Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-09 18:02
@ Matt_E
Nee ben geen grootverbruiker, wel al héél lang klant.
Ik heb nog meegemaakt dat Telfort overging in O2 en weer terug naar Telfort.
Maar er was nooit een partij die me beter kon bieden, dus vandaar.

@ Marco
Heb je dan wel eerst ingelogd om je aanbieding bij verlenging te bekijken???
"gewoon" online op de site van telfort moest ik ook bijbetalen, maar eenmaal ingelogd... 0,- euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-01-2022
Phusebox schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:12:
Aargh wtf, wordt mijn nummerbehoud afgewezen, waar slaat dit nu weer op? Wat een ellende tegenwoordig zeg om gewoon een *peeping* gsm abonnement af te sluiten.
dat kan een hoop oorzaken hebben, kun je ff bij je provider navragen.... bv als je te vroeg nummerbehoud aanvraagt of als het huidige contract op een andere naam staat oid.. ook als er nog facturen openstaan kunnen ze het nummerbehoud afwijzen.. gewoon ff je provider bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:23
OrangePower schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:41:
[...]

dat kan een hoop oorzaken hebben, kun je ff bij je provider navragen.... bv als je te vroeg nummerbehoud aanvraagt of als het huidige contract op een andere naam staat oid.. ook als er nog facturen openstaan kunnen ze het nummerbehoud afwijzen.. gewoon ff je provider bellen
Tja ik heb inmiddels gebeld; foutje bedankt. Ze hadden vergeten dat mijn einddatum nog 2 maanden naar voren moest. Nu kan ik dus wel opnieuw een aanvraag indienen en is de kans dat de Desire op voorraad is nog kleiner.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
BAMMER schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:28:
@ Matt_E
@ Marco
Heb je dan wel eerst ingelogd om je aanbieding bij verlenging te bekijken???
"gewoon" online op de site van telfort moest ik ook bijbetalen, maar eenmaal ingelogd... 0,- euro
Ja, zelfs gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
Phusebox schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:43:
[...]

Tja ik heb inmiddels gebeld; foutje bedankt. Ze hadden vergeten dat mijn einddatum nog 2 maanden naar voren moest. Nu kan ik dus wel opnieuw een aanvraag indienen en is de kans dat de Desire op voorraad is nog kleiner.
dikke faal zeg! weet niet waar je hem hebt besteld maar je kunt ze het verhaal uitleggen en vriendelijk verzoeken of je je voorkeurspositie van je oude order weer terug kunt krijgen.... althans bij mij lukte dit verhaal wel toen ik mijn n900 had besteld bij belcompany en mijn nrbehoud werd afgewezen omdat ik hem op privenaam had aangevraagd terwijl mijn contract bij tmobile op mijn bedrijf stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
OrangePower schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:46:
[...]

dikke faal zeg! weet niet waar je hem hebt besteld maar je kunt ze het verhaal uitleggen en vriendelijk verzoeken of je je voorkeurspositie van je oude order weer terug kunt krijgen.... althans bij mij lukte dit verhaal wel toen ik mijn n900 had besteld bij belcompany en mijn nrbehoud werd afgewezen omdat ik hem op privenaam had aangevraagd terwijl mijn contract bij tmobile op mijn bedrijf stond.
Nja voorkeurspositie doen ze niet aan; ze kijken pas als je nummerbehoud is goedgekeurd of er nog een op voorraad is. Maar goed daar gaat nu dus weer x tijd overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-07 11:30

sfm

Vraag me af of er als je rechtstreeks bij Vodafone besteld nu wel of geen 16 gb kaartje meegeleverd zal worden :?

[ Voor 90% gewijzigd door sfm op 28-04-2010 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-10 08:32

DonMetal

Doet Iets Met Media

DonMetal schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:15:
[...]

Ik word vandaag gebeld met een status update als het goed is, dus ik hoop dan meer nieuws te hebben.
Ben net gebeld dat Vodafone mn aanvraag verwerkt heeft en dat ik mn toestel kan ophalen, WIN! :)

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 00:08
Wie heeft bij gsmwijzer hem besteld en al ontvangen? Was jullie ook al opgevallen dat de prijzen per maand 4 euro goedkoper zijn geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:25
IntoDevel schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:33:
Ik heb van de week de Desire bij online Vodafone besteld en vroeg me nu eigenlijk pas af of er een simlock op zit. Iemand ervaring?
Geen simlock of andere fratsen van Vodafone op de telefoon, unbranded dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-10 22:39
@negaiido

Dat is de nieuwe actie. Eerste 12 maanden 50% korting nu. Ik krijg de autohouder plus lader kado van ze omdat nummerbehoud al in gang is gezet.

[ Voor 4% gewijzigd door coob op 27-04-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DonMetal schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 15:45:
[...]

Ben net gebeld dat Vodafone mn aanvraag verwerkt heeft en dat ik mn toestel kan ophalen, WIN! :)
En het gaat om een bruine Desire bij belcompany, via de webshop besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Ik heb mijn mobiel een weekje :( best rot dat ik nu 4 euro per maand meer moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:27
dat bedenk je je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Hoe bedoel je? Het was al te laat hoor om enige actie te ondernemen. Nja terugbrengen maar dat kost ook geld. Het was me gewoon opgevallen, ook al vorige week maar ik liet het gewoon naast me liggen en ging bezig met andere dingen. Nu dat ik mijn contract erbij gehaald heb viel het wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:42

sphere

Debian abuser

Als het je nou volgende week weer opvalt, zou ik eens naar de dokter gaan :')

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prein2
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:34

prein2

Monument verduurzamen is leuk

is er nog een webwinkel waar de desire wel op voorraad is? als ik het zo lees hier is alles overal uitverkocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therealdude
  • Laatst online: 20-09-2024
In eerste instantie had ik nog de hoop dat alles goed zou komen, maar ook bij mij is het geduld opgeraakt. Ik heb begin april bij studentmobiel besteld, en heb na alle reacties hier op het forum (en mails van studentmobiel) vanochtend maar eens besloten te bellen. Ze meldde nu tot het half mei gaat worden voordat ze de telefoon naar mij konden uitleveren!

Dit is wat te lang naar mijn idee. Zeker rekening houdend met het feit dat toen ik hem bestelde de Desire nog op hun website stond als zijnde op voorraad. Die 3 tot 5 werkdagen wordt dan inmiddels een maand. Belachelijk.

Ik heb de order geannuleerd, nu maar hopen dat ze met het retourneren van het geld wel op tijd zijn...

De telefoon heb ik trouwens inmiddels, vanmiddag lag hij gewoon bij ons in de BCC, typisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Datum: Status:
27-04-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
13-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
13-04-2010 Voorraad controle
13-04-2010 Bestelling geplaatst

yay.. ben nog niet gebeld vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
prein2 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 16:39:
is er nog een webwinkel waar de desire wel op voorraad is? als ik het zo lees hier is alles overal uitverkocht..
Bij Chear.nl zijn ze gewoon op voorraad (als je een los toestel wilt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-10 08:32

DonMetal

Doet Iets Met Media

Phusebox schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 16:02:
[...]

En het gaat om een bruine Desire bij belcompany, via de webshop besteld?
Nee, zilver in de winkel :)

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk, net gebeld door cargo office(GSM Easy).. afspraak voor donderdag gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-06 12:20
Binnetie schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 15:54:
[...]

Geen simlock of andere fratsen van Vodafone op de telefoon, unbranded dus.
Ah das mooi! Dankjewel voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Uw bestelling
Controleer hieronder uw bestelling. Mocht er iets niet in orde zijn, neem dan aub contact met ons op door op deze mail te reageren.

1 x Vodafone Bel+SMS+Web 200 (17,25.-) (nieuw)
€ 0,00
1 x HTC Desire (Blackbrown)
€ 0,00
1 x Nintendo Wii Black Motionpack
€ 0,00
Verzendkosten
€ 0,00

Totaal incl. BTW
€ 0,00

jeuhj!! zal nog wel een tijdje duren voordat ik 'm echt heb maar maakt toch niet uit, ga toch eerst nog op vakantie en abonnement gaat pas over 4 maanden in^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-10 15:42

Decennia

VECTORHEAD

Ik heb een Vodafone abo, maar daar krijg je dubbele SMSjes toch ? Of meot i kdaarvoor nog smsen ofso ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Decennia schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 18:24:
Ik heb een Vodafone abo, maar daar krijg je dubbele SMSjes toch ? Of meot i kdaarvoor nog smsen ofso ?
Vergeet niet na ontvangst van uw simkaart de gratis dubbel SMS optie te activeren! Stuur een sms naar 1200 met de tekst 'dubbel SMS AAN'.
Volgens mij kan je het ook via My Vodafone regelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Binnetie op 27-04-2010 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Woei, vodafone abo afgesloten :) hij moet het toestel uit een ander filiaal halen, hij hoopt zaterdag / volgende week dinsdag het binnen te hebben. kon ook het showmodel meekrijgen, maar mwah, toch niet zown goed gevoel bij als echt 'gloednieuw'. heb de bruine gekozen, silver ben ik een beetje beu.

niet onaardig die actie met de desire:

geen kosten voor toestel
eerste 12 maanden 50% korting op abbo

maar eens kijken naar een screenprotector oid, of mooi hoesje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Screenprotector is volgens mij niet nodig want het is glas.
En ik vraag me af of het scherm niet minder gevoelig wordt met een screenprotector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
ok als ik t goed begrijp levert GSMeasy nu dus inderdaad zowel nieuwe als oudere orders uit?!..

want ik overweeg nu ook een htc desire + vodafone 200 + wii voor mn vriendin aan te schaffen.. en zou echt niet weten waar ik nou moet zijn voor voorraad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipme
  • Laatst online: 12-09 23:49
Ik ben vandaag eindelijk ook gebeld door GSMeasy.nl voor een aflever afspraak!

27-04-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
27-04-2010 1 keer gebeld, geen contact met klant
13-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
12-04-2010 Voorraad controle
12-04-2010 Bestelling geplaatst

Wij komen uw pakket afleveren op 04-05-10 tussen en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
zipme schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:40:
Ik ben vandaag eindelijk ook gebeld voor een aflever afspraak!

12-04-2010 Voorraad controle
12-04-2010 Bestelling geplaatst

Wij komen uw pakket afleveren op 04-05-10 tussen en
Waar heb je hem besteld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
27-04-2010 Voorraad controle
27-04-2010 Bestelling geplaatst
Wij komen uw pakket afleveren op 10-05-10

binnen 3 uur na de bestelling gebeld en afspraak gemaakt. Leverdatum is pas zo laat omdat ik vanaf komende maandag t/m vrijdag weg ben. dan 4 dagen thuis ben en dan weer 5 dagen weg ga^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

:F

Lees het stukje wat je gequoted hebt :P

@ hieronder, hahaha ... ik zie het inderdaad. Zipme heeft z'n post ff snel aangepast :P

[ Voor 17% gewijzigd door Yellowneck op 27-04-2010 20:51 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
Yellowneck schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:45:
[...]

:F

Lees het stukje wat je gequoted hebt :P
Lol, zoals je kunt lezen in mijn quote stond er toen nog geen 'Gsmeasy' in jouw post! stiekemerd! :9
maar toch bedankt ;)

[ Voor 3% gewijzigd door OrangePower op 27-04-2010 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
  • Laatst online: 18-12-2022
Nou nog een keertje vragen voor de zekerheid:
Vodafone site geeft aan: Extern geheugen 16GB
Medewerker(s) geven ook aan dat er gewoon een 16GB kaartje wordt meegeleverd, of ja de een zegt dat het waar is, en de ander zegt dat er nog geen klachten over zijn binnengekomen, dus dat het wel zal zijn.

Iemand die dus kan bevestigen dat Vodafone ZELF een 16GB kaartje mee levert?
Dus niet iemand die een desire icm een vodafone abbo via studentmobiel/gsmeasy/gsmweb/gsmplaza/of welke andere site dan ook heeft besteld. Maar direct van de vodafone site of telefonisch via vodafone?

Ik krijg heb donderdag binnen (volgens een medewerker van vodafone that is). Maar heb nog geen ordernummer oid ontvangen.. Maar het lijkt mij wel te kloppen, aangezien een mede-tweaker zei dat vodafone vandaag een nieuwe lading binnenkreeg. Wat zou betekenen morgen op de post, donderdag in huis.

[ Voor 22% gewijzigd door Nicozo op 27-04-2010 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipme
Toen stond het er nog niet bij , maar in dit forum heeft alleen Gsmeasy.nl deze tabel layout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
zipme schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:51:
[...]

Toen stond het er nog niet bij , maar in dit forum heeft alleen Gsmeasy.nl deze tabel layout :)
hmm ja dat was me idd nog niet opgevallen. ik heb hem iig net ook besteld en ben benieuwd. zal hem deze week wel niet meer ontvangen vermoed ik, koninginnedag en nummerbehoud, maar hopelijk bellen ze me iig wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

jin schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 18:54:
[...]

Bestelmaar heeft bij mij aangepast. 1e 12 maanden ook 14,75 :)
Zonder er iets voor te hoeven doen...
Oke .

Woensdag 21 april om 17:55 aangevraagd (vodafone verlenging)
Donderdag 22 april om 13.:29 Koerier belt "wanneer brengen" : afspraak dinsdag 27 april tussen 16:15 - 20;30
Vrijdag 23 april, 2 emails van vodafone dat abonnement aangepast
Vrijdag 23 april bevestiging dat koerier 27 april komt
Dinsdag 27 april 16:10 Koerier belt, "ben er met 10min"
Dinsdag 27 april 16:30 koerier met pakje,

Al met al ben ik heel blij met deze snelle dienstverlening van Bestelmaar.nl !!!!

Toestel nu aan lading, ik ga over na de andere topics!!

Gr.
Jin.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nicozo schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:49:
Nou nog een keertje vragen voor de zekerheid:
Vodafone site geeft aan: Extern geheugen 16GB
Medewerker(s) geven ook aan dat er gewoon een 16GB kaartje wordt meegeleverd, of ja de een zegt dat het waar is, en de ander zegt dat er nog geen klachten over zijn binnengekomen, dus dat het wel zal zijn.

Iemand die dus kan bevestigen dat Vodafone ZELF een 16GB kaartje mee levert?
Dus niet iemand die een desire icm een vodafone abbo via studentmobiel/gsmeasy/gsmweb/gsmplaza/of welke andere site dan ook heeft besteld. Maar direct van de vodafone site of telefonisch via vodafone?

Ik krijg heb donderdag binnen (volgens een medewerker van vodafone that is). Maar heb nog geen ordernummer oid ontvangen.. Maar het lijkt mij wel te kloppen, aangezien een mede-tweaker zei dat vodafone vandaag een nieuwe lading binnenkreeg. Wat zou betekenen morgen op de post, donderdag in huis.
Hey Nico,

Ik heb met een dame van de winback afdeling van VF de afspraak gemaakt dat er een 16GB kaart bij wordt geleverd. Heb de telefoon nog niet ontvangen en het zal wellicht ivm voorraad problemen tot 10 mei duren. Mocht hij erbij zitten dan laat ik het weten!

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
via gsmeasy is 4gb (toch?) heb ook iid bij vodafone gevraagd en de verkoper zei ook 16gb maar zal dan inderdaad wel alleen zijn als je online besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipme
OrangePower schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:54:
[...]

hmm ja dat was me idd nog niet opgevallen. ik heb hem iig net ook besteld en ben benieuwd. zal hem deze week wel niet meer ontvangen vermoed ik, koninginnedag en nummerbehoud, maar hopelijk bellen ze me iig wel
Nummerbehoud kost zoiezo 1 week na het telefoongesprek... dus als je morgen gebeld wordt zal het volgende week donderdag worden want 5 mei zal er wellicht niets afgeleverd worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipme
ik weet niet of er standaard 16 of 4 gb bij geleverd word... ik weet dat het wel een optie was bij gsmeasy maar had ik toen nog niet gezien.. en wil nu niet meer moeilijk doen... ik heb 16gb microsd besteld in taiwan voor 13 euro incl verzendkosten.. voor die 13 euro ga ik geen ruzie maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
zipme schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 21:07:
[...]
Nummerbehoud kost zoiezo 1 week na het telefoongesprek... dus als je morgen gebeld wordt zal het volgende week donderdag worden want 5 mei zal er wellicht niets afgeleverd worden..
ben al gebeld zelfs.. 6 mei, je hebt goed gegokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
coob schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:20:
Screenprotector is volgens mij niet nodig want het is glas.
En ik vraag me af of het scherm niet minder gevoelig wordt met een screenprotector?
als jij wilt krijg je er echt wel krasjes in hoor, ben er liever wat zuiniger op deze keer.
en wie weet, als het scherm echt slechter word, tsja, dan is de keuze snel gemaakt. maar voor een tientje wil ik het gokje wel wagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Nog niemand wat gehoord van de BC actie neem ik aan? (bruine desire). Anders had ik dat hier vast wel gelezen. Ik ging er eigelijk vanuit dat ze vandaag of gister bij BC binnen kwamen, en dat we morgen of overmorgen gebeld worden. Dan ma/di het toestel thuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
koekoek2003nl schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 21:52:
Nog niemand wat gehoord van de BC actie neem ik aan? (bruine desire). Anders had ik dat hier vast wel gelezen. Ik ging er eigelijk vanuit dat ze vandaag of gister bij BC binnen kwamen, en dat we morgen of overmorgen gebeld worden. Dan ma/di het toestel thuis?
Nee zoals vorige week al meerdere mensen hier gepost hebben (of ik in ieder geval) komen de toestellen pas week 18 binnen bij BC. Dat is volgende week dus. Met een beetje geluk hebben wij ze dan eind volgende week in huis, en anders begin week 19.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
  • Laatst online: 30-09 18:02
Dat is balen voor je, en ik ben toch echt niet zo'n "over mijn bundel beller"
Dus zal het er bij Telfort aan liggen dat je al een eeerg lange klant moet zijn dus om zo'n deal te krijgen!

Ben wel beetje sip dat ik in een tweede afleverpoging zit.. Weet iemand of je zo'n TNT bezorger een ander afleveradres kan melden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOTiVe
  • Laatst online: 03-10-2024
zipme schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 21:09:
ik weet niet of er standaard 16 of 4 gb bij geleverd word... ik weet dat het wel een optie was bij gsmeasy maar had ik toen nog niet gezien.. en wil nu niet meer moeilijk doen... ik heb 16gb microsd besteld in taiwan voor 13 euro incl verzendkosten.. voor die 13 euro ga ik geen ruzie maken :D
Er heeft enige tijd een optie gestaan (nu niet meer) met GRATIS 4gb geheugen! Dit kon je ook selecteren bij een Vodafone abonnement.. Klikte je op bestellen dan kwam je op de pagina waar je je gegevens kwijt kan en daar werd vermeld dat dit alleen bij KPN/Hi abonnementen gold.. Als je 'm wel gekregen hebt klopt er (weer) iets niet! Volgens de eigen specificaties (gsmeasy dus) zit er geen geheugen in de doos:

Datakabel, Garantiebewijs, Handleiding, Stereo headset, 3,5mm, Lader

Of kan een gsmeasy-besteller bevestigen dat dit zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

mOTiVe schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 23:29:
[...]

Er heeft enige tijd een optie gestaan (nu niet meer) met GRATIS 4gb geheugen! Dit kon je ook selecteren bij een Vodafone abonnement.. Klikte je op bestellen dan kwam je op de pagina waar je je gegevens kwijt kan en daar werd vermeld dat dit alleen bij KPN/Hi abonnementen gold.. Als je 'm wel gekregen hebt klopt er (weer) iets niet! Volgens de eigen specificaties (gsmeasy dus) zit er geen geheugen in de doos:

Datakabel, Garantiebewijs, Handleiding, Stereo headset, 3,5mm, Lader

Of kan een gsmeasy-besteller bevestigen dat dit zo is?
heb hem volgende week in huis. Naar mijn weten zit bij elke desire stanaard 4gig mee geleverd, aangezien hier al enkele software proggies op staan en ook de manual

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Klopt ze zitten standaard al meegeleverd en al IN de telefoon geplaatst. Hierop staat HTC sync. Ik zocht eerst in de doos of er een los geheugenkaartje bij zat, maar toen kwam ik tot de ontdekking dat deze al in de telefoon geplaatst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

zipme schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 21:09:
Via ebay? url?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik weet 99,8% zeker dat hij een imitatie kaartje gaat krijgen waarvan:

1) de volledig beloofde capaciteit niet benut kan worden (omdat het dus geen 16gb is)
2) de snelheid zeker geen class6 zal zijn, misschien net class 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackeagle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-04 23:07
Gisteren avond de mijne besteld via gsmeasy
Staat nu in bestelling, hopelijk komt ie snel.

Gelukkig las ik nog net even dit forum en zag ik de aanbieding van gsmeasy met de WII. :) :)

Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
Bij Hi is niet alles goed gegaan, voor mijn bestelling (mijn voordeel)!
Ik heb vorige week mijn Desire binnen gekregen, gister heb ik een tweede (!) gekregen.

Zie ook mijn topic hierrrr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld met Hi en ze bieden me de desire aan voor €129 met een Hi 25 + Eindeloos online. Het gaat hier over 1 jaar. De eerste 6 mnd 24,95 en de tweede 6 maanden 32,40. Vanmiddag even kijken wat ze in de winkel kunnen en anders bestel ik hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er overigens meer problemen met goedkeuring van nummerbehoud door VF, mijn aanvraag is zaterdag gedaan, nog niks van gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipme
Phusebox schreef op woensdag 28 april 2010 @ 08:51:
[...]

Ik weet 99,8% zeker dat hij een imitatie kaartje gaat krijgen waarvan:

1) de volledig beloofde capaciteit niet benut kan worden (omdat het dus geen 16gb is)
2) de snelheid zeker geen class6 zal zijn, misschien net class 2
Het is inderdaad via ebay.com
over de Capaciteit is echt een indianen verhaal, ik heb zoiezo een verzekering via credit card en paypal als iets niet geleverd word zoals bedoeld word geld direct geblocked. Ik heb wekelijks bestellingen uit dit soort landen en nooit problemen ermee.. hier in nederland (marktplaats) word je eerder opgelicht..

De snelheid.. deze mening deel ik wel.. maar waar staat dat je een class 6 sd card bij de telefoon krijgt? zelfs de mensen die hem gratis van VF krijgen.. krijgen geen CLASS 6 kaartje.. dus als je echt class 6 wilt moet je daar specifiek naar zoeken,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-07 11:30

sfm

Gisteren gebeld met Vodafone om mijn abbo. op te zeggen, dit omdat ik overal lees dat verlengen niet echt voordelig is ten opzichte van een nieuw abbo. Medewerkster vroeg naar de reden en heb aangegeven dat de korting bij een nieuw abbo. hoger is. Was van plan voor een 2 jarig BSW 150 abbo. te gaan waarbij het toestel momenteel gratis is en er 12 maanden 50% korting is op de abbo. kosten.

Medewerkster van Vodafone heeft vervolgens e.e.a. nagekeken en kan mij de Desire ook bij een verlenging voor 2 jaar met een BSW 150 abbo. aanbieden voor 0 euro. Tevens zou ik bij een verlenging ook gewoon de 12 maanden 50% korting krijgen.

Zou nu dus mijn nummer kunnen behouden en de aansluitkosten verdienen door te verlengen of zie ik ergens iets over het hoofd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
zipme schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:51:
[...]

Het is inderdaad via ebay.com
over de Capaciteit is echt een indianen verhaal, ik heb zoiezo een verzekering via credit card en paypal als iets niet geleverd word zoals bedoeld word geld direct geblocked. Ik heb wekelijks bestellingen uit dit soort landen en nooit problemen ermee.. hier in nederland (marktplaats) word je eerder opgelicht..

De snelheid.. deze mening deel ik wel.. maar waar staat dat je een class 6 sd card bij de telefoon krijgt? zelfs de mensen die hem gratis van VF krijgen.. krijgen geen CLASS 6 kaartje.. dus als je echt class 6 wilt moet je daar specifiek naar zoeken,...
Indianen-schmindianen. Ik heb al tig kaartjes gehad waarbij de beloofde capaciteit niet te halen was, bijvoorbeeld alle data na 50% was corrupt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n Desire met Vodafone B+S+W 200 van Gsmweb is binnen! Afgelopen zondagmiddag (25-04) besteld, maandag contract gekregen en teruggestuurd en dinsdag eind van de dag is ie door Gsmweb verstuurd. Vandaag (woensdag 28-04) is 't pakketje onder rembours binnengekomen. Snelle service dus. Nu nog even dagje werken en er dan vanavond mee spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackeagle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-04 23:07
Blackeagle schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:02:
Gisteren avond de mijne besteld via gsmeasy
Staat nu in bestelling, hopelijk komt ie snel.

Gelukkig las ik nog net even dit forum en zag ik de aanbieding van gsmeasy met de WII. :) :)
Zojuist contact gehad met GSMeasy, 7 mei overdag word de telefoon geleverd :) jippieeee!!!!

Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:15:
Zijn er overigens meer problemen met goedkeuring van nummerbehoud door VF, mijn aanvraag is zaterdag gedaan, nog niks van gehoord...
Nummerbehoud of verlenging van je contract kan bij vodafone via een 3e (GSMeasy, studentmobiel, etc) wel 5 werkdagen duren voordat deze goedgekeurd wordt. Daarna duurde het in mijn geval nog 2 dagen eer dat studentmobiel reageerde van "ey, je abonnement is goedgekeurd (en we hebben je mobiel helaas toch niet op voorraad terwijl we beloofd hebben pas verlenging bij de provider aan te vragen als we je het mobiel meteen kunnen opsturen, grom). Dat ze later met nog een bericht kwamen dat het nog later werd vanwege IJsland, laten we maar even ongenoemd.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2010 12:13 . Reden: woordje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:12:
[...]

Nummerbehoud of verlenging van je contract kan bij vodafone via een 3e (GSMeasy, studentmobiel, etc) wel 5 werkdagen duren voordat deze goedgekeurd wordt. Daarna duurde het in mijn geval nog 2 dagen eer dat studentmobiel reageerde van "ey, je abonnement is goedgekeurd (en we hebben je mobiel helaas toch niet op voorraad terwijl we beloofd hebben pas verlenging bij de provider aan te vragen als we je het mobiel meteen kunnen opsturen, grom). Dat ze later met nog een bericht kwamen dat het nog later werd vanwege IJsland, laten we maar even ongenoemd.
nummerbehoud via het netwerk duurt even lang en een verlenging duurt sowieso geen 5 werkdagen maar 1 dag.. ook via gsmeasy studentmobiel etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prein2
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:34

prein2

Monument verduurzamen is leuk

en nog steeds zie ik hier verhalen dat mensen nu bij gsmeasy bestellen en meteen binnenkrijgen. zelf maar de proef op de som genomen en een 2e bestelling geplaatst. kreeg vrij snel bericht dat ie niet op voorraad was, toen de tweede maar weer geannuleerd.

nooit geweten dat ik zo ongeduldig was!
(gsmeasy, 1jaar vodafone+web350 met nummerbehoud (ben))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OrangePower schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:25:
[...]

nummerbehoud via het netwerk duurt even lang en een verlenging duurt sowieso geen 5 werkdagen maar 1 dag.. ook via gsmeasy studentmobiel etc.
Wellicht duurde het bij jou dan korter, ik zei ook KAN 5 werkdagen duren, niet dat het per definitie zo is... Misschien heb je daar overheen gelezen ;).

Ik raad echt mensen aan niet bij studentmobiel op dit moment te bestellen:
5 april besteld
7 april contract ontvangen
12 april contract verlenging aangevraagd bij provider vodafone
19 april contractverlenging goedgekeurd door vodafone
21 april bericht van studentmobiel dat het mobiel toch niet voorradig is en niet opgestuurd kan worden
23 april bericht van studentmobiel dat het mobiel verwacht wordt op 3/4 mei
28 april bericht van studentmobiel dat het mobiel verwacht wordt op 10 mei

Ik word er inmiddels een beetje moedeloos van. Al had mn abonnement al niet verlengd geweest bij vodafone had ik allang mn order gecancelled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Krijg net mail van gsmwijzer dat ze 10 mei pas weer toestellen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetboink
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:20
coob schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:59:
Zelfde hier..
Geachte Dhr. XXXXXXXX,

Hierbij laten we u weten dat we de onderstaande artikelen uit uw bestelling helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.

Artikel: HTC Desire (verwacht: 10-05-2010)
Abonnement: 24 maanden Vodafone Bel+SMS+Web 150 2 jaar

Wij doen onze uiterste best om de bovenstaande artikelen alsnog zo spoedig mogelijk op het door u opgegeven adres te laten bezorgen.

Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl

http://www.studentmobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag ochtend besteld, nu net een uurtje binnen en hij ligt in de oplader. Niet dat het me echt belangrijk lijkt dat hij ongebruikt drie uur in de oplader zit maar ik heb hier sowieso geen vrij stopcontact en ga eerst eventjes rondlezen waar ik allemaal mee ga beginnen.

Zoals ik nu lees is de vooraad van GSMeasy ondertussen weer op? Dan vind ik het wel een beetje vreemd dat ze ondertussen wel weer hun website geupdate hebben en de Desire weer op de front page te plaatsen. Deze was een week lang ofzo verwijderd, lijkt me vreemd dat ze deze zodra hun vooraad weer op is teruggeplaatst wordt (tenzij miscommunicatie tussen afdelingen).

Hoop jullie allemaal ook snel in het andere topic te zien, al zal ik hier nog wel af en toe rondkijken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2010 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wat een ellende en gezeik zeg. Een gsm bestellen kost je meer tijd dan wat anders. Eerst moet ik er zelf achteraan omdat mijn nummerbehoud niet goed was gegaan. Heb ik dat geregeld, kan ik er nu vervolgens achteraan om te regelen dat mijn bestelling ook daadwerkelijk verstuurd gaat worden eens eindelijk.

Zucht... waarom doen al die bedrijven zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Laatst online: 08-10 20:12
Hmm, ik twijfel of ik hem bij Studentmobiel dan moet bestellen. Ik heb ze maar even gemaild voor de levertijden.
Het wordt zeker VF! Ik heb 3x met Hi klantenservice gebeld... 1e verkoopster. Hi 20 2 jaar student: gratis. 2e verkoopster: Hi 25 student 2 jaar : 240 bijbetalen, maar ze kon het wel voor 100 doen want ik had zo'n goede klantkorting <_<. 3e verkoopster: Hi 25 student 2 jaar: 170 bijbetalen en ze wist absoluut niet waarom ik als bestaande klant meer moest betalen... <_<

VF 150 it is! Nu nog GSMeasy of Studentmobiel, scheelt toch weer 73 euro.. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joris1989 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:42:
Hmm, ik twijfel of ik hem bij Studentmobiel dan moet bestellen. Ik heb ze maar even gemaild voor de levertijden.
Het wordt zeker VF! Ik heb 3x met Hi klantenservice gebeld... 1e verkoopster. Hi 20 2 jaar student: gratis. 2e verkoopster: Hi 25 student 2 jaar : 240 bijbetalen, maar ze kon het wel voor 100 doen want ik had zo'n goede klantkorting <_<. 3e verkoopster: Hi 25 student 2 jaar: 170 bijbetalen en ze wist absoluut niet waarom ik als bestaande klant meer moest betalen... <_<

VF 150 it is! Nu nog GSMeasy of Studentmobiel, scheelt toch weer 73 euro.. .
En een Wii, laat je die in de doos dan verkoop je hem voor 150 euro+ op marktplaats. Anders kan je ook even de belcompany proberen, ik geloof dat sommige mensen hem daar ook gratis + 2 jaar VF 150 hebben en eerste jaar 50% korting. Hetzelfde dus als bij studentmobiel, behalve dat je hem met een beetje geluk meteen kan meenemen en met problemen ook naar de winkel kan gaan. Voor dezelfde prijzen, kies dan een winkel imho, alleen normaal gesproken is het vaak zo veel goedkoper op internet...

ps. Al hebben sommige mensen hem dus voor datzelfde abbo als op internet gratis meegekregen, sommige andere mensen meldden ook dat dit voor hun niet zo was dus als je dit probeert succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-yawn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik heb 'm binnen! Afgelopen zaterdag besteld bij GSMEasy en vandaag werd ie bezorgd. Half uurtje eerder was gemeld, maar daar klaag ik niet over. Ik heb 'm op mijn werk laten bezorgen en de bezorger ging er van uit dat de ontvanger bij een bedrijf wel de hele dag aanwezig zou zijn en anders zou hij wel even wachten. Helemaal top dus. Nu lekker spelen. Succes iedereen die nog moet wachten of nog een knoop moet doorhakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:39:
Net gebeld met Hi en ze bieden me de desire aan voor €129 met een Hi 25 + Eindeloos online. Het gaat hier over 1 jaar. De eerste 6 mnd 24,95 en de tweede 6 maanden 32,40. Vanmiddag even kijken wat ze in de winkel kunnen en anders bestel ik hem.
bij mij stond datzelfde aanbod;) denk maar niet dat je in de winkel iets beter kijgt, bij mij was het bijna dubbel zo door (het toestel). Daarom ben ik overgestapt naar vodafone. zeker met de wii actie nu veel voordeliger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-10 20:34
Krijg zojuist mailtje van belcompany dat mijn bestelling weer in behandeling is. Terwijl deze al compleet was bevonden. Wachten nog even af hoop dat ik hem nu binnenkort krijg :)

Bruine desire besteld heb gekozen voor het opsturen van de mobiel

[ Voor 16% gewijzigd door Ninjaman op 28-04-2010 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-10 21:54
Zojuist mail gehad van Belcompany dat mijn bestelling weer "in behandeling" is. Mogelijk hebben ze dus eindelijk de voorraad binnen gekregen of de problemen met de online shop opgelost?

Bruine Desire besteld via de "actie" op de website 2 weken terug. Afhalen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
thys schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:26:
Zojuist mail gehad van Belcompany dat mijn bestelling weer "in behandeling" is. Mogelijk hebben ze dus eindelijk de voorraad binnen gekregen of de problemen met de online shop opgelost?

Bruine Desire besteld via de "actie" op de website 2 weken terug. Afhalen in de winkel.
Woei dat zou goed nieuws zijn. Alleen jammer dat Koninginnedag ertussen zit dus zal na het weekend worden probably.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thys schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:26:

Ik heb het mailtje ook ontvangen. Een 'actie' bruine Desire en thuis afleveren.

Het is in ieder geval een teken van leven, wat ik hoog tijd vind worden. Problemen met het systeem zijn juist een extra reden om te blijven communiceren met je klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Laatst online: 16:25
Ik kreeg deze mail vandaag:
Beste XXXX,

Naar aanleiding van uw email, kunnen wij u meedelen dat wij dit toestel in de eerste week van mei op voorraad krijgen ( volgende week ).
Helaas zijn wij afhankelijk van de leverancier.
Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GSMwijzer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:40:
[...]

Ik heb het mailtje ook ontvangen. Een 'actie' bruine Desire en thuis afleveren.

Het is in ieder geval een teken van leven, wat ik hoog tijd vind worden. Problemen met het systeem zijn juist een extra reden om te blijven communiceren met je klanten.
Helaasch pindakaasch, blijkbaar gewoon een mailtje dat automatisch verstuurd is want ze zeggen nog steeds week 18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-10 21:54
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:40:
[...]
Inderdaad. Meer dan 2 weken geen enkel bericht van ze ontvangen. Hopelijk gaat dat nu sneller :)

Nummerbehoud hebben ze zo te zien nog niet aangevraagd dus het zal nog wel even duren.
Phusebox schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:44:
[...]

Helaasch pindakaasch, blijkbaar gewoon een mailtje dat automatisch verstuurd is want ze zeggen nog steeds week 18.
Jij hebt ze net gebeld?

[ Voor 18% gewijzigd door thys op 28-04-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
thys schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:45:
[...]
[...]

Jij hebt ze net gebeld?
Jep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

(jarig!)
BC 'actie': Hier is het mailtje ook net binnen gekomen, voor mij het teken dat ik hem zeker weten krijg, want buiten de 3 mailtjes de dag na bestelling had ik verder nog helemaal niks gehoord.
Jammer dat we nog zeker een week moeten wachten, maar ach, voor die paar honderd euro zal mij dat een zorg zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
pposthoorn schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:11:
[...]

BC 'actie': Hier is het mailtje ook net binnen gekomen, voor mij het teken dat ik hem zeker weten krijg, want buiten de 3 mailtjes de dag na bestelling had ik verder nog helemaal niks gehoord.
Jammer dat we nog zeker een week moeten wachten, maar ach, voor die paar honderd euro zal mij dat een zorg zijn :P
Ze zijn dus WEL binnen, maar of ze deze week verstuurd worden wisten ze nog niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-10 21:45
10 mei, dat gaat wel lang duren... Waarom zouden hun ze niet kunnen leveren, maar bijv. GSMEasy wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
hostname schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:26:
[...]

10 mei, dat gaat wel lang duren... Waarom zouden hun ze niet kunnen leveren, maar bijv. GSMEasy wel?
omdat zij de toestellen niet op voorraad hebben en GSMeasy wel?! 8)7 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipme
Gisteren nog wel.. ze hebben mij gebeld (ok 2 weken er voor besteld) maar ook mijn collega en die had het gisteravond ingeklopt en werd binnen 1,5 uur later gebeld en krijgt hem dinsdag geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

(jarig!)
BC 'actie' update: Toch maar even gebeld naar BC :P :
Ze hebben vandaag (zoals Phusebox aangaf) een lading binnengekregen. Als je vandaag een mailtje in je postbus hebt dat de order behandeld wordt dan betekend dat dat er voor jou een toestel binnen is zei de mevrouw aan de telefoon (jippie :D ).
Het zijn erg veel orders en ze weten niet of ze ze vandaag allemaal de deur uit kunnen doen, anders wordt het morgen. Ze zouden dan rond het weekend geleverd moeten worden (zaterdag/maandag).

Ik kan niet wachten :D

(Ik heb hem besteld met een nieuw abbo dus geen verlening of overstap ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:55
pposthoorn schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:54:
Ze hebben vandaag (zoals Phusebox aangaf) een lading binnengekregen. Als je vandaag een mailtje in je postbus hebt dat de order behandeld wordt dan betekend dat dat er voor jou een toestel binnen is zei de mevrouw aan de telefoon (jippie :D ).
Het zijn erg veel orders en ze weten niet of ze ze vandaag allemaal de deur uit kunnen doen, anders wordt het morgen. Ze zouden dan rond het weekend geleverd moeten worden (zaterdag/maandag).

Opzich mooi nieuws, maar ik baal wel. Ook een mailtje gehad van BC dat mijn order weer in behandeling is (4e mail, bruine desire), maar ik ga zaterdagochtend vroeg richting Frankrijk voor een week. Dat betekent dus eind komende week pas de desire :(. Naja, ik wacht toch al een paar weken, die week extra kan ook geen kwaad :P.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
ik heb gisteren besteld en werd 1.5 uur later al gebeld. Daarnaast heb ik het idee dat iedereen die bij GSMeasy had besteld ondertussen wel gereageerd heeft dat ook zij ondertussen (soms na lang wachten) gebeld zijn. Of is dat bij jou nog niet het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Ik heb inderdaad een mailtje gekregen dat ze geen voorraad hebben en er op wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adsa
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-10 07:33
Ik heb mijne bij Telfort besteld vorige week donderdag. Nu schijnen ze bestellingen op de 8e dag na de besteldag te verzenden. 8e besteldag valt op de Koninginnedag. Zaterdag verzenden ze niet, dus maandag pas gaat ie richting TNT. Ik krijg hem dinsdag pas als alles goed gaat. Ik baal dat ik zolang moet wachten. Nog 5 man, ik word gek van Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

28-04-2010 Pakket is klaargemaakt
GSMEasy.nl. Als het goed is komt hij morgen aan. Ze sturen me vanavond een e-mail hoe laat ik de koerier kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:22
Phusebox schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:18:
[...]

Ze zijn dus WEL binnen, maar of ze deze week verstuurd worden wisten ze nog niet :S
Goed nieuws dus. Ook ik kreeg de mail vanmiddag, ik dronk er en passant maar een extra Corona op op het terras :P En inderdaad, voor die paar honderd euro wil ik best een weekje langer wachten.

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
pposthoorn schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:54:

Ik heb gekozen voor afhalen in het filiaal, dus ik hoop dat ik hem zaterdag kan afhalen ... fingers crossed. Zou fijn zijn, in het weekend even lekker alles goed uittesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Laatst online: 16:25
Ik denk, ik rijd even naar de BelCompany. Wat denk je? Gewoon op voorraad. Bruin én zilver. Zelfde voorwaarden als op internet. Morgen gelijk order bij GSMwijzer annuleren. Ik neem aan dat als de status op "Contract ontvangen" staat, dat ik kosteloos kan annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matt_E
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-09 11:36
Waus26 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:27:
[...]

Goed nieuws dus. Ook ik kreeg de mail vanmiddag, ik dronk er en passant maar een extra Corona op op het terras :P En inderdaad, voor die paar honderd euro wil ik best een weekje langer wachten.
Ik heb dit forum al die tijd toch best goed in de gaten gehouden, maar dit heb ik even gemist van die 'actie'
Ben nu wel erg benieuwd wat die 'actie' dan is geweest :P. Iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-10 00:05
De actie hield in dat ALLE toestellen gratis waren bij een 1 jarig tmobile relax 15 abonnement, dit terwijl je bij de duurdere abo's wel gewoon flink moest bijbetalen. Leek te mooi om waar te zijn, maar zoals het er nu naar uitziet krijgt iedereen de telefoon gewoon geleverd!

[ Voor 51% gewijzigd door m3power op 28-04-2010 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-10 08:11
Ik heb ook eenzelfde berichtje gekregen van BC. Verder zag ik net al een heel erg vreemd telefoonnummer op mijn telefoon thuis staan. Het zal met niets verbazen als ze getracht hebben contact op te nemen om een leverdatum af te spreken *O* . Jammer dat ik niet thuis was. Naja dan volgende week maar...... ;(. Ben toch evengoed blij dat ik mee gedaan heb met de actie van BC :z

[ Voor 10% gewijzigd door patje01 op 28-04-2010 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Laatst online: 08-10 20:12
Jeuh! Bestelling is geplaatst bij GSMeasy! Het heeft lang geduurd, maar eindelijk besteld! Overigens wist studentmobiel mij te melden dat het idd nog +- weken duurde voordat zij de Desire weer hadden!
Pagina: 1 ... 46 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.