Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

mijn 1ste bericht als nieuweling op dit forum komt sneller dan ik had gehoopt.
Ik heb zelf vandaag het multimedia station gekocht en voorzien van een 1TB HD interne schijf.
Na het lezen van de vage engelse handleiding was het de bedoeling dat ik de HD/het station zichtbaar zou krijgen op de pc zodat ik er films op kon gaan zetten om te bekijken.
Echter wordt in deze computer de hd niet gezien,hij heeft wel dingen geinstalleerd bij het aansluiten van het geheel,maar verder dan zichtbaar in apparaatbeheer kom ik niet en daar wordt het apparaat herkent als Linux File-Stor Gadget USB Device.
Kortom wat doe ik fout en hoe kan ik de HD gaan vullen met films ?
Alvast dank voor enige hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Ik heb sinds vandaag een Harmony one, maar met de Traxdata lukt het niet helemaal?

Heeft een van jullie hier ook problemen mee gehad, want ik kom er niet meer uit :)

Ik heb volgens mij alles wel goed ingesteld, maar de Traxdata reageert niet op de AB..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmace
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:51:
Wat voor geluidsinstallatie kunnen jullie mij erbij aanraden? een hele home cinema set is wat overdreven aangezien je dan meestal een dvdspeler erbij krijg, beetje onnodig?

En een vraag uit de wat dommere categorie: sluit je de mediaspeler op de tv aan en dan de tv op een dergelijke home cinema set of moet je het geluid rechtstreeks van de mediaspeler aan een home cinema set koppelen?
Wat voor geluidsinstallatie hangt natuurlijk af van je budget en je wensen.
Verder heeft de traxdata een optische datapoort, die je zal gebruiken om aan te sluiten aan je installatie.
Als je TV het ondersteund, kan het ook via je TV, maar meestal doe je dat niet.

>Select * FROM users WHERE clue > 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmace
Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 17:33:
Kortom wat doe ik fout en hoe kan ik de HD gaan vullen met films ?
Heb je na het inbouwen je HD geformatteerd middels het menu op de Traxdata?
Bij mij werkte het al zonder deze actie, maar dat schijnt nogal afhankelijk te zijn van het type en merk van een HD.
FF aansluiten op je TV, formatteren, en daarna nogmaals proberen op je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ondertussen de HD via de pc kunnen formateren,en ben ook bezig met m te vullen.
Bevindingen tot zover zijn goed,het speelt idd eigenlijk alle soorten film type af en dat gaat goed.
Ik heb m niet in een netwerk zitten kortom als ik de schijf wil vullen met nieuwe films dan moet ik m op de pc aansluiten,maar dat gaat dan ook foutloos tot zover.
Heb het truckje voor de fan herrie toegepast en je hoort m dus eigenlijk echt niet meer :-)
Ga er deze week ook blu ray films opmikken om te kijken wat dat doet,maar tot zover gaat alles gewoon goed.
Tot zover dus een blijvertje wat t mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Phantom27: Hoe sluit jij hem direct aan op je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waffels
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-12-2023
Via een USB kabel kan je de schijf gewoon aan je pc hangen zoals een externe harde schijf....

Verwijderd

Woo !!! Zie onderstaande aanbieding:

http://www.bartsmit.com/traxdata-multimedia-station-1080p

Goeie tip voor verjaardagskado !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook besteld, had nog een cadeaucard liggen van 15,- dus dan is het helemaal geen geld. Voor 32,- inclusief verzenden verwacht ik er verder weinig van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag binnen gekregen en wat een leuk apparaatje is het! :*)
Meteen FW naar 3.0 van Traxdata, WD 1TB green caviar ingebouwd en wat media geprobeerd. Werkt allemaal prima op wat eigenaardigheden na.

- Hij ziet niet alle bestanden op een via usb aangesloten Freecom netwerkschijf. MKV bestanden laag in de root lukt wel, via andere usb schijven ook maar zodra ik wat verder de folders in duik ziet hij de dir's wel maar de bestanden zelf niet. Erg irritant aangezien ik een voor mij overzichtelijke structuur had aangelegd.
- Optie dvd? Wat moet dat doen?
- Torrent snelheid varieert nogal, MMS heb ik in de DMZ gezet dus daar zou het probleem niet moeten liggen.
- Reageert soms traag op de ab en bereik is niet je van het.

Al met al een prima aankoop en mocht iemand nog suggesties hebben met name voor het probleem met de MKV's gaarne. Kon hier niks over vinden in het topic. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 20:42:
- Hij ziet niet alle bestanden op een via usb aangesloten Freecom netwerkschijf. MKV bestanden laag in de root lukt wel, via andere usb schijven ook maar zodra ik wat verder de folders in duik ziet hij de dir's wel maar de bestanden zelf niet. Erg irritant aangezien ik een voor mij overzichtelijke structuur had aangelegd.
Heb je soms er NTFS op staan ? dan kunnen het de permissies zijn ... of inderdaad de lengte ... geef eens een voorbeeld ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Ik heb het topic voor een gedeelte doorgelezen en wat gezocht over streamen, maar het is mij nu niet direct duidelijk of streamen van 1080p materiaal goed mogelijk is? Waarbij de snelheid van de bron wel toereikend is. Dat gebeurt nu namelijk met een laptop en XBMC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Ik heb het ook voor een gedeelte doorgelezen vanaf de eerste pagina's en zag dat er toen nog aardig veel kinderziektes in deze mediaplayer zaten....

Nu volg ik al een poosje de AC ryan play!on HD maar prijstechnisch is deze natuurlijk veel interessanter. Nu is de vraag: Is deze veel minder dan de AC ryan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 20:42:
- Torrent snelheid varieert nogal, MMS heb ik in de DMZ gezet dus daar zou het probleem niet moeten liggen.
Dus je hebt ook telnet protocol geforward, dus iemand kan vanaf internet met telnet root , (leeg ww ?) aanloggen?

Wellicht heb jij je root wachtwoord gewijzigd, zoniet dan kun je hem maar beter uit de DMZ halen en enkel je juiste torrent poort forwarden.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inze
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 15:13
Nou, ik ben nog niet jarig maar heb hem toch maar besteld :)

Heb hem vrijdag ontvangen en gister (eindelijk) even de tijd om er mee te spelen. Ik moet zeggen, het werkt beter dan verwacht! Nu nog even de firmware updaten en er binnenkort een schijf in hangen.

Wat is een goede schijf om hier in te hangen? Ik las iets over Samsung schijven die erg warm worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk_he schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:30:
[...]

Dus je hebt ook telnet protocol geforward, dus iemand kan vanaf internet met telnet root , (leeg ww ?) aanloggen?

Wellicht heb jij je root wachtwoord gewijzigd, zoniet dan kun je hem maar beter uit de DMZ halen en enkel je juiste torrent poort forwarden.
Om uit te proberen en uit te sluiten dat het probleem daarin zou zitten. ;)

@Sparcky: ik kopieer de hele bende wel gewoon, was toch al niet wild tevreden met de Freecom schijf dus die gaat eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmace
alex3305 schreef op maandag 13 september 2010 @ 13:36:
Ik heb het topic voor een gedeelte doorgelezen en wat gezocht over streamen, maar het is mij nu niet direct duidelijk of streamen van 1080p materiaal goed mogelijk is? Waarbij de snelheid van de bron wel toereikend is. Dat gebeurt nu namelijk met een laptop en XBMC.
Sorry, geen ervaring met XBMC, maar vanaf mijn PC streamen is totaal geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmace
Inze schreef op maandag 13 september 2010 @ 15:03:
[...]
Wat is een goede schijf om hier in te hangen? Ik las iets over Samsung schijven die erg warm worden?
Ik heb een Spinpoint F3 er in hangen, en hij wordt niet warmer dan m'n Wii.
Dus, handig voor koude voeten, maar niets zorgelijks.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:03

Damian

Insane Obtrusion

Dingen waren inderdaad lekker goedkoop bij de Bart Smit. Waren echter helaas niet meer op voorraad. Dus maar even een reservering gedaan op de website. Dag later een sms dat hij er was :D

Meteen bellen om te bestellen. Ow sorry meneer, dat was een fout, we gaan hem niet meer krijgen helaas.

:(

Iemand een adresje waar hij nog betaalbaar vandaan te halen is?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 14:52

reuzekind

Ik geloof in GoT

Kan iemand mij vertellen hoe ik de firmware kan updaten? In de handleiding kan ik er niks over vinden, en ook in de .zip van de firmware zitten geen installatieinstructies.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Iemand misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat gewoon in dit topic maar voor de luie medemens, pleur FW op lege stick, insert in player en zoek in het menu naar de juiste functie en de rest gaat vanzelf. Erg moeilijk is het niet. ;)

Verwijderd

Vandaag eens gekeken naar de dvd functie. :P Mailtje gestuurd naar Traxdata hoe en wat en binnen een uur antwoord. Losse drive aangesloten met een usb kabel en waarachtig, je kunt nu ook dvd's kijken. :D
BR zal wel niet lukken en de bediening is ietwat vreemd maar toch geinig. ;)

Iemand die eens een BR drive aan wil sluiten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Nu online
Wie zou mij even kunnen helpen om te zorgen dat ik mijn Traxdata kan zien in mijn netwerk, en zo ook bestanden kan overzetten.. Ik kom er maar niet uit :S

Ik heb de traxdata nu via een utp kabel aangesloten om mijn Telfort modem, en via de modem gaat deze naar mijn pc.
Ik krijg de traxdata alleen maar niet zichtbaar op mijn pc.

Als ik inlog op mijn modem, staat er wel een groen lampje bij het ip adres van de Traxdata.

Iemand??

Edit : Ik kan via de Traxdata wel de shares zien, maar dan vraagt hij om een wachtwoord.. Ik heb hier in huis niets beveiligd, dus wat zou ik hier in moeten vullen?

[ Voor 16% gewijzigd door dropkikker op 26-09-2010 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traxdata op je pc zien? Tik \\ip adres\ in verkenner of je browser in.

Shares via de Traxdata kun je je windows wachtwoord voor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Nu online
Ik denk dat ik het verkeerd heb uitgelegd.

Ik wil het zo krijgen dat ik bestanden van mijn pc kan overzetten via het netwerk naar mijn traxdata, zodat ik niet de hele tijd het ding moet loskoppelen en aan de pc moet hangen.

Voor wat betreft de shares, ik heb geen wachtwoord in windows dus wat moet ik daar invullen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

dropkikker schreef op maandag 27 september 2010 @ 13:37:
Ik wil het zo krijgen dat ik bestanden van mijn pc kan overzetten via het netwerk naar mijn traxdata, zodat ik niet de hele tijd het ding moet loskoppelen en aan de pc moet hangen.

Voor wat betreft de shares, ik heb geen wachtwoord in windows dus wat moet ik daar invullen dan?
Vanaf pc naar traxdata (makkelijkste denk ik)
Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:50:
Traxdata op je pc zien? Tik \\ip adres\ in verkenner of je browser in.

Shares via de Traxdata kun je je windows wachtwoord voor gebruiken.
vanaf player met AB naar windows:

http://www.mede8erforum.c...pic,64.msg217.html#msg217

(ja, is een ander apparaat, maar methode is het zelfde)

Geust account aanzetten op windows kan ook werken.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Nu online
Als ik het ip adres invoer van de Traxdata, deze is 192.168.1.45 komt er te staan ' probleem bij laden van de pagina'

Moet toch niet zo moeilijk zijn lijkt me? Of ben ik nou zo stom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Browser werkt niet zag ik net. :P Sorry daarvoor.
Als ik in de verkenner \\192.168.1.150\ intik (dat is het adres van mijn kastje) krijg ik keurig de hdd en aangesloten usb schijf te zien.
De snelheid is trouwens om te huilen, paar xvids gaat nog wel maar zodra je hd bestanden gaat overzetten wordt het irritant danwel onwerkbaar. (4GB duurt bij mij zomaar een uur als ik het redt :X )

Verwijderd

Ik heb de laatst firmware geinstalleerd en er een Samsung 1.5TB (HD154UI) harde schijf in zitten, maar ik bemerk dat (grote) torrents nooit 100% worden ge-download. Hij blijft altijd bij 99% steken, je ziet wel dat hij elke keer de laatste blokken probeert te downloaden, maar op een of andere manier lukt het hem niet. Iemand ook zo'n probleem?

• dmace
Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:27:
Browser werkt niet zag ik net. :P Sorry daarvoor.
Als ik in de verkenner \\192.168.1.150\ intik (dat is het adres van mijn kastje) krijg ik keurig de hdd en aangesloten usb schijf te zien.
De snelheid is trouwens om te huilen, paar xvids gaat nog wel maar zodra je hd bestanden gaat overzetten wordt het irritant danwel onwerkbaar. (4GB duurt bij mij zomaar een uur als ik het redt :X )
Klopt, dat is een bekend probleem.
Als je hem net aanzet (hard stroom er af) doet hij het even lekker snel, maar daarna is het huilen.
Lijkt wel alsof de NW-poort op half duplex ofzo staat.
Helaas nog geen tijd (of zin) om dat eens uit te zoeken.

Hier iemand die dat wil bevestigen?

Verwijderd

Zijn er nog mensen die het nog is gelukt om extra software te installeren in de nieuwe firmware.

Vroeger ging dat eenvoudig met Pod-Installer maar dat werkt niet meer in de nieuwe firmware. Iemand tips?

het is al gelukt

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2010 19:15 ]

Verwijderd

[b][message=34698063,noline]

Iemand een adresje waar hij nog betaalbaar vandaan te halen is?
Op marktplaats staat een adres in Neede. Heb ik hem zelf weg gehaald. Bij 80 euro, dus geen geld.
Succes er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marky-mark
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-04-2023
Ik heb het kastje een tijdje in de kast laten staan omdat het gewoon niet werkte, ik gaf de firmware de schuld.
Maar nu met versie 3 lijkt de harde schijf nog steeds niet goed te werken.
Terwijl de schijf wel goed werkt in een andere "normale" externe 3,5" USB behuizing. :?
Ik heb zelfs nog een nieuwe schijf geprobeerd maar deze gaf precies hetzelfde probleem. :F

Ik heb in totaal 2 films probleemloos af kunnen spelen (nog met firmware versie 1), daarna eigenlijk nooit meer.
Ook via USB was het Media Station vaak niet te benaderen, of de verbinding viel weg tijdens het kopiëren van muziek/films. :/

Ik stuur het kastje terug en hoop snel een nieuwe te krijgen die wel werkt zodat ik het eindelijk is kan gebruiken zoals het hoort. :(

Ik heb wel even snel de Internet Services uitgeprobeerd met firmware versie 3 en die wifi dongle van Belklin (zie mijn vorige posts)
En ook het streamen via mijn draadloze netwerk gaat uitstekend.
Dus dat zijn dan een paar puntjes waar ik wel vrolijk van werd. ;)

-----------------
===edit===
-----------------
Ik heb contact gehad met support@traxdata.com en nu is het even afwachten.
(je kan in gewoon NL mail sturen, je krijgt ook in NL antwoord terug)

Formuliertje ontvangen via de mail, formuliertje invullen, ingevuld formuliertje + kopie factuur terug mailen.
En de rest van het verhaal krijgen jullie nog te horen t.z.t.
So far so good. :)

[ Voor 16% gewijzigd door marky-mark op 20-10-2010 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dmace schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:01:
[...]

Klopt, dat is een bekend probleem.
Als je hem net aanzet (hard stroom er af) doet hij het even lekker snel, maar daarna is het huilen.
Lijkt wel alsof de NW-poort op half duplex ofzo staat.
Helaas nog geen tijd (of zin) om dat eens uit te zoeken.

Hier iemand die dat wil bevestigen?
Weet jij al wat meer? Het apparaat heeft natuurlijk zijn tekortkomingen maar als dit opgelost zou kunnen worden is het voor mij de (bijna) ideale mediaspeler. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Laatst online: 02-10 11:51
Nadat 3 maanden de webwinkel me voor de gek hield dat ze mijn defecte adapter zouden vervangen heb ik contact opgenomen met Traxdata zelf.
Ze hebben me een nieuwe adapter toegestuurd en de volgende dag had ik hem, dus zeker wel kudo's voor een producent!
(jaaj, inkoopproducent, stickersplakken, etc :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Laatst online: 02-09 12:37
hhmmm, ik kan bijv netjes inloggen \\ip adres\ , alleen ik zie dan niet zo snel hoe ik er iets heen stuur...
Ook als ik op "Visit Neighbor" klik dan kom ik in een 404 terecht :(
Dit allemaal met v2.12 maar ook met de oorspronkelijke firmware...
Ik zie wel dat ie mijn 1TB schijf ziet, maar hoe ik daar iets op krijg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic112
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:28
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 07:43:
Ik heb de laatst firmware geinstalleerd en er een Samsung 1.5TB (HD154UI) harde schijf in zitten, maar ik bemerk dat (grote) torrents nooit 100% worden ge-download. Hij blijft altijd bij 99% steken, je ziet wel dat hij elke keer de laatste blokken probeert te downloaden, maar op een of andere manier lukt het hem niet. Iemand ook zo'n probleem?
Inderdaad, heb ik ook. Ik heb dit probleem sinds de laatste firmware update. Kleine torrents doen het goed; films blijven echter hangen na 99%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En heb je ook een Samsung HD? of een ander merk?
En voor mensen die goedkoop een traxdata willen hebben: bij Bartsmit kost hij online weer 45 euro en tot zondag krijg je zelfs extra korting waardoor hij met verzendkosten slecht 40,24 kost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
niemand die weet waarom ik geen files over kan zetten vanaf me Win 7 pc naar de traxdata ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Hoe krijg je een 404 vraag ik me meer af... Je moet niet via je browser oid gaan.

Wat gaat kopieren traag zeg... 2mb/s :/

[ Voor 22% gewijzigd door Bender op 05-11-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
ok maar waar zou ik dan (via mijn browser) op de harde schijf van de traxdata kunnen browsen/kopieren/enz ?
Oftewel ik log in, daarna heb ik 4 opties :
BitTorrent Download, Visit Neighbor, Account Management en System Info...
Als ik dan op visit neighbor klik krijg ik 404 want hij probeert het volgende aan te roepen :
http://192.168.1.104/\\192.168.1.104

Moet ik hem eerst btw toevoegen aan een (werk/netwerk)groep ofzow ? en zo ja enige ervaring hoe dat te doen met Win 7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
btw ik heb net ontdekt dat ie nu wel via internet explorer werkt (met firefox dus niet), alleen zie ik NIET de aangesloten USB schijf :(
Ik wou juist alle films overzetten van de externe naar de interne... Enig idee hoe dit komt ?

[ Voor 5% gewijzigd door TIGER79 op 06-11-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Niks internet, gewoon de normale explorer dus gebruiken.
Wil je copieren kun je het beste intern doen en niet via netwerkverbindinden natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
kijk hoe selecteer ik dan bij 5 films van de externe usb schijf om die vervolgens naar de interne over te zetten ?
Ik zag namelijk niets qua selecteren enzow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic112
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:28
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:00:
En heb je ook een Samsung HD? of een ander merk?
En voor mensen die goedkoop een traxdata willen hebben: bij Bartsmit kost hij online weer 45 euro en tot zondag krijg je zelfs extra korting waardoor hij met verzendkosten slecht 40,24 kost!
Nee, een WD Caviar Green van 500 gb.
Voor de update lukte downloaden met bittorrents wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskam
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 15:55
@Medic112
Okay, bedankt, ik was bang dat het door de Samsung kwam, dan ga ik een oudere firmware proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK
  • Laatst online: 13:30

PK

Voor 40 euro gekocht bij bartsmit. Heleboel waar voor je geld, snellere en betere interface dan m'n pch-a110.
Helaas geen HD audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:03

Damian

Insane Obtrusion

Iemand hem ergens nog voor weinig gezien?

wil hem ook wel hebben!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickdn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 13:00
Damian schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:00:
Iemand hem ergens nog voor weinig gezien?

wil hem ook wel hebben!
Ik heb hem besteld op bartsmit.nl 45 euro, maar volgens mij hebben ze hem niet meer...

Lees hier dat er wat problemen zijn met wifi dongle,
welke kan ik het beste kopen??

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 14:07
slimme deal op marktplaats. 30 euro ;)

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Die van marktplaats lijkt me een geheel ander model (afgaande op het plaatje)

• dropkikker
  • Nu online
Heeft iemand voor mij een stappenplan hoe ik ervoor kan zorgen dat ik films kan streamen die op de harde schijf van mij pc staan.

Als ik via de traxdata naar C: ga, dan kan ik alleen bij users/openbaar films kijken. Dit gaat zonder problemen, maar zodra ( en zo wil ik het ook hebben graag ) ik mijn D schijf selecteer vraagt de traxdata om een wachtwoord en user naam. Ik kan er dus niet opkomen..

Weet iemand wat ik nu precies moet doen om dit in orde te krijgen?

Groeten Mark

• dmace
dropkikker schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:23:
Weet iemand wat ik nu precies moet doen om dit in orde te krijgen?
Je inlezen in het maken van shares in Windows.
Zo te horen heb je Vista of Win7.

je kunt ook een mediaserver installeren op je PC, zoals bijvoorbeeld Dixim.
Dan kun je snel koppelen middels uPnP.

• TIGER79
zal het nogmaals vragen, want ik kan het maar niet vinden (of ik kijk misschien wel over een knoppie op de afstandsbediening) :
"hoe selecteer ik dan bij 5 films van de externe usb schijf om die vervolgens naar de interne over te zetten ?
Ik zag namelijk niets qua selecteren/aanvinken enzow..."

• Nickdn
  • Laatst online: 01-10 13:00
ik heb mn mms geupdate, aangesloten en ben nu aan het downloaden.
Maar nieuwsgroepen en torrents halen maar een maximale snelheid van 550 kb/s. Ik heb een 50mbit payserver en 80mbit internet dus daar kan het niet aan liggen denk ik.

Welke snelheden halen jullie met jullie mms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Nu online
dmace schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:20:
[...]

Je inlezen in het maken van shares in Windows.
Zo te horen heb je Vista of Win7.

je kunt ook een mediaserver installeren op je PC, zoals bijvoorbeeld Dixim.
Dan kun je snel koppelen middels uPnP.
Ik heb inderdaad windows 7 en heb al genoeg gezocht op het internet, maar ik kom er gewoon niet uit.

Ik heb de map welke ik wil delen met de mediaplayer al gedeeld, maar hij blijft telkens vragen om een gebruikersnaam en wachtwoord..

Heeft iemand dan een stappenplan voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmace
Nickdn schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:42:
Welke snelheden halen jullie met jullie mms?
Vol. maar ik maar een 8Mbit lijntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Is er al een workaround voor de langzame netwerksnelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subliminal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-10-2022
Ik heb op mn kastje firmware 2.12 in gebruik en tot op heden ben ik daar tevreden over. Het enige waar ik hem voor gebruik is om allerlei filmbestanden te kunnen afspelen maar de meesten zijn gegoten in de .MKV container. Ik maak daarbij gebruik van een externe harde schijf. Echter kom ik nu al regelmatig .MKV bestanden tegen die enkel geluid en ondertitels weergeven. Ik heb elders al vernomen dat het iets te maken heeft met 'compressed headers' die niet compatibel zijn. Nu kan ik dat wel verhelpen om betreffende bestanden te re-muxen met MKVMerge v3.4 maar echt handig is het niet, zeker nu het vaker voorkomt. Mijn vraag is eigenlijk of dit met de laatste firmware (v.3) ook het geval is. Of moet er toch een nieuwe firmware komen om het te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
reuzekind schreef op zondag 14 november 2010 @ 21:58:
Is er al een workaround voor de langzame netwerksnelheid?
Ik ben het helaas nog niet tegengekomen, qua netwerkgebruik heb ik het apparaat ook al afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwdj
  • Laatst online: 03-12-2012
hallo traxdatabezitters,

Ik heb mijn Traxdata uitgerust met een Samsung F2 1,5 Tb ecogreen schijf. Alhoewel AVI-files geen problemen opleveren lopen de VOB en ISO-files bijna altijd vast (soms ook I/O-errors). Verschillende software geprobeerd (nu laatste versie van MVIX), maar geeft geen verbetering. Kan ik dit oplossen? Of moet ik een andere schijf kopen? Zo ja, welke schijf van 1,5 tot 2 Tb werkt wel goed met de Traxdata. Wie heeft bijvoorbeeld ervaring met de WD20EARS of Seagate Barracuda LP 2Tb (beide rond €85)

Graag zou ik enkele reacties ontvangen, alvast bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door pwdj op 22-11-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subliminal
Naar aanleiding van mijn in dit forum gestelde vraag, heb ik zelf maar even contact gezocht met Traxdata. Zij wisten me te vertellen dat er op dit moment gewerkt wordt aan een nieuwe firmware. Daarmee wordt het probleem met "compressed header" bestanden opgelost en kunnen deze zonder problemen worden afgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Nu online
Is er nog steeds niemand die mij kan helpen met het zichtbaar maken van de Traxdata in je netwerk?
Hij blijft steeds vragen om een gebruikersnaam en wachtwoord.. Maar ik heb geen gebruikersnaam of wachtwoord..

Ook zie ik de mms niet in mijn netwerk op mijn pc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subliminal
dropkikker schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:05:
Is er nog steeds niemand die mij kan helpen met het zichtbaar maken van de Traxdata in je netwerk?
Hij blijft steeds vragen om een gebruikersnaam en wachtwoord.. Maar ik heb geen gebruikersnaam of wachtwoord..

Ook zie ik de mms niet in mijn netwerk op mijn pc..
Kijk even bij de FAQ van de Eminent service site en dan bij de "Ik kan niet bij mijn Windows 7 gedeelde mappen komen?" vraag. Als je dit stappenplan t/m de vraag "De gebruiker 'Iedereen' komt niet in mijn lijst voor?" volgt, moet het volgens mij werken.

Let ook even op of je de laatste versie van Windows Live Essentials op je PC hebt staan, mocht je daar gebruik van maken. De laatste update schijnt iets veranderd te hebben in de Samba client van Windows. Ondanks dat je bovenstaande stappen goed hebt uitgevoerd, blijft je mediaplayer roepen om gebruikersnaam en wachtwoord. Dit kwam ik tegen bij een vriend die eenzelfde speler heeft. Het verwijderen van Windows Live Essentials lost dit probleem op maar aangezien ook Messenger erbij zit, is het voor velen niet de meest ideale oplossing. Wat een andere oplossing zou moeten zijn, weet ik niet en heb me er ook niet verder in verdiept want ikzelf speel alles af via een externe schijf en die vriend van mij gebruikte eigenlijk nooit Messenger dus was het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Nu online
Nou, ik heb de hele faq even doorgelopen, en alles gedaan wat er in staat. Maar hij blijft steeds vragen om een wachtwoord..

Windows live 2011 heb ik niet geïnstalleerd, dus daar kan het niet aan liggen. Ik denk dat ik het er hier maar bij laat, ik heb er ondertussen helemaal genoeg van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subliminal
dropkikker schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:27:
Nou, ik heb de hele faq even doorgelopen, en alles gedaan wat er in staat. Maar hij blijft steeds vragen om een wachtwoord..

Windows live 2011 heb ik niet geïnstalleerd, dus daar kan het niet aan liggen. Ik denk dat ik het er hier maar bij laat, ik heb er ondertussen helemaal genoeg van :)
Spijtig. Ik kan nog slechts 2 dingen bedenken. Heb je de laatste firmware op de Traxdata staan? Want vanaf versie 2.11 zit er een connectie fix op voor W7 gebruikers. En teruglezend in deze thread lees ik dat je de Traxdata aan je Telfort modem hebt hangen. Is deze modem ook tevens een router of echt enkel een modem? Als dat laatste het geval is, gaat het ook niet lukken. Je hebt minimaal een router nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Nu online
Ja ik heb de laatste firmware er opstaan, en ik heb inderdaad de Traxdata aan een Telfort modem hangen. Deze is tevens dan ook tevens de router, daar kan het dan ook niet aan liggen.

Ik heb de support team van Traxdata inmiddels nog een mail gestuurd, eens kijken wat daar dan uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Nu online
Heuuujj _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Het is eindelijk gelukt! Ik had Traxdata een email gestuurd, en wonderbaarlijk reageerden ze binnen 10 minuten.
Ze wisten me te vertellen ( wat ik hier ook al meerdere keren heb gehoord, en uitgeprobeerd heb ) dat je een gast account moest maken en deze met een wachtwoord beveiligen.

Opeens schoot het me te binnen, dat je het gast account natuurlijk ook toestemming moest geven om bij je gedeelde mappen te komen, dit had ik dus voorheen niet gedaan. En voila! Het werkt nu!

Bij deze iedereen bedankt die met me mee heeft lopen denken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subliminal
Erg netjes van Traxdata om zo snel te reageren :) Tof dat het werkt!

Bovendien is vandaag zelfs de nieuwe firmware uitgebracht, de V3.12!
En die kun je hier downloaden.

Changes :

1. Fixed Youtube
2. Fine tuned wired network performance.
3. Fine tuned Wifi network performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is met de nieuwe versie V 3.12 ook het probleem "Compressed Headers"opgelost ?
(zie bericht van "subliminal"van 16 nov jl.) omtrent het afspelen van (sommige) MKV files
die alleen geluid en ondertiteling geven maar geen beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Sinds afgelopen week maar het ventilatortje van de mediaplayer een hels kabaal.
Ik heb deze al afgekoppeld, maar ik ben bang dat mijn harde schijf dan te warm gaat worden (al vraag ik me ook af of dat kleine ventilatortje überhaupt wel voor verkoeling kan zorgen....).

Weet iemand waar ik zo'n ventilatortje kan kopen ?

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmace
Zo'n ventilatortje kun je bij een hobby-electronicazaak kopen. Neem hem mee, want meestal krijg je dan meteen de goede.
Je kunt ook online kijken bij HW-zaken zoals freezinghardware. Die hebben dat ook vast wel.

Zojuist versie 3.12 ingesteld. Lijkt wel wat sneller te werken, maar het netwerk is nog steeds bagger. Eens kijken of daar via SSH iets meer aan ingesteld kan worden nu. In de vorige versie (3.00) kun je wel bij de netwerkkaart, maar geen duplex instellen.

[ Voor 9% gewijzigd door dmace op 11-12-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook 3.12 ingesteld en het werkt idd allemaal net wat vlotter. Netwerk geloof ik wel, daar hoop ik niet meer op maar daar kijk ik morgen wel naar. :)

Edit: komen er nog updates uit van de andere merken qua firmware? Weet iemand dat?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2010 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook 3.12 geinstalleerd.
Menu's werken soepeler en sindsdien spelen al mijn films probleemloos af.
Ook welke eerder een io fout gaven of gewoon met afspelen stopte.
Tip. Ik plaats het NZB bestand in de map van NZBGet\NZB. Zo hoef je het nzb bestand niet via de webinterface te uploaden die vaak de melding geeft dat het bestand te groot is.

• subliminal
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:35:
Is met de nieuwe versie V 3.12 ook het probleem "Compressed Headers"opgelost ?
(zie bericht van "subliminal"van 16 nov jl.) omtrent het afspelen van (sommige) MKV files
die alleen geluid en ondertiteling geven maar geen beeld.
Dit probleem doet zich nog steeds voor. Ik heb wederom contact gehad via mail met het support team. De V 3.12 moet gezien worden als een tussentijdse update. Ze zijn nog bezig met een nieuwere firmware waarmee het "compressed headers" probleem wordt opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net v3.12 geinstalleerd .. en wees erop voorbereid dat de webpagina van het apparaat naar de maan is :/ Ik krijg een default test pagina te zien. Woopie-doo.

Kan iemand me vertellen waar ik een (goed werkende!) third party firmware kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmace
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 21:35:
Ik heb net v3.12 geinstalleerd .. en wees erop voorbereid dat de webpagina van het apparaat naar de maan is :/ Ik krijg een default test pagina te zien. Woopie-doo.

Kan iemand me vertellen waar ik een (goed werkende!) third party firmware kan vinden?
Dat probleem herken ik niet.
Eigenlijk ging het probleemloos.
Try again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dmace schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:12:
[...]
Dat probleem herken ik niet.
Eigenlijk ging het probleemloos.
Try again?
Heh .. het werkt alweer. Ik reageerde impulsief omdat ik mijn webinterface kwijt was .. maar wat blijkt nou, na de update had ik nog niet BT/samba ingeschakeld.

Wat me wel is opgevallen is dat het downloaden van torrents lastig/onmogelijk lijkt te zijn. Na het toevoegen van een torrent verdwijnt deze na enkele minuten. De home pagina geeft als bericht "BitTorrent: Busy" weer maar HDD free space verandert nooit (ook niet na grofweg 2 dagen). Kan niet aan het aantal seeders liggen trouwens, want daar zijn er genoeg van.

UPDATE: Er lijkt iets niet goed te gaan. Ik heb zojuist met telnet even in mijn traxdata gezocht en vond dit in de dmesg output.

do_page_fault() #2: sending SIGSEGV to btpd for invalid read access from
00000003 (epc == 00416a38, ra == 00416a2c)
current context: 1216
dvr_asid: 0x66
########## User stack address: 8552d000
Page flags: 61000070, index: 522764, count: 0, mapcount: 0
sending signal: 11
Call Trace:
[<8014def4>] force_sig_info+0x54/0x17c
[<8011f348>] do_page_fault+0x3b8/0x450
[<8011f10c>] do_page_fault+0x17c/0x450
[<803f5a60>] udp_poll+0x24/0x244
[<8014b254>] run_timer_softirq+0x5f4/0x690
[<801f07d0>] sys_epoll_wait+0x5ec/0x624
[<801f07b4>] sys_epoll_wait+0x5d0/0x624
[<80118430>] do_gettimeofday+0x4c/0x128
[<80143bc8>] sys_gettimeofday+0x24/0xa8
[<8011f900>] tlb_do_page_fault_0+0x100/0x108
[<8011c880>] stack_done+0x20/0x3c

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2010 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-10 22:43
Ik heb nog een vraagje, met de nieuwe firmware haal ik nog steeds niet de snelheid die ik verwacht.
Voorbeeld:
Als ik een film van mijn PC (windows 7) naar mijn traxdata overzet dan gaat dat met een snelheid van 2MB/sec terwijl ik toch minimaal 10MB/sec verwacht.
Het zelfde met HD films afspelen dan begint hij ook via het netwerk te stotteren.

Iemand dezelfde ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vrees iedereen. ;)
Hier is althans nog net zo traag als het altijd geweest is.

Voor de meesten hier misschien gesneden koek maar bij gebrek aan bijv. uitzendinggemist.nl heb ik iets gevonden wat enigszins werkbaar is. Heb hier de Gemistdownloader weg en na een mislukte poging in xvid en wmv blijkt het programma wel mpeg'jes uit te kunnen poepen die de MMS wel slikt. _/-\o_
Het is niet streaming en mpeg's zijn nogal flink qua grootte maar ik ben al blij dat iets gevonden heb. :*)

Mocht iemand een betere/snellere manier weten dan hoor ik het overigens graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmace
Yep, iedereen hier denk ik. :)

De nieuwe firmware beloofde wel snelheidverbeteringen op het netwerk, maar merk er nog niks van.
Nog geen tijd gehad om te kijken of je nu meer kunt instellen via SSH.
In de vorige versie in ieder geval niet.

Verwijderd

Kan iemand mij helpen om de nieuwe versie te downloaden, de site van traxdata werkt niet goed.

Thanks

• subliminal
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:24:
Kan iemand mij helpen om de nieuwe versie te downloaden, de site van traxdata werkt niet goed.

Thanks
De laatste firmware versie kun je sinds kort hier downloaden, onder de 'Downloads' tab.

Edit: link werkt niet

[ Voor 14% gewijzigd door subliminal op 31-12-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inze
De versie 3.12 is niet te downloaden van de site, ik krijg een leeg bestand. Ik denk dat Gert hetzelfde probleem heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subliminal
Ik had niet verwacht dat het een leeg bestand zou betreffen. Ik heb de firmware voorlopig maar op Mediafire gezet voor degenen die hem willen hebben. Link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inze
Thanks subliminal!

Ik ga hem direct even downloaden, zodat de player weer up to date is. En dan straks (eindelijk) eens een harddisk er in hangen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

subliminal schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 13:23:
Ik had niet verwacht dat het een leeg bestand zou betreffen. Ik heb de firmware voorlopig maar op Mediafire gezet voor degenen die hem willen hebben. Link.
Bedankt . Was de afgelopen dagen er niet op geweest, maar ik kon hem indd ook niet van de Traxdata site downloaden.

THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

subliminal schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:59:
[...]

Kijk even bij de FAQ van de Eminent service site en dan bij de "Ik kan niet bij mijn Windows 7 gedeelde mappen komen?" vraag. Als je dit stappenplan t/m de vraag "De gebruiker 'Iedereen' komt niet in mijn lijst voor?" volgt, moet het volgens mij werken.

Let ook even op of je de laatste versie van Windows Live Essentials op je PC hebt staan, mocht je daar gebruik van maken. De laatste update schijnt iets veranderd te hebben in de Samba client van Windows. Ondanks dat je bovenstaande stappen goed hebt uitgevoerd, blijft je mediaplayer roepen om gebruikersnaam en wachtwoord. Dit kwam ik tegen bij een vriend die eenzelfde speler heeft. Het verwijderen van Windows Live Essentials lost dit probleem op maar aangezien ook Messenger erbij zit, is het voor velen niet de meest ideale oplossing. Wat een andere oplossing zou moeten zijn, weet ik niet en heb me er ook niet verder in verdiept want ikzelf speel alles af via een externe schijf en die vriend van mij gebruikte eigenlijk nooit Messenger dus was het probleem opgelost.
Held! Ik ben een hele dag bezig geweest om mijn laptop te kunnen benaderen via de traxdata. Het was inderdaad de Windows Essentials, deze van mn systeem gehaald, en kon direct inloggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand de infrarood code (IR code) van de afstandsbediening? Ik zou graag de traxdata willen bedienen met mijn centrale AB.

Of weet iemand misschien hoe ik aan deze code kan komen? Ik heb traxdata al gemaild, maar krijg geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:48:
Weet iemand de infrarood code (IR code) van de afstandsbediening? Ik zou graag de traxdata willen bedienen met mijn centrale AB.

Of weet iemand misschien hoe ik aan deze code kan komen? Ik heb traxdata al gemaild, maar krijg geen reactie.
welke ab heb je ?
als het er één van logitech is, kan je 'm "leren"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf nog een puntje
Schermbeveiliging werkt alleen in het normale menu !
Tijdens het afspelen van een film werkt de schermbeveiling (bijv) in de pauze stand niet.
Iemand anders hier ervaring mee ?
Kreeg zojuist de mededeling dat het "" Compressed Header " verhaal binnenkort wordt opgelost.
n.a.v. problemen met het afspelen van sommige mkv files , die wel geluid en ondertiteling geven maar geen beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:31:
[...]

welke ab heb je ?
als het er één van logitech is, kan je 'm "leren"
Het is de AB van mijn Onkyo receiver..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas, dan kan ik je niet verder helpen
Ik zou even blijven proberen bij Traxdata
succes
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:23:
[...]

Het is de AB van mijn Onkyo receiver..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of een Logitech kopen, die kent hem standaard al maar de bediening wijkt gek genoeg wel af van die van de eigen remote. :?

• lampshade
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Het netwerk zou sneller moeten werken... maar helaas bij moet nog steeds bufferen na ongeveer 25 seconden.... hopelijk komt er snel een oplossing die wel snel werkt

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_deksel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-02-2011
Update naar 3.12 blijft hangen: kistje dood.

Update naar V3.12 ging mis.

Na 1 uur bleef het beeld op de startpagina staan en start ie niet verder op.

Wat ik conform instructie erna heb gedaan:

- hdd uitgebouwd

- minutenlang van voeding af
- usb stick met firmare erop in apparaat (1 Gb stick, fat geformatteerd)
- vasthouden van aan/uit knop gedurende 5 seconden bij voeding aansluiten.

Na dagen herhaald proberen helaas geen resultaat.

Heb het met diverse usb sticks en oudere firmwares ook nog getest, maar helaas.

Iemand een hint wat ik fout doe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

ik heb een probleem ik wil downloaden via mijn media player via vuze maar......
als ik de bittorrent client van de player open en zeg new torrent moet ik een verwijzing maken naar de standaard map van vuze maar dit werkt niet ( ik denk dat ik de map moet kiezen en niet de torrent file zelf ) maar als ik moet kiezen kan ik niet een map selecteren maar alleen een file
en als ik dat doet zegt ie snap ik niet kan ik niet doe opnieuw 8)7 :? :X :(
wie weet waar mijn probleem of fout zit

b.v.d
kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHzRd
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-04 09:41
Hey,

ik heb net de traxdata MMS gekocht van de ibood hunt.
Enkele kleine vraagjes die ik in dit topic gelezen heb en ik nog niet helemaal zeker ben.

* Werken de 1TB & 2TB WD green schijven nu met de nieuwste firmware ?
* Hoe is de snelheid nu over een netwerk
* Zal ik problemen ondervinden met deze netwerk situatie ?

Ik heb een telenet modem met daar aan een switch, hier zal de Traxdata MMS aankomen , ook is er me deze switch een router verbonden. Aan die router hangt mijn pc.

*Welke firmware is nu aangeraden ? En is het een soort van stappen plan van dat je van ene firmware naar de andere moet gaan of gewoon direct 1 bepaalde firmware.

Ik heb al enkele vragen kunnen verwijderen door te ploeteren in de topic maar deze blijven in men achterhoofd.

Dank bij voorbaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
BioHzRd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:56:
Hey,

ik heb net de traxdata MMS gekocht van de ibood hunt.
Enkele kleine vraagjes die ik in dit topic gelezen heb en ik nog niet helemaal zeker ben.

* Werken de 1TB & 2TB WD green schijven nu met de nieuwste firmware ?
* Hoe is de snelheid nu over een netwerk
* Zal ik problemen ondervinden met deze netwerk situatie ?

Ik heb een telenet modem met daar aan een switch, hier zal de Traxdata MMS aankomen , ook is er me deze switch een router verbonden. Aan die router hangt mijn pc.

*Welke firmware is nu aangeraden ? En is het een soort van stappen plan van dat je van ene firmware naar de andere moet gaan of gewoon direct 1 bepaalde firmware.

Ik heb al enkele vragen kunnen verwijderen door te ploeteren in de topic maar deze blijven in men achterhoofd.

Dank bij voorbaat
Mocht het nog zinvol voor je zijn,
Ik heb een 2TB WD Green erin hangen, dat werkt.
Netwerk verbinding is om te huilen, met geluk haal je 4mbit.
Ik draai op de ereste firmware, die is sneller (mssn wel minder mooi), dat ding crasht me teveel.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste