Nope, konden ze niet geven. Ik zit er ook een beetje over te dubben, maar ik vraag me af of ik hem dan echt wel eerder heb.Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 19:45:
[...]
Heb jij nog enige indicatie gehad over een mogelijke lever datum. Zit er toch over te twijfelen om de Desire ergens anders te halen als het nog langer dan een week duurt.
Ben benieuwd hoe snel bol.com levert. Je hebt vanaf nu nog 20 minuten om te bestellen, 'voor 21:30 besteld, morgen in huis' is hun motto. Let's see if that's true
Ik ben eens benieuwd of iemand real life pics heeft van de zilveren naast de bruine? Als ik de foto's tot nu toe zie vind ik de zilveren behoorlijk cheap overkomen. Helaas nog niet in het echt gezien.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Zilver zit er IRL behoorlijk cheap uit vind ik. Deed mij denken aan budget-lijn samsungs van een paar jaar geleden. Slijtage en krasjes zie je ook vrij snel op zilver lak.
Zilver en bruin naast elkaar maakte dat plastic gevoel nog sterker.
-----
Edit: Om mijn betoog te onderbouwen...Check Gizmodo
Zilver en bruin naast elkaar maakte dat plastic gevoel nog sterker.
-----
Edit: Om mijn betoog te onderbouwen...Check Gizmodo
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2010 22:54 ]
Ja dat is een goeie. Ik kan het ook niet meer terugvinden. Ik zag het volgens mij op de productpagina bij de toestellen staan. Ik ging namelijk ff naar hun productpagina van de HTC Desire of ie daar alweer op voorradig stond, en toen zag ik ineens een link rechts bij het aanvraagformulier met "Chat nu met een medewerker" o.i.d.Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:19:
[...]
Krijg dit net binnen:
[...]
Waar chat jij trouwens met GSMEasy? Zie het op de site zo 1-2-3 niet staan.
Misschien is dit nog in een proeffase bij hun en zetten ze het bovendien het er alleen tijdens kantooruren erop?
Ja he
[ Voor 20% gewijzigd door Yellowneck op 20-04-2010 23:42 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Gister (al weer) de Desire besteld bij een verlenging van m'n vaders KPN abonnement. Ik ben er maar van uit gegaan dat hij gewoon simlock vrij is. Is de bedoeling dat ik hem krijg.
Hoop dat hij in een weekje op de deurmat ligt.
Hoop dat hij in een weekje op de deurmat ligt.
Wordt net wakker gemaild door bol.com met 3S trackingnummers. Gister (dinsdag) 20:30 besteld, verwacht m morgen dus al
Grote verschil natuurlijk dat ik voor een los toestel ga (heb mn redenen, I know, icm abonnement goedkoper etc, alsnog mn redenen
)
Eerst nog even afwachten of de telefoon aanstaande vrijdag aankomt daarna kan ik het bevestigenzipme schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 20:21:
[...]
Haha jij bent dus de gene die de laatste telefoon voor mijn neus weg gekaapt hebt
Datum: Status:
13-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
12-04-2010 Voorraad controle
12-04-2010 Bestelling geplaatst
Verwijderd
Misschien dat ik vanmiddag toch maar even de stad in loop om te kijken wat ze daar voor aanbiedingen hebben en dat ik deze annuleer. Begint me nu lang genoeg te duren.Beste .........,
Helaas hebben wij vanuit onze leverancier te horen gekregen dat de
telefoons vrijdag onze kant op komen. Wij verwachten begin volgende week
de telefoon te kunnen versturen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Kan iemand me uit ervaring vertellen hoe lang het bij telfort nog ongeveer gaat duren na onderstaande update :
Status per 21-04-2010
Uw bestelling wordt klaargezet voor verzending. Met vriendelijke groet, Telfort Internetshop (8 MG)
[ Voor 3% gewijzigd door ®icha®d op 21-04-2010 10:16 ]
Ik zie dat de HTC desire sinds vandaag via KPN word geleverd.
Weet iemand hoe het zit met het verlengen van Abbo's en de Desire?
Ik ben helaas me SIM kwijt, dus kan niet checken wat ze eventueel kunnen aanbieden.
Ik heb nu een abbo van 22 euro per maand plus, 10 euro voor surf & mail.
Weet iemand hoe het zit met het verlengen van Abbo's en de Desire?
Ik ben helaas me SIM kwijt, dus kan niet checken wat ze eventueel kunnen aanbieden.
Ik heb nu een abbo van 22 euro per maand plus, 10 euro voor surf & mail.
Net even met 'Wendy' van GSM Easy gechat over de levertijd....
Ze hebben te weinig telefoons en verwachten over 1 a 2 weken weer nieuwe. Dat wordt dus nog even wachten.
Wendy doet haar best maar weet het zelf ook niet denk ik.
Ze hebben te weinig telefoons en verwachten over 1 a 2 weken weer nieuwe. Dat wordt dus nog even wachten.
Wendy doet haar best maar weet het zelf ook niet denk ik.
Martin: Ik lees op internet dat er problemen zijn met de levering van de HTC desire Wii. Wat is op dit moment de levertijd?
U spreekt nu met Wendy of Sales.
Wendy: Hallo, de HTC Desire wordt momenteel mondjesmaat uitgeleverd
Wendy: Dit omdat deze erg slecht verkrijgbaar is bij de leveranciers
Wendy: Nadat onze huidige voorraad op is verwachten we binnen 1 a 2 weken weer nieuwe toestellen
Martin: Is jullie voorraad al op of niet?
Wendy: Moeilijk te zeggen, de toestellen worden namelijk verdeeld onder de eerste bestellers
Wendy: Als al die aanvragen worden goedgekeurd zijn ze op
Wendy: Als er daar een aantal van uitvallen (bv annulering oid) dan zijn er dus over
Wendy: Iig staat het vast dat we niet kunnen garanderen dat u de Desire binnen enkele dagen binnen heeft
Martin: En zijn er veel meer aanvragen dan jullie op dit moment kunnen leveren of komt dat overeen met jullie voorraad?
Wendy: Meer aanvragen inderdaad
Wendy: Omdat we niet weten wat er evt gaat uitvallen kunnen we dus geen duidelijk antwoord geven op uw vraag
Wendy: Mijn excuses
Martin: OK, dus als ik over 1 a 2 weken bestel verwachten jullie binnen enkele dagen te kunnen leveren
Wendy: Ik zou adviseren om dan nu een bestelling plaatsen zodat u weer direct bij de eerste batch toestellen wordt ingedeeld
Wendy: U kunt de order altijd nog annuleren
Wendy: als u deze ergens anders op voorraad ziet
Wendy: wij sluiten u pas aan als het toestel binnen is namelijk
Martin: OK, dank je wel Wendy...je bent lief ;-)
Daarnet even gebeld met GSMWijzer: levering is vertraagd in verband met het vliegverbod door de aswolk. Levering wordt nu begin volgende week verwacht (of heel misschien a.s. vrijdag), er worden wel heel erg veel toestellen verwacht dus ze kunnen iedereen voorzien...
Ok.. ik had te weinig geduld zie ik wel.
Ik heb inmiddels mail en sms gehad van telfort dat het toestel verzonden is. De track en trace code is zich echter nog niet bewust van een verzending. Maar dat duurt meestal even.
Ik denk dat ik hem vrijdag heb. Anders zaterdag wel denk ik.
Ik heb inmiddels mail en sms gehad van telfort dat het toestel verzonden is. De track en trace code is zich echter nog niet bewust van een verzending. Maar dat duurt meestal even.
Verwijderd
Inmiddels ben ik pissed op studentmobiel:
Afhankelijk van hoe ze het afhandelen, eens maar nooit weer....
Dit terwijl mij gegarandeerd werd dat het abonnement pas aangevraagd zou worden als het mobiel daadwerkelijk meteen verstuurd zou kunnen worden (dit is niet afhankelijk van leveranciers, dit heet dat je interne bedrijfsprocessen goed lopen). Nu loopt het nieuwe abonnement al sinds afgelopen maandag en dan krijg je vandaag pas dit bericht. Opzich zou het probleem niet zo groot zijn, maar ik heb nu een mobiel waarmee ik dus geen gebruik kan maken van mijn internet. Ik ga dus financiele compensatie eisen. Wat zijn die gasten door het ijs heen gezakt zeg, althans wel bij mij....Geachte Dhr. XXX
Hierbij laten we u weten dat we de onderstaande artikelen uit uw bestelling helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.
Artikel: HTC Desire (verwacht: begin week 17)
Wij doen onze uiterste best om de bovenstaande artikelen alsnog zo spoedig mogelijk op het door u opgegeven adres te laten bezorgen.
Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Afhankelijk van hoe ze het afhandelen, eens maar nooit weer....
Heb je verlengd bij Telfort of niet abo? Ingeval van verlening: had je 7 werkdagen of gewoon 7 dagen afkoelperiode voordat ze overgingen tot verzending?®icha®d schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:40:
Ok.. ik had te weinig geduld zie ik wel.
Ik heb m de 11de verlengd. en kreeg de 13de een reservering en een brief met inderdaad afkoel periode.
en vandaag is hij verstuurd. Dus lijkt op werkdagen. In de brief werd het echter vermeld als zijnde gewoon 7 dagen als je het narekent.
en vandaag is hij verstuurd. Dus lijkt op werkdagen. In de brief werd het echter vermeld als zijnde gewoon 7 dagen als je het narekent.
Wie kan mij adviseren...
Ik heb momenteel een abonnement bij Tringg voor 29,95 per maand, hier krijg ik dan 1250 belminuten/smsjes en mobiel internet via het KPN netwerk. Dit voldoet opzich. Nu heeft Tringg aangekondigt dat hun tarieven 5 euro per maand omhoog gaan, als je wilt mag je het abonnement opzeggen. Dit is een simonly abonnement zonder toestel.
Nu twijfel ik.
Ik kan opzeggen en naar Vodafone gaan en gebruik gaan maken van de volgende actie:
http://www.gsmeasy.nl/abo...web-200/2jaar/HTC-Desire/
Ik betaal dan voor een 2 jarig abonnement eerste 12 maand 34,95 (daar zit dan zorgeloos sms bij in) en na die 12 maand betaal ik 44,95 per maand voor het abonnement. Ik krijg een Wii en de HTC Desire gratis.
Is dit verstandig om te doen?
Ik gebruik exchange e-mail en hoop dat Vodafone dat ondersteund.
Dan nog erbij:
Ik heb momenteel een abonnement bij Tringg voor 29,95 per maand, hier krijg ik dan 1250 belminuten/smsjes en mobiel internet via het KPN netwerk. Dit voldoet opzich. Nu heeft Tringg aangekondigt dat hun tarieven 5 euro per maand omhoog gaan, als je wilt mag je het abonnement opzeggen. Dit is een simonly abonnement zonder toestel.
Nu twijfel ik.
Ik kan opzeggen en naar Vodafone gaan en gebruik gaan maken van de volgende actie:
http://www.gsmeasy.nl/abo...web-200/2jaar/HTC-Desire/
Ik betaal dan voor een 2 jarig abonnement eerste 12 maand 34,95 (daar zit dan zorgeloos sms bij in) en na die 12 maand betaal ik 44,95 per maand voor het abonnement. Ik krijg een Wii en de HTC Desire gratis.
Dan nog erbij:
Dit is voor de bundel neem ik aan, dus ipv 200 smsjes krijg je dan 400 smsjes erbij?Vergeet niet na ontvangst van uw simkaart de gratis dubbel SMS optie te activeren! Stuur een sms naar 1200 met de tekst 'dubbel SMS AAN'.
[ Voor 3% gewijzigd door Binnetie op 21-04-2010 13:14 ]
Verwijderd
Adviseren is een beetje moeilijk natuurlijk omdat je weinig zegt over je belgedrag (gezien tringg "unlimited" is). Ik kan wel antwoord geven op je laatste vraag, de zorgeloos sms bundel kan niet verdubbeld worden, dit blijft 1000 smsjes.Binnetie schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:05:
Wie kan mij adviseren...
Nu twijfel ik.
Dan nog erbij:
[...]
Geldt dit ook voor de zorgeloos sms bundel? Heb ik dan 2000 smsjes?
Ik had al antwoord gegeven op je bericht en dan verander je hem
Dat klopt, het geldt dus niet voor de zorgeloos sms bundel waar je voor je edit om vroeg...Dit is voor de bundel neem ik aan, dus ipv 200 smsjes krijg je dan 400 smsjes erbij?
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 13:19 . Reden: Binnetie veranderde zijn post, waardoor mijn antwoord niet meer goed was ]
Ja klopt, ik bedacht me dat het over de smsjes in je bundel ging. Toen ik het wijzigde heb jij net het berichtje getypt. Bedankt voor je antwoord natuurlijk.
Ik bel heel wisselend. Nu bel ik veel voor mijn werk (gaan zakelijke telefoon), maar de maanden dat ik weinig bel sms ik veel meer. Met name berichten omtrend een storing iod. Ik heb een paar keer gehad dat ik niet genoeg had aan de 1250 units zeg maar. Nu heb je met het Vodafone abonnement iets meer minuten of smsjes. Qua internet heb ik pieken gehad van 800 MB per maand (vorige maand overigens maar 130 MB), bij Tringg hoor je niks. Ik weet niet of Vodafone dat ook doet.
Ik bel heel wisselend. Nu bel ik veel voor mijn werk (gaan zakelijke telefoon), maar de maanden dat ik weinig bel sms ik veel meer. Met name berichten omtrend een storing iod. Ik heb een paar keer gehad dat ik niet genoeg had aan de 1250 units zeg maar. Nu heb je met het Vodafone abonnement iets meer minuten of smsjes. Qua internet heb ik pieken gehad van 800 MB per maand (vorige maand overigens maar 130 MB), bij Tringg hoor je niks. Ik weet niet of Vodafone dat ook doet.
Verwijderd
Heb de bestelling geannuleerd en inmiddels al opgehaald bij Bel Company. Ik verhuis naar het andere topic.Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:09:
[...]
Misschien dat ik vanmiddag toch maar even de stad in loop om te kijken wat ze daar voor aanbiedingen hebben en dat ik deze annuleer. Begint me nu lang genoeg te duren.
Verwijderd
Als je zoveel belt, dan denk ik zeker niet dat je voldoende hebt aan die 200 minuten. Let wel dat je smsjes nu ook uit je bundel gaan, tenzij je weer zorgeloos sms neemt, maar dan maakt dat het geheel wel weer veel duurder dan wat je nu bij Tringg hebt (er komt dat nog eens 10 euro bovenop die 34 euro die je noemt).Binnetie schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:01:
Ja klopt, ik bedacht me dat het over de smsjes in je bundel ging. Toen ik het wijzigde heb jij net het berichtje getypt. Bedankt voor je antwoord natuurlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 18:32 . Reden: kromme zin ]
Ja ik zit dan de eerste 12 maanden op €34,95 en de andere 12 maanden op €44,95, maar wel met een Desire gratis en een gratis Wii 
Sowieso wilde ik de zorgeloos sms erbij nemen zodat ik die 200 belminuten kan gebruiken om te bellen. Dat is mijn gemiddelde gebruik. Of ik ga voor een euro meer voor de 275 belminuten.
Sowieso wilde ik de zorgeloos sms erbij nemen zodat ik die 200 belminuten kan gebruiken om te bellen. Dat is mijn gemiddelde gebruik. Of ik ga voor een euro meer voor de 275 belminuten.
Verwijderd
Heeft iemand hier inmiddels gepeild bij de BC winkel wat precies de nieuwe VF actie zal zijn?? (per 24/4)
Ik kreeg te horen 12 maanden 50% korting bij 2-jarig abo.
Volgens mij is die netwerk actie al ingegaan sinds april, maar dit dan wel bij webshops dus weet niet precies of daar verschil tussen zit.Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 20:00:
Heeft iemand hier inmiddels gepeild bij de BC winkel wat precies de nieuwe VF actie zal zijn?? (per 24/4)
Verwijderd
Vodafone heeft niet echt mijn voorkeur, qua bereik ben je toch al gauw beter af bij een aanbieder die gebruik maakt van het kpn netwerk (oa. telfort, tringg, hi of kpn natuurlijk).
Een gratis wii is leuk, maar niet kunnen bellen is minder grappig. Ik zou gaan voor een aanbieder met het kpn netwerk en als je dan toch graag een wii wilt die op MP kopen (gekraakt en al voor extra speelgenot:))
Een gratis wii is leuk, maar niet kunnen bellen is minder grappig. Ik zou gaan voor een aanbieder met het kpn netwerk en als je dan toch graag een wii wilt die op MP kopen (gekraakt en al voor extra speelgenot:))
Niet bij BC, maar ik reeg vandaag een folder in de bus van telefoonkopen.nl (hebben ook fysieke winkels). Zij adverteren met 12 maanden 50% korting op 2-jarige vodafone abbos. Actie loopt vanaf 23-04-2010. Zou me niet verbazen als ze niet de enige zijn met deze actie. Wel raar aangezien de huidige actie volgens de vodafone site nog loopt tot 30-04...Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 20:00:
Desire is daar overigens gratis bij een 2-jarig bsw 200, 1e jaar €17,25, 2e jaar €34,50
Verwijderd
Op GSMWeb is die gratis bij bsw 150: 1e jaar 18,50, 2e jaar 29,50. Ik ga daar maar eens goed over nadenken. Is Vodafone trouwens echt zo slecht?
Wat bedoel je met 'zo'? Ik heb wel goede ervaringen met Vodafone (Apeldoorn). Internet is lekker snel, en heb vrijwel altijd 3G, zelfs op de Veluwe (althans, daar waar ik kom).
Uiteindelijk is het het belangrijkste of je thuis en op het werk goed bereik hebt. Dat zou je kunnen uittesten door iemand anders' telefoon en/of simkaart te lenen.
Uiteindelijk is het het belangrijkste of je thuis en op het werk goed bereik hebt. Dat zou je kunnen uittesten door iemand anders' telefoon en/of simkaart te lenen.
Verwijderd
Nouja, 'zo' slecht is ook weer wat overdreven, maar ik hoor af en toe van mensen dat ze toch meer storingen en minder bereik hebben dan andere providers.
Ik heb net bij Telfort mijn abonnement verlengd. Ik had altijd rekening gehouden met bijbetalen voor 2 jaar. En wat denk je. Ik mocht verlengen voor 1 jaar, 200 minuten + onbeperkt internet (€28.95) en Desire helemaal GRATIS. Ik ben al 4 jaar klant bij Telfort, misschien heeft dat ook invloed op de aanbieding.
Goede deal, dacht ik zo.
Ik moet wel een week wachten op de Desire. Mijn N78 is behoorlijk gaar na 1,5 jaar. Kan dus niet wachten.
Goede deal, dacht ik zo.
Ik moet wel een week wachten op de Desire. Mijn N78 is behoorlijk gaar na 1,5 jaar. Kan dus niet wachten.
[ Voor 13% gewijzigd door adsa op 22-04-2010 08:03 ]
Hoe is jou snelheid met mobiel internet als ik vragen mag?adsa schreef op donderdag 22 april 2010 @ 08:02:
Ik heb net bij Telfort mijn abonnement verlengd. Ik had altijd rekening gehouden met bijbetalen voor 2 jaar. En wat denk je. Ik mocht verlengen voor 1 jaar, 200 minuten + onbeperkt internet (€28.95) en Desire helemaal GRATIS. Ik ben al 4 jaar klant bij Telfort, misschien heeft dat ook invloed op de aanbieding.
Goede deal, dacht ik zo.
Thuis en op je werk hebben mensen meestal wifi, juist onderweg is het bereik belangrijk. Vodafone heeft echt hele goede dekking hoor, dat doet zeker niet onder voor KPN, en is vodafone is vele malen sneller dan KPN netwerk.Upquark schreef op woensdag 21 april 2010 @ 23:46:
Wat bedoel je met 'zo'? Ik heb wel goede ervaringen met Vodafone (Apeldoorn). Internet is lekker snel, en heb vrijwel altijd 3G, zelfs op de Veluwe (althans, daar waar ik kom).
Het is denk ik ook een beetje van je telefoon afhankelijk. Met mijn N78 gekoppeld aan mijn laptop (met usb kabel) is de download snelheid 104,5 Kb/s en upload 13,3 Kb/s. Deze heb ik zojuist getest op Speedtest.nl. Snelheid op de telefoon zelf is wat lager maar dat is niet relevant.Michie23 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 08:43:
[...]
Hoe is jou snelheid met mobiel internet als ik vragen mag?
De verbinding valt heel soms weg, maar verder ben ik heel tevreden met Telfort (lees KPN). Ik zit zo'n beetje op 800 mb tot 1 Gb per maand en ik heb nooit iets gehoord van ze.
Kilobit of KiloBYTE?adsa schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:03:
[...]
Het is denk ik ook een beetje van je telefoon afhankelijk. Met mijn N78 gekoppeld aan mijn laptop (met usb kabel) is de download snelheid 104,5 Kb/s en upload 13,3 Kb/s. Deze heb ik zojuist getest op Speedtest.nl. Snelheid op de telefoon zelf is wat lager maar dat is niet relevant.
De verbinding valt heel soms weg, maar verder ben ik heel tevreden met Telfort (lees KPN). Ik zit zo'n beetje op 800 mb tot 1 Gb per maand en ik heb nooit iets gehoord van ze.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Zo, ik heb m ook besteld en hij komt als het goed is vandaag binnen! Had hem eerst besteld bij bestelmaar.nl, maar die gasten zijn zo traag. Had hem de 10e besteld, en dan zou die de 23 bij hun binnen zijn, en dan moest er nog een bezorg afspraak worden gemaakt...
Afgelopen maandag order geannuleerd, bij belsimpel besteld. Meteen betaald en gister kreeg ik bericht dat ie verstuurd was
. Ik ben benieuwd! Is denk ik wel een leuke vervanger van m'n Touch HD.
Afgelopen maandag order geannuleerd, bij belsimpel besteld. Meteen betaald en gister kreeg ik bericht dat ie verstuurd was
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Bij mijn Telfort verlenging met Desire geeft de TNT site aan dat de chauffeur onderweg is.
Gisteravond by Dynabyte (voor 22:00u) een losse Desire bruin kunnen bestellen voor EUR 382.49 incl. verzending (gratis).
Ik verwacht hem vandaag, gisteravond al email met status verzonden.
Volgens mij was er gisteren een aktie (webonly), de prijs is nu weer EUR 424.99 incl, wel op voorraad nog.
Ik zie dat hij bij Wehkamp voor EUR 409.05 staat, 4 dagen korting nu!
Ik verwacht hem vandaag, gisteravond al email met status verzonden.
Volgens mij was er gisteren een aktie (webonly), de prijs is nu weer EUR 424.99 incl, wel op voorraad nog.
Ik zie dat hij bij Wehkamp voor EUR 409.05 staat, 4 dagen korting nu!
[ Voor 12% gewijzigd door WackyWindsurfer op 22-04-2010 10:44 ]
Heb jij daar echt uitleg voor nodig?Thrace Grumble schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:07:
[...]
Kilobit of KiloBYTE?Scheelt factortje 8
Meh, heb hem Dinsdag besteld bij GSMwijzer icm. een Vodafone Abonnement, en Nummerbehoud van mn oude Hi abonnement.Cadezo schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:17:
Daarnet even gebeld met GSMWijzer: levering is vertraagd in verband met het vliegverbod door de aswolk. Levering wordt nu begin volgende week verwacht (of heel misschien a.s. vrijdag), er worden wel heel erg veel toestellen verwacht dus ze kunnen iedereen voorzien...
Zal wel weer halverwege volgende week worden dan...
Joejoe!
Ik krijg net via de Typhone spamlijst ook de 50% 12 maanden korting actie binnen voor Vodafone abbo's.
Als ik voor mezelf mag spreken: nee, want als ik Kb lees denk ik heus niet aan Kelvinbit of zoiets, maar het is wel erg irritant dat er zo slordig met prefixen en eenheden wordt omgegaan. Van tweakers mag je toch meer verwachten!
@sphere: Geldt die actie dan niet sowieso, ongeacht waar je een VF-abonnement bestelt?
[ Voor 10% gewijzigd door Upquark op 22-04-2010 10:57 ]
Heb jij 7 werkdagen of 7 dagen moeten wachten, voordat Telfort overging tot verwerken van jouw order?®icha®d schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:32:
Bij mijn Telfort verlenging met Desire geeft de TNT site aan dat de chauffeur onderweg is.
Ik heb hem ook bij GSMEASY besteld i.c.m. een VF abbo en een Gratis Wii. Levertijd is 1 a 2 weken. Tot die tijd houden we gewoon alle Desire topic bij en lezen we alles... ALLES!
Ik kan niet wachten
Ik kan niet wachten
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Ik weet het niet. Het is zeer vaag, gsmweb heeft bijv. nog een andere actie staan. Misschien is dit alleen voor ketens/winkels?Upquark schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:56:
@sphere: Geldt die actie dan niet sowieso, ongeacht waar je een VF-abonnement bestelt?
Zojuist GSMeasy gebeld, aangezien mijn bestelling is van 10 April en ik nog niets heb ontvangen.
De toestellen werden vandaag geleverd en ik zou in de namiddag teelfoon krijgen.....ben benieuwd..
De toestellen werden vandaag geleverd en ik zou in de namiddag teelfoon krijgen.....ben benieuwd..
Heb 2 dagen geleden bij GSMEasy besteld, daarna mailtje ontvangen dat het produkt niet op voorraad is.. Contact opgenomen met de helpdesk en daar werd mij verteld dat het nog wel 2 weken kan duren..
Dat wordt annuleren en op zoek naar een andere partij..
Dat wordt annuleren en op zoek naar een andere partij..
Gisteren ook maar een Desire besteld.
I.c.m een 2 jarig 150 bel sms web vodafone abbonement. 60 euro bijbetalen voor het toestel. Had hem ook gratis kunnen krijgen bij een nieuw abbo, maar dan moest ik weer 2 maanden wachten totdat dit abbo was afgelopen.
En Vodafone zelf levert als het goed is een 16 gb microsd kaartje mee. Iemand die dit kan bevestigen?
I.c.m een 2 jarig 150 bel sms web vodafone abbonement. 60 euro bijbetalen voor het toestel. Had hem ook gratis kunnen krijgen bij een nieuw abbo, maar dan moest ik weer 2 maanden wachten totdat dit abbo was afgelopen.
En Vodafone zelf levert als het goed is een 16 gb microsd kaartje mee. Iemand die dit kan bevestigen?
Aangezien het andere topic (Belcompany "actie") gesloten was dan maar weer hier verder. Ten tijde van bestelling werd er verwacht dat de bruine Desire halverwege die week zou binnenkomen. Dat werd langzaam eind vorige week; vervolgens begin deze week, eind deze week; en ja hoor je raad het al "begin volgende week" is de laatste stand.
Het kan toch niet zo zijn dat alle winkels in Nederland gewoon voorraad hebben en krijgen en dat dat bij een grote keten als Belcompany niet zo is??
Het kan toch niet zo zijn dat alle winkels in Nederland gewoon voorraad hebben en krijgen en dat dat bij een grote keten als Belcompany niet zo is??
@Phusebox, idd, ik zit erover te denken een VF BSW150 abbo af te sluiten bij gsmweb, belcompany duurt me echt veel te lang.
ik heb de desire besteld met een vodafone abb. Maar ik kom van Hi af, weet iemand hoelang dat het overzetten van het nummer duurd??
Ik zou zeggen 5 min.
alvast bedankt
Ik zou zeggen 5 min.
alvast bedankt
Ahh gaan we hier weer verder. Ik was het BC topicje al kwijt. Ik ga er van uit dat nu het vliegverkeer weer 'normale' vormen gaat aannemen dat het toch echt niet heel lang meer zal duren, tenzij BC de boel expres loopt te frustreren, maar daar gaan we natuurlijk niet van uit.
Het blijft natuurlijk wel een vreemd verhaal dat BC niemand op de hoogte houdt middels een eenvoudig mailtje met daarin een paar regeltjes tekst. En dit is natuurlijk niet alleen voor de mensen die met de 'actie' een desire hebben aanschaft (het is gewoon klantvriendelijk om het wel te doen). Het vervelende ook van hun nieuwe site is, is dat er ook geen indicatie wordt gegeven mbt het weer op voorraad komen (tussen 1-3 dagen 3-6 dagen enz).
Het blijft natuurlijk wel een vreemd verhaal dat BC niemand op de hoogte houdt middels een eenvoudig mailtje met daarin een paar regeltjes tekst. En dit is natuurlijk niet alleen voor de mensen die met de 'actie' een desire hebben aanschaft (het is gewoon klantvriendelijk om het wel te doen). Het vervelende ook van hun nieuwe site is, is dat er ook geen indicatie wordt gegeven mbt het weer op voorraad komen (tussen 1-3 dagen 3-6 dagen enz).
Een waarschuwing:patje01 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:02:
Ahh gaan we hier weer verder.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik snap niet dat ze klanten niet tegemoet kunnen komen (los van de "actieprijs") en de bestellingen laten ophalen in de fillialen of laten switchen naar een andere kleur. Geen van beide opties was mogelijk.MOAW schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:50:
@Phusebox, idd, ik zit erover te denken een VF BSW150 abbo af te sluiten bij gsmweb, belcompany duurt me echt veel te lang.
Nu begrijp ik dat mensen met de "actieprijs" niet veel kunnen eisen en blij mogen zijn met de prijs. Maar ook mensen die de volle mep betalen zijn de dupe.
Weet niemand toevallig wie de importeur/distributeur is die aan BC levert, dan zouden we kunnen checken of die wel voorraden heeft/krijgt.
[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 22-04-2010 14:22 ]
Zojuist GSMeasy aan de telefoon gehad en ze zouden ze vandaag binnen krijgen/hebben gekregen. Ik heb alleen een probleem met Vodafone. Ze hadden een eerder gemaakt order niet geannuleerd waardoor mijn nummerbehoud vanaf Telfort op een abonnement zit die ik terug had gestuurd. Hierdoor heb ik nu geen nummer. Ze hebben een oplossing geboden door het nummer over te zetten op een prepaid kaartje. Deze sturen ze op. Ben benieuwd of dit allemaal goed gaat.
a&p logistics verzorgd de verzendingen van GSMeasy als ik het goed begrepen had.
a&p logistics verzorgd de verzendingen van GSMeasy als ik het goed begrepen had.
Vreemd dat mij verteld wordt dat de eerste Desires pas na volgende week binnenkomen.Sjrd83 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:28:
Zojuist GSMeasy aan de telefoon gehad en ze zouden ze vandaag binnen krijgen/hebben gekregen. Ik heb alleen een probleem met Vodafone. Ze hadden een eerder gemaakt order niet geannuleerd waardoor mijn nummerbehoud vanaf Telfort op een abonnement zit die ik terug had gestuurd. Hierdoor heb ik nu geen nummer. Ze hebben een oplossing geboden door het nummer over te zetten op een prepaid kaartje. Deze sturen ze op. Ben benieuwd of dit allemaal goed gaat.
Verwijderd
hmm weet iemand of de Hi aanbieding voor klanten nog geldt dat je de telefoon voor 130 euro mee krijgt met een abbo van 25-30 euro? Eind deze maand kan ik hem verlengen en als ik hem dan zo kan meenemen teken ik er nu vast voor.. Helaas heb ik al een tijdje niet meer gelezen dat iemand deze aanbieding heeft genomen dus ben heel nieuwsgierig!
20 april: Besteld bij KPN, abonnement verlenging.
22 april: Geleverd.
Is simlockvrij, m'n T-mobile simkaart werkt.
22 april: Geleverd.
Is simlockvrij, m'n T-mobile simkaart werkt.
[ Voor 25% gewijzigd door Stollie op 22-04-2010 15:00 . Reden: simlock ]
Ter info: de zilveren versie is nu bij Belcompany online ook uitverkocht hoor ik net van iemand.
2-12dagenFlix83 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:59:
ik heb de desire besteld met een vodafone abb. Maar ik kom van Hi af, weet iemand hoelang dat het overzetten van het nummer duurd??
Ik zou zeggen 5 min.
alvast bedankt
Cons:::BB4E
Ik zie net dat GSMeasy vanaf nu ook de nieuwe actieprijzen heeft!
Oftewel eerste jaar voor 50% korting! Nu moet ik nog de keuze maken tussen een 150 abbo of 200 abbo
lastig, lastig
Oftewel eerste jaar voor 50% korting! Nu moet ik nog de keuze maken tussen een 150 abbo of 200 abbo
Oi,....dat is wel ff zuurjoris1989 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 17:59:
Ik zie net dat GSMeasy vanaf nu ook de nieuwe actieprijzen heeft!
Oftewel eerste jaar voor 50% korting! Nu moet ik nog de keuze maken tussen een 150 abbo of 200 abbolastig, lastig
Ik heb em 10 april besteld voor 12 maand voor 24,50 daarna 34,50. Dat is nu dus 12 maand 17,25 daarna 34,50. Scheelt toch wel ff 87 euro! Daarbij komt nog dat mijn order nog geeneens is uitgeleverd (morgen komt ie
Achja...kan er waarschijnlijk nu al niets meer aan doen aangezien, als het goed is, het abonnement bij VF al afgesloten is.
Edit:
ff quote van de site voor de mensen die eventueel gebruik willen maken van deze actie, maar die al een order hebben geplaatst vóór deze actie:
Wel beetje verwarrend. Eerst zeggen ze dat je, zolang je nog geen contract hebt ondertekend bij de koerier, je order altijd kan annuleren. En dan staat eronder: aangesloten contracten kunnen niet worden geannuleerd.Na hoeveel tijd kan ik mijn bestelling of abonnement annuleren?
U kunt de bestelling bij ons annuleren zolang we de bestelling nog niet hebt bevestigd. De bestelling is bevestigd wanneer u het contract heeft ondertekend bij de koerier. U kunt per mail of telefonisch doorgeven dat u de bestelling niet door wilt laten gaan. Aangesloten contracten kunnen niet worden geannuleerd.
Is het niet zo dat het contract sowieso al wordt aangesloten tijdens het orderproces bij GSMeasy en dat de koerier dus altijd een aangesloten contract komt afleveren ... of wat?
Want ik heb nog niets ondertekend en nog geen koerier gezien van GSMeasy, dan zou ik dus nog kunnen annuleren.
Alleen is die van mij dus al wel aangesloten (zie hieronder), dus dat zou weer betekenen dat ik het niet kan annuleren.
En die van mij is 3 dagen geleden aangesloten
Datum: Status:
19-04-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
19-04-2010 Abonnement wordt aangesloten
16-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
15-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
12-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
10-04-2010 Voorraad controle
10-04-2010 Bestelling geplaatst
Wij komen uw pakket afleveren op 23-04-10 tussen en
[ Voor 59% gewijzigd door Yellowneck op 22-04-2010 18:25 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
GSMstunt, besteld hebben ze gewoon op voorraad..
Verwijderd
Mijn abonnement bij Vodafone via GSMeasy is nog niet afgesloten. Weet iemand of dan de oude abonnements vorm wordt afgesloten of dat het abonnement in de nieuwe vorm wordt afgesloten?
Je krijgt wat je besteld, dus ik gok erop dat je geen 50% korting krijg op je maandlasten de eerste 12 maanden. Je vult namelijk het orderformulier in, die wordt samen met de actie die op dat moment geldt in het systeem van GSMEasy doorgegeven naar de afdeling die verantwoordelijk is voor het afsluiten van het abonnement. Je zult de order dus opnieuw moet plaatsen en deze moeten annuleren (denk niet dat ze het aan kan passen)Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 18:58:
Mijn abonnement bij Vodafone via GSMeasy is nog niet afgesloten. Weet iemand of dan de oude abonnements vorm wordt afgesloten of dat het abonnement in de nieuwe vorm wordt afgesloten?
Gisteravond besteld via bestelmaar.nl
HTC Desire Brown 51.00
Vodafone Bel+SMS+Web 150 2 jaar verlenging 12 maanden € 18.50 ipv € 29.50 per maand kosten:Verzendkosten 7.52
kosten:Nummerbehoudkosten 0.00
Totaal incl. BTW: 59.95
dinsdagmiddag komt de koerier
HTC Desire Brown 51.00
Vodafone Bel+SMS+Web 150 2 jaar verlenging 12 maanden € 18.50 ipv € 29.50 per maand kosten:Verzendkosten 7.52
kosten:Nummerbehoudkosten 0.00
Totaal incl. BTW: 59.95
dinsdagmiddag komt de koerier
Verwijderd
Heeft iemand enig idee hoe lang nu daadwerkelijk de wachttijd is bij gsmeasy voor de levering van de desire?
Zit te twijfelen tussen bestelling bij gsmeasy en belcompany, kleur maakt me niets uit.....
p.s. Ik heb vandaag gebeld met belcompany, ze vertelden me dat ze verwachten de zilveren desire volgende week weer op voorraad te hebben.
Zit te twijfelen tussen bestelling bij gsmeasy en belcompany, kleur maakt me niets uit.....
p.s. Ik heb vandaag gebeld met belcompany, ze vertelden me dat ze verwachten de zilveren desire volgende week weer op voorraad te hebben.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2010 19:31 ]
Mijn nummerbehoud gaat volgens vodafone + studentmobiel pas mid mei in, volgens een medewerker van studentmobiel krijg ik a.s. week al wel mijn Desire toe gestuurd. Moet dus een paar weken met WIFI internetten.
Verwijderd
Volgens mij is de 50% actie van zaterdag al ingegaan op Belcompany.nl.
HTC Desire €0,0
Vodafone Bel+SMS+Web 150 2 jaar (nieuw abo) 12 maanden 50% = 14,75 ipv 29,50
12*14,75= 177
12*29,50= 354
Totaal 531€ (= 22,13 p/m)
Volgens mij kan daar op dit moment geen aktie tegen op! Ik wordt Vodafone klant!
Maar ik wil niet die zilver variant.
Morgen even langs in de BC winkel.
HTC Desire €0,0
12*14,75= 177
12*29,50= 354
Volgens mij kan daar op dit moment geen aktie tegen op! Ik wordt Vodafone klant!
Maar ik wil niet die zilver variant.
Je vergeet nog de aansluitkosten (24,50) en dat de acties op de site niet per se in de winkel mogelijk zijn. Ik zou er op rekenen dat de winkel hier nog een snipje bovenop wil.Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:34:
Volgens mij is de 50% actie van zaterdag al ingegaan op Belcompany.nl.
HTC Desire €0,0
12*14,75= 177
12*29,50= 354
Volgens mij kan daar op dit moment geen aktie tegen op! Ik wordt Vodafone klant!![]()
Maar ik wil niet die zilver variant.Morgen even langs in de BC winkel.
Verwijderd
In de winkel is de aanbieding van 50% alleen geldig voor 6 maanden bij het afsluiten van een 2 jarig abonnement en 3 maanden voor 1 jarig... in de winkel ga je sowieso inderdaad dus meer betalen..sphere schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:00:
[...]
Je vergeet nog de aansluitkosten (24,50) en dat de acties op de site niet per se in de winkel mogelijk zijn. Ik zou er op rekenen dat de winkel hier nog een snipje bovenop wil.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2010 21:11 ]
Nou eindelijk ze hebben net bevestigd dat m''n desire + wii morgen ochtend wordt afgeleverd. Nu zie ik ook de site van GSMeasy dat het abbo VF 200 nog goedkoper is geworden das lekker zeg, had ik maar wat langer gewacht.
Nee hoor, geen uitleg nodigUpquark schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:56:
[...]
Als ik voor mezelf mag spreken: nee, want als ik Kb lees denk ik heus niet aan Kelvinbit of zoiets, maar het is wel erg irritant dat er zo slordig met prefixen en eenheden wordt omgegaan. Van tweakers mag je toch meer verwachten!
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
De verkoper in de BC heeft mij vertelt dat vanaf 24-04 ze de actie 1e 12 maanden bij een 2 jarig abbo zouden doen... Dus wellicht daar pas vanaf de 24e?Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:08:
[...]
In de winkel is de aanbieding van 50% alleen geldig voor 6 maanden bij het afsluiten van een 2 jarig abonnement en 3 maanden voor 1 jarig... in de winkel ga je sowieso inderdaad dus meer betalen..
Weet iemand trouwens of de Desire bij GSMWijzer en bij GSMEasy simlockvrije modellen zijn? Vermoedelijk wel he.
[ Voor 7% gewijzigd door hars73 op 22-04-2010 21:43 ]
Ik twijfel nog tussen bestellen bij GSMEasy en GSMWijzer.. In de laatste heb ik veel meer vertrouwen qua levertijden, aftersales etc. Maar ja bij GSMEasy krijg je nog steeds de Wii gratis..ReytingHamdi schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:22:
Nou eindelijk ze hebben net bevestigd dat m''n desire + wii morgen ochtend wordt afgeleverd. Nu zie ik ook de site van GSMeasy dat het abbo VF 200 nog goedkoper is geworden das lekker zeg, had ik maar wat langer gewacht.
(sorry die twee posts hadden wel bij elkaar ingekund
[ Voor 5% gewijzigd door hars73 op 22-04-2010 21:53 ]
Iemand een idee of Hi pakketdienst bezorgt op zaterdag. Het is namelijk een rembourszending. helaas ben ik dag niet thuis. Ik heb namelijk zojuist mijn abo na onwijs veel gezeik verlengt. (lees: eerdere berichten), maar vergeten te vragen of er wel rembourszendingen komen op zaterdag. Zijn vast wel meer Hi gebruikers hier.
Woot!!!
Maandag heb ik besteld bij GSMWeb.nl, van KPN(prepaid) naar Vodafone met nummerbehoud. Was al voorbereid op twee weken wachten maar kreeg zojuist een mailtje: m'n nummer is blijkbaar al overgezet en de telefoon verzonden om 18:00! Netjes! Zit nu te F5en op de track&trace pagina terwijl er waarschijnlijk toch niks meer gebeurt tot morgen
net in utrecht geweest, en daar hadden ze er 15! op vooraad bij de belcompany.
M'n zus heeft er gelijk 1 afgesloten met verlenging van haar gsm, en heeft hem direct meegekregen.
En ik maar wachten op gsmeasy.nl
M'n zus heeft er gelijk 1 afgesloten met verlenging van haar gsm, en heeft hem direct meegekregen.
En ik maar wachten op gsmeasy.nl
Hoe lang wacht je al dan? Want ik sta ook op het punt om hem misschien vandaag en anders morgen bij GSMeasy te bestellen. Want die Wii actie is ook nog steeds geldig..shameblaster schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:23:
net in utrecht geweest, en daar hadden ze er 15! op vooraad bij de belcompany.
En ik maar wachten op gsmeasy.nl![]()
Rembourszendingen worden nooit op zaterdag bezorgd, helaas.BPP schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:06:
Iemand een idee of Hi pakketdienst bezorgt op zaterdag. Het is namelijk een rembourszending. helaas ben ik dag niet thuis. Ik heb namelijk zojuist mijn abo na onwijs veel gezeik verlengt. (lees: eerdere berichten), maar vergeten te vragen of er wel rembourszendingen komen op zaterdag. Zijn vast wel meer Hi gebruikers hier.
Verwijderd
13-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
13-04-2010 Voorraad controle
13-04-2010 Bestelling geplaatst
nog steeds niet gebeld door GSMeasy. wacht nu al meer dan een week.. hoe lang moet dit duren? ze hebben toch nieuwe binnen gekregen gister of vandaag?
Datum: Status:hars73 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:28:
[...]
Hoe lang wacht je al dan? Want ik sta ook op het punt om hem misschien vandaag en anders morgen bij GSMeasy te bestellen. Want die Wii actie is ook nog steeds geldig..
weekje.
Heb ze net al gemaild of ze hem nog kunnen wijzigen ivm de 50% actie nu op hun site, en anders annuleer ik hem en bestel ik hem opnieuw
De Wii is leuk meegenomen ja, alhoewel ik die direct los verkoop dus weer een korting van ''150euro'' op het totaal bedragje van
50%:
12*17,25 = 207
14*34,50 = 414
-15 = 471euro in totaal (2jaar vodafone 200+internet)
hoe lang was je al klant?BPP schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:23:
Nou na veel gezeik toch gekozen voor Hi. Hi 20 1 jaar 130 bijbetalen
ik ben nu 4 jaar klant bij HI, kan op dit moment verlengen. Heb gebeld en moet bij een Hi25 1 jaar 130 bijbetalen... (+ internet 12 maanden --> 6 maanden 2.5euro, 6 maanden 10euro)
Wat moet ik doen om nog wat meer korting te krijgen^^;?
Op zich zie ik over GSMeasy best goeie recensies overal op internet.. Van GSMWijzer trouwens ook.. tussen die twee twijfel ik.. ook voor een 2 jaar vodafone 200 abo. En ze hebben beide al die nieuwe prijs van 17,25 het eerst jaar..shameblaster schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:45:
[...]
Heb ze net al gemaild of ze hem nog kunnen wijzigen ivm de 50% actie nu op hun site, en anders annuleer ik hem en bestel ik hem opnieuw![]()
De Wii is leuk meegenomen ja, alhoewel ik die direct los verkoop dus weer een korting van ''150euro'' op het totaal bedragje van
50%:
12*17,25 = 207
14*34,50 = 414
-15 = 471euro in totaal (2jaar vodafone 200+internet)
Wii is voor hier misschien wel leuk voor de kids..
[ Voor 18% gewijzigd door hars73 op 22-04-2010 22:53 ]
Ik ben nu 2 jaar klantBrm-G schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:49:
[...]
hoe lang was je al klant?
ik ben nu 4 jaar klant bij HI, kan op dit moment verlengen. Heb gebeld en moet bij een Hi25 1 jaar 130 bijbetalen... (+ internet 12 maanden --> 6 maanden 2.5euro, 6 maanden 10euro)
Wat moet ik doen om nog wat meer korting te krijgen^^;?
Dat wist ik inderdaad al, toch raar dat die man beweerde dat het zaterdag zou worden bezorgt. Maarja dan is er toch niemand thuis.Phusebox schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:30:
[...]
Rembourszendingen worden nooit op zaterdag bezorgd, helaas.
Verwijderd
Hmm ja dan weet ik het ook niet, kan goed dat ze nu met de nieuwe actie dat wel doen. Toen ik er laatst was zou die korting van 12 maanden alleen online te halen zijn, dus ook bij belcompany maar ook online....joris1989 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:37:
[...]
De verkoper in de BC heeft mij vertelt dat vanaf 24-04 ze de actie 1e 12 maanden bij een 2 jarig abbo zouden doen... Dus wellicht daar pas vanaf de 24e?
Als ik kon kiezen zou ik het fijn in de winkel afsluiten, mits er een goeie deal uit te halen is. Krijg je hem waarschijnlijk nog meteen mee ook
Hmm misschien a.s. zaterdag dan maar eens naar Belcompany toe. Kijken of dan de Vodafone bel+sms+web 200 ook voor 17,25 te krijgen is met een gratis Desire. Zou dan inderdaad fijn zijn als ie daar op voorraad ligt.Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 23:01:
[...]
Hmm ja dan weet ik het ook niet, kan goed dat ze nu met de nieuwe actie dat wel doen. Toen ik er laatst was zou die korting van 12 maanden alleen online te halen zijn, dus ook bij belcompany maar ook online....
Als ik kon kiezen zou ik het fijn in de winkel afsluiten, mits er een goeie deal uit te halen is. Krijg je hem waarschijnlijk nog meteen mee ook
[ Voor 4% gewijzigd door hars73 op 22-04-2010 23:34 ]
Mijn status bij GSMwijzer staat nog steeds op "in behandeling voor nummerbehoud".
Nu vraag ik me af of ik nog gebruik kan maken van de nieuwe vodafone aktie?
Verwijderd
Ik zou ze zsm bellen, de kans is echter groot dat je je huidige bestelling moet annuleren en vervolgens dan de nieuwe actie moet bestellen..., maar lijkt me toch de moeite waard als het je maandelijks geld gaat schelen...coob schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 07:09:
Mijn status bij GSMwijzer staat nog steeds op "in behandeling voor nummerbehoud".
ik heb net met gsmeasy gechat. ik krijg de nieuwe actie automatisch..
indicatie levertijd 1-14 dagen ...
indicatie levertijd 1-14 dagen ...
Heb net gebeld met Belcompany. De bruine Desire komt in week 18 pas weer op voorraad
. Heel erg jammer allemaal. Begin de neiging te krijgen om em ergens anders te bestellen met de Vodafone actie.
Zo, ook 2 abonnementen van vodafone laten verlengen:
touch diamond -> htc legend kosten:gratis met 18,50/29,50 2 jaar abbonnement (150 bel/sms/web)
touch diamond -> htc desire brown kosten:30 euro met 18,50/29,50 2 jaar abbonnement (150 bel/sms/web)
Bij een eerder gesprek met vodafone moest ik eerst 66 euro betalen voor de desire, maar een tweede medewerker maakte daar 30 euro van.
Levering tussen 5 en 10 werkdagen.
touch diamond -> htc legend kosten:gratis met 18,50/29,50 2 jaar abbonnement (150 bel/sms/web)
touch diamond -> htc desire brown kosten:30 euro met 18,50/29,50 2 jaar abbonnement (150 bel/sms/web)
Bij een eerder gesprek met vodafone moest ik eerst 66 euro betalen voor de desire, maar een tweede medewerker maakte daar 30 euro van.
Levering tussen 5 en 10 werkdagen.
WTF? Week 18 nu alweer? Begint nu toch wel een beetje een luchtje te krijgen. Volgens mij leveren ze gewoon alle voorraad meteen naar de winkels om maar niet die internet orders te hoeven uitleveren.patje01 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:38:
Heb net gebeld met Belcompany. De bruine Desire komt in week 18 pas weer op voorraad. Heel erg jammer allemaal. Begin de neiging te krijgen om em ergens anders te bestellen met een de Vodafone actie.
Verwijderd
Duurt me allemaal te lang.. ik heb mijn order bij belcompany geannuleerd..
Ga nu bij gsmeasy de gok wagen, werd uurtje na het bestellen meteen gebeld door koerier, volgende week wordtie geleverd (urban brown)...
Ga nu bij gsmeasy de gok wagen, werd uurtje na het bestellen meteen gebeld door koerier, volgende week wordtie geleverd (urban brown)...
Wanneer heb je GSMeasy gebeld en wanneer kreeg je de bevestiging dat de koerier komt?Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:58:
Duurt me allemaal te lang.. ik heb mijn order bij belcompany geannuleerd..
Ik heb vorige week besteld en moet nog minimaal 2 weken wachten, lijkt me niet helemaal kloppen dat een ander later besteld en vervolgens de Desire nog eerder binnen heeft.
Ik ga even genieten van m'n desire, net binnen met de wii.
Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.
Onzinnige oneliners worden verwijderd.