Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Zojuist bericht gehad van studentmobiel dat mijn order verzonden is. Ik had op 5 april besteld....

• miniplaat
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-07-2023
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:45:
Probeer de X10 even uit in een van de T-mobile winkels. Ik vind hem absoluut niet fijn om mee te werken, maar goed dat is natuurlijk persoonlijk....

Duurdere phone is niet altijd beter ;-)
Ik heb zelf wel de X10 verkozen boven de Desire. Qua bediening niet heel veel verschil volgens mij, Android 1.6 is totaal geen nadeel(tot nu toe dan) en de X10 ziet er ook nog eens beter uit(persoonlijke mening). Zou toch de X10 halen en niet wachten op de Desire.

Verwijderd

Ook ff gebeld met Vodafone, de levering van vandaag (500 stuks) gaat gewoon door. Volgens zijn lijstje zijn er 500 binnengekomen. Ik vraag aan hem of ze ook inderdaad zijn binnengekomen, hij zegt "kan ik niet zien hier het magazijn is in Duitsland". Ik vraag hem of hij dan wil bellen om te checken of ze inderdaad ook binnen zijn, maar dit kon hij niet doen. Kreeg van he ook te horen dat de volgende levering 18 mei was.

Volgens mij werken ze bij Vodafone allemaal langs elkaar heen, of elke afdeling maakt zijn eigen bestelling.

Mijn vertrouwen in Vodafone is deze week flink beschadigd. &@^#@&#%@$#$&^#@

Verwijderd

Ik hbeb net even gebeld met Hi en aankomende woensdag komt als het goed is, weer nieuwe levering binnen met Desire's.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:52:
Ook ff gebeld met Vodafone, de levering van vandaag (500 stuks) gaat gewoon door. Volgens zijn lijstje zijn er 500 binnengekomen. Ik vraag aan hem of ze ook inderdaad zijn binnengekomen, hij zegt "kan ik niet zien hier het magazijn is in Duitsland". Ik vraag hem of hij dan wil bellen om te checken of ze inderdaad ook binnen zijn, maar dit kon hij niet doen. Kreeg van he ook te horen dat de volgende levering 18 mei was.

Volgens mij werken ze bij Vodafone allemaal langs elkaar heen, of elke afdeling maakt zijn eigen bestelling.

Mijn vertrouwen in Vodafone is deze week flink beschadigd. &@^#@&#%@$#$&^#@
Hahahahahahaha, wat een K-Honden zijn het daar ook allemaal zeg.

Gloeiendegloeiende... no effing kidding. Ik heb zo'n zin om iemand z'n nek om te draaien daar bij Vodafone. Tegen jou is zus gezegd, en tegen mij is zo gezegd :(

Ik krijg juist weer te horen dat de toestellen NIET geleverd zijn en dat het ook niet duidelijk is wanneer ze dan wel binnenkomen. Ik heb op 23-04 het verkeerde toestel binnengekregen en NOG STEEDS is het toestel ondanks verschillende toezeggingen over levertijden etc NIET EENS bij HUN binnengekomen. Laat staan verzonden. Het zou vanaf Vodafone Duitsland moeten komen. Lekker breed gedefinieerd allemaal.

En dat het allemaal langer duurt: oké, no problem. Maar doe dan over de telefoon geen toezeggingen, stelletje kneuzen daar. Maar ja, call centers/externe partijen heh. Ik weet wel dat ik alle tijd die ik kwijt ben geweest aan het bellen met en wachten op Vodafone gewoon factureer aan ze, inclusief de gemaakte kosten voor het bellen naar hun nummers.

Ze komen gewoon hun afspraken niet na. En niet een keertje, nee KEER op KEER op KEER!!

Mijn advies: ga NIET in zee met dat !@#$%^*()*&^#$%&%$#%^&#%$ vodafone! tot ze hun zaakjes weer op orde hebben. Waar je eerst juist behandeld werd, wordt je nu gewoon aan het lijntje gehouden. Ik ben zo pissig door dit soort gel*l. Moet je een keer bij hen proberen met het betalen van de factuur...

Overigens staat de bruine desire bij hun als zwart in het systeem. De zilveren hebben ze nog nooit van gehoord en dat de zwarte pas net uitgekomen is in de UK was al helemaal niets van bekend natuurlijk. Ok, snap ik. Maar zelfs de kleuren in hun systeem kunnen ze niet goed zetten? Naja, als je medewerkers hebt welke denken dat Desire en Legend hetzelfde toestel zijn... ach, ik sta er niet vreemd meer van te kijken in elk geval.

Realiseer me ook net dat ik mijn duurdere BIS abonnement langer aan moet houden door hun fout, dus ook die kosten bereken ik door. Ik hoop dat iedereen dergelijke dingen gaat doen en dan allemaal richting de hoogste boom binnen vodafone NL sturen. Misschien dat er dan eens iemand wakker wordt. Wat een gek*t zeg :(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2010 17:44 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:54:
Nou het is dus officieel 8 juni geworden (de meeste medewerkers van vodafone hebben de LAATSTE leverdata-lijst inderdaad gekregen....

Net nog even aan de telefoon gehangen eigenlijk alleen maar om een beetje frustratie te lozen maar het blijft uiteindelijk een medewerker die ook alleen maar z'n info vanaf z'n beeldscherm of (en met geluk een actuele) lijst af kan lezen..

M'n verbazing uitgesproken over het feit dat een bedrijf als vodafone niet alleen met zulke vertagingen vergeleken met overige telecombedrijven kampt maar daarbij ook nog niet eens de moeite neemt om z'n klanten daarvan op de hoogt te stellen zonder dat deze zelf continu contact met vodafone op hoeven te nemen.

M'n klacht kan daar niet kwijt...Het probleem is intern bekend en volgens deze medewerker is er een afdeling waar je alleen schriftelijk je beklag kan doen..
Toen ik vroeg wat het nut daar dan van was aangezien het probleem intern bekend is werd me verteld dat mijn brief ''dan wel eens de druppel zou kunnen zijn''.........dus..

Nou ik geloof dat die spreekwoordelijke emmer van VF nog verre van gevuld is dus ik geen zin meer om daar nog ''een druppel'' aan te doneren...

Mén wat ben ik hier onderhand ziek van he!!
Nou, goed plan. Met zn allen toch een brief sturen en op andere fora ook oproepen hiertoe. Kunnen we ons hier organiseren. Dit is gewoon belachelijk. Ze nemen hun klanten niet serieus meer. Tenzij je het met dubbele betekenis leest, DAN klopt voorgaande zin opeens WEL weer :(

Ik wil graag weten wie de hoogste persoon is op dit moment bij Vodafone NL.

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-11 18:02
Waardeloze personen daar bij Vodafone.
Vanochtend een super aardige kerel aan de telefoon en die zei dat annuleren de beste optie was.
Ik ben er dus mee akkoord gegaan.
Abonnement is terug gezet naar zijn huidige vorm.

Nu staat er echter: 'Einde contract periode 8 Oktober 2012!'.
Dit is toch werkelijk NIET normaal. Na zo genaaid te zijn door Vodafone verlengen ze dus mijn oude abonnement met 2 jaar, waardoor ik nu niet recht heb op een ander abonnement cq. andere telefoon!

Ik bellen en bellen en krijg nu weer allemaal spook verhalen.
Die mensen daar bij Vodafone zijn blijkbaar niet geschikt of dat hele systeem daar berust zich op het alleen aantrekken van klanten en ze niet netjes te helpen bij eventuele problemen waarvan de oorzaak ook nog bij Vodafone zelf ligt!

Wat nu marktleider?

.

• Klaaz Vaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-10 20:46
10-05-2010 Nummerportering nog niet goedgekeurd voor de voorkeursdatum
04-05-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
04-05-2010 Abonnement wordt aangesloten
03-05-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
03-05-2010 1 keer gebeld, geen contact met klant
03-05-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
01-05-2010 Voorraad controle
01-05-2010 Bestelling geplaatst

En nu dan?

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 16:25
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 17:21:
Ik hbeb net even gebeld met Hi en aankomende woensdag komt als het goed is, weer nieuwe levering binnen met Desire's.
tegen mij zeiden ze vandaag dat hij morgen op de post gaat richting moi :?

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:43
die van mij is binnen, mooi op tijd. op naar het andere topic

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 08:59

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Klaaz Vaak schreef op maandag 10 mei 2010 @ 17:59:
10-05-2010 Nummerportering nog niet goedgekeurd voor de voorkeursdatum
04-05-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
04-05-2010 Abonnement wordt aangesloten
03-05-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
03-05-2010 1 keer gebeld, geen contact met klant
03-05-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
01-05-2010 Voorraad controle
01-05-2010 Bestelling geplaatst

En nu dan?
afwachten, had niet uitgemaakt trouwens, mijn "levering" voor morgen is ook zojuist geannuleerd, beetje jammer als je er een dag voor had vrij gehouden en ze mailen je vervolgens om 16.58 dat het niet doorgaat.

• Fasterinside
  • Laatst online: 10:43
Bizzarro schreef op maandag 10 mei 2010 @ 18:01:
[...]

afwachten, had niet uitgemaakt trouwens, mijn "levering" voor morgen is ook zojuist geannuleerd, beetje jammer als je er een dag voor had vrij gehouden en ze mailen je vervolgens om 16.58 dat het niet doorgaat.
Same here... Erg jammer.

Creating my own hero.

• Klaaz Vaak
Toevallig ook bij BEN?
Heb het idee dat zij de boel vertragen...

Verwijderd

Nu hebben ze blijkbaar weer een storing Vodafone in het systeem!!!

• Fasterinside
Klaaz Vaak schreef op maandag 10 mei 2010 @ 18:23:
Toevallig ook bij BEN?
Heb het idee dat zij de boel vertragen...
Nee, van KPN naar Vodafone. Maar er staat bij jou dat nummerportering niet goedgekeurd is, maar ga er maar van uit dat ze gewoon bedoelen dat er geen voorraad is. Ik ben benieuwd wanneer ze weer voorraad krijgen, ik zal ze morgen eens bellen.

Creating my own hero.

• Klaaz Vaak
Fasterinside schreef op maandag 10 mei 2010 @ 18:32:
[...]

Nee, van KPN naar Vodafone. Maar er staat bij jou dat nummerportering niet goedgekeurd is, maar ga er maar van uit dat ze gewoon bedoelen dat er geen voorraad is. Ik ben benieuwd wanneer ze weer voorraad krijgen, ik zal ze morgen eens bellen.
Wat brengt jou tot deze uitspraak?

Verwijderd

Als straks de werkelijke voorraad er is hebben we misschien wel een antiek toestel.

• rosanoa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-06-2014
djc schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:33:
Net een Vodafone-*winkel* gebeld, die dude zei dat hij hoopte dat ze donderdag weer zouden komen.
Vodafone winkel Buikslotemeerplein had ze vrijdag nog op voorraad.

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-11 19:22
Fasterinside schreef op maandag 10 mei 2010 @ 18:32:
[...]
Mooi, zou je willen laten weten wat ze je vertellen? Ik zit er deze maand 25 euro over heen, door dit telefoongedoe, 12e heb ik nieuwe bundel :P Ik ben overigens vandaag wel door een prive-nr gebeld...(en gemist) Wellicht was het GSM-easy...

• Fasterinside
Klaaz Vaak schreef op maandag 10 mei 2010 @ 18:32:
[...]

Wat brengt jou tot deze uitspraak?
Deze uitspraak brengt mij uit ervaringen van dit topic en mijn eigen ervaring. Eerst wordt er verteld dat je artikel op voorraad is, en maak je een afspraak met hun vervoersbedrijf. Een dag van tevoren krijg je te horen dat het niet op voorraad is terwijl de nummerportering al aangevraagd is. Dit gebeurt de laatste dagen telkens weer opnieuw. Vandaar mijn uitspraak.

Creating my own hero.

• Fasterinside
joris1989 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 18:38:
[...]

Mooi, zou je willen laten weten wat ze je vertellen? Ik zit er deze maand 25 euro over heen, door dit telefoongedoe, 12e heb ik nieuwe bundel :P Ik ben overigens vandaag wel door een prive-nr gebeld...(en gemist) Wellicht was het GSM-easy...
Je kan dit zien op je orderstatus, er komt dan een melding te staan dat ze je niet hebben kunnen contacteren.

Creating my own hero.

Verwijderd

Ook ik heb besteld bij GSMEasy, wat een rotbedrijf is dat zeg! Al weken geleden besteld, en dan een dag voor levering op het allerlaatste moment afzeggen. Nummerportering doorvoeren terwijl de sim nog niet geleverd is. Voor mij de allerlaatste keer dat ik bij hun besteld heb. Heb ze al betrapt op meerdere leugens, voor mij dus echt geen tweede keer meer!

Verwijderd

henidde schreef op maandag 10 mei 2010 @ 17:57:
Waardeloze personen daar bij Vodafone.
Vanochtend een super aardige kerel aan de telefoon en die zei dat annuleren de beste optie was.
Ik ben er dus mee akkoord gegaan.
Abonnement is terug gezet naar zijn huidige vorm.

Nu staat er echter: 'Einde contract periode 8 Oktober 2012!'.
Dit is toch werkelijk NIET normaal. Na zo genaaid te zijn door Vodafone verlengen ze dus mijn oude abonnement met 2 jaar, waardoor ik nu niet recht heb op een ander abonnement cq. andere telefoon!

Ik bellen en bellen en krijg nu weer allemaal spook verhalen.
Die mensen daar bij Vodafone zijn blijkbaar niet geschikt of dat hele systeem daar berust zich op het alleen aantrekken van klanten en ze niet netjes te helpen bij eventuele problemen waarvan de oorzaak ook nog bij Vodafone zelf ligt!

Wat nu marktleider?
Hoi Henidde,

Ik heb mijn contract ook vandaag geannuleerd en er gaat volgens hen 72 uur overheen voordat dit goed is doorgevoerd in hun systeem. Wacht het nog even af, misschien moeten die servers vannacht alle input nog verwerken. Wie weet is dit morgen of overmorgen gecorrigeerd.

Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag hoe je het aanpakt. Als dit de nieuwe strategie van Vodafone is dan staat ze nog wat te wachten..... Dit soort dingen kun je niet maken. Als ze me dit flikken haal ik Kassa/Radar/rechtsbijstand en alle sh*t erbij die hier verandering in kan brengen. Eens kijken wat een beetje media aandacht met ze doet.

• henidde
Dank voor je bericht.
Ik word nu al bang wat betreft het volgende..

Ik heb dus nu wel 2,5 week gebruik kunnen maken van mijn destijdse abonnement Bel+SMS+WEB 150.
Vandaag is mij abonnement weer terug gezet naar de 22,50 abonnement die ik de afgelopen 2 jaar heb gehad.

Nu vraag ik me dus af of ik die 2,5 week dat ik dus WEL op het internet heb gezeten via mijn mobiel bij die 22,50 kosten bijkomen als kosten buiten je tegoed. Dan ben ik dus echt zwaar de lul. Zal net weer iets voor Vodafone zijn.

Wat denken jullie?

.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:38:
[...]

Hoi Henidde,

Ik heb mijn contract ook vandaag geannuleerd en er gaat volgens hen 72 uur overheen voordat dit goed is doorgevoerd in hun systeem. Wacht het nog even af, misschien moeten die servers vannacht alle input nog verwerken. Wie weet is dit morgen of overmorgen gecorrigeerd.

Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag hoe je het aanpakt. Als dit de nieuwe strategie van Vodafone is dan staat ze nog wat te wachten..... Dit soort dingen kun je niet maken. Als ze me dit flikken haal ik Kassa/Radar/rechtsbijstand en alle sh*t erbij die hier verandering in kan brengen. Eens kijken wat een beetje media aandacht met ze doet.
Ik vind dat hier een schone taak ligt voor Tweakers en het media kolos waar zij eigendom van zijn. Kan best een beetje media aandacht aan gegeven worden.

Als ik het goed begrijp zijn er dus wel degelijk genoeg telefoons bij HTC beschikbaar maar heeft Vodafone een intern distributieprobleem, doen ze toezeggingen die ze niet waar kunnen maken, blijven mensen voorliegen, doen meer toezeggingen die ze niet waar kunnen maken, etc etc etc.En wanneer er dan weer telefoons geleverd worden, dan worden deze NIET naar de klanten gestuurd maar naar andere bedrijven, partners, welke deel uitmaken van de nieuwe manier van werken van vodafone. En dat alles natuurlijk onder het mom van "contractuele verplichtingen" richten die partners. En de contractuele verplichtingen richten ons dan? Hun directe klanten die via de tel rekening het meeste geld in het laatje brengen? Die worden genaaid? Waarom? Omdat wij ons niet organiseren? Hell... dat moeten we dan maar eens veranderen. Ik heb er wel geld voor over hoor zo ondertussen om dergelijke bedrijven een keer de oren te wassen.

Verwijderd

henidde schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:49:
Dank voor je bericht.
Ik word nu al bang wat betreft het volgende..

Ik heb dus nu wel 2,5 week gebruik kunnen maken van mijn destijdse abonnement Bel+SMS+WEB 150.
Vandaag is mij abonnement weer terug gezet naar de 22,50 abonnement die ik de afgelopen 2 jaar heb gehad.

Nu vraag ik me dus af of ik die 2,5 week dat ik dus WEL op het internet heb gezeten via mijn mobiel bij die 22,50 kosten bijkomen als kosten buiten je tegoed. Dan ben ik dus echt zwaar de lul. Zal net weer iets voor Vodafone zijn.

Wat denken jullie?
Ik zit in hetzelfde schuitje.... Vanavond doe ik een schietgebedje dat ze me dit niet gaan aanrekenen.

• henidde
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:04:
[...]

Ik zit in hetzelfde schuitje.... Vanavond doe ik een schietgebedje dat ze me dit niet gaan aanrekenen.
Dat zal ik ook maar doen dan. ;w
Enig idee hoe jij dit allemaal gaat oplossen?
Ga je nog wel voor een Desire? Winkel?

[ Voor 14% gewijzigd door henidde op 10-05-2010 20:09 ]

.

• stat
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-11 19:29
Hier ook van BEN naar Vodafone+Wii via GSMEasy. Ik geloof best dat die portering de oorzaak is geweest van de vertraging (met al die vrije dagen van de afgelopen weken). Nu ook het bericht gekregen over het niet in voorraad zijn.

Maar WAAR vinden jullie die mogelijkheid om te chatten bij GSMEasy? Ik zal wel gek zijn ofzo maar kan het dus totaal niet vinden op de website...

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-11 19:22
klopt, dat komt alleen te voorschijn op kantooruren op de bestelpagina... ja waarom daar? geen idee ;)

Oh en bij mij geven ze nu al aan dat het nog oneindig gaat duren: (of 11 jaar geleden al bezorgd moest worden)
Wij komen uw pakket afleveren op 99-99-99 tussen en
Of ja wanneer is het eigenlijk de 99e van 99e maand ;) Iemand nog meer dit grapje? Het stond eerder wel goed

[ Voor 58% gewijzigd door Eypo op 10-05-2010 20:23 ]

Verwijderd

De chatfunctie staat heel af en toe aan. Je kan deze vinden als je naar een telefoon gaat, en daarnaast moet je zeg maar je gegevens invullen. Hier zie je het dan bovenaan staan, al heb ik dit maar enkele keren gezien. Vandaag heb ik zelf bijna 20 minuten aan de lijn gehangen met GSMEASY, was een #$#%^&^%#$ idee dat ik dan ook nog eens 15 cent per minuut moest betalen, terwijl zij mij een kleine 8 minuten in de wacht had gezet.
Mij werd verteld dat wel de telefoon op voorraad was, maar niet de wii. Maar ze zijn dan wel weer zo slim om al mijn sim te aktiveren, terwijl ik deze nog niet in mijn bezit heb. Vind het echt schandalig hoe ze de afgelopen periode met hun klanten zijn omgegaan.

• funkiej
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:06
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:38:
[...]

Hoi Henidde,

Ik heb mijn contract ook vandaag geannuleerd en er gaat volgens hen 72 uur overheen voordat dit goed....
Grappig, tegen mij zeiden ze 48 uur 8)7 . Nu maar afwachten, heb mijne ook vandaag geannuleerd en staat nog steeds dat mijn contract t/m 2012 loopt |:( Hopelijk is het morgen afgehandeld, dan kan ik hem gelijk ophalen bij de BC 8)

• Nokian95dude
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-10 10:54

Nokian95dude

I'll be back!!

Wat een gezeik over VF. Wie zegt dat het aan hun ligt? Dan neem je een ander he? Net of je dan beter af bent!

Those you can't see are more present than you'll imagine

• mOTiVe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10-2024
Om maar weer eens een positief geluid te laten horen:
Datum: Status:
10-05-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
10-05-2010 Abonnement wordt aangesloten
10-05-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
10-05-2010 1 keer gebeld, geen contact met klant
10-05-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
19-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
18-04-2010 Voorraad controle
18-04-2010 Bestelling geplaatst

Overigens kreeg ik direct na de gemiste oproep van "GSMEasy" een SMS met een telefoonnummer om terug te bellen. Als je een gemist gesprek ziet zonder een dergelijke SMS was het vast een energiebedrijf. Jammer genoeg nog een week wachten (en onzekerheid zo lees ik). Wie weet eigenlijk waarom je tegenwoordig niet meer een SIM krijgt toegestuurd waar je tijdelijk een ander nummer op hebt staan?

• henidde
Nokian95dude schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:37:
Wat een gezeik over VF. Wie zegt dat het aan hun ligt? Dan neem je een ander he? Net of je dan beter af bent!
Wanneer ik mijn geld als het ware aan hun heb gegeven en zij leveren niks. Wie zijn fout is het dan? Als zij het niet leveren kunnen, waarom dan valse beloftes van tevoren maken en consumenten abonnementen aansmeren met toestellen die niet eens leverbaar zijn. Blij dat jij je HTC Desire al binnen hebt!

.

• Fenderman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Het is heel simpel; als vodafone mij tijdens de verkoop vertelt dat het 5 a max 10 werkdagen duurt voor het toestel bezorgd wordt en dat vorige week nog eens bevestigde toen ik voor de orderstatus belde en pas vandaag vertellen dat ze pas 8 juni kunnen leveren en alle eerdere info 'helaas verkeerd was' en men 'dat in principe had moeten weten' kun je lullen wat je wilt.
Dat ligt aan hun.

Everything is hot-swappable...if you're fast enough :-)

• prein2
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

prein2

Monument verduurzamen is leuk

ben blij dat ik vorige week dus geannuleerd heb bij GSMeasy!
mijn telefoon, besteld bij GSMweb is verstuurd. heel netjes!

• sfm
  • Laatst online: 01-11 17:43

sfm

funkiej schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:33:
[...]

Grappig, tegen mij zeiden ze 48 uur 8)7 . Nu maar afwachten, heb mijne ook vandaag geannuleerd en staat nog steeds dat mijn contract t/m 2012 loopt |:( Hopelijk is het morgen afgehandeld, dan kan ik hem gelijk ophalen bij de BC 8)
Ik zit in dezelfde situatie als jij, heb ook geannuleerd vandaag en volgens de kerel die ik gesproken heb gaat de einddatum gewoon terug naar 10 juni 2010 voor mij.....ik mag hopen dat dit wel goed gaat.

Vervolgens zou je naar 48 uur bij een andere winkel/webshop een abbo verlenging met Desire kunnen afsluiten.

Ben zeer benieuwd of Vodafone die einddatum bij ons netjes gaat terugdraaien.

• Fasterinside
Bij mij staat er overigens ook 99-99-99. Kan ik nog lang wachten haha. De chatfunctie heeft vandaag de gehele dag niet aangestaan. Staat deze morgen ook niet aan, ga ik toch maar een belletje doen.

Wat ik het vreemdste vind van de situatie is dit:

- Je besteld een telefoon, om dat als voorbeeld te nemen
- Je krijgt heel netjes heel vlug de mogelijkheid om naar eigen wens een afspraak te maken (top!)
- Je nummer wordt overgezet
- En dan is ineens de telefoon niet op voorraad, terwijl je al een leverafspraak hebt en je nummer wordt geport.

Een rare gang van zaken. Als het niet op voorraad is, oké, maar maak dat op zijn minst kenbaar op je website of laat de klant geen leverafspraak maken.

Ik wacht af...

Creating my own hero.

• Fenderman
Fasterinside schreef op maandag 10 mei 2010 @ 21:22:
Bij mij staat er overigens ook 99-99-99. Kan ik nog lang wachten haha. De chatfunctie heeft vandaag de gehele dag niet aangestaan. Staat deze morgen ook niet aan, ga ik toch maar een belletje doen.

Wat ik het vreemdste vind van de situatie is dit:

- Je besteld een telefoon, om dat als voorbeeld te nemen
- Je krijgt heel netjes heel vlug de mogelijkheid om naar eigen wens een afspraak te maken (top!)
- Je nummer wordt overgezet
- En dan is ineens de telefoon niet op voorraad, terwijl je al een leverafspraak hebt en je nummer wordt geport.

Een rare gang van zaken. Als het niet op voorraad is, oké, maar maak dat op zijn minst kenbaar op je website of laat de klant geen leverafspraak maken.

Ik wacht af...
Same here, alleen mijn einddatum was eind maart (dit jaar)....ik heb alleen langer gewacht met bestellen omdat ik niet kon kiezen :')

Ik ga woensdag in ieder geval mijn kruistocht naar het toestel vervolgen.

Verwijderd

Vodafone doet ons beloftes en komen deze niet na. Aan wie ligt dat dan?

• wouter86
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-11 18:38
Even m'n eerste post op tweakers omdat dit wel een (helaas) opvallende situatie is voor iedereen.
Bij gsmwijzer.nl besteld:
woensdag 7 april aangevraagd
donderdag 8 april contract opgestuurd
vrijdag 9 april contract ontvangen door gsmwijzer (en ingevoerd)
donderdag 15 april nummerbehoud aangevraagd (na 6 dagen/5 werkdagen!)
zaterdag 24 april mail gestuurd voor een statusupdate
dinsdag 27 april antwoord:
Naar aanleiding van uw email, kunnen wij u meedelen dat wij deze week een goedkeuring verwachten van het nummerbehoud. Het toestel wordt in de eerste week van mei verwacht. Zodra het toestel binnen is, zullen wij deze z.s.m. versturen aan u.
Uiteraard dezelfde dag VF gebeld: contract/nummerbehoud goedgekeurd, per 25 mei ga ik al over. Hierover meteen teruggemaild:
Ik heb zojuist contact gehad met Vodafone omdat ik zeker wil weten dat het nummerbehoud wordt goed gekeurd. Echter vorige week vrijdag is er al goedkeuring verleend, dus ik hoop dat dit bericht jullie zo snel mogelijk bereikt.

Op dit moment heeft Vodafone al een nieuwere actie waarbij de eerste twaalf maanden voor 14,75 per maand worden aangeboden ipv de voor mij geldende actie van 18,50 per maand. Is het nog mogelijk om van de huidige actie te profiteren?
Woensdag 28 april reactie dat ik 20 euro terug kon krijgen ter compensatie. Dezelfde dag akkoord gegaan hiermee. 2,5 uur later een automatisch bericht dat het 10 mei wordt (het bericht dat vele hebben gehad)!

Tot dusver mijn situatie. In het begin had ik verwacht dat ze pas het nummerbehoud gingen aanvragen op het moment dat ze voldoende op voorraad hadden; dit om te voorkomen dat het abonnement eerder in gaat dan het toestel geleverd kan worden. Helaas werkt dat dus niet zo, maar willen ze dit niet toegeven (?) door gewoon de status op "nummerbehoud in behandeling" te laten. Dit laatste is slechts een vermoeden.

Verwijderd

henidde schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:08:
[...]

Dat zal ik ook maar doen dan. ;w
Enig idee hoe jij dit allemaal gaat oplossen?
Ga je nog wel voor een Desire? Winkel?
Ik wacht de annulering even af, hoop dat dat in ieder geval goed gaat. Ben vandaag al een vodafone winkel binnengelopen en die vertelde mij terug te komen wanneer de verlenging geannuleerd is. Dus ik loop hopelijk uiterlijk vrijdag met een desire en een verlening van mijn abo de winkel uit.

Verwijderd

Fried schreef op maandag 10 mei 2010 @ 18:00:
[...]

tegen mij zeiden ze vandaag dat hij morgen op de post gaat richting moi :?
Wanneer heb jij besteld bij hi? Ik heb 27 april mn desire besteld en bij de status van mn bestelling staat nogsteeds dat het toestel niet op voorraad is. Hoop dat ik morgen of anders woensdag bericht van ze krijg.. Ga morgen maar weer met ze bellen! De 10 - 15 dagen levertijd die op de site staat kloppen dus ook niet echt.

Verwijderd

Als je het topic had gelezen, dan wist je dat het momenteel inderdaad aan vodafone en hun manier van toezeggingen en klantbenadering ligt ja.

Verwijderd

Fenderman schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:50:
[...]

Het is heel simpel; als vodafone mij tijdens de verkoop vertelt dat het 5 a max 10 werkdagen duurt voor het toestel bezorgd wordt en dat vorige week nog eens bevestigde toen ik voor de orderstatus belde en pas vandaag vertellen dat ze pas 8 juni kunnen leveren en alle eerdere info 'helaas verkeerd was' en men 'dat in principe had moeten weten' kun je lullen wat je wilt.
Dat ligt aan hun.
En op hun website wordt zelfs "levering binnen 24 uur" gepromoot. Dat is op zijn minst dwaling/misleiding. En dat in combinatie met de verhaaltjes die je telefonisch verteld worden. Ongelooflijk. Ik zou mijn bedrijf zo niet willen runnen. En ik ben dus ook echt nog niet klaar hiermee. Ze zouden hun ogen uit hun kop moeten schamen en ik kan me niet voorstellen dat het hogere management hier blij mee is. Wordt vervolgd...

• Trubbel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-07 16:48
Jooooo, ik zie dat sommige van jullie later dan mij besteld hebben en al wel gebeld zijn voor een afspraak?!? Ik heb sinds het plaatsen van de order helemaal niks gehoord van gsmeasy, ondanks mijn mails. Er is mij toentertijd inderdaad ook verteld dat de levertijd ongeveer 2 weken zou zijn...

Datum: Status:
21-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
21-04-2010 Voorraad controle
21-04-2010 Bestelling geplaatst

besteld bij gsmeasy dus. Betreft een nieuw nummer, dus niks geen gedoe met nummer porteringen of iets.
Vreemde gang van zaken daaro!!!

• henidde
Knap van Vodafone!
De 48 uur zijn inmiddels bijna om en nog steeds staat er einde contractdatum: '8 Oktober 2012'.
De vrouw die ik gisteren aan de lijn had was zowat boos op me omdat ik hem helemaal flipte omdat ze nu werkelijk niks goed doen. Nu moet ik hier ook weer achteraan!

'Nee hoor meneer binnen 48 uur wordt alles teruggedraaid, komt helemaal goed'.

.

Verwijderd

henidde schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 06:49:
Knap van Vodafone!
De 48 uur zijn inmiddels bijna om en nog steeds staat er einde contractdatum: '8 Oktober 2010'.
De vrouw die ik gisteren aan de lijn had was zowat boos op me omdat ik hem helemaal flipte omdat ze nu werkelijk niks goed doen. Nu moet ik hier ook weer achteraan!

'Nee hoor meneer binnen 48 uur wordt alles teruggedraaid, komt helemaal goed'.
8 Oktober 2010 is toch goed in jouw geval?

• funkiej
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 08:03:
[...]

Volgens mij ook :) Mijne moet worden terugedraaid naar december 2009 :) Hoop echt dat dat vandaag wordt afgehandeld.....Op één of andere manier ben ik toch ook weer bang dat dit ook fout gaat oid.

• henidde
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 08:03:
[...]

Sorry foutje. Er staat 8 Oktober 2012!
Het zou 2010 moeten zijn, maar dat is het niet.

Is het bij anderen al correct aangepast?

.

• funkiej
henidde schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 08:25:
[...]

Sorry foutje. Er staat 8 Oktober 2012!
Het zou 2010 moeten zijn, maar dat is het niet.

Is het bij anderen al correct aangepast?
nope, staat nog steeds 2012 bij mij :X

• henidde
funkiej schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 08:29:
[...]

nope, staat nog steeds 2012 bij mij :X
Zelfde hier. Waardeloze service.
Vandaag maar voor de zoveelste keer gaan bellen! :|

.

• rosanoa
Volgens mijn laatste telefoontje over de orderstatus van 5 minuten geleden zouden de toestellen
toch binnen zijn gekomen. Volgens de dame was er eerst onduidelijkheid over maar zijn ze er nu toch.
Of je het moet geloven is een 2e.

Ze beaamde dat het echt niet zo kan zijn dat bij 210 backorders en de levering van 500 stuks deze
nu niet uitgeleverd gaan worden. Maar ja, Hemelvaartsdag he?

Ik verwacht er niet te veel van maar misschien horen we vandaag meer. Wordt vervolgd.

• Fasterinside
rosanoa schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 08:47:
Volgens mijn laatste telefoontje over de orderstatus van 5 minuten geleden zouden de toestellen
toch binnen zijn gekomen. Volgens de dame was er eerst onduidelijkheid over maar zijn ze er nu toch.

Ze beaamde dat het echt niet zo kan zijn dat bij 210 backorders en de levering van 500 stuks deze

Ik verwacht er niet te veel van maar misschien horen we vandaag meer. Wordt vervolgd.
Is dit bij Vodafone?

Creating my own hero.

• Fenderman
rosanoa schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 08:47:

Hou nog even rekening met het verschil tussen telefonische orders (wat online winkel is) en andere, die voorraad van 500 is niet voor de online winkel, dus telefonische bestellers moeten langer wachten.

Na annuleren van mij gisteren staat mijn einddatum nu nog op 25-04-2010, dus maar even afwachten.

• henidde
Fenderman schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:16:
[...]

Hou nog even rekening met het verschil tussen telefonische orders (wat online winkel is) en andere, die voorraad van 500 is niet voor de online winkel, dus telefonische bestellers moeten langer wachten.

Na annuleren van mij gisteren staat mijn einddatum nu nog op 25-04-2010, dus maar even afwachten.
Wat vreemd dat het bij jou dan wel goed is gegaan.
Ik heb ineens 08-10-2012!

.

• Fenderman
henidde schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:19:
[...]

Wat vreemd dat het bij jou dan wel goed is gegaan.
Ik heb ineens 08-10-2010!
Ja shit!

Ik bedoelde 25-04-2012 (stomstomstom)

Nog even afwachten dus :$

• henidde
Heb net gebeld.
De kosten van het internet komen er dus WEL bij als kosten buiten het tegoed!
Wanneer je dus je abonnement hebt gewijzigd en je annuleert hem later weer dan moet je die tijd dat je gebruik hebt gemaakt van je gewijzigde abonnement dus wel betalen (internet etc.).
Echter moet dit met terugwerking later weer gecrediteerd worden.
Voor het lange wachten en voor de problemen met Vodafone heb ik nu al een bedrag van 37,50 gecrediteerd gekregen + eventuele andere kosten die er nog bij kunnen komen.

Dit is dus wel weer goed geregeld bij Vodafone, wat indirect aangeeft dat ze weten dat ze hun eigen zaakjes niet op orde hebben.
Chapeau!

Tevens werd er weer benadrukt dat de HTC Desire nog niet leverbaar is, niet eerder dan 8 Juni. Want de vrouw was zo aardig om me 37,50 aan te bieden voor al de problemen maar wou me gelijk weer een abonnement aansmeren met een HTC Desire. Dit was voor mij de reden om te beginnen over het feit dat de mobiel niet leverbaar was, waardoor zij concludeerde dat dit inderdaad het geval was.

De datum van mij blijft op 08-10-2012 staan, echter staat het in hun systeem wel goed (09-10-2010). Of dat van mij via MyVodafone nog wordt aangepast dat wist ze niet, maar in hun systeem staat het wel goed.

[ Voor 47% gewijzigd door henidde op 11-05-2010 10:07 ]

.

• funkiej
henidde schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:02:
Heb net gebeld.
Wanneer je dus je abonnement hebt gewijzigd en je annuleert hem later weer dan moet je die tijd dat je gebruik hebt gemaakt van je gewijzigde abonnement dus wel betalen (internet etc.).
Voor het lange wachten en voor de problemen met Vodafone heb ik nu al een bedrag van 37,50 gecrediteerd gekregen + eventuele andere kosten die er nog bij kunnen komen.

Dit is dus wel weer goed geregeld bij Vodafone, wat indirect aangeeft dat ze weten dat ze hun eigen zaakjes niet op orde hebben.
Chapeau!
Das dan wel netjes idd, het heeft voor mij alleen geen consequenties aangezien ik al een i'net abbo had bij mijn vodafone 27,50 :)
Oh ga zo ook even bellen of mijn verlenging ook al is teruggedraaid bij hun in het systeem :)

[ Voor 5% gewijzigd door funkiej op 11-05-2010 10:10 ]

• henidde
Das dan wel netjes idd, het heeft voor mij alleen geen consequenties aangezien ik al een i'net abbo had bij mijn vodafone 27,50 :)
Oh ga zo ook even bellen of mijn verlenging ook al is teruggedraaid bij hun in het systeem :)
Dat had ik dus ook een internet abonnement. Maar wanneer je abonnement geannuleerd wordt en terug gezet naar zijn huidige vorm dan komen die kosten er dus als extra kosten erbij.

.

• funkiej
henidde schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:11:
[...]

Dat had ik dus ook een internet abonnement. Maar wanneer je abonnement geannuleerd wordt en terug gezet naar zijn huidige vorm dan komen die kosten er dus als extra kosten erbij.
Nope, bij mij niet aangezien mij abbo december 2009 al is verlopen. Tot op heden betaal ik nog gewoon keurig per maand mijn vaste abbo-kosten. (op deze maand na dan, daar betaal ik de nieuwe bel+sms+web kosten)

• Nicozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-12-2022
Zojuist ook vodafone aan de lijn gehad.

Mijn order staat inmiddels op ''awaiting shipment'' ipv ''back-order''
Ik kon hem dus in de loop van deze week verwachten.. Zei de meneer aan de telefoon in ieder geval..

• Fenderman

De datum van mij blijft op 08-10-2012 staan, echter staat het in hun systeem wel goed (09-10-2010). Of dat van mij via MyVodafone nog wordt aangepast dat wist ze niet, maar in hun systeem staat het wel goed.
Bij mij staat nu "De einddatum van je huidige contract is kan niet worden opgehaald"

• rosanoa
Ja, bij Vodafone.
Maar ik geloof het niet tot er meer bevestiging is.

Verwijderd

Heb net gebeld.

Chapeau!

Tevens werd er weer benadrukt dat de HTC Desire nog niet leverbaar is, niet eerder dan 8 Juni. Want de vrouw was zo aardig om me 37,50 aan te bieden voor al de problemen maar wou me gelijk weer een abonnement aansmeren met een HTC Desire. Dit was voor mij de reden om te beginnen over het feit dat de mobiel niet leverbaar was, waardoor zij concludeerde dat dit inderdaad het geval was.

Ook zojuist even gebeld met VF maar deze dame vertelde mij dat je de tijd die je gebruik hebt gemaakt van je Bel+sms+web gewoon naar rato krijgt gefactureerd. In mijn geval betekent dat ik 1/3 van de normale maandelijkse kosten moet betalen van het abo wat ik gisteren geannuleerd heb.

We wachten de "duidelijke" specificatie maar eens even af......

• Fenderman
Haha morgen om half 10 heb ik er eentje. Lokaal winkeltje legt er eentje voor me apart :)

• funkiej
Fenderman schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:50:
Haha morgen om half 10 heb ik er eentje. Lokaal winkeltje legt er eentje voor me apart :)
Als je verlenging dan ook daadwerkelijk is teruggedraaid ja :)

• Fenderman
funkiej schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:53:
[...]

Als je verlenging dan ook daadwerkelijk is teruggedraaid ja :)
Mja, ik ga er even vanuit dat het lokale winkeltje anders wel even wacht met opsturen van de documenten :P

Verwijderd

Fenderman schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:16:
[...]

Belachelijk natuurlijk. DAT kan ik nergens vinden op de website waar met "levering binnen 24 uur" wordt gepronkt. En in mijn geval heeft Vodafone mij ZELF benaderd voor verlenging, daar ben ik op in gegaan, ze leveren de verkeerde foon, en dan krijg je dit hele verhaal.

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-10 08:28
Ben nog steeds benieuwd, vergis ik me soms en is het toch voordeliger bij de provider zelf?
Upquark schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:24:
Jammer voor iedereen die zo lang zit te wachten op VF, maar: loont het dan echt om bij de provider zelf te bestellen? Ik bestel eigenlijk altijd al bij sites als gsmweb e.d., en ben dan nog goedkoper uit (als in: minder bijbetalen).

Verwijderd

edit: never mind

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2010 11:21 ]

• darkstyle25
  • Laatst online: 15-05-2022
Ik krijg net een mail dat er 17 mei 2000 stuks binnenkomen..... bij VF...

Ik wordt pissiger met de minuut eerlijk gezegd.

[ Voor 32% gewijzigd door darkstyle25 op 11-05-2010 11:29 ]

• funkiej
Net nog gebeld naar VF om de status van mijn annulering op te vragen. Helaas de annulering was nog niet afgehandeld....maar ze zag wel dat deze al aangevraagd is...pffieuww.
Kan ik in ieder geval morgen middag me Desire bij de BC halen :D

• henidde
darkstyle25 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:22:

Maak daar maar 8 Juni van! :X

.

• henidde
funkiej schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:32:
Net nog gebeld naar VF om de status van mijn annulering op te vragen. Helaas de annulering was nog niet afgehandeld....maar ze zag wel dat deze al aangevraagd is...pffieuww.
Maar bij MyVodafone staat wel dat je abonnement weer terug gezet is naar zijn huidige vorm (Kijk bij Tegoed en Verbruik)?

.

• funkiej
henidde schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:33:
[...]

Maar bij MyVodafone staat wel dat je abonnement weer terug gezet is naar zijn huidige vorm (Kijk bij Tegoed en Verbruik)?
Nee, staat nog steeds bel+sms+web abbo met einddatum 2012. Aangezien er een vetraging kon zitten tussen MyVodafone en de actuele status in het systeem van VF zelf belde ik voor de zekerheid. Anders had ik de Desire zojuist even opgehaald ;)

Verwijderd

funkiej schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:36:
[...]

Nee, staat nog steeds bel+sms+web abbo met einddatum 2012. Aangezien er een vetraging kon zitten tussen MyVodafone en de actuele status in het systeem van VF zelf belde ik voor de zekerheid. Anders had ik de Desire zojuist even opgehaald ;)
Klopt! Mij werd hetzelfde verteld.

• rosanoa
darkstyle25 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:22:

Hier nog eentje. :(

Prima dat ze er nog meer verwachten maar waarom leveren ze dan niet alle oude bestellingen uit?
Nu komen ze weer met een excuus dat ze verhuisd zijn en dat daardoor de orders door elkaar
of verkeerd lopen. Controleren?? Nee, dat kunnen ze niet en dan kan je tot St. Jutt.... wachten.
Hou op toch!!
Het kan toch niet zijn dat nicoso (21-04) en nohead (28-04) hun stutus zien veranderen,
dat toolskyn (27-04) vorige week geleverd krijgt en dat wij in backorder blijven?

Zou het helpen hier in Amsterdam op het HK opheldering te vragen omtrent hun superklantviendelijkheid? })

Het is gewoon een grote rotzooi!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Net weer met GSMeasy gesproken. Er gaat vandaag een mailing de deur uit dat de HTC Desire pas eind mei leverbaar is..

• Klaaz Vaak
GSMEasy is helemaal door de voorraad heen heb ik net telefonisch vernomen.
Echt krom dat je tijdens het bestellen wel "voorraad controle" krijgt voorgeschoteld? :?

• Fenderman
funkiej schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:32:
Wanneer had jij gecancelled? Ik heb net ook gebeld om het na te gaan en om te vragen of ik nog hinder ga ondervinden als ik bij een 3e partij ga kopen morgen. Het advies was om te wachten tot morgenochtend en dan nog eens met VF te bellen voor de zekerheid, te meer omdat 3e partij winkels, zoals BC een vertraging in de systemen hebben t.o.v. VF... ofzoiets

Verwijderd

Zojuist een email ontvangen van Vodafone waarin ze bevestigen dat er gisteren 10-05-2010 een voorraad binnen is gekomen en ook meteen daarna bevestigen dat de telefoon niet op voorraad is.

Rarara.....
Hartelijk dank voor uw e-mail. U vraagt wanneer u uw nieuwe toestel ontvangt.

Wij hebben de nieuwe voorraad van de HTC Desire op 10/05/2010 ontvangen. Ik neem aan dat uw toestel erbij zit en deze binnen korte termijn naar u toegestuurd wordt. Graag wil ik u vragen nog even geduld te hebben. Helaas kunnen wij de kosten voor bijbetalen van E 60,- niet crediteren. Dit omdat de reden dat wij het toestel nog niet naar u toe hebben kunnen sturen omdat wij het toestel niet op voorraad hebben. Wel zal u van mijn collega als tegemoetkoming voor het wachten 1 maand abonnementskosten gecrediteerd krijgen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

• funkiej
Fenderman schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:57:
[...]

Wanneer had jij gecancelled? Ik heb net ook gebeld om het na te gaan en om te vragen of ik nog hinder ga ondervinden als ik bij een 3e partij ga kopen morgen. Het advies was om te wachten tot morgenochtend en dan nog eens met VF te bellen voor de zekerheid, te meer omdat 3e partij winkels, zoals BC een vertraging in de systemen hebben t.o.v. VF... ofzoiets
Ik heb gisterochtend geannuleerd. Net dus gebeld voor de status, toen zei ze dat het contract morgenochtend weer teruggedraaid zou zijn. Of ben ik misschien een beetje naïef door te denken dat dit wel goed wordt afgehandeld door VF :F
Ga morgenochtend toch ook eerst even bellen voor de zekerheid.

Verwijderd

Iemand vandaag al iets van Hi.nl gehoord? Ze zouden gister of vandaag weer een levering binnen krijgen, maar kan er op hun site niets van terugvinden. De levertijd staat nogsteeds op 10 - 15 dagen en de klantenservice weet natuurlijk ook van niks..

Verwijderd

@ Jasper_F. Volg dit topic al een tijdje dus eindelijk maar even geregistreerd.

Afgelopen maandag mijn contract bij HI verlengd voor 1 jaar met een HI20 + eindeloos online. Moest voor de Desire 90 euro bijbetalen. Was niet leverbaar, en ook bekend want dat stond op de website.

Kreeg gisteren sms dat me bestelling daardoor dus vertraagd was. Vandaag een sms dat mijn order klaarstaat bij de TNT? Dus ik neem aan dat er dan nieuwe voorraad is. Had ik niet verwacht! Wel lekker dus:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:18:
@ Jasper_F. Volg dit topic al een tijdje dus eindelijk maar even geregistreerd.

Afgelopen maandag mijn contract bij HI verlengd voor 1 jaar met een HI20 + eindeloos online. Moest voor de Desire 90 euro bijbetalen. Was niet leverbaar, en ook bekend want dat stond op de website.

Kreeg gisteren sms dat me bestelling daardoor dus vertraagd was. Vandaag een sms dat mijn order klaarstaat bij de TNT? Dus ik neem aan dat er dan nieuwe voorraad is. Had ik niet verwacht! Wel lekker dus:)
Thnx voor je snelle reactie! Ik ga nog maar eens bellen dan want ik heb de mijne op 27 april al besteld...

edit: Net door Hi teruggebeld dat mn toestel binnen is en dat ze hem gaan versturen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2010 12:49 ]

• toetboink
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:20
Net met een medewerker van Studentmobiel / GSMWijzer gebeld. Ik kan het toestel deze week nog verwachten (waarschijnlijk vrijdag).

• Flix83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-10 14:26
toetboink schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:30:
Net met een medewerker van Studentmobiel / GSMWijzer gebeld. Ik kan het toestel deze week nog verwachten (waarschijnlijk vrijdag).
En wanneer heb jij die bestelling gedaan??
ik de 16e maart.

• rosanoa
Nohead schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:17:
Zojuist weer gesproken met Vodafone.
Deze keer werd ik wel correct geholpen en heeft de beste man mijn gegevens genoteerd en krijgt hij dagelijks een reminder om de status te controleren en mij te contacteren bij een update.

Volgens hem staat mijn order als ENTERED wat volgens hem wil zeggen dat het nu aan de magazijn ligt om mijn order te picken en shippen. Lijkt er op dat er wel wat is binnengekomen maar kon me helaas geen 100% garantie geven. Als alles goed gaat heb ik met een beetje geluk einde van de week het toestel binnen.

Dus ik wacht nu af op een belletje of sms van mr. Vodafonesupport. (zou me bellen als het geshipped zou worden met GLS en een track n trace meegeven).
Nicozo schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:19:
Zojuist ook vodafone aan de lijn gehad.

Mijn order staat inmiddels op ''awaiting shipment'' ipv ''back-order''
Ik kon hem dus in de loop van deze week verwachten.. Zei de meneer aan de telefoon in ieder geval..
Een vriendelijke dame vertelde dat de term ENTERED eerder schijnt aan te geven dat er verzonden gaat worden dan ''awaiting shipment''.
Bij mijn status schijnt ook te staan ''awaiting shipment'' - backorder.
Maar dit schijnt volgens deze medewerkster toch gewoon backorder te betekenen.

BTW blijft het onduidelijk of die 500 toestellen zijn binnengekomen en zo ja waar ze dan gebleven zijn.
Eerstvolgende leverdatum lijkt echt 08 juni te worden en die 2000 stuks van 17 mei kunnen ze intern niet terugvinden.
Een andere aardige medewerker vertelde dat er 17 mei niets binnen komt en er wel op 31 mei 1000 stuks gaan binnen komen, eeecchht waaaar! Dan krijgt u 'm echt.

Dus de soap duurt verder.

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:54
rosanoa schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:48:
[...]

[...]

Een vriendelijke dame vertelde dat de term ENTERED eerder schijnt aan te geven dat er verzonden gaat worden dan ''awaiting shipment''.
Bij mijn status schijnt ook te staan ''awaiting shipment'' - backorder.
Maar dit schijnt volgens deze medewerkster toch gewoon backorder te betekenen.

BTW blijft het onduidelijk of die 500 toestellen zijn binnengekomen en zo ja waar ze dan gebleven zijn.
Eerstvolgende leverdatum lijkt echt 08 juni te worden en die 2000 stuks van 17 mei kunnen ze intern niet terugvinden.
Een andere aardige medewerker vertelde dat er 17 mei niets binnen komt en er wel op 31 mei 1000 stuks gaan binnen komen, eeecchht waaaar! Dan krijgt u 'm echt.

Dus de soap duurt verder.
10 mei - 500 toestellen
17 mei - 2000 toestellen
31 mei - 1000 toestellen
8 juni - 2000 toestellen

Wat er nou waar van is, blijft mij ook een raadsel.
Ik heb voor het laatst gisteren gebeld, en toen werd me verteld dat ze er nog 500 die dag binnen zouden krijgen, waarna hij vandaag (11 mei) of morgen (12 mei) verzonden zou worden. Geloof er weinig van.

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:29
toetboink schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:30:
Wanneer besteld? Want ze zouden voor mij en nog een paar mensen die al lang wachten er ook deze week nog 1 zien te krijgen. Ik heb 9 april besteld.

• funkiej
Woehoeee...net even mijn status bekeken op MyVodafone.

Staat nu weer : Basis abonnement 27,50 ipv bel+sms+web 200 :)

Einddatum van mijn contract staat nog wel op 2012....

[ Voor 10% gewijzigd door funkiej op 11-05-2010 15:29 ]

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:29
Net met gsmwijzer gebeld en ik kan hem ook deze week verwachten!

• Sjef_de_Widt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-08 21:52
Nou hier dan maar eens een Positief bericht over Hi,

Contractverlenging - 27-04-2010 (Telefonisch via de Klantenservice - Was betere aanbieding dan via Internet)
Melding geen voorraad - 28-04-2010

SMS op 11-05-2010 om 15:55
Beste Hi Klant, je bestelling wordt vanaf morgen door TNT Post aangeboden, Groeten van

Waarschijnlijk hebben ze er dan daar toch een stel binnen gekregen :) .

[ Voor 11% gewijzigd door Sjef_de_Widt op 11-05-2010 16:03 . Reden: Extra Info ]

• toetboink
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:20
coob schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:18:
[...]

Wanneer besteld? Want ze zouden voor mij en nog een paar mensen die al lang wachten er ook deze week nog 1 zien te krijgen. Ik heb 9 april besteld.
hehe 8 april :)

Nu maar hopen dat ze het waarmaken!

[ Voor 6% gewijzigd door toetboink op 11-05-2010 16:05 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:22:
[...]

Thnx voor je snelle reactie! Ik ga nog maar eens bellen dan want ik heb de mijne op 27 april al besteld...

edit: Net door Hi teruggebeld dat mn toestel binnen is en dat ze hem gaan versturen :)
Afgelopen zaterdag besteld bij Hi en las vanochtend een mailtje dat de desire op weg is naar mij. Ik had het ook niet verwacht maar ik zeg natuurlijk geen nee ;)

• Fenderman
funkiej schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:25:
Woehoeee...net even mijn status bekeken op MyVodafone.

Staat nu weer : Basis abonnement 27,50 ipv bel+sms+web 200 :)

Einddatum van mijn contract staat nog wel op 2012....
Whehe, dude aan de telefoon vanmiddag bij Vodafone stelde voor dat het abo anders maar tot 2014 moest worden gezet als ik bij BC een telefoon haal en dat het dan later 'wel weer goed zou komen" :')

Dat doe ik maar liever niet...

• funkiej
Fenderman schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:23:
[...]

Whehe, dude aan de telefoon vanmiddag bij Vodafone stelde voor dat het abo anders maar tot 2014 moest worden gezet als ik bij BC een telefoon haal en dat het dan later 'wel weer goed zou komen" :')

Dat doe ik maar liever niet...
Haha, dat gaat niet gebeuren. Eerst moet alles teruggedraaid worden, dan ga/kan ik pas weer verlengen.
Wat een gast die kerel van de VF 8)7

Verwijderd

coob schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:18:
[...]

Ik heb ze ook gebeld en tegen mij wisten ze te vertellen dat ze op z'n vroegst eind volgende week een levering binnen krijgen en dat de levering van gisteren (10 mei) is uitgesteld. Dus ik verwacht nog helemaal niets deze en volgende week... :(

Verwijderd

Ik heb net bericht gekregen dat ze bij GSMEASY gaan leveren, het probleem bij mij was dat de wii niet geleverd kon worden. Schijnbaar hadden ze voor mij dus een desire apart gehouden. Enige nadeel is dat ik een week moet wachten op levering, toch reken ik mezelf nog niet rijk. Is niet de eerste keer dat er op het laatste moment word afgezegd, dus is dus afwachten tot het moment dat ik de koerier de deur uitlaat.
Pagina: 1 ... 51 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.