Ik heb ondertussen ook gechat met gsmeasy, ik mocht kiezen welke aanbieding ik wil hebben .. de oude of de nieuwe.. dus ik ging voor de nieuwe
en omdat ik al sinds de 12de wacht sta ik ook hoog in de lijst voor de desires die binnen gaan komen.. De WII staat gereseveerd dus die is ook niet meer mis telopen.. Ik vind het TOP service van gsmeasy.. het kost misschien wel wat tijd voor we onze speeltjes hebben maar je krijgt veel waar voor je geld, en de commuicatie is ook prima! Dus ik wacht nog ff lekker af
Belcompany nog gebeld en die zeggen "Wij weten ook niet waarom wij pas als laatste nieuwe voorraad krijgen." Tuurlijk komt hun wel toevallig goed uit, zo annuleren steeds meer mensen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Gisteravond is het allemaal geregeld, ook de koerier belde die avond meteen, ik zou even contact opnemen met gsmeasy als ik jou was.....NG schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:02:
[...]
Wanneer heb je GSMeasy gebeld en wanneer kreeg je de bevestiging dat de koerier komt?
Ik heb vorige week besteld en moet nog minimaal 2 weken wachten, lijkt me niet helemaal kloppen dat een ander later besteld en vervolgens de Desire nog eerder binnen heeft.
Ik kreeg antwoord van GSMEasy dat het een nationaal probleem aan het worden is. Alles wat nu afgesloten wordt hopen ze binnen 2-3 weken te kunnen uitleveren..
Ben net gebeld door CargoOffice (namens GSMEasy).
Er is een voorlopige afsrpaak gemaakt voor 3 mei.
Had op 10-4 mijn bestelling geplaatst.
Er is een voorlopige afsrpaak gemaakt voor 3 mei.
Had op 10-4 mijn bestelling geplaatst.
@maistro_44 hey dat is vreemd ik zag laatst een berichtje van iemand die de 12de besteld had en die hem vandaag binnen zou krijgen.. hebben ze jou vaker proberen de bellen misschien?
Wellicht deze optie nog interessant voor je (GSMeasy)jin schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:09:
Gisteravond besteld via bestelmaar.nl
HTC Desire Brown 51.00
Vodafone Bel+SMS+Web 150 2 jaar verlenging 12 maanden € 18.50 ipv € 29.50 per maand kosten:Verzendkosten 7.52
kosten:Nummerbehoudkosten 0.00
Totaal incl. BTW: 59.95
dinsdagmiddag komt de koerier
HTC Desire Brown 83.00
Vodafone Bel+SMS+Web 150 2 jaar verlenging 12 maanden € 14.75 ipv € 29.50 per maand
Nintento Wii 0.00
kosten:Verzendkosten 0.00
Totaal incl. BTW: 83.00
Verwijderd
Heb net even livechat gedaan met een medewerker van GSMEasy..
Ik heb 13-04 een bestelling gedaan maar nog geen telefoontje gehad.. ik heb gevraagd of ze de oude actie van mij willen wijzigen in de nieuwe (17,25 het eerste jaar).
Ik stond hoog op de lijst dus waarschijnlijk wordt ik gebeld zodra de nieuwe levering binnen is. Heb ook direct even om een bevestiging gevraagd voor de wijziging in de actie. Vragen werden goed beantwoord. Kortom goede service bij GSMEasy.
Bij deze bevestigen wij u dat uw abonnementsactie is aangepast.
Was: Vodafone Bel+SMS+Web 200 (24,50.-) (2 jaar nieuw)
Is nu: Vodafone Bel+SMS+Web 200 (17,25.-) (2 jaar nieuw) -> Eerste 12
maanden voor 17,25 per maand.
Met vriendelijke groet,
Gsmeasy.nl
Ik heb 13-04 een bestelling gedaan maar nog geen telefoontje gehad.. ik heb gevraagd of ze de oude actie van mij willen wijzigen in de nieuwe (17,25 het eerste jaar).
Ik stond hoog op de lijst dus waarschijnlijk wordt ik gebeld zodra de nieuwe levering binnen is. Heb ook direct even om een bevestiging gevraagd voor de wijziging in de actie. Vragen werden goed beantwoord. Kortom goede service bij GSMEasy.
Bij deze bevestigen wij u dat uw abonnementsactie is aangepast.
Met vriendelijke groet,
Gsmeasy.nl
@mmedia
ik zag de aanbieding bij gsmeasy ook vandaag ja.
Heb echter al een ps3
En ik ben wel tevreden over de aanbieding van bestelmaar.... wil ook niet overal mijn gegevens deponeren.
Ik wacht rustig tot Dinsdag
ik zag de aanbieding bij gsmeasy ook vandaag ja.
Heb echter al een ps3
En ik ben wel tevreden over de aanbieding van bestelmaar.... wil ook niet overal mijn gegevens deponeren.
Ik wacht rustig tot Dinsdag
Verwijderd
Ik zit wat te kijken naar de aanbieding bij GSMeasy met de gratis Wii.
Daarbij heb ik ook contact met de Chat. De HTC Desire is vertraagd vanwege het vliegverbod afgelopen dagen. De Wii is wel gewoon leverbaar.
Daarbij heb ik ook contact met de Chat. De HTC Desire is vertraagd vanwege het vliegverbod afgelopen dagen. De Wii is wel gewoon leverbaar.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2010 12:36 ]
Complete bullshit bij die bedrijven allemaal, 5 dagen niet vliegen, is 2-3 weken vertraging. Ga toch weg.Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:32:
Ik zit wat te kijken naar de aanbieding bij GSMeasy met de gratis Wii.
Verwijderd
Als ik zo de Vodafone 150 met de 200 vergelijk, lijkt het mij dat de 200 voordeliger is. Het verschilt € 7,- in de totale kosten, als ik het goed heb berekend.
Als je moet kiezen tussen T-Mobile en Vodafone, welke zou dan het beste zijn voor de HTC Desire? Aangezien ik nu wat meer naar Vodafone neig, vanwege deze aanbieding en het "snellere" internet van 3,6Mbps.
Als je moet kiezen tussen T-Mobile en Vodafone, welke zou dan het beste zijn voor de HTC Desire? Aangezien ik nu wat meer naar Vodafone neig, vanwege deze aanbieding en het "snellere" internet van 3,6Mbps.
Ik ga als ik de berichten zo lees dan toch maar neit cancelen. Kennelijk heeft bijna iedereen last van flink vertraagde levering van de Desire. Ik ga eens kijken of BC akkoord gaat om de kleur te wijzigen naar grijs, want deze staat bij hun op de website als Op voorraad.
Betreft het tekort eigenlijk alleen de bruine desire of ook de grijze?
Wat is het verschil met de vorige actie (behalve de 7,25 p/m)? Er zitten nu 24,50 euro aansluitkosten bij, was dat ook bij de oude actie? Ik heb zelf ook een bestelling staan maar voor het wisselen wil ik wel graag weten waarom ik zou moeten wisselen![b][message=33882051,noline]Bij deze bevestigen wij u dat uw abonnementsactie is aangepast.
Belcompany heeft de zilveren ook niet op voorraad zeiden ze gisteren en daarnaast was switchen van kleur niet mogelijk dankzij hun geweldige systeem, dat ze vast en zeker hebben getest op bugs voor ze live gingenpatje01 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:02:
Ik ga als ik de berichten zo lees dan toch maar neit cancelen. Kennelijk heeft bijna iedereen last van flink vertraagde levering van de Desire. Ik ga eens kijken of BC akkoord gaat om de kleur te wijzigen naar grijs, want deze staat bij hun op de website als Op voorraad.

Verwijderd
waar zie je die 24,50 aansluitkosten? ik zie ze nergens staan hoor.. en nee dat was bij de vorige actie ook niet zo.. ik zou dus gewoon ook wisselen als ik jou was.. 12x7,25=87 euro op jaarbasis..mOTiVe schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:02:
[...]
Wat is het verschil met de vorige actie (behalve de 7,25 p/m)? Er zitten nu 24,50 euro aansluitkosten bij, was dat ook bij de oude actie? Ik heb zelf ook een bestelling staan maar voor het wisselen wil ik wel graag weten waarom ik zou moeten wisselen!
Ik heb net gebeld met BC. Switchen is niet mogelijk, tenzij je een nieuwe order plaatst en dat is wat ik nu net niet wil. Verder vertelde de klantenservice dat ook de grijze niet leverbaar is en ook verwacht wordt in week 18. Is niet zo handig dat hun website niet is bijgewerkt, want er zullen ongetwijfeld mensen zijn die op basis van de gegevens op de website een grijze Desire bestellen.
Check http://www.gsmeasy.nl/abo...web-150/2jaar/HTC-Desire/ en dan onderin Alle informatie over dit abonnement. Staat het volgende:Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:13:
[...]
waar zie je die 24,50 aansluitkosten? ik zie ze nergens staan hoor.. en nee dat was bij de vorige actie ook niet zo.. ik zou dus gewoon ook wisselen als ik jou was.. 12x7,25=87 euro op jaarbasis..
Vodafone Bel+SMS+Web 150 (14,75.-) (2jr)
Kosten per maand:€ 14.75
Aansluitkosten:€ 24.50
Maandelijks tegoed:150 minuten / 300 sms
PDAshop.nl lijkt een alternatief maar dan geen Wii en dan ga ik ook weer twijfelen tussen de Milestone en Desire! Afwachten dus, genoeg tijd om even een e-mail te sturen dat het nieuwe abonnement prettiger zal zijn dan het oude.
Verwijderd
ojamOTiVe schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:20:
[...]
Check http://www.gsmeasy.nl/abo...web-150/2jaar/HTC-Desire/ en dan onderin Alle informatie over dit abonnement. Staat het volgende:
Vodafone Bel+SMS+Web 150 (14,75.-) (2jr)
Kosten per maand:€ 14.75
Aansluitkosten:€ 24.50
Maandelijks tegoed:150 minuten / 300 sms
PDAshop.nl lijkt een alternatief maar dan geen Wii en dan ga ik ook weer twijfelen tussen de Milestone en Desire! Afwachten dus, genoeg tijd om even een e-mail te sturen dat het nieuwe abonnement prettiger zal zijn dan het oude.
8 april besteld bij studentmobiel. Begin deze week maar eens een mailtje gestuurd wanneer de telefoon geleverd werd. Gisteren deze mail terug gekregen:
Uw nummerbehoud is intussen al wel goedgekeurd bij Vodafone, wij hebben
echter bericht gekregen van onze leveranciers dat de levering van de HTC
Desire ontregeld is door de situatie in Ijsland. Helaas komen onze
toestellen per vliegtuig in plaats van per boot. Wij kunnen u nog geen
leverdatum garanderen. Wij doen onze uiterste best om uw order z.s.m. te
verwerken.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Hoop echt dat ie volgende week binnen komt. Wat een ellende....
verwerken.
Met vriendelijke groet,
Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!
Alle bedrijven roepen nu zo'n beetje week 18. Dat is dus de week na volgende week.-=Sentinel=- schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:35:
8 april besteld bij studentmobiel. Begin deze week maar eens een mailtje gestuurd wanneer de telefoon geleverd werd. Gisteren deze mail terug gekregen:
verwerken.
Met vriendelijke groet,
Wendy: De levering van de HTC Desire is uitgesteld wegens leveringsproblemenshameblaster schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:45:
[...]
Datum: Status:
13-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
13-04-2010 Voorraad controle
13-04-2010 Bestelling geplaatst
weekje.
Heb ze net al gemaild of ze hem nog kunnen wijzigen ivm de 50% actie nu op hun site, en anders annuleer ik hem en bestel ik hem opnieuw![]()
De Wii is leuk meegenomen ja, alhoewel ik die direct los verkoop dus weer een korting van ''150euro'' op het totaal bedragje van
50%:
12*17,25 = 207
14*34,50 = 414
-15 = 471euro in totaal (2jaar vodafone 200+internet)
Wendy: Maar we verwachten hem binnen 1 - 14 dagen binnen, dit is een ruime marge maar omdatwe hem eigenlijk al binnen hadden verwacht en de levering inmiddels al ernstig is vertraagd kan ik u hier helaas geen zekerheid over geven
Ze hebben ook het voor mij gewijzigd waardoor ik nu profiteer van de 50% regeleing
Cons:::BB4E
Ik heb GSMwijzer gemaild over de nieuwe actie van VF.
Of ik die nog mee kon pikken.
Dit kreeg ik als antwoord;
Deze nieuwe voorwaarden mogen komende week pas aangesloten worden en
zoals u in onze communicatie heeft gezien is uw nummerbehoudaanvraag al
ruimschoots in behandeling. U bent dus al ingevoerd als klant en tevens
ook al goedgekeurd, het enige wachten is nog op een goedkeuring wat
betreft nummerbehoud.
Deze nieuwe voorwaarden zijn pas sinds vandaag bekend en dus bent u
onder de 'oude voorwaarden', zoals op uw contract vermeldt staat,
aangesloten.
Toch willen wij u tegemoet komen vanwege deze samenloop van
omstandigheden door de Adapt HTC Autohouder + Lader volledig gratis aan
te bieden.
Vind ik toch netjes van ze!
betreft nummerbehoud.
aangesloten.
te bieden.
Ook T-mobile heeft verschillende toestellen niet meer op voorraad.
Bericht van een moderator op het forum daar:
Helaas is de uitlevering van de volgende toestellen op dit moment vertraagd:
* BlackBerry 9700 White
* HTC Desire
* HTC HD2
* Nokia E72 White
Er zijn nog geen exacte data bekend waarop de toestellen weer leverbaar zijn. Zodra de betreffende fabrikanten ons melden wanneer de toestellen weer leverbaar zijn zullen we direct een update plaatsen op het forum.
Balen!
Bericht van een moderator op het forum daar:
Helaas is de uitlevering van de volgende toestellen op dit moment vertraagd:
* BlackBerry 9700 White
* HTC Desire
* HTC HD2
* Nokia E72 White
Er zijn nog geen exacte data bekend waarop de toestellen weer leverbaar zijn. Zodra de betreffende fabrikanten ons melden wanneer de toestellen weer leverbaar zijn zullen we direct een update plaatsen op het forum.
Balen!
Ik heb zojuist even met Studentmobiel aan de lijn gehangen over de nieuwe Vodafone-actie en ze konden me het volgende vertellen: Aangezien mijn nummerbehoud al zo goed als rond is konden ze de bestelling niet meer wijzigen. Ze konden de bestelling wel annuleren en dan een nieuwe bestelling plaatsen met het nieuwe actietarief, maar dan moest de oude aanvraag voor nummerbehoud eerst weer bij Vodafone uit het systeem worden verwijderd, waar zo'n twee weken overheen zou gaan, en dan moest er opnieuw nummerbehoud worden aangevraagd: weer een 1-2 weken extra. Bovendien zou ik dan weer helemaal achterin de 'wachtrij' staan.
Als alternatief werd mij een cashback van €20 aangeboden bij de bestaande bestelling. Qua totaalkosten zou ik met de nieuwe actie €45 goedkoper uit zijn, dus dat wordt dan gereduceerd tot €25. Ik heb maar voor de cashback gekozen, omdat ik geen zin heb in nog langer wachten.
Overigens verwachten ze de toestellen op 3 of 4 mei binnen te krijgen.
Als alternatief werd mij een cashback van €20 aangeboden bij de bestaande bestelling. Qua totaalkosten zou ik met de nieuwe actie €45 goedkoper uit zijn, dus dat wordt dan gereduceerd tot €25. Ik heb maar voor de cashback gekozen, omdat ik geen zin heb in nog langer wachten.
Overigens verwachten ze de toestellen op 3 of 4 mei binnen te krijgen.
mijn htc desire is gisteren binnengekomen bij gsmeasy. vandaag gebeld voor de afspraak.
maandag 26e wordt hij geleverd en tevens kan ook ik gebruik maken van de nieuwe regeling.
50% korting het eerste jaar + een gratis Wii....ik had wel al op 10 April besteld.
Je wacht even maar dan heb je ook wat..
Top meid die Wendy
maandag 26e wordt hij geleverd en tevens kan ook ik gebruik maken van de nieuwe regeling.
50% korting het eerste jaar + een gratis Wii....ik had wel al op 10 April besteld.
Je wacht even maar dan heb je ook wat..
Top meid die Wendy
Zojuist de Desire bij BC in de winkel (den haag) met Vodafone BSW 275 24 mnd en 1e 12 mnd 50% korting. Helaas was de bruine niet op voorraad (wel de zilveren). Een van de andere BC winkels in Den Haag had nog twee bruine liggen, maar vanwege nummerbehoud moet ik sowieso nog wachten... Er is er dus wel eentje gereserveerd voor mij die volgende week voor me klaar ligt.
Nu word ik hier toch weer een beetje gek gemaakt met die gratis Wii bij Gsmeasy, maar goed. Ik heb het wel een beetje gehad met vage webshops en RMA's die je op moet sturen (niet per sé Gsmeasy), wat toch vaak weer gezeur geeft. Dan ga ik liever naar een winkel met iemand achter de balie.
Ik heb ook nog even vodafone gebeld over hun FUP. De medewerker vertelde me het standaardverhaal over dat je niet meer dan 10x het gemiddelde mag gebruiken gedurende 3 maanden. Dat was me al bekend, maar hij zei ook dat dan dus geen extra kosten volgen maar een snelheidsverlaging. Dat vind ik wel positief, al verwacht ik eigenlijk niet over de FUP heen te gaan.
En misschien niet echt voor dit topic:
Mij werd gevraagd of ik de telefoon wilde verzekeren (8,95 p/m !?!?), zijn er mensen die hun toestel verzekeren? Bij diefstal krijg je geen nieuwe heb ik al begrepen, eigenlijk is het alleen voor laten vallen ed.
Nu word ik hier toch weer een beetje gek gemaakt met die gratis Wii bij Gsmeasy, maar goed. Ik heb het wel een beetje gehad met vage webshops en RMA's die je op moet sturen (niet per sé Gsmeasy), wat toch vaak weer gezeur geeft. Dan ga ik liever naar een winkel met iemand achter de balie.
Ik heb ook nog even vodafone gebeld over hun FUP. De medewerker vertelde me het standaardverhaal over dat je niet meer dan 10x het gemiddelde mag gebruiken gedurende 3 maanden. Dat was me al bekend, maar hij zei ook dat dan dus geen extra kosten volgen maar een snelheidsverlaging. Dat vind ik wel positief, al verwacht ik eigenlijk niet over de FUP heen te gaan.
En misschien niet echt voor dit topic:
Mij werd gevraagd of ik de telefoon wilde verzekeren (8,95 p/m !?!?), zijn er mensen die hun toestel verzekeren? Bij diefstal krijg je geen nieuwe heb ik al begrepen, eigenlijk is het alleen voor laten vallen ed.
Levertijd HTC Desire is 6 weken bij T-mobile, net gebeld..
Ik heb nu mijn verlenging geregeld bij GSMstunt en de Desire is vandaag met de post mee gegaan..Geoie service tot nu toe..
Ik heb nu mijn verlenging geregeld bij GSMstunt en de Desire is vandaag met de post mee gegaan..Geoie service tot nu toe..
Verwijderd
Misschien een domme vraag :
Ik wil mijn contract verlengen bij T-Mobile en heb nu een iPhone met een i150 abonnement.
Kan ik nu mij sim zo maar in de Desire doen en kan ik dan internetten? Kan dit met het i150 abonnement of moet ik mijn abonnement overzetten naar een Relex abonnement met Web & Walk.
Moet ik misschien nog bepaalde instellingen wijzigen/invoeren?
Ik hoop dat iemand kan reageren want ik popel om de Desire te bestellen.
Ik wil mijn contract verlengen bij T-Mobile en heb nu een iPhone met een i150 abonnement.
Kan ik nu mij sim zo maar in de Desire doen en kan ik dan internetten? Kan dit met het i150 abonnement of moet ik mijn abonnement overzetten naar een Relex abonnement met Web & Walk.
Moet ik misschien nog bepaalde instellingen wijzigen/invoeren?
Ik hoop dat iemand kan reageren want ik popel om de Desire te bestellen.
Die van mij was nog niet ingevoerd, en heb dus net een mailtje gestuurd dat ze het voor mij gewijzigd hebbencoob schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:06:
Ik heb GSMwijzer gemaild over de nieuwe actie van VF.
betreft nummerbehoud.
aangesloten.
te bieden.
Kreeg inderdaad ook te horen dat het van eind volgende week, tot begin mei kan duren... jippie ..

Joejoe!
Afgelopen dinsdagavond direct besteld bij vodafone met verlening van abonnement. (Wel een beetje spijt gezien nu de nieuwe actie nu met 50% korting)
Zonet even gebeld met vodafone wat de status van mijn bestelling is. Hij kon me vertellen dat deze dinsdag direct is verstuurd. Helaas nog niets binnen gehad
Trouwens.. levert GLS ook op zaterdag?
Zonet even gebeld met vodafone wat de status van mijn bestelling is. Hij kon me vertellen dat deze dinsdag direct is verstuurd. Helaas nog niets binnen gehad
Verwijderd
Vandaag dit abo afgesloten in de BC winkel. Geen problemen. Direct mee uit voorraad Zilver of Bruin.Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:34:
Volgens mij is de 50% actie van zaterdag al ingegaan op Belcompany.nl.
HTC Desire €0,0
Vodafone Bel+SMS+Web 150 2 jaar (nieuw abo) 12 maanden 50% = 14,75 ipv 29,50
12*14,75= 177
12*29,50= 354
Totaal 531€ (= 22,13 p/m)
Volgens mij kan daar op dit moment geen aktie tegen op! Ik wordt Vodafone klant!![]()
Maar ik wil niet die zilver variant.Morgen even langs in de BC winkel.
(Ik heb bruin.) Ik snap werkelijk niet wat iedereen doet bij sites als gmsweb en studentmobiel.
Weken wachten en een service van jan snot. Wat mij betreft liever een fysieke winkel!
(Verhuist naar andere topic)
pffff snap helemaal niks van Hi, dus als mensen die een abo hebben verlengd en met rembours moesten betalen mij even kunnen helpen?
Ik heb 3 keer gebeld met HI met betrekking tot mijn zending, en elke keer zeiden ze dat ie zaterdag binnen zou komen en dat ik aan de deur moest pinnen. Ik zeg dus dat: TNT normaal gesproken toch geen rembourszendingen levert op zaterdag? Nee hoor, zaterdag is gewoon een werkdag, meneer. En u moet betalen met de pinpas, met het apparaatje wat die man bij zich heeft. Hij was er stellig van overtuigd dat TNT zaterdag zou bezorgen, maar ik wist wel beter, maar dacht ik ga hier maar niet tegen in. Dus ik TNT maar bellen zeggen ze dat ze helemaal niet met pinapparaten werken en dat er zaterdag geen rembourszendingen worden geleverd. (duh)
Ik dus weer bellen naar Hi, zegt dat miepje dat ze werken met 2 bedrijven. TNT en OPD. Maar dat OPD alleen gebruikt word voor mensen die nieuwe abo's afsluiten.
Mijn vraag is dus voor de mensen die een verlenging hebben afgesloten bij Hi, door wie werd het geleverd en moest je contant betalen of via pin?
Ik heb 3 keer gebeld met HI met betrekking tot mijn zending, en elke keer zeiden ze dat ie zaterdag binnen zou komen en dat ik aan de deur moest pinnen. Ik zeg dus dat: TNT normaal gesproken toch geen rembourszendingen levert op zaterdag? Nee hoor, zaterdag is gewoon een werkdag, meneer. En u moet betalen met de pinpas, met het apparaatje wat die man bij zich heeft. Hij was er stellig van overtuigd dat TNT zaterdag zou bezorgen, maar ik wist wel beter, maar dacht ik ga hier maar niet tegen in. Dus ik TNT maar bellen zeggen ze dat ze helemaal niet met pinapparaten werken en dat er zaterdag geen rembourszendingen worden geleverd. (duh)
Ik dus weer bellen naar Hi, zegt dat miepje dat ze werken met 2 bedrijven. TNT en OPD. Maar dat OPD alleen gebruikt word voor mensen die nieuwe abo's afsluiten.
Mijn vraag is dus voor de mensen die een verlenging hebben afgesloten bij Hi, door wie werd het geleverd en moest je contant betalen of via pin?
Alleen heb je dan of een 2 jarig duur abonnement of je betaald minimaal 100 euro teveel voor je telefoon.Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 17:47:
[...]
Vandaag dit abo afgesloten in de BC winkel. Geen problemen. Direct mee uit voorraad Zilver of Bruin.
(Ik heb bruin.) Ik snap werkelijk niet wat iedereen doet bij sites als gmsweb en studentmobiel.
Weken wachten en een service van jan snot. Wat mij betreft liever een fysieke winkel!
(Verhuist naar andere topic)
Ik snap niet dat ze met rembours werken want ik heb vorig jaar verlengd en toen werd het bedrag van de telefoon gewoon met mijn telefoonrekening verrekend.BPP schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 17:48:
pffff snap helemaal niks van Hi, dus als mensen die een abo hebben verlengd en met rembours moesten betalen mij even kunnen helpen?
[ Voor 26% gewijzigd door Phusebox op 23-04-2010 17:52 ]
Bij BC heb je nu in de winkel precies dezelfde actie als bij webshops, bij Vodafone BSW abonnementen. En gratis is gratisPhusebox schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 17:51:
[...]
Alleen heb je dan of een 2 jarig duur abonnement of je betaald minimaal 100 euro teveel voor je telefoon.
[ Voor 4% gewijzigd door CvB op 23-04-2010 18:42 ]
Bestelmaar heeft bij mij aangepast. 1e 12 maanden ook 14,75jin schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:09:
Gisteravond besteld via bestelmaar.nl
HTC Desire Brown 51.00
Vodafone Bel+SMS+Web 150 2 jaar verlenging 12 maanden € 18.50 ipv € 29.50 per maand kosten:Verzendkosten 7.52
Totaal incl. BTW: 59.95
dinsdagmiddag komt de koerier
Zonder er iets voor te hoeven doen...
Verwijderd
Hey mensen,
Oke even mijn verhaal ik zat bij Ben omdat ik aan het wachten was op de desire. Nu hij er was heb ik deze besteld bij GSMeasy.nl nu duurde dat even
23-04-2010 Geannuleerd zonder afleverpoging
23-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
19-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
16-04-2010 Nummerportering nog niet goedgekeurd voor de voorkeursdatum
13-04-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
12-04-2010 Abonnement wordt aangesloten
12-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
12-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
11-04-2010 Voorraad controle
11-04-2010 Bestelling geplaatst
Dus ik had ook ben gebeld of het nummerbehoud wel gelukt was, en dat was dus gelukt. Beetje vreemd maar oke. Toen zag ik dat de aanbieding er was voor 17 euro het eerste jaar. Dus vroeg via de online chat aan of ik kon switchen. Dat kon dus ik weer blij. Nu heb ik een nieuw ordernummer gekregen en bellen ze vandaag om een afspraak te maken. Eerste lever mogelijkheid is niet komende maandag maar de maandag daarna
. Dit omdat het nummerbehoud opnieuw aangevraagd moet worden. Dit kan toch niet zo moeilijk zijn of verkijk ik me er nu op? Zijn er andere mensen waarbij het wel is overgezet en dat ze niet nog lang moeten wachten op nummerbehoud?
ABP
Oke even mijn verhaal ik zat bij Ben omdat ik aan het wachten was op de desire. Nu hij er was heb ik deze besteld bij GSMeasy.nl nu duurde dat even
19-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
16-04-2010 Nummerportering nog niet goedgekeurd voor de voorkeursdatum
13-04-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
12-04-2010 Abonnement wordt aangesloten
12-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
12-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
11-04-2010 Voorraad controle
11-04-2010 Bestelling geplaatst
Dus ik had ook ben gebeld of het nummerbehoud wel gelukt was, en dat was dus gelukt. Beetje vreemd maar oke. Toen zag ik dat de aanbieding er was voor 17 euro het eerste jaar. Dus vroeg via de online chat aan of ik kon switchen. Dat kon dus ik weer blij. Nu heb ik een nieuw ordernummer gekregen en bellen ze vandaag om een afspraak te maken. Eerste lever mogelijkheid is niet komende maandag maar de maandag daarna
ABP
Heb op dit moment een abonnement lopen bij hi, en kan sinds afgelopen week verlengen. De aanbiedingen die daar zijn vindt ik echter niet interessant ( wil eigenlijk een 1 jarig abonnement). Maar nu zie ik hier net de volgende actie
12*14,75= 177
12*29,50= 354
Toestel 83 euro
+ Gratis Wii !
Als ik dit abonnement afsluit heb ik geen mogelijkheid tot nummer behoud toch? of moet ik dan mn Hi abonnement afkopen ofzo.. maar dan betaal ik dus 4 maanden dubbel...
iemand tips?
12*14,75= 177
12*29,50= 354
Toestel 83 euro
+ Gratis Wii !
Als ik dit abonnement afsluit heb ik geen mogelijkheid tot nummer behoud toch? of moet ik dan mn Hi abonnement afkopen ofzo.. maar dan betaal ik dus 4 maanden dubbel...
iemand tips?
Ik heb ook verlengd bij Hi en kreeg hem gewoon via de TNT en moest contant betalen..TNT werkt inderdaad niet met die mobiele pin units.BPP schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 17:48:
Studentmobiel zegt nu 3 of 4 mei de Desire te hebben.
Geachte xxxxx,
U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van de HTC Desire bij een Vodafone abonnement of contractverlenging. Helaas is de uitlevering van de HTC Desire de afgelopen week uitgesteld in verband met de sluiting van luchtruim boven Europa. Zojuist ontvingen wij vanuit HTC bericht dat de Desire in plaats van begin volgende week helaas pas eind volgende week (donderdag of vrijdag) geleverd wordt aan de Nederlandse distributeurs. De toestellen zullen dan (30 april Koninginnedag) op 3 of 4 mei aan ons geleverd worden. Zodra wij de toestellen ontvangen zullen wij deze direct aan u doorleveren.
Onze excuses voor de vertraging en het eventuele ongemak.
Met vriendelijke groet,
Het team van Studentmobiel.nl
Moest ook even kijken. Heb hem ook besteld met nummerbehoud (optie staat onder de invoer van adres gegevens). Ik heb nog even met de sales gechat en "Wendy" bevestigde mij dat mijn abo pas per augustus ingaat.Brm-G schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:09:
Heb op dit moment een abonnement lopen bij hi, en kan sinds afgelopen week verlengen. De aanbiedingen die daar zijn vindt ik echter niet interessant ( wil eigenlijk een 1 jarig abonnement). Maar nu zie ik hier net de volgende actie
12*14,75= 177
12*29,50= 354
Toestel 83 euro
+ Gratis Wii !
iemand tips?
Besteld en ook al gebeld voor een afspraak. 3 mei komen ze alles brengen
PSN: IS_DJ
Dit kan wel degelijk eea in de war schoppen, omdat ze w.s. je abonnement al hadden aangevraagd met de oude actie en daarbij het nummerbehoud. Nu zullen ze dus het abonnement met de oude actie moeten annuleren (en dan vervalt daar dus ook het bijbehorende nummerbehoud bij), een nieuwe abonnementsaanvraag moeten indienen met de nieuwe actie en dus ook nummerportering opnieuw doorvoeren. En die duurt nou eenmaal altijd een week oid bij de netwerken..Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:01:
Dit kan toch niet zo moeilijk zijn of verkijk ik me er nu op? Zijn er andere mensen waarbij het wel is overgezet en dat ze niet nog lang moeten wachten op nummerbehoud?
[ Voor 7% gewijzigd door OrangePower op 23-04-2010 20:28 ]
Nou.. vanavond even naar de Belcompany gegaan.. was gewoon op voorraad. Dus mijn vrouw zit nu haar telefoon (was ie maar van mij) in te richten en uit te proberen.. Ook gewoon de Vodafone aanbieding met het eerste jaar 50% korting.. :-)
Verwijderd
Klinkt goed! Ik zou graag wat willen horen over het Vodafone internet, snelheid en bereikbaarheid etc.hars73 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 20:42:
Nou.. vanavond even naar de Belcompany gegaan.. was gewoon op voorraad. Dus mijn vrouw zit nu haar telefoon (was ie maar van mij) in te richten en uit te proberen.. Ook gewoon de Vodafone aanbieding met het eerste jaar 50% korting.. :-)
Ik begin er toch aan te denken hem te gaan halen.
Ik heb momenteel een t-mobile abonnement en ook een Vodafone abonnement. Bereik van Vodafone is voor mij echt vele malen beter, maar vooral het internet is werkelijk subliem vergeleken met T-Mobile. Mag ook wel, Vodafone internet is standaard gewoon 3.6mbit/sec, terwijl T-Mobile standaard 384kbps is, of je sluit er een plus bundel aan en dan heb je voor 14,95 per maand 1mbit.......Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 20:46:
[...]
Klinkt goed! Ik zou graag wat willen horen over het Vodafone internet, snelheid en bereikbaarheid etc.![]()
Niet alleen zijn de mbitjes een stuk hoger maar ook de reactiesnelheid is beter, ik moet soms met t-mobile gewoon 30sec voordat er uberhaupt ook maar een stukje webpagina op mijn gsm tevoorschijn komt terwijl dit met Vodafone enkele seconden is..
En hier duurt het nog tot half augustus voordat het Vodafone abo ingaat.. ze zit eerst nog met een simonly van Telfort, waar we voor die 3.5 maand nog maar even een internet abo hebben toegevoegd voor 10 euro per maand. Beter dan niks he ;-)Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 20:46:
[...]
Klinkt goed! Ik zou graag wat willen horen over het Vodafone internet, snelheid en bereikbaarheid etc.![]()
Tis trouwens de zilveren Desire die ze nog op voorraad hadden liggen.. Niet branded (heb even het versienummer gecheckt)
Ik zie verschillende mensen praten over chatten met wendy..? Hoe en waar kan ik haar bereiken?
Krijg je hem dan ook gratis bij bsw150? Dan annuleer ik mn bestelling meteen.hars73 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 20:42:
Ja, ik ben zelf bij BC langs geweest. Ze vonden de actie nogal scherp, maar het stond wel zo in het systeem. Dus 50% korting 12 maanden bij 2-jarig en dan gratis vanaf BSW 150. Helaas moest ik naar Schiedam/Rotterdam voor een bruine, daar had ik geen zin in.Ilya schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 22:11:
Krijg je hem dan ook gratis bij bsw150? Dan annuleer ik mn bestelling meteen.
maat van mij heeft de desire vanavond besteld (omstreeks 5u) op gsm easy.nl
Vanavond was die bij mij en hij werd gebeld door de koerier....... hij kon hem a.s vrijdag verwachten, maar aangezien die verhindert is word het de week erop.
23-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
23-04-2010 Voorraad controle
23-04-2010 Bestelling geplaatst
Ik heb mijn telefoon ruim een week terug besteld!!! en heb nog steeds niets gehoord van ze, terwijl ik vanmiddag met ze gechat heb
13-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
Erg vaag allemaal..........
Vanavond was die bij mij en hij werd gebeld door de koerier....... hij kon hem a.s vrijdag verwachten, maar aangezien die verhindert is word het de week erop.
Ik heb mijn telefoon ruim een week terug besteld!!! en heb nog steeds niets gehoord van ze, terwijl ik vanmiddag met ze gechat heb

[ Voor 6% gewijzigd door shameblaster op 23-04-2010 23:52 ]
Cons:::BB4E
Ik twijfel nog i.v.m nummerbehoud.. Dat moet dan weer helemaal opnieuw geregeld worden, maar dan heb ik al wel een week eerder mijn telefoon.. haha, nog even een nachtje overslapen ;-)Ilya schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 22:11:
[...]
Krijg je hem dan ook gratis bij bsw150? Dan annuleer ik mn bestelling meteen.
Weet iemand tot wanneer deze actie van Vodafone geldig is? Ik heb zowel eind april als eind mei gehoord/gezien...
Als ik bij GSMWeb kijk dan is het altijd voordeliger om bij 1jaar een B+S+W 200 te nemen ipv een 150:
BSW150: 12 x €22,13 + €202 + €24,50 = €493,06
BSW200: 12 x €25,88 + €137 + €24,50 = €473,56
Op jaarbasis bespaar je €20 euro en je krijgt 100sms'jes/50minuten meer per maand, mis ik iets?
Het is nu zo goedkoop dat dit eigenlijk beter is dan het toestel los kopen, als je ziet dat hij ongeveer €420 los kost heb je voor een paar tientjes een heel jaar bellen/sms/internet, kan je altijd nog weggeven. Misschien dat ik dat wel doe en dat ik dan mijn toestel wat ik bij de BC 'actie' heb besteld doorverkoop. Wacht als 2 weken en het worden er zo te zien minstens nog 2, daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Iemand enig idee wat de huidige leverstatus is van gsmweb? Even een nachtje over slapen...
BSW150: 12 x €22,13 + €202 + €24,50 = €493,06
BSW200: 12 x €25,88 + €137 + €24,50 = €473,56
Op jaarbasis bespaar je €20 euro en je krijgt 100sms'jes/50minuten meer per maand, mis ik iets?
Het is nu zo goedkoop dat dit eigenlijk beter is dan het toestel los kopen, als je ziet dat hij ongeveer €420 los kost heb je voor een paar tientjes een heel jaar bellen/sms/internet, kan je altijd nog weggeven. Misschien dat ik dat wel doe en dat ik dan mijn toestel wat ik bij de BC 'actie' heb besteld doorverkoop. Wacht als 2 weken en het worden er zo te zien minstens nog 2, daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Iemand enig idee wat de huidige leverstatus is van gsmweb? Even een nachtje over slapen...
hoe kun je met hun chatten dan? ik heb heel de site al uitgeplozen maar ik kan geen chatbox oid. ontdekkenshameblaster schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 23:48:
Ik heb mijn telefoon ruim een week terug besteld!!! en heb nog steeds niets gehoord van ze, terwijl ik vanmiddag met ze gechat heb![]()
Ik kon het gisteravond ook niet meer vinden. Waarschijnlijk kun je alleen tijdens kantooruren chatten. Zou vandaag of maandag overdag de site nog eens bekijken als ik jou was.shameete schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 09:02:
[...]
hoe kun je met hun chatten dan? ik heb heel de site al uitgeplozen maar ik kan geen chatbox oid. ontdekken
Ik had in ieder geval de optie voor "Live chat met Sales" .... en zo ontmoette ik Wendy
PSN: IS_DJ
Ik volg al een tijdje dit topic + andere topics die gerelateerd zijn aan Android software en phones. Aantal weken geleden in een opvlieging mijn iphone 3gs verkocht en wilde zsm de SE X10 black kopen. Maar aangezien deze telefoon op oudere android draait en nu definitief geen MT ondersteunt, ben ik n HTC desire fan geworden
.
Voorlopig is alleen de bruine en zilvere versie leverbaar, welke niet mijn smaak zijn. Gelukkig komt de zwarte versie eraan (voorlopig alleen in de UK). De status is nu coming soon
.
Bij deze nog een leuke foto van de htc desire black:
--edit--
Verkeerde foto
Voorlopig is alleen de bruine en zilvere versie leverbaar, welke niet mijn smaak zijn. Gelukkig komt de zwarte versie eraan (voorlopig alleen in de UK). De status is nu coming soon
--edit--
Verkeerde foto
[ Voor 7% gewijzigd door founz op 24-04-2010 16:54 . Reden: Verkeerde foto ]
Dat klinkt best heel interessant!sphere schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 23:22:
[...]
Ja, ik ben zelf bij BC langs geweest. Ze vonden de actie nogal scherp, maar het stond wel zo in het systeem. Dus 50% korting 12 maanden bij 2-jarig en dan gratis vanaf BSW 150. Helaas moest ik naar Schiedam/Rotterdam voor een bruine, daar had ik geen zin in.
Maar stel dat ik nu naar de BC ga, en ik neem daar dat abonnement, hoe zit het dan met mn nummerbehoud? Kan dat terplekke worden geregeld? Moet ik dan weer een paar werkdagen wachten tot dat verwerkt is voor ik hem heb?
[ Voor 42% gewijzigd door DonMetal op 24-04-2010 12:05 ]
Joejoe!
Ik werk er niet, dus hoe het in zijn werk gaat weet ik niet. Maar ik neem aan dat je er eerst heen gaat, abbo afsluit, en dan later bij akkoord nummerbehoud je toestel op gaat halen. Hij had het over 2 werkdagen, maar misschien is dat wat optimistisch.DonMetal schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:04:
Dat klinkt best heel interessant!
Maar stel dat ik nu naar de BC ga, en ik neem daar dat abonnement, hoe zit het dan met mn nummerbehoud? Kan dat terplekke worden geregeld? Moet ik dan weer een paar werkdagen wachten tot dat verwerkt is voor ik hem heb?
Hij kon niet direct een abbo afsluiten en dan later de Desire leveren om dat te omzeilen
waar stond die optie? boven in de balk ofzo?i-dj schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 09:34:
[...]
Ik kon het gisteravond ook niet meer vinden. Waarschijnlijk kun je alleen tijdens kantooruren chatten. Zou vandaag of maandag overdag de site nog eens bekijken als ik jou was.
Ik had in ieder geval de optie voor "Live chat met Sales" .... en zo ontmoette ik Wendy
Verwijderd
Grappig dat je de urban brown niet mooi vindt, maar de kleur op je afbeelding wel, zijn namelijk gewoon dezelfdefounz schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:54:
Ik volg al een tijdje dit topic + andere topics die gerelateerd zijn aan Android software en phones. Aantal weken geleden in een opvlieging mijn iphone 3gs verkocht en wilde zsm de SE X10 black kopen. Maar aangezien deze telefoon op oudere android draait en nu definitief geen MT ondersteunt, ben ik n HTC desire fan geworden.
Voorlopig is alleen de bruine en zilvere versie leverbaar, welke niet mijn smaak zijn. Gelukkig komt de zwarte versie eraan (voorlopig alleen in de UK). De status is nu coming soon.
[afbeelding]
Belanrgijk: Het chatten kun je (iig voor de afgelopen periode) alleen doordeweeks en op kantooruren doen.
Hoe?
1. Je kiest bij vodafone (in mijn geval) op nieuw abbo met gsm (linksboven in je scherm)
2. Klik vervolgens op bellen, sms, web (of welke je voorkeur heeft)
3. Kies je telefoon met het bijbehorende abonnement in het schema (naar beneden scrollen)
4. Vervolgens als je je gegevens kunt invoeren in het bestelformulier (rechts op de pagina) staat hierboven de optie om een chatsessie te starten.
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2010 12:57 ]
Ik ben er bang voor dat hij niet de desire maar de legend of de hd2 heeft besteld.. deze zijn namelijk veel sneller leverbaarshameblaster schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 23:48:
maat van mij heeft de desire vanavond besteld (omstreeks 5u) op gsm easy.nl
Ik heb mijn telefoon ruim een week terug besteld!!! en heb nog steeds niets gehoord van ze, terwijl ik vanmiddag met ze gechat heb![]()
![]()
thanx airrudie, ga zo dadelijk eerst een met hi bellen, als dat niks wordt dan moet ik maandag even met gsmeasy bellen/chatten.
Ik ben er geweest en je moet voor nummerbehoud ook een aantal dagen wachten op goedkeuring.DonMetal schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:04:
[...]
Dat klinkt best heel interessant!
Dit gold niet voor alle providers.
Als ik bv van T-mobile naar MTV-mobile of Hi zou gaan mocht ik het toestel wel meteen meenemen.
Maar naar VF duurde het ong. 5 werkdagen.
Overigens ging Belcompany waar ik geweest ben echt niet mee met de inet aanbiedingen.
Ik moest voor BSM 150, 100€ bijbetalen voor de Desire (24mnd).
Die van mij is binnen!
maandag besteld, dinsdag contract opgestuurd en vrijdag was ie binnen! Niet slecht! (gsmweb btw) Het enige is dat er geen voorkeurstijdstip wordt afgesproken en ik dus vanaf half 9 heb zitten nagelbijten tot ie om 17u eindelijk aankwam
Heb wel nog de oude Vodafone actie, maar abbo gaat pas de 28e in... zou het nog zin hebben om te bellen of ik de nieuwe actie nog kan krijgen?
Heb wel nog de oude Vodafone actie, maar abbo gaat pas de 28e in... zou het nog zin hebben om te bellen of ik de nieuwe actie nog kan krijgen?
Dat was twee weken geleden toen jij ging. Nu is er een andere actie. Ik heb TOEN ook gehoord van de 100 euro.coob schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:38:
Overigens ging Belcompany waar ik geweest ben echt niet mee met de inet aanbiedingen.
Heeft gsmweb nog steeds voorraad dan? Ik snap er weinig van.
Verwijderd
Dit kan hij makkelijk nakijken op zijn email.zipme schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:57:
[...]
Ik ben er bang voor dat hij niet de desire maar de legend of de hd2 heeft besteld.. deze zijn namelijk veel sneller leverbaar
Gisteren dan ook besteld op GSMeasy, al zal het vrees ik wel even duren. Jammer dat ik het zo vreselijk druk had afgelopen weken, maar goed... Ik hoop dat ik hem binnen twee weken binnen heb, voordat ik op vakantie ga!
Weet iemand hier toevallig hoe het werkt met aansluitingskosten die nu zijn toegevoegd bij GSMeasy.nl? Wordt dat gewoon door VF afgeschreven bij een eerste rekening oid, of moet ik misschien (gepast) betalen als de Desire afgeleverd wordt?
Geduld, geduld, zo iets wordt zwaar getest in tijden van grote 'stress' (lees: ongeduld).
TOEN was de actie met BSW 150, Desire gratis en de eerste 12mnd 18,50€ p/m.sphere schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 14:10:
[...]
Dat was twee weken geleden toen jij ging. Nu is er een andere actie. Ik heb TOEN ook gehoord van de 100 euro.
En TOEN deed Belcompagnie daar niet aan mee in de winkel.
Ik moest 100€ betalen voor het toestel en de eerste 6 mndn 50% korting op het abo.
Wij konden hem direct meenemen.. hangt af van de provider voor zover ik begreep. Normaal gesproken maximaal zo'n 2 tot 3 dagen. Wij gingen van Telford naar Vodafone en direct geregeld gelukkig!coob schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:38:
[...]
Ik ben er geweest en je moet voor nummerbehoud ook een aantal dagen wachten op goedkeuring.
Dit gold niet voor alle providers.
Als ik bv van T-mobile naar MTV-mobile of Hi zou gaan mocht ik het toestel wel meteen meenemen.
Maar naar VF duurde het ong. 5 werkdagen.
Afgelopen maandag hadden ze iig nog voorraad. Ik heb toen een mail gestuurd naar info@gsmweb.nl, ik had binnen een dag antwoord. Dat zou je nog kunnen doen als je het zeker wilt weten...sphere schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 14:10:
[...]
Heeft gsmweb nog steeds voorraad dan? Ik snap er weinig van.
Verwijderd
Over een paar dagen kan ik verlengen bij Hi maar die 50%aanbieding van Vodafone lijkt me erg interessant! Je kunt 4 maanden van tevoren verlengen bij Hi maar hoe zit het dan als je gaat overstappen naar een ander? Moet je dan 4 maanden je oude abbonement nog doorbetalen? Of gaat het abbonement pas over 4 maanden in? Of stopt je oude abbonement op het moment dat je een nieuwe afsluit bij Vodafone?
Ook lekker.... bel ik gister met vodafone wanneer ik mijn Desire kan verwachten. Zegt ie dat deze afgelopen dinsdag (de dag dat ik verlengde) ook verstuurd was. Ik heb er gister ook nog een mailtje achteraan gestuurd. Krijg ik vandaag het volgende antwoord:
Dan hoop ik maar dat ik hem volgende week heb i.p.v. 10 mei, want mijn abonnement is wel direct ingegaanHet toestel is momenteel niet op voorraad. Er komt 27 april een nieuwe levering binnen. Ik verwacht dat uw toestel daarbij zit. Mocht dit niet het geval zijn komt er opnieuw een grote voorraad binnen op 10 mei.

Verwijderd
Ben ook wel benieuwd naar de voorraadstatus van gsmweb. Zijn de tarieven voor Vodafone B+S+W daar onlangs aangepast? Eén jaar abo voor B+S+W 200 is daar nu wel aantrekkelijk: 137 euro voor toestel en 25,88 euro gemiddeld per maand voor 12 maanden (was dat niet 29,50 euro?).swishy schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 14:30:
[...]
Afgelopen maandag hadden ze iig nog voorraad. Ik heb toen een mail gestuurd naar info@gsmweb.nl, ik had binnen een dag antwoord. Dat zou je nog kunnen doen als je het zeker wilt weten...
zit in dezelfde situatie. Heb nagevraagd, het vodafone abonnement gaat pas in als het abonnement van hi afgelopne is.Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 14:50:
Over een paar dagen kan ik verlengen bij Hi maar die 50%aanbieding van Vodafone lijkt me erg interessant! Je kunt 4 maanden van tevoren verlengen bij Hi maar hoe zit het dan als je gaat overstappen naar een ander? Moet je dan 4 maanden je oude abbonement nog doorbetalen? Of gaat het abbonement pas over 4 maanden in? Of stopt je oude abbonement op het moment dat je een nieuwe afsluit bij Vodafone?
Yup, tarieven zijn daar net aangepast. T was idd 29,50, is nu 25,88 en de toestelprijzen zijn voor zover ik kan zien gelijk gebleven. Dit was voor mij dan ook de goedkoopste aanbieder (1-jarig abbo)Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 14:54:
[...]
Ben ook wel benieuwd naar de voorraadstatus van gsmweb. Zijn de tarieven voor Vodafone B+S+W daar onlangs aangepast? Eén jaar abo voor B+S+W 200 is daar nu wel aantrekkelijk: 137 euro voor toestel en 25,88 euro gemiddeld per maand voor 12 maanden (was dat niet 29,50 euro?).
Verwijderd
Oke bedankt! Heb even een paar posts van je terug gelezen en daarin stond dat je al kon verlengen.. Heb jij het aanbod van Hi ( via de website ) om 1 jarig te verlengen en 130 euro bijbetalen? Zit te twijfelen om een 1 jarig abonnement te nemen ipv 2 en dan is deze wel interessant.Brm-G schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 15:04:
[...]
zit in dezelfde situatie. Heb nagevraagd, het vodafone abonnement gaat pas in als het abonnement van hi afgelopne is.
nope via telefoon. Voor iedereen die verlengt is er een persoonlijk aanbod. Maar heb ook al iemand gezien met 1 jarig hi20 die maar 130 euro bij hoefde te betalen...*-)
Ik ben nu echt het twijfelen wat ik zou doen, die aanbieding met de wii op gsm easy is erg interessant, maar ben bang dat die actie morgen al afgelopen is ofzo. Als ik nu bestel hoe lang kan ik dan nog annuleren? nummerbehoud aanvragen enzo duurt toch nog 10 werkdagen ofzo, kun je in die tijd annuleren?
Ik ben nu echt het twijfelen wat ik zou doen, die aanbieding met de wii op gsm easy is erg interessant, maar ben bang dat die actie morgen al afgelopen is ofzo. Als ik nu bestel hoe lang kan ik dan nog annuleren? nummerbehoud aanvragen enzo duurt toch nog 10 werkdagen ofzo, kun je in die tijd annuleren?
Mmmm T for telecom heeft alleen de zilveren.
Belcompany heeft hoop ik de bruine, vind die tog mooier.
Belcompany heeft hoop ik de bruine, vind die tog mooier.
Gegroet!
Verwijderd
Als je nu besteld met de actie van de Wii, en over een paar dagen is die actie afgelopen, dan heb je nog altijd een deal gemaakt voor een telefoon in combinatie met de Wii dus die kan je dan gewoon verwachten. Het is dus niet zo dat je twee weken moet wachten op je telefoon, en omdat de Wii-actie later is afgelopen je die dan niet meer zou krijgen.Brm-G schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 15:37:
nope via telefoon. Voor iedereen die verlengt is er een persoonlijk aanbod. Maar heb ook al iemand gezien met 1 jarig hi20 die maar 130 euro bij hoefde te betalen...*-)
bedankt voor je reactie maar dat is n iet precies wat ik bedoelde; laat ik het anders formuleren.
Omdat ik nog twijfel over mn Hi abonnement weet ik nog niet wat ik wil, overstappen naar vodafone of verlengen bij Hi. Aangezien ik bang ben dat de actie bij gsmeasy niet meer lang duurt vraag ik me af of als ik nu bestel bij gsmeasy ik hem nog kan annuleren als hi besluit mij toch nog een beter aanbod te doen. Nummerbehoud aanvragen duurt 10 dagen dus zolang dat niet rond is het contract ook niet rond, kan ik in die tussentijd nog annuleren?
Omdat ik nog twijfel over mn Hi abonnement weet ik nog niet wat ik wil, overstappen naar vodafone of verlengen bij Hi. Aangezien ik bang ben dat de actie bij gsmeasy niet meer lang duurt vraag ik me af of als ik nu bestel bij gsmeasy ik hem nog kan annuleren als hi besluit mij toch nog een beter aanbod te doen. Nummerbehoud aanvragen duurt 10 dagen dus zolang dat niet rond is het contract ook niet rond, kan ik in die tussentijd nog annuleren?
Omdat mijn Nokia 6300 is overleden, lijkt dit me een echt mooie opvolger, ik heb die nokia al bijna 3 jaar.
Ik bel ongeveer 1 a 2 uur en sms 10 a 20 smsjes per maand, maar mobiel internet lijkt me een must op dit toestel, dus dat moet er zoiezo bij.
Misschien te n00b hoor, maar ik weet niet hoe dit zit namelijk
:
Als ik nu volgens deze lijst:
pricewatch: HTC Desire Bruin
Deze shop pak:
http://www.gsmwijzer.nl/s...e-brown?gsm_bundle_id=795
(35 euro administratie+aansluitkosten)
Als ik er nu eentje bestel, krijg ik dan maandag mijn toestel + direct uit de doos werkend abbonement?
Ik bel ongeveer 1 a 2 uur en sms 10 a 20 smsjes per maand, maar mobiel internet lijkt me een must op dit toestel, dus dat moet er zoiezo bij.
Misschien te n00b hoor, maar ik weet niet hoe dit zit namelijk
Deze shop pak:
Als ik er nu eentje bestel, krijg ik dan maandag mijn toestel + direct uit de doos werkend abbonement?
Verwijderd
Tsja, dat lijkt me ingewikkeld. Het intrekken van nummerbehoud kan mogelijk even duren, al geloof ik dat het vaak voornamelijk lang duurd voor het overnemen van het nummer door een ander bedrijf (en niet zo zeer aan je eerste provider ligt). Of Hi bij annulering meteen je nummer terugkrijgt van VF weet ik niet, maar er zullen sowieso een paar dagen overgaan, omdat GSMeasy toch eerst je bestelling zal moeten annuleren enzo...
Ik raad je gewoon aan om Hi op te bellen en te vertellen over de actie met de Wii... Ik hoor dat sommige mensen hier toch erg mooie aanbiedingen krijgen van Hi. In sommige gevallen lijkt het ook afhankelijk van de persoon die ze aan de lijn krijgen. Ze krijgen bijvoorbeeld iemand aan de lijn die geen goed aanbod wil doen en erg duur blijft (niet de moeite waard), maar krijgen dan een veel scherper aanbod bij een latere poging met iemand anders aan de lijn. Zet gewoon even op papier wat je krijgt bij het abbo dat je bij GSMeasy overweegt, met de Wii erbij die je voor 150 euro kan doorverkopen etc. en hopelijk krijg je een mooie aanbieding en dinsdag je telefoon binnen. GSMeasy gaat sowieso nog even duren, al is het wel een hele mooie aanbieding dus voor mij de moeite waard om te wachten.
Ik raad je gewoon aan om Hi op te bellen en te vertellen over de actie met de Wii... Ik hoor dat sommige mensen hier toch erg mooie aanbiedingen krijgen van Hi. In sommige gevallen lijkt het ook afhankelijk van de persoon die ze aan de lijn krijgen. Ze krijgen bijvoorbeeld iemand aan de lijn die geen goed aanbod wil doen en erg duur blijft (niet de moeite waard), maar krijgen dan een veel scherper aanbod bij een latere poging met iemand anders aan de lijn. Zet gewoon even op papier wat je krijgt bij het abbo dat je bij GSMeasy overweegt, met de Wii erbij die je voor 150 euro kan doorverkopen etc. en hopelijk krijg je een mooie aanbieding en dinsdag je telefoon binnen. GSMeasy gaat sowieso nog even duren, al is het wel een hele mooie aanbieding dus voor mij de moeite waard om te wachten.
KPN deelt je in een groep in, hoe meer je hen oplevert (bv als je vaak buiten je bundel zit enz..) hoe hoger de groep. Hoe hoger de groep hoe meer korting je krijgt op een toestel.Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 16:18:
Ik hoor dat sommige mensen hier toch erg mooie aanbiedingen krijgen van Hi. In sommige gevallen lijkt het ook afhankelijk van de persoon die ze aan de lijn krijgen. Ze krijgen bijvoorbeeld iemand aan de lijn die geen goed aanbod wil doen en erg duur blijft (niet de moeite waard), maar krijgen dan een veel scherper aanbod bij een latere poging met iemand anders aan de lijn.
De Belcompany in Oss had alleen nog een zilver showmodel. Die hoeft ik dus niet. Gast voor me kocht ook de laatste Legend, dus ze hadden 'niks' meer. Ook stond daar de actie 14,75 voor 6 mnd bij 2 jaar
Beetje raar allemaal. Heeft iemand een idee of de Belcompany webshop ze nu wel op voorraad heeft? Daar lees ik toe nu toe alleen maar negatieve dingen over.

Denk ik niet, want die shop is gelinked aan Studentmobiel. Zij zeggen pas 3/4 mei Desires te hebben.natasdiamon schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 16:10:
Omdat mijn Nokia 6300 is overleden, lijkt dit me een echt mooie opvolger, ik heb die nokia al bijna 3 jaar.
Misschien te n00b hoor, maar ik weet niet hoe dit zit namelijk:
Deze shop pak:
[ Voor 58% gewijzigd door Ilya op 24-04-2010 16:39 ]
Verwijderd
Als je geen nummerbehoud hebt kan je hem maandag/dinsdag waarschijnlijk verwachten, tenzei gsmwijzer ondertussen geen voorraad meer heeft. Een andere mogelijkheid is snel naar je locale belcompany gaan, en daar vertellen dat je op internet ziet dat je de desire gratis met een 2 jaar VF 150 abbo kan krijgen, en dan de eerste 12 maanden 50% hoeft te betalen. Hetzelfde als op gsmwijzer dus, al hoef je dan misschien niet eens aansluitkosten te betalen en dus sowieso geen verzendkosten en je hebt hem meteen. Mogelijkheid is dan wel dat ze niet de desire hebben in de kleur die je wil, al schijnen de meeste belcompanies een goede voorraad desires op locatie te hebben. Het tweede dat kan zijn is dat ze je maar 6 maanden 50% korting geven in plaats van 12 maanden. Zelfs in dat geval kan het zo zijn dat het ongeveer even veel kost omdat je daar misschien 25 euro aansluitkosten bespaart. In de meeste gevallen scheelt het maar een klein beetje, maar als je meer wil weten moet je echt zelf rondkijken.natasdiamon schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 16:10:
Misschien te n00b hoor, maar ik weet niet hoe dit zit namelijk:
Deze shop pak:
Tijdens het schrijven van mijn bericht had ik m'n zonnebril op, waardoor het leek dat het de zwarte htc desire wasVerwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 12:43:
Grappig dat je de urban brown niet mooi vindt, maar de kleur op je afbeelding wel, zijn namelijk gewoon dezelfde.
Sinds wanneer zijn deze aansluitingskosten er aan toegevoegd? Ik heb gisteravond (vrijdag 23 april) besteld. Volgens mij had ik nog geen aansluitingskosten (of heb ik iets over het hoofd gezien?).Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 14:11:
[...]
Weet iemand hier toevallig hoe het werkt met aansluitingskosten die nu zijn toegevoegd bij GSMeasy.nl?
Zojuist naar de BC geweest, en daar hadden ze de zilveren Desire op voorraad, als het nummerbehoud was goedgekeurd (dat kon binnen een kwartiertje zeiden ze) zou ik het toestel meteen meekrijgen. Alleen was het druk op de zaterdag, dus ik kon een uurtje later weerkomen om te kijken of het al goedgekeurd was. Dat was het niet, maar nu verwachtten ze dat het maandag wel voor elkaar zou zijn.
Joejoe!
Verwijderd
Ik denk dat je iets over het hoofd hebt gezienmmedia schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 17:08:
[...]
Sinds wanneer zijn deze aansluitingskosten er aan toegevoegd? Ik heb gisteravond (vrijdag 23 april) besteld. Volgens mij had ik nog geen aansluitingskosten (of heb ik iets over het hoofd gezien?).
Verwijderd
Net ook zilveren bij BC besteld, nummerbehoud wordt nu aangevraagd, twijfelde over de kleur, maar bruin was niet op voorraad en de verkoopster liet een andere telefoon die volgens haar die kleur had zien, welke ik bepaald niet mooi vond. Zijn er nog ergens goede foto's van de achterkant van de bruine HTC, want volgens haar was die dus een beetje rood-achtig.
Heb zojuist nog even met hi gebeld en vertelde ze dat bij vodafone het internet beter/sneller was en dat daar op het moment simpelweg interessantere aanbiedingen gelden. Ze blijven echter bij het aanbod:
Hi25 1 jaar 130 bijbetalen... (+ internet 12 maanden --> 6 maanden 2.5euro, 6 maanden 10euro)
Het grote voordeel is als ik verleng bij hi dat ik het toestel binnen 3 werkdagen heb en dat ook dit abonnement vanaf dan ingaat, als ik kies om over te stappen naar vodafone krijg ik het toestel over 2 weken ofzo en gaat het abonnement pas over 4 maanden in. Ik zou dan bij mn hi abonnement internet erbij moeten nemen wat me dan 40 euro kost...
njaa hi en gsmeasy zijn allbei pas weer maandag bereikbaar dus heb nog 2 nachtjes om erover na te denken.
Hi25 1 jaar 130 bijbetalen... (+ internet 12 maanden --> 6 maanden 2.5euro, 6 maanden 10euro)
Het grote voordeel is als ik verleng bij hi dat ik het toestel binnen 3 werkdagen heb en dat ook dit abonnement vanaf dan ingaat, als ik kies om over te stappen naar vodafone krijg ik het toestel over 2 weken ofzo en gaat het abonnement pas over 4 maanden in. Ik zou dan bij mn hi abonnement internet erbij moeten nemen wat me dan 40 euro kost...
njaa hi en gsmeasy zijn allbei pas weer maandag bereikbaar dus heb nog 2 nachtjes om erover na te denken.
Dus als ik het het goed begrijp was er bij de gsmeasy al de hele tijd sprake van €24,50 aansluitkosten? Ook 2 weken geleden al? Dit omdat ik al vele berekeningen van Gsmeasy voorbij heb zien komen de afgelopen tijd, waarbij de aansluitkosten niet voorkwamen.Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 17:47:
[...]
Ik denk dat je iets over het hoofd hebt gezien, de aansluitkosten bedragen 24,50 en worden met de afschrijving van je eerste maand van het nieuwe abonnement in rekening gebracht.
Verwijderd
Ik durf het niet te zeggen dat dit altijd al zo was, maar bij het abonnement (vodafone bel sms en web) dat ik in de gaten heb gehouden is het al minstens een week 24,50 voor aansluitkosten....mmedia schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 18:21:
[...]
Dus als ik het het goed begrijp was er bij de gsmeasy al de hele tijd sprake van €24,50 aansluitkosten? Ook 2 weken geleden al? Dit omdat ik al vele berekeningen van Gsmeasy voorbij heb zien komen de afgelopen tijd, waarbij de aansluitkosten niet voorkwamen.
Zie bijvoorbeeld deze reactie:Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 18:24:
[...]
Ik durf het niet te zeggen dat dit altijd al zo was, maar bij het abonnement (vodafone bel sms en web) dat ik in de gaten heb gehouden is het al minstens een week 24,50 voor aansluitkosten....
Anyhow, ik heb gister besteld. En in de prijsspecificatie wordt met geen woord gerept over de aansluitkosten... Verborgen kosten, of hoef ik ze gewoon niet te betalen. Zal maandag wel even contact opnemen.Yellowneck schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:36:
[...]
Je krijgt 1 factuur met Toestel + Wii + abonnement. Maar dan kun je toch gewoon een kopietje hiervan meegeven aan de koper
Wat betreft de aansluitkosten, die zijn 0,00 bij GSMEasy, bij mij althans wel (VF 200, Desire, Wii)
[ Voor 12% gewijzigd door mmedia op 24-04-2010 18:26 ]
Verwijderd
Bij de vorige VF aanbieding op GSMeasy waren er geen aansluitingskosten. Deze zijn er nu dus wel met de nieuwe aanbieding en daarbij 50% korting voor 12 maanden.mmedia schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 17:08:
[...]
Sinds wanneer zijn deze aansluitingskosten er aan toegevoegd? Ik heb gisteravond (vrijdag 23 april) besteld. Volgens mij had ik nog geen aansluitingskosten (of heb ik iets over het hoofd gezien?).
(beetje late reactie omdat ik vergat te versturen)
Maandag waren er in ieder geval absoluut geen aansluitingskosten bij dat abbo. Ik neem ook aan dat dit verandert is bij het veranderen van het abbonement naar 50% korting voor eerste 12 maanden, dit is geloof ik donderdag gedaan maar ik heb de afgelopen week niet echt tijd gehad om me zorgen te maken over de desire.
Inderdaad. Die quote 2 posts hierboven is van mij. Ik had op 10 april besteld, toen was er nog de oude aanbieding.
Nu met de 50% korting in de eerste 12 maanden is er wel sprake van aansluitkosten volgens de website van GSMEasy, weliswaar staat het niet direct op de productpagina aangegeven, je moet hiervoor eerst nog op een link klikken.
Nu met de 50% korting in de eerste 12 maanden is er wel sprake van aansluitkosten volgens de website van GSMEasy, weliswaar staat het niet direct op de productpagina aangegeven, je moet hiervoor eerst nog op een link klikken.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Is al meermaals voorbij gekomen. Sommigen hebben er last van, anderen weer niet. Ook kan het liggen aan de instellingen van de brightness. Als je meer informatie hierover wilt lezen kan je het beste hier even kijken. Dit topic is bedoeld voor de levertijden en de abonnementen mbt de HTC Desire.zipme schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 18:53:
hier een filmje met de bruine HTC desire, ik vind dat er van rood geen sprake is.
[video]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Bij Hi heb je redelijk goedkope abbonementen, maar gooien ze er een simlock op? dat is vrij belangerijk voor me namelijk.
Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.
Onzinnige oneliners worden verwijderd.