Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilisvw
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 14:08
Brm-G schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 18:02:
Heb zojuist nog even met hi gebeld en vertelde ze dat bij vodafone het internet beter/sneller was en dat daar op het moment simpelweg interessantere aanbiedingen gelden. Ze blijven echter bij het aanbod:
Hi25 1 jaar 130 bijbetalen... (+ internet 12 maanden --> 6 maanden 2.5euro, 6 maanden 10euro)

Het grote voordeel is als ik verleng bij hi dat ik het toestel binnen 3 werkdagen heb en dat ook dit abonnement vanaf dan ingaat, als ik kies om over te stappen naar vodafone krijg ik het toestel over 2 weken ofzo en gaat het abonnement pas over 4 maanden in. Ik zou dan bij mn hi abonnement internet erbij moeten nemen wat me dan 40 euro kost...

njaa hi en gsmeasy zijn allbei pas weer maandag bereikbaar dus heb nog 2 nachtjes om erover na te denken.
Hmm dat hebben ze mij ook verteld toen ik een jaar geleden een nieuwe telefoon wilde bestellen, echter liep bij mij dus eerst het oude abbo nog 3 maanden door voordat ik over ging naar mijn nieuwe abbo dus dus pas na die maanden inging voor 2 jaar. Dus dan heb je in principe 2 jaar en 3 maanden die telefoon.
Dit vond ik wel een beetje slecht geregeld bij HI. Plus internet is dramatisch verleken met vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellowneck schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 18:50:
Inderdaad. Die quote 2 posts hierboven is van mij. Ik had op 10 april besteld, toen was er nog de oude aanbieding.
Nu met de 50% korting in de eerste 12 maanden is er wel sprake van aansluitkosten volgens de website van GSMEasy, weliswaar staat het niet direct op de productpagina aangegeven, je moet hiervoor eerst nog op een link klikken.
Volgens mij was dit vanochtend inderdaad zo, maar als je nu op GSMeasy naar de desire gaat staat daar ondertussen wel bij dat je aansluitingskosten moet betalen. Ik kan me niet herinneren dat het er vanochtend stond, terwijl het toen wel op de pagina van 'Klik hier voor alle informatie & tarieven van dit abonnement' stond. Maar goed, je betaalt nu dus aansluitingskosten bij GSMeasy (en misschien overal met deze VF aanbieding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Yellowneck schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 18:50:
Inderdaad. Die quote 2 posts hierboven is van mij. Ik had op 10 april besteld, toen was er nog de oude aanbieding.
Nu met de 50% korting in de eerste 12 maanden is er wel sprake van aansluitkosten volgens de website van GSMEasy, weliswaar staat het niet direct op de productpagina aangegeven, je moet hiervoor eerst nog op een link klikken.
Ok, blijf het wel vreemd vinden dat ik bij de bestelling van de nieuwe aanbieding in de bevestigingsmail nergens die aansluitkosten zie terugkomen. Ook op de aanbiedingssite moet je helemaal naar onderen scrollen om deze kosten te zien. Ach ja, het blijft opletten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 19:06:
[...]

Volgens mij was dit vanochtend inderdaad zo, maar als je nu op GSMeasy naar de desire gaat staat daar ondertussen wel bij dat je aansluitingskosten moet betalen. Ik kan me niet herinneren dat het er vanochtend stond, terwijl het toen wel op de pagina van 'Klik hier voor alle informatie & tarieven van dit abonnement' stond. Maar goed, je betaalt nu dus aansluitingskosten bij GSMeasy (en misschien overal met deze VF aanbieding).
Klopt, op de productpagina heeft het nooit expliciet gestaan of er wél of géén aansluitkosten waren inbegrepen.
Het vreemde was dat er bij alle andere productpaginas (van andere toestellen) dit er wél bijstond.
Ze hebben het blijkbaar begrepen dat het op z'n minst lullig is om dit er niet duidelijk bij te zetten en de productpagina geupdate.
mmedia schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 19:09:
[...]

Ok, blijf het wel vreemd vinden dat ik bij de bestelling van de nieuwe aanbieding in de bevestigingsmail nergens die aansluitkosten zie terugkomen. Ook op de aanbiedingssite moet je helemaal naar onderen scrollen om deze kosten te zien. Ach ja, het blijft opletten!
True. Nu hebben ze het er wel duidelijk bijgezet dus, maarja...wel een beetje laat (waarschijnlijk probeerden ze nog ff wat extra klanten te lokken).
Dat ze het niet op de bon hebben gezet: denk dat ze alleen de producten/diensten op de bon zetten die ze leveren. Aangezien de aansluitkosten geïnd worden bij jouw eerste maandfactuur van Vodafone, hebben zij dit niet op hun eigen factuur gezet.

[ Voor 29% gewijzigd door Yellowneck op 24-04-2010 19:14 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brm-G schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 18:02:
Heb zojuist nog even met hi gebeld en vertelde ze dat bij vodafone het internet beter/sneller was en dat daar op het moment simpelweg interessantere aanbiedingen gelden. Ze blijven echter bij het aanbod:
Hi25 1 jaar 130 bijbetalen... (+ internet 12 maanden --> 6 maanden 2.5euro, 6 maanden 10euro)

Het grote voordeel is als ik verleng bij hi dat ik het toestel binnen 3 werkdagen heb en dat ook dit abonnement vanaf dan ingaat, als ik kies om over te stappen naar vodafone krijg ik het toestel over 2 weken ofzo en gaat het abonnement pas over 4 maanden in. Ik zou dan bij mn hi abonnement internet erbij moeten nemen wat me dan 40 euro kost...

njaa hi en gsmeasy zijn allbei pas weer maandag bereikbaar dus heb nog 2 nachtjes om erover na te denken.
Denk maar hard op na hier want ik zit met precies dezelfde situatie dus wil graag weten wat je doet! om over te stappen en 2 jaar en 4 maanden de telefoon te hebben is me ook veelte lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipme
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 23:49
Yellowneck schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 18:58:
[...]

Is al meermaals voorbij gekomen. Sommigen hebben er last van, anderen weer niet. Ook kan het liggen aan de instellingen van de brightness. Als je meer informatie hierover wilt lezen kan je het beste hier even kijken. Dit topic is bedoeld voor de levertijden en de abonnementen mbt de HTC Desire.
Helemaal met je eens echter verwees ik naar deze film voor de bruine kleur van de buitenkant, en dat is voor levertijd wel afhankelijk. silver bij BC of de bruine bij de andere leveranciers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

zipme schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 19:19:
[...]

Helemaal met je eens echter verwees ik naar deze film voor de bruine kleur van de buitenkant, en dat is voor levertijd wel afhankelijk. silver bij BC of de bruine bij de andere leveranciers..
Oh, my bad. Dacht dat je het dus had over de roze waas m.b.t. het scherm. :> xxx en many apologies

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:24
nilisvw schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 19:05:
[...]

Hmm dat hebben ze mij ook verteld toen ik een jaar geleden een nieuwe telefoon wilde bestellen, echter liep bij mij dus eerst het oude abbo nog 3 maanden door voordat ik over ging naar mijn nieuwe abbo dus dus pas na die maanden inging voor 2 jaar. Dus dan heb je in principe 2 jaar en 3 maanden die telefoon.
Dit vond ik wel een beetje slecht geregeld bij HI. Plus internet is dramatisch verleken met vodafone.
de mevrouw aan de telefoon zei dat het abonnement per direct in zou gaan (als de wijzigingen waren doorgevoerd wat drie dagen kon duren). Ik zal dan ook wel meteen het nieuwe tarief moeten betalen... Moet ik dan dus 16 maanden lang het nieuwe tarief betalen?! want daar heb ik geen zin in.... (tenzij ik natuurlijk dan weer 4 maanden van te voren verleng)

[ Voor 3% gewijzigd door SquareOne op 24-04-2010 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 19:18:
[...]

Denk maar hard op na hier want ik zit met precies dezelfde situatie dus wil graag weten wat je doet! om over te stappen en 2 jaar en 4 maanden de telefoon te hebben is me ook veelte lang
Tsja, ik wil niet vervelend stoken ofzo, maar over vier maanden zijn er weer nieuwe telefoons. Momenteel is de keuze niet zo moeilijk voor een Desire, maar over 4 maanden zal de Samsung Galaxy S uitkomen (met super-AMOLED scherm).

ps. Laat jij jouw keuzes afhangen van de beslissingen van anderen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 19:28:
[...]

Tsja, ik wil niet vervelend stoken ofzo, maar over vier maanden zijn er weer nieuwe telefoons. Momenteel is de keuze niet zo moeilijk voor een Desire, maar over 4 maanden zal de Samsung Galaxy S uitkomen (met super-AMOLED scherm).

ps. Laat jij jouw keuzes afhangen van de beslissingen van anderen? :9
Haha nee laat mijn keuze zeker niet afhangen van de keuze van anderen, maar het is altijd interessant om te kijken wat anderen doen en wat ze er uit kunnen slepen ;)

Ik weet het wel, maar zo blijf je doorgaan met wachtten want elke 4 maanden komt er wel een nieuwe tel uit. Is overal het zelfde mee.

En ik wil echt een nieuwe telefoon want loop nou met een super oude sony waar internetten echt onmogelijk is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05:17

BPP

Nou misschien kan ik helpen. :P Ik had de laatste weken heelveel gezeik met Hi, maar heb dus een Hi 20 abo + 130 euro kunnen regelen. 425 euro totaal, vind ik een prima deal.

Internet is inderdaad wel minder, maarja dat scheelt me wel eventueel gezeik met overstappen en nummerbehoud en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
maar ook jij betaalt nu dus 1 jaar een 4 maanden voor dit abonnement als je volgend jaar niet besluit te verlengen toch?

Ik las in een post hierboven dat het bedrag dat je korting krijgt af hangt van welk bedrag je hi hebt opgeleverd; of je veel over je bundel enzo heen bent gegaan... dus maybe dat je van te voren meer dan wij hebt uitgegeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05:17

BPP

Brm-G schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 19:43:
maar ook jij betaalt nu dus 1 jaar een 4 maanden voor dit abonnement als je volgend jaar niet besluit te verlengen toch?

Ik las in een post hierboven dat het bedrag dat je korting krijgt af hangt van welk bedrag je hi hebt opgeleverd; of je veel over je bundel enzo heen bent gegaan... dus maybe dat je van te voren meer dan wij hebt uitgegeven..
Maarja als ik een nieuwe abo zou nemen, dan zou die pas in juli ingaan en dan mag ik nog steeds pas op weer over 8 maanden (bij een 1-jarige abo) verlengen. Dat is net zo goed 12 maanden. Nu mag ik ook weer over 12 maanden verlengen of een nieuwe abo aanvragen.

Daarbij betaal ik op dit moment meer mijn huidige abo, een Hi30

[ Voor 4% gewijzigd door BPP op 24-04-2010 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
ja oke als je abonnement nu duurder is dan maakt het niet uit.

Ik heb nu echter een studenten abonnement Hi20 (16 euro) dus voor mij is het vrij nadelig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euwas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:03
Kreeg vorige week een emailtje van GSMwijzer dat de levering helaas vertraagd is.
U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van de Desire. Helaas is de uitlevering van de de afgelopen week uitgesteld in verband met de sluiting van het luchtruim boven Europa. Zojuist ontvingen wij vanuit HTC bericht dat de Desire in plaats van begin volgende week helaas pas eind volgende week (donderdag of vrijdag) geleverd wordt aan de Nederlandse distributeurs. De toestellen zullen dan (30 april Koninginnedag) op 3 of 4 mei aan ons geleverd worden. Zodra wij de toestellen ontvangen zullen wij deze direct aan u doorleveren.

Onze excuses voor de vertraging en het eventuele ongemak.

Met vriendelijke groet,
Het team van GSMwijzer.nl
Hier kunnen ze helaas niets aan doen, dus het maakt mij ook niet uit. Maar ik dacht even melden aan de andere tweakers dat er wat probleempjes zijn met de levering van HTC aan de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-10 08:28
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn deze vraag:
Upquark schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 01:09:
Weet iemand tot wanneer deze actie van Vodafone geldig is? Ik heb zowel eind april als eind mei gehoord/gezien...
.. te willen beantwoorden? :)

Ik kan 16 mei verlengen, en ben benieuwd of dit een aktie is die dan nog geldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moulijn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-06-2015
Upquark schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 22:58:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn deze vraag:

[...]

.. te willen beantwoorden? :)

Ik kan 16 mei verlengen, en ben benieuwd of dit een aktie is die dan nog geldig is.
Ik heb vanmorgen besteld via gsmweb en op mijn contract stond dat de actie tot 31 mei geldig was (zo lang de voorraad strekt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

zipme schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:57:
[...]

Ik ben er bang voor dat hij niet de desire maar de legend of de hd2 heeft besteld.. deze zijn namelijk veel sneller leverbaar :?
Dat is het gekke ja hij heeft gewoon de desire icm vodafone 350!
Heb al een email gestuurd, en gevraagd om uitleg hoe dit kan. Aangezien ik al langer wacht en nog niets gehoord heb, en hij hoort direct wat en spreekt een datum af :o :D

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op zondag 25 april 2010 @ 14:16:
[...]

Dat is het gekke ja hij heeft gewoon de desire icm vodafone 350!
Heb al een email gestuurd, en gevraagd om uitleg hoe dit kan. Aangezien ik al langer wacht en nog niets gehoord heb, en hij hoort direct wat en spreekt een datum af :o :D
daar heb je het al... ze trekken dus gewoon degene die een hoger abbonement afsluiten voor.. wtf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 17:20:
[...]

daar heb je het al... ze trekken dus gewoon degene die een hoger abbonement afsluiten voor.. wtf..
Tsja dat lijkt me niet. Maar ben wel benieuwd naar hun uitleg.
Op vrijdag 7mei heeft die met de koerier afgesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipme
shameblaster schreef op zondag 25 april 2010 @ 18:34:
[...]

Tsja dat lijkt me niet. Maar ben wel benieuwd naar hun uitleg.
Op vrijdag 7mei heeft die met de koerier afgesproken.
Nou nee want ik heb op de 12de ook een abonnement van 350 afgesloten, en heb ook nog niets gehoord. Ik ben ook erg benieuwd naar hun verklaring.. erg raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

zipme schreef op zondag 25 april 2010 @ 19:39:
[...]

Nou nee want ik heb op de 12de ook een abonnement van 350 afgesloten, en heb ook nog niets gehoord. Ik ben ook erg benieuwd naar hun verklaring.. erg raar...
Zal morgen hun reactie hier neer zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zipme schreef op zondag 25 april 2010 @ 19:39:
[...]

hmm ok.. raar is dat.. maar hij heeft wel pas op 7 mei een afspraak.. denk dat dat dan voor de volgende levering is? ik hoop vandaag iig gebeld te worden door GSMEasy om een afspraak te maken voor deze week. Ze hebben toch allang die 2de levering binnen? Wacht nu ook al bijna 2 weken, duurt wel lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-10 13:33
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:23:
[...]

hmm ok.. raar is dat.. maar hij heeft wel pas op 7 mei een afspraak.. denk dat dat dan voor de volgende levering is? ik hoop vandaag iig gebeld te worden door GSMEasy om een afspraak te maken voor deze week. Ze hebben toch allang die 2de levering binnen? Wacht nu ook al bijna 2 weken, duurt wel lang..
De tweede levering is (bijna) overal vertraagd en komt pas 3/4 mei binnen bij de winkels.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ffs.. nog een week wachten dus, wel belachelijk dat het zo vertraagd is.. achja care m'n hi abbo loopt nog tot 13 mei dus heb nog wel even geduld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

shameblaster schreef op zondag 25 april 2010 @ 20:11:
[...]

Zal morgen hun reactie hier neer zetten.
Heb met wendy gechat, en zij zat op de sales afdeling en vond het ook erg raar.
Enkel had ze hier geen verdere inzage op en heeft het doorgestuurd naar de betreffende afdeling, en der excuses alvast aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:57

Nakebod

Nope.

Als ik het hier zo lees vraag ik mij af of ik mijn Desire al had moeten hebben.
Ik heb donderdag aan het eind van de morgen bij GSM.nl besteld. Ik had ze eerst nog gebeld en de Desire zouden niet meer op voorraad zijn op dat moment, en door het vliegverkeer kon het wat langer duren was de melding. Goed, dat zou dus even wachten betekenen.
Denk dat het nog geen 3 uur later was, werd ik gebeld voor een levering, of dat vrijdag al kon. En vrijdag had ik mijn telefoon. En ik heb geen duur abonnement, dus dat zal het ook niet zijn.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-10 10:29
Zojuist besteld! Er komen bij Vodafone morgen 300 toestellen binnen, er zijn tot nu toe 194 en met mijne 195 bestellingen. 5 tot 10 werkdagen is de verwachte levertijd, ik hoop dat ik morgen wordt gebeld, maar ga daar niet van uit... Nu wachten, die laatste week kan ik nu ook nog wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nakebod schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:40:
Als ik het hier zo lees vraag ik mij af of ik mijn Desire al had moeten hebben.
Ik heb donderdag aan het eind van de morgen bij GSM.nl besteld. Ik had ze eerst nog gebeld en de Desire zouden niet meer op voorraad zijn op dat moment, en door het vliegverkeer kon het wat langer duren was de melding. Goed, dat zou dus even wachten betekenen.
Denk dat het nog geen 3 uur later was, werd ik gebeld voor een levering, of dat vrijdag al kon. En vrijdag had ik mijn telefoon. En ik heb geen duur abonnement, dus dat zal het ook niet zijn.
Tja sommige bedrijven hebben misschien nog net geluk gehad met een voorraadje van een leverancier, en zo heb jij dus ook net geluk gehad.

Ik heb er op dit moment 2 in bestelling staan, waarvan 1 nu al twee weken. Maar goed afwachten dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 26-04-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Geachte heer,

N.a.v. uw vraag via onze livechat hebben wij van de support afdeling het
volgende antwoord teruggekregen.

Er is vorige week een (zeer kleine) voorraad HTC Desires bij ons
binnengekomen. De voorraad is ingeboekt en daarna zijn wij begonnen met het
uitleveren van zoveel mogelijk openstaande HTC Desire bestellingen.

Tijdens deze werkzaamheden zijn er echter ook gewoon bestellingen bij ons
binnengekomen. Aangezien de HTC Desire op dat moment op voorraad stond zijn
er dus een aantal van deze nieuwe orders ook direct uitgeleverd.

Er zijn dus wel degelijk openstaande bestellingen uitgeleverd, maar ook een
aantal nieuwe. Helaas zat uw bestelling niet bij de uitgeleverde
openstaande orders.

Onze excuses voor het ongemak. Wij doen er alles aan om uw openstaande
bestelling zo spoedig mogelijk uit te leveren.

Met vriendelijke groet,

Gsmeasy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matt_E
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-09 11:36
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:23:
[...]

Ik ben zojuist gebeld door GSMEasy, nouja door de transporter. Heb mijn bestelling afgelopen zaterdagavond gedaan. Ze belde mij om e.e.a. door te nemen en een voorkeursdag voor de aflevering af te spreken. 28 april werd voorgesteld en aangezien ik dan thuis ben komen ze die dag met de HTC Desire (en Wii?). Voor wat het waard is: Heb Vodafone 350 b/w/s 1 jarig (+155) besteld (met nummerbehoud).

Nu heb ik zojuist een mailtje ontvangen dat de datum nog niet definitief is. Volgens de mevrouw aan de tel. krijg ik in de loop van de dag nog een bevestiging als alles is goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
shameblaster schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:17:
Geachte heer,

openstaande orders.

Met vriendelijke groet,

Gsmeasy
Ok dat is dus voor mij al een reden om hen op mijn lijstje te zetten van "hier nooit bestellen". Erg slechte zaak dit.
Matt_E schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:47:
[...]

Ik ben zojuist gebeld door GSMEasy, nouja door de transporter. Heb mijn bestelling afgelopen zaterdagavond gedaan. Ze belde mij om e.e.a. door te nemen en een voorkeursdag voor de aflevering af te spreken. 28 april werd voorgesteld en aangezien ik dan thuis ben komen ze die dag met de HTC Desire (en Wii?). Voor wat het waard is: Heb Vodafone 350 b/w/s 1 jarig (+155) besteld (met nummerbehoud).

Nu heb ik zojuist een mailtje ontvangen dat de datum nog niet definitief is. Volgens de mevrouw aan de tel. krijg ik in de loop van de dag nog een bevestiging als alles is goedgekeurd.
Haha wat een prutsbedrijf, ik wilde vrijdag er 2 bestellen, maar toen zeiden ze dat de levertijd 2-3 weken was. Ze weten zelf niet wat ze op voorraad hebben of waar ze mee bezig zijn geloof ik.

[ Voor 28% gewijzigd door Phusebox op 26-04-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
De mevrouw van gsmeasy vertelde mij via livechat dat er geen 4gb microsd kaartje meegeleverd met de desire. Maar dat ik via cadeau optie ik dat wel kon selecteren. Iemand die het toestel al via gsm easy binnen heeft gekregen waar gewoon een 4gb sd kaartje al in het toestel zat zonder dat je er verder om hebt hoeven vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipme
shameblaster schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:17:
Geachte heer,

openstaande orders.

Met vriendelijke groet,

Gsmeasy
Ik neem aan dat gsmeasy nu de uitleveringen stopt, en de langst wachtende alsnog gaat uitleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

zipme schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:11:
[...]

Ik neem aan dat gsmeasy nu de uitleveringen stopt, en de langst wachtende alsnog gaat uitleveren...
Zoals ik het begrijp zijn ze alweer door hun voorraadje heen. Dus ja, de uitleveringen stoppen voor zowel uitstaande orders als nieuwe orders ;). Denk dat ze de volgende keer dat ze weer een voorraad binnen krijgen, je weer te maken krijgt met dezelfde taferelen, dit is eenmaal een 'glitch' in hun systeem waar ze mee werken.
Zelf had ik het ook meegemaakt, had op 10 april een Desire besteld en deze werd bij mij pas 23 april uitgeleverd, terwijl iemand anders hier op GoT em op 12 april bestelde en de 15de al kon verwachten.
Shit happens.. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Agja waar gewerkt word worden fouten gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matt_E
Yellowneck schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:15:
[...]

Zoals ik het begrijp zijn ze alweer door hun voorraadje heen. Dus ja, de uitleveringen stoppen voor zowel uitstaande orders als nieuwe orders ;). Denk dat ze de volgende keer dat ze weer een voorraad binnen krijgen, je weer te maken krijgt met dezelfde taferelen, dit is eenmaal een 'glitch' in hun systeem waar ze mee werken.
Zelf had ik het ook meegemaakt, had op 10 april een Desire besteld en deze werd bij mij pas 23 april uitgeleverd, terwijl iemand anders hier op GoT em op 12 april bestelde en de 15de al kon verwachten.
Shit happens.. :>
Ja ik moet het ook nog maar afwachten hoor, want in mijn bevestigings mailtje die ik heb gehad staat wel de volgende tekst:

"Wij zullen uw aanvraag eerst moeten verwerken bij het netwerk. Zodra het netwerk akkoord geeft voor uw bestelling dan zullen wij u uiterlijk een avond voor de afleverdag een mail sturen met de bevestiging van de voorkeursafspraak. In deze mail worden de gegevens welke betrekking hebben op het afleveren nogmaals duidelijk vermeld."

Nou maakt het voor mij niet heel erg veel uit, mijn nieuwe abo gaat toch pas half juli in en heb nu geen internet op mijn abo. Dus als het nog ff duurt vind ik dat niet heel erg, maar wou toch ff die Wii meepikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matt_E
voor de zekerheid nog ff mn status gecheckt op de site van GSMEasy daar staat wel het volgende:

Datum: Status:
26-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
26-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
25-04-2010 Voorraad controle
25-04-2010 Bestelling geplaatst
Wij komen uw pakket afleveren op 28-04-10 tussen en

Laatste zin is nog niet ingevuld, waarschijnlijk als het definitief bevestigd is pas...
Als die allemaal doorgaat vind ik het wel erg bizar dat mensen vorige week, of mss al eerder een bestelling hebben geplaatst en pas in de week van begin mei hun bestelling kunnen verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Matt_E schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:24:
voor de zekerheid nog ff mn status gecheckt op de site van GSMEasy daar staat wel het volgende:

Wij komen uw pakket afleveren op 28-04-10 tussen en

Laatste zin is nog niet ingevuld, waarschijnlijk als het definitief bevestigd is pas...
Als die allemaal doorgaat vind ik het wel erg bizar dat mensen vorige week, of mss al eerder een bestelling hebben geplaatst en pas in de week van begin mei hun bestelling kunnen verwachten...
Bizar hoor :(
Maar wel fijn voor jou natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ilya schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:32:
Studentmobiel zegt nu 3 of 4 mei de Desire te hebben.

[...]
Dit is opzich onzin natuurlijk. 3 of 4 dagen geen luchtruim, geeft geen 2 weken vertraging, zeker niet omdat transport 7 dagen per week, 24 uur per dag doorgaat en zeker een vliegtuig! Ik zou graag zien dat ze eens schreven dat ze ergens een inschattingsfout gemaakt hebben, daar krijg ik meer waardering voor dan de schuld elke keer ergens anders op af te schuiven. Eerst kreeg ik al een mail dat mn mobiel vreemd genoeg gewoon niet op voorraad was, terwijl al wel mn abonnement omgezet was (dit was voor Ijsland) en daarna de schuld geven aan het luchtruim dat gesloten is.

5 april bestelt, abonnement 19 april verlengt door vodafone (dus effectief, heb nu een ander abonnement), ergens in mei mn toestel :S.

Dit bericht klinkt misschien een beetje geirriteerd, maar dat ben ik dan ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Vreemd.. na 4 dagen (:/) krijg ik ineens van GSMweb een reactie dat zij de Desire wél op voorraad hebben, terwijl ik toch vrij zeker weet dat ik eenzelfde mail las van GSMweb als die ik van studentmobiel heb gekregen in dit topic. Proberen ze me nu gewoon een bestelling te laten plaatsen door te liegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:19

sphere

Debian abuser

GSMWeb en GSMEasy zijn verschillend he :P Die laatste == studentmobiel.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik las hier van verschillende mensen dat ze bij Vodafone hadden opgevraagd of hun nummerbehoud reeds was goedgekeurd. Mag ik vragen bij welk telefoonnummer jullie dat hebben gedaan? Ik krijg nergens iemand te pakken die daar wat over kan vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:16

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Afgelopen donderdag besteld, afgelopen zaterdag geleverd, via gsmstunt.nl.. Super service..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-yawn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik heb zaterdag een Desire bij GSMEasy besteld (vodafone b+s+w 200 voor 2 jaar) en ik werd net ook gebeld door cargooffice om een afspraak te maken. Ze komen woensdag bezorgen. Wordt een druk dagje voor ze zo te zien. Wel vreemd dat ik 'm later besteld heb dan anderen, maar 'm eerder krijg. 8)7 Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ilya schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:07:
Vreemd.. na 4 dagen (:/) krijg ik ineens van GSMweb een reactie dat zij de Desire wél op voorraad hebben, terwijl ik toch vrij zeker weet dat ik eenzelfde mail las van GSMweb als die ik van studentmobiel heb gekregen in dit topic. Proberen ze me nu gewoon een bestelling te laten plaatsen door te liegen?
Ik vertrouw ze niet echt meer moet ik zeggen.... Mij hadden ze gegarandeerd pas de verlenging aan te vragen bij de provider als ze het mobiel meteen konden opsturen.... Je raadt het al, abonnement is al ingegaan, nog geen mobiel... Gezien ik niet echt kan internetten op mijn huidige mobiel heb ik dus nog niks aan mn nieuwe abonnement zonder dat nieuwe toestel.

Ik ben niet echt meer over de handelswijze van studentmobiel te spreken, maar wellicht heeft iemand anders er juist superervaringen mee.....

Edit: sorry, ik haal wat dingen doorelkaar, GSMweb != studentmobiel, GSMeasy == studentmobiel ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2010 15:23 . Reden: vergissing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-01-2022
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:22:
[...]

Edit: sorry, ik haal wat dingen doorelkaar, GSMweb != studentmobiel, GSMeasy == studentmobiel ;)
GSMeasy heeft niets met studentmobiel te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hij is besteld!

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/25prbl2.jpg

[ Voor 121% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2010 16:26 . Reden: Afbeelding terug. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Nice! geen aansluitingskosten?
Edit: ik zie je plaatje nu niet meer pieter_jan

weet iemand hoe het zit met de garantie van het toestel en wii (bestellen bij gsmeasy), gaat die in zodra de boel geleverd is of zodra de factuur door hun opgemaakt is? Of op een andere manier?
Aangezien ik vanaf maandag op vakantie ben (2weken) wil ik de boel ook pas over 2.5 geleverd hebben en zou ik ook graag zien dat dan pas de garantie van de wii en het toestel in gaat...

[ Voor 5% gewijzigd door SquareOne op 26-04-2010 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
Brm-G schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:10:
Nice! geen aansluitingskosten?
Vodafone heeft 24,50 aansluitkosten.. overal, elke webshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
OrangePower schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:20:
[...]

Vodafone heeft 24,50 aansluitkosten.. overal, elke webshop
I knoww maar stond niet op het plaatje wat pieter_jan poste.. vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
Brm-G schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:21:
[...]

I knoww maar stond niet op het plaatje wat pieter_jan poste.. vandaar.
Oh ok, ik zie dat plaatje niet.. misschien staan daar alleen de afleverkosten in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
OrangePower schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:23:
[...]

Oh ok, ik zie dat plaatje niet.. misschien staan daar alleen de afleverkosten in..
Het plaatje is nu niet meer te zien, don't know why.

sorry voor offtopic^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Die aansluitkosten berekent Vodafone. Daarom staan ze niet op dat plaatje.

Ik heb net met GSMeasy gechat, die kunnen geen inzicht geven in hoeveel er besteld is, en hoeveel preorders er nu zijn. Ze verwachten deze week en volgende week een lading Desires. "Wendy" wist te typen dat "er meer besteld was dan aan bestellingen stond." Maar dat was dus niet verifieerbaar.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, dat is snel. Werd zojuist gebeld. Mijn bestelling kan woensdag aanstaande worden geleverd. Ik heb donderdag afgesproken aangezien dat beter uitkomt.

Zijn er nog steeds mensen die langer moeten wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatchampion
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 22:06
Afgelopen vrijdag besteld en wordt pas 3 Mei pas geleverd ;( (gsmeasy)

[ Voor 7% gewijzigd door greatchampion op 26-04-2010 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ik begrijp dat de mensen die een uitgestelde levering hebben gekregen, niet als eerste geholpen worden?
Ik zal zien of hij donderdag geleverd wordt. Misschien word mijn bestelling nog wel uitgesteld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 17:08:
Dus ik begrijp dat de mensen die een uitgestelde levering hebben gekregen, niet als eerste geholpen worden?
Ik zal zien of hij donderdag geleverd wordt. Misschien word mijn bestelling nog wel uitgesteld. :P
als ik even teruglees in deze post lijkt het er op dat uitgestelde en nieuwe leveringen allebei worden behandeld nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:45
Was GSMeasy nu wel of niet dezelfde als GSMwijzer? Die zeggen namelijk dat ze over een week leveren, maar met wat ik hier lees lijkt het of de Desires al weer worden uitgeleverd aan distributeurs en winkels (dat zou volgens hun namelijk pas vrijdag gebeuren...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:24
Ik heb vrijdag ook een bestelling gedaan. Werd meteen teruggebeld en toen zei de transporteur dat ze pas maandag 3 mei konden leveren. Dit komt mij wel goed uit daar dit mijn vrije dag is.... Mijn abo gaat ook pas 8 augustus in...dus ik kan nog wel even wachten. Maar ik wou die WII wel even meepakken...

Wat ik persoonlijk jammer vind is dat ik niet kon kiezen uit de bruine of zilveren variant van de Desire .... Had persoonlijk liever de zilveren gehad.....

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

i-dj schreef op maandag 26 april 2010 @ 17:31:
Wat ik persoonlijk jammer vind is dat ik niet kon kiezen uit de bruine of zilveren variant van de Desire .... Had persoonlijk liever de zilveren gehad.....
Ehm, ik wil wel een zilveren gaan halen bij de BC en ruilen tegen de bruine hoor :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-10 00:05
Heeft er iemand nog een update van de 'actie' van belcompany icm desire en andere toestellen? Op mijn emails reageren ze iig niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-12-2022
Mooi dit:
Vorige week door vodafone gebeld, ze hadden eindelijk de Desire leverbaar. Dus gelijk telefonisch de verlenging geregeld. 2 Jarig BSW 150, met eerste 6 maanden 50% korting.
2 dagen later is de aanbieding opeens 2 jarig bsw 150, met eerste 12 maanden 18.50 ipv 29.50.
Scheelt zo'n 50 euro, dus ik vandaag vodafone enkele keren aan de lijn gehad, of ik mijn abbo niet om kom zetten. Kon natuurlijk weer niet, en enigste optie die ik nu heb, is of 50 euro teveel betalen, of mijn desire aan de deur weigeren, dan na 5 dagen, als vodafone pakketje terug heeft ontvangen opnieuw bellen en opnieuw een verlening afsluiten, maar over 5 dagen is het alweer mei, en volgens de verkoper hebben ze dan waarschijnlijk alweer een nieuwe/andere aanbieding..

Kan iemand trouwens bevestigen dat vodafone zelf de Desire niet branded levert, en met een 16GB microSD kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Nicozo schreef op maandag 26 april 2010 @ 17:53:
Kan iemand trouwens bevestigen dat vodafone zelf de Desire niet branded levert, en met een 16GB microSD kaartje?
Je krijgt geen 16GB kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
  • Laatst online: 18-12-2022
sphere schreef op maandag 26 april 2010 @ 18:03:
[...]

Je krijgt geen 16GB kaartje.
Ah oké.. Goed om te weten. Verkoper aan de telefoon zei namelijk wel. En op de site staat ook extern geheugen: 16GB.

Kan ik dit niet alsnog claimen aangezien de verkoper het telefoongesprek heeft opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:55:
Zo, dat is snel. Werd zojuist gebeld. Mijn bestelling kan woensdag aanstaande worden geleverd. Ik heb donderdag afgesproken aangezien dat beter uitkomt.

Zijn er nog steeds mensen die langer moeten wachten?
wtf man.. ik vind dit echt niet kunnen gewoon.. ze helpen nieuwe bestellingen wel maar niet degenen die al 2 weken wachten? omfg wat ben je dan voor een webshop.. degenen die een aantal weken terug hebben besteld hebben meer recht op hun telefoon.. en ze sturen maar leuk naar mensen die een nieuwe bestelling doen :S echt fucking bullshit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribledragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-10 19:43
GSMWeb heeft vandaag mijn Desire naar me toe gestuurd. Toen ik ze aan de lijn had vandaag hadden ze de Desire nog ruim op voorraad vertelde ze mij.

(Dit wil niet zeggen dat ik niet lang heb moeten wachten maar dit had andere oorzaken zoals oude actie voorwaarden maar pas verwerkt in april e.d. .... hoop zooi volgende keer bestel ik halverwege een maand ;))

Samsung R710 Q9000 geforce 130m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 09:36
Ik wil overstappen van HI naar vodafone met een desire bij het nieuwe BSW350 abbo.

kan het kloppen dat, hoewel ik bij HI al mag verlengen, ik nog niet alvast kan overstappen naar vodafone?
iets met 3vs4 maanden?

balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
je stapt pas over als abbo bij je oude provider afgelopen is. dan word het pas overgezet en dergelijke.

vandaag nog ff binnen gelopen bij belcompany, wilde eigenlijk abbo afsluiten, maar gruwelijk irritant als er wat mensen voor je zijn die hetzelfde willen, sta je zo uur te wachten.

toch nog ff om bevestiging gevraagd dat je in de winkel ook gewoon die 12maanden 50% korting kan regelen, dus morgen maar ff abbo afsluiten :) hij had ze op dit moment alleen niet op voorraad ( de bruine ) , dus dat word wel week +- wachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Even weer een postief punt voor GSMEasy na alle negatieve berichten over de levertijd :P
23-04-2010 Geleverd
22-04-2010 Pakket is klaargemaakt
19-04-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
19-04-2010 Abonnement wordt aangesloten
16-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
15-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
12-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
10-04-2010 Voorraad controle
10-04-2010 Bestelling geplaatst
Mijn abonnement was al aangesloten (12 maanden 24,50 daarna 34,50) voordat de nieuwe actie van Vodafone werd geintroduceerd (met 50% korting op de abonnementskosten gedurende 12 maanden, 12 maanden 17,25 daarna 34,50).

Niet geschoten is altijd mis, heb toch GSMEasy van het weekend gemaild of ik nog gebruik kon maken van de actie, scheelt mij toch weer 87 euro.

Krijg vandaag een forward mailtje die intern bij GSMEasy alle kanten is opgegaan, met de melding dat ik eigenlijk hier geen recht op had, maar ze hebben het toch geregeld voor mij. Wordt op mijn tweede maandfactuur als het goed is verrekend. :) Ben benieuwd. Wel netjes dacht ik zo.

Dus voor de mensen die in hetzelfde bootje zaten/zitten als ik, geef het eens een gok en mail ze of je nog gebruik kan maken van de nieuwe actieprijzen!

[ Voor 6% gewijzigd door Yellowneck op 26-04-2010 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

thijszor schreef op maandag 26 april 2010 @ 18:29:
toch nog ff om bevestiging gevraagd dat je in de winkel ook gewoon die 12maanden 50% korting kan regelen, dus morgen maar ff abbo afsluiten :) hij had ze op dit moment alleen niet op voorraad ( de bruine ) , dus dat word wel week +- wachten denk ik.
Ik kon geen abbo afsluiten als ze geen telefoon hadden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prein2
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-10 10:12

prein2

Monument verduurzamen is leuk

ik wacht nog steeds hoor! 12-4 besteld, door hun om onbekende oorzaak geannuleerd op de 16e.
de 19e na telefonisch contact opnieuw besteld en nog steeds geen telefoon!
maar ik heb gelukkig een beetje geduld... (gsmeasy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OrangePower schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:33:
[...]

GSMeasy heeft niets met studentmobiel te maken..
Je hebt helemaal gelijk....

GSMWijzer is wel van hetzelfde bedrijf als Studentmobiel, Websend B.V. Met hetzelfde bezoekadres. Je raakt ook zo in de war van al die GSMxxx-jes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Goed, ik heb nu mijn order per mail geannuleerd bij Studentmobiel en er eentje geplaatst bij GSMweb. Ik moest die order sowieso al annuleren, want inmiddels is de actie scherper geworden.
Ik heb alleen helemaal geen mail ontvangen van gsmweb :/ Doen ze dit handmatig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag ochtend rond 0400 ongeveer besteld bij GSMeasy en vandaag rond half een eerste contactpoging gemist en rond half acht de tweede poging gemist (een van de 'probleempjes' met mn huidige telefoon). Gelukkig zag ik net dat ik van beide gemiste gesprekken een mail heb ontvangen en kon ik tot 2100 bellen om een afspraak te maken. Ook voor woensdag dus...

Beste DHR ,

Zojuist hebben we een voorkeursdatum met u afgesproken op 28-04-10 voor het afleveren van uw bestelling met ordernummer: .

Let op: deze datum is nog niet definitief!!

Wij zullen uw aanvraag eerst moeten verwerken bij het netwerk. Zodra het netwerk akkoord geeft voor uw bestelling dan zullen wij u uiterlijk een avond voor de afleverdag een mail sturen met de bevestiging van de voorkeursafspraak. In deze mail worden de gegevens welke betrekking hebben op het afleveren nogmaals duidelijk vermeld.

Onderstaand de gegevens van uw voorkeursafspraak. Gelieve deze goed te controleren:
Uw voorkeursdatum is: 28-04-10
Afleveradres: .
Voor uw bestelling bedragen de afleveringskosten EUR 0.00.

Met vriendelijke groeten,

GSMeasy.nl

Nouja misschien gaat er toch iets mis, maar hopelijk voor mij niet. Ik vind het ook wrang dat mensen die eerder besteld hebben nog niets gehoord hebben... Toen ik vandaag in de chat zat met GSMeasy (ik kreeg Wendy jammer genoeg niet ;) ) werd ook verteld dat ze binnen nu en komende week kunnen binnenkomen en heb ook niet echt meer gevraagd. Ik zag wel dat iemand hier via GSMeasy een afspraak voor 7 mei had, en vreesde al voor die tijd of later omdat ik die dag op vakantie ging mja.

Misschien hebben ze ondertussen genoeg Desires voor alle orders en word er contact op genomen met jullie ongelukkigen om als nog eerder af te leveren, ik hoop met jullie mee. In dat perspectief kan het misschien voordelig uitpakken dat de Desire nu al een aantal dagen van de front page van GSMeasy af is en er misschien niet zoveel mensen deze specifieke telefoon bestellen. Succes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ilya schreef op maandag 26 april 2010 @ 19:41:
Goed, ik heb nu mijn order per mail geannuleerd bij Studentmobiel en er eentje geplaatst bij GSMweb. Ik moest die order sowieso al annuleren, want inmiddels is de actie scherper geworden.
Ik heb alleen helemaal geen mail ontvangen van gsmweb :/ Doen ze dit handmatig?
Gaat inderdaad handmatig. Eerste mail die je van ze ontvangt zit gelijk het contract in PDF bij. Zelf heb ik zondagmiddag contract aangevraagd, maandag rond de middag zat ie in m'n mail. Gelijk alles ingevuld, ingescand en via mail teruggestuurd. Zou leuk zijn als ie deze week nog binnenkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
  • Laatst online: 30-09 18:02
Telfort leverd nog steeds gewoon uit! Dus ik zalje mijn ervaringen delen hier.

1jarig abbo als verlenging, 200min, 100sms en surf&mail: 0 eurootjes betalenvoor de Desire.

Ik had afgelopen vrijdag mijn 7 (verplichte) wachtdagen om nog te annuleren achter de rug.
Toen gingen de 2 werkdagen in mijn verlenging te verwerken. En wat schets mijn verbazing: Ondanks het weekend er tussen, vanmorgen al een sms dat het abbo verwerkt is en mijn bestelling met Tracj/Trace nr staat in de mail. Deze is nu dus ook zichtbaar en zal naar verwachting morgen afgeleverd worden!!

Ik heb gelijk even getest hoe het Mobiele Internet loopt op mijn huidige 5800Xpress: perfect! Het wordt zelfs sneller opgepakt dan mijn wifi thuis en loopt als een trein.. Alleen zie ik dan continu 3.5G ?? dat snap ik dan weer niet, maar goed dat is weer een ander topic geloof ik..

Zo zie je maar, sommige providers kom je in dit topic bijna niet tegen, maar je krijgt wat je besteld.Alleen rekning houden met die 7 dagen, thats it.

Ik ga nu in de wacht op mijn aflevering morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb net de Vodafone bel-sms-web 200 2jaar + gratis HTC Desire en Wii bij GSMeasy besteld, erg goede aanbieding!

Gemiddeld betaal je dan 26,90 per maand.

Heb nu een Hi sim-only 120/240 voor 8 euro per maand, maar met internet en een paar euro buiten de bundel zit je al gauw boven de 20 euro per maand... Als ik de Wii verkoop ben ik misschien nog wel goedkoper uit dan nu :)

Ik ben benieuwd! (Vooral naar het verschil met de HTC Touch Diamond die ik nu heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-10 08:32

DonMetal

Doet Iets Met Media

Argh, vandaag weer naar de BC geweest: ze hadden zelf al gebelt met Vodafone omdat het nummerbehoud nog niet was goedgekeurd, hadden ze bij Vodafone een of andere foutmelding in de computer gehad, heerlijk -_-

Ze kon iig morgenmiddag weer bellen om te kijken hoe het er dan voor stond, dus dan even zien. Het zou uiterlijk Woensdag worden beloofde ze. Alsnog sneller dan GSMWijzer waar ik hem misschien Vrijdag zou hebben, en wss volgende week pas.

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DonMetal schreef op maandag 26 april 2010 @ 23:35:
Argh, vandaag weer naar de BC geweest: ze hadden zelf al gebelt met Vodafone omdat het nummerbehoud nog niet was goedgekeurd, hadden ze bij Vodafone een of andere foutmelding in de computer gehad, heerlijk -_-

Ze kon iig morgenmiddag weer bellen om te kijken hoe het er dan voor stond, dus dan even zien. Het zou uiterlijk Woensdag worden beloofde ze. Alsnog sneller dan GSMWijzer waar ik hem misschien Vrijdag zou hebben, en wss volgende week pas.
Jep lekker inderdaad. Ik heb er twee in bestelling staan:

- 1 bij Belcompany met het bekende leverprobleem, daar wacht ik dus uiteindelijk 4 weken voor hij binnen is (nog 2 weken te gaan)
- 1 met een portering naar Vodafone; door een storing kon die portering nog 2 weken duren...

*zucht* heb ik weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoooo, nou het is dan zover.. Donderdag belde ik GSMEasy en hadden ze maar 5 van de 25 telefoons binnen gekregen omdat er teveel aanvragen zijn.. Dus ik moest nog wachten. Vrijdag werd ik door transportbedrijf gebeld dat ik maandag mijn spullen zou krijgen. Huiverig wachtte ik af en jaja... Maandag mn Desire en Wii binnen gekregen. Beetje mee gespeeld al en heerlijke telefoon. Wii doet het ook goed ;)
Nu uitzoeken wat ik echt allemaal kan dus hopic hopic hopic.... snel naar het andere topic..

Succes allen met wachten. Het is het waard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkebal
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2024
Zojuist besteld bij GSMwijzer met nieuwe abbonement. Ben benieuwd naar wat de levertijd gaat zijn. Die Wii van GSMeasy ga ik toch niet gebruiken (en pas niet op onze tv...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:08
Phusebox schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 08:01:
[...]

Jep lekker inderdaad. Ik heb er twee in bestelling staan:

- 1 bij Belcompany met het bekende leverprobleem, daar wacht ik dus uiteindelijk 4 weken voor hij binnen is (nog 2 weken te gaan)
Twee weken dus nog. Heb je gebeld met BC? Voor mij is dat overigens wel te overleven, maar wil het toestel nu ook wel eens ontvangen haha.

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Ik heb de knoop ook doorgehakt. Ik ga toch voor een 2 jarig abonnement omdat dat simpelweg op het moment het voordeligste is. Vanavond zal ik een vodafone b/s/w 200 abonnement met gratis wii bestellen bij GSM easy..

Heb gisteren nog eens met hi gebeld maar die vrouw aan de telefoon heeft het mooi verpest, ze vond het niet eens erg als ik over zou stappen, eigenlijk aso^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Waus26 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:29:
[...]

Twee weken dus nog. Heb je gebeld met BC? Voor mij is dat overigens wel te overleven, maar wil het toestel nu ook wel eens ontvangen haha.
Nee niet meer gebeld, dat was het laatste bericht, week 18, dus ga ik worst-case-scenario maar uit van eind week 18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-10 08:32

DonMetal

Doet Iets Met Media

Phusebox schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:34:
[...]

Nee niet meer gebeld, dat was het laatste bericht, week 18, dus ga ik worst-case-scenario maar uit van eind week 18.
Ik word vandaag gebeld met een status update als het goed is, dus ik hoop dan meer nieuws te hebben.

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matt_E
[b]Deston schreef op maandag 26 april 2010 @ 21:17

Nouja misschien gaat er toch iets mis, maar hopelijk voor mij niet. Ik vind het ook wrang dat mensen die eerder besteld hebben nog niets gehoord hebben... Toen ik vandaag in de chat zat met GSMeasy (ik kreeg Wendy jammer genoeg niet ;) ) werd ook verteld dat ze binnen nu en komende week kunnen binnenkomen en heb ook niet echt meer gevraagd. Ik zag wel dat iemand hier via GSMeasy een afspraak voor 7 mei had, en vreesde al voor die tijd of later omdat ik die dag op vakantie ging mja.
Ik werd net gebeld, voor de 2e keer, want gister hebben ze met me een afspraak gemaakt voor morgen de 28e. Ik had dus afgelopen zaterdagavond besteld. Nu had ik ook nummerbehoud en ik vond dat al een beetje raar, aangezien dat bij vodafone altijd minimaal een week duurt. Nu belde ze dus op dat ze een fout hebben gemaakt en er niet op hadden gelet dat ik nummerportering moest hebben. Ze waren de bestelling al aan het klaar maken, maar nu wordt het dus 4 mei... Zoals eerder gezegd, voor mij niet erg, want mn huidige telefoon doet het nog prima en ondertussen speel ik gewoon met de desire van mn vriedin :P

Ben wel benieuwd of die mensen die gister net als ik poste dat ze de 28e krijgen geleverd en zo kort van te voren hebben besteld, ook nummerbehoud hebben aangevraagd. Die zullen anders mss ook nog wel gebeld gaan worden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DonMetal schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:15:
[...]

Ik word vandaag gebeld met een status update als het goed is, dus ik hoop dan meer nieuws te hebben.
Ik ben benieuwd, maar verwacht niks eigenlijk deze week.

Grrr, echt laatste keer dat ik nog eens een gsm via internet bestel. Zoals gezegd twee bestellingen staan, en dat waren mijn eerste twee web orders ooit voor een gsm. De eerste was een gelukje bij BC met een goede prijs, dus daar wacht ik maar gewoon op zolang als het duurt.

De tweede; eerst werd er beloofd dat er een Desire werd gereserveerd bij plaatsen bestelling. Dat blijkt nu dus niet zo. En nu 4 dagen later heeft Vodafone nog steeds geen nummerbehoud aanvraag binnengekregen. Zucht.

[ Voor 47% gewijzigd door Phusebox op 27-04-2010 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSilence
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-07 20:28

DarkSilence

W3designer.nl

Ik heb ook de bruine Desire besteld bij Belcompany. Vorige week al 2 e-mails gestuurd met vragen over mijn order. Hier wordt totaal niet op gereageerd, erg slecht, dus toen maar ff gebeld.

Ze hebben vorige week gezegd dat ze begin van deze week de bruine Desire bij hun binnen verwachten. Ik denk dat het deze week niet meer gaat worden, want de week bestaat nog maar uit twee dagen i.v.m. Koninginnedag.

W3designer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAMMER schreef op maandag 26 april 2010 @ 22:12:
Telfort leverd nog steeds gewoon uit! Dus ik zalje mijn ervaringen delen hier.

1jarig abbo als verlenging, 200min, 100sms en surf&mail: 0 eurootjes betalenvoor de Desire.
Dat is wel een erg scherpe aanbieding of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees al even mee hier op dit topic om te kijken hoe de bestellingen bij anderen lopen. Heb gister contact gehad met klantenservice van GSMEasy en gevraagd of de Desire te krijgen was op korte termijn. Er werd gezegd dat de levering wel 1 à 2 weken zou kunnen gaan duren.
Vannacht rond 1 uur toch de bestelling geplaatst. Uurtje geleden werd ik gebeld door AMP Logistics, ze komen de telefoon morgen afleveren. Krijg vanavond nog een smsje voor de tijd.
Ik heb geen nummerbehoud aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:45
Ik heb al een Desire (mijn Touch Diamond is stuk gegaan en is nu voor garantie onderweg voor reparatie). Nu zit ik bij Tringg en ik denk dat ik ook maar een Vodafone abonnement neem met gratis Wii en Desire. Of een goedkope andere telefoon natuurlijk. Die kan ik dan weer aan mijn vader geven, omdat ik al een Desire heb. Wat is nu verstandig om te doen. Want een goedkope telefoon krijg je eerder gratis dan een Desire.Ik zou dan bijvoorbeeld geen 2 jarig abonnement hoeven nemen maar 1 jaar.
Ik twijfel tussen de VF 275 en de 350 abonnement, 2 jaar met gratis Wii en Desire (dan mijn losse Desire weer verkopen, 1 week oud) of 1 jarig abonnement met goedkoop gratis toestel voor mijn pa en een Wii? De Wii heb ik altijd wel gewild, maar dan niet voor de volle pond. Nu is het een leuk ding voor erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gisteravond besteld bij GSMeasy (Vodafone abo met nummerbehoud + desire + wii), en net telefoon gehad van cargooffice (koerier?) dat ze het spul 4 mei kunnen bezorgen! Als dat allemaal lukt dan ben ik tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOTiVe
  • Laatst online: 03-10-2024
Erik1 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:54:
Gisteravond besteld bij GSMeasy (Vodafone abo met nummerbehoud + desire + wii), en net telefoon gehad van cargooffice (koerier?) dat ze het spul 4 mei kunnen bezorgen! Als dat allemaal lukt dan ben ik tevreden :)
Lijkt erop alsof er weer voorraad is en te weinig mensen om al bestaande orders te verwerken. Of liever een vorm van miscommunicatie tussen koerier en GSMEasy?

19-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
18-04-2010 Voorraad controle
18-04-2010 Bestelling geplaatst

Met nummerbehoud nieuw Vodafone abonnement..

Al wel via e-mail geinformeerd naar de levertijd en omzetting naar de nieuwe actie. Het abonnement wordt omgezet naar de nieuwe actie maar over de levertijd werd niets gezegd.

[ Voor 15% gewijzigd door mOTiVe op 27-04-2010 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matt_E
mOTiVe schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:00:
[...]

Lijkt erop alsof er weer voorraad is en te weinig mensen om al bestaande orders te verwerken. Of liever een vorm van miscommunicatie tussen koerier en GSMEasy?

19-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
18-04-2010 Voorraad controle
18-04-2010 Bestelling geplaatst

Met nummerbehoud nieuw Vodafone abonnement..

Al wel via e-mail geinformeerd naar de levertijd en omzetting naar de nieuwe actie. Het abonnement wordt omgezet naar de nieuwe actie maar over de levertijd werd niets gezegd.
Ja als je naar bovenstaande post kijkt en dan die van mij, dan is het toch wel erg vreemd, gezien de besteldatum van jou! :?

27-04-2010 Abonnement wordt aangesloten
Wij komen uw pakket afleveren op 04-05-10 tussen en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
  • Laatst online: 30-09 18:02
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:31:
[...]

Dat is wel een erg scherpe aanbieding of niet?
Dat heb je goed gezien, verlenging bij Telfort zelf, online regelen. Geen enkele partij die daar tegenop kan/kon.
Alleen jammer dat ik nu een track/trace zie waarop staat dat niemand vandaag mijn toestel in ontvangst heeft genomen.. ;(

Morgen poging 2 en dan daarna dus ophalen op postkantoor waarschijnlijk... Ik had vandaag dus kunnen spelen met mijn desire..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matt_E
BAMMER schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:13:
[...]

Dat heb je goed gezien, verlenging bij Telfort zelf, online regelen. Geen enkele partij die daar tegenop kan/kon.
Je bent waarschijnlijk een grootverbruiker dan, die vaak over z'n minuten gaat of je bent al heel lang klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
BAMMER schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:13:
[...]
dan mag je niet klagen. Ik was 8 jaar abonnee van Telfort, maar ik moest zelfs bij 2 jaar telfort 200 nog bijbetalen voor een Legend.
ben dan maar ook naar KPN overgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
  • Laatst online: 29-06 12:20
Ik heb van de week de Desire bij online Vodafone besteld en vroeg me nu eigenlijk pas af of er een simlock op zit. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Aargh wtf, wordt mijn nummerbehoud afgewezen, waar slaat dit nu weer op? Wat een ellende tegenwoordig zeg om gewoon een *peeping* gsm abonnement af te sluiten.

Pagina: 1 ... 45 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.