Trukz - A Trucking Simulation Game - Deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 20 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

26779

Daar kan ik nog wel mee leven in combinatie met logo1 (als bezoeker van tweakers/GoT sinds 2000)

Overigens: creative ideeen om drivers te trekken, prima. Maar
Of een bonus instellen: indien je meer dan $ 100.000,- rijdt, gratis fuel?
heeft niet zoveel zin schat ik in. Nu is het al zo dat als je voorbij DR25 komt het geld (en dus ook de kosten voor fuel) geen zak meer uitmaken. Het is misschien een leuk lokkertje maar absoluut niet logisch.

Voor mij betekenen de $$ die binnengehaald worden niet zoveel. Juist doordat we eigenlijk nooit zonder contracten zitten (CM'S: _/-\o_ ) is er gewoon geen gebrek aan $$. Zelfs met 50% afdracht van inkomsten.

@Hendro: AkuAku FTW!!!! :>

[ Voor 8% gewijzigd door 26779 op 25-10-2010 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Topicstarter
Dat heeft denk ik inderdaad niet zo veel zin. Wat veel companies doen (SEE, MTA en misschien wel meer) dat is een hoge fuelkorting in het weekend geven om mensen gemotiveerd te houden ook dan te rijden.

Dat zouden we op zich ook kunnen doen, dan hebben we in het weekend een wat lagere ledger. Het werkt alleen voor de mensen met een default assistance trouwens, als je op 0 staat voor fuel of een andere vaste waarde dan krijg je in het weekend dan precies hetzelfde.

Ook zouden we wedstrijdjes kunnen doen. Bijvoorbeeld een week 0 procent CR voor degene die het meeste bier rondbonjourt in de looptijd van het contract. Gewoon om wat gameplay toe te voegen eigenlijk. Dan zou je wel met klasses moeten werken, bijvoorbeeld een prijs voor de trukz tot die volvo uit de startpost, een voor de medium trukz, en een voor de nieuwe snelle trukz. Het gaat dan niet alleen om de brandstofkorting, maar het is misschien best leuk om in een buletin als "winnaar" te staan :)

[ Voor 18% gewijzigd door Marzman op 25-10-2010 18:14 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-06 20:34
Billy Mays here with another faaaantastic product. I use this new spray on the transformers logo and KABOOM BABY it's gone!!

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-ish
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01 17:16
lol @ foto 3: TrukzFormers? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerhald
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-05 12:47

gerhald

:P

Ik heb me vandaag aangemeld heb een ritje opzitten van Rotterdam naar Frankrijk en nu terug naar Brussel voor Gems :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Sir_Hendro schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:05:
Billy Mays here with another faaaantastic product. I use this new spray on the transformers logo and KABOOM BABY it's gone!!
Het is ongeloooofelijk Mike Bill, het werrrrk egggt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-05 21:59
Ik wil ook wel mee naar de USA, desnoods zonder terminal.
maken we gewoon onze hometown daar..

Is misschien wel makkelijker om dan ook daar drivers aan te trekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Qua werven: wat ik ook een serieuze optie vind, om interessant te zijn voor nieuwe drivers, is om CR naar 5%, repair naar 90% en fuel naar 40% te gooien. Repair is goed te doen, fuel valt over te discussieren.
Op die manier sluiten we qua percentages ook veel beter aan bij de rest van de top 5/10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:53

franssie

Save the albatross

Wat de kracht van wet is, is dat de contracten zeer afwisselend zijn zodat je je minder snel verveeld in het spel. Dat ik wegging was alleen omdat ik europa nu wel kon dromen, niet om fuel etc.
Je kan dit dan ook bij werving actief gebruiken als argument, net als de double return contracten en triangles die actief gezocht worden.
De double-return contracts zijn erg attractief voor nieuwe rijders, meer dan een paar procent fuel of repair.
De wisselende bestemmingen zijn erg attractief voor de ervaren rijders en de reden dat ik nu ook bij MTA weer weg ben.

Hierdoor kan je zowel ervaren als beginnende rijders iets bieden, de P&L volgt dan vanzelf wel.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:31

Boss

+1 Overgewaardeerd

Is er al eens gekeken wat de opbrengsten zijn van de 50% drivers t.o.v. de overige drivers? Volgens mij kan je de CR zowar op 1% zetten en dan nog genoeg binnenhalen door de 50% drivers. Staat wel goed in de company lijst :-)

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379277

@MM: recruiten op CB19m mág niet; dus, wat doen 'wij' experts (de truckendoos gaat nu even open-EN IK DOE DIT NIET HE!!!) - als HR ga je lekker 'positief bekken', dan gaan rookies reageren en die komen vroeg of laat met n vraag. Die beantwoord je en pats, gelijk even doorgeven dat die persoon een pm heeft. Volgende dag, he hoe-kan-da-nou zit die persoon ineens bij de company van de hr-figuur...
Dat gebeurt met name op 19. En nee, dat is geen recruiten. Overigens kijken daar een paar 'oude' vossen mee (ik noem geen namen) die werkelijk alles aangrijpen om deze praktijken (met name van de huidige nummer 6 company dus-er zit n hoop oud zeer) aan te pakken. Leerzaam spul, maar na n tijdje 'old news'.
De uitstapjes van Wnnb & de ijscoman richting 92 waren dus voor hen 'uitjes'.

Incompany racing wordt al gedaan, met name P&C Trucking Inc. Kijk even bij hun offsite website, bij racing.

Ik vat wat jullie tot nu toe hebben genoemd even samen-WET is prima omdat:
1.) goede backloop&triangle contracten
2.) open sfeer, heldere communicatie
3.) vrijheid
4.) mogelijke nieuwe 'adventures'

Als je nog 'meer' weet, laat maar horen, he?!
(PS: we doen ook alles tegelijk he, de 'image' moderniseren in geel, intussen ff uitbreiden naar USA en hop, HR-gedoe er tussendoor...). Leuk, zo'n jump van de 6 naar de 4e plek....!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Lol, ja dat de huidige nummer 6 veel oud zeer heeft valt me ook steeds meer op. Niet alleen bij ons :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:39
@Marzman, ik vind het in-company wedstrijden houden echt een heel erg goed plan. Lijkt me leuk!

Over de USA, Volgens mij moeten we het Electronics contract (of een van die andere korte contracten die genoemd zijn) gewoon doen en auto's in europe. Zodra de US een beetje op gang komt een rondje maken. Het is inderdaad verstandiger om dat over een aantal dagen te doen, zodat drivers die willen gestaag naar de US kunnen.

Hometown lijkt me een prima plan voor de korte termijn. Zodra we wat meer drivers in de US hebben, dan wel een Terminal erbij. Een terminal lijkt me iig belangrijk en handig bij het werven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-06 19:37

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Nieuw contract: Auto's naar Rotterdam!
Route: Brussel - Bordeaux (Gems) - Rotterdam (Auto's, temp) - Brussel (DH).

Wat betreft de USA-contracten, ik probeerde MTA af te troeven op Appliances naar Las Vegas, maar in de laastste milliseconde gingen zij er toch mee vandoor. :/ Morgen zal ik zorgen dat we een contract in Amerika krijgen :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Mad Marty schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 07:01:

Wat betreft de USA-contracten, ik probeerde MTA af te troeven op Appliances naar Las Vegas, maar in de laastste milliseconde gingen zij er toch mee vandoor. :/ Morgen zal ik zorgen dat we een contract in Amerika krijgen :)
Niks aan te doen, dan rijden we nog een europees rondje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-05 09:29
Mad Marty schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 07:01:

Je hebt zeker weer niet op de vingervlugheid van trukzerbob vertrouwd? O-)
Ach ja rijden ze iig voor een paar cent minder ;)

btw nog een trend bij MTA.. HEEL grote afstanden rijden, zijn ze nu echt zo dom dat ze niet zien dat je dan ook veel langer onderweg bent. En ook de rookies zie ik dat doen, die zullen niet echt plezier hebben zo, en drukken heel hard op hun ledger omdat ze veel refuels doen terwijl ze nog niet bij een terminal zijn.

@sas, als je die recruiting dingen ziet, report het complete verhaal (CB+ gevolg) eens naar mij, denk dat daar wel wat mee te doen valt.

[ Voor 32% gewijzigd door rdfeij op 26-10-2010 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-06 19:56

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Bjornski schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 07:23:
[...]

Niks aan te doen, dan rijden we nog een europees rondje. :)
Dat rondje duurt helaas niet al te lang. Aangezien de gems alweer bijna klaar is. Helaas gaat er niks terug richting Rome / Palermo... Misschien dat we in de loop van de dag nog een geniale optie zien... eerst even wakker worden.

Contracten in de US zijn allemaal 900+ miles. De kortste die ik vond is Gasoline van Houston naar Albuquerque, 153 loads over 902 miles.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Omg, dat Gems-contract is wel snel klaar, toen ik vanochtend keek waren er nog 50 loads te gaan oid (wel veel mensen onderweg). Nuja, eens kijken wat de opties zijn voor morgen:

EU: zie ik zo ook even niks

US:
Milk naar Fort Calhoun (217 loads, 989 miles vanaf Montgomery) +
Constr Eq naar New Orleans (256 loads, 1264 miles vanaf Minneapolis)
Route: Montgomery -> F Calhoun (Milk) -> Minneapolis (iets) -> N Orleans (Constr Eq) -> Montgomery (iets)
Opmerking: relatief grote contracten

Electronics naar Kansas City (121 loads, 963 miles vanaf Charlotte)
Opmerking: Evt met Constr Eq naar New Orleans, maar dan is bovenstaande route korter.

Gasoline naar Albequerque (153 loads, 902 miles vanaf Houston)
Opmerking: lijkt me de beste optie nu
rdfeij schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 07:35:
[...]

Je hebt zeker weer niet op de vingervlugheid van trukzerbob vertrouwd? O-)
Ik was echt zeker dat die in de pocket was, en toen ineens had MTA toch nog lager geboden :( Ik zat als een gek te F5'en, maar toen hun bod kwam was het bieden ook direct gesloten dus dat moet echt in de laatste 500ms gebeurd zijn ofzo :P Zelfs Bob is niet zo snel :+

[ Voor 23% gewijzigd door Mad Marty op 26-10-2010 10:16 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380322

Zijn we nog niet aangeklaagd door de MTA-ers omdat we onder hun duiven probeerden te schieten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-06 14:15
Of ze gebruiken een bot om te bieden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Bedankt voor het overzicht Marty!

Het rondje in de US ziet er lang en groot uit. Lijkt me beter om op een van deze twee contracten te bieden:
Electronics naar Kansas City (121 loads, 963 miles vanaf Charlotte)
Gasoline naar Albequerque (153 loads, 902 miles vanaf Houston)

Voor EU; dat auto's contract gaat ook erg hard. Zou me niks verbazen als we morgen tegen de 100 loads binnen hebben. Misschien goed om toch een van de contracten die in de buurt liggen erbij te pakken.
Misschien graan van budapest naar london (112 loads)?
Of anders, steen van lyon naar praag (377 loads, dus te groot als we er een groot ander contract bij hebben wat niet rechtstreeks op de terugweg ligt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Die stenen lijkt me te groot, en die graan leek mij persoonlijk niks omdat je dan bijna meer zonder contract dan met contract rijdt ;)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Mad Marty schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:20:
Die stenen lijkt me te groot, en die graan leek mij persoonlijk niks omdat je dan bijna meer zonder contract dan met contract rijdt ;)
eensch, maar dat is misschien met nog een contract morgen wel op te lossen en anders zijn we binnen een paar dagen van dat auto contract af. Des noods vragen we of onze drivers dedicated een van de twee contracten wil rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Eensch met MadMarty wat betreft de contracten! EU moeten we morgen maar weer naar kijken.

US zou ik inderdaad ook voor 1 contract gaan. Maakt niet echt uit welke we daarvoor gaan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Boss schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:53:
Is er al eens gekeken wat de opbrengsten zijn van de 50% drivers t.o.v. de overige drivers? Volgens mij kan je de CR zowar op 1% zetten en dan nog genoeg binnenhalen door de 50% drivers. Staat wel goed in de company lijst :-)
Als je dat doet dan moet iemand heel goed alle drivers in de gaten gaan houden omdat drivers die veel crashen dan zwaar verliesgevend zijn (die zijn nu ook al verliesgevend, ook al lijkt het weinig wat je betaald aan repairs als je dat een paar keer per route doet loopt dat op). Hetzelfde heb je met een ticketassistance, het zijn niet de beste drivers die je er mee steunt en de drivers die je er mee binnen haalt zijn ook niet de drivers die vrijwillig hun cr naar 50 procent aanpassen als ze wat verder in het spel zijn.

Volgens mij heeft het meer nadelen als voordelen, en SAS lijkt nu ook heel succesvol in het binnenhalen van nieuwe drivers. Mensen die makkelijk kiezen in de company lijst komen toch automatisch bij Xtreme terecht.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Marzman schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:44:
[...]

Als je dat doet dan moet iemand heel goed alle drivers in de gaten gaan houden omdat drivers die veel crashen dan zwaar verliesgevend zijn (die zijn nu ook al verliesgevend, ook al lijkt het weinig wat je betaald aan repairs als je dat een paar keer per route doet loopt dat op). Hetzelfde heb je met een ticketassistance, het zijn niet de beste drivers die je er mee steunt en de drivers die je er mee binnen haalt zijn ook niet de drivers die vrijwillig hun cr naar 50 procent aanpassen als ze wat verder in het spel zijn.

Volgens mij heeft het meer nadelen als voordelen, en SAS lijkt nu ook heel succesvol in het binnenhalen van nieuwe drivers. Mensen die makkelijk kiezen in de company lijst komen toch automatisch bij Xtreme terecht.
Even een gemiddelde: Iemand die rijd met normale waarden 7/40/20/0 die haalt per 30 dagen 2k binnen voor de company. Dat is absoluut niet veel. Ter vergelijk Marzman haalt 35k binnen met 50/0/0/0
Dus ja, we hebben geld over, maar: ik vind ook dat mensen (met zoveel mogelijk company hulp) zelf hun boontjes moeten kunnen doppen. Dit om het spel realistisch te houden, en ons daardoor te onderscheiden van de andere top company list bedrijven met hun onrealistische vergoedingen.
Het gata om de juiste verhouding company / driver inkomen, en volgens mij doen we dat niet zo verkeerd gezien dat we in een aantal maanden van positie 11 naar 4 zijn geklommen...

[ Voor 7% gewijzigd door rdfeij op 26-10-2010 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik vind wel dat er enorm gepushed word om goed te scoren.

Tips zijn natuurlijk welkom, maar de manier waarop ik soms PM's krijg denk ik van... tsja, het is leuk maar uiteindelijk rijd ik op mijn eigen manier. Ik wil namelijk zelf ook uitvinden hoe alles precies werkt zonder dat ik op een verwijtende toon tips krijg.... Maargoed.

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Bertus schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:28:
Ik vind wel dat er enorm gepushed word om goed te scoren.

Tips zijn natuurlijk welkom, maar de manier waarop ik soms PM's krijg denk ik van... tsja, het is leuk maar uiteindelijk rijd ik op mijn eigen manier. Ik wil namelijk zelf ook uitvinden hoe alles precies werkt zonder dat ik op een verwijtende toon tips krijg.... Maargoed.
Krijg je die van onze HRM's of van andere companies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Bjornski schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:49:
[...]

Krijg je die van onze HRM's of van andere companies?
Niet van andere companies, maar ook niet van HRM's... Wel tips (en welkom) gehad gelijk toen ik joinde...

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
van het spel zelf dan?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:25
Bertus schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:30:
[...]

Niet van andere companies, maar ook niet van HRM's... Wel tips (en welkom) gehad gelijk toen ik joinde...
Over wat voor PM's heb je het dan en van wie zijn die afkomstig?

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11-2020
Ik heb Frank HF, na eerst gevraagd te hebben of hij tips wilde hebben, 2 pm's gestuurd. Die heb ik uitgediept met voorbeelden uit zijn historie, wat niet verwijtend bedoeld was, maar mogelijk wel zo ervaren is :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Nouja, zo kwam het wel over. Ik ben misschien geen toprijder maar zoek wel graag uit hoe alles werkt. Dat komt vanzelf.

Verder ben je niet de enige hoor :-) En ik besef wel dat het goed is bedoeld maargoed...

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Het zijn inderdaad goedbedoelde tips om je zo snel mogelijk aan een betere truck te helpen. Sommige mensen weten gewoon nog niet alles te vinden of hebben de bulletins nog niet ontdekt of geen cb-radio en die zijn er wel blij mee.

Op zich lijkt het me positief die nieuwe drivers hulp krijgen, misschien kun je aangeven wat er veranderd kan worden aan het toontje dan kan Karloe er wat meer mee :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerhald
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-05 12:47

gerhald

:P

Is er al uitzicht op nieuwe contracten in Europa ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Ik weet niet, ik zie hierboven wat opties, maar we kunnen er maar op twee bieden :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

gerhald schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:18:
Is er al uitzicht op nieuwe contracten in Europa ?
Er zijn vandaag geen aansluitende contracten in Europa (of je moet zelf nog even willen puzzelen ;) ), dus we hopen dat er morgen iets te vinden is. We proberen wel een contract in Amerika binnen te halen voor de liefhebbers :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:53

franssie

Save the albatross

klaar om te vliegen en te joinen ;)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
USA Today ;)

Het contract is er. Zie company bulletin voor details.

Wil er nog even bijzeggen:
Het is heel aantrekkelijk voor iedereen om naar de US of A te gaan, Maar laat dit aan de ervaren truckers.

Als eerste moet je heel je truck met verlies verkopen, een vliegticket betalen, en weer een nieuwe truck kopen. Doe dit pas als je in EU genoeg geld en DR bij elkaar hebt.
Ook zijn de afstanden in USA veel langer, en doe je als beginnend trucker er veel langer over om geld binnen te halen, terwijl we je in EU kunnen supporten met veel double / triple contract routes.

Op naar de volgende versnelling in de rankings _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-06 12:03
Ik rij terug naar Rotterdam (eigen home town) en dan vlieg ik ook naar de US of A.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Ik ga ook naar de US. Mocht het zo zijn dat we teveel in de US hebben, vlieg ik weer terug.

Aanvullend aan het bericht hierboven. Het lijkt me verstandig om alleen naar de US te vliegen als je in de poll hebt aangegeven dat je naar de US wilt. Als je hebt aangegeven dat je zult rijden waar je nodig bent, blijf dan ajb nog even in Europa. Ik zal het aantal drivers in de gaten houden, als/zodra we meer nodig hebben in de US laat ik dat weten.

Voor de mensen die hun truck moeten verkopen: Vergeet niet eerst alle items te verkopen voor je je truck verkoopt.

@Ben Hahlen hieronder: Thanks. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Bjornski op 27-10-2010 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-06 12:03
Ok, ook prima, dan blijf ik nog even in Europa :)
I will drive where I am needed.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

franssie schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:18:
klaar om te vliegen en te joinen ;)
Alvast welkom terug dan ;)

Er zijn nu een stuk of acht truckerz in Amerika, dat zal in de loop van de dag wel meer worden. Als we ons in eerste instantie richten op contracten van rond de 150 loads, zou een stuk of 30 actieve truckerz een mooi aantal zijn, schat ik zo. Maar het is inderdaad even kijken hoeveel nieuwe aanwas er ook bij komt.

Wat betreft nieuwe contracten, in US zie ik zo even niks. In Europa is Groceries naar Lyon wellicht een optie (194 loads). Route zou dan worden: Rome -> Rotterdam (Automobiles) -> Hamburg (iets) -> Lyon (Groceries) -> Rome (iets).

Is het nieuwe logo al klaar? :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Lijkt me een prima optie Marty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Het zal alleen zien worden welke contracten nog haalbaar zullen zijn in Europa. Ik had in ieder geval gestemd voor de USA, en ga er ook naar toe, tenzij het niet zou draaien in Europa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1traat
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:04
ik blijf nog wel ff rollen in Europe. Heb er ook nog geen voldoende knaken voor dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kortom, we krijgen het nieuwe logo plus de aanpassing van de tekst in company bio (WET in EU & USA)!
En per vandaag rijden we op 2 continenten!

Iemand van DSL maakte vandaag een fout op CB19 mbt 'verboden'-recruiten en ik keek even op hun company-website. Daar vond ik deze link: http://www.ypfcs.com/Trukz.html
Ook een vorm van 'racing'.
Een idee voor de toekomst misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Ja, het zou wel leuk zijn om een soort van statistiekjes te hebben :P Daar hou ik wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Statistieken zijn idd tof. Binnenkort maar eens zien of ik iets in elkaar kan zetten, maar als er anderen zijn, ook van harte welkom.

Het lijkt me leuk om een domeinnaampje te registreren en een website-je te maken waar de statistieken op staan (beetje ala die andere gasten). Suggesties voor een domeinnaam zijn welkom! Als ik er een stel binnen heb, gaan we weer ff een poll doen.

Ik heb het logo aangepast. Ik zag dat de company bio al aangepast was.

@Sir_Hendro, bedankt voor het nieuwe logo. Tof!

[ Voor 5% gewijzigd door Bjornski op 27-10-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik heb aangegeven te rijden waar ik nodig ben. Ben wel al naar de US gevlogen maar zodra ik nodig ben in EU vlieg ik meteen terug.

@contracten, prima optie MadMarty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Bjornski schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:13:
Statistieken zijn idd tof. Binnenkort maar eens zien of ik iets in elkaar kan zetten, maar als er anderen zijn, ook van harte welkom.
Ziet er niet zo moeilijk uit. Ik zal er eens naar kijken. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Jaap-Jan schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:48:
[...]
Ziet er niet zo moeilijk uit. Ik zal er eens naar kijken. :)
Gaaf! Lijkt me vooral leuk om te kunnen zien we het meest binnenbrengt per contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
  • Laatst online: 06-05 21:15
Ik join ook binnenkort weer en ga in de US rijden.

Domeinnaam?
wettrucking.*
wetrucking.*
wetruck.*
wettrukz.*

wat voor TLD wil je? .COM of .NL?
Bjornski schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:07:
Gaaf! Lijkt me vooral leuk om te kunnen zien we het meest binnenbrengt per contract.
Daar hoeven we geen stats voor te hebben.... Marzman natuurlijk ;-)

[ Voor 46% gewijzigd door Postmen op 27-10-2010 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
wat voor TLD wil je? .COM of .NL?
Mij lijkt .com persoonlijk beter, maar in the end zal dat weinig uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
[b][message=34923573,noline]Postmen schreef op woensdag 27 oktober 2010 @

[...]

Daar hoeven we geen stats voor te hebben.... Marzman natuurlijk ;-)
LOL! Dan wil ik alsnog weten hoeveel meer ik moet doen om Marzman in te halen natuurlijk. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Bjornski schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:58:
[...]

LOL! Dan wil ik alsnog weten hoeveel meer ik moet doen om Marzman in te halen natuurlijk. :p
Oei, als ik Marzman was, dan zou ik nu echt staan te beven van angst! :P :+ :D

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakPino
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:51
Als er per contract wordt gemeten wie het meeste heeft opgebracht, dan kan het best nog spannend worden.In de all-time score staat Marzman natuurlijk ver bovenaan, maar als je kijkt naar de 30 Day Route Earnings dan heb ik (in-game-name TruckerHarley) 148k en Marzman 'slechts' 133k. Laat die stats maar komen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ik durf de strijd ook wel aan met marzman (en pino) ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 19:11

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Ben zojuist ook naar de USA gevlogen. Heb het even snel geteld, we zitten nu op 23 drivers in the Amerika.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Oei stats :p, ik ben ook naar de VS gevlogen. Ik denk dat degene met een lowboy in Europa die 26 FP per dag oprijden het meesten op zullen brengen per contract (omdat ze procentueel meer contract rijden door betere routes).

Die competitie in een contract die ik bedoelde kan vrij "low tech" en ik weet ook niet of je het echt racen moet noemen :p . Een bulletin bij aanvang van het contract met de regels en een bulletin na het contract dat de drivers die mee hebben gedaan en denken een kansje te hebben een PM mogen sturen. Dan hoef je alleen de dm met het hoogste getal er uit te vissen en dat te controleren ipv al de drivers bij te houden.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209666

Ik ben al enige tijd ( 3 weken denk ik) lid van WET (ook via dit forum).

In 1 van de reactie's hierboven zie ik iemand spreken over een pm waarin beginnersinformatie word gegeven. Nu ben ik dus ook tamelijk nieuw, enkel heb ik nog nooit zo'n pm mogen ontvangen. Terwijl ik daar ook best wel behoefte aan heb. Al denk ik wel dat ik best redelijk bezig ben. Zorgen dat je niet op 0 komt (wat goed om te doen is) en zorgen dat de contracten die in de bulletin staat je simpelweg rijdt.

Enkel heb ik nu 2 vraagjes: Vanaf het begin word op verschillende sites aanbevolen om de truck Volvo WIA64T aan te schaffen. Nu heb ik deze al een tijdje. Nu vroeg ik me af wat een goed vervolg op die truck zou zijn? Of is dat beetje persoonlijke keuze?

Op dit moment zit ik namelijk met $25,701.81 (Total) en ik weet niet goed waar ik dit bedrag aan kan besteden... Iemand tips waar ik het echt aan zou MOETEN besteden? Een must-have?

En is er een mogelijkheid om meer ratingpoints te krijgen of iets dergelijks? Of is het gewoon rijden - rijden - rijden??

Mijn gebruikersnaam is overigens: roysonny

Groeten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Ha roysonny,

Qua routes die je rijdt ziet het er in ieder geval prima uit. Één ding daarover nog: General Merchandise rijden is nooit voordelig. Als je een random andere cargo meeneemt, levert dat altijd meer op dan GM.

Wat betreft een goede vervolgtruck, de restwaarde van je huidige truck + items is zo'n $5000, dus dat kom je rond de $31000 voor een nieuwe truck. Voor nu is het belangrijk om te letten op de snelheid en conditie van je truck, die wil je allebeide zo hoog mogelijk hebben. Als ik jou was, zou ik nog twee contractroutes rijden en dan voor de 2003 Scania R124 gaan, die kost $34200. Vergeet als je je huidige truck verkoopt niet eerst je items te verkopen en je truck te repareren!

DR kun je alleen halen door veel te rijden, niet te crashen en geen tickets te krijgen :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Anoniem: 209666 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 01:15:
Ik ben al enige tijd ( 3 weken denk ik) lid van WET (ook via dit forum).

KNIP

En is er een mogelijkheid om meer ratingpoints te krijgen of iets dergelijks? Of is het gewoon rijden - rijden - rijden??

Mijn gebruikersnaam is overigens: roysonny

Groeten!!
Kijk ook eens in de startpost van dit topic, daar kun je ook veel nuttige informatie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Marzman schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 00:57:
Oei stats :p, ik ben ook naar de VS gevlogen. Ik denk dat degene met een lowboy in Europa die 26 FP per dag oprijden het meesten op zullen brengen per contract (omdat ze procentueel meer contract rijden door betere routes).

Die competitie in een contract die ik bedoelde kan vrij "low tech" en ik weet ook niet of je het echt racen moet noemen :p . Een bulletin bij aanvang van het contract met de regels en een bulletin na het contract dat de drivers die mee hebben gedaan en denken een kansje te hebben een PM mogen sturen. Dan hoef je alleen de dm met het hoogste getal er uit te vissen en dat te controleren ipv al de drivers bij te houden.
Dat geeft te veel vervuiling van het bulletinboard vind ik. Die zou ik houden voor echt belangrijke mededelingen.
Bovendien zijn stats :9 Die wil iedereen wel weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
  • Laatst online: 06-05 21:15
Heb zojuist request gedaan om WET wederom te joinen. Kan iemand die approven en mijn ratings direct aanpassen naar 50%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@PostmanNL: is gedaan! Die 50 is ook geregeld. Welkom dus enne....precies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
DSL heeft:
  • Weekly
    • miles driven
    • driver rating
    • route earnings
    • average route earnings
  • Monthly
    • miles driven
De weekly stats zijn onderverdeeld in categoriën en een algemene voor het hele bedrijf.

Wat voor stats zouden er nog meer leuk kunnen zijn?
Bjornski schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:07:
[...]

Bedoel je echt contracten, of bedoel je gewoon routes (zoals DSL heeft onder 'Average routes')? Om dat bij te houden moet ik voor de driver twee dingen bijhouden: het aantal contract routes en het aantal 'gewone' routes. Geen probleem hoor, maar wil graag weten of je dat bedoelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
je hebt imo meer aan contractmiles dan aan totaal aantal miles per week/maand
op een percentage contractmiles ofzo :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:19
Ik wil ook wel eens naar een ander continent en met dat contract in USA nu lijkt me het een goed moment. Alleen ik heb geen idee hoe je moet vliegen... :')
Kan iemand vertellen hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
http://trukz.com/driver_travel.asp. Je komt daar via My Driver en dan het vliegtuigje achter je naam (Driver ID).

Je moet je truck verkopen, maar vergeet niet eerst je items te verkopen. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Jaap-Jan op 28-10-2010 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Voor de liefhebbers: http://userscripts.org/scripts/show/89070
Dit greasemonkey script vergroot de cb radio en de route map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
@JaapJan, Da's eigenlijk niet wat ik bedoelde. Ik zou graag willen weten wie per contract het meeste binnenbrengt.
Lijkt me leuk om per contract een wedstrijdje op te zetten.

Dus:
Contract Auto's naar rotterdam:
1. Marzman 4362lbs
2. slimAndSmart 3382lbs
enz...

Contract Fietsen naar vladivostok:
1. Jopie 1428lbs
2. Kees 1386lbs

Enz...
(c) Marzman ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Dan misschien wel eerlijker om per categorie te doen.
Categorie A: Drivers met single trailer (dr 0-10 legal load 40.000 lbs per lading)
Categorie A+: Drivers met double trailer (dr 10-25 legal load 45.000 lbs per lading)
Categorie A++: Drivers met triple trailer (dr 25-50 legal load 50.000 lbs per lading)
Categorie A+++: Drivers met oversized trailer (dr 50-100 legal load 55.000 lbs per lading)
Categorie A++++: Drivers met lowboy trailer (dr 100+ legal load 60.000 lbs per lading)

Met alu velgen dan 1.000 lbs meer voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209666

Ik ben het met nickvanozzie eens. Want zo is het voor de beginners ook leuker. Zien ze zichzelf ook eens in de top 10 van ranglijsten. Dat is natuurlijk altijd erg tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
Wordt er al gekeken naar extra contracten in de usa?
Vegetables to Fort Calhoun

Dan dus Houston (Gasoline)-> Albuquerque -> (Iets)Corpus Christi (Vegetables) -> Fort Calhoun(Dh) Houston

Weet alleen niet of het haalbaar is met ons aantal drivers in de USA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Die had ik ook gezien. Erg interessant, maar 217 loads met 24 drivers lijkt me wat te ambitieus.
't is wel een interessant rondje met het huidige contract erbij.

Zie onder.

[ Voor 5% gewijzigd door Bjornski op 29-10-2010 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Kunnen we niet gewoon gokken nu de contracten toch niet verlopen? :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Nu ja, dan doen we dat maar gewoon toch? Bob heeft vast wel zi om te bieden morgen ochtend. Weekend dus ik ben in elk geval niet te vroeg op...

Lijkt me geen goed plan. Jullie hebben de ligging van Fort Calhoun en Corpus Christi omgedraaid.
Jullie route wordt dan:
Houston - Albuquerque (gasoline) - Corpus Christi (something) - Fort Calhoun (Veggies) - Houston (something)
Totale route van 3896 miles, waarvan 1858 miles contractloos.

Betere optie is Iron Ore naar Montgomery (232 loads)
Route wordt dan:
Houston - Albuquerque (gasoline) - Denver (somthing) - Montgomery (iron ore) - Houston (something)
Wel een groot rondje van 3374 miles, waarvan 1092 miles conractloos.

[ Voor 73% gewijzigd door OzzieMann op 29-10-2010 19:07 . Reden: TOPO leren jongens!! :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Correctie: Die had ik niet gezien. Je rijdt dan wel erg ver om (ik bedoel de stukken dat je met een niet-interessante load rijdt) en het rondje wordt dan ook wel erg lang.

Ik had deze gezien:
Iron ore van Denver naar Montgomery.

Rondje wordt dan:
Houston -> Albuquerqe (Gas, 905 miles, nog iets van 80 loads te gaan)
Albuquerqe -> Denver (iets, 416 mijl)
Denver -> Montgomery (Iron Ore, 1380 mijl, 232 loads)
Montgomery -> Houston (iets, 676 mijl)

Totaal rondje is dan: 3374 mijl
Per dag rijd je rond de 1750 mijl, als je 26 legs doet op fatsoenlijke snelheden.
Ik ga er vanuit dat het Gas contract wordt vervangen door iets vergelijkbaars (dus het rondje even lang blijft).
Ik ga er ook vanuit dat we gemiddeld loads van 50.000 lbs doen (en geen 40.000 lbs).
Dan kom je op 185,6 loads voor het nieuwe contract.

Een driver doet 14000 mijl per 8 dagen, = 4.1 rondje.
We hebben dan 185.6/4.1=45.26 drivers nodig om het te halen.
We hebben er nu 24, dus als we er 25 drivers bij vragen in de US halen we het contract.

Ik kan leven met "hopen op de contractenbug", maar zou liever de drivers dan wat beter verdelen.Als je het mij vraagt kunnen we die 25 drivers ook wel missen in europa. Wat denken jullie?

we hebben dan +/- 4.5 driver speling om gemiste legs, slecht weer, etc op te vangen

[ Voor 3% gewijzigd door Bjornski op 29-10-2010 19:34 . Reden: Rekenfout in het aantal mijlen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

We kunnen het proberen. Moeten er inderdaad wel drivers vanuit EU over komen naar USA. Is daar genoeg animo voor?

Maar we kunnen ook nog een dagje wachten en kijken wat het weekend ons te bieden heeft.

[ Voor 28% gewijzigd door OzzieMann op 29-10-2010 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
nickvanozzie schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:11:
We kunnen het proberen. Moeten er inderdaad wel drivers vanuit EU over komen naar USA. Is daar genoeg animo voor?

Maar we kunnen ook nog een dagje wachten en kijken wat het weekend ons te bieden heeft.
Aan de poll te zien zou er genoeg animo moeten zijn. Er zijn 20 drivers die hebben gestemd op "Where I'm needed". Die moeten we dan naar de US gaan halen.
Van de drivers die op de US hebben gestemd missen we er ook nog vier.

Wachten vind ik ook prima. Ben alleen wel bang dat het niet heel veel beter wordt dan dit. We hebben eigenlijk nog net te weinig mensen voor grote(re) routes in de US en in europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
ik stem dan toch voor nog even wachten, misschien komt er wel iets moois beschikbaar dit weekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Dat rondje van Bjornski lijkt me wel wat. De afstanden in de VS zijn sowieso groter (alles ligt wat verder uit elkaar) en hier valt het nog redelijk mee.

Het risico met de contractenbug is in mijn ogen niet heel groot omdat Jolt nog niet eens gereageerd heeft dat het hun aandacht heeft. Het is waarschijnlijk wel iets wat ze in twee tellen kunnen fixen als het wel hun aandacht heeft maar de bug is er nu al maanden.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
@Nick, Marzman en Petertjuh,
In dat geval ga ik toch Bob vragen om te bieden. Mochten we niet genoeg drivers meekrijgen, dan kunnen we het rondje misschien korter maken na het afronden van het Gasoline contract.
Ook is er nog de contractenbug, mochten we het écht niet redden.

Een contract erbij zou erg prettig voor de ledger zijn denk ik.
Mochten jullie toch anders besluiten, geef ff door aan Bob dan. Alle CMs kunnen Bob bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik ga mee met jou Bjornski. Bieden maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
Ik sluit me aan bij de meerderheid...
dus bieden maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Die Iron Ore is m.i. ook de beste optie, maar met het huidige aantal truckerz gaat dat niet lukken. Als er inderdaad nog een stuk of 25 overvliegen, dan kunnen we ook in de US leuke rondjes gaan rijden.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 15:04

Tourniquet

Hiya, fellas!

Heb in de poll gestemd om in Europa te blijven, maar ik wil nu ook wel naar de USA vliegen mocht het nodig zijn. Klopt het trouwens dat er zoveel active drivers bij zijn gekomen? Kan me herinneren dat we er rond de 70 hadden, maar nu boven de 100? Puur door 1 US contract? :D

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Nee we zaten al tegen de 100 voordat we US in gingen. Ze moeten ons nog een beetje vinden in de US denk.

Alvast onderweg naar Denver! :P

[ Voor 18% gewijzigd door OzzieMann op 29-10-2010 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-06 22:03
Als er geen reële kans is dat we een contract binnen de looptijd kunnen halen dan is het denk ik het beste dat we er niet op bieden. MTA zal het elke keer rapporteren en op een gegeven moment zullen we wel een soort van penalty krijgen omdat we de bug keer op keer gebruiken.

En als je een contract met een 10% mist is het wat anders dan wanneer je structureel 2 keer zoveel tijd gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
Trukzerbob heeft het contract binnengehaald.
Tevens is automobiles naar Rotterdam nu gecovered.
Ben al onderweg naar Montgomery :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
DamadmOO schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:18:
Als er geen reële kans is dat we een contract binnen de looptijd kunnen halen dan is het denk ik het beste dat we er niet op bieden. MTA zal het elke keer rapporteren en op een gegeven moment zullen we wel een soort van penalty krijgen omdat we de bug keer op keer gebruiken.

En als je een contract met een 10% mist is het wat anders dan wanneer je structureel 2 keer zoveel tijd gebruikt.
Andere companies doen het ook. We krijgen echt geen boete omdat MTA loopt te huilen, hooguit omdat het opeens gefixed is. Dat is dan het risico.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
@Damadoo en Marzman,
Ik vind ook dat je niet op contracten moet bieden die veel te groot zijn. Als het net erop of eronder is, dan vind ik het een minder groot probleem. Als er wel penalties op zouden staan, zouden we gewoon gaan vliegen. Nu er geen penalties op staan schieten we er een beetje overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

En we kunnen het gewoon halen. Moeten alleen wat meer drivers naar de US komen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Het contract is binnengesleept. We hebben zo'n 20 man extra nodig om het binnen de tijd te halen.
Als je hebt aangegeven dat je rijdt waar nodig, dan lijkt me dit een uitgelezen moment om naar Denver te vliegen en in de US te gaan rijden.

Het zou ideaal zijn als er van de 102 actieve drivers die we nu hebben tussen de 45 en de 50 in de states zouden gaan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubencs
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 22:19
Geen probleem, nog even rotterdam afleveren en dan op naar de usa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Er is veel te doen over stats. Ook zou het leuk zijn als we onze nieuwe Amerikaanse vrienden een plek kunnen bieden om informatie te vinden over het spel, en om te communiceren.

De eerste stap is; een domeinnaam kiezen:
Poll: Welke domeinnaam?
wettrucking.com
wetrucking.com
wet-trucks.com
wet-trukz.com
wettrukz.com
wettrucks.com
worldexpeditionandtrucking.com
the-coolest-company-in-trukz.com
mijnantwoordstaaternietbij.nl
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=364228&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Verwachtte inhoud van de site:
• Howto voor nieuwe drivers met tips en tricks
• Stats en contests
• (misschien) forum voor amerikaanse trukzers
• Contract overview + beste routes
• (misschien) nieuw thuis voor route visualisation etc.?
• RSS feed van dit topic (eventueel in het engels vertaald met Google Translate)

Site is in eerste instantie vooral bedoeld als info en wervingsmiddel voor nieuwe drivers. Focus op de engelstaligen. Meer ideeën zijn van harte welkom.

[ Voor 20% gewijzigd door Bjornski op 30-10-2010 12:35 . Reden: Optie erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-06 20:34
of:

- wetonline
- wethq
- wethome
- wetweb

Of wetsite.com :P

wetonline.com lijkt me wel wat

[ Voor 5% gewijzigd door Sir_Hendro op 30-10-2010 12:29 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
wetsite.com had ik erg grappig gevonden, maar is niet beschikbaar helaas. :(
(een of andere pr0nsite. Ik snap niet wat een pr0nsite nou met zo'n domeinnaam zou moeten :p)

wetonline.com helaas ook niet. :(

[ Voor 47% gewijzigd door Bjornski op 30-10-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

* Pjottski voted worldexpeditionandtrucking.com
Jammer dat we vanavond geen voordeel hebben vanwege het extra uurtje vannacht (wintertijd).

Pagina: 1 ... 20 ... 25 Laatste