aangehad. En i kdacht, hmmm.....GT2 wil ik ook wel op mn PC draaien, is handig als de vrouw de TV weer in beslag neemt savonds....maar ik word nu al knettergek van dat gedoe :') Dan mist ie dit weer, dan moet zus er nog bij, dan zo nog...pfff

Please DM me eventjes :)

Verder heb ik vandaag nog maar weer eens Lion King op de MD uit de kast gehaald, sta ervan te kijken hoe lastig t soms nog is met die oude spellen :D

[ Voor 22% gewijzigd door Lampuhkap op 12-04-2010 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
Lampuhkap schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:42:
offtopic:
Verder heb ik vandaag nog maar weer eens Lion King op de MD uit de kast gehaald, sta ervan te kijken hoe lastig t soms nog is met die oude spellen :D
Heb een berichtje gestuurd naar je :)

Die oude spellen kunnen inderdaad lastig zijn. Dan mis je de save-functie in de emulators wel ja ;) :9
Maar ja op de console spelen is natuurlijk wel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
Ik heb nu zo'n dingetje besteld. http://www.krikzz.com/index.html Altijd makkelijk om met een simpel SD kaartje toch alle games te kunnen spelen op een normale Mega-Drive :) Geen gedoe meer met emulators of crappy USB flash-carts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
Viperke schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:40:
Ik heb nu zo'n dingetje besteld. http://www.krikzz.com/index.html Altijd makkelijk om met een simpel SD kaartje toch alle games te kunnen spelen op een normale Mega-Drive :) Geen gedoe meer met emulators of crappy USB flash-carts
http://www.varliksaccesso...tional-gamepad-controller

Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_30606_1.jpg

Ook een leuke emulator, werkt ook met sd kaartjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
Die ken ik inderdaad. Maar gezien mijn ervaringen met de namaak Atgames mega-drives, houd ik het liever bij de orginele sega hardware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Gewoon te gebruiken op de megadrive? Dat is wel netjes namelijk :)

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 16:18
Bellerophon schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:08:
[...]

Gewoon te gebruiken op de megadrive? Dat is wel netjes namelijk :)

Die kleine controller kun je gebruiken op de megadrive als je dat bedoelt. Die kun je trouwens ook los bestellen bij DX. Die grote controller zit een emulator ingebouwd.

beter lezen

[ Voor 9% gewijzigd door Charly op 13-04-2010 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AttiDude1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-04-2023
Weer een nieuwe retrogamer erbij.

God wat is dit verslavend zeg. In het begin maakte het mij niet uit of er een doosje bij zit maar nu moet dat gewoon. Betekend niet meteen dat ik overal de hoofdprijs voor ga betalen maar meer een beetje rondkijk tot er leuke koopjes langs komen.

Vroeger had ik zo'n mooie atari 2600 met pitfall etc. Helaas, pas geinformeerd bij moeders of ze die nog had staan. Maar heeft ze weggegooid. Erg vervelend. Dus deze staat ook weer dik op mijn lijstje. Gelukkig zijn ze ook nog niet zo duur dus gaat zeker snel komen.

Ook had ik een Sega 8bit. Met alleen het spel erop dat intern in het systeem had. Had nieteens sonic. Ondanks dat leef ik deze tijden ook nog snel graag eens. Dus die staat ook op de verlanglijstje.

SNES had ik daarna. Veel spellen maar als jong gozertje verkocht voor 350 gulden. Uiteraard moest ik deze ook weer hebben.

Genoeg gehad over wat ik wil. Want ik kan er nog wel een paar opnoemen. Megadrive, PS1 etc maar misschien leuk om eens te vertellen wat ik dan wel heb.

Beginnend met de 2 echte retrocomputers.

Gameboy.
Nog origineel van vroeger. Eindelijk iets wat niet verkocht of weggegooid is. De grijze heb ik niet meer wa die ging kapot maar de rode heb ik nog. Het platic laagje op de display zit helaas niet meer zo vast dus daar moet nog iets op verzonnen worden.
Games die ik erop heb.
Tetris :-D (alleen spel)
Mario 1 (alleen spel)
Mario 2 (alleen spel)
Teenage mutant ninja turtles (spel + handleiding)
Tennis (spel + handleiding)
Asterix (spel + handleiding)
Simpsons (spel + handleiding)

Super Nintendo.
Uiteraard. Dit was mijn fav van vroeger. Dus eentje aangeschaft. Met doos! Ben hier ook het fanatiekst in games verzamelen mee. Heb er ook een super gameboy cartridge bij (Compleet doos etc.)
Wat ik nu heb.
Street fighter II: Turbo (Compleet)
Earth worm jim (Compleet)
Street Racer (Compleet)
Mortal Kombat (Compleet)
Mortal Kombat 2 (Alleen spel) -> Op zoek naar doosje + manual
Mortal Kombat 3 (Alleen spel) -> Op zoek naar doosje + manual
Super Mario Kart (Compleet)
Super Mario World (Compleet, pen streep op doosje)
Street Fighter 2 (Alleen spel, met beschadigde sticker)
Mario Allstars (Alleen spel) -> Op zoek naar doosje + manual
Fifa (Alleen spel)
Fifa 96 (Alleen spel)
Striker (Alleen spel)
Donkey Kong Country (Compleet)

Op zoek naar
Super mario world 2
Donkey Kong Country 2
Legend of Zelda: A link to the past
Secret of mana (Alleen NTSC :-()
Super mario RPG: legend seven stars
Super punch-out
Kirby super star
Zombies ate my neighbours (PAL naam Zombies?)
Mario Paint (met muis etc)
Mortal Kombat ultimate
Street Fighter 2: Alpha

Tja verder zijn er nog de borderline/binnenkort retros die ik heb:

PS2: Met Gran Turismo 4 (compleet)
XBOX 1: Project Gotham 1(Compleet) & 2 (Compleet), Midtown Madness(Compleet), Cartoonage shooter (XVII of zoiets)(Compleet)

GameCube. Eigenlijk ook onlangs maar aangeschaft maar geeft ook veel fun voor het geld. Heb er de volgende spellen bij.
Mario Party 4 (Compleet)
Mario Party 5 (Compleet)
Mario Party 6 (Gloednieuw, compleet, doos, manual, mic etc..)
Mario Party 7(Gloednieuw, compleet, doos, manual, mic etc..)
NFS: Most wanted (Compleet)
Mario Smash Bros Melee (Compleet)
Mario Kart: Double Dash (Compleet)
Crash Nitro Kart (Compleet)
Mortal Kombat Deadly Alliance (Compleet)

Pfff.. Aardig stukje. Vond dit leuk even te delen en mezelf te introduceren in dit topic want je gaat meer van me horen >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SFA voor de Snes?

Die heb ik ook gehad maar die is echt niet best, hele irritante laadtijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
Dit is ook een idee. Megadrive flashcard met sd heb ik nog niet eerder gezien, wel handig. Kan je op de orginele hardware gamen. Draaien de spellen op een of andere manier toch altijd beter (of het ligt aan het gevoel). Maar toch mis ik het doosje.

Hmmm, hij accepteert geen paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Ingelogd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:12:
[...]

Dit is ook een idee. Megadrive flashcard met sd heb ik nog niet eerder gezien, wel handig. Kan je op de orginele hardware gamen. Draaien de spellen op een of andere manier toch altijd beter (of het ligt aan het gevoel). Maar toch mis ik het doosje.

Zou je dat kunnen inbouwen in een cartridge?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:50
Bellerophon schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:49:
[...]

Zou je dat kunnen inbouwen in een cartridge?
Als je even verder leest ;) vind je dit: cart come without case, but can be used standard case, just make a hole
Dus moet kunnen!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
Ingelogd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:12:
[...]

Ik koop hem via een inkoopactie op Assemblergames. De aanmeld periode is afgelopen, maar met een beetje geluk is het potentieel mogelijk dat je nog mee kan doen. Hij is dan 59$ incl shipping en betalen via paypal :) Stuur me maar een DM mocht je meer willen weten, maar wel snel svp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Zal mijn retrohoekje hier maar eens neerplempen. Woon nog thuis, dus heb de zolder maar ff omgebouwd, vandaar de rommel.. :P

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/1g0zs4.jpg

In dat bruine kastje, kastje erlangs met groene laden en die grote Philips doos erlangs zit het grootste deel van mijn games. Maar dat zit zo goed als vol, dus wil er nog zo'n kastje bijhalen.

Ik krijg geen fatsoenlijke bank naar boven (de doorgang is klein), dus even een bank geïmproviseerd, ziet er niet uit, maar het zit prima. Heb verder maar een scartverdeler waar maar 3 apparaten in kunnen, vandaar de kabelboel. Mja, verder valt het niet goed te praten, het is gewoon een rotzooi atm :P

Achteraan liggen nog flink wat onderdelen van een Mercedes die we aan het restaureren zijn (achterlichten, deurpanelen, linnen kap, stoelen, voorlichten, hemelbekleding, etc.), zodra die weg is kan ik mooi die plaats tegen de muur benutten voor schappen. Tot die tijd is het even behelpen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Sp33dFr34k op 13-04-2010 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sp33dFr34k schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:33:
Zal mijn retrohoekje hier maar eens neerplempen. Woon nog thuis, dus heb de zolder maar ff omgebouwd, vandaar de rommel.. :P

[afbeelding]
Zo ik dacht dat ik extreem was met rommel.

[ Voor 3% gewijzigd door Zakkenwasser op 13-04-2010 21:55 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:45:
SFA voor de Snes?

Die heb ik ook gehad maar die is echt niet best, hele irritante laadtijden.
Heh das eigenlijk best wel opvallend, een cartridge met slechte loading times. Omgekeerde wereld. Ik weet trouwens nog goed dat ik las dat het spel zou uitkomen..........ik wilde het heel graag tof vinden, maar toen de reviews kwamen wist ik dat
A: ik een saturn moest kopen, omdat daar vrijwel alle grote/capcom fighting games arcade perfect te spelen waren.
B: ik met mijn saturn een goede koop had gedaan
(echt geen idee meer of welke situatie van toepassing was, maar ik neig naar B omdat sf alpha echt een van de laatste grote SNES releases was voor zover ik het me kan herinneren, volgens mij waren de ps1 en saturn al beschikbaar)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Heh das eigenlijk best wel opvallend, een cartridge met slechte loading times.
Heeft te maken met de decompressie voor de compressed graphics van dat spel. Weet even niet welke chip dat is, maar zal het nog ff uitzoeken.

Voor de Saturn had je wel de RAM expension nodig geloof ik.

[ Voor 11% gewijzigd door DLX op 13-04-2010 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravitone
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-02 18:41
Maar dan heb je ook wel wat. De saturn is toch wel DE console voor 2d graphics. Qua 3d is het potentieel van de saturn bijna niet gebruikt op een paar uitzonderingen daar gelaten (VF2, burning rangers), ook de footage van shenmue op de saturn ziet er enorm goed uit vergeleken met playstation titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

MrJey schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:55:
[...]

Zo ik dacht dat ik extreem was met rommel.
Tja, het is de zolder he, dan krijg je dat... Mijn kamer is wel netjes hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Sp33dFr34k schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:33:

[afbeelding]

In dat bruine kastje, kastje erlangs met groene laden en die grote Philips doos erlangs zit het grootste deel van mijn games. Maar dat zit zo goed als vol, dus wil er nog zo'n kastje bijhalen.

Ik krijg geen fatsoenlijke bank naar boven (de doorgang is klein), dus even een bank geïmproviseerd, ziet er niet uit, maar het zit prima. Heb verder maar een scartverdeler waar maar 3 apparaten in kunnen, vandaar de kabelboel. Mja, verder valt het niet goed te praten, het is gewoon een rotzooi atm :P

Achteraan liggen nog flink wat onderdelen van een Mercedes die we aan het restaureren zijn (achterlichten, deurpanelen, linnen kap, stoelen, voorlichten, hemelbekleding, etc.), zodra die weg is kan ik mooi die plaats tegen de muur benutten voor schappen. Tot die tijd is het even behelpen :)
Die Salontafel heb ik ook :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Hahaha, dat ding kostte €17,50 bij de Ikea volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
jep, zoiets

Heerlijke tafel hoor, heb in de zelfde kleur ook een TV meubel, waar alle consoles in staan, heb nog ene tafeltje daarvandaan waar mn PC nu op staat. Ikea rockt, wat men ook zegt!

eeuhm, beetje domme vragen maybe.

1. Wat voor Mercedes is t die je aan t opknappen bent?
2. Waarom was Batman & Robin voor de SNES ookalweer zo bijzonder? :P
3. Doet t racebaantje t nog dat achter de 'bank' staat?
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.