Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:17
Verwijderd schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 00:20:
[...]
Iets voor de OPTA dus. Even melden. Dit is een klant die om wat voor reden dan ook graag bij een provider weg wilt, nog even gauw in een wurggreep nemen om hem wat geld afhandig te maken. Dat ze daar schijnbaar gewoon mee weg kunnen komen is al erg genoeg, maar dat ze, zelfs als je de maand afkoopt, het nummer blijven vasthouden is puur klantje pesten. Een technische reden is er niet voor, dus is het een procestechnische of administratieve reden.

Even bij de OPTA melden met een duidelijke omschrijving.

EDIT: sh*t.... sorry, had moeten editten... :$
HotDoggie, ik ben het met je eens.
Helaas heeft T-Mobile zulke 'geweldige' voorwaarden dat je daar niets mee kunt doen. Het is slikken of stikken. Je zou kunnen zeggen dat het legale diefstal is.
Juridisch gezien zullen ze wel in hun recht staan maar dat wil nog niet zeggen dat ze klantvriendelijk bezig zijn.
Had ik dan een paar maanden geleden mijn abo al moeten opzeggen? Nee.
Je loopt dat het risico dat het nummerbehoud de mist in gaat en weet bovendien niet of er 3 of 4 maanden later wel een gunstig abo af te sluiten is.
Acties zijn meestal 1 maand (of korter) geldig en je weet meestal niet van tevoren wat voor een actie er aankomt. Ook de beschikbaarheid van de HTC Desire speelt mee.
Een paar maanden geleden was deze er nog niet dus hoe had ik dan een abo + GSM moeten bestellen?
Kortom, ik accepteer die maand vertraging wel, en kan nu alvast met de Desire spelen (via Wifi o.a.)

Verwijderd

HoppyF schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 16:12:
[...]

Ik heb dus nu een splinternieuw toestel liggen waar ik een maand niets mee kan doen....
Dat is raar. Maar goed als ik zeker weet dat ik internet kan uitzetten kan ik er misschien toch nog (beperkt) gebruik van maken. Ik ga wel eens zoeken of dat uitzetten kan. Tips zijn uiteraard welkom.
Bij het instellen krijg je dit scherm te zien: http://tweakers.net/ext/f/TYo2sNumcbxatbmn2Q6naMSF/full.png

I think it says it all ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2010 19:50 ]

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-11 09:41

jerry_a

doei

Ik was al een poos in dit topic aan het meelezen want ik wilde hem ook hebben als ik mijn contract kon verlengen. Vandaag dus. Bij de Belcompany hadden ze er nog genoeg. Ik heb de bruine genomen.
Wat is dat ding snel. Ik heb al 6 jaar Windows Mobile gehad maar dit is toch wel heel even iets totaal anders. Ik ben benieuwd of MS dit kan evenaren met Windows 7.

hoi

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Mini-me schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:30:
Hier ook bericht gekregen van CargoOffice. Levering kan vanaf morgen, maar aanstaande dinsdag komt mijzelf beter uit. Nu maar afwachten of er aanastaande maandag wederom een annulering van hun kant komt...
[...]
Zonet een SMS gekregen van AMP Logistics namens GSMeasy.nl dat de boel op 25 mei tussen 12.55 en 14.55 zal worden bezorgd.

* Mini-me denkt weer terug aan zijn VWO scheikunde lessen over 'significantie' ;)

• HoppyF
Verwijderd schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 19:49:
[...]

Bij het instellen krijg je dit scherm te zien: http://tweakers.net/ext/f/TYo2sNumcbxatbmn2Q6naMSF/full.png

I think it says it all ;)
Dat is inderdaad juist.
Dit werkt ook als je geen SIM kaart plaatst. Je krijgt wel een melding dat er geen SIM inzit maar via Wifi kun je toch aardig wat functies van de Desire uittesten.

Verwijderd

Mini-me schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 21:26:
[...]

Zonet een SMS gekregen van AMP Logistics namens GSMeasy.nl dat de boel op 25 mei tussen 12.55 en 14.55 zal worden bezorgd.

* Mini-me denkt weer terug aan zijn VWO scheikunde lessen over 'significantie' ;)
jaja, wordt een druk dagje voor AMP. In Zuid-Limbo zijn ze er in ieder geval pas na 15:30. Scheelt weer wat verlofuurtjes zo aan het einde van de werkdag.

En nog over de klantvriendelijkheid van T-Mobile: er stond tenminste bij het toestel dat het een levertijd had van ca. 6 weken, dus mensen wisten waaraan ze begonnen als ze hem besteld hadden. De rest is kut :P
Edit: het staat er tegenwoordig wel op :F

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2010 23:18 ]

• PerfectLight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-11 20:03
Ik zat ook al een tijdje me te lezen in dit topic, en vandaag was het zover, naar de Vodafone winkel, daar hadden ze m niet, dus op naar de company, waar dat ding 40 euro meer koste..
Na een btje afdwingen de zilveren meegekregen voor 20 met een gratis autolader, dat had ik wel over voor m gelijk hebben!
En jeetje wat ben ik blij met dit ding vanaf mn Nokia 5800 :D alleen het capacitieve touchscreen is ff wennen..
Voor de mensen die m nog niet hebben is hij zeker het wachten waard!

Veel succes ermee!

Dit bericht is julie gebracht vanaf mn HTC :D

Verwijderd

PerfectLight schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 23:06:
Ik zat ook al een tijdje me te lezen in dit topic, en vandaag was het zover, naar de Vodafone winkel, daar hadden ze m niet, dus op naar de company, waar dat ding 40 euro meer koste..
Na een btje afdwingen de zilveren meegekregen voor 20 met een gratis autolader, dat had ik wel over voor m gelijk hebben!
En jeetje wat ben ik blij met dit ding vanaf mn Nokia 5800 :D alleen het capacitieve touchscreen is ff wennen..
Voor de mensen die m nog niet hebben is hij zeker het wachten waard!

Veel succes ermee!

Dit bericht is julie gebracht vanaf mn HTC :D
Ik ben echt heel nieuwsgierig naar de foon.... jij mazzelpik ;) Ik vrees alleen dat ik vanaf de storm naar dit scherm heel erg zal moeten wennen met typen (omdat de storm een doordruk vereist wat meer aan een gewoon toetsenbord doet denken versus het gewoon aanraken en direct een letter te zien krijgen, waar ik heel veel problemen mee ga ondervinden met mijn grote vingers)

• PerfectLight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-11 20:03
Het is vooral ff wennen, ma je hebt t zo door. Het is hetzelfde met mij vanaf mn 5800, dit scherm is veel minder precies.. Maar die tekstvoorspelling vanaf Android maakt echt een hoop goed! Anders had dit bericht vol typfouten gestaan! :p

En ik zie wel dat het scherm iets minder scherp is dan die van mn "oude" Nokia.. mar dat kan ik wel mee leven ^^

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:35
Ben nu aan het kijken naar een verlenging van mijn huidige abo / het opnieuw afsluiten van een abo (als dat voordeliger is).

Voor verlenging heb ik nu het volgende gezien: T-Mobile Relax 25 (voor 19,95 per maand) plus internet (9,95 per maand) 1 jarig, waarbij ik voor de Desire nog 146 euro moet bijbetalen. Komt in totaal neer op zo'n 504 euro. Is dit een beetje een goede deal of moet ik nog beter zoeken / zijn er betere te vinden?

• HoppyF
Slomy schreef op zondag 23 mei 2010 @ 21:43:
Ben nu aan het kijken naar een verlenging van mijn huidige abo / het opnieuw afsluiten van een abo (als dat voordeliger is).

Voor verlenging heb ik nu het volgende gezien: T-Mobile Relax 25 (voor 19,95 per maand) plus internet (9,95 per maand) 1 jarig, waarbij ik voor de Desire nog 146 euro moet bijbetalen. Komt in totaal neer op zo'n 504 euro. Is dit een beetje een goede deal of moet ik nog beter zoeken / zijn er betere te vinden?
Dit lijkt me geen voordelig aanbod.
Ik zou maar even verder zoeken, ook als je een 1 jarig abo wilt.
Zoek eens op een Vodafone 200 BSW abo 1 jarig + internet, je bent dan voor minder dan € 500 klaar, en krijgt hiervoor een veel hogere snelheid en beter bereik dan T-Mobile.
2 jarig kan ook nog voordeliger zijn maar dan moet je dan wel willen ...

Verwijderd

Slomy schreef op zondag 23 mei 2010 @ 21:43:

Ik denk dat je moet afwegen wat belangrijk is voor jou. Bel je veel of internet je veel? Bellen is volgens mij wel 2 hele centen per minuut goedkoper bij bepaalde abonnementen van T-Mobile, maar heeft beperkt internet (nu is er wel een actie, ik geloof 7,95pm voor 1mbps internet, geen echte harde fair use policy). Vodafone heeft echter weer sneller internet (waar dat mogelijk is, G3 en HSDPA) en wel een fair use policy. Ik weet alleen niet hoe hiermee omgesprongen wordt.

De dekking kan ik niets zinnigs over zeggen. Ik heb nog nooit problemen gehad met T-Mobile en Vodafone (qua bellen). Internetten doe ik zelf niet zo intensief met mijn huidige nokia 6300, maar dat verandert wel na morgen vrees ik :D.
Ik bevind me overigens wel vaak onder de lijn Arnhem-A'dam (incl Limburg ja :P) en daar eigenlijk geen dekkingsproblemen, bijna alles 3G. Zo gauw je over de grens gaat hier, Deutschland oder so is er wel meer HSDPA, maar dat kost ook meteen een paar centen he...

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:35
HoppyF schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:52:
[...]

Dit lijkt me geen voordelig aanbod.
Ik zou maar even verder zoeken, ook als je een 1 jarig abo wilt.
Zoek eens op een Vodafone 200 BSW abo 1 jarig + internet, je bent dan voor minder dan € 500 klaar, en krijgt hiervoor een veel hogere snelheid en beter bereik dan T-Mobile.
2 jarig kan ook nog voordeliger zijn maar dan moet je dan wel willen ...
Je hebt inderdaad gelijk, met een Vodafone 1 jarig abo kom ik op 450 uit, scheelt toch weer 50 euro. Ik wist daarnaast niet dat het ook kwa snelheid en bereik beter was dan tmobile.
Alleen is bij vodafone je tegoed 2 maanden geldig in tegenstelling tot tmobile waar het onbeperkt houdbaar is (vind ik persoonlijk wel fijn).
Ik sluit in principe nooit 2 jarige contracten af, wil eigenlijk om het jaar toch wel weer een nieuwe mobiel (al loop ik nu al dik 2,5 jaar met een iphone 1g - 4gb rond die ik tijdens mijn study exchange in de us heb gekocht) en vind ik persoonlijk dat je normaal gesproken bij een 2 jarig abo echt veel teveel betaald als je naar andere opties gaat kijken.

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 06:50
Als je abonnement afgelopen is, heb je sinds 1 juli 2009 een maand opzegtermijn. Dit was daarvoor altijd 3 maanden, dus nu flink in het voordeel voor de consument (volgens mij is dit ook nadat de EU of de OPTA hierover geklaagd heeft). Dat van een jaar heb ik wel eens gehoord, maar moet al wel een lange tijd geleden zijn... De reden dat er een maand gerekend wordt is natuurlijk ook nodig om de administratieve rompslomp te regelen. Vodafone moet contact opnemen met het verzoek om een nummer en T-Mobile moet dit goedkeuren (duurt altijd langer dan bijvoorbeeld een KPN, helaas). Ik hanteer in de winkel altijd de maand opzegtermijn. Dit is puur om jezelf in te dekken mocht er in de aanvraag wat mis gaan (bijvoorbeeld wanneer het simkaartnummer niet geheel goed overkomt o.i.d.). Het is een stuk klantvriendelijker om te zeggen dat je vast zit aan een maand opzegtermijn dan wanneer je uiteindelijk net een klant hebt die terug moet komen met een nummerportering probleem.

Ook is een groot voordeel dat pas op het moment dat je nummer over gezet wordt, je gaat betalen voor je nieuwe provider. Pas dan heb je een nummer waar je een bundel aan kan koppelen. Vanaf de dag dat je nieuwe nummer bij je nieuwe provider in gaat, begint het contract. Ook ga je pas vanaf die dag betalen aan je nieuwe provider. Gebruik je eerder je nieuwe (vodafone) simkaart, bel je zonder een bundel, dus betaal je de buiten bundel tarieven (30ct/minuut).

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-11 20:29
brrrt schreef op maandag 24 mei 2010 @ 13:25:
Ook is een groot voordeel dat pas op het moment dat je nummer over gezet wordt, je gaat betalen voor je nieuwe provider. Pas dan heb je een nummer waar je een bundel aan kan koppelen. Vanaf de dag dat je nieuwe nummer bij je nieuwe provider in gaat, begint het contract. Ook ga je pas vanaf die dag betalen aan je nieuwe provider. Gebruik je eerder je nieuwe (vodafone) simkaart, bel je zonder een bundel, dus betaal je de buiten bundel tarieven (30ct/minuut).
Ah! bedankt! Dit zocht ik, ik heb namelijk een vodafone abo aangevraagd bij gsmweb.nl (met nrportering) en zit nu nog 3 maanden bij hi. Ik dacht dus eerst dat ik dubbel zou gaan betalen die 3 maanden, maar dit is dus niet het geval :) Je zegt dat de nummerportering bij kpn sneller gaat dan bij t-mobile, dus dit lijkt me ook het geval voor dochter hi? Hoelang duurt het gemiddeld?

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-11 20:01
ik ben van plan een HTC desire aan te schaffen, na veel rondgekeken te hebben kwam ik uit op een Hi Online 15, 2 jaar abonnement, maar hier op tweakers lees ik dat je bij heel snel aan je FUP zit qua internet. nou ben ik van plan om ongeveer 2 uur per dag te internetten op deze telefoon. welk abonnement raden jullie mij aan?

• HoppyF
Slomy schreef op maandag 24 mei 2010 @ 12:03:
[...]

Je hebt inderdaad gelijk, met een Vodafone 1 jarig abo kom ik op 450 uit, scheelt toch weer 50 euro. Ik wist daarnaast niet dat het ook kwa snelheid en bereik beter was dan tmobile.
Alleen is bij vodafone je tegoed 2 maanden geldig in tegenstelling tot tmobile waar het onbeperkt houdbaar is (vind ik persoonlijk wel fijn).
Ik sluit in principe nooit 2 jarige contracten af, wil eigenlijk om het jaar toch wel weer een nieuwe mobiel (al loop ik nu al dik 2,5 jaar met een iphone 1g - 4gb rond die ik tijdens mijn study exchange in de us heb gekocht) en vind ik persoonlijk dat je normaal gesproken bij een 2 jarig abo echt veel teveel betaald als je naar andere opties gaat kijken.
Vodafone is voor mij het beste uit de bus gekomen bij een keus om een HTC Desire aan te gaan schaffen. Ik had T-Mobile maar het bereik was behoorlijk slecht hier in de buurt. Verbeteringen zitten er ook niet in en dat is al tijden zo. T-Mobile (ex-Orange) geeft de problemen zelf ook toe. Dat is nog los van de snelheid van het dataverkeer. Wat ik had geen dataverkeer/internet en volgende maand dus wel als mijn VF abo ingaat.
Dat van het beltegoed bewaren is juist. Vodafone juist echt een super-provider worden als ze onbeperkt houdbaar beltegoed zouden invoeren.
De snelheid van het dataverkeer is bij VF vele malen hoger dan bij T-Mobile dat moet je ook meetellen zeker als je regelmatig gebruik gaat maken van internet, en met de HTC is die kans heel groot.

Verwijderd

brrrt schreef op maandag 24 mei 2010 @ 13:25:
De reden dat er een maand gerekend wordt is natuurlijk ook nodig om de administratieve rompslomp te regelen. Vodafone moet contact opnemen met het verzoek om een nummer en T-Mobile moet dit goedkeuren (duurt altijd langer dan bijvoorbeeld een KPN, helaas).
Incorrect. Dat is niet de hoofdreden. Al wordt dat naar ons toe wel zo gepresenteerd. In Australie is het zelfs zo dat het binnen 2 uur in z'n geheel van provider A naar provider B overgezet moet zijn als de klant dat wilt. Het lijkt mij dat vodafone/verizon etc. ook daar actief zijn. En als ze het daar kunnen (of een willekeurige andere maatschappij) dan kunnen ze het hier ook. Dat het niet gebeurt is wat anders. De enige reden daarvoor is de slappe regelgeving hier. Niets anders.

• thecompany
kipneck schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:24:
ik ben van plan een HTC desire aan te schaffen, na veel rondgekeken te hebben kwam ik uit op een Hi Online 15, 2 jaar abonnement, maar hier op tweakers lees ik dat je bij heel snel aan je FUP zit qua internet. nou ben ik van plan om ongeveer 2 uur per dag te internetten op deze telefoon. welk abonnement raden jullie mij aan?
Ik zou absoluut niet naar hi gaan. Ik heb nu nog een hi abo en de snelheid is om te huilen (internet). En verder heb ik ook nog 2 smsjes gehad in die 9 maanden, waarin stond dat ik maar liefst 200 mb had verbruikt en dat was veel te veel.. Voor mij een reden om naar vodafone te gaan, mijn broer heeft al een paar keer enkele gigabytes verbruikt en dat is geen probleem. Verder is de snelheid bij voda ook veel beter (3.6 mbit vs 384 kbit) en als ik 1 jaar wilde verlengen icm de desire dan zou ik 270 euro moeten betalen (hi 25 volgens mij). Als ik bij vodafone kijk heb ik het toestel voor 140 met zelfde abonnementskosten. Keuze was snel gemaakt.

• kipneck
heb je bij vodafone geen last van een fup dan?

verder keek ik naar dit abonnement: http://www.vodafone.nl/sh.../abonnementen/sku51010050

tis voor mij nogal vaag omdat er bovenaan staat: 13,25 maar onderaan 26,50. wat is het nou?

Verwijderd

kipneck schreef op maandag 24 mei 2010 @ 23:47:

verder keek ik naar dit abonnement: http://www.vodafone.nl/sh.../abonnementen/sku51010050

tis voor mij nogal vaag omdat er bovenaan staat: 13,25 maar onderaan 26,50. wat is het nou?
Volgens mij is er nu een actie -> Eerste jaar voor de helft van de prijs.

Verwijderd

Beste Rosanoa, nog updates mbt de levering van de Desire?

• rosanoa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-06-2014
Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 08:22:
Beste Rosanoa, nog updates mbt de levering van de Desire?
Nog niet helaas.

Ik ben vanochtend gebeld door VF en ze vertelde mij dat er nog geen nieuwe updatelijst is
en dat ze deze morgenavond verwachten.
Donderdagochtend belt ze mij opnieuw.

Verwijderd

rosanoa schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 09:21:
[...]

Nog niet helaas.

Ik ben vanochtend gebeld door VF en ze vertelde mij dat er nog geen nieuwe updatelijst is
Jammer dat touch holografische foons nog niet bestaan.... kon je haar spanken ;)

• thecompany
kipneck schreef op maandag 24 mei 2010 @ 23:47:

Nog een tip: www.gsmweb.nl
Op vodafone.nl vragen ze 229,10 icm 1 jaar voda 200, op gsmweb is dit138 euro, scheelt toch weer

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10 16:37
Media Markt heeft nog geen Desires binnen gekregen en geven het excuus #aswolk. Is dat nog steeds een probleem?

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Zaagmans schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 19:29:
[...]

Lijkt erop dat ik de Desire voor juni al heb. _/-\o_

Vandaag even gebeld met GSMwijzer over de status die al een week onveranderd bleef. ("Contract ontvangen")
Ik vroeg of alles goed was aangeleverd of dat ik wellicht nog extra info moest sturen. De GSMwijzer medewerker checkte alles even snel en zei dat alles prima bleek.
Het was erg druk en ze hadden net een shipment Desire's gekregen en de mijne zou zo snel mogelijk op de post gaan. In nog geen half uur tijd had ik 3 nieuwe emails o.a. betreffende statusverandering en TNT track&trace codes.
Jammer dat ik morgen moet werken, komt de postbode voor een dichte deur en duurt het nog tot woensdag dat ik 'm kan ophalen van het postkantoor (rembours, dinsdag ook weer werken -> woensdag)... :F
Ik ben ook eens benieuwd, sinds vandaag status bij GSMwijzer op contract ontvangen. Nog altijd op voorraad volgens de website, dus hopelijk deze week ook de gelukkige bezitter van een Desire _/-\o_
Betreft een verlenging T-Mobile Relax 25

Verwijderd

[...]

Nog niet helaas.

Ik heb via de telefoon 2 juni doorgekregen. De VF medewerker bevestigde tevens dat de toestellen niet VF branded zijn.

Oh ja.... onderstaand mailtje kwam ook net binnen:

Geachte meneer,

Ik heb net van hogere hand de melding gekregen dat we de Desire op 2-6-2010 weer gaan binnenkrijgen.

Mijn excusus voor mijn late reactie, dit wegens drukte.

Met vriendelijke groet,

Daniella
verkoop info vodafone.

Het lijkt erop dat er nu toch wat meer overeenstemming qua leverdatum in zit. Laten we hopen dat hij dan ook echt binnenkomt.....

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2010 12:16 ]

• Tano
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 15:32
Dat zou mooi nieuws zijn, non-branded. Ik zit ook te wachten op VF!

• rosanoa
24-05-2010 13.00 uur
Update Vodafone lijst:

iqwert 15-04 ??
hotdoggie 16-04
rosanoa 19-04
sander1989 20-04
darkstyle25 21-04
dexter18 21-04 (edit)
sucinimod 22-04
TheMystery 23-04
osinga89 27-04
nohead 28-04
ReLexEd 28-04 ??
Reflector ??
wouterr89 01-05 ??
arjen9551 01-05
NightMare 07-05
SpoinkyNL 10-05
rvl1984 12-05
Tano 14-05 (edit)
Gorebath666 15-05 (edit)
Tano 17-05 (edit)
Damasta 17-05
m3power 19-05
ChaosR 21-05

Toolskyn 27-04 (geleverd 07-05)
bakker300 08-05 (geleverd 11-05)

Mattizz 19-05 annulering

DaveGold 19-04 annulering
PolluxDKB 27-04 annulering
nicoso 21-04 annulering
dendrite 21-04 annulering
sneak0r 20-04 annulering
wiecherr 20-04 annulering
sfm 28-04 annulering
henidde 17-04 annulering
funkiej 24-04 annulering
ktlmc4 17-03 annulering 20-04
Fenderman 24-04 annulering
Holleboomer annulering

[ Voor 9% gewijzigd door rosanoa op 25-05-2010 16:18 ]

• Tano
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 15:32
Excuses :) 2x eentje op 14-5 en eentje op 17-5

Verwijderd

Hij is binnen. _/-\o_ nu eerst even laten opladen :9~

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

SuB-Gold schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:35:
[...]

Ik ben ook eens benieuwd, sinds vandaag status bij GSMwijzer op contract ontvangen. Nog altijd op voorraad volgens de website, dus hopelijk deze week ook de gelukkige bezitter van een Desire _/-\o_
Betreft een verlenging T-Mobile Relax 25
Krijg zojuist de mail van GSMwijzer dat het pakketje op de post is gedaan, dus hopelijk kan ik morgen ook spelen met mijn nieuwe aanwinst :) >:)

• dexter18
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-10 19:59
Vrijdag 21-4 desire besteld bij de vodafone winkel ivm een verzekeringsclaim volgens verkoper pas op 8-6 op voorraad. Maar het emailtje dat rvl1984 over 2-6 heeft gekregen geeft hoop :*)

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 22:46:
[...]

jaja, wordt een druk dagje voor AMP. In Zuid-Limbo zijn ze er in ieder geval pas na 15:30. Scheelt weer wat verlofuurtjes zo aan het einde van de werkdag.

En nog over de klantvriendelijkheid van T-Mobile: er stond tenminste bij het toestel dat het een levertijd had van ca. 6 weken, dus mensen wisten waaraan ze begonnen als ze hem besteld hadden. De rest is kut :P
Edit: het staat er tegenwoordig wel op :F
Hier is de bezorger net vertrokken. Na ruim 6 weken wachten dus eindelijk beloning >:). Ik heb mezelf alleen nog even verboden het pakket open te maken omdat ik anders vandaag nergens meer aan toe kom ;)

BTW nog wel even klagen over de abonnementsvorm. Via de live chat had een GSMeasy medewerkster me gegarandeerd de voordeligste aanbieding te krijgen (1 jaar 17,25/1 jaar 34,50 en een Wii) maar ze hebben met toch het oorspronkelijke contract gegeven (1 jaar 24,50/1 jaar 34,50) :(

Verwijderd

Ik word gek. 10 dagen geleden besteld bij Vodafone online.. levertijd zou 24 uur zijn. Voor afgelopen weekend gebeld met de statusvraag. Antwoord: 'waarsch komen ze voor of net na het weekend binnen' ..
Heden middag 25 mei weer gebeld. Antwoord : 'geen idee meneer'.
Eeh ok... Jullie hebben een afdeling inkoop toch? Kan je het nagaan? 'nee meneer' ..
Een indicatie misschien? 'sorry nee' ..
WTF is dit voor bedrijf?
IK WIL M'N DESIRE HEBBEEEEEEEEEE en snel..

• EciRuam
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:51
Hij is binnen, 4 mei besteld bij t-mobile, vandaag binnengekregen.

• kipneck
ik zou graag een desire willen kopen, maar met welk abonnement kan ik dit het beste doen?
bij mij draait het vooral om het internet, dus hi viel al af, door het gebruik van een FUP. maar hoe zit dat bij andere providers? zelf woon ik in de NOP. hier hoor ik vaak dat je met sommige providers geen goed bereik hebt. ik ben van plan 2 uur per dag op de telefoon te internetten. wat raden jullie mij aan?

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:48

TheVMaster

Moderator WOS
kipneck schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:19:
ik zou graag een desire willen kopen, maar met welk abonnement kan ik dit het beste doen?
bij mij draait het vooral om het internet, dus hi viel al af, door het gebruik van een FUP. maar hoe zit dat bij andere providers? zelf woon ik in de NOP. hier hoor ik vaak dat je met sommige providers geen goed bereik hebt. ik ben van plan 2 uur per dag op de telefoon te internetten. wat raden jullie mij aan?
'k woon ook in de NOP....mijn vrouw heeft T-Mobile en dat werkt op haar foon super. zelf heb ik (een Desire) met op dit moment nog kpn, maar over 3wkn ook T-Mobile. t bereik in de polder is wel oke...ach..thuis gebruiken we natuurlijk ook gwoon Wifi ;)

• kipneck
ja maar ik zit per dag minimaal 3 uur in een bus, mijn bedoeling was dus om met deze telefoon te surfen op het internet. maar met hi heb ik een FUP, maar hoe zit dit met andere providers?

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 11:03
14e besteld, 19e in huis verlengt bij Telfort

diskeltische lurker

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:01:
Ik word gek. 10 dagen geleden besteld bij Vodafone online.. levertijd zou 24 uur zijn. Voor afgelopen weekend gebeld met de statusvraag. Antwoord: 'waarsch komen ze voor of net na het weekend binnen' ..
Heden middag 25 mei weer gebeld. Antwoord : 'geen idee meneer'.
Eeh ok... Jullie hebben een afdeling inkoop toch? Kan je het nagaan? 'nee meneer' ..
Een indicatie misschien? 'sorry nee' ..
WTF is dit voor bedrijf?
IK WIL M'N DESIRE HEBBEEEEEEEEEE en snel..
Try f*ckin' 16-04 t/m minimaal 2-6 maar ik houd rekening met 8-6 dat ze binnen zijn bij vodafone, en dat ik op zn vroegst de 12e het toestel binnen heb. 60 dagen....

Mag je nog 6x zolang wachten dus :P

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
DRvDijk schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:31:
Media Markt heeft nog geen Desires binnen gekregen en geven het excuus #aswolk. Is dat nog steeds een probleem?
Schijnt einde van de week weer op voorraad te zijn daar.

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-11 19:22
Morgen, 26-05 komt hij dan toch echt! tussen 18.00 en 19.00 en natuurlijk de Wii! :D

Jongens, succes nog! Vanaf morgen kom ik ongeveer 2 jaar niet meer in het abbonementsgedeelte ;) hoop ik iig...

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-11 10:54
BelCompany is ook lekker duidelijk:
21 mei:
Wij hebben jouw bestelling in behandeling genomen.
Met vriendelijke groet,
BelCompany.nl

1 uur later:
Jouw bestelling is compleet bevonden en zal nu verder verwerkt worden.
Met vriendelijke groet,
BelCompany.nl

25 mei:
We hebben jouw bestelling in behandeling genomen.
Met vriendelijke groet,
BelCompany.nl

• kipneck
maar bij welke provider kan je nou het beste een abonnement qua prijs en internet afsluiten afsluiten?

Verwijderd

kipneck schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 06:43:
maar bij welke provider kan je nou het beste een abonnement qua prijs en internet afsluiten afsluiten?
  • Vodafone zou volgens met het goedkoopste zijn (zij hebben een actie nu), snelste internet en een FUP, maar die schijnt me te vallen.
  • T-Mobile valt ook wel mee qua prijs, heeft niet zo snel internet (je betaalt extra voor sneller internet) en in principe geen FUP, maar je snelheid gaat wel omlaag na het downloaden van een X-aantal GB. Ik zit zelf bij T-Mobile, omdat ik er al jaren zit en het toestel gratis kreeg. Ik vind de internetsnelheid wel meevallen, sites laden redelijk snel.
de rest weet ik niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2010 09:56 ]

Verwijderd

Nou, eindelijk de Desire binnen. Mooi toestel, al wat applicaties en games gedownload, maar mijn god, wat is die marketplace nog een doolhof. Er zijn heeeeel veel apps beschikbaar, maar vind maar eens de juiste :) Ik denk dat je beter eerst op internet kan zoeken wat de juiste applicatie voor jou is.
Volgens mij komt er sowieso een update én een marketplace voor de gewone browser (PC) komende maand. Ik denk dat dat wel gaat schelen.

• bóòbó
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:55:
[...]
  • Vodafone zou volgens met het goedkoopste zijn (zij hebben een actie nu), snelste internet en een FUP, maar die schijnt me te vallen.
  • T-Mobile valt ook wel mee qua prijs, heeft niet zo snel internet (je betaalt extra voor sneller internet) en in principe geen FUP, maar je snelheid gaat wel omlaag na het downloaden van een X-aantal GB. Ik zit zelf bij T-Mobile, omdat ik er al jaren zit en het toestel gratis kreeg. Ik vind de internetsnelheid wel meevallen, sites laden redelijk snel.
de rest weet ik niet.
Vodafone heeft niet echt een FUP hoor, ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze een waarschuwing hebben gekregen en ik jaag er soms ook 750-1000 MB doorheen. Ook met tethering, nooit wat over gehoord.

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-11 11:07

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ik wacht verdomme nog steeds op die levering van GSMeasy! Nog steeds "Niet op voorraad" en ik heb deze besteld op 20 april....

ik ga weer bellen :(

gesproken met GSMeasy... je zult het niet geloven ik sta als eerste op de lijst....

mm...

mmm....
volgens mij stond ik dat ook al twee weken geleden.... :-(

[ Voor 36% gewijzigd door DukeN op 26-05-2010 10:52 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

• kipneck
[...]
de rest weet ik niet.
vodafone vind ik nogal duur, bij hi betaal je 17,50 euro voor een abonnement met internet, met het minste aantal belminuten en smsjes, bij vodafone is dit de eerste 12 maanden 13,25 per maand, daarna is het 26,50. dat lijkt met niet het goedkoopste abonnement.

• Gonadan
  • Laatst online: 22:42

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Mits je bereik hebt, de dekkingskaart van T-Mobile is schromelijk overdreven qua 3G.
Voor mij de reden om naar Vodafone over te stappen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Eypo
kipneck schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:30:
[...]

vodafone vind ik nogal duur, bij hi betaal je 17,50 euro voor een abonnement met internet, met het minste aantal belminuten en smsjes, bij vodafone is dit de eerste 12 maanden 13,25 per maand, daarna is het 26,50. dat lijkt met niet het goedkoopste abonnement.
1. hoezo kom jij op 17,50 uit?
2. bij hi komen er nog internetkosten bij he ;)

oh je zegt zelf al met internet... hmmm

Edit: 17,50(eerste jaar) + toestelprijs van 159,95?

[ Voor 8% gewijzigd door Eypo op 26-05-2010 11:56 ]

• thecompany
kipneck schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:30:
[...]

Rekenen blijft wel moeilijk he
Vodafone:
12x 25 euro (voda 200) + 137 = 437 euro
Hi:
12 x 32 euro (hi 25 incl internet) + 266 - (korting eindeloos online) 6x7.50 = 605 euro

Dit is voor 1 jaar
2jaar:
Vodafone:
24x25 euro (toestel gratis) = 600

Hi:
24x32 euro + 76 - 12 x 7.50 = 754

Dit zijn de meest vergelijkbare abo's, bij vodafone heb je zelfs nog meer smsjes en belminuten, 200/400 vs 175/350..

[ Voor 6% gewijzigd door thecompany op 26-05-2010 12:14 ]

• Gonadan

Gonadan

Nadeel van Vodafone is weer dat je moet wachten tot de nummerportering door de huidige provider is goedgekeurd. :P
Ik wacht nog op een belletje van de BC met de melding dat ik hem mag ophalen, hij ligt namelijk al vanaf vrijdag klaar.
Aan de ene kant wil ik niet de ongeduldigaard zijn die niet kan wachten tot ze bellen.
Aan de andere kant is het vaak zo dat als ik zelf niet bel ze het vergeten zijn maar als ik wel bel het nog niet klaar is.
Klotewet van murphy. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• kipneck
thecompany schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:12:
[...]

Rekenen blijft wel moeilijk he
Vodafone:
12x 25 euro (voda 200) + 137 = 437 euro
Hi:
12 x 32 euro (hi 25 incl internet) + 266 - (korting eindeloos online) 6x7.50 = 605 euro

Dit is voor 1 jaar
2jaar:
Vodafone:
24x25 euro (toestel gratis) = 600

Hi:
24x32 euro + 76 - 12 x 7.50 = 754

Dit zijn de meest vergelijkbare abo's, bij vodafone heb je zelfs nog meer smsjes en belminuten, 200/400 vs 175/350..
het is niet zo dat ik vaak bel of sms, zeker niet elke dag misschien om de dag, daarom kies ik voor het abonnement met het minste. bij hi is dit, hi online 15 en bij vodafone Bel+Sms+Web 100, bij vodafone is het zo dat het eerste jaar 13,25 is en het 2e jaar 26.50 of ik moet dit verkeerd begrepen hebben. bij hi is het zo dat het 17,50 is. maar dit is dan wel over die 2 jaar, bij vodafone betaal ik dan volgens mij meer.

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

DukeN schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:40:
Ik wacht verdomme nog steeds op die levering van GSMeasy! Nog steeds "Niet op voorraad" en ik heb deze besteld op 20 april....

ik ga weer bellen :(

gesproken met GSMeasy... je zult het niet geloven ik sta als eerste op de lijst....

mm...

mmm....
volgens mij stond ik dat ook al twee weken geleden.... :-(
Jij kunt ze tenminste nog telefonisch bereiken, ik krijg de hele middag al geen gehoor..

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
net de htc desire bij Hi besteld. ik wilde eerst overstappen naar vodafone, maar zou dit toch erg jammer vinden omdat ik nooit problemen met hun ondervind. toch maar even een belletje naar Hi gepleegd met de vraag wat ze voor mij konden betekenen.

de eerste keer dat ik belde kreeg ik deze aanbieding:

1jaar
Hi Online 20 à 18,50 p/m
Hi Xtrasnel Online à 14,95 p/m
toestel 109,95

totaal: 406,65

ik heb gezegd dat ik even wilde nadenken over deze aanbieding.dus ik alles uitrekenen en wilde bellen om te zeggen dat ik akkoord ging. maar eigenlijk wilde ik liever een Hi Online 25. ik kreeg een andere jongen aan de telefoon en die kwam met de volgende aanbieding:

1jaar
Hi Online 25 à 19,95 p/m (ik kreeg speciale korting)
Hi Xtrasnel Online à eerste 6 maanden 7,50, daarna 14.95
toestel gratis!

totaal: 374,10

ben toch wel heel erg blij dat ik even het belletje naar Hi heb gepleegd! moet wel toegeven dat ik redelijk vaak over mijn bundel zit (internationale gesprekken), maar dit kan ik gelukkig declareren bij mijn baas

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
@ stavast:

ff offtopic, omdat je veel buiten je bundel belt heb je veel tegoed opgebouwd bij Hi, ze werken daar met klantstatus A t/m F, F is het hoogste en krijg je de meeste korting bij bijv. abo verlengen. Ik had ook een HTC desire met HI 25 etc 1jarig, mij kostte het toestel 70 euro.. maar heb geannuleerd, wacht op de galaxy S :)

• thecompany
kipneck schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:45:
[...]

het is niet zo dat ik vaak bel of sms, zeker niet elke dag misschien om de dag, daarom kies ik voor het abonnement met het minste. bij hi is dit, hi online 15 en bij vodafone Bel+Sms+Web 100, bij vodafone is het zo dat het eerste jaar 13,25 is en het 2e jaar 26.50 of ik moet dit verkeerd begrepen hebben. bij hi is het zo dat het 17,50 is. maar dit is dan wel over die 2 jaar, bij vodafone betaal ik dan volgens mij meer.
dus gemiddeld ben je 2.50 meer kwijt over die 2 jaar, maar als je nou ook is naar de toestelprijs kijkt, die is bij hi 100 euro duurder..

• Benjamin1988
  • Laatst online: 09-10 19:58
gister bij een abbonement gekregen bij Telefoonkopen.nl
zeer goede uitleg over het toestel!
goedkoop abbonement, namelijk met T-mobile Relax 25 & Web&Walk is ie gratis :)

een aanrader voor iedere twijfelaar, ga even langs bij een Telefoonkopen.nl winkel ze hebben ze op voorraad! :)

• stavast
peakaboo schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:15:
@ stavast:

ff offtopic, omdat je veel buiten je bundel belt heb je veel tegoed opgebouwd bij Hi, ze werken daar met klantstatus A t/m F, F is het hoogste en krijg je de meeste korting bij bijv. abo verlengen. Ik had ook een HTC desire met HI 25 etc 1jarig, mij kostte het toestel 70 euro.. maar heb geannuleerd, wacht op de galaxy S :)
daarom had ik het er even bij vermeld :-) had het inderdaad al eens eerder in het topic zien staan.
de galaxy S is ook een mooi toestel, maar ik heb geen zin meer om te wachten en ik ben ook bang dat deze een stukje duurder gaat uitvallen. de desire was op voorraad en zou binnen 5 werkdagen bezorgd worden dus ben benieuwd!

• peakaboo
  • Niet online
stavast schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:38:
[...]

daarom had ik het er even bij vermeld :-) had het inderdaad al eens eerder in het topic zien staan.
de galaxy S is ook een mooi toestel, maar ik heb geen zin meer om te wachten en ik ben ook bang dat deze een stukje duurder gaat uitvallen. de desire was op voorraad en zou binnen 5 werkdagen bezorgd worden dus ben benieuwd!
OK. Ze kwamen bij mij vandaag aan de deur met die HTC, terwijl ik gister geannuleerd had 8)7

• stavast
peakaboo schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:44:
[...]

OK. Ze kwamen bij mij vandaag aan de deur met die HTC, terwijl ik gister geannuleerd had 8)7
haha.. leuk is dat. als je zo'n aanbieding als ik had dan zou ik hem gewoon houden, maar ja als je dat abo niet wil. op marktplaats en tweakers worden ze voor 350 euro aangeboden. weet niet of het jou dat waard is.

ik zit zelf eigenlijk te wachten op eentje met een qwerty toetsenbord. heb momenteel de g1 en die bevalt me prima.. maarja een nieuw toestel is nooit weg ;)

• Gonadan

Gonadan

Heeft iemand ervaring met de Safe & Sure verzekeringen van de BC?
Zowel de BC als de website van Safe & Sure beweren dat hij dan gedekt is tegen val, stoot en waterschade.
In de algemene voorwaarden staat echter als uitsluitingspunt dat bij verwijtbare onzorgvuldigheid van de verzekerde niet uitgekeerd wordt.
Is het uit je klauwenhanden laten vallen van een telefoon niet gewoon verwijtbare onzorgvuldigheid? :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

peakaboo schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:15:
@ stavast:

Let even op als je verlengt bij Hi met die Galaxy S! Bij mijn Desire hebben ze ook een vreemd truucje uitgehaald. Een paar weken terug kreeg ik mijn toestel mooi gratis bij een 1 jarig Hi Online 25 abo, ik ben toen naar de winkel gegaan om hem te halen, waarbij de verkoper zei dat ik 120 euro bij moest betalen! Wat bleek, mijn klantwaarde was precies die dag gedaald, via internet kostte het me nu ook een hoop meer geld... Het begint inmiddels weer wat bij te trekken, zit nu op 50 euro voor het toestel bij een 1-jarig abo :)

Bestellingen in de Hi winkel in Utrecht gaan trouwens niet al te vlot, zit nu een weekje te wachten en ben sinds vorige week vrijdag de eerste in de rij. Er is dus geen enkel toestel geleverd! Maar ga dit weekend een Nexus One halen in het buitenland, mijn Desire gaat morgen ongeopend op marktplaats of de T.net vraag en aanbod in :)

• AE86
  • Laatst online: 27-02-2023
Mijn vriendin had de Desire vorige week op 17 mei besteld bij Hi met een 2-jarig Hi 20 abonnement. Ze heeft hem vandaag geleverd gekregen. Dus best wel snel gedaan.

• Eypo
En hij is binnen! Van GSMeasy! 28-04 besteld :) incl Wii

• peakaboo
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:59:
[...]

Let even op als je verlengt bij Hi met die Galaxy S! Bij mijn Desire hebben ze ook een vreemd truucje uitgehaald. Een paar weken terug kreeg ik mijn toestel mooi gratis bij een 1 jarig Hi Online 25 abo, ik ben toen naar de winkel gegaan om hem te halen, waarbij de verkoper zei dat ik 120 euro bij moest betalen! Wat bleek, mijn klantwaarde was precies die dag gedaald, via internet kostte het me nu ook een hoop meer geld... Het begint inmiddels weer wat bij te trekken, zit nu op 50 euro voor het toestel bij een 1-jarig abo :)

Bestellingen in de Hi winkel in Utrecht gaan trouwens niet al te vlot, zit nu een weekje te wachten en ben sinds vorige week vrijdag de eerste in de rij. Er is dus geen enkel toestel geleverd! Maar ga dit weekend een Nexus One halen in het buitenland, mijn Desire gaat morgen ongeopend op marktplaats of de T.net vraag en aanbod in :)
Ja klopt, eigenlijk wordt je status weer opnieuw opgebouwd bij een nieuw abonnement. Ik weet ook niet precies hoe het zit verder.

Verwijderd

Als je het aan mij vraagt heeft vodafone wel een slechte uptime garantie want ze zijn nogal eens down vergeleken met de andere providers.. internet kan je via blox activeren; 30 dagen 9,50(onbeperkt) op de site staat om welke snelheden dit kan gaan, het ligt echter ook aan het toestel dat je gebruikt!
[...]
de rest weet ik niet.

Verwijderd

22 mei een Desire besteld bij BelCompany. Verlengen met VF 150 2jr. Direct de bekende mailtjes gekregen over bevestiging en verwerking. Toestel stond 'op voorraad' op de site. Vandaag gebeld en blijkt het toestel helemaal niet op voorraad te zijn...'foutje op de site'.....balen! Het lijkt wel een truc om toch bestellingen binnen te krijgen en er vanuit gaan dat mensen dan toch niet meer annuleren...

Wat ik slecht vind van BC is dat ze je niet op de hoogte houden van de bestelling. Die 24 uurs levering kon niet waargemaakt worden dus daar mochten ze me best van op de hoogte brengen. Was de medewerkster aan de telefoon het mee eens...

Trouwens zag ik sinds vandaag dat het toestel nu 10 euro kost bij verlenging.....was eerst 0 euro?!
Altijd beter nog dan in de BC winkel, waar het bij hetzelfde abonnement 130 euro kost...

Duimen dat hij snel binnen is!!

• bóòbó
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:33:
22 mei een Desire besteld bij BelCompany. Verlengen met VF 150 2jr. Direct de bekende mailtjes gekregen over bevestiging en verwerking. Toestel stond 'op voorraad' op de site. Vandaag gebeld en blijkt het toestel helemaal niet op voorraad te zijn...'foutje op de site'.....balen! Het lijkt wel een truc om toch bestellingen binnen te krijgen en er vanuit gaan dat mensen dan toch niet meer annuleren...

Wat ik slecht vind van BC is dat ze je niet op de hoogte houden van de bestelling. Die 24 uurs levering kon niet waargemaakt worden dus daar mochten ze me best van op de hoogte brengen. Was de medewerkster aan de telefoon het mee eens...

Trouwens zag ik sinds vandaag dat het toestel nu 10 euro kost bij verlenging.....was eerst 0 euro?!
Altijd beter nog dan in de BC winkel, waar het bij hetzelfde abonnement 130 euro kost...

Duimen dat hij snel binnen is!!
Ik heb exact hetzelfde als jou, alleen dan 21 mei ipv 22 mei. Ook BelCompany + VF150 2 jaar.

En die 10 euro, Bruin kost €9,99 bij verlenging van 2 jaar bij VF150, en Zilver is gratis. Waarom het verschil er is, geen idee. Bij andere winkels is het andersom.

Verwijderd

PolluxDKB schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:11:
[...]

Vodafone heeft niet echt een FUP hoor, ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze een waarschuwing hebben gekregen en ik jaag er soms ook 750-1000 MB doorheen. Ook met tethering, nooit wat over gehoord.
Zeg, check jij eens even heel gauw de nieuwspages van Tweakers.net... :(
En stoppen met tethering svp. Dat geneuzel is wat onze verbinding in gevaar brengt tav wijzigend beleid bij VF. Als je wil tetheren moet je een ander soort abo nemen...

Verwijderd

Bluetooth issue bij T-Mobile branded Desire.

Ja daar heb ik last van. De bluetooth headset dropped de hele tijd eruit (autoradio). Met een Vodafone Desire niet.
  • T-Mobile (ben, ja hijs oud) sim in T-Mobile Desire valt de hele tijd weg. Wel connectie, maar houdt deze niet vast, tenzij je muziek afspeelt of toevallig weet te bellen in de 5 sec dat er connectie is.
  • Vodafone sim in Vodafone Desire werkt goed.
  • Sim van T-Mobile in Vodafone Desire gedaan en daar geen dropouts.
  • Daarna Vodafone sim in T-Mobile Desire en dat werkte ook gewoon.
M.a.w. als je geen boete wil hebben, ga niet naar T-Mobile! ;) Ik weet bij god niet waaraan dit ligt, maar ongetwijfeld de combinatie van T-Mobile firmware met het T-Mobile netwerk. Ik zal er eens voor bellen, maar ik verwacht dat ik de telefoon mag inleveren om deze te laten maken, wat uiteindelijk zonder resultaat zal zijn, want met Vodafone sim werkte het wel.

GRRR

• Freemann
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Freemann

CO2 Warmtepomp + VentilatieWTW

Na een heleboel gezeur met GSMWeb ligt eindelijk mijn Desire op het sorteercentrum te wachten tot een aardige chauffeur hem aan mijn deur komt brengen.

Voor de mensen die absoluut zsm een Desire willen;
GSMWeb had er genoeg op voorraad om de komende weken door te komen(dit kwam na aandringen bij de helpdesk naar boven nadat ik mijn twijfels over de levering uit had gesproken!).

https://www.taltion.nl, https://www.trekhaakkoffer-huren.nl, https://www.fietsendrager-huren.nl, https://www.fietskar-huren.nl

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Afgelopen vrijdag 21 mei besteld en gisteren 26 mei ontvangen, via GSMwijzer. Heb wel even gewacht tot er weer op voorraad stond, op de website. Nu een beetje spelen ermee, echt een top toestel, mijn eerste smartphone sinds jaren. Heb altijd een gewoon toestel gehad en een Nokia zakelijk toestel (E-series).
Wel ooit eens de allereeste HTC gehad, was toen T-Mobile branded, met alleen scherm en geen toetsenbord, voor de TyTn nog.
Dit is echter wel een blijvertje denk ik!

[ Voor 3% gewijzigd door SuB-Gold op 27-05-2010 08:48 ]

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:06:
[...]

Zeg, check jij eens even heel gauw de nieuwspages van Tweakers.net... :(
En stoppen met tethering svp. Dat geneuzel is wat onze verbinding in gevaar brengt tav wijzigend beleid bij VF. Als je wil tetheren moet je een ander soort abo nemen...
ik luister altijd online radio via mijn mobiel. dat gaat hard richting de 4 GB P/M en ook nooit een bericht gehad.

Anyway, ik heb gister gebeld naar de klantenservice van vodafone wat de status is. ze zei dat er de 25e wat binnenkwam. alleen een zekerheid of mijn gsm er tussen zit weet ze niet :|

Pak je rust!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Gaat lekker bij GSMEasy. Wacht sinds 19 april op mijn Desire (+Wii), krijg constant te horen dat de Wii wel op voorraad is maar de telefoon niet.. Hoor ik zojuist van de Helpdesk dat mijn telefoon er wel is, maar de Wii is nu niet op voorraad.. En apart leveren is echt niet mogelijk.

Ik geloof er geen fuck meer van.

Verwijderd

[...]

Nog niet helaas.

En? Al bericht ontvangen van de VF medewerker?

Verwijderd

Ben idd ook benieuwd naar die VF updatelijst. Hoop dat er op 02-06 genoeg binnenkomen bij vodafone om iedereen die een order heeft de Desire ook snel te kunnen bezorgen.

Heb de Desire ook besteld na verlengen bij VF. (17-05)
Maar als ik zie hoelang sommige aan het wachten zijn heb ik de hoop al opgegeven dat ik de phone snel in mijn bezit heb. Ga ervan uit dat het minimaal een maand wachten wordt.

• rosanoa
En? Al bericht ontvangen van de VF medewerker?
Nee, helaas nog niet. Ik hoop later, anders probeer ik haar te bellen.

27-05-2010 10.00 uur
Update Vodafone lijst: 700+ backorders

iqwert 15-04 ??
hotdoggie 16-04
rosanoa 19-04 verzendbevestiging 27-05
sander1989 20-04
darkstyle25 21-04 verzendbevestiging 27-05
dexter18 21-04
TheMystery 23-04 verzendbevestiging 27-05
Den the Man 24-04 verzendbevestiging 27-05
osinga89 27-04
nohead 28-04
ReLexEd 28-04 ?? verzendbevestiging 27-05
wouterr89 01-05 ??
arjen9551 01-05
NightMare 07-05
SpoinkyNL 10-05
rvl1984 12-05
Tano 14-05
Gorebath666 15-05
Patje Deur 15-05 verzendbevestiging 27-05
Tano 17-05
Damasta 17-05 verzendbevestiging 27/28-05
markmunkckie 17-05
m3power 19-05
ChaosR 21-05
Reflector ??

Toolskyn 27-04 (geleverd 07-05)
bakker300 08-05 (geleverd 11-05)

Mattizz 19-05 annulering
DaveGold 19-04 ?? annulering
PolluxDKB 27-04 annulering
nicoso 21-04 annulering
dendrite 21-04 annulering
sucinimod 22-04 annulering
sneak0r 20-04 annulering
wiecherr 20-04 annulering
sfm 28-04 annulering
henidde 17-04 annulering
funkiej 24-04 annulering
ktlmc4 17-03 annulering 20-04
Fenderman 24-04 annulering
Holleboomer annulering

[ Voor 85% gewijzigd door rosanoa op 31-05-2010 12:54 ]

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-11 09:35

Nohead

PSN ID: Nohead

Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:31:
Ben idd ook benieuwd naar die VF updatelijst. Hoop dat er op 02-06 genoeg binnenkomen bij vodafone om iedereen die een order heeft de Desire ook snel te kunnen bezorgen.

Heb de Desire ook besteld na verlengen bij VF. (17-05)
Maar als ik zie hoelang sommige aan het wachten zijn heb ik de hoop al opgegeven dat ik de phone snel in mijn bezit heb. Ga ervan uit dat het minimaal een maand wachten wordt.
Verwachten ze op 02-06 voorraad? Dacht dat ze eerst zeiden 08-06? Naja eerder is ook beter ;)
Keep us updated!

• Marmotje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-10 09:07
Lang getwijfeld tussen de N900 en de desire, maar uiteindelijk toch maar de Desire gekocht aangezien de android markt op dit moment een stuk actiever is.

Hi 15 2 jaar verlenging
Eindeloos online 12 maanden 2,50 daarna 9,95

Telefoon gratis terwijl ik op de Hi site 70 euro moest bij betalen.

Hij had alleen per ongeluk de legend geselecteerd en die was gratis.. Daarom deed hij de desire ook gratis, maar dat was anders ook wel gelukt denk ik.

Ik ben er in ieder geval erg blij mee. Hoef ik tenminste mijn nummer niet te porteren, want dat is altijd een beetje romslomp met inscannen van contracten enzo..

Ik hoop dat ik hem voor 6 juni heb want dan ga ik op vakantie :)

[ Voor 10% gewijzigd door Marmotje op 27-05-2010 10:38 ]

apt-get moo

Verwijderd

Nohead, dit staat enkele pagina's terug :/ :
Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:15:
[...]

Ik heb via de telefoon 2 juni doorgekregen. De VF medewerker bevestigde tevens dat de toestellen niet VF branded zijn.

Oh ja.... onderstaand mailtje kwam ook net binnen:

Geachte meneer,

Ik heb net van hogere hand de melding gekregen dat we de Desire op 2-6-2010 weer gaan binnenkrijgen.

Mijn excusus voor mijn late reactie, dit wegens drukte.

Met vriendelijke groet,

Daniella
verkoop info vodafone.

Het lijkt erop dat er nu toch wat meer overeenstemming qua leverdatum in zit. Laten we hopen dat hij dan ook echt binnenkomt.....

Verwijderd

Gisteren gebeld met BelCompany waar werd gezegd dat de Desires niet op voorraad zijn. Ze zou het doorgeven, maar nu nog steeds (bruine versie) gewoon 'op voorraad' op de site....lijkt me gewoon misleiding, moet toch niet heel lastig zijn dit aan te passen en eerlijk te zijn naar de klant toe?!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-11 11:07

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

NG schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:10:
Gaat lekker bij GSMEasy. Wacht sinds 19 april op mijn Desire (+Wii), krijg constant te horen dat de Wii wel op voorraad is maar de telefoon niet.. Hoor ik zojuist van de Helpdesk dat mijn telefoon er wel is, maar de Wii is nu niet op voorraad.. En apart leveren is echt niet mogelijk.

Ik geloof er geen fuck meer van.
Ik wacht sinds 20 April en heb inderdaad hetzelfde euvel. Ik heb ze gisteren gesproken en deze week zouden de Wii's binnen komen en anders begin volgende week.....Ze wachten namelijk op de Wii's vanuit Nintendo.

Maar goed, voor het eind van volgende week zouden we dus ons toestel en wii moeten hebben,

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Verwijderd

Ik heb de desire op 11/05 besteld bij T-mobile. Er waren toen geen opmerkingen over levertijden o.i.d. Vorige week kon ik een afleverafspraak maken, vrijdag 21 mei was de eerste optie. Ik heb ervoor gekozen om vandaag de telefoon te ontvangen. Hij is keurig volgens afspraak afgeleverd.

• rosanoa
Laatste nieuws VF:

Na een hoop geharrewar:

Als het goed is zijn er gisteren 500 toestellen geleverd. *O*
Misschien dan toch die zending waar HTC vorige week over sprak.
De backorderlijst is inmiddels ook met 500 omlaag hetgeen het aannemenlijker maakt dat
ze er daadwerkelijk zijn. Bij de verwachte leveringen werd deze lijst nooit aangepast.

Dus wie weet, de geleverde toestellen zijn natuurlijk niet voldoende voor alle backorders.
Het blijft dan alsnog de vraag wanneer ze hierna weer binnenkomen.

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
ey, vraagje tussendoor. In mei 2008 had ik een abonnement bij vodafone op mijn vaders naamgezet inclusief zijn rekeningnummer omdat ik geen 18 was. Later is het zijn rekeningnummer overgezet naar die van mij (dus nu automatisch van mijn rekening per maand betaald). Nu heb ik net mijn contract verlengt onder mijn vaders naam en mijn rekeningnummer.

Nu las ik net in een toegestuurd mailtje dat de rekeningnummer van de contractant zélf moet zijn inclusief rekeningnummer. Maar mijn afgelopen abonnement zijn op mijn rekeningnummer nog. Krijg ik nu problemen? (met de levering enz.)

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Ik heb 5 minuten geleden een mail van Vodafone gekregen met de bevestiging van levering.

Mijn telefoon is onderweg. *O*

Echter nog niet zichtbaar bij de track and trace van TPG.

Besteldatum :24-4
verzenddatum: 27-5

Heeft dus een maand geduurd voordat de foon is verstuurd

[ Voor 21% gewijzigd door Den the Man op 27-05-2010 14:16 . Reden: data er bij ]

Pak je rust!

Verwijderd

Omdat het bij de Hi-winkel zelf nogal lang duurt, gisterochtend de Desire maar besteld op Hi.nl vandaag is de postbode al geweest, maar ik was nie thuis :'(

• Marmotje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-10 09:07
Net toch maar even HI gebeld en ze krijgen het toestel als het goed is 7 juni weer op voorraad...

Ik hoop dat hij wat eerder is want dan ben ik net met vakantie...

Maar als ik de rest van de levertijden zie hoef ik nog niet te klagen ;-)

apt-get moo

• Damasta
  • Laatst online: 06-10 13:52
Zo, even gebeld met onze vrienden van Vodafone. Volgens de medewerker van de sales afdeling hebben ze de telefoon enkele weken niet op voorraad gehad. Maar het goede nieuws is dat er vandaag een lading Desire telefoons is binnengekomen, en ze hebben ze nu ruim op voorraad (genoeg voor iedereen volgens de medewerker).

Vandaag en morgen worden de toestellen verstuurd. Dus volgende week moeten de meeste Vodafone mensen het toestel hebben :).

Verwijderd

Den the Man schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 14:14:
Ik heb 5 minuten geleden een mail van Vodafone gekregen met de bevestiging van levering.

Mijn telefoon is onderweg. *O*

Echter nog niet zichtbaar bij de track and trace van TPG.

Besteldatum :24-4
verzenddatum: 27-5

Heeft dus een maand geduurd voordat de foon is verstuurd
Wauw, ben benieuwd of dit dan toch eindelijk het einde betekent voor iedereen die al weken op zijn/haar toestel wacht.

• rosanoa
Damasta schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:09:
Zo, even gebeld met onze vrienden van Vodafone. Volgens de medewerker van de sales afdeling hebben ze de telefoon enkele weken niet op voorraad gehad. Maar het goede nieuws is dat er vandaag een lading Desire telefoons is binnengekomen, en ze hebben ze nu ruim op voorraad (genoeg voor iedereen volgens de medewerker).

Vandaag en morgen worden de toestellen verstuurd. Dus volgende week moeten de meeste Vodafone mensen het toestel hebben :).
Leuk gezegd door VF.
Ook op dit moment, na levering van die 500 toestellen, hebben ze nog steeds backorders open staan.

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:22:
Gisteren gebeld met BelCompany waar werd gezegd dat de Desires niet op voorraad zijn. Ze zou het doorgeven, maar nu nog steeds (bruine versie) gewoon 'op voorraad' op de site....lijkt me gewoon misleiding, moet toch niet heel lastig zijn dit aan te passen en eerlijk te zijn naar de klant toe?!
Probeer gewoon een filiaal in de buurt, die hanteren dezelfde prijzen en hebben ze vaak nog met stapels in de kast liggen.
Toen ik afgelopen vrijdag binnen liep hadden ze zowel de bruine als de zilveren gewoon liggen, ben er al lekker mee aan het spelen geweest.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ReLexEd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-10 19:50

ReLexEd

2 ReLexEd or not 2 ReLexEd???

Ik wil nog niet te vroeg juichen, maar krijg net mail van VF dat de Desire vandaag verstuurd zou zijn....
(Zou dat inhouden dat de backorders nu uitgeleverd gaan worden?)

Nog even duimen draaien, en hopen dat als er inderdaad een batch binnen is gekomen, er voldoende Tweakers voorzien worden....

Nog nooit zo'n toepasselijke naam voor een feun gehad zeg... Desire.... zucht :)

• Damasta
  • Laatst online: 06-10 13:52
rosanoa schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:36:
[...]

Leuk gezegd door VF.
Ook op dit moment, na levering van die 500 toestellen, hebben ze nog steeds backorders open staan.
hmm als je dit soort details weet. Weet je dan ook wanneer ze weer een nieuwe lading krijgen?!

• rosanoa
Damasta schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:01:
[...]
hmm als je dit soort details weet. Weet je dan ook wanneer ze weer een nieuwe lading krijgen?!
Nee, zo veel details heb ik niet.

Ik weet alleen, dat als er bijna 700 backorders zijn, er wel 500 toestellen kunnen binnenkomen maar dat dit nooit voldoende is om alle backorderklanten te helpen. Toen ik vanmiddag de bevestiging kreeg dat mijn toestellen verzonden zijn kreeg ik te horen dat er nog backorders open blijven staan. Er waren niet genoeg toestellen voor iedereen.

Het kan dus zijn dat dit de naar voren geschoven zending van HTC is. Wellicht volgt er binnenkort weer een zending, wellicht is deze naar voren geschoven zending wel ten koste gegaan van de zending van bijv. 8 juni.
Oplossing: vraag het ze. Het zal waarschijnlijk in je status staan dat ze verzonden zijn.

Ik hoop alleen dat nu echt zoveel mogelijk klanten worden geholpen. Zo lang wachten voor alleen een stukje elektronica. 8)7
ReLexEd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:01:
Nog nooit zo'n toepasselijke naam voor een feun gehad zeg... Desire.... zucht :)
Ze laten je er wel erg naar verlangen, he?
Smaken verschillen natuurlijk maar als we het dan toch over Desire hebben dan liever de Desire van U2 dan die van HTC. :+

[ Voor 14% gewijzigd door rosanoa op 27-05-2010 17:04 ]

Verwijderd

ReLexEd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:01:
Ik wil nog niet te vroeg juichen, maar krijg net mail van VF dat de Desire vandaag verstuurd zou zijn....
(Zou dat inhouden dat de backorders nu uitgeleverd gaan worden?)

Nog even duimen draaien, en hopen dat als er inderdaad een batch binnen is gekomen, er voldoende Tweakers voorzien worden....

Damn, ik betrap me erop dat ik nu nog vaker mijn mailaccount check......
Pagina: 1 ... 56 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.