De LE8500 checkt gewoon via internet of je de juist firmware hebt hoor. Ik zal straks thuis even kijken welke firmware ik heb en of dat probleem met het volume er nog is...
Kan iemand mij vertellen of (en waar) de 42LE8500 te krijgen is voor rond de 1300 euro (inclusief de "gratis" wireles box) ? Ben van Dijk iig niet, die zou ze vorige week hebben maar hoor nog niks...
Ik snap er helemaal niets meer van. Bij Plasmadiscounter staat er nu ineens "Ruim op voorraad" bij de 47le8500
LG kan wel aan hun leveren, maar verder aan geen enkele andere winkel???
De prijs is trouwens 1799,- wat op zich redelijk is, maar het kan lager.
lcd-tv-aanbiedingen.goedbegin.nl , blackberry-aanbiedingen.goedbegin.nl , jeroen.goedbegin.nl
Verwijderd
Ja, dat zag ik net ook.TUX2 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:55:
Ik snap er helemaal niets meer van. Bij Plasmadiscounter staat er nu ineens "Ruim op voorraad" bij de 47le8500![]()
Blijft een vreemde wereld. De prijs kan m.i. inderdaad lager.
Ik kan hem nu voor €1700,- krijgen (levertijd onbekend) excl. 35 verzendkosten.
"Men" roept hier dat Plasma-Discounter ook nog gaat stunten. Iemand een idee wanneer dan?
Ik heb geen ruzie met mijn geld en ik hóef er niet vanaf, maar ja.....geduld is geen goede eigenschap van mij
Verwijderd
Oooww, oké.magrec schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:13:
De LE8500 checkt gewoon via internet of je de juist firmware hebt hoor. Ik zal straks thuis even kijken welke firmware ik heb en of dat probleem met het volume er nog is...
Ik ging uit van de review hier net boven. Daar staat dat ergens. Maar ik las dat die review uit India kwam, dus tja... Geen Europees model waarschijnlijk en net effe wat anders.
Heb vandaag gebeld met Plasma-Discounter, ze hebben er 20 op voorraad. Het schijnt zo te zijn dat als je de TV in de winkel in Naarden gaat ophalen je ook gewoon in aanmerking komt voor die draadloze media box van 299 euro. Dus dan is 1799 euro een redelijke prijs lijkt mij.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:39:
[...]
Ja, dat zag ik net ook.
Blijft een vreemde wereld. De prijs kan m.i. inderdaad lager.
Ik kan hem nu voor €1700,- krijgen (levertijd onbekend) excl. 35 verzendkosten.
"Men" roept hier dat Plasma-Discounter ook nog gaat stunten. Iemand een idee wanneer dan?
Ik heb geen ruzie met mijn geld en ik hóef er niet vanaf, maar ja.....geduld is geen goede eigenschap van mij
Ik zie dat andere webshops zoals 4launch en Recoon de TV voor rond de 1600 euro aanbieden inclusief verzendkosten, maar ik vraag me af of dit de daadwerkelijke verkoopprijs zal zijn als zij het toestel kunnen leveren? Ik lees een paar reacties terug immers dat LG de prijs heeft aangepast en verwacht dat hij bij 4launch en Redcoon dan waarschijnlijk ook wel duurder zal gaan worden? Ik heb trouwens met 4launch gemaild gisteren...zij zeggen over 10 tot 15 dagen te kunnen leveren, maar tevens geeft men aan dat je geen gebruik kunt maken van de LG actie (dan zou je in principe nog duurder uit zijn t.o.v. Plasma-Discounter als je de bedragen op telt).
Denk dat ik er toch maar eentje ga halen in Naarden, is een stukje rijden maar dan heb je ook wat ;-)
Verwijderd
4launch en redcoon leveren geen orignele NL-modellen.
Vandaar de prijs, andere levertijden en geen mediabox.
Kijk dat verklaart een hoop! Dan lijkt me de deal bij plasm-discounter helemaal geen verkeerde toch?Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:26:
4launch en redcoon leveren geen orignele NL-modellen.
Was vandaag hier even bij de lokale IT's daar hadden ze er vier binnen gekregen in het centrale magazijn en waren er nog drie beschikbaar. Die verkoper vraagt je daar met droge ogen gewoon 2199 euro voor...toen ik zei dat het toestel via internet veel voordeliger was, kwam hij met de uiterste prijs van 2000 euro, nog altijd een verschil van 200 euries!
Verwijderd
Ik hoop nog ergens een goede aanbieding te kunnen scoren.
MM schijnt dit weekend met iets te komen.
Maar volgens mij is de 42LE8500 of 47LE8500 (nog) bij geen enkele Media Markt te krijgen toch?Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:54:
Ik hoop nog ergens een goede aanbieding te kunnen scoren.
Ik heb hem bij de Mediamarkt in Enschede gezien, 21mei..sfm schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:39:
[...]
Maar volgens mij is de 42LE8500 (nog) bij geen enkele Media Markt te krijgen toch?
[ Voor 5% gewijzigd door matthijst op 02-06-2010 13:04 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Wel bij de mediamarkt, en het broertje van de mediamart (Saturn) is nog niks te zien. Althans... eind vorige week hadden ze nog geen LE8500's staan. Vreemd verhaal... maargoed eerst de verwachte actie van de MM maar eens afwachten... en misschien maar naar breda dan dit weekend (Enschede is wel een beetje te ver weg namelijk
De 42LE8500 heb ik zojuist bij MediaMarkt Den Haag gezien. Voor de LX9500 gaven ze nog 'levertijd onbekend' overigens..sfm schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:39:
Maar volgens mij is de 42LE8500 of 47LE8500 (nog) bij geen enkele Media Markt te krijgen toch?
Leaping Lab Rats!
Kijk dat bied mogelijkheden als MediaMarkt vanaf morgen gaat stunten ;-)
Iemand de 47 inch versie al ergens gespot bij een MediaMarkt??
Iemand de 47 inch versie al ergens gespot bij een MediaMarkt??
Heb je toevallig ook op de prijzen gelet bij de MM? Anders morgen maar eens bellen met MM Breda.d3vlin schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:02:
[...]
De 42LE8500 heb ik zojuist bij MediaMarkt Den Haag gezien. Voor de LX9500 gaven ze nog 'levertijd onbekend' overigens..
Hmm, hij lijkt toch wel erg goed.
Op die backlight uniformity dingen na.
Maar als je dan de Samsung samenvatting leest:
Expensive; poor off-angle viewing; some blooming effects; benefits of 240Hz difficult to discern; glossy screen reflects ambient light.
Lijkt LG me beter
Net de MediaMarkt actie bekeken en vooral de TV's waarop de actie niet van toepassing is. Van LG zijn er geen modellen uitgezonderd, dus ook op de 42LE8500 en 47LE8500 is de actie van toepassing!
Nu vraag ik me alleen af;
- wat zijn de normale prijzen voor deze toestellen bij MediaMarkt?
- waar o waar zijn ze (op voorraad) verkrijgbaar?
Verwijderd
Ik ga morgen maar eens met plasma-dscounter bellen. Kijken wat ze nog kunnen doen met de 47"sfm schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 20:14:
Net de MediaMarkt actie bekeken en vooral de TV's waarop de actie niet van toepassing is. Van LG zijn er geen modellen uitgezonderd, dus ook op de 42LE8500 en 47LE8500 is de actie van toepassing!
Zij zijn de enige die op dit moment de 47" op voorraad hebben staan volgens mij.
1699 was de 42" bij Mediamarkt volgens mij (stond een paar pagina's terug, rond 13-14 ofzo).
Dat schiet dan niet heel erg op --> 1474, al krijg je er bij hun waarschijnlijk wel die gratis mediabox nog bij?
Dat schiet dan niet heel erg op --> 1474, al krijg je er bij hun waarschijnlijk wel die gratis mediabox nog bij?
Verwijderd
Das mooi f*ck dan. Dat is gewoon adviesprijs.matthijst schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 22:03:
1699 was de 42" bij Mediamarkt volgens mij (stond een paar pagina's terug, rond 13-14 ofzo).
Ik ga morgenavond toch maar eens even in Breda kijken.
Als je de TV bij plasma-discounter ophaalt dan krijg je via de LG actie ook bij hun de mediabox...matthijst schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 22:03:
Ben ik dan wel benieuwd naar, overweeg hem ook daar te halen, maar heb het gevoel dat ze aan die prijs niks meer gaan doen? Of denk jij dat je er nog wat af kan krijgen?Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 21:42:
[...]
Ik ga morgen maar eens met plasma-dscounter bellen. Kijken wat ze nog kunnen doen met de 47"
Zij zijn de enige die op dit moment de 47" op voorraad hebben staan volgens mij.
Verwijderd
Ik heb geen idee wat ze (kunnen) doen. Misschien laten ze los of ze nog acties krijgen binnenkort.sfm schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 22:11:
[...]
Ben ik dan wel benieuwd naar, overweeg hem ook daar te halen, maar heb het gevoel dat ze aan die prijs niks meer gaan doen? Of denk jij dat je er nog wat af kan krijgen?
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Er staat wel een nieuwe actie folder op hun website (is dit de stunt die eerder gemeld is?) maar daar staat de LG niet inVerwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 22:28:
[...]
Ik heb geen idee wat ze (kunnen) doen. Misschien laten ze los of ze nog acties krijgen binnenkort.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Vreemd hij stond er net nog, maar nu staat er idd. weer de 'reclame' van kom langs in onze 3D studio bla bla....wellicht hebben ze hem online gezet en was hij daardoor even zichtbaar?Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 22:53:
Actiefolder? Waar?
In ieder geval als dat de actiefolder gaat worden, dan stond er voor mij niks zinvols in.
Als ik me niet vergis 1499,-Tuur86 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:48:
[...]
Heb je toevallig ook op de prijzen gelet bij de MM? Anders morgen maar eens bellen met MM Breda.
Leaping Lab Rats!
Bedankt.. dat klinkt al aantrekkelijker dan de adviesprijs van 1699,-.
€1499,- - (14x€15)= €1289,-
Minus de €100,- cashback actie van LG zelf......is een nette €1189,- dat is geen geld voor deze top TV.
Toch maar eens bellen morgen ochtend of ze hem op voorraad hebben.
Minus de €100,- cashback actie van LG zelf......is een nette €1189,- dat is geen geld voor deze top TV.
Verwijderd
Jij neemt de media-box niet?Tuur86 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 00:01:
Bedankt.. dat klinkt al aantrekkelijker dan de adviesprijs van 1699,-.
Ik twijfel nog een beetje... maar zoals ik al aangaf, op den duur komt er toch een nieuwe receiver, waardoor er alleen een HDMI kabel naar m'n TV loopt.. plus de voedingskabel (die je toch altijd al hebt).
Of er dus nu één of twee kabels naar de TV gaan.. daar stoor ik mij niet aan. Dus denk ik dat de cashback actie voor mij meer voordeel heeft.
Of er dus nu één of twee kabels naar de TV gaan.. daar stoor ik mij niet aan. Dus denk ik dat de cashback actie voor mij meer voordeel heeft.
deze berekening is op basis van de 42 inch, neem ik aan?
en nu maar hopen dat ze uberhaupt genoeg infinia's hebben bij MM, tot nu toe nog niet gezien in Amsterdam.
en nu maar hopen dat ze uberhaupt genoeg infinia's hebben bij MM, tot nu toe nog niet gezien in Amsterdam.
nothing :)
Bij MM Alexandrium is de 42le8500 inclusief korting 1455 euro...Geen optie dus wat mij betreft. Wel 2 op voorraad
Verwijderd
Daar hanteren ze dus de adviesprijs van 1699,-Dutchylex schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:55:
Bij MM Alexandrium is de 42le8500 inclusief korting 1455 euro...Geen optie dus wat mij betreft. Wel 2 op voorraad
Inderdaad geen optie.
Zo kan ik ook een dergelijke korting aanbieden.....denk dat ik morgen de 47le8500 dan toch maar bij plasma-discounter ga halen voor 1799 euro en gratis mediabox.Dutchylex schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:55:
Verwijderd
Effe wachten nog...... ik meld je zo wat nieuws waarschijnlijk.sfm schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:17:
[...]
Zo kan ik ook een dergelijke korting aanbieden.....denk dat ik morgen de 47le8500 dan toch maar bij plasma-discounter ga halen voor 1799 euro en gratis mediabox.
Nou, ook ik ben benieuwd naar je nieuws...
Net een kwartier in de wacht gestaan bij de mediamarkt breda....maar daar lijkt niemand op te willen nemen. Dus ben ik nog geen steek verder gekomen.o
Net een kwartier in de wacht gestaan bij de mediamarkt breda....maar daar lijkt niemand op te willen nemen. Dus ben ik nog geen steek verder gekomen.o
Verwijderd
Ik heb zojuist een LG 47LE8500 gekocht bij Plasma-Discounter.
Ik zit nog in de chat. Reservering is net gemaakt. Morgen of zaterdag ophalen.
Ik volg Tuur86: ik neem geen media-box, maar ik ga voor de 100 euro cashback van LG.
Daarbij kreeg ik nog een mooi afgerond bedrag korting bij Plasma-Discounter.
Dus ik heb nu een 47" voor de prijs nog lager dan de adviesprijs van de 42"
Ik volg Tuur86: ik neem geen media-box, maar ik ga voor de 100 euro cashback van LG.
ik zat net inderdaad op de site van plasma-discounter te kijken... LG 47LE8500 "ruim op voorraad"
succes
succes
Hornikx, kun je vertellen hoeveel korting je gekregen hebt, je kunt me ook een pm sturen als je het liever niet op het forum wil vermelden. Dan kan ik namelijk ook nog even bellen met Plasma-Discounter, heb begin deze week gebeld en een reservering gedaan, toen kon er niks van de prijsVerwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:54:
Ik heb zojuist een LG 47LE8500 gekocht bij Plasma-Discounter.
Verwijderd
Geef ff je email dan. Ik kan je geen bericht sturen geloof ik. Dat heb je uit staan.sfm schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:53:
[...]
Hornikx, kun je vertellen hoeveel korting je gekregen hebt, je kunt me ook een pm sturen als je het liever niet op het forum wil vermelden. Dan kan ik namelijk ook nog even bellen met Plasma-Discounter, heb begin deze week gebeld en een reservering gedaan, toen kon er niks van de prijs
rem.maenen@gmail.com, bedankt alvast!Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:15:
[...]
Geef ff je email dan. Ik kan je geen bericht sturen geloof ik. Dat heb je uit staan.
[ Voor 4% gewijzigd door sfm op 03-06-2010 14:24 ]
Met dank aan Hornikx heb ik dezelfde korting bedongen...lijkt me inderdaad een goede prijs, zeker gezien het feit dat het een NL toestel is en volgens mij als enige winkel het toestel op voorraad heeft!
Verwijderd
Goed gedaan! Deden ze moeilijk? Of heb je mijn naam gezegd?sfm schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:25:
Met dank aan Hornikx heb ik dezelfde korting bedongen...lijkt me inderdaad een goede prijs, zeker gezien het feit dat het een NL toestel is en volgens mij als enige winkel het toestel op voorraad heeft!
Ben wel benieuwd hoe dat gegaan is.
Wanneer ga je hem halen?
Ik ga eerst mijn kofferbak opmeten. Ze hebben de doos voor me opgemeten: 120 x 80 x 26
Ik denk dat ik morgenmiddag vanuit Tilburg even ga rijden.
Verwijderd
Graag zou ik ook willen vernemen wat de prijs uiteindelijk is geworden....
Ik zag bij een belgische leverancier de prijs op 1605 staan voor de 47 versie
Verwijderd
Dan moet je hem daar gaan halen.Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:26:
Graag zou ik ook willen vernemen wat de prijs uiteindelijk is geworden....
Even voor iedereen nav van vele vragen over de prijs: je kunt met plasma-discounter bellen en proberen te onderhandelen.
Ik kreeg een goede prijs. Het gaat er uiteindelijk om dat jíj voor jezelf een goede deal maakt en dat jíj er een goed gevoel aan overhoudt.
Als je kiest voor de gratis mediabox ben je ALTIJD 100 euro te duur uit. Want kies je niet voor de box dan krijg je van LG nog 100 euro. Dus de gratis mediabox is niet gratis. Die kost je gewoon 100 euro.
Dus ik kies voor een extra kabeltje naar de TV en laat de mediabox schieten. Ik neem de 100 euro extra korting van LG.
Goed verhaal! Als je niet van plan was de mediabox aan te schaffen kost dat ding je inderdaad 100 euro (die je anders via LG terug had gekregen).Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:40:
[...]
Dan moet je hem daar gaan halen.
Even voor iedereen nav van vele vragen over de prijs: je kunt met plasma-discounter bellen en proberen te onderhandelen.
Ik kreeg een goede prijs. Het gaat er uiteindelijk om dat jíj voor jezelf een goede deal maakt en dat jíj er een goed gevoel aan overhoudt.
Als je kiest voor de gratis mediabox ben je ALTIJD 100 euro te duur uit. Want kies je niet voor de box dan krijg je van LG nog 100 euro. Dus de gratis mediabox is niet gratis. Die kost je gewoon 100 euro.
Dus ik kies voor een extra kabeltje naar de TV en laat de mediabox schieten. Ik neem de 100 euro extra korting van LG.
Als je toch van plan was de mediabox aan te schaffen verdien je 200 euro (mediabox kost 300 - 100 euro die je van LG terug krijgt als je de mediabox niet neemt)
Tenzij je de mediabox via marktplaats bv verkoopt voor 200 euro
(Beetje ver gezocht misschien, maar toch)
[ Voor 24% gewijzigd door Dutchylex op 03-06-2010 16:21 ]
Plasma-Discounter.nl heeft trouwens ook weer vier stuks van de 42LE8500 op voorraad...voor de liefhebbers.
Verwijderd
ik sta nu bij MM Breda. 47" staat achter tegen de wand. Met korting 1798,-
Kost dus normaal 2098,-
De 42" niet gezien.
Kost dus normaal 2098,-
De 42" niet gezien.
En ze zijn al weer op... grrr net te laat, wilde ze morgen ochtend bellen hier over. Hopelijk komende week weer nieuwe voorraadsfm schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:42:
Plasma-Discounter.nl heeft trouwens ook weer vier stuks van de 42LE8500 op voorraad...voor de liefhebbers.
Vanmiddag de 42LE8500 bij de MediaMarkt gekocht.
Normaal 1399,- nu met WK korting 1204,- en dan nog 100,- terug met de LG actie is 1104,-
Lijkt me een goede deal voor zo'n scherm.
Eind volgende week kan ik 'm halen.
Normaal 1399,- nu met WK korting 1204,- en dan nog 100,- terug met de LG actie is 1104,-
Verwijderd
Bij welke MM?SoundPech schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 20:34:
Vanmiddag de 42LE8500 bij de MediaMarkt gekocht.
Want op Alexandrium kost ie gewoon 1699,- zonder korting.
Met korting 1459,-
MediaMarkt Almere.Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 20:47:
[...]
Bij welke MM?
Want op Alexandrium kost ie gewoon 1699,- zonder korting.
Met korting 1459,-
Hij staat in hun computer voor 1399,-
Verwijderd
Dat vraag ik me ook af bij welke MM. Vanmiddag naar MM Roermond gebeld en die zeiden zelfs 1799,- maar was niet op voorraad.
Bij BCC staat hij voor 1699,-
Bij BCC staat hij voor 1699,-
Verwijderd
Goed voor jullie, maar ik vind dat wel een belachelijk groot verschil met andere MM-prijzen én met de 47" versie.....
Enig idee wat de 47" daar doet dan?
Niet naar gevraagd, maar ik heb 1699.- in de computer zien staan.Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 21:04:
Goed voor jullie, maar ik vind dat wel een belachelijk groot verschil met andere MM-prijzen én met de 47" versie.....
Trouwens er was nog een andere klant die vroeg waarom er zulke prijsverschillen zijn tussen de vestigingen.
Waarop de verkoper zei dat de MM in Almere internet prijzen hanteert.
Verwijderd
Wat bizar €1399. Ik was vanmiddag bij MM Utrecht en daar kost de LG 42LE8500 toevallig ook €1699 zonder de WK korting. Ik ga morgen toch maar even informeren bij MM Utrecht. Ik heb deze tv vandaag bij de plasma-discounter besteld anders ga ik deze bestelling annuleren. Een prijsverschil van €10 kan maar niet van €300.
Vraag is alleen of de 47" daar op voorraad is?!Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 21:57:
Almere is niet ver van Naarden. Ik ga morgen op onderzoek uit!
Bij de MM in Almere was de 47" vanmiddag op voorraad, ze waren net binnen.sfm schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:51:
[...]
Vraag is alleen of de 47" daar op voorraad is?!
Ik ga morgen Benvandijk maar weer eens bellen... Zou gisteren teruggebeld worden, maar is niet gebeurd.
Als Mediamarkt ze binnen begint te krijgen, dan zijn er blijkbaar geen grote levereringsproblemen en moet Benvandijk toch ook wel een leveringetje krijgen. Ik sta 6e of 7e op de lijst.
Als het onduidelijk blijft en op z'n vroegst 28 juni, dan ga ik MM Almere bellen en wordt het misschien dit weekend al een ritje Almere. Als die 1699,- excl. wk korting idd klopt. Wow, dan zou het 1459,- voor de 47" worden en ook nog een gratis mediobox?
Als Mediamarkt ze binnen begint te krijgen, dan zijn er blijkbaar geen grote levereringsproblemen en moet Benvandijk toch ook wel een leveringetje krijgen. Ik sta 6e of 7e op de lijst.
Als het onduidelijk blijft en op z'n vroegst 28 juni, dan ga ik MM Almere bellen en wordt het misschien dit weekend al een ritje Almere. Als die 1699,- excl. wk korting idd klopt. Wow, dan zou het 1459,- voor de 47" worden en ook nog een gratis mediobox?
lcd-tv-aanbiedingen.goedbegin.nl , blackberry-aanbiedingen.goedbegin.nl , jeroen.goedbegin.nl
De 47LE8500 is bij de mm in almere, met de wk korting even duur als de normale prijs bij plasmadiscounter en daar kun je nog wat korting krijgen. Op naar plasmadiscounter dus.
Verwijderd
Ik sta al een half uur in de wacht. Type dit met de telefoon aan mij oor.....
Heb jij ook gebeld? Of hoe weet jij dat?
Hoe komt het dan dat Soundpech iets anders beweert? De prijs voor zijn 42" is dan nog steeds heel erg laag.
Ik vertrek rond 13.30 vanuit Tilburg naar PD en/of MM Almere.
Heb jij ook gebeld? Of hoe weet jij dat?
Hoe komt het dan dat Soundpech iets anders beweert? De prijs voor zijn 42" is dan nog steeds heel erg laag.
Ik vertrek rond 13.30 vanuit Tilburg naar PD en/of MM Almere.
Verwijderd
Volgens de telefoniste die ik nu aan de lijn heb, is de 47" niet op voorraad in Almere.
De prijs staat op 2099,-
Op aandringen van mij heeft ze nog navraag gedaan hoe het zit met de prijs van 1699,-
Komt ie:
Ze hebben er gisteren 2 binnengekregen. Eentje is verkocht. Andere is showmodel. De prijs is en blijft 2099,-
Met WK-korting mag ie dus weg voor 1799,-
Ik mag eventueel het showmodel hebben voor 1699,-
Als er weer nieuwe voorraad binnenkomt, wordt op dát moment bekeken (oa naar concurentie) wat de prijs gaat worden. Die 1699,- excl. WK-korting is dus NIET waar.
De prijs staat op 2099,-
Op aandringen van mij heeft ze nog navraag gedaan hoe het zit met de prijs van 1699,-
Komt ie:
Ze hebben er gisteren 2 binnengekregen. Eentje is verkocht. Andere is showmodel. De prijs is en blijft 2099,-
Als er weer nieuwe voorraad binnenkomt, wordt op dát moment bekeken (oa naar concurentie) wat de prijs gaat worden. Die 1699,- excl. WK-korting is dus NIET waar.
Verwijderd
Ik heb toevallig net ook met MM Almere gebeld. En daar vonden zij de prijs van €1399 voor de LG 42LE8500 zeer onwaarschijnlijk. Je moet je voorstellen plasma-discounter heeft al een kleine winstmarge.
Ik kreeg precies hetzelfde te horen.Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:25:
Volgens de telefoniste die ik nu aan de lijn heb, is de 47" niet op voorraad in Almere.
De prijs staat op 2099,-
Komt ie:
Bij Ben van Dijk kunnen ze ook niks zinnigs zeggen over de leverdatum. Staat nog steeds op 28 juni, maar kan gemakkelijk later worden. Elke winkel die een 47" model heeft (Plasmadiscounter, MM Almere) zou die niet via de Nederlandse importeur kunnen hebben.
Hoe zit dat met Megapool?
Voor 1320 euro kun je de 42LE8500 afhalen en dat volgens mij excl. LG bonus. Lijkt mij niet zo heel duur, toch?
Voor 1320 euro kun je de 42LE8500 afhalen en dat volgens mij excl. LG bonus. Lijkt mij niet zo heel duur, toch?
Het spijt me als ik de prijs voor de 47" verkeerd gezien heb.Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:34:
Ik heb toevallig net ook met MM Almere gebeld. En daar vonden zij de prijs van €1399 voor de LG 42LE8500 zeer onwaarschijnlijk. Je moet je voorstellen plasma-discounter heeft al een kleine winstmarge.
Maar de 42" heb ik toch echt voor 1204,- gekregen.
Hij staat bij hun voor 1399,- in de computer (zelf gezien).
Heb effe snel met mijn telefoon een foto gemaakt van de bon:

Verwijderd
Even nog een kort berichtje over de mediabox, ik heb ergens gelezen dat hij geen 5.1 geluid door kan sturen??
En hoe zit het met internet op de tv als je de mediabox aansluit, stuurt hij dat ook door?? Ik zie nergens een aansluiting hiervoor..
Note: The LG AN-WL100W supports PCM (2-channel) audio only via its HDMI inputs. It does not support Dolby Digital or DTS.
En hier de link van het artikel:
http://www.crutchfield.co...0W.html?tab=detailed_info
Ik ben aan het twijfelen of ik een dongle moet kopen of die mediabox.....
Misschien kan iemand mij helpen een juiste keuze te maken.
(trouwens ik heb de 5.1 set Infinia besteldt)
En hoe zit het met internet op de tv als je de mediabox aansluit, stuurt hij dat ook door?? Ik zie nergens een aansluiting hiervoor..
Note: The LG AN-WL100W supports PCM (2-channel) audio only via its HDMI inputs. It does not support Dolby Digital or DTS.
En hier de link van het artikel:
http://www.crutchfield.co...0W.html?tab=detailed_info
Ik ben aan het twijfelen of ik een dongle moet kopen of die mediabox.....
Misschien kan iemand mij helpen een juiste keuze te maken.
(trouwens ik heb de 5.1 set Infinia besteldt)
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2010 14:48 ]
5.1 geluid gaat gewoon via receiver toch?Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:43:
Even nog een kort berichtje over de mediabox, ik heb ergens gelezen dat hij geen 5.1 geluid door kan sturen??
dat vraag ik me ook af.. zag geen ethernet-aansluiting op de mediabox. dat wordt dus een wifi-dongle....En hoe zit het met internet op de tv als je de mediabox aansluit, stuurt hij dat ook door?? Ik zie nergens een aansluiting hiervoor..
Verwijderd
Net even gebeld met LG, stuurt idd geen internet door naar de tv.
Hiervoor moet je dus echt een dongle kopen.
Ik was in de veronderstelling dat de mediabox via usb werd aangesloten maar dat is niet zo volgens de medewerkster, hij wordt aangesloten via HDMI.
En waar moet de coax kabel nu in dan???? Deze zal toch in de tv moeten met een CI+ module, toch?
Hier wordt je toch helemaal wild van

Ik denk dat het wordt 5.1 receiver naar tv via HDMI (wil ook tv uitzendingen via receiver)
CI+ in tv
Coax in TV
Dus totaal 3 snoeren
Die je dus altijd nodig zal hebben ook al heb je een media box.....(correct me if i'm wrong)
Hiervoor moet je dus echt een dongle kopen.
Ik was in de veronderstelling dat de mediabox via usb werd aangesloten maar dat is niet zo volgens de medewerkster, hij wordt aangesloten via HDMI.
En waar moet de coax kabel nu in dan???? Deze zal toch in de tv moeten met een CI+ module, toch?
Hier wordt je toch helemaal wild van

Ik denk dat het wordt 5.1 receiver naar tv via HDMI (wil ook tv uitzendingen via receiver)
CI+ in tv
Coax in TV
Dus totaal 3 snoeren
Die je dus altijd nodig zal hebben ook al heb je een media box.....(correct me if i'm wrong)
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2010 15:24 ]
Bedoel je digitaal geluid over coax? Je hebt toch je receiver?
Never mind, ik zie het al..
En wat bedoel je met 'de mediabox aansluiten via usb'?
Never mind, ik zie het al..
[ Voor 11% gewijzigd door perre op 04-06-2010 15:23 ]
Verwijderd
[/quote]
nee , de dongle van de mediabox gaat via HDMI
[/quote]
nee , de dongle van de mediabox gaat via HDMI
coax (voor het tv-signaal) gaat gewoon in de mediabox, net zoals al het andere (daarvoor is ie wireless).
enige kabel is voor stroom (en internet wordt dus blijkbaar niet doorgegeven).
5.1 geluid van tv-broadcast zal ie toch wel terug naar receiver kunnen sturen lijkt me?
5.1 geluid van tv-broadcast zal ie toch wel terug naar receiver kunnen sturen lijkt me?
haha congrats & enjoyVerwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:07:
De 47" ligt achterin! Sta nog bij PD. Nu de file in......
laat me even de prijs weten via een PM:) dan kan ik hem morgen ook ophalenVerwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:07:
De 47" ligt achterin! Sta nog bij PD. Nu de file in......
nothing :)
Verwijderd
Mag jij me vertellen waar de ingang dan zit....habermas schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:04:
coax (voor het tv-signaal) gaat gewoon in de mediabox, net zoals al het andere (daarvoor is ie wireless).

2e van linkmsonder:
Optigical Out
EDIT:
Oops verkeerd gekeken!
Trouwens, de LE42-8500 kun je voor 1200 euro kopen, min 100 = 1100?!
MediaMarkt Breda?
Optigical Out
EDIT:
Oops verkeerd gekeken!
Trouwens, de LE42-8500 kun je voor 1200 euro kopen, min 100 = 1100?!
[ Voor 65% gewijzigd door SalimRMAF op 04-06-2010 17:04 ]
Gulfstream G650
Verwijderd
Nee ik heb geen mediabox. Ik ga voor de cash. MM Breda is dus ook goedkoop met de 42". Of snap ik dat verkeerd?
Voor het prijsverschil zou ik achteraf misschien ook de 42" genomen hebben.
Scheelt 500 euro!
Voor het prijsverschil zou ik achteraf misschien ook de 42" genomen hebben.
Scheelt 500 euro!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2010 17:31 ]
Verwijderd
In de webshop van MM staat ie voor 1409,- en er staat bij: Prijzen in de webshop zijn inclusief de Fanbonussalimrmaf schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 17:03:
2e van linkmsonder:
Optigical Out
EDIT:
Oops verkeerd gekeken!
Trouwens, de LE42-8500 kun je voor 1200 euro kopen, min 100 = 1100?!MediaMarkt Breda?
Hornikx, hebben ze de beide LG's bij Plasma discounter ook in de showroom staan toevallig?
En is die showroom een beetje groot (staan er ook veel formaten van andere merken?)...
Hoe ver zit jij van je TV af?
Ben vooral benieuwd hoe "normale" TV eruit ziet op zo'n 47" TV.
Random RTL4 journaal ofzo
En is die showroom een beetje groot (staan er ook veel formaten van andere merken?)...
Hoe ver zit jij van je TV af?
Ben vooral benieuwd hoe "normale" TV eruit ziet op zo'n 47" TV.
Random RTL4 journaal ofzo
linksonder DG IN 12v?Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:57:
[...]
Mag jij me vertellen waar de ingang dan zit....
[afbeelding]
MaxICT uit Tilburg schijnt de 47LE8500 nu ook op voorraad te hebben, volgens pricewatchlink bovenaan deze pagina.
1553 euro
1553 euro
Ik was toch in de stad en ben dus even de MM in Almere binnengelopen.Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:25:
De prijs staat op 2099,-
Komt ie:
De 47" is inderdaad niet 1699,- maar 1799.- excl. wk korting, dus hij kost 1544,-
Voor de zekerheid ook aan een andere verkoper gevraagd en die kwam tot dezelfde prijs.
Ik ben er vanochtend langs geweest. Er waren twee stuks op voorraad waarvan er een in de showroom stond. Prijs was net zoals hornicks melde 2199, heb het met eigen ogen in de computer zien staan en heb 2 verkopers gevraagd! Klopt geen zak van daar bij de mm in almere!SoundPech schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 18:27:
[...]
Ik was toch in de stad en ben dus even de MM in Almere binnengelopen.
De 47" is inderdaad niet 1699,- maar 1799.- excl. wk korting, dus hij kost 1544,-
Voor de zekerheid ook aan een andere verkoper gevraagd en die kwam tot dezelfde prijs.
Benieuwd naar de eerste ervaringen van Hornikx
- spiegelt het scherm erg? (al is het nu al donker)
- hoe is het geluid bij "normale" TV (journaal etc), is dat gewoon goed te doen, zonder
elke keer een versterker aan te moeten zetten (omdat het scherm zo dun is weinig ruimte
voor speakers, zou je denken?)
- hoe is beeld van SD kanalen via COAX (als je dat nog gebruikt).
- hoe ver zit jij er +/- vanaf en hoe bevalt het formaat (zit nu zelf op 4 meter van 82" CRT, twijfel
tussen 42 en 47" al schijnt "groot" snel te wennen, dus 47 lijkt voorkeur te hebben?
- hebben ze m bij PD in de showroom staan?
- hoe is het geluid bij "normale" TV (journaal etc), is dat gewoon goed te doen, zonder
elke keer een versterker aan te moeten zetten (omdat het scherm zo dun is weinig ruimte
- hoe ver zit jij er +/- vanaf en hoe bevalt het formaat (zit nu zelf op 4 meter van 82" CRT, twijfel
tussen 42 en 47" al schijnt "groot" snel te wennen, dus 47 lijkt voorkeur te hebben?
Verwijderd
Komt ie:matthijst schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 22:53:
- spiegelt het scherm erg? (al is het nu al vrij donker)
Spiegeling valt nog mee. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet echt op gelet heb. De tv staat wel langs een grote pui waar ook de zon onder gaat. Morgen kijk ik beter. Mijn 26" breedbeeld CRT van JVC had er wel last van. Maar deze staat verder tegen de muur, dus dat kan net schelen.
Geluid van normale tv is zeer goed te doen. Beetje vlak. Dus weinig bas. Maar Topgear, journaal en gewone tv is zeer zeker goed te doen hoor.
Beeld via coax valt niet tegen, maar je moet wel aan de digitale tv hoor. Dat is toch strakker. Maar coax is nog redelijk te doen. Ligt er ook aan hoe sterk je signaal is natuurlijk. Ik gebruik hem nu met een CAM-module in de tv en dat werkt goed. Soms valt ie even weg, maar dan komt ie weer terug. Mijn Humax SD-decoder zit er nog tussen gekoppeld. Ik kijk nu even aan of de cam-module blijft werken, anders komt er een Humax 5050c HD-decoder met interne HDD.
Ik zit er nu ongeveer tussen de 4,20 en 4,50 meter vandaan. Ik twijfelde ook tussen 42" en 47". Toen ik hem neerzette dacht ik: WOW! Maar ik ben er nu al helemaal aan gewend.
"Bij twijfel de grootste nemen" is dus idd waar
Maar je budget moet het ook toelaten uiteraard. Ik heb er geen spijt van in ieder geval!
Bij PD hangt de 47" in de showroom. Ernaast hangt een 42" SL9500 geloof ik. Ze hebben zo'n beetje van elk merk/model 1 maat hangen. Maar staar je daar niet blind op de maten. Zelfs een 50" lijkt nog klein in een winkel met hoge plafonds. Je kunt wel even de afstand die je thuis hebt afpassen en kijken wat je vind. Maar thuis issie groter dan in de winkel. Maar zoals ik al zei: het went heel snel en je zult er geen spijt van hebben.
Verdere indrukken: heel mooi. Makkelijk menu. Afstandsbediening is best te pruimen trouwens. Je kunt alle lichtjes aan de voorkant afzetten, dus superstrakke uitstraling.
Nadeel nu: 1 scart. Dus mijn digitale decoder en dvd-audio-speler kunnen er niet op. Heb de dvd aangesloten via zo'n gele tulp, maar dan heb ik lipsync problemen met mijn stereo.
Dus ik moet echt aan een Bluray-speler met nieuwe receiver, zodat ik alles met HDMI kan aansluiten.
Daarnaast ga ik op zoek naar de WLAN-dongle. Heb geen zin om nog een kabel onder de plinten te proppen van de meterkast naar de tv.
Als er interesse is, maak ik morgen een fotootje.
Thanks, erg verhelderend!
Morgen iig maar eens kijken in de showroom dan, ben echt benieuwd naar de 47"
Morgen iig maar eens kijken in de showroom dan, ben echt benieuwd naar de 47"
Heb de 47" vandaag ook gehaald bij PD en de eerste indruk is super. Wat een mooi en superdun toestel ook in werkelijkheid!
Beeld is echt prima, zeker met de hd kanalen. Geluid valt me net als hornikx erg mee, goed te doen voor de normale tv uitzendingen.
Ik zit er ongeveer 4 tot 4.5 meter vanaf en ben blij dat ik voor deze maat ben gegaan, van de 42 had ik waarschijnlijk spijt gekregen.
@ hornikx ik wil ook graag zo'n WiFi dongle dus mocht je tips hebben waar deze dingen te koop zijn hoor ik het graag ;-)
Beeld is echt prima, zeker met de hd kanalen. Geluid valt me net als hornikx erg mee, goed te doen voor de normale tv uitzendingen.
Ik zit er ongeveer 4 tot 4.5 meter vanaf en ben blij dat ik voor deze maat ben gegaan, van de 42 had ik waarschijnlijk spijt gekregen.
@ hornikx ik wil ook graag zo'n WiFi dongle dus mocht je tips hebben waar deze dingen te koop zijn hoor ik het graag ;-)