Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Mcctje schreef op donderdag 29 april 2010 @ 23:53:
[...]
En kan het ook zijn dat GSMwijzer en StudentMobiel van dezelfde winkel zijn zeg maar?
Lay-Out ziet een beetje hetzelfde uit en de prijzen zijn ook precies hetzelfde.
Ja, die zijn inderdaad van dezelfde winkel: Websend B.V.

Voor wat het waard is: Ik heb m'n order bij GSMWijzer geannuleerd en heb vrijdag een Desire bij de BelCompany gehaald. Qua kosten was het bij BC in totaal 24 euro duurder...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 18:37:
[...]

True. Maar je zou toch verwachten dat een provider ze boven iedereen op voorraad heeft.

Hoe kan gsmeasy eigenlijk een wii erbij doen en een toestel en de tarieven van vodafone? Wat verdienen ze er dan nog op? Dat kan nooit veel zijn toch....

Knap hoor. Seriously.
Misschien verkopen ze je (persoons)gegevens door aan een commercieel bedrijf voor een leuk bedrag......

• OrangePower
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-01-2022
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 18:37:
[...]

Hoe kan gsmeasy eigenlijk een wii erbij doen en een toestel en de tarieven van vodafone? Wat verdienen ze er dan nog op? Dat kan nooit veel zijn toch....

Knap hoor. Seriously.
goede vraag.. mooie dealtje met nintendo misschien?..

• OrangePower
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 19:50:
[...]

Misschien verkopen ze je (persoons)gegevens door aan een commercieel bedrijf voor een leuk bedrag......
lijkt me niet, zo'n Wii kost 229 euro, denk niet dat een bedrijf 229 per persoongegeven gaat wegleggen.. daarnaast lijkt het me niet dat GSMeasy het riskeert om dit soort praktijken uit te halen..

Verwijderd

OrangePower schreef op zondag 02 mei 2010 @ 19:55:
[...]

lijkt me niet, zo'n Wii kost 229 euro, denk niet dat een bedrijf 229 per persoongegeven gaat wegleggen.. daarnaast lijkt het me niet dat GSMeasy het riskeert om dit soort praktijken uit te halen..
Ik ga er ook niet vanuit, was niet direct een serieuze opmerking.....

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-11 12:14

sphere

Debian abuser

Cadezo schreef op zondag 02 mei 2010 @ 19:45:
Voor wat het waard is: Ik heb m'n order bij GSMWijzer geannuleerd en heb vrijdag een Desire bij de BelCompany gehaald. Qua kosten was het bij BC in totaal 24 euro duurder...
Waar zit die 24 eu hem dan in? Het toestel is bij beiden gratis...

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• Cadezo
  • Niet online
sphere schreef op zondag 02 mei 2010 @ 21:20:
[...]
Waar zit die 24 eu hem dan in? Het toestel is bij beiden gratis...
Bij GSMWijzer waren de maandkosten een euro goedkoper... Zal trouwens best kunnen komen, doordat ik bij GSMWijzer al een eeuwigheid (5 weken) geleden heb besteld, toen waren er waarschijnlijk andere acties o.i.d.

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:35
Ben benieuwd wanneer ik mijn telefoon kan verwachten. Op 26 april de HTC Desire besteld ism verlenging Hi bij BelCompany (online). Lees dat sommigen hier wel een mail gekregen hebben dat de uitlevering gaat gebeuren..

http://specs.tweak.to/5253

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
OrangePower schreef op zondag 02 mei 2010 @ 19:55:
[...]

een wii kost voor een inkoper / wederverkoper echt geen 229,- ;)

Verwijderd

Zijn er vandaag alweer mensen die via GSMeasy de HTC Desire bestel hebben tussen nu en 2 weken terug en ondertussen al een aflever afspraak, of hem al in huis hebben??

Mijn bestel status staat nog steeds op NIET VOORRAADIG!! terwijl mij afgelopen donderdag al is verteld dat GSMeasy de HTC Desire alweer op voorraad heeft.. Waarom bellen die basterds dan niet... ik begin beetje chagerijnig van te worden... Nah tel tot 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1, 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1... pffff rust..

Hehehe hoor van jullie,

[ Voor 0% gewijzigd door Ginz op 04-05-2010 14:47 . Reden: Aanhef/groet/dank niet nodig... ]

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:21
je kunt ze vandaag toch even bellen? of online met ze chatten?

• hasseldonk
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-02 18:56
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:04:
Zijn er vandaag alweer mensen die via GSMeasy de HTC Desire bestel hebben tussen nu en 2 weken terug en ondertussen al een aflever afspraak, of hem al in huis hebben??

Mijn bestel status staat nog steeds op NIET VOORRAADIG!! terwijl mij afgelopen donderdag al is verteld dat GSMeasy de HTC Desire alweer op voorraad heeft.. Waarom bellen die basterds dan niet... ik begin beetje chagerijnig van te worden... Nah tel tot 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1, 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1... pffff rust..

Hehehe hoor van jullie,

MoNT-E
Ik heb hetzelfde gevoel, 16 april besteld en nog niets gehoord. Terwijl je hier leest dat sommigen op dezelfde dag al antwoord krijgen. Ik ga er vanuit dat het deze week lukt..... :?
Lukt het je om te wachten tot morgen?

Verwijderd

Ik wacht vandaag nog even af omdat Koninginnendag en t weekend er net tussen zat maar als ik morgen nog niks gehoor heb bel ik morgen middag zeker weer even.. Ik bel me alleen helemaal suf met die mensen en elke keer zeggen ze jah "u wordt zo spoedig mogenlijk terug gebeld voor een aflever afspraak" Heb ik al 3x gehoord ofzo. Morgen als ik bel gewoon proberen om een aflever afspraak temaken met ze als ik hun bel. Jullie horen tussen nu en morgen avond van me ^

[ Voor 1% gewijzigd door Ginz op 04-05-2010 14:36 . Reden: Aanhef/groet/dank niet nodig... ]

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:14
Ik wacht al vanaf 9 april! 10 mei krijgt gsmwijzer weer toestellen. Ik ga nu niet meer annuleren want dan wacht ik weer op nummerportering.

• LogiZ5500
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:51
hasseldonk schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:15:
[...]

Ik heb hetzelfde gevoel, 16 april besteld en nog niets gehoord. Terwijl je hier leest dat sommigen op dezelfde dag al antwoord krijgen. Ik ga er vanuit dat het deze week lukt..... :?
Lukt het je om te wachten tot morgen?
29-04-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
29-04-2010 Abonnement wordt aangesloten
29-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
29-04-2010 1 keer gebeld, geen contact met klant
29-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
14-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
14-04-2010 Voorraad controle
14-04-2010 Bestelling geplaats

Bij GSMeasy besteld.
Duurt dus al een hele poos, maar zaterdag mag ik hem toch eindelijk in ontvangst nemen.
Moet nog even wachten op een definitieve tijd, deze wordt vrijdag in de avond pas gemaild.

Ik heb trouwens ook nog de Wii actie.

• prein2
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:27

prein2

Monument verduurzamen is leuk

same here, wacht ook nog steeds. Donderdagochtend gebeld, ze zouden me donderdagmiddag bellen voor een bezorgafspraak.. ik wacht ook vandaag nog af, anders lijk ik zo ongeduldig :D

12e en 19e besteld bij GSMeasy.

Verwijderd

shameete schreef op maandag 03 mei 2010 @ 08:30:
[...]

een wii kost voor een inkoper / wederverkoper echt geen 229,- ;)
Trust me, netto zit er nog geen 10% winst op die dingen. Het fabeltje dat er veel winst gemaakt wordt door de winkels kun je direct uit het raam gooien. Schrijf je in bij de KvK en kijk eens rond bij wat distributeurs zou ik zeggen. Vandaar mijn vraag: hoe worden dergelijke dingen gedaan. Het klopt van geen kanten, en als het wel klopt, dan wil ik weleens weten hoe. OF nintendo heeft een paar BVtjes opgericht in NL die zich in de telco zijn gaan begeven. Lijkt me een mogelijkheid. Niet waarschijnlijk, maar commerciele belangen wegen natuurlijk zwaar.

Het is een beetje zoals met het hele lenen en bank/hypotheek gebeuren: het kan niet, en dat merken we nu zo langzamerhand ook wel in de economie. Dus.... hoe doen bedrijven dit geintje, en kan het uberhaupt wel, of laten ze een boel leveranciers berooid achter? Ben daar erg benieuwd naar.

Misschien dat er daarom op jaarbasis zo gigantisch veel ondernemers failliet gaan.... :/ ?

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:24

Reinier

\o/

Ik heb net naar T-Mobile gebeld maar daar kunnen ze blijkbaar geen aanbod doen dat beter is dan als je online voor contractverlenging kiest. Jammer, maar ik heb hem toch maar besteld (Relax 35 met W&W Plus, voor €43,90 per maand, toestel voor €59,95). Er stond niets over een eventuele lange levertijd bij.

• Sjrd83
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-11 21:33
Besteld bij GSMeasy: Ik had hem al eerder besteld, maar door wijzigingen in de order is er steeds een nieuwe aangemaakt. 16-04 is de oorspronkelijke besteldatum
Datum: Status:
03-05-2010 Abonnement wordt aangesloten
29-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
27-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
27-04-2010 Voorraad controle
27-04-2010 Orderbevestiging verzonden
27-04-2010 Bestelling geplaatst
Wij komen uw pakket afleveren op 07-05-10 tussen en
Ik vind de service trouwens erg goed. Ze reageren heel snel op mail. Ze geven toe dat er door een fout in het systeem andere/nieuwe orders eerst uitgeleverd zijn.

Ik krijg de mijne als het goed is dus vrijdag :D :9

Verwijderd

Sjrd83 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:33:
Ik vind de service trouwens erg goed. Ze reageren heel snel op mail. Ze geven toe dat er door een fout in het systeem andere/nieuwe orders eerst uitgeleverd zijn.
Als je minimaal 2 tot 5 dagen moet wachten op reactie via mail, (ik krijg zelfs op sommige mails niet eens reactie ook al vraag ik daarom) Niet bepaald snel maar ben blij vvoor jou dat het wel zo snel ging/gaat.
Hoop ook vandaag nog gebeld te worden..

[ Voor 1% gewijzigd door Ginz op 04-05-2010 14:36 . Reden: Aanhef/groet/dank niet nodig... ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:36
Crap crap crap; klote Hi. Hebben ze mijn aanvraag voor nummerbehoud WEER afgekeurd. GRRRRR heb nu zel al 12 keer moeten bellen met zowel Hi als Vodafone. Daar gaat mijn hoop op een Desire voor deze week.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:28
Phusebox schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:01:
Crap crap crap; klote Hi. Hebben ze mijn aanvraag voor nummerbehoud WEER afgekeurd. GRRRRR heb nu zel al 12 keer moeten bellen met zowel Hi als Vodafone. Daar gaat mijn hoop op een Desire voor deze week.
Waarom worden zulke dingen trouwens afgekeurd? Ik ga namelijk ook overstappen van Hi naar Vodafone en dan kan ik me er event alvast op voorbereiden ofzo

n.a.

• prein2

prein2

ok, net toch gsmeasy weer gebeld.
"nee sorry, nog steeds niet op voorraad, we verwachten ze deze week"
maar afgelopen donderdag zeiden jullie dat hij zsm aangeloten zou worden
"oh, nou dat was dan niet correct, ze zijn nog steeds niet op voorraad, en inderdaad er zijn al mensen eerder uitgeleverd, foutje, moet kunnen"

eind van de week verwachten ze mijn toestel binnen, dan gaan ze dan nummerbehoud aanvragen en heb ik hem dus eind volgende week (hemelvaart), dus begin over twee weken (meer dan een maand later!)

• wie niet
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-11 11:18
Ik zit eraan te denken om een toestel los te kopen, zijn ze in dat geval ook moeilijk te krijgen? En weet ook iemand toevallig wat de prijzen zijn bij de saturn, mediamarkt o.i.d.? Alvast bedankt

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:15
wie niet schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:08:
Ik zit eraan te denken om een toestel los te kopen, zijn ze in dat geval ook moeilijk te krijgen? En weet ook iemand toevallig wat de prijzen zijn bij de saturn, mediamarkt o.i.d.? Alvast bedankt
Mediamarkt was een aantal weken terug €449.

• Phusebox
arjen9551 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:07:
[...]

Waarom worden zulke dingen trouwens afgekeurd? Ik ga namelijk ook overstappen van Hi naar Vodafone en dan kan ik me er event alvast op voorbereiden ofzo
Omdat eerst Hi de foute datum doorgaf aan vodafone, toen vodafone aan hi, toen weer omgekeerd etc etc. En inmiddels heb ik er als nog-niet klant van Vodafone inmiddels 80 minuten helpdesk opzitten... Begint goed zullen we maar zeggen.

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:28
Phusebox schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:16:
[...]

Omdat eerst Hi de foute datum doorgaf aan vodafone, toen vodafone aan hi, toen weer omgekeerd etc etc. En inmiddels heb ik er als nog-niet klant van Vodafone inmiddels 80 minuten helpdesk opzitten... Begint goed zullen we maar zeggen.
Ah ok, Hi kan dus zeg maar niet weigeren je nummer vrij te geven?

n.a.

• Phusebox
arjen9551 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:18:
[...]

Ah ok, Hi kan dus zeg maar niet weigeren je nummer vrij te geven?
Nee dat mogen ze niet. Maar ze maken het er niet makkelijker op.

En gsmweb werkt ook niet mee; Vodafone zegt dat gsmweb gewoon de dealerlijn kan bellen zodat ze kunnen bevestigen dat mijn aanvraag akkoord is.Gsmweb weigert dat blijkbaar en houdt vast aan hun onfaalbare computersysteem waarop een melding moet binnenkomen. Dit gebeurt echter niet omdat vodafone dit reeds HAD gedaan, maar niet bij Gsmweb is doorgekomen.

Beide partijen houden hun poot stijf, vodafone zegt Gsmweb kan ons bellen, gsmweb zegt; wij bellen niet dat vodafone ons maar wat laat weten.

Ondertussen ben je als consument de dupe, lekker geregeld daar bij beide bedrijven. Helaas zit ik nu 12 maanden vast aan Vodafone, maar als gsmweb mijn probleem vandaag niet oppakt was het voor mij in ieder geval de laatste keer dat ik daar bestel. Gelukkig was dit mede een proeforder om te kijken hoe het daar gaat, aangezien we zakelijke toestellen nodig hebben binnenkort. Die bestellen we dus fijn maar ergens anders.

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 03-05-2010 14:28 ]

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 08:59

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Hehehe hoor van jullie,

MoNT-E
03-05-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
03-05-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
01-05-2010 Voorraad controle
01-05-2010 Bestelling geplaatst

Zaterdag besteld (1 mei, mocht 4 maanden vantevoren verlengen/overstappen en mijn huidige contract loopt 1 sept af), en ik ben vanochtend al gebeld, ik verbaasde me behoorlijk. Omdat nummerportering een week duurt konden ze hem "pas" volgende week dinsdag bezorgen. Wel apart dat er zo'n groot verschil zit tussen bestellingen/responstijd.

Verwijderd

Een tijdje geleden de Desire besteld op HI met 130 euro bijbetaling, maar denk dat ik hem ga annuleren. De levertijd wordt langer en langer en ik zag op gsmweb de desire staan met BSW 200 en 137 euro bijbetaling. Daar heb je ook nog de eerste 6 maanden 50% korting dus denk dat ik hem daar maar bestel.

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:37:
Een tijdje geleden de Desire besteld op HI met 130 euro bijbetaling, maar denk dat ik hem ga annuleren. De levertijd wordt langer en langer en ik zag op gsmweb de desire staan met BSW 200 en 137 euro bijbetaling. Daar heb je ook nog de eerste 6 maanden 50% korting dus denk dat ik hem daar maar bestel.
Wie zegt dat gsmweb hem op voorraad heeft? Tegen mij roepen ze ook al een week dat ze me terug zullen bellen, dus ik zou niet al te snel vertrouwen op wat ze zeggen.

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:44:
[...]

Wie zegt dat gsmweb hem op voorraad heeft? Tegen mij roepen ze ook al een week dat ze me terug zullen bellen, dus ik zou niet al te snel vertrouwen op wat ze zeggen.
Nee klopt ik moet waarschijnlijk toch wachten maar dat is ook zo bij Hi. En de aanbieding van vodafone is gewoon beter dan die van Hi dus de keuze is snel gemaakt.

• prein2

prein2

en mij wordt vandaag dus doodleuk verteld dat de fouten in het systeem opgelost zijn en dat ik een van de eerste ben die een toestel krijg.
ik ben er klaar mee, heb mijn bestelling geannuleerd. heel jammer van GSMeasy

• Marbo
  • Laatst online: 09-11 18:46
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:37:
... ik zag op gsmweb de desire staan met BSW 200 en 137 euro bijbetaling. Daar heb je ook nog de eerste 6 maanden 50% korting dus denk dat ik hem daar maar bestel.
Goede aanbieding zeg!

• Nicozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-12-2022
Zojuist vodafone weer aan de lijn gehad waar mijn toestel blijft (Ik wacht namelijk ook al 2 weken)
De man aan de lijn wist mij te vertellen dat ze vandaag een batch hebben binnengekregen en dat ze in de loop van de week worden verstuurd!

Dit is dus bij vodafone zelf en niet via gsmeasy o.i.d!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 09:54
Net gebeld dat mijn bestelling bij GSMeasy over een kwartier wordt afgeleverd. Vodafone bsw 150, HTC desire en WII voor €83 met nummerbehoud. Zal zo meteen een update doen of alles correct is afgehandeld.

Besteld op vrijdag 23 april.

PSN: IS_DJ

• Reflector
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:42
Nicozo schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:12:
Zojuist vodafone weer aan de lijn gehad waar mijn toestel blijft (Ik wacht namelijk ook al 2 weken)
De man aan de lijn wist mij te vertellen dat ze vandaag een batch hebben binnengekregen en dat ze in de loop van de week worden verstuurd!

Dit is dus bij vodafone zelf en niet via gsmeasy o.i.d!
Toen ik belde zeiden ze zelfs dat ie al verstuurd was. Erg geloofwaardig is die helpdesk niet....

Verwijderd

Heb vanmiddag, 3 mei 2010, contact gehad met de klantenservice van Vodafone. Wacht inmiddels ook bijna twee weken op de HTC Desire. Volgens hun gegevens komt de volgende voorraad pas a.s. maandag 10 mei bij Vodafone binnen. Ik heb hun voorgesteld voor een tegoedkoming. Mijn abonnemenstkosten van mei worden gecrediteerd.

Misschien een idee voor iedereen die nog steeds wachten op de HTC Desire rechstreeks via Vodafone om ook een tegoedkoming te vragen.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-10 21:18

shameblaster

BB4E^Cons

Zou hem morgen ontvangen :(
Krijg net een sms van gsm easy dat mijn bestelling nog niet is goed gekeurd door de nummer portering
Dus morgen gaat hem niet worden :(

2010-05-03 16:23 NBBH Nummerbehoud nog niet goedgekeurd, voorkeursdatum vervallen.

[ Voor 21% gewijzigd door shameblaster op 03-05-2010 16:29 ]

Cons:::BB4E

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 13:10
Ik geloof dat de Wii's niet meer worden geleverd bij een nieuwe Vodafone abonnement. Dat is wel jammer, had ik een Desire en de rest van de familie een Wii :D

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-11 19:22
idd, de actie is van de site! Yes, nog op tijd besteld! ^_^ Ik ben benieuwd of mijn nummerportering dan doorgaat... Heb er iig nog niks van gehoord( 28-04 besteld)

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Heb al contact met ze gehad (binnen 1min antwoord terug per mail _/-\o_ )
Nummerbehoud is nog niet goedgekeurd cq in behandeling (konigingendag zat er tussen)
Alles blijft nu voor mij staan en de gsm blijft gereserveerd liggen + de wii.
Zodrda de portering rond is wordt ik direct gebeld voor een nieuwe afspraak te maken.

Hopelijk rijdt AMP logistics op 5 mei rond :D

• zipme
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 23:49
shameblaster schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:28:
Zou hem morgen ontvangen :(
Krijg net een sms van gsm easy dat mijn bestelling nog niet is goed gekeurd door de nummer portering
Dus morgen gaat hem niet worden :(

2010-05-03 16:23 NBBH Nummerbehoud nog niet goedgekeurd, voorkeursdatum vervallen.
wat kan hier nou fout mee gaan? of is je abonnement pas over 4 maanden vrij?
bij mij staat op dit moment :

03-05-2010 Pakket is klaargemaakt
28-04-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
27-04-2010 Abonnement wordt aangesloten
27-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
27-04-2010 1 keer gebeld, geen contact met klant
27-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
13-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
12-04-2010 Voorraad controle
12-04-2010 Bestelling geplaatst

En heb een mail ontvangen dat ze morgen zeker komen.. dus wellicht heb ik geluk :D

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-11 16:26
Vodafone loopt wel lekker rond te gillen met hoeveelheden desires die ze binnen krijgen:( vrijdag 2 weken terug gebeld door vodafone. Ik kreeg toen een aanbod icm de desire, toen gevraagd hoeveel ze er hadden liggen. Dit bleken er toen 200 te zijn, ik was nummer 104 op de lijst. Afgelopen donderdag gebeld om te vragen hoe het met mijn bestelling staat, toen kreeg ik te horen dat ik nummer 195 was en er 400 op voorraad waren, en dat ik ivm de het weekend en qday hem maandag of dinsdag binnenkreeg. Vanochtend nog geen belletje gehad dus ik dacht, ik bel weer even op. Kreeg ik vandaag te horen dat ik in de backorder sta en dat er vandaag 500 binnen zijn gekomen :|

Ik ga zo maar weer is even bellen, kijken of ze nu weer wat anders zeggen!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

zipme schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:01:
[...]

wat kan hier nou fout mee gaan? of is je abonnement pas over 4 maanden vrij?
bij mij staat op dit moment :

27-04-2010 1 keer gebeld, geen contact met klant
13-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
12-04-2010 Voorraad controle
12-04-2010 Bestelling geplaatst

En heb een mail ontvangen dat ze morgen zeker komen.. dus wellicht heb ik geluk :D
Weet ik niet is nog in behandeling bij provider ( kga van kpn -> vodafone)
''Aanvraag is nog in behandeling bij het netwerk"
Van welk netwerk ga jij dan?

03-05-2010 Nummerportering nog niet goedgekeurd voor de voorkeursdatum
13-04-2010 Voorraad controle
13-04-2010 Bestelling geplaatst

Verwijderd

Mdehoog schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:11:
Vodafone loopt wel lekker rond te gillen met hoeveelheden desires die ze binnen krijgen:( vrijdag 2 weken terug gebeld door vodafone. Ik kreeg toen een aanbod icm de desire, toen gevraagd hoeveel ze er hadden liggen. Dit bleken er toen 200 te zijn, ik was nummer 104 op de lijst. Afgelopen donderdag gebeld om te vragen hoe het met mijn bestelling staat, toen kreeg ik te horen dat ik nummer 195 was en er 400 op voorraad waren, en dat ik ivm de het weekend en qday hem maandag of dinsdag binnenkreeg. Vanochtend nog geen belletje gehad dus ik dacht, ik bel weer even op. Kreeg ik vandaag te horen dat ik in de backorder sta en dat er vandaag 500 binnen zijn gekomen :|

Ik ga zo maar weer is even bellen, kijken of ze nu weer wat anders zeggen!
Vanmiddag gebeld en kreeg de mededeling dat de voorraad 10 mei pas komt!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:23
Ik heb um gekocht bij pdashop
http://www.pdashop.nl/product/91189/htc-desire-silver.html

volgende dag in huis (Y)

• Fasterinside
  • Laatst online: 13-11 13:15
Op Koninginnedag besteld, dus daar zat het weekend nog bij in. Vanmorgen al gebeld voor een afspraak! A.S Dinsdag wordt 'ie geleverd icm een Vodafone BSW 150 en een Wii :)

03-05-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproke
03-05-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
03-05-2010 1 keer gebeld, geen contact met klant
03-05-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
30-04-2010 Voorraad controle
30-04-2010 Bestelling geplaatst

[ Voor 7% gewijzigd door Fasterinside op 03-05-2010 18:01 . Reden: Nummerportering ]

Creating my own hero.

• zipme
shameblaster schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:13:
[...]

Weet ik niet is nog in behandeling bij provider ( kga van kpn -> vodafone)
''Aanvraag is nog in behandeling bij het netwerk"
Van welk netwerk ga jij dan?

03-05-2010 Nummerportering nog niet goedgekeurd voor de voorkeursdatum
13-04-2010 Voorraad controle
13-04-2010 Bestelling geplaatst
Ik ga van HI (KPN) naar Vodafone beetje raar dat het bij jou nog niet gelukt is dan...

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

zipme schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:29:
[...]

Ik ga van HI (KPN) naar Vodafone beetje raar dat het bij jou nog niet gelukt is dan...
Ja inderdaad zeg 8)7
Morgen maar even afwachten dan en eventueel contact opnemen

[ Voor 5% gewijzigd door shameblaster op 03-05-2010 18:49 ]

Verwijderd

Hehehe hoor van jullie,

MoNT-E
29-04-2010 Aflevertijdstip is bekend, zie onderaan deze pagina voor een datum en tijdsindicatie.
29-04-2010 Aflevertijdstip wordt aangemaakt
29-04-2010 Tijdvak bekend
29-04-2010 Pakket is klaargemaakt
27-04-2010 Order in behandeling bij netwerk
23-04-2010 Abonnement wordt aangesloten
22-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
22-04-2010 1 keer gebeld, geen contact met klant
22-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
22-04-2010 Voorraad controle
22-04-2010 Bestelling geplaatst

Wij komen uw pakket afleveren op 03-05-10 tussen 18:00 en 20:10

Heb het pakket inmiddels mogen ontvangen, Desire hangt aan de lader, nu nog 3 uur geduld hebben...
Zou mijn pakket eerst op 29-04-2010 mogen ontvangen, maar dit ging niet door in verband met problemen met nummerportering...., ik mag in ieder geval niet klagen, succes hier op het forum, hopelijk wordt de rest spoedig uitgeleverd!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 09:54
Bij mij is alles afgeleverd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de "Brown" versie eigenlijk wel mooi vindt. Verder de Kinderen erg blij gemaakt met de WII .... wordt waarschijnlijk de hele avond bowlen, schermen en skydiven....maar alles is dus netjes afgehandeld door GSMeasy.

HIj wordt nu geladen....maar ga nu het Topic opzoeken met de accesoires voor de Desire. Ik wil namelijk wel iets van een beschermhoesje en screenprotector...Just in case!

PSN: IS_DJ

Verwijderd

Sarcastisch of? :?

• Matt_E
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-09 11:36
Hier mijn status, wel raar hoe hun reserveringssysteem in elkaar zit. Hoe kan er nu geen voorraad zijn en wel ondertussen worden (nieuwe) bestellingen uitgeleverd.

Bij mij is het iig rond!

Datum: ` Status:
03-05-2010 Tijdvak bekend
26-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
26-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
25-04-2010 Voorraad controle
25-04-2010 Bestelling geplaatst

Wij komen uw pakket afleveren op 04-05-10 tussen 08:50 en 11:50

• OrangePower
Matt_E schreef op maandag 03 mei 2010 @ 21:33:
Hier mijn status, wel raar hoe hun reserveringssysteem in elkaar zit. Hoe kan er nu geen voorraad zijn en wel ondertussen worden (nieuwe) bestellingen uitgeleverd.
ik heb voor mijn bestelling te hebben geplaatst hier contact met ze over gehad en heb begrepen dat zij een telefoon reserveren als er een afspraak voor levering is gemaakt, maar als de bestelling dan om eoa reden niet doorgaat komt er weer een telefoon vrij in voorraad, welke dan weer te bestellen is voor een nieuwe klant.

maw ze hebben dus altijd een soort 'zwevende voorraad' met de htc desire omdat ie zo hard loopt..

Verwijderd

Morgen maar weer eens met GSMeasy bellen dat ze inderdaad easy zijn met het uitleveren van GSM's die volgends hun niet op voorraad zijn. Kan toch niet dat ze mij vertellen dat de HTC Desire niet op voorraad is terwijl ik hier allemaal verhalen lees van mensen die hem later als mij besteld hebben en eerder in huis. Morgen mischien maar eens tijd om een beetje boos te worden als ze me weer afpimpelen aan de telefoon. Want met dat foutje dat we paar keer mensen die later besteld hebben eerder uitleveren want daar trap ik niet nog een keer in. En met het verhaal dat ie niet op voorraad is ook niet meer heb ondertussen aardig de pissed in en zullen ze morgen te horen krijgen ook. Ik hou jullie op de hoogte morgen wat hun reactie zal zijn lekker slapen mensen.

[ Voor 1% gewijzigd door Ginz op 04-05-2010 14:35 . Reden: Aanhef/groet/dank niet nodig... ]

Verwijderd

Klein puntje......

De vulkaan van IJsland heeft weer as gespuwd, voorlopig is morgen tot aan de middag alleen het luchtruim boven Ierland dicht.....

Benieuwd of er weer webwinkels met deze smoes aankomen....

• mOTiVe
  • Laatst online: 03-10-2024
Vandaag in een van die pulpkrantjes te lezen dat GSMEasy een actie heeft met de Desire. Gratis bij alle 2-jaar BSW-abonnementen van Vodafone. Voor degene die geen Wii zou willen kan dus zijn bestelling annuleren en een nieuwe inschieten. 10 tegen 1 heb je je toestel dan ook nog eerder in huis!

De actie staat overigens nog niet op de site..

De waarde van de Wii is overigens geen 229 euro, eerder 170 euro retail. Als je er een stuk of 1000 in een keer besteld dan krijg je daar gerust nog een hele hoop korting op. Dat Nintendo en de andere consolebouwers slechts weinig tot geen winst maken op die dingen betekent niet dat de winkeliers er niet een flink percentage op nemen. Mijn schatting is dat bij een dergelijke order de kostprijs rond de 100 euro ligt. En die 100 euro kun je dus nu weer krijgen aan extra korting op je toestel.

19-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
18-04-2010 Voorraad controle
18-04-2010 Bestelling geplaatst

[ Voor 37% gewijzigd door mOTiVe op 04-05-2010 08:30 ]

• Sjowhan
Vandaag/Vanmiddag maar weer naar BelCompany bellen over de status. Wat dat betreft weet ik voor de volgende keer dat ik niet bij BelCompany moet gaan bestellen. Ze zijn zo verschrikkelijk slecht qua communicatie naar de klant toe..

[ Voor 3% gewijzigd door Sjowhan op 04-05-2010 08:39 ]

Verwijderd

Sjowhan schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 08:39:
Vandaag/Vanmiddag maar weer naar BelCompany bellen over de status. Wat dat betreft weet ik voor de volgende keer dat ik niet bij BelCompany moet gaan bestellen. Ze zijn zo verschrikkelijk slecht qua communicatie naar de klant toe..
Totdat de BC gaat uitleveren, dan krijg je opeens mailtjes en zelfs een smsje. Of wacht, misschien was dat allemaal wel de koerier... Ik heb in ieder geval mijn Desire op mijn buro liggen en verlaat dit topic dus.

• OrangePower
mOTiVe schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 08:24:
Vandaag in een van die pulpkrantjes te lezen dat GSMEasy een actie heeft met de Desire. Gratis bij alle 2-jaar BSW-abonnementen van Vodafone. Voor degene die geen Wii zou willen kan dus zijn bestelling annuleren en een nieuwe inschieten. 10 tegen 1 heb je je toestel dan ook nog eerder in huis!
welk krantje?? wil die aanbieding ook wel even zien/lezen.. kun je m niet ff inscannen ofzo.. zie idd niks op de site

-edit- ik zie in spits wel een GSMWEB advertentie staan met de desire gratis op alle BSW.. denk dat je die bedoelde

[ Voor 10% gewijzigd door OrangePower op 04-05-2010 09:55 ]

• zipme
12-04 besteld
04-05 geleverd

Zo net mijn Desire en de wii in ontvangst genomen! De pin automaat werkte niet (of hij was hem gewoon vergeten) dus ik moest een een uitdraaimaken van mijn afschrift (lang leve telebankieren)

Overgens laatst hadden we het hier over de SD kaart.. Er zit dus een 4Gb SD kaartje bij met een 2tje er op.. dus class 2 en geen class 6.. maar voor normale opslag maakt dat niet uit :D

Veel geluk met jullie bestellingen!

[ Voor 3% gewijzigd door zipme op 04-05-2010 11:04 ]

• prein2

prein2

heeft gsmweb ook een bestelstatus pagina? ik heb inmiddels bij hun besteld en ben benieuwd hoe lang zij er over gaan doen..

• mOTiVe
prein2 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:22:
heeft gsmweb ook een bestelstatus pagina? ik heb inmiddels bij hun besteld en ben benieuwd hoe lang zij er over gaan doen..
Ja, je hebt een link gekregen in de bevestigingsmail.

De aanbieding waar ik het over had was inderdaad bij GSMweb.. Mijn fout! Nu de Wii actie af is verwacht ik dat GSMEasy overigens ook zal zakken met de prijzen.

Afbeeldingslocatie: http://img9.imageshack.us/img9/3594/gsmweb.png

[ Voor 11% gewijzigd door mOTiVe op 04-05-2010 11:00 ]

Verwijderd

Gisterochtend GSMeasy een e-mail gestuurd (dacht laat ik dat nog maar eens proberen, maar zoals jullie wel kunnen raden 24 uur later nog geen reactie) Straks op me werk nog maar eens e-mail checken. Als ik dan nog geen reactie heb dan bel ik ze. Hoop dat ze dan eens goed nieuws voor me hebben en zoniet dan wil ik dan wel eens een baas/chef spreken bij hun. Ik vin het prima om 2 a 3 weken tewachten op een product als ze van tevoren een duidelijke reden aangeven, maar mijn reden is product niet op voorraad terwijl ik hier lees dat er vrolijk Desire's worden uitgeleverd aan klanten en mij via de telefoon zelfs herhaaldelijk is verteld dat GSMeasy de Desire weer op voorraad heeft. Tsjah dan is in mijn ogen niet de goede manier van handelen. Nog 2 a 3 uurtjes wachten dan lezen jullie hier het vervolg van mijn verhaal.

Btw prein2 laat me weten hoe t bij gsmweb gaat als die een stuk sneller zijn anuleer ik ook, en ben lid van de consumentenbond zit er nog ff over tedenken om die een belletje tedoen.

Anywayz tot zo met t vervolg van mijn GSMeasy verhaal..

[ Voor 0% gewijzigd door Ginz op 04-05-2010 14:35 . Reden: Aanhef/groet/dank niet nodig... ]

• Phusebox
mOTiVe schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:58:
[...]

Ja, je hebt een link gekregen in de bevestigingsmail.

De aanbieding waar ik het over had was inderdaad bij GSMweb.. Mijn fout! Nu de Wii actie af is verwacht ik dat GSMEasy overigens ook zal zakken met de prijzen.

[afbeelding]
Ehm gsmweb heeft echt geen bestelstatus pagina hoor.

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

[quote]Ivm met een landelijke storing is het niet mogelijk om 1 eurocent te pinnen. Wij vragen u een recent bankafschrift te tonen. Mvg, AMP logistics[/quote]
Voor de mensen die vandaag een belcompany toestel thuis verwachten. Even een bankafschrift uitprinten dus. Het zou zonde zijn als je toestel wordt gewijgerd omdat je geen afschrift kan laten zien.

Storing is weer voorbij, je kan weer pinnen.

Afbeeldingslocatie: http://i302.photobucket.com/albums/nn112/kaasaanfiets/bob/IMG_2203.jpg

Mensen ik wens jullie hier nog veel plezier ik verhuis mij heel hard naar het Desire topic :o

Dit is een desire van de "gratis" Belcompany actie.

[ Voor 29% gewijzigd door kaasaanfiets op 04-05-2010 12:05 ]

• Matt_E
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-09 11:36
25-4 mijn bestelling geplaatst bij GSMEasy. Zojuist is de koerier alles komen brengen. Ik vind het toch allemaal netjes gegaan, desondanks allerlei tegenberichten hier op het forum. De Pin was idd stuk, daarvoor werd ik al netjes gebeld, of ik even het geld contant wilde klaarleggen (had 1jr 350 van Vodafone). Ging allemaal prima. Desire ligt aan de lader en de Wii was ook netjes meegeleverd...

Ik hoorde iemand over prijsverlagingen bij GSMEasy, ben benieuwd of dat gaat gebeuren. Ik was toenstraks nog op de site en mijn keuze van 1jr BSW 350 is zelfs duurder geworden na de aktie. Deze is van 155 bijbetalen naar 159 gegaan. Oke 4 euro, is niet veel, maar iig geen verlaging...

Al met al zeer tevreden over GSMEasy. Mijn vriendin heeft het zelfde abo bij GSMWeb besteld (85 euro bijbetalen inc 8 euro porto) en daar was de afhandeling ook erg goed. Zover ik weet hebben zij al een geruime tijd gewoon voorraad.

(wel beetje vervelend dat ik na aflevering nu al 5 smsjes heb mogen ontvangen dat de pin kapot is van de koerier. mosterd na de maaltijd :D)

• BD1
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-09 13:07

BD1

Heeft er zich een wijziging voorgedaan in de Pricewatch? Want nu worden de maandelijkse kosten berekend zonder korting.

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

GSMEasy.

19-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
19-04-2010 Voorraad controle
19-04-2010 Bestelling geplaatst

En dat was het. :(

[ Voor 3% gewijzigd door NG op 04-05-2010 12:31 ]

Verwijderd

Net gebeld met GSMeasy weten niet waarom me telefoon niet geleverd wordt, mannentje van de voorraad controle is ziek bel ze zo weer bullshit dat alles van 1 kerel afhangt...

• diabolofan
  • Laatst online: 13-11 08:57
NG schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:30:
GSMEasy.

19-04-2010 Voorraad controle
19-04-2010 Bestelling geplaatst

En dat was het. :(
En als je dan belt, dan kunnen ze niks anders zeggen dan "er is een fout met uitleveren gemaakt". Ga zo nog eens bellen of ze me kunnen garanderen dat ik gewoon één van de eerste ben die uitgeleverd wordt als maandag de nieuwe lading binnen komt. Als ze dat niet kunnen beloven, dan ben ik weg, bestel hem dan wel gewoon bij vodafone met die extra kortingen op het abbonement. Echt grote rotzooi dit.. :s

• hasseldonk
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-02 18:56
Rijtje komt mij bekend voor:

16-04-2010 Voorraad controle
16-04-2010 Bestelling geplaatst

Heeft toch niets met de 19-de te maken?

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-11 16:26
Bij Vodafone vandaag weer 500 binnen gekomen, ik sta op de wachtlijst nu inmiddels op nummer 294, vind het maar een vaag verhaal! Ik ga overmorgen weer gewoon bellen en vragen hoe op welk nummer ik nu sta... Ben ik dan weer omlaag gezakt ga ik zeggen dat ik al 3 keer een ander nummer heb gehoord en nog steeds geen bevestiging of hij nou verzonden is of niet. Ik heb ook al 3 keer te horen gekregen dat ik hem volgende week heb!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Nou, na weken gezeik bij de Vodafone klantenservice (rare uitspraken dat bestelling niet mogelijk was, terwijl het toestel gewoon niet op voorraad was), ben ik toch even verder gaan kijken.

GSMEasy had het over een termijn van 10 werkdagen bij nieuwe bestellingen.

Vervolgens zie ik dat pdashop.nl de toestellen direct leverbaar op voorraad hebben.

Abonnement verlengd en de afspraak met de koerier is voor donderdag ochtend gemaakt!

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• prein2

prein2

Geachte heer ,

We hebben uw contract mobiele-telefonie vandaag retour ontvangen, waarvoor onze dank. GSMWEB.NL streeft ernaar alle aanvragen binnen 1 dag te verwerken en te verzenden. Als uw abonnement geaktiveerd is sturen wij u een email met daarin de verzendgegevens en een barcode waarmee u de zending kunt tracen bij TNT Post. Bewaar deze mail goed! Indien u geen mail ontvangt dan is uw aanvraag nog niet geaktiveerd op het netwerk en is uw pakket nog niet onderweg.

Indien uw aanvraag een verlenging zonder toestel betreft ontvangt u geen barcode. U ontvangt dan een brief met gegevens over uw verlenging.

LET OP: dit is een ontvangstbevestiging van uw contract. Indien er vanuit onze kant nog vragen of onduidelijkheden zijn dan ontvangt u daar bericht over.
met het nummerbehoud zal het wel even duren voordat ik hem ga krijgen, jammer dat ze geen status updates hebben. nu moet ik ze bellen om te weten te komen of ze het al aangevraad hebben..

• Phusebox
prein2 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:07:
[...]

met het nummerbehoud zal het wel even duren voordat ik hem ga krijgen, jammer dat ze geen status updates hebben. nu moet ik ze bellen om te weten te komen of ze het al aangevraad hebben..
Bereid je maar alvast voor op een lastig proces...

• prein2

prein2

ach, veel erger dan GSMeasy kan het niet worden

• Phusebox
prein2 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:11:
ach, veel erger dan GSMeasy kan het niet worden
Net nu ik dit zeg heb ik gehoord dat mijn bestelling vandaag verzonden wordt, al met al heeft het dus ca. 7 werkdagen geduurd om mijn nummerbehoud door te voeren van Hi/KPN naar Vodafone.

• Reflector
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:42
Vandaag mail ontvangen van vodafone:
Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat u uw toestel nog steeds niet heeft ontvangen.

Ik begrijp dat u het vervelend vind dat u uw nieuwe toestel nog niet heeft ontvangen. Wij krijgen op 10/05/2010 weer de nieuwe levering van het toestel binnen. Als wij de nieuwe voorraad hebben ontvangen zal het toestel meteen naar u toe gestuurd worden.

Ik wil u vragen om dit af te wachten.

• Sjowhan
Zoiets heb ik vanmiddag ook ontvangen in mijn mail over mijn Belcompany-bestelling.
Wacht het dus ook een weekje af :Y

Verwijderd

Heb net z'n ongeveer 10x GSMeasy proberen terug te bellen, wil toch ff weten dat je toch niet een heel bedrijf niet kan runnen omdat 1 man ziek is lijkt me een heel sterk bullshit verhaal.. Maar blijkbaar hebben ze geen tijd om de telefoon op te nemen want krijg de hele tijd geen gehoor.. Wat geeft die krl die ik vanochtend ook nog aan.. Jah je kunt nu 2 dingen doen of wachten op een telefoontje van ons (DIE NOOIT KOMT!!!!) of je bestelling annuleren. Ik WTF jullie willen volgends mij gewoon graag dat ik m annuleer. Nah zal zo nog es ff 10x bellen kijken of ze nu wel opnemen..

Jullie horen van me grtz MoNT-E

• Fasterinside
  • Laatst online: 13-11 13:15
Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:02:
Heb net z'n ongeveer 10x GSMeasy proberen terug te bellen, wil toch ff weten dat je toch niet een heel bedrijf niet kan runnen omdat 1 man ziek is lijkt me een heel sterk bullshit verhaal.. Maar blijkbaar hebben ze geen tijd om de telefoon op te nemen want krijg de hele tijd geen gehoor.. Wat geeft die krl die ik vanochtend ook nog aan.. Jah je kunt nu 2 dingen doen of wachten op een telefoontje van ons (DIE NOOIT KOMT!!!!) of je bestelling annuleren. Ik WTF jullie willen volgends mij gewoon graag dat ik m annuleer. Nah zal zo nog es ff 10x bellen kijken of ze nu wel opnemen..

Vreemd. Ik heb zelf goede ervaringen. Alles binnen 1 werkdag afgehandeld... Ze komen de 11e langs. Raar dat het bij sommige dan zo moet lopen. Ze zullen er wel een reden voor hebben. Ik wacht je volgende reactie af ...

Creating my own hero.

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-11 19:22
Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:02:

Ik heb ze ook vaak gebeld en dan te horen gekregen dat alle medewerkers in gesprek waren. Vandaag 2x gebeld en de 2e x was het raak, moest nog wel 2 min wachten maar daarna alles goed geregeld(verzetten datum)

bekende lijstje:

29-04-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
29-04-2010 Abonnement wordt aangesloten
29-04-2010 2 keer gebeld, geen contact met klant
28-04-2010 1 keer gebeld, geen contact met klant
28-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
28-04-2010 Voorraad controle
28-04-2010 Bestelling geplaatst

Verwijderd

Net na 125x geprobeert iemand aan de lijn te krijgen iemand gesproken, ze hebben op dit moment geen HTC Desire's op voorraad zei ze. Maar verwachten volgende week weer nieuwe en gaan dan proberen die van mij uit televeren. Opzich ook weer een bullshit verhaal maar ik geef ze nu dan nog deze 1ne week en dan is mijn geduld op. Aangezien ik hier lees dat er nog steeds HTC Desire's worden uitgeleverd mischien dan maar eens tijd om de consumentenbond een belletje tedoen, als trouw lid moeten hun mischien iets voor me kunnen betekenen.
Volgende week dus weer een berichtje van me of eerder als ze me eindelijk eens terug bellen over een afleverdatum maar verwacht ik niet want zo easy zijn ze niet bij GSMeasy.. ^^

Tot volgende week en ondertussen tel ik al de Desire's die afgeleverd worden bij jullie, gewoon tussen mijn besteling door die niet op voorraad is ^^

Grtz MoNT-E

Verwijderd

Reflector schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:32:
Vandaag mail ontvangen van vodafone:

[...]
Ik HAAT Vodafone op 't moment..... :(

Verkeerde GSM geleverd (Vodafone) maar geen RMA krijgen?

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
je hebt ook kans dat je juist genaaid wordt als je zo gaat doen tegen een bedrijf. hoorde van een vriend van me die bij de belcompany werkte dat hij en zijn collega's rustig je bestelling nog een weekje achter de toonbank houden; onder het mom van "had je maar gewoon normaal moeten doen." :+

[ Voor 3% gewijzigd door stavast op 04-05-2010 16:55 ]

• Nistel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-06-2024
founz schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:54:
...

Voorlopig is alleen de bruine en zilvere versie leverbaar, welke niet mijn smaak zijn. Gelukkig komt de zwarte versie eraan (voorlopig alleen in de UK). De status is nu coming soon :*) .
Ondertussen is de Desire Black beschikbaar in de UK. Weet er iemand of deze nu nog naar Nederland/België komt? Want als dat niet lang meer duurt ga ik liever voor de zwarte dan voor een bruine of zilvere versie.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:59

TheVMaster

Moderator WOS
Ik hoor net dat m'n zwager :+ de telefoon binnen heeft ...enneh..m'n pa heeft een e-mail gehad dat de koerier contact op gaat nemen.....beide van de 'belcompany-fout' actie.

grmbl zelf heb ik een 'defecte' Desire omdat ik hem uit m'n handen liet vallen, maar gelukkig dekt m'n verzekering het....oefff...

• Moulijn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-06-2015
Moulijn schreef op donderdag 29 april 2010 @ 20:40:
[...]

Verzenddatum: 29-4-2010 (jaar-maand-dag) om 18:05 uur.
Verzendwijze: Rembours: EUR 8. Dit bedrag betaalt u aan de postbode

Nog even een weekendje wachten dus..
Gisterenu de telefoon binnen gekregen. De buurman was zo aardig de 8 euro voor te schieten en een handtekening te zetten ;-) ik verhuis naar het andere topic!

(Verzonden vanaf mijn HTC)

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Nummer portering goed gekeurd, meteen een belletje gekregen van de koerier en een afspraak gemaakt :*) :o
Wii+gsm komen mijn kant op

• diabolofan
  • Laatst online: 13-11 08:57
Vanmiddag nog een keer gebeld naar GSMEasy. Ze zijn nu de fout aan het herstellen, ze zijn nu bij 16-4-2010 kon ze me vertellen. Ik bestelde op 20-4-2010, dus er was een kansje dat ik erbij zat. Anders maandag. Hopelijk zijn dit geen loze beloften meer.

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vanmorgen om ongeveer half 10 het pakket van GSMeasy met Desire + Wii gekregen!

04-05-2010 Aflevertijdstip is bekend, zie onderaan deze pagina voor een datum en tijdsindicatie.
04-05-2010 Aflevertijdstip is bekend, zie onderaan deze pagina voor een datum en tijdsindicatie.
03-05-2010 Aflevertijdstip is bekend, zie onderaan deze pagina voor een datum en tijdsindicatie.
03-05-2010 Aflevertijdstip wordt aangemaakt
03-05-2010 Tijdvak bekend
26-04-2010 Voorraad controle
26-04-2010 Bestelling geplaatst

Wij komen uw pakket afleveren op 04-05-10 tussen 08:30 en 10:45

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:14
En GSMwijzer heeft al 3 weken niets geleverd...
Kennis van me reed gisteren naar de BC en kon daar zo een Desire meenemen voor de zelfde aanbieding als op het web.
Dus VF BSW 150, gratis en eerste 12maanden 50% korting.
En ik wacht al vanaf 9 april....

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
weet iemand of het volgende mogelijk is:

nieuw vodafone abonnement afsluiten en dan pas over 4 maanden het nummer overzetten? dus dat ik naar de winkel ga en eruit kom met één desire + abonnement.

8 mei mag ik verlengen van kpn, maar als ik dan overstap moet ik natuurlijk nog 4 maanden wachten omdat mijn abonnement pas in september afloopt. dubbele abo kosten is geen probleem.

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-11 11:07

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Nou.. ik word dus ook gek van GSMEASY....

20-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
20-04-2010 Voorraad controle
20-04-2010 Bestelling geplaatst

Vanochtend dus gemailed en gevraagd waarom de Desire nog niet geleverd is terwijl dit wel bij andere die hem later hebben besteld het geval is.... :(

Edit het stomme is dat ik vorige week 2x ben gebeld door een geheim nummer waarvan ik het idee had dat GSMEASY het was. 1x was ik te laat (Kleine naar bed brengen) en de andere keer gemist omdat ik niet thuis was... Misschien dat ik hem daardoor gewoon misloopt en ze de volgende bellen met het idee. "Die heeft pech, moet hij maar opnemen"

[ Voor 31% gewijzigd door DukeN op 04-05-2010 20:49 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

• mOTiVe
diabolofan schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 18:59:
Vanmiddag nog een keer gebeld naar GSMEasy. Ze zijn nu de fout aan het herstellen, ze zijn nu bij 16-4-2010 kon ze me vertellen. Ik bestelde op 20-4-2010, dus er was een kansje dat ik erbij zat. Anders maandag. Hopelijk zijn dit geen loze beloften meer.
Wordt dan zeker wel maandag want Mont-E was van de 12e geloof ik en zelf heb ik sinds de 18e een bestelling..

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:15
Heeft iemand die bij de online winkel van belcompany besteld heeft en voor afhalen gekozen heeft zijn telefoon ook al daadwerkelijk in ontvangst mogen nemen? Ik kreeg afgelopen donderdag een mailtje dat het toestel verstuurd zou zijn maar deze heeft het filiaal nog steeds niet bereikt.

• OrangePower
nu hebben ze weer een navigatieding gratis bij alle kpn hi telfort abonnementen.. leuk ding, maar ben toch blijer met mijn Wii (althans, nog een paar daagjes wachten en dan ben ik officieel blijer met mn Wii + Desire)..

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-11 10:19

pposthoorn

Constructeur

BC 'actie': Ik heb hem vanavond binnen gekregen :D
Op de factuur staat inderdaad €0, dus het is echt waar. Ik ben zooo blij. Iedereen succes met wachten, ik ben weg hier.
Pagina: 1 ... 48 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.