Hmm dat hebben ze mij ook verteld toen ik een jaar geleden een nieuwe telefoon wilde bestellen, echter liep bij mij dus eerst het oude abbo nog 3 maanden door voordat ik over ging naar mijn nieuwe abbo dus dus pas na die maanden inging voor 2 jaar. Dus dan heb je in principe 2 jaar en 3 maanden die telefoon.Brm-G schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 18:02:
Heb zojuist nog even met hi gebeld en vertelde ze dat bij vodafone het internet beter/sneller was en dat daar op het moment simpelweg interessantere aanbiedingen gelden. Ze blijven echter bij het aanbod:
Hi25 1 jaar 130 bijbetalen... (+ internet 12 maanden --> 6 maanden 2.5euro, 6 maanden 10euro)
Het grote voordeel is als ik verleng bij hi dat ik het toestel binnen 3 werkdagen heb en dat ook dit abonnement vanaf dan ingaat, als ik kies om over te stappen naar vodafone krijg ik het toestel over 2 weken ofzo en gaat het abonnement pas over 4 maanden in. Ik zou dan bij mn hi abonnement internet erbij moeten nemen wat me dan 40 euro kost...
njaa hi en gsmeasy zijn allbei pas weer maandag bereikbaar dus heb nog 2 nachtjes om erover na te denken.
Dit vond ik wel een beetje slecht geregeld bij HI. Plus internet is dramatisch verleken met vodafone.