Op weer naar de top 5, bovendien ga ik de terminals verplaatsen, zodat we nog iets meer schter gaan lopen, maar dat maken we wel weer goed met de nieuwe contractenMad Marty schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 06:12:
Uiteraard ook goed bezig heren truckerz!Gefeliciteerd allemaal met de top 5!
![]()
(Ja, ik ga zo bieden)
Hoe werkt dat terminal systeem? Koop je die voor een locatie en klaar of moet je dan ook een soort huur betalen? Zo niet, waarom niet terminals laten staan tot we op iedere locatie een terminal hebben?
GTA VI - All aboard the hype train!!
Je betaalt geen huur, maar het aanschaffen van elke terminal extra kost exponentieel meer geld. (de eerste is 5000, de 20e is 540000).
20 is de max.
Tot nu toe hebben we altijd terminals verplaatst. Omdat we MTA in proberen te halen lijkt het me goed om dat nog ff te blijven doen. Nadat we MTA hebben ingehaald is het misschien de moeite waard om er wat meer te laten staan inderdaad.
20 is de max.
Tot nu toe hebben we altijd terminals verplaatst. Omdat we MTA in proberen te halen lijkt het me goed om dat nog ff te blijven doen. Nadat we MTA hebben ingehaald is het misschien de moeite waard om er wat meer te laten staan inderdaad.
tja.. nummer 3 en 4 zitten ook wel binnen bereikBjornski schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:02:
Je betaalt geen huur, maar het aanschaffen van elke terminal extra kost exponentieel meer geld. (de eerste is 5000, de 20e is 540000).
20 is de max.
mogen nog wel even zuinig blijven dus
Ja, ik zou ook niet terminals laten staan, dat kost je uiteindelijk meer geld (als we een ander continent gaan rijden, moeten er toch ergens terminals weggehaald worden en ergens anders neergezet worden). Als je ze verplaatst hou je de kosten binnen de perken afaik.
Rail Away!
Ja alleen zolang we op 1 continent zitten ga ik ze niet gelijk weghalen zodra een contract klaar is, wie weet dat een volgend contract weer bij dezelfde terminal uitkomt, dat scheelt dan toch mooi 2500 dollar opnieuw plaatsen..Mad Marty schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:41:
Ja, ik zou ook niet terminals laten staan, dat kost je uiteindelijk meer geld (als we een ander continent gaan rijden, moeten er toch ergens terminals weggehaald worden en ergens anders neergezet worden). Als je ze verplaatst hou je de kosten binnen de perken afaik.
Bedoel je als er op dat moment ook geen nieuwe contracten zijn?
Rail Away!
ja opnieuw neer moeten zetten kost zo wie zo geld, dus laten staan totdat er misschien een nieuw contract op valt, of anders toch verplaatsen, maar in ieder geval niet weghalen voordat er een nieuwe bestemming voor is.
Lekker bezig : ) net even London uitgereden, soms vergeet ik (vaak in het weekend) dat ik aan het rijden ben. Omdat ik dan weinig achter m`n pc zit, ben nu al 3/4 x telaat geweest haha.
Dito, dan ben ik gewoon niet bezig met de computer. En de volgende dag is het ineens: oeps, te laat 
Gelukkig heb ik het geld niet meer zo nodig, maar hoe minder geld ik verdien, hoe minder geld WET verdient
Maar als je een hoge CR hebt, kan je beter te laat zijn, dan niet te rijden in het weekend
Gelukkig heb ik het geld niet meer zo nodig, maar hoe minder geld ik verdien, hoe minder geld WET verdient
[ Voor 17% gewijzigd door Admiral Freebee op 12-10-2010 11:52 ]
Zullen trouwens niet eens een cool logo / banner plaatje bij ons bedrijf zetten? Trekt misschien ook weer meer mensen aan. Genoeg tweakers die wat moois kunne shoppen
@Sir_Hendro; ik sta iig open voor suggesties op het logo/plaatjes vlak. Als er meer zijn die wat willen maken, kunnen we wel ff een poll bakken om de beste te selecteren. 'T is wel een beetje knullig dat er nog steeds "Western European Trucking" op onze vrachtwagen staat. 
Ik vindt ons huidige plaatje dan wel weer onwijs goed gefotosoept!
Iets anders; ik heb even naar Eagle gekeken. Nog los van het feit dat ze veel minder drivers hebben; ze hebben (volgens mij sinds de crash) ook nauwelijks contracten meer. Hooguit één tegelijk en ik zag ook een periode zonder contract. Kortom; volgens mij gaan die niet heel fanatiek proberen hun plekkie vast te houden.
Iets anders; ik heb even naar Eagle gekeken. Nog los van het feit dat ze veel minder drivers hebben; ze hebben (volgens mij sinds de crash) ook nauwelijks contracten meer. Hooguit één tegelijk en ik zag ook een periode zonder contract. Kortom; volgens mij gaan die niet heel fanatiek proberen hun plekkie vast te houden.
Zijn er bepaalde afmetingen waar je aan moet houden? Ik zie namelijk bij ieder bedrijf een andere maat.
200px breed en "een hoogte die past bij de pagina van je bedrijf".Sir_Hendro schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:01:
Zijn er bepaalde afmetingen waar je aan moet houden? Ik zie namelijk bij ieder bedrijf een andere maat.
Choose Your JPG, GIF, or PNG Avatar To Upload. Avatars will be resized to 200px wide. Choose an image height that suits your company's display page:
ik proef een overnameBjornski schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:53:
@Sir_Hendro; ik sta iig open voor suggesties op het logo/plaatjes vlak. Als er meer zijn die wat willen maken, kunnen we wel ff een poll bakken om de beste te selecteren. 'T is wel een beetje knullig dat er nog steeds "Western European Trucking" op onze vrachtwagen staat.
Zo, ik heb even een concept gemaakt met paint op m'n werk 

Uiteraard moet het nog wat kleiner en misschien nog wat dingen anders maar wat vinden jullie van dit idee?

Uiteraard moet het nog wat kleiner en misschien nog wat dingen anders maar wat vinden jullie van dit idee?
@Hendro, Tof en knap gedaan in alleen Paint! Ben benieuwd wat eruit komt als je serieus aan de slag gaat.
Hmmm.. Iceage is lekker bezig. Heeft een klacht ingediend op het moderation forum tegen twee members van WET. Allebei afgewezen, maar toch.
Omdat je dan 20 (=de max) hele dure terminals hebt op plaatsen waar je ze niet nodig hebt. Door het aantal laag te houden blijft het goedkoop er voor te zorgen in alle steden waar we contracten rijden een terminal te hebben (het verplaatsen wat we doen). We zouden ze wel iets langer kunnen houden omdat we alleen in Europa rijden (MTA heeft in 2 of 3 continenten terminals nodig bijvoorbeeld, wij in 1 wat een hoop kosten scheelt)Sir_Hendro schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:57:
Hoe werkt dat terminal systeem? Koop je die voor een locatie en klaar of moet je dan ook een soort huur betalen? Zo niet, waarom niet terminals laten staan tot we op iedere locatie een terminal hebben?
Die iceage is inderdaad lekker bezig, met DSL ligt hij ook al overhoop en zijn suspend is inmiddels verdubbeld.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Had die forumposts gelezen. Waren wel echt redelijk kansloze pogingen hoor...
Hoe dan ook, volgens mij maakt hij zich alleen maar ongeloofwaardiger op deze manier.
@Marzman, hoe ligt hij overhoop met DSL dan? Ben benieuwd.
Hoe dan ook, volgens mij maakt hij zich alleen maar ongeloofwaardiger op deze manier.
@Marzman, hoe ligt hij overhoop met DSL dan? Ben benieuwd.
[ Voor 4% gewijzigd door Bjornski op 12-10-2010 21:04 ]
Hmm, ja dat dsl verhaal is wat ouder zo te zien. Lastig ook die Amerikaanse datumnotatie
/▌
Wat vinden jullie hiervan?

Eventueel slogan aanpassen?

Eventueel slogan aanpassen?
Anoniem: 379277
HELEMAAL Goed!
Komt er nog een logo-tje met 5 -stars (Trukz 5 -star company) in? We staan nu toch op de 5e plaats. En als we strx gaan robberen met DSL blijven die 5-stars gewoon staan.
Komt er nog een logo-tje met 5 -stars (Trukz 5 -star company) in? We staan nu toch op de 5e plaats. En als we strx gaan robberen met DSL blijven die 5-stars gewoon staan.
Ziet er mooi uit Sir Hendro, maar misschien kan je de trucks beneden nog wat in andere kleurtjes maken ofzo? Want nu is het wel érg geel
Zo goed?

Ik vind tevens het geel / zwart schema wel erg mooi maar als jullie graag wat meer kleur willen dan mogen jullie best suggesties doen.

Ik vind tevens het geel / zwart schema wel erg mooi maar als jullie graag wat meer kleur willen dan mogen jullie best suggesties doen.
[ Voor 50% gewijzigd door Sir_Hendro op 12-10-2010 22:16 ]
Ik vind hem wel cool, maar als ik heel eerlijk ben beter zonder die Rank 5
/▌
Heb je ook een los plaatje van die wereldbol, dan kan ik die gebruiken als icoon op de website.
En misschien een mooie horizontale (de huidige is 756px × 117px) ter vervanging van het Trukz plaatje op de homepage.
En misschien een mooie horizontale (de huidige is 756px × 117px) ter vervanging van het Trukz plaatje op de homepage.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Gaan jullie maar overleggen dan kan ik daarna op basis daarvan een eind resultaat maken 
@ Jaap Jan
Dat plaatje kwam in van Google afbeeldingen door te zoeken op 'globe logo' met kleur optie 'geel'
@ Jaap Jan
Dat plaatje kwam in van Google afbeeldingen door te zoeken op 'globe logo' met kleur optie 'geel'
[ Voor 38% gewijzigd door Sir_Hendro op 12-10-2010 22:24 ]
ik bedoel eigenlijk...mmm das lastig; kijk even op
http://www.clarksarasotah...clark-group/5-star-agent/
Of http://www.fpmarkets.com....ng/tabid/789/Default.aspx
http://www.clarksarasotah...clark-group/5-star-agent/
Of http://www.fpmarkets.com....ng/tabid/789/Default.aspx
Of deze

@ SlimANDsmart
Misschien die 5 sterren om die bol heen op ons mogelijk nieuwe plaatje. Maar goed, overleg het even met de wensen van andere

@ SlimANDsmart
Misschien die 5 sterren om die bol heen op ons mogelijk nieuwe plaatje. Maar goed, overleg het even met de wensen van andere
[ Voor 54% gewijzigd door Sir_Hendro op 12-10-2010 22:37 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Sjonge jonge, daar lig je dan met een griepje op bed, op je netbook dit te lezen, en krijg je helemaal de slappe lach...
"The leading edge of logistics" vervangen door "a Gathering of Truckers" om onze verbinding met tweakers te rechtvaardigen?
"The leading edge of logistics" vervangen door "a Gathering of Truckers" om onze verbinding met tweakers te rechtvaardigen?
[ Voor 34% gewijzigd door rdfeij op 13-10-2010 11:31 ]
Haha! @Sir_Hendro
Beterschap rdfeij!
Beterschap rdfeij!
https://untappd.com/user/OzzBier
Klinkt goedrdfeij schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 07:57:
Beterschap!
/▌
@rdfeij: Beterschap!
@sir_hendro: Ik vindt Gathering of truckers ook mooier. 5 sterren zou ik ook wel graag terug willen zien. Het geel vind ik eigenlijk wel mooi.
@sir_hendro: Ik vindt Gathering of truckers ook mooier. 5 sterren zou ik ook wel graag terug willen zien. Het geel vind ik eigenlijk wel mooi.
Is het niet better om 'a gathering of truckers' te vervangen met 'the gathering of truckers' want dan komt het meer speciaal over. Dan men zegt van 'Oooeeehhh... it's THE gathering of truckers!! (not just A gathering of truckers)' als je begrijpt wat ik bedoel.
Misschien is "The Gathering of Truckers" inderdaad beter, of gewoon "Gathering of Truckers" zonder "a" of "the".
/▌
OMG, die omgekeerde M is echt té leuk!
Die in combinatie met 'The Gathering of Truckerz' (of zonder 'the') doen denk ik. Dat je dus bovenaan WET - Gathering of Truckerz krijgt, daaronder de W met We're drivin' it doen. In schema:

Wel op hogere resolutie en minder jpg artifacts dan nu
Die in combinatie met 'The Gathering of Truckerz' (of zonder 'the') doen denk ik. Dat je dus bovenaan WET - Gathering of Truckerz krijgt, daaronder de W met We're drivin' it doen. In schema:
+-----------------------+ | WET | | Gathering of Truckerz | | | | W | | We're drivin' it | | | | | +-----------------------+
Wel op hogere resolutie en minder jpg artifacts dan nu
[ Voor 7% gewijzigd door Mad Marty op 13-10-2010 12:48 ]
Rail Away!
Uiteraard ja. Opzich ook een erg leuk idee ja. Ik zat er wel nog aan te denken dat we iets meer terug naar de orginele McDonalds logo gaan dus niet alles op zijn kop maar slechts de M draaien naar een W zodat het tekst veld zoals bij het orgineel onder de letter blijft.
Of willen jullie het liever compleet op zijn kop houden?
Owja,
willen jullie ook nog fastfood erin verwerkt hebben zoals hamburgers, frietjes of complete happy meals?
Idee:
- een vrachtwagen die als lading op z'n trailer een grote happy meal vervoerd?
- Of we doen een lachende Ronald McDonald als achtergrond (uiteraard wel netjes verwerkt)
Bijvoorbeeld deze truck:

Met ipv een tank deze Happy Meal erop:

En eventueel deze erin verwerken:
Of willen jullie het liever compleet op zijn kop houden?
Owja,
willen jullie ook nog fastfood erin verwerkt hebben zoals hamburgers, frietjes of complete happy meals?
Idee:
- een vrachtwagen die als lading op z'n trailer een grote happy meal vervoerd?
- Of we doen een lachende Ronald McDonald als achtergrond (uiteraard wel netjes verwerkt)
Bijvoorbeeld deze truck:

Met ipv een tank deze Happy Meal erop:

En eventueel deze erin verwerken:

[ Voor 52% gewijzigd door Sir_Hendro op 13-10-2010 13:22 ]
waar komt de link met McDonalds ineens vandaan 
smerige meuk

smerige meuk
Geen fastfood of andere referenties naar McDonalds alsjeblieft! Dat doet nogal afbreuk aan de grap imho. Wat betreft het rode vlak, geen idee, wat het best staat 
Met FrankTM ^^ dus. Hij is leuk omdat de slogan zo bij een truckerscompany past, maar voor de rest mag die hele McDonalds mij inderdaad ook gestolen worden
Met FrankTM ^^ dus. Hij is leuk omdat de slogan zo bij een truckerscompany past, maar voor de rest mag die hele McDonalds mij inderdaad ook gestolen worden
[ Voor 33% gewijzigd door Mad Marty op 13-10-2010 13:20 ]
Rail Away!
Oke maakt mij niet uit 
Ik maak wat jullie wensen
Zal vanavond weer eens gaan shoppen.
Ik maak wat jullie wensen
[ Voor 26% gewijzigd door Sir_Hendro op 13-10-2010 13:25 ]
Over we're drivin' it gesproken, wie wil er Bier rijden?
We kunnen 181 loads bier vervoeren van Bordeaux naar Rotterdam. Is een redelijke aansluiting op de huidige route. Alleen dan van Bordeaux - Rotterdam (bier) - Brussel (dh) in plaats van Bordeaux - Zurich (iets).
Gaat voor het hele rondje meer opleveren per mile per trukzer!
We kunnen 181 loads bier vervoeren van Bordeaux naar Rotterdam. Is een redelijke aansluiting op de huidige route. Alleen dan van Bordeaux - Rotterdam (bier) - Brussel (dh) in plaats van Bordeaux - Zurich (iets).
Gaat voor het hele rondje meer opleveren per mile per trukzer!
Bier is altijd goed, natuurlijk!
Ik had nog niet gekeken, maar dat lijkt me inderdaad een prima optie. De DH van Rotterdam naar Brussel is erg kort, dus dat is wmb geen probleem.
Ik had nog niet gekeken, maar dat lijkt me inderdaad een prima optie. De DH van Rotterdam naar Brussel is erg kort, dus dat is wmb geen probleem.
Rail Away!
Bier is wat mij betreft goed. Wel met de kanttekening dat als de contracten-bug is gefixt, we vies nat gaan.
[ Voor 9% gewijzigd door Bjornski op 13-10-2010 17:13 ]
We kunnen ook bier op onze trucks zetten, ipv MacDonalds 

Maken we een plaatje waar we die gasten zien die altijd JAAAAAAAAAAAAA roepen bij Heiniken omdat ze de truck met hun favo bier zien staan
Gaan we nu serieus met een gele cheeseburger rondrijden? Ik dacht dat het een grapje was 
Zijn er ontwikkelingen over die bug of alleen wat klachten van users en mods die het ook niet weten zoals gewoonlijk in trukz? in dat laatste geval kunnen we het risico wel nemen
Ik volg het niet zoBjornski schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:56:
Bier is wat mij betreft goed. Wel met de kanttekening dat als de contracten-bug is gefixt, we vies nat gaan.
[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 13-10-2010 21:34 ]
/▌
Ik ben erg verrot dus ik moet het shoppen voor deze avond maar achterwegen laten. Morgen is er weer een nieuwe dag. Denken jullie maar ondertussen na over het nieuwe logo.
Persoonlijk vind ik deze de beste

Maar dan iets met "Gathering of Truckers"

/▌
@Marzman, Geen ontwikkelingen volgens mij, maar ik volg het ook eigenlijkniet. Alleen als de bug op is gelost, hebben we nu een probleem.
Ik vind zoiets ook het beste, maar dan net iets minder geelMarzman schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:20:
Persoonlijk vind ik deze de beste
[afbeelding]
Open het plaatje met fotosoep en speel bij trucks met de hue waarde
Vertel maar welke kleur(en) jullie willen.
En dan voor onze concurrent "The bleading ledger of logistics"Domdo schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 23:10:
Waarom niet met 'The bleading edge of logistics' ???
/▌
Speciaal voor Khildin:
http://forums.joltonline....?613477-possable-trolling
http://forums.joltonline....?613477-possable-trolling
[ Voor 3% gewijzigd door Mad Marty op 14-10-2010 11:23 ]
Rail Away!
en ook : http://trukz.com/company_bulletin_display.asp?ID=2097
Graag aan iedereen het verzoek MTA compleet te negeren, momenteel gaat Wannabee ook al richting een ban, zolang wij niet reageren en/of uitlokken gaat dat in de toekomst ook gebeuren.
De moderators houden het in de gaten, dus zolang wij niets doen, zie ze alleen maar feiten tegen MTA ontstaan.
Ik heb even wat voorbeelden qua kleur gedaan. Misschien kunnen jullie zo beter kiezen wat jullie bevalt:

Die kleurtjes onderin zijn wel leuk, die bovenste mag wel geel 
Maar je hebt wel gelijk dat negeren het beste is misschien.
Lol, en wie krijgt er een warning in dat topicrdfeij schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:39:
[...]
en ook : http://trukz.com/company_bulletin_display.asp?ID=2097
Graag aan iedereen het verzoek MTA compleet te negeren, momenteel gaat Wannabee ook al richting een ban, zolang wij niet reageren en/of uitlokken gaat dat in de toekomst ook gebeuren.
De moderators houden het in de gaten, dus zolang wij niets doen, zie ze alleen maar feiten tegen MTA ontstaan.
[ Voor 82% gewijzigd door Marzman op 14-10-2010 21:34 ]
/▌
GEEL! Overigens was (of beter, is nog steeds) de WET-company vrachtwagen kleur wit/rood; veranderen kan, maar dan wel met reden-in de top 5.
Wat mij betreft dus de vrachtwagen in geel (met 'lights-on'), de onderste 4 kleinere trucks in de gekleurde versies.
MTA: gepasseerd station, old news....
Wat mij betreft dus de vrachtwagen in geel (met 'lights-on'), de onderste 4 kleinere trucks in de gekleurde versies.
MTA: gepasseerd station, old news....
Ik ga voor geel bij de bovenste truck en verschillende kleuren bij de onderste trucks.
Kon je maar een keer een echt goede discussie voeren met die Yanks. Ik moest wel even lachen toen ze over hun held Bush begonnen
Kon je maar een keer een echt goede discussie voeren met die Yanks. Ik moest wel even lachen toen ze over hun held Bush begonnen
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Het lollig aan het hele verhaal is dat de nummer 1 dit ook gezien heeft, heb een pm van CEOc van Xtreme trucking waarin hij vraagt wie IceAge zo op zijn plaats gezet heeft
Zij hebben ook veel last van hem gehad.
BTW about het logo
- Geen roze, dan wordt IceAge helemaal gek op ons logo.
- Bovenste truck geel, onderin kleurtjes is OK.
BTW about het logo
- Geen roze, dan wordt IceAge helemaal gek op ons logo.
- Bovenste truck geel, onderin kleurtjes is OK.
Ik ga ook voor geel.. vrolijke energieke kleur!
Contract update:
Milk:
- 77 van 192 uur voorbij
- 104 loads van 405 gedaan
- 1,3506 loads/uur = 259 loads na 192 uur.
Conclusie: Hopen dat de contractbug nog niet gefixt is.
Gems:
- 77 van 192 uur voorbij
- 117 loads van 412 gedaan
- 1,5195 loads/uur = 291 loads na 192 uur.
Beer:
- 29 van 192 uur voorbij
- 44 loads van 181 gedaan
- 1,5172 loads/uur = 291 loads na 192 uur.
Conclusie: No sweat for this one.
Contract update:
Milk:
- 77 van 192 uur voorbij
- 104 loads van 405 gedaan
- 1,3506 loads/uur = 259 loads na 192 uur.
Gems:
- 77 van 192 uur voorbij
- 117 loads van 412 gedaan
- 1,5195 loads/uur = 291 loads na 192 uur.
Beer:
- 29 van 192 uur voorbij
- 44 loads van 181 gedaan
- 1,5172 loads/uur = 291 loads na 192 uur.
Conclusie: No sweat for this one.
@ozzie
En als het wel gefixd is, dan geven we MTA weer even hoop dat ze plek 5 kunnen behouden... Muhaha
En als het wel gefixd is, dan geven we MTA weer even hoop dat ze plek 5 kunnen behouden... Muhaha
Voorlopig geen gehoor: http://forums.joltonline....ts-have-not-been-expiringralph075 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:31:
@ozzie
vandaag ook maar aangemeld.
Username; Nitraat.
ook al accepted tot WET
Username; Nitraat.
ook al accepted tot WET
We kennen wel een nitraat bommetje gebruiken!
Den onderste! Twas even zoeken, maar als je t ziet....dan mét (mayo/logo) graag.
Trouwens, goed gedaan - dat doe jij heel soepel!
Trouwens, goed gedaan - dat doe jij heel soepel!
Ik ga voor de bovenste. De eerste dus waarop truks staan 
Ik zie toch liever de onderbumper geheel in het geel net als de zijskirt.
Ik zie toch liever de onderbumper geheel in het geel net als de zijskirt.
[ Voor 17% gewijzigd door Mils op 17-10-2010 17:33 ]
De bovenste is inderdaad meer.... uhm... af.
Ik zeg ook de bovenste, die onderbumper in het geel is mooier.Moet je niet je post editten nadat mensen er op reageren
De eerste dus 
Die van The Maxter vind ik ook nog steeds gaaf trouwens, maar we heten al een tijdje geen Western European Trucking meer
Het zal voor die wannabee een tegenvaller zijn dat de contracten niet verlopen, dat is een hoogtepuntje waar hij echt naar toe leeft zo te zien
Die van The Maxter vind ik ook nog steeds gaaf trouwens, maar we heten al een tijdje geen Western European Trucking meer
Het zal voor die wannabee een tegenvaller zijn dat de contracten niet verlopen, dat is een hoogtepuntje waar hij echt naar toe leeft zo te zien
[ Voor 33% gewijzigd door Marzman op 17-10-2010 17:17 ]
/▌
Zolang wij dat maar stil houden op de CB, anders krijgen we weer een aanklacht tegen ons wegens het opzettelijk gebruik maken van bugs in het spel....Marzman schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 16:51:
[s]

Daar hebben ze het al over in hun eigen cb...wegens het opzettelijk gebruik maken van bugs in het spel....
[ Voor 46% gewijzigd door Bjornski op 17-10-2010 22:16 ]
Maarja dan hadden de ontwikkelaars die bugs er maar uit moeten halen. Nu is het gewoon een feature ipv een bug 
Goedemorgen trouwens.
Goedemorgen trouwens.
Hebben jullie ook deze ontvangen?
Ik heb gewoon terug gestuurd 'ok, cool'To: King Hendro From: Wannabee 10/17/2010 10:37:04 PM
Subject: MTA
were growing fast!!!!!!!!!!!!!! Well be coming back fast!!!!!!!!
[ Voor 10% gewijzigd door Sir_Hendro op 18-10-2010 10:28 ]
Ze zijn bij MTA wel druk aan het werven momenteel.
Ik heb het idee dat het aantal active drivers best wel is gestegen, en het verschil in geld wordt vlgs mij ook weer kleiner.
PS: Wie doet dat nog meer, Rotterdam-Brussel in één leg? Ik heb het nu al een paar keer gedaan en nog steeds geen bekeuring gehad (zelf doen op eigen risico dus he
).
Ik heb het idee dat het aantal active drivers best wel is gestegen, en het verschil in geld wordt vlgs mij ook weer kleiner.
PS: Wie doet dat nog meer, Rotterdam-Brussel in één leg? Ik heb het nu al een paar keer gedaan en nog steeds geen bekeuring gehad (zelf doen op eigen risico dus he
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Ik krijg een beetje het idee dat ze drivers van Eagle krijgen.
P.S. Ik heb gister voor het eerst (eerder kon de truck nog niet zo hard) Rotterdam-Brussel ook in 1 leg gedaan en ook zonder bekeuring.
P.S. Ik heb gister voor het eerst (eerder kon de truck nog niet zo hard) Rotterdam-Brussel ook in 1 leg gedaan en ook zonder bekeuring.
[ Voor 52% gewijzigd door Domdo op 18-10-2010 10:49 ]
Ik zat eraan te denken om het te doen maar vanwege de grote lading bad luck die ik net achter de rug heb besloot ik het toch maar in 2 FP te doen.Arjan A schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:40:
PS: Wie doet dat nog meer, Rotterdam-Brussel in één leg? Ik heb het nu al een paar keer gedaan en nog steeds geen bekeuring gehad (zelf doen op eigen risico dus he).
Ik twijfel steeds, maar durf het niet 
MTA heeft inderdaad een stuk of 20 meer active drivers dan eind vorige week en de ledger stijgt ook nog steeds, misschien moeten wij ook meer gaan werven?
MTA heeft inderdaad een stuk of 20 meer active drivers dan eind vorige week en de ledger stijgt ook nog steeds, misschien moeten wij ook meer gaan werven?
[ Voor 66% gewijzigd door Mad Marty op 18-10-2010 11:11 ]
Rail Away!
We lopen nog steeds uit op MTA 
Maar als iemand nieuwe drivers wil recruiten, ik had ooit een firefox extentie waarmee je kolommen in html kon selecteren op een manier zoals die in excell kan wat handig is om namen op een pagina met nieuwe drivers te kopieren om ze een bericht te sturen hoe geweldig we zijn (kan je dan zo in het veld cc plakken). Ik weet niet meer hoe het precies heet, maar ik denk dat ik die nog wel terug kan vinden.
Maar als iemand nieuwe drivers wil recruiten, ik had ooit een firefox extentie waarmee je kolommen in html kon selecteren op een manier zoals die in excell kan wat handig is om namen op een pagina met nieuwe drivers te kopieren om ze een bericht te sturen hoe geweldig we zijn (kan je dan zo in het veld cc plakken). Ik weet niet meer hoe het precies heet, maar ik denk dat ik die nog wel terug kan vinden.
/▌
Iceage heeft z'n beklag al gedaan in het bug forum dat WET hierdoor op de 5e plaats blijft en bewust grote contracten neemt. Het is en blijft een kleuter.Bjornski schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:16:
[...]
Daar hebben ze het al over in hun eigen cb...
Niet geheel onterecht imo.spacemouse schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:42:
[...]
Iceage heeft z'n beklag al gedaan in het bug forum dat WET hierdoor op de 5e plaats blijft en bewust grote contracten neemt. Het is en blijft een kleuter.
Al zou het netter zijn om over die bug te klagen ipv ons daarmee een oor aan proberen te naaien
Ok, maar wat kunnen hiervan de concequenties zijn voor ons? Het is namelijk een bekende bug en daartegen is nog geen actie ondernomen. In mijn opinie kunnen ze ons daarvoor niet straffen?
[ Voor 4% gewijzigd door Mils op 18-10-2010 16:48 ]
Ik kies ook voor de gehele gele Truck, met de meerkleuren truckjes.
Even over het niet halen van het contract.
Persoonlijk vind ik dat je moet proberen gewoon het contract te halen. Als we allemaal op bugs gaan spelen gaat de aardigheid er snel af. Ik hoop dat de bug gewoon snel gefixed wordt.
Tevens vind ik dat we moeten stoppen met dat kinderachtige heen en weer schreeuwen. Laat MTA gewoon in hun sop gaar koken. Als we niet uitkijken loopt dit uit de hand en zullen veel "serieuze" truckzers de game gaan verlaten. (ik ben de puberteit al een tijdje ontgroeit, en ik heb het idee dat juist de grootste MTA-schreeuwer daar zelf nog midden in zit.)
Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH
Volledig mee eens. Cobra heeft al geroepen dat het niet negeren van MTA best wel eens gevolgen zou kunnen hebben voor de drivers. We worden er ook als company flink slechter van als drivers dat doen. Dat zie je ook bij MTA, die zijn gewoon een paar dagen hun VP kwijt geweest, die ook voor hun veel biedt op contracten.Tevens vind ik dat we moeten stoppen met dat kinderachtige heen en weer schreeuwen. Laat MTA gewoon in hun sop gaar koken. Als we niet uitkijken loopt dit uit de hand en zullen veel "serieuze" truckzers de game gaan verlaten.
Kortom negeer MTA compleet! (ook op onze eigen CB) Dat houdt het spel leuk.
Ik ben het trouwens ook eens met je opmerking over de contracten. Spelen op bugs maakt het snel een stuk minder leuk en een stuk minder sociaal.
Eens met bovenstaanden ^^
Wat betreft contracten: we hebben toen op die twee grote contracten geboden, omdat er voor de rest niet veel soeps tussen zat. Die situatie is dus min of meer uit nood geboren. Normaliter houden wij als CMs rekening met het halen van een contract in de tijd die er voor staat (ook omdat ze het ineens in de bol kunnen krijgen om die bug te fixen
). Dat Iceage daar nu over begint te zeuren, is gewoon omdat-ie ons probeert zwart te maken, waarschijnlijk was het hem anders niet eens opgevallen.
Overigens, vandaag niets aansluitends bij de twee grote contracten. Als bier klaar is blijven we dus gewoon de volgende route rijden: Aarhus - Bordeaux (milk) - Zurich OF Brussel (iets) - Stockholm (gems) - Aarhus (iets)
Wat betreft contracten: we hebben toen op die twee grote contracten geboden, omdat er voor de rest niet veel soeps tussen zat. Die situatie is dus min of meer uit nood geboren. Normaliter houden wij als CMs rekening met het halen van een contract in de tijd die er voor staat (ook omdat ze het ineens in de bol kunnen krijgen om die bug te fixen
Overigens, vandaag niets aansluitends bij de twee grote contracten. Als bier klaar is blijven we dus gewoon de volgende route rijden: Aarhus - Bordeaux (milk) - Zurich OF Brussel (iets) - Stockholm (gems) - Aarhus (iets)
Rail Away!
Zie het niet als iets persoonlijks hoor. Ik denk dat jullie prima contracten binnen halen en af en toe zullen we een keer een contract niet halen. We hebben vaker tezamen zitten rekenen halen we het lopende contract wel of halen we hem niet, dat vind ik juist een van de leuke dingen van dit spel. Dat de bug erin zit daar kunnen we niets aan doen, laten we hopen dat hij snel gefixt wordt. (maar na de 20ste please.Mad Marty schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:58:
Wat betreft contracten: we hebben toen op die twee grote contracten geboden, omdat er voor de rest niet veel soeps tussen zat. Die situatie is dus min of meer uit nood geboren. Normaliter houden wij als CMs rekening met het halen van een contract in de tijd die er voor staat (ook omdat ze het ineens in de bol kunnen krijgen om die bug te fixen). Dat Iceage daar nu over begint te zeuren, is gewoon omdat-ie ons probeert zwart te maken, waarschijnlijk was het hem anders niet eens opgevallen.
Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH
Die bug haalt wel een stuk gameplay weg, meer companies klagen daarover. Als ze hem fixen hebben we gewoon pech en krijgen we twee flinke boetes, maar het lijkt me sterk dat dit net nu gebeurd (iets met lage prio voor Jolt
)
Iceage is gewoon kinderachtig bezig, klaag dan over de contractenbug ipv steeds met onzin meldingen te komen over een company die je ingehaald heeft (alles waar hij mee gekomen is vorige week is afgewezen, hij is gewoon pissed omdat hij een ban van 4 dagen gehad heeft)
[edit]Iceage zijn melding bekeken en het valt me mee eigenlijk. Het staat ook gewoon in het bugsgedeelte dus feitelijk is het ook een bugmelding (ook al was die hem anders niet opgevallen of is die hem wel opgevallen maar vind hij het nu pas de moeite er over te posten). Zijn woordgebruik is ook netter als voor de ban.
Iceage is gewoon kinderachtig bezig, klaag dan over de contractenbug ipv steeds met onzin meldingen te komen over een company die je ingehaald heeft (alles waar hij mee gekomen is vorige week is afgewezen, hij is gewoon pissed omdat hij een ban van 4 dagen gehad heeft)
[edit]Iceage zijn melding bekeken en het valt me mee eigenlijk. Het staat ook gewoon in het bugsgedeelte dus feitelijk is het ook een bugmelding (ook al was die hem anders niet opgevallen of is die hem wel opgevallen maar vind hij het nu pas de moeite er over te posten). Zijn woordgebruik is ook netter als voor de ban.
[ Voor 24% gewijzigd door Marzman op 18-10-2010 23:12 ]
/▌
Tsja, ik heb eendrie vier
woorden: Appliances naar Las Vegas. Even in de gaten houden of ze die halen, maar anders zal ik dat misschien even subtiel melden in dat topic
Rail Away!
2 contracten naar Las Vegas met een dag verschil ertussen, 560 loads. Ik denk dat ze deze wel halen, ze rijden ook helemaal geen routes zo te zien.
/▌
Contract update:
Milk:
- 145 van 192 uur voorbij
- 248 loads van 405 gedaan
- 1,710344827 loads/uur = 328 loads na 192 uur.
Gems:
- 263 loads van 412 gedaan
- 1,813793103 loads/uur = 348 loads na 192 uur.
Beer is gecovered.
Voor de route zonder beer. Gems ophalen in Lyon tot donderdag 07:00 uur!~
En voor mij ook deze:
Milk:
- 248 loads van 405 gedaan
- 1,710344827 loads/uur = 328 loads na 192 uur.
Gems:
- 263 loads van 412 gedaan
- 1,813793103 loads/uur = 348 loads na 192 uur.
Beer is gecovered.
Voor de route zonder beer. Gems ophalen in Lyon tot donderdag 07:00 uur!~
En voor mij ook deze:

@MadMarty&Marzman: recruten - kwas even verbaasd. Doe mijn n lol en kijk even op onze ViewMyCompany en kijk bij FullMembersViews. Wanneer je de pagina's doorscrolt zul je zien dat er de laatste weken een sterke influx aan nieuwe drivers is. Die bovendien bijna allemaal zeer actief rijden.
En hoe denk je dat dat komt?
Precies, de HR-managers hebben, in overleg met cobra, de taken verdeelt. Ik doe met name nwe drivers benaderen (zonder firefox). Bovendien worden de nieuwe drivers ook 'begeleidt'.
We zijn dit begonnen ruim voordat de clash met MTA er aan zat te komen, met als doel voldoende momentum te kunnen creëren. Overigens, er vonden en vinden nog meer 'acties' plaats. Wanneer je de FullMembersView van o.a. MTA en Xtreme leest, zie je dat zij onze actie hebben erkent. En dus ook zeer actief zijn geworden.
Iceage/Wannabee reacties zijn dus niet alleen te herleiden naar 'CB-gebots', maar zijn uitingen van een mate van falen.
Ik vind het leuk nieuwe drivers te werven. En spendeer daar heel wat tijd aan. Wat mij betreft kan een extensie zeker gebruikt worden. Laat je me weten wanneer ik ermee kan stoppen?
Enne, alles in goede harmonie he?!
En hoe denk je dat dat komt?
Precies, de HR-managers hebben, in overleg met cobra, de taken verdeelt. Ik doe met name nwe drivers benaderen (zonder firefox). Bovendien worden de nieuwe drivers ook 'begeleidt'.
We zijn dit begonnen ruim voordat de clash met MTA er aan zat te komen, met als doel voldoende momentum te kunnen creëren. Overigens, er vonden en vinden nog meer 'acties' plaats. Wanneer je de FullMembersView van o.a. MTA en Xtreme leest, zie je dat zij onze actie hebben erkent. En dus ook zeer actief zijn geworden.
Iceage/Wannabee reacties zijn dus niet alleen te herleiden naar 'CB-gebots', maar zijn uitingen van een mate van falen.
Ik vind het leuk nieuwe drivers te werven. En spendeer daar heel wat tijd aan. Wat mij betreft kan een extensie zeker gebruikt worden. Laat je me weten wanneer ik ermee kan stoppen?
Enne, alles in goede harmonie he?!
Ok, goed dat jullie volle bak aan het recruiten zijn
Ik zag wel de berichtjes op de CB over de nieuwe drivers maar wist verder niet hoe dat kwam 
De extentie die ik bedoelde heet: Dafizilla Table2Clipboard, https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1852/ . Het gaat daarmee niet volledig automatisch maar je hoeft dan niet de drivernamen een voor een te kopieren maar je kan dan de hele kolom selecteren (of cellen uit de kolom) en zo gemakkelijk kopieeren.
De extentie die ik bedoelde heet: Dafizilla Table2Clipboard, https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1852/ . Het gaat daarmee niet volledig automatisch maar je hoeft dan niet de drivernamen een voor een te kopieren maar je kan dan de hele kolom selecteren (of cellen uit de kolom) en zo gemakkelijk kopieeren.
/▌
nadeel is wel dat we ons enkel op european drivers richten, dus er moet nog steeds gefilterd worden...
edit: credits voor sas, hij doet het leeuwendeel van het werk. en dat met veel inzet en passie!
edit: credits voor sas, hij doet het leeuwendeel van het werk. en dat met veel inzet en passie!
[ Voor 32% gewijzigd door ralph075 op 19-10-2010 20:51 ]