20ms is heel goed maar 50 is wat aan de hoge kant. Hopelijk komt uit de volgende tests dat het 20 ms isppaddo schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:59:
Owkee ik heb de lag met de hierboven genoemde site getest. 9Foto's uploaden wordt hem nu even niet, misschien later).
Ik kom met zowel de expert beeldinstelling (bijna alles uit) in gamemode en in standaard modus uit op lag van zo'n 20 tot 50 ms. Dat is dus nogal een verschil. Middel je deze waardes, dan kom je dus uit op zo'n 35 ms, wat volgens mij 'gemiddeld' is.
Ik heb hiertoe in dezelfde modus meerdere keren een foto genomen om zo een gemiddelde te krijgen. Fototoestel in de snelste stand (kinderen en dieren bij Canon Ixus IS 860). Voor de zekerheid ook nog in andere modi geprobeerd. Ik zal het morgen nog eens testen bij vol daglicht. Misschien dat mijn toestel dan nog iets sneller plaatjes kan schieten?...

Je kunt trouwens ook je camera richten op een lichter onderwerp. Dan scherp stellen en dan de camera op de schermen richten en de foto knippen.
Je richt bijvoorbeeld de camera op een lamp of door je raam naar buiten en drukt de ontspanknop half in. De camera gaat zich dan scherp stellen en en berekend de benodigde sluitertijd (wat buiten of op een lamp gericht een stuk korter zal zijn dan direct op de tv gericht, iets van 1/200 ofzo).
Daarna houd je de de ontspanknop half ingedrukt en richt je ondertussen de camera op de twee schermen. Hij behoud dan de korte sluitertijd.
En dan druk je de ontspanknop gewoon helemaal in en heb je een donkere foto van je twee schermen maar je kunt wel redelijk precies de input lag bepalen omdat je maar een sluitertijd van 5ms hebt.
Zo moet het denk ik beter lukken.
Succes in ieder geval en alvast bedankt voor het testen.