☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik had inderdaad gezien dat de afgelopen tijd bijna elke dag wel enkele nieuwe Truckerz er bij waren gekomen. Goed om te horen dat jullie actief aan het werven zijn, en nieuwe truckerz ook een beetje begeleiden bij het beginnen met het spel. Jullie werk is voor veel mensen een beetje 'onzichtbaar', zeker in vergelijking met ons (CMs) werk, dus daarom is een dikke
Misschien is het interessant zo nu en dan een update te plaatsen in dit topic? (Misschien dat ook meer GoTters dan het topic zien en zich aanmelden?) Of bijvoorbeeld iets over hoe nieuwe truckerz begeleid worden? Of iets anders HR-wise waar we over kunnen discussiëren?
Rail Away!
http://forums.joltonline.com/showthread.php?612635-Incomplete-contracts-have-not-been-expiring
tis gewoon zielig, als we onze vliegtickets boven hadden gehaald, hadden we de contracten ook gewoon gehaald.ralph075 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:13:
MTA weet niet van ophouden, als het op WET bashen aankomt:
http://forums.joltonline.com/showthread.php?612635-Incomplete-contracts-have-not-been-expiring
Niet op reageren. Knockoff Norman negeert ze ook al.
btw lijkt me wel stoer om bij onze volgende contract route weer eens een contractje te stelen onderbieden als dat in ons straatje past...
[ Voor 11% gewijzigd door rdfeij op 20-10-2010 11:28 ]
Uiteraardrdfeij schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:26:
[...]
btw lijkt me wel stoer om bij onze volgende contract route weer eens een contractje te stelen onderbieden als dat in ons straatje past...
Vandaag is er trouwens een Bier naar Lyon contract in de aanbieding. Hoewel Lyon waarschijnlijk morgen geen gems supplier meer is, kunnen we wel via Lyon naar Zurich rijden voor Gems. Ik verwacht dat we vrijdag ergens de Gems en Milk-contracten voldaan zullen hebben.
Het bier contract is wel groot 338 loads, maar als Gems en Milk klaar zijn, moet dat wel lukken met Bordeaux als perm supplier vlakbij.
Wat jullie?
Rail Away!
Maar wel een mooi contract om er even bij te pakken en daarna mee verder te gaan! Vinden we dan wel weer wat leuks bij.
https://untappd.com/user/OzzBier
Men was er van WET vrij snel bij toen ik begon met het spel. Ik kreeg het als 4e wervingsberichtje. Wat dat betreft is WET goed bezig. Heb inderdaad als beginner ook al wat tips gekregenMad Marty schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 07:27:
Ik had inderdaad gezien dat de afgelopen tijd bijna elke dag wel enkele nieuwe Truckerz er bij waren gekomen. Goed om te horen dat jullie actief aan het werven zijn, en nieuwe truckerz ook een beetje begeleiden bij het beginnen met het spel.
Nee, dat stukje van Trukz heb ik afgesloten. Ik heb het ook wat drukker nu en vind het helemaal top dat we HR managers hebben die dat doenrdfeij schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 07:28:
Marzman, heb jij geen zin om eens na te denken om een USA tak op te te gaan zetten? We zullen dan wat kleinere contracten moeten gaan rijden, maar we kunnen ook veel meer truckers aanwerven, gezien elke USA (newbie) nu geweigerd wordt en dat zijn er ook nog al wat.
[ Voor 42% gewijzigd door Marzman op 20-10-2010 21:09 . Reden: lap tekst weggehaald omdat ik er zoiets bij had van ... of niet want we gaan super in Europa :p ]
/▌
Hebben we ook al eens geprobeerd. Ging niet helemaal volgens plan. Over een paar maand wanneer jij de DR hebt om jezelf veteran te noemen anders eens zelf proberenrdfeij schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 07:28:
Marzman, heb jij geen zin om eens na te denken om een USA tak op te te gaan zetten? We zullen dan wat kleinere contracten moeten gaan rijden, maar we kunnen ook veel meer truckers aanwerven, gezien elke USA (newbie) nu geweigerd wordt en dat zijn er ook nog al wat.
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Sorryrdfeij schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:26:
[...]
Niet op reageren. Knockoff Norman negeert ze ook al.
/▌

Party time!!
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ben nu iig op weg naar Stockholm... wel een takkeeind (20 legs) maar ben al op de helft... Dan win ik ook weer 2000 dollar... Lekker sparen voor een Volvo
Heeft ook een computer!
Ik voel er eigenlijk wel voor om in amerika te gaan rijden. Ik heb alle achievements in Europa al. Zo lang we in europa ook nog fatsoenlijke contracten kunnen houden en in de VS contractroutes kunnen gaan doen met nieuwe amerikaanse trukzers, is dat misschien een mooie kans om onze ledger verder op te krikken.
Wat denken jullie?
[ Voor 11% gewijzigd door Bjornski op 21-10-2010 14:29 ]
Rail Away!
Het kan dus niet als 90% van de drivers in Europa meegaat de plas over. Tenminste, ik ga er vanuit dat het is als uitbreiding van WET naar een tweede continent (en niet als verplaatsing van WET naar een ander continent).
Het moet dus goed worden gecoördineerd. Op zich zou een verdeling waarbij de CEO en de Vice beide de verantwoordelijkheid voor een continent hebben (en elkaars backup zijn) wel een ideale situatie zijn.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Evt kunnen we een polletje maken?
Rail Away!
Grote gevaar is mi wel dat bijna alle hoge DR drivers dan waarschijnlijk naar US verhuizen.
Polletje is wel een goed idee, maar dan moet wel minstens 50% van WET ook op GoT zitten.
We're considering to start up contract routes in the US. To get going we need enough drivers in the states, as well as in Europe. Please indicate where you'd like to drive most. Based on these results we'll decide if we'll start bidding on US contracts.[b][message=34889670,noline]...
Evt kunnen we een polletje maken?
We're hoping we can maintain a steady driver base in Europe and increase our presence in the states as well.
Poll: Where would you like to drive?
• USA
• Europe
• Where I'm needed
(c)Big bad bootz poll creator
[ Voor 143% gewijzigd door Bjornski op 21-10-2010 15:22 ]
Geregeld!Postmen schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:14:
...en in een bulletin daarnaar verwijzen?
Wordt misschien lastig vol te houden als we meer contracten nodig hebben om goede routes te maken.
[ Voor 13% gewijzigd door Bjornski op 21-10-2010 15:31 ]
[ Voor 10% gewijzigd door franssie op 21-10-2010 15:34 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Daarom kan ook niet iedereen zomaar overstappen naar een ander continent, we zullen in USA voorzichtig moeten beginnen met kleinere contracten en een select groepje drivers.frankivo schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:28:
We zitten nog wel midden in het gevecht om de 4e plek he.
Wordt misschien lastig vol te houden als we meer contracten nodig hebben om goede routes te maken.
Dit selecte groepje kan dan een contracten stroom opzetten, en nieuwe drivers werven in USA.
Anoniem: 380322
Anoniem: 379277
... Allebei...?Anoniem: 379277 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:13:
In de top 3 staan? Of gewoon keten en 'we-zien-wel'?

Ik zie dit vooral als een kans om nog veel meer drivers bij de club te halen (want veel meer USA drivers) en daardoor sneller bij de TOP3 te komen. Dat we daarbij onze veteranen ook nog een mooie kans bieden om meer achievements te halen is dan heel erg mooi meegenomen.
Ben al blij dat ik nu een redelijke truck "onder de kont" heb
Anoniem: 338139
Ja met de crash (en dan vooral door de lange duur van de crash) zijn we de helft van de drivers kwijt geraakt. En door de vaagheid na de crash, wel een backup, geen backup, accounts weg, accounts opnieuw aangemaakt, toch een backup dus accounts weer wegBjornski schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:38:
Maar we hebben de vorige keer toch helemaal geen bakzeil gehaald? De crash was toch de reden dat we niet meer in de VS reden, of heb ik het nou mis?
[ Voor 21% gewijzigd door Marzman op 21-10-2010 21:56 ]
/▌
Wil dus nu wel in Amerika wat bij elkaar gaan rijden.
Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH
Heeft ook een computer!
Je kunt dit in het bulletin ook zien, bij contract routes zetten we altijd het type cargo neer dat nodig is, zie je daar "something" staan dat is dat een kort stukje naar een plaats die weer goederen voorziet voor een contract route.
Soms staat er ook "dead head" dan is de afstand tot 2 plaatsen korter dan 300miles, en kun je daar niets verdienen, helaas soms nodig om toch een sluitende route te kunnen maken.
Rail Away!
[ Voor 4% gewijzigd door N1traat op 22-10-2010 10:00 ]
Contract loopt nog wel. Zal nog wel een paar uurtjes duren voordat iedereen binnen is.Zendith schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:59:
ik rij nu op die route (stockhol aarhus) om de melk op te pikken in aarhus. Tis wel jammer dat daar geen contract tussen zit
Kortom, snel nog even een lading oppikken dus!
Heeft ook een computer!
Trukz is currently too busy to process your login attempt. Please try again later. This is not an error.
Weet iemand daar meer van?
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Nee absoluut niet, dit waren op dat moment de enige noemenswaardige contracten, ook is er gerekend, en zouden we het kantje boord kunnen halen... Uiteindelijk bleek in de loop van de tijd dat we het niet gingen halen, we kunnen dan bijvoorbeeld een vliegersactie houden (bepaalde stukken route vliegen) maar dat is een hele kostbare aangelegenheid, en we hebben er voor gekozen om in dit geval rustig door te gaan.freak-ish schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:40:
Vraagje: als ik naar onze contracten kijk hebben we Gems/Stockhom en Bordeaux/Milk niet gehaald...maar het penaltie systeem werkt niet. Is dit nu onze nieuwe filosofie, gewoon elk contract pakken? Haalbaar of niet?
Volgende contracten zullen net als altijd bekeken worden op haalbaarheid. Ook hebben we een enorm risico gelopen, want als Jolt programmers het leuk gevonden hadden de bug tussentijds te fixen (snel zijn ze niet, maar ook updates worden niet aangekondigd) hadden we een enorm probleem gehad
Verder:
by Knockoff Norman
Laat dit dan ook het laatste zijn hierover, als iemand echt nog dingen ziet die niet kunnen, meld het aan mij, indien er actie ondernomen moet worden zal ik dat eerst met company board overleggen, daarna zien we verder. Voor nu gewoon lekker trucken, MTA (TOTAAL) negeren en ons ding doen, de 3e plaats komt eraanI've removed the posts but just try to ignore him. Thee's really little point in you guys reading what he has to say. He's just a sore loser who can't take the fact that you've overtaken his company in terms of company cash. You haven't done anything wrong or broken any rules in doing so and everything you've done is fully available to every company in the game. It isn't your fault that Jolt haven't assigned any devs to fix the fix the contract closing script and it isn't the sole reason that you company now has more money than his. It's a simple case of mathematics: the company that chooses to run with higher rates earns more money and ends up with more cash in the bank.
Geen idee, ik heb hem ook, en de user van de contract stats pagina schijnbaar ook.Mils schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:12:
Ik krijg nu wel een vage melding op de site
Trukz is currently too busy to process your login attempt. Please try again later. This is not an error.
[ Voor 8% gewijzigd door rdfeij op 22-10-2010 13:14 ]
De vorige update van van mijn script ging ook mis, dus ik denk dat Trukz een beetje overbelast is.Mils schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:12:
Ik krijg nu wel een vage melding op de site
Ik zal 'm eens aanpakken. Dit zou niet mogen gebeuren, imho.rdfeij schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:12:
(..)
Geen idee, ik heb hem ook, en de user van de contract stats pagina schijnbaar ook.
[ Voor 25% gewijzigd door Jaap-Jan op 22-10-2010 13:16 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Het aantal current visitors staat op bijna 54000 en stijgt nog steeds.
Heb het probleem toch maar even op het forum gemeld.
Edit: ik zie dat het aantal current visitors nu gestaag omlaag gaat, als het beneden een bepaalde waarde komt zullen we wel weer kunnen inloggen denk ik.
[ Voor 27% gewijzigd door spacemouse op 22-10-2010 13:28 ]
Wat btw wel opvalt is dat het jolt forum nu ineens retesnel is.....
Wist niet eens dat dat niet mocht...from: Knockoff Norman
Vetnek,
Filter evasion is against the Trukz rules. Filter evasion is when you change the spelling of a prohibited word so that the automatic filter does not catch it. In this face you wrote "f*ck". I know that you are "self filtering" here but you can't do that as the word you have left is more readable than what would be left by the automatic filter.
I have had to suspend/unsuspend your driver in order to remove this post from CB92.
Knockoff Norman,
Trukz Moderator.

10/22/2010 6:51:31 AM: Wannabee: Apparently mad marty is resorting to reporting us for what we discuss on cb 6 to the mods! Hey marty stay on your channel if you cant handle it! Sticks and stones may break my bones but! ha ha! this is ch 6 not 92 so take a hike !
Knockoff Norman: 8 minutes later you resort to reporting a user on CB92. Good work.

reply:To: Groene Cobra From: Wannabee 10/22/2010 8:11:32 AM
Subject: oh my god
you missed this one,http://forums.joltonline.com/showthread.php?613576-Trolling-Harassment-in-CB6,i presume filter evasion is a rule violation.Discussing another company on your own channel is not.
sjongejongejonge/ignore
Hehehe, die is wel lekker droog ja

[ Voor 58% gewijzigd door Mad Marty op 22-10-2010 15:36 ]
Rail Away!
Heb echter wel de indruk dat wij ook niet al te veel marge meer lijken te hebben bij hem. Maar misschien heb ik dat ook wel helemaal mis hoor.
[ Voor 7% gewijzigd door ralph075 op 22-10-2010 16:47 ]
Ik denk dat-ie de hele soap wel zat is, maar dat ben ik het inmiddels ook al lang
Rail Away!
Ik had niet eens door dat ik gereport was! Ik dacht dat hij mijn bericht zelf onderschept had. Ik netjes teruggestuurd dat het niet meer zou gebeuren, stuur Norman terug, en ik quote: "Don't worry about it, just to please those whining MTA infants... ;)"ralph075 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:16:
...Wannabee onderuit halen bij de melding tegen Vetnek.
...
Hebben we toch meer marge dan ik eerder zei (dacht)... (niet dat we die ruimte moeten benutten natuurlijk, laten wij gewoon de volwassenen blijven)
[ Voor 14% gewijzigd door ralph075 op 22-10-2010 17:57 ]

Heb voldoende vertrouwen in de CM's dat ook in de USA de contracten goed geregeld worden.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Marge voor wat? Volgens mij gaat het helemaal niet om marge, we lokken ook niks uit.ralph075 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:56:
Hahaha, humor.
Hebben we toch meer marge dan ik eerder zei (dacht)... (niet dat we die ruimte moeten benutten natuurlijk, laten wij gewoon de volwassenen blijven)
[ Voor 70% gewijzigd door Marzman op 22-10-2010 23:55 ]
/▌
nu ga je de CB overspoelen met hartjes?Marzman schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:53:
Geen idee, maar ik heb daar weer een nieuw icon ontdekt dat werkt in de CB

Er heeft in ieder geval een iemand zijn ogen geopend in MTA die is overgestapt naar een andere company (wegge-editten berichten in het contractenbug draadje). De meeste drivers krijgen er verder weinig van mee denk ik.
[ Voor 54% gewijzigd door Marzman op 23-10-2010 09:51 ]
/▌
Nu dit draadje "even" bijgelezen. Leuke discussies zo
Wat betreft US: Ik rij waar ik nodig ben, US lijkt me wel een leuke uitdaging an sich.
Logo ziet er ook cool uit
Wat zeggen jullie er trouwens van om Auto's naar Rotterdam erbij te nemen voor morgen? Beer contract is na vandaag wel klaar. Route wordt dan:
Bordeaux - Rotterdam (auto's temp) - brussels (dh) - Bordeaux (gems). Krijgen we morgen of overmorgen vast wel weer iets terug richting Rome/Palermo.
Ik heb op de eerste gestemd trouwens
/▌
Ik ben aan het stoeien met contracten geweest. We kunnen een rondje maken, maar dat wordt wel wat lang:
Trenton - St Louis (contract, books, perm, 130 loads) - 995 mijl
St Louis - Charlotte (iets) - 682 mijl
Charlotte - Jacksonville (contract, Electronics, perm, 126 loads) - 402 mijl
Jacksonville - Trenton (iets) - 941 mijl
Rekensommetje:
Totale lengte: 3020 mijl
Mijl per leg: 65
Legs per rondje: 46,5
Legs per dag: 26
Rondjes in 8 dagen: (26 * 8 ) / 46,5 = 4.4
Drivers nodig: 130/4.4 = 30
Kortom, met 30 drivers in de states die 100% actief zijn redden we het. Als we de groep door 2 delen, hebben we 45,5 actieve drivers per continent (er zijn nu 91 actieve drivers), dus dan zou het prima haalbaar moeten zijn.
Zal ik TrukzerBob vragen om te bieden op dit rondje (wat inhoud dat we morgen moeten vliegen naar Trenton of Charlotte)?
Maar lastige keuze hoor, echt vet mooi
[ Voor 22% gewijzigd door PeaceFreak op 25-10-2010 13:29 ]
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
We kunnen ook eerst met 1 kort contractje gaat rijden daar en kijken wat er bij komt, Electronics naar Jacksonville bijvoorbeeld 125 loads, Charlotte is perm supplier op 409 miles.
Daarnaast dan het Auto naar Rotterdam contract erbij nemen voor EU zodat de meeste lage DR drivers in de company een mooie route hebben:
nickvanozzie schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 10:18:
Bordeaux - Rotterdam (auto's temp) - brussels (dh) - Bordeaux (gems). Krijgen we morgen of overmorgen vast wel weer iets terug richting Rome/Palermo.
Dat had ik nog niet eensch gezien! Ik wil logo 1 zonder transformer logo!Jaap-Jan schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:31:
Vanwaar dat Transformers logo op Truck 1 & 3?
[ Voor 14% gewijzigd door OzzieMann op 25-10-2010 13:36 . Reden: transformers.... robots in disguise! ]
idd!nickvanozzie schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:35:
[...]
Dat had ik nog niet eensch gezien! Ik wil logo 1 zonder transformer logo!
Ik zal dat logo vanavond wel eraf halen.
Ik kan met beide opties leven (heel rondje in de US of auto's erbij).
26779
Het lijkt me wel wat om eens in the big bad US of A te rijden. Na 160+ dagen in Europa (de 100+ dagen in Europa die ik voor mijn account reset heb gedaan niet meegerekend)
Verder DEFFO logo 1(als die indiaan (of whatever het ook is) van de deur af gehaald wordt tenminste.... ) Met op enige afstand logo 4 als 2e keus.
[ Voor 13% gewijzigd door 26779 op 25-10-2010 14:05 ]
Erhm niet te snel, we zijn nog aan het overleggen om naar USA te gaan, we gaan daar totdat er een duidelijke beslissing is genomen nog niet rijden....Bjornski schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:45:
@nickvanozzie: Auto's is wel groot. Als 50% naar de US gaat, dan hebben we wel een uitdaging (al is het rondje niet zo lang).
Ik kan met beide opties leven (heel rondje in de US of auto's erbij).
Btw, MTA laat het er niet bij zitten, in no time hebben ze er 40 active drivers bij, 10+ hr managers en een ledger die gelijk ligt aan de onze (daily dan, houd in dat hun 14 day nog omhoog gaat)
Nu does SAs goed werk, maar zijn er nog meer mensen die de HR functie op zich willen nemen?
[ Voor 24% gewijzigd door rdfeij op 25-10-2010 15:22 ]
Auto's naar Rotjeknor wordt het dus. Ga morgen ochtend meteen bieden!
Eagle reageert heel terughoudend; apart, hun HR hoofd is gewoon een...hollander...(The Flying Dutchman).
MTA reageert wel: 2 drivers zijn aangewezen om nieuwelingen op kanaal 19 'op te vissen'. Lowbridge en jawel Wannabee. Aparte vogel; hij komt uit Zuid-Louisiana (in reallife) en bijzonder wat hun universiteit Techamerica over hun regio/bevolking zegt. Aha! Blijken we toch echt allemaal onder onze eigen boom te wonen.
In elk geval, recruiten is meer dan een nieuweling een pm'tje sturen. Het gaat er met name om hoe we met elkaar de huidige ploeg gemotiveerd houden. En hoe we het aantal afgelegde miles (of speelduur) kunnen verhogen.
MTA heeft geen ander antwooord dan....More. More. More. Drivers. (So American!)
EN is sinds vrijdag begonnen om zn drivers te laten vliegen; verwijst daarbij naar de website van Evils. Nu heb ik -uiteraard- per pm gevraagd om een link maar tot nu toe funkstille.
Wat kunnen wij als creatief alternatief uitvoeren? Meer drivers? Werven dus?
Of een bonus instellen: indien je meer dan $ 100.000,- rijdt, gratis fuel?
Ik zou zeggen (los van waar we rijden): indien we onze acties richten op het optimaliseren van routes PLUS het actiever krijgen van onze 'middenmoot'-drivers, dan blijft WET onverslaanbaar.
HR/Recruiten gaat om het omgaan met onze resources. Die van jou en mij. Jij steekt hier tijd in, ik ook. Wat kunnen we samen doen zodat anderen meedoen.
GoT is een uitstekend middel; ik schat dat 20% van onze nieuwelingen hier vandaan komt (Great, Guys!). Er leest hier dus nog een groep mee die wel interesse heeft in Trukz en WET, maar nog niet rijdt.
JOU hebben we nodig. Je weet al waarom.
En aan onze die-hards de vraag: heb je ideeën? Gedachten, vragen? Kom maar op, want daarin liggen mogelijke oplossingen.
Overigens, iedereen die zich aanmeldt bij WET, doet dat omdat...ie dat wil. WET gaaf vindt. Begrijpt dat ie er beter van wordt. De groep mensen van WET zo aansprekend vindt, dat ie zich daar graag bij aansluit.
Laten we wel zijn: in ruim een maand tijd zijn we met meer dan 25% gegroeid. En daarnaast zijn we als company veel actiever geworden.
We zijn dus halverwege. Nu komt t aan op de toekomst.
Jij aan zet...
Het is een Autobots logo (van Transformers)26779 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:02:
Verder DEFFO logo 1(als die indiaan (of whatever het ook is) van de deur af gehaald wordt tenminste.... )

en geen Aku Aku

Het recruiten wordt makkelijker, omdat we aantrekkelijker worden voor drivers die in de VS starten.
Een boel drivers willen graag ook achievements in de VS halen, wat dan misschien de activiteit nog wat verder omhoog brengt.
Lang verhaal kort; ik zou toch wel graag bieden op dat kleine contractje. Dat rondje lijkt me idd goed om nog niet te doen.
-> Auto's naar Rotterdam lijkt mij een prima plan. Ook als er een aantal truckerz naar USA gaan is dat haalbaar lijkt mij.
-> Contracten in de USA: Lijkt me duidelijk dat er behoefte aan is. Ik zou inderdaad ook beginnen met een niet al te groot contract(-rondje). Het Electronics-contract naar Jacksonville ziet er goed uit, maar ik zou daar niet Books naar St Louis bij doen, dat is een beetje een omweg. Eventueel is Appliances naar Las Vegas ook een optie: 144 loads, nearest perm supplier Salt Lake City op 428 mijl. Met GRATIS KANS op MTA onderbieden, want zij doen altijd contracten naar Las Vegas
-> Logo's: Goed werk, Hendro! Ik kies voor degene waar de meeste mensen op stemmen
-> HR: SAs, mijn complimenten! Goed om te zien dat je zo actief en creatief bezig bent om truckers bij WET te krijgen en te houden. Ik heb een drukke dag, dus een uitgebreid antwoord kan ik je helaas niet geven, maar één ding valt me op: je hebt het er over dat er HR's bij MTA zijn om 'nieuwelingen uit kanaal XX op te vissen'. Recruiten op de CB is verboden, toch? (Even in de gaten houden
Rail Away!
Bjornski heeft zeker een punt wat betreft leden werven!
Trouwens Bjornski, weet Bob wel hoe die moet bieden op de USA contracts?
edit:
zoals Mad Marty ook vermeld is Appliances naar Vegas ook een mooie optie. Die gasten van MTA zullen perplex staan in hun iglo!!
[ Voor 23% gewijzigd door OzzieMann op 25-10-2010 17:10 ]
Toen ik stemde stond die helemaal nog niet op truck 1. Er wordt gesjoemeld, ik eis een recountnickvanozzie schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:35:
Dat had ik nog niet eensch gezien! Ik wil logo 1 zonder transformer logo!
Dat is misschien nog wel grappig, met die steeksleutel niet eens een heel vreemd logo (al blijft het een blije en schele smileyfrankivo schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 16:03:
Henk op de deur!
[ Voor 30% gewijzigd door Marzman op 25-10-2010 17:33 ]
/▌
Is dat zo? Ik bedoel die gele met die gekleurde autootjes onderinBjornski schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 17:31:
@hierboven.... Die paarse stond toch eerst op 1?
/▌