Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenmm
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 09:20
Hey, weet iemand hoe het werkt met opzegtermijn (=1 maand) en overstappen van provider.
ik ben reeds al n tijdje contractsvrij en de wisseldag van mijn abo valt op de 23e/24e.

Nu heb ik eergister (de 13e) alles (contract + numerbehoud formulier, etc) opgestuurd.
Zal dan alles geregeld zijn, rond de 13e (of net er na) van volgende maand of
moet de abo-maand afgesloten worden (dus wachten tot de 24e van volgende maand)?

Ben benieuwd. wie weet hoe t werkt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trapm schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:49:
[...]

Ik denk dat je daarmee 150+ pagina's discussie en frustratie aardig hebt verwoord :)
sja als ik een ding geleerd heb is dat ik beter nooit meer pre order plaatsen wat een drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Heb zojuist mijn Vodafone Desire ontvangen!
Facts:

Unbranded
BROWN, dus niet Black.
Gister verzonden, vandaag binnengekregen, via GLS koerierdienst.
Verlengd op 6 april via de telefonische Loyalty-afdeling
4GB kaartje erbij

@koenmm:
Voor zover ik weet hebbn ze minimaa 2 weken nodig voor een nummeroverzetting.

[ Voor 35% gewijzigd door Ary op 15-04-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmithNL schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:00:
[...]

Had een hoop F5 toetsen bespaard als we dat eerder hadden geweten! ;)
Zie je wel, toch naar Dell, reparatie en slijtage F5 toets :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-10 10:55
ik heb hem ook binnen, ook een 4GB kaartje, als ik het daarmee niet eens ben mag ik hem terugsturen en een andere telefoon uitzoeken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 08:03
williamvdh schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:13:
ik heb hem ook binnen, ook een 4GB kaartje, als ik het daarmee niet eens ben mag ik hem terugsturen en een andere telefoon uitzoeken :(
Wat lunch jij langzaam :)

Enne....er schijnt binnenkort een mooie telefoon uit te komen.
Als je deze NU per-ordered krijg je hem bijna gegarandeerd als eerste.
Aan jou de keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Still nothing... Ik heb medelijden met de VF medewerker die mij vanmiddag aan de lijn krijgt als ik nog geen Desire heb ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
en zojuist een mooie doos mogen ontvangen van AMPlogistics.
met daarin..... de lang verwachte desire en de Wii *O*

* Shanquish verkast in navolging van vele andere naar het o zo grote HTC Desire - Deel 2 topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASF86
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 21:22
Inmiddels heb ik hem afgehaald bij GSMwijzer...hij is echt mooi en snel!
Succes voor de mensen die hem nog moeten krijgen...ik verhuis ook maar eens naar het andere topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Laatst online: 19-10 01:08
Beste Meneer *******,

Uw bestelling wordt vandaag verzonden. Wij wachtten nog op de
goedkeuring van het nummerbehoud door Vodafone, dit is vandaag gebeurd.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Ik had studentmobiel gisteravond een mail gestuurd omdat mijn bestelling al sinds een week op Contract Ontvangen stond. Echter zoals eerder gemeld ging dat vanochtend naar Nummerbehoud. Dus zoals ik het nu begrijp heb ik morgen mn foon =D. Gelijk mn Android SDK bouwsel uitproberen.

[ Voor 11% gewijzigd door Cilph op 15-04-2010 15:53 . Reden: Quotes verkeerd om ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Laatst online: 18-10 21:51
RoD schreef op donderdag 15 april 2010 @ 08:56:
Lijkt erop dat Studentmobiel de Desire op voorraad heeft. Dat geeft de voorraadindicatie op de site tenminste aan. Ik heb echter nog altijd niets gehoord.
ReCreator schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:04:
[...]

Ik ook niet. De voorraad is er sinds gisterenmiddag, misschien hebben ze de rest van de dag de orders voorbereid, en gaan ze daar vandaag mee verder om zo alles tegelijk te kunnen verzenden. Ik las hier dat studentmobiel/gsmwijzer ze gisteren of vandaag wilde wegdoen, en hoorde ook verhalen van 20 april, dat is over een klein weekje.

We wachten vandaag wel weer in spanning af ;)

(Studentmobiel en gsmwijzer zijn overigens zo gelijk aan elkaar dat je op beide sites kan inloggen met je ordergegevens)
Hebben jullie je Desire nog niet binnen van studentmobiel :o
Ik kreeg hem afgelopen zaterdag 10 april al binnen van studentmobiel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
niek87 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:53:
[...]

[...]

Hebben jullie je Desire nog niet binnen van studentmobiel :o
Ik kreeg hem afgelopen zaterdag 10 april al binnen van studentmobiel??
Wanneer besteld? Dat moet wel ergens begin maart geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cilph schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:52:
[...]

Ik had studentmobiel gisteravond een mail gestuurd omdat mijn bestelling al sinds een week op Contract Ontvangen stond. Echter zoals eerder gemeld ging dat vanochtend naar Nummerbehoud. Dus zoals ik het nu begrijp heb ik morgen mn foon =D. Gelijk mn Android SDK bouwsel uitproberen.
Vreemd dat nummerbehoud sneller gaat dan contractverlening bij vodafone...... tenminste in mijn geval. [devilmodus] Ik denk dat dat komt omdat je nieuwe klant bent en die krijgen voorrang op bestaande klanten, want die hebben ze toch al binnen en betalen toch al wel[/devilmodus].

Sorry, frustratie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Maar weer eens met de klantenservice gebeld; toestel is gisteren naar de koerier gegaan, maar "het is de bedoeling dat die contact met u opneemt". Kon het toestel één dezer dagen verwachten (volgens een collega gister was het vandaag). TNT systeem'"deed het op dit moment niet", maar het noemen van GLS deed duidelijk geen belletje rinkelen. Pakketnummer kon hij me ook niet geven...

Never mind, hij is BINNEN!! :D

[ Voor 5% gewijzigd door DingK op 15-04-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:36
Heeft iemand toevallig nog contact gehad met GSMEasy, over wanneer de Wii's en HTC Desire's weer bij hun op voorraad zijn? Stuur ze al sinds enkele dagen elke dag een mail, maar nog steeds geen reactie(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marking
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 13:18
Ik heb via VF site een nieuw contract gestart, dat was op 8 april. MAar als ik nu orderstatus nummer bel dan krijg ik steeds te horen dat het onbekend is en tot wel 2 weken nog kan duren voor hij binnen is... Iemand enig idee of ik als (nog niet klant) van VF een ander nummer kan bellen waar ze me WEL kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 16:23
Ik heb inmiddels ook mijn Desire (van VF) ontvangen, maar ook alweer teruggestuurd, aangezien een deel van het scherm nergens op reageerde. Ik kon hem daarom ook niet calibreren, want de letter P en de backspace reageerde niet. Dus RMA naar VF en hopen dat ze verdomd snel mij een nieuwe sturen. Ik ga er dus morgen direct achtergaan, zodat ik volgende week m'n nieuwe telefoon kan ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-10 20:00
G33st schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:17:
Heeft iemand toevallig nog contact gehad met GSMEasy, over wanneer de Wii's en HTC Desire's weer bij hun op voorraad zijn? Stuur ze al sinds enkele dagen elke dag een mail, maar nog steeds geen reactie(s).
Ik heb wel contact gehad, en ze konden er niks van zeggen wanneer ze weer op voorraad zijn, ze krijgen er maar weinig binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 14:56
marking schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:23:
Ik heb via VF site een nieuw contract gestart, dat was op 8 april. MAar als ik nu orderstatus nummer bel dan krijg ik steeds te horen dat het onbekend is en tot wel 2 weken nog kan duren voor hij binnen is... Iemand enig idee of ik als (nog niet klant) van VF een ander nummer kan bellen waar ze me WEL kunnen helpen?
0800-0200056

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via studentmobiel toestel vandaag verzonden.

besteld 25 maart icm hi en nummerbehoudt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
Zojuist de TNT barcode ontvangen met een verzendbevestiging. Ziet er naar uit dat ik morgen de HTC Desire binnenkrijg. Studentmobiel. Ik dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net KPN klantenservice gebeld.
Bij KPN is vanaf maandag de Desire te bestellen, hij zal dan ook op de website verschijnen.
yay \o/

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2010 16:54 . Reden: te bestellen, uitleveren zal wel iets later zijn. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Laatst online: 18-10 21:51
Cilph schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:56:
[...]

Wanneer besteld? Dat moet wel ergens begin maart geweest zijn.
Van: Studentmobiel.nl (info@studentmobiel.nl)
Verzonden: dinsdag 6 april 2010 11:00:41
Aan: ***@hotmail.com
Beste Dhr. *****

Bedankt voor uw bestelling. U kunt uw orderstatus raadplegen door in te loggen op onze website.
Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:49:
Via studentmobiel toestel vandaag verzonden.

besteld 25 maart icm hi en nummerbehoudt
heb ik dus geluk gehad? ik had nummerbehoudt en verandering van provider? klopt iig niks van als ik dit zo lees, maar je hoort mij niet klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

niek87 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:54:

heb ik dus geluk gehad? ik had nummerbehoudt en verandering van provider? klopt iig niks van als ik dit zo lees, maar je hoort mij niet klagen
Ik heb nog niks ontvangen in elk geval en besteld op 9 april vroeg in de ochtend ;) (los toestel)
In het mailtje van bevestiging staat wel dat bij geen voorraad het doorgaans binnen 3 werkdagen verstuurd wordt. Dus heb er maar een mailtje aan gewaagd.
Dag is nog niet voorbij, maar ik verwacht niet dat ie nog verzonden wordt vandaag.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-10 21:36

Christiano007

Ich bin der champion

Die van mij is ook eindelijk binnen :)
9 april besteld met verlenging bij Hi en 14 april werd hij voor de eerste keer bezorgt.

Hoe zit het met de mensen die bij Belcompany besteld hadden voor dat Flex15 abo en gratis Desire, toestel al binnen?

[ Voor 3% gewijzigd door Christiano007 op 15-04-2010 17:22 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-10 08:11
Nee toestel is nog niet binnen. BC heeft de bruine versie ook helemaal niet meer op voorraad. Het is even afwachten wanneer zij weer nieuwe voorraad krijgen, want dat weten ze zelf ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ondertussen van studentmobiel een mailtje gehad met de melding dat het pakket VANDAAG verzonden inclusief track and trace nummer. Er staat bij dat ik het via de TNT site kan tracken, maar ik krijg een foutmelding wanneer ik de bar code invoer.

Anderen dit probleem ook? Ik verwacht het pakketje overigens morgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenvanLogten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11-2023
Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:05:
Ik heb ondertussen van studentmobiel een mailtje gehad met de melding dat het pakket VANDAAG verzonden inclusief track and trace nummer. Er staat bij dat ik het via de TNT site kan tracken, maar ik krijg een foutmelding wanneer ik de bar code invoer.

Bij mij hetzelfde verhaal maar daar is niks raars aan. De pakketten die vandaag aangeleverd zijn aan TNT verschijnen nog niet gelijk in het Track & Trace. Dit is meestal tegen het eind van de avond/volgende ochtend. Maar ga er maar vanuit dat het pakketje gewoon morgen geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:05:

Het duurt tot de avond voordat het aankomt bij het almachtige TNT distributiecentrum. Deze tracknummers worden aangevraagd nog voordat het pakket verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Laatst online: 19-10 19:00
De Desire is nog steeds niet binnen (verlengd rechtstreeks bij VF). Ook geen niet-thuis bericht gehad (ik was 's middags niet thuis), weet iemand tot hoe laat GLS pakketten bezorgd?

Had ook gebeld met VF over het TNT nummer wat niet klopt, maar die hield vol dat het bij VF de deur uit 'dus moet het kloppen, bel maar met TNT hoe het zit'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke. heel klein beetje off topic eergisteren mijn bestelling geannuleerd bij VF maar toch vandaag een pakketje binnen gekregen. Hoe kan ik dit oplossen of terugsturen? iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:21:
Oke. heel klein beetje off topic eergisteren mijn bestelling geannuleerd bij VF maar toch vandaag een pakketje binnen gekregen. Hoe kan ik dit oplossen of terugsturen? iemand een idee?
Eerst even bellen, dan weet je waar het heen moet. Terugsturen met een begeleidend schrijven, wellicht ook je brief die je gestuurd had om de bestelling te annuleren en de eventuele bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerB
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 10:35
Afgelopen maandag bij T-mobile telefonisch de Desire besteld met een contractvernieuwing.
Dus hoop hem snel te ontvangen!

Werd afgelopen woensdag ook gebeld door de t-mobile shop in hilversum dat de telefoon op voorraad was. Weekje later dan belcompany want die hadden hem precies een week eerder al. Helaas konden ze mij geen mooie prijs bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een niet-thuisbericht van GLS. Ik had nog een beetje hoop dat ze het bij de buren zouden aanbieden maar dat doen ze blijkbaar niet. Nu maar een afspraak gemaakt voor morgen, voor zover je van een afspraak kunt spreken als ze geen enkele tijdsindicatie kunnen geven. Met een beetje pech dus morgen de hele dag niet naar de wc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaque
  • Laatst online: 24-08-2020
Twee weken geleden de HTC Desire Silver icm Vodafone en nummerbehoud online besteld bij BelCompany.
Levering vindt plaats via koerier (dus niet afhalen bij de winkel).

Benieuwd naar de leverdatum heb ik BC maar weer eens gebeld vanmiddag; de telefoon ligt in hun depot maar kan vanwege "systeemproblemen" niet verstuurd worden aan de koerier waarvandaan distributie naar klanten plaatsvindt. Er is geen indicatie van de verwachte vertraging. Eerder deze week hadden ze al toegezegd dat de koerier gisteren een afspraak voor levering zou maken. Verder is het niet toegestaan dat ik het toestel ophaal bij de BC winkel in de buurt ondanks dat-ie daar op voorraad is.

Ook krijg ik van BC na dagen nog steeds geen antwoord op emails waarin ik vraag naar de bestelstatus.
Wat een klantonvriendelijke toko. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
Ik heb hem eindelijk binnen! Ik had hem eergisteren rond 1900 uur bij Hi zelf besteld, kreeg gelijk een smsje dat de order was ontvangen. Ik heb geen mail/sms meer gehad waarin stond dat hij verzonden was of een TNT Track & Trace nummer, maarja ik heb hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister een mailtje verstuurd naar Studentmobiel. Dit was hun antwoord:

Beste ....,

Maandag verwachten wij wederom een grote levering Desires binnen te
krijgen. U heeft het toestel dan uiterlijk woensdag in huis.

Met vriendelijke groet,

Bestelling was op 12 april, de status is nog steeds contract ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-10 23:07
marijni12 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:42:
Ik heb hem eindelijk binnen! Ik had hem eergisteren rond 1900 uur bij Hi zelf besteld, kreeg gelijk een smsje dat de order was ontvangen. Ik heb geen mail/sms meer gehad waarin stond dat hij verzonden was of een TNT Track & Trace nummer, maarja ik heb hem :)
Eindelijk binnen??.. eergisteren besteld??
Twee dagen wachten is idd wel errug lang ja. :P
Maar..... veel plezier ermee!
Mijn order staat nog steeds op "contract ontvangen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
coob schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:53:
[...]

Eindelijk binnen??.. eergisteren besteld??
Twee dagen wachten is idd wel errug lang ja. :P
Maar..... veel plezier ermee!
Mijn order staat nog steeds op "contract ontvangen"
Ja lang hè? Maar ik wacht al veel langer, ik heb pas besteld bij Hi toen hij op voorraad was, omdat ik niet zo hou van dat pre-order gedoe.

btw, ik leef met je mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marking
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 13:18
Thanks, gebeld, daar konden ze me niet helpen. Ze wilde me doorsturen naar Orderstatus lijn, ik vertellen dat ze daar echt niks wisten van mijn status. Ik moest ik even wachten,waarna hij me toch verbond naar de orderstatus lijn. Daar een vriendelijke vrouw aan de lijn gehad die vertelde dat het toestel al klaar lag, maar dat op mijn nummerbehoud van telfort gewacht werd, dat gisteren verzonden was.
Na mijn vraag waarom dat niet meteen gebeurd was vertelde ze dat dit pas gedaan word op het moment dat de telefoon zelf klaarligt voor de klant. En deze periode kan verschillen van 1, tot 5 dagen meestal.

Als dit klopt, en ga ik vanuit, heb ik volgende week mn Desire ook binnen )

[ Voor 6% gewijzigd door marking op 15-04-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:53

BPP

Heb vanmiddag Hi weer gebeld wat de status was van mijn Hi verlenging. Stond het nog niet in het systeem omdat die man het gisteren nog niet had ingevoerd. Dus weer opnieuw alles ingevoerd, en krijg een half uur later een sms dat ze mijn bestelling hebben ontvangen. Maar daar zat geen ordernummer bij of wat dan ook. Dus ik weer bellen stond die weer niet in het systeem, en zei die dat het vertraging kon opleveren. Ik hoop wel dat ze die 6 maanden gratis hebben ingevoerd, en ik mijn 16Gb kaartje krijg, want anders annuleer ik de hele boel alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:36
Weet iemand nog een goede actie i.c.m. een HTC Desire .. Moet nu overal toch te lang wachten, dus hoop dat iemand nog leuke aanbiedingen heeft .. GSMEasy heeft nadat ik mijn order heb geplaatst nog geen enkel mailtje beantwoord, terwijl daarvoor overal direct een reactie op kwam.

[ Voor 32% gewijzigd door G33st op 15-04-2010 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
  • Laatst online: 30-09 18:02
Zijn er eigenlijk ook nog mensen die geduldig op Telfort levering aan het wachten zijn?
Er waren er al die uitgeleverd hebben gekregen maar de status is vooralsnog 17 april op de site..

Net als de mijne dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker weten. Al moet ik zeggen dat mijn geduld aardig begint op te raken.
Als je verlengt, willen ze het toestel niet binnen 7 dagen opsturen helaas.
Denk dat de mensen die een nieuw abonnement afgesloten hebben, wel direct het toestel opgestuurd hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
Houden ze hem 7 dagen vast??
Daar had ik niet op gerekend...

Wel gelachen overigens toen ik hem eerst telefonisch wilde bestellen.
Wat kunt u voor me betekenen als ik wil verlengen en desire wil?
Bla Bla, samenstellen, meedenken: 209,- bijbetalen en je hebt hem!

Sukkel, ik krijg hem online al gratis als ik via 'zijn' Telfort site verleng na inloggen!

Dan proberen ze je ineens op te lichten! Dus zelf maar weer geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja serieus, heb nog nagevraagd via de chat en de klantenservice. Volgens mij doet geen enkele andere provider zoiets belachelijks.

Idd goeie deals bij verlengen: 200 min/internet/12mnd/sms100 en 0 euro bijbetalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 09:16
Studentmobiel .. ik heb 20 maart mijn bestelling geplaatst. Op email van mij wordt niet gereageerd en ana de telefoon werd gezegd dat ik hem uiterlijk morgen kon verwachten.
Bestelling staat nog steeds op contract ontvangen (verlenging zelfde provider) en krijg maar geen email.

Volgende keer niet zo vroeg bestellen lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 22:07:
Ja serieus, heb nog nagevraagd via de chat en de klantenservice. Volgens mij doet geen enkele andere provider zoiets belachelijks.

Idd goeie deals bij verlengen: 200 min/internet/12mnd/sms100 en 0 euro bijbetalen....
Leek er idd een beetje op dat die mafkezen hun eigen salarisbij elkaar moesten sprokkelen 8)7
Dan ben je snelklaar hoor, het was zowieso al de beste deal.

Volgens mij had je hem bij een 150min ook al gratis met rechtstreekse verlenging.. (of voor een paar euro)
Maar dan had ik helaas net te weinig minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheriffrocco
  • Laatst online: 12-10 22:57
Gisteren telefonisch verlengd bij VF Loyalty afdeling. Kreeg een mooie deal! :-)
Vanmiddag al een mail gehad dat het pakketje is verzonden, stond alleen dat hij via TGP is verzonden met een trackinglink die niet werkt. Dus hopen dat ik hem alsnog morgen binnen krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoKro
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
T-mobile Relax-25. Ik kreeg vanavond een SMS dat nummerbehoud is goedgekeurd. Ik kwam van Telfort af. Die konden niets bieden waarmee ik ook behoorlijk wat kan SMS'en. Ik had 31 maart ingestuurd en 1 april naar contract ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Laatst online: 19-10 19:00
Sheriffrocco schreef op donderdag 15 april 2010 @ 22:33:
Gisteren telefonisch verlengd bij VF Loyalty afdeling. Kreeg een mooie deal! :-)
Vanmiddag al een mail gehad dat het pakketje is verzonden, stond alleen dat hij via TGP is verzonden met een trackinglink die niet werkt. Dus hopen dat ik hem alsnog morgen binnen krijg!
VF schijnt helemaal niet via TGP/TPG/TNT te verzenden, maar via GLS. Waarom ze nog steeds die verkeerde links versturen is me nog steeds niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefoon dinsdag besteld bij Vodafone, en vanmorgen binnen gekregen!
Het touch werkt super, en geen last gehad van de 'roze gloed'.
Even internet bloX aangezet, aangezien mijn 'oude' abonnement eind juni pas afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Ted_W schreef op donderdag 15 april 2010 @ 22:38:
[...]

VF schijnt helemaal niet via TGP/TPG/TNT te verzenden, maar via GLS. Waarom ze nog steeds die verkeerde links versturen is me nog steeds niet duidelijk.
Wat ik heb begrepen is dat dat recent allemaal is veranderd, en niet alle medewerkers lezen hun mail even goed. Ik had gelukkig iemand aan de lijn die wél op de hoogte was, zij heeft mij toen het nummer van GLS gemaild met mijn pakketnummer. Hen even gebeld, en doorgekregen dat ie binnen een paar uur geleverd zou worden. Uurtje later had ik em binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenvanLogten
Heeft iemand dit ook wel eens gehad:
Er wordt een rembours pakket verzonden maar in Track&Trace staat geen rembours bedrag.
Afbeeldingslocatie: http://upload.jeroenvanlogten.nl/rembours.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheriffrocco
Net dus gebeld naar VF om te vragen hoe dat nou zit met dan Tnt trackingnummer. En die kerel bleef gewoon volhouden dat als ik een tnt-nummer heb gekregen (TGP/TPG/whatever) dat het dan ook via hen verzonden wordt. Hij wist niks over GLS en zei dat als hij bij VF de deur uit was dat het dan 5 werkdagen duurt voordat ik hem binnen heb!
5 dagen..??!!! Denk dat ze 'm lopend komen bezorgen ofzo!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de klantenservice van vodafone weten ze gewoon helemaal niks. Als iemand belt met "ik heb een TNT tracking nummer en hij doet het niet" dan geven ze het antwoord dat ik ook zou geven als ik verder NIKS wist, namelijk dat het meestal even duurt voordat zo'n tracking nummer herkend wordt.
En als iemand belt met "Ik heb een TNT tracking nummer maar ik heb van iemand anders gehoord dat het via GLS verstuurd wordt", dan zou ik er ook niet van uit gaan dat het TNT nummer niet klopt. Waarom zou er immers een TNT nummer gegeven worden als het niet via TNT gestuurd wordt? Dus standaard er van uit gaan dat de klant zich vergist, wat denk ik in heel veel gevallen ook zo is.
Allemaal heel begrijpelijk als je er van uit gaat dat ze daar (blijkbaar) 0,0 informatie tot hun beschikking hebben, afgezien van een standaard script.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polonium210
  • Laatst online: 16-04 11:28
Adames schreef op donderdag 15 april 2010 @ 22:22:
Studentmobiel .. ik heb 20 maart mijn bestelling geplaatst. Op email van mij wordt niet gereageerd en ana de telefoon werd gezegd dat ik hem uiterlijk morgen kon verwachten.
Bestelling staat nog steeds op contract ontvangen (verlenging zelfde provider) en krijg maar geen email.

Volgende keer niet zo vroeg bestellen lijkt het wel.
Ik heb hem 26 maar besteld en 'chauffeur is onderweg'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Net mail terug gehad van gsmwijzer.
Uw bestelling is nog niet verwerkt omdat het toestel niet op voorraad is. We verwachten volgende week een nieuwe levering en zullen dan de aanvraag doen bij vodafone.
Dan moet ik natuurlijk nog wachten op goedkeuring van vodafone voor nummerportering dus dat gaat nog wel 2 weken duren zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

coob schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:18:
Uw bestelling is nog niet verwerkt omdat het toestel niet op voorraad is. We verwachten volgende week een nieuwe levering en zullen dan de aanvraag doen bij vodafone.
Dan moet ik natuurlijk nog wachten op goedkeuring van vodafone voor nummerportering dus dat gaat nog wel 2 weken duren zeker?
Dat is wel een beetje een domper. Ik heb nog geen mail terug gehad, maar op de site staan ze nog wel op voorraad. Dat valt me een beetje tegen.
Maar goed, annuleren ga ik niet doen, duurt het waarschijnlijk nog langer allemaal dan tot dinsdag wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjrd83
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 12:47
Ik heb zojuist een order geplaatst bij GSMEASY met daarbij een 'gratis' WII. Ik heb een Vodafone BSW 200 gekozen. Ze gaven al aan dat de telefoon niet op voorraad is. Dat wordt dus wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg mijn telefoon vandaag. Hij zit in de auto. Gister heeft studentmobiel em verstuurd naar mij. Heb er zin in. :) Heb em overigens ongeveer 2 weken terug besteld. Hi abo, geen nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Sjrd83 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:35:
Ik heb zojuist een order geplaatst bij GSMEASY met daarbij een 'gratis' WII. Ik heb een Vodafone BSW 200 gekozen. Ze gaven al aan dat de telefoon niet op voorraad is. Dat wordt dus wachten...
let je wel op ? straks is het op=op met die Wii en dan betaal je 83 euro voor je telefoon, terwijl je bij andere winkels/sites het toestel gratis krijgt bij dat abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikelvu
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-06 22:36
Ik heb hem op 7 april besteld bij studentmobiel, op 8 april is de status veranderd in contract ontvangen. Op 14 april is de status veranderd in in nummerbehoud in behandeling.

Ik kreeg op 14 april een mail dat ze uitleveren zodra mijn oude provider nummerbehoud heeft goedgekeurd en dat dit 5 tot 10 werkdagen kan duren. Het word dus weer langer wachten...

Is dat nou bij alle winkels zo dat je moet wachten tot nummerbehoud is goedgekeurd door de oude provider voor het toestel wordt uitgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjrd83
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 12:47
Millie-ano schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:16:
[...]

let je wel op ? straks is het op=op met die Wii en dan betaal je 83 euro voor je telefoon, terwijl je bij andere winkels/sites het toestel gratis krijgt bij dat abonnement
Dit staat er in de orderbevestiging:
Let op: indien u gebruik heeft gemaakt van de Vodafone met gratis Wii actie, kan het door de enorme vraag naar deze aanbieding iets langer duren voordat wij telefonisch contact opnemen.
Ondanks de zeer grote vraag naar de Wii-actie garanderen wij u dat u uw Wii gewoon geleverd krijgt.
Het toestel is met een BSW 200 sowieso gratis maar bedankt voor de 'waarschuwing'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-10 18:39
Zijn er ook mensen die het toestel bij Bestelmaar of GSMwijzer besteld hebben en hem ook al geleverd hebben gekregen? Ik wil mezelf vandaag een Desire cadeau geven (alleen los toetsel), nu zijn deze 2 shops het goedkoopst in de Pricewatch en zou het leuk vinden als ik hem morgen kon ontvangen.
Probeerde ze te bellen maar kreeg geen contact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-10 14:54
Ik heb gistermiddag via GLS mijn telefoon ontvangen; had op 4 april via internet mijn abonement verlengt. Via e-mail nog bevestiging gehad van verzending en ook deed de website het niet voor orderstatus. Had eind maart ook een Desire gereserveerd bij Vodafone winkel op Rokin Amsterdam en die belden ook net, die reservering kon ik dus laten vallen.

Over algemeen: VF levert dus wel; de communicatieve weg ernaar toe was echter wat hobbelig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:44

sphere

Debian abuser

Sjrd83 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:19:
Het toestel is met een BSW 200 sowieso gratis maar bedankt voor de 'waarschuwing'
Plus: het is van hun uit gewoon een garantie dat ze niet gehouden zijn 500.000 stuks uit te leveren. Aan de andere kant ben jij ook niet gehouden de levering te accepteren, als de Wii niet meer leverbaar is. Op=op werkt twee kanten op.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yahoe!
Beste **,

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

*blaat*

Wij wensen u veel plezier met uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikelvu
Zojuist een update gehad van studentmobiel over mijn bestelling, Desire met Vodafone abbo met nummberbehoud. Deze wordt vandaag verzonden!

Bestelling was gedaan op 7 april. Heeft dus z'n anderhalve week geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Jeuj!

Studentenmobiel.nl heeft mijn telefoon ook verzonden! Kreeg net een mailtje binnen.

Heb het toestel 9 april rond 8:00 besteld. Los toestel.

Een weekje, perfect ;) Kan ik van het weekend spelen... morgen alleen ff thuisblijven.
(iDeal bestellingen worden zaterdag meestal wel geleverd)

Edit:
Wel toevallig dat ik nu ook antwoord krijg op mijn mailtje die ik gisteren gestuurd had. Maar top dat ze em verstuurd hebben hoor ;)

[ Voor 19% gewijzigd door ReCreator op 16-04-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenvanLogten
16.04.2010:
Zending afgeleverd

Mijn Desire is binnen, jammer dat ik tot 5 uur moet werken en daarna nog 'uit eten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik heb zonet even gebeld met Gsmwijzer. Ze hebben toestellen binnen gekregen, alleen niet voldoende om alle pre-orders af te handelen. De volgende zending wordt verwacht volgende week woensdag. Gsmwijzer verwacht dan woensdagmiddag of anders donderdag te kunnen verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikelvu schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:59:
Zojuist een update gehad van studentmobiel over mijn bestelling, Desire met Vodafone abbo met nummberbehoud. Deze wordt vandaag verzonden!

Bestelling was gedaan op 7 april. Heeft dus z'n anderhalve week geduurd.
Ik wacht alweer 2 dagen op die rottige vodafone totdat ze mn contractverlenging (!) goedkeuren :S. Ik vind het echt niet te geloven dat dat zo lang moet duren, kwestie van nog geen 10 minuten werk. Alles staat al in de computer,..... het lijkt mij de meest simpele optie die je je maar kan bedenken bij het aanvragen van een abonnement.....

Nee, tempo en vodafone.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikelvu
Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:24:
[...]
Ik wacht alweer 2 dagen op die rottige vodafone totdat ze mn contractverlenging (!) goedkeuren :S. Ik vind het echt niet te geloven dat dat zo lang moet duren, kwestie van nog geen 10 minuten werk. Alles staat al in de computer,..... het lijkt mij de meest simpele optie die je je maar kan bedenken bij het aanvragen van een abonnement.....

Nee, tempo en vodafone.....
Bij mij duurde het goedkeuren van het contract door vodafone 4 werkdagen. Dus ik denk dat je nog even moet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
Ik heb even de chatfunctie van Telfort gestart: 14 dagen zegt die wierdo daar...
Voor VERLENGING!!

Al meer dan 10 jaar klant, nog nooit iets aan de hand geweest, altijd voor mijn geld.
Nu: hetzelfde abbo, alleen internet erbij. Normaal gesproken kan ik dat ook zelf toevoegen en is het daags erna actief.

Nu 14 dagen...??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens mij heeft de contractverlenging bij mij een kleine 2 minuten gekost :) (de uiteindelijke afwikkeling/verwerking zal ongetwijfeld langer duren).

Gisterenavond bij PDAshop.nl naar binnen gelopen, nog even naar de zilveren variant gekeken maar uiteindelijk de bruine mee te nemen met een verlenging van 2 jaar voor een Vodafone SMS/Web 200 abonnement. Direct laten voorzien van een screenprotector en daar is helemaal niets van te merken. Hebben ze er mooi op gedaan, prima service _/-\o_ Heeft dus wel geholpen om even te wachten totdat duidelijk was welke shop ze echt leverbaar heeft, alsnog sneller dan een groot deel sneller dan de pre-orders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 00:08
Ik heb toch maar mijn nummerbehoud geannuleerd, ik wou toch een nieuw nummer hebben. Plus ik kon kiezen voor of begin volgende week of einde volgende week(of eventueel de week erop) voor nummerbehoud.

[ Voor 39% gewijzigd door Negaiido op 16-04-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld met Vodafone over het 16 GB vs. 4 GB verhaal.
Mijn standpunt: Op de website staat 'Extern geheugen: 16 GB'. Volgens de klantenservicemedewerker moet ik dit opvatten als "maximaal 16 GB".
Mijn tegenargumenten:
- het IS niet maximaal 16 GB, want volgens de officiele specs moet het toestel ook 32 GB aankunnen
- bij andere telefoons op de site staat meestal "MicroSD slot". Omdat het formaat er bij deze telefoon expliciet bij genoemd werd, en ik het niet als 'maximaal 16 GB' kon opvatten omdat ik wist dat het apparaat ook 32 GB zou moeten ondersteunen, kon ik er redelijkerwijs van uit gaan dat er 16 GB bij geleverd werd.
- alle andere specificaties in het lijstje geven gewoon aan wat er bij de telefoon zit, waarom moet ik dan alleen dit punt als "maximaal" opvatten?
- er is mij zelfs telefonisch bevestigd dat er 16 GB bij zou zitten
- Als het maximaal 16 GB is, zet er dan "maximaal 16 GB" bij.

Hij zei ook nog iets als "dan had er '16 GB bijgeleverd' bij moeten staan", waarop ik tegenwierp dat dat er bij de batterij ook niet bij stond, terwijl die er toch echt bijgeleverd is.

Deze medewerker kon niets voor mij doen, ook al had hij mijns inziens een zwak verhaal. Ik heb dan ook maar om een klachten-adres gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:58
J0YR1D3R schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:34:
Volgens mij heeft de contractverlenging bij mij een kleine 2 minuten gekost :) (de uiteindelijke afwikkeling/verwerking zal ongetwijfeld langer duren).

Gisterenavond bij PDAshop.nl naar binnen gelopen, nog even naar de zilveren variant gekeken maar uiteindelijk de bruine mee te nemen met een verlenging van 2 jaar voor een Vodafone SMS/Web 200 abonnement. Direct laten voorzien van een screenprotector en daar is helemaal niets van te merken. Hebben ze er mooi op gedaan, prima service _/-\o_ Heeft dus wel geholpen om even te wachten totdat duidelijk was welke shop ze echt leverbaar heeft, alsnog sneller dan een groot deel sneller dan de pre-orders :)
Dat is wel mooie service ja als ze meteen je screenprotector erop zetten; dat lukt mij namelijk nooit goed, altijd ergens wel een bubbeltje of randje dat niet goed zit.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:38:
Net gebeld met Vodafone over het 16 GB vs. 4 GB verhaal.
Mijn standpunt: Op de website staat 'Extern geheugen: 16 GB'. Volgens de klantenservicemedewerker moet ik dit opvatten als "maximaal 16 GB".
Mijn tegenargumenten:
- het IS niet maximaal 16 GB, want volgens de officiele specs moet het toestel ook 32 GB aankunnen
- bij andere telefoons op de site staat meestal "MicroSD slot". Omdat het formaat er bij deze telefoon expliciet bij genoemd werd, en ik het niet als 'maximaal 16 GB' kon opvatten omdat ik wist dat het apparaat ook 32 GB zou moeten ondersteunen, kon ik er redelijkerwijs van uit gaan dat er 16 GB bij geleverd werd.
- alle andere specificaties in het lijstje geven gewoon aan wat er bij de telefoon zit, waarom moet ik dan alleen dit punt als "maximaal" opvatten?
- er is mij zelfs telefonisch bevestigd dat er 16 GB bij zou zitten
- Als het maximaal 16 GB is, zet er dan "maximaal 16 GB" bij.

Hij zei ook nog iets als "dan had er '16 GB bijgeleverd' bij moeten staan", waarop ik tegenwierp dat dat er bij de batterij ook niet bij stond, terwijl die er toch echt bijgeleverd is.

Deze medewerker kon niets voor mij doen, ook al had hij mijns inziens een zwak verhaal. Ik heb dan ook maar om een klachten-adres gevraagd.
Geweldig gesprek, vooral die vergelijking met de batterij :P en de 32 GB, ik had alleen nog naar een meerdere gevraagd.... Leuke argumenten!

Iets terug valt er te lezen (ik weet nog niet hoe ik naar posts kan linken) dat iemand anders wel die 16 GB heeft losgekregen van Vodafone. Wellicht dat je dat ook nog kan gebruiken in je uiteindelijke brief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:39:
[...]

Dat is wel mooie service ja als ze meteen je screenprotector erop zetten; dat lukt mij namelijk nooit goed, altijd ergens wel een bubbeltje of randje dat niet goed zit.
Precies, dat vond ik dus ook :) Hij zit er echt superstrak op, scheelt dat die jongens hem er vaker op zetten natuurlijk. Daarnaast het feit dat er geen wachttijd was en ik niet moest gaan wachten op het toestel qua bezorging was mij wel 29 euro waard tov bijvoorbeeld 2call waar ik normaal bestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:47:
[...]

Precies, dat vond ik dus ook :) Hij zit er echt superstrak op, scheelt dat die jongens hem er vaker op zetten natuurlijk. Daarnaast het feit dat er geen wachttijd was en ik niet moest gaan wachten op het toestel qua bezorging was mij wel 29 euro waard tov bijvoorbeeld 2call waar ik normaal bestel :)
29 euro, heb je 10 euro betaalt voor de service of is de screen protector 29 euro? Voor 10 euro erop laten zetten, dan ga ik ook wel even langs :P....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAICRJMPM
  • Laatst online: 18-10 06:39
Als je je contract verlengd met 1 jaar via één van de webshops (pdashop, smartphonestunts, belcompany enz) krijg je dan ook als alles rond is een brief van je mobiele operator dat ze via die en die website een verzoek tot verlenging van je contract gekregen hebben?

Ik heb na 2 weken nl nog steeds geen bevestigingsbrief van KPN dat ik via smartphonestunts mijn contract met 1 jaar verlengd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:53

BPP

Laatste update: 16/04/2010

Order wordt gepickt in magazijn :)

Hopen dat alles goed is doorgevoerd en dat ik de eerste 6 maanden gratis krijg. Want anders kunnen ze me weer verwachten. Voor de mensen die telefonisch verlengd hebben bij Hi, ik neem aan dat het contract er bij word geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
ReCreator schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:31:
[...]

Dat is wel een beetje een domper. Ik heb nog geen mail terug gehad, maar op de site staan ze nog wel op voorraad. Dat valt me een beetje tegen.
Maar goed, annuleren ga ik niet doen, duurt het waarschijnlijk nog langer allemaal dan tot dinsdag wachten.
Maar waarom doet GSMwijzer de aanvraag niet alvast bij VF??
Dan is dat alvast rond en kunnen ze de foon meteen opsturen als ze hem binnen hebben.
Nu komt er nog eens een week bij voor de acceptatie vanuit VF :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:49:
[...]

29 euro, heb je 10 euro betaalt voor de service of is de screen protector 29 euro? Voor 10 euro erop laten zetten, dan ga ik ook wel even langs :P....
Screenprotector is 10 euro, moest sowieso 29 euro bijbetalen voor het toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaque
  • Laatst online: 24-08-2020
Update systeemproblemen Belcompany:
Online bestellingen via BC worden al sinds begin deze week niet uitgeleverd, en ook niet meer vandaag/morgen.
Oorzaak is aanhoudend softwareprobleem waardoor uitwisseling van centraal depot BC met koerier niet kan worden vastgelegd. Dus de toestellen (oa HTC Desire) liggen klaar, maar worden simpelweg niet afgegeven bij de koerier. :( Onbekend waneer dit wordt opgelost. Daar word ik nou frustie van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
coob schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:21:
[...]

Maar waarom doet GSMwijzer de aanvraag niet alvast bij VF??
Dan is dat alvast rond en kunnen ze de foon meteen opsturen als ze hem binnen hebben.
Nu komt er nog eens een week bij voor de acceptatie vanuit VF :-(
Waarschijnlijk hebben ze niet eens op voorraad. Er werd tegen verschilende mensen gezeg dat maandag weer een levering kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheriffrocco
Hahahaha!!!! Mails en trackingnummers doorsturen kunnen ze niet! Maar wel mooi net mijn toestelletje binnen gehad! Donderdagmiddag besteld, tijdens de lunch netjes op kantoor afgeleverd!!! Even opladen en daarna lekker klooien ermee!!! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polonium210
  • Laatst online: 16-04 11:28
Yay! Eindelijk binnen hier! Ook ik verhuis dus naar het andere topic.

(Besteld bij Studentmobiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
SAICRJMPM schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:51:
Als je je contract verlengd met 1 jaar via één van de webshops (pdashop, smartphonestunts, belcompany enz) krijg je dan ook als alles rond is een brief van je mobiele operator dat ze via die en die website een verzoek tot verlenging van je contract gekregen hebben?

Ik heb na 2 weken nl nog steeds geen bevestigingsbrief van KPN dat ik via smartphonestunts mijn contract met 1 jaar verlengd heb.
Als ik in mijn geheugen graaf... kreeg ik dat nooit als ik via 2Call verlengde vroeger.
Abbo werd gewoon bijgesteld en mijn toestel was altijd binnen 2 dagen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orderstatus via GSMeasy.nl staat nog steeds op "Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken". De afgesproken afleverdatum van maandag 19 april gaan ze denk ik dus niet meer halen, tenzij TF/VF de nummerportering opeens goedkeurt, op miraculeuze wijze GSMeasy toch nog voorraad heeft, en de hele handel nog binnen een paar uur richting koerier gaat. ;w

Had het al niet verwacht, maar ik zal eens heel positief blijven denken en hopen... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:48:
Gister een mailtje verstuurd naar Studentmobiel. Dit was hun antwoord:

Beste ....,

Maandag verwachten wij wederom een grote levering Desires binnen te
krijgen. U heeft het toestel dan uiterlijk woensdag in huis.

Met vriendelijke groet,

Bestelling was op 12 april, de status is nog steeds contract ontvangen.
Ik heb precies hetzelfde, ook op maandag besteld. Als we hem woensdag echt hebben zou ik nog blij zijn na dat 16 mei verhaal. Ik vraag me echt af waarom een contract goedkeuren zo lang duurt en of het aan VF of Studentmobiel ligt. Heeft iemand daar een idee van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
coob schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:18:
Krijg ik net deze mail van GSMwijzer. 8)7

Uw orderstatus is gewijzigd naar Nummerbehoud in behandeling.

Uw aanvraag is geaccepteerd door Vodafone en op dit moment in behandeling voor nummerbehoud.
Dit betekent dat Vodafone een verzoek doet bij uw huidige provider om het nummer over te nemen. Zodra wij bericht van uw oude provider ontvangen dat de aanvraag is goedgekeurd zullen wij uw order uitleveren. Deze aanvraag kan 5-10 werkdagen in beslag nemen.

Eerst mailen ze me dat de aanvraag pas ergens volgende week gedaan wordt.
En een paar uurtjes later een mail dat ze de aanvraag geaccepteerd is door VF.

beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:49:
Orderstatus via GSMeasy.nl staat nog steeds op "Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken". De afgesproken afleverdatum van maandag 19 april gaan ze denk ik dus niet meer halen, tenzij TF/VF de nummerportering opeens goedkeurt, op miraculeuze wijze GSMeasy toch nog voorraad heeft, en de hele handel nog binnen een paar uur richting koerier gaat. ;w

Had het al niet verwacht, maar ik zal eens heel positief blijven denken en hopen... O-)
Nou ik ben ook net gebeld door GSMEasy om voor de voorkeursleveringsdatum. Eerstvolgende mogelijkheid was vrijdag 23 april. Óf ze krijgen de Desire niet eerder binnen als uiterlijk donderdag óf de planning zit al voor de week vol :P.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpySeiko
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-03 23:40
Yellowneck schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:36:
[...]

Nou ik ben ook net gebeld door GSMEasy om voor de voorkeursleveringsdatum. Eerstvolgende mogelijkheid was vrijdag 23 april. Óf ze krijgen de Desire niet eerder binnen als uiterlijk donderdag óf de planning zit al voor de week vol :P.
Ik zou 'm ook vrijdag 23 april moeten binnen krijgen .. hopelijk hebben ze tot dan genoeg voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Eerst hoor ik dat ik in de loop van volgende week mijn Desire krijg en nu krijg ik opeens een mail van gsmwijzer.nl
Beste Men van Leur,

Nogmaals bedankt voor uw bestelling bij GSMWijzer.nl. Helaas hebben wij
uw HTC Desire nog niet op kunnen sturen. We hebben een levering van dit toestel gehad, maar dit waren er helaas niet voldoende om alle uitstaande orders te kunnen verwerken.

Wij verwachten eind volgende week een nieuwe levering van de HTC Desire
te ontvangen.

Onze excuses voor de vertraging,

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GSMwijzer.nl
Toch maar even wachten tot volgende week, ik denk wel dat ik hem dinsdag/woensdag krijg maar anders maar de week erop. Ik kan er toch niks verder aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 29-09 11:52
Dit is toch ook het abonnemententopic? Ik zie zo weinig aanbiedingen langskomen :)

Heeft iemand nog betere aanbiedingen gevonden dan de 'standaard' T-Mobile 1 jarige relax 25? Het gaat me niet zozeer om het aantal belminuten/internet/sms, ik héb een mooi abonnement dat nog (te) lang duurt, ik zou simpelweg ook het toestel los kunnen kopen, maar waarom dan niet 12*25e beltegoed erbij 'krijgen'.. Kortom, iemand nog bétere aanbiedingen dan een totaalprijs van €449.30 icm T-Mobile Relax 25 1 jaar?

[ Voor 4% gewijzigd door DRvDijk op 16-04-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
woensdag gebeld met Hi om op te zeggen, toch over laten halen. gelijk verlengd met een Desire. Krijg net een smsje van hi. toestel wordt vanaf morgen door tnt aangeboden.

eerst zien dan geloven natuurlijk, maar zou wel flex zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-10 21:48

Flappiewappie

Hier nog meer

Vodafone winkels hebben ze op voorraad.

Vodafone Enschede had er iig nog voldoende zeiden ze.

Belsmsweb 150 2j eerste 6 maanden 50% korting. Ik was wel een high klant.

inet staat die op belsmsweb 200 gratis, toch leuke aanbieding!

Hier staat wat

Pagina: 1 ... 40 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.