G33st schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 15:55:
[...]
Mij lukte het ook niet dat los te peuteren, ik heb nu een Hi 25 studenten abonnement, waarvoor ik 18,95 betaal (i.p.v. 19,95) ik kreeg dan ook 20 smsjes extra per maand. Dan betaalde ik eerste jaar voor internet 2,50 en 2e jaar 10 euro. En ik kreeg nu het toestel gratis en ze gingen 50 euro crediteren.
Dus ik betaal: (18,95 * 24) + (2,50 * 12) + (9,95 * 12) - 50 = €554,20
Dus ik heb met 1 telefoontje, 124 euro bespaard (50 euro crediteren, 50 euro korting op toestel, 1 euro per maand korting)
En ik denk dat 200 euro rekenen voor die Wii een beetje on reëel is, omdat je anders geen Wii zou kopen, of omdat als je deze alsnog probeert te verkopen nog maar een euro of 120(?) op zal leveren.
Ik had eerst ook inderdaad voor vodafone gekozen, maar Hi heeft het toestel op voorraad en landelijk gezien over het algemeen een betere dekking. Daarentegen is het internet van Vodafone wel weer veel sneller. Ik heb net ook de voordelen tegen elkaar afgewogen, maar ik heb bij Hi 60 smsjes meer per maand, dan dat ik zou hebben bij VF bij een Bel+SMS+Web 150 abonnement en ik heb het toestel woensdag in huis.
Nou pas maar op zal zeggen. Ik heb hetzelfde abo maar wel 6 maanden korting kunnen regelen. Dit heb ik allemaal woensdag gedaan. 18 maanden 18,95 + 12 maanden 2,50 voor het internet en daarna 9,95. Maar hij zou het pas invoeren zodra de telefoon binnen was gekomen, maar er wel vast een notitie van maken. Nou ik dus wachten, maar besloot toch om vrijdag even te bellen of het was gelukt, want ik kreeg geen bevestiging via mail of wat dan ook. Bleek het volgens de mevrouw nergens te staan, dus zij weer navragen aan een collega, en uiteindelijk zou zij het erin zetten. Nou half uur later krijg ik een smsje dat alles is ingevoerd, en dat mijn bestelling vandaag (vrijdag) zou worden verzonden. Nou prima dacht ik zo.
Vandaag krijg ik dan ook netjes mijn telefoon binnen. Ik kijken of alle papieren in orde waren, zie ik tot mijn verbazing staan dat ik gewoon 19,95 moet betalen per maand en dat ik helemaal geen 6 maanden gratis krijg. Ik dus gelijk bellen naar de klantenservice, werd ik geholpen door een aardige vent, maar ik moest toch echt bij de verlenging afdeling zijn omdat zij de order hadden afgesloten. Ik dus bellen naar de verlenging afdeling, moest ik volgens haar weer naar de klantenservice bellen omdat de order al was afgesloten en hun dat niet meer konden veranderen. Ik dus met mijn chagrijnige hoofd weer bellen naar de klantenservice en die verbond me weer door met verlenging (

). Werd ik vervolgens geholpen door een vrouw, en die adviseerde me op mijn order te annuleren en een nieuwe (juiste) in te voeren. En ze zou me over een kwartier terugbellen. Nou ik dus wachten op dat telefoontje, en geheel verrassend kreeg ik geen telefoontje terug.
Nou ik dus weer terugbellen, bleek dat mens helemaal niets gedaan te hebben, want in het systeem was helemaal niets aangepast. Dus ik voor de zoveelste keer mijn verhaal vertellen, en hij raadde me aan om of een klacht in te dienen, of om mijn order te annuleren, maar dan zou ik wel mijn telefoon moeten terugsturen en zou de hele procedure overnieuw moeten. Ik vragen of het niet gewoon mogelijk was om het in systeem aan te passen. Dat moest die even vragen aan een collega, dus ik weer in de wacht en na 7 minuten te hebben gewacht, hangt ie op. Godverrrrrrr
Ik 2 uur later weer bellen (want ik was aan het werk), kreeg ik een vent aan de lijn en uiteraard moest ook ik hem weer het hele verhaal uitleggen. Hij adviseerde me of om mijn order te annuleren of zij zouden die 6 maanden crediteren. Maar dat moest ie even regelen en ik weer in de wacht, en na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan, hangt die eikel weer op. Ik dus weer proberen, en kreeg weer een man aan de lijn, ik voor de zoveelste keer uitleggen, en hij zou kijken of het mogelijk was om het bedrag te crediteren, ik dus weer wachten. En ***verdomme HANGEN ZE WEER OP. Ik zonet weer proberen zijn ze dicht.
Ik heb vandaag wel 10 x gebeld en ik ben nog geen reet opgeschoten, en ik zit nu met een ongelovelijk mooie telefoon die ik niet eens open durf te maken. Want straks mag ik hem niet meer terugsturen ofz. Wat een prutsers werken er daar zeg. Ik wel zeggen, elke cent die ze onterecht van mijn rekening afhalen, storneer ik weer net zo hard terug.
Hele negatieve feedback voor Hi en KPN