Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-11 16:26
Ik heb m binnen:) en hij is mooi en bloedsnel

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 13:10
Waus26 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:46:
Mensen die via de BC 'actie' besteld hebben en al wel geleverd kregen (met nummerbehoud) welke factuurnummers zijn dat? Ikzelf heb 2408 en kreeg vorige week woensdag een mailtje dat de order (weer) in behandeling is genomen.

Schiet niet echt op, zeker omdat ik van T-Mobile naar T-Mobile ga
Het is toch niet mogelijk om binnen je huidige provider nummerbehoud te krijgen?

Verwijderd

Mijn persoonlijk aanbieding bij Hi is dat ik de desire bij elk abbo gratis krijg. Ik ben daar wel blij mee want ik kan niet zoveel per maand besteden :D
Het is alleen balen van het wachten tot die weer binnenkomt.

• Mridder
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-06-2023
Flix83 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:51:
gvd. hij is weer vertraagd bij studentmobiel. tot eind mei!!!!!!
Ik heb hier nog geen mail van gehad, zou die van mij dan wel maandag binnenkomen...

Live PVoutput

• rosanoa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-06-2014
Hallo iedereen,

Ik ben hier nieuw en ook wachtend op 2 nieuwe HTC Desire toestellen via Vodafone.
Hier meelezend kom ik er achter dat er meerdere mensen met het leveringprobleem
te maken hebben.

Vodafone heeft een hoop kletspraat, zowel naar mijzelf toe als naar anderen hier.
Ook m.b.t. de HD2 schijnt het een rommeltje te zijn geweest. Wachttijden van soms
3 maanden. Maar voor wat betreft schijnheiligheid spannen ze m.i. wel de kroon.

Ik wil wel eens inventariseren wie er rechtstreeks bij Vodafone hebben besteld,
wanneer en of iemand al vanuit Vodafone een toestel geleverd heeft gekregen.
Ze reppen ook alleen maar over een black toestel. Zouden ze soms wachten op
de intro van deze kleur op 10 mei in de UK?

Ik heb mijn bestellingen via contractverlenging geplaatst op 19 april en op dat moment
werd er verteld dat er 246 op voorraad waren.
Daarna alleen maar onzin te horen gekregen:
ze zijn niet op voorraad,
ze komen binnnen,
ze zijn binnen,
ze zouden binnen zijn gekomen
en nu als laatste ze zijn op 3 mei binnen gekomen maar al weer op.
Ik ben al 15 jaar vaste klant van deze club maar als dit zo doorgaat zal hier wel een
einde aan gaan komen.

Ik ben erg benieuwd naar reacties.

Groet, Rosanoa

(Inderdaad is de laatste prognose 10 mei met uitlevering op donderdag Hemelvaart!?!?!?)

[ Voor 3% gewijzigd door rosanoa op 08-05-2010 11:19 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:38
Heeeft iemand die de telefoon bij Belcompany heeft gekocht online, en gekoze heeft voor afhaling, de definitieve factuur al ontvangen? Ik heb alleen de pro-forma factuur.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Nicozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-12-2022
rosanoa schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 11:17:

Groet, Rosanoa

(Inderdaad is de laatste prognose 10 mei met uitlevering op donderdag Hemelvaart!?!?!?)
Woensdag 21 april: Vodafone aan de telefoon gehad voor het doorverlengen van mijn abonnement. Desire's waren destijds op voorraad en ik zou 'm nog eind die week binnenkrijgen.

Vrijdag 23 april gebeld: Actie was opeens 12 maanden 50% korting ipv 6 maanden. Toen maar NIET geannuleerd omdat mij werd gezegd dat de mobiel al onderweg was en ik hem de dag erna in huis zou hebben, dus dan moest ik het pakketje weigeren aan de deur en zou het weer 5 dagen duren. En ik had geen zin om nog langer te wachten.

Week van 26 t/m 30 april: Meerdere keren naar 1200, 0800-0500 en 0800-0560 gebeld, werd heletijd naar elkaar doorverwezen aangezien ik de telefoon bij de zakelijke klantenservice had afgesloten? Maar ze kregen 3 mei 500 nieuwe toestellen binnen, en dan zou ik hem in de loop van die week krijgen.

Week van 3 mei: Meerdere keren gebeld, pas vrijdag te horen gekregen, dat mijn toestel niet tussen die 500 toestellen zat, maandag 10 mei 1000 nieuwe toestellen, daar zal ie wel bij zitten.

Nu nog steeds aan het wachten, maar heel erg aan het twijfelen of ik 'm niet gewoon annuleer en een nieuw BSW 150 2 jaar abbo afsluit met wel 12 maanden 50% korting en geen bijbetaling

Door verlening kost me: 2 jarige BSW 150: 6 maanden 50% korting 60 euro bijbetaling voor het toestel

Nieuw abbo kost me: 2 jarig BSW 150: 12 maanden 50% korting, 0 euro bijbetaling, 24.50 aansluitkosten.
~88.50 goedkoper qua abbo, en 35.50 goedkoper door geen bijbetaling maar wel aansluit kosten..

Enigste reden dat ik nog steeds niet heb geannuleerd, is omdat ik dan waarschijnlijk een NOG latere lading krijg, en ik ben 't wachten inmiddels meer dan zat..

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:14
Ik heb nog geen mail gekregen van GSMwijzer dat het weer uitgesteld wordt.
Ik hoop dus dat die van mij volgende week nog gewoon door gaat.

• Linkebal
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2024
Gisteren contact gehad met GSMwijzer. Waarschijnlijk krijgen ze pas eind mei de Desire weer op voorraad. Dat duurt dus nog wel even voordat mijn bestelling wordt geleverd.

• Binnetie
Phusebox schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 12:00:
Heeeft iemand die de telefoon bij Belcompany heeft gekocht online, en gekoze heeft voor afhaling, de definitieve factuur al ontvangen? Ik heb alleen de pro-forma factuur.
Ik heb bij het ophalen van de 'actie' een factuur meegekregen die ze aan mijn contract hebben geniet.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:38
Binnetie schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 13:20:
[...]

Ik heb bij het ophalen van de 'actie' een factuur meegekregen die ze aan mijn contract hebben geniet.
Staat daar Pro Forma op? Bij mij staat er namelijk dat de definitieve factuur per mail volgt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

Bijna vergeten: idd kudos voor T-mobile. Dinsdag bezorgafspraak gemaakt en donderdag (vanwege bevrijdingsdag) geleverd. Voor het eerst dat de gemelde levertijd steeds korter wordt. :)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Nog meer mensen die wachten op de levering via Studenmobiel (daar horen dacht ik nog meer sites bij). Volgende week zouden ze weer een lading binnen krijgen, jammer dat ik altijd het populairste toestel op het moment kies :P

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Binnetie
Phusebox schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 13:30:
[...]

Staat daar Pro Forma op? Bij mij staat er namelijk dat de definitieve factuur per mail volgt.
Ja staat Pro Forma op. Maar verder geen melding dat hij ik hem nog via mail krijg.

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-11 21:39
Binnetie schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:43:
[...]

Het is toch niet mogelijk om binnen je huidige provider nummerbehoud te krijgen?
Naar ik heb vernomen wel. En anders maar niet toch? Abbo/nummerbehoud gaat pas in als mijn huidige contract afloopt. Moet ik daarom misschien langer wachten? Die datum is namelijk 12 juli... 8)7

Komoot

Verwijderd

Hallo iedereen,

Ik ben hier nieuw en ook wachtend op 2 nieuwe HTC Desire toestellen via Vodafone.
te maken hebben.

Vodafone heeft een hoop kletspraat, zowel naar mijzelf toe als naar anderen hier.
Ook m.b.t. de HD2 schijnt het een rommeltje te zijn geweest. Wachttijden van soms

Ik heb mijn bestellingen via contractverlenging geplaatst op 19 april en op dat moment
ze komen binnnen,
ze zijn binnen,
Ik ben al 15 jaar vaste klant van deze club maar als dit zo doorgaat zal hier wel een
einde aan gaan komen.

Groet, Rosanoa

Beste Rosanoa,

Het verhaal wat je beschrijft klinkt mij helaas heel bekend in de oren. Op 26 april werd ik gebeld door iemand van de winback afdeling van Vodafone. Zij deed me een goed aanbod en ben daar dus op ingegaan. Op 29 april werd mijn super scherp sim only omgezet in een bel+sms+web abo.

Ik kreeg te horen dat er op 3 of 4 mei nieuwe toestellen binnen zouden komen. Blijkbaar zat mijn toestel daar niet bij. Na een telefoontje (0800 0200 043) kreeg ik te horen dat hij wellicht de 10e mei binnen zou komen. Heb tevens contact opgenomen met: http://twitter.com/VFWebRelations maar gezien de tweets verwacht ik hier niet veel van.

Als wij allen de gsm niet in de week van 10 mei krijgen lijkt het me verstandig om hier en op andere forums eens goed herrie te schoppen wat betreft de service van Vodafone. Blijkbaar heeft menig verkoper van hun geen probleem om je voor te liegen over de levertijd. Dat kun je toch niet maken?

Onderhand heb ik er al spijt van dat ik niet via gsmweb of typhone heb besteld......

• coob
Linkebal schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 12:19:
Gisteren contact gehad met GSMwijzer. Waarschijnlijk krijgen ze pas eind mei de Desire weer op voorraad. Dat duurt dus nog wel even voordat mijn bestelling wordt geleverd.
Ik heb ze gisteren ook aan de telefoon gehad en ze vertelde me dat ze nog steeds een kleine levering verwachten maandag.
Of ze willen me aan het lijntje houden natuurlijk.
Ik vind het alleen wel belachelijk dat ik niet meer kan annuleren volgens GSMwijzer.
Zij kunnen niet leveren en ik moet maar gewoon 2 maanden wachten.
Had ik beter nu kunnen afsluiten dan had ik ook nog eens de nieuwe korting gekregen van VF.
Ik had een Belcompany winkel gebeld en daar hadden ze gewoon zilveren en bruine Desires op voorraad liggen.
Ik had het hele zooitje liever geannuleerd en hem vandaag bij Belcompany gehaald.

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04:51

sphere

Debian abuser

Nou, ik geloof het verder wel bij GSMEasy, het is voor mij voordeliger om daar te bestellen en de Wii te verkopen, maar ik gun het ze gewoon niet meer. Dat uitleveren aan anderen die na mij besteld hebben hangt me de keel uit.

Dus vandaag gewoon Belcompany gebeld, 2 filialen in Leiden hadden allebei gewoon twee bruine Desires. Daar besteld, portering aangevraagd en net GSMEasy per mail geannuleerd. :z

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• toetboink
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:20
coob schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 15:57:
[...]

Ik heb ze gisteren ook aan de telefoon gehad en ze vertelde me dat ze nog steeds een kleine levering verwachten maandag.
Of ze willen me aan het lijntje houden natuurlijk.
Ik vind het alleen wel belachelijk dat ik niet meer kan annuleren volgens GSMwijzer.
Zij kunnen niet leveren en ik moet maar gewoon 2 maanden wachten.
Had ik beter nu kunnen afsluiten dan had ik ook nog eens de nieuwe korting gekregen van VF.
Ik had een Belcompany winkel gebeld en daar hadden ze gewoon zilveren en bruine Desires op voorraad liggen.
Ik had het hele zooitje liever geannuleerd en hem vandaag bij Belcompany gehaald.
Same hier. Ben net in de stad bij Belcompany geweest, Belcompany heeft allebei de toestellen op voorraad liggen en incl. nummerbehoud zou het dan maximaal 7 dagen duren. Helaas is het nummerbehoud via Studentmobiel al goedgekeurd en kan je dus ook niet meer annuleren..

Verwijderd

Hallo iedereen,

te maken hebben.

ze komen binnnen,
ze zijn binnen,
einde aan gaan komen.

Groet, Rosanoa

Nou identiek aan mijn verhaal, ik las dit vandaag en heb besloten om nog maar eens met de klantensercice te bellen. Ook omdat ze het bij mij ook elke keer over htc desire ''black'' hadden...

Dit heb ik nagevraagd en het kwam erop neer dat hij dacht dat het hier ondanks de toevoeging ''black'' gewoon om de bruine editie zou gaan.. bij hun was niets bekend van de zwarte editie....jammer..

Nou ik vroeg me af of ik van de levering van 10 mei er inderdaad 1 zou krijgen maar nu zegt deze jongen mij dat hij net een nieuw lijstje had gekregen met de verwachte leverdata van de telefoons;

HTC desire wordt nu pas verwacht 8 ...JULI!!!
En zelfs daarbij is het voor hem ook afwachten of de partij dan ook daadwerkelijk binnenkomt.
Hij had het nog over een tegemoetkoming maar ik denk dat dit niet echt op mij van toepassing is angezien het bij mij om een verlenging/aanpassing van m'n huidige abbonement gaat en deze officieel pas in augustus in gaat..

Al met al....zeer teleurstellend weer...

zowieso al iemand een desire ontvangen van vodafone na een telefonische bestelling??

• coob
8 juli, dan krijg je vast de Desire 2. :+

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:42

Reinier

\o/

De mijne is vanochtend bezorgd, afgelopen maandag bij T-Mobile besteld :)

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Waus26 schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 14:47:
[...]

Naar ik heb vernomen wel. En anders maar niet toch? Abbo/nummerbehoud gaat pas in als mijn huidige contract afloopt. Moet ik daarom misschien langer wachten? Die datum is namelijk 12 juli... 8)7
Heb je gewoon voor 1 jarige verlenging Relax 15 gekozen?
Ik heb ook tijdens de 'foute actie' besteld, 1 jarige verlenging en gaat (toevallig ook) 12 juli in. (Bruine) HTC desire (2405) afgelopen maandag binnen gekregen.

Verwijderd

coob schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 17:59:
8 juli, dan krijg je vast de Desire 2. :+
Haha nou dat zou nog eens een aardige tegemotkoming zijn maar nee typfoutje 8 juNi....evengoed laat!!

• rosanoa
Dan zijn we in ieder geval al met z'n 4en.
rosanoa (zakelijk abo)
nicoso (zakelijk abo)
rvl1984
wiecherr

Op een enkele uizondering na heb ik van bijna alle VF medewerkers een onzinverhaal te horen gekregen:
- Jeroen
- Bram
- Angelique
- Mirthe
- Machteld
- Patricia
en nog vele anderen.

Ik geloof dan ook niet dat ze maandag binnen komen. Als ze al een updatelijst hebben dan weten ze nog
niet of ze ook echt aangekomen zijn.
En ik wil pertinent van ze weten wanneer er wordt verzonden en via wie.
Bij een eerdere verlenging heeft GLS de toestellen gewoon zomaar, zonder te laten tekenen, bij mijn buren afgegeven. Mooie boel! Gelukkig fijne buurtjes.

Ik heb inmiddels een 2e mail naar VF verstuurd nadat ik op de eerste geen antwoord kreeg. Ben benieuwd.
Blijft ook de vraag open of er uberhaupt iemand een toestel van VF geleverd heeft gekregen of dat ze iedereen aan het lijntje houden.

• sfm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-11 17:43

sfm

Voeg mij maar toe aan het lijstje, helaas :-(

Abbo. telefonisch verlengd op 28 april, maar tot op heden niks vernomen terwijl mij verteld was dat de telefoon deze week geleverd zou worden. Wel een mooie sms gekregen om mijn nieuw toestel te verzekeren, welk nieuw toestel :(

Wat zijn nu precies de voorwaarden om deze verlening ongedaan te kunnen maken...haal desnoods wel gewoon een nieuw abbo met toestel in de winkel! heb ik de desire tenministe meteen in huis.

• m3power
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:16
Phusebox schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 13:30:
[...]

Ik heb die mail al wel ontvangen, met een pdf erin...

• litemotiv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-02 10:51
De T For Telecom in Utrecht weigerde me een Desire te verkopen, ondanks dat ze er een paar op voorraad hadden. Verkoper: 'Ja de marges op losse toestellen zijn nihil, stel dat er zometeen iemand binnenloopt die er een abonnement bij wil? Dan heb ik hem aan u verkocht zonder er iets op te verdienen'. Krankzinnig, als winkel een product dat je aangeeft op voorraad te hebben weigeren te verkopen aan een geïnteresseerde klant..

Gelukkig zit BelCompany er vlak naast, en ondanks dat de winkelprijs daar eigenlijk hoger was (479,- ipv 449,), wilden ze hem los voor de T-F-T prijs leveren. Ik kon zelfs kiezen welke uitvoering ik wilde, dus 5 minuten later liep ik met de zilveren versie de deur uit voor 449,-.

Kortom, prima service van BelCompany! En T For Telecom, echt, daar koop ik nooit meer iets en ik hoop dat ze failliet gaan met zulke klantenbinding.

• Sorcerer_NL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:25:
Iemand al van hi.nl gehoord wanneer zij weer Desire's kunnen leveren?
Afgelopen donderdag gebeld waar mijn Desire bleef.Op 28-4 besteld overigens...

Enfin, ze hadden 141 backorders en krijgen dinsdag 11-5 weer een partij binnen....

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

• Sorcerer_NL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02-2024
boratnl schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 22:21:
Kogel is door de kerk, mag verlengen bij KPN, helaas heeft KPN in tegenstelling tot andere providers alleen ongunstige aanbiedingen met de Desire voor me klaarliggen.
Ik moet bij verlengen MEER betalen dan bij een nieuw abonnement.
Dus dat wordt denk ik overstappen...

Heeft iemand nog tips voor een abonnement dat in totaal (niet alleen in de actieweken, dus volledige contractduur) onder de 30€ zit, met daarin onbeperkt internet en wat belminuten en smsjes. (dus geen alleen bellen en internet).
Huh? Ik ging van een H30 naar een H15 (heb ook zakelijke telefoon dus duur abo niet nodig) en kon verlengen zonder extra kosten een een gratis Desire...en dat was op 28-4. Ze zijn zeker geschrokken van de enorme berg aanvragen dat ze er nu meer voor vragen...

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-11 18:02
Voeg mij er maar aan toe.
Ik wacht al sinds 17 April bij Vodafone.
Heb al meerdere malen gebeld en kreeg hetzelfde verhaal te horen zoals eerder genoemd.
Heb hangt me nu echt de strot uit, abbo is wel mooi omgezet en ik krijg allemaal mooie SMS'jes van diensten en verzekeringen van Vodafone. Lever eerst het toestel maar eens!

.

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-11 21:39
SR8 schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 21:05:
[...]

Heb je gewoon voor 1 jarige verlenging Relax 15 gekozen?
Ik heb ook tijdens de 'foute actie' besteld, 1 jarige verlenging en gaat (toevallig ook) 12 juli in. (Bruine) HTC desire (2405) afgelopen maandag binnen gekregen.
Geen verlenging daar ik zo'n tien euro minder ga betalen in de maand (Had Flex 30 met W&W en SMS verdubbelaar)

Komoot

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-11 13:15
Ik ben benieuwd of mijn order door gaat. Als het goed is moet morgen mijn status veranderen in 'Pakket klaargemaakt'.... Let's hope so..

Datum: Status:
03-05-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
03-05-2010 Abonnement wordt aangesloten
03-05-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
03-05-2010 1 keer gebeld, geen contact met klant
03-05-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
30-04-2010 Voorraad controle
30-04-2010 Bestelling geplaatst
Wij komen uw pakket afleveren op 11-05-10 tussen en

Creating my own hero.

Verwijderd

Mij is belooft dat er maandag 10 mei een nieuwe voorraad bij Vodafone binnenkomt, en dat ik eind van de komende week de telefoon thuis mag verwachten.

Dit is mij al een aantal maal belooft.

Wordt een beetje ongeloofwaardig.

Een aantal weken geleden voor mijn verlenging gebeld met Vodafone om de HTC Desire te reserveren, dit was volgens de medewerker niet nodig, "we hebben genoeg telefoons besteld". Nu dus ook al een aantal weken aan het wachten, en ook steeds gebeld wanneer ik mijn telefoon kan verwachten. Dan wel , dan niet, dan wel, dan niet, enz..........

Wacht nog ff af.

• rosanoa
Verwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 20:39:
Mij is belooft dat er maandag 10 mei een nieuwe voorraad bij Vodafone binnenkomt, en dat ik eind van de komende week de telefoon thuis mag verwachten.
Dat beloven daar zijn ze goed in. Nakomen is duidelijk iets anders.
Wanneer heb je eigenlijk je abonnement verlengd?

Kleine update tot op heden:

- rosanoa (zakelijk) 19-04
- nicoso (zakelijk) 21-04
- rvl1984 26-04
- wiecherr (verlengd of nw. afgesloten d.d.?)
- sfm 28-04
- henidde 17-04
- sucinimod 22-04
- funkiej 24-04

• funkiej
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
rosanoa schreef op zondag 09 mei 2010 @ 20:49:
[...]

Dat beloven daar zijn ze goed in. Nakomen is duidelijk iets anders.
Wanneer heb je eigenlijk je abonnement verlengd?

Kleine update tot op heden:

- rosanoa (zakelijk) 19-04
- nicoso (zakelijk) 21-04
- rvl1984 26-04
- wiecherr (verlengd of nw. afgesloten d.d.?)
- sfm 28-04
- henidde 17-04
- sucinimod (verlengd d.d.?)
voeg mij maar toe: verlengd op 24-04

Verwijderd

funkiej schreef op zondag 09 mei 2010 @ 21:02:
[...]

Ik heb verlengd op 22-04

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2010 21:07 ]

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-11 10:35
Sorcerer_NL schreef op zondag 09 mei 2010 @ 15:31:
[...]

Huh? Ik ging van een H30 naar een H15 (heb ook zakelijke telefoon dus duur abo niet nodig) en kon verlengen zonder extra kosten een een gratis Desire...en dat was op 28-4. Ze zijn zeker geschrokken van de enorme berg aanvragen dat ze er nu meer voor vragen...
Ja maar dat is HI, en ondanks dat ze (KPN en Hi) eigenlijk een en hetzelfde bedrijf zijn springt KPN heel anders om met verlengen.
Denk dus dat ik binnenkort maar even bij belcompany langs ga...

Verwijderd

[...]

Ik heb 8 mei ook de persoonlijke aanbieding gekregen voor voor verlenging dat ik bij elk abbo de desire gratis kreeg.

• Dendrite
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
funkiej schreef op zondag 09 mei 2010 @ 21:02:
[...]

mij mag je ook toevoegen: verlengd op 21-4.
Steeds dezelfde smoesjes. Begin vorige week zeiden ze nog dat ze meer toestellen binnen hadden gekregen dan ze aan open bestellingen hadden staan. Valt me erg tegen van Vodafone.

• henidde
Gisteren had ik weer gebeld.
Eerder deze week werd er verteld dat 10 mei de volgende levering zou plaatsvinden.
Gisteren zei men dat het nu 17 mei is geworden, maar toen het gesprek vorderde beloofde de mevrouw plechtig dat het toch 10 mei was. Ik vond dit vreemd en heb haar nog 2x ter bevestiging gevraagd: 'Is het nu echt 10 mei en zeker weten NIET 17 mei'. Volgens haar bleek dit te kloppen. Haar verhaal veranderde dus gewoon tijdens ons gesprek wat misschien al met al 5/10 minuten is geweest.

Morgen ochtend neem ik weer contact op voordat ik werken moet. Hoop dinsdag ochtend dan toch echt een mail in mijn inbox te hebben van Vodafone dat mijn toestel afgeleverd is bij de koerier.

.

Verwijderd

Volgens Vodafone moet de voorraad die morgen binnenkomt eerst intern verwerkt worden waar een paar dagen overheen gaat.

Dus als inderdaad de voorraad morgen binnenkomt kun je de HTC Desire eind van de week verwachten. Deze week (donderdag) is Hemelsvaartdag, dus het kan ook nog ook nog eens zo zijn dat het dan pas volgende week wordt dat je de HTC Desire kunt verwachten.

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-11 19:22
[...]
Ik kon op 28-4 dit aanbod krijgen:
- Desire 200 euro bij betalen bij een Hi 25 +eindeloos online(2 jaar)
of een x Desire 100 euro bijbetalen bij een Hi 25 + eindeloos online (2 jaar)
en de derde x nog iets anders.

Dus elke medewerker vertelde mij iets anders, iets wat me totaal niet zint bij Hi. Ik denk dat ze extra betaald krijgen oid als ze je een hoger bedrag aansmeren. Voorheen altijd blije klant geweest bij Hi, nu niet meer, tijd voor VF. (en tevens dat ik daar een Wii er bij kreeg :9 )

Hopelijk morgen een SMSje/mailtje van GSMeasy dat ze hem dinsdag komen leveren! :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Eypo op 10-05-2010 00:02 ]

• Toolskyn
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-06 11:01

Toolskyn

€ 500,-

Ik heb zelf een nieuw abonnement via de webshop van Vodafone afgesloten, 27e besteld en afgelopen vrijdag binnen gekregen, nadat afgelopen maandag een afspraak voor aflevering is gemaakt. Maar echt gebruiken kan ik het ding toch pas over een halve maand, als mijn abonnement geactiveerd wordt (nummerbehoud). Dus dat ze dat ding niet uitleveren aan iemand die er wel direct iets mee kan is mij een raadsel.

gewooniets.nl

• sander1989
  • Laatst online: 19-11 00:09
Kan ook in het lijstje van Vodafone bestellers. }:|

20-04: Abo verlengd via belmiep, die beweerde dat de Desire direct leverbaar is.(al geloofde ik het al niet)
03-05: Gebeld, meneer vertelde dat waarschijnlijk binnen week geleverd word, maar kon verder weinig zinnigs zeggen.

Ook erg slecht dat VF zelf niks laat horen over je orderstatus, mail dan dat de levering uitgesteld is nu moet je zelf gaan bellen.(al weet je dan nog steeds niks)
Krijg het idee dat ze zelf ook geen idee hebben, orderstatus via VF website checken doet het (bij mij) ook niet. |:(

............................

• darkstyle25
  • Laatst online: 15-05-2022
Hoi,

Voeg mij ook maar toe aan het lijstje van Vodafone:

21-04 Verlengt, mij verzekerd dat er genoeg op voorraad was, en ik zou het toestel de week erop op dinsdag (27-4) binnen hebben.
27-04 mailtje naar de klantenservice waar de telefoon bleef
28-04 Reactie dat van de klantenservice dat er 10 mei weer voldoende toestellen komen (en halve maand abbo kosten gratis)
10-05 Maar eens op gathering geregistreerd, lees al zolang mee :D

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-11 09:35

Nohead

PSN ID: Nohead

Mij mag je ook aan de VF lijst toevoegen.

28-04 Verlening ( zou elke moment voorraad binnenkomen)
06-05 Mail contact, verwacht voorraad 10 Mei
06-05 Telefonisch contact, verwacht voorraad 12 Mei ( ook gesproken over een creditering, zou brief over krijgen)

Dit valt me dan weer even tegen van VF

• Flix83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-10 14:26
nou hier is mijn status van studentmobiel.
Beste Meneer,

Het spijt ons erg dat we u moeten melden dat de levering van de HTC Desire door onze leverancier inmiddels opnieuw is uitgesteld. De verwachting is dat de toestellen eind mei binnen gaan komen. Wij houden u per e-mail op de hoogte. Onze excuses voor het ongemak.
Nou ik ga eind mei op vakantie dus het zal me benieuwen

Besteld op 16-4
eerste levering: vandaag 10-5 (maar goed ik heb al een mail dat ze vertraagd zijn, zie boven)

Ben ongeduldig aan het worden.

• rosanoa
Nieuwe update 10-05

rosanoa (zakelijk) 19-04
nicoso (zakelijk) 21-04
rvl1984 26-04
wiecherr
sfm 28-04
henidde 17-04
sucinimod 22-04
funkiej 24-04
dendrite 21-04
nohead 28-04
Toolskyn 27-04 (geleverd 07-05)
sander1989 20-04
darkstyle25 21-04

10 minuten geleden gebeld met VF en ze hebben nog geen nieuwe updatelijst,
misschien weten ze later vandaag meer.

• -=Sentinel=-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-11 12:40

-=Sentinel=-

*zucht...*

Flix83 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 08:50:

[...]

Besteld op 16-4
eerste levering: vandaag 10-5 (maar goed ik heb al een mail dat ze vertraagd zijn, zie boven)

Heb op 08-04 besteld bij student mobiel, maar deze mail niet gekregen. Ik heb nog hoop...

Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!

• ktmlc4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-03 18:59

Groet, Rosanoa
Jou verhaal klopt helemaal met mijn verhaal.
Ik had de Desire besteld op 17 maart (pre-oder) via de telefoon en ik zou overstappen bij T-Mobile vandaan.
Uiteindelijk heb ik ergens rond 20 april de heleboel geannuleerd omdat ik het ene verhaal na het andere verhaal kreeg. Uiteindelijk toch maar verlengd bij T-Mobile en een aantal dagen later de telefoon in huis.
Ik wil er niet al te veel over meer over praten want mijn hartslag stijgt alweer gigantisch als ik eraan terugdenk. :(

Voor mij nooit meer Vodafone, iig niet zolang niet de hele klantenservice daar wordt ontslagen en er nieuwe vakbekwame mensen worden aangenomen die de waarheid vertellen en niet elke keer een één of andere leugen of k..smoes verzinnen. Denken ze dat wij achterlijk zijn ofzo..... :?

Voor de mensen die bij VF nog een bestelling hebben lopen. SUC6. 8)7

12x 300Wp, Enphase iq7 micro omvormers, Azimut 160°, hellingshoek 15°, IJmuiden

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Nog steeds geen update bij gsmeasy..

19-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
19-04-2010 Voorraad controle
19-04-2010 Bestelling geplaatst

Al meerdere keren gebeld met de vraag hoe het kan dat anderen hun toestel eerder krijgen terwijl deze later besteld is. Konden ze natuurlijk geen goed antwoord op geven, heb ze daar naar dit topic doorgestuurd, maar vooralsnog doen ze er niets mee..

• funkiej
  • Nu online
Nou net gebeld naar vodafone en ja hoor.....pffffff. Voor mij de druppel.

VF: "Sorry meneer, 8 juni krijgen we pas weer nieuwe toestellen" !!!!
Ik: "Nou dan wil ik per direct mijn bestelling annuleren, want onder deze voorwaarden heb ik mijn abbo niet verlengd. Keer op keer worden mij steeds valse beloftes gedaan!".
VF: "Prima meneer, binnen 48 uur kunt u een nieuwe bestelling plaatsen."

Oftewel, bestelling geannuleerd en ik ga wel naar de BC oid. :)

[ Voor 9% gewijzigd door funkiej op 10-05-2010 10:09 ]

• henidde
13,5 minuut aan de lijn gehangen.
Ik vertelde over het verhaal dat de telefoon 8 juni pas zou binnenkomen. De meneer schrok en zei dat dat onmogelijk was. Nadat hij me 1 minuut in de wacht had gezet en terug kwam vertelde hij inderdaad dat het 8 juni was.

Conclusie: Annuleren en maar verder kijken waar ik terecht kan. Ga echt niet 2 maand op een phone wachten! :(

.

Verwijderd

rosanoa schreef op maandag 10 mei 2010 @ 08:53:
Nieuwe update 10-05

rosanoa (zakelijk) 19-04
nicoso (zakelijk) 21-04
rvl1984 26-04
wiecherr
sfm 28-04
henidde 17-04
sucinimod 22-04
funkiej 24-04
dendrite 21-04
nohead 28-04
Toolskyn 27-04 (geleverd 07-05)
sander1989 20-04
darkstyle25 21-04

10 minuten geleden gebeld met VF en ze hebben nog geen nieuwe updatelijst,
misschien weten ze later vandaag meer.
verlengd/aangepast op 20-04

Ontzettend raar dat mensen die na mij gebeld hebben nog steeds 10 mei als leverdatum op krijgen.
Zaterdagmiddag gebeld en 18-06 doorgekregen!!!
Maar ik ben vooralsnog de enige zo te lezen :?

snap het niet meer :'(

• funkiej
  • Nu online
henidde schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:32:
Ik vertelde over het verhaal dat de telefoon 8 juni pas zou binnenkomen. De meneer schrok en zei dat dat onmogelijk was. Nadat hij me 1 minuut in de wacht had gezet en terug kwam vertelde hij inderdaad dat het 8 juni was.

Conclusie: Annuleren en maar verder kijken waar ik terecht kan. Ga echt niet 2 maand op een phone wachten! :(
Same here. Zag op de site van BC dat ze de Desire's gewoon op voorraad hebben...

Verwijderd

funkiej schreef op maandag 10 mei 2010 @ 09:52:
Nou net gebeld naar vodafone en ja hoor.....pffffff. Voor mij de druppel.

VF: "Sorry meneer, 8 juni krijgen we pas weer nieuwe toestellen" !!!!
Ik: "Nou dan wil ik per direct mijn bestelling annuleren, want onder deze voorwaarden heb ik mijn abbo niet verlengd. Keer op keer worden mij steeds valse beloftes gedaan!".
VF: "Prima meneer, binnen 48 uur kunt u een nieuwe bestelling plaatsen."

Oftewel, bestelling geannuleerd en ik ga wel naar de BC oid. :)
henidde schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:32:

Was ik even te snel......zie hier....
gaan we vast poulen wat na 8juni de volgende leverdatum ''echt'' zal zijn??

ik zet vast in op 21 juni...
verdrietig dat toch niet het eerste de beste telecombedrijf (MARKTLEIDER!!??) zulke dramatische service en levertijden heeft...jonge jonge

• LogiZ5500
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:51
07-05-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
29-04-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
29-04-2010 Abonnement wordt aangesloten
29-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
29-04-2010 1 keer gebeld, geen contact met klant
29-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
14-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
14-04-2010 Voorraad controle
14-04-2010 Bestelling geplaatst

Afgelopen vrijdag verwachtte ik een mailtje met de verwachtte tijd dat zij mijn pakketje zouden gaan leveren. In tegenstelling tot dat bericht, kreeg ik een mailtje met de tekst: Door de grote vraag naar uw bestelde product .... bla bla bla.... Hierbij stond tevens geen reden vermeld.

Mij is ten tijde van order plaatsen verteld dat zij pas nummerportering aanvragen op het moment dat zij de producten op voorraad hebben.
Uit bovenstaand lijstje moet ik dus opmaken dat
Het product wordt besteld
Het product is op voorraad
Nummerportering..
Het product is verdwenen en wij bestellen hem voor u

Ik heb GSMeasy afgelopen vrijdag een boze mail gestuurd met het voorstel dat zij mij een flinke compensatie aanbieden voor de ongelooflijk lange levertijd op dit toestel en de slechte communicatie met haar klanten.

Ik hoop op een mailtje vandaag met een reactie, erg benieuwd......

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-10 08:28
Jammer voor iedereen die zo lang zit te wachten op VF, maar: loont het dan echt om bij de provider zelf te bestellen? Ik bestel eigenlijk altijd al bij sites als gsmweb e.d., en ben dan nog goedkoper uit (als in: minder bijbetalen).

• Eypo
En ik kan me nu voegen bij de mensen die moeten wachten... Het was ook te mooi om waar te zijn:
Beste ***,

Hartelijk bedankt voor uw bestelling op GSMeasy.nl. Door de grote vraag naar het door u bestelde product hebben we bij moeten bestellen en verwachten we het product binnen enkele dagen weer op voorraad te hebben. Wij nemen contact met u op om uw bestelling verder af te handelen.

Indien u verder nog vragen heeft over uw bestelling dan kunt u via onderstaande e-mailadres contact met ons opnemen.
support@gsmeasy.nl
29-04-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
29-04-2010 Abonnement wordt aangesloten
29-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
29-04-2010 2 keer gebeld, geen contact met klant
28-04-2010 1 keer gebeld, geen contact met klant
28-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
28-04-2010 Voorraad controle
28-04-2010 Bestelling geplaatst

Ik ben bang dat gewoon iemand anders "mijn" telefoon/Wii heeft gekregen, waarom is er op 28-04 dan die voorraadcontrole geweest...

[ Voor 31% gewijzigd door Eypo op 10-05-2010 11:26 ]

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-11 11:07

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Goed.. voor iedereen die nog wacht met zijn order via GSMEASY....

Net even gesproken met de vriendelijke dame (aangezien ze mijn email niet behandelen...) en hieruit blijkt het volgende.

Als eerst excuus gehad voor de verkeerde levering die ze hebben gedaan aan klanten die het toestel later als mij hebben besteld.
Als 2de sta ik als eerste op de lijst van uitlevering (na 4 andere klanten) Maar bij de volgende levering ben ik 100% aan de beurt
en als 3de... de eerst volgende levering is EIND MEI!!!! Eerder niet, punt uit. Nogmaals excuus gehad. Maar ja de dame aan de telefoon kan er in mijn ogen weinig aan doen.

Dus... verwacht het toestel nu pas begin juni. Nu zit in in dubio omdat het toetsel eigenlijk nergens op voorraad is. Iemand een tipje?

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

DukeN schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:34:

Net even gesproken met de vriendelijke dame (aangezien ze mijn email niet behandelen...) en hieruit blijkt het volgende.

Als eerst excuus gehad voor de verkeerde levering die ze hebben gedaan aan klanten die het toestel later als mij hebben besteld.
Als 2de sta ik als eerste op de lijst van uitlevering (na 4 andere klanten) Maar bij de volgende levering ben ik 100% aan de beurt
en als 3de... de eerst volgende levering is EIND MEI!!!! Eerder niet, punt uit. Nogmaals excuus gehad. Maar ja de dame aan de telefoon kan er in mijn ogen weinig aan doen.

Dus... verwacht het toestel nu pas begin juni. Nu zit in in dubio omdat het toetsel eigenlijk nergens op voorraad is. Iemand een tipje?
Grappig, mij werd ook verteld dat ik als eerste op de lijst sta.

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-11 13:15
10-05-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
03-05-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
03-05-2010 Abonnement wordt aangesloten
03-05-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
03-05-2010 1 keer gebeld, geen contact met klant
03-05-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
30-04-2010 Voorraad controle
30-04-2010 Bestelling geplaatst
Wij komen uw pakket afleveren op 11-05-10 tussen en

Hoezo maken ze een afspraak met je om het toestel te komen leveren, en krijg je 1 dag van tevoren te horen dat hij niet op voorraad is....

Creating my own hero.

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04:51

sphere

Debian abuser

Naar de Belcompany site gaan. Winkels bij jou in de buurt zoeken. Winkels bellen. In Leiden waren er zaterdag bij twee winkels nog vier, en toen ik wegging nog drie :P

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• Sneak0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-11 08:40
Net met VF gebeld en de mevrouw aan de telefoon bleef mij stellig voorhouden dat ze vandaag echt binnenkwamen en ik het toestel eind van deze week mag ontvangen. Ergens geloof ik ze niet meer, want wacht ook al sinds 20-04 en ze komen steeds met loze beloftes.

Mocht 10 mei het niet worden dan annuleer ik mijn bestelling net als funkiej. Dat een toestel levering iets langer duurt, geen probleem, maar elke keer mensen aan het lijntje houden met een beloofde leveringsdatum is gewoonweg belachelijk.

Verwijderd

Ik sta momenteel in de wacht bij 0800 0001 optie 3 om mijn VF verleninging van de winback afdeling te annuleren. Mijn contract zou dan weer naar het oude omgezet worden (ofwel contractvrij). Ben benieuwd.....

• henidde
Zonet even gecontroleerd. Mijn abonnement is terug gezet naar zijn huidige vorm.
Nu maar zien waar ik het best bij terecht kan.
Misschien morgen ochtend maar even bij de Vodafone winkel langs gaan.

.

• toetboink
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:20
-=Sentinel=- schreef op maandag 10 mei 2010 @ 09:01:
[...]

Heb op 08-04 besteld bij student mobiel, maar deze mail niet gekregen. Ik heb nog hoop...
Hehe ik ook, en anders ga ik bellen want een medewerker had mij het toestel deze week beloofd.

• sfm

sfm

Net gebeld met Vodafone, men blijft volhouden dat de Desire toestellen vandaag binnen zullen komen en ik hem woensdag of vrijdag kan verwachten....ik geloof er niks van als ik eerlijk ben.

Kan ik mij verleging nu alsnog ongedaan maken en mijn oude abbo dat op 10-6 afloopt alsnog opzeggen? Dan ga ik wel even in de stad kijken of er ergens eentje uit te halen is.

• henidde
sfm schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:58:
Net gebeld met Vodafone, men blijft volhouden dat de Desire toestellen vandaag binnen zullen komen en ik hem woensdag of vrijdag kan verwachten....ik geloof er niks van als ik eerlijk ben.

Kan ik mij verleging nu alsnog ongedaan maken en mijn oude abbo dat op 10-6 afloopt alsnog opzeggen? Dan ga ik wel even in de stad kijken of er ergens eentje uit te halen is.
Ja, ik heb het vanochtend ook gedaan!
Was gepiept binnen no time.
Ik zou gewoon maar annuleren als ik jou was.
De man zei eerst vanochtend bij mij dat het 10 Mei was maar toen ik over 8 Juni begon en het nakeek bleek dit inderdaad te kloppen. Gelijk maar geannuleerd! _/-\o_

.

Verwijderd

henidde schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:02:
[...]

Ja, ik heb het vanochtend ook gedaan!
Was gepiept binnen no time.
Ik zou gewoon maar annuleren als ik jou was.
De man zei eerst vanochtend bij mij dat het 10 Mei was maar toen ik over 8 Juni begon en het nakeek bleek dit inderdaad te kloppen. Gelijk maar geannuleerd! _/-\o_
Heb je je annulering al zwart op wit? Ik vertrouw die mensen voor geen meter......

• henidde
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:04:
[...]

Heb je je annulering al zwart op wit? Ik vertrouw die mensen voor geen meter......
Ja, want als je naar MyVodafone gaat staat er eerst het nieuwe ´´huidige´´ abonnement (Bij mij: Bel, SMS en WEB). Dit krijg je te zien als je naar 'Tegoed en Verbruik' gaat.
Dat stond er vanochtend nog bij mij. Na een uur later weer gecheckt te hebben stond het oude basisabonnement van 22,50 er weer. Dus het is omgezet naar zijn eerdere vorm.

[ Voor 5% gewijzigd door henidde op 10-05-2010 12:08 ]

.

• Sneak0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-11 08:40
henidde schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:07:
[...]

Ja, want als je naar MyVodafone gaat staat er eerst het nieuwe ´´huidige´´ abonnement (Bij mij: Bel, SMS en WEB). Dit krijg je te zien als je naar 'Tegoed en Verbruik' gaat.
Dat stond er vanochtend nog bij mij. Na een uur later weer gecheckt te hebben stond het oude basisabonnement van 22,50 er weer. Dus het is omgezet naar zijn eerdere vorm.
Is de contract einddatum bij jou ook weer terug geschroefd? :) Anders krijg je dat weer...

• henidde
Sneak0r schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:11:
[...]

Is de contract einddatum bij jou ook weer terug geschroefd? :) Anders krijg je dat weer...
Niet dat ik weet.
Vast niet.
Want ik vroeg nog of dit geen consequenties had en deze meneer zei duidelijk NEE.
Deze meneer die ik aan de telefoon had is tot nu toe degene geweest die geen IQ van een baksteen had daar bij Vodafone. Beste kerel was dit, hij was ten minste duidelijk. :*)

.

Verwijderd

Mijn annulering is doorgezet naar de persoon die ook mijn verlening heeft afgesloten. Zij zou me zo snel mogelijk contacteren.

Als ik het hier lees dan is dat dus niet nodig en kan het direct. Dat wil ik ook!

...hangt alweer aan de telefoon....

• TTommie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:54

TTommie

Het leven is een pijpkaneel...

Ach ja, moet ik er over zeggen. Heb ze vanochtend ook aan de telefoon gehad, en mij hebben ze nog wijsgemaakt dat er deze week waarschijnlijk nog wat binnen zou komen.

Maar ze houden iedereen aan het lijntje. Wat mij wel stoort is dat ze blijkbaar naar willekeur uitleveren, ik heb hier dan ook mijn beklag over gedaan. Ik zou ook zaterdag 8-5 de telefoon krijgen, niet dus.

Waar ze wel zo handig in zijn geweest is de nummer portering aan te vragen. Ik gevraagd wanneer dat plaatsvindt maar dat kunnen ze niet vertellen. (lekker handig). Omdat ik het wel zie aankomen dat mijn sim vervalt en nog geen nieuwe heb, gevraagd of ze de sim willen opsturen. Maar dat is ook allemaal moeilijk en lastig. Let hier dus op als ze al wel nummerportering hebben gedaan.

Ze krijgen van mij i.i.g geen positieve review in de tweakers database, en reken maar dat ik deze ga invullen. Voor mij is het nu al te laat maar ik wil wel ieder ander behoeden voor dergelijke handelingen. Dat ze hem niet hebben geeft niet, maar de manier van communiceren en liegen staat me niet aan.

Mr. T.

• coob
Net met gsmwijzer gebeld en ze zijn bezig voor mij en een paar andere mensen die al vanaf begin april wachten een paar toestellen via een andere weg te bemachtigen. Bijna zeker dat ze enkele exemplaren deze week konden bemachtigen. Zo niet dan gaat het een week of 2-3 duren.

Verwijderd

Nou het is dus officieel 8 juni geworden (de meeste medewerkers van vodafone hebben de LAATSTE leverdata-lijst inderdaad gekregen....

Net nog even aan de telefoon gehangen eigenlijk alleen maar om een beetje frustratie te lozen maar het blijft uiteindelijk een medewerker die ook alleen maar z'n info vanaf z'n beeldscherm of (en met geluk een actuele) lijst af kan lezen..

M'n verbazing uitgesproken over het feit dat een bedrijf als vodafone niet alleen met zulke vertagingen vergeleken met overige telecombedrijven kampt maar daarbij ook nog niet eens de moeite neemt om z'n klanten daarvan op de hoogt te stellen zonder dat deze zelf continu contact met vodafone op hoeven te nemen.

M'n klacht kan daar niet kwijt...Het probleem is intern bekend en volgens deze medewerker is er een afdeling waar je alleen schriftelijk je beklag kan doen..
Toen ik vroeg wat het nut daar dan van was aangezien het probleem intern bekend is werd me verteld dat mijn brief ''dan wel eens de druppel zou kunnen zijn''.........dus..

Nou ik geloof dat die spreekwoordelijke emmer van VF nog verre van gevuld is dus ik geen zin meer om daar nog ''een druppel'' aan te doneren...

Mén wat ben ik hier onderhand ziek van he!!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

[...]

Besteld op 16-4

Handig, jammer dat ze dat niet naar iedereen sturen, zit ook al een tijdje op mijn desire te wachten. Erg irritant dat je steeds om een update moet vragen om er 1 te krijgen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Mridder
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-06-2023

Besteld op 16-4

Ik heb ook op 16-4 besteld bij studentmobiel, maar deze mail (nog) niet gehad. Ik Hoop dat er toch nog een levering deze week is, waar ik bij zit.

Live PVoutput

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 23:18

djc

Net een Vodafone-*winkel* gebeld, die dude zei dat hij hoopte dat ze donderdag weer zouden komen.

Rustacean

Verwijderd

Vorige week verschillende keren bij Hi Utrecht geweest, die verwachten deze week weer voorraad, maar hebben een grote lijst met wachtende mensen. Weet iemand een Hi winkel waar de voorraad wat ruimer zit? :)

• sfm

sfm

Net gebeld met de afdeling 'loyalty service' van Vodafone, eindelijk een normale kerel gesproken die eerlijk is.
Levering van 10 mei gaat dus inderdaad niet plaats vinden en het gaat op zijn minst 8 juni worden. Aangegeven dat ik daar niet op wens te wachten. Vervolgens heeft hij mij de Sony X10 aangeboden, dit toestel is normaal duurder dan de Desire maar kan ik gratis krijgen bij mijn 2 jarige verlenging van BSW 150 (lijkt me op zich geen slechte deal want op b.v. gsmweb moet je bij een nieuw contract zelfs nog 62 euro bijbetalen) weet alleen niet of ik zo vrolijk van dat toestel ga worden en wat de plus en minuten zijn t.o.v. de Desire.

In ieder geval kan iedereen die op het toetsel wacht zonder moeite bij Vodafone annuleren, dus voor mij gaat het of de X10 worden, of ik annuleer de hele handel en ben vanaf 10 juni contractvrij..

Verwijderd

Probeer de X10 even uit in een van de T-mobile winkels. Ik vind hem absoluut niet fijn om mee te werken, maar goed dat is natuurlijk persoonlijk....

Duurdere phone is niet altijd beter ;-)

• Sjowhan
  • Laatst online: 07:26
Net een TNT-bezorger aan de deur gehad, met het gewilde pakketje. Eindelijk.
Op 26 april besteld bij Belcompany, en vandaag afgeleverd. Maar 2 weken wachten, vind ik nog te doen :)

http://specs.tweak.to/5253

• JochemvL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-11 12:39
Rond 12 uur een HTC Desire Silver (verlening t-mobile abbo) besteld bij PDAshop.nl en net gebeld voor de controle van mijn gegevens en een afleverafspraak. Morgen tussen 1 en 6 wordt ie op mijn werk afgeleverd :)

• sfm

sfm

Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:45:
Probeer de X10 even uit in een van de T-mobile winkels. Ik vind hem absoluut niet fijn om mee te werken, maar goed dat is natuurlijk persoonlijk....

Duurdere phone is niet altijd beter ;-)
Heb je helemaal gelijk, duurder is zeker niet altijd beter.
Volgens mij zag ik die X10 laats in de winkel en zag dat ding er best wel groot/lomp uit, dus waarschijnlijk gaat dat m ook niet worden en ga ik gewoon mijn verlenging annuleren!

• funkiej
  • Nu online
Heb de Belcompany gebeld bij mij in de buurt en gevraagd of ze de Desire nog op voorraad hebben. Dit was het geval en ik vroeg of hij er 1 apart kon leggen. Vraagt ie: 'de zilvere of bruine....'. Ze hebben ze daar dus gewoon beide nog op voorraad.
Moet alleen nog wachten tot me verlenging geannuleerd wordt. Net stond er bij MyVodafone nog gewoon een Bel + SMS + Web 200 met een einddatum van 2012. Als dat geannuleerd is.....
Dan op weg naar de BC :)

[ Voor 4% gewijzigd door funkiej op 10-05-2010 14:11 ]

• Flix83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-10 14:26
Mridder schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:31:
[...]

Ik heb ook op 16-4 besteld bij studentmobiel, maar deze mail (nog) niet gehad. Ik Hoop dat er toch nog een levering deze week is, waar ik bij zit.
ik heb r om gevraagd. Dit is niet vanzelf gekomen.

Heb ze net nog gebeld en ze hadden er vandaag een paar gehad en waarschijnlijk morgen ook een paar. Maar dat is voor de mensen die t langst wachten (uiteraard). Een grootte levering verwachten ze eind van de maand.

Verwijderd

funkiej schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:00:
Heb de Belcompany gebeld bij mij in de buurt en gevraagd of ze de Desire nog op voorraad hebben. Dit was het geval en ik vroeg of hij er 1 apart kon leggen. Vraagt ie: 'de zilvere of bruine....'. Ze hebben ze daar dus gewoon beide nog op voorraad.
Moet alleen nog wachten tot me verlenging geannuleerd wordt. Net stond er bij MyVodafone nog gewoon een Bel + SMS + Web 200 met een einddatum van 2012. Als dat geannuleerd is.....
Dan op weg naar de BC :)
Ik heb precies hetzelfde gedaan maar zit zelf bij Hi, de annulering zou 'enkele' dagen duren maar ging al wel vast naar de belcompany om alles te regelen ( ivm 50% aanbieding die nog even liep). Bel ik vandaag naar Hi om te kijken of de annulering er al door heen is krijg ik te horen dat een annulering 17! werkdagen duurt en dus niet enkele dagen:S Wordt er zo flauw van..

• Fenderman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Ook hier foutief voorgelicht tijdens bestelling.

Op 24-04 besteld en gehoord dat het 5 a 10 werkdagen zou duren voor hij bezorgd werd, vorige week nog eens gebeld en toen werd dat bevestigd met 'eind van de week of uiterlijk begin volgende week'

Vandaag nog een paar keer gebeld, toen werd het vanaf 18 mei, daarna werd het meteen 8 juni. Ook het verhaal dat er vandaag 500 bezorgd werden, maar die waren niet voor de 'online winkel' waar je dus onder valt als je telefonisch bestelt.

Omdat ik op die dag op vakantie ga wil ik er niet op wachten. Dan zou ik dus ruim 2 maanden op een nieuwe telefoon moeten wachten ofzo. Dus maar geannuleerd, zie nu wel even hoe ik eraan kom.

Everything is hot-swappable...if you're fast enough :-)

• funkiej
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:31:
[...]

Ik heb precies hetzelfde gedaan maar zit zelf bij Hi, de annulering zou 'enkele' dagen duren maar ging al wel vast naar de belcompany om alles te regelen ( ivm 50% aanbieding die nog even liep). Bel ik vandaag naar Hi om te kijken of de annulering er al door heen is krijg ik te horen dat een annulering 17! werkdagen duurt en dus niet enkele dagen:S Wordt er zo flauw van..
Kreeg je wel al het toestel mee en gaat je contract pas in na die 17 werkdagen? Of kreeg je je toestel ook niet mee? Anders heeft het voor mij geen zin om vandaag nog langs de BC te gaan :)
Bij vodafone duurt een annulering overigens max. 48 uur. Of liegen ze hier misschien ook over ;)

[ Voor 5% gewijzigd door funkiej op 10-05-2010 14:39 ]

• KarlMarX
  • Laatst online: 23-09 17:59
Mijn status bij GSMeasy:

10-05-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt voor 15-05-2010
10-05-2010 Order in behandeling bij netwerk
29-04-2010 Nummerportering nog niet goedgekeurd voor de voorkeursdatum
27-04-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
27-04-2010 Abonnement wordt aangesloten
26-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
26-04-2010 1 keer gebeld, geen contact met klant
26-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
26-04-2010 Voorraad controle
26-04-2010 Bestelling geplaatst

Vodafone heeft pas vandaag terug gekoppeld aan GSMeasy dat ze nog mijn Tmobile klantnummer nodig hebben... :(

Daar hebben ze wel erg lang de tijd voorgenomen...

Gelukkig is de Wii en de Desire blijkbaar nog wel voor mij gereserveerd. Maar eerst maar zien of de levering nu wel echt gaat gebeuren... :/

• Eypo
KarlMarX schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:43:
Gelukkig is de Wii en de Desire blijkbaar nog wel voor mij gereserveerd. Maar eerst maar zien of de levering nu wel echt gaat gebeuren... :/
Waaruit maak jij op dat jouw levering gereserveerd is? Hebben ze je dat beloofd? Vanaf nu vertrouw ik het pas wanneer de bezorger op de stoep staat en aanbelt. Eerder niet... Wat een gedoe zeg!

[ Voor 44% gewijzigd door Eypo op 10-05-2010 15:19 ]

• Nicozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-12-2022
Zojuist ook met vodafone aan de lijn gehangen!

Mij werd dus verteld dat de levering van vandaag gewoon doorging! En dat de volgende levering wel was verschoven van .. mei naar 8 juni!

Ik kan dus gewoon deze week mijn toestel verwachten heeft de mevrouw mij beloofd!

Ik zei ook al dat veel medewerkers nog een oude lijst van lever data hebben liggen, maar mevrouw kon mij verzekeren dat ze up to date was!

Word ik weer aan het lijntje gehouden, of zal ik nog een weekje wachten?

edit;

Omdat ik de mevrouw niet echt geloofde, aangezien ze niet eens mijn telefoonnummer vroeg (wat de meeste mederwerkers tot nu toe altijd hebben gedaan). Heb ik even opnieuw gebeld.

Een andere mevrouw aan de lijn gekregen, die niet eens iets wist van de levering van vandaag, tot ik er over begon. Levering van 500 toestellen vandaag inderdaad gewoon binnengekomen, ze kon alleen niet kijken of de mijne daar tussen zat... Als ie er niet tussen zat, kon ik wachten tot begin juni..

Ik kijk het deze week aan, anders annuleer ik 'm ook!

[ Voor 36% gewijzigd door Nicozo op 10-05-2010 15:32 ]

• darkstyle25
  • Laatst online: 15-05-2022
Hmmmmmmm het ligt er volgens mij ook alleen maar aan wie je aan de lijn krijgt....

Op mails komen in ieder geval geen antwoorden heb ik zo het idee...

[ Voor 30% gewijzigd door darkstyle25 op 10-05-2010 15:36 ]

Verwijderd

funkiej schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:38:
[...]

Kreeg je wel al het toestel mee en gaat je contract pas in na die 17 werkdagen? Of kreeg je je toestel ook niet mee? Anders heeft het voor mij geen zin om vandaag nog langs de BC te gaan :)
Bij vodafone duurt een annulering overigens max. 48 uur. Of liegen ze hier misschien ook over ;)
Nee kreeg het toestel niet mee, blijven wachten dus. Heb nogmaals een mail gestuurd naar de klantenservice dat de berichtgeving totaal niet klopt en ik graag duidelijk wil omdat iedereen wat alles zegt. Ben wel toe aan duidelijkheid.

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 16:02
Wat een eikels bij GSMeasy zeg....
mn nummerbehoud was afgekeurd (terwijl dit wel goed gekeurd had moeten zijn, heb nog extra info hiervoor opgegeven vooraf via webchat, vanmorgen nog via de telefoon)
en zonder overleg is mn gehele order geannuleerd, telefonische navraag leverde een medewerker op die geen enkele moeite wilde doen, en alleen kon antwoorden dat het procedure was. ik kon via de website alles opnieuw bestellen, alleen dan zonder de Wii actie, want die was voorbij tenslotte. heb in iedergeval een klacht neergelegd bij ze... echter aangezien hun vrijwel niet reageren op de email verwacht ik er eigenlijk niets van.

Join the club

• Nohead
  • Laatst online: 09-11 09:35

Nohead

PSN ID: Nohead

Zojuist weer gesproken met Vodafone.
Deze keer werd ik wel correct geholpen en heeft de beste man mijn gegevens genoteerd en krijgt hij dagelijks een reminder om de status te controleren en mij te contacteren bij een update.

Volgens hem staat mijn order als ENTERED wat volgens hem wil zeggen dat het nu aan de magazijn ligt om mijn order te picken en shippen. Lijkt er op dat er wel wat is binnengekomen maar kon me helaas geen 100% garantie geven. Als alles goed gaat heb ik met een beetje geluk einde van de week het toestel binnen.

Dus ik wacht nu af op een belletje of sms van mr. Vodafonesupport. (zou me bellen als het geshipped zou worden met GLS en een track n trace meegeven).

• Fenderman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Nicozo schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:20:
Zojuist ook met vodafone aan de lijn gehangen!

Mij werd dus verteld dat de levering van vandaag gewoon doorging! En dat de volgende levering wel was verschoven van .. mei naar 8 juni!

Ik kan dus gewoon deze week mijn toestel verwachten heeft de mevrouw mij beloofd!

Ik zei ook al dat veel medewerkers nog een oude lijst van lever data hebben liggen, maar mevrouw kon mij verzekeren dat ze up to date was!

Word ik weer aan het lijntje gehouden, of zal ik nog een weekje wachten?

edit;

Omdat ik de mevrouw niet echt geloofde, aangezien ze niet eens mijn telefoonnummer vroeg (wat de meeste mederwerkers tot nu toe altijd hebben gedaan). Heb ik even opnieuw gebeld.

Een andere mevrouw aan de lijn gekregen, die niet eens iets wist van de levering van vandaag, tot ik er over begon. Levering van 500 toestellen vandaag inderdaad gewoon binnengekomen, ze kon alleen niet kijken of de mijne daar tussen zat... Als ie er niet tussen zat, kon ik wachten tot begin juni..

Ik kijk het deze week aan, anders annuleer ik 'm ook!
Dat was het verhaal bij mij ook. alleen had ik telefonisch besteld, dus konden ze niet aan die voorraad van 500 komen. Die zijn kennelijk bestemd voor de winkels of tussenleveranciers, maar voor de zgn "Vodafone Online Winkel" waren ze in ieder geval niet. Overigens is telefonisch bestellen dus de online winkel.

Everything is hot-swappable...if you're fast enough :-)

Pagina: 1 ... 50 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.