Trukz - A Trucking Simulation Game - Deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 21 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-06 14:15
Amerikaanse wintertijd gaat pas volgende week in op 7 November 2010, dus contracten zijn deze week om 0800 (of om 0600).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-06 22:29
Wie was er als eerste in Montgomery??
ik wou 1e zijn, maar ben volgens mij 2e :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-05 21:15
D'er was toch al een site? Kunnen we die niet gebruiken? Die van onze vorige CEO... goh... eeeh... kom, hoe heet ie nou toch ook al weer? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
We moeten nog 20 loads gasoline naar Albuquerque
Volgende contract iets?
Cargo Type: Electronics
Destination: Kansas City - Missouri - USA
Tons Required: 2,426 (Approx. 121 Loads)

Dan krijgen we deze route: Denver (Iron Ore) -> Montgomery (Iets) ->Charlotte (Electronics) -> Kansas City(iets) -> Denver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-06 07:39
Hele mooie optie Petertjuh. Ziet er op het oog ook uit als fatsoenlijke afstanden. Ik ben voor!
@Petertjuh hieronder. Net even een babbeltje gemaakt met TrukzerBob. Ik heb zijn wekker een uurtje terug gezet en hij gaat bieden.

[ Voor 40% gewijzigd door Bjornski op 31-10-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
moeten we iemand regelen om te bieden :)
ik ben zelf wel online, maar ben geen CM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-06 23:36

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Bob gaat bieden! Is een betrouwbare CM die altijd erg vroeg wakker is. Aankomende week gaat ie zelfs een uurtje eerder op staan om te bieden. We love Bob!

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerhald
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-06 13:43

gerhald

:P

Ik zag een bericht dat we geld op de rekening van de bank moeten zetten maar waar om ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Elke zondag-op-maandag nacht wordt er rente uitgekeerd op het tegoed wat je op je bank hebt.
Als je nu veel geld op je bank zet, heb je morgen nog meer.

Als je banksaldo >$100.000 is, dan wordt alleen rente uitgekeerd over de eerste $100K.
Het rentepercentage is (volgens mij) 1% per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Topicstarter
nickvanozzie schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 11:39:
Bob gaat bieden! Is een betrouwbare CM die altijd erg vroeg wakker is. Aankomende week gaat ie zelfs een uurtje eerder op staan om te bieden. We love Bob!
Ja dat is handig dat de wintertijd in Trukz later is als hier, goed dat bob er geen problemen mee heeft vroeg op te staan d:)b

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
ach ik ben ook elke dag rond 6 uur wakker..
heb je wel wat aan de dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Petertjuh schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 15:46:
ach ik ben ook elke dag rond 6 uur wakker..
heb je wel wat aan de dag ;)
Detecteer ik hier een sollicitatie naar de positie van CM? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
ik wil echt wel wat bijdragen ja, verdiept het spel weer wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
@Petertjuh: We zitten te springen om HR managers....
Misschien leuke verdieping voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338139

Wat is het doel van een HR manager ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
:( We zijn in de laatste seconde onderboden op het electronics contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
HR manager is niet iets voor mij..

Maar het lijkt erop dat we het contract niet hebben....

edit: Washington 828 miles is dan beter om Iron ore op te halen voor naar Montgomery

[ Voor 33% gewijzigd door Petertjuh op 01-11-2010 07:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik zag het net. Jammer. Vandaag maar op zoek naar een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Petertjuh schreef op maandag 01 november 2010 @ 06:50:
...
edit: Washington 828 miles is dan beter om Iron ore op te halen voor naar Montgomery
@Peterjuh, goed om te zien dat je de meest efficiente routes probeert uit te stippelen. Thanks!
Maar.... De contract overview loopt altijd wat achter en vanochtend vroeg was er een supply change.

Washington is sinds vanochtend geen supplier van Iron Ore meer. De dichtstbijzijnde supplier is Dallas Texas op 721 mijl.

Rijd dus niet naar Washington!
Ik mis de <blink> tag.

[ Voor 16% gewijzigd door Bjornski op 01-11-2010 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Inmiddels is Route Visualisation weer bij.
Weinig interessants vandaag. Enige optie die kan is Beer naar Chicago (115 loads).

Route wordt dan:
Montgomery - St Louis (iets)
St Louis - Chicago (Beer, permanent)
Chicago - Toronto (iets)
Toronto - Montgomery (Iron Ore, temp)

Prima route volgens mij, maar wel risky vanwege de temp supplier.
Aan de andere kant, dat bier contract hebben we zo ingekopt mocht de supply change negatief uitvallen komende donderdag.

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Iron Ore suppliers zijn:
Dallas
Denver
Monterrey
NYC
Prince Albert
Billings
Yucca.

Toronto dus niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-06 11:51
Ik heb mijzelf zojuist, na een weekend stilstaan, naar Denver verplaatst, een 2010 Cascadia aangeschaft, met de nodige opties, een load Iron Ore aangekoppeld en ben op weg naar Montgomery.

Let's conquer the US!

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Grrr. Route visualisation was dus nog niet helemaal bij.

Andere (maar minder mooie optie) is Books naar Fort Calhaun.
De route wordt dan:
Montgomery - Albuquerque (iets)
Albuquerque - Fort Calhaun (Books, 76 loads, Temp)
Fort Calhaun - Denver (iets)
Denver - Albuquerque (Iron Ore, perm)

@Ben.Hahlen. Welkom in de US! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Bjornski op 01-11-2010 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:06

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

In Amerika zijn inderdaad niet echt lekker aansluitende routes. Die Books naar Fort Calhoun is inderdaad een mogelijkheid, maar ik ben bang dat we die niet halen voor de supplychange. Trenton is perm supplier en op zich zou die route ook nog wel kunnen: Denver -> Montgomery (Iron Ore) -> Trenton -> F Calhoun (Books). Anderzijds voel ik er ook wel wat voor om even morgen af te wachten.

Wat betreft Europa, daar gaan de contracten weer lekker. Voor morgen kunnen we wel twee nieuwe regelen imho. Bijvoorbeeld:
Milk naar Rome (233 loads) + Automobiles naar Rotterdam (213 loads)
Route: Aarhus -> Rome (melk) -> Rotterdam (auto's) -> Aarhus (Iron Ore, temp demand)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
De optie in europa is wel erg mooi. Dan maar ff een dagje op en neer rijden in de states denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
Bjornski schreef op maandag 01 november 2010 @ 07:42:
Inmiddels is Route Visualisation weer bij.
Weinig interessants vandaag. Enige optie die kan is Beer naar Chicago (115 loads).
Route wordt dan:
Chicago - Denver (iets)
Toronto - Montgomery (Iron Ore, Permanent)

Iets minder risicovol, maar is wel een optie denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Petertjuh schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:30:
[...]

Route wordt dan:
Chicago - Denver (iets)
Toronto - Montgomery (Iron Ore, Permanent)

Iets minder risicovol, maar is wel een optie denk ik
Die ligt niet echt handig ten opzichte van het huidige contract. Je rijdt dan 1690 contractmijl en 1648 non-contractmijl. Dat kan dus amper uit. M.i. kunnen we beter Iron Ore blijven rijden en hopen op een betere aansluiting de komende dagen.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Eensch met Marty, Laten we die voor Europa maar binnen gaan halen morgen ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu het vakantie voor me is, zal ik terug rondes beginnen rijden in Trukz. Ik blijf in Europa om nog paar achievements te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143738

Ik heb mijzelf zojuist ook aangemeld voor WET, wel zo makkelijk om hier alle tips en tricks op te doen in de eigen taal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Post werd wat anders begrepen dan ik hem had bedoeld, dus maar even weggehaald

LOL@Sir Hendro! _O-

[ Voor 78% gewijzigd door Bjornski op 01-11-2010 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:35
Tja WET is gewoon da bomb en hij is slechts een wannabee :+

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Sir_Hendro schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:22:
Tja WET is gewoon da bomb en hij is slechts een wannabee :+
Dass Stimmt! _/-\o_
Anoniem: 143738 schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:52:
Ik heb mijzelf zojuist ook aangemeld voor WET, wel zo makkelijk om hier alle tips en tricks op te doen in de eigen taal ;)
Haha, we werven nieuwe Tweakers leden d.m.v. Trukz... Krijgen we hier nog wat voor ??? :+

[ Voor 87% gewijzigd door OzzieMann op 01-11-2010 14:39 . Reden: quote's verkeerd om... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nickvanozzie schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:30:
Haha, we werven nieuwe Tweakers leden d.m.v. Trukz... Krijgen we hier nog wat voor ??? :+
offtopic:
Zit dat in een contract :? ;)
Ik zit al heul lang op T.net, alleen als lezert. Vond dit wel geinig, dus nu maar eens wat gekliederd op dit board :)

Net m'n eerste company-lading achterin gegooid, wanneer m'n FP op 0 staat... gas met die zooi, op naar Lyon met Groceries :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
Vanaf mei 2005 al ja... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Proberen nieuwe drivers te werven (binnen de mogelijkheden die er zijn). Daarbij ze waar nodige enige uitleg geven over Trukz.

Voor het werven, welkom heten en uitleg geven zijn een hoop standaardberichten beschikbaar.

Klinkt zo in twee regels erg eenvoudig, maar SaS heeft het tot een kunst verheven. Aangezien ik door drukte er nagenoeg geen tijd voor heb, doet hij het vooral alleen. Dat is eigenlijk teveel van het goede.

In mijn ogen zou het ideaal zijn als er een pool van 4-5 HR managers is, zodat die elkaar kunnen ondersteunen en aanvullen. Eigenlijk net zoals dat bij de CMs geregeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379277

Waarom recruiten we? Omdat er drivers afvallen. Sommige stoppen en loggen niet meer in (de afgelopen week 3 die een DR van boven de 50 hadden. Anderen stoppen er na 1 a 2 weken mee. Dus om de company stabiel te houden moeten er elke week mensen bij. Hoewel wij als WETters allemaal erg actief zijn, ligt de ratio normaal bij 60/40 (60 actief, en 40 niet-actief).
Hoe recruiten we? Voor 90% door het zenden van ‘wervingsberichten’. Dus eenmalig elke nwe driver een pm zenden. Daarnaast na verloop van tijd een herinnering/advies pm te zenden (aan vrije drivers dus). Bovendien, het ‘aannemen’ van drivers, plus een bevestiging zenden. En n korte welkom op ons kanaal.
De andere 10% is alles wat er tussendoor komt. Meelezen op 19 en op n paar andere kanalen-wat gebeurt er, wie is niet happy, etc. Net als t echte leven dus! Een virtueel netwerk creëren aan de hand van je eigen driver-name.
Hoe vaak? 3 x per dag. Onze doelgroepen zijn USA en EU drivers. Die ieder op hun eigen tijd aanmelden/inloggen.
Wat is er leuk aan? Kijk naar jezelf: iemand heeft je bij WET ‘gehaald’, ‘binnengelaten’. Die poortwachter heeft intussen zijn functie vervuld en jij hebt hier n hoop plezier. Dat plezier weer aan anderen doorgeven, is voor mij o.a. een motivatie om HR-mngr te zijn (bovendien, een geweldige –en steile- leercurve!).
Kortom: indien je er lol in ziet om nieuwelingen bij WET te krijgen, met regelmaat en precisie te pm’en en zo een directe positieve invloed op sfeer en grootte van WET uit te oefenen – melden!!!

PS: De afgelopen 4 weken zijn we van 80 naar +110 drivers gegaan. Kijk even op FullMemberView en zie wat je opvalt. Je kijkt nu direct in de keuken (niet alleen bij ons!) en kunt zo meer inzicht in de ontwikkelingen van het spel krijgen. Onze groei was gepland; dat we zo succesvol zijn hadden we wel gehoopt maar niet zo snel verwacht. Kortom, WET is gewoon goed! De CMs gaan door met hun uit-stekende werk; aan ons als HRs datzelfde te doen. Komop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
@Slim. Hoe gaat het verdelen van werk over de verschillende HRMs nu?
Stel, ik zou ook een paar nieuwe drivers mailen, hoe weet ik dan of die driver niet net een dm heeft ontvangen met hetzelfde verhaal?

De reden dat ik dat vraag is, ik vind het niet vervelend om af en toe te werven, maar heb de tijd en gelegenheid niet om dat structureel elke dag te doen.
Als er een mogelijkheid is om "casual" te werven, dan help ik daar graag bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tot nu toe werken we met 2 HR-managers, Rattie&ik. Ik doe alle nieuwelingen.
Stel dat meerdere HR'ers recruiten, dan voortaan gewoon elkaar cc-en. Op die manier blijft de ander/blijven de anderen bij ' waar we gebleven zijn' . En das ook n soort controle voor elkaar.
Door elk nieuw recruitbericht te beginnen met de naam van de nwe driver, kun je als cc-meelezer meteen zien aan wie het bericht verzonden werd.
Onze recruitberichten hebben een standaard kop in de subject. Zo kun je in je inbox snel zien of het gaat om een standaard recruitbericht of iets anders.
GC krijgt van elk uitnodiging een cc. Zo houdt hij bij wie/wanneer WET benaderd. En houdt over/toezicht op activiteiten op HR gebied (overigens, alleen cc-en van 1e uitnodiging, niet van wat daarna komt).

Intussen hebben we versie 3.0 (Model 3/2010) als recruit-standaardbericht ;) . Ik zou zeggen, ga je gang en cc mij; dan lopen we elkaar niet voor de voeten.
Overigens, wanneer je iemand ' aanneemt' binnen WET, dan ook graag de instellingen doen plus de welkomstpm zenden.

Zo, nu staat onze hele procedure op papier; meer transparant kunnen we t niet maken :) !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-04 14:34
Even een vraagje. Ik ben in het bezit gekomen van onderstaand mailtje, maar volgens mij kloppen de company discount percentages niet. Of zie ik hier iets over het hoofd?
.
. welcome, we are MTA

* WE ARE UNMATCHED IN OUR COMPANY, DRIVER and GAME SUPPORT,
WE GET OUR DRIVERS IN THEM FANCY TRUCKS FASTER AND HERE HOW :

- WE PAY YOU -
99% of every load u haul
90% of all fuel costs
90% of all repair costs

- PLUS GAME DISCOUNTS OF -
25% off all ur truck purchases
25% off all items for ur truck
25% off all fuel
25% off all repair
25% OFF ALL FLIGHT COSTS

@ contracts pay 4x more and we run contracts on all 3 continents, averaging $2,500 to $8,000 per load, we are running 5 contracts right now

## JOIN BY CLICKING ON, "VIEW ALL COMPANYS" (see bottom left)
AND THEN ON MY COMPANY, THEN ,REQUEST TO JOIN OR
http://www.trukz.com/company_display.asp?ID=709

#PLEASE CHECK UR INBOX AFTER U JOIN FOR UR CONTRACT ROUTE

we are on cb 6
Mobile Dragon
HR MANAGER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trukz pagina ViewAllCompanies: MTA Worldwide 5% Collect, 45% repair, 40% fuel, 0% ticket

Ik ga ervan uit van de data uit de Trukz-database juist zijn.
Dat staat ook aangegeven op de MTA CompanyPage. Bij hun bio staan hun intro % voor nwe drivers.

Jouw bericht wijkt daar deels van af: game discounts zijn altijd 25%; bij jullie net als bij ons. En kijk even op t Trukzforum hoe de formule precies werkt.
MTA biedt geen korting voor vluchten (nogmaals, vlgs de Trukz-database!) en recruit klaarblijkelijk met andere %s dan zij zelf officieel op hun CompanyPage aangeven.

Die 2.500,- tot 8.000,- tja, die wijze van beschrijven maakt dat geen van ons een Chevrolet BelAir rijdt.
Bij MTA worden die waardes alleen behaald wanneer tussen werelddelen wordt gevlogen. En das nou net een beloning uit hun bonussysteem!

Al-met-al niet-onwaar, wel heel kort door de bocht. Whats new?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-04 14:34
Anoniem: 379277 schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:07:

Jouw bericht wijkt daar deels van af: game discounts zijn altijd 25%; bij jullie net als bij ons. En kijk even op t Trukzforum hoe de formule precies werkt.
MTA biedt geen korting voor vluchten (nogmaals, vlgs de Trukz-database!) en recruit klaarblijkelijk met andere %s dan zij zelf officieel op hun CompanyPage aangeven.
Bedankt voor de reactie. Ik weet niet precies welke database je bedoelt, maar voor wat betreft the company discounts, die zijn volgens mij 10% en geen 25.
Een setje nieuwe banden kost standaard $3000, met company discount $2700. Trucks idem, de 2010 DAF XF kost $135000, met discount $121500, een korting van $13500 wat neerkomt op 10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Bjornski schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:46:
@Slim. Hoe gaat het verdelen van werk over de verschillende HRMs nu?
Mijn HR activiteiten verbleken totaal bij het werk van SaS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@10% - je hebt gelijk! Geen 25%, zie http://forums.joltonline.....php?575356-Company-Items

De Truck-database: http://www.trukz.com/allcompanies_display.asp
De gegevens die je daar op je scherm ziet, komen uit een database. Deze database verwerkt dat, wat we er zelf instoppen. Je kunt dat zelf controleren: klik op http://www.trukz.com/company_display.asp?ID=2694 en vergelijk wat daar staat met de company op ViewAllCompanies.

Ergo: Jouw MTA schrijven bevat n paar serieuze omissies.
Blijft niets anders dan...whats new?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Yup. Company discounts zijn 10%, geen 25%.
edit:
Eerst refreshen, dan posten...

[ Voor 35% gewijzigd door Bjornski op 01-11-2010 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Wouw, complimenten voor de HR's. 112 active drivers. Volgens mij is het heel lang geleden dat we dat gehad hebben :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:40

Boss

+1 Overgewaardeerd

Idee: ik krijg iedere maand van Google een tegoedbon voor 50 euro adwords. Ik ken het Adwords systeem niet tot op de bodem, maar zou het mogelijk zijn om specifiek voor trukz.com advertenties in te kopen? Daar heb ik best wel een paar euro voor over + zo'n tegoedbon van Google.

Is er iemand die ervaring heeft met AdWords campagnes die mij kan vertellen of dit mogelijk is?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Boss schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 07:37:
Idee: ik krijg iedere maand van Google een tegoedbon voor 50 euro adwords. Ik ken het Adwords systeem niet tot op de bodem, maar zou het mogelijk zijn om specifiek voor trukz.com advertenties in te kopen? Daar heb ik best wel een paar euro voor over + zo'n tegoedbon van Google.

Is er iemand die ervaring heeft met AdWords campagnes die mij kan vertellen of dit mogelijk is?
Ik heb daar wel wat ervaring mee. Je moet controle hebben over het domein waar je advertenties voor koopt. Je moet (uit mijn hoofd), een bestandje plaatsen of een speciale metatag opnemen in de site, om je site te valideren.

Maar, als ik wettrucking.com ff registreer, dan kan dat natuurlijk. Ik weet niet of €50 aan advertentietegoed heel veel nieuwe drivers op gaat leveren, maar die tegoedbonnen zijn gratis, dus waarom niet (en elke driver is er een). Goed idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:40

Boss

+1 Overgewaardeerd

En een mooie steek naar de andere companies. Look what we've got!
Er is toch al iemand bezig met een domein voor Wet?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Yup, dat ben ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Volgende misschien iets voor de USofA:

Cotton naar Detroit, 193 loads.

Route wordt dan:

Atlanta - Detroit (cotton, perm) - NYC (something) - Montgomery (iron ore, temp) - Atlanta (dh)

Ik weet dat NYC een temp supplier is. Iron ore is echter altijd heel erg goed vertegenwoordigd bij de supply change. Grote kans dat er donderdag ochtend dus nog een betere route van te maken is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Daarom had ik 'm juist van m'n lijstje afgestreept ;)
Maar als je denkt dat de gok het waard is, dan vertrouw ik daar volledig op :) Voor de rest is er ook niet echt een boeiende aansluiting namelijk.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Normaal zou ik er niet op gokken, maar nu met de contractenbug .is dat risico een stuk kleiner. Gaat het donderdag mis dan hebben we maandag nog :p

Maar zit er regelmaat in het aantal suppliers van goederen? Dat bepaalde altijd meer suppliers hebben? Daar heb ik nooit op gelet :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Ik zou het doen. Er zijn zo weinig gunstige aansluitingen in de states, dat heel lang wachten ook weinig zin heeft.
Ik heb zelf ook het idee dat er wel structureel veel iron ore wordt aangeboden. Er is in ieder geval al veel Iron Ore sinds we in de states zijn begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Marzman schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:51:
...
Maar zit er regelmaat in het aantal suppliers van goederen? Dat bepaalde altijd meer suppliers hebben? Daar heb ik nooit op gelet :)
Nah regelmaat niet echt, maar valt mij gewoon op dat Iron Ore altijd 4 of meer suppliers heeft. Zowel in EU als in US. Zou me niks verbazen als donderdag opeens Toronto in het lijstje staat!

Ik zal Bob zo wel ff een berichtje sturen of ie morgen wil bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb de afgelopen tijd (dus sinds ik rijd, 15 dagen) 16,917 miles gedaan :D Is dat een beetje netjes? :)

Kom ook niet meer boven FP10/11 dus met de DR gaat het ook wel weer redelijk :P

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Da's heel goed hoor frank. Zijn er een boel die minder doen volgens mij.

Update: wettrucking.com geregistreerd. Ik zal eens kijken of ik er vanavond iets op kan zetten en wat mensen hier FTP en mysql toegang kan geven.
Ik was van plan om voor de site Wordpress te installeren. Zijn jullie het daarmee eens of zouden jullie liever een ander CMS zien?

[ Voor 71% gewijzigd door Bjornski op 02-11-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
Wordpress is wel het handigst om (snel) nieuwe berichten te plaatsen. Eventueel een forum kan altijd nog apart gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Worldpress: mee eens. Goede ervaring mee! Meteen daarna ook google-ads activeren; en mogelijk wil Boss jou de code (die op de bon staat aangegeven) even pm'en (ws geldig t/m 31-12-2010). De aanmelding duurt nl even dus hoe sneller, hoe beter.
Over tags e.d. och, dat wijst zich haast vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Leuk idee met die website en statistieken :) Ook beginnerstips enzo zouden er op kunnen en later misschien inderdaad een forum want dat hebben we niet meer.

En die googleadds lijken me heel grappig, want die komen dan natuurlijk ook de Trukz site zelf.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en de link ook aanmelden bij Trukz, krijg je meteen $ 1.000,- erbij. Altijd handig, kun je weer n rondje beer voor 113 drivers van doen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

wel 4 rondjes!!! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-05 09:29
Moet hem, toch even kwijt ;)
11/2/2010 2:01:52 PM: Prometheus: You have completed your route to Albuquerque on time. You collected $14,764.74
11/2/2010 2:14:58 PM: Prometheus: Sure did, flew to the USA and drove from Prudhoe Bay to Albuquerque, 3,447 Miles, kinda of a 100DR celebration

[ Voor 33% gewijzigd door rdfeij op 02-11-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Gaan we regelen. Zou inderdaad een slimme zet zijn om die google ad op Trukz.com te targetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

rdfeij schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:14:
Moet hem, toch even kwijt ;)

[...]

[...]
lol :)

Wel slecht voor je DR ;)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Damn.. weer onderboden... Ze zijn scherp daar in de US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Nee, Bob was niet scherp genoeg de afgelopen tijd (zie DM) ;)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Ze zijn ook scherper in de VS (meer biedende bedrijven op contracten)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@MM: helpt dit: http://sites.google.com/s...g-off-contract-hot-routes ?
Met name onderste deel, contract bidding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
De deadline weten ze wel, maar het is nu een weekje (of twee?) een uurtje eerder vanwege wintertijd die in de VS later ingaat.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Een weekje inderdaad. Bob is altijd wel op tijd op, maar was de afgelopen dagen wat ongelukkig met bieden op de US contracten. Uiteraard doen we ons uiterste best om wat moois er bij te vinden in de US! :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sodeknetter, dat is nogal een stukkie tuffen zeg vanuit Aarhus naar Rome. 23 legs voor mij, af te leggen in 28 uur. Nou prima, dan ben ik morgen pas in Italië :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Niet erg toch? Wel fijn verdienen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnakeDoc88
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:56
Oke, daar ben ik weer met een nieuwe account.
Was was ik denkende: "Important: This will be your Driver Name in the game. You cannot change it once you register so make sure you pick your driver name carefully. The admin will not change your driver name for you."
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Wat had je eerst dan? :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

We hebben een mooie lucky Supply change gekregen. Nu 100% contract ins de USA!
Montgomery - Phoenix (beer, temp) - Montgomery (Iron ore, temp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Gaaf die contract route in de US. :D

@SnakeDoc, ik kan max 10 mensen toevoegen aan de DirectMessage thread over de site. Jij bent nummer 11. PostmenNL is nu ff bezig met het opzetten van een forum. Zodra dat werkt, zal ik jou op de site aan een private-discussie toevoegen, zodat je bij alle gegevens kunt en samen met de andere site-bouwers kunt babbelen over wat we allemaal gaan doen.
Nog ff geduld dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
ons vorige forum doet het ook nog toch? :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik zie dat we morgen waarschijnlijk het iron ore contract in de USA ook klaar hebben. Gaan we morgen kijken voor een nieuwe? vandaag geen mooie aansluiting te vinden. Beste zou zijn Veggies van Corpus Christi naar Fort Calhoun, maar gigantisch stuk non contract dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Ik zag ook zo gauw nix. Morgen maar even kijken idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Ik ben ook voor morgen :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-05 17:23

LoneWolf

Just a Byte

Zow weer een Trukz & WET driver erbij :D
Onderweg naar Volvograd om daar eens wat automobiles te laden voor R.dam

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Welkom Lonewolf. Leuk weer een Tweakert er bij.

Ik ben van 12:00 uur vandaag t/m maandag niet in het bereik van een computer. Ik ga wel proberen in te loggen op mijn telefoon om mijn legs te rijden. Maar ik ben niet in staat om naar contracten te gaan kijken.

Wat betreft USA vind ik dat er vandaag weer niet veel soeps bij zit. Maar als jullie een leuke route kunnen maken stem ik alvast voor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Inderdaad, ik zie ook zo geen mooie US route. Morgen weer een dag! :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-05 17:23

LoneWolf

Just a Byte

In de company page van WET wordt nog niet gelinked naar het nieuwe domein, www.wettrucking.com ?

[ Voor 6% gewijzigd door LoneWolf op 05-11-2010 20:12 . Reden: typo ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
LoneWolf schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:48:
In de company page van WET wordt nog niet gelinked naar het nieuwe domein, Werttrucking.com ?
Daar is ook nog niks te zien :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
Bij de contracten vandaag.
Iron Ore to Montgomery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Nice. Wel redelijk groot (232 loads), maar dat bier-contract duurt ook nog wel even :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-06 18:32

Tourniquet

Hiya, fellas!

Gaan we dat biercontract wel redden eigenlijk? Lijkt zo veel! :o

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05 15:37
Ik heb gisteren ook maar eens een profiel aangemaakt en uiteraard direct lid geworden van WET. Ik heb alleen één ding waar ik even niet uit kom, als het uberhaupt kan en dat gaat over de gebruikte eenheden. Is het mogelijk de afstanden en snelheiden weer te geven als km en km/h en kan de tijd ook worden ingezet op Europese tijd (CET)?

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
bobsnl schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 13:33:
Ik heb gisteren ook maar eens een profiel aangemaakt en uiteraard direct lid geworden van WET. Ik heb alleen één ding waar ik even niet uit kom, als het uberhaupt kan en dat gaat over de gebruikte eenheden. Is het mogelijk de afstanden en snelheiden weer te geven als km en km/h en kan de tijd ook worden ingezet op Europese tijd (CET)?
Misschien dat het kan met Greasemonkey, maar je hebt er niet zo veel aan omdat je toch allemaal op dezelfde gametijd rijdt en die tijd ook geld voor contracten en deadlines. De vraag is al wel heel vaak gesteld in de trukzforums en in het spel zal het niet komen omdat de meesten amerikaans zijn en het nu van andere eenheden en tijdszones niet inzien.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net per ongeluk niet helemaal opgelet op hoeveel FP ik stond, staat ineens m'n truck tegen een berg geparkeerd :F :P Duidelijk gevalletje van "morgen weer een dag" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakPino
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:47
Misschien kunnen we ons beter eerst op het USA biercontract richten en de supply change van maandag afwachten voordat we aan een nieuwe USA contract beginnen.

Ik heb even bekeken wat het kost om van Phoenix terug te vliegen naar St. Louis. De goedkoopste optie is via Perth (Austrialië). Het totale kostenplaatje voor een truck kopen in St. Louis, rijden naar Phoenix, truck weer verkopen en terugvliegen naar St. Louis is als volgt:

Verlies in truckwaarde: $108000 - $105516 = $2484
Verlies in aluminium wielen: $240
Vliegen Phoenix - Perth (met korting): $517
Vliegen Perth - St. Louis (met korting): $287
Totale kosten: $3528

Opbrengsten: 61000 lbs beer to Phoenix: $5,462.57, waarvan de helft ($2,731.28) voor de company is en de andere helft voor mezelf.

Voordeel: je hoeft niet meer te tanken (ongeveer $500), en niet meer een onrendabele route terug te rijden, wat de company natuurlijk een boel extra geld oplevert (nu rijd ik alleen nog maar voor > $3.5 / mile).

De totale kosten voor terugvliegen vallen dus wel mee, als je meerekent dat je niet hoeft te tanken. en je hebt natuurlijk altijd een nieuwe truck. Misschien dat het ook een leuke optie is voor andere truckers met geld genoeg om een keer te proberen.

Wanneer je steeds een nieuwe truck koopt, hoef je geen extra items op je truck te kopen behalve de aluminium wielen. Fuel items zijn niet nodig, je mag je truck met een lege tank verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar steeds een nieuwe truck kopen is wel wat kostelijker dan extra items. En heb helaas niet veel geld (amper 75.000) en m'n vrachtwagen is dringend toe aan een nieuwe upgrade of beter gezegd, een heraankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
In de VS heb je routes van meer als 6000 miles, als je dan maar een contract hebt en geen retourroute zou vliegen best wel eens meer op kunnen brengen als terugrijden. Maar met zulke routes loop je weer heel veel DR mis.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
je loopt de DR van de retourroute mis, maar het kost je ook geen FP.
maar ja een route van meer dan 1500 miles is al ongunstig voor je DR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
De DR van de retourroute loop je niet mis, de DR omdat de route meer dan 6000 miles is en je alleen op de eerste 1667 miles DR opbouwt bedoel ik :)

[ Voor 70% gewijzigd door Marzman op 07-11-2010 09:05 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
Dat bedoelde ik dus ook, vandaar de 2e zin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

TweakPino schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 23:27:
Misschien kunnen we ons beter eerst op het USA biercontract richten en de supply change van maandag afwachten voordat we aan een nieuwe USA contract beginnen.

[...]
Ik baseer de contractenkeuze eigenlijk altijd op permanent suppliers, dan is er altijd een goede route, en mocht er toevallig een betere route zijn met temporary suppliers dan is dat mooi meegenomen!

Voor morgen zie ik weer een aantal opties:

US
Medical Supplies naar Montgomery (119 loads)
Route wordt dan: St Louis -> Phoenix (bier) -> Albuquerque (iets) -> Montgomery (med supp) -> St Louis(iets)

EU
Rock naar Praag (377 loads) + Grain naar Parijs (287 loads)
Route wordt (als huidige contracten klaar zijn): Lyon -> Praag (Rock) -> Budapest (iets) -> Parijs (Grain) -> Lyon (iets)
Dat Rock-contract is wel erg groot.

Rail Away!

Pagina: 1 ... 21 ... 25 Laatste