Veel plezier ermee!Damasta schreef op maandag 31 mei 2010 @ 21:46:
Ik heb de Desire vandaag ontvangen van Vodafone!
haha thx. Is wel even wennen vergeleken met mijn oude slome diamond. Iedereen veel succes met het zsm krijgen van de Desire. Prachtig apparaat.
Ik ben nu al een tijd bezig met verlengen, maar VF werkt niet echt mee 
De eerste keer hadden ze twee toestellen op mijn verlenging gezet, een gratis en eentje voor 479 euro. Dat kon niet gewijzigd worden, de verlenging moest geannuleerd worden. Na een paar dagen bleek dat de annulering niet goed doorgegeven was en hebben ze het nog een keer gedaan. Weer een aantal dagen later bleek dat ze maar 1 jaar teruggedraaid hadden, dus ik moest nog een keer wachten. Enkele dagen later: de annulering van het tweede jaar was niet goed verwerkt. Nu moet ik nog weer wachten, wat een toko zeg.
Een voorwaarde voor verlenging was dat ik mijn toestel in de eerste week van juni zou krijgen, dat heeft de medewerker van VF expliciet op band laten zetten. Nou, dat gaan we zo echt niet meer halen...
De eerste keer hadden ze twee toestellen op mijn verlenging gezet, een gratis en eentje voor 479 euro. Dat kon niet gewijzigd worden, de verlenging moest geannuleerd worden. Na een paar dagen bleek dat de annulering niet goed doorgegeven was en hebben ze het nog een keer gedaan. Weer een aantal dagen later bleek dat ze maar 1 jaar teruggedraaid hadden, dus ik moest nog een keer wachten. Enkele dagen later: de annulering van het tweede jaar was niet goed verwerkt. Nu moet ik nog weer wachten, wat een toko zeg.
Een voorwaarde voor verlenging was dat ik mijn toestel in de eerste week van juni zou krijgen, dat heeft de medewerker van VF expliciet op band laten zetten. Nou, dat gaan we zo echt niet meer halen...
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Vanochtend nog met VF gesproken om te vragen waar me toestel blijft.
Ze zeggen dat ze nu genoeg op voorraad hebben om alle orders uit te leveren. En hebben nu zelfs nog 200 stuks op voorraad, morgen wordt het verzonden. Tevens vertelde de beste man dat ze morgen nog eens 400 stuks voorraad binnenkrijgen. Als je dan vraagt waarom mensen die 3 weken later dan mij een order plaatsen al wel iets ontvangen hebben dan komt er niks zinnigs uit...
Dus is morgen de grote dag?...
Ze zeggen dat ze nu genoeg op voorraad hebben om alle orders uit te leveren. En hebben nu zelfs nog 200 stuks op voorraad, morgen wordt het verzonden. Tevens vertelde de beste man dat ze morgen nog eens 400 stuks voorraad binnenkrijgen. Als je dan vraagt waarom mensen die 3 weken later dan mij een order plaatsen al wel iets ontvangen hebben dan komt er niks zinnigs uit...
Dus is morgen de grote dag?...
Mij is gisterenavond hetzelfde gemeld. Het is nu wachten op het nummerbehoud voordat ze uitleveren...
Nou, het lijkt gelukt te zijn. Volgens de medewerker komen er inderdaad morgen nieuwe toestellen binnen en zou ik binnen 5-7 dagen het toestel binnen moeten hebben. We wachten af.P_de_B schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:57:
Ik ben nu al een tijd bezig met verlengen, maar VF werkt niet echt mee
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Voor diegenen die net als ik bij Hi een Desire hebben besteld maar nu kampen met leveringsproblemen:
Zoals ik gister postte werd me toegezegd dat er een afdeling was die me voor half 5 smiddags een verwachtte leveringsdatum kon geven i.p.v. "Over [x] aantal dagen"
Net even tijdens de lunch met Hi gebeld en inderdaad, de verwachtte leverings datum voor de Desire volgens de medewerkster aan de telefoon is Dinsdag 8 Juni.
Dus, Hi klanten, verwacht volgende week vanaf woensdag gebeld te worden! (Mits de toestellen dan inderdaad op tijd bij Hi op voorraad zijn).
Let op, voor diegenen die niet zolang kunnen wachten en wellicht liever een andere mogelijkheid willen: er werd me aangeboden om mijn toestel keuze te wijzigen, deze optie heb ik even aangenomen om te kijken wat ze nog meer in de aanbieding hadden (Wellicht een N900 die niet op de site staat) echter toen ik eenmaal doorverbonden werd flipte mijn telefoon hem en kreeg ik static, dus helaas kan ik niet meer info geven dan dat.
Wat mij betreft wacht ik wel die week af, Ik wil de Desire echt hebben
Zoals ik gister postte werd me toegezegd dat er een afdeling was die me voor half 5 smiddags een verwachtte leveringsdatum kon geven i.p.v. "Over [x] aantal dagen"
Net even tijdens de lunch met Hi gebeld en inderdaad, de verwachtte leverings datum voor de Desire volgens de medewerkster aan de telefoon is Dinsdag 8 Juni.
Dus, Hi klanten, verwacht volgende week vanaf woensdag gebeld te worden! (Mits de toestellen dan inderdaad op tijd bij Hi op voorraad zijn).
Let op, voor diegenen die niet zolang kunnen wachten en wellicht liever een andere mogelijkheid willen: er werd me aangeboden om mijn toestel keuze te wijzigen, deze optie heb ik even aangenomen om te kijken wat ze nog meer in de aanbieding hadden (Wellicht een N900 die niet op de site staat) echter toen ik eenmaal doorverbonden werd flipte mijn telefoon hem en kreeg ik static, dus helaas kan ik niet meer info geven dan dat.
Gisteren bericht gekregen dat de Desire verstuurd zou worden. Vandaag is het nummer al overgezet (oude sim werkt niet meer). Hoop dat de phone thuis op me ligt te wachtenD-Orange schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 12:38:
[...]
Lucky bastard.
Ik heb een dag eerder aangevraagd met nummerbehoud bij GSMWeb. Dinsdag een ontvangstbevestiging gekregen, maar sindsdien is het stil. Ik ga van SimYo (prepaid, KPN) naar Vodafone (200, 1 jaar). Schijnbaar duurt dat langer...
Het porteren heeft dus 5 werkdagen geduurd. Verder vlot verlopen...
Ik heb net mijn Desire opgehaald.
In het menu heb ik wel een Vodafone instelling gevonden, dus branded ?
Aan de buitenkant is niets te vinden van Vodafone.
Wel een erg gaaf toestel.
In het menu heb ik wel een Vodafone instelling gevonden, dus branded ?
Aan de buitenkant is niets te vinden van Vodafone.
Wel een erg gaaf toestel.
[ Voor 30% gewijzigd door vndk op 01-06-2010 16:13 ]
http://www.gsmweb.nl/forms/vf012.htm
Iemand bekend met die site? Ik zit er aan te denken dat B+S+W 200 abonnement te nemen(1jarig).
Iemand bekend met die site? Ik zit er aan te denken dat B+S+W 200 abonnement te nemen(1jarig).
Heb ik dus ook gedaan via gsmweb. Het langst duurde de nummerportering (5 dagen). Maar ik heb dus ook al van iemand gelezen waarbij de portering binnen een dag was geregeld.q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:23:
http://www.gsmweb.nl/forms/vf012.htm
Ze lijken het gewoon vlot te kunnen afhandelen....
Is het mogelijk om een bestelling te annuleren als deze vertraagd is door Hi?
If not, dan wacht ik nog eventjes
Op deze pagina kan je lezen hoe je je bestelling kan annuleren. Er staat geen info op over enige voorwaarden en in de algemene voorwaarden kan ik geen melding viden over annulering van een bestelling, lijkt me dat het gewoon mogelijk zou moeten zijn.Uchiha1911 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:20:
Is het mogelijk om een bestelling te annuleren als deze vertraagd is door Hi?
Mocht je een andere toestel willen ipv de Desire, bel de klantenservice even op, ze kunnen dat telefonisch regelen en anders veel geluk met de Desire via een andere manier te krijgen natuurlijk
Persoonlijk wacht ik het even af, jammerlijk van de wachttijd maargoed, ik heb er vertrouwen in dat het volgende week goed komt.
Maandag mijn vodafone abbo verlengd bij algebeld i.c.m de desire, vandaag dinsdag melding dat hij verzonden is... lol.... :-)
Verwijderd
Bedankt voor de informatie. Ik denk dat ik ook nog even een weekje wacht, annuleren is ook zo'n gedoe.GenjiBlade schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 12:27:
Voor diegenen die net als ik bij Hi een Desire hebben besteld maar nu kampen met leveringsproblemen:
Ik ben van plan mijn Vodafone abbo te verlengen i.c.m. een Desire. Mijn abbo loopt op 4 september af. Als ik de verlenging morgen afsluit, wanneer gaat hij dan in? Ik heb met deze vraag al naar Vodafone en PDAshop.nl gebeld, maar ze zeggen allemaal iets anders
Weet je dit 100% zeker? Want de medewerker van Vodafone vertelde me dat hij bij aanvraag meteen in gaat.m3power schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:44:
5 september
Mijn ervaring is dat op de dag dat je huidige abonnement afloopt, je dezelfde dag nog met je nieuwe provider kan bellen. Hierbij ging ik van Vodafone naar Hi, samen met nummerbehoud. Ik moet hier bij zeggen dat Hi de opzegging van mijn oude abo had geregeld. (zoals je bij iedere bestelling kan invullen bij nummerbehoud)kavish schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:19:
Ik ben van plan mijn Vodafone abbo te verlengen i.c.m. een Desire. Mijn abbo loopt op 4 september af. Als ik de verlenging morgen afsluit, wanneer gaat hij dan in? Ik heb met deze vraag al naar Vodafone en PDAshop.nl gebeld, maar ze zeggen allemaal iets anders
Bij mij was het 2uur onbereikbaar, erna nieuwe provider!
Oké.LogiZ5500 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:57:
[...]
Mijn ervaring is dat op de dag dat je huidige abonnement afloopt, je dezelfde dag nog met je nieuwe provider kan bellen. Hierbij ging ik van Vodafone naar Hi, samen met nummerbehoud. Ik moet hier bij zeggen dat Hi de opzegging van mijn oude abo had geregeld. (zoals je bij iedere bestelling kan invullen bij nummerbehoud)
Bij mij was het 2uur onbereikbaar, erna nieuwe provider!
Alleen ik stap niet over van provider, ik blijf bij Vodafone. Waarschijnlijk verschilt dat dan (hoop het!).
Anders zit ik 3 maanden zonder mobiel internet
Als je bijvoorbeeld van hi naar vodafone gaat dan gaat je vodafone abo direct in en heb je totdat je hi afloopt even dubbele kosten. Maar omdat je verlengt gaan de 12 of 24 maanden extra pas in na de datum dat je contract zou aflopen. Je toestel kan je al wel direct krijgen. En voor die 3 maanden kan je natuurlijk je internetblox inschakelen!kavish schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:51:
[...]
Weet je dit 100% zeker? Want de medewerker van Vodafone vertelde me dat hij bij aanvraag meteen in gaat.
[ Voor 7% gewijzigd door m3power op 01-06-2010 19:40 ]
Wat is voor de meesten eigenlijk de reden om de Desire boven de Milestone te verkiezen?
Ik zie verdomd weinig voordelen voor een toestel wat duurder is.
Nu je zelf de milestone ook makkelijk kan overclocken, valt dat zelf ook weg.
-UiterlijkSinned123 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:41:
Wat is voor de meesten eigenlijk de reden om de Desire boven de Milestone te verkiezen?
-Sense
-Updates van HTC (hoef je van Motorola niet te verwachten)
Dit zijn de dingen waarom ik hem boven de Milestone verkies:)
[ Voor 7% gewijzigd door Brutes op 01-06-2010 19:48 ]
Als je je abo bij vodafone vandaag verlengt gaat je abo officieel in op de datum dat je oude contract afloopt in jou geval 4 september dus tellen vanaf die datum ook de 1 of 2 jaar. In de praktijk wordt je abo al redelijk snel (vaak binnen 1 dag) omgezet naar de nieuwe vorm. Dus als je een internetbundel erbij hebt gepakt wordt dat ook aangezet. Ik werk zelf in een telefoonwinkel en bel meestal eventjes naar vodafone om het voor de klant om te zetten zodat je ook direct kan internetten.kavish schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:19:
Want de Hero heeft de langverwachte 2.1 update natuurlijk allang ontvangen terwijl Milestone-gebruikers nog ongeduldig aan het wachten zijn. Oh wacht, het is precies andersom.kavish schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:47:
[...]
-Updates van HTC (hoef je van Motorola niet te verwachten)
Dit zijn de dingen waarom ik hem boven de Milestone verkies:)
Maar je kunt de Hero en de Milestone in dat opzicht niet vergelijken, omdat de Milestone een veel nieuwer toestel is.MarcoC schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:00:
[...]
Want de Hero heeft de langverwachte 2.1 update natuurlijk allang ontvangen terwijl Milestone-gebruikers nog ongeduldig aan het wachten zijn. Oh wacht, het is precies andersom.
Het was niet mijn bedoeling om een flamewar te organiseren hoor.
Voor mij was de reden om voor de milestone te kiezen puur voor de bouwkwaliteit en het toetsenbord.
De updates komen vaak toch wel via het grijze circuit.
Voor mij was de reden om voor de milestone te kiezen puur voor de bouwkwaliteit en het toetsenbord.
De updates komen vaak toch wel via het grijze circuit.
In de kortere tijd dat de Milestone uit is heeft hij al twee updates gehad (2.0.1 en 2.1), de Hero heeft er geen één gehad (op een update na in het begin, maar dat was een bugfix). Het maakt mij allemaal niet uit, maar ik vind het gewoon nogal vreemd om HTC te kiezen vanwege de updateskavish schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:19:
[...]
Maar je kunt de Hero en de Milestone in dat opzicht niet vergelijken, omdat de Milestone een veel nieuwer toestel is.
Je hoeft geen 3 maanden met je nieuwe mobiel zonder internet te zitten.kavish schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:01:
[...]
Oké.
Alleen ik stap niet over van provider, ik blijf bij Vodafone. Waarschijnlijk verschilt dat dan (hoop het!).
Anders zit ik 3 maanden zonder mobiel internet
Voor de laatste paar maanden van je abo kun je ook gewoon internet erbij 'krijgen' tegen betaling.
Blox kan je aanzetten wanneer je maar wilt, dus ook voor de periode dat je contract nog loopt.
Bel gewoon met Vodafone, zij zullen je wel vertellen dat ook voor de laatste maanden van je contract, ook gewoon internet kan krijgen.
Verwijderd
Blox kan je aanzetten wanneer je maar wilt, dus ook voor de periode dat je contract nog loopt.
Bel gewoon met Vodafone, zij zullen je wel vertellen dat ook voor de laatste maanden van je contract, ook gewoon internet kan krijgen.
[/quote]
Dat hoopte ik ook te kunnen doen, maar dit geldt helaas niet als je een Vodafone Scherp sim-only hebt zoals ik. Daar kwam ik net achter. Dat is dus echt balen want als ik mijn Desire ontvang moet ik 3 maanden wachten voordat mijn nieuwe abo ingaat, dus voorlopig nog geen mobiel internet voor mij....grrr
[/quote]
Dat hoopte ik ook te kunnen doen, maar dit geldt helaas niet als je een Vodafone Scherp sim-only hebt zoals ik. Daar kwam ik net achter. Dat is dus echt balen want als ik mijn Desire ontvang moet ik 3 maanden wachten voordat mijn nieuwe abo ingaat, dus voorlopig nog geen mobiel internet voor mij....grrr
Verwijderd
Ik wil de desire binnenkort gaan bestellen. Bij BC kan het met een 150 abbo en gratis toestel, stuk beter dan alle andere sites, waar ik een duurder abbo moet nemen voor een gratis toestel!
Bruin staat op voorraad en zilver staat op niet op voorraad. Ben nog aan het twijfelen welke uitvoering ik zal kiezen. Ben ook benieuwd hoe lang het nu gaat duren, als ik hier de topic zo volg, weet ik nog niet hoe snel ik hem binnen zal hebben!
Bruin staat op voorraad en zilver staat op niet op voorraad. Ben nog aan het twijfelen welke uitvoering ik zal kiezen. Ben ook benieuwd hoe lang het nu gaat duren, als ik hier de topic zo volg, weet ik nog niet hoe snel ik hem binnen zal hebben!
Heb gister de HTC Desire besteld bij de online hi shop. Met het standaard 30 euro per maand abonnement. + Eindeloos sms bundel en internet.
Volgens track and trace is hij zo straks afgeleverd
Terwijl er 5-10 dagen levertijd op de site staat
Misschien krijg ik wel een special treatment door mijn leuke telefoonrekeningen van afgelopen zomer 
Dus voor de gene die hem willen bestellen maar afgeschrikt zijn door de 5-10 dagen levertijd van de hi.nl site. Of de site is niet geupdate of ik heb gewoon mazzel. Maar hij is leverbaar.
Om nog even over het ingaan van abos. Mijn abonnement is direct ingegaan na plaatsing van de bestelling. Dus ik heb nu blijkbaar internet op mijn n95
Overigens voor de hi gebruikers; niet vergeten je sms verdubbelaar aan te zetten na het verlengen van je abo. Kan je kostbare smsjes kosten
Volgens track and trace is hij zo straks afgeleverd
Dus voor de gene die hem willen bestellen maar afgeschrikt zijn door de 5-10 dagen levertijd van de hi.nl site. Of de site is niet geupdate of ik heb gewoon mazzel. Maar hij is leverbaar.
Om nog even over het ingaan van abos. Mijn abonnement is direct ingegaan na plaatsing van de bestelling. Dus ik heb nu blijkbaar internet op mijn n95
[ Voor 42% gewijzigd door Proqzor op 02-06-2010 12:20 ]
...wat...Proqzor schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:16:
Heb gister de HTC Desire besteld bij de online hi shop. Met het standaard 30 euro per maand abonnement. + Eindeloos sms bundel en internet.
Volgens track and trace is hij zo straks afgeleverdTerwijl er 5-10 dagen levertijd op de site staat
Misschien krijg ik wel een special treatment door mijn leuke telefoonrekeningen van afgelopen zomer
Haddem zondag besteld, zelfde abbo en extra's. Status staat nogsteeds op Geen Voorraad en de hi Helpdesk zegt dat er 8 Juni (volgende week dinsdag) Pas weer voorrad is. Ook user Uchiha1911 moet wachten tot er weer voorraad is...
Dus, of je hebt idd mazzel en dan petje af, veel plezier straks
Of, Hi is minder lief aan het doen met nieuwe klanten...
Net even naar PDAshop gebeld. Hij vertelde me dat hij uiterlijk vrijdag een grote lading zilveren Desire's verwacht!
Net naar Vodafone gebeld wanneer ik mijn toestel krijg. De medewerker had goed nieuws volgens hem, want de toestellen waren net binnen, dus ik zou het toestel binnen een week ontvangen. Gaat de bel vijf minuten later, staat GLS al met een pakketje voor de deur! Lekker communicatie dus bij vodafone ;-)
[ Voor 3% gewijzigd door m3power op 02-06-2010 14:06 ]
Gisteren kwam de koerier van GSMeasy voor de levering van de Desire met Wii. Maar omdat ze mijn bankpas niet mocht gebruiken (zakelijk), annuleren ze mijn gehele bestelling maar
. Sinds 20 april heb ik op GSMeasy gewacht en nu geven ze mij niet eens de mogelijkheid om een andere bankrekening nummer te gebruiken.
Kun je ook een Desire SILVER bestellen via PDA Shop? Bij de 'bruine' versie kun je tal van abonnementen 'meebestellen', maar bij de silver niet? Maw: is deze alléén los verkrijgbaar?kavish schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:47:
Net even naar PDAshop gebeld. Hij vertelde me dat hij uiterlijk vrijdag een grote lading zilveren Desire's verwacht!
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Verwijderd
Vertrouw maar niet op die site..ik heb 22 mei besteld en toen stond hij ook op voorraad, wat nadat ik erachter aan gebeld had niet waar bleek te zijn...gisteren nogmaals gebeld, maar nog steeds niet op voorraad. Ze konden het niet zo snel aanpassen op de site zeiden ze. Wat raar is, omdat de zilvere versie elke dag wisselt van 'op voorraad' naar 'niet op voorraad'....Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:53:
Ik wil de desire binnenkort gaan bestellen. Bij BC kan het met een 150 abbo en gratis toestel, stuk beter dan alle andere sites, waar ik een duurder abbo moet nemen voor een gratis toestel!
Nog meer mensen die hem online besteld hebben bij Vodafone maar al lang niks gehoord hebben? Hij staat al zeker een maand als "niet op vooraad" op de site
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Pas wel op. Het abbo gaat direct in, MAAR als je meer dan 28.09 euro beltegoed over hebt, dan ben je het verschil kwijt. Dat zeggen ze er niet bij, dat staat nergens vermeld, maar is me telefonisch na klacht medegedeeld. Heb nu een fax gestuurd dat ik het verschil terug verwacht (danwel in factuurvermindering, danwel ophoging van beltegoed). Wanneer de Desire komt, weet ik niet, heb net vanochtend verlengd en is me medegedeeld: 5 tot 10 werkdagen levertijd.kavish schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:19:
Oké bedankt.Guidance schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:30:
[...]
Pas wel op. Het abbo gaat direct in, MAAR als je meer dan 28.09 euro beltegoed over hebt, dan ben je het verschil kwijt. Dat zeggen ze er niet bij, dat staat nergens vermeld, maar is me telefonisch na klacht medegedeeld. Heb nu een fax gestuurd dat ik het verschil terug verwacht (danwel in factuurvermindering, danwel ophoging van beltegoed). Wanneer de Desire komt, weet ik niet, heb net vanochtend verlengd en is me medegedeeld: 5 tot 10 werkdagen levertijd.
Ik laat wel wat weten als ik hem binnen heb
Ik heb hem binnen!
Prachtig ding, was al het wachten waard.
Prachtig ding, was al het wachten waard.
Kreeg net een mail van PDAshop dat ze een foutje hebben gemaakt. Hij wordt pas 9 juni verwacht i.p.v. 4 juni
Heb vandaag via Hi de Desire besteld. Kreeg ook helaas een mailtje met dit erin:
Wordt dus nog een weekje wachten helaasHet bestelde artikel is helaas tijdelijk niet op voorraad. Het zal daarom langer duren, voordat we je bestelling kunnen afleveren.
Reality is wrong. Dreams are for real
Verwijderd
Nou, vandaag besteld bij BC, de bruine icm VF 150BSW. Ik zal laten weten als ik hem binnen heb, ben benieuwd!
Verwijderd
Is hij er inmiddels al?PolluxDKB schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:38:
[...]
Mijne mag klaar in het magazijn en wordt binnen enkele dagen bij de winkel afgeleverd bij BC
Ik kreeg net weer een teken van leven van BelCompany, laatste teken was 25 mei alweer..
Nu het bericht dat de bestelling in behandeling is....zal mij benieuwen..
Nog meer mensen die op BelCompany wachten?
Jeuj ik heb hem! Was vandaag maar eens naar de Vodafone Store gegaan om te vragen waar tie bleef, hadden ze hem *toevallig* opeens liggen.
Wel hard wennen (Nokia N82), maar het ding is enorm tof!
n.a.
Verwijderd
Gefeliciteerd!arjen9551 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:33:
Jeuj ik heb hem! Was vandaag maar eens naar de Vodafone Store gegaan om te vragen waar tie bleef, hadden ze hem *toevallig* opeens liggen.
Kan echt niet wachten voordat ik hem ook eens heb
Heb net al wel een silicone hoesje, screenprotector en een 8gb kaartje binnengekregen!
Het begin is er....
Verwijderd
Net besteld bij BC en kreeg net ook al mailtje (3 trouwens, 1 orderbevestiging, 1 oder compleet en 1 order in behandeling) dat de bestelling in behandeling isVerwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:45:
[...]
Is hij er inmiddels al?
Ik kreeg net weer een teken van leven van BelCompany, laatste teken was 25 mei alweer..
Nu het bericht dat de bestelling in behandeling is....zal mij benieuwen..
Nog meer mensen die op BelCompany wachten?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2010 12:02 ]
Verwijderd
Misschien dat ze dan vandaag een levering hebben gehad......dat zou mooi zijnVerwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:01:
[...]
Net besteld bij BC en kreeg net ook al mailtje dat de bestelling in behandeling isBen benieuwd wanneer hij komt!
De orderstatus is nu wel veranderd naar 'Binnenkort leverbaar'.domi235 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:01:
Nog meer mensen die hem online besteld hebben bij Vodafone maar al lang niks gehoord hebben? Hij staat al zeker een maand als "niet op vooraad" op de site
Ik heb ze alleen nog niet kunnen contacten over de daadwerkelijke levertijd. Telefoonlijnen constant bezet, via mail nog geen antwoord.
Ik heb geen haast, maar het zou wel prettig zijn om een indicatie te krijgen.
Verwijderd
Ik heb hem begin mei besteld bij de Vodafone-winkel. Even gebeld maar ze hebben nog geen idee waneer er weer nieuwe Desires binnenkomen.
Zucht...
Zucht...
Tip aan alle wachtende Vodafone klanten!
Zelf heb ik op 20 April mijn abonnement verlengd bij Vodafone.
Na ruim 3 weken te hebben gewacht heb ik de order geannuleerd.
Ben naar de Vodafone shop gegaan, resultaat: Geen HTC Desire.
Vijftig meter verderop stond een BelCompany en ben daar heen gegaan, resultaat: HTC Desire op voorraad.
Precies hetzelfde aanbod (Vodafone Abonnement) als via online bestellen.
Vodafone levert echt het toestel niet meer op tijd. Toen ik op 20 April, toen ik had besteld, was hij leverbaar binnen 3 à 4 werkdagen. Althans, dit werd me voorgespiegeld. Later hadden ze het over een lever datum van +/- 8 Juni en sommige medewerkers hadden het zelfs over Juli en Augustus!
Vijftig meter verderop stond een BelCompany en ben daar heen gegaan, resultaat: HTC Desire op voorraad.
Vodafone levert echt het toestel niet meer op tijd. Toen ik op 20 April, toen ik had besteld, was hij leverbaar binnen 3 à 4 werkdagen. Althans, dit werd me voorgespiegeld. Later hadden ze het over een lever datum van +/- 8 Juni en sommige medewerkers hadden het zelfs over Juli en Augustus!
.
Zie net op de Hi site dat de levertijd is veranderd naar 10-15 dagen. Dit is wel zuur zeg!
Heb vrijdag de Desire besteld bij GSMweb, is maandagochtend geaccepteerd maar het kon 5 werkdagen duren voor Vodafone iets met mijn verlenging ging doen...even wachten dus nog.
Neen
Volg dit topic al een tijdje omdat het voor mij weer tijd is om te verlengen.
Vanmorgen besteld bij telefoonkopen.nl verlenging VF BSW150 icm de zilveren Desire, hoefde niks bij te betalen. Dat is de goedkoopste die ik kon vinden.
Zojuist mail gehad en gebeld door koerier dat ie morgen bezorgd word !
Ik had ik niet verwacht dat de zilveren op voorraad zou zijn. Telefoonkopen en Belcompany zijn namelijk dochterbedrijven en ook de hoofdvestiging zit exact hetzelfde adres, toch wel vreemd dat dan het ene bedrijf wel voorraad heeft en het andere(Belcompany) schijnbaar niet.
Vanmorgen besteld bij telefoonkopen.nl verlenging VF BSW150 icm de zilveren Desire, hoefde niks bij te betalen. Dat is de goedkoopste die ik kon vinden.
Zojuist mail gehad en gebeld door koerier dat ie morgen bezorgd word !
Ik had ik niet verwacht dat de zilveren op voorraad zou zijn. Telefoonkopen en Belcompany zijn namelijk dochterbedrijven en ook de hoofdvestiging zit exact hetzelfde adres, toch wel vreemd dat dan het ene bedrijf wel voorraad heeft en het andere(Belcompany) schijnbaar niet.
Ik heb via de website van Vodafone verlengd op 27/5.henidde schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:11:
Tip aan alle wachtende Vodafone klanten!
Zonet heb ik een mailtje gekregen met een track en trace code, dus het lijkt erop alsof hij binnenkort geleverd gaat worden.
Gisteren hebben ze van GLS mijn Desire proberen te leveren helaas was er niemand thuis.
Dus probeer ik hem straks op te halen van een pakketshop. Al meer mensen van VF iets ontvangen?
Ze zouden genoeg op voorraad moeten hebben. Tevens vanochtend gesproken met VF over creditering (1 maand) zonder problemen.
Dus probeer ik hem straks op te halen van een pakketshop. Al meer mensen van VF iets ontvangen?
Ze zouden genoeg op voorraad moeten hebben. Tevens vanochtend gesproken met VF over creditering (1 maand) zonder problemen.
Zojuist nog even gebeld met VF, ene Natasha (verkoop) aan de lijn. (gisteren ene Tyfun/Tyfon verrot gescholden, omdat ze m'n beltegoed gestolen hebben). Geverifieerd dat de telefoon binnen 10 werkdagen leverbaar is. Geen idee wat dat effectief inhoud, maar geen 4 weken zoals op de site staat.
Verwijderd
User GenjiBlade heeft gebeld aan het begin van de week. Toen is er gezegd dat ze de Desire weer binnen krijgen op 8 juni. Ik hoop dat die batch al uitverkocht is en die 10-15 dagen voor de batch daarna is, dan heb ik hem tenminste volgende week.Peeder schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:25:
Zie net op de Hi site dat de levertijd is veranderd naar 10-15 dagen. Dit is wel zuur zeg!
EDIT: Ik heb zo net met Hi gebeld: 11 Juni is de HTC Desire weer op voorraad.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2010 19:05 ]
Dat is wel jammer, maar het zal het wachten waard zijnVerwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:59:
[...]
User GenjiBlade heeft gebeld aan het begin van de week. Toen is er gezegd dat ze de Desire weer binnen krijgen op 8 juni. Ik hoop dat die batch al uitverkocht is en die 10-15 dagen voor de batch daarna is, dan heb ik hem tenminste volgende week.
EDIT: Ik heb zo net met Hi gebeld: 11 Juni is de HTC Desire weer op voorraad.
Bedankt voor de info! Heb jij 'm al besteld?
Thanks voor alle gedeelde ervaringen.. Ik heb hem op 20/5 besteld via de webshop van Vodafone, maar mijn nummer moet ook nog van Hi overgezet worden naar Vodafone. Ik kan ook nog geen orderstatus opvragen, maar heb wel al een bevestiging etc. gehad.
Lekker vaag allemaal, maar we wachten maar gewoon netjes af he
Lekker vaag allemaal, maar we wachten maar gewoon netjes af he
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Verwijderd
Ik ben ook van plan de HTC Desire te bestellen, en wil natuurlijk een leuke aanbieding meepakken. Ik ben al een tijdje klant bij Vodafone en wil hem daarom ook via hun verlengen icm dit toestel. De kosten icm met een B+S+W 150 zijn: Eerste 12mnd 50% korting. Toestelkosten : 119,10. Met een totaalbedrag van (14,75x12+ 29,50x12 + 119,10) 650,10 euro.
Echter als ik als NIEUWE klant via gsmwijzer bestel: Zelfde korting de eerste 12mnd en geen toestelkosten. Totaal komt het dan neer op (14,75x12 + 29,50x12) 531 euro. Daar komt nog 6,95 en 24,50 bij. Dus totaal 562,50 euro.
Ben ik nou gek of kan je veel beter de Desire bestellen als nieuwe klant via Gsmwijzer? Zit er soms ergens een addertje onder het gras, of verkijk ik me ergens op? Ik vind het erg scheef dat je beter ergens kan komen als nieuwe klant dan als een bestaande...
PS: Bij Gsmwijzer is de Desire zelfs nog in voorraad, bij Vodafone kan je een leuke maand wachten.
Echter als ik als NIEUWE klant via gsmwijzer bestel: Zelfde korting de eerste 12mnd en geen toestelkosten. Totaal komt het dan neer op (14,75x12 + 29,50x12) 531 euro. Daar komt nog 6,95 en 24,50 bij. Dus totaal 562,50 euro.
Ben ik nou gek of kan je veel beter de Desire bestellen als nieuwe klant via Gsmwijzer? Zit er soms ergens een addertje onder het gras, of verkijk ik me ergens op? Ik vind het erg scheef dat je beter ergens kan komen als nieuwe klant dan als een bestaande...
PS: Bij Gsmwijzer is de Desire zelfs nog in voorraad, bij Vodafone kan je een leuke maand wachten.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2010 02:10 ]
Naaah...volgens mij is dat altijd zo...heb ik me ook wel eens over opgewonden...[b][message=34120277,noline] Ik vind het erg scheef dat je beter ergens kan komen als nieuwe klant dan als een bestaande...
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Update Vodafone lijst 03 juniNohead schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:40:
Gisteren hebben ze van GLS mijn Desire proberen te leveren helaas was er niemand thuis.
| Naam | Besteldatum | Verwachte leverdatum |
| Raeghin | 11-04 | ??? |
| iqwert | 15-04 | Ontvangen 02-06 |
| hotdoggie | 16-04 | verzonden |
| rosanoa | 19-04 | Ontvangen 28-05 |
| sander1989 | 20-04 | Ontvangen 28-05 |
| darkstyle25 | 21-04 | verzendbevestiging 27-05 |
| dexter18 | 21-04 | via de winkel: 2e week juni - eind juni |
| Reflector | 22-04 | Ontvangen 28-05 |
| TheMystery | 23-04 | Ontvangen 28-05 |
| Den the Man | 24-04 | Ontvangen 28-05 |
| osinga89 | 27-04 | ??? |
| nohead | 28-04 | verzending 02-06 |
| ReLexEd | 28-04 | Ontvangen 28-05 |
| wouterr89 | 07-05 | verzendbevestiging 27-05 |
| arjen9551 | 01-05 | Ontvangen 03-06 |
| NightMare | 07-05 | Ontvangen 01-06 |
| Glenn77 | 07-05 | Ontvangen in de winkel 01-06 |
| sugarlee | 08-05 | via de winkel??? |
| SpoinkyNL | 10-05 | 21 mei |
| rvl1984 | 12-05 | Ontvangen 01-06 |
| Tano | 15-05 | verzending 02-06 |
| Gorebath666 | 15-05 | ??? |
| Patje Deur | 15-05 | Ontvangen 28-05 |
| Tano | 17-05 | verzending 02-06 |
| Meister | 17-05 | Ontvangen 03-06 |
| Damasta | 17-05 | Ontvangen 31-05 |
| Markmunkckie | 17-05 | Ontvangen 31-05 |
| domi235 | 20-05 | ??? |
| m3power | 21-05 | Ontvangen 02-06 |
| ChaosR | 21-05 | Verzendbevestiging 31-05 |
| littledrummer | 21-05 | verzendbevestiging 28-05 |
| Zamorano | 27-05 | verzendbevestiging 03-06 |
| lexz1 | 27-05? | verzendbevestiging 03-06 |
| Guidance | ??? | ??? |
Ik ben een zakelijke klant en, ondanks de vele toezeggingen m.b.t. compensatie
als je de toestellen eenmaal binnen hebt, moet je er nog over bekvechten.
6 weken wachten vinden ze doodgewoon.
Nee, SERVICE hebben ze NIET!!!! (meer).
[ Voor 5% gewijzigd door rosanoa op 07-06-2010 13:10 ]
Hier lijkt het toch beter te gaan met mijn bestelling bij vodafone. Ik heb vorige week besteld via de directsales website (ja die ene met die horror verhalen), onder het motto van word het weken/maanden wachten annuleren we gewoon weer (toch nieuwe aanvraag zonder nummerbehoud).
En tegen alle verwachtingen werd ik gister al gebeld, afspraak gemaakt voor zatermiddag, voor het afleveren van mijn desire.
Dus, snelle levering + 2 jaar 50% korting op mn BSW450 bundel+ geen aansluitkosten... lijkt toch allemaal erg goed te gaan.
En tegen alle verwachtingen werd ik gister al gebeld, afspraak gemaakt voor zatermiddag, voor het afleveren van mijn desire.
Dus, snelle levering + 2 jaar 50% korting op mn BSW450 bundel+ geen aansluitkosten... lijkt toch allemaal erg goed te gaan.
Rosanoa: Heb hem ook ontvangen op 1-6. Mij zien jullie in dit topic niet meer terug
Ik heb ook via de Vodafone website besteld, op 26/5. Op 27/5 bevestiging gekregen en ik verwacht vandaag de postbode met het pakketje. Daarna zien jullie mij hier ook niet meer terug.
Mijn toestellen zijn nog niet verstuurd hoor. Het is nog altijd wachten op het nummerbehoud volgens Vodafone...
En dat terwijl T-Mobile mij dinsdag heeft laten weten dat alles goedgekeurd is.
Edit: ik ben net gebeld. Afleverafspraak voor woensdag (ik kon zelf niet eerder)
Edit: ik ben net gebeld. Afleverafspraak voor woensdag (ik kon zelf niet eerder)
[ Voor 43% gewijzigd door Tano op 04-06-2010 13:04 ]
Verwijderd
Ik heb bij Vodafone telefonisch besteld op 25/5, omdat bestellen via de website niet mogelijk was.
Dinsdag 1 juni heb ik met VF gebeld om de status te checken. De Desire was op voorraad en zou op 2 juni geleverd worden. Voor de zekerheid op 2 juni nog even gebeld, en er werd mij weer verzekerd dat hij op 2 juni geleverd zou worden.
Echter 2 kwam en ging voorbij, maar geen Desire. Donderdag 3 juni opnieuw gebeld met VF, en kreeg te horen dat zij geen idee hadden wanneer de Desire geleverd ging worden. Op de vraag waarom mij eerst tot 2 maal toe verzekerd werd dat hij op 2 juni geleverd ging worden, kreeg ik als antwoord dat zij dat niet gezegd had en dat dat pech hebben was voor mij.
Vandaag wederom een belletje gepleegd om te vragen wanneer het toestel geleverd wordt. Ook ditmaal kon de medewerker geen antwoord geven. Ergens volgende week donderdag of vrijdag misschien.
Ik was altijd tevreden met VF, maar dit kan toch echt niet!!! Ze hebben werkelijk geen idee wat ze aan het doen zijn daar.
Dinsdag 1 juni heb ik met VF gebeld om de status te checken. De Desire was op voorraad en zou op 2 juni geleverd worden. Voor de zekerheid op 2 juni nog even gebeld, en er werd mij weer verzekerd dat hij op 2 juni geleverd zou worden.
Echter 2 kwam en ging voorbij, maar geen Desire. Donderdag 3 juni opnieuw gebeld met VF, en kreeg te horen dat zij geen idee hadden wanneer de Desire geleverd ging worden. Op de vraag waarom mij eerst tot 2 maal toe verzekerd werd dat hij op 2 juni geleverd ging worden, kreeg ik als antwoord dat zij dat niet gezegd had en dat dat pech hebben was voor mij.
Vandaag wederom een belletje gepleegd om te vragen wanneer het toestel geleverd wordt. Ook ditmaal kon de medewerker geen antwoord geven. Ergens volgende week donderdag of vrijdag misschien.
Ik was altijd tevreden met VF, maar dit kan toch echt niet!!! Ze hebben werkelijk geen idee wat ze aan het doen zijn daar.
Welkom bij de club! Ze leren er bij VF ook niets van.Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:07:
Ik heb bij Vodafone telefonisch besteld op 25/5, omdat bestellen via de website niet mogelijk was.
Het blijft een feit dat tegenover een enkele positieve ervaring, veel meer negatieve ervaringen staan.
Belachelijk dat de levertijden zo verschillen en dat mensen die al een maand wachten, nog langer moeten wachten terwijl andere hun toestel al krijgen.
Ik heb de mijne nu dus net binnen, na een weekje wachten. Blijkbaar heb ik geluk gehad.
Overigens is het een non-branded toestel. Geen enkel spoor van Vodafone.
Ik heb de mijne nu dus net binnen, na een weekje wachten. Blijkbaar heb ik geluk gehad.
Overigens is het een non-branded toestel. Geen enkel spoor van Vodafone.
Verwijderd
Dank je wel! Ben het helemaal met je eens. Toch zou je denken dat het niet zo moeilijk zou moeten zijn. Je maakt een lijst met namen en datum van bestelling, en wanneer je een voorraad telefoons binnenkrijgt, begin je bovenaan de lijst. Maar dat is kennelijk te moeilijk gedacht.rosanoa schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:22:
[...]
Welkom bij de club! Ze leren er bij VF ook niets van.
Het blijft een feit dat tegenover een enkele positieve ervaring, veel meer negatieve ervaringen staan.
Verwijderd
BelCompany heeft de toestellen weer op voorraad.
Nu ligt mijn 'aanvraag in behandeling bij het netwerk'. Nu zal dit wel te maken hebben met de verlenging en het nummerbehoud...BC kon niet zeggen hoelang dit ging duren...Vodafone kan me ook niet helpen..
Heeft iemand enig idee hoelang dit kan duren?
Nu ligt mijn 'aanvraag in behandeling bij het netwerk'. Nu zal dit wel te maken hebben met de verlenging en het nummerbehoud...BC kon niet zeggen hoelang dit ging duren...Vodafone kan me ook niet helpen..
Verwijderd
Dat zou mooi zijn, dan krijg ik de mijne vast al snel! Vandaag weer mailtje van BC dat mijn order in behandeling is, maar dat mailtje had ik gister ook al gekregen nadat ik hem besteld had. Ik heb geen nummerbehoud, dus dat zal ook schelen qua levertijd! Ik wacht het af!Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:42:
Kreeg net een mail van PDAshop dat de zilveren Desire weer op voorraad is! Hopelijk heb ik heb morgen binnen!
Ik heb mijn desire ook binnen. (gisteren)
Kan alleen niet bellen en internetten.
Wacht nu al 24hr voor dat ik geactiveerd word.
Het gaat om vodafone iemand een idee hoe lang dat duurt.
heb hem via belcompany besteld heb de zilveren.
Kan alleen niet bellen en internetten.
Wacht nu al 24hr voor dat ik geactiveerd word.
Het gaat om vodafone iemand een idee hoe lang dat duurt.
heb hem via belcompany besteld heb de zilveren.
Zojuist ook (eindelijk) mijne bruine HTC desire opgehaald!
Nu even invisibleshield erop doen en dan morgen lekker spelen!!
Op naar het andere topic!
Nu even invisibleshield erop doen en dan morgen lekker spelen!!
Op naar het andere topic!
@rosanoa
17-5 besteld, 6-3 (gisteren) ontvangen!
Fantastische telefoon
17-5 besteld, 6-3 (gisteren) ontvangen!
Fantastische telefoon
Verwijderd
Net een mail van BC...de koerier gaat me bellen!
Hoop hem morgen dan toch wel te krijgen!
Verwijderd
Jammer zaterdag leveren ze nietVerwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:11:
Net een mail van BC...de koerier gaat me bellen!
Verwijderd
Ja, ik had hem zondag besteld bij Hi. Maar ik heb gisteren mijn order geannuleerd en hem vandaag bij PDAshop besteld, als het goed is krijg ik hem morgen.Peeder schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 21:03:
[...]
Dat is wel jammer, maar het zal het wachten waard zijn
Bedankt voor de info! Heb jij 'm al besteld?
Omdat ik mij Hi 20 abonnement met Eindeloos online verlengde, moest ik nog wat bij betalen voor de telefoon. Bij PDAshop was dit €129,95 en bij Hi zelf was dit €149,95, dus ik was nog goedkoper uit ook.
Ik krijg 'm gratis na verlengingVerwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 19:44:
[...]
Ja, ik had hem zondag besteld bij Hi. Maar ik heb gisteren mijn order geannuleerd en hem vandaag bij PDAshop besteld, als het goed is krijg ik hem morgen.
Omdat ik mij Hi 20 abonnement met Eindeloos online verlengde, moest ik nog wat bij betalen voor de telefoon. Bij PDAshop was dit €129,95 en bij Hi zelf was dit €149,95, dus ik was nog goedkoper uit ook.
Alleen nu wachten tot 11 juni ofzo
Ik sprak net een medewerker van de VF winkel en deze vertelde mij dat het nog langer kon duren voordat de winkel weer desires binnenkreeg volgens hem tot minimaal eind juni.
Ik heb ook al een klacht gestuurd naar vodafone waarom telesales en internet ze wel kunnen uitleveren en de winkel niets krijgt. Ben benieuwd wat ik terug krijg.
Ik heb ook al een klacht gestuurd naar vodafone waarom telesales en internet ze wel kunnen uitleveren en de winkel niets krijgt. Ben benieuwd wat ik terug krijg.
Verwijderd
Goed van je! Ik heb m ook in de VF winkel besteld en wacht nu inmiddels ook al een maand zonder enig uitzicht op snelle levering. Ben benieuwd wat ze je antwoorden.dexter18 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 12:56:
Ik sprak net een medewerker van de VF winkel en deze vertelde mij dat het nog langer kon duren voordat de winkel weer desires binnenkreeg volgens hem tot minimaal eind juni.
Welk adres heb je de klacht heen gestuurd? Ik denk dat ik dan ook maar ga klagen. Misschien dat er dan s wat gebeurt...
Ik ben zelf na een aantal weken wachten bij de Vodafone winkel, maar naar de Belcompany in Apeldoorn gegaan. Werd snel geholpen en binnen drie kwartier had ik alles geregeld. Ik moet alleen wel tot maandag/dinsdag wachten, omdat ik mijn nieuwe abo afsluit bij vodafone en vanwege nummerbehoud. Dus maandag/dinsdag wordt het spelen met me eerste touchscreen/Android.Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:42:
Ik zit ook naar deze telefoon te kijken, maar ik vraag me af of er al standaard mobiel internet/Web n' Walk bij een T-Mobile Relax Online 25 abonnement zit.
Ik zat ook te kijken naar i-150 (tevens van T-mobile) maar aangezien ik toch niet zo veel bel of sms en wel veel gebruik wil maken lijkt me een abonnement met wat minder belminuten etc. wat slimmer.
Ik zat ook te kijken naar i-150 (tevens van T-mobile) maar aangezien ik toch niet zo veel bel of sms en wel veel gebruik wil maken lijkt me een abonnement met wat minder belminuten etc. wat slimmer.
Ik heb de klacht gestuurd via http://help.vodafone.nl/cgi-bin/consumer_help_nl.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=692&cat_lvl1=40&cat_lvl2= als de link niet werkt is het vodafone.nl en dan contact. Let wel op dat je maar beperkt aantal tekens mag gebruiken.
Ik laat je wel weten wat ik gehoord heb.
Ik laat je wel weten wat ik gehoord heb.
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 19:28:
[...]
Goed van je! Ik heb m ook in de VF winkel besteld en wacht nu inmiddels ook al een maand zonder enig uitzicht op snelle levering. Ben benieuwd wat ze je antwoorden.
Welk adres heb je de klacht heen gestuurd? Ik denk dat ik dan ook maar ga klagen. Misschien dat er dan s wat gebeurt...
Ik heb al in april een Desire besteld bij de Vodafone winkel in Nijmegen. Nog steeds niks ontvangen. Afgelopen week werd ik wel gebeld: "Uw nummerbehoud is goedgekeurd, u kunt uw telefoon komen ophalen. "Wat, een Desire? Oooh neeeee, die hebben we nog helemaal niet!"
Ene paar weken geleden verwachtten ze 'm op 1 juni op het hoofdkantoor, en 4-5 juni in Nijmegen. Maar die termijn is in elk geval verstreken.
Nu wil het geval dat ik ben overgestapt naar Vodafone en mijn nieuwe abonnement op 11 juni ingaat. Als ik dan nog geen telefoon heb, neem ik aan dat ik wel compensatie kan krijgen, toch?
Ene paar weken geleden verwachtten ze 'm op 1 juni op het hoofdkantoor, en 4-5 juni in Nijmegen. Maar die termijn is in elk geval verstreken.
Nu wil het geval dat ik ben overgestapt naar Vodafone en mijn nieuwe abonnement op 11 juni ingaat. Als ik dan nog geen telefoon heb, neem ik aan dat ik wel compensatie kan krijgen, toch?
Zilvere Desire vrijdag bij PDAshop besteld, afleverafspraak voor vandaag tussen 8.30 en 12.00 gemaakt. Werd om 9 u al bezorgd!
Op naar het volgende topic
Op naar het volgende topic
Verwijderd
21 mei bestel bij BC en zojuist afgeleverd!
Ik ben vandaag wel even zoet denk ik!
Door naar het volgende topic...
Ik ben vandaag wel even zoet denk ik!
Door naar het volgende topic...
Gefeliciteerd @rvl1984, kavish en Takkos 
Nu hopen dat ik 'm ook snel krijg
Nu hopen dat ik 'm ook snel krijg
Ik heb ze vandaag ook even gebeld. Het is helaas niet mogelijk om je nummer eerder te porteren. Ik gaf aan ik het geen punt vond een maandje dubbel te betalen. Echter zetten het nummer pas over als je abbo bij je oude provider ook echt gestopt is. Beetje jammer. Nu heb een maand een coole internetfoon maar geen mobiel internetkavish schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:09:
[...]
Ik heb vanochtend naar Vodafone gebeld en ze zeiden dat je nieuwe abbp bij aanvraag direct ingaat.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Heb de Desire nu besteld bij telefoonkopen.nl
Krijg hem hopelijk morgen al binnen
Krijg hem hopelijk morgen al binnen
[ Voor 95% gewijzigd door Xepos op 07-06-2010 13:01 ]
Verwijderd
ik wordt er niet goed van! Ik heb hem 28 april besteld bij de vodafone winkel in groningen. Laatst langs geweest en ze zeiden dat het nog 1-3 week kon duren!( dan wacht ik dus bijna 2 maand is 1/6 v/h jaar op een mobiel) En hele geruststelling is dat ik wel als 1 van de eersten op de lijst sta, mochten er 10 binnen komen dan ben ik waarschijnlijk aan de beurt.......10 stuks... nu 2 week later nog steeds niet binnengekomen!
Wil een abbo verlenging doen met de 1e 12 maanden 50% korting. Ik hoop dat deze aktie nog steeds loopt als de desire binnen is anders ben je zo 15-200 euro extra kwijt omdat vodafone de desire niet kan leveren. Moeten andere mensen ook zo lang wachten in groningen en omstreken??
Wil een abbo verlenging doen met de 1e 12 maanden 50% korting. Ik hoop dat deze aktie nog steeds loopt als de desire binnen is anders ben je zo 15-200 euro extra kwijt omdat vodafone de desire niet kan leveren. Moeten andere mensen ook zo lang wachten in groningen en omstreken??
Ik heb net antwoord van de klantenservice van vodafone. Het is voor vodafone normaal dat er verschil tussen de verschillende verkooppunten zit. De klantenservice is echter niet in staat te zien wanneer de toestellen leverbaar zijn in de winkel.
We moeten het dus hebben van wat de medewerkers van de winkels zeggen. In mijn geval is dat bij de
1e medewerker rond 8juni
de 2e medewerker nog 2,5 weken
en de 3e op z'n vroegst eind juni.
Als ik het goed meekrijg hier op het topic is bijna iedereen die het telefonisch of via internet besteld heeft voorzien. En iedereen die het in de winkel besteld/gereserveerd heeft mag van geluk spreken als ze het toestel hebben aan het einde van de zomer.
Ik ben er zelf sterk over na aan het denken om dan maar de legend te pakken en zsm het abo op te zeggen bij vodafone!
We moeten het dus hebben van wat de medewerkers van de winkels zeggen. In mijn geval is dat bij de
1e medewerker rond 8juni
de 2e medewerker nog 2,5 weken
en de 3e op z'n vroegst eind juni.
Als ik het goed meekrijg hier op het topic is bijna iedereen die het telefonisch of via internet besteld heeft voorzien. En iedereen die het in de winkel besteld/gereserveerd heeft mag van geluk spreken als ze het toestel hebben aan het einde van de zomer.
Ik ben er zelf sterk over na aan het denken om dan maar de legend te pakken en zsm het abo op te zeggen bij vodafone!
[ Voor 4% gewijzigd door dexter18 op 07-06-2010 13:38 . Reden: paar kleine typo's ]
Verwijderd
Nou ik heb net een afspraak gemaakt voor aflevering van mijn telefoon!!! Woensdag wordt hij afgeleverd! Nou dus nog lekker snel gegaan uiteindelijk, vorige week besteld (3 juni)
BC is dus wel snel, dus gewoon daar bestellen
Ik heb trouwens de bruine variant besteld.
BC is dus wel snel, dus gewoon daar bestellen
Besteld op 25 mei bij Studentmobiel incl nieuw contract Vodafone met nummerportering vanuit T-Mobile, afgelopen vrijdag (4 juni) bij me binnen!
Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.
Onzinnige oneliners worden verwijderd.