Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Millie-ano schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:59:
woensdag gebeld met Hi om op te zeggen, toch over laten halen. gelijk verlengd met een Desire. Krijg net een smsje van hi. toestel wordt vanaf morgen door tnt aangeboden.

eerst zien dan geloven natuurlijk, maar zou wel flex zijn :D
Haha goeie truc zeg:P

Welk abonnement heb je en voor hoelang? Ik mag binnenkort ook verlengen dus ben wel benieuwd wat je er uit hebt gesleept!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek eigenlijk een leuke aanbieding op het KPN of VF netwerk. (Zit nu bij T-mobile ;w)

2 jarig
150-175 belminuten + internet.

Het 'aanbod' op Hi.nl geeft mij Online Student 25 (170min) + Eindeloos online + 50€ voor toestel + 25€ aansluitkosten. Komt met 2 jaar op 703€ totaal. (26,20€ p/m)

Kan dat niet ergens goedkoper? Zouden jullie deze telecom noob een beetje willen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ilya schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:00:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, ook op maandag besteld. Als we hem woensdag echt hebben zou ik nog blij zijn na dat 16 mei verhaal. Ik vraag me echt af waarom een contract goedkeuren zo lang duurt en of het aan VF of Studentmobiel ligt. Heeft iemand daar een idee van?
Ik denk Vodafone. Ik had net studentmobiel gemaild (weer, wel netjes binnen een paar uur antwoord) en een contractaanvraag (blijkbaar oneven welke, verlenging of een nieuwe), duurt 3-5 werkdagen. [bevattingsmodus]Ik heb een "tussenidee" verzonnen, want als je vodafone zelf belt, dan gaat de contractverlenging meteen in, dus dat is vreemd. Dus blijkbaar contracten die via derden/tussenhandelaren (studentmobiel etc) binnenkomen, duren 3-5 werkdagen voordat ze verwerkt zijn. Zij krijgen gewoon minder prioriteit, staan minder medewerkers op. Ik heb geen bron, ik verzin zelf even een verklaring die volgt uit de vele posts in dit forum aangaande vodafone. Soort van verlengde conclusie getrokken of statistiek erop losgelaten, hoe je wil :P [/bevattingsmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerB
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 10:35
RutgerB schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:24:
Afgelopen maandag bij T-mobile telefonisch de Desire besteld met een contractvernieuwing.
Dus hoop hem snel te ontvangen!

Werd afgelopen woensdag ook gebeld door de t-mobile shop in hilversum dat de telefoon op voorraad was. Weekje later dan belcompany want die hadden hem precies een week eerder al. Helaas konden ze mij geen mooie prijs bieden.
Nou vanmorgen dus mn Desire in ontvangst mogen nemen:D Ik verkas naar de andere HTC draad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetboink
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:20
Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 17:02:
Ik zoek eigenlijk een leuke aanbieding op het KPN of VF netwerk. (Zit nu bij T-mobile ;w)

2 jarig
150-175 belminuten + internet.

Het 'aanbod' op Hi.nl geeft mij Online Student 25 (170min) + Eindeloos online + 50€ voor toestel + 25€ aansluitkosten. Komt met 2 jaar op 703€ totaal. (26,20€ p/m)

Kan dat niet ergens goedkoper? Zouden jullie deze telecom noob een beetje willen helpen?
VF abbo 150 via studentmobiel kom je met 2 jaar op €610,45 totaal.
Dan heb je dus 150belminuten/300sms + Internet (eerste 12 maanden supersnel 3,6 Mbps Internet, daarna normaal) + toestel gratis. Aansluitkosten van 24,50 en verzendkosten 9,99 bij het bedrag in begrepen.

Wat mij betreft een top aanbieding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:53

BPP

Millie-ano schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:59:
woensdag gebeld met Hi om op te zeggen, toch over laten halen. gelijk verlengd met een Desire. Krijg net een smsje van hi. toestel wordt vanaf morgen door tnt aangeboden.

eerst zien dan geloven natuurlijk, maar zou wel flex zijn :D
Hé, wij hadden hetzelfde abo toch? Hi 25 Abo voor 18,95 plus 6 maanden gratis. Ik zie bij mij orderstatus wel dat ik een Hi 25 Studentenabo heb, maar er staat niets bij over die 6 maanden gratis. Ik ben benieuwd of dat goed gaat. En heb jij een 16GB kaartje geregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielrenner
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik heb de telefoon bij t-mobile besteld met nummerbehoud.
Heb nu alleen een probleem. Gisteren toen ik hem net binnen had deed alles het gewoon. Vandaag heb ik opeens geen netwerk meer :?
Nu heb ik vandaag wel een sms gehad op het nummer wat overgezet gaat worden dat op 17-5 het nummer word overgezet.
Betekend dat dat ik tot 17-5 geen netwerk heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:05:
Geachte heer,

De HTC Desire wordt morgen op voorraad verwacht. Uw bestelling wordt dan gelijk verzonden en u wordt per e-mail geïnformeerd.

Excuses voor de ontstane vertraging.

Met vriendelijke groet,

Belnu.nl

Verrassend genoeg wederom teleurstellend bericht gehad dat ik dit weekend Desireloos ben.
Hij word (ook weer verrassend antwoord) volgende week verwacht.
Bij belnu weten ze je wel aan het lijntje te houden en volgende week verwacht ik weer precies hetzelfde bericht dat het toch weer de week erna geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abalone
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Mijn Desire is vanmorgen afgeleverd. Maandag 12 apr. had ik een bestelling gedaan bij GSMweb, maar donderdag (gister dus) kon mijn pas verlengd worden, omdat ik dan pas 3 maanden voor het einde van mijn huidige contract zit. Dat verlengen hebben ze dus meteen gedaan en de Desire gistermiddag al opgestuurd.

Wat een heerlijk toestel, ik raak er niet mee uitgespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-10 15:05
Vanmorgen het verlangen binnengekregen! 2 dagen tussen bestellen bij VF en aflevering. Lekker snel. Mooi toestel, aanrader!! Iedereen veel succes met wachten: het is de moeite waard!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Is volgende scenario mogelijk:

- telfort verlengen met 1 jaar (inclusief HTC Desire). Uiteraard is abo duurder dan huidige sim-only
- na 8 maanden (4 maanden voor afloop contract) verlengen met een sim-only van een jaar (dit goedkopere abo gaat direct in na aanvraag verlening).

Hierdoor zou ik effectief maar 8 maanden aan het duurdere abo zitten.

Inmiddels is duidelijk dat bovenstaande scenario niet mogelijk is. Verlenging gaat pas in nadat oude abo is afgelopen. Je kan al wel 4 maanden van te voren verlenging aanvragen (en bijvoorbeeld nieuw toestel in bezit krijgen).

[ Voor 22% gewijzigd door mmedia op 16-04-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Hoe groot is het verschil in prijs tussen belcompany de winkel en de site eigenlijk?
Ik was vanmiddag bij belcompany langs geweest. En daar hadden ze ook gewoon de HTC desire icm vodafone 150 gratis. Misschien de 12 maanden 18,50 dat je die mist ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-10 20:00
Icyzer schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:06:
Hoe groot is het verschil in prijs tussen belcompany de winkel en de site eigenlijk?
Ik was vanmiddag bij belcompany langs geweest. En daar hadden ze ook gewoon de HTC desire icm vodafone 150 gratis. Misschien de 12 maanden 18,50 dat je die mist ofzo?
Raar, want online bij BC is de Desire icm vodafone 150 189,99 euro. Al zou je dan het eerste jaar geen korting krijgen dan nog ben je via de winkel goedkoper dan via de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmedia schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:01:
Is volgende scenario mogelijk:

- telfort verlengen met 1 jaar (inclusief HTC Desire). Uiteraard is abo duurder dan huidige sim-only
- na 8 maanden (4 maanden voor afloop contract) verlengen met een sim-only van een jaar (dit goedkopere abo gaat direct in na aanvraag verlening).

Hierdoor zou ik effectief maar 8 maanden aan het duurdere abo zitten.
2x doorgeklikt op je eigen link:

Verlenging gaat in per einde contractperiode
De verlenging gaat in op de dag dat uw oude abonnement afloopt, dus wanneer de contractperiode voorbij is.

Dus die vlieger gaat niet op, is ook normaal. Je kunt 4 maanden van te voren al verlengen, voordeel voor jou is dat je sneller een nieuwe phoon kunt krijgen, voordeel voor provider is, na afloop contract begint weer een nieuw contract voor 1 of 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Marbo schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:20:
[...]

Raar, want online bij BC is de Desire icm vodafone 150 189,99 euro. Al zou je dan het eerste jaar geen korting krijgen dan nog ben je via de winkel goedkoper dan via de site.
http://www.belcompany.nl/...entDetails.aspx?c=p530077
bij mij is hij via de website gewoon gratis hoor. Ik heb het over een 2 jarig abbonement he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek de HTC Desire bruin met een T-Mobile Relax 25 (inclusief internet, standaard) abbonement
Nu vroeg ik me af, waar kan ik deze het goedkoopst krijgen, zonder toestelkosten?
Heb al wel wat gegoogled. Maar ik vraag het graag nog even hier. :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
bij mij is hij via de website gewoon gratis hoor. Ik heb het over een 2 jarig abbonement he!
Oh stom zeg, ik zit de hele tijd te kijken naar bellen plus sms, zonder web dus. Mooi, ik ga zondag even bij de Belcompany langs, gezien de systeemproblemen die ze nog hebben

[ Voor 6% gewijzigd door Marbo op 16-04-2010 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Marbo schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 20:00:
[...]

Oh stom zeg, ik zit de hele tijd te kijken naar bellen plus sms, zonder web dus. Mooi, ik ga zondag even bij de Belcompany langs, gezien de systeemproblemen die ze nog hebben
Haha, kan iedereen overkomen :)
Maar je hebt geen idee wat het prijsverschil tussen de winkel en het internet is? Abbonomenten zijn echt hel zeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of deze telefoon al beschikbaar is in de Hi winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:54:
Ik zoek de HTC Desire bruin met een T-Mobile Relax 25 (inclusief internet, standaard) abbonement
Nu vroeg ik me af, waar kan ik deze het goedkoopst krijgen, zonder toestelkosten?
Als ik jouw was zou ik gewoon even in de pricewatch kijken, waar het toestel los het goedkoopste is, is hij met abo vaak ook het goedkoopst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 16:23
Nadat ik gisteren m'n gloednieuwe Desire wegens een half werkend scherm weer had teruggestuurd Naar Vodafone, heb ik vandaag, rond het middaguur, maar weer even contact opgenomen om te kijken of hij wel ontvangen was. Gelukkig was dat zo en kon hij gelijk opnieuw worden besteld...ik ben benieuwd wanneer ik um mag ontvangen...de dame aan de lijn had het over 5 tot 7 werkdagen.

Vreemd genoeg heb ik er nu geen problemen mee om wat langer te wachten, terwijl ik eerst niet kon wachten om hem te hebben. Ik zie wel wanneer dat ie volgende week komt. Misschien is het het beste als ie aan het einde van de week komt, zodat ik een productie scriptie-week tegemoet ga ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:44

sphere

Debian abuser

Icyzer schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:53:
Volgens mij is dit weer een fout in de website. Voordat je hem toevoegt kost hij nog gewoon geld. Net zoals Tmobile Relax 20, met standaard WnW gratis en met WnW+ moet je bijbetalen :')

Daar zit nog even wat werk in om die site op orde te krijgen vrees ik.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

sphere schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 20:58:
[...]

Volgens mij is dit weer een fout in de website. Voordat je hem toevoegt kost hij nog gewoon geld. Net zoals Tmobile Relax 20, met standaard WnW gratis en met WnW+ moet je bijbetalen :')

Daar zit nog even wat werk in om die site op orde te krijgen vrees ik.
Nouja, bij de belcompany winkel is hij ook gratis icm een vodafone 150 2jaar. Ik vroeg me alleen af wat dan het verschil is tussen internet en de winkel. Wellicht die korting naar 18,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:54:
Volgens mij hebben Studentmobiel.nl en GSMWeb.nl de goedkoopste prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Icyzer schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 21:05:
Nouja, bij de belcompany winkel is hij ook gratis icm een vodafone 150 2jaar. Ik vroeg me alleen af wat dan het verschil is tussen internet en de winkel. Wellicht die korting naar 18,50
Bij Tmobile Relax 20 + WnW mag je in de winkel nog 100 euro schokken. Die 18,50 het eerste jaar is een actie van Vodafone, onafhankelijk van BC. Je moet er op rekenen dat de kleinere abonnementen in de winkel er op uitdraaien dat je nog wat mag bijlappen, en via de internetshop niet. Dat 0 euro bij Vodafone 2-jarig BSW 150 is ook gewoon een fout. Voordat je hem toevoegt staat er 99,99. Maar goed, dat gaan ze vast nog oppikken.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetboink
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:20
toetboink schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 17:22:
[...]

VF abbo 150 via studentmobiel kom je met 2 jaar op €610,49 totaal.
Dan heb je dus 150belminuten/300sms + Internet (eerste 12 maanden supersnel 3,6 Mbps Internet, daarna normaal) + toestel gratis. Aansluitkosten van 24,50 en verzendkosten 9,99 bij het bedrag in begrepen.

Wat mij betreft een top aanbieding..
Ik zat even bij de pricewatch te kijken: Pricewatch Desire + VF belsmsweb 150. Hoe komen ze daar aan de gemiddelde maandprijs van €25,81? Ik kom toch echt op €24,- uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 17:01:
[...]

Haha goeie truc zeg:P

Welk abonnement heb je en voor hoelang? Ik mag binnenkort ook verlengen dus ben wel benieuwd wat je er uit hebt gesleept!
BPP schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 17:22:
[...]

Hé, wij hadden hetzelfde abo toch? Hi 25 Abo voor 18,95 plus 6 maanden gratis. Ik zie bij mij orderstatus wel dat ik een Hi 25 Studentenabo heb, maar er staat niets bij over die 6 maanden gratis. Ik ben benieuwd of dat goed gaat. En heb jij een 16GB kaartje geregeld?
Ja wij hadden idd het zelfde. Nee ik heb geen 16GB kaartje kunnen regelen, misschien dat ik die nog ff erbij sjoemel met een belletje. --> He die was mij ook beloofd, hoe zit dat :p liegen mag niet, maar goed...voor deze ene keer :X ;) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toetboink schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 21:32:
[...]

Ik zat even bij de pricewatch te kijken: Pricewatch Desire + VF belsmsweb 150. Hoe komen ze daar aan de gemiddelde maandprijs van €25,81? Ik kom toch echt op €24,- uit..
Voorheen was het actietarief van VF 150 25,81 p/m over 24 maanden. Het actie tarief is nu veranderd naar 18,50 de eerste 12 maanden en daarna 29,50. Kennelijk is de gemiddelde maandprijs nog niet aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Datum: Status:
16-04-2010 Nummerportering nog niet goedgekeurd voor de voorkeursdatum
13-04-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
12-04-2010 Abonnement wordt aangesloten
12-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
12-04-2010 1 keer gebeld, geen contact met klant
12-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
11-04-2010 Voorraad controle
11-04-2010 Bestelling geplaatst
Beste DHR xxx,

Op dit moment hebben wij nog geen goedkeuring ontvangen van uw huidige provider om uw telefoonnummer te behouden.
LET OP:Hierdoor kan uw bestelling, met ordernummer xxx, niet worden afgeleverd op de door u afgesproken voorkeursdatum.
Zodra wij goedkeuring krijgen van uw huidige provider zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen voor een nieuwe en definitieve afspraak.
U kunt de status van uw bestelling 24 uur per dag online bekijken op www.aflevertijd.nl. Met vriendelijke groet,

GSMeasy.nl
Hmm. Grr @ Telfort (prepaid)? ;w
(Ach, heb weinig te zeuren, wacht immers nog maar 5 dagen ;) )

(Trouwens, voor de mensen die bij de Mediamarkt de Desire willen vasthouden: in Breda is alleen nog een 'wit vakje' te bewonderen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marking
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 13:18
Ik wilde mijn Telfort prepaid overzetten naar VF. Kreeg ik een mailtje van VF, telfort heeft nummerbehoud geweigerd... Ik dus VF bellen en alle gevens controleren, waren in orde... Ik dus telfort bellen... Eerst me 30 cent per min laten betalen, en dan halverwege ineens me me eruit knikkeren...

Ik ging het maar niet eens proberen en heb VF gebeld en gevraagd om een nieuw nummer te nemen.
Nog geen uur later belt pakketdienst, om een afspraak te maken. Morgen (zaterdag!) heb ik mijn telefoon :)

Bij VF besteld, nieuw contract, op 8 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 20:12
Ik hoop zo dat die Wii actie bij GSMeasy tot en met de 28e blijft bestaan!
Dan is de keus zo gemaakt... Dan moet ik nog 4 maanden mijn abonnement bij Hi uitzitten en dan over naar Vodafone. En dan kan ik na 1 jaar en 8 maanden weer een nieuwe telefoon uitzoeken :D dus hetzelfde als ik hem bij Hi zou verlengen aangezien ik al ooit van die 4 maandenactie geprofiteerd heb...

Heeft iemand er ervaring mee om het nummerbehoud via GSMeasy te regelen? En zou ik anders nu al de bestelling kunnen plaatsen(ik mag officieel pas vanaf 28-04 verlengen bij Hi)

[ Voor 10% gewijzigd door Eypo op 16-04-2010 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow wat een fantastiche dag vandaag (gisteren) eindelijk de Desire in mijn bezit vanaf gister 1300uur en wat een fantastich ding. Nou Hi/TNT het was het wachten waard, snel naar het andere topic. Downloaden als een malle!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:11
joris1989 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 23:58:
Ik hoop zo dat die Wii actie bij GSMeasy tot en met de 28e blijft bestaan!
Dan is de keus zo gemaakt... Dan moet ik nog 4 maanden mijn abonnement bij Hi uitzitten en dan over naar Vodafone. En dan kan ik na 1 jaar en 8 maanden weer een nieuwe telefoon uitzoeken :D dus hetzelfde als ik hem bij Hi zou verlengen aangezien ik al ooit van die 4 maandenactie geprofiteerd heb...

Heeft iemand er ervaring mee om het nummerbehoud via GSMeasy te regelen? En zou ik anders nu al de bestelling kunnen plaatsen(ik mag officieel pas vanaf 28-04 verlengen bij Hi)
Ze vragen nummerbehoud pas aan als het toestel en de Wii op voorraad zijn. Waarschijnlijk duurt het nog wel even, dus misschien is het slim om hem nu al aan te vragen, als het niet kan geven ze het zelf wel aan mag ik aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 19:20
Heb ik twee dagen zitten wachten totdat GSMweb m'n Desire zou versturen, omdat ik al drie dagen wist dat Vodafone m'n nummerbehoud heeft goed gekeurd. En natuurlijk wordt hij dan juist vandaag verstuurd, maar aangezien het rembours is wordt het over het weekend getild, yay.

Blijkt trouwens ook in het mailtje dat mijn nummerbehoud aanvraag al was goedgekeurd op de dag dat mijn contract is goedgekeurd. Ze hebben er dus een volle week over gedaan om een lintje om m'n Desire te doen en 'm op te sturen. Ik ga er maar even vanuit dat ze 'm grondig opgepoetst hebben :+

Wat me trouwens wel opviel is dat mijn T-mobile contract op 12 mei afloopt en dat mijn Vodafone contract ingaat op 14 mei. Ik ben dus een volle dag niet bereikbaar?

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Is het mogelijk om de 7 dagen koop-op-afstand wachtperiode bij Telfort te omzeilen?
Sowieso juridisch wel interessant of het toegestaan is wat ze doen (7 dagen wachten met toezenden telefoon). Bij koop op afstand van een produkt gaat de periode in nadat je het produkt hebt ontvangen. Bij een aanschaf van een dienst gaat die periode in op het moment dat je de bestelling hebt geplaats. In het geval van een abo + telefoon koop je eigenlijk beide (wellicht ligt de nadruk op 't abo (dienst)).

[ Voor 11% gewijzigd door mmedia op 17-04-2010 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Millie-ano schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 22:12:
[...]

[...]

Ja wij hadden idd het zelfde. Nee ik heb geen 16GB kaartje kunnen regelen, misschien dat ik die nog ff erbij sjoemel met een belletje. --> He die was mij ook beloofd, hoe zit dat :p liegen mag niet, maar goed...voor deze ene keer :X ;) :o
Staat er bij jouw Hi ook op Hi student 19,95 ipv 18,95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
BPP schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 09:02:
[...]

Staat er bij jouw Hi ook op Hi student 19,95 ipv 18,95?
Bij Hi hebben ze de prijzen begin deze week verhoogd dacht ik. Tenminste vorige week was Hi student 25 nog 18,95 en deze week stond op de site aangegeven 19,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

Ik heb een Hi 35 verlenging gedaan en kreeg toestel gratis voor een 1 jarige verlenging. Ze hebben hem daar op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
G33st schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 10:37:
[...]
Bij Hi hebben ze de prijzen begin deze week verhoogd dacht ik. Tenminste vorige week was Hi student 25 nog 18,95 en deze week stond op de site aangegeven 19,95.
In de winkel vertelde hij me dat het in de winkel 18,95 was en in online 19,00 (of andersom) volgens hem was het dus maar een verschil van 5 cent... Maar wellicht was hij wel niet op de hoogte van de verhogingen...
G33st schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 00:52:
[...]
Ze vragen nummerbehoud pas aan als het toestel en de Wii op voorraad zijn. Waarschijnlijk duurt het nog wel even, dus misschien is het slim om hem nu al aan te vragen, als het niet kan geven ze het zelf wel aan mag ik aannemen.
Daar had ik nog niet aan gedacht! Jammer dat Vodafone pas de 24e met een nieuwe actie komt(volgens de BC medewerker) Hmm even gokken of zeker zijn... Het dilemma van deze dagen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Eypo op 17-04-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 21:45
De door u bestelde mobiele apparatuur is voor u gereserveerd:

Kort vóór de verzending van uw bestelling, ontvangt u van ons een bericht via e-mail. In dat bericht vindt u ook een overzicht van de aansluitgegevens van de verlenging van uw aansluiting.
Overzicht eenmalige kosten:

xxxxx

Wordt hij dan vandaag nog verzonden of duurt dat weer een paar dagen? :P

Deze mail is overigens van gistermiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:59
Je hebt nog geen mail gehad vlak voor de verzending? Dan zal hij of vandaag verzonden worden of maandag. Op het moment dat hij verzonden heb je dat mailtje van hun met de verzendgegevens denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Thomasje schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 10:50:
Ik heb een Hi 35 verlenging gedaan en kreeg toestel gratis voor een 1 jarige verlenging. Ze hebben hem daar op voorraad.
Hmm.. dat het bij verlenging allemaal zo goedkoop kan. Ik werd laatst gebeld door Hi omdat ik mijn nummer aan een straatverkoper had gegeven of iets in die richting, deze kwam met de actie dat ik bij een Hi Student 25 abonnement de eerste 6 maanden geen abonnementskosten hoefde te betalen, en de HTC Desire gratis was. Echter zat ik toen op de fiets richting mijn tentamen, en kon dus toen niets regelen. Ik zou hierover teruggebeld worden, maar zoals gewoonlijk gebeurd dat nooit. Dus bel ik heel vriendelijk naar Hi toe, zeggen ze dat ze hier niets van weten en dat deze actie waarschijnlijk alleen op een andere afdeling van Hi kon worden gemaakt, maar doorverbinden konden ze me niet.

Ik wacht nu nog steeds, maar ben nog niet teruggebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

G33st schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 11:27:
[...]

Hmm.. dat het bij verlenging allemaal zo goedkoop kan. Ik werd laatst gebeld door Hi omdat ik mijn nummer aan een straatverkoper had gegeven of iets in die richting, deze kwam met de actie dat ik bij een Hi Student 25 abonnement de eerste 6 maanden geen abonnementskosten hoefde te betalen, en de HTC Desire gratis was. Echter zat ik toen op de fiets richting mijn tentamen, en kon dus toen niets regelen. Ik zou hierover teruggebeld worden, maar zoals gewoonlijk gebeurd dat nooit. Dus bel ik heel vriendelijk naar Hi toe, zeggen ze dat ze hier niets van weten en dat deze actie waarschijnlijk alleen op een andere afdeling van Hi kon worden gemaakt, maar doorverbinden konden ze me niet.

Ik wacht nu nog steeds, maar ben nog niet teruggebeld.
Die aanbieding heb ik ook geregeld. Gewoon zelf bellen, en als het de eerste keer niet lukt, dan lukt het de 2e keer wel. Bij mij wel iig.

Wacht overigens nog steeds op mijn pakketje terwijl ik over een half uur weg moet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
BPP schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 11:34:
[...]

Die aanbieding heb ik ook geregeld. Gewoon zelf bellen, en als het de eerste keer niet lukt, dan lukt het de 2e keer wel. Bij mij wel iig.

Wacht overigens nog steeds op mijn pakketje terwijl ik over een half uur weg moet. :'(
Maar bij mij is het geen verlenging he. Ik wil een nieuw abonnement afsluiten, en ik heb er dus al naar toe gebeld maar er wordt mij toch duidelijk gezegd dat de eerste 6 maanden gratis geen optie is bij een nieuw abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmedia schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 08:05:
Is het mogelijk om de 7 dagen koop-op-afstand wachtperiode bij Telfort te omzeilen?
Sowieso juridisch wel interessant of het toegestaan is wat ze doen (7 dagen wachten met toezenden telefoon). Bij koop op afstand van een produkt gaat de periode in nadat je het produkt hebt ontvangen. Bij een aanschaf van een dienst gaat die periode in op het moment dat je de bestelling hebt geplaats. In het geval van een abo + telefoon koop je eigenlijk beide (wellicht ligt de nadruk op 't abo (dienst)).
Ik citeer even van jouw eigen link: "Sluit u een dienst af die u meteen wilt laten beginnen? Bijvoorbeeld een abonnement voor mobiel bellen? Dan hebt u geen bedenktijd. ". Bij een dienst, moet deze dus meteen beginnen, hetgeen me ook wel logisch lijkt dat je die dan niet kan teruggeven. De kapper die net halverwege je kapsel is ofzo :P. Als de dienst die je besteld hebt later begint, dan kan je hem alsnog afbestellen als ik zo deze zin goed lees. Maar dit is geen tekst waar je rechten uit kan halen :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

* Icyzer hangt aan de telefoon met vodafone
Wel veel wachten maar het voelt tenminste alsof ze hun best doen :P

Edit: Besteld :D
Goed geholpen door vriendelijk meisje. Volgens haar zit er toch wel een 16 GB SD-kaart bij? Beetje vreemd. Nou nu hopen dat hij maandag aankomt :D

[ Voor 41% gewijzigd door Icyzer op 17-04-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpySeiko
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-03 23:40
Datum: Status:
13-04-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
12-04-2010 Abonnement wordt aangesloten
12-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
12-04-2010 1 keer gebeld, geen contact met klant
12-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
12-04-2010 Voorraad controle
12-04-2010 Bestelling geplaatst

Nummerportering zou opzich niet zo lang moeten duren had ik me laten informeren.
Dus heb net met VF gebeld en zei gaven mij door dat het al goedgekeurd is hmmmm .. vraag me af wanneer GSMeasy dit gaat bijwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G33st schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:02:
[...]

Maar bij mij is het geen verlenging he. Ik wil een nieuw abonnement afsluiten, en ik heb er dus al naar toe gebeld maar er wordt mij toch duidelijk gezegd dat de eerste 6 maanden gratis geen optie is bij een nieuw abonnement.
Ik heb net ook twee keer geprobeerd bij Hi een vergelijkbare aanbieding los te peuteren maar dat gaat echt niet.
"Joris1989" mag wel even uitleggen hoe hij dat gefixt heeft... :9~

Wat ik steeds krijg is 24* 22,5 + 49 voor toestel...niet echt een scherpe aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:12:
[...]

Ik heb net ook twee keer geprobeerd bij Hi een vergelijkbare aanbieding los te peuteren maar dat gaat echt niet.

Wat ik steeds krijg is 24* 22,5 + 49 voor toestel...niet echt een scherpe aanbieding.
Ik heb nu gebeld, en heb nu 24 * 18,95 + 12 * 2,50 + 12 * 10 + gratis telefoon en er werd 50 euro gecrediteerd. Ik heb maar even gedeald, want iets beters kreeg ik echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G33st schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:21:
[...]

Ik heb nu gebeld, en heb nu 24 * 18,95 + 12 * 2,50 + 12 * 10 + gratis telefoon en er werd 50 euro gecrediteerd. Ik heb maar even gedeald, want iets beters kreeg ik echt niet.
18,95? Per april is Hi student online 25 naar 19,95 gegaan...kreeg ik te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Desire is binnen :)! (van studentmobiel)

Ik ga even heel blij zijn xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:29:
[...]

18,95? Per april is Hi student online 25 naar 19,95 gegaan...kreeg ik te horen.
Dat klopt, maar ik heb geregeld dat hij me daar 1 euro per maand korting op gaf, en ik kreeg 180/360 i.p.v. 170/340.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:32:

Idem! Ook binnen van studentmobiel :)

Besteld los toestel op 9 april, zet em nu aan!
Zie jullie in het andere topic wel! :P

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben student zonder OV kaart en daarom zou ik bij Hi niet een studenten abo kunnen afsluiten..wat kortzichtig. Want bij aflevering zou de bezorger de OV kaart controleren...yeah right.

En wat als ik niet thuis ben en een huisgenoot tekent voor ontvangst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 15:03:
Ik ben student zonder OV kaart en daarom zou ik bij Hi niet een studenten abo kunnen afsluiten..wat kortzichtig. Want bij aflevering zou de bezorger de OV kaart controleren...yeah right.

Vond ik dus ook al een raar verhaal toen ik dat hoorde, maar ik heb gelukkig wel een OV kaart. Heb jij al weer een betere aanbieding gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik ga even de stad in, kijken of de BC mij die VF BSW150 aanbieding kan geven. Toestel direct mee.
VF schijnt sneller te zijn met internet (iets wat ik veel en graag gebruik.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:12:
[...]

"joris1989" heeft die 6 maanden actie niet los weten te peuteren, dat was G33st :*)
Als je bedoelt dat ik hem voor 19 euro zou krijgen dan bedoel ik alleen het abonnement zonder internet!

Ik heb even berekend dat wanneer je 6 maanden korting zou krijgen je een (gemiddeld) maandelijks bedrag(studentenkorting) krijgt van 19,85! Komen andere daar ook op? (met eindeloos online dan)

Het enige wat ongeveer hetzelfde is, is dan Vodafone 150 + 83 bijbetalen + Wii(reken 200 euro "korting") dat komt dan neer op 19,125 of Vodafone 200 + Wii(200 euro korting) = 21,167. Heeft iemand ook dergelijke berekeningen gemaakt? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
joris1989 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 15:44:
[...]

"joris1989" heeft die 6 maanden actie niet los weten te peuteren, dat was G33st :*)
Als je bedoelt dat ik hem voor 19 euro zou krijgen dan bedoel ik alleen het abonnement zonder internet!

Ik heb even berekend dat wanneer je 6 maanden korting zou krijgen je een (gemiddeld) maandelijks bedrag(studentenkorting) krijgt van 19,85! Komen andere daar ook op? (met eindeloos online dan)

Het enige wat ongeveer hetzelfde is, is dan Vodafone 150 + 83 bijbetalen + Wii(reken 200 euro "korting") dat komt dan neer op 19,125 of Vodafone 200 + Wii(200 euro korting) = 21,167. Heeft iemand ook dergelijke berekeningen gemaakt? O-)
Mij lukte het ook niet dat los te peuteren, ik heb nu een Hi 25 studenten abonnement, waarvoor ik 18,95 betaal (i.p.v. 19,95) ik kreeg dan ook 20 smsjes extra per maand. Dan betaalde ik eerste jaar voor internet 2,50 en 2e jaar 10 euro. En ik kreeg nu het toestel gratis en ze gingen 50 euro crediteren.

Dus ik betaal: (18,95 * 24) + (2,50 * 12) + (9,95 * 12) - 50 = €554,20
Dus ik heb met 1 telefoontje, 124 euro bespaard (50 euro crediteren, 50 euro korting op toestel, 1 euro per maand korting)

En ik denk dat 200 euro rekenen voor die Wii een beetje on reëel is, omdat je anders geen Wii zou kopen, of omdat als je deze alsnog probeert te verkopen nog maar een euro of 120(?) op zal leveren.

Ik had eerst ook inderdaad voor vodafone gekozen, maar Hi heeft het toestel op voorraad en landelijk gezien over het algemeen een betere dekking. Daarentegen is het internet van Vodafone wel weer veel sneller. Ik heb net ook de voordelen tegen elkaar afgewogen, maar ik heb bij Hi 60 smsjes meer per maand, dan dat ik zou hebben bij VF bij een Bel+SMS+Web 150 abonnement en ik heb het toestel woensdag in huis.

[ Voor 19% gewijzigd door G33st op 17-04-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:32:

Wanneer heb je die besteld? Mijn orderstatus staat al sinds maandag op 'Contract ontvangen'. Hoelang kan je er over doen om een simpel contract als dat van een telefoonabo goed te keuren :/ Ik heb ook geen vreemde BKR registratie ofzo, hij is gewoon nog niet in behandeling genomen zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 15:03:

Hoe kun je tegenwoordig als student geen ov kaart hebben en wel een reguliere student zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
G33st schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 15:55:
[...]
En ik denk dat 200 euro rekenen voor die Wii een beetje on reëel is, omdat je anders geen Wii zou kopen, of omdat als je deze alsnog probeert te verkopen nog maar een euro of 120(?) op zal leveren.

Ik had eerst ook inderdaad voor vodafone gekozen, maar Hi heeft het toestel op voorraad en landelijk gezien over het algemeen een betere dekking. Daarentegen is het internet van Vodafone wel weer veel sneller. Ik heb net ook de voordelen tegen elkaar afgewogen, maar ik heb bij Hi 60 smsjes meer per maand, dan dat ik zou hebben bij VF bij een Bel+SMS+Web 150 abonnement en ik heb het toestel woensdag in huis.
Ja het is idd wel onreëel is om 200 korting te rekenen. Ik moet wachten tot de 28e om te verlengen... wellicht dat ik die 6 maanden korting wel krijg, als ik hem niet krijg en VF komt met de actie 12 maanden 50% dan is het snel bepaald. (met mooie bijkomst wellicht een Wii) :9 Ik ben er uit ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Icyzer schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 13:19:
* Icyzer hangt aan de telefoon met vodafone
Wel veel wachten maar het voelt tenminste alsof ze hun best doen :P

Edit: Besteld :D
Goed geholpen door vriendelijk meisje. Volgens haar zit er toch wel een 16 GB SD-kaart bij? Beetje vreemd. Nou nu hopen dat hij maandag aankomt :D
Mmm net even gebelt met vodafone vanwege mijn bevestigings e-mail.
Ik had namelijk een bel-sms-web 150 abbo afgesproken met 12 maanden 18,50 en telefoon voor 60e.
En op mijn order stond 150 bel-sms-web met eerste 6 maanden 50% korting.

Volgens de klantenservice kwam dat op het zelfde bedrag uit.

Ik zit er net over na te denken, maar volgens mij word ik met de aap gelogeerd of niet?
29,5*12+18,50*12+60=636 euro
29,5*18+6*(29,50/2)+60=679,50

Ben ik nu gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 16:11:
[...]

Hoe kun je tegenwoordig als student geen ov kaart hebben en wel een reguliere student zijn?
Je kunt aangeven dat je geen OV wilt. Dit scheelt dan later op je studieschuld, mocht je je studie niet afmaken.
Icyzer schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 16:16:
[...]

Mmm net even gebelt met vodafone vanwege mijn bevestigings e-mail.
Ik had namelijk een bel-sms-web 150 abbo afgesproken met 12 maanden 18,50 en telefoon voor 60e.
En op mijn order stond 150 bel-sms-web met eerste 6 maanden 50% korting.

Volgens de klantenservice kwam dat op het zelfde bedrag uit.

Ik zit er net over na te denken, maar volgens mij word ik met de aap gelogeerd of niet?
29,5*12+18,50*12+60=636 euro
29,5*18+6*(29,50/2)+60=679,50

Ben ik nu gek?
Klinkt sowieso niet heel erg goedkoop, dit omdat je er bij GSMEasy 23 euro meer voor moet betalen, maar dan heb je er wel een Wii bij.

En als je niet meer kunt annuleren, zou ik er toch even achteraan gaan.

[ Voor 55% gewijzigd door G33st op 17-04-2010 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swishy
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-04-2023
Zo... eindelijk de knoop doorgehakt: ik ga bestellen bij GSMWeb, icm een 1jarig Vodafone B+S+W 150, toestel is dan €202...

Voor de geïnteresseerden: de GSMWeb klantenservice geeft aan dat de Desire op voorraad is en direct geleverd kan worden, maar ik wil ook nummerbehoud, en gezien de reacties in dit topic kan er dan nog wel een week of twee overheen gaan :| Ach ja, na drie maanden wachten kan dat er ook nog wel bij :P

Kortom, ik voeg me bij de wachtenden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:38
Ik heb hem vandaag besteld op de website van T-Mobile. Ik ben op deze mooie dag eerst even door het centrum gewandeld om even bij de diverse telco's te gaan kijken, maar ik wil graag een t-mobile abo en geen enkele winkel geeft korting op de bundel (e.g. Relax 25 voor €19,95). Zelfs de T-Mobile shop niet. Beetje vreemd, aangezien alle webwinkels wel gewoon die korting geven. Ik naam aan dat dit een netwerkbrede actie is/was, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.

Enfin, om een lang verhaal kort te maken heb ik hem dus nog niet in huis, maar wordt hij komende week geleverd. Heb nog even specifiek nagevraagd of hij gesimlocked of branded was, maar dat was niet het geval. Volgens de aardige medewerker branden ze Android helemaal niet bij T-Mobile.

Ik wilde hem eerst bij mijn min of meer vaste webshop bestellen (2call), maar daar heeft de Desire een levertijd van 10 werkdagen :s.

Voor de volledigheid: ik heb een gratis Desire (bruin) besteld met 24 maanden T-Mobile Relax 25 + WnW Standaard Vast voor 19,95pm + 2,95/9,95(eerste jaar/tweede jaar)

[ Voor 16% gewijzigd door HarmoniousVibe op 17-04-2010 17:37 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 15:43:
Nee ik ga even de stad in, kijken of de BC mij die VF BSW150 aanbieding kan geven. Toestel direct mee.
VF schijnt sneller te zijn met internet (iets wat ik veel en graag gebruik.)
Nou BC wilde wel graag meedenken moet ik zeggen! (VF B+S+W 150)
Het aanbod wat ze mij vandaag kon geven: 6x14,75 + 18x29,50 = €619,5 (25,8 p/m)
Maar het aardige meisje vertelde dat ze vanaf volgende zaterdag 12 maanden 50% kon geven op VF (!?)
Dat zou komen op 12x 14,75 + 12x29,50 = €531 (22,31 p/m)

Iets in mij zegt dat het laatste bijna niet kán kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 17:45:
[...]

Maar het aardige meisje vertelde dat ze vanaf volgende zaterdag 12 maanden 50% kon geven op VF (!?)

Was het toestel in de winkel ook gratis bij B+S+W 150 2 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prein2
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:12

prein2

Monument verduurzamen is leuk

16-04-2010 Geannuleerd zonder afleverpoging
14-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
14-04-2010 Voorraad controle
14-04-2010 Bestelling geplaatst

wat een onzin dit! ik heb helemaal niet geannuleerd.. meteen maar weer een email naar gsmeasy gestuurd. nu zal ik wel weer lager in de rij komen...

ik denk trouwens dat die nieuwe bestellingen best wel eens lang kunnen duren nu er geen vliegverkeer mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
jongens, ik weet niet hoe jullie aan die levertijden komen, maar ik heb woensdag verlengd bij Hi en ik ben vandaag trotse eigenaar van een HTC Desire.

en dan is er nog iets. Ik heb gebeld en aan de telefoon heb ik het volgende kunnen regelen:

Hi 25 Online 2, jaar voor: 18,95 + 2,50 ( 1e jaar ) en 2e jaar 18,95 + 9,95 ( 2e jaar )

maar: eerste jaar hoefde ik de eerste 6 maanden niet te betalen behalve het internet ( 2,50 )

Nu krijg ik mijn telefoon binnen met daarin het contract:

Hi Online 1 jaar
+ 6 maanden korting, gratis toestel!

haha, maandag ff bellen of die korting die 6 maanden gratis is, en dan niks zeggen over die 2 jaar die 1 jaar is geworden :D

haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

G33st schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 15:55:
[...]

Mij lukte het ook niet dat los te peuteren, ik heb nu een Hi 25 studenten abonnement, waarvoor ik 18,95 betaal (i.p.v. 19,95) ik kreeg dan ook 20 smsjes extra per maand. Dan betaalde ik eerste jaar voor internet 2,50 en 2e jaar 10 euro. En ik kreeg nu het toestel gratis en ze gingen 50 euro crediteren.

Dus ik betaal: (18,95 * 24) + (2,50 * 12) + (9,95 * 12) - 50 = €554,20
Dus ik heb met 1 telefoontje, 124 euro bespaard (50 euro crediteren, 50 euro korting op toestel, 1 euro per maand korting)

Nou pas maar op zal zeggen. Ik heb hetzelfde abo maar wel 6 maanden korting kunnen regelen. Dit heb ik allemaal woensdag gedaan. 18 maanden 18,95 + 12 maanden 2,50 voor het internet en daarna 9,95. Maar hij zou het pas invoeren zodra de telefoon binnen was gekomen, maar er wel vast een notitie van maken. Nou ik dus wachten, maar besloot toch om vrijdag even te bellen of het was gelukt, want ik kreeg geen bevestiging via mail of wat dan ook. Bleek het volgens de mevrouw nergens te staan, dus zij weer navragen aan een collega, en uiteindelijk zou zij het erin zetten. Nou half uur later krijg ik een smsje dat alles is ingevoerd, en dat mijn bestelling vandaag (vrijdag) zou worden verzonden. Nou prima dacht ik zo.

Vandaag krijg ik dan ook netjes mijn telefoon binnen. Ik kijken of alle papieren in orde waren, zie ik tot mijn verbazing staan dat ik gewoon 19,95 moet betalen per maand en dat ik helemaal geen 6 maanden gratis krijg. Ik dus gelijk bellen naar de klantenservice, werd ik geholpen door een aardige vent, maar ik moest toch echt bij de verlenging afdeling zijn omdat zij de order hadden afgesloten. Ik dus bellen naar de verlenging afdeling, moest ik volgens haar weer naar de klantenservice bellen omdat de order al was afgesloten en hun dat niet meer konden veranderen. Ik dus met mijn chagrijnige hoofd weer bellen naar de klantenservice en die verbond me weer door met verlenging ( 8)7 ). Werd ik vervolgens geholpen door een vrouw, en die adviseerde me op mijn order te annuleren en een nieuwe (juiste) in te voeren. En ze zou me over een kwartier terugbellen. Nou ik dus wachten op dat telefoontje, en geheel verrassend kreeg ik geen telefoontje terug. 8)7

Nou ik dus weer terugbellen, bleek dat mens helemaal niets gedaan te hebben, want in het systeem was helemaal niets aangepast. Dus ik voor de zoveelste keer mijn verhaal vertellen, en hij raadde me aan om of een klacht in te dienen, of om mijn order te annuleren, maar dan zou ik wel mijn telefoon moeten terugsturen en zou de hele procedure overnieuw moeten. Ik vragen of het niet gewoon mogelijk was om het in systeem aan te passen. Dat moest die even vragen aan een collega, dus ik weer in de wacht en na 7 minuten te hebben gewacht, hangt ie op. Godverrrrrrr :(

Ik 2 uur later weer bellen (want ik was aan het werk), kreeg ik een vent aan de lijn en uiteraard moest ook ik hem weer het hele verhaal uitleggen. Hij adviseerde me of om mijn order te annuleren of zij zouden die 6 maanden crediteren. Maar dat moest ie even regelen en ik weer in de wacht, en na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan, hangt die eikel weer op. Ik dus weer proberen, en kreeg weer een man aan de lijn, ik voor de zoveelste keer uitleggen, en hij zou kijken of het mogelijk was om het bedrag te crediteren, ik dus weer wachten. En ***verdomme HANGEN ZE WEER OP. Ik zonet weer proberen zijn ze dicht.

Ik heb vandaag wel 10 x gebeld en ik ben nog geen reet opgeschoten, en ik zit nu met een ongelovelijk mooie telefoon die ik niet eens open durf te maken. Want straks mag ik hem niet meer terugsturen ofz. Wat een prutsers werken er daar zeg. Ik wel zeggen, elke cent die ze onterecht van mijn rekening afhalen, storneer ik weer net zo hard terug.

Hele negatieve feedback voor Hi en KPN :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

G33st schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 16:16:
[...]

Je kunt aangeven dat je geen OV wilt. Dit scheelt dan later op je studieschuld, mocht je je studie niet afmaken.

[...]

Klinkt sowieso niet heel erg goedkoop, dit omdat je er bij GSMEasy 23 euro meer voor moet betalen, maar dan heb je er wel een Wii bij.

En als je niet meer kunt annuleren, zou ik er toch even achteraan gaan.
Ik heb een verlenging, vandaar :P
Maar klopt mijn berekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Laatst online: 07-10 00:08
@BPP

WTF Echt asociaal zijn ze daar, als ik jouw was zou ik gewoon hem terugsturen en een andere provider nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prein2

prein2

@BBP
volgende keer even namen vragen en opschrijven, kun je ze terugbellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Icyzer schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 19:37:
[...]

Ik heb een verlenging, vandaar :P
Maar klopt mijn berekening?
Ah, jij hebt een verlenging. Dan zou ik toch nog eens even een nieuwe belletje plegen, want bij mij ging het om een nieuw contract, maar de kerel met wie ik sprak was behoorlijk aardig, en heeft mij ook uitgelegd dat het voor ieder Hi lid die een verlenging aanvroeg wel mogelijk was om de eerste 6 maanden gratis te krijgen. Maar bij nieuwe klanten lag dit toch behoorlijk lastiger, wel heb ik geregeld dat ik over 2 jaar de eerste 6 maanden geen abonnementskosten hoef te betalen :P. Mooi optijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Negaiido schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 19:39:
@BPP

WTF Echt asociaal zijn ze daar, als ik jouw was zou ik gewoon hem terugsturen en een andere provider nemen.
Schandalig inderdaad. Heb nooit echt ergens problemen mee gehad, en dus ook nooit echt een klantenservice van wat dan ook hoeven bellen. Maar nu begrijp ik waar al die verhalen van anderen vandaan komen. Belachelijk dat dit kan bij zo'n miljardenbedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
BPP schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 20:33:
[...]

Schandalig inderdaad. Heb nooit echt ergens problemen mee gehad, en dus ook nooit echt een klantenservice van wat dan ook hoeven bellen. Maar nu begrijp ik waar al die verhalen van anderen vandaan komen. Belachelijk dat dit kan bij zo'n miljardenbedrijf.
Tsja, ik lig al bijna 2 jaar in de clinch met Vodafone. Ik heb 24 maanden 50% korting op Vodafone Internet (Blox), maar deze korting wordt nooit gecrediteerd. De eerste 1 a 2 maanden vind ik het niet erg om te bellen met de klantenservice om handmatig 4,75 te laten crediteren, maar tot op de dag van vandaag (maand 21 van mijn contract) ben ik nog steeds elke maand aan het bellen ben voor die handmatige creditering.

En het ergste is nog dat ze elke maand hetzelfde beloven: "Ja sorry meneer het staat hier goed in het systeem, dus het zou gewoon gecrediteerd moeten worden. Ik zal het doorzetten naar de backoffice en ik bel/sms/mail/brief u volgende week hierover."

Je raadt het al, ik ben natuurlijk nooit gebeld/gemaild/gesmst/'gebrieft' en het probleem is natuurlijk ook niet verholpen. Het zal een hele opluchting voor mij zijn als ik weg ben bij VF.

Kortom, iedere provider heeft zo z'n quirks.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
[...]

En toch kreeg ik die melding ook! Vanaf 24-04, dus volgende week zaterdag, gaat die actie van start. Nu jij dat ook gehoord heb, is het misschien toch waar :o Ik wacht wel tot zaterdag dan, hopelijk is de Wii actie dan nog geldig :9 Hopelijk heb ik nergens problemen mee :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

shameete schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:08:
[...]

de 12e, dus afgelopen maandag.
dat is vrij snel zeg.
offtopic:
heb je de wii ook direct bij geleverd gekregen?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:51
Heb mijn HTC desire afgelopen vrijdag gehaald bij The Phone House. Mijn neef werkt daar, dus heb ik wel een aardig goede deal kunnen maken!

T-mobile 1 jaar 25 euro
Internet normaal vast

Bijbetalen voor de telefoon koste mij 180 euro! Op internet kwam ik niet lager dan 240 euro bij de meeste sites, dus ik ben dik tevreden ;) Zat nog erg te twijfelen tussen T-mobile en Hi/KPN maar de bijbetaling voor de telefoon liep dan erg veel op (naar zo'n 250 euro inclusief korting).

Nouja, ik ben in ieder geval dik tevreden met mijn deal! Kan ik er weer een jaartje tegen aan, genoeg tijd om Android eens te proberen!

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joris1989 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 23:27:
[...]

En toch kreeg ik die melding ook! Vanaf 24-04, dus volgende week zaterdag, gaat die actie van start. Nu jij dat ook gehoord heb, is het misschien toch waar :o Ik wacht wel tot zaterdag dan, hopelijk is de Wii actie dan nog geldig :9 Hopelijk heb ik nergens problemen mee :X
Ok ik ben benieuwd! (Welke winkel was je geweest trouwens?) Ik ga nog eens dubbelchecken deze week bij een andere BC. Het kan een leuke actie opleveren als het toestel dan ook gratis is!

Wat is trouwens die Wii aktie waar mensen het over hebben? Iets van VF zelf of van BC?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2010 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 00:00:
[...]

Ok ik ben benieuwd! (Welke winkel was je geweest trouwens?) Ik ga nog eens dubbelchecken deze week bij een andere BC. Het kan een leuke actie opleveren als het toestel dan ook gratis is!

Wat is trouwens die Wii aktie waar mensen het over hebben? Iets van VF zelf of van BC?
Van www.gsmeasy.nl. Gratis Wii i.c.m. nieuwe VF abonnementen (uitgezonderd Sim-Only)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:08
BPP schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 19:31:
[...]
Hele negatieve feedback voor Hi en KPN :( :( :( :(
Welkom bij de Hi Society! Ik ben blij dat ik eindelijk weg kan. Het heeft me 7 maanden (!!!), ongeveer 30 emails en 50 telefoontjes gekost voordat ik eindelijk het abonnement kreeg dat ik had afgesloten.

Alleen toen verlengden ze mijn einddatum ook nog even met 2 maanden uit het niks. Even nog los van alle andere problemen die ik heb gehad.

Waarschijnlijk werkt hun klantenservice trouwens met gsm's op hun eigen netwerk dat ze zo vaak disconnecten want het is meer regel dan uitzondering; geeft je alvast een goed idee hoe goed hun service is.

Ik zou annuleren en naar een andere provider gaan.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Millie-ano schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 19:26:
[...]
Nu krijg ik mijn telefoon binnen met daarin het contract:

Hi Online 1 jaar
+ 6 maanden korting, gratis toestel!

haha, maandag ff bellen of die korting die 6 maanden gratis is, en dan niks zeggen over die 2 jaar die 1 jaar is geworden :D

haha
LoL, lucky. :P

Zouden ze dat nog mogen veranderen als ze er achter komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 00:00:
[...]

(het was in Nijmegen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swishy
[...]

Dat klinkt wel interessant! Zeker nu twee mensen dezelfde info gekregen hebben. Weet je toevallig of dit ook voor 1-jarige abbos gaat gelden (6 maanden 50% korting)? Dat wordt morgen langs de BC voor mij om te vragen wat zij weten van deze aktie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prein2

prein2

6 maanden 50% korting wordt nu ook al praktisch aangeboden via diverse websites.. (VF B+S+W 350 van 47 voor 27)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swishy
prein2 schreef op zondag 18 april 2010 @ 13:00:
6 maanden 50% korting wordt nu ook al praktisch aangeboden via diverse websites.. (VF B+S+W 350 van 47 voor 27)
Dat is waar... voor mij zou het maar €24 (6x4€ pm) schelen over de contractduur...maar daar kan je toch wat leuke accessoires voor kopen (tja, Nederlander he...Ons bin zunig :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Zo te zien is gsmweb ook overstag: de 12 euro voor het toestel bij 2-jarig BSW150 is vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rummikub87
  • Laatst online: 06-10-2010
sphere schreef op zondag 18 april 2010 @ 13:37:
Zo te zien is gsmweb ook overstag: de 12 euro voor het toestel bij 2-jarig BSW150 is vervallen.
zuur, net vorige week besteld en nog wel 12 eu betaald. Terug te claimen als contract al is getekend? Denkt niet he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:48

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

rummikub87 schreef op zondag 18 april 2010 @ 15:36:
[...]

zuur, net vorige week besteld en nog wel 12 eu betaald. Terug te claimen als contract al is getekend?
Nee, want jij bent toch akkoord gegaan voor die prijs?

En serieus: wat voor een impact heeft €12 op iets dat je honderden euro's kost? :)
Overigens heb ik nooit €12 voor het toestel hoeven betalen. Toen ik 24 maart mijn bestelling deed stond het toestel al op €0.

[ Voor 14% gewijzigd door Gizz op 18-04-2010 15:58 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Rare vraag misschien, maar heeft er iemand een zilveren geleverd gekregen? Vanwege de optie 'snelst leverbaar'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 15e is mijn telefoon was mijn desire verzonden naar mijn adres, en op de 16e was inderdaad het pakketje bezorgd. Dat kon ik zien via de track and trace. Echter was er niemand thuis. Dus er komt een tweede levering.

Ik had gehoopt dat ze 'm op zaterdag zouden komen brengen, niet dus. Hoe lang duurt het voor ze het een tweede keer proberen het pakketje te versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:13

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 18:37:
De 15e is mijn telefoon was mijn desire verzonden naar mijn adres, en op de 16e was inderdaad het pakketje bezorgd. Dat kon ik zien via de track and trace. Echter was er niemand thuis. Dus er komt een tweede levering.

Ik had gehoopt dat ze 'm op zaterdag zouden komen brengen, niet dus. Hoe lang duurt het voor ze het een tweede keer proberen het pakketje te versturen?
Rembours betaling? Zo ja, dat is alleen op maandag t/m vrijdag, anders maandag t/m zaterdag. Dit geldt voor TNT in elk geval

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op zondag 18 april 2010 @ 18:40:
[...]

Rembours betaling? Zo ja, dat is alleen op maandag t/m vrijdag, anders maandag t/m zaterdag. Dit geldt voor TNT in elk geval
Rembours inderdaad. Dus ik kan 'm in principe dan morgen in huis verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 18:41:
[...]

Rembours inderdaad. Dus ik kan 'm in principe dan morgen in huis verwachten?
Idd. http://www.tntpost.nl/voo...-ontvangen/bezorgservice/ en dan Hoe werkt het

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer wordt uw pakket voor de tweede keer aangeboden?

De dag en het tijdstip van de 2e bezorging is afhankelijk van de dag van de 1e bezorging: Bij een 1e bezorging van dinsdag tot en met donderdag vindt de 2e bezorging plaats op de eerstvolgende dag tussen 9 uur ’s morgens uur en half 10 ’s avonds. Bij een 1e bezorging op vrijdag vindt de 2e bezorging plaats op zaterdag tussen negen uur ’s morgens en vijf uur ’s middags. Bij een 1e bezorging op zaterdag vindt de 2e bezorging plaats op maandag tussen negen uur ’s morgens en vijf ’s middags.

Tnt probeerde de 1e aflevering bij mij op vrijdag te doen rond 4 uur smiddags, maar toen was er dus niemand thuis. Nu staat de status van trackpagina dat er een tweede poging tot leveren zal volgen. Maar dat had dus zaterdag moeten zijn, en heb ik ook niets gezien. Status van de track staat nog steeds dat er een tweede poging zal komen. Verder zat er geen briefje in de brievenbus, en ik heb ook niets gehoord van de buren..

Iemand een verklaring? Vind dit wel irritant. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 20:20:

De dag en het tijdstip van de 2e bezorging is afhankelijk van de dag van de 1e bezorging: Bij een 1e bezorging van dinsdag tot en met donderdag vindt de 2e bezorging plaats op de eerstvolgende dag tussen 9 uur ’s morgens uur en half 10 ’s avonds. Bij een 1e bezorging op vrijdag vindt de 2e bezorging plaats op zaterdag tussen negen uur ’s morgens en vijf uur ’s middags. Bij een 1e bezorging op zaterdag vindt de 2e bezorging plaats op maandag tussen negen uur ’s morgens en vijf ’s middags.

Tnt probeerde de 1e aflevering bij mij op vrijdag te doen rond 4 uur smiddags, maar toen was er dus niemand thuis. Nu staat de status van trackpagina dat er een tweede poging tot leveren zal volgen. Maar dat had dus zaterdag moeten zijn, en heb ik ook niets gezien. Status van de track staat nog steeds dat er een tweede poging zal komen. Verder zat er geen briefje in de brievenbus, en ik heb ook niets gehoord van de buren..

Rembours is niet op zaterdag. Kijk maar in mijn post hiervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op zondag 18 april 2010 @ 20:27:
[...]

Rembours is niet op zaterdag. Kijk maar in mijn post hiervoor
Nouja, vind 't een beetje vaag allemaal. Het klopt vast wat je zegt, dat is het enige logische. Dan verwacht ik het cadeautje toch wel morgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 20:28:
[...]

Nouja, vind 't een beetje vaag allemaal. Het klopt vast wat je zegt, dat is het enige logische. Dan verwacht ik het cadeautje toch wel morgen. :)
Wat is er nou zo vaag dan? Vrijdag was poging 1 en in het weekend wordt er niet onder rembours geleverd. Ergo, poging twee zal maandag plaatsvinden, tenzij er onvoorziene omstandigheden zijn. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 20:20:
en ik heb ook niets gehoord van de buren..

Had je gedacht dat je buren voor jou zouden betalen? :P
Pagina: 1 ... 41 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.