HotDoggie, ik ben het met je eens.Verwijderd schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 00:20:
[...]
Iets voor de OPTA dus. Even melden. Dit is een klant die om wat voor reden dan ook graag bij een provider weg wilt, nog even gauw in een wurggreep nemen om hem wat geld afhandig te maken. Dat ze daar schijnbaar gewoon mee weg kunnen komen is al erg genoeg, maar dat ze, zelfs als je de maand afkoopt, het nummer blijven vasthouden is puur klantje pesten. Een technische reden is er niet voor, dus is het een procestechnische of administratieve reden.
Even bij de OPTA melden met een duidelijke omschrijving.
EDIT: sh*t.... sorry, had moeten editten...
Helaas heeft T-Mobile zulke 'geweldige' voorwaarden dat je daar niets mee kunt doen. Het is slikken of stikken. Je zou kunnen zeggen dat het legale diefstal is.
Juridisch gezien zullen ze wel in hun recht staan maar dat wil nog niet zeggen dat ze klantvriendelijk bezig zijn.
Had ik dan een paar maanden geleden mijn abo al moeten opzeggen? Nee.
Je loopt dat het risico dat het nummerbehoud de mist in gaat en weet bovendien niet of er 3 of 4 maanden later wel een gunstig abo af te sluiten is.
Acties zijn meestal 1 maand (of korter) geldig en je weet meestal niet van tevoren wat voor een actie er aankomt. Ook de beschikbaarheid van de HTC Desire speelt mee.
Een paar maanden geleden was deze er nog niet dus hoe had ik dan een abo + GSM moeten bestellen?
Kortom, ik accepteer die maand vertraging wel, en kan nu alvast met de Desire spelen (via Wifi o.a.)