HTC Desire Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste
Acties:
  • 243.941 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-05 18:36

mace

Sapere Aude

Het was ook meer een opmerking tussen neus en lippen door, het viel mij gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-03 09:10
Roodey schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:11:
Paul O Brien (maker van MoDaCo roms) heeft 3 uur geleden zijn Legend en Desire ontvangen en heeft sinds een uur toegang tot de root.

http://twitter.com/PaulOBrien
In ieder geval geen teken van een roze waas @ http://content.modaco.net/dropzone/rootedlegenddesire.jpg ... ;)

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:47
Lees anders de 4 posts boven je eens. Maar goed ik hoop voor iedereen hier, en voor mezelf dat er inderdaad geen sprake is van een roze waas als je de telefoon IRL ziet. Ben ik eindelijk van mijn trage Touch Pro 2 verlost, alhoewel ik het toetsenbord wel ga missen. Helaas is er geen tussenoplossing, behalve de Droid, maar dat is toch niet echt een super toestel.

[ Voor 37% gewijzigd door Phusebox op 01-04-2010 16:53 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176327

Is er al iemand die het toestel in bezit heeft die een zinnige opmerking heeft gemaakt over dat 'roze scherm'?
Want door fototoestel/monitor kan de kleuren dus flink anders zijn dan het in het echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Anoniem: 176327 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:53:
Is er al iemand die het toestel in bezit heeft die een zinnige opmerking heeft gemaakt over dat 'roze scherm'?
Want door fototoestel/monitor kan de kleuren dus flink anders zijn dan het in het echt is.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=654539

[ Voor 74% gewijzigd door Imperium op 01-04-2010 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-05 09:59
Hmmm, als de heren testers/reviewers het toestel in real life zien en overal wordt de Desire zowat unaniem als "supertoestel" en als "Beste (Android) toestel van dit moment bezegeld...

Wie ben ik dan om met mijn ongekalibreerde monitor door snapshotcamera's geproduceerde foto's te beoordelen...

Ik zie in ieders geval geen 1 reviewer het hebben over een roze getint scherm hebben toch...?

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obviously
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 13:12
Orandajin schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:08:
Hmmm, als de heren testers/reviewers het toestel in real life zien en overal wordt de Desire zowat unaniem als "supertoestel" en als "Beste (Android) toestel van dit moment bezegeld...

Wie ben ik dan om met mijn ongekalibreerde monitor door snapshotcamera's geproduceerde foto's te beoordelen...

Ik zie in ieders geval geen 1 reviewer het hebben over een roze getint scherm hebben toch...?
Blijkbaar hebben redelijk wat leden van xda toch wel last van de roze tint, maar die toestellen zijn allemaal locked, ik weet niet of dat dit een verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:27
Of de waas roze is laat ik in het midden omdat kleuren herkennen niet me sterkste kant is (groen/ rood kleurenblind etc) Maar ik vind links er wel beter uitzien dan rechts met die diagonale lijnen bij het keyboard gedeelte.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Kort noob vraagje:

Kantelt het toetsenbord ook mee? Lijkt mij wel handiger met typen --> iets grotere toetsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-05 07:13
goed dat je het zelf al zegt,

maar ja hij kantelt mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61921

Anoniem: 239951 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:54:
Kort noob vraagje:

Kantelt het toetsenbord ook mee? Lijkt mij wel handiger met typen --> iets grotere toetsen..
Kort noob antwoord: :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Orandajin schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:08:

Komt waarschijnlijk omdat het een hele schipping is geweest en reviewtoestellen niet in die lichting zitten.

Ik bestel mijne pas als de tweakers hem hebben. :)

Is toch een serieus probleem dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-05 20:29
Volgens sommigen op XDA lijkt de roze waas dus vooral de kop op te steken wanneer de Brightness zeer laag staan. Dit wordt later ook nog bevestigd door anderen daar.

Hoop dat het daarbij blijft en dat iedereen nu weer rustig kan slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
boratnl schreef op donderdag 01 april 2010 @ 18:36:
Volgens sommigen op XDA lijkt de roze waas dus vooral de kop op te steken wanneer de Brightness zeer laag staan. Dit wordt later ook nog bevestigd door anderen daar.

Mmm, ik wil ook mijn brightness op laag kunnen zetten hoor zonder roze tint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05 05:03
alwaysleft schreef op donderdag 01 april 2010 @ 18:33:
[...]

Komt waarschijnlijk omdat het een hele schipping is geweest en reviewtoestellen niet in die lichting zitten.

Ik bestel mijne pas als de tweakers hem hebben. :)

Is toch een serieus probleem dit.
Ik hoor pas van de problemen nadat ik 'm had besteld al, dus ik hoop maar dat het meevalt. :P Ik zal het wel laten weten :>

Ik ben helemaal geen stagiair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

Tja ik heb de brightness altijd op het laagst staan, wie kan er nu met zo'n superfel scherm lekker werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brightness op m'n foto's (van de HTC Legend) stond op z'n hoogst...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-04 23:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-04 11:44
haha...hebben jullie de OTA update voor de Desire al gezien op de website van HTC...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-05 16:51
lol zij vinden de belkwaliteit van de Desire beter/fijner dan die van de N1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-05 16:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Phusebox schreef op donderdag 01 april 2010 @ 18:56:
[...]

Tja ik heb de brightness altijd op het laagst staan, wie kan er nu met zo'n superfel scherm lekker werken?
En dat zegt iemand die op kleuren geilt? |:(

Ik vraag mij alleen af of ik mijn iRiver Clix ga vervangen met de Desire. iRiver is toch de top der audiospelers...

[ Voor 17% gewijzigd door DNA_Saint op 01-04-2010 20:30 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
JudgeTreve schreef op donderdag 01 april 2010 @ 19:44:
haha...hebben jullie de OTA update voor de Desire al gezien op de website van HTC...?
Waar staat die dan? Url graag ;)

Net mijn Iphone 3GS verkocht nog voor 450 euro :) _/-\o_
Dus HTC Desire, here i come :) :9~

Even doen met een SE K 810 i :/

En even afwachten hoe groot het probleem met de roze waas gaat aflopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-06-2024
JudgeTreve schreef op donderdag 01 april 2010 @ 19:44:
Heb je een bron voor deze info?

GoT F1 PlayStation Racing League Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
GrandPuba schreef op donderdag 01 april 2010 @ 21:22:
[...]

Heb je een bron voor deze info?
Ik heb hem hier gevonden:

http://www.htc.com/europe/support.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:04
Voor de OTA update info: zie hier en hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05 21:39
Iemand ervaring met zo'n case?
http://www.mobilesupplies...le-nexus-one-p-11437.html

Wel lekker goedkoop.

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-06-2024
Das niet verkeerd OTA updates, wist niet dat de desire dit had, er is wel over gesproken verder terug in het topic als ik me niet vergis maar weinig over bekend of het wel zou kunnen.
Prima dus.
Jammer dat er geen changelog is van HTC over wat het exact fixed, wellicht iets met het scherm dan?.

Nu maar hopen dat de Desire snel geleverd wordt hier...

GoT F1 PlayStation Racing League Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realityweb
  • Laatst online: 16-01-2024
Hmm ze zijn wel heel negatief over het scherm in zonlicht. Is dat nou echt zo slecht? Iemand ervaring met de N1/Legend?
En batterylife is ook niet echt goed te noemen.. Hoop er toch iig een hele dag mee te kunnen.
Afgezien van deze toch wel belangrijke punten voor mij, zijn ze voor de rest wel lekker positief :)

[ Voor 18% gewijzigd door Realityweb op 01-04-2010 22:48 ]

isthistheshitorwhat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-05 11:44

duderuud

Sliden is koel

Bij de Nexus One krijg je al een pouch dus deze is overbodig...(al is de originele pouch van stof en die jij postte vannepleer denk ik)

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realityweb
  • Laatst online: 16-01-2024
duderuud schreef op donderdag 01 april 2010 @ 22:45:
[...]

Bij de Nexus One krijg je al een pouch dus deze is overbodig...(al is de originele pouch van stof en die jij postte vannepleer denk ik)
Maar bij de Desire krijg je er geen, hij wil hem voor de Desire gebruiken denk ik. Aangezien ze nagenoeg dezelfde afmetingen hebben..

isthistheshitorwhat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:46
Realityweb schreef op donderdag 01 april 2010 @ 22:45:
[...]

Hmm ze zijn wel heel negatief over het scherm in zonlicht. Is dat nou echt zo slecht? Iemand ervaring met de N1/Legend?
En batterylife is ook niet echt goed te noemen.. Hoop er toch iig een hele dag mee te kunnen.
Afgezien van deze toch wel belangrijke punten voor mij, zijn ze voor de rest wel lekker positief :)
de batterylife baart mij ook zorgen....
Ik hoop echt dat je er wat langer mee kunt doen dan 6-8 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-05 23:59
de batterylife baart mij ook zorgen....
Ik hoop echt dat je er wat langer mee kunt doen dan 6-8 uur.
Valt mij ook erg tegen, voor mij denk ik een reden om toch nog even te wachten met kopen. Batterij van mijn huidige iPhone is na 2 jaar intensief gebruik sterk achteruit gegaan, maar ik kan er nog steeds wel minimaal 10 uur mee doen, na 2 jaar dus. Nieuw makkelijk een hele dag (dubbele).

Edit: nog even precies nagekeken, ik heb hem geen 2 maar 1 1/2 jaar.
Grote voordeel tov de iPhone is natuurlijk dat je de batterij kunt vervangen.

[ Voor 19% gewijzigd door Marbo op 01-04-2010 23:30 . Reden: Geen 2 maar 1 1/2 jaar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 13:41
Marbo schreef op donderdag 01 april 2010 @ 23:14:
[...]

Valt mij ook erg tegen, voor mij denk ik een reden om toch nog even te wachten met kopen. Batterij van mijn huidige iPhone is na 2 jaar intensief gebruik sterk achteruit gegaan, maar ik kan er nog steeds wel minimaal 10 uur mee doen, na 2 jaar dus. Nieuw makkelijk een hele dag.
Tja, dat is nou eenmaal het nadeel van lithium batterijen. Eigenlijk gaan die dingen maar voor normaal gebruik 2 jaar mee. En daarnaa kunnen ze hun functie eigenlijk niet helemaal super meer vervullen (lees: ze zijn zoveel capaciteit verloren dat ze eigenlijk niet meer voldoen aan de gestelde eisen op het apparaat waar ze in zitten).

En dát is precies de reden waarom men redelijk wat kritiek had op het feit dat je die dingen niet 123 kunt vervangen.

Ik weet niet echt de details hoe lang de Desire op een batterij mee gaat. Maar tot nu toe bij andere apparaten is dat steeds beter geworden na verschillende ROM updates.
Gek genoeg lijkt dat proces zich weer bij elke nieuwe telefoon zich opnieuw te herhalen. Dus grote kans dat na 2-3 ROM updates je echt veel betere resultaten kunt verwachten.
M'n Hero gaat in ieder geval nu véél langer mee op een batterij lading dan eerst het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06-2024
Die batterijduur is onzin joh. Bij de LEgend kwam Engadget tot de conclusie dat je hem slechts 6 uur kon gebruiken op 1 lading. Als je daarna de tweakers hier vraagt hoe lang zon legend meegaat, dan hoor ik toch wel erg vaak 1-2 dagen. Blijkbaar heeft engadget dat ding ook echt 6-8 uur lang lopen gebruiken. Vind je het gek dat ie zo snel leeg raakt.

Als ik mijn iphone net zo intensief gebruik gaat hij ook hooguit 8 uurtjes mee. En de mijne is nog geen paar maanden oud.

En als je de conclusie bekijkt van engadget dan reppen ze nergens over de slechte batterijduur. Blijkbaar weten zij zelf dat ze dat ding niet al te lang met rust lieten.

[ Voor 15% gewijzigd door Relief2009 op 01-04-2010 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Zit er op de desire ledjes voor gemiste oproepen en smsjes?

Edit: nu ik de engadget plaatjes zie van de nexus one, valt me eigenlijk op hoe lelijk de standaard android interface is. Ik ben nog steeds van mening dat google zijn ui wat moet moderniseren. Het ziet er af en toe nog steeds te simpel uit.

[ Voor 67% gewijzigd door Relief2009 op 01-04-2010 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Ja, het probleem zit hem echt in de verschillende (data) services etc. Die hele facebook, twitter en andere sociale netwerk meuk wat constant loopt te updaten. Vervolgens wordt het weer ook nog eens regelmatig ge-update. Een constante 3g of 2g verbinding. Gmail die misschien zeer regelmatig e-mails loopt te pushen. En daarnaast ga je ook nog wat zitten internetten op wifi of speel je af en toe een game.
Tja.. ik kan het niet raar vinden dat de 1400mah accu het niet lang vol kan houden... En meestal staat die meuk ook nog standaard aan (want dat bepaald voor een groot deel de extra functionaliteiten van een telefoon).
Desondanks zal het energie verbruik vast wel weer rap afnemen na een rom update, zo gaat het bijna bij elke telefoon.

En... als je zo'n ding nieuw hebt, dan loopt je er (ook onbewust) constant mee te rommelen. En dat bepaald natuurlijk ook voor een zeer groot deel het energie verbruik. Ik kan me er niet druk om maken. Bij bijna elke telefoon zijn de eerste reacties altijd hoe kort het ding op een accu lading mee kan.

edit: Oh ja, er zit aan de voorkant een ledje dat knippert bij gemiste oproepen en berichten etc. Je ziet het vaak wel vrij duidelijk als je een review op youtube kijkt van een Desire. Weet niet of dat die verschillende kleuren heeft. Zou wel handig zijn (groen bij sms, blauw bij mail, rood bij gemiste oproep... om maar iets te blèren :D ).

[ Voor 13% gewijzigd door RaptorRVL op 01-04-2010 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-05 12:42
Was ook wat opzoek geweest naar die dingen. eingelijk voor de iphone dus hoop dat het een beetje past.
maten desire:
Lengte 119mm
Breedte 60mm
Diepte 11mm

The Culchie
Afbeeldingslocatie: http://www.crumpler.nl/files/products/TCC-003/image_small1234960331.jpeg
Inside 6.3 x 11.8 x 0.8 cm
http://www.crumpler.nl/?p...&product_id=TCC-003&size=

The Le Royale for iPhone
Afbeeldingslocatie: http://www.crumpler.nl/files/products/ROYIPH-001/image_small1234976189.jpeg
Internal: 11.5 x 6.1 x 1.2 cm
http://www.crumpler.nl/?p...=details&product_line=809

niet zo goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:05
Hmmm, je mag niet meer omrekenen naar guldens zeggen ze altijd, maar (€ 35) = F 77,- (ouderwetse, degelijke guldens) voor een telefoonhoesje.....

Dat is inderdaad niet zo goedkoop, daar koop je een complete slaapzak voor ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Phusebox schreef op donderdag 01 april 2010 @ 18:56:
[...]

Heb hem altijd op auto staan ( functie van WinMo, zit dat ook in Android?). Brightness past zich automatisch aan aan de hoeveelheid licht om je heen, hoe lichter buiten hoe feller het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Relief2009 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 23:34:
Zit er op de desire ledjes voor gemiste oproepen en smsjes?
Ja, er op sommige foto's zie je bv een groen brandend ledje boven het scherm rechts van het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zo'n batterij voor de Desire zou wel handig zijn, denk ik zo. Zouden ze uitwisselbaar zijn met elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
boratnl schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 00:21:
[...]

Heb hem altijd op auto staan ( functie van WinMo, zit dat ook in Android?). Brightness past zich automatisch aan aan de hoeveelheid licht om je heen, hoe lichter buiten hoe feller het scherm.
Yep, zit er standaard op!

Voor diegene die nog een grappig hoesje zoeken (misschien is deze el-cheapo HongKong neoprene pouch wel wat?):
http://cgi.ebay.nl/OEM-Fl...uches?hash=item255983431f

Niet duur. Is wel voor de Nexus, maar die afmetingen zijn nagenoeg gelijk.
Heb zoiets ook uit HongKong voor m'n Hero, werkt perfect. (heb deze overigens ook al een weekje geleden besteld, hoop dat ie aankomende week toch wel in de brievenbus valt, kan nog wel eens lang duren uit HongKong :D ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-05 20:28
RaptorRVL schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 00:37:
[...]
Voor diegene die nog een grappig hoesje zoeken (misschien is deze el-cheapo HongKong neoprene pouch wel wat?):
Ik heb 'm ook besteld. Ben benieuwd!

Misschien is het trouwens goed als iemand een HTC Desire - accessoire topic maakt. Denk dat dit nog al topicvervuilig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-01-2023

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteAss
RaptorRVL schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 00:37:
Daar kun je je geen bult aan vallen. Heb er ook maar 1 laten komen. Ca. 4 euro incl. verzenden mijn sokken zijn duurder en daar moest in nog voor naar een winkel ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
Die Culchie is wel geinig, € 27,=. Ben alleen bang dat de case net te ruim is, of zullen die paar mm niet echt uitmaken?

Culchie: 6.3 x 11.8 x 0.8 cm
Desire: 6.0 x 11.9 x 11 cm

Ondertussen alvast die uit Hong Kong besteld, want het is inderdaad erg goedkoop. :9

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-05 13:58
CultFreak schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 08:34:
Die Culchie is wel geinig, € 27,=. Ben alleen bang dat de case net te ruim is, of zullen die paar mm niet echt uitmaken?
hier is hij wat goedkoper:

http://www.iphone-cases.n...ie-iphone-case-black.html

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
WhiteAss schreef op donderdag 01 april 2010 @ 23:57:
[...]

Was ook wat opzoek geweest naar die dingen. eingelijk voor de iphone dus hoop dat het een beetje past.
maten desire:
Lengte 119mm
Breedte 60mm
Diepte 11mm

The Culchie
[afbeelding]
Inside 6.3 x 11.8 x 0.8 cm
http://www.crumpler.nl/?p...&product_id=TCC-003&size=

The Le Royale for iPhone
[afbeelding]
Internal: 11.5 x 6.1 x 1.2 cm
http://www.crumpler.nl/?p...=details&product_line=809

niet zo goedkoop.
Ik vind die leroyale wel mooi maar ik vrees dat het niet gaat passen. 11,9 tov 11,5... Ik vrees dat hij er dan bovenaan een paar mm gaat uitsteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Laatst online: 30-12-2023
hou aub op over tasjes en zakjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-05 10:57
tjaeuhm schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 09:25:
Want? Heeft niks met de Desire te maken?

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Laatst online: 06:55
Dit is toch een algemeen desire topic ;) tasjes en spulletjes horen daar zeker ook bij.

Maar zon el-cheapo neopreen tasje voor de n1 is wel handig zou toch zuur zijn als je mooi scherm krast ;(

[ Voor 19% gewijzigd door naaitsab op 02-04-2010 09:33 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
8)7

Ik heb die iphone-cases.nl gemaild wat zij ervan denken of de HTC Desire gaat passen.

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 16:01
Ipv een tasje kun je natuurlijk ook voor een paar $ ergens een screen protector scoren en op je scherm plakken. Op ebay zijn ze ook al voor de desire te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:26
Wat doen jullie met je telefoon dan dat een screenprotector/tasje benodigd is? Bij sleutels in je broekzak stoppen? De gebruikte schermen in de toestellen zijn erg duurzaam (iPhone, Hero en bijvoorbeeld de Legend) en krassen krijg je er haast niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05 18:07
Ik snap de fuzz over screenprotectors en tasjes ook niet. Mijn oude HTC P3300 heb ik altijd in mijn broekzak gedragen zonder screenprotector oid. Nooit krasjes op het scherm kunnen bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ruud schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:06:
Wat doen jullie met je telefoon dan dat een screenprotector/tasje benodigd is? Bij sleutels in je broekzak stoppen? De gebruikte schermen in de toestellen zijn erg duurzaam (iPhone, Hero en bijvoorbeeld de Legend) en krassen krijg je er haast niet op.
Nou ik heb een Touch Pro 2, mét screenprotector gelukkig, want die zit echt vol met diepe krassen en ik ben dus altijd heel zuinig op mijn spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:01

DarkSide

theres no place like ::1

Weet niet zeker of het hier kan (of in het android software topic). Maar wat is een goed programma om OTA je contacten te syncen met Outlook. Ik heb nu een ipod touch en gebruik google calendar sync om mijn agenda OTA te syncen tussen Outlook en Google Calendar. Waar ik dan ook een aanpassing maak (web, ipod of outlook) alles word keurig bijgewerkt. Mijn contacten op mijn ipod en google contacts ook. Maar mijn contacten in Outlook worden niet automatisch geupdate. Ik zoek hiervoor (als het even kan gratis) een programma.
Als dat er is, dan komt de Desire er ook wel. Wil niet steeds met mijn telefoon met een kabel verbinden om mijn contacten te updaten.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:00

Boy

www.byoscoop.nl

hadden jullie de opvolger trouwens gisteren gezien :o

http://www.androidworld.n...android-phone-de-lirpa-i/

(naam omdraaien voor de snuggeren btw.. ;) )

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Ja, ik ben altijd super zuinig op mijn spullen. Dus altijd een screen protector erop en altijd een hoesje eromheen.
Mijn telefoons gaan namelijk nooit de volledige levensduur mee. En worden altijd weer verkocht later. Doorgaans dus zonder enkel krasje of andere beschadigingen. En dat maakt toekomstige 'klanten' blij en levert de telefoon wat meer op. De kosten aan protector en case haal ik er altijd wel uit.
Plus dat ik zelf niet tegen ook maar de kleinste krasjes kan :D

Ik gebruik altijd de screenprotector van brando, en dan die anti glare. Heerlijk voor navigatie in de auto en gewoon echt minder reflectie in het algemeen. Het scherm wordt er wel iets 'korrelig' van. Maar dat heb ik graag over voor minder reflecties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Laatst online: 23:02

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

RaptorRVL schreef op donderdag 01 april 2010 @ 23:54:
Ja, het probleem zit hem echt in de verschillende (data) services etc. Die hele facebook, twitter en andere sociale netwerk meuk wat constant loopt te updaten. Vervolgens wordt het weer ook nog eens regelmatig ge-update. Een constante 3g of 2g verbinding. Gmail die misschien zeer regelmatig e-mails loopt te pushen. En daarnaast ga je ook nog wat zitten internetten op wifi of speel je af en toe een game.
Tja.. ik kan het niet raar vinden dat de 1400mah accu het niet lang vol kan houden... En meestal staat die meuk ook nog standaard aan (want dat bepaald voor een groot deel de extra functionaliteiten van een telefoon).
Desondanks zal het energie verbruik vast wel weer rap afnemen na een rom update, zo gaat het bijna bij elke telefoon.

En... als je zo'n ding nieuw hebt, dan loopt je er (ook onbewust) constant mee te rommelen. En dat bepaald natuurlijk ook voor een zeer groot deel het energie verbruik. Ik kan me er niet druk om maken. Bij bijna elke telefoon zijn de eerste reacties altijd hoe kort het ding op een accu lading mee kan.

edit: Oh ja, er zit aan de voorkant een ledje dat knippert bij gemiste oproepen en berichten etc. Je ziet het vaak wel vrij duidelijk als je een review op youtube kijkt van een Desire. Weet niet of dat die verschillende kleuren heeft. Zou wel handig zijn (groen bij sms, blauw bij mail, rood bij gemiste oproep... om maar iets te blèren :D ).
De batterijduur van de Desire is ongeveer een dag met een animated wallpaper (Earth Live Wallpaper op realtime settings), Exchange synchronisatie op push, eigenlijk alle toeters en bellen behalve GPS aan. GPS vreet echt stroom. Ik luister op een dag gemiddeld een uur muziek over A2DP en aan het eind v/d dag zit 'ie nog rond de 25%.

Het meldingsledje is alleen groen. Multicolour had misschien handiger geweest om te kunnen differentiëren waar de melding voor is, maar ach.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
FooLsKi schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:47:
[...]

De batterijduur van de Desire is ongeveer een dag met een animated wallpaper (Earth Live Wallpaper op realtime settings), Exchange synchronisatie op push, eigenlijk alle toeters en bellen behalve GPS aan. GPS vreet echt stroom. Ik luister op een dag gemiddeld een uur muziek over A2DP en aan het eind v/d dag zit 'ie nog rond de 25%.

Het meldingsledje is alleen groen. Multicolour had misschien handiger geweest om te kunnen differentiëren waar de melding voor is, maar ach.
Dus jij hebt inmiddels een desire? Is het ledje ook groen als je batterij leeg is, of is ie dan oranje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Laatst online: 25-04-2024
Phusebox schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:04:
[...]

Dus jij hebt inmiddels een desire? Is het ledje ook groen als je batterij leeg is, of is ie dan oranje?
In de handleiding staat hierover het volgende.

7 Notification LED
This LED shows a:
  • Solid green light when the phone is connected to the power adapter or a computer and the battery is fully charged.
  • Flashing green light when you have a pending notification.
  • Solid red light when the battery is being charged.
  • Flashing red light when the battery level reaches very low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

De eerste firmware update is er al:
The HTC Desire might have just been released in the UK (and news of it being rooted as well), but that doesn't mean manufacturer HTC cannot roll out the latest Android 2.1 update for it, right? This update will be available Over The Air (OTA), as your HTC Desire (if you own one, that is) will receive a notification of this update - all you need to do is press OK when that happens to accept the update over Wi-Fi or a GPRS/EDGE/3G connection. Once the update is installed, you can always double check by confirming the Software Number as 1.15.405.4 for an HTC phone. We would strongly recommend you to head towards a free Wi-Fi hotspot when this happens if you don't have an unlimited data plan, since the data charges could end up being pretty expensive. Anyone given this update a go yet?
http://viigo.im/2ZCr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Laatst online: 30-12-2023
haha prima dat er over gepraat wordt hoor.. maar ik vind het echt onbelangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bog
  • Laatst online: 30-09-2024

bog

Om weer even terug te komen op de hoesjes:

Ik vind dit eigenlijk wel een mooie, minder dik (in de breedte) dan die neoprene, en goedkoper (want het zijn er 2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Wat is nu een echte goede site om deze telefoon te bestellen? Ik ga voor een hi25 met internet. Als het goed is kan ik met dit abonnement het toestel gratis krijgen. Oja, het moet wel de silver edition zijn. :D

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 02-04-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteAss
@AjnK

Antwoordt op deze vraag kun je waarschijnlijk in dit topic vinden. En anders is dat topic een geschiktere plaats om die vraag te stellen.

HTC Desire levertijden- en abonnemententopic

Als je voor het versturen van je bericht ff eeste de waarschuwing gelezen had had je dit waarschijnlijk ook zelf kunnen bedenken.

[ Voor 31% gewijzigd door WhiteAss op 02-04-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Phusebox schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:19:
[...]

Nou ik heb een Touch Pro 2, mét screenprotector gelukkig, want die zit echt vol met diepe krassen en ik ben dus altijd heel zuinig op mijn spullen.
Ik heb hier een TyTn II met screenprotector en deze gaat ook mee de bouw op etc. En in de protector zit gewoon GEEN krasje. Logo was binnen 3weken er al afgesleten en alleen de D-pad is wat spuitwerk verdwenen maar wederom geen krasjes.

Verder vraag ik me af op een capitatief scherm wel werkt met een protector omdat deze niet op druk reageert maar op de elektrische geleiding van de huid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05 19:50
Phusebox schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:19:
[...]

Dus je neemt aan dat die krassen zonder screenprotector in het display hadden gezeten? Met een capacitief scherm is deze kans nog kleiner, want die glasplaat lijkt me toch wel iets harder dan zo'n plastic screenprotector. Ik durf wel te beweren dat je in sommige gevallen meer krassen ziet met screenprotector dan zonder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 10:45
bog schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:30:

Ik vind dit eigenlijk wel een mooie, minder dik (in de breedte) dan die neoprene, en goedkoper (want het zijn er 2).
Dat is inderdaad een mooi hoesje. Het zijn er zelfs 2! Ben je voor minder als €5 klaar :).

Laat even weten wat je ervan vindt als je ze koopt :)!

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-05 16:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

FooLsKi schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:47:
[...]

uuuh.... jij woont in Engeland?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:54
Screen protectors zijn zoooo nutteloos :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Fasterinside schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:43:
[...]

Dat is inderdaad een mooi hoesje. Het zijn er zelfs 2! Ben je voor minder als €5 klaar :).

Laat even weten wat je ervan vindt als je ze koopt :)!
Ik heb ze net gekocht. Omgerekend kosten ze €4,04. Zodra ik ze binnen heb laat ik wat weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
klaasbram schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:25:
[...]
Verder vraag ik me af op een capitatief scherm wel werkt met een protector omdat deze niet op druk reageert maar op de elektrische geleiding van de huid.
Gebruik ook een screenprotector op mn Hero, maakt echt niks uit. Werkt dus nog prima, ook bij en capacitief scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170122

bog schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:30:

Deze heb ik zojuist ook besteld! Lijkt mij eigenlijk de beste optie, cases en protectors maken hem alleen maar lomper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-05 09:37
We hebben op de redactie de Desire net binnengekregen ter review. Je kan de review dus binnenkort verwachten, als alles goed gaat ergens volgende week, inclusief benchmarks en dergelijke \0/

Vanmiddag komt trouwens eerst de review eraan van die 'andere' Snapdragon-powered Android-smartphone: de Xperia X10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
  • Laatst online: 21-12-2024
arnoudwokke schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 14:11:
We hebben op de redactie de Desire net binnengekregen ter review. Je kan de review dus binnenkort verwachten, als alles goed gaat ergens volgende week, inclusief benchmarks en dergelijke \0/

Vanmiddag komt trouwens eerst de review eraan van die 'andere' Snapdragon-powered Android-smartphone: de Xperia X10 :)
Geweldig nieuws. Ben erg benieuwd.
Is dit het uiteindelijke retail model me de finale firmware?

Het zou leuk zijn moest die review er nog staat voordat ik hem zelf in mijn handen heb. Dat is altijd leuk als je aan het wachten bent.

[ Voor 11% gewijzigd door Dranica op 02-04-2010 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024

Goed nieuws, ben benieuwd naar de review van de Desire. Hopelijk wordt die volgende week geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Dit is bekend van AMOLED schermen: als de brightness wordt aangepast, wijzigt de kleurweergave iets. In hele lage brightness wordt het scherm wat bruinig. Dat is geen bug, maar gewoon een AMOLED-feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
Dranica schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 14:14:
[...]
Is dit het uiteindelijke retail model me de finale firmware?
Het is geen retailmodel, de firmware is wel retail, als ik het wel heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

arnoudwokke schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:47:
[...]

Het is geen retailmodel, de firmware is wel retail, als ik het wel heb :)
Welk firmwarenummer staat er op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
RoD schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:29:
[...]

Welk firmwarenummer staat er op?
1.15.405.4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 15:38

ini

Life is what you make of it

Zou deze ook voor de Desire passsen?
Cradle - Link naar Webshop

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-03 09:10
Volgens mij niet.. de Nexus heeft andere aansluiting aan de onderkant..

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeRtjh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-07-2023
Nee.. De Nexus One heeft een speciale 'cradle-aansluiting'.. Misschien komen er nog docks voor de Desire, let's hope so..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
Even gevraagd of die zou passen:
Gezien de afmetingen van de iPhone (115,5x62,1x12,3 mm) denk ik dat de Desire er in zou moeten passen. De verschillen zijn namelijk erg klein. Een garantie geven dat de Desire goed in de Culchie past kunnen we echter niet.
Past ie niet, dan mag die retour volgens www.iphone-cases.nl.

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Dat is inderdaad de meest recente firmware versie. Deze is sinds gisteren beschikbaar via een OTA update.
“In our commitment to providing you with the best user experience, we are pushing out a new firmware update to your phone. Your phone will receive a notification of this update when it is made available. Simply press OK to accept the update via a data connection such as Wi-Fi or GPRS/3G. After installing the update, you can confirm a successful update by confirming the Software Number (From the Home Screen go to MENU> Settings> About Phone> Software information> Software number). The new software number after the update will be 1.15.405.4 for an HTC phone.

“Note: We recommend using a free Wi-Fi hotspot or an unlimited data plan to apply this update. If not, standard data connection charges may apply. For any questions, please contact us at http://www.htc.com/www/CA_Hotline.aspx

[ Voor 63% gewijzigd door lbuysers op 02-04-2010 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
BeRtjh schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:41:
[...]

Nee.. De Nexus One heeft een speciale 'cradle-aansluiting'.. Misschien komen er nog docks voor de Desire, let's hope so..
Ik denk dat deze dock een (micro) usb aansluiting heeft op de plek waar je je nexus in plaatst. Anders kan je deze wel gebruiken. (even afgezien van het feit dat de onderkant van de desire en de nexus ook wat verschillen in vormgeving).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Fly-guy schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:09:
[...]

Ik denk dat deze dock een (micro) usb aansluiting heeft op de plek waar je je nexus in plaatst. Anders kan je deze wel gebruiken. (even afgezien van het feit dat de onderkant van de desire en de nexus ook wat verschillen in vormgeving).
Dat is een batterydock...... Als je goed kijkt past daar never nooit een telefoon in. Het is de bedoeling dat je je batterij eruithaalt en daarin vastklikt.

Ideaal voor mensen die een extra batterij meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bog
  • Laatst online: 30-09-2024

bog

Fly-guy schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:09:
[...]

Dat is een batterijlader. Niet echt een alternatief voor een cradle lijkt mij. Ik had die overigens ook al gezien, maar er zijn nog geen losse batterijen (of ik kan ze niet vinden) waardoor dit een beetje nutteloos is.

on pouchtopic: ik ga voor deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 22:17
Relief2009 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:33:
[...]

Dat is een batterydock...... Als je goed kijkt past daar never nooit een telefoon in. Het is de bedoeling dat je je batterij eruithaalt en daarin vastklikt.

Ideaal voor mensen die een extra batterij meenemen.
bog schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:37:
[...]

Dat is een batterijlader. Niet echt een alternatief voor een cradle lijkt mij. Ik had die overigens ook al gezien, maar er zijn nog geen losse batterijen (of ik kan ze niet vinden) waardoor dit een beetje nutteloos is.

on pouchtopic: ik ga voor deze
Je kunt de Nexus one er zelf ook in zetten. Het is dus niet alleen voor losse batterijen. Die kun je er als extra'tje ook nog een extra bij laden.

Losse batterijen zijn overigens (o.a.) hier te koop : http://www.expansys.nl/d.aspx?i=195447

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
bog schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:37:
[...]

Et voilà! http://www.htcaccessorystore.com/uk/p_htc_item.aspx?i=195447

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercenaryAtWork
  • Laatst online: 24-04 23:05
Om je nog meer vooruit te helpen is hier de nederlandse link :D

EDIT: Ik wil er ook nog bij vermelden dat je zelfs met overschrijving kan betalen, geen creditcard needed :9~

[ Voor 14% gewijzigd door MercenaryAtWork op 02-04-2010 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Jammer dat die batterijen niet wat meer mAh hebben. Voor de N1 heb je een batterij van 3200mAh. Maar misschien komen die dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb net een review van een Engelse gast op Youtube gezien; en die schrijft dat ie in de eerste 3 dagen van gebruik met een volle lading de 48u makkelijk haalde met normaal gebruik, internet, filmpjes kijken, smsen belle. Als dat zo is vind ik dat meer dan voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantar
  • Laatst online: 21:56

Kewl,

Wat ik me eigelijk ook afvraag, is een AMOLED scherm niet juist zuinig als hij veel zwart moet tonen (aangezien zwart = geen energie)? Ik zou wel het verschil in accuduur eens willen zien tussen het standaard HTC Live Wallpaper en een gewoon pikzwarte achtergrond. Kan mss toch meer dan een uurtje verschil maken, niet?

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Om het geneuzel over wel of geen SD kaart af te ronden. Heb je hier een 8GB microSD-HC voor maar 15euro. Class info staat er niet bij maar voor dat geld zal het niet al te hoog zijn.

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en abonnementen graag hier en niet in dit topic.