Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokum64
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 11:50
Ik ben van plan om bij m'n 42LE8500 een Denon AVR 1611 receiver + blu ray speler te kopen. Ik heb een dergelijke set-up nog nooit gehad en vraag me af hoe je een en ander aan zou moeten sluiten. Is het zo dat je al je randapparatuur aansluit op de receiver (middels HDMI) en er dan slechts één HDMI kabel naar je tv gaat voor zowel het beeld als geluid? Dus bijv. m'n UPC decoder + de blu ray allebei met HDMI op de receiver en de tv is dan alleen verbonden met de receiver en niet met andere apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 22:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Juist

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perre
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-09 22:43
mokum64 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:41:
Ik ben van plan om bij m'n 42LE8500 een Denon AVR 1611 receiver + blu ray speler te kopen. Ik heb een dergelijke set-up nog nooit gehad en vraag me af hoe je een en ander aan zou moeten sluiten. Is het zo dat je al je randapparatuur aansluit op de receiver (middels HDMI) en er dan slechts één HDMI kabel naar je tv gaat voor zowel het beeld als geluid? Dus bijv. m'n UPC decoder + de blu ray allebei met HDMI op de receiver en de tv is dan alleen verbonden met de receiver en niet met andere apparaten.
Ik denk dat het eerder aangewezen is dat je receiver enkel beeld doorstuurt naar de TV. Er hangen normaal gezien immers boxen aan je receiver waar het geluid doorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:38
Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:06:
Gisteren is de € 100,- cashback van LG op mijn rekening bijgeschreven.
Bij mij ook.

LG WIRELESS MEDIA BOX
4780 LZ MOERDIJK
BETALINGSKENM.* 22255827

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TUX2 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 18:12:
Heb alles gecanceld bij Ben van Dijk, en heb de 42" bij MM Zoetermeer gehaald voor 1408,-.
De hb965tz kreeg ik bij MM voor de BCC internet only prijs, dus 529,- :*) (besteld)
De wireless mediabox kost 299,- maar krijg 100% retour via LG. (besteld)
De Samsung C7140A PVR was op voorraad en meegekregen voor de Plasma-discounter prijs, dus 269,-

Gebeld voor 3 maanden gratis Ziggo HD en is direct actief. Super beeld op bijv. Discovery HD showcase

Heb voor nu het beeld met de picture wizard ingesteld. Wat helderder dan de THX setting, waarbij je niks meer kan aanpassen.

Let op, Trumotion staat standaard uit, maar met Judder op 1 is het een wereld van verschil. Super vloeiende bewegingen, ook bijvoorbeeld gebouwen in de achtergrond. Je kan snel switchen en ziet zo het verschil.

Spiegeling is net zo erg als mijn oude CRT, maar daar was ik aan gewend.

De Samsung PVR ging eerst nieuwe software downloaden, daarna alle zenders zoeken en klaar. Het menu is een stuk mooier dan de goedkope niet-HD decoder die ik had. Ook de afstandsbediening vind ik zeer prettig in gebruik en is ook nog best mooi om te zien. Verder nog geen HD functies geprobeerd.

In het geluid is geen bas te bekennen, maar is zeker goed te doen voor normale TV-uitzendingen.
Ik hoop komende week van 5.1 geluid te kunnen genieten.
Hi,

Ik heb precies hetzelfde setje, de 42LE8500 met de hb965tz en de mediabox. Ik krijg het echter niet voor elkaar om het geluid van de tv zenders rechtstreeks over de hb965tz te beluisteren. (een dvd is geen probleem)

Toevallig iemand hier met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TUX2
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-11-2022
Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 22:05:
[...]

Hi,

Ik heb precies hetzelfde setje, de 42LE8500 met de hb965tz en de mediabox. Ik krijg het echter niet voor elkaar om het geluid van de tv zenders rechtstreeks over de hb965tz te beluisteren. (een dvd is geen probleem)

Toevallig iemand hier met hetzelfde probleem?
Ik gebruik een optische kabel van de decoder naar de home cinema. En als ik die op Optical 1 zet, krijg ik het geluid van de tv-kanalen te horen.

Overigens vind ik het geluid van de hb965tz erg tegenvallen. De beschikbare geluidseffecten gebruik ik niet, want die maken het alleen maar erger. De Bypass instelling voor het originele geluid mist naar mijn idee teveel midden en vooral hoge tonen. Ik had verwacht dat er ook een gebruikersinstelling op zou zitten, maar zo te zien zit die er niet op :/

lcd-tv-aanbiedingen.goedbegin.nl , blackberry-aanbiedingen.goedbegin.nl , jeroen.goedbegin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokidoki
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-07 21:15
jokidoki schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:30:
Vorige week ook de LG 42le8500 aangeschaft na landurige zoektocht en reviews lezen. Ook een ziggo pakketje gekocht met CAM en smartcard. Netjes volgens de handleiding, aangemeld bij Ziggo en het werkt (voorburg). Echter het is niet robuust. Af en toe (scheelt per dag) komen er decodering artifacten in beeld en wordt je gedwongen om weer terug te schakelen naar analoog. Het lijkt ook voornamelijk bij ned 1 en ned 2 voor te komen. Iemand enig idee hoe dit te fixen?
Gefixed! Na lang zoeken op diverse exotische fora toch de oplossing gevonden. Er waren meer mensen met dit Ned 1&2 probleem en het bleek bij hun in de kabels te zitten. Bij mij niet, maar wel iets soortgelijks. Er bleek ergens diep down under in de kast nog een oude casema versterker tussen de kabel te zitten. mogelijk dat deze de input van de tuner overstuurde dan wel dat er ergens een te krap filter in zat. Doet het nu prima. Wat een mooi plaatje in HD, zeker de tour!
grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
SalimRMAF schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:20:
[...]

Gebruik dan aub wel haakse connectoren. :X
[afbeelding]

Anders komt er niet zoveel van "Plat tegend e muur". ;)
enkel die ene zijwaartse HDMI poort wordt gebruik. De rest van de bekabeling wordt aan een AC reciever gesloten dus kan ik gebruik maken van elk mogelijk afstand van een muur ttot aan een tv wall mount :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand dit even testen bij de LE8500?

Wat heb ik staan: 47LE8500 met een Ziggo C+module in de tv. Het geluid van de TV is door middel van optische kabel op een Yamaha RX-V465 receiver aangesloten.
Als ik tv kijk en het geluid via de reciever laat gaan, dan valt na kanaalwisseling vaak het geluid na 5 seconden weg. Geluid van tv blijft het wel gewoon doen. Soms helpt het wisselen van kanaal nog, maar als ik digitale radio wil beluisteren, dan gaat het bijna bij elk radiostation mis. Na 5 seconden geen geluid meer.
Bij de meeste kanalen verdwijnt gewoon het geluid.

Ik dacht eerst dat mijn optische uitgang niet goed was of dat het aan mijn receiver ligt.
Maar het is toch anders volgens mij: als ik bij de tv naar de optie "geluid" ga in het menu en ik blader naar geluidsinstellingen en ik druk van normaal naar game-mode, of naar sport dan springt het geluid weer aan en blijft dan vervolgens ook aan. In het geluidsmenu zit ook nog een optie waar je kunt kiezen tussen PCM, Dolby en nog een instelling. Als ik hier ook iets verander, springt het geluid ook weer aan.
Je kunt in het menu verschillende geluidsopties op automatisch zetten. Die staan bij mij ook hierop. Welke andere optie ik ook neem: het probleem blijft zich voordoen, totdat ik ergens aan morrel.

Het lijkt er dus op dat de tv niet goed kan omgaan met een verandering van geluid of decoderen daarvan. Omdat het geluid weer terugkomt met het morrelen in de geluidsopties (zonder iets daadwerkelijk te veranderen) lijkt het me een software-bug.

Heeft iemand een vergelijkbare opstelling waar het ook zo is? Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:20

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

een leverancier bied me 3 jaar garantie/2weken op proef/0 dode pixels garantie aan, voor een meerprijs(hoeveel weet ik nog niet). Is dat nog nodig bij een dergelijke moderne ledtv, bijv pixelgarantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

@^^

Meestal zit er al standaard 2 jaar garantie op, en over de dode pixels; de wete bepaald dat je sowieso na 2 weken kan besluiten om hem terug te brengen; omdat er een dooie pixel op zit, of gewoon omdat het kan.
---------------------

NL PDF van de LX9500

http://www.lg.com/nl/comm...lim-55LX9500-INFINIA.jsp#

:)

[ Voor 39% gewijzigd door SalimRMAF op 05-07-2010 17:29 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

hoe zit het nu met de CI+ module i.c.m. Ziggo?
Gaat dat probleemloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander817 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:48:
Gaat dat probleemloos?
Bij mij werkt het bijna probleemloos.
Bij zappen moet heel af en toe de tv wat langer nadenken voordat het beeld doorkomt.

Alleen toen ik mijn Humax SD-decoder ertussenuit gehaald had, kwamen er minder zenders goed door. De hele riedel van MTV, TMF, Europort bleven gedecodeerd. Toen ik mijn Humax er weer tussenzette (zonder kaart!) kwam alles weer gewoon binnen. Ik snap niet waarom, maar goed. Misschien dat de decoder het signaal wat oppimpt waardoor de tv het makkelijker kan "handelen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

hmm, mijn leverancier raad het af
enig nadeel van deze tv, anders had ik vandaag de 55inch besteld. LG maar eens mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Sta op het punt een LE8500 te kopen maar kan nergens meer mediabox danwel 100 EUR retour informatie vinden, zijn er nog wel acties geldig en zo ja bij welke winkels krijg je deze dan?

Naar LG Nederland bellen lukt niet (er word opgenomen door een antwoordsysteem en vervolgens krijg ik een bezettoon te horen) redcoon nu aan het wachten tot er iemand beschikbaar is, en daarna ook even mycom bellen.. maar misschien dat het jullie al weten hoe en wat in Juli kwa acties.

Internet = buitengesloten in zijn geheel?

[ Voor 63% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 07-07-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 15:15:
Sta op het punt een LE8500 te kopen maar kan nergens meer mediabox danwel 100 EUR retour informatie vinden, zijn er nog wel acties geldig en zo ja bij welke winkels krijg je deze dan?

Naar LG Nederland bellen lukt niet (er word opgenomen door een antwoordsysteem en vervolgens krijg ik een bezettoon te horen) redcoon nu aan het wachten tot er iemand beschikbaar is, en daarna ook even mycom bellen.. maar misschien dat het jullie al weten hoe en wat in Juli kwa acties.

Internet = buitengesloten in zijn geheel?
Ik dacht dat het tot eind juni was....
plasmadiscounter.nl had de flyers liggen, misschien kan je die 's bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Actie is verlengd tot 31 juli:
http://www.lg.com/nl/microsites/thuiskijker/index.jsp

Gewoon goed op de site van LG kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
volgens de flyer is de actie verlengd tot 31 juli en kun je insturen tot 15 augustus

klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokidoki
sander817 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:48:
Gaat dat probleemloos?
Probleemloos, probleemloos, das een groot woord. De module zit erin en hij wordt herkend, alle dtv zender doen het, ook de HD zenders ( na wat pielen met de kabel).

Het enige nadeel is dat als ik de tv inschakel en hij staat niet op 1, de CI het niet doet. Ik moet terug naar 1, tv uit, tv aan en dan is het goed. Als ik hem op 1 zet voordat ik hem uitzet gaat het goed bij inschakerlen, omdat hij dan al op 1 staat. Beetje vreemd, maar het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokidoki
Weet iemand of de le8500 ook werkt met een andere (niet LG) USB wifi dongle?
Of moet je perse de LG wifi kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jokidoki schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:01:
Weet iemand of de le8500 ook werkt met een andere (niet LG) USB wifi dongle?
Of moet je perse de LG wifi kopen?
Nee, je moet de LG-dongle hebben.

Kost rond de 55 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jokidoki schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:57:
[...]

Probleemloos, probleemloos, das een groot woord. De module zit erin en hij wordt herkend, alle dtv zender doen het, ook de HD zenders ( na wat pielen met de kabel).

Het enige nadeel is dat als ik de tv inschakel en hij staat niet op 1, de CI het niet doet. Ik moet terug naar 1, tv uit, tv aan en dan is het goed. Als ik hem op 1 zet voordat ik hem uitzet gaat het goed bij inschakerlen, omdat hij dan al op 1 staat. Beetje vreemd, maar het is niet anders.
Dat heb ik niet. Ik zet mijn tv aan en ik krijg 3 schermen: eerst LG-scherm met tijd.
Daarna 2 schermen dat ie authenticatie zoekt en meteen daarna een scherm dat hij het heeft gevonden.
Hoef verder niks te doen. Werkt altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

maar, wat is het nadeel/probleem dat het niet ziggo gecertifieerd is als het wel goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is geen garantie dat het blijft werken. Ondersteuning is niet gegarandeert, maar Ziggo wil wel proberen te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Wooooow de 55LX9500 is echt supervet! Saturn Tilburg heeft um als een van de weinige winkels in Nederland al hangen!

Prachtige 3D weergave maar ook echt een heerlijke 2D weergave! Strak design, goede functionaliteit.. alleen jammer van de aansluitingen op de rug van de tv!

[ Voor 40% gewijzigd door Schizo007nl op 08-07-2010 20:15 ]

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Schizo007nl schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 20:13:
Wooooow de 55LX9500 is echt supervet! Saturn Tilburg heeft um als een van de weinige winkels in Nederland al hangen!

Prachtige 3D weergave maar ook echt een heerlijke 2D weergave! Strak design, goede functionaliteit.. alleen jammer van de aansluitingen op de rug van de tv!
Wow, ga morgen wss kijken! Over de aansluitingen; LG lijkt niet te willen leren van zijn domme acties. Het enige wat "wij" kunnen doen is 90-graden pluggen kopen. HDMI kabel dus met een hoek van 90 graden. :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokidoki
Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 00:52:
[...]

Dat heb ik niet. Ik zet mijn tv aan en ik krijg 3 schermen: eerst LG-scherm met tijd.
Daarna 2 schermen dat ie authenticatie zoekt en meteen daarna een scherm dat hij het heeft gevonden.
Ja, dat heb ik ook. Echter alsie niet op 1 staat gaat het niet (atlijd) goed, meestal niet.

Als alles werkt en ik kijk dan in de EPG, dan gebeurt het sporadisch datie daarna klaagt over 'geen signal'. Dat moet ik het weer van vooraf opstarten.

Over het algemeen werkt het wel, maar niet altijd even goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokidoki
SalimRMAF schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 20:36:
[...]

Wow, ga morgen wss kijken! Over de aansluitingen; LG lijkt niet te willen leren van zijn domme acties. Het enige wat "wij" kunnen doen is 90-graden pluggen kopen. HDMI kabel dus met een hoek van 90 graden. :)
Of de media box, werkt prima met die draadloze ontvanger, al mn spul kan eraan! en de tv gaat aan de muur met een superdunne beugel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokidoki
Wil iemand mij uitleggen hoe ik die 2 IR verlengkabeltjes moet gebruiken bij de gratis mediabox? De CD met handleiding is stuk en op de LG site kan ik geen handleiding vinden van de mediabox.

Ik zie de aansluitingen op de achterkant van de mediabox, maar wat is het idee? Gebruik je de bestaande IR zender van je apparaat om op de mediabox te richten die het signaal dan via het IR ledje doorgeeft, die je vervolgens voor je aparaat moet plakken (zodat je je apparaat in de kast kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Welke aansluitingen heeft die wireless box die je erbij 'krijgt' nou?

Ene winkel staat HDMI Component VGA EN SCART maar op plaatjes zie ik 2x component en geen scart.

Ik heb minimaal een geel rood wit ingang nodig anders is het voor mij eigenlijk nutteloos (dan moet ik bepaalde apparaten namelijk alsnog direct op de TV aansluiten en dan maakt het niet meer uit of het er nog 2 of 4 zijn)

Werkt dat geel wit rood misschien ook gewoon in die component aansluiting? (denk het niet he?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
nederlandstalig youtube review van LG 55LX9500

YouTube: LG 55LX9500 review door Digital Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 00:18:
Welke aansluitingen heeft die wireless box die je erbij 'krijgt' nou?

Ene winkel staat HDMI Component VGA EN SCART maar op plaatjes zie ik 2x component en geen scart.

Ik heb minimaal een geel rood wit ingang nodig anders is het voor mij eigenlijk nutteloos (dan moet ik bepaalde apparaten namelijk alsnog direct op de TV aansluiten en dan maakt het niet meer uit of het er nog 2 of 4 zijn)

Werkt dat geel wit rood misschien ook gewoon in die component aansluiting? (denk het niet he?)
3x HDMI, 1x scart, 1x composiet, 1x component

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik heb zo'n vermoeden dat ik dat toestel dus binnenkort ook (tijdelijk) bij mij thuis heb staan. Bij de review van de LE8500 had ik ook het idee dat we hem na Digital Movie onder handen mochten nemen.

Ik ben wel benieuwd, 400 Hz. of dat nu nog verschil gaat maken bij gewoon televisie kijken. Er wordt al vaak gediscussieerd of 200 vs 100 Hz. zinnig is. Hopelijk heeft Sony op tijd een 3D demo in de playstation store zodat ook 3d gaming getest kan worden!

ik kan haast niet wachten! nog een maandje!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Heb de 400 Hz functie kunnen testen, in mijn ogen was ie net beter dan SONY's beeldversnelling.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

SalimRMAF schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 22:32:
Heb de 400 Hz functie kunnen testen, in mijn ogen was ie net beter dan SONY's beeldversnelling.
Dat zou dan voor het eerst zijn. Wat mij tot op heden heeft weerhouden van het aanschaffen van een LG is het feit dat Sony met de bravia engine 3 serieus goed het beeld verwerkt. Als LG met dit toestel hier over heen gaat dat ga ik toch eens nadenken of 55 inch door moeder de vrouw geaccepteerd gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Wow wat een weerspiegeling in de LE8500, vandaag even wezen kijken bij MM Rdam waar ze erg geen cent af wilden halen en de concurrentie omlaag probeerde te praten.

Ook op eerdere fotos hier in dit topic al heel erg, maar er word zo weinig over de praktijk gepraat, is dat omdat het dan niet zo erg is? TV komt tegenover een raam met vitrages/gordijnen te staan waarvan de vitrages veelal dicht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokum64
Ik heb nu sinds een aantal weken de 42LE8500 en was ook erg bang voor de weerspiegeling. Ik heb een woonkamer met héél veel lichtinval, ramen aan 3 kanten. Toch vind ik de weerspiegeling erg meevallen. Ik had hiervoor een traditionele breedbeeld crt van Sony. Volgens mij is de spiegeling van de LG niet veel meer dan een ouderwetse beeldbuis van glas. Dus als je dat gewend bent zal de spiegeling van de LG denk ik wel meevallen. Vergeleken met een ontspiegelde lcd zal de LG inderdaad wel een stuk meer spiegelen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Als je er precies zo voor gaat zitten dat je raam erin spiegelt dan is het wel lastig soms...
Zelf zit ik er vrijwel recht voor en heb dan geen last van het raam aan de linkerkant....
Met voetbal kijken smiddags, toen de zon precies op het raam stond, spiegelde het wel erg als ik zelf rechts voor de TV ging zitten (en dus precies het raam erin zag spiegelen), maar dat was met een CRT ook...

Een matte TV zou wel helpen, maar ik vind die glimmende schermen stukken mooier, qua beeld (smaken verschillen natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Moeilijk moeilijk... OCH LG waarom het glas nou niet beter ontspiegelen!?

Klinkt lullig, maar de wet koop op afstand is hier dus voor gemaakt volgens mij, dan maar gewoon proberen. Ik heb gelukkig geen rechtstreekse zon inval maar weerkaatsing van het gebouw 12 meter aan de overkant.

Zou graag alsnog wel een uitsluitsel hebben van iemand die de mediabox echt bezit, want ik blijf maar plaatjes zien (ook IN dit topic) waarbij er duidelijk geen RCA geel wit rood en geen scart op zit. Maar dat veel webshops volhouden dat er wel degelijk een scart op zit en over RCA word niet gerept. Antwoord van een bezitter of eventueel een foto van een bezitter ipv stock images van internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokidoki
TWeaKLeGeND schreef op zondag 11 juli 2010 @ 12:43:
Moeilijk moeilijk... OCH LG waarom het glas nou niet beter ontspiegelen!?

Klinkt lullig, maar de wet koop op afstand is hier dus voor gemaakt volgens mij, dan maar gewoon proberen. Ik heb gelukkig geen rechtstreekse zon inval maar weerkaatsing van het gebouw 12 meter aan de overkant.

Zou graag alsnog wel een uitsluitsel hebben van iemand die de mediabox echt bezit, want ik blijf maar plaatjes zien (ook IN dit topic) waarbij er duidelijk geen RCA geel wit rood en geen scart op zit. Maar dat veel webshops volhouden dat er wel degelijk een scart op zit en over RCA word niet gerept. Antwoord van een bezitter of eventueel een foto van een bezitter ipv stock images van internet?
Gewoon doen, spiegeling valt mee. Ik kijk nu en de zon schijnt net onder de tv. Prima te zien.

Wat betreft de mediabox, heb ik ook en zowel RCA en scart (1x) gebruik ik.
grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 00:52:
[...]

Welke firmware versie heb jij Hornikx? Zou je dit even kunnen laten weten? Alvast kei bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesp_J
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 15:19
Hallo allemaal

Even nog een paar vraagjes waarover ik nog mee zit.

- Hoe gebruiken jullie de tv in combinatie met ziggo (ik hoorde namelijk dat de tv niet ziggo gecertificeerd is)?
- Verder las ik op avforums dat de tv het 2:2 signaal niet herkend en dat hij niet zo hoog scoort op het gebied van video deinterlacing. Wanneer zou je hier problemen door kunnen krijgen en wat voor problemen krijg je dan? (zie je problemen met gewone SD uitzendingen van RTL en met DVD kijken of merk je het ook met Full HD content bekijken)

Alvast bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 22:06:
[...]

Welke firmware versie heb jij Hornikx? Zou je dit even kunnen laten weten? Alvast kei bedankt!!
Uit mijn hoofd: 03.05.07 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 10:17:
[...]

Uit mijn hoofd: 03.05.07 ?
thnx voor je reactie! Ik heb 03.02.31. Hierop werkt ziggo dus voor geen meter, wat ik ook probeer. Lg is zo vriendelijk om geen andere firmware versies te geven, kan ze ook niet vinden op de website, slechte zaak. Heb ook het probleem dat mijn tv soms zo traag als dikke poep is. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 20:32:
[...]

thnx voor je reactie! Ik heb 03.02.31. Hierop werkt ziggo dus voor geen meter, wat ik ook probeer. Lg is zo vriendelijk om geen andere firmware versies te geven, kan ze ook niet vinden op de website, slechte zaak. Heb ook het probleem dat mijn tv soms zo traag als dikke poep is. :'(
Net gekeken, en ik blijk een fotografisch geheugen te hebben. Het klopt dus.
Maar jij hebt wel een rare versie. Is het ook een originele NL versie van de 47LE8500?
Maar het ding update toch via internet?
Aansluiten op internet, MENU, rode knop en dan software-update. Moet ie toch gewoon doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 20:58:
[...]

Net gekeken, en ik blijk een fotografisch geheugen te hebben. Het klopt dus.
Maar jij hebt wel een rare versie. Is het ook een originele NL versie van de 47LE8500?
Maar het ding update toch via internet?
Aansluiten op internet, MENU, rode knop en dan software-update. Moet ie toch gewoon doen?
Neej de software update geeft aan dat er geen nieuwere versie is.

Voor zover ik weet is het een NL toestel, volgens mij wordt er qua versie geen onderscheid gemaakt in europese landen onderling. Heb de 42LE8500-ZA. ZA staat voor europa. Heb hem gekocht via Megapool.nl, denk niet dat die aan parallelle import doen? Mijn tv is van Productie datum April. Misschien vandaar de oudere firmware versie dan die van jou?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2010 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SalimRMAF schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 22:32:
De LE8500 is toch max. 200Hz? Of heb ik het nou mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Had het over de LX9500.

Weet iemand wanneer de LEX7,-8,-9 uitkomen? Dacht iets te hebben gehoord van Augustus. :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jokidoki schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:57:
[...]

Zou je mij willen vertellen welke firmware versie jij hebt? Ik krijg ziggo voor geen meter aan de praat op mijn LE8500

LG doet niet echt zijn best een klant fatsoenlijk van dienst te zijn lijkt het. Thank god voor de forums :)
:*)

Alvast bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2010 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokidoki
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 19:02:
[...]

Zou je mij willen vertellen welke firmware versie jij hebt? Ik krijg ziggo voor geen meter aan de praat op mijn LE8500

LG doet niet echt zijn best een klant fatsoenlijk van dienst te zijn lijkt het. Thank god voor de forums :)

Alvast bedankt!
ik heb versie 03.05.07 , net als eerder genoemd.. Ik heb ff gecheck maar er zijn nu geen updates beschikbaar, zowel vanuit de tv niet als ook de kaart niet.

Zie je de CI kaart wel zitten in het menu en niet grayed out?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 19:02:
[...]

Alvast bedankt!
Ik ga je proberen een eindje op weg te helpen. Ik heb zelf de LE8500 in mei zonder firmwareupdates destijds aan de praat gekregen met een CI+ kaart (niet van Ziggo, dat dan weer niet)

Wat ik gedaan heb:

Doorloop de setup procedure voor het instellen van digitale en analoge kanalen. Dit duurt best wel lang. In deze procedure moet je ook het ID en frequentienummer invoeren (bij Ziggo volgens mij afhankelijk van je regio). Pas daarna moet je de CI+ kaart erin steken. Zet de TV weer aan. Als het goed is gaat de tv dan de boel aanmelden en kan je ook digitaal kijken. daarnaast moet je bij Ziggo (vooraf?) je kaart ook nog activeren. Ongetwijfeld dat dat in het boekje bij je smartcard staat. (nogmaals ik heb geen Ziggo en kan dat dus niet testen).

Hopelijk heb je er wat aan. Bij mijn buurman met een Samsung wilde de kaart ook niet werken (allemaal errors). Ik heb toen bovenstaande nog maar een keer uitgevoerd en toen deed hij het ineens probleemloos!

[ Voor 7% gewijzigd door PaT op 16-07-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Inmiddels LE8500 draaien, iemand tips om spiegeling te verminderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

is het type ci module van belang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

sander817 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 09:40:
Het wil wel eens gebeuren dat een SMIt module wel werkt en een Neotion niet. In principe zou het geen drol uit moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Likos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-04-2024
Sta op het punt de 50PK950 te gaan aanschaffen, deze komt aan mijn HTPC te hangen, maar als backup is het toch wel handig als ik de interne digitale tuner kan gebruiken voor mijn Ziggo abo...

Was gisteren bij MM Eindhoven, daar "dachten" ze dat het wel zou werken, maar niet officieel en ik kon ook geen aanspraak maken op deze uitspraken.

Iemand ervaringen met dit model icm CI+ Ziggo?

Greetz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste allemaal,

Na veel kijken zoeken en vergelijken heb ik dan toch een 47LE8500 gekocht via Redcoon overigens perfect en snel afgeleverd.

CI+
Ik heb er een CI+ kaart van Ziggo er bij besteld en deze werkt helemaal perfect zo geïnstalleerd en draaien.. het enige wat wel eens wil voor komen is dat het geluid het niet doet.. nu weet ik niet of dit te maken geeft met het niet gecertificeerd zijn van het toestel.. maar een keer heen en weer schakelen tussen twee zenders en hij doet het weer. het beeld is echt (9x)mega scherp zeker de HD zenders.

media streamen
Nooit gedacht maar het werkt echt als een trein en onwijs scherp en heel gemakkelijk te gebruiken.

Netcast
Het deel waar mee je o.a. naar You Tube kan.. ook dat heeft mij verbaast.. je moet wel een beetje kwaliteit filmpje uitkiezen (1080P) en je staat versteld van de kwaliteit... ik ben er nog niet achter of er nog meer 'applicaties' er op kan zetten.

glasplaat
Het genoemde over de spiegeling is er wel.. zeker als de zon in je huis staat dan is het overduidelijk aanwezig, maar in de avond is er niets meer aan de hand

nadeel
Het enige wat jammer is dat b.v. de componentenuitgang voor de koppeling tussen je tv en je stereo set op de achterkant zit waar door je je tv niet dmv een mooie platte beugel van Vogels strak tegen de muur kan bevestigen. er zijn wel wel haakse aansluitingen hiervoor te bestellen alleen weet ik nou niet of dit je geluid erg beïnvloed.

kort om een hele mooie tv met een uitstekende beeldkwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander817 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 09:40:
wat is het typenummer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jokidoki schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 22:49:
[...]

ik heb versie 03.05.07 , net als eerder genoemd.. Ik heb ff gecheck maar er zijn nu geen updates beschikbaar, zowel vanuit de tv niet als ook de kaart niet.

Zie je de CI kaart wel zitten in het menu en niet grayed out?
hallo, net gekeken en ik heb die 03.05.07. versie ook.. en ik gebruik een CI+ module van Ziggo en dat gaat prima!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik je de neotion module of de @smit? De @smit schijnt beter te werken.
Ik heb de neotion in mijn 55le8500 zitten en daar werken een aantal zenders niet (MTV bv). geluid bij de radiozenders werkt niet en ik moet af en toe op en neer zappen idd.
firmware 03.05.07, laatste firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:45:
Ik heb de neotion in mijn 55le8500 zitten en daar werken een aantal zenders niet (MTV bv). geluid bij de radiozenders werkt niet en ik moet af en toe op en neer zappen idd.
Bij mij komt er ook af en toe geen geluid door. Ook de zenders van Ziggo rond de 20 (eurosport, mtv, tmf) komen soms niet meteen door. Keertje zappen will do the job. Heel soms heb ik ook wat lip-sync dingetjes.

Wat ik erger vind is dat het geluid via de receiver soms stopt na 5 seconden. Dat komt wel weer terug als ik rommel in het geluid-menu via quick-menu bijvoorbeeld. Dat is volgens mij echt een firmware-bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 09:15:
[...]

Bij mij komt er ook af en toe geen geluid door. Ook de zenders van Ziggo rond de 20 (eurosport, mtv, tmf) komen soms niet meteen door. Keertje zappen will do the job. Heel soms heb ik ook wat lip-sync dingetjes.

Wat ik erger vind is dat het geluid via de receiver soms stopt na 5 seconden. Dat komt wel weer terug als ik rommel in het geluid-menu via quick-menu bijvoorbeeld. Dat is volgens mij echt een firmware-bug.
Geluid wegvallen las ik van je, heb ik gelukkig nog niet gehad. Wel hebben sommige zenders soms gewoon geen geluid. Op en neer zappen lost het meestal wel op.
Ik heb inderdaad ook dat TMF, MTV en CNN nog wel eens lastig willen doen.

Vrijdag was de tv binnen, gisteren de cam-module pas, dus moet er nog wat meer mee klooien.

In de Ziggo handleiding staat dat je eerst moet zorgen dat NED1 HD op 1 staat alvorens je de cam erin stopt, maar volgens mij kan dat niet omdat de le8500 geen digitale zenders pakt zonder cam.. Of heb ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 09:27:
[...]

Geluid wegvallen las ik van je, heb ik gelukkig nog niet gehad. Wel hebben sommige zenders soms gewoon geen geluid. Op en neer zappen lost het meestal wel op.
Ik heb inderdaad ook dat TMF, MTV en CNN nog wel eens lastig willen doen.
Heb jij je tv met een optische kabel op je receiver aangesloten?

(Lijkt me sterk dat het aan de receiver ligt, omdat het geluid terug komt als ik in de instellingen van de tv klooi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:45:
Waar heb jij jouw 55LE8500 vandaan, de mijne staat al sinds mei in bestelling.... 8)7

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 17:18:
beste allemaal,

nadeel
er zijn wel wel haakse aansluitingen hiervoor te bestellen alleen weet ik nou niet of dit je geluid erg beïnvloed.
natuurlijk niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:23:
[...]

Heb jij je tv met een optische kabel op je receiver aangesloten?

(Lijkt me sterk dat het aan de receiver ligt, omdat het geluid terug komt als ik in de instellingen van de tv klooi)
Yep, optische kabel, aangesloten op een eenvoudige Sony HT set van 8 jaar oud.
Je probleem klinkt idd erg vreemd, doet ie dat op iedere sound-modus van de tv? heb je interne mute van de tv aanstaan? Ik snap ook niet waarom t geluid weg kan vallen.. je zou eens kunnen kijken of er nog wel licht door je optische kabel gaat als het geluid weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sm0k3r schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:29:
[...]

Waar heb jij jouw 55LE8500 vandaan, de mijne staat al sinds mei in bestelling.... 8)7
Ik heb m sinds 22 april bij bestekeus in bestelling, sinds 3 weken bij mycom, maar uiteindelijk was ie vorige week echt op voorraad bij redcoon, meteen besteld. Dag daarna was de levertijd al weer 2 weken.
Iets duurder, maar nu heb ik m tenminste.. Bij redcoon is ie binnenkort weer op voorraad geven ze aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem bij audio via optische uitgang op TV.

Sinds een week ben ik in het bezit van een LG 55LE8500. (4 juni besteld bij MM, 15 juli geleverd)

TV via optische kabel aangesloten aan mijn receiver. Bij het streamen van MP3's via DNLA mis ik de eerste seconde van de track. Het lijkt er op dat de uitgang op de TV dicht staat en te laat open gaat na iedere track. De speaker van de TV geeft het geluid wel goed weer.

Iemand ook deze ervaring en/of suggesties?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:25:
Probleem bij audio via optische uitgang op TV.

Sinds een week ben ik in het bezit van een LG 55LE8500. (4 juni besteld bij MM, 15 juli geleverd)

TV via optische kabel aangesloten aan mijn receiver. Bij het streamen van MP3's via DNLA mis ik de eerste seconde van de track. Het lijkt er op dat de uitgang op de TV dicht staat en te laat open gaat na iedere track. De speaker van de TV geeft het geluid wel goed weer.

Iemand ook deze ervaring en/of suggesties?
Zoiets heb ik nou ook, maar ik heb het ook met radio en TV-zenders. Zie eerdere posts.
Lijkt mij op een software-bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:24:
[...]

Zoiets heb ik nou ook, maar ik heb het ook met radio en TV-zenders. Zie eerdere posts.
Lijkt mij op een software-bug.
Ik heb LG 19 juli jl. gebeld. Moest ook even proberen via andere audio uitgang (tulp) :?
Echter tulp niet op mijn TV aanwezig. Vandaag nogmaals gebeld en er komt een servicemonteur langs.
Volgens de medewerker van LG zou het een instelling kunnen zijn in het servicemenu van de TV.
Daar kan de klant niet bij. In afwachting van de servicemonteur dus....... :z

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou me op de hoogte svp. Ik vermoed dat het bij mij ook zoiets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een andere vraag voor de mensen met een LE8500..
Ik heb het probleem dat als ik via de tv films wil kijken vanaf een DLNA-server (mediaplayer, ps3 mediaserver en nero home essentials) dat ie de eerste 70 mappen niet laat zien. Bij mij is dat ongeveer tot en met F (alfabetisch geordend). Haal ik die eerste 70 weg, dan laat ie de "nieuwe" eerste 70 niet meer zien.
Gaat dus om een directory met zo'n 300 subdirectories.

Ik heb verschillende DLNA-servers geprobeerd, maar daar zit het probleem niet in, lijkt dus echt in de tv te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels na veel pijn, mails, moeite en telefoontjes het voor elkaar kunnen krijgen dat er een monteur langs komt morgen, voor een firmware update. Ben benieuwd of het verschil uit gaat maken, Hoop dat Ziggo dan enigzins fatsoenlijk aan de praat gaat.

Ik laat hier wel even weten welke firmware versie ik krijg en of het werkt.

Overigens: Het maakt niets uit welke CI+ module je hebt, SMiT of Neotion. Op een gecertificeerde tv werken ze beide gewoon goed. Op de meeste niet gecertificeerde Samsungs ook. Op mijn LE8500 werken ze beide dus niet.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexxmania
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-11-2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Wat bedoel je?

Hij is al een tijdje beschikbaar, al zelfs voor 100 euro goedkoper. :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:38:
Een andere vraag voor de mensen met een LE8500..
Ik heb het probleem dat als ik via de tv films wil kijken vanaf een DLNA-server (mediaplayer, ps3 mediaserver en nero home essentials) dat ie de eerste 70 mappen niet laat zien. Bij mij is dat ongeveer tot en met F (alfabetisch geordend). Haal ik die eerste 70 weg, dan laat ie de "nieuwe" eerste 70 niet meer zien.
Gaat dus om een directory met zo'n 300 subdirectories.

Ik heb verschillende DLNA-servers geprobeerd, maar daar zit het probleem niet in, lijkt dus echt in de tv te zitten.
Ik gebruik MEZZMO DLNA server op mijn Windows Home Server icm een 55LE8500.
Het probleem van het missen van de eerste 70 mappen heb ik niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Mezzmo precies hetzelfde, ik mis een hoop directories, misschien zijn het er gewoon teveel..

Radiozenders krijg ik bij geen van alleen geluid, niet dat ik daar wakker van lig, maar het viel op.
Dan nog het issue met het missen van de eerste seconde geluid, dat heb ik ook.

Wat me wel mateloos irriteert is het feit dat ik bezig blijf met de tv aan en uitzetten (moet idd op 1 of 2 staan) om uberhaupt digitaal beeld te krijgen. En zoals eerder gemeld, de zenders rond de 20 (MTV, TMF, Eurosport) werken 1 op de 5 keer. Vaak is het 'programma scrambled' of 'no signal'.

Ik zal het toch eens met de smit module gaan proberen.

zijn er mensen die al een hogere firmware dan 03.05.07 hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

dit is de enige reden om deze tv niet aan te schaffen, digitale tv zou toch feilloos moeten werken...
ik ben benieuwd naar je bevindingen met die andere module

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 18:32:
Ik heb inmiddels na veel pijn, mails, moeite en telefoontjes het voor elkaar kunnen krijgen dat er een monteur langs komt morgen, voor een firmware update. Ben benieuwd of het verschil uit gaat maken, Hoop dat Ziggo dan enigzins fatsoenlijk aan de praat gaat.

Ik laat hier wel even weten welke firmware versie ik krijg en of het werkt.

Overigens: Het maakt niets uit welke CI+ module je hebt, SMiT of Neotion. Op een gecertificeerde tv werken ze beide gewoon goed. Op de meeste niet gecertificeerde Samsungs ook. Op mijn LE8500 werken ze beide dus niet.. :(
En? Wat is het geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander817 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 09:54:
dit is de enige reden om deze tv niet aan te schaffen, digitale tv zou toch feilloos moeten werken...
ik ben benieuwd naar je bevindingen met die andere module
ach, ik kijk heel weinig tv.
Het meeste 'neem ik op' :-D

Maar ja, als ik dan iets heb moet het ook wel gewoon werken natuurlijk.
Ik verwacht de @smit tegen einde van de week, komend weekend dus meer nieuws daarover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 08-06 18:52
sfm schreef op zondag 27 juni 2010 @ 21:06:
Heeft iemand van LG al het geld voor de media box of de 100 euro cashback ontvangen? Ik heb een week of drie geleden het formulier inclusief kopie aankoopbon ingeleverd maar nog niks vernomen. Ik dacht dat op het formulier stond dat je binnen twee weken het geld op je rekening gestort zou krijgen.
heb je het geld inmiddels al teruggestort gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokum64
Ik heb 22 juni verstuurd maar nog niets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mokum64 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:53:
Ik heb eerste week juni verstuurd en vorige week nog gebeld, maar nog steeds niets ontvangen :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2010 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 18:06:
Hou me op de hoogte svp. Ik vermoed dat het bij mij ook zoiets is.
Ik heb LG 19 juli jl. gebeld. Moest ook even proberen via andere audio uitgang (tulp)
Echter tulp niet op mijn TV aanwezig. Vandaag nogmaals gebeld en er komt een servicemonteur langs.
Volgens de medewerker van LG zou het een instelling kunnen zijn in het servicemenu van de TV.
Daar kan de klant niet bij. In afwachting van de servicemonteur dus....... :z

UPDATE; Vandaag, 27 juli, ben ik gebeld door een servicebedrijf. Moest nogmaals het probleem uitleggen en alle gegevens van de TV doorgeven (serie#, type# etc.). Men gaat naar een mogelijke oplossing informeren en ik zal terug gebeld worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 08-06 18:52
mokum64 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:53:
Ik heb eerste week verstuurd en vorige week nog gebeld, maar nog steeds niets ontvangen :?
Wij hebben begin juni verstuurd en nog niets ontvangen. LG al een paar keer gemaild. Ook op t forum van de Consumentenbond hebben ze het erover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10-2017
Wat voor reacties krijg jij van LG terug?

Ik heb mijn formulier ook al 5 juni opgestuurd en nu een paar keer heen en weer gemailt met LG maar krijg als antwoorden:
- 06/07 Gegevens ontvangen. Zijn bezig met het verwerken van de overboeking
- 12/07 Technische storing. Wordt verzekerd dat formulier wel ontvangen is en dat ik de 299,- krijg
- 26/07 Storing is verholpen. Geld wordt binnen enkele dagen gestort

Hopen dat ik 't geld deze week gestort krijg dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Iemand al een LX9500 thuis staan? Zo ja pics please. :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de optische uitgang van de Wireless Media Box?
Bij mij enkel 2 kanaals stereo audio uit te krijgen, wat ik ook probeer.

Zie ook topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1419209

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 13:33:
Wat me wel mateloos irriteert is het feit dat ik bezig blijf met de tv aan en uitzetten (moet idd op 1 of 2 staan) om uberhaupt digitaal beeld te krijgen. En zoals eerder gemeld, de zenders rond de 20 (MTV, TMF, Eurosport) werken 1 op de 5 keer. Vaak is het 'programma scrambled' of 'no signal'.

Ik zal het toch eens met de smit module gaan proberen.

zijn er mensen die al een hogere firmware dan 03.05.07 hebben?
Ik heb precies dezelfde problemen. Hoef er niks aan toe te voegen. Op zich kun je alles doen met de digitale tv, maar met al die "work-arounds" is het niet echt leuk. :(
Als dit zo door gaat overweeg ik toch maar een topbox aan te schaffen.
Graag hoor ik hoe het met de Smit module gaat. Ben heel benieuwd of dit beter is.

P.S. Waar vind je de fimware versie? -> Edit: al gevonden. Ik heb ook 03.05.07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokidoki
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 17:01:
[...]

Ik heb precies dezelfde problemen. Hoef er niks aan toe te voegen. Op zich kun je alles doen met de digitale tv, maar met al die "work-arounds" is het niet echt leuk. :(
Als dit zo door gaat overweeg ik toch maar een topbox aan te schaffen.
Graag hoor ik hoe het met de Smit module gaat. Ben heel benieuwd of dit beter is.

P.S. Waar vind je de fimware versie? -> Edit: al gevonden. Ik heb ook 03.05.07
precies hetzelfde heb ik hier, moet op ned1 bij het aan zetten en de zenders rond de 20 vallen weg. Bagger systeem.
Wat is een top box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel een settopbox, gewoon een digitale ontvanger of mediabox zoals je die bij UPC krijgt.
Ik heb het idee dat heel veel mensen last hebben van de combinatie Ziggo Ci+ en de LE8500.
Ben benieuwd of iemand het echt helemaal probleemloos heeft draaien.
Of iemand die dezelfde problemen had en deze heeft weten op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe lang de le8500 hier al bij staat, ik zie hem net voor het eerst
https://www.ziggo.nl/#pro...sie-module-ci/televisies/
Ziggo geeft aan dat ie gecertificeerd is en dat de smit en neotion moeten werken. Neotion heb ik vandaag terug gestuurd en verwacht zaterdag de @smit, zal mijn bevindingen laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel verrassend! De LE8500 staat er inderdaad bij.
Afwachten wat jouw bevindingen met de @smit zijn, ImmoNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Achter de LE78500 staat wel "EOU"

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net met Ziggo gebeld omdat de LE8500 nu ineens wel als gecertificeerd staat.
Kreeg een medewerker aan de lijn. Hij wist niks van de LE8500 af, maar hij vertelde wel dat er continue televisies getest worden op Ziggo. Daarom kan de LE8500 er nu ineens bij staan.
Wat hij ook vertelde was dat je een goede tv-kabel rechtstreeks vanuit de muur in je tv moet stoppen en dan de tv opnieuw moet installeren. Dan moeten gewoon alle zenders doorkomen.
Als er een zender gescrambled doorkomt, dan heeft dat toch iets met het signaal en de sterkte ervan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Net een mailtje gehad van het PR bedrijf van LG. De 3D set komt binnenkort mijn kant op. Ben benieuwd of het de LX9500 of de LX6500 is...(en in welke maat, 55 inch lijkt me best leuk in de woonkamer voor een keertje).

Ik hou jullie op de hoogte van de ervaringen en de volledige review zal hier weer te lezen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SalimRMAF schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:52:
Achter de LE78500 staat wel "EOU"
AEU staat erachter.. die van mij komt van redcoon en is volgens mij een duitse of oostenrijkse versie.
Ook daar staat AEU achter..
Ik ben ook bezig mijn bekabeling te verbeteren, wellicht scheelt dat ook nog.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:04:
Net met Ziggo gebeld omdat de LE8500 nu ineens wel als gecertificeerd staat.
Kreeg een medewerker aan de lijn. Hij wist niks van de LE8500 af, maar hij vertelde wel dat er continue televisies getest worden op Ziggo. Daarom kan de LE8500 er nu ineens bij staan.
Wat hij ook vertelde was dat je een goede tv-kabel rechtstreeks vanuit de muur in je tv moet stoppen en dan de tv opnieuw moet installeren. Dan moeten gewoon alle zenders doorkomen.
Als er een zender gescrambled doorkomt, dan heeft dat toch iets met het signaal en de sterkte ervan te maken.
Wat zou zijn antwoord zijn als een zender gewoon goed werkt, je kijkt een divx via de tv en komt terug op die zender en zegt vervolgens 'no signal' of 'scrambled program'. Ik zeg niet dat het niet aan bekabeling ligt, maar het klinkt wel erg makkelijk daar maar van alles aan toe te wijzen..

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2010 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasvd79
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-03 16:54
Heb al paar weken de LG 42LE8500, heerlijke tv, mooie beelden.
Had bijna een losse decoder gekocht, aangezien de oude zorgde voor vertraging van geluid tov het beeld.

Vanochtend las ik dat deze tv ziggo gecertificeerd is en gelijk een CI+ module gehaald. Was even prutsen maar het werkt geweldig. Beelden zijn mooi, en HD is toch wel een duidelijke level up tov digitaal.

Enige probleem bij mij zijn de HD zender NEd 1 en NEd2. Rest van de Zenders digitaal en HD zijn goed. SIgnalen zijn bijna 100% voor Sterkte en kwaliteit.
Maar bij deze 2 zenders is de kwaliteit 3% wat resulteerd in een blokkerig, happerend niet te volgen beeld.
Hoe dit kan weet ik niet, misschien dat iemand hier een antwoord op heeft??

Ik gebruikt trouwens @smit module, mijn tv dealer ondervond teveel problemen met de andere module bij andere klanten(neo nog wat module). Prijs is hetzelfde geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze week geld gestort gekregen van LG voor de mediabox. Reeds begin juni opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FontFanXP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-09 19:15
De 47lx9500 staat nu een maand in huis. Wat een pracht design en haarscherp beeld.

Het is mij alleen niet gelukt de beschermkap goed recht op de voet te klikken. Kent iemand dit probleem.

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4093/4804577348_f8e8d4ff59.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4077/4803948059_c11a287284.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4079/4803949409_359fe29b59.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FontFanXP schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 08:02:
De 47lx9500 staat nu een maand in huis. Wat een pracht design en haarscherp beeld.

Het is mij alleen niet gelukt de beschermkap goed recht op de voet te klikken. Kent iemand dit probleem.
Misschien een stomme vraag.. je hebt de schroeven door de kap heen gedraaid toch?
niet eerst de schroeven en daarna de kap eroverheen (zoals ik eerst had :F )
Pagina: 1 ... 8 ... 32 Laatste