Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:58

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Vodafone heeft ze ook nog niet binnen, dit weet ik door navraag bij hun sales helpdesk.

• Dendrite
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Zojuist met vodafone gebeld. Nieuwe leverdatum van 2 juni doorgekregen.
Ik heb inmiddels mijn bestelling geannuleerd.

Verwijderd

Fasterinside schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 15:09:
Geachte heer, mevrouw,

In de reactie die ik van u heb mogen ontvangen, geeft u aan dat u graag
wilt weten wat de status is van uw bestelling.

Naar aanleiding van uw reactie ben ik hier achteraan gegaan. Bij ons is op
dit moment bekend vanaf wanneer uw product leverbaar is.
Zodra daar meer informatie over bekend is zullen wij direct contact met u
opnemen.
Mocht u de bestelling willen annuleren dan is dit mogelijk.
U kunt dan een antwoord geven op dit emailbericht zodat ik dit dan verder
voor u kan afhandelen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Renske
Support GSMeasy.nl

Vast een Typo... zucht, al die standaard mailtjes. Lijkt net of ze niet eens te tijd voor je nemen...
Exact hetzelfde mailtje heb ik ook gehad.
Geachte heer, mevrouw,

In de reactie die ik van u heb mogen ontvangen, geeft u aan dat u graag
wilt weten wat de status is van uw bestelling.

Naar aanleiding van uw reactie ben ik hier achteraan gegaan. Bij ons is op
dit moment niet bekend vanaf wanneer uw product leverbaar is.
Zodra daar meer informatie over bekend is zullen wij direct contact met u
opnemen.
Mocht u de bestelling willen annuleren dan is dit mogelijk.
U kunt dan een antwoord geven op dit emailbericht zodat ik dit dan verder
voor u kan afhandelen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Renske
Support GSMeasy.nl
... maar dan zonder de typo.

Eerst ging het niet door omdat nummerbehoud nog niet goedgekeurd was, daarna was het niet voorradig maar zou ik na een aantal dagen de bestelling krijgen en nu is het opeens onbekend?
Al mensen klacht ingediend bij het thuiswinkelkeurmerk? Kan hier.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2010 12:23 ]

• rosanoa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-06-2014
08.30 uur contact met VF:

Vandaag komen er 1000 stuks binnen.

10.10 uur: (Nogmaals contact omdat ik een medewerkster moest terugbellen die al een week geleden een mail intern had verstuurd waarop ik nog steeds geen antwoord heb gekregen.)

Nieuwe verhaallijn:

Nee, die 1000 stuks komen niet.
Er komt een nieuwe lading binnen op 02 juni.
Via 0800-0500 komt de mededeling 10 juni. Goh, deze twee hadden we nog niet eerder gehoord.

Ik heb inmiddels een grote leverancier/distributeur gesproken, let wel, deze levert niet aan VF maar o.a. wel aan KPN. Deze heeft duizenden backorders. Er is idd last geweest van de aswolk.
Ze schijnen echter ook problemen te hebben gehad met onderdelen van het toestel die niet voorradig waren.
Totale vertraging 2,5 week.
Er komen regelmatig partijen binnen en uitlevering vindt ook gewoon plaats. Hij verwacht dan ook binnen enkele weken weer helemaal op orde te zijn. (Zal dat dan bij de leverancier van VF ook zo zijn?)
Volgende levering verwacht hij op 21 mei, voor degene die KPN interesse hebben.

Wordt vervolgd........ 8)7

• -=Sentinel=-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-11 12:40

-=Sentinel=-

*zucht...*

Heb eindelijk m'n Desire in m'n handen (besteld bij studentmobiel op 8 april)!
Nu nog ff een paar uurtjes laden...

See you all on the flip side!

Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:22:
[...]

Exact hetzelfde mailtje heb ik ook gehad.

[...]

... maar dan zonder de typo.

Eerst ging het niet door omdat nummerbehoud nog niet goedgekeurd was, daarna was het niet voorradig maar zou ik na een aantal dagen de bestelling krijgen en nu is het opeens onbekend?
Al mensen klacht ingediend bij het thuiswinkelkeurmerk? Kan hier.
HTC kan niet leveren... daar kan VF en de andere providers niets aan doen, anders dan HTC het vuur aan de schenen leggen. Wel kunnen ze er voor zorgen dat er intern het 1 en ander aan communicatie verbetert. Maar aangezien er met derde partijen wordt gewerkt, is bepaalde info bij VF misschien wel bekend, maar nog niet bij de partner, zijnde het CC, laat staan bij de verschillende medewerkers die naar alle waarschijnlijkheid ook niet heel erg geinteresseerd zijn in de exacte details van alles, gezien de geweldige carriere mogelijkheden binnen zo'n CC *uche uche*

• PeeWee63
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:37
Mediamarkt Amsterdam arena: Desire simlockvrij 377 euro !

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:47
2/3 weken geleden ook maar HTC Desire besteld bij studentmobiel :) kwam in aanmerking voor contractverlenging.

Lol, vandaag toevallig mail gehad van studentmobiel dat in toekomst (28-05-2010) pas krijg omdat mijn contractverlenging nog niet kan terwijl beide partijen mij eerst een mail sturen voor contractverlenging hoezo tegenstrijdig zelfs op t-mobile geven ze aan dat ik hiervoor in aanmerking kom xD

Maar ja dan maar wachten :(

[ Voor 7% gewijzigd door mklcln op 17-05-2010 13:23 ]

• Nicozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-12-2022
Zojuist mijn bestelling ook maar geannuleerd! Ik heb geen zin om tot 8 juni of langer te moeten wachten!

Daarna gelijk BC klantenservice gebeld, om te kijken hoe het bij hun precies gaat.
Ik dacht/hoopte dus: ik verleng abbo opnieuw door via site a.s woensdag zodra alles is teruggedraaid.
Dan sturen hun dat door na vodafone, krijgen goedkeuring, ik kan toestel ophalen bij lokale BC.

Hoe het dus daadwerkelijk gaat: Ik verleng abbo opnieuw via site, hun sturen alles door na vodafone. Alles goedgekeurd -> Hun sturen vanuit hun voorraad een mobiel naar de winkel waar ik hem op wil gaan halen, en dan krijg ik hem pas mee.. En wat denk je, de internetshop heeft Desire ook niet op voorraad..

Wat is dit voor gezever dat ik de telefoon niet gewoon in de winkel op kan komen halen ookal hebben ze hem gewoon op voorraad??

• rosanoa
Ik weet niet of er iemand is die zijn of haar voordeel kan doen via de Phone House?

Afgelopen zaterdag hadden ze er 69 op voorraad op het hoofdkantoor.
Je kan in de winkel (misschien ook wel op internet) je contract regelen en dan sturen ze 'm
de volgende dag vanaf het hoofdkantoor naar je toe.
Mits niet op voorraad in de winkel want dan kan ie gelijk mee.

• sfm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-11 17:43

sfm

Nicozo schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:43:
Zojuist mijn bestelling ook maar geannuleerd! Ik heb geen zin om tot 8 juni of langer te moeten wachten!

Daarna gelijk BC klantenservice gebeld, om te kijken hoe het bij hun precies gaat.
Ik dacht/hoopte dus: ik verleng abbo opnieuw door via site a.s woensdag zodra alles is teruggedraaid.
Dan sturen hun dat door na vodafone, krijgen goedkeuring, ik kan toestel ophalen bij lokale BC.

Hoe het dus daadwerkelijk gaat: Ik verleng abbo opnieuw via site, hun sturen alles door na vodafone. Alles goedgekeurd -> Hun sturen vanuit hun voorraad een mobiel naar de winkel waar ik hem op wil gaan halen, en dan krijg ik hem pas mee.. En wat denk je, de internetshop heeft Desire ook niet op voorraad..

Wat is dit voor gezever dat ik de telefoon niet gewoon in de winkel op kan komen halen ookal hebben ze hem gewoon op voorraad??
Precies hetzelfde verhaal bij mij...zie eerdere reactie van mij vandaag :(

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:47
Waus26 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 19:24:
Iedereen die toendertijd bij de BC 'actie' besteld heeft, het toestel al binnen? Ik wacht nog steeds, op twee mailtjes nog geen antwoord gehad afgelopen week dus morgen maar even bellen.
Zonet even gebeld en de koerier zal deze week contact met mij opnemen voor een afleverafspraak *O*

Komoot

• Sneak0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:32
sfm schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:54:
[...]

Ze hebben mij ook ruim een maand aan het lijntje gehouden :) Afgelopen vrijdag geannuleerd en vandaag was alles correct naar oude instellingen terug gezet. Heb even BelCompany gebeld (de winkel) en deze hadden de bruine Desire nog wel op voorraad, daar verlengd en het toestel direct meegekregen :) Voor mij dus nooit meer telefonisch verlengen.

[ Voor 21% gewijzigd door Sneak0r op 17-05-2010 14:43 ]

Verwijderd

Vandaag even T-Mobile gebeld om de status te vragen van mijn htc desire. Mevrouw vertelde me dat ik deze week een bericht van de koerier kan verwachten voor een afspraak. Nu hopen dat het daadwerkelijk zo zal gaan, ik heb er eerlijk gezegd niet zo veel vertrouwen in. Maar ik wacht dan ook maar pas een week, dus heb nog wel even geduld.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:41
PeeWee63 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:58:
Mediamarkt Amsterdam arena: Desire simlockvrij 377 euro !
Pfoeh heb ik die van mij net op tijd verkocht via marktplaats voor 340...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Nicozo
sfm schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:54:
[...]

Ah ja nu zie ik hem..

Achja, ik bespaar nu wel 138.50 euro..
Had eerst
60 euro bijbetaling telefoon, 6 maanden 50% korting,18 maanden 29.50
= 60 + 88.5 + 531
= 679,5

Nu ga ik bestellen:
10 euro bijbetaling telefoon, 12 maanden 50% korting, 12 maanden 29.50
= 10 + 177 + 354
= 541

Dus ben er toch beter vanaf dan blijven wachten op Vodafone, voor 137.50 kan ik een 32GB kaartje kopen ipv de 16GB die vodafone zegt mee te leveren!

Of ik kan natuurlijk gewoon 130 euro bijbetalen voor het toestel in de winkel en hem dan gelijk mee naar huis nemen, en alsnog 8.50 goedkoper uitzijn dan bij vodafone, maar ik bespaar denk ik toch liever de 130 euro...

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:39

sphere

Debian abuser

Nicozo, het is nu pas 586 keer gezegd dat Vodafone geen 16GB kaartje meelevert. Ik bewonder je rotsvaste vertrouwen, maar het gaat niet gebeuren!

Verder zou ik gewoon naar de BC gaan, die hebben voorraad en daar krijg je dezelfde deals bij nieuwe aansluiting en vergelijkbaar bij verlenging (slag om de arm).

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• Nicozo
Ik heb toch nog geen 1 reactie gezien van iemand die hem direct van vodafone ZELF geleverd heeft gekregen, dat ze iets/niets meeleveren? Alleen van mensen die hem via gsmweb oid hebben gekregen, en daar staat het ook niet bij..

Ik zei trouwens ook ''zegt mee te leveren!''. Ik heb nergens gezegd dat ze het ook daadwerkelijk doen..

Hoe dan ook, kan mij ook niks meer schelen aangezien ik hem toch heb geannuleerd bij vodafone

edit; Op de site hebben ze nu een aanbieding: 9,99 voor een bruine desire.
In de winkel is dit toch nog steeds 129,99..
(Dit is bij een verlenging van 2 jaar, 150 BSW) Bij nieuw abbo weet ik niet.. Maar dan heb ik wel weer aansluit kosten e.d.

Afgelopen zaterdag nog gecheck'd, lijkt me sterk dat het nu opeens is veranderd..

[ Voor 41% gewijzigd door Nicozo op 17-05-2010 16:32 ]

Verwijderd

pff wat een gekloot bij Hi, 6 mei mijn bestelling geannuleerd omdat die destijds niet op voorraad was, mail gehad dat dit enkele dagen zou duren en dat ik daarna een nieuwe bestelling kon plaatsen. Nu op 17 mei weer gebeld en ze zeggen telkens dat ik een telefoon in huis heb gehad terwijl dit NIET het geval was en dat dat de reden is dat het zo lang duurt dus ze begrijpen er daar geen hol van. Wanneer ik uitleg dat dit niet het geval is zeggen ze maar dat ik geduld moet blijven hebben pfff. Telkens hebben ze het over andere afdelingen die ze niet kunnen bereiken en ga maar door..

Ben benieuwd hoelang dit duurt want BC kan zo mijn contract nog niet overzetten naar een Vodafone abonnement.

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-10 01:20

Tom Yam

(>'.')>

7 mei bestelling gedaan, 11 mei ging de aanvraag voor nummerbehoud in. Nog steeds niet klaar want 'dat kan tot 10 werkdagen duren'. Oke. Maar, wat nieuw voor me is: "Desire is nu ook niet op voorraad, dus als het allemaal rond is en overgezet wordt, ja dan zouden we weer nieuwe voorraad moeten krijgen, ook al is er een leveringsachterstand"

Dat was niet zo toen ik mijn bestelling plaatste, toen was alles op voorraad. :/

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 13:10
Phusebox schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:48:
Iemand hier trouwens die met de BC "actie" een Desire besteld heeft met T-mobile abo en al een brief of factuur van T-mobile heeft ontvangen?
Nee ik heb nog niks van T-Mobile gehoord.

• Klaaz Vaak
  • Laatst online: 08-10 20:46
GSMeasy lijst:
Naam BesteldatumVerwachte leverdatum
Mini-me14 april ???
mOTiVe18 april ???
DukeN20 april Gesproken met GSMeasy. Verwacht Eind mei (staat als eerste op de lijst...)
Ttommie26 april 14 mei geleverd
Sweet Desire26 april17 mei
Joris1989 28 april Volgende week
Fasterinside30 aprileind mei (Dezelfde email als DukeN..)
Klaaz Vaak1 mei Email ontvangen, levering binnen enkele dagen... :O
jwfchris1 meieind mei (Identieke mail als DukeN)
angelus175326 apreind mei (Identieke mail als DukeN)
Hasseldonk 16 aprilWas 17 mei, maar nu geen Wii op voorraad
Bizzarro 1 meiNog geen nieuwe afspraak gemaakt, eind mei.

• Rebecca
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-11 02:17
Amsterdam, 10-5-2010,
Bedankt voor uw aanvraag bij GSMWEB

Amsterdam, 11 May 2010,
We hebben uw contract mobiele-telefonie vandaag retour ontvangen, waarvoor onze dank.

Amsterdam 17 mei 2010,
Uw aangevraagde abonnement is 11-5-2010 door Vodafone geaktiveerd.
Uw bestelling is verstuurd naar onderstaand adres:

Morgen komt hij binnen: Vodafone Bel+SMS+Web 150 (2 jaar), HTC Desire Gratis met nummerbehoud.

Blijkbaar heeft GSMweb geen voorraadproblemen.

Groet,
Rebecca

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-11 19:22
Klaaz Vaak schreef op maandag 17 mei 2010 @ 17:27:
GSMeasy lijst:
Mini-me14 april ???
mOTiVe18 april ???
DukeN20 april Gesproken met GSMeasy. Verwacht Eind mei (staat als eerste op de lijst...)
Levering binnen enkele dagen!?! Ik heb net de (standaard)mail WEER ontvangen(ok had ook 2x gemaild...) Hij is dus echt standaard. Ik hoop dat de vrouw van vorige week het goed had, anders bel ik woensdag/donderdag weer eens...

Verwijderd

Nicozo schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:43:

En nu? Nu moet je hem toch weer opnieuw via Vodafone verlengen omdat zij hem als eerste binnenkrijgen? En dan hopen dat ze de klant als eerste 1 sturen ipv de mensen bij GSMWijzer zoals afgelopen week is gebeurd? (naar het lijkt)

Verwijderd

sphere schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:19:
Nicozo, het is nu pas 586 keer gezegd dat Vodafone geen 16GB kaartje meelevert. Ik bewonder je rotsvaste vertrouwen, maar het gaat niet gebeuren!

Verder zou ik gewoon naar de BC gaan, die hebben voorraad en daar krijg je dezelfde deals bij nieuwe aansluiting en vergelijkbaar bij verlenging (slag om de arm).
Bij mn legend zit een kaartje van 8gb.... wrom bij de desire dan niet?

Verwijderd

joris1989 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:00:
[...]

Levering binnen enkele dagen!?! Ik heb net de (standaard)mail WEER ontvangen(ok had ook 2x gemaild...) Hij is dus echt standaard. Ik hoop dat de vrouw van vorige week het goed had, anders bel ik woensdag/donderdag weer eens...
Als we met zn allen afhankelijk zijn van VF, dan denk ik dat het nog wel even kan gaan duren. 3 weken minimaal. Zeg vier voor het gemak.

Verwijderd

Vandaag m'n desire besteld op gsmwijzer, betreft verlenging vodafone 200. Status was op voorraad, maar toen ik belde bleek dat toch niet zo te zijn: verwachte levertijd 5 werkdagen. Iemand meer info toevallig?

• EciRuam
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:51
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:12:
Vandaag even T-Mobile gebeld om de status te vragen van mijn htc desire. Mevrouw vertelde me dat ik deze week een bericht van de koerier kan verwachten voor een afspraak. Nu hopen dat het daadwerkelijk zo zal gaan, ik heb er eerlijk gezegd niet zo veel vertrouwen in. Maar ik wacht dan ook maar pas een week, dus heb nog wel even geduld.
Ik had afgelopen vrijdag een mailtje terug gehad van T-Mobile en ze zeiden dat het week 22 zou worden.
Dan ben ik benieuwd. Ik wacht gewoon af.

• P_de_B
  • Niet online
Ik werd vanmiddag bij de Vodafone winkel in Groningen bijkans uitgelachen toen ik vroeg of ze de Desire op voorraad hadden. Ze gaven daar ook aan geen enkele zinnige uitspraak te kunnen doen over de levertijd... Het enige wat ze me konden bieden was een plaats op de wachtlijst. Na ja, ik kan nog wel even wachten. Ik zie het eerst wel even aan.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-11 10:54
Vrijdagmiddag geannuleerd bij Vodafone en het is nog niet doorgevoerd. Wat een klojo's zijn het toch ook.

Gebeld maar er kwam ook niks zinnigs uit die medewerker, behalve dat ik nog langer moest wachten.

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:49
op hi.nl staat dat er nog 34 op voorraad zijn voor de geïnteresseerde ik weet niet of het klopt. maar een paar dagen geleden stond de teller op 80 ofzo.

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-11 10:35
En hij is binnen. Woensdagavond bestelt en vandaag mogen ophalen bij Belcompany, heeft dus eigenlijk maar 1 werkdag tussen gezeten.

En alvast een tip voor zij die nog moeten wennen aan Android, als je iets zoekt qua instellingen in de menu's of iets dergelijks klik dan op de zoekknop en typ een trefwoord in. Op die manier is de functie vaak snel te vinden.

• Nicozo
boratnl schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:58:
En hij is binnen. Woensdagavond bestelt en vandaag mogen ophalen bij Belcompany, heeft dus eigenlijk maar 1 werkdag tussen gezeten.

En alvast een tip voor zij die nog moeten wennen aan Android, als je iets zoekt qua instellingen in de menu's of iets dergelijks klik dan op de zoekknop en typ een trefwoord in. Op die manier is de functie vaak snel te vinden.
Hoe heb je bij BC besteld? Via de site of..?

• Angelus1753
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-11 05:22
Ik sta dus nu va 26 apr op de lijst bij GSMEasy, maar nu wordt het pas echt leuk, ze hebben namelijk m'n nummer overgezet (van Simyo) naar Vodafone en nu kan niemand mij bereiken omdat ik natuurlijk nog geen SIM heb ontvangen :X 8)7 :(

<edit>
Kan gewoon een SIM ophalen bij the Phonehouse, das wel redelijk netjes... eens kijken hoe dat er in de praktijk uitziet...
</edit>

[ Voor 23% gewijzigd door Angelus1753 op 18-05-2010 09:49 ]

• sphere
  • Laatst online: 20:39

sphere

Debian abuser

Mag ik jullie even een hart onder de riem steken? Gisteravond eindelijk mijn Desire binnen. Na drie webshops gewoon in de winkel gehaald bij Belcompany. Hij is het wachten waard 8)

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• mOTiVe
  • Laatst online: 03-10-2024
Angelus1753 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 08:49:
Ik sta dus nu va 26 apr op de lijst bij GSMEasy, maar nu wordt het pas echt leuk, ze hebben namelijk m'n nummer overgezet (van Simyo) naar Vodafone en nu kan niemand mij bereiken omdat ik natuurlijk nog geen SIM heb ontvangen :X 8)7 :(
De oude manier (eerst de SIM en daarna overzetten) was dan een stuk vriendelijker. Ben je in ieder geval meer bereikbaar dan nu. Enig idee of ze wel binnenkort kunnen leveren?

• rosanoa
Er zijn slechts 2 distributeurs voor HTC in Nederland (Benelux): Bright Point en MCC.

Volgens HTC levert Bright Point meestal not branded toestellen. Bright Point zegt niet te leveren aan VF,
wel bijv. KPN.
Dat houdt volgens HTC in dat MCC, alhoewel ze dit niet willen bevestigen, wel de leverancier zal zijn van VF. Volgens HTC heeft VF meestal branded toestellen en worden deze meestal uitgelevert door MCC.

Bright Point verwacht 21 mei een nieuwe lading en MCC weet werkelijk niet wanneer er nieuwe toestellen binnen komen. Durven ze dan ook geen uitspraak over te doen.

Nu zou het nog zo kunnen zijn, daar het magazijn in Duitsland zit, dat er nog een Duitse distributeur bij betrokken is maar daar ziet het niet direct naar uit.

Ik kreeg gisteren een sms van VF dat de volgende verwachte leveringsdatum dat de toestellen bij VF binnen komen is: 12 juni, werderom zonder garanties.

18-05-2010 10.35 uur
Update Vodafone lijst:

rosanoa 19-04
sucinimod 22-04
nohead 28-04
sander1989 20-04
darkstyle25 21-04
hotdoggie 16-04
osinga89 27-04
TheMystery 23-04
Reflector ??
wouterr89 01-05 ??
NightMare ???
rvl1984 12-05
iqwert 15-04 ??
ReLexEd 28-04 ??
Damasta 17-05

Toolskyn 27-04 (geleverd 07-05)
bakker300 08-05 (geleverd 11-05)

PolluxDKB 27-04 annulering
nicoso 21-04 annulering
dendrite 21-04 annulering
sneak0r 20-04 annulering
wiecherr 20-04 annulering
sfm 28-04 annulering
henidde 17-04 annulering
funkiej 24-04 annulering
ktlmc4 17-03 annulering 20-04
Fenderman 24-04 annulering
Holleboomer annulering

• Damasta
  • Laatst online: 06-10 13:52
Ik ben gisteren gebeld door Vodafone met het volgende aanbod ter verlenging:

Verlenging van twee jaar op basis van een abo van 200 belminuten + onbeperkt internet (had eerst een abo van 55 euro + 10 euro internet, maar volgens de medewerker van Vodafone gebruikte ik gemiddeld 200 belminuten, vind het wel netjes dat ze me attenderen op de downgrade daar verdienen ze niets mee (goodwill ;)):

Eerste 12 maanden: € 17,25 (50% korting)
de 12 maander erna: € 34,50
Totale abokosten van € 611,-- over twee jaar

+

de HTC Desire "gratis" (heb nu een Diamond 1).
goedkoopste nieuwprijs HTC Desire volgens pricewatch is € 410,--

Dit betekent dat ik gemiddeld per maand € 8,38 per maand aan netto abokosten betaal (dus 200 belminuten + onbeperkt internet).

Volgens de medewerker van Vodafone zal de Desire binnen twee weken geleverd worden (voor 1 juni). Maar als ik bovenstaande lees kan ik dat dus vergeten.

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:29
Damasta schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:58:

Dit betekent dat ik gemiddeld per maand € 8,38 per maand aan netto abokosten betaal (dus 200 belminuten + onbeperkt internet).
Dat is natuurlijk jezelf rijk rekenen.
Je betaalt per maand aan bellen gemiddeld € 25,46, abo en telefoonafbetaling samen (611/24).

• Damasta
  • Laatst online: 06-10 13:52
bas r schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:03:
[...]

Dat is natuurlijk jezelf rijk rekenen.
Je betaalt per maand aan bellen gemiddeld € 25,46, abo en telefoonafbetaling samen (611/24).
Ik reken mezelf niet rijk. Ik probeer met bovenstaande rekensom aan te geven wat ik puur voor het bellen en internetten betaal.

Ik had er ook voor kunnen kiezen om zelf de Desire te kopen voor € 410,-- en een simonly abonnement te nemen. Dan was ik waarschijnlijk goedkoper uit geweest ;). € 8,38 per maand is niet schokkend laag.

Verwijderd

Zojuist bij de Hi winkel in Utrecht geweest om een Desire te halen. Al een aantal keer eerder geweest, maar steeds geen voorraad. Dit keer goede hoop, op de Hi website is het toestel nu ruim op voorraad. Helaas viel het weer eens flink tegen, sta nu op plek 8 in een wachtlijst van reserveringen, ze krijgen er 'af en toe' 1 of 2 binnen. Ik kan aan het einde van de maand mijn toestel verwachten!

Weet iemand hoe het met de voorraden bij andere Hi winkels in het land zit? :)

Verwijderd

Damasta schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:09:
[...]

Ik reken mezelf niet rijk. Ik probeer met bovenstaande rekensom aan te geven wat ik puur voor het bellen en internetten betaal.

Ik had er ook voor kunnen kiezen om zelf de Desire te kopen voor € 410,-- en een simonly abonnement te nemen. Dan was ik waarschijnlijk goedkoper uit geweest ;). € 8,38 per maand is niet schokkend laag.
Ik denk dan ook dat ik dat als deze twee jaar voorbij zijn ook zal gaan doen. En dan ergens een SIM only abo nemen. En gewoon de nieuwste foon in de winkel ophalen die ik op dat moment wil hebben ZONDER al die loze beloftes en warrige medewerkers en belachelijke processen te hoeven volgen. En helemaal NIETS ter compensatie aangeboden krijgen. Schroef hun....

• bóòbó
Ik word nu wel een beetje ziek van Vodafone, afgelopen vrijdag geannuleerd, zou 48 uur duren om te laten verwerken.

Gisteren gebeld, medewerkster zei dat het raar was dat er nog niks was gedaan en dat als het vandaag nog niet was geregeld, moest ik opnieuw bellen.

Vandaag gebeld, medewerkster zei weer dat het 48 uur moet duren vanaf het moment dat je hebt besteld, maar dat is dus niet het geval, dus ik vroeg om de leidinggevende.

Na 10 minuten kreeg ik een verveelde leidinggevende aan de lijn, die me wist te vertellen dat het een week! :{ duurt vanaf het moment van annulering.

Klojo's daar zijn het toch ook, ik wil gewoon mijn Desire halen bij BelCompany, zelfs als je annuleert weten ze de boel nog met een week te vertragen :{

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Klaaz Vaak schreef op maandag 17 mei 2010 @ 17:27:
GSMeasy lijst:
Mini-me14 april ???
mOTiVe18 april ???
jemig zeg, wat een tijden :'(
ik heb de mijne op 12 april besteld en op 15 april binnen gehad bij GSM easy. (lucky shot?)
overigens gisteren pas alles écht afgewikkeld met GSMeasy, zie ook mijn Shopreview.
dat easy kunnen ze dus wel uit hun naam halen. :(
is GSMeasy trouwens onderdeel van the Phonehouse ?

• Jip
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:03

Jip

Op 3 mei de desire bij de webshop van t-mobile besteld. Toen stond er nog dat er een levertijd van 6 weken was. Dit is inmiddels vanaf vandaag (18 mei) niet meer te vinden op de website. Order status staat nog steeds op "Order Verwerkt". Ben benieuwt! Edit: Foutje in levertijd x'D

[ Voor 7% gewijzigd door Jip op 18-05-2010 14:58 ]

Verwijderd

@ Reflash 6 maanden _O- 6 weken bedoel je. Het zou wat zijn 6 maanden :X

• EciRuam
Reflash schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:11:
Op 3 mei de desire bij de webshop van t-mobile besteld. Toen stond er nog dat er een levertijd van 6 maanden was. Dit is inmiddels vanaf vandaag (18 mei) niet meer te vinden op de website. Order status staat nog steeds op "Order Verwerkt". Ben benieuwt!
Ik heb 4 mei besteld en staat eveneens nog op "Order bewerkt".
Zoals ik al eerder aangaf, zou het volgens t-mobile week 22 worden.

Verwijderd

rosanoa schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:48:
Er zijn slechts 2 distributeurs voor HTC in Nederland (Benelux): Bright Point en MCC.

Volgens HTC levert Bright Point meestal not branded toestellen. Bright Point zegt niet te leveren aan VF,
wel bijv. KPN.
Dat houdt volgens HTC in dat MCC, alhoewel ze dit niet willen bevestigen, wel de leverancier zal zijn van VF. Volgens HTC heeft VF meestal branded toestellen en worden deze meestal uitgelevert door MCC.

Bright Point verwacht 21 mei een nieuwe lading en MCC weet werkelijk niet wanneer er nieuwe toestellen binnen komen. Durven ze dan ook geen uitspraak over te doen.

Nu zou het nog zo kunnen zijn, daar het magazijn in Duitsland zit, dat er nog een Duitse distributeur bij betrokken is maar daar ziet het niet direct naar uit.

Ik kreeg gisteren een sms van VF dat de volgende verwachte leveringsdatum dat de toestellen bij VF binnen komen is: 12 juni, werderom zonder garanties.

18-05-2010 10.35 uur
Update Vodafone lijst:

rosanoa 19-04
sucinimod 22-04
nohead 28-04
sander1989 20-04
darkstyle25 21-04
hotdoggie 16-04
osinga89 27-04
TheMystery 23-04
Reflector ??
wouterr89 01-05 ??
NightMare ???
rvl1984 12-05
iqwert 15-04 ??
ReLexEd 28-04 ??
Damasta 17-05

Toolskyn 27-04 (geleverd 07-05)
bakker300 08-05 (geleverd 11-05)

PolluxDKB 27-04 annulering
nicoso 21-04 annulering
dendrite 21-04 annulering
sneak0r 20-04 annulering
wiecherr 20-04 annulering
sfm 28-04 annulering
henidde 17-04 annulering
funkiej 24-04 annulering
ktlmc4 17-03 annulering 20-04
Fenderman 24-04 annulering
Holleboomer annulering
Heel fijn dat je er zo bovenop zit. Ik heb echter geen interesse in een branded telefoon van vodafone. Die kunnen ze zich houden.....

• rosanoa
Morgen schijnt de Benelux manager langs te komen bij HTC. Dan leggen ze het VF probleem voor.
Als het goed gaat zal ik worden teruggebeld.
Mogelijk worden we dan iets wijzer m.b.t. levertijden vanuit HTC.

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:09:
[...]

Ik denk dan ook dat ik dat als deze twee jaar voorbij zijn ook zal gaan doen. En dan ergens een SIM only abo nemen.
of goed de algemene voorwaarden in de gaten houden, zodra daar iets in verandert meteen je abbo opzeggen omdat je niet met hun nieuwe voorwaarden akkoord gaat.

mijn volgende abbo wordt idd ook een SIM-only abbo, en dan eens in de zoveel tijd gewoon een winkel binnen stappen en van het geld dat je per maand bespaart kun je toch mooi een nieuw toestel kopen.

• rosanoa
PolluxDKB schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:28:
Ik word nu wel een beetje ziek van Vodafone, afgelopen vrijdag geannuleerd, zou 48 uur duren om te laten verwerken.

Gisteren gebeld, medewerkster zei dat het raar was dat er nog niks was gedaan en dat als het vandaag nog niet was geregeld, moest ik opnieuw bellen.

Vandaag gebeld, medewerkster zei weer dat het 48 uur moet duren vanaf het moment dat je hebt besteld, maar dat is dus niet het geval, dus ik vroeg om de leidinggevende.

Na 10 minuten kreeg ik een verveelde leidinggevende aan de lijn, die me wist te vertellen dat het een week! :{ duurt vanaf het moment van annulering.
Ik heb in maart mijn abo verlengd en weer ongedaan gemaakt vanwege softwareproblemen in de toestellen.
Vrijdagochtend contract teruggedraaid en maandagochtend kon ik gewoon mijn huidige bestelling plaatsen.
Die 48 uur vielen gewoon in het weekend.
Zaterdag in VF winkel gesproken over annuleren, ook zij zeiden 48 uur.
Ze lu.... dus gewoon uit hun nek!!

• bóòbó
rosanoa schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:24:
[...]

Ik heb in maart mijn abo verlengd en weer ongedaan gemaakt vanwege softwareproblemen in de toestellen.
Vrijdagochtend contract teruggedraaid en maandagochtend kon ik gewoon mijn huidige bestelling plaatsen.
Die 48 uur vielen gewoon in het weekend.
Zaterdag in VF winkel gesproken over annuleren, ook zij zeiden 48 uur.
Ze lu.... dus gewoon uit hun nek!!
Iedereen zegt inderdaad 48 uur, maar die leidinggevende niet, zal wel een smoesje zijn.

Maar ik zou niet weten wat ik er aan moet doen, behalve wachten. Ik kan wel weer bellen maar daar schiet ik ook niks mee op.

Verwijderd

Reflash schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:11:
Op 3 mei de desire bij de webshop van t-mobile besteld. Toen stond er nog dat er een levertijd van 6 weken was. Dit is inmiddels vanaf vandaag (18 mei) niet meer te vinden op de website. Order status staat nog steeds op "Order Verwerkt". Ben benieuwt! Edit: Foutje in levertijd x'D
Haha die valse hoop koester ik ook, ik zag het ook al (niet meer) staan. Het is een dinsdag, dus een levering zou zomaar kunnen, maar we wachten rustig af op mailtje/telefoontje. Momenteel zet ik nog steeds in op week 22 :O

• LogiZ5500
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:17
Zo net aan de telefoon gehangen met GSMeasy.

Had afgelopen dinsdag geannuleerd, omdat de levering van mijn desire (en wii) al meer dan een maand op zich had laten wachten. Nu wou ik bij GSMWeb een nieuwe aanvraag doen, blijkt dat ze van GSMeasy mijn annulering niet goed hebben doorgevoerd! Ik word zo moe van die mensen!

Aan de telefoon heeft ze mij duidelijk gemaakt dat ze 2 dingen kon doen, of de annulering laten 'omzetten' en dus door laten gaan. Of mijn annulering gewoon daadwerkelijk annuleren.

Ik dus gevraagd hoe snel ze konden leveren, blijkt de Wii niet op voorraad en ze kon mij geen antwoord geven op wanneer ze deze verwachten..

Geannuleerd dus!

Nu had ik vrijdag (via GSMWeb) mijn tel kunnen hebben, maar door die l*sers bij GSMeasy gaat dat dus mooi niet door.....

Echt mensen, ga niet met GSMeasy in zee..!

Verwijderd

rosanoa schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:19:
Morgen schijnt de Benelux manager langs te komen bij HTC. Dan leggen ze het VF probleem voor.
Als het goed gaat zal ik worden teruggebeld.
Mogelijk worden we dan iets wijzer m.b.t. levertijden vanuit HTC.
Is dat toevallig -> http://twitter.com/markmoons ?

• rosanoa

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 17:59
Ik wacht nu ook al drie weken op GSMeasy. :(
Eerst tot twee keer toe hebben ze de voorkeursafspraak afgezegd op het laatste moment omdat de nummerportering nog niet rond was. En nu is het eindelijk rond... en je raadt het al, nu is de voorraad op... |:(

Ik bel overigens altijd gewoon direct naar AMP logistics. Zij regelen en weten alles. Ze zijn (met een voipabbo) gratis te bellen op 030-2408023 en ook tot 21.00 uur. Beter dan dat dure 0900 nummer van gsmeasy zelf wat ook maar tot 16.00 uur te bellen is...
Ook zijn de wachttijden op dat nummer erg kort, kan ik na uitgebreide praktijk ervaring melden. ;)
GSMeasy zelf reageert praktisch niet op mail en dat dure nummer ga ik niet eens proberen... :F

Verwijderd

Ik hoop dat Vodafone 't ff lekker uit hun hoofd laat om als er nieuwe toestellen binnenkomen die dingen nog ff op hun dooie akkertje te gaan brandden... anders zijn ze nog ruim een week, misschien wel 2, later.... Laat ze dat svp ff bewaren voor als de wachtlijsten weer ingekort zijn.

• sander1989
  • Laatst online: 19-11 00:09
Vanmiddag even bij Vredenburg in Utrecht rondje voor de Desire gedaan langs gsm shops.

Phonehouse: Daar niet, in Overvecht winkel wel.
T for telecom: Daar niet, in Overvecht winkel wel.
Telefoonkopen: Wel, toverde hem zo tevoorschijn.
Belcompany: Wel
Vodafone: Niet en geen een andere vestiging. :( |:(

Heb zelf mijn bestelling bij Vodafone (nog) niet geannuleerd. :?
Twijfel aardig, want kost mij bij een winkel gewoon 100+ € meer en via online shop duurt ook wel nog even waarschijnlijk.
2/3 weken meer wacht wil ik wel om zo 100 euro te besparen, zeker als Vodafone mij tegemoet komt vanwege lange wachten.

Al blijft frustrerend dat zo lang duurt. :|

............................

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:17
Nog even een vraagje over de levertijden van de Desire.
Ik lees veel verschillende ervaringen. Soms wel op voorraad en soms heel lang wachten.
Zit er nog verschil in leveringen in branded toestellen of gewone toestellen?

En wie levert er nu branded toestellen?

• ktmlc4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-03 18:59
HoppyF schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 21:17:
Nog even een vraagje over de levertijden van de Desire.
Ik lees veel verschillende ervaringen. Soms wel op voorraad en soms heel lang wachten.
Zit er nog verschil in leveringen in branded toestellen of gewone toestellen?

En wie levert er nu branded toestellen?
Mijn T-Mobile toestel is niet branded >:) ...(geleverd 6 mei)
Overige providers geen idee;;

12x 300Wp, Enphase iq7 micro omvormers, Azimut 160°, hellingshoek 15°, IJmuiden

• PerfectLight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-11 20:03
Even een kort vraagje, klopt het dat als je in een winkel als: Belcompany/Phonehouse of in de Vodafone Shop (in mijn geval dan) als ze de Desire op voorraad hebben, dat je m dan gelijk meekrijgt?

En ben je dan duurder uit?
Edit: Ik zie op de site van the Phonehouse en die van Belcompany dat je daar wel meer geld kwijt bent. Wat vreemd.

Het betreft een verlenging in mijn geval.

(Dit is wat ik zo kan opmaken uit bovenstaande berichten, maar klopt dit?)

[ Voor 21% gewijzigd door PerfectLight op 18-05-2010 22:09 ]

• Matt_E
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-09 11:36
Na alle negatieve berichten over GSMEasy wil ik toch even een positief bericht over hen kwijt.
Bij de bestelling van de Desire + Wii had ik al geen problemen, alles netjes binnen 1,5 week geleverd. Nu had ik een klein stofje onder mijn scherm en zag er net uit als een dode pixel. Na 1 week de telefoon terug gestuurd onder vermelding van DOA, nu binnen een week tijd heb ik een nieuwe telefoon binnen gekregen zonder vragen of gedoe... Wat wel opvallend was, is dat ik nu een factuur van de Phone House er bij heb gekregen. Verder geen probleem, want dan kan ik misschien als er opnieuw problemen zijn (niet te hopen natuurlijk) gewoon naar een Phone House winkel...Voor mij geen enkel negatieve ervaring met GSMEasy, alleen dat ze wat lang doen over het reageren per email...

• LogiZ5500
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:17
PerfectLight schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 21:39:
Even een kort vraagje, klopt het dat als je in een winkel als: Belcompany/Phonehouse of in de Vodafone Shop (in mijn geval dan) als ze de Desire op voorraad hebben, dat je m dan gelijk meekrijgt?

En ben je dan duurder uit?
Edit: Ik zie op de site van the Phonehouse en die van Belcompany dat je daar wel meer geld kwijt bent. Wat vreemd.

(Dit is wat ik zo kan opmaken uit bovenstaande berichten, maar klopt dit?)
Mijn ervaring is dat dit wel kan, mits je geen nummerbehoud wilt.

Ik wou dat wel en dat betekend dat zij Of direct met vodafone moeten bellen om het nummerbehoud goedgekeurd te krijgen. Bij Belcompany werd dit direct voor me gedaan, maar bij telefoonkopen.nl (shop in oa Utrecht) moest ik hier expliciet naar vragen.
Wanneer zij niet direct bellen moet jouw nummerbehoud worden goedgekeurd en kost het een paar (2-3) dagen voor je de phone op mag komen halen.

En qua prijzen, zit er inderdaad erg veel verschil! Zeker bij de shops betaal je al gauw €50,- meer!

• PerfectLight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-11 20:03
LogiZ5500 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 22:03:
[...]

Mijn ervaring is dat dit wel kan, mits je geen nummerbehoud wilt.

Ik wou dat wel en dat betekend dat zij Of direct met vodafone moeten bellen om het nummerbehoud goedgekeurd te krijgen. Bij Belcompany werd dit direct voor me gedaan, maar bij telefoonkopen.nl (shop in oa Utrecht) moest ik hier expliciet naar vragen.
Wanneer zij niet direct bellen moet jouw nummerbehoud worden goedgekeurd en kost het een paar (2-3) dagen voor je de phone op mag komen halen.

En qua prijzen, zit er inderdaad erg veel verschil! Zeker bij de shops betaal je al gauw €50,- meer!
Het betreft een verlenging. Kan het dan ook?

• MaSw85
Na een zestal weken nu eindelijk mijn bestelling erdoor met de BC 'actie'. Hopelijk word ik morgen gebeld voor een afspraak zodat ik hem donderdag of vrijdag in huis heb!

Komoot

• Bubbaman
  • Laatst online: 20-03-2022
GSMwarehouse: Zondag besteld met abbo verlenging (Vodafone); dinsdag in huis :)

• Sneak0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:32
PolluxDKB schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:26:
[...]

Iedereen zegt inderdaad 48 uur, maar die leidinggevende niet, zal wel een smoesje zijn.

Maar ik zou niet weten wat ik er aan moet doen, behalve wachten. Ik kan wel weer bellen maar daar schiet ik ook niks mee op.
Is de annulering er inmiddels al door bij jou? :) Zelf had ik op donderdag geannuleerd en dinsdag stond alles goed, zaten dus 2 werkdagen en een weekend tussen. Vrijdag was mijn abonnement wel omgezet naar het oude, alleen einde contractdatum nog niet (deze pas op dinsdag).

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:41
Sneak0r schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:04:
[...]

Is de annulering er inmiddels al door bij jou? :) Zelf had ik op donderdag geannuleerd en dinsdag stond alles goed, zaten dus 2 werkdagen en een weekend tussen. Vrijdag was mijn abonnement wel omgezet naar het oude, alleen einde contractdatum nog niet (deze pas op dinsdag).
bij mij werd in eerste instantie ook 48 uur gezegd maar naar wat door zeuren werd het algauw tussen de 48 uur en 5 werkdagen, het was dus 5 werkdagen :(

had 11-05 geannuleerd en vandaag 19-05 eindelijk me oude contract weer

ik had ook telefonisch besteld bij vodafone (doe ik nooit meer)

• Unknown Alien
  • Laatst online: 15:17
Had 4 Desire's gekocht voor het werk bij PDAshop. 1 toestel was defect, maar kon pas 10 dgn later verstuurd worden vanwege werkzaamheden, omdat hij niet binnen een week is opgestuurd ben ik 1 toestel 6 weken kwijt..... wat een flut service\garantie. Laatste keer dat wij toestellen bij dat bedrijfje gaan kopen.

Verwijderd

Ben benieuwd wat je vandaag te weten komt.....

• bóòbó
Sneak0r schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:04:
[...]

Nope, nog steeds niets. ''Verkeerde'' abo en einddatum is pas over 2 jaar.

Dit was voor mij ook de eerste en laatste keer dat ik bij Vodafone telefonisch bestel, volgende keren haal ik het wel bij een echte winkel.

Ik had mijn toestel gewoon al 2-3 weken kunnen hebben als ik niet zo stom was geweest bij Vodafone te bestellen :'(

Ik zou haast weer hoop krijgen dat gisteren alles goed stond bij jou, dan zou dat bij mij vandaag moeten zijn, maar bij mij is het abo nog geeneens omgezet naar het oude.

Verwijderd

mediamarkt A'dam Arena staat het nu voor 377 inde folder (sim lock vrij)

• Angelus1753
Als je zo'n toestel bij bijv. mediamarkt koopt, wat voor soort simonly is dan goedkoop? Want mijn inziens ben je al snel 15euro per maand kwijt voor je abbo en dan komt de toestelprijs er nog bij... dat komt toch nooit in de buurt van een abbo + gratis toestel?

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:49
ik weet niet watvoor simonly prijzen jij ziet maar je hebt al een simonly van telfort 300 min voor 7.95 uit mijn hoofd en er zijn nog zat andere aanbieders. en blyk bijvoorbeeld kan een hele interessante zijn

• Angelus1753
Maar het zijn allemaal belachelijk veel minuten en geen internet :(
<edit>
Als je al iets hebt met onbeperkt internet ben je netzoveel kwijt als een normaal abbo, maar dan zonder toestel;
jammer is dat...
</edit>

[ Voor 52% gewijzigd door Angelus1753 op 19-05-2010 12:06 ]

• rosanoa
[Ben benieuwd wat je vandaag te weten komt.....
Ik ben vanochtend teruggebeld, helaas op een moment dat ik de telefoon niet kon beantwoorden.
Voicemail ingesproken met de mededeling:

Ze begrijpen dat ik wacht op een toestel en weten van de leveringsproblemen van VF.
Er is een levering aan VF naar voren geschoven, naar deze week.
Ik moet dan natuurlijk bij VF informeren of mijn toestel daar dan bij zit.

Ik heb HTC toen even teruggebeld:
Ze weten niet hoeveel toestellen er geleverd worden, hangt ook van het aantal bestellingen van Vodafone af.

Ik krijg alleen de indruk dat de leveringstekorten van VF mede veroorzaakt worden door simpelweg te weinig toestellen bestellen. Volgens VF is de levering van de toestellen waarschijnlijk pas eind van de week, begin volgende week bij VF verwerkt en is er dan meer duidelijkheid.
_/-\o_ Moge de levering eerder aankomen. _/-\o_

Dan nog hopen dat ze correct aan de juiste klanten uitleveren en ze niet naar andere kanalen afstoten!

• Fasterinside
  • Laatst online: 20-11 10:43
Rond GSMeasy is het ook akelig stil.... Ze mogen trouwens wel eens die chatfunctie aanzetten...

Creating my own hero.

• SpoinkyNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-11 16:00
Ik heb vorige week maandag een abonnement afgesloten met een HTC Desire in de Vodafone Shop Hoogeveen, op de site staat dat er een 16 GB geheugen kaart in zit? of is dit intern geheugen? Ik heb in dit topic gelezen dan je er geen kaartje bij krijgt?

Ze konden me overigens niet vertellen hoe lang het zou duren voor ze hem hadden, maar aangezien ik een 2 jarig abbonement heb vind ik het niet erg om even te moeten wachten op de telefoon die ik wil.

• Fasterinside
  • Laatst online: 20-11 10:43
SpoinkyNL schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:35:
Ik heb vorige week maandag een abonnement afgesloten met een HTC Desire in de Vodafone Shop Hoogeveen, op de site staat dat er een 16 GB geheugen kaart in zit? of is dit intern geheugen? Ik heb in dit topic gelezen dan je er geen kaartje bij krijgt?

Ze konden me overigens niet vertellen hoe lang het zou duren voor ze hem hadden, maar aangezien ik een 2 jarig abbonement heb vind ik het niet erg om even te moeten wachten op de telefoon die ik wil.
Standaard zit er overal 4GB in, ook bij Vodafone.

Creating my own hero.

• Eypo
Fasterinside schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:44:
Rond GSMeasy is het ook akelig stil.... Ze mogen trouwens wel eens die chatfunctie aanzetten...
Idd! 1. Er is mij verteld dat begin deze week Wii's binnen zouden komen... Nog niks gehoord... 2. Die "enkele" dagen van de mail zijn volgens mij ook al voorbij... Zal wel enkele weken moeten zijn... Ik mail ze zo nog eens en ik vraag om geen standaard reply!

Verwijderd

Lapeno schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:12:
[...]

bij mij werd in eerste instantie ook 48 uur gezegd maar naar wat door zeuren werd het algauw tussen de 48 uur en 5 werkdagen, het was dus 5 werkdagen :(

had 11-05 geannuleerd en vandaag 19-05 eindelijk me oude contract weer

ik had ook telefonisch besteld bij vodafone (doe ik nooit meer)
Het valt allemaal wel mee hoor bij VF, daar kun je tenminste annuleren. Bij T-Mobile kan dat niet eens! Pas als je toestel binnen is, dan moet je deze weigeren.

• sander1989
  • Laatst online: 19-11 00:09
Zelf maar is naar VF gebeld, weinig nieuws gehoord.
8 juni krijgt VF de Desire geleverd van de leverancier als is dat nooit 100% zeker natuurlijk.

Vergoeding kan pas nadat je de Desire geleverd heb gekregen zei die, moet je zelf met VF contact voor op nemen.
Hebben sommige andere al vooraf een vergoeding gekregen? Al zal dat niet meer zijn dan de abo kosten ben ik bang.

............................

• EciRuam
ktmlc4 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 21:23:
[...]

Mijn T-Mobile toestel is niet branded >:) ...(geleverd 6 mei)
Overige providers geen idee;;
Wanneer had je besteld, welke dag?

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:41
Binnetie schreef op maandag 17 mei 2010 @ 17:18:
[...]

Nee ik heb nog niks van T-Mobile gehoord.
Ik probeerde me aan te melden op de tmobile site maar daar wordt gezegd dat mijn nummer niet bekend of actief is.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Eypo
YES!!! Hij komt! Ik wilde net een mail versturen! Maar mijn pakket is er! Wel pas volgende week woensdag wordt ie geleverd! Yeah!

GSMeasy lijst:
Mini-me14 april ???
mOTiVe18 april ???
Joris1989 28 april 26-05

[ Voor 82% gewijzigd door Eypo op 19-05-2010 17:04 ]

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-11 20:00
Misschien handig voor mensen hier in de buurt, bij de Belcompany in Leiden hebben ze de Desire op voorraad. Bruine genoeg, zilveren nog een stuk of 10.

Net een Hi abo afgesloten met een mooie zilveren erbij, gelijk mee kunnen nemen!
Hi 30, met internet en ik hoefde niks bij te betalen voor de desire.

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-11 11:07

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

joris1989 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:54:
YES!!! Hij komt! Ik wilde net een mail versturen! Maar mijn pakket is er! Wel pas volgende week woensdag wordt ie geleverd! Yeah!

GSMeasy lijst:...
No way! Waarom sta ik nog steeds in de wacht.... :(

Datum: Status:
20-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
20-04-2010 Voorraad controle
20-04-2010 Bestelling geplaatst

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

• hasseldonk
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-02 18:56
Net gebeld, hij komt vrijdag + Wii _/-\o_

GSMeasy lijst:
Mini-me14 april ???
Hasseldonk 16 april21 mei, pakket is klaargemaakt
mOTiVe18 april ???
Joris1989 28 april 26-05

• Klaaz Vaak
GSMeasy lijst:
Mini-me14 april ???
mOTiVe18 april ???
Joris1989 28 april 26-05
Klaaz Vaak1 mei 20-5

[ Voor 16% gewijzigd door Klaaz Vaak op 19-05-2010 17:20 ]

• Angelus1753
joris1989 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:54:
De mijne ook!!! Net een mailtje gehad...
De bijzonder vriendelijke dame van het logisticsbedrijf vertelde mij dat het wachten was op de
-niet van je stoel vallen-
|:(
** DE WII **
|:(

En hij wordt morgen al geleverd (sorry joris, ik kan er ook niks aan doen...)

GSMeasy lijst:
Mini-me14 april ???
mOTiVe18 april ???
Joris1989 28 april 26-05
angelus175324 aprWordt geleverd op 20 mei

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 08:59

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

GSMeasy lijst:
Mini-me14 april ???
mOTiVe18 april ???
Joris1989 28 april 26-05
Klaaz Vaak1 mei 21-5
jwfchris1 mei20 mei
angelus175326 aprWordt geleverd op 20 mei
Bizzarro 1 mei21 mei

[/quote]

Zojuist een e-mail van cargo office dat ie 99-99-99 geleverd wordt, en als deze datum niet juist is dan moest ik maar even bellen. Zojuist gedaan, en ze komen hem nu vrijdag leveren, wooot! :)

update: en allemaal nu netjes in de tabel.

[ Voor 7% gewijzigd door Bizzarro op 19-05-2010 19:28 ]

• Klaaz Vaak
Jongens jullie lijstjes zijn niet up to date, ik krijg hem morgen al :P

• Klaaz Vaak
Of moet ik zeggen pas ;(

• Eypo
Angelus1753 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 17:19:
[...]
En hij wordt morgen al geleverd (sorry joris, ik kan er ook niks aan doen...)
Het is mijn eigen schuld ;) , morgen kunnen ze 's avonds niet leveren en overdag ben ik zelf niet thuis. 1e x 's avonds was pas woensdag :) Alleen heb ik vrijdag tentamen :X Dat wordt niet direct spelen ;)

• DaveGold
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 20:23
Zojuist bestelling desire geannuleerd bij vodafone na maand wachten. Ik wou verlengen met BSW150 met 35% korting eerste jaar en 30 euro betalen voor de desire. Ik verleng binnenkort wel opnieuw, als ik BSW150 met 50% korting eerste jaar kan krijgen en 0 euro hoef te betalen voor desire.
Ben ik nog beter af ook. Dan maar nog even volhouden met men HTC Diamond die het alleen doet met headset.

• hasseldonk
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-02 18:56
DaveGold schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 18:07:
Zojuist bestelling desire geannuleerd bij vodafone na maand wachten. Ik wou verlengen met BSW150 met 35% korting eerste jaar en 30 euro betalen voor de desire. Ik verleng binnenkort wel opnieuw, als ik BSW150 met 50% korting eerste jaar kan krijgen en 0 euro hoef te betalen voor desire.
Ben ik nog beter af ook. Dan maar nog even volhouden met men HTC Diamond die het alleen doet met headset.
Vorige week was ik bij BC, had BSW150 met 50% korting eerste jaar en 0 euro voor de Desire.
(en de Desire op voorraad)
Waar wacht je nog op?

Verwijderd

Nou zeg, dat is mooi. Bij T-Mobile is de hele Desire van de site verdwenen!!?

• MaSw85
Vanmiddag gebeld door de koeriersdienst en morgen wordt mijn Desire geleverd! (BC 'actie'). Niet dan blijheid vervult mij op dit moment.

Komoot

Pagina: 1 ... 54 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.