Ik heb zelfs email correspondentie met de verkoper gehad:theforce81 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:00:
[...]
Ik ga nog even een veel gekker bod plaatsen, die advertentie is gewoon oplichting!
EDIT:
Beter nog, ik heb het als misleidend gemeld bij MP, hoop dat ze snappen wat ik bedoel!
Moni schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 12:06
Hallo Jey,
Daar wil ik ongeveer €50,- voor hebben,
hij verkeerd nog in absolute nieuwstaat!!!
Met vriendelijke groet,
Moni
MrJey schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:22
Hoi Moni, heb je een duidelijke foto vn de doos en de achterkant van de gameboy?
Ik geloof namelijk niet dat Nintendo een NES editie voor de Gameboy pocket heeft gemaakt en dat dit gewoon een zelf geverfd model is.
mvg,
Jey
Nooit een foto ontvangen, ik denk dat ik maar weer een email ga sturenMoni schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 16:16
Beste Jey,
Ik kan je verzekeren dat dit een originele nintendo versie is die alleen maar in Japan is uitgekomen en nooit in Europa!
Maar om je gerust te stellen zal ik je zo snel mogelijk een foto sturen, hoop dat je Japans kan anders heb je er niet zoveel aan aan een foto van de doos!!
Met vriendelijke groet,
Moni
EDIT:
Heeft iemand de gameboy aangeschafd en iheeft de verkoper daarom de advertentie verwijderd, of hebben jullie op "deze advertentie is niet oke" gedrukt?
Onderstaande door u opgegeven advertentie bestaat niet meer.
Zeldzame japanse Gameboy Pocket Classic edition!!
Kunnen de advertenties op deze pagina u misschien verder helpen?
[ Voor 13% gewijzigd door Zakkenwasser op 23-03-2010 10:07 ]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]