Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

stavast schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:52:
je hebt ook kans dat je juist genaaid wordt als je zo gaat doen tegen een bedrijf. hoorde van een vriend van me die bij de belcompany werkte dat hij en zijn collega's rustig je bestelling nog een weekje achter de toonbank houden; onder het mom van "had je maar gewoon normaal moeten doen." :+
Dat moet die gast ff goed onthouden als ie op zn bek gepompt wordt als iemand vind dat hij "maar normaal had moeten doen". Kijken of ie iemand te grazen nemen op zo'n moment zelf wel leuk vindt.... ;)

• OrangePower
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-01-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 21:25:
[...]
Dat moet die gast ff goed onthouden als ie op zn bek gepompt wordt als iemand vind dat hij "maar normaal had moeten doen". Kijken of ie iemand te grazen nemen op zo'n moment zelf wel leuk vindt.... ;)
misschien dat dat zo bij zo'n belcompany franchiser kereltje zo kan lopen, maar bij zo'n grote partij als vodafone of belcompany online shop gaan dat soort dingen natuurlijk niet gebeuren.. zijn allemaal geautomatiseerde processen daar, niet een kwestie van even een telefoontje onder de toonbank verstoppen :)

Verwijderd

Waar is die KPN HI, HTC Desire tekrijgen dan?

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-11 10:35
Kogel is door de kerk, mag verlengen bij KPN, helaas heeft KPN in tegenstelling tot andere providers alleen ongunstige aanbiedingen met de Desire voor me klaarliggen.
Ik moet bij verlengen MEER betalen dan bij een nieuw abonnement.
Dus dat wordt denk ik overstappen...

Heeft iemand nog tips voor een abonnement dat in totaal (niet alleen in de actieweken, dus volledige contractduur) onder de 30€ zit, met daarin onbeperkt internet en wat belminuten en smsjes. (dus geen alleen bellen en internet).

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-11 08:50
Vanavond eindelijk mijn Desire (bruin) ontvangen van de Belcompany "actie". Helemaal geweldig toestel. Het jammere van zo'n mooi toestel is dat mijn meisie er inmiddels al weer een uurtje mee aan het spelen is. Naja kan ik hier even een berichtje achterlaten vanaf mijn computer :?. Het betekend wel dat ik een topicje verder ga kijken >:). Ik hoop dat jullie je toestel snel krijgen, want je weet niet wat je mist...... :9~

• Maistro_44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-03 16:28
Hij komt...hij komt....de (nou ja....jullie weten het wel)
Via GSM Easy

Afgelopen maandag had ik een bezorg afspraak maar dat ging niet door ivm nummer-portering die nog niet goedgekeurd was. Nu een afspraak voor as. vrijdag.

Datum: Status:
04-05-2010 Pakket is klaargemaakt
29-04-2010 Nummerportering nog niet goedgekeurd voor de voorkeursdatum
26-04-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
23-04-2010 Abonnement wordt aangesloten
23-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
22-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
12-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
10-04-2010 Voorraad controle
10-04-2010 Bestelling geplaatst

Wij komen uw pakket afleveren op 07-05-10 tussen en

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:14
boratnl schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 22:21:
Kogel is door de kerk, mag verlengen bij KPN, helaas heeft KPN in tegenstelling tot andere providers alleen ongunstige aanbiedingen met de Desire voor me klaarliggen.
Ik moet bij verlengen MEER betalen dan bij een nieuw abonnement.
Dus dat wordt denk ik overstappen...

Heeft iemand nog tips voor een abonnement dat in totaal (niet alleen in de actieweken, dus volledige contractduur) onder de 30€ zit, met daarin onbeperkt internet en wat belminuten en smsjes. (dus geen alleen bellen en internet).
Vodafone bel+sms+web 150?
Eerste jaar 15€, 2e jaar 29,95€ p/m.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
thys schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 21:10:
Heeft iemand die bij de online winkel van belcompany besteld heeft en voor afhalen gekozen heeft zijn telefoon ook al daadwerkelijk in ontvangst mogen nemen? Ik kreeg afgelopen donderdag een mailtje dat het toestel verstuurd zou zijn maar deze heeft het filiaal nog steeds niet bereikt.
Ik heb hem maandag opgehaald, was ook donderdag verstuurd naar het filiaal.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:30

m-buurman

hmmm...coffee!!

Ik verwacht mijn toestel (Gsmtrack) vandaag, echter twijfel ik of GLS vandaag wel bezorgd.

Iemand enig idee?

• boratnl
coob schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 08:15:
[...]

Vodafone bel+sms+web 150?
Eerste jaar 15€, 2e jaar 29,95€ p/m.
Thanks heb ook naar die lopen kijken idd. Iemand nog een tip via welke web-winkel ik die het beste kan bestellen? Of beter via vodafone?

Sorry dat ik van die simpele vragen stel, maar kan moeilijk even door 193 pagina's posts heen gaan lezen, heb dit topic niet zo in de gaten gehouden, voornamelijk desire algemeen topic.

• BD1
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-09 13:07

BD1

boratnl schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 11:35:
[...]

Thanks heb ook naar die lopen kijken idd. Iemand nog een tip via welke web-winkel ik die het beste kan bestellen? Of beter via vodafone?

Sorry dat ik van die simpele vragen stel, maar kan moeilijk even door 193 pagina's posts heen gaan lezen, heb dit topic niet zo in de gaten gehouden, voornamelijk desire algemeen topic.
Misschien nog een tip: de Pricewatch geeft ook een overzicht bij welke abbonementen je een gratis Desire krijgt. Echter, volgens mij zijn kortingen niet inbegrepen in de Pricewatch.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-10 21:18

shameblaster

BB4E^Cons

m-buurman schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 11:13:
Ik verwacht mijn toestel (Gsmtrack) vandaag, echter twijfel ik of GLS vandaag wel bezorgd.

Iemand enig idee?
GSM easy (apm logistic) iig niet ivm de ''feest''dag (welke eens in de 5 jaar officieel is)

Cons:::BB4E

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Maistro_44 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 08:13:
Hij komt...hij komt....de (nou ja....jullie weten het wel)
Via GSM Easy

Afgelopen maandag had ik een bezorg afspraak maar dat ging niet door ivm nummer-portering die nog niet goedgekeurd was. Nu een afspraak voor as. vrijdag.

29-04-2010 Nummerportering nog niet goedgekeurd voor de voorkeursdatum
26-04-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
23-04-2010 Abonnement wordt aangesloten
23-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
22-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
12-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
10-04-2010 Voorraad controle
10-04-2010 Bestelling geplaatst

03-05-2010 Nummerportering nog niet goedgekeurd voor de voorkeursdatum
28-04-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
27-04-2010 Abonnement wordt aangesloten
27-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
27-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
13-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
13-04-2010 Voorraad controle
13-04-2010 Bestelling geplaatst

Precies het zelfde, via de telefoon had ik gemeld dat ik hem het liefst in de ochtend had.
Hij zet mij er nu vanaf half 9 s'ochtends erop (omdat die op mijn werk wordt bezorgd en ik zit niet te wachten dat het toestel pas savonds laat komt :o )

Verwijderd

Het is de laatste dagen erg stil in dit topic rond studentmobiel/gsmwijzer. Volgens het laatste bericht van hun zouden de Desire's 10 mei binnenkomen. Ik heb mn desire icm Vodafone BSW100 besteld op 12 april bij Studentmobiel en begin nu wel een beetje ongeduldig te worden, hoop dat het ook echt 10 mei wordt en niet wéér uitgesteld.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:15:
Het is de laatste dagen erg stil in dit topic rond studentmobiel/gsmwijzer. Volgens het laatste bericht van hun zouden de Desire's 10 mei binnenkomen. Ik heb mn desire icm Vodafone BSW100 besteld op 12 april bij Studentmobiel en begin nu wel een beetje ongeduldig te worden, hoop dat het ook echt 10 mei wordt en niet wéér uitgesteld.
Ik wacht al vanaf 5 april ;). Ik word alleen een beetje onrustig van het nieuws rondom nieuw vulkaanas vanuit IJsland, gezien ze niet weten hoe het verder daarmee gaat lopen. Voorlopig blijft het gelukkig rond die omgeving (IJsland, Schotland, Ierland), al zal je zien dat daar de mobieltjes vandaan moeten komen ofzo ;).

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 13:10
thys schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 21:10:
Heeft iemand die bij de online winkel van belcompany besteld heeft en voor afhalen gekozen heeft zijn telefoon ook al daadwerkelijk in ontvangst mogen nemen? Ik kreeg afgelopen donderdag een mailtje dat het toestel verstuurd zou zijn maar deze heeft het filiaal nog steeds niet bereikt.
Ikke, ik heb vorige week donder een mailtje gekregen en ben de zaterdag na koninginnedag naar de BC geweest om te vragen of hij er was. Was toch in de buurt en de medewerker die ik goed ken had hem net een uurtje binnen. Wel viel hem op dat ze mij niet konden bellen. Omdat alleen mijn nieuwe nummer bij hun bekend was. Dus ik had geluk dat ik zelf actie ondernam.

• coob
Gisteren gsmwijzer aan de telefoon gehad en ze hopen de 10e een nieuwe lading te krijgen. Kon ie niet garanderen. Kennis van me is dinsdag naar belcompagnie geweest en kreeg vandaag telefoon dat ie hem op kon halen. Stapte ook over naar VF.

Verwijderd

Ik heb de 27e mijn desire besteld bij een abonnement verlenging op hi.nl. Toen stond er dat de levertijd 2-5 dagen zou zijn, maar op de site staat nu 10-15 dagen.. Hi klantenservice kan weinig zinnigs zeggen over de eventuele leverdatum. Iemand iets gehoord van hi.nl of inmiddels zijn Desire ontvangen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 16:57:
Ik heb de 27e mijn desire besteld bij een abonnement verlenging op hi.nl. Toen stond er dat de levertijd 2-5 dagen zou zijn, maar op de site staat nu 10-15 dagen.. Hi klantenservice kan weinig zinnigs zeggen over de eventuele leverdatum. Iemand iets gehoord van hi.nl of inmiddels zijn Desire ontvangen?
Nope ik heb precies hetzelfde, hopen dat het bij die 10-15 dagen blijft:S

• boratnl
BigDrummer1 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 11:38:
[...]
Misschien nog een tip: de Pricewatch geeft ook een overzicht bij welke abbonementen je een gratis Desire krijgt. Echter, volgens mij zijn kortingen niet inbegrepen in de Pricewatch.
Volgens mij ook, de abo's in de pricewatch lijken mij vaak neit de goedkooste terwijl ze wel bovenaan verschijnen.

• pokkuhlag
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-10 07:36
Sjowhan schreef op maandag 03 mei 2010 @ 08:20:
Ben benieuwd wanneer ik mijn telefoon kan verwachten. Op 26 april de HTC Desire besteld ism verlenging Hi bij BelCompany (online). Lees dat sommigen hier wel een mail gekregen hebben dat de uitlevering gaat gebeuren..
Ik heb ook bij belcompany een verlenging aangevraagd voor t-mobile icm desire zilver.
Ik heb op de 27ste besteld, 28ste bevestiging van order en sindsdien niks meer van gehoord.
Vandaag maar een mailtje gestuurd voor status update. Kreeg jij je mail over weinig voorraad automatisch?

• mOTiVe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10-2024
Op dit moment is de Desire bij de 'goedkope' webshops nogal overpriced (vandaar dat er nog een Wii of navi vanaf kan). Je kunt bij Vodafone zelf ook al de Desire voor 0 euro krijgen bij een BSW200 abonnement.
Zag in Haarlem ook een vaag kopietje van een aanbieding gelijk aan de webshop dus loop daar eens binnen zou ik zeggen.

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Iemand ervaring hiermee?

Bel+SMS+Web 450 voor 27,50.. 2 jaar lang.. Kan ook kiezen voor HD2.

https://directsales.vodafone.nl/personeelsaanbieding

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:05
26e besteld via T-mobile en morgen komt de koerier langs. Ik heb mijn inziens zeer goedkoop toestel kunnen krijgen.

1 jaar verlenging relax 25+web&walk standaard

bijbetaling Desire brown 90 euro

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-11 16:38
Via telefoon of in winkel? Aangezien je zelf al zei dat online 130 euro bijlappen is.
Weet je toevallig ook of flex verlenging mogelijk is met nieuw toestel?
Ik ga de Desire ook halen over een maand, ben benieuwd of de prijzen dat wat verder gedaald zijn. :)

• coob
Eerste en laatste keer dat ik een mobieltje via inet bestel. Wacht nu al vanaf 9 april terwijl een kennis van me dinsdag belcompany binnen liep en hem gisteren opgehaald heeft. Ik heb hem net voor het eerst even vast gehouden.

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:35
pokkuhlag schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:11:
[...]

Ik heb ook bij belcompany een verlenging aangevraagd voor t-mobile icm desire zilver.
Ik heb op de 27ste besteld, 28ste bevestiging van order en sindsdien niks meer van gehoord.
Vandaag maar een mailtje gestuurd voor status update. Kreeg jij je mail over weinig voorraad automatisch?
Op mail kan je (helaas) lang blijven wachten, ze zijn daar niet heel rap :F
Er komt pas weer een mail aan wanneer de order daadwerkelijk wordt opgepakt; ik heb maandag nog gebeld, en daar zeiden ze dat volgende week (dus week van 10-17 mei) er weer toestellen binnenkomen, zodat ze daarna de order gaan uitleveren.
Ik wacht dus maar rustig af; wel lastig dat de oude telefoon steeds meer kuren begint te vertonen, maar zo is het helaas nou eenmaal even..

http://specs.tweak.to/5253

• Phusebox
  • Nu online
Hmm irritant die TNT post, woensdag is een pakketje naar mij toe verstuurd, en het gaat morgen pas afgeleverd worden. Leuk dat er een feestdag tussenzit en de postbezorgers niet werken, maar leggen ze dan meteen de hele logistiek stil?

Verwijderd

Ik heb zojuist via internet mijn abo verlengd, waarna mijn G1 zal worden vervangen door de Desire. De levertijd is echter wel een maand, aangezien dit toestel in heel NL zo'n beetje op is en omdat er een verbeterde versie gaat aankomen waar de kinderziekten uit zijn. Geen probleem, ik had toch pas verwacht dat ik eind juni pas mocht verlengen.

• Phusebox
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:32:
... omdat er een verbeterde versie gaat aankomen waar de kinderziekten uit zijn.
Wie heeft je dit fabeltje wijs gemaakt?

• coob
En als je belcompany binnen stapt kun je em waarschijnlijk zo meenemen.

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:41:
[...]

Wie heeft je dit fabeltje wijs gemaakt?
De verkoper. Leek mij ook al een vreemd verhaal, maar goed. Feit blijft dat ze nergens meer te krijgen zijn

• surfing john
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:30
via internet bij Belcompany:

Zilveren uitvoering, GRATIS
i.c.m. Vodafone Bel+Sms+Web 150 2jr
eerste 12 maanden van 29,50 voor 14,75 p/mnd
actie geldig t/m 9-5

helaas niet op voorraad, volgende week verwachten ze weer voldoende toestellen binnen te krijgen

• Nicozo
  • Laatst online: 18-12-2022
Hier word ik dus echt ziek van.
Zojuist WEER vodafone aan de lijn gehad. Nadat ik al meerdere keren ook direct naar GLS heb gebeld.

Woensdag 21 april belletje gehad dat Desire eindelijk leverbaar was. Gelijk doorverlengd dus.
Werd mij toen gelijk verteld dat het toestel direct leverbaar was, en dat ik hem dus nog die week wel binnen zou krijgen.. Dat was dus niet het geval, dus nam ik maandag 24 april weer contact op. Toen stond mijn bestelling opeens op back-up order. Maar afgelopen maandag 3 mei kregen ze weer een nieuwe lading binnen van 500 Desire's en daar zou die tussen zitten. Dus ik nummer van GLS gekregen om via hun te kijken of er een pakketje op mijn postcode bijzat(Waarom werkt vodafone in godsnaam niet met een orderstatus en moet ik elke keer weer mijn postcode doorgeven?)
Inmiddels dus ook al 3x naar GLS gebeld, omdat je daar tenminste direct iemand aan de lijn krijgt.
Zojuist dus nog maar een keer naar 1200 gebeld, en die meneer wist mij te vertellen dat ze a.s maandag 10 mei weer 1000 nieuwe Desire's binnen kregen, en dat hij WAARSCHIJNLIJK wel in die lading erbij zou zitten.
En dan zou ik hem rond vrijdag/zaterdag binnen krijgen. Want als hun 'm maandag binnenkrijgen is het nogal moeilijk om hem dinsdags al op de post te doen zodat ik hem woensdag gewoon in huis heb..

Wat een $%*! service zeg..

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-11 22:45

Syzzer

Prutser

hopiconjo schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 23:44:
26e besteld via T-mobile en morgen komt de koerier langs. Ik heb mijn inziens zeer goedkoop toestel kunnen krijgen.

1 jaar verlenging relax 25+web&walk standaard

bijbetaling Desire brown 90 euro
Dat is zeker goedkoop. Ik moet 99 bijlappen bij een relax 25 + wnw plus (verlenging via site). Blijkbaar hebben ze op jou al meer verdiend dan op mij ;)

• funkiej
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-11 16:21
Nicozo schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:23:
Zojuist WEER vodafone aan de lijn gehad. Nadat ik al meerdere keren ook direct naar GLS heb gebeld.

Woensdag 21 april belletje gehad dat Desire eindelijk leverbaar was. Gelijk doorverlengd dus.
Werd mij toen gelijk verteld dat het toestel direct leverbaar was, en dat ik hem dus nog die week wel binnen zou krijgen.. Dat was dus niet het geval, dus nam ik maandag 24 april weer contact op. Toen stond mijn bestelling opeens op back-up order. Maar afgelopen maandag 3 mei kregen ze weer een nieuwe lading binnen van 500 Desire's en daar zou die tussen zitten. Dus ik nummer van GLS gekregen om via hun te kijken of er een pakketje op mijn postcode bijzat(Waarom werkt vodafone in godsnaam niet met een orderstatus en moet ik elke keer weer mijn postcode doorgeven?)
Inmiddels dus ook al 3x naar GLS gebeld, omdat je daar tenminste direct iemand aan de lijn krijgt.
Zojuist dus nog maar een keer naar 1200 gebeld, en die meneer wist mij te vertellen dat ze a.s maandag 10 mei weer 1000 nieuwe Desire's binnen kregen, en dat hij WAARSCHIJNLIJK wel in die lading erbij zou zitten.
En dan zou ik hem rond vrijdag/zaterdag binnen krijgen. Want als hun 'm maandag binnenkrijgen is het nogal moeilijk om hem dinsdags al op de post te doen zodat ik hem woensdag gewoon in huis heb..

Same *&#^@! here. Voel me in de zeik genomen door Vodafone.

• Sjowhan
surfing john schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:15:
via internet bij Belcompany:

Zilveren uitvoering, GRATIS
i.c.m. Vodafone Bel+Sms+Web 150 2jr
eerste 12 maanden van 29,50 voor 14,75 p/mnd
actie geldig t/m 9-5

helaas niet op voorraad, volgende week verwachten ze weer voldoende toestellen binnen te krijgen
Dat is ook weer zoiets. Op de site van Belcompany staat dat de telefoon(s) op voorraad zijn, maar als het puntje bij paaltje komt, is dit niet het geval..

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:59

TheVMaster

Moderator WOS
'k hoor net dat m'n pa ook z'n 'belcompany-actie-desire' heeft ontvangen :+ Hmm....is hij nergens meer op voorraad dan? Vriend van me heeft hem vorige week bij GSMEasy besteld...'k zal eens informeren of hij hem al geleverd heeft gekregen.

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:24

Reinier

\o/

Ik heb maandag een Desire bij T-Mobile besteld, en net kon ik op de site van AMP aangeven wanneer ik hem wilde laten bezorgen. Valt me toch mee wat betreft de levertijd. Ik kon echter wel pas een bezorgdag vanaf maandag 10 mei selecteren.

• Phusebox
  • Nu online
TheVMaster schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:48:
'k hoor net dat m'n pa ook z'n 'belcompany-actie-desire' heeft ontvangen :+ Hmm....is hij nergens meer op voorraad dan? Vriend van me heeft hem vorige week bij GSMEasy besteld...'k zal eens informeren of hij hem al geleverd heeft gekregen.
Bij de meeste Belcompany winkels is hij sowieso op voorraad, alsmede ook bij pdashop.nl en gsmweb.nl voor zover ik weet.

• coob
Zei ik ook al. Een kennis kon hem van de week zo meenemen bij belcompany.

• Sjowhan
coob schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:57:
Zei ik ook al. Een kennis kon hem van de week zo meenemen bij belcompany.
Mja, maar dan praten we over de fysieke winkels. In de webshop is/zijn er dus geen telefoons op voorraad :)

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
funkiej schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:37:
[...]

Nou, dit klinkt bekend. Lees maar eens het levertijdentopic door van de HTC HD2. Dat is nog veel erger, maanden wachten zo ongeveer. Keer op keer loze beloften van vodafone, en maar wachten en wachten. Ik hoop dat dit snel voor je word opgelost...

• Kypo
  • Laatst online: 13-11 16:26
funkiej schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:37:
[...]

Ik doe mee, wordt zo al een week aan t lijntje gehouden, elke keer als ik bel gooien ze andere getallen naar m'n hoofd maar verder iets van deze beloftes waarmaken ho maar!
Beetje jammerlijk, maar niets aan te doen...
Ik wacht maandag nog af, dan bel ik vervolgens naar vodafone en als ik dan nog niets hoor wordt ik geack/depri:(

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:57
Mijn desire bruin wordt als het goed is zaterdag geleverd had hem besteld bij de fout van belcompany website.
Courier etc had gebeld en heb afspraak gemaakt nummer is ook al overgezet.
Hoop dat ze de toestellen dus wel reserveren.

• Nicozo
  • Laatst online: 18-12-2022
Rossi schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:03:
[...]

Nou, dit klinkt bekend. Lees maar eens het levertijdentopic door van de HTC HD2. Dat is nog veel erger, maanden wachten zo ongeveer. Keer op keer loze beloften van vodafone, en maar wachten en wachten. Ik hoop dat dit snel voor je word opgelost...
Hoeven ze bij mij niet te proberen. Ik annuleer 'm mooi als ik 'm na volgende week vrijdag niet binnenheb. En loop dan mooi de BC binnen en ga voor de bsw 150 2 jaar actie!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Syzzer schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:36:
[...]

Dat is zeker goedkoop. Ik moet 99 bijlappen bij een relax 25 + wnw plus (verlenging via site). Blijkbaar hebben ze op jou al meer verdiend dan op mij ;)
Als ik relax 30 + WnW voor 1 jaar verlenging kies kost de Desire nog 129,95...... mmm

• Phusebox
  • Nu online
Sjowhan schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:58:
[...]

Mja, maar dan praten we over de fysieke winkels. In de webshop is/zijn er dus geen telefoons op voorraad :)
Of je leest gewoon over mijn post heen; gsmweb en pdashop hebben ze dus wel op voorraad. En er zijn er vast nog meer.

• Kypo
  • Laatst online: 13-11 16:26
Zojuist mn bestelling bij vodafone geannuleerd, heb net met belcompany hilversum gebeld en daar hadden ze m op voorraad! Ik heb er dus gelijk een gereserveerd en kan m, doordat t 48 uur duurt voordat de bestelling bij VF geannuleerd is, zaterdag ophalen :D

HOERAAA!

Verwijderd

Hmmz rustig hier op t moment als t over GSMeasy gaat zouden ze hun foutjes aan het oplossen zijn?? Ik heb echter nog niks gehoord helaas... Ondertussen nog geen (nieuwe) mensen hier die tussen nu en 3 weken terug een HTC Desire hebben besteld bij GSMeasy en al een aflever afspraak hebben?? Hoop van jullie te horen zodat ik ze weer kan lastig vallen aan de telefoon, zo niet dan hebben ze waarscheinlijk woord gehouden en eindelijk hun besteling orders aan het orderen, en wor ik spoedig gebeld voor een aflever afspraak. Tot nu tu is me bestel status nog steeds niet op voorraad.. Hoor van jullie

Groetjes MoNT-E

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-11 13:15
Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:17:
Hmmz rustig hier op t moment als t over GSMeasy gaat zouden ze hun foutjes aan het oplossen zijn?? Ik heb echter nog niks gehoord helaas... Ondertussen nog geen (nieuwe) mensen hier die tussen nu en 3 weken terug een HTC Desire hebben besteld bij GSMeasy en al een aflever afspraak hebben?? Hoop van jullie te horen zodat ik ze weer kan lastig vallen aan de telefoon, zo niet dan hebben ze waarscheinlijk woord gehouden en eindelijk hun besteling orders aan het orderen, en wor ik spoedig gebeld voor een aflever afspraak. Tot nu tu is me bestel status nog steeds niet op voorraad.. Hoor van jullie

Groetjes MoNT-E
Jup, besteld op Koninginnedag. Maandag in behandeling genomen en ze komen hem de 11e leveren :). Dit is nog Inclusief de Wii en een Vodafone BSW 150.

03-05-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
03-05-2010 Abonnement wordt aangesloten
03-05-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
03-05-2010 1 keer gebeld, geen contact met klant
03-05-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
30-04-2010 Voorraad controle
30-04-2010 Bestelling geplaatst

Creating my own hero.

Verwijderd

Fasterinside schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:36:
[...]

Jup, besteld op Koninginnedag. Maandag in behandeling genomen en ze komen hem de 11e leveren :). Dit is nog Inclusief de Wii en een Vodafone BSW 150.

03-05-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
03-05-2010 Abonnement wordt aangesloten
03-05-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
03-05-2010 1 keer gebeld, geen contact met klant
03-05-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
30-04-2010 Voorraad controle
30-04-2010 Bestelling geplaatst
:) Van jou wist ik al dat je hem eerder als mij zou krijgen... ^^ Veel plezier ermee en nou maar hopen dat de mijne ook snel komt..

Verwijderd

Groetjes MoNT-E
Dan zal ik, na lang meelezen, ook maar eens reageren. Wellicht heb je er wat aan. Besteld dus op de 15e, eerste afspraak werd ingetrokken, vervolgens twee keer een mailtje gestuurd (eerste werd niet op gereageerd), waarna ik werd gebeld voor een nieuwe afspraak, morgen als het goed is (ik hou toch nog een klein slagje onder de arm). Inmiddels wel de bevestiging dat ik de betere voorwaarden krijg (17.25 eerste jaar, ipv de 24,50 waarvoor ik hem afsloot).

29-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
29-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
20-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
20-04-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
19-04-2010 Abonnement wordt aangesloten
15-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
15-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
15-04-2010 Voorraad controle
15-04-2010 Bestelling geplaatst

• Maistro_44
Mijn desire komt morgen (fingers crossed) van GSM Easy met Vodafone.

Heb nu nog een t-mobile abo zonder internet.
Opzegtermijn is een maand, ivm nummerbehoud is dat door GSM Easy gedaan.
Kan ik nu voor een maand nog een web-n-walk bij T-mobile nemen?

• prein2
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:27

prein2

Monument verduurzamen is leuk

hulde aan GSMweb!
ze hebben direct na binnenkomst van mijn contract het abonnement aangevraagd bij Vodafone. na goedkeuring wordt het toestel opgestuurd. Had ik nu maar meteen bij hun besteld.

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 23:18

djc

Vandaag in Amsterdam en Rotterdam naar een aantal Vodafone-winkels geweest, maar daar was ie niet meer. Hij was nog wel op voorraad bij de Belcompany op de Korte Lijnbaan, maar daar is ie 50 euro duurder dan bij Vodafone (bij de verlening van mijn abo). Dat vond ik dan weer wat overdreven. Morgen schijnt ie bij Vodafone niet meer binnen te komen, hopen dat ie begin volgende week weer komt.

Rustacean

Verwijderd

Btw ff snel vraagje tussen door, door wie wor je gebeld nadat je een bestelling hebt gedaan bij GSMeasy?
Door een bedrijf als TNT of DPD ofzoiets of door GSMeasy zelf? Grtz MoNT-E

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-11 19:22
Door AMP logistics.

• Nohead
  • Laatst online: 09-11 09:35

Nohead

PSN ID: Nohead

Nicozo schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:23:

Wat vreemd ik heb zojuist met vodafone gesproken en het vrouwtje vertelde mij dat ze zojuist te horen heeft gekregen dat de desires 12mei verwacht worden. Toen begon ze over een evt. creditering ter compensatie, maar hierover zou ik een brief krijgen. (mijn abo is begin van de maand al in gegaan, dus een compensatie is zeker niet verkeerd)

Wat vreemd is dat ik nu van Voda (net 1min geleden) een mail krijg:

06-05-2010 Ons antwoord
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail. U vraagt naar de status van uw bestelling.

Het toestel HTC Desire / Bravo is momenteel niet op voorraad. Wij krijgen dit toestel 10/05/2010 opnieuw binnen via onze leverancier.

Ik verzoek u dit af te wachten. Onze excuses voor het ongemak.

Allemaal op 1 lijn ;)

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:24

Reinier

\o/

Die bezorgen trouwens ook op zaterdag, in tegenstelling tot wat op https://www.mijnorderstatus.nl/ staat :) Dus als je een bezorgdatum moet selecteren kun je er ook voor kiezen om teruggebeld te worden, vervolgens kun je eventueel een zaterdag met de bezorger afspreken.

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:45
Morgen dus de Desire + Wii binnen :D
Ik heb vandaag gsmeasy nog een mail gestuurd en 2 uur erna was het pakket opeens klaargemaakt :P
Op die mail heb ik trouwens geen reactie gekregen.

06-05-2010 Pakket is klaargemaakt
29-04-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
29-04-2010 Abonnement wordt aangesloten
29-04-2010 Voorraad controle
29-04-2010 Bestelling geplaatst

• surfing john
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:30
straks naar de BC (Gouda) voor de zilveren uitvoering icm de Vodafone aanbieding, gewoon op voorraad daar, nu even elders een sd kaartje van 16GB zien te scoren, zal niet meevallen in het dorp Gouda (dorpsprijzen) maakt het nog wat uit welk merk? en dan vanavond over naar het andere forum.

• Maistro_44
Bij GSM Easy/AMP logistics kun je 's avonds laten bezorgen (alleen niet op vrij/zat avond), op zaterdag overdag kan ook en je kunt zelfs een ander adres opgeven waar je bent (werk bijv.). Echt SUPER geregeld.

Verwijderd

Kut GSMeasy mag die HTC Desire ergens laten waar de zon niet schijnt net de BC in geweest hiero binnen 5 min ston ik weer buiten met een Desire in me handen.. Suc6 jongens met wachten hiero ik ga met met Desire spelen..

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 07-05-2010 08:54 . Reden: Aanhef/groet/dank niet nodig... ]

• mOTiVe
  • Laatst online: 03-10-2024
Scheelt je toch die Wii waar je op zat te wachten..

Wie is nu als eerste (of is het als laatste?) aan de beurt? Ik wacht vanaf 18-04..

[ Voor 9% gewijzigd door mOTiVe op 07-05-2010 00:07 ]

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-11 11:07

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Nou ik krijg ook geen reactie meer van GSMEasy. De vraag waarom andere klanten de telefoon eerder krijgen terwijl deze hem later hebben besteld is blijkbaar lastig te onderbouwen.

Ik wacht nu al sinds 20-04....

20-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
20-04-2010 Voorraad controle
20-04-2010 Bestelling geplaatst

Net maar weer eens gemaild naar GSMeasy, op deze manier krijgen ze een paar slechte shopreviews. :(

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-10 08:28
Ik heb zo het idee dat als je dreigt met een negatieve shopreview, ze allicht wel zullen reageren..! >:)

• Blackeagle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-04 23:07
06-05-2010 Aflevertijdstip is bekend, zie onderaan deze pagina voor een datum en tijdsindicatie.
06-05-2010 Aflevertijdstip wordt aangemaakt
06-05-2010 Tijdvak bekend
28-04-2010 Abonnement wordt aangesloten
28-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
28-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
27-04-2010 Voorraad controle
27-04-2010 Bestelling geplaatst
Wij komen uw pakket afleveren op 07-05-10 tussen 09:50 en 12:5

Ik denk dat ik gewoon geluk heb :)
Vanmiddag dus lekker spelen met m'n nieuwe speeltje.

Hulde aan GSMEasy *O* *O*

Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 16:02
Nummerportering is afgekeurd :( ben dus erg benieuwd hoe of wat verder.....

Join the club

• Sjowhan
Powermage schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:52:
Nummerportering is afgekeurd :( ben dus erg benieuwd hoe of wat verder.....
Is er ook een reden achter? te lang voor de daadwerkelijke overgang?

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-11 13:24
Ik wacht al vanaf 18 april op mijn Desire. Besteld bij gsmwijzer.nl. De levering is al 3 keer uitgesteld. Ik reken er maar niet op dat ik 'm volgende week heb..
Heeft iemand al überhaupt een Desire via gsmwijzer mogen ontvangen???

• Maistro_44
Ladies and Gentlemen....WE'VE GOT HIM!!!!
GSM Easy, 10-4 besteld, 7-5 gekregen....
Zie jullie in het andere topic.

[ Voor 3% gewijzigd door Maistro_44 op 07-05-2010 11:18 ]

• coob
smartje74 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:41:
Ik wacht al vanaf 18 april op mijn Desire. Besteld bij gsmwijzer.nl. De levering is al 3 keer uitgesteld. Ik reken er maar niet op dat ik 'm volgende week heb..
Heeft iemand al überhaupt een Desire via gsmwijzer mogen ontvangen???
Ik wacht al vanaf 9 april op gsmwijzer.

• smartje74
coob schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:38:
[...]

Mooi verhaal is dat. Wel lekker van iedereen 400+ eurootjes cashen en dan gewoon een maand niks leveren..

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-11 21:39
Mensen die via de BC 'actie' besteld hebben en al wel geleverd kregen (met nummerbehoud) welke factuurnummers zijn dat? Ikzelf heb 2408 en kreeg vorige week woensdag een mailtje dat de order (weer) in behandeling is genomen.

Schiet niet echt op, zeker omdat ik van T-Mobile naar T-Mobile ga

Komoot

• Blackeagle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-04 23:07
Blackeagle schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 08:30:
06-05-2010 Aflevertijdstip is bekend, zie onderaan deze pagina voor een datum en tijdsindicatie.
28-04-2010 Abonnement wordt aangesloten
28-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
28-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
Wij komen uw pakket afleveren op 07-05-10 tussen 09:50 en 12:5

Ik denk dat ik gewoon geluk heb :)
Vanmiddag dus lekker spelen met m'n nieuwe speeltje.

Hulde aan GSMEasy *O* *O*
Woehoe, ik heb 'm binnen.

Maar.......
Ik kan nog niet bellen en heb geen bereik, zeker nog even wachten op het "aansluiten"?

Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:57
Waus26 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:46:
Mensen die via de BC 'actie' besteld hebben en al wel geleverd kregen (met nummerbehoud) welke factuurnummers zijn dat? Ikzelf heb 2408 en kreeg vorige week woensdag een mailtje dat de order (weer) in behandeling is genomen.

Schiet niet echt op, zeker omdat ik van T-Mobile naar T-Mobile ga
2342 hier met nummerbehoud van Vodafone prepaid naar Tmobile verwacht mijn mobiel morgen heb al afspraak gemaakt met koerier.

Verwijderd

En hij is binnen. Ligt op de oplader. De Wii ook. Lang wachten, maar ik ben tevreden.

Nu naar het accessoires-topic.

Verwijderd

Ligt het nou aan mij of zijn de abbo van rondde 20/25 euro met gratis desire bijna niet meer te vinden? Tijdje geleden waren die er nog wel maar als ik mag verlengen heb ik weer pech. :(

• Flix83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-10 14:26
gvd. hij is weer vertraagd bij studentmobiel. tot eind mei!!!!!!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 09:46
Ik kreeg van Simshop eenzelfde melding, eind mei duurt nog zo lang!

PVoutput

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-10 01:20

Tom Yam

(>'.')>

Vannacht bestelling gedaan, vanochtend het papierwerk op de mail gedaan, nu afwachten of dat oke is en kijken of mn nummerportering ook goed gaat. Ben benieuwd wanneer het pakketje binnenkomt.

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Verwijderd

Iemand al van hi.nl gehoord wanneer zij weer Desire's kunnen leveren?

• smartje74
Flix83 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:51:
gvd. hij is weer vertraagd bij studentmobiel. tot eind mei!!!!!!
Dan is het wachten totdat ik mailtje krijg van gsmwijzer met de zelfde mededeling... Dat wordt dan uitstel voor de 4e keer.

• coob
Gvd. Hoe gaat dat als je nu annuleert? Kun je dan meteen daarna een shop binnen wandelen en er daar een halen? Ik ga van t-mobile naar vf. Of moet dan eerst de aanvraag uit de computer gehaald worden?

Verwijderd

quote]coob schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:38:
[...]

[/quote]

Ik wacht ook al vanaf 6 april op gsmwijzer.
Ik heb eerst een mail ontvangen dat het waarschijnlijk 4 mei zou worden. Daarna via telefonisch contact gemeld dat het 10 mei wordt. Als het nu weer uitgesteld word ga ik kijken of ik nog kan annuleren.

Weet iemand of dat nog kan als nummerbehoud al is goedgekeurd ? Ik ga van Hi naar Vodafone.

• Sjrd83
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-11 21:33
Die van mij is ook vandaag bezorgd door GSMeasy. Abonnement gaat alleen pas 11 mei in :S. Kon waarschijnlijk niet anders met nummerbehoud.

Succes allemaal..tot in andere topic.

• coob
Net met gsmwijzer gebeld en daar vertellen ze me dat annuleren zeer moeilijk wordt ivm nummerbehoud. Contract is ook al rond bij VF. Ze verwachten maandag nog steeds een klein aantal toestellen. En hij leek me niet echt een lulverhaal op te hangen.

• smartje74
Zo, net geannuleerd bij gsmwijzer...ga niet 6 weken wachten op een bestelling!

• coob
Los toestel?

• smartje74

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Groetjes MoNT-E
Check dit:
07-05-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
14-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
14-04-2010 Voorraad controle
14-04-2010 Orderbevestiging verzonden
14-04-2010 Bestelling geplaatst

Het kan dus nog erger. Vorige week werd ik gebeld om een afspraak te maken voor de levering en nu krijg ik een melding dat het toestel niet op voorraad is!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:45
Ik heb vanmiddag de bezorger aan de deur gehad en heeft de Desire + Wii keurig afgeleverd, alleen vond ik de doos wel enorm groot.. De doos zat voor nog geen kwart gevuld, en beide dozen van de apparaten hadden dus best wel veel bewegingsruimte. Nu neem ik aan dat de bezorgdienst er een stuk netter mee omgaat dan de tnt, maar toch. Maar het is allemaal heelhuids en netjes hier aangekomen. De desire hangt aan de stroom, dus kan daar waarschijnlijk vanavond pas mee spelen :P.
29-4 besteld en vandaag in huis, al met al topservice van gsmeasy, al vind ik het niet netjes hoe het gegaan is tov de klanten die al veel eerder besteld is...
Het is zo gegaan en niet anders, ik mag door naar het volgende topic :*) .

• Nowad
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-08 21:40
als reactie op coaster_chris z'n post in andere topic:
Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:34:
Heeft iemand toevallig zijn Desire Silver bij Belcompany besteld? De telefoons waren binnen en ondertussen alweer weg. Je zou denken dat je dan toch voorrang zou krijgen. |:(
Ik wacht al sinds st. Juttemes op dat graf bedrijf!

[Edit: Excuses, daar moest ik zijn idd :+ ]
ik heb hem daar ook besteld, ze zijn nooit weg geweest of wat ook maar, ze hadden ze helemaal niet op voorraad, bleek foutje te zijn op de site, ik heb maandag gebeld en toen kreeg ik dat te horen

tevens heb ik vandaag nogmaals gebeld en ik heb doorgekregen hem maandag of dinsdag te ontvangen, hier ga ik dus vanuit...
beetje slecht dat zoiets kan voorkomen bij zo'n bedrijf :( (die naar mijn ervaring altijd wel goede service levert)

• boratnl
smartje74 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:46:
[...]

Mooi verhaal is dat. Wel lekker van iedereen 400+ eurootjes cashen en dan gewoon een maand niks leveren..
Ik zeg terugboeken! Als dat nog kan tenminste.

• Sjowhan
Yiha. Zojuist mailtjes gehad dat mijn abonnement is goedgekeurd (vond het al zo vreemd dat ik een Hi25 online abo had?) en dat vanavond de koeriersdienst contact met me opneemt.
Als ik mazzel heb, heb ik maandag mijn telefoon binnen :D.
26-04 besteld bij Belcompany. Zou mijn korte 'shopreview er misschien mee te maken hebben? :+

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-11 19:22
Mini-me schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:19:
[...]

Check dit:
07-05-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
14-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
14-04-2010 Voorraad controle
14-04-2010 Orderbevestiging verzonden
14-04-2010 Bestelling geplaatst

Het kan dus nog erger. Vorige week werd ik gebeld om een afspraak te maken voor de levering en nu krijg ik een melding dat het toestel niet op voorraad is!
Nu hoop ik dat mij dat ook niet overkomt! 11-05 zal ik het weten! 8)

• TTommie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:54

TTommie

Het leven is een pijpkaneel...

joris1989 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 18:27:
[...]

Nu hoop ik dat mij dat ook niet overkomt! 11-05 zal ik het weten! 8)
Reken er maar wel op. GSMeasy zou morgen langskomen met de telefoon. 2 keer hebben ze het bevestigd. Krijg je een *****-mailtje met niet op voorraad. In plaats van dat ze je even bellen. Hier kweek je nou onbegrip mee.

Nou maar weer afwachten wanneer ze contact opnemen. Ik ben hier niet over te spreken.

Mr. T.

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:21
27-04-2010 1 keer gebeld, geen contact met klant

bij mij geen probleem zo te zien. Pakket is klaargemaakt staat er ^^

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

03-05-2010 Nummerportering nog niet goedgekeurd voor de voorkeursdatum
13-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
13-04-2010 Voorraad controle
13-04-2010 Bestelling geplaatst

Wij komen uw pakket afleveren op 07-05-10 tussen 14:15 en 16:30

En de desire + wii zijn in huis (Wii is al verkocht 8) ).
Op naar het andere topic.

Succes voor diegenen die nog wachten op hun geweldige toestel

Pagina: 1 ... 49 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.