Met een Trek En Trees
wish it was tomorrow.
En dan morgen eens een mailtje sturen naar de belpersoontjes @ de klantenservice, heeft veeeelste lang geduurd
Success allemaal nog, ik moet in alle waarschijnlijkheid morgen naar het andere forum ;-)
Dit was niet het my vodafone wachtwoord maar ik schijn bij het afsluiten van m'n vodafone abonnement een extra wachtwoord opgegeven te hebben voor verlenging. (om anderen de mogelijkheid te geven mijn zaken te behartigen)BAVAROIS schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 19:39:
Heeft hier iemand een antwoord op? Ik heb geen idee over wat voor wachtwoord het hier over gaat?!
Geachte .............
Naar aanleiding van uw bestelling op Smartphonestunts.nl hebben wij de volgende vraag danwel opmerking voor u:
U hebt bij ons een bestelling gedaan voor een verlenging. Wij kunnen de verlenging niet afronden, omdat er een wachtwoord opgegeven moet worden. Wilt u zo vriendelijk zijn om ons het wachtwoord te verstrekken?
Gelukkig wist ik deze nog
Morgen wordt m'n telefoon opgestuurd en heb 'm dus zaterdag in huis
Lag dus niet aan smartphonestunts dat het langer duurde maar aan mij
Een pessimist is een realistische optimist
Verwijderd
Btw ff een klein vraagje, als ik in wil loggen bij VF bij de status van de order krijg ik een fout melding. Ik kan wel gewoon naar my VF. Iemand anders hier ervaring mee? (Had dit ook bij het bestellen, heb k telefonisch moeten doen omdat het met de website van verlengen niet werkte)
[ Voor 3% gewijzigd door Oxiounking op 27-05-2010 18:17 ]
Gsmweb
Edit: Nog even een vraagje (gewoon uit nieuwsgierigheid): Waarom bestellen jullie uberhaupt bij vodafone? Als ik de desire met voda 200 neem op gsmweb ben ik 138 euro kwijt, op voda 199. Heeft bestellen via vodafone andere voordelen die ik niet weet?
[ Voor 20% gewijzigd door thecompany op 27-05-2010 18:28 ]
Op gsmweb moet je voor 2 jaar verlengen BSW200+Desire 12 euro bijleggen, op vodafone zelf niet. Plus je kunt 4 maanden van te voren verlengen, ipv 3 maanden.Heeft bestellen via vodafone andere voordelen die ik niet weet?
[ Voor 5% gewijzigd door Oxiounking op 27-05-2010 18:44 ]
Verwijderd
Idem dito ! Alleen had ik hem 15-5 besteldDen the Man schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 14:14:
Ik heb 5 minuten geleden een mail van Vodafone gekregen met de bevestiging van levering.
Mijn telefoon is onderweg.![]()
Echter nog niet zichtbaar bij de track and trace van TPG.
Besteldatum :24-4
verzenddatum: 27-5
Heeft dus een maand geduurd voordat de foon is verstuurd
Je kan ze toch gewoon even bellen en vragen of de backorderstatus al is veranderd.Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:46:
Klote zooi, heb nog steeds geen mail gehad vandaag dus denk dat ik niet één van de gelukkige 500 wordt. Dus zal wel wachten worden op de volgende lading. Wordt volgende week toch eens bellen als ik hem eind van de week nog niet binnen heb.
Btw ff een klein vraagje, als ik in wil loggen bij VF bij de status van de order krijg ik een fout melding. Ik kan wel gewoon naar my VF. Iemand anders hier ervaring mee? (Had dit ook bij het bestellen, heb k telefonisch moeten doen omdat het met de website van verlengen niet werkte)
Die verhalen over de updatelijsten met verwachte leveringen kennen we nu wel van ze.
Ik krijg btw geen mail van VF en moet dus alles telefonisch afhandelen en rond 15.00 uur was mijn backorderstatus gewijzigd in verzonden.
Dan mogen ze voorVerwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 19:01:
[...]
Idem dito ! Alleen had ik hem 15-5 besteldIntussen wel een maand gratis bellen gekregen van VF omdat er tegen me gezegd wer dat het toestel binnen 5 werkdagen zou komen
Bij bestelling op 19-04 werd mij verteld dat mijn toestellen op voorraad waren, dat is geen 6 weken!
Verwijderd
Dat heb ik dus geprobeerd, maar daar geldt niet de online aanbieding.. Waarom, konden ze me niet vertellen. Ze hadden hem in de winkel wel gewoon op voorraad, maar volgens hun lijstjes kostte het dan nog 130 euro voor het toestel.....Gonadan schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:40:
[...]
Probeer gewoon een filiaal in de buurt, die hanteren dezelfde prijzen en hebben ze vaak nog met stapels in de kast liggen.
Toen ik afgelopen vrijdag binnen liep hadden ze zowel de bruine als de zilveren gewoon liggen, ben er al lekker mee aan het spelen geweest.
Niet hier hoor, als ik hem in de winkel zou verlengen met VF150 zou me dat €120 kosten, en online gratis (zilver) of €9,99 (bruin).Gonadan schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:40:
[...]
Probeer gewoon een filiaal in de buurt, die hanteren dezelfde prijzen en hebben ze vaak nog met stapels in de kast liggen.
Verwijderd
Heb bij elkaar dus 14 werkdagen moeten wachten, op de site stond dat hij binnen 10 werkdagen bezorgd zou worden ALS hij op voorraad zou zijn. Vind ik toch prima, bovendien krijg ik mijn gemaakte extra abonnementskosten gewoon terug!
Zelf heb ik 20-4 besteld, met de toezegging dat die direct leverbaar was.
Ondertussen 5.5 week verder zal het wel is tijd worden, al geloof ik het pas als ik de Desire in mijn handen hebt.
Dat orderstatus check ding doet al vanaf 20-4 niet, krijg ook altijd een fout melding.Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:46:
Btw ff een klein vraagje, als ik in wil loggen bij VF bij de status van de order krijg ik een fout melding. Ik kan wel gewoon naar my VF. Iemand anders hier ervaring mee?
Ja Vodafone doet erg zijn best om zo min mogelijk te communiceren met zijn klanten.
............................
Verwijderd
Èn jij gelooft dat? Moet je opletten: zodra de Desires hier binnenkomen bij de vodafone "direct" klanten, komen jullie zendingen er ook aan. Zo niet eerder. Niks wachten op Wii, I'm not buyin' itDukeN schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 13:18:
[...]
Ik wacht sinds 20 April en heb inderdaad hetzelfde euvel. Ik heb ze gisteren gesproken en deze week zouden de Wii's binnen komen en anders begin volgende week.....Ze wachten namelijk op de Wii's vanuit Nintendo.
Maar goed, voor het eind van volgende week zouden we dus ons toestel en wii moeten hebben,
Verwijderd
Jij bent gewoon van gsmweb man...thecompany schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:22:
Ongelovelijk, vrijdagavond bij gsmweb desire aangevraagd icm vodafone, dinsdag (ivm pinksteren) contract binnen via de email, die avond teruggestuurd via mail, woensdag een mail dat de aanvraag wordt verwerkt en tot mijn grote verbazing een uurtje geleden een mailtje dat de telefoon verstuurd is.. Nu is dit niet zeer vreemd, had ik niet nummerportering aangevraagd! Ik heb nu nog een hi abo, en incl nummmerportering heeft het gsmweb dus 1 dag gekost om het allemaal over te zetten..
Gsmweb_/-\o
Edit: Nog even een vraagje (gewoon uit nieuwsgierigheid): Waarom bestellen jullie uberhaupt bij vodafone? Als ik de desire met voda 200 neem op gsmweb ben ik 138 euro kwijt, op voda 199. Heeft bestellen via vodafone andere voordelen die ik niet weet?
Overigens óók Vodafone 150 verlenging. Desire voor een tientje erbij.
Nu nog een leuk hoesje erbij....
Zo'n reactie verwachtte ik al
Ik heb mijn desire alweer een week of 1-2 terug daar besteld en had hem ook met 2-3 dagen binnen (net weekend er tussen door), prima service, levering was erg snel. Toen was hun Vodafone abo B+S+W 150 (met gratis desire, 1ste jaar 14,75) erg interessant, dat kan nu idd anders zijn. Ik vond dit topic pas toen ik mijn desire binnen had, maar heb wel medelijden met jullie dat het zo lang moet duren... Overigens heb ik geen idee waarom GSMweb de HTC desire wel op voorraad heeft/had en zo veel andere winkels dus blijkbaar niet...
[ Voor 3% gewijzigd door Wackoz op 28-05-2010 00:41 ]
één is geen, twee is één
Dan heb jij geluk gehad. Ik heb mijn abonnement op 10-5 aangevraagd en als het goed is ga ik hem morgen pas ontvangen. De reden dat het zo lang duurde was het feit dat het GSMWEB niet lukte om mijn aanvraag nummerbehoud in orde te maken. Tot 2 keer toe gaven ze het verkeerde simkaartnummer door. Uiteindelijk heb ik zelf maar contact opgenomen met Vodafone (ik stap over van Tmobile naar Vodafone) en het op die manier geregeld.thecompany schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:22:
Ongelovelijk, vrijdagavond bij gsmweb desire aangevraagd icm vodafone, dinsdag (ivm pinksteren) contract binnen via de email, die avond teruggestuurd via mail, woensdag een mail dat de aanvraag wordt verwerkt en tot mijn grote verbazing een uurtje geleden een mailtje dat de telefoon verstuurd is.. Nu is dit niet zeer vreemd, had ik niet nummerportering aangevraagd! Ik heb nu nog een hi abo, en incl nummmerportering heeft het gsmweb dus 1 dag gekost om het allemaal over te zetten..
Gsmweb_/-\o
En de beste man blijft ontkennen dat ze voorraad hebben ontvangen, als je dan vertelt dat andere een verzendbevestiging hebben ontvangen gisteren dan komen ze er heel snel op terug... Beetje jammer again...
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 20:37:
Dat heb ik dus geprobeerd, maar daar geldt niet de online aanbieding.. Waarom, konden ze me niet vertellen. Ze hadden hem in de winkel wel gewoon op voorraad, maar volgens hun lijstjes kostte het dan nog 130 euro voor het toestel.....
Dubbel genaaid houdt beter.PolluxDKB schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 21:24:
Niet hier hoor, als ik hem in de winkel zou verlengen met VF150 zou me dat €120 kosten, en online gratis (zilver) of €9,99 (bruin).
Wanneer hebben jullie dat geprobeerd? Mij werd verteld dat er geen verschil mag zijn/kan zijn/is.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik niet (meer), maar het F5-en op de Track-n-Trace wordt wel een RSI-achtige handelingVerwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:22:
[...]
Damn, ik betrap me erop dat ik nu nog vaker mijn mailaccount check......
Iemand trouwens ook een verzendbevestiging van VF ontvangen waarbij de postcode in de link verkeerd was opgegeven.. (Bij mij gebruikte ze het klantnummer als postcode...)
Overigens is is nog niet te zien via TnT..... waiting...waiting....
* ReLexEd Zet Kane nog maar eens aan, gevolgd door U2... Titel van het nummer mag een inkoppertje zijn!
[ Voor 7% gewijzigd door ReLexEd op 28-05-2010 09:58 ]
Ik vind dat ze een beetje geheimzinnig doen. Het is toch niet zo moeilijk om te zeggen 3 juni krijgen we xxxx toestellen binnen en dan zullen we ze versturen...Nohead schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 08:58:
Net nog ff met VF gesproken. Helaas zit mijn order er niet tussen moet dus echt nog wachten tot 3juni.
En de beste man blijft ontkennen dat ze voorraad hebben ontvangen, als je dan vertelt dat andere een verzendbevestiging hebben ontvangen gisteren dan komen ze er heel snel op terug... Beetje jammer again...
De jongen die ik heb gesproken wist direct toen ik belde dat t over de Desire ging en zei toen...Aaaah we hebben vandaag een lading binnen gekregen dus vandaag of morgen zullen deze verstuurd worden. En er is genoeg voor iedereen (dat was een controlevraag omdat ik weet dat ik ergens laag op de lijst sta omdat ik de telefoon pas de 17de besteld heb.)
Nu blijkt dat er helemaal niet genoeg toestellen zijn en dat sommige mensen nog een of twee weken moeten wachten...
Ik hou er niet zo van om zo aan t lijntje gehouden te worden...
Als ik de goede postcode invul is er nog geen zending gevonden.
ReLexEd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 09:57:
[...]
Ik niet (meer), maar het F5-en op de Track-n-Trace wordt wel een RSI-achtige handeling
Iemand trouwens ook een verzendbevestiging van VF ontvangen waarbij de postcode in de link verkeerd was opgegeven.. (Bij mij gebruikte ze het klantnummer als postcode...)
Overigens is is nog niet te zien via TnT..... waiting...waiting....
* ReLexEd Zet Kane nog maar eens aan, gevolgd door U2... Titel van het nummer mag een inkoppertje zijn!
Verwijderd
Correct. Als het goed gaat heb je niets te zeiken als het goed is. Maak een GSMweb levertijden zijn er niet topicthecompany schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 23:48:
[...]
Zo'n reactie verwachtte ik alJe mag tegenwoordig niet meer enthousiast zijn over een bedrijf... Je mag alleen maar klagen dat het o zo lang duurt allemaal
Mag wel als ze echt zo snel leveren
Ik zal wel de eerste van de bubs zijn, maar mijn toestellen zijn BINNEN!!
Net 5 minuten geleden.
Update Vodafone lijst 28 mei 21.10 uur
| Naam | Besteldatum | Verwachte leverdatum |
| iqwert | 15-04 | via de winkel: 2e week juni |
| hotdoggie | 16-04 | ??? |
| rosanoa | 19-04 | Ontvangen 28-05 |
| sander1989 | 20-04 | Ontvangen 28-05 |
| darkstyle25 | 21-04 | verzendbevestiging 27-05 |
| dexter18 | 21-04 | ??? |
| sucinimod | 22-04 | ??? |
| Reflector | 22-04 | Ontvangen 28-05 |
| TheMystery | 23-04 | Ontvangen 28-05 |
| Den the Man | 24-04 | Ontvangen 28-05 |
| osinga89 | 27-04 | ??? |
| nohead | 28-04 | volgens VF: geen toestellen binnen, verwacht 03-06 |
| ReLexEd | 28-04 | Ontvangen 28-05 |
| wouterr89 | 07-05 | verzendbevestiging 27-05 |
| arjen9551 | 01-05 | ??? |
| NightMare | 07-05 | ??? |
| SpoinkyNL | 10-05 | 21 mei |
| rvl1984 | 12-05 | ??? |
| Tano | 15-05 | ??? |
| Gorebath666 | 15-05 | ??? |
| Patje Deur | 15-05 | Ontvangen 28-05 |
| Tano | 17-05 | ??? |
| Damasta | 17-05 | verzendbevestiging 27/28-05 |
| Markmunkckie | 17-05 | ??? |
| m3power | 21-05 | ??? |
| ChaosR | 21-05 | volgens VF: geen toestellen binnen |
| littledrummer | 21-05 | verzendbevestiging 28-05 |
Laat je dus niet afschepen met verhalen dat ze er niet zijn. Het is alleen de vraag of er
genoeg toestellen waren voor alle uitleveringen.
Dan straks zeker stellen dat het toestel helemaal Magnificent is?ReLexEd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 09:57:
[...]* ReLexEd Zet Kane nog maar eens aan, gevolgd door U2... Titel van het nummer mag een inkoppertje zijn!
[ Voor 4% gewijzigd door rosanoa op 29-05-2010 17:59 ]
Ik zou ze toch nog eens vragen hoe kan het zijn dat, met een besteldatum van 28-04, je order er niet bij zit en orders van mei wel??Nohead schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 08:58:
Net nog ff met VF gesproken. Helaas zit mijn order er niet tussen moet dus echt nog wachten tot 3juni.
Verwijderd
Zou dan vandaag gebeuren. Heb ik hem maandag. Wat nou maandag? De post werkt op zaterdag ook hoor. En koeriersdiensten bestaan ook nog.
Echt naar belachelijk. Een keer een paar betonnen balken via het antwoordnummer toesturen....
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 12:21 ]
Verwijderd
Het jammer is dat hij bij de buren ligt en ik nu op mijn werk zit........ (ik neem aan dat het mijn Desire is)
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 12:26 ]
Lucky bastard.thecompany schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:22:
Gsmweb_/-\o
Ik heb een dag eerder aangevraagd met nummerbehoud bij GSMWeb. Dinsdag een ontvangstbevestiging gekregen, maar sindsdien is het stil. Ik ga van SimYo (prepaid, KPN) naar Vodafone (200, 1 jaar). Schijnbaar duurt dat langer...
Vodafone. 22 april besteld vandaag geleverd. Geen bevestiging gehad van dat ie verstuurd was.
Maar hij is er eindelijk
Ben benieuwd....Status:
Laatste update: 28/05/2010
Order wordt gepickt in magazijn
Vind het wel een beetje wrang voor iedereen de mensen die er al langer als een maand opwachten, maar goed ga pas echt juichen als de postbode hem in de auto heeft ;-)
apt-get moo
Verwijderd
Achteraf gezien wel erg kut 6 weken wachten, maar kon nog wel even met mijn oude telefoon uit houden en als ik hem ergens anders gehaald had was ik een stuk duurder uit.
Zo maar even naar Vodafone bellen hoe ze mij tegemoet gaan komen, zal toch mooi zijn als ik wat geld terug krijg.
............................
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
n.a.
Piet91 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 13:41:
ey, vraagje tussendoor. In mei 2008 had ik een abonnement bij vodafone op mijn vaders naamgezet inclusief zijn rekeningnummer omdat ik geen 18 was. Later is het zijn rekeningnummer overgezet naar die van mij (dus nu automatisch van mijn rekening per maand betaald). Nu heb ik net mijn contract verlengt onder mijn vaders naam en mijn rekeningnummer.
Nu las ik net in een toegestuurd mailtje dat de rekeningnummer van de contractant zélf moet zijn inclusief rekeningnummer. Maar mijn afgelopen abonnement zijn op mijn rekeningnummer nog. Krijg ik nu problemen? (met de levering enz.)
Nu binnen!Piet91 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 23:31:
Het zal wel wezen dat jullie allemaal al een tijdje geleden besteld hebben (en iedereen dus besteld = telefoons uit voorraad), maar ik heb vandaag besteld op BelCompany en koeriersdienst heeft gebeld dat ik morgenmiddag tussen 15:30 en 18:00 de telefoon al bezorgd wordt.![]()
Overigens óók Vodafone 150 verlenging. Desire voor een tientje erbij.
Nu nog een leuk hoesje erbij....
Verwijderd
Ik via de site. Telefonisch omdat het ordersysteem eruit lagarjen9551 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:02:
Iedereen die bij Vodafone heeft besteld en hem nu al binnen heeft, is dit via de site besteld of in de winkel? Ik heb hem nml 1 mei in de winkel besteld, maar nog niks gehoord ..
Kan niet wachten om zo de auto in te springen......hij ligt thuis op me te wachten
Verwijderd
Vorige week vrijdag 21-05 heb ik telefonisch bij VF besteld en zojuist kreeg ik via klantenservice te horen dat het toestel klaar ligt.
Verwijderd
Het kan dus wel snel bij BelCompany! Ik heb 22 mei besteld, zelfde abo tot op heden geen reactie of update vanuit BelCompany...Piet91 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:47:
[...]
[...]
Nu binnen!Gistermiddag besteld en 16:15 uur vandaag binnen. Toppie!
Nu hopen dat de verlenging snel goed gaat en ik kan gaan internetten + bellen (
)....
Telefonisch ook heel slecht bereikbaar..er was 10 min lang 1 wachtende voor me
1
2
3
4
5
6
7
| Beschrijf tel abbo Internet Aansluit Totaal Telfor 100 254 156 120 33 563 Bestelmaar Vodafone 100 285 238,5 0 33 556,5 Bestelmaar Telf 200 129 227,4 120 33 509,4 Bestelmaar Voda 100 267 238,5 0 33 538,5 Castle-E Tele 2 275 150 120 33 578 Bestelmaar Voda 200 134 309 33 476 gsmweb |
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Je wil zeker geen 2-jarig abbo? Anders is er voor €531 een 2 jarig BSW 150. Is €55 duurder, dat komt dan neer (voor het 2e jaar) van €4,58 per maand. Daar krijg je geen sim-only met internet voor.pingkiller schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 18:36:
Hieronder even een slordige copy/paste van mijn excel sheet. Het gaat hier om 1 jarige abbo's met internet. De voordeligste aanbieding die ik heb kunnen vinden is vodafone BSW 200 bij gsmweb, totaal 476e. Iemand iets beters kunnen vinden?
code:
1 2 3 4 5 6 7 Beschrijf tel abbo Internet Aansluit Totaal Telfor 100 254 156 120 33 563 Bestelmaar Vodafone 100 285 238,5 0 33 556,5 Bestelmaar Telf 200 129 227,4 120 33 509,4 Bestelmaar Voda 100 267 238,5 0 33 538,5 Castle-E Tele 2 275 150 120 33 578 Bestelmaar Voda 200 134 309 33 476 gsmweb
Maar ja, wel na een jaar alweer een nieuwe telefoon
Ik had eens gebeld van dat ik die telefoon wou, ze zeiden dat het 2 a 5 dagen duurt. Dus ik volgende morgen kom terug uit school en raad eens..., mijn telefoon is aangekomen.
Ik had me telefoon telefonisch besteld bij Hi, omdat mijn contract verliep heb ik het dus verlengd met 2 jaar.
Ik moet rond de 20 euro betalen het eerste jaar, het jaar daarop moet ik rond de 30 euro betalen (inclusief internet). Moest ook een bijbetaling doen van 70 euro. Dat heb ik nog niet gedaan, maar verwacht dat ze dit in rekening brengen wanneer ik moet betalen voor de abbo.
Heb ik geluk of zijn de telefoons nu genoeg op voorraad.
Zalig nieuw speeltje!!!
helemaal top dus
Pak je rust!
Verwijderd
succes nog iedereen!!!
Zij keken zeer verbaast toen ik het had over de wachttijden voor de Desire.
Intel core I5 2500K | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | 2x Crucial m4 64GB (dual boot Win7/Hackintosh) | XFX HD 6870
Daar is nog genoeg op voorraad alleen bleek dus mocht ik de Desire willen hebben 120 euro moest bijbetalen. Echter bestel je deze online bij Telefoonkopen.nl dan krijg je hem gratis met de BSW 150 maar goed de winkel kon niets doen en adviseerde me om de telefoon via hun website te bestellen.. Beetje vreemd maar goed het laatste dus gedaan en hopenlijk verwacht ik dus dinsdag de Desire binnen te hebben
Blijkbaar kan je beter overstappen van provider dan verlengen...
Intel core I5 2500K | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | 2x Crucial m4 64GB (dual boot Win7/Hackintosh) | XFX HD 6870
Ik heb hetzelfde.TheSpanjard schreef op zondag 30 mei 2010 @ 09:46:
Idd raar. Ik kreeg de desire gratis bij VF BSW 150, in de winkel van telefoonkopen. Ik heb dus alleen geen abo verlenging, maar kom van t-mobile.
alleen heb ik mijn abo (T-Mobile) overgesloten in de Vodafone winkel op 8 mei.
Straks heb ik ook de BSW 150, met het 1e jaar 50% korting op de abo kosten.
Mijn nummerportering is goedgekeurd, het is alleen nog ff wachten op de Desire.....
Blijkbaar heeft Vodafone een te scherpe aanbieding gemaakt.....
Het was mij ook al opgevallen dat je die aanbieding niet meer bij Vodafone kan vinden.
Ik kreeg hem ook gratis bij een verlenging van mijn vodafone abbo. Omdat ik het niet helemaal vertrouwde heb ik ze gemailt of het wel klopte. Raad eens... 10 min later was de aktie wegTheSpanjard schreef op zondag 30 mei 2010 @ 09:46:
Idd raar. Ik kreeg de desire gratis bij VF BSW 150, in de winkel van telefoonkopen. Ik heb dus alleen geen abo verlenging, maar kom van t-mobile.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Is toch altijd al zo geweest:?TheSpanjard schreef op zondag 30 mei 2010 @ 09:46:
Blijf het raar vinden dat de kickbacks verschillend zijn, blijkbaar raakt een provider je liever kwijt, anders zouden de nieuwe abbo's wel de zelfde kickback geven als bij een bestaande abbo.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Alleen kan ik nergens vinden wanneer mijn nieuwe abbo in gaat. De zelfde dag dat ik de telefoon krijg, of na afloop van mijn huidige abbo?
Verwijderd
Zodra je het verlengt gaat het al in. Ik verlengde telefonisch op de 15de en de 17de ging het nieuwe contract in. (had nog 5 maanden te gaan voordat het afgelopen zou zijn)kavish schreef op zondag 30 mei 2010 @ 16:22:
Ik ben van plan wanneer de zilveren Desire bij PDAshop weer beschikbaar is, hem te bestellen i.c.m. een verlenging van mijn Vodafone abbo.
Alleen kan ik nergens vinden wanneer mijn nieuwe abbo in gaat. De zelfde dag dat ik de telefoon krijg, of na afloop van mijn huidige abbo?
Ik kreeg van PDAshop het volgende mailtje.Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 21:31:
[...]
Zodra je het verlengt gaat het al in. Ik verlengde telefonisch op de 15de en de 17de ging het nieuwe contract in. (had nog 5 maanden te gaan voordat het afgelopen zou zijn)
Dus ik weet niet wat ik nu moet geloven. Denk dat ik morgen een telefoontje naar Vodafone pleeg.Beste meneer ...,
Hartelijk dank voor je e-mail.
De verlenging gaat pas in wanneer het huidige contract is afgelopen. U zult dan wel de telefoon ontvangen en kunnen gebruiken, maar het nieuwe tarievenplan zal pas ingaan wanneer het huidige contract is afgelopen.
Ik hoop je hiermee voldoende geholpen te hebben. Heb je toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact op: e-mail of bel.
Met vriendelijke groet,
Kasra Hashemi
PDAshop.nl
Coolblue B.V.
Oudedijk 94
3061 AM Rotterdam
support@pdashop.nl
[ Voor 13% gewijzigd door Brutes op 30-05-2010 21:35 ]
en ik ben overgestapt naar vf met nummerbehoud
dat was het dan weer voor deze post
Welke provider heb jij? Die wil ik ook.Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 21:31:
[...]
Zodra je het verlengt gaat het al in. Ik verlengde telefonisch op de 15de en de 17de ging het nieuwe contract in. (had nog 5 maanden te gaan voordat het afgelopen zou zijn)
Mijn velenging gaat pas in als het oude contract is uitgediend.
Ik denk dat je abuis bent.
hoi
Nu snap ik het. Ik vond het al vreemd.Def1ant schreef op zondag 30 mei 2010 @ 23:07:
nee, vodafone doet de verandering bijna per direct, je nieuwe contract duurt dan 2 jaar + 5 maand oid
hoi
| Naam | Besteldatum | Verwachte leverdatum |
| Raeghin | 11-04 | ??? |
| iqwert | 15-04 | Ontvangen 02-06 |
| hotdoggie | 16-04 | verzonden??? |
| rosanoa | 19-04 | Ontvangen 28-05 |
| sander1989 | 20-04 | Ontvangen 28-05 |
| darkstyle25 | 21-04 | verzendbevestiging 27-05 |
| dexter18 | 21-04 | via de winkel: 2e week juni |
| Reflector | 22-04 | Ontvangen 28-05 |
| TheMystery | 23-04 | Ontvangen 28-05 |
| Den the Man | 24-04 | Ontvangen 28-05 |
| osinga89 | 27-04 | ??? |
| nohead | 28-04 | verzending 02-06 |
| ReLexEd | 28-04 | Ontvangen 28-05 |
| wouterr89 | 07-05 | verzendbevestiging 27-05 |
| arjen9551 | 01-05 | Ontvangen 03-06 |
| NightMare | 07-05 | verzonden - verwacht 01-06 |
| Glenn77 | 07-05 | Ontvangen in de winkel 01-06 |
| SpoinkyNL | 10-05 | 21 mei |
| rvl1984 | 12-05 | ??? |
| Tano | 15-05 | verzending 02-06 |
| Gorebath666 | 15-05 | ??? |
| Patje Deur | 15-05 | Ontvangen 28-05 |
| Tano | 17-05 | verzending 02-06 |
| Meister | 17-05 | ??? |
| Damasta | 17-05 | Ontvangen 31-05 |
| Markmunkckie | 17-05 | Ontvangen 31-05 |
| m3power | 21-05 | Ontvangen 02-06 |
| ChaosR | 21-05 | Verzendbevestiging 31-05 |
| littledrummer | 21-05 | verzendbevestiging 28-05 |
[ Voor 6% gewijzigd door rosanoa op 03-06-2010 13:13 ]
Ik ben net de vodafone winkel ingelopen en kreeg te horen dat het nog steeds de 2e week van juni is. Volgens mij hebben tot nu toe alleen mensen die iets via telesales hebben gekocht een levering gekregen. Dus ben benieuwd wanneer de winkel voorraad krijgt.rosanoa schreef op maandag 31 mei 2010 @ 08:39:
Update Vodafone lijst 31 mei 08.30 uur
Naam Besteldatum Verwachte leverdatum iqwert 15-04 via de winkel: 2e week juni hotdoggie 16-04 ??? rosanoa 19-04 Ontvangen 28-05 sander1989 20-04 Ontvangen 28-05 darkstyle25 21-04 verzendbevestiging 27-05 dexter18 21-04 ??? sucinimod 22-04 ??? Reflector 22-04 Ontvangen 28-05 TheMystery 23-04 Ontvangen 28-05 Den the Man 24-04 Ontvangen 28-05 osinga89 27-04 ??? nohead 28-04 volgens VF: geen toestellen binnen, verwacht 03-06 ReLexEd 28-04 Ontvangen 28-05 wouterr89 07-05 verzendbevestiging 27-05 arjen9551 01-05 ??? NightMare 07-05 ??? SpoinkyNL 10-05 21 mei rvl1984 12-05 ??? Tano 15-05 ??? Gorebath666 15-05 ??? Patje Deur 15-05 Ontvangen 28-05 Tano 17-05 ??? Damasta 17-05 verzendbevestiging 27/28-05 Markmunkckie 17-05 ??? m3power 21-05 ??? ChaosR 21-05 volgens VF: geen toestellen binnen littledrummer 21-05 verzendbevestiging 28-05
Verwijderd
Sucinimod ?? Heb de Desire 2 weken geleden geannuleerd. Heb nu een andere HTC. Ga de Desire volgende maand op mijn andere abo halen.rosanoa schreef op maandag 31 mei 2010 @ 08:39:
Update Vodafone lijst 31 mei 08.30 uur
Naam Besteldatum Verwachte leverdatum iqwert 15-04 via de winkel: 2e week juni hotdoggie 16-04 ??? rosanoa 19-04 Ontvangen 28-05 sander1989 20-04 Ontvangen 28-05 darkstyle25 21-04 verzendbevestiging 27-05 dexter18 21-04 ??? sucinimod 22-04 ??? Reflector 22-04 Ontvangen 28-05 TheMystery 23-04 Ontvangen 28-05 Den the Man 24-04 Ontvangen 28-05 osinga89 27-04 ??? nohead 28-04 volgens VF: geen toestellen binnen, verwacht 03-06 ReLexEd 28-04 Ontvangen 28-05 wouterr89 07-05 verzendbevestiging 27-05 arjen9551 01-05 ??? NightMare 07-05 ??? SpoinkyNL 10-05 21 mei rvl1984 12-05 ??? Tano 15-05 ??? Gorebath666 15-05 ??? Patje Deur 15-05 Ontvangen 28-05 Tano 17-05 ??? Damasta 17-05 verzendbevestiging 27/28-05 Markmunkckie 17-05 ??? m3power 21-05 ??? ChaosR 21-05 volgens VF: geen toestellen binnen littledrummer 21-05 verzendbevestiging 28-05
Net even gebeld met Vodafone en PDAshop. En beide vertelde me dat het nieuwe abonnement bij aanvraag direct in gaat.jerry_a schreef op zondag 30 mei 2010 @ 22:59:
[...]
Welke provider heb jij? Die wil ik ook.
Mijn velenging gaat pas in als het oude contract is uitgediend.
Ik denk dat je abuis bent.
Verwijderd
(Toen ik net alle berichten van het afgelopen weekend zag dacht ik dat ik tot de twee week van juni moest wachten, heb hem nu binnen 2 weken dus kan slechter, onverwacht
Ze zijn zaterdag aan de deur geweest. Heb nu telefonisch een afspraak kunnen maken voor dinsdag
Verwijderd
Anyway, net nog maar eens gebeld: ze konden het even niet vinden... teruggebeld door ze: wordt vandaag of morgen uitgeleverd. Herstelde ze zich: zou vandaag of morgen in mijn bezit moeten zijn. Ik ben ondertussen met dat hele vodafone gelul een dag of 4 geheel thuisgebleven omdat er van alles toegezegd was en het ding aan de deur omgeruild zou moeten worden. Tsk........... ik durf er bijna wel vergif op in te nemen dat als ik er niet achteraan gebeld had, het ding volgende week nog niet in mijn bezit zou zijn. Ik gok er op dat ie nu zelfs pas verzonden wordt en morgen wordt aangeboden. Zou met TNT gebeurt zijn, en vrijdag werd nog GLS gezegd. ALS het met TNT gebeurt zou zijn dan was ie zaterdag al aangeboden, hooguit vandaag. Dus daar hoop ik dan maar op. Als het met GLS is gedaan, dan hoor ik hem vandaag te krijgen omdat ze zaterdags niet bezorgen (alleen spoedpakket).
Maar als ie pas vandaag echt verstuurd is, dan wordt het natuurlijk morgen op zn vroegst, woensdag waarschijnlijker.
Zal mij benieuwen....
Wat een vreselijk ongelooflijk GEZEIK.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2010 12:31 ]
Verwijderd
Ik zei dat de website al een week aangeeft dat ze gewoon op voorraad zijn. Ze gaf aan dat ze dit niet zo snel (staat al minimaal een week 'op voorraad') konden aanpassen...dus daar moest ik maar niet vanuit gaan
Waarvan dan wel?? Slechte service zeg...
Mijne mag klaar in het magazijn en wordt binnen enkele dagen bij de winkel afgeleverd bij BCVerwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:32:
Net BelCompany aan de lijn gehad. Ze verwachten deze week een levering of anders in ieder geval volgende week....
Ik zei dat de website al een week aangeeft dat ze gewoon op voorraad zijn. Ze gaf aan dat ze dit niet zo snel (staat al minimaal een week 'op voorraad') konden aanpassen...dus daar moest ik maar niet vanuit gaan![]()
Waarvan dan wel?? Slechte service zeg...
In de webwinkel zelf stond (en staat nu nogsteeds) de levertijd als 2-5 (werk)dagen echter het volgende:
Vanochten een sms gehad van Hi die meld dat de Desire niet voorradig is, order tracking bevestigd dit bericht als volgt: "Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar)"
Nu helaas even geen mogelijkheid om Hi te bellen hierover omdat ik op mn werk zit maar wel jammer dat de website dus niet geupdatet wordt om te laten zien datie eigenlijk niet voorradig is.
Vanavond hopelijk via de telefoon meer duidelijkheid over een verwachtte leverings datum.
Andere (nieuwe) Hi klanten die hetzelfde meemaken nu?
Verwijderd
NOU? Nu vraag ik je ..........
Niet 1 bom, maar 2 bommen graag
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Ik heb vanochtend naar Vodafone gebeld en ze zeiden dat je nieuwe abbp bij aanvraag direct ingaat.pingkiller schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:52:
Ik heb zondag mijn desire gehaald bij de belcompany. Daar heb ik ook aangegeven dat ik nummerbehoud wil. Van de verkoper(mijn broertje) begreep ik dat mijn nieuwe abbo pas in gaat als mijn oude abbo verloopt. Dit betekend dat ik nog een maand moet wachten voordat ik via vodafone kan internetten/bellen. Is dit op een of andere manier te versnellen? Ik vind het helemaal niet erg om een maand dubbel te betalen. Ik zit namelijk bij ben en betaal 2.50 per maand...dat verlies kan ik wel nemen
[ Voor 75% gewijzigd door Brutes op 31-05-2010 14:09 ]
12-04 wijziging bevestiging via mail gekregen van Vodafone.
Sindsdien niets meer gehoord. Ga vandaag maar eens bellen, ook al weet ik het antwoord al
Naja kan nog wel even met mijn HTC Magic vooruit, maar kan niet wachten tot de Desire binnen is!
Wat een gedoe. Dat easy mag GSMeasy wel uit hun naam halen... (maar in het verleden ook genoeg gedoe met gsmweb en gsm.nl gehad..bestaan er wel normale gsm winkels/websites?
Ik heb goede ervaringen met PDAshop.nlKarlMarX schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:21:
26-04 besteld, vandaag eindelijk geleverd. Met Wii en al...![]()
Wat een gedoe. Dat easy mag GSMeasy wel uit hun naam halen... (maar in het verleden ook genoeg gedoe met gsmweb en gsm.nl gehad..bestaan er wel normale gsm winkels/websites?)
Bij een verlenging? Hebben ze bij mij ook gedaan toen het nieuwe abonnement inging, bestelstatus geannuleerd slaat blijkbaar op het vorige abonnement...Raeghin schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:36:
Hmm, als ik inlog op Vodafone en kijk naar de status van mijn bestelling staat er bestelling geanuleerd, 3 minuten voordat ik het bevestigingsmailtje van mijn bestelling heb ontvangen. Lijkt me dat er iets niet klopt. Maar alle lijnen bezet, dus contact niet direct mogelijk. Zucht...
Vervolgens zetten ze de bestelling dan om in een Desire voor de volle mep (479,-), klantenservice gebeld en kreeg te horen dat het niet anders kan om administratieve redenen, maar dat hij bij aflevering gewoon gratis is.
Nogal rommelige gang van zaken, heb mijn telefoon overigens ook nog niet (besteld 17 mei).
Ik heb net gebeld, hij is dus al verstuurd. Naar een adres waar ik 4.5 jaar geleden een telefoon heb laten bezorgen (het toenmalige woonadres van mijn vriendin). Lekker slordig. Dit is geen adres waar ik ooit op ben ingeschreven bij vodafone, of die ik nu heb opgegeven als verzendadres. Nu aan het bellen om te kijken wat ze er aan gaan doen. Ben benieuwd...Meister schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:59:
[...]
Bij een verlenging? Hebben ze bij mij ook gedaan toen het nieuwe abonnement inging, bestelstatus geannuleerd slaat blijkbaar op het vorige abonnement...
Vervolgens zetten ze de bestelling dan om in een Desire voor de volle mep (479,-), klantenservice gebeld en kreeg te horen dat het niet anders kan om administratieve redenen, maar dat hij bij aflevering gewoon gratis is.
Nogal rommelige gang van zaken, heb mijn telefoon overigens ook nog niet (besteld 17 mei).
Verwijderd
Ik heb ook gisteren (30-05 00:15) mijn huidige abonnement verlengd bij Hi.GenjiBlade schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:42:
Gister (Zondag de 30ste) via de Hi webwinkel een Desire met nieuwe abbo en nieuwe nummer (Hi30 + eindeloos online) besteld. Netjes via de mail en sms op mn huidige (prepaid) nummer een ontvangst bevestiging van mn bestelling ontvangen met de nodige informatie zoals order tracking via de webwinkel.
In de webwinkel zelf stond (en staat nu nogsteeds) de levertijd als 2-5 (werk)dagen echter het volgende:
Vanochten een sms gehad van Hi die meld dat de Desire niet voorradig is, order tracking bevestigd dit bericht als volgt: "Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar)"
Nu helaas even geen mogelijkheid om Hi te bellen hierover omdat ik op mn werk zit maar wel jammer dat de website dus niet geupdatet wordt om te laten zien datie eigenlijk niet voorradig is.
Vanavond hopelijk via de telefoon meer duidelijkheid over een verwachtte leverings datum.
Ik heb goede hoop. Vorige week stond de Desire ook al op 2-5 dagen levertijd, maar toch meld deze gebruiker dat hij woensdag de bestelling had geplaatst en zaterdag de telefoon binnen had. Dus nog even een paar dagen langer wachten, ik heb daarna toch nog 2 jaar om er mee te spelen.
Ook ik heb gisteren mijn HTC Desire besteld bij Hi, en vanochtend een sms + mail gehad dat het langer zou gaan duren dan verwacht in verband met de voorraad. Levertijd op de site staat nu op 5 tot 10 dagen.. we zullen zien! Klopt het dat mijn nieuwe abonnement inderdaad pas in gaat als mijn oude afloopt (ik heb hem verlengd), dat zou wel erg krom zijn!GenjiBlade schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:42:
Gister (Zondag de 30ste) via de Hi webwinkel een Desire met nieuwe abbo en nieuwe nummer (Hi30 + eindeloos online) besteld. Netjes via de mail en sms op mn huidige (prepaid) nummer een ontvangst bevestiging van mn bestelling ontvangen met de nodige informatie zoals order tracking via de webwinkel.
Dan zit ik nog 4 maanden zonder internet..
Werd zojuist gebeld dat mijn Desire binnen is, dus morgen tussen de middag ff ophalen.
Blijkbaar maakt het dus niet uit of je online, telefonisch of gewoon in de winkel iets besteld hebt.dexter18 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:39:
[...]
Ik ben net de vodafone winkel ingelopen en kreeg te horen dat het nog steeds de 2e week van juni is. Volgens mij hebben tot nu toe alleen mensen die iets via telesales hebben gekocht een levering gekregen. Dus ben benieuwd wanneer de winkel voorraad krijgt.
[ Voor 44% gewijzigd door vndk op 31-05-2010 18:22 ]
Dit vind ik persoonlijk niet krom.Uchiha1911 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 17:33:
[...]
Ook ik heb gisteren mijn HTC Desire besteld bij Hi, en vanochtend een sms + mail gehad dat het langer zou gaan duren dan verwacht in verband met de voorraad. Levertijd op de site staat nu op 5 tot 10 dagen.. we zullen zien! Klopt het dat mijn nieuwe abonnement inderdaad pas in gaat als mijn oude afloopt (ik heb hem verlengd), dat zou wel erg krom zijn!
Dan zit ik nog 4 maanden zonder internet..
Je hebt immers voor een abonnement getekend voor een bepaalde tijd (12/24 maanden).
Het zou juist heel krom zijn dat ze jouw abonnement ineens zouden aanpassen, omdat je een nieuwe bestelling hebt gedaan.
Wat je wel kan doen is in je huidige abonnement, aangeven dat je de laatste paar maanden internet erbij wilt hebben. Even bellen en je krijgt (lijkt mij) binnen no-time internet op je telefoon, je moet er voor betalen en als ze een extra centje binnen kunnen halen zijn ze niet de moeilijkste..
Succes!
Edit:
Vorige week bij GSMweb de Desire besteld icm vodafone 350 1 jarig.
Vandaag is de postbode langs geweest, maar was helaas op mijn stage.
Hopen dat de beste man morgen laat komt, anders heb ik hem woensdag pas...
[ Voor 9% gewijzigd door LogiZ5500 op 31-05-2010 18:23 ]
Verwijderd
Hier dito. Heb vandaag telefoontje gekregen van iemand dat mijn foon bij hem afgeleverd was. Twee jaar geleden heb ik mijn foon af laten leveren daar. Niet nu. Stond nog zo. 't Is dat het niet om omruilen ging, anders had ik nog zonder gezeten. Of een vreemde had een gratis foon gehad. Lekkah lekkah...Raeghin schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:13:
[...]
Ik heb net gebeld, hij is dus al verstuurd. Naar een adres waar ik 4.5 jaar geleden een telefoon heb laten bezorgen (het toenmalige woonadres van mijn vriendin). Lekker slordig. Dit is geen adres waar ik ooit op ben ingeschreven bij vodafone, of die ik nu heb opgegeven als verzendadres. Nu aan het bellen om te kijken wat ze er aan gaan doen. Ben benieuwd...
Moest hier in Waalwijk maar liefst 2 dagen wachten voordat ik hem kon ophalen
Kijk dat geeft hoop. Thanks voor de reactie en veel plezier met je desire. Zou je me kunnen laten weten of hij branded is of niet?Glenn77 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 18:11:
Ik heb mijn abo 8 mei afgesloten bij een Vodafone shop.
Werd zojuist gebeld dat mijn Desire binnen is, dus morgen tussen de middag ff ophalen.
[...]
Blijkbaar maakt het dus niet uit of je online, telefonisch of gewoon in de winkel iets besteld hebt.
En @Uchiha1911Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 17:17:
[...]
Ik heb ook gisteren (30-05 00:15) mijn huidige abonnement verlengd bij Hi.
Ik heb goede hoop. Vorige week stond de Desire ook al op 2-5 dagen levertijd, maar toch meld deze gebruiker dat hij woensdag de bestelling had geplaatst en zaterdag de telefoon binnen had. Dus nog even een paar dagen langer wachten, ik heb daarna toch nog 2 jaar om er mee te spelen.
Meteen thuis gebeld met de klantenservice van Hi. De medewerkster aan de lijn kon me alleen vertellen dat de Desire momenteel de status "Autostock" heeft binnen hun systeem, wat betekent dat het volledig uit de vorraad is en dus nog eerst naar hun verscheept moet worden.
Bij verdere navraag of er een verwachte leveringsdatum of termijn bekend is werd mij verwezen naar de website te kijken of morgen voor half 6 'smiddags te bellen, er zou dan een afdeling beschikbaar zijn om via de telefoon meer info te kunnen geven over een eventuele leverings datum o.i.d.
Overigens heb ik inmiddels ook een email gekregen met de melding dat het langer zal duren en de website gezien waar leveringstermijn is aangepast naar 5-10 dagen.
Morgen maar eens meteen uit werk in de trein bellen dan =/
Beetje jammer, maargoed, straks inderdaad lekker 2jaar de tijd om ermee te spelen
[ Voor 9% gewijzigd door GenjiBlade op 31-05-2010 20:14 ]
Ben ik ook erg benieuwd naar.dexter18 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 19:49:
[...]
Kijk dat geeft hoop. Thanks voor de reactie en veel plezier met je desire. Zou je me kunnen laten weten of hij branded is of niet?
Ik verwacht niet dat ie branded is, ivm de slechte levertijd zou dit nog meer uitloop geven.........
Zijn de eerdere Vodafone Desire's wel branded ?
volgens mij is daar ook geen speer op te trekken.
Verwijderd
Niet brandeddexter18 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 19:49:
[...]
Kijk dat geeft hoop. Thanks voor de reactie en veel plezier met je desire. Zou je me kunnen laten weten of hij branded is of niet?
Onzinnige oneliners worden verwijderd.