Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Klaaz Vaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-10 20:46
GSMeasy lijst

Naam BesteldatumVerwachte leverdatum
mOTiVe18 april 17 mei
DukeN20 april Gesproken met GSMeasy. Verwacht Eind mei (staat als eerste op de lijst...)
Ttommie26 april 14 mei
Sweet Desire26 april17 mei
Joris1989 28 april ...
Fasterinside30 aprileind mei (Dezelfde email als DukeN..)
Klaaz Vaak1 mei Wacht op goedkeuring nummerportering
jwfchris1 meieind mei (Identieke mail als DukeN)
angelus175326 apreind mei (Identieke mail als DukeN)
Hasseldonk 16 april17 mei
Bizzarro 1 meiNog geen nieuwe afspraak gemaakt, eind mei.

Verwijderd

Klaaz Vaak schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 18:25:
GSMeasy lijst

mOTiVe18 april 17 mei
DukeN20 april Gesproken met GSMeasy. Verwacht Eind mei (staat als eerste op de lijst...)
Ttommie26 april 14 mei
Sweet Desire26 aprilpakket klaargemaakt, word geleverd op 15 mei
Joris1989 28 april ...
Bij mij is dus zoals het er nu voor staat, de levering twee dagen vervroegd. Dit vind ik helemaal niet erg na een maand wachten.

Verwijderd

Ik heb hem 4 mei bij de webshop van Telfort besteld. Toen stond er verwachte lever datum 7 mei. En nu staat er niets meer?? Heeft iemand ervaring met bestellen bij Telfort?

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
De melding "Wij nemen zsm contact op voor een afspraak" betekent voor GSMeasy blijkbaar niets. Twee weken geleden heb ik CargoOffice aan de lijn gehad en afgesproken dat afgelopen maandag de Desire zou worden bezorgd, maar tot op heden geen informatie meer gehad.

Datum: Status:
07-05-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
29-04-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
29-04-2010 Abonnement wordt aangesloten
29-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
29-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
14-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
14-04-2010 Voorraad controle
14-04-2010 Orderbevestiging verzonden
14-04-2010 Bestelling geplaatst

Verwijderd

Heb dinsdag 11 mei abb verlengd bij Hi maar kreeg de mededeling dat de levertijd 10 tot 15 dagen was maar woensdag 12 mei kreeg ik een sms dat hij was verzonden en vrijdag 14 mei zal worden geleverd. afwachten dus

• mOTiVe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10-2024
Mini-me14 april ???
mOTiVe18 april 17 mei
Ttommie26 april 14 mei
Joris1989 28 april ...

[ Voor 13% gewijzigd door mOTiVe op 13-05-2010 22:45 ]

• rosanoa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-06-2014
Vandaag 10.40 uur VF gebeld:

Nee hoor, geen toestellen op voorraad.
Het wordt minstens 8 juni volgens mijn lijst.

Wordt vervolgd........ 8)7

• Sneak0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:32
rosanoa schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 10:43:
Vandaag 10.40 uur VF gebeld:

Nee hoor, geen toestellen op voorraad.
Het wordt minstens 8 juni volgens mijn lijst.

Toevallig net gebeld, met de online winkel zelf. Het is gewoonweg belachelijk hoe het daar gaat. Eerst 20 min in de wacht staan, krijg ik een medewerker aan de lijn en die verbind me uit het niets door met GLS, welke ook niets voor mij konden betekenen. Opnieuw gebeld en toen wel een vriendelijke man aan de lijn, hij gaf aan dat het begrijpelijk was dat ik behoorlijk geïrriteerd begon te raken na een maand wachten en elke keer andere leverdata voorgeschoteld te krijgen. Hij gaf aan dat zijn collega's misschien wel bang waren om de waarheid over de levertijd door te geven aan mij ... ehhh 8)7 gekker moet het niet worden. Verder vertelde hij dat eind mei er toestellen binnen kwamen, maar aan jouw reactie zie ik dat het bij jou dus 8 juni is. Ze vertellen allemaal iets anders.

Hij wilde mij nog één maand compensatie geven (abonnementskosten), maar ik ben het vertrouwen m.b.t. de levertijd echt kwijt. Heb de bestelling net als anderen hier geannuleerd, helaas hierdoor dus wel datakosten die ik moet betalen, maar kan dan ook gebruik maken van een betere actie.

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:43
GSMeasy vandaag geopend?

Creating my own hero.

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:39

sphere

Debian abuser

Gisteren hebben ze met Hemelvaart iig mijn order geannuleerd, dus ik neem aan dat ze werken.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-11 19:22
Ik ga ze denk ik vandaag even bellen, op mails reageren ze niet...

Alleen wat ik nu eigenlijk zie is... Bij mij zijn ze er pas op 10-05 achter gekomen dat de Desire's niet op voorraad waren, terwijl ik nu bij Mini-Me zie dat ze al op 07-05 niet op voorraad waren?

Zouden ze ons gewoon aan het lijntje gehouden hebben en gewoon 1 dag voor je levering even vertellen dat ze niet op voorraad zijn?

• Fasterinside
joris1989 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 12:17:
Ik ga ze denk ik vandaag even bellen, op mails reageren ze niet...

Alleen wat ik nu eigenlijk zie is... Bij mij zijn ze er pas op 10-05 achter gekomen dat de Desire's niet op voorraad waren, terwijl ik nu bij Mini-Me zie dat ze al op 07-05 niet op voorraad waren?

Zouden ze ons gewoon aan het lijntje gehouden hebben en gewoon 1 dag voor je levering even vertellen dat ze niet op voorraad zijn?
Dit was iig wel bij mij het geval... de 10e zeggen dat ze er niet zijn terwijl er een afspraak is voor de 11e mei...
Laat even weten wat ze je vertellen.

Creating my own hero.

Verwijderd

Verkeerd topic

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2010 12:47 ]

Verwijderd

Yeuuh, Bestelling verstuurd! Alleen jammer dat ik net 4 dagen naar Praag ga :( ;).

Ik krijg de Desire gratis met een 1 jaar abbo 200 min + internet bij Telfort (korting van 189euro). Ik snap nog steeds niet hoe ze aan mij verdienen? Misschien omdat ik al 2x mijn abbo bij hun heb verlengd?

• -=Sentinel=-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-11 12:40

-=Sentinel=-

*zucht...*

Dinsdag 11 mei een 'dreig e-mail' naar studentmobiel gestuurd wanneer het nog lang ging duren (8 april besteld), ik de order ging annuleren. Geen reactie gehad op deze mail. Moest woensdag voor werk naar het buitenland, dus ik heb de e-mail niet meer in de gaten gehouden. Bleek dat ik woensdag een mail heb gekregen dat de telefoon verstuurd is en dat deze vrijdag werd geleverd. Heb 'm op mijn werk af laten leveren, maar hebben vandaag verplichte vrije dag... Dat wordt dus maandag.

Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:54
Mailtje van Vodafone:
Hartelijk dank voor uw e-mail. U vraagt naar de status van uw bestelling.

Vanwege de grote populariteit van de HTC Desire is de vraag op dit moment hoger dan het aanbod. Het is daarom helaas niet mogelijk om een exacte datum aan te geven waarop uw toestel wordt geleverd.

Om u tegemoet te komen crediteer ik eenmalig de abonnementskosten a €17,25 .

Ik breng u op de hoogte van de status zodra er zich een wijziging voordoet.

Namens Vodafone bied ik u mijn excuses aan voor het ongemak.
:'(

• Sneak0r
Je kunt echt wachten tot je een ons weegt bij Vodafone, ze beloven ook telkens wat anders. Reactie die jij hebt gekregen lijkt me nog de meest realistische. Persoonlijk zou ik het annuleren en elders een telefoon bestellen (waar wel voorraad is).

• funkiej
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:06
Zo, heb de mijne net bij de BC opgehaald :)
Suc6 allen en tot in het volgende topic :D

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:03
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 12:30:
Yeuuh, Bestelling verstuurd! Alleen jammer dat ik net 4 dagen naar Praag ga :( ;).

Ik krijg de Desire gratis met een 1 jaar abbo 200 min + internet bij Telfort (korting van 189euro). Ik snap nog steeds niet hoe ze aan mij verdienen? Misschien omdat ik al 2x mijn abbo bij hun heb verlengd?
heb je gewoon ingelogd en deze config gekozen? hoe kom je bij de 189euro?

diskeltische lurker

• Eypo
Ik heb net gebeld met GSMeasy:

De vrouw vertelde me dat mijn levering uitgesteld is omdat de Wii niet op voorraad is. Zo ver ze kon zien was de Desire wel gewoon op voorraad en daarom was er ook al een afspraak gemaakt. De Wii's zouden heel misschien vandaag nog binnenkomen, maar dat wist ze nog niet helemaal zeker. Als ze niet vandaag kwamen dan zouden ze begin volgende week binnenkomen!

Dus hopelijk spreekt ze de waarheid en kan ik volgende week mijn telefoon en Wii verwachten :D

GSMeasy lijst

mOTiVe18 april 17 mei
Ttommie26 april 14 mei
Joris1989 28 april Volgende week

[ Voor 52% gewijzigd door Eypo op 14-05-2010 13:54 ]

• TTommie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 23:54

TTommie

Het leven is een pijpkaneel...

mOTiVe schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 22:45:
Mini-me14 april ???
mOTiVe18 april 17 mei
Ttommie26 april 14 mei en geleverd op 14 mei
Joris1989 28 april ...

Mr. T.

• TTommie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 23:54

TTommie

Het leven is een pijpkaneel...

Hoera, het is ze gelukt, de telefoon is binnen, en met de beloofde WII.

Voor degene die nog wachten, ik hoop dat ze de van jullie nu ook vlot gaan uitleveren. Ik ga naar het andere topic van de Desire.

Mr. T.

Verwijderd

Nou, de week is voorbij en we zijn halverwege de laatste dag. Het lijkt erop dat vodafone gewoon telefoons binnen heeft gekregen maar ze niet heeft geleverd aan hun klanten, maar aan de partners. Het nieuwe business model van vodafone. Laatst ergens gelezen. Ze willen gewoon af van het geharrewar met de "gewone" eindgebruiker en andere partijen daarvoor op laten draaien. Voor het verlies op dat vlak worden ze ruimschoots gecompenseerd op die manier.

En ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het er voor ons niet beter of goedkoper op gaat worden. 't Lijkt verd... wel alsof we met Apple van doen hebben hier. Maar ja, VF NL is dan ook bij Apple aan het kontje likken ivm het mogen leveren van de iPad en de bijbehorende services en winst, heb ik vernomen. Misschien nemen ze het aloude business model (vertical integration) wat in het verleden ook al bewezen heeft niet te werken op de lange termijn, wel over. Zie VF360.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2010 14:06 ]

• bóòbó
Geannuleerd bij Vodafone, duurt me toch echt te lang.

Zodra het verwerkt is op de website maar verlegen bij BelCompany, daar is ie gewoon op voorraad.

Heeft iemand misschien advies voor me, het abo staat nu op mijn vaders naam & rekening. Kan ik het beste eerst via Vodafone.nl het abo overzetten op mijn naam, verlengen via Belcompany website, of in de winkel? Of maakt het eigenlijk niks uit? :P

• Fasterinside
PolluxDKB schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 14:20:
Geannuleerd bij Vodafone, duurt me toch echt te lang.

Zodra het verwerkt is op de website maar verlegen bij BelCompany, daar is ie gewoon op voorraad.

Heeft iemand misschien advies voor me, het abo staat nu op mijn vaders naam & rekening. Kan ik het beste eerst via Vodafone.nl het abo overzetten op mijn naam, verlengen via Belcompany website, of in de winkel? Of maakt het eigenlijk niks uit? :P
Wat ik heb gedaan;

Mijn abbo gewoon verlengen op ouders naam, na een weekje of wat kun je hem gratis overzetten. via MyVodafone. Dit geldt geloof ik alleen van ouder op kind, en dat moet binnen 6 maanden nadat het kind 18 is geworden gebeuren.

Creating my own hero.

• bóòbó
Fasterinside schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 14:24:
[...]

Wat ik heb gedaan;

Mijn abbo gewoon verlengen op ouders naam, na een weekje of wat kun je hem gratis overzetten. via MyVodafone. Dit geldt geloof ik alleen van ouder op kind, en dat moet binnen 6 maanden nadat het kind 18 is geworden gebeuren.
Verlengd op je ouders naam via internet dus? Bij mij is het nog een beetje anders omdat ik dezelfde voorletter als mijn vader heb 8)7 Dus in principe moet alleen het rekeningnummer worden gewijzigd.

Ik denk dat ik alsnog via belcompany.nl verleng op mijn vaders naam, en dan inderdaad na een weekje overzetten op mijn eigen naam via MyVodafone.

Bedankt!

Verwijderd

rosanoa schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 13:24:
[...]

Inderdaad 14 dagen geleden 197 backorders. Ik denk dat ze 1 keer per week een
lijst krijgen want dan bijft het een week zo staan. Sinds een week zijn het er 210.
Ik geloof nou ook niet dat er in 1 week maar 13 toestellen zijn verkocht.
Als je ze dat voorspiegelt hebben ze geen antwoord.

Hogerop intern vertellen ze dat het meer dan 420 backorders zijn. Dat wekt
m.i. geen verbazing als je de gebrekkige uitlevering in ogenschouw neemt.
Maar ik geloof alleen niet dat ze bij binnenkomst van 500 toestellen al deze
backorders uitleveren.

Update Vodafone lijst:

rosanoa 19-04
nicoso 21-04
sucinimod 22-04
dendrite 21-04
nohead 28-04
sander1989 20-04
darkstyle25 21-04
sneak0r 20-04
hotdoggie 16-04
osinga89 27-04
PolluxDKB 27-04
TheMystery 23-04
Reflector ??
wouterr89 01-05 ??
NightMare ???

Toolskyn 27-04 (geleverd 07-05)
bakker300 08-05 (geleverd 11-05)
wiecherr 20-04 annulering
rvl1984 26-04 annulering
sfm 28-04 annulering
henidde 17-04 annulering
funkiej 24-04 annulering
ktlmc4 17-03 annulering 20-04
Fenderman 24-04 annulering
Holleboomer annulering
Zet mij maar weer op de bestellijst. Ik heb sinds 12 mei opnieuw verlengd. Na het zien van je laatste bericht (mbt 8 juni) heb ik er nu al spijt van. Dit is absoluut de laatste keer dat ik via VF zelf verleng. Betaal ergens anders nog liever 30 euro meer voor een fatsoenlijke service.

Misschien wel van deze gelegenheid gebruik maken om korting af te dwingen op de eerste maand abo kosten :)

• Fasterinside
PolluxDKB schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 14:26:
[...]

Verlengd op je ouders naam via internet dus? Bij mij is het nog een beetje anders omdat ik dezelfde voorletter als mijn vader heb 8)7 Dus in principe moet alleen het rekeningnummer worden gewijzigd.

Ik denk dat ik alsnog via belcompany.nl verleng op mijn vaders naam, en dan inderdaad na een weekje overzetten op mijn eigen naam via MyVodafone.

Bedankt!
Ik ga het iig wel zo doen, lekker simpel. Mijn abo gaat in op 2 juni, hopelijk heb ik de telefoon dan binnen want ik krijg hem als verjaardagscadeau _/-\o_

Creating my own hero.

• bóòbó
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 14:27:
[...]

Zet mij maar weer op de bestellijst. Ik heb sinds 12 mei opnieuw verlengd. Na het zien van je laatste bericht (mbt 8 juni) heb ik er nu al spijt van. Dit is absoluut de laatste keer dat ik via VF zelf verleng. Betaal ergens anders nog liever 30 euro meer voor een fatsoenlijke service.

Misschien wel van deze gelegenheid gebruik maken om korting af te dwingen op de eerste maand abo kosten :)
Misschien toch nog iets positiefs over Vodafone, omdat ik zo lang heb moeten wachten kreeg ik 1 maand abonnement gekrediteerd (€17,25), en deze krijg ik alsnog, ondanks dat ik geannuleerd hebt.

Dus dat is nog wel netjes :)

• Fasterinside
Geachte heer, mevrouw,

In de reactie die ik van u heb mogen ontvangen, geeft u aan dat u graag
wilt weten wat de status is van uw bestelling.

Naar aanleiding van uw reactie ben ik hier achteraan gegaan. Bij ons is op
dit moment bekend vanaf wanneer uw product leverbaar is.
Zodra daar meer informatie over bekend is zullen wij direct contact met u
opnemen.
Mocht u de bestelling willen annuleren dan is dit mogelijk.
U kunt dan een antwoord geven op dit emailbericht zodat ik dit dan verder
voor u kan afhandelen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Renske
Support GSMeasy.nl

Vast een Typo... zucht, al die standaard mailtjes. Lijkt net of ze niet eens te tijd voor je nemen...

Creating my own hero.

Verwijderd

Heb een Linx B-Tube in engeland besteld vannacht omdat de oude gisteren defect is gegaan en ik hem niet meer kon repareren in zijn huidige, handige portable vorm. Althans, niet op korte termijn. Ik durf er vergif op in te nemen dat ik dat ding uit engeland van een onbekende toko hier eerder heb dan mijn HTC Desire van Vodafone NL. Belachelijk.

• Eypo
ok, er is goede communicatie tussen de GSMeasy medewerkers...
Ik krijg nu de standaardmail over dat het product niet leverbaar is en "dat ze er achter aan gegaan is".

edit: @ Fasterinside bij mij staat er duidelijk NIET bekend

Ik hoop maar dat de telefoniste het beter weet... :)

[ Voor 12% gewijzigd door Eypo op 14-05-2010 15:46 ]

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-11 09:35

Nohead

PSN ID: Nohead

Net gesproken met iemand van 0800-0560 VF

Volgens hem komen er morgen 500 stuks binnen in een magazijn in Duitsland. Enkele dagen voor transport en dan zouden we als goed is eind van de week moeten hebben. Volgens de beste man heeft hij er 210 nodig voor backorders voor zowel online als telefonisch contracten.

Iets van compensatie is pas bespreekbaar als ik het toestel echt heb ontvangen.

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-11 10:35
Mailtje gehad van belcompany dat abonnement is goedgekeurd en dat de koeriersdienst contact opneemt. Maar ik heb gekozen voor de optie afhalen bij filiaal naar keuze, is dit normaal dat ik dan toch krijg dat de koeriersdienst contact opneemt?

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 23:18

djc

De VF-winkels in Rotterdam (die woensdag nog dachten dat hij vrijdag wel zou komen) bleken hem vandaag toch niet in de levering te hebben zitten. Helaas...

Rustacean

• Sneak0r
Nohead schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 15:46:
Net gesproken met iemand van 0800-0560 VF

Volgens hem komen er morgen 500 stuks binnen in een magazijn in Duitsland. Enkele dagen voor transport en dan zouden we als goed is eind van de week moeten hebben. Volgens de beste man heeft hij er 210 nodig voor backorders voor zowel online als telefonisch contracten.

Iets van compensatie is pas bespreekbaar als ik het toestel echt heb ontvangen.
Vodafone had bij mij ook telkens dergelijke verhalen, mooie is dat als je 5 min. later belt je weer een heel ander verhaal krijgt. Dan krijgt VF ze begin volgende week binnen, dan eind volgende week, dan begin juni etc. etc. Heb echt het gevoel dat ze mensen gigantisch aan het lijntje aan het houden zijn.

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:12
Mijn HTC Desire is binnen!
Vandaag naar de Vodafone winkel geweest, niet op voorraad.
Toen naar de BelCompany gegaan en daar was hij wel op voorraad.
Gelijk maar meegenomen dus.

Tip:
Ik zelf heb een maand zitten wachten op mijn HTC Desire via Vodafone. Na het toestel na een maand nog niet geleverd te hebben heb ik maar besloten om mijn abonnements wijziging te annuleren en terug te zetten naar zijn eerdere en huidige vorm. Binnen 48 uur was dit geregeld en ben dus naar een plaatselijke Vodafone en BelCompany winkel geweest. Dit is veel sneller dan blijven wachten op je online bestelling of via een telefonische bestelling. De toestellen bij Vodafone worden toch niet op tijd geleverd (zie de lijst met mensen die klachten hebben) vóór 8 Juni en eventueel zelfs nog later!

Ik heb mijn toestel nu dus gelukkig binnen.
Hoop dat andere personen hun toestel ook snel krijgen!
Succes.

.

• bóòbó
henidde schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 16:43:
Mijn HTC Desire is binnen!
Vandaag naar de Vodafone winkel geweest, niet op voorraad.
Toen naar de BelCompany gegaan en daar was hij wel op voorraad.
Gelijk maar meegenomen dus.

Tip:
Ik zelf heb een maand zitten wachten op mijn HTC Desire via Vodafone. Na het toestel na een maand nog niet geleverd te hebben heb ik maar besloten om mijn abonnements wijziging te annuleren en terug te zetten naar zijn eerdere en huidige vorm. Binnen 48 uur was dit geregeld en ben dus naar een plaatselijke Vodafone en BelCompany winkel geweest. Dit is veel sneller dan blijven wachten op je online bestelling of via een telefonische bestelling. De toestellen bij Vodafone worden toch niet op tijd geleverd (zie de lijst met mensen die klachten hebben) vóór 8 Juni en eventueel zelfs nog later!

Ik heb mijn toestel nu dus gelukkig binnen.
Hoop dat andere personen hun toestel ook snel krijgen!
Succes.
Kan je een toestel gelijk meekrijgen als ie op voorraad is dan? Geen wachttijden met verlengen en nummerbehoud ofzo?

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:12
PolluxDKB schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:13:
[...]

Kan je een toestel gelijk meekrijgen als ie op voorraad is dan? Geen wachttijden met verlengen en nummerbehoud ofzo?
Ja en nee! =D
Houd mijn eigen nummer en was binnen 5 minuten de zaak weer uit! :*)

.

Verwijderd

:*) :*) :*) :*) Bij Hi dinsdag 11 mei besteld en vandaag 14 mei ontvangen geen enkel probleem

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:29
En hij is binnen!!!
Eerst laden nu, bah :+

• mOTiVe
Uiteraard krijg ik ook het VF kan u niet in 4 dagen aansluiten bericht:
14-05-2010 Nummerportering nog niet goedgekeurd voor de voorkeursdatum

GSMeasy lijst
Mini-me14 april ???
mOTiVe18 april ???
Ttommie26 april 14 mei geleverd

[ Voor 6% gewijzigd door mOTiVe op 14-05-2010 19:33 ]

• sfm
  • Laatst online: 01-11 17:43

sfm

Nadat ik de verlenging dinsdag geannulleerd had bleek dit vanochtend nog steeds niet terug te zijn gedraaid. Vodafone gebeld waarna men aangaf dat het direct geregeld was door de administratie en ik mijn oude abbo weer had.

Zekerheidshalve maar weer even MYVF gecontroleerd, abbo. was inderdaad terug gezet, maar de helden waren vergeten om ook de internet blox terug te zetten, waardoor deze dus niet actie was...pffff wederom gebeld en na activatie werkte de internet blox ook weer.

Vanmiddag even naar de belcompany gegaan, toestel is daar op voorraad. Goot nadeel is wel dat bij een contractverlenging voor 2 jaar met BSW 150 abbo. bij Vodafone zelf (telefonisch) de kosten voor de desire 0 euro waren en bij de BC moet ik 130 euro bijlappen, best fors dus....

Toen maar weer opnieuw de afweging gemaakt;
- Toch telefonisch via VF verlengen en toestel voor 0 euro, levertijd totaal onbekend en minimaal 8 juni
- Verlengen en nummer behouden via de BC, toestelkosten 130 euro en toestel meteen meenemen
- Nieuw VF abbo met nieuw nummer, toestelkosten 0 euro, aansluitkosten 24,95 en 1 maand dubbele abbo. kosten i.v.m opzeggen oude abbo.

Omdat ik er geen 130 euro voor over heb om mijn nummer te houden en ik er totaal geen vetrouwen in heb dat VF 8 juni die toestellen gaat leveren heb ik een besloten maar een nieuw nummer te nemen, kost me 25 euro aansluitkosten en 1 maand dubbel abbo a 27,50 extra maar dat heb ik er wel voor over!

Zojuist huidige abbo. opgezegd bij Vodafone, vrouwtje van de klantenservice kon er niet bij dat ik die extra kosten ging maken en niet 'gewoon' 3 weken wilde wachten tot de desire bij hun ook binnen is, ben de discussie (dat ik voor de datum van 8 juni ook al 10 andere datums gehoord heb en waarom ik nu dus wel zou moeten geloven dat ze 8 juni binnen komen) met haar maar niet aan gegaan.

Heb de desire bij de BC in ieder geval gereserveerd en ga het toestel morgenochtend ophalen. Succes voor de overige mensen die telefonisch of online rechtstreeks bij VF besteld hebben :-(

• bóòbó
sfm schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:08:
Toen maar weer opnieuw de afweging gemaakt;
- Toch telefonisch via VF verlengen en toestel voor 0 euro, levertijd totaal onbekend en minimaal 8 juni
- Verlengen en nummer behouden via de BC, toestelkosten 130 euro en toestel meteen meenemen
Als ik via de website van BelCompany verleng dan betaal ik een tientje voor het toestel? Bij Bel+SMS+Web 150?

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/15sauch.png

• sfm

sfm

PolluxDKB schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:23:
[...]

Als ik via de website van BelCompany verleng dan betaal ik een tientje voor het toestel? Bij Bel+SMS+Web 150?
Inderdaad vreemd, bij het selecteren van het toestel staat eerst gewoon 129,95 euro, maar als je het toestel selecteerd staat er opeens 9,95 :?

Zou ik ook via die site mijn abbo. kunnen verlengen en dan het toestel (wat gereserveerd is voor mij) in de winkel kunnen ophalen?

Verwijderd

PolluxDKB schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:23:
[...]

[afbeelding]
Euh... wat doet blackberry plus binnen die bundel? :?

• bóòbó
sfm schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:34:
[...]

Inderdaad vreemd, bij het selecteren van het toestel staat eerst gewoon 129,95 euro, maar als je het toestel selecteerd staat er opeens 9,95 :?

Zou ik ook via die site mijn abbo. kunnen verlengen en dan het toestel (wat gereserveerd is voor mij) in de winkel kunnen ophalen?
Dat vond ik ook al raar, dat er eerst €129,95 staat en daarna €9,95, maar ik hoop dat het nog zo is totdat Vodafone mijn annulering heeft verwerkt :D Ik wilde namelijk dat bestellen en dan ophalen in de winkel.

Die reservering, is dat zo van ''Ja leg er maar eentje achter voor <naam>'' of heb je echt al wat ondertekent en gegevens opgegeven? In het 1e geval zou ik gewoon verlengen via de website en ophalen in winkel kiezen.

De Desire Zilver is overigens volledig gratis bij verlenging 2 jaar web+sms+bel 150, maar die is beperkt op voorraad.
Denk toch het voordeel van dat je het op internet bestelt.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:35:
[...]

Euh... wat doet blackberry plus binnen die bundel? :?
Dat is gewoon algemene info over de huidige acties van Vodafone lijkt me.

[ Voor 21% gewijzigd door bóòbó op 14-05-2010 20:39 ]

Verwijderd

Dah. Makes sense ;)

• sfm

sfm

PolluxDKB schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:35:
[...]

Dat vond ik ook al raar, dat er eerst €129,95 staat en daarna €9,95, maar ik hoop dat het nog zo is totdat Vodafone mijn annulering heeft verwerkt :D Ik wilde namelijk dat bestellen en dan ophalen in de winkel.

Die reservering, is dat zo van ''Ja leg er maar eentje achter voor <naam>'' of heb je echt al wat ondertekent en gegevens opgegeven? In het 1e geval zou ik gewoon verlengen via de website en ophalen in winkel kiezen.

De Desire Zilver is overigens volledig gratis bij verlenging 2 jaar web+sms+bel 150, maar die is beperkt op voorraad.
Denk toch het voordeel van dat je het op internet bestelt.

[...]

Dat is gewoon algemene info over de huidige acties van Vodafone lijkt me.
Heb nog niks ondertekend, gewoon toestel laten weg leggen dus als ik nu via die website mijn abbo verleng kan ik morgen voor 9,95 dat toestel ophalen denk ik...bijkomend probleem is wel dat ik vanavond net mijn abbo heb opgezegd, zou per 14 juni vervallen, kan ik dat nog ongedaan maken en dan via de BC website verlengen?

Het lijkt toch niet helemaal te kloppen op de website, want ondanks dat je kiest voor de verlenging van een abbo. gaat ie vragen of je nummerbehoud wil of niet...beetje raar lijkt me?

[ Voor 6% gewijzigd door sfm op 14-05-2010 20:50 ]

Verwijderd

Ik zou met dat soort dingen een beetje oppassen. Kunnen ze in die winkel morgen niet gewoon het toestel aan je geven en het abo omzetten? Lijkt mij wat meer..... fail-safe. ?

• sfm

sfm

Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:49:
Ik zou met dat soort dingen een beetje oppassen. Kunnen ze in die winkel morgen niet gewoon het toestel aan je geven en het abo omzetten? Lijkt mij wat meer..... fail-safe. ?
Dan zullen ze waarschijnlijk ook wel zien dat er in eerste instantie 129,95 bij staat en het waarschijnlijk een fout op de website is...dan vrees ik dat ik niet voor 9,95 met de desire de deur uit loop.

• cxavier
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-11 18:01
Hoi, volgens mij zit ik hier wel in het goede topic. Ik ben nu ook van plan om de Desire te gaan bestellen en ik zit nu te twijfelen tussen 2 verschillende abonnementen:

Hi Online 25 en

T-Mobile Relax Online 25

Maar ik vraag me af hoe zo'n branded telefoon van die aanbieders eruit ziet. Op het internet heb ik van alles gezien van andere providers, waarbij het varieert van alleen een aangepast opstartvenster + wallpaper tot aangepaste icons en eigen widgets. Heeft er hier iemand ervaring met deze aanbieders en kan diegene dan ook vertellen of de aanpassingen storend en makkelijk te verwijderen zijn?

En maakt het verder nog iets uit voor het updaten van de telefoon? Moet ik dan nog steeds op updates van HTC wachten of moet ik ergens anders updates vandaan halen?

Knight who says 你

• hasseldonk
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-02 18:56
Geen Wii, levering uitgesteld :'(

GSMeasy lijst:
Mini-me14 april ???
mOTiVe18 april ???
Ttommie26 april 14 mei geleverd
Hasseldonk 16 aprilWas 17 mei, maar nu geen Wii op voorraad

Verwijderd

Ik heb vanavond een smsje gekregen, morgen word de desire samen met de wii geleverd. Ik snap het allemaal niet meer. Als ik de spullen binnen heb dan ben ik blij om naar de andere topics te verhuizen en deze achter me te laten.

• Zaagmans
  • Laatst online: 11:55
Afgelopen dinsdag 11 mei besteld bij GSMwijzer.nl.
Contract is ontvangen is nu de status.

Nu maar afwachten of ik 'm voor mijn vakantie in juni al thuis heb...

[ Voor 4% gewijzigd door Zaagmans op 14-05-2010 22:44 ]

- Ruud

Verwijderd

Ik heb afgelopen dinsdag ook de HTC Desire besteld, maar dan bij T-Mobile (ik zie eigenlijk alleen maar VF-ers klagen hier). Ik had helaas de 6 weken levertijd over het hoofd gezien. Ik ben benieuwd wanneer er geleverd wordt, maar uit de paar posts van T-Mobile die ik gezien heb, bleek het uiteindelijk maar op enkele weken te gaan.

Ze geven er korting op je abonnement als je via hun eigen site verlengd, dus ik ga maar gewoon wachten en niet naar BC toe. Maar het zijn inderdaad levertijden die je bij nieuwe auto's verwacht (en die zijn toch echt een stukje groter :)).

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:40

BPP

Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 23:47:
Ik heb afgelopen dinsdag ook de HTC Desire besteld, maar dan bij T-Mobile (ik zie eigenlijk alleen maar VF-ers klagen hier). Ik had helaas de 6 weken levertijd over het hoofd gezien. Ik ben benieuwd wanneer er geleverd wordt, maar uit de paar posts van T-Mobile die ik gezien heb, bleek het uiteindelijk maar op enkele weken te gaan.

Ze geven er korting op je abonnement als je via hun eigen site verlengd, dus ik ga maar gewoon wachten en niet naar BC toe. Maar het zijn inderdaad levertijden die je bij nieuwe auto's verwacht (en die zijn toch echt een stukje groter :)).
Ik heb hem vandaag ook voor mijn broer besteld. (Hij had een paar minuten met die van mij gespeeld en hij was verkocht) Heb dus voor hem gebeld naar T-Mobile voor een verlenging en kreeg een aardige kerel aan de lijn die maar door bleef praten. Werd toch wat minder vriendelijk toen ik zei dat ik erover na zou denken, omdat de aanbieding hetzelfde was als die van hun website. Bij T-Mobile zou die overigens in week 23 binnenkomen volgens die man.

Ik toch even verder wezen kijken voor mijn broer, en kwam uit bij Studentmobiel. Niet alleen was het daar 10 euro goedkoper, ook zou die daar op voorraad zijn. Daar gaan we dus ook gewoon vanuit.

Verwijderd

Hmmm idd veel VF-ers klagen....Snap er niks van,want heb hem afgelopen zaterdag besteld bij VF....Dinsdag had ik hem thuis...

Verwijderd

BPP schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 00:19:
[...]

Ik heb hem vandaag ook voor mijn broer besteld. (Hij had een paar minuten met die van mij gespeeld en hij was verkocht) Heb dus voor hem gebeld naar T-Mobile voor een verlenging en kreeg een aardige kerel aan de lijn die maar door bleef praten. Werd toch wat minder vriendelijk toen ik zei dat ik erover na zou denken, omdat de aanbieding hetzelfde was als die van hun website. Bij T-Mobile zou die overigens in week 23 binnenkomen volgens die man.

Ik toch even verder wezen kijken voor mijn broer, en kwam uit bij Studentmobiel. Niet alleen was het daar 10 euro goedkoper, ook zou die daar op voorraad zijn. Daar gaan we dus ook gewoon vanuit.
Week 23 :F Dat is inderdaad de week van 8 juni. Ik vind het wel ergens raar dat HTC zo'n schaarste creëert op de markt (al dan niet bewust). Ik kan me voorstellen dat mensen die twijfelen dan toch voor een iPhone kiezen. Nou goed, ik zal vandeweek toch maar eens T-Mobile bellen en navragen wat nu de verdere gang van zaken is, want ook hier is het abonnement al omgezet terwijl er nog niet voor getekend is immers...

In ieder geval succes bij studentmobiel. Ik zou wel nog even wat posts hiervoor bekijken, want volgens mij is het daar soms ook niet altijd even snelle levertijd (maar dat ligt dus duidelijk aan HTC en niet aan de aanbieders).

EDIT: overigens zie ik dat in de UK HTC dezelfde problemen heeft. Daar is ook op fora te lezen dat de volgende levering pas begin juni is. We zijn dus niet de enige.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2010 00:46 ]

• mOTiVe
Als ik nog zou twijfelen tussen verschillende toestellen dan was het niet de IPhone. Hooguit de HD versie. Er is helaas nog niet veel vergelijkbaars te krijgen.

De situatie bij GSMEasy begin ik ook steeds minder te begrijpen. De een krijgt wel zijn telefoon met Wii uitgeleverd en de ander krijgt dezelfde dag te horen dat ie niet op voorraad is. Dan zijn er behoorlijk vreemde voorraadstromen! Of is het steeds wachten tot er een refurbished Wii'tje terug komt van de fabrikant?
De actie is afgelopen en het moet toch duidelijk zijn hoeveel Wii's er nog nodig zijn? Met de uitlevering van de toestellen ging het al net zo vreemd..

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:27
Ik heb ook de desire binnen! prachtig apparaat. Ik heb zowel met t for telecom in groningen als apeldoorn gebeld (studeer in groningen, ouders wonen in apeldoorn), waren ze beide niet op voorraad! Toen een filiaal in groningen gevonden die ik niet ken, hadden ze er nog 1 op voorraad :o! Als een dolle daarheen. Toestel meegekregen met Vodafone abonnement bel+sms+web 275. Deze gaat echter pas begin september in, haha. Verder echt by far de beste phone op de markt als je het mij vraagt!

Verwijderd

leeg

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2010 11:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 00:40:
[...]

Week 23 :F Dat is inderdaad de week van 8 juni. Ik vind het wel ergens raar dat HTC zo'n schaarste creëert op de markt (al dan niet bewust). Ik kan me voorstellen dat mensen die twijfelen dan toch voor een iPhone kiezen. Nou goed, ik zal vandeweek toch maar eens T-Mobile bellen en navragen wat nu de verdere gang van zaken is, want ook hier is het abonnement al omgezet terwijl er nog niet voor getekend is immers...

In ieder geval succes bij studentmobiel. Ik zou wel nog even wat posts hiervoor bekijken, want volgens mij is het daar soms ook niet altijd even snelle levertijd (maar dat ligt dus duidelijk aan HTC en niet aan de aanbieders).

EDIT: overigens zie ik dat in de UK HTC dezelfde problemen heeft. Daar is ook op fora te lezen dat de volgende levering pas begin juni is. We zijn dus niet de enige.
Yep. HTC heeft op dit moment gewoon leveringsproblemen. Maar ze kunnen wel hun "new and improved" versie van de Desire en masse in the good ol' US of A uitleveren... pwhahahaha. Zou HTC die markt misschien belangrijker vinden? Zit er in de HTC Desire een technisch probleem? Is HTC met een nieuw ander project bezig wat voorrang heeft gekregen? De productie van zo'n gewild toestel loopt niet zo'n leveringsgat op (ongeveer een maand zo'n beetje) als er niets aan de hand is. Lijkt mij. Dat zijn bakken met geld die verloren gaan, een maand van een jaar qua Desire dus. Niet alleen voor VF en mogelijk ook andere aanbieders naar nu lijkt, maar ook voor HTC zelf. En wanneer dat met stilte gepaard gaat kan dat niet veel goeds betekenen. Valt tegen dat er vanuit blogs, webcasters, journo's etc geen berichten komen danwel vragen gesteld worden.

Verwijderd

mOTiVe schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 01:06:
Als ik nog zou twijfelen tussen verschillende toestellen dan was het niet de IPhone. Hooguit de HD versie. Er is helaas nog niet veel vergelijkbaars te krijgen.

De situatie bij GSMEasy begin ik ook steeds minder te begrijpen. De een krijgt wel zijn telefoon met Wii uitgeleverd en de ander krijgt dezelfde dag te horen dat ie niet op voorraad is. Dan zijn er behoorlijk vreemde voorraadstromen! Of is het steeds wachten tot er een refurbished Wii'tje terug komt van de fabrikant?
De actie is afgelopen en het moet toch duidelijk zijn hoeveel Wii's er nog nodig zijn? Met de uitlevering van de toestellen ging het al net zo vreemd..
Ik denk niet dat er zozeer Wii's ontbreken. Ik denk dat er intern een beetje geschoven wordt met excuses naar buiten toe bij GSMEasy. Als VF en andere partijen zo'n moeite hebben om redelijke hoeveelheden geleverd te krijgen van HTC dan kan het zijn dat er gewoon vanuit beperkte voorraad (zoals de vermeende levering van 500 toestellen afgelopen week bij VF) 100 naar klanten van VF online gaan (waarvan 1 of enkele zich hier op het forum bevinden), 100 naar VF winkels door NL verspreid en de rest naar hun zakelijke partners, welke afgelopen week inderdaad in staat zijn geweest om een x aantal foons te leveren, zoals uit de posts hier blijkt. En om 2x vlak achter elkaar naar buiten te moeten brengen dat de Desire niet voorradig is... tsja.

• mOTiVe
Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 10:49:
[...]

Ik denk niet dat er zozeer Wii's ontbreken. Ik denk dat er intern een beetje geschoven wordt met excuses naar buiten toe bij GSMEasy...
Dat zou kunnen, maar waarom maak je dan eerst een afspraak? Dat doen ze in principe alleen wanneer er een toestel voor je klaar ligt. En als levering dan niet door kan gaan (portering niet gelukt, Wii niet op voorraad) dan gaat het toestel naar de volgende wachtende. Kun je nu dus ook tot juni wachten voordat je geleverd krijgt.. Het wachten is niet erg maar het wordt zwaar als je leest over leveringen die plaatsvinden binnen enkele dagen en ben je aan de beurt dan plots toch weer niet!!

Verwijderd

mOTiVe schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:24:
[...]

Dat zou kunnen, maar waarom maak je dan eerst een afspraak? Dat doen ze in principe alleen wanneer er een toestel voor je klaar ligt. En als levering dan niet door kan gaan (portering niet gelukt, Wii niet op voorraad) dan gaat het toestel naar de volgende wachtende. Kun je nu dus ook tot juni wachten voordat je geleverd krijgt.. Het wachten is niet erg maar het wordt zwaar als je leest over leveringen die plaatsvinden binnen enkele dagen en ben je aan de beurt dan plots toch weer niet!!
Juist. Het wachten is niet erg, maar de verschillende meldingen van het personeel is wat frustrerend is, net alsof er intern niet gecommuniceerd wordt, terwijl de mensen die je spreekt voor het overgrote deel waarschijnlijk volledig oprecht berichtten aan de hand van de hun bekende informatie. Maar dat is wel wat frustrerend is inderdaad. Het ene te horen krijgen, en het andere zien gebeuren. En als je dat een paar keer hebt dan zakt je vertrouwen wel af. Anyway, 8 juni it is dus. En mocht het eerder zijn, dan is dat alleen maar mooi.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2010 11:39 ]

Verwijderd

nou breekt mijn klomp helemaal....
ik heb vorige week vrijdag 07-05 gebruik gemaakt van de personeelsaanbieding van vodafone online besteld. nou weet ik dat ik hem nu natuurlijk nog niet had kunnen verwachten. maar nou hoor ik dat mijn oom hem maandag binnenkrijgt, die notabene op precies dezelfde manier als ik besteld heeft, alleen een dag later!! na ongeveer 8 telefoontjes kon niemand mij vertellen wanneer ze nou zouden komen, ben ongeveer 7 keer doorverwezen. ga maar annuleren denk ik.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:38:
nou breekt mijn klomp helemaal....
ik heb vorige week vrijdag 07-05 gebruik gemaakt van de personeelsaanbieding van vodafone online besteld. nou weet ik dat ik hem nu natuurlijk nog niet had kunnen verwachten. maar nou hoor ik dat mijn oom hem maandag binnenkrijgt, die notabene op precies dezelfde manier als ik besteld heeft, alleen een dag later!! na ongeveer 8 telefoontjes kon niemand mij vertellen wanneer ze nou zouden komen, ben ongeveer 7 keer doorverwezen. ga maar annuleren denk ik.
Ik denk dat er afgelopen week gewoon een stapel foons binnen is gekomen en dat die verstuurd zijn naar verschillende kanalen, waaronder een x aantal klanten, willekeurig geselecteerd ipv op besteldatum gezien de geringe voorraad. Raar want: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. 8 Juni is de datum die we allemaal te horen krijgen als je belt op het moment, dus daar is nu wel uniformiteit. Als je hem per se voor die tijd wilt hebben zou ik idd annuleren, maar doe dat dan wel pas als je zeker weet dat ze hem ergens anders op voorraad hebben liggen voor je. Anders heb je kans dat je alsnog kan wachten. Zeker gezien de berichten dat meerdere partijen nu een "Desire schaarste" hebben. (UK)

• Linkebal
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2024
Jippie! De Desire met VF W+S+B 150 die ik had besteld bij GSMwijzer op 27-4 is gisteren verstuurd. Onverwachts, want eerst hadden ze laten weten dat het pas eind mei zou worden. Mooie verassing dus en vandaag wachten op de chauffeur van TNT.

En nu naar het andere topic!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:44:
[...]

Ik denk dat er afgelopen week gewoon een stapel foons binnen is gekomen en dat die verstuurd zijn naar verschillende kanalen, waaronder een x aantal klanten, willekeurig geselecteerd ipv op besteldatum gezien de geringe voorraad. Raar want: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. 8 Juni is de datum die we allemaal te horen krijgen als je belt op het moment, dus daar is nu wel uniformiteit. Als je hem per se voor die tijd wilt hebben zou ik idd annuleren, maar doe dat dan wel pas als je zeker weet dat ze hem ergens anders op voorraad hebben liggen voor je. Anders heb je kans dat je alsnog kan wachten. Zeker gezien de berichten dat meerdere partijen nu een "Desire schaarste" hebben. (UK)
oke, thanks!!!! denk dat ik dan toch maar ff ga wachten ivm geringe voorraad elders ook... Had ook al gehoord dat ik abbonementskosten gecrediteerd zou krijgen dus dan maar ff wachten :<

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 09:26
Linkebal schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:58:
Jippie! De Desire met VF W+S+B 150 die ik had besteld bij GSMwijzer op 27-4 is gisteren verstuurd. Onverwachts, want eerst hadden ze laten weten dat het pas eind mei zou worden. Mooie verassing dus en vandaag wachten op de chauffeur van TNT.

AFAIK komen er geen pakketjes (onder rembours) op zaterdag.

Verwijderd

Serotonine schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:03:
[...]

Hmmzzz.... dat zou kunnen. Hoewel ik wel geregeld pakketjes op zaterdagen in ontvangst neem. Wel allemaal vooruit betaald. Me <> schulden. Ben liever eens in de zoveel tijd een klein bedrag kwijt, dan dat ik schulden heb.

Voordeel is wel: dikke spaarrekening :7 8)

• Nicozo
  • Laatst online: 18-12-2022
sfm schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:53:
[...]

Dan zullen ze waarschijnlijk ook wel zien dat er in eerste instantie 129,95 bij staat en het waarschijnlijk een fout op de website is...dan vrees ik dat ik niet voor 9,95 met de desire de deur uit loop.
Ik ben zojuist naar een Belcompany winkel gegaan, heb ze nagevraagd of dit een fout op de site is, of dat ik het even zwart op wit kan krijgen o.i.d.
Mij werd verteld dat het waarschijnlijk gewoon een online aanbieding is.
Maar ik kan met mozilla firefox niet verder dan de winkelmand, zodra ik gegevens in wil gaan vullen krijg ik de melding dat de site een ONGELDIGE certificaat heeft... Ik vertrouw het dus niet echt..

Met IE kom ik wel verder, maar ik vind het nogal vreemd dat ze zoveel vragen.. Banknummer e.d oké! Maar wanneer je pinpas verloopt en het nummer wat op je pinpas staat?

Beetje raar

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 08:59

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Nicozo schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:33:
[...]

Ik ben zojuist naar een Belcompany winkel gegaan, heb ze nagevraagd of dit een fout op de site is, of dat ik het even zwart op wit kan krijgen o.i.d.
Maar ik kan met mozilla firefox niet verder dan de winkelmand, zodra ik gegevens in wil gaan vullen krijg ik de melding dat de site een ONGELDIGE certificaat heeft... Ik vertrouw het dus niet echt..

Met IE kom ik wel verder, maar ik vind het nogal vreemd dat ze zoveel vragen.. Banknummer e.d oké! Maar wanneer je pinpas verloopt en het nummer wat op je pinpas staat?

Beetje raar
allemaal fraude preventie, er worden (werden?) veel abonnementen afgesloten met valse pasjes, toestel wordt vervolgens doorverkocht en de provider zit zonder klant, en is de telefoon kwijt.

• Nicozo
Ah zo..
Ik kan vodafone vandaag toch niet meer bereiken om mijn abbo te annuleren, dus ik kan toch nog niks doorverlengen.. Ik kijk het nog wel even aan.. Wacht inmiddels toch al bijna een maand :/

• bóòbó
Nicozo schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:52:
Ah zo..
Ik kan vodafone vandaag toch niet meer bereiken om mijn abbo te annuleren, dus ik kan toch nog niks doorverlengen.. Ik kijk het nog wel even aan.. Wacht inmiddels toch al bijna een maand :/
Onze klantenservice kun je van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 20.00 uur en op zaterdag tussen 8.00 en 18.00 uur als volgt bereiken:

* Mobiel: bel 1200
* Vaste lijn: bel 06 54 50 01 00
* Vanuit het buitenland: bel 1200 of +31 6 54 50 01 00
;)

• Nicozo
1200 is gewoon te bellen ja.
Maar als ik dan kies voor orderstatus van bestelling door verlengd via telefoon krijg ik een automatisch ingesproken berichtje dat ze alleen op werkdagen te bereiken zijn..

Vond het zelf ook al raar aangezien het inderdaad gewoon zo op de site staat

• vehpol
  • Laatst online: 04-11 21:53

vehpol

Go Go Gadget!

Linkebal schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:58:

Kwam je ook van VF, of moest je nummer worden omgezet?

Ik heb hetzelfde abonnement besteld op 22-04. Op 26-04 status veranderd naar contract ontvangen. En vervolgens niets gehoord.Afgelopen woensdagavond gemailt, donderdag hemelvaart (neem aan dat ze niet werkten) en vrijdag is mijn status omgezet naar "Nummerbehoud in behandeling". Maar geen reactie op mijn e-mail :( Waarin de vraag stond hoe lang de levertijd zou zijn en of er al meer over mijn abonnement bekend was. Slechte communicatie wat mij betreft.

Ceci n'est pas une signature!

• Linkebal
Serotonine schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:03:
[...]

Bij TNT worden pakketjes dus wel bezorgd op zaterdag. Zo ook de mijne. Er was verder geen rembours.
vehpol schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 16:32:
[...]

Kwam je ook van VF, of moest je nummer worden omgezet?

Ik heb hetzelfde abonnement besteld op 22-04. Op 26-04 status veranderd naar contract ontvangen. En vervolgens niets gehoord.Afgelopen woensdagavond gemailt, donderdag hemelvaart (neem aan dat ze niet werkten) en vrijdag is mijn status omgezet naar "Nummerbehoud in behandeling". Maar geen reactie op mijn e-mail :( Waarin de vraag stond hoe lang de levertijd zou zijn en of er al meer over mijn abonnement bekend was. Slechte communicatie wat mij betreft.
Het gaat om een nieuw abonnement. Ik heb op 7-5 via email contact gehad met GSMwijzer en toen melden ze dat het nog tot eind mei zou duren.

Lastig is nu vooral het m´n Desire niet met vodafone verbind, maar dat zal vast aan de datastoring liggen.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:44
Ik heb op 10 mei bij Studentmobiel.nl een nieuw 2 jarig VF 150 BWS + een HTC Desire besteld.
Kort daarop heb ik emails ontvangen met de bevestiging van ontvangst van de papierwinkel en daarbij een opmerking dat het contract door de provider (VF) goedgekeurd moet worden.

Over levertijden van de Desire heb ik niets gelezen.
Op de webshop van Studentmobiel stond dat de Desire op voorraad is, maar goed dat zegt misschien niet alles. Ik wacht dus nog maar even af.
Ik hoop niet dat het nog weken gaat duren natuurlijk want ik moet nu mijn huidige abo door blijven betalen (per dag verlenging).

• vehpol
  • Laatst online: 04-11 21:53

vehpol

Go Go Gadget!

Linkebal schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 17:19:
[...]

Het gaat om een nieuw abonnement. Ik heb op 7-5 via email contact gehad met GSMwijzer en toen melden ze dat het nog tot eind mei zou duren.

Lastig is nu vooral het m´n Desire niet met vodafone verbind, maar dat zal vast aan de datastoring liggen.
Dat is dan dus een andere situatie dan bij mij. Ik moet over van T-Mobile. Maandag maar eens een telefoontje aan wagen dan.

Ceci n'est pas une signature!

• iqwert
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-04 19:34
Ik wacht al 4 weken op mijn desire bij Vodafone. In de winkel besteld.
Ik word er spinnijdig van want ze hadden beloofd hem binnen 10 dagen te leveren.

• sfm

sfm

Nicozo schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:33:
[...]

Beetje raar
Vandaag ook naar BC winkel geweest en verhaal aangekaart, verkoper kon me de desire voor deze prijs in de winkel niet meegeven en adviseerde me om de desire voor die prijs via internet te bestellen.

Heb mijn abbo. dus voor 2 jaar verlengd met een BSW 150 (en ook de actiekorting van 12 maanden 50%) en heb 9,99 euro betaald. Bevestiging van betaling en orderbevestiging van BC heb ik inmiddels binnen. Volgens mij is BC de enige die een aardige voorraad heeft (in Maastricht in beide winkels de bruine en zilveren volop in voorraad) dus ik hoop het toestel begin volgende week in huis te hebben..

• Nicozo
sfm schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 20:56:
[...]

Vandaag ook naar BC winkel geweest en verhaal aangekaart, verkoper kon me de desire voor deze prijs in de winkel niet meegeven en adviseerde me om de desire voor die prijs via internet te bestellen.

Heb mijn abbo. dus voor 2 jaar verlengd met een BSW 150 (en ook de actiekorting van 12 maanden 50%) en heb 9,99 euro betaald. Bevestiging van betaling en orderbevestiging van BC heb ik inmiddels binnen. Volgens mij is BC de enige die een aardige voorraad heeft (in Maastricht in beide winkels de bruine en zilveren volop in voorraad) dus ik hoop het toestel begin volgende week in huis te hebben..
Mmh, dan ga ik denk ik ook maar morgen mijn abbo annuleren en dan hopelijk woensdag doorverlengen, en met een beetje geluk de dag erna ophalen bij onze lokale BC!

• Reflector
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:34
Lulverhaal :P

[ Voor 100% gewijzigd door Reflector op 16-05-2010 20:43 ]

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:47
Iedereen die toendertijd bij de BC 'actie' besteld heeft, het toestel al binnen? Ik wacht nog steeds, op twee mailtjes nog geen antwoord gehad afgelopen week dus morgen maar even bellen.

Komoot

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:40

weebl

YARR!

Reflector schreef op zondag 16 mei 2010 @ 18:47:
Gisteren een nieuw schema ontvangen van een Vodafone supervisor:

17 mei: levering 500 stuks -> bestemd voor zakelijke klanten
31 mei: levering 600 stuks -> bestemd voor bevoorrading van de filialen
8 juni: levering 750 stuks -> bestemd voor eveneens zakelijke orders!

21-28 juni: 1x levering 400 stuks en 1x levering 500 stuks -> bestemd voor nieuw en verleningen (openstaande orders 1438. Verdere leveringen onbekend.

Abonnement verlenging annuleren niet mogelijk :(

WE ARE DOOMED
Hmm, ik was laatst bij de Vodafone winkel om m'n abbonnement te verlengen. Hier kreeg ik te horen dat ze hem inderdaad niet op voorraad hebben en dat ik gebeld zou worden als ze hem weer op voorraad hebben.

Maar als ik dit nu lees zie ik het somber in :(

M'n broertje heeft z'n abbonnement verlengt door naar de BelCompany te gaan. Hij kreeg hem meteen mee :)

Ik zit er nu aan te denken om dat ook maar te doen. Iemand tips?

• rosanoa
Reflector schreef op zondag 16 mei 2010 @ 18:47:
Gisteren een nieuw schema ontvangen van een Vodafone supervisor:

17 mei: levering 500 stuks -> bestemd voor zakelijke klanten
31 mei: levering 600 stuks -> bestemd voor bevoorrading van de filialen
8 juni: levering 750 stuks -> bestemd voor eveneens zakelijke orders!

21-28 juni: 1x levering 400 stuks en 1x levering 500 stuks -> bestemd voor nieuw en verleningen (openstaande orders 1438. Verdere leveringen onbekend.

Abonnement verlenging annuleren niet mogelijk :(

WE ARE DOOMED
Vreemd, proberen ze zieltjes vast te houden? Ik had niet de indruk dat het ze veel interesseert.
Annuleren is door meerdere mensen hier al gedaan en mij ook al diverse keren aangeboden.

Ik heb twee zakelijke abo verlengd en wacht dus op twee toestellen. Wedje slaan?
Wedden dat er niets binnen komt en, als er al iets binnen komt, wedden dat ik deze week geen
toestellen binnen krijg? Durf ik best aan, wacht toch al een maand en als we de HD2 kant op
gaan dan kan ik nog 2 maanden wachten.

Zoals we allemaal al weten kent de Vodafone soap diverse verhaallijnen!

Verwijderd

Ik ben van plan een HTC Desire aan te schaffen.
Ik ben druk bezig geweest met het uitzoeken van een bijpassend abonnement.
Nu vraag ik mij af wat betalen jullie voor een abonnement en welk netwerk gebruiken jullie.

Ik dacht aan een KPN Bel & SMS 155 met internet de eerste 12 maanden 26euro daarna 12maanden 33.50euro.

Bedankt

• mOTiVe
De meesten in dit topic wachten op Vodafone (of een webwinkel waar ze een Vodafone abonnement hebben aangevraagd). Op zich een goede keuze vanwege de beloofde snelheid. Zelf heb ik ook aan KPN gedacht vanwege de (beloofde) dekking en kwaliteit van het netwerk. De snelheid die je bij het goedkoopste abonnement krijgt is echter niet behoorlijk hoog dus zou je daar wellicht extra voor willen betalen?

Je kunt er overigens nog wel even over nadenken, er zijn maar weinig leveranciers met een voorraad.

Verwijderd

Ik vind het ondertussen een veel interessantere vraag waarom HTC niet kan leveren. Wat is er mis??????

Verwijderd

Yo ik snap er nix meer van, vorige week gebeld naar GSMWIJZER met het antwoord dat het nog wel 2 weken kon duren, en nu heb ik een mailtje dat het geheel op de post is gedaan, inclusief track en trace nummer. Schijnbaar is er dus toch een extra levering geweest oid... Misschien dat dit ook (valse?) hoop biedt voor alle vodafone wachtenden...

• rosanoa
Ik vind het wel opvallend dat als VF toestellen binnen krijgt, deze niet zelf uitlevert aan zijn klanten onder het mom dat ze niet binnen zijn gekomen.
Maar plotseling beginnen derden zoals gsmwijzer en studentmobiel etc, ondanks de genoemde late leverdata
zoals eind mei, plotseling uit te leveren.

Rara?!

Verwijderd

Yep, er wordt eerst aan de partners uitgeleverd. Vodafone is aan het overstappen op een "nieuw" business-model waarbij ze zoveel mogelijk verkoop uit handen geven, behalve enterprise customers.

Verwijderd

Om hoofdpijn van te krijgen.....

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Raar, op studentmobiel staat nu dat ze de desire op voorraad hebben :?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Linkebal
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 21:31:
Yo ik snap er nix meer van, vorige week gebeld naar GSMWIJZER met het antwoord dat het nog wel 2 weken kon duren, en nu heb ik een mailtje dat het geheel op de post is gedaan, inclusief track en trace nummer. Schijnbaar is er dus toch een extra levering geweest oid... Misschien dat dit ook (valse?) hoop biedt voor alle vodafone wachtenden...
Lijkt erg op mijn verhaal... Vraag vooral niet hoe het kan, maar profiteer ervan. Het is wel te hopen dat die extra levering ook bij Vodafone is geweest en niet alleen bij GSMwijzer, voor de Vodafone klanten.

• sfm

sfm

Nicozo schreef op zondag 16 mei 2010 @ 14:11:
[...]

Mmh, dan ga ik denk ik ook maar morgen mijn abbo annuleren en dan hopelijk woensdag doorverlengen, en met een beetje geluk de dag erna ophalen bij onze lokale BC!
Doe maar niet, kreeg wel netjes bericht van BC dat order in behandeling is...maar...toestel is ook bij hun niet op voorraad. Heb even gebeld en aangegeven dat ze in de winkel wel op voorraad zijn, krijg je een verhaal over apart magazijn enz. Toestel zou wel deze week binnen komen dus maar eens even afwachten deze week, heb toch niet veel keus :-(

Denk wel dat ik hem via de BC sneller geleverd zal krijgen dan via VF rechtstreeks (minimaal 8 juni).

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:40

BPP

MeNTaL_TO schreef op zondag 16 mei 2010 @ 23:30:
Raar, op studentmobiel staat nu dat ze de desire op voorraad hebben :?
Vrijdag ook al, heb toen gelijk een verlenging voor mijn broer gedaan met T-Mobile. Hopen dat ze ook echt voorraad hebben.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:41
Iemand hier trouwens die met de BC "actie" een Desire besteld heeft met T-mobile abo en al een brief of factuur van T-mobile heeft ontvangen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Pagina: 1 ... 53 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.