Nadat ik de verlenging dinsdag geannulleerd had bleek dit vanochtend nog steeds niet terug te zijn gedraaid. Vodafone gebeld waarna men aangaf dat het direct geregeld was door de administratie en ik mijn oude abbo weer had.
Zekerheidshalve maar weer even MYVF gecontroleerd, abbo. was inderdaad terug gezet, maar de helden waren vergeten om ook de internet blox terug te zetten, waardoor deze dus niet actie was...pffff wederom gebeld en na activatie werkte de internet blox ook weer.
Vanmiddag even naar de belcompany gegaan, toestel is daar op voorraad. Goot nadeel is wel dat bij een contractverlenging voor 2 jaar met BSW 150 abbo. bij Vodafone zelf (telefonisch) de kosten voor de desire 0 euro waren en bij de BC moet ik 130 euro bijlappen, best fors dus....
Toen maar weer opnieuw de afweging gemaakt;
- Toch telefonisch via VF verlengen en toestel voor 0 euro, levertijd totaal onbekend en minimaal 8 juni
- Verlengen en nummer behouden via de BC, toestelkosten 130 euro en toestel meteen meenemen
- Nieuw VF abbo met nieuw nummer, toestelkosten 0 euro, aansluitkosten 24,95 en 1 maand dubbele abbo. kosten i.v.m opzeggen oude abbo.
Omdat ik er geen 130 euro voor over heb om mijn nummer te houden en ik er totaal geen vetrouwen in heb dat VF 8 juni die toestellen gaat leveren heb ik een besloten maar een nieuw nummer te nemen, kost me 25 euro aansluitkosten en 1 maand dubbel abbo a 27,50 extra maar dat heb ik er wel voor over!
Zojuist huidige abbo. opgezegd bij Vodafone, vrouwtje van de klantenservice kon er niet bij dat ik die extra kosten ging maken en niet 'gewoon' 3 weken wilde wachten tot de desire bij hun ook binnen is, ben de discussie (dat ik voor de datum van 8 juni ook al 10 andere datums gehoord heb en waarom ik nu dus wel zou moeten geloven dat ze 8 juni binnen komen) met haar maar niet aan gegaan.
Heb de desire bij de BC in ieder geval gereserveerd en ga het toestel morgenochtend ophalen. Succes voor de overige mensen die telefonisch of online rechtstreeks bij VF besteld hebben