@Medic112
Okay, bedankt, ik was bang dat het door de Samsung kwam, dan ga ik een oudere firmware proberen
Okay, bedankt, ik was bang dat het door de Samsung kwam, dan ga ik een oudere firmware proberen
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik heb hem besteld op bartsmit.nl 45 euro, maar volgens mij hebben ze hem niet meer...Damian schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:00:
Iemand hem ergens nog voor weinig gezien?
wil hem ook wel hebben!
Je inlezen in het maken van shares in Windows.dropkikker schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:23:
Weet iemand wat ik nu precies moet doen om dit in orde te krijgen?
>Select * FROM users WHERE clue > 0
Ik heb inderdaad windows 7 en heb al genoeg gezocht op het internet, maar ik kom er gewoon niet uit.dmace schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:20:
[...]
Je inlezen in het maken van shares in Windows.
Zo te horen heb je Vista of Win7.
je kunt ook een mediaserver installeren op je PC, zoals bijvoorbeeld Dixim.
Dan kun je snel koppelen middels uPnP.
Vol. maar ik maar een 8Mbit lijntje.Nickdn schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:42:
Welke snelheden halen jullie met jullie mms?
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Ik ben het helaas nog niet tegengekomen, qua netwerkgebruik heb ik het apparaat ook al afgeschreven.reuzekind schreef op zondag 14 november 2010 @ 21:58:
Is er al een workaround voor de langzame netwerksnelheid?
[ Voor 4% gewijzigd door pwdj op 22-11-2010 20:55 ]
Kijk even bij de FAQ van de Eminent service site en dan bij de "Ik kan niet bij mijn Windows 7 gedeelde mappen komen?" vraag. Als je dit stappenplan t/m de vraag "De gebruiker 'Iedereen' komt niet in mijn lijst voor?" volgt, moet het volgens mij werken.dropkikker schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:05:
Is er nog steeds niemand die mij kan helpen met het zichtbaar maken van de Traxdata in je netwerk?
Hij blijft steeds vragen om een gebruikersnaam en wachtwoord.. Maar ik heb geen gebruikersnaam of wachtwoord..
Ook zie ik de mms niet in mijn netwerk op mijn pc..
Spijtig. Ik kan nog slechts 2 dingen bedenken. Heb je de laatste firmware op de Traxdata staan? Want vanaf versie 2.11 zit er een connectie fix op voor W7 gebruikers. En teruglezend in deze thread lees ik dat je de Traxdata aan je Telfort modem hebt hangen. Is deze modem ook tevens een router of echt enkel een modem? Als dat laatste het geval is, gaat het ook niet lukken. Je hebt minimaal een router nodig.dropkikker schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:27:
Nou, ik heb de hele faq even doorgelopen, en alles gedaan wat er in staat. Maar hij blijft steeds vragen om een wachtwoord..
Windows live 2011 heb ik niet geïnstalleerd, dus daar kan het niet aan liggen. Ik denk dat ik het er hier maar bij laat, ik heb er ondertussen helemaal genoeg van
Verwijderd
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
[ Voor 9% gewijzigd door dmace op 11-12-2010 16:35 ]
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2010 01:47 ]
Verwijderd
Dit probleem doet zich nog steeds voor. Ik heb wederom contact gehad via mail met het support team. De V 3.12 moet gezien worden als een tussentijdse update. Ze zijn nog bezig met een nieuwere firmware waarmee het "compressed headers" probleem wordt opgelost.Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:35:
Is met de nieuwe versie V 3.12 ook het probleem "Compressed Headers"opgelost ?
(zie bericht van "subliminal"van 16 nov jl.) omtrent het afspelen van (sommige) MKV files
die alleen geluid en ondertiteling geven maar geen beeld.
Verwijderd
Dat probleem herken ik niet.Verwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 21:35:
Ik heb net v3.12 geinstalleerd .. en wees erop voorbereid dat de webpagina van het apparaat naar de maan isIk krijg een default test pagina te zien. Woopie-doo.
Kan iemand me vertellen waar ik een (goed werkende!) third party firmware kan vinden?
Verwijderd
Heh .. het werkt alweer. Ik reageerde impulsief omdat ik mijn webinterface kwijt was .. maar wat blijkt nou, na de update had ik nog niet BT/samba ingeschakeld.dmace schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:12:
[...]
Dat probleem herken ik niet.
Eigenlijk ging het probleemloos.
Try again?
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2010 18:02 ]
Verwijderd
Ik vrees iedereen.genesisfm schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 22:23:
Iemand dezelfde ervaringen?
Yep, iedereen hier denk ik.genesisfm schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 22:23:
Iemand dezelfde ervaringen?
Verwijderd
De laatste firmware versie kun je sinds kort hier downloaden, onder de 'Downloads' tab.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:24:
Kan iemand mij helpen om de nieuwe versie te downloaden, de site van traxdata werkt niet goed.
Thanks
[ Voor 14% gewijzigd door subliminal op 31-12-2010 13:16 ]
Verwijderd
Bedankt . Was de afgelopen dagen er niet op geweest, maar ik kon hem indd ook niet van de Traxdata site downloaden.subliminal schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 13:23:
Ik had niet verwacht dat het een leeg bestand zou betreffen. Ik heb de firmware voorlopig maar op Mediafire gezet voor degenen die hem willen hebben. Link.
Verwijderd
Held! Ik ben een hele dag bezig geweest om mijn laptop te kunnen benaderen via de traxdata. Het was inderdaad de Windows Essentials, deze van mn systeem gehaald, en kon direct inloggen!subliminal schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:59:
[...]
Kijk even bij de FAQ van de Eminent service site en dan bij de "Ik kan niet bij mijn Windows 7 gedeelde mappen komen?" vraag. Als je dit stappenplan t/m de vraag "De gebruiker 'Iedereen' komt niet in mijn lijst voor?" volgt, moet het volgens mij werken.
Let ook even op of je de laatste versie van Windows Live Essentials op je PC hebt staan, mocht je daar gebruik van maken. De laatste update schijnt iets veranderd te hebben in de Samba client van Windows. Ondanks dat je bovenstaande stappen goed hebt uitgevoerd, blijft je mediaplayer roepen om gebruikersnaam en wachtwoord. Dit kwam ik tegen bij een vriend die eenzelfde speler heeft. Het verwijderen van Windows Live Essentials lost dit probleem op maar aangezien ook Messenger erbij zit, is het voor velen niet de meest ideale oplossing. Wat een andere oplossing zou moeten zijn, weet ik niet en heb me er ook niet verder in verdiept want ikzelf speel alles af via een externe schijf en die vriend van mij gebruikte eigenlijk nooit Messenger dus was het probleem opgelost.
Verwijderd
Verwijderd
welke ab heb je ?Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:48:
Weet iemand de infrarood code (IR code) van de afstandsbediening? Ik zou graag de traxdata willen bedienen met mijn centrale AB.
Of weet iemand misschien hoe ik aan deze code kan komen? Ik heb traxdata al gemaild, maar krijg geen reactie.
Verwijderd
Verwijderd
Het is de AB van mijn Onkyo receiver..Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:31:
[...]
welke ab heb je ?
als het er één van logitech is, kan je 'm "leren"
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Mocht het nog zinvol voor je zijn,BioHzRd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:56:
Hey,
ik heb net de traxdata MMS gekocht van de ibood hunt.
Enkele kleine vraagjes die ik in dit topic gelezen heb en ik nog niet helemaal zeker ben.
* Werken de 1TB & 2TB WD green schijven nu met de nieuwste firmware ?
* Hoe is de snelheid nu over een netwerk
* Zal ik problemen ondervinden met deze netwerk situatie ?
Ik heb een telenet modem met daar aan een switch, hier zal de Traxdata MMS aankomen , ook is er me deze switch een router verbonden. Aan die router hangt mijn pc.
*Welke firmware is nu aangeraden ? En is het een soort van stappen plan van dat je van ene firmware naar de andere moet gaan of gewoon direct 1 bepaalde firmware.
Ik heb al enkele vragen kunnen verwijderen door te ploeteren in de topic maar deze blijven in men achterhoofd.
Dank bij voorbaat
Hij crasht eigenlijk nooit. Wel heeft hij soms moeite met dingen deleten. Daarna krijg ik vaak schrijfproblemen met NZB-downloads, en dan moet er even een checkdisk overheen. Die lost het dan allemaal weer op.Bender schreef op zondag 10 april 2011 @ 22:42:
[...]
Ik draai op de ereste firmware, die is sneller (mssn wel minder mooi), dat ding crasht me teveel.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Iphone 5 -- eerste Iphone
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Verwijderd
Paar posts boven jeVerwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:33:
1. Navigate to the Network and Sharing Center via the Control Panel
2. Click on the down arrow icons and select ON/OFF as follows:
Network Discovery - ON
File Sharing - ON
Public Folder Sharing - OFF
Printer Sharing - ON
Password Protected Sharing - OFF
Media Sharing - OFF
Next, configure the folder you want to share:
1. Select the folder
2. Right-click and choose 'Share' from the menu
3. From the drop-down box select the Everyone (All users in this list) account, making sure permissions are set to 'Reader'
4. Click the buttons Add, Share and Done.
Here are some further registry 'tweaks' if this doesn't work:
WARNING: This requires editing your PC's registry which, if edited incorrectly, can cause Windows systems to become unstable and unusable. So, follow the instructions below at your own risk. - we are not responsible for any damage caused by following these steps.
1. Navigate to the following location in the registry editor (search regedit in the start button).
MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Lsa\
2. On the right side, double-click on 'everyoneincludesanonymous' and change the 'Value data' from '0' to '1'
3. Double-click on 'NoLmHash' and change the 'Value data' from '1' to '0'
4. Navigate to the following location in the registry editor:
MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\LanManSe rver\Param eters
5. Double-click on 'restrictnullsessaccess' and change the 'Value data' from '1' to '0'
6. Close the registry editor
Finally, restart your PC.
Ja ik denk dat ik dan toch die register tweaks moet doen. Want wat daar boven staat helpt niet. Dat had ik namelijk ook al gedaan.
[ Voor 11% gewijzigd door DropjesLover op 28-07-2011 22:48 ]
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Niemand een idee? Heb traxdata ook al een mailtje gestuurd, maar nog steeds niks terug.Benniehoekstra schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 09:01:
Kan iemand mij helpen?
Mijn traxdata media speler komt niet verder dan het begin scherm, kan voor de rest niks doen.
Ik heb hem net.
Terug gaan naar waar je hem gekocht hebt.Benniehoekstra schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 18:37:
[...]
Niemand een idee? Heb traxdata ook al een mailtje gestuurd, maar nog steeds niks terug.
Het is me gelukt, ik moest hem nog updaten.speedme schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 20:53:
[...]
Terug gaan naar waar je hem gekocht hebt.
Of heb je dit probleem zelf veroorzaakt ? (foute flash/firmware update ?)
Dat is de laatste firmware van Traxdata zelf.Benniehoekstra schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 11:25:
[...]
Het is me gelukt, ik moest hem nog updaten.
Ik heb hem nu ge update met de firmware die op de site van Traxdata staat de V3.12.
Is er misschien nog een latere of een betere firmware update of is de V3.12 de laatste versie
Thanksspeedme schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 09:32:
[...]
Dat is de laatste firmware van Traxdata zelf.
Maar je kunt eventueel ook andere firmware's gebruiken (zelf gebruik ik de firmware van Mvix)
Deze mediaplayer wordt namelijk onder verschillende namen verkocht door andere fabrikanten.
Zoek even in dit topic, want ergens staat het aangegeven.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2011 20:20 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Denthis op 17-08-2011 12:34 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
subliminal schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:46:
Geen idee of je de AC Ryan firmware erop kunt zetten maar op mediaplayerworld.com is er een subforum, genaamd '`The HairyBiker D.I.Y `Modding Section". Daar hebben ze het over de Sumvision firmware die er wel op schijnt te werken, aangezien een model van dit merk, de "Sumvision Cyclone MKV Enclosure" hetzelfde is.
Deze Traxdata mediaplayer is zeker niet verkeerd maar er is één vervelend probleem ten opzichte van andere spelers met dezelfde chipset. Het betreft het zogeheten 'Compressed Header' probleem die door andere merken allang opgelost is met een firmware update. Dit probleem doet zich voor bij .MKV bestanden. Wel audio en zelfs ondertiteling maar geen beeld (zwart). Ik heb al een aantal keren per mail aan Traxdata gevraagd wanneer dit opgelost zou worden. In december 2010, na hun laatste update (3.12), gaven ze nog als antwoord dat hun 'development team' ermee bezig waren dit op te lossen met een volgende firmware. Nu zijn we inmiddels al méér dan een half jaar verder maar nog steeds geen update. In de afgelopen tijd heb ik ze hierover al een paar keer gemaild met de vraag wanneer deze firmware nou eens eindelijk zou komen maar ik krijg steevast geen antwoord. Zeer teleurstellend van Traxdata.
Ik heb dus het vermoeden dat support voor het apparaat al lang ten einde is en dat we dus geen update meer hoeven te verwachten. Ik vind het daarom vreemd dat het apparaat nog via ibood word aangeboden. Het liefst had ik natuurlijk een officiële firmware van Traxdata zelf maar zit er nu ook over te denken die Sumvision firmware maar te gebruiken om dit probleem op te lossen.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Voor de mensen die dit probleem ook hadden. Downgrade de firmware eerst naar V3 (http://www.traxdata.com/download/5/TraxdataV3.zip) en installeer dan de firmware direct uit de firmware-map van sumvision. Dan doetie het!Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 13:56:
Het installeren van de sumvision firmware lukt mij niet.. Ik heb een serienummer dat begint met 1002 en als ik eerst bestanden uit de boot-folder gebruik om de firmware te updaten, dan loopt hij op een gegeven moment vast en doet hij niks meer... Zijn er meer mensen die dit probleem ook hebben?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Ik heb een ander soort probleem met het geluid, het werkt enkel op een bijzondere manier.DropjesLover schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 17:18:
Hey, ik heb sinds een paar maanden een probleem, namelijk het geluid wil niet meer via de tulip-uitgangen er uit komen. Via de HDMI werk nog wel gewoon (gelukkig), maar films klinken toch echt beter via mn hifi set...
Ik heb gewoon de 3.12 firmware, en er zijn geen nieuwere versies zag ik.
Is het overigens ook mogelijk im XBMC er op te zetten?
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2013 22:24 ]
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2013 15:26 ]
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq