Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

matthijst schreef op maandag 14 juni 2010 @ 18:34:
Geeft wel aan hoe zoiets gehyped wordt: mensen kunnen het "defect" niet eens spellen :+
Ik denk dat hij het over inbranden heeft, iemand riep dat ook maar dat is een fenomeen wat alleen bij plasma TV's voorkomt (nu ook nog).

Het is "banding" of "burn in / image retention".

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53
Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 12:29:
Ik zal mijn instellingen hier ook eens neergooien.
De THX-modes vind ik zelf te soft. Ik heb hem zelf "gecalibreerd" met de beeld-wizard onder expert1.
Ben benieuwd hoe jij alles hebt ingesteld.
THX instellingen vind ik ook weinig soeps :z

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacGyvertje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-07 08:22
Zo van het weekend hornikx zijn idee maar gevolgd
en langs pd gecrossed, en mooi dealtje gemaakt en thuis alles geinstallerd.
Zo zat denet ook flink te klooien met alle instellingen van me 47le8500 :P

zodra ik er een beetje uit ben zal ik mijn instellingen ook posten.

ben alleen nog benieuwd of horinkx wat heeft gehad aan zijn calibratie dvd dan gaat ik er ook ff 1tje fikken.
vorlopig ben ik nog wel even zoet met alle opties.
mhpwolf schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 22:37:
Ik las op de frontpage nieuws over deze nieuwe infinia series, waar ik me een beetje aan stoor is de local dimming, bijvoorbeeld een ruimtescene: (http://ic.tweakimg.net/ext/i/1275639109.jpeg), waar de sterren weggefilterd worden omdat het zo zwart is. Zo mis je toch best veel detail of is hier een andere oplossing voor door de local dimming uit te zetten?
ik moet zegen dat ik hier geen last van heb heb al 2 ruimte scenes voorbij zien komen en ik zie toch echt sterren.
zal er nog is 1 op zoeken en het verschil zonder dimming bekijken en als ik een goeie camera kan vinden een plaatje van schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lentheman1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-05-2024
beste lg-fans,

Ik heb even een paar vraagjes over de 42le8500 die ik sinds gisteren heb. Ik ben echt een noob voor wat betreft TV's.
De TV heb ik aangesloten op de ziggo Humax ir Fox C. Echter geeft de tv aan dat het beeld 50hz is met 576i.
Klopt dit omdat ik geen HD ontvanger heb? Ik dacht dat ik hem namelijk op 200hz kon zetten.

Tevens heb ik bij de voetbalwedstrijden een soort van lichtkrans om de spelers heen die ik niet weg krijg.
Ik weet niet of dat aan dat Humax kastje ligt of aan de settings in de tv. Heb de settings namelijk overgenomen van de review op deze site. Iemand een idee?

Tot slot. Als ik die CAM module bestel bij Ziggo zou ik dan wel HD moeten kunnen ontvangen? ik las namelijk dat er HD ontvanger in de TV is ingebouwd? Ik neem aan dat de kabel die uit de muur komt dan rechtstreeks in de tv gaat?

Een gedownload bluray filmpje 720p ziet er prachtig uit. Dus denk dat het aan het signaal ligt.

ben niet gek, ik ben een koekie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
lentheman1 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:10:
beste lg-fans,

Ik heb even een paar vraagjes over de 42le8500 die ik sinds gisteren heb. Ik ben echt een noob voor wat betreft TV's.
De TV heb ik aangesloten op de ziggo Humax ir Fox C. Echter geeft de tv aan dat het beeld 50hz is met 576i.
Klopt dit omdat ik geen HD ontvanger heb? Ik dacht dat ik hem namelijk op 200hz kon zetten.

Tevens heb ik bij de voetbalwedstrijden een soort van lichtkrans om de spelers heen die ik niet weg krijg.
Ik weet niet of dat aan dat Humax kastje ligt of aan de settings in de tv. Heb de settings namelijk overgenomen van de review op deze site. Iemand een idee?

Tot slot. Als ik die CAM module bestel bij Ziggo zou ik dan wel HD moeten kunnen ontvangen? ik las namelijk dat er HD ontvanger in de TV is ingebouwd? Ik neem aan dat de kabel die uit de muur komt dan rechtstreeks in de tv gaat?

Een gedownload bluray filmpje 720p ziet er prachtig uit. Dus denk dat het aan het signaal ligt.
Je geeft t zelf eigenlijk al aan. De Humax per direct de deur uit doen en overgaan op een CAM module of HDTV kastje. 50Hz is normaal. Een LCD-TV kent geen 100Hz, 200Hz, of 600Hz. Dat zijn software icm hardwarechips die ervoor zorgen dat het beeld vloeiender word. Met een Cam module zul je echt van het beeld kunnen genieten, dan haal je echt de kwaliteit uit de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lentheman1
Dank voor je reactie. Gaat hiermee ook die lichtkrans rond de voetballers weg? (halo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
lentheman1 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:26:
Dank voor je reactie. Gaat hiermee ook die lichtkrans rond de voetballers weg? (halo?)
Jepz, vooral TV kijken via Scart of analoog heeft hier last van, of als het contrast veel te hoog staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lentheman1
wow, dat klinkt goed. Ik had eigenlijk gehoopt dat er wel zo'n module bij die TV werd geleverd.
Moet ik nog speciaal ergens op letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ lentheman1. Probeer 200hz eens uit te zetten dit zorgt alleen maar voor artifacts (halo's). Of probeer local dimming uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb besloten om mijn LG 42LE8500 terug te brengen. Ik game meer dan dat ik films kijk. Ik merk gewoon dat deze tv bewegingsscherpte tekort komt bij het gamen. Voor films is dit een geweldige tv met zijn geweldige zwartwaardes, shadowdetails en heldere kleuren is dit een van beste LCD/LED tv die je kan krijgen ongeacht blooming en horizontal banding, waar ik me wel heb aan zitten ergeren. Ik ben de laatste tijd nogal negatief geweest maar als je van plan bent om een LCD tv te kopen. Geloof niet meer in die edge-led zooi van Samsung en Sony. Ga voor full LED met local dimming! Maar ik ga toch voor de panasonic plasma V20. En ik weet er bestaat geen perfecte tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:02:
Ik heb besloten om mijn LG 42LE8500 terug te brengen. Ik game meer dan dat ik films kijk. Ik merk gewoon dat deze tv bewegingsscherpte tekort komt bij het gamen. Voor films is dit een geweldige tv met zijn geweldige zwartwaardes, shadowdetails en heldere kleuren is dit een van beste LCD/LED tv die je kan krijgen ongeacht blooming en horizontal banding, waar ik me wel heb aan zitten ergeren. Ik ben de laatste tijd nogal negatief geweest maar als je van plan bent om een LCD tv te kopen. Geloof niet meer in die edge-led zooi van Samsung en Sony. Ga voor full LED met local dimming! Maar ik ga toch voor de panasonic plasma V20. En ik weet er bestaat geen perfecte tv.
Hoe bedoel je de bewegings scherpte voor deze LG? Ik wil deze graag hebben voor m'n PS3 en de HD TV, maar als het bij het gamen al issues gaat geven, is de keuze niet verstandig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:02:
Volgens mij had jij gewoon een kapotte tv, joh.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de tv aangesloten op internet. Niet via Wifi-dongle, maar gewoon met een kabel.
Werkt perfect, moet ik zeggen. Ik had alleen wel wat meer mogelijkheden verwacht naast Weatherforecast, Youtube en Picasa......

De tv ziet wel mijn laptop, maar niet mijn netwerk-HDD (WD My Book World)
En dat is klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:06:
[...]

Volgens mij had jij gewoon een kapotte tv, joh.......
Hij heeft wel gelijk, zet een V20 naast de LG, en de LG lijkt inderdaad kapot. Maar dat is de kracht van plasma beelden natuurlijk weergeven. Alleen de kleuren en scherpte van LED zijn net ietjes beter. Maar voor het gamen is de V20 een paradepaardje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lentheman1
toch een vraagje. IK heb de ziggo cam module gekocht en na wat proberen heb ik inderdaad beeld maar geen HD want als ik druk op info zie ik staan SD/mpeg en 576i.
Nu heb ik het basispakket van Ziggo maar volgens mij zou ik dan 1, 2, 3 in full HD moeten hebben toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als ik het goed heb, gebruikt Ziggo voor de HD-varianten van de publieke omroepen aparte zendernummers. Grote kans dat jij de SD-varianten gewoon bekijkt :)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lentheman1
serieus? hahaahaa, je hebt gelijk!!! je bent de held van de dag voor ons. Thnx, nu lekker voetbal op hd kijken. thank you! thank you! thank you! thank you! thank you! thank you! thank you! thank you! thank you! thank you! thank you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn instellingen:

Backlight 50
- Contrast 90
- Helderheid 50
- Scherpte 50
- Kleur 60
- Tint 0
- Kleurtemp 0
- Lokaal dimmen aan

Geavanceerd menu ziet er onder expert 1 anders uit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar weken hebben wij ook de 47LE8500 en ontzettend tevreden.
Alles werkt perfect..... behalve het afspelen van films of fotos vanaf een NAS.

Hij ziet de Synology in het netwerk, ziet de foto's en laat ze in het klein zien. Maar zodra je een slideshow start of de foto in vol formaat wil zien dan krijg je een standaard bitmapje alsof hij het formaat niet herkend.

Films is ook een probleem omdat de audio codecs vaak ontbreken. Heb je wel mooi HD beeld van bijvoorbeeld Transformers 2 maar geen geluid.

Heeft iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:52:
Sinds een paar weken hebben wij ook de 47LE8500 en ontzettend tevreden.
Alles werkt perfect..... behalve het afspelen van films of fotos vanaf een NAS.

Hij ziet de Synology in het netwerk, ziet de foto's en laat ze in het klein zien. Maar zodra je een slideshow start of de foto in vol formaat wil zien dan krijg je een standaard bitmapje alsof hij het formaat niet herkend.

Films is ook een probleem omdat de audio codecs vaak ontbreken. Heb je wel mooi HD beeld van bijvoorbeeld Transformers 2 maar geen geluid.

Heeft iemand hetzelfde probleem?
Ik wilde er hier niet over beginnen, maar mijn WD My Book World Edition 750GB wordt NIET gezien door de TV. Hij ziet wel mijn laptop (maar klapt er dan vervolgens uit) en hij ziet dat Nero-spul. Films en foto's kan ik dan wel via Nero laten zien en afspelen, mits ze in de aangegeven directory staan.
Maar dan moet ik mijn laptop steeds aan laten staan en dat was nou net niet de bedoeling.
De directories op de NAS staan allemaal als shared aangevinkt. Via dat Nero-proggie kan ik de directories op de NAS ook niet selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lentheman1
Ik heb gisteren een WD mybook aangesloten en deze zag m'n TV meteen.
Maar wellicht hebjij hem in je netwerk staan. Ik had hem via usb aangesloten.
Echter wat Dokkie zegt over de audio codecs die niet herkend worden of ontbreken dat heb ik ook.
Mooie bluray rip van hurtlocker maar geen geluid. Werkte wel bij "when in rome". Als iemand daar een oplossing voor heeft dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perre
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-09 22:43
Denken jullie dat het niet een beetje optimistisch is om aan te nemen dat een TV zomaar alle AV containers/codecs zou ondersteunen? Ik heb ook de 42LE8500 gekocht maar ik heb er nooit op gerekend dat hij MKV's met alle mogelijke a/v codecs zou kunnen afspelen. Geen enkele TV doet dat. Zelf de PS3 mist MKV support (hier wacht ik al een paar jaar tevergeefs op).

Ik ga me een Asrock ION aanschaffen speciaal hiervoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

WDTV Live HD hier, perfect sinds de launch. Maar 120 euro.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

salimrmaf schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 23:02:
WDTV Live HD hier, perfect sinds de launch. Maar 120 euro.
Maak je ook gebruik van een NAS? Dan speel je dus alles af via je WDTV als ik het goed begrijp.

Perre, hoe makkelijk is het om gewoon alle codecs mee te geven in de software. Ik vind het raar dat hij de ene MKV wel ondersteund maar de andere met een ander audio codec niet. Stop ze dan gewoon allemaal in de software :S
Ik hoop dat LG met een firmware update komt hiervoor. Ik heb het iig gemeldt bij de helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-08 15:54
Zou er iemand eens kunnen kijken of LE8500 audio passthrough van HDMI naar spdif ondersteunt of dat er gedownsampled wordt naar stereo? Deze info kan ik nergens terugvinden.

Alvast bedankt!

[ Voor 27% gewijzigd door vanThijs op 17-06-2010 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DirtySanchez schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 10:01:
Gisteren net als HornikX de LG47E8500 bij Plasma Discounter gehaald (ook korting bedongen uiteraard :) ) en gisteravond (nadat ik ook door de file moest....) nog op z'n plaats tegen de muur gezet... in één woord: briljant!!! Donderdag bij PD gereserveerd, met de posts van HornikX en Remco in mijn achterhoofd, en vrijdag opgehaald. Als je vooraf reserveert hoef je bij PD niet zo lang te wachten... wel zo handig.

Ik zal vandaag nog proberen wat plaatjes te schieten van de setup... later wellicht een gebruikerservaring.. ben technisch noob, dus zal in wat algemene bewoordingen zijn.

Specifieke, niet technische vragen?
@Dirty...Ik ben ook van plan om vh weekend PD een bezoek te brengen; kun jij mij jou/Hornikx prijs even mailen dan weet ik een beetje wat er mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

perre schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:28:
Denken jullie dat het niet een beetje optimistisch is om aan te nemen dat een TV zomaar alle AV containers/codecs zou ondersteunen? Ik heb ook de 42LE8500 gekocht maar ik heb er nooit op gerekend dat hij MKV's met alle mogelijke a/v codecs zou kunnen afspelen. Geen enkele TV doet dat. Zelf de PS3 mist MKV support (hier wacht ik al een paar jaar tevergeefs op).

Ik ga me een Asrock ION aanschaffen speciaal hiervoor...
Ik heb PS3 Media Server op mijn iMac geinstalleerd. Als de PS3 dan aanstaat, kun je MKV's afspelen via DLNA.
Werkt bij mij perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perre
Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:45:
[...]

Ik heb PS3 Media Server op mijn iMac geinstalleerd. Als de PS3 dan aanstaat, kun je MKV's afspelen via DLNA.
Werkt bij mij perfect!
Dit is misschien een beetje off-topic aan het geraken, maar PS3 Media Server transcodeert streams die de PS3 niet kent naar streams die de PS3 wel ondersteunt. Iets gelijkaardig wordt toegepast bij de container (mkv). Hier gaat onvermijdelijk kwaliteitsverlies met gepaard.

Dit gezegd zijnde vermoed ik gewoon dat Sony met PS3 of TV makers met hun TV's gewoon niet de indruk willen wekken dat ze het share/download wereldje ondersteunen. Ik denk niet dat het zoveel werk is om dergelijke functionaliteit met een firmware update in TV's (of consoles) beschikbaar te maken, maar dat er gewoon voor gekozen wordt om dit niet te doen.

Containers zoals MKV, Subtitle-formaten zoals SRT en dergelijke zijn uiteindelijk vooral te vinden in het 'illegale' downloadcircuit. Ik denk dat daarom TV makers er de handen af houden, waardoor we aangewezen zijn op apparaten die zich exclusief als all-round media speler presenteren (popcorn, WD HD TV etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-08 00:35
Gisteren 1 van de laatste 4 LG 42LE8500 besteld bij PlatteTVdiscounter.nl. Vandaag is die door TNT opgehaald en ik verwacht hem morgen :) meteen ook de wireless mediabox van LG er bij besteld.

Nou heb ik al wat specs opgeduikeld van die wireless mediabox (LG ANWL100) maar volgens mij zit er geen coax aansluiting op voor de kabel. Nou staat er in de actiefolder wel de volgende tekst:

De Wireless Media Box is een plat kastje dat je eenvoudig bij je apparatuur plaatst. Het enige wat je nodig hebt, is een stopcontact. De box heeft
drie HDMI-aansluitingen waar je eenvoudig je Blu-ray-speler, notebook of ontvanger voor digitale televisie op aansluit. Voor de ontvangst van analoge
tv-signalen is een kabelontvanger ingebouwd.

Wat bedoelen ze met de ontvangst van analoge tv-signalen? Ik vraag mij namelijk af of ik met deze box wel gebruik kan maken van de CAM-module in de TV voor mijn ziggo card, of heb ik dan naast de stroomkabel ook nog mijn kabel in de tv zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokum64
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 11:50
Ik heb afgelopen woensdag de 42LE8500 ook bij Platte TV discounter besteld. Hij zou de volgende dag (gisteren) bezorgd worden. Helaas niets gekomen. TNT net gebeld en als het goed is komen ze vandaag. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
mokum64 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:10:
Ik heb afgelopen woensdag de 42LE8500 ook bij Platte TV discounter besteld. Hij zou de volgende dag (gisteren) bezorgd worden. Helaas niets gekomen. TNT net gebeld en als het goed is komen ze vandaag. Ben benieuwd...
Heb em gisteren bekeken bij de Block, stond daar voor €1599,- 7(8)7

Mooi scherm om te zien, alleen waren de beelden (uiteraard) niet lekker ingesteld :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokum64
Ik heb 'm besteld voor € 1.299,--, da's toch wel een behoorlijk prijsverschil!
Ik had 'm eerst al vele weken geleden besteld bij Direct Sale, maar daar hoor ik maar niks van, ook niet na diverse mailtjes etc. Dus toen zag ik dat Platte tv discounter heb ook had voor een iets hogere prijs (maar geen verzendkosten!) heb ik 'm daar maar besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
mokum64 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:47:
Ik had 'm eerst al vele weken geleden besteld bij Direct Sale, maar daar hoor ik maar niks van, ook niet na diverse mailtjes etc. Dus toen zag ik dat Platte tv discounter heb ook had voor een iets hogere prijs (maar geen verzendkosten!) heb ik 'm daar maar besteld.
Het is idd absurd dat er zulke grote prijsverschillen inzitten... Als je de winkelverkoper dat verteld, begint ie gelijk over de huur van het pand, zijn salaris e.d. :') Zit wel wat in natuurlijk, maar de consument is niet gek: Gaat naar de winkel, wint informatie in bij die verkoper, ziet de TV, koopt deze online en houdt vervolgens €300,- in z'n zak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokum64
Zo werkt het tegenwoordig inderdaad. De enorme prijsverschillen zijn daar debet aan denk ik. Als de prijsverschillen niet zo groot zouden zijn, zou ik voor een gewone winkel kiezen. Dat geeft toch een wat vertrouwder gevoel. Maar ja, met zulke grote verschillen denk je toch aan je eigen portemonnee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokum64
TV net geleverd, de 42LE8500. Ik haal 'm uit de doos....
Helemaal kapot! Hoek uit het glas gebroken en over het hele scherm barsten! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
mokum64 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:29:
Wow! Dat meen je?! Kun je wat foto's posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:20
mokum64 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:29:
So much voor de internetshops...

Balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
mokum64 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:47:
DAT MEEN JE NIET!!

Ook hier ook via dezelfde winkel.. Werd net hier afgeleverd door TNT, Doos was redelijk beschadigd dus ik heb maar wat foto's gemaakt.. Na het openen, de glasplaat helemaal in diggelen. rechtsonder was het stootpunt, dat kwam exact overeen met de doos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
tsjech@ schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:20:
[...]

DAT MEEN JE NIET!!

Ook hier ook via dezelfde winkel.. Werd net hier afgeleverd door TNT, Doos was redelijk beschadigd dus ik heb maar wat foto's gemaakt.. Na het openen, de glasplaat helemaal in diggelen. rechtsonder was het stootpunt, dat kwam exact overeen met de doos..
Kun je die foto's eens posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
Afbeeldingslocatie: http://www.tsjech.nl/kapot.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.tsjech.nl/letoprechterhoek.JPG

[ Voor 15% gewijzigd door tsjech@ op 18-06-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
Dwazer schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:51:
[...]

Het is idd absurd dat er zulke grote prijsverschillen inzitten... Als je de winkelverkoper dat verteld, begint ie gelijk over de huur van het pand, zijn salaris e.d. :') Zit wel wat in natuurlijk, maar de consument is niet gek: Gaat naar de winkel, wint informatie in bij die verkoper, ziet de TV, koopt deze online en houdt vervolgens €300,- in z'n zak :)
Het verschil van die 300,- heeft ook denk ik te maken met die 299,- EURO terug actie voor die wireless mediabox. Officieel krijg je dat alleen via een aankoop bij een reguliere winkel en internetaankopen zijn uitgesloten, echter veel internetbedrijven hebben ook een fysieke winkel en dan heb je mooi 300,- EURO verdiend. Daarom heb ik hem ook via dit bedrijf besteld, ze hebben een fysieke winkel in Groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LX9500 Review van flatpanelshd is uit !

http://flatpanelshd.com/r...on=showfull&id=1276847037

- Jammer dat het in dezelfde mate last heeft van banding issue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:36:
- Jammer dat het in dezelfde mate last heeft van banding issue
Jammer dat alle supergoede reviews steeds weer worden samengevat in gedram over "banding", wat je in de praktijk IMHO nooit of nauwelijks ziet, en niet door:
Afbeeldingslocatie: http://flatpanelshd.com/pictures/award_uk_recommend10.jpg

@die twee kapotte TV's... Al gebeld naar de webshop? Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Echt asociaal hoe ze die doos opgefokt hebben, tering... En benieuwd wie dat mag gaan betalen: TNT op de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
Eerste reactie van plattetvdiscounter.nl was positief..

Vonden het uiterst vervelend over de telefoon, gaven aan dat zij zorgden dat die omgeruild werd, maar slechte nieuws was dat er geen meer op voorraad is. Was ook wel te verwachten, eergisteren waren er nog maar 4. Ik heb per mail de foto's opgestuurd en nu is het afwachten.

Ik ben bang dat dit WK niet op de nieuwe TV gekeken kan worden.. Levertijden bij BCC lagen rond de 2-4 weken. Omdat die niet op voorraad was bij BCC en Saturn ben ik gaan zoeken en kwam ik bij deze winkel.

Dus tot op heden positieve ervaring, maar eerst maar die tv ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:58:
[...]

Jammer dat alle supergoede reviews steeds weer worden samengevat in gedram over "banding", wat je in de praktijk IMHO nooit of nauwelijks ziet, en niet door:
[afbeelding]

@die twee kapotte TV's... Al gebeld naar de webshop? Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Echt asociaal hoe ze die doos opgefokt hebben, tering... En benieuwd wie dat mag gaan betalen: TNT op de winkel.
Ja je hebt gelijk daarom ga ik hem ook gewoon halen !! ik denk (kijkend naar gebruikers reviews hier) dat het een van de beste toestellen is ! daarnaast zit ik op 4 a 5 meter afstand, dus subtiele banding zie ik hopelijk niet eens !

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2010 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokum64
@tsjech:

wil je me eens rechtstreeks mailen? Het is wel heel toevallig dat we allebei met hetzelfde probleem zitten op dezelfde dag van dezelfde leverancier. Het is wellicht handig om elkaar op de hoogte kunnen houden van de vorderingen en ervaringen. Mijn mailadres: mokum64@chello.nl

[ Voor 33% gewijzigd door mokum64 op 18-06-2010 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokum64
Het lukt me niet om plaatjes te plaatsen, ik heb de faq gelezen maar kom er niet uit.
Kan iemand me helpen? Dan kan ik foto's van de kapotte tv plaatsen.

Als ik op het symbooltje voor een plaatje invoegen klik komt er een venstertje waar ik een URL moet invoegen. Helaas ben ik nogal een noob op dit gebied, kan ik niet gewoon navigeren naar de locatie waar ik het plaatje heb opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokum64
Ik heb ook foto's gemaild naar Platte tv discounter. Ze namen het inderdaad goed op. Ze beloven hem zo snel mogelijk om te ruilen. Helaas nu geen voorraad meer. Ik heb gevraagd of ze hem zelf willen komen omruilen, en niet met TNT. Dat zullen ze doen. Ik heb ze gevraagd me per mail te bevestigen dat ze hem zullen omruilen. Bevestigingsmail stuurden ze meteen toen ik ze aan de telefoon had. Dus ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt.

[ Voor 102% gewijzigd door mokum64 op 18-06-2010 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
huh das raar als ge die doos laat vallen van 1 meter ofzo dan nog komt er geen deuk in die doos ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net de 47LE8500 opgehaald bij Plasma Discounter......nog vele in voorraad (zelf exemplaren zonder barsten;-)). Alles nu aangesloten en echt een super strak beeld..erg tevreden en het is wachten wat mij betreft waard geweest. mediabox heb ik daar laten staan aangezien er nog allerlei kabels toch via de TV moeten..dus 100 eurie terug van LG..

Heeft iemand al een aangepaste beeldinstelling die beter is dan die standaard drama instellingen?

Ze hadden daar trouwens net die LG 55inch 95 serie opgehangen...mooi ding ook; maar denk toch echt niet dat dat 3D het gaat worden...

mochten jullie nog vragen hebben (niet te technisch ;-) dan hoor ik het graag..

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:11:
net de 47LE8500 opgehaald bij Plasma Discounter......nog vele in voorraad (zelf exemplaren zonder barsten;-)). Alles nu aangesloten en echt een super strak beeld..erg tevreden en het is wachten wat mij betreft waard geweest. mediabox heb ik daar laten staan aangezien er nog allerlei kabels toch via de TV moeten..dus 100 eurie terug van LG..

Heeft iemand al een aangepaste beeldinstelling die beter is dan die standaard drama instellingen?

Ze hadden daar trouwens net die LG 55inch 95 serie opgehangen...mooi ding ook; maar denk toch echt niet dat dat 3D het gaat worden...

mochten jullie nog vragen hebben (niet te technisch ;-) dan hoor ik het graag..

groet
Met al die kabels, bedoel je een antennekabel voor je CI+ module en de netwerkkabel? Of welke kabels nog meer behalve stroom?

NB. Ik heb de 42 inch versie, die is ook bij de plasma discounter niet meer op voorraad. :(

[ Voor 5% gewijzigd door tsjech@ op 18-06-2010 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
En hier de link naar de settings die een reviewsite heeft gepost..

http://www.hometheatermag...8500_lcd_hdtv/index5.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank je voor de settings,.... en inderdaad dit zijn de kabels die ik bedoelde.

zit ook te denken om een infinia home cs aan te schaffen maar zit te twijfelen tussen de LG HB965DF (2.1) of de LG HB965TZ (5.1)..heeft iemand ervaring met deze sets? ik heb een lichte voorkeur voor de 2.1 en die strak naast de TV te hangen..maar ben benieuwd of het 5.1 geluid opweegt tegen de draden wegwerken,.

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
Is er echt niemand die dit eens kan proberen :?

Zou er iemand eens kunnen kijken of LE8500 audio passthrough van HDMI naar spdif ondersteunt of dat er gedownsampled wordt naar stereo? Deze info kan ik nergens terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Tip voor mensen die net als ik lopen te klooien met .mkv bestanden die meldingen geven over niet ondersteunde audiocodec: met Popcorn MK Audio Converter kun je de dts track automatisch laten omzetten naar ac3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Spreekt voor zich dat een S/Pdif aansluiting in 2010 5.1 doorgeeft...?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
salimrmaf schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 10:56:
Spreekt voor zich dat een S/Pdif aansluiting in 2010 5.1 doorgeeft...?
Mij vraag is of de spdif interface ook 5.1 doorgeeft wanneer dit via HDMI aangeleverd wordt, dit is blijkbaar niet evident (sommige Sony modellen ondersteunen dit niet?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokum64
Ik kan het helaas niet controleren voor je omdat ik (nog) geen versterker/receiver heb waarop ik de tv kan aansluiten. Dus helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Dat is wel zo, had ik afgelopen week nog ergens gelezen in een review over de LE8500. 5.1

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 22:02:
dank je voor de settings,.... en inderdaad dit zijn de kabels die ik bedoelde.

zit ook te denken om een infinia home cs aan te schaffen maar zit te twijfelen tussen de LG HB965DF (2.1) of de LG HB965TZ (5.1)..heeft iemand ervaring met deze sets? ik heb een lichte voorkeur voor de 2.1 en die strak naast de TV te hangen..maar ben benieuwd of het 5.1 geluid opweegt tegen de draden wegwerken,.

thx
Voor wat betreft je 2.1 set hier mijn review (eigenlijk meer een hands-on). Leuk setje, aardig geluid...Beetje slome blu-ray speler.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de hardcore gamers, dit scherm heeft een inputlag van 40 ms in gamemode. Dit staat in een review van: http://www.avforums.com/review/LG-LE8900-47LE8900-Review.html

De LE8900 is ander typenummer dit komt denk ik door de toevoeging van Freeview HD, dus technisch is het verder gewoon dezelfde tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op zondag 20 juni 2010 @ 08:55:
[...]

Voor wat betreft je 2.1 set hier mijn review (eigenlijk meer een hands-on). Leuk setje, aardig geluid...Beetje slome blu-ray speler.
dank je voor je hulp..voor mijn doeleinden een prima setje voor onder de eur400..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 15:43:
Voor de hardcore gamers, dit scherm heeft een inputlag van 40 ms in gamemode. Dit staat in een review van: http://www.avforums.com/review/LG-LE8900-47LE8900-Review.html

De LE8900 is ander typenummer dit komt denk ik door de toevoeging van Freeview HD, dus technisch is het verder gewoon dezelfde tv.
40 ms ook echt :| Daar ga je als gamer echt niet mee wegkomen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Dwazer schreef op zondag 20 juni 2010 @ 20:28:
[...]

Ik kwam toch echt een stukje lager uit. Nu had ik er niet heel veel ervaring mee, met hoe dat gemeten moet worden, maar gemiddeld kwam ik rond de 25 ms uit. Zie voor het 'bewijs' (foto) een eerdere reactie van mij....
Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 18:08:
[...]

dank je voor je hulp..voor mijn doeleinden een prima setje voor onder de eur400..
Hou er rekening mee dat die br-speler/receiver echt onwijs krasgevoelig is. Ik heb hem alleen maar afgestoft met zo'n anti-statisch doekje en desondanks zaten er toch wel al wat strepen op die verdacht veel op krassen leken...

[ Voor 34% gewijzigd door PaT op 20-06-2010 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Dwazer schreef op zondag 20 juni 2010 @ 20:28:
[...]

Dit klopt niet, op verschillende fora hebben ze het over +/-10ms op gamemode (amerika en op de 55le8500) getest met crt ernaast en met guitar hero (laatste minder accuraat dan met crt ernaast).

Ik ga van hun waarnemingen uit en zodoende de 55le8500 besteld want ik game alleen maar en kijk er films op.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 15:43:

Ik denk dat je deze niet kan vergelijken met de 8500. de 8900 komt pas vanaf grotere beeldschermformaten en ik weet niet of het daarmee te maken heeft, maar de 42" LE8500 krijgt juist goede kritieken over inputlag, mits je de The TruMotion technology uitschakelt.

ik zal eens even kijken of ik wat links kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+/-10ms kan echt niet. Dit betekend dat deze LCD tv nog sneller is dan de high end plasma's van panasonic en samsung. Dan zou dit een van de weinige LCD tv's zijn die deze magische grens behaald. En als het wel zo is dan ben ik toch blij dat ik dit scherm hebt gehouden. Ik wilde het scherm omruilen voor een panasonic plasma V20 maar de problemen rond de 2010 modellen zijn te groot zoals floating blacks dit lijkt mij erger dan blooming. Dan blijft er toch echt maar een goede LCD tv over en dat is de LG LE8500.

Kan je misschien de link van het forum geven. Met foto graag anders geloof ik het niet. Ik weet gewoon dat avforums een gerenomeerde review. Ze hebben apparatuur om te calibreren en om de inputlag te meten

Technisch is de LE8900 gewoon hetzelfde met uitzondering van de tuner. En bij grotere schermen zitten er meer led's achter het scherm. Dit heeft zeker geen invloed op de inputpag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 14:55:
+/-10ms kan echt niet. Dit betekend dat deze LCD tv nog sneller is dan de high end plasma's van panasonic en samsung. Dan zou dit een van de weinige LCD tv's zijn die deze magische grens behaald. En als het wel zo is dan ben ik toch blij dat ik dit scherm hebt gehouden. Ik wilde het scherm omruilen voor een panasonic plasma V20 maar de problemen rond de 2010 modellen zijn te groot zoals floating blacks dit lijkt mij erger dan blooming. Dan blijft er toch echt maar een goede LCD tv over en dat is de LG LE8500.

Kan je misschien de link van het forum geven. Met foto graag anders geloof ik het niet. Ik weet gewoon dat avforums een gerenomeerde review. Ze hebben apparatuur om te calibreren en om de inputlag te meten

Technisch is de LE8900 gewoon hetzelfde met uitzondering van de tuner. En bij grotere schermen zitten er meer led's achter het scherm. Dit heeft zeker geen invloed op de inputpag.
http://72.9.159.100/avs-vb/showthread.php?p=18315205 maar ik zie al waar verschil in zit, het gaat hier over de SL8500 maar als ik het goed heb is de SL8500 zelfde als de LE8500 alleen is de SL EDGE LIT en de LE full LED.

Dat is de reden waarom ik voor de LE8500 wil gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer de 55LX9500 verkrijgbaar is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Sm0k3r. Voordat je iets post moet je wel zeker weten of het waar is. En ik kan zien dat je dat wederom weer niet gedaan hebt. De LG SL8000 en SL8500 is geen edge-led maar een LCD met CCFL achtergrondverlichting. De SL9000 en 9500 is edge-led. En die heeft een inputlag van 40-50 ms.

En een model die in 2009 een lage inputlag heeft geeft geen garantie voor modelen uit 2010 voor een lage inputlag. Dus die van jouw redenatie is verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcc88
  • Laatst online: 29-08 06:54
Hoi allemaal,

Ik heb de 50PK950 op een internetshop gezien. Weet iemand of de aktie voor de wireless media box geldig is als ik zelf de TV ophaal?
Bij zaken als plasmadiscounter is dat wel zo namelijk (tenminste, had ik hier gelezen volgens mij). Geldt dat ook voor alle andere webshops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FontFanXP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-09 19:15
Heeft iemand ergens al de 47LX9500 in het wild gezien?? Ik heb LG vandaag gebeld en daar zeggen ze dat hij toch bij meerdere dealers verkrijgbaar is, in de tussentijd kan ik hem echt nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FontFanXP schreef op maandag 21 juni 2010 @ 21:44:
Heeft iemand ergens al de 47LX9500 in het wild gezien?? Ik heb LG vandaag gebeld en daar zeggen ze dat hij toch bij meerdere dealers verkrijgbaar is, in de tussentijd kan ik hem echt nergens vinden.
Ik zit al sinds april te wachten op de 55LX9500, LG gebeld toendertijd en gevraagd naar de verwachting, eerst was het mei toen begin juni, nu zeggen sommigen week 36/37 andere weer week 40...ik weet niet wat ik ervan moet denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 18:09:
@ Sm0k3r. Voordat je iets post moet je wel zeker weten of het waar is. En ik kan zien dat je dat wederom weer niet gedaan hebt. De LG SL8000 en SL8500 is geen edge-led maar een LCD met CCFL achtergrondverlichting. De SL9000 en 9500 is edge-led. En die heeft een inputlag van 40-50 ms.

En een model die in 2009 een lage inputlag heeft geeft geen garantie voor modelen uit 2010 voor een lage inputlag. Dus die van jouw redenatie is verkeerd.
Ahhhh dank voor het ophelderen, zal ik jou nu iets leren door jou iets te laten zien:

"@ Sm0k3r. De LG SL8000 en SL8500 is geen edge-led maar een LCD met CCFL achtergrondverlichting. De SL9000 en 9500 is edge-led. En die heeft een inputlag van 40-50 ms.

Zelfde doel bereikt zonder negatieve ondertoon, erg simpel en bespaart je ook nog wat tijd vanwege minder letters.

En nu we elkaar toch dingen aan het leren zijn; edge-led hoort volgens mij EDGE-lit te zijn, EDGE volgens mij als in letterlijk vertaald "rand" en lit als in "verlichting", de leds zitten in de randen van het paneel.

Het klopt wel dat de SL9000 een EDGE-lit TV is en zowel de SL8000 als SL8500 niet, daarentegen is mijn theorie gebaseerd op het vergelijken van de hardwarematige specificaties van de panel (dus response tijd, inkijkhoek) en commercie, gebruik zoveel mogelijk dezelfde chips en vervang CCFL door LEDS, breng op de markt voor een dermate lage prijs (de SL8000 was duurder tijdens introductie) en mensen kopen en zien het wel als een ware opvolger.

Ik heb nu een 52PFL9632 thuis en heb de 52pfl9703 overgeslagen vanwege hetzelfde geintje, zodoende ook de lage prijs terwijl het een heuse "opvolger" is, daarentegen is de 52pfl9704 een echte "opvolger" van de 52pfl9632 want als je de panel vergelijkt hebben we het hier over een heel andere panel en introductie prijs was net zo hoog als die van mij toen 2999,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 14:55:

10ms is inderdaad snel, maar is al wel getest met een LCD en ook op AVforums.De Sharp LE821 haalde in gamingmode de 10ms en ook de Sony Z4500 haalt in gamingmode hele snelle waarden.

Terugkomend op de 40ms inputlag van de LG E8500, ik haal inderdaad uit reviews dat onder gamingmode de inputlag acceptabel is en enorm verbetert ten opzichte van de True motion mode, maar alleen AV-forums heeft echte testwaarden en dan vind ik 40ms vergeleken met de andere LCD net ietsjes te hoog. Had liever 30ms gehad.

Ik ben toch erg benieuwd hoe degene dit ervaren die hem al in het bezit hebben. Ik heb bij de BCC wel even met een Wii erop kunnen spelen en kon toen niet echt iets waarnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

tsjech@ schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 00:29:
[...]

10ms is inderdaad snel, maar is al wel getest met een LCD en ook op AVforums.De Sharp LE821 haalde in gamingmode de 10ms en ook de Sony Z4500 haalt in gamingmode hele snelle waarden.

Terugkomend op de 40ms inputlag van de LG E8500, ik haal inderdaad uit reviews dat onder gamingmode de inputlag acceptabel is en enorm verbetert ten opzichte van de True motion mode, maar alleen AV-forums heeft echte testwaarden en dan vind ik 40ms vergeleken met de andere LCD net ietsjes te hoog. Had liever 30ms gehad.

Ik ben toch erg benieuwd hoe degene dit ervaren die hem al in het bezit hebben. Ik heb bij de BCC wel even met een Wii erop kunnen spelen en kon toen niet echt iets waarnemen.
Zover ik dat heb kunnen testen met een Wii en guitar hero heb ik absoluut geen last gehad van lag. Echt een heel stuk beter (zo niet nagenoeg perfect) ten opzichte van bijvoorbeeld de SL9000 en andere lcd's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onok
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 09:02
Ik heb inmiddels een uitgebreide review geschreven van de 50pk950: productreview: LG Infinia 50PK950 review door onok

Aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

:)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Pfff, alleen de LX6500 is op dit moment in het wild te zien.. maar die LX9500 laat erg lang op zich wachten!

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
Schizo007nl schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:31:
Pfff, alleen de LX6500 is op dit moment in het wild te zien.. maar die LX9500 laat erg lang op zich wachten!
De LX6500 is nu al verkrijgbaar bij diverse winkels en zelfs op voorraad. Even een vraag, wat is het grote verschil behalve 3D tussen de LX6500 en de LE8500. Aangezien ik nog zit te wachten op mijn vervanging, ben ik ook aan het kijken naar de LX6500 die wel op voorraad is.

edit: Heb al een review gevonden.. gaat om edge-led backlight tegenover full led. Dan moet ik voor de LX9500 gaan als ik full wil hebben http://www.flatpanelshd.c...on=showfull&id=1272547060

[ Voor 18% gewijzigd door tsjech@ op 25-06-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

In augustus krijg ik de mogelijkheid om een bluray speler en tv met 3D functionaliteit te testen van LG. Typenummers weet ik nog niet, maar tegen die tijd zal ik jullie wel weer op de hoogte brengen ;P

nu eerst lekker vakantie vieren

[ Voor 11% gewijzigd door PaT op 26-06-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

ALs het niet de LX9500 is, zal het de nieuwere LEX-series zijn.

:)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfm
  • Laatst online: 01-07 11:30

sfm

Heeft iemand van LG al het geld voor de media box of de 100 euro cashback ontvangen? Ik heb een week of drie geleden het formulier inclusief kopie aankoopbon ingeleverd maar nog niks vernomen. Ik dacht dat op het formulier stond dat je binnen twee weken het geld op je rekening gestort zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perre
sfm schreef op zondag 27 juni 2010 @ 21:06:
Heeft iemand van LG al het geld voor de media box of de 100 euro cashback ontvangen? Ik heb een week of drie geleden het formulier inclusief kopie aankoopbon ingeleverd maar nog niks vernomen. Ik dacht dat op het formulier stond dat je binnen twee weken het geld op je rekening gestort zou krijgen.
Ik heb het formulier hier liggen. Er staat 'ten laatste 6 weken na ontvangst'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn formuliertje ook precies 3 weken geleden op de post gedaan.
Nog geen geld binnen.
Ik ben voor de € 100,- cashback gegaan, trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

perre schreef op maandag 28 juni 2010 @ 08:44:
[...]

Ik heb het formulier hier liggen. Er staat 'ten laatste 6 weken na ontvangst'.
Ik weet niet welke folder jij hebt, maar ik zie toch echt alleen maar dit staan:

7. Het aankoop bedrag of cash back krijgt u uiterlijk binnen 2 weken gestort op het door uw
opgegeven rekeningnummer nadat alle benodigde documenten correct zijn ontvangen.

Ik zie trouwens ook op de pdf staan dat de actie is verlengd tot 31 juli.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2010 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perre
Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:54:
[...]

Ik weet niet welke folder jij hebt, maar ik zie toch echt alleen maar dit staan:

7. Het aankoop bedrag of cash back krijgt u uiterlijk binnen 2 weken gestort op het door uw
opgegeven rekeningnummer nadat alle benodigde documenten correct zijn ontvangen.

Ik zie trouwens ook op de pdf staan dat de actie is verlengd tot 31 juli.
In België is het misschien anders, ik weet het niet. Ben de folder gaan halen in een Brusselse Saturn. Er staat bij puntje 7:

Vous recevrez le boîtier multimédia de LG ou le cash back au plus tard 6 semaines après bonne reception...

Raar is dat we wel een Belgisch adres ter beschikking hebben om het formuliertje naar op te sturen, maar dat we wel met onze vragen terecht moeten kunnen in Nederland (ks-lgelectronics@s-h.nl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokum64
Vanmiddag is de kapotte tv vervangen voor een nieuw (onbeschadigd!) exemplaar. Eind goed, al goed; eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jfwiet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:38
Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:50:
Ik heb mijn formuliertje ook precies 3 weken geleden op de post gedaan.
Nog geen geld binnen.
Ik ben voor de € 100,- cashback gegaan, trouwens.
Hier het zelfde, heb hem gekocht bij een normale winkel. (Wel thuis laten afleveren, ivm slechte leverbaarheid.) En netjes het formulier opgestuurd, maar nog geen bericht gehad (ook niet dat het afgewezen is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Laatst online: 14-09 14:26
Heb vandaag de 47LE8500 gekocht en in de winkel zeiden ze mee ook dat het makkelijk 4-5 weken kon duren voor je die €100 effectief op je rekening hebt staan dus ik zou me er niet te druk over maken :)

(Geweldige TV trouwens, ben super tevreden :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokidoki
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-07 21:15
Vorige week ook de LG 42le8500 aangeschaft na landurige zoektocht en reviews lezen. Ook een ziggo pakketje gekocht met CAM en smartcard. Netjes volgens de handleiding, aangemeld bij Ziggo en het werkt (voorburg). Echter het is niet robuust. Af en toe (scheelt per dag) komen er decodering artifacten in beeld en wordt je gedwongen om weer terug te schakelen naar analoog. Het lijkt ook voornamelijk bij ned 1 en ned 2 voor te komen. Iemand enig idee hoe dit te fixen?

Ik merk ook dat ned 1 en ned2 niet in HD worden ontvangen/uitgezonden?. Ned 3 wel, al is dit op een ver kanaal (63). (geen storigen overigens hier).

Tips zeer welkom, ander zie ik me toch genoodzaakt om een losse hd decoder aan te schaffen. Of denken julie dat deze tv ooit nog ziggo certified gaat worden? (ze zullen toch wel helemaal gek worden daar bij ziggo?, elke week weer x nieuwe tv's)
Is het een ziggo plobleem of toch een CAM/CI en dus een lg probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:14
(jarig!)
Kan iemand mij vertellen of het vanaf de TV mogelijk is om via WiFi de server in de meterkast te benaderen met hierop series etc? Of is dit alleen te behalen door een UTP kabel naar de tv/mediabox te leggen?

(Is het überhaupt mogelijk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
mokum64 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 19:26:
Vanmiddag is de kapotte tv vervangen voor een nieuw (onbeschadigd!) exemplaar. Eind goed, al goed; eindelijk!
Zelfde verhaal hier, Kapotte LG 42LE8500 is vanochtend opgehaald en omgewisseld voor een nieuwe. Complimenten voor de winkel voor vervanging uiteindelijk in 7 werkdagen (zie shopreview plattetvdiscounter.nl))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZeLe schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 01:06:
Kan iemand mij vertellen of het vanaf de TV mogelijk is om via WiFi de server in de meterkast te benaderen met hierop series etc? Of is dit alleen te behalen door een UTP kabel naar de tv/mediabox te leggen?

(Is het überhaupt mogelijk?)
Je kan een wifi-dongle kopen van LG. Iets met WL-100 nog wat. Effe googlen.
Kost ca. 60 euro. Ding was een paar weken terug slecht leverbaar.
Mijn kabel in de huiskamer was lang zat om de tv te bereiken. Ik heb hem dus op de kabel zitten.
Maar mijn Western Digital My World netwerk HD in de meterkast ziet de tv NIET.
Maar volgens mij moet het met een DLNA-gecertificeerde server-ding wél lukken
Ik kan in iede geval niks afspelen van dat ding op mijn tv. Ook niet met de Nero-software die bij de TV zit.
Ik koop dus een losse bedrade media-player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah, mijn 42LE8500 is binnen!!!! (zonder schade)
Gisteren uitgepakt en het plaatje vanuit m'n eigen huiskamer bekeken.
Het is echt een geweldig plaatje.
Ik had 'm besteld bij Redcoon voor 1300 en was na 8 dagen bezorgd.
Over de spiegeling kan ik kort zijn: Ik heb er helemaal geen last van.
Het licht komt van rechts, de TV staat ongeveer 2 meter van het raam.
Ok, als je een review schrijft en zeer critisch naar alle aspecten van zo'n TV kijkt kan ik me voorstellen dat dat als "minpunt" naar voren komt maar als je eenmaal gewoon aan het kijken bent merk je er helemaal niets van.
Zoals al beschreven is zwart inderdaad ECHT zwart.
Ik ga vanavond de expert video settings van de review eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er hier iemand die een goed vergelijk tussen de LG 50pk950 en de Panasonic 50V20 kan maken , qua uiterlijk vind ik de LG veeel mooier maar het gaat toch uiteindelijk om het beeld , het gaat mij om het SD en HD signaal van de TV verder kijk ik alleen nog naar DVD .Hij wordr niet gebruikt voor gaming of zo .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
welke wall mount raden jullie aan voor een 42le8500 ?? gewoon zo strak mogelijk tegen de muur enkel HDMI en coax kabel wordt ingestoken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren is de € 100,- cashback van LG op mijn rekening bijgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

superchanbe schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 22:28:
welke wall mount raden jullie aan voor een 42le8500 ?? gewoon zo strak mogelijk tegen de muur enkel HDMI en coax kabel wordt ingestoken ?
Gebruik dan aub wel haakse connectoren. :X
Afbeeldingslocatie: http://www.szsuncoming.com/english/images/product/176_i1_HDMI%2090%20%C2%B0ANGLE%20Cable.JPG

Anders komt er niet zoveel van "Plat tegend e muur". ;)

Gulfstream G650

Pagina: 1 ... 7 ... 32 Laatste