Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Als je hem besteld bij vodafone zelf, hoelang duurt het dan ongeveer tot dat je hem binnen hebt?
Ik heb namelijk wel een bevestigings mail gehad maar geen T&T nummer ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:00
hallo,

ik zocht op marktplaats naar de desire
nu heb ik deze aanbieder gevonden

mijn vraag aan jullie of jullie hier ervaring mee hebben, klinkt namelijk mooi, maar wil mn geld niet zo maar naar hongkong sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een advertentie vol met taalfouten.
Desire en Legend voor dezelfde prijs.
Erg goedkoop.

Dat mensen dit soort advertenties nog willen geloven...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2010 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij GSMeasy besteld..

Datum: Status:
13-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
13-04-2010 Voorraad controle
13-04-2010 Bestelling geplaatst

Hoop dat er morgen wat verandering in komt en dat ik een afspraak in kan plannen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
BasZer schreef op zondag 18 april 2010 @ 22:40:
hallo,

mijn vraag aan jullie of jullie hier ervaring mee hebben, klinkt namelijk mooi, maar wil mn geld niet zo maar naar hongkong sturen ;)
Eerste paar google hits gaan allemaal over oplichting..
1+1= }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 21:45
Ilya schreef op zondag 18 april 2010 @ 23:11:
[...]

Eerste paar google hits gaan allemaal over oplichting..
1+1= }:O
Inderdaad, dit zegt toch genoeg? http://www.google.nl/sear...ngs+Ltd+Hong+Kong&qscrl=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:32

aKra

Intentionally left blank.

Icyzer schreef op zondag 18 april 2010 @ 22:32:
Als je hem besteld bij vodafone zelf, hoelang duurt het dan ongeveer tot dat je hem binnen hebt?
Ik heb namelijk wel een bevestigings mail gehad maar geen T&T nummer ofzo
Zelfde hier, maar gewoon geduld, zal morgen eens vragen hoe het zit met uitleveren bij de orderstatus mensen. Want ik was in twee Vodafone vestigingen toevallig en daar hadden ze er zo'n 30~40 op voorraad maar die mogen ze helaas niet uitleveren naar me omdat de online aanbiedingen scherper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOTiVe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10-2024
Wellicht is de eerste batch er doorheen en is het wachten op de tweede? Kan nog wel even duren dan. Hopelijk maken ze de boel intern met schroefjes vast ipv plakband! Heb ook bij GSMeasy besteld icm wii voor een leuke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
  • Laatst online: 12-09 14:00
dan houden we het bij het spreekwoord: als het te mooi is om waar te zijn, dan is het te mooi om waar te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 00:08
Ik dacht al, tis te rustig voor een doordeweekse dag met leveringen :)
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:33
De tweede zending kan nog even op zich laten wachten met het hele aswolk wel/niet vliegen gedoe... Helaas. Je smartphone is dalijk al bijna verouderd :+

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaque
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-08-2020
Update systeemproblemen Belcompany (vertraagde uitlevering bij online bestellingen):

Gebeld naar BC; nog steeds geen nieuwe indicatie mogelijk over wanneer BC de internetbestellingen kan gaan uitleveren aan koeriers voor verspreiding aan klanten. De telefoons liggen nog in centraal depot bij BC in Veenendaal. Ze hopen over een paar dagen een oplossing te hebben. Tja, die kennen we al...

Switchen naar uitlevering via winkel is niet mogelijk. Kan wel huidige online order bij BC annuleren, en daarna een bestelling doen bij een winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:34

sphere

Debian abuser

Tsja BC. Volgens mij hebben alleen gsmweb en pdashop hem nog op voorraad :')

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Vodafone zegt ruim 1000 stuks op voorraad te hebben en dat de order vandaag met gemak moet kunnen wijzigen naar 'verzonden'. Maaaaaaar, het systeem moet eerst de order verwerken?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
Als er staat: Verzonden (HI), komt het dan nog vandaag aan of morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:47
Ik zie dat jullie de status van jullie bestelling online kunnen bekijken. Ik heb laatst een nieuw abonnement aangevraagd bij, i.c.m. nummer behoud, afgesloten bij Hi, is het dan ook mogelijk om de status van deze bestelling online te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Voor de mensen in dubio over hun bestelling bij Belcompany, het bedrijft heeft net zelf gereageerd in een ander topic:
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:56:
Wij als BelCompany willen graag even reageren en e.e.a. verduidelijken. Momenteel spelen er inderdaad 2 "problemen" waardoor wij momenteel niet of weinig kunnen uitleveren. Wij ondervinden momenteel een storing in ons nieuwe back-office syteem, waardoor orders vertraagt of niet geleverd worden. Wij werken hier hard aan en wij hopen dit vandaag opgelost te hebben. Verder hebben wij helaas ook te maken met minder leveringen vauit de leveranciers door de beruchte aswolk.Hopelijk komen deze leveringen deze week weer op gang, maar helaas zijn wij afhankelijk van wanneer er weer gevlogen mag worden.

In ieder geval zullen wij alle orders die door de fout op de website zijn gedaan uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:11
Ik heb op website van T-mobile gekeken wat ik kwijt was voor mijn verlenging. Nou kreeg ik ik deze deal.

Ik betaal voor toestel voor verlenging 1 jaar Relax 25+web@walk 129,95. Echter ik wil dit ook controleren bij T-mobile zaak zelf want ik begreep dat de winkel andere kortingen hanteert dan de website. Weet iemand of dit waar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:13

wontcachme

You catch me? No you wont

kenkreutzer schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:57:
Als er staat: Verzonden (HI), komt het dan nog vandaag aan of morgen?
kijk bij de track and trace. Die link staat onder de status
G33st schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:00:
Ik zie dat jullie de status van jullie bestelling online kunnen bekijken. Ik heb laatst een nieuw abonnement aangevraagd bij, i.c.m. nummer behoud, afgesloten bij Hi, is het dan ook mogelijk om de status van deze bestelling online te zien?
https://www.hi.nl/Kooporder-status.htm

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:38
sphere schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:40:
Tsja BC. Volgens mij hebben alleen gsmweb en pdashop hem nog op voorraad :')
T-Mobile heeft hem ook op voorraad. Zaterdag laat in de middag besteld, vandaag een mailtje ontvangen van de koerier om een afspraak te maken. Morgen komt hij langs.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
hopiconjo schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:07:
Ik heb op website van T-mobile gekeken wat ik kwijt was voor mijn verlenging. Nou kreeg ik ik deze deal.

Ik betaal voor toestel voor verlenging 1 jaar Relax 25+web@walk 129,95. Echter ik wil dit ook controleren bij T-mobile zaak zelf want ik begreep dat de winkel andere kortingen hanteert dan de website. Weet iemand of dit waar is?
Ja. Ik kon bijvoorbeeld in de winkel geen Desire + 2 jaar Relax 25 voor €19,95pm krijgen, terwijl dat op de website wel kan. Ik kreeg wel die 12 maanden €7 korting op WnW, maar geen €5 korting op de bundel.

[ Voor 7% gewijzigd door HarmoniousVibe op 19-04-2010 13:33 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ik vandaag mijn Desire ontvang maar belnu kennende zal het wel weer niet zo zijn.
Bellen hoeft ook niet wat ik weet het antwoord al "we hopen hem deze week binnen te krijgen" net als vorige week en die week ervoor en die week daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:53

BPP

BPP schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 19:31:
[...]

Nou pas maar op zal zeggen. Ik heb hetzelfde abo maar wel 6 maanden korting kunnen regelen. Dit heb ik allemaal woensdag gedaan. 18 maanden 18,95 + 12 maanden 2,50 voor het internet en daarna 9,95. Maar hij zou het pas invoeren zodra de telefoon binnen was gekomen, maar er wel vast een notitie van maken. Nou ik dus wachten, maar besloot toch om vrijdag even te bellen of het was gelukt, want ik kreeg geen bevestiging via mail of wat dan ook. Bleek het volgens de mevrouw nergens te staan, dus zij weer navragen aan een collega, en uiteindelijk zou zij het erin zetten. Nou half uur later krijg ik een smsje dat alles is ingevoerd, en dat mijn bestelling vandaag (vrijdag) zou worden verzonden. Nou prima dacht ik zo.

Vandaag krijg ik dan ook netjes mijn telefoon binnen. Ik kijken of alle papieren in orde waren, zie ik tot mijn verbazing staan dat ik gewoon 19,95 moet betalen per maand en dat ik helemaal geen 6 maanden gratis krijg. Ik dus gelijk bellen naar de klantenservice, werd ik geholpen door een aardige vent, maar ik moest toch echt bij de verlenging afdeling zijn omdat zij de order hadden afgesloten. Ik dus bellen naar de verlenging afdeling, moest ik volgens haar weer naar de klantenservice bellen omdat de order al was afgesloten en hun dat niet meer konden veranderen. Ik dus met mijn chagrijnige hoofd weer bellen naar de klantenservice en die verbond me weer door met verlenging ( 8)7 ). Werd ik vervolgens geholpen door een vrouw, en die adviseerde me op mijn order te annuleren en een nieuwe (juiste) in te voeren. En ze zou me over een kwartier terugbellen. Nou ik dus wachten op dat telefoontje, en geheel verrassend kreeg ik geen telefoontje terug. 8)7

Nou ik dus weer terugbellen, bleek dat mens helemaal niets gedaan te hebben, want in het systeem was helemaal niets aangepast. Dus ik voor de zoveelste keer mijn verhaal vertellen, en hij raadde me aan om of een klacht in te dienen, of om mijn order te annuleren, maar dan zou ik wel mijn telefoon moeten terugsturen en zou de hele procedure overnieuw moeten. Ik vragen of het niet gewoon mogelijk was om het in systeem aan te passen. Dat moest die even vragen aan een collega, dus ik weer in de wacht en na 7 minuten te hebben gewacht, hangt ie op. Godverrrrrrr :(

Ik 2 uur later weer bellen (want ik was aan het werk), kreeg ik een vent aan de lijn en uiteraard moest ook ik hem weer het hele verhaal uitleggen. Hij adviseerde me of om mijn order te annuleren of zij zouden die 6 maanden crediteren. Maar dat moest ie even regelen en ik weer in de wacht, en na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan, hangt die eikel weer op. Ik dus weer proberen, en kreeg weer een man aan de lijn, ik voor de zoveelste keer uitleggen, en hij zou kijken of het mogelijk was om het bedrag te crediteren, ik dus weer wachten. En ***verdomme HANGEN ZE WEER OP. Ik zonet weer proberen zijn ze dicht.

Ik heb vandaag wel 10 x gebeld en ik ben nog geen reet opgeschoten, en ik zit nu met een ongelovelijk mooie telefoon die ik niet eens open durf te maken. Want straks mag ik hem niet meer terugsturen ofz. Wat een prutsers werken er daar zeg. Ik wel zeggen, elke cent die ze onterecht van mijn rekening afhalen, storneer ik weer net zo hard terug.

Hele negatieve feedback voor Hi en KPN :( :( :( :(
Wat een kutbedrijf is dat Hi zeg. Vanochtend een stuk of 3 keer gebeld en weer krijg ik een heel ander verhaal te horen. Bij mijn notitie was opgeschreven dat die 6 maanden gecrediteerd konden worden. Nu bel ik weer, en zeggen ze dat het toch niet mogelijk is omdat het bedrag te hoog is. :X

Heb dus de telefoon terug moeten sturen, zodat ik alles kan annuleren. Nn ben ipv 150 euro rijker 150e lichter (had mijn oude telefoon verkocht, maar heb de koper moeten afbellen). Ik weet wel dat ik die verzendkosten 100% terug wil zien op mijn rekening.

Wat een maffiapraktijken bij Hi......... :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

BPP schreef op maandag 19 april 2010 @ 14:39:
Heb dus de telefoon terug moeten sturen, en ben ipv 150 euro rijker 150e lichter
Waarom 150 eurie lichter?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

sphere schreef op maandag 19 april 2010 @ 14:42:
[...]

Waarom 150 eurie lichter?
Had mijn oude telefoon verkocht, maar moest de koper afbellen.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

En nu heeft de koper jou een factuur gestuurd van 150 euro... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

sphere schreef op maandag 19 april 2010 @ 14:53:
En nu heeft de koper jou een factuur gestuurd van 150 euro... :?
Ahja, het kost mij inderdaad niks, maar ik loop dus wel 150 euro mis. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:55

TheVMaster

Moderator WOS
BasZer schreef op zondag 18 april 2010 @ 22:40:
hallo,

Maak er ook even melding van bij Marktplaats :+ Dan kunnen ze zo'n oplichters advertentie gelijk offline halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC2
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:10

DC2

chaque schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:28:
Update systeemproblemen Belcompany (vertraagde uitlevering bij online bestellingen):

Gebeld naar BC; nog steeds geen nieuwe indicatie mogelijk over wanneer BC de internetbestellingen kan gaan uitleveren aan koeriers voor verspreiding aan klanten. De telefoons liggen nog in centraal depot bij BC in Veenendaal. Ze hopen over een paar dagen een oplossing te hebben. Tja, die kennen we al...

Switchen naar uitlevering via winkel is niet mogelijk. Kan wel huidige online order bij BC annuleren, en daarna een bestelling doen bij een winkel.
net van BC bericht gehad dat mijn bestelling van vorige week dinsdag in behandeling is genomen...het lijkt er dus op dat ze vooruitgang boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

...alleen jammer dat BC een order compleet vindt, zonder een telefoon/koerier te sturen. Is niet meer dan controleren of al je zooi die je opgeeft voor de bestelling compleet lijkt (dus niet: correct).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC2
  • Laatst online: 09:10

DC2

de koeriersdienst gaat contact met me opnemen, dus ik ga er vanuit dat het systeem weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Mmm klopt het dat de track&trace nummers van vodafone niet kloppen? Zoiets meen ik hier gelezen te hebben, maar we zitten ondertussen ook al op p 83 hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-10 22:55
Icyzer schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:39:
Mmm klopt het dat de track&trace nummers van vodafone niet kloppen? Zoiets meen ik hier gelezen te hebben, maar we zitten ondertussen ook al op p 83 hehe
Als ik het goed meegekregen heb, is het volgende het geval bij VF:

Ze zijn geswitcht van leverancier (TNT -> GLS) maar het systeem maakt nog wel T&T nummers aan. Deze zijn dus niet werkend.

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo niets dan lof van mij over Vodafone! Vrijdag abbonnement verlengt, kreeg een gunstige aanbieding. Akkoord gegaan, dit was vrijdag de 16e. Vandaag de 19e al track&trace dus hopelijk morgen als in huis! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is dan weer jammer:

Geachte ....,

Hierbij laten we u weten dat we de onderstaande artikelen uit uw bestelling helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.

Artikel: HTC Desire (verwacht: eind week 15)
Abonnement: 24 maanden Vodafone Bel+SMS+Web 150 2 jaar

Wij doen onze uiterste best om de bovenstaande artikelen alsnog zo spoedig mogelijk op het door u opgegeven adres te laten bezorgen.

Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 17:51:
Dit is dan weer jammer:

Geachte ....,

Hierbij laten we u weten dat we de onderstaande artikelen uit uw bestelling helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.

Artikel: HTC Desire (verwacht: eind week 15)
Abonnement: 24 maanden Vodafone Bel+SMS+Web 150 2 jaar

Wij doen onze uiterste best om de bovenstaande artikelen alsnog zo spoedig mogelijk op het door u opgegeven adres te laten bezorgen.

Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Het is al week 16 he, dus zou dus aan moeten komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week had ik al een mail gehad dat ie vandaag verstuurd zou worden. Zou weleens met die aswolk te maken kunnen hebben. IJsland aflaten zinken lijkt me een oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 16:53:
Zo niets dan lof van mij over Vodafone! Vrijdag abbonnement verlengt, kreeg een gunstige aanbieding. Akkoord gegaan, dit was vrijdag de 16e. Vandaag de 19e al track&trace dus hopelijk morgen als in huis! _/-\o_
Toch bizar dat ik donderdag besteld heb en nog niks heb gehoord? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burpee
  • Laatst online: 12-06-2017
Inmiddels na 10 jaar met de simpelste telefoontjes rond te hebben gelopen ben ik ook overstag gegaan om een smartphone te kopen, voornamelijk vanwege de praktische voordelen zoals e-mail onderweg checken, openbaar vervoer en routes kunnen bekijken op je mobiel, mijn google calendar altijd beschikbaar hebben, etc.
Na inmiddels al twee maanden rondshoppen, ben ik dan uiteindelijk dan op de HTC Desire terecht gekomen: Volgens mij de beste telefoon die me de komende twee jaar meer dan voldoende mogelijkheden biedt.

Nu loop ik alleen ergens anders tegenaan, en dat zit hem voornamelijk in mijn keuze van provider.
Het is mij geheel onduidelijk wat de beste provider is, helemaal als het hier op aan komt. Het is me wel duidelijk dat de prijzen onderling eigen relatief weinig verschillen als je de totaal berekening bekijkt.

Wat ik eigenlijk het liefste heb is:
  • Push mail (om battery life te besparen)
  • +- 1mbit downloadsnelheid
  • VOIP
  • Fatsoenlijke belminuten voor zakelijk gebruik
Als ik aan jullie de vraag mag stellen: Welke provider kan ik hiervoor het beste kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

aKra schreef op maandag 19 april 2010 @ 18:14:
[...]

Toch bizar dat ik donderdag besteld heb en nog niks heb gehoord? :X
Zaterdag besteld, vanmorgen T&T nummer *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm nu de uitgelekte iPhone er eindelijk wel eens goed uitziet ben ik aan het twijfelen of ik niet beter kan wachten... Dilemma's en luxeproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
Burpee schreef op maandag 19 april 2010 @ 19:06:

Wat ik eigenlijk het liefste heb is:
  • Push mail (om battery life te besparen)
  • +- 1mbit downloadsnelheid
  • VOIP
  • Fatsoenlijke belminuten voor zakelijk gebruik
Als ik aan jullie de vraag mag stellen: Welke provider kan ik hiervoor het beste kiezen?
Push mail bespaart de battery life toch juist niet, of ben ik nou gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Rambo schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:18:
Salland.
17-03 besteld. Verwachte datum op voorraad aangepast naar 12-04. En nu is de verwachte datum op voorraad 20-4 ...
Dan weet ik dat ook weer voor de volgende keer.
Verwacht: 30-04-2010

Telefoons voortaan maar bij de specialisten bestellen, die kopen tenminste genoeg, dus genoeg op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:13

wontcachme

You catch me? No you wont

Rambo schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:29:
[...]

Verwacht: 30-04-2010

Telefoons voortaan maar bij de specialisten bestellen, die kopen tenminste genoeg, dus genoeg op voorraad.
cancellen en bestellen bij pdashop bv?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Phusebox schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:07:
Hmm nu de uitgelekte iPhone er eindelijk wel eens goed uitziet ben ik aan het twijfelen of ik niet beter kan wachten... Dilemma's en luxeproblemen.
Als je zo graag de nieuwe iPhone wilt dan kon je ook wel voor de 3GS gaan. Het gaat allemaal om de OS die op de smartphone zit. Wij hebben liever een OS waar je zelf aan kan sleutelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Negaiido schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:45:
[...]

Als je zo graag de nieuwe iPhone wilt dan kon je ook wel voor de 3GS gaan. Het gaat allemaal om de OS die op de smartphone zit. Wij hebben liever een OS waar je zelf aan kan sleutelen.
Nee want uiterlijk telt ook mee en de 3GS vind ik echt uitermate lelijk. Overigens denk ik gewoon dat ik bij de Desire blijf, en eventueel er straks een 4G bij neem, afhankelijk van de uiteindelijke presentatie en prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Phusebox schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:52:
[...]

Nee want uiterlijk telt ook mee en de 3GS vind ik echt uitermate lelijk. Overigens denk ik gewoon dat ik bij de Desire blijf, en eventueel er straks een 4G bij neem, afhankelijk van de uiteindelijke presentatie en prijs.
Hmm ok ja sommige mensen gaan voor uiterlijk maar ik ga zelf liever voor de innerlijk :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Als je bij de Gsmeasy aanbieding de Wii graag door wilt verkopen. Hoe zit het dan met het garantie(bewijs)? Is dit gekoppeld aan je abo of krijg je een aparte €0,- rekening voor de Wii? Ik wil uiteraard de Wii inclusief garantie verkopen namelijk.

En als je bij Gsmweb bestelt dan moet je aansluitkosten betalen bij Vodafone (iets van €25). Is dit bij Gsmeasy ook zo?

[ Voor 33% gewijzigd door mmedia op 19-04-2010 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

mmedia schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:08:
Als je bij de Gsmeasy aanbieding de Wii graag door wilt verkopen. Hoe zit het dan met het garantie(bewijs)? Is dit gekoppeld aan je abo of krijg je een aparte €0,- rekening voor de Wii? Ik wil uiteraard de Wii inclusief garantie verkopen namelijk.

En als je bij Gsmweb bestelt dan moet je aansluitkosten betalen bij Vodafone (iets van €25). Is dit bij Gsmeasy ook zo?
Je krijgt 1 factuur met Toestel + Wii + abonnement. Maar dan kun je toch gewoon een kopietje hiervan meegeven aan de koper ;)
Wat betreft de aansluitkosten, die zijn 0,00 bij GSMEasy, bij mij althans wel (VF 200, Desire, Wii)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
Yellowneck schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:36:
[...]

Je krijgt 1 factuur met Toestel + Wii + abonnement. Maar dan kun je toch gewoon een kopietje hiervan meegeven aan de koper ;)
Wat betreft de aansluitkosten, die zijn 0,00 bij GSMEasy, bij mij althans wel (VF 200, Desire, Wii)
Jij hebt dit alles ook al ontvangen van Gsmeasy? (omdat ik hier voornamelijk mensen lees die nog aan 't wachten zijn op de levering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmedia schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:08:

Misschien heb je hier wat aan:
Uw bestelling
Controleer hieronder uw bestelling. Mocht er iets niet in orde zijn, neem dan aub contact met ons op door op deze mail te reageren.

1 x Vodafone Bel+SMS+Web 275 (25,50.-) (nieuw) € 0,00
1 x HTC Desire (Black) € 0,00
1 x Nintendo Wii Black Motionpack € 0,00
Verzendkosten € 0,00

Totaal incl. BTW € 0,00
Lijkt me een 0,- rekening, maar heb nog niets ontvangen. Zeker weten doe ik het dus niet.

Verder geen aansluitkosten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2010 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

mmedia schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:38:
[...]

Jij hebt dit alles ook al ontvangen van Gsmeasy? (omdat ik hier voornamelijk mensen lees die nog aan 't wachten zijn op de levering).
Nee, anders was ik áááállllaaaannnggg pleite uit dit topic :P. Ben helaas nog aan het wachten, maar dit ligt grotendeels aan mezelf. Had het toestel allang kunnen hebben maar heb 3x lopen switchen (eerst bij PDA Shop besteld met nieuw TMobile, toen geannuleerd en bij Telfort besteld met verlenging, wederom geannuleerd en nu bij GSMeasy besteld met nieuw Vodafone
Vorige week ben ik gebeld voor een voorkeursdatum, op dat moment hadden ze het toestel overigens niet meer op voorraad, ze zouden em deze week verwachten, maar weet niet of dat nog realiseerbaar is, aangezien er 4 dagen geen vliegverkeer mogelijk was.
19-04-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
19-04-2010 Abonnement wordt aangesloten
16-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
15-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
12-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
10-04-2010 Voorraad controle
10-04-2010 Bestelling geplaatst

Wij komen uw pakket afleveren op 23-04-10 tussen en

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
Yellowneck schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:36:
[...]

Heb nog even wat gegoogled en het is hoogstwaarschijnlijk zo dat de garantie op de Wii persoonsgebonden is. Je kunt er niet maar zo vanuit gaan dat je de garantie kan overdragen aan de 2e eigenaar. Als er iets is met het apparaat zal de reparatie dus via jou moeten verlopen (kon de Nederlandse garantievoorwaarden voor de Wii niet vinden op de site van Nintendo, maar kwam op verschillende fora wel dit geluid tegen).

[ Voor 11% gewijzigd door mmedia op 19-04-2010 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-07 11:30

sfm

Ik vraag me af hoe ik er nu de beste deal uit kan slepen.

Mijn 2 jarig Vodafone abbo. is half juni afgelopen...kan ik nu beter mijn abbo opzeggen en een nieuw abbo nemen (eventueel bij andere provider) of kan ik het beste Vodafone benaderen om mijn abbo te verlengen?

Graag jullie advies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Icyzer schreef op maandag 19 april 2010 @ 19:46:
[...]

Zaterdag besteld, vanmorgen T&T nummer *O*
Misschien komt het omdat ik zo'n 120 euro heb afgedongen op mijn nieuwe toestel dat dat handmatig verwerkt moet worden? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 09:16
sfm schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:12:

Mijn 2 jarig Vodafone abbo. is half juni afgelopen...kan ik nu beter mijn abbo opzeggen en een nieuw abbo nemen (eventueel bij andere provider) of kan ik het beste Vodafone benaderen om mijn abbo te verlengen?

Graag jullie advies!
verlengen is het duurst, maar wel het makkelijkst. opnieuw vodafone (zonder verlenging) nemen krijg je een ander nummer en kpn/t-mobile moet je maar net willen. Hi/Telfort en T-Mobile zijn wel wat goedkoper. Zeker als je het vergelijkt met vodafone verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

aKra schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:30:
[...]

Misschien komt het omdat ik zo'n 120 euro heb afgedongen op mijn nieuwe toestel dat dat handmatig verwerkt moet worden? :X
Netjes, veel over je bundel heen ofwat? Achja ik als arme sloeber heb er vrijweinigvanaf kunnen krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Icyzer schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:02:
[...]

Netjes, veel over je bundel heen ofwat? Achja ik als arme sloeber heb er vrijweinigvanaf kunnen krijgen :P
Al zo'n 6-7 jaar Vodafone klant, en ik bel soms wel uit de bundel inderdaad... Het ging van 219 naar 169 en toen naar € 129... Toen heb ik gezegd, nou, 'scherpe' kantjes er af en maak er maar € 100,00 van dan mag je hem schrijven. En zo gevraagd, zo gekregen ;).

Een 1 jaar verlenging met een B+S+W 275 abonnement :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

aKra schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:12:
[...]

Al zo'n 6-7 jaar Vodafone klant, en ik bel soms wel uit de bundel inderdaad... Het ging van 219 naar 169 en toen naar € 129... Toen heb ik gezegd, nou, 'scherpe' kantjes er af en maak er maar € 100,00 van dan mag je hem schrijven. En zo gevraagd, zo gekregen ;).

Ja daar heb je het he. 6-7 jaar vs 3 jaar en 275 vs 150 :P en het feit dat mijn huidige abbo 275 en ik maar 80 minuten per maand haal xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
Ik heb afgelopen donderdag mijn HI contract gratis verlengt met een htc desire.

Als ik nu op hi.nl kijk, kost mij hetzelfde contract 90 euro (icm htc desire).

Ik heb het contract al gesloten, dus maakt voor mij verder niks uit maar ik vind het toch vreemd.

Iemand enige idee waarom? Is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenkreutzer schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:13:
[...]

Push mail bespaart de battery life toch juist niet, of ben ik nou gek?
Er wordt nu pas een verbinding opgebouwd met de mailserver als de mailserver een seintje geeft dat er een nieuwe email is. Dat is beter dan je telefoon om het kwartier ofzo te laten checken of dat er mail is, gezien er dan elke keer een verbinding opgebouwd wordt met de server (en wellicht voor niets, want er hoeft geen nieuwe mail te zijn), wat dus meer batterij kost....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren bericht gehad dat mijn Desire verzonden is.
Het zal tog niet zo zijn dat ik hem vandaag ga ontvangen.
Ik hoop dat ik na vandaag naar een ander forum kan verhuizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 07:39:
Gisteren bericht gehad dat mijn Desire verzonden is.
Het zal tog niet zo zijn dat ik hem vandaag ga ontvangen.
Ik hoop dat ik na vandaag naar een ander forum kan verhuizen
ik hoop dat ook ja. Wil mijn 'schatje' in ontvangst kunnen nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaque
Update Belcompany systeem problemen / vertraging uitlevering toestellen:

Via email ben ik gisteravond en vanochtend geinformeerd door BC dat de online order compleet bevonden is en dat de koerier met mij contact zal opnemen. Aangezien ik een week geleden ook al dergelijke emails ontvangen heb, heb ik BC toch maar ff gebeld (mijn hele beltegoed van deze maand zit inmiddels in BC chasen); de koerier zal vandaag contact opnemen voor levering morgen, zo is me verzekerd.

Als ik om 16:45 niks gehoord heb, bel ik de koerier zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
chaque schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:39:
Update Belcompany systeem problemen / vertraging uitlevering toestellen:

Via email ben ik gisteravond en vanochtend geinformeerd door BC dat de online order compleet bevonden is en dat de koerier met mij contact zal opnemen. Aangezien ik een week geleden ook al derglijke emails ontvangen heb, heb ik BC toch maar ff gebeld (mijn hele beltegoed van deze maand zit inmiddels in BC chasen); de koerier zal vandaag contact opnemen voor levering morgen, zo is me verzekerd.

Als ik om 16:45 niks gehoord heb, bel ik de koerier zelf.
Het gaat dan om een zilveren Desire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinStn
  • Laatst online: 29-09-2024
sfm schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:12:

Graag jullie advies!
Ik heb zelf eerst Vodafone gebeld maar daar was verlengen duur althans het abonnement dan, toestelprijs viel mee. Uiteindelijk op bestelmaar.nl de Desire besteld met verlenging, was het voordeligste wat ik kon vinden, morgen krijg ik mijn toestel geleverd (moest een weekje wachten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:12:
[...]

Zelfde aanbiedings als jij hebt gehad, wel ingegaan op €129 echter dit icm 1j B+S+W 200 abbonnement en eerste 3 maanden 17.50
Wel debiel dat jouw order nog steeds niet geprocessed is.
Misschien pech gehad en parttimer aan de lijn die zijn werk niet helemaal op orde had en graag naar huis wou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
ik lees al ruim 10 paginas niks meer over de zwarte versie, is deze nu uberhaupt beschikbaar in nederland?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-09 11:52
JarlSX schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:27:
ik lees al ruim 10 paginas niks meer over de zwarte versie, is deze nu uberhaupt beschikbaar in nederland?
Zwart == Bruin

Je hebt dus de bruine versie en de zilveren versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander1989
  • Laatst online: 18-10 22:29
Heb even met Vodafone gebeld dat Desire kost bij verlenging.
100 bel/sms/web 1 jaar: toestel 264 euro + 19.50 gem per maand = 498 euro
Goedkoper heb ik het nog niet gevonden, bij GSM wijzer bij nieuw abonnement betaal je 248 euro bij maar komt nog 25 euro aansluitkosten bij.

............................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
mmedia schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:38:
[...]

meldt!

heb afgelopen donderdag alles mogen ontvangen, veel meer dan een afleverbon zit er niet bij.
sterker nog.. de simkaart zit los in de doos erbij (op de doos van de desire geplakt)
dus geen welkomstpakket oid.. de puk code wordt raden, evenals de simcode, maar die gokte ik met 4x0 goed.
heb gsmeasy daarover al gemaild, maar nog geen antwoord mogen krijgen.

maar als je de wii wilt verkopen doe je dat toch gewoon? kopy van de bon erbij en klaar.

ik verkoop 'm zelf overigens niet, 2e hands levert zo'n ding amper wat op, en met zo'n apparaat is het toch wel grappig gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Hierboven als je een vodafone 200 B+S+W 1 jarig afsluit bij verlening kost een toestel 129.
je betaalt dan 9mnd 34.95 en 3mnd 17.50 = 497.05 dus hetzelfde maar met dubbel zo veel belminuten.

ennnn.... de mijne is binnen!
Vrijdag bestellen dinsdag binnen wat wil men nog meer.

Het genieten kan beginnen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

shameete schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:01:
[...]

meldt!

heb afgelopen donderdag alles mogen ontvangen, veel meer dan een afleverbon zit er niet bij.
sterker nog.. de simkaart zit los in de doos erbij (op de doos van de desire geplakt)
dus geen welkomstpakket oid.. de puk code wordt raden, evenals de simcode, maar die gokte ik met 4x0 goed.
heb gsmeasy daarover al gemaild, maar nog geen antwoord mogen krijgen.

maar als je de wii wilt verkopen doe je dat toch gewoon? kopy van de bon erbij en klaar.

ik verkoop 'm zelf overigens niet, 2e hands levert zo'n ding amper wat op, en met zo'n apparaat is het toch wel grappig gamen :)
Dat is wel heel slordig en amateuristisch 8)7 , hoop dat ze daar een goed excuus voor hebben. Laat je het nog even weten? :P

Zat zojuist overigens in een chatsessie met GSMEasy en ze verwachten de HTC Desire nu binnen 1 tot 2 weken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Ik heb ook zo'n afscheepmailtje van studentmobiel gekregen. Als ze die op maandag week 16 versturen kan ik ook wel raden dat die telefoon niet in week 15 gaat komen, en dan ben ik niet eens Uri Geller. Hopelijk komt hij deze week nog :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-09 11:52
Belsimpel.nl heeft de zilveren versie op voorraad. De bruine versie is 'iets' vertraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yassir020
  • Laatst online: 25-01 22:12
nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Yassir020 op 20-04-2010 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

hoelang doet Vodafone er ongeveer over tot levering? Want ik heb maandag mijn T&T binnen gekregen maar die werkt dus niet en ik wil toch wel een idee hebben wanneer ik mijn desire in ontvangst kan nemen.

Want het ging via GLS toch?

[ Voor 7% gewijzigd door Icyzer op 20-04-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Gaat inderdaad via GLS, hij is bij mij zojuist aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

aKra schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:42:
Gaat inderdaad via GLS, hij is bij mij zojuist aangekomen.
Gratz, bij mij ook! Wit eng busje, had niet door dat het GLS was xD Maar zaterdag besteld disndag binnen is zeker netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
T-Mobile heeft vandaag ook geleverd (zaterdag besteld). Ik was alleen steeds m'n nieuwe pincode in aan het typen (die van de meegeleverde simkaart), terwijl ik natuurlijk nog gewoon mijn oude had moeten gebruiken. Duhhh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostname
  • Laatst online: 18-10 22:30
Ik heb vandaag besteld bij GSMWijzer.nl (met vodafone B+W+S 150, geen nummerbehoud). Order staat op 'contract ontvangen', ben benieuwd of ik hem nog deze week in huis hebt :P

Nieuwe voorraad zou morgen komen heb ik gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-10 23:07
Is dat nu ook nog zo?
Ik weet niet of die dingen met de boot of met het vliegtuig komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellowneck schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:34:
[...]
Zat zojuist overigens in een chatsessie met GSMEasy en ze verwachten de HTC Desire nu binnen 1 tot 2 weken :|
Krijg dit net binnen:
Beste blabla...

Door de grote vraag naar het door u bestelde product hebben we bij moeten bestellen en verwachten we het product binnen enkele dagen weer op voorraad te hebben.

blabla
Dagen is dus eerder weken begrijp ik. Waar chat jij trouwens met GSMEasy? Zie het op de site zo 1-2-3 niet staan.

Volgens GSMEasy is m'n nummerportering van TF-prepaid naar VF na 5 werkdagen ook nog niet goedgekeurd :|. Ik wil m'n phone! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipme
  • Laatst online: 12-09 23:49
Na mijn weten vraagt Gsmeasy nummerbehoud pas aan nadat ze de telefoons binnen hebben.. op deze manier kan je altijd je order annuleren wanneer het telang duurt.. Ik wacht ook al sinds 12-04-10 op mijn telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:38
Na "lang" wachten, is ie er eindelijk.
Besteld bij de overburen, een T for Telecom winkel.

Twee weken terug zou hij er zijn, dat werd vorige week donderdag. Dat werd opgeschoven naar zaterdag>maandag. Gisteren bleek dat er te weinig chauffeurs waren om de route compleet te rijden, en de chauffeur tijd te kort kwam om langs mijn TFT te rijden. Maar net was ie er gelukkig.

Wat een mooi ding, het werkt net ff anders dan de Hero die ik geleend had van iemand, maar dit komt helemaal goed.

Enige waar ik tegenaan loop is dat als ik hem aansluit met USB er geen vraag komt wat ik wil doen. Hij gaat wel opladen, maar krijgt geen gegevensverbinding met de PC. Ook al staat in instellingen dat wel aan.

Oeps, ik gebruik de kabek van de autolader, en daar zitten blijkbaar minder aders in. Opgelost,

[ Voor 6% gewijzigd door jopie op 20-04-2010 18:49 . Reden: andere kabel USB ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Net langs de belcompany geweest, specifiek voor de HTC desire wezen kijken, wat een mooi ding. werkt ook heerlijk snel! heb momenteel nog 3/4 maanden een iphone i-150 abbo bij t-mobile, maar hij adviseerde en onderbouwde ook dat ik beter naar vodafone kan gaan:

1) sneller internet ( 384kb/s tegenover 3,6mbit )
2) eerste 6 maanden 50% korting op het abonnement
3) beter 3G bereik ( t-mobile binnenhuis is ook belachelijk hier rondom alkmaar )
4) gratis telefoon, flex 150 t-mobile zou ik 59,95 moeten bijbetalen voor het telefoontje.

Oftewel:

hij suggereerde het Bel+Sms+Web 150 abbo, dan krijg je de telefoon gratis,
24,40 aansluitkosten en dan ben je eigenlijk klaar.

Vodafone is op deze manier wel erg aanlokelijk, of zijn er nog andere die een mooie combi hebben weten te maken voor rond de 30EU?

Het B+S+W 100 abbo moest ik 209,95 EU bijbetalen, dus dat was niet heel intressant. en volgens de verkoper was het een 'tijdelijke' actie, dat je bij die BSW 150 abbo de telefoon gratis kreeg.

Zie ik iets over het hoofd, of is vodafone echt zoveel goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellax
  • Laatst online: 15:58
Belcompany vandaag aan de telefoon gehad. om te vragen hoe lang het nog duurt voordat ze de bruine versie weer op voorraad hebben. ze hebben mij verteld dat ze deze morgen verwachten. nu maar hopen dat het zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Laatst online: 08-10 20:12
Dat is idd wel goedkoop om niet bij te hoeven betalen bij VF BSW 150!

Ik denk dat VF BC goed betaalt ofzo... Want mij werd ook al meteen snel aangeraden om naar VF over te stappen... Ik wacht nog steeds op de actie van VF die zaterdag ingaat :) Hopelijk vervalt daarmee niet de Wii-actie bij GSMeasy waar ik bang voor ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

thijszor schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 18:02:
Net langs de belcompany geweest, specifiek voor de HTC desire wezen kijken, wat een mooi ding. werkt ook heerlijk snel! heb momenteel nog 3/4 maanden een iphone i-150 abbo bij t-mobile, maar hij adviseerde en onderbouwde ook dat ik beter naar vodafone kan gaan:

3) beter 3G bereik ( t-mobile binnenhuis is ook belachelijk hier rondom alkmaar )
4) gratis telefoon, flex 150 t-mobile zou ik 59,95 moeten bijbetalen voor het telefoontje.

Oftewel:

Vodafone is op deze manier wel erg aanlokelijk, of zijn er nog andere die een mooie combi hebben weten te maken voor rond de 30EU?

Het B+S+W 100 abbo moest ik 209,95 EU bijbetalen, dus dat was niet heel intressant. en volgens de verkoper was het een 'tijdelijke' actie, dat je bij die BSW 150 abbo de telefoon gratis kreeg.

6 maanden 50% is toch minder voordelig dan de huidige actie (11 euro korting 12 maanden lang)? Als je echt op VF over wil, zou ik niet wachten op de nieuwe actie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
spreek je jezelf nu niet tegen '6 maanden minder voordeling' en dan 'niet wachten op nieuwe actie'?

verkoper had het niet over een 11EU korting 12 maanden lang, of is dat een actie die binnenkort begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-10 23:07
thijszor schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 18:02:

Oftewel:

Ik moest 2 weken geleden voor dezelfde combinatie 100€ voor het toestel betalen bij Belcompany!?
Ik kon lullen als brugman maar ik kreeg er niks af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
hij heeft het me zelf op de computer laten zien, maar zie idd nu ook op de website 99,95 staan icm met B+S+W 150 abbo 2jaar. ik weet 100% zeker dat het gratis was, maar bij de B+S+W 100 moest ik 209,95 oid bijbetalen.

het was volgens hem een actie. stond ook in dik zwart op zijn scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Ik kreeg van studentmobiel de reactie dat hun Desires vertraagd zijn vanwege die aswolk. Verder vertelde ze me dat de status 'contract ontvangen' blijft tot ze je toestel binnen hebben. Zo kun je dus nog heel makkelijk annuleren. Nu zit ik er zelf niet echt op te wachten dat meerdere shops al m'n gegevens + ID hebben, dus laat ik m'n order bij hun maar open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

thijszor schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 18:48:
spreek je jezelf nu niet tegen '6 maanden minder voordeling' en dan 'niet wachten op nieuwe actie'?

verkoper had het niet over een 11EU korting 12 maanden lang, of is dat een actie die binnenkort begint?
8)7

Er is nu een actie. Die actie is voordeliger dan de actie waar jij het over hebt. Dan ga je toch niet wachten tot de voordeligere actie voorbij is om dan te kunnen "profiteren" van de actie die minder voordelig is? Zie bijv. gsmweb.

[ Voor 4% gewijzigd door sphere op 20-04-2010 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
sphere schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 19:19:
[...]

8)7

Er is nu een actie. Die actie is voordeliger dan de actie waar jij het over hebt. Dan ga je toch niet wachten tot de voordeligere actie voorbij is om dan te kunnen "profiteren" van de actie die minder voordelig is? Zie bijv. gsmweb.
nu ben ik los, er zijn 2 acties tegelijk? want de actie waar ik het over heb ( 6maanden 50% korting op abbo ), geldt van 05-04 tot 22-04.

die actie op gsmweb 'Aktie 2 jaar: 1e 12 maanden korting op abonnementskosten (zie onderstaande tabel)' loopt nu dus ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ilya schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 19:06:
Ik kreeg van studentmobiel de reactie dat hun Desires vertraagd zijn vanwege die aswolk. Verder vertelde ze me dat de status 'contract ontvangen' blijft tot ze je toestel binnen hebben. Zo kun je dus nog heel makkelijk annuleren. Nu zit ik er zelf niet echt op te wachten dat meerdere shops al m'n gegevens + ID hebben, dus laat ik m'n order bij hun maar open staan.
Heb jij nog enige indicatie gehad over een mogelijke lever datum. Zit er toch over te twijfelen om de Desire ergens anders te halen als het nog langer dan een week duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

thijszor schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 19:41:
[...]

nu ben ik los, er zijn 2 acties tegelijk? want de actie waar ik het over heb ( 6maanden 50% korting op abbo ), geldt van 05-04 tot 22-04.

die actie op gsmweb 'Aktie 2 jaar: 1e 12 maanden korting op abonnementskosten (zie onderstaande tabel)' loopt nu dus ook al?
Al weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpySeiko
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-03 23:40
zipme schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:47:
Na mijn weten vraagt Gsmeasy nummerbehoud pas aan nadat ze de telefoons binnen hebben.. op deze manier kan je altijd je order annuleren wanneer het telang duurt.. Ik wacht ook al sinds 12-04-10 op mijn telefoon
Ik heb 'm ook op 12-04 besteld bij GSMeasy en heb op 16-04 gebeld met vodafone of de portering gelukt was, zei gaven aan dat het gelukt was. Maar sindsdien blijf ik toch dit zien:

13-04-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
12-04-2010 Abonnement wordt aangesloten
12-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
12-04-2010 1 keer gebeld, geen contact met klant
12-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
12-04-2010 Voorraad controle
12-04-2010 Bestelling geplaatst

[ Voor 0% gewijzigd door SpySeiko op 20-04-2010 20:14 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipme
  • Laatst online: 12-09 23:49
ReytingHamdi schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 20:13:
[...]

Ik heb 'm ook op 12-04 besteld bij GSMeasy en heb op 16-04 gebeld met vodafone of de portering gelukt was, zei gaven aan dat het gelukt was. Maar sindsdien blijf ik toch dit zien:

13-04-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
12-04-2010 Abonnement wordt aangesloten
12-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
12-04-2010 1 keer gebeld, geen contact met klant
12-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak

Haha jij bent dus de gene die de laatste telefoon voor mijn neus weg gekaapt hebt :)

13-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaque
Update Belcompany systeemproblemen / vertraagde uitlevering:

@Phusebox: Ja, het gaat om de Desire Silver.
Vanmiddag heeft de koerier me gebeld voor een afleverafspraak (bestelling gedaan twee weken geleden); er kan vanaf morgen geleverd worden aan klanten - die van mij komt vrijdag.

De systeemproblemen bij BC (wat betreft online orders) lijken dus opgelost. Hopelijk blijft dat zo voor iedereen en worden openstaande bestellingen een dezer dagen afgerond! :w

[ Voor 4% gewijzigd door chaque op 20-04-2010 20:33 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.