Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-07 16:55
De laatste die het probeerde konden vervolgens alleen maar NED1 opnemen, de rest is gecodeerd... Kan jij dat wel?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-07 12:41

Mojo

The Power Within

Ik ben overigens wel benieuwd hoe de PVR functie werkt op een GHM-netwerk. Daar zijn alle DVB-C streams namelijk niet gecodeerd.

Ik wil het best testen, maar ik heb geen Harmony en ik ben ook niet van plan om in het Service-menu dingen om zeep te helpen.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-07 14:01
Ik had last van backlight bleeding. Heb een mailtje naar LG gestuurd en kreeg redelijk vlot het verzoek om te bellen voor een afspraak voor reparatie aan huis. Gisteren de monteur langs gehad, en de beste man heeft een nieuw paneel erin gezet. Voordat hij 'm weer dichtschroefde heeft hij 'm even aan de stroom gehangen om te kijken of alles goed was. Bleek er een barst over de hele diagonaal te lopen! Oeps...
Dus maar weer het oude paneel terug gezet en weggegaan met de melding dat er een nieuwe afspraak gemaakt zou worden. Hmmm.... kan gebeuren natuurlijk.
Ik gisteravond weer wat series en films gekeken, en wat blijkt, het probleem is weg!!!
Was dus waarschijnlijk spanning op het paneel door de oorspronkelijke montage, misschien wat schroefjes te strak of zo?
Ik vermoed dat ze dus wel vaker een paneel vervangen terwijl dat helemaal niet nodig is.
Ik ben allang blij dat hij nu goed is :-) Ik heb de reparatie maar geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinity88
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-07 22:48
Weet iemand of de LV4500 reeks ips panelen gebruikt? Ben op zoek naar een 32inch tv om op te gamen, die ook goed meevalt van prijs. Ik heb al een mail gestuurd naar LG, maar die antwoorden met : vraag het aan de dealer.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 425388

kw_nl schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:21:
De laatste die het probeerde konden vervolgens alleen maar NED1 opnemen, de rest is gecodeerd... Kan jij dat wel?
Ik ben tot nu toe geen zenders tegen gekomen die ik niet kan opnemen. Zal wel aan de aanbieder liggen.
Omdat er maar 1 tuner inzit kun je alleen live TV opnemen of een programma opnemen wanneer je niet thuis bent. Ook kun je niet bv een film vanaf je HDD of PC kijken en tegelijk een TV programma opnemen.
Zelf vind ik Time-shifting tegek, daarvoor heb ik de DVR geactiveerd. (Live TV pauzeren). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H4ldrz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-02 19:36
Anoniem: 425388 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 18:11:
[...]

Ik ben tot nu toe geen zenders tegen gekomen die ik niet kan opnemen. Zal wel aan de aanbieder liggen.
Omdat er maar 1 tuner inzit kun je alleen live TV opnemen of een programma opnemen wanneer je niet thuis bent. Ook kun je niet bv een film vanaf je HDD of PC kijken en tegelijk een TV programma opnemen.
Zelf vind ik Time-shifting tegek, daarvoor heb ik de DVR geactiveerd. (Live TV pauzeren). :+
Je kijkt via Ziggo met een CI+ ? Welke module heb je?

Toch nog maar eens proberen dan..

Gaston

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Anoniem: 425388 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 18:11:
[...]

Heb je Ziggo? Dat zou wel heel vet zijn :)
Ben je trouwens dan RTL Gemist kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Anoniem: 423738 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:44:
Heb ook belangstelling voor de 55" van LG, gezien de vele positieve reacties.
Heb laats bij de MM de 650s gezien en was zeer onder de indruk, nu komt inmiddels de 980s op de markt en zie overal prijzen van rond de 2700 euro, moet ik dit bij MAXict dan serieus nemen?

http://maxict.nl/product/3277114/lg-55lw980s

Zeer lage prijs en verschil met 680s is hierdoor gemiddeld nog geen 100 euro.
Nou, wie weet...
Bij bol.com €2079!

http://www.bol.com/nl/p/e...00000011616834/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kw_nl schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:13:
[...]

Heb je Ziggo? Dat zou wel heel vet zijn :)
Ben je trouwens dan RTL Gemist kwijt?
Ik heb een tuner van Humax (Ziggo gecertificeerd) om HD te kijken, maar omdat de DVR alleen via de TV-tuner werkt, maak ik voor de DVR op dit moment gebruik van de ingeboude digitale tuner (zonder een CI+ kaart te gebruiken dus geen HD).
RTL gemist (via Premium) werkt gewoon .
Lijkt me overigens wel voldoende info over dit onderwerp.
Succes iedereen :+

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 425388 op 07-10-2011 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H4ldrz
Anoniem: 425388 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 18:15:
[...]

Ik heb een tuner van Humax (Ziggo gecertificeerd) om HD te kijken, maar omdat de DVR alleen via de TV-tuner werkt, maak ik voor de DVR op dit moment gebruik van de ingeboude digitale tuner (zonder een CI+ kaart te gebruiken dus geen HD).
RTL gemist (via Premium) werkt gewoon .
Lijkt me overigens wel voldoende info over dit onderwerp.
Succes iedereen :+
Toch nog niet genoeg :X De premium content werkt wel maar de apps niet als ik je goed begrijp ?!
Je bent nog geen zenders tegen gekomen die je niet kunt opnemen.. het lijkt me dat je erg weinig digitale zenders kunt ontvangen/opnemen zonder CI+ kaart... lees alleen nederland 1.

Meerdere mensen is het niet gelukt met de instructies. Misschien kun je toch 1 keer goed uitleggen hoe jij het wel voor elkaar hebt gekregen !?! _/-\o_

Gaston

Acties:
  • 0 Henk 'm!

H4ldrz schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 19:18:
[...]

Toch nog niet genoeg :X De premium content werkt wel maar de apps niet als ik je goed begrijp ?!
Je bent nog geen zenders tegen gekomen die je niet kunt opnemen.. het lijkt me dat je erg weinig digitale zenders kunt ontvangen/opnemen zonder CI+ kaart... lees alleen nederland 1.

Meerdere mensen is het niet gelukt met de instructies. Misschien kun je toch 1 keer goed uitleggen hoe jij het wel voor elkaar hebt gekregen !?! _/-\o_
OK, laatste keer dan.
Ik schreef eerder dat het leek alsof de apps niet meer werkten. Dat is niet zo, maar soms starten ze zo traag dat ik in eerste instantie dacht dat ze het niet meer deden. Dat blijk dus wel het geval te zijn en had ik even moeten rechtzetten. :'( . Voor zover ik nu kan nagaan, werkt alles. Overigens kan ik, zonder CI+ module ruim 60 digitale zenders ontvangen via de ingebouwde digitale tuner. (geen HD, dan heb ik wel een CI+module nodig). Vanzelfsprekend heb ik niet alle zenders getest op de mogelijkheid van opnemen, maar wel meerdere waaronder Ned1, 2, 3 RTL4,5,6,7,8 SBS6 etc.
Je gelooft het of je gelooft niet, maakt mij niet zoveel uit. Zoals ik al schreef; het zal wel aan de aanbieder liggen.
Hoe ik het voor elkaar heb gekregen heb ik al vermeld. (het zijn exact dezelfde instructies die jij ook al eens hebt vermeld) er zijn geen andere instellingen nodig. Lukt het niet dan heb je gewoon pech.
Nogmaals succes voor diegene die de DVR nog gaan activeren :+ :+

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 425388 op 08-10-2011 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelderu
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-05 16:33
Als toevoeging op het PVR/Timeshift onderwerp. Ik ben er inmiddels achter dat het alleen gaat werken met DVB-T of DVB-C. Satelliet i.c.m. PVR werkt niet op de LW650.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238992

Anoniem: 425388 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:59:
[...]

Volg de links, lees goed en doe precies wat er staat. Mij is het gelukt. Enige probleem dat ik misschien daardoor heb is dat mijn apps niet meer lijken te werken. Kan ook aan de laatste update liggen.
http://www.avforums.com/forums/14707154-post662.html
http://harmonylghack.wikispaces.com :+
Werkt bij jou dan de PVR volledig?
Wat is het grote verschil in beeldkwaliteit tussen de normale instellingen en de THX instellingen?
Wordt er ook nog een aanpassing in geluid gedaan?

Als je de PVR optie niet gaat gebruiken , is het dan de moeite waard om dit te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 425744

Heeft iemand enig idee welke 'soorten' 3d de LG (650s) ondersteunt? Ik speel nu elke keer SBS versies af, maar kan de LG ook gewoon andere versie afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05:51

mucuracat

YES

Anoniem: 425744 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:33:
Heeft iemand enig idee welke 'soorten' 3d de LG (650s) ondersteunt? Ik speel nu elke keer SBS versies af, maar kan de LG ook gewoon andere versie afspelen?
Duhhh.. dat zie je toch als je 3d knop indrukt. :F

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Anoniem: 425388 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:15:
[...]

OK, laatste keer dan.
Ik schreef eerder dat het leek alsof de apps niet meer werkten. Dat is niet zo, maar soms starten ze zo traag dat ik in eerste instantie dacht dat ze het niet meer deden. Dat blijk dus wel het geval te zijn en had ik even moeten rechtzetten. :'( . Voor zover ik nu kan nagaan, werkt alles. Overigens kan ik, zonder CI+ module ruim 60 digitale zenders ontvangen via de ingebouwde digitale tuner. (geen HD, dan heb ik wel een CI+module nodig). Vanzelfsprekend heb ik niet alle zenders getest op de mogelijkheid van opnemen, maar wel meerdere waaronder Ned1, 2, 3 RTL4,5,6,7,8 SBS6 etc.
Je gelooft het of je gelooft niet, maakt mij niet zoveel uit. Zoals ik al schreef; het zal wel aan de aanbieder liggen.
Hoe ik het voor elkaar heb gekregen heb ik al vermeld. (het zijn exact dezelfde instructies die jij ook al eens hebt vermeld) er zijn geen andere instellingen nodig. Lukt het niet dan heb je gewoon pech.
Nogmaals succes voor diegene die de DVR nog gaan activeren :+ :+
DIgitale zenderes zonder CI+ module? Is het niet gewoon analoge uitzending die je ontvangt? :? of heb jij over sateliet?

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Digitaal zonder CI+ kan niet. Je provider moet je authenticeren, dat kan alleen via de smartcard. Ik denk dat het dan alleen om de analoge zenders gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-07 21:02
Anoniem: 425388 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:15:
OK, laatste keer dan. Overigens kan ik, zonder CI+ module ruim 60 digitale zenders ontvangen via de ingebouwde digitale tuner. (geen HD, dan heb ik wel een CI+module nodig). Vanzelfsprekend heb ik niet alle zenders getest op de mogelijkheid van opnemen, maar wel meerdere waaronder Ned1, 2, 3 RTL4,5,6,7,8 SBS6 etc.
Dit verklaart dus gewoon waarom je alle zenders kunt opnemen, je gebruikt kennelijk het analoge signaal.
kw_nl schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 09:56:
Digitaal zonder CI+ kan niet. Je provider moet je authenticeren, dat kan alleen via de smartcard. Ik denk dat het dan alleen om de analoge zenders gaat.

[ Voor 19% gewijzigd door yohan op 09-10-2011 11:29 ]

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kw_nl schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 09:56:
:( :( :( :( :( :( :( :(
Verder geen commentaar meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H4ldrz
Haha zometeen laat Klasje zich hier nooit meer zien.. Het lijkt er nu op alsof je niemand het gelooft.

Maar laten we eerst eens met zijn allen proberen of het nu misschien toch lukt. Wellicht dat de recente updates het nu wel mogelijk maken... Ik ben het met je eens dat er nu wel genoeg over gezegd is.

Gaston

Acties:
  • 0 Henk 'm!

H4ldrz schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 12:56:
[...]

Haha zometeen laat Klasje zich hier nooit meer zien.. Het lijkt er nu op alsof je niemand het gelooft.

Maar laten we eerst eens met zijn allen proberen of het nu misschien toch lukt. Wellicht dat de recente updates het nu wel mogelijk maken... Ik ben het met je eens dat er nu wel genoeg over gezegd is.
nee hoor, ik ben heel benieuwd wat de THX instellingen precies aan de instellingen veranderd.
Zie en hoor je echt verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-06 17:17

kevin23

Rock it in Style!

Ik probeer een film af te spelen via WMP op de tv (LG 650S). De optie in WMP lijkt te functioneren, maar beeld op de tv lukt niet. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
H4ldrz schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 12:56:
[...]

Ik wil het best geloven, maar als ik mijn smartcard eruit haal, hou ik alleen het analoge signaal over. Als Klasje gewoon verteld welke provider hij heeft, dan heeft de rest er ook wat aan. We zijn niet voor niet op Tweakers.

Overigens vind ik na wat zoekwerk dat Caiway in sommige woonplaatsen digitale televisie aanbied zonder smartcard. Wellicht dat Klasje daar woont.
kevin23 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 20:08:
Ik probeer een film af te spelen via WMP op de tv (LG 650S). De optie in WMP lijkt te functioneren, maar beeld op de tv lukt niet. Iemand tips?
Hoe bedoel je geen beeld? Zie je de films wel staan? Zo ja, welk bestandsformaat hebben ze?

[ Voor 17% gewijzigd door kw_nl op 10-10-2011 05:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:05
kw_nl schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 05:53:
[...]

Ik wil het best geloven, maar als ik mijn smartcard eruit haal, hou ik alleen het analoge signaal over. Als Klasje gewoon verteld welke provider hij heeft, dan heeft de rest er ook wat aan. We zijn niet voor niet op Tweakers.

Overigens vind ik na wat zoekwerk dat Caiway in sommige woonplaatsen digitale televisie aanbied zonder smartcard. Wellicht dat Klasje daar woont.
Ik denk Ziggo, omdat hij het over zijn Humax (Ziggo gecertificeerd) heeft. Zelf heb ik ook Ziggo, en werkt de PVR functie alleen via NED1 en analoog.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binky11
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-06 22:06
Hey,

Ik heb een LG LW650S, maar ook een HTS van LG.
De LG HX751. Iemand enig idee waar daar de optie zit om beta firmware te enablen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binky11
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-06 22:06
zynex schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 14:10:
2. Weet iemand hoe ARC werkt? Ik heb de tv aangesloten op de ARC input met een hdmi 1.4 kabel en ook in de hdmi outpot van de home cinema set die ARC ondersteund. Verder heb ik op de tv ARC aangezet en de receiver ook op ARC gezet, maar ik krijg maar geen geluid...
Ik wil toch nog even op dit reageren. En ik heb het nu eindelijk voor elkaar!
Het probleem ligt bij mij (LG 42LW650s + LG HX751) dat er 2 hdmi kabels naar de versterker gingen (TV + Decoder van Tele2).
Toen ik de decoder losgekoppeld heb, werkt het als een zonnetje!

Probeer dus eens met alleen 1 kabel van je versterker naar de TV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Doe je alle moeite om je telefoon te rooten (waarbij het eigenlijk gewoon alles misging) vind de LG Remote app de tv (42LW570s) niet :/ :'( (Ja, heb die goede als apk geïnstalleerd). Keek je qua rooten vooral hier naar uit. :'(

EDIT: bovenstaande moet ik terug nemen. Hij doet het. :+
Maar hoe kun je OK klikken als je die 'muis' gebruikt, dus bijvoorbeeld bij het menuvals je boven een app staat?

[ Voor 28% gewijzigd door Piet91 op 12-10-2011 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-07 11:44
Piet91 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:29:
Doe je alle moeite om je telefoon te rooten (waarbij het eigenlijk gewoon alles misging) vind de LG Remote app de tv (42LW570s) niet :/ :'( (Ja, heb die goede als apk geïnstalleerd). Keek je qua rooten vooral hier naar uit. :'(

EDIT: bovenstaande moet ik terug nemen. Hij doet het. :+
Maar hoe kun je OK klikken als je die 'muis' gebruikt, dus bijvoorbeeld bij het menuvals je boven een app staat?
Moet je Root access op je telefoon hebben om de LG Remote app te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-07 12:41

Mojo

The Power Within

Nope. Op mijn Nexus S werkt het inmiddels uitstekend.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Nee, inderdaad dat hoeft niet. Met die app moet je Android 2.3 of hoger hebben. Mijn Desire had 2.2. Ik had de mogelijkheid om te üpgraden naar 2.3 of te rooten.
Vanwege intern geheugen gezeur en de mogelijkheid van veel ROM"s heeft mij doen besluiten om te rooten (een beslissing waar ik een aantal dagen niet blij mee was...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Die LG Remote app is ook wel brak; gisteren was ie zo met de tv verbonden, nu vind ie de tv weer niet. Handig...

En weer kan ik mezelf voor de kop slaan; de aansluiting van de ethernet kabel in de router zat los.
Hoewel de apps niet geweldig werkt eigenlijk...

[ Voor 40% gewijzigd door Piet91 op 15-10-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228199

Ik sta aan de vooravond van de aankoop van een nieuwe tv.

- LG 47LW4500

Mijn (lichte) voorkeur gaat uit naar deze LG. Maar dat is meer gebaseerd op het feit dat de brillen passief zijn. Ik heb eventueel ook nog een Samsung in gedachten.

Ik ben geen videofiel, of een extreme beeldkenner. Ik ben wel filmliefhebber en heb erg veel HD-content.

Wie kan me wat meer ervaringen vertellen over/met deze LG LW4500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-07 09:39
Binky11 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:10:
[...]

Ik wil toch nog even op dit reageren. En ik heb het nu eindelijk voor elkaar!
Het probleem ligt bij mij (LG 42LW650s + LG HX751) dat er 2 hdmi kabels naar de versterker gingen (TV + Decoder van Tele2).
Toen ik de decoder losgekoppeld heb, werkt het als een zonnetje!

Probeer dus eens met alleen 1 kabel van je versterker naar de TV!
Haha, als je even had doorgelezen kam je erachter dat ik het al een hele tijd geleden heb opgelost. Ik had sowieso alles al goed aangesloten, maar wist niet dat ik de simple link functie moest gebruiken. Als je die aanzet werkt alles perfect. Geluid via de tv en als ik de receiver aanzet switch het meteen over op geluid via de boxen. Ik ben dus content :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand enig idee of een LG dingle met een Apple TimeCapsule kan "samenwerken" ?

Het is overigens de 47LW4500 geworden...heerlijk!!

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 228199 op 14-10-2011 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:01
Anoniem: 228199 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:40:
Iemand enig idee of een LG dingle met een Apple TimeCapsule kan "samenwerken" ?

Het is overigens de 47LW4500 geworden...heerlijk!!
Een LW4500 heeft geen netwerk aansluiting... dus combinatie Dongle - TimeCapsule werkt niet.. volgens mij werkt TimeCapsule uberhaupt niet omdat deze geen DLNA ondersteuning heeft..

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schizo007nl schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:52:
[...]

Een LW4500 heeft geen netwerk aansluiting... dus combinatie Dongle - TimeCapsule werkt niet.. volgens mij werkt TimeCapsule uberhaupt niet omdat deze geen DLNA ondersteuning heeft..
Uuuh...de LW4500 heeft inderdaad geen netwerk-aansluiting, maar dat is ook niet nodig. Er is een mogelijkheid om de LG Dongle te gebruiken...en volgens LG is alleen DAT al genoeg om internetcontent te kunnen gebruiken.

Vraag is alleen, of dat kan met een Apple TimeCapsule en het antwoord heb ik al gevonden...niet dus....inderdaad om reden die de voorganger al zei: Apple heeft geen dlna-ondersteuning

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 228199 op 14-10-2011 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:01
Anoniem: 228199 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:17:
[...]

Uuuh...de LW4500 heeft inderdaad geen netwerk-aansluiting, maar dat is ook niet nodig. Er is een mogelijkheid om de LG Dongle te gebruiken...en volgens LG is alleen DAT al genoeg om internetcontent te kunnen gebruiken.

Vraag is alleen, of dat kan met een Apple TimeCapsule en het antwoord heb ik al gevonden...niet dus....inderdaad om reden die de voorganger al zei: Apple heeft geen dlna-ondersteuning
Maar de LW4500 heeft geen internetcontent.. Dat komt pas voor vanaf de LW5500! :?

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324007

Is er iemand die al ervaringen heeft met de LG 980 tv? Ben van plan deze tv aan te schaffen maar lees in schaars te vinden reviews gemengde ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2frankie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-02-2024
@slote100,

Heb je een paar linkjes van die reviews ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schizo007nl schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:10:
[...]

Maar de LW4500 heeft geen internetcontent.. Dat komt pas voor vanaf de LW5500! :?
Oeps..vergis me..ik HEB de 5500...sorry

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 228199 op 15-10-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Bij de LG Remote app, hoe kun je 'ok' kiezen als je de muis gebruikt? Moet je dan perse de 'ok' van je normale afstandbediening gebruiken of de ok op het andere tabblad van de app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Anoniem: 324007 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:25:
Is er iemand die al ervaringen heeft met de LG 980 tv? Ben van plan deze tv aan te schaffen maar lees in schaars te vinden reviews gemengde ervaringen!
Mooi spul die LG LW980s, kan niet wachten totdat hij hier in de winkel staat :P

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2frankie
@slote100,

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:08

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik zag van de week dat de 47LW650s behoorlijk in prijs aan het zakken is. pricewatch lokt hem nog steeds rond de 1400 euro, maar bij BCC staat ie al voor 1200 - en daat moet de cashback van 100 dan nog af :)
Ik verwacht dat ze binnenkort nog meer zullen gaan zakken - feestdagen staan weer voor de deur :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-07-2019
HereIsTom schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:51:
[...]

Mooi spul die LG LW980s, kan niet wachten totdat hij hier in de winkel staat :P
Staat 'gewoon' in MM A'dam Bijlmer Arena. Wat een mooie tv is het zeg!

Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
.

[ Voor 96% gewijzigd door wackidth op 17-10-2011 13:43 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324007 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:25:
het staat volop bij de MM.
Mooi design, maar om daar nou zoveel meer voor te betalen.
de 47 inch voor 1999 en de 55 inch voor 2999 euro.
Ik zag niet echt zo'n groot verschil in beeldkwaliteit met de 650 die er naast stond.
Maar de doorlopende glasplaat is wel mooi, nadeel is natuurlijk wel dat het een glimmende plaat is,dit heeft de 650 weer niet

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 238992 op 17-10-2011 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
De LG LW4500 stond al een tijdje op m'n lijstje om aan te kopen eind oktober, begin november. Maar het begint allemaal een beetje verwarrend te worden. De 47LW650s lijkt ook fantastisch te zijn, net als 47LW5500. En de absolute topper zou LG47LW980S zijn.

Mijn budget ligt rond 1.200euro, dus 980S is nog net iets te duur dan. Maar is het dan beter om nog een maandje te wachten en te sparen voor die 980S. Maw, is het echt een stuk beter dan de andere tv's. Of is het verschil in kwaliteit minimaal en kan je evengoed voor een ander type gaan?

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
Blackminister schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:37:
De LG LW4500 stond al een tijdje op m'n lijstje om aan te kopen eind oktober, begin november. Maar het begint allemaal een beetje verwarrend te worden. De 47LW650s lijkt ook fantastisch te zijn, net als 47LW5500. En de absolute topper zou LG47LW980S zijn.

Mijn budget ligt rond 1.200euro, dus 980S is nog net iets te duur dan. Maar is het dan beter om nog een maandje te wachten en te sparen voor die 980S. Maw, is het echt een stuk beter dan de andere tv's. Of is het verschil in kwaliteit minimaal en kan je evengoed voor een ander type gaan?
700-800,- net iets te duur?

Verreweg de beste prijs-kwaliteit is de LW4500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anunit
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-03-2024
Sirius schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:16:
[...]

700-800,- net iets te duur?
neem is een kijkje op de Belgische versie van kieskeurig scheelt het nog maar 300 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 16:52
Jongens ik heb ook intresse in een LG namelijk de 47LW650s of de 47LW5500
Welk model is er nu eigenlijk beter de 650 is iets duurder en heeft 200 HZ maakt dat veel uit ?
En dan heb je ook nog de LW570s
Ik weet dat de s versies een sateliet tuner heeft deze gebruik ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193799

De s versie is NIET met satelliet, maar dat is de Benelux versie.
47LW650s is bijvoorbeeld de tv die in NL verkocht wordt.

Dezelfde tv wordt in de US aangeduidt als 47LW6500

:)

Het heeft dus niet met de satelliet te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
Goeie tip van de Belgische Kieskeurig! Raar dat de 47LW4500 bij die shop meer dan 200,- duurder is dan in NL.

Verzendkosten naar NL 55,- dus de 980 is dan nog steeds interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
Anoniem: 193799 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:28:
De s versie is NIET met satelliet, maar dat is de Benelux versie.
47LW650s is bijvoorbeeld de tv die in NL verkocht wordt.

Dezelfde tv wordt in de US aangeduidt als 47LW6500

:)

Het heeft dus niet met de satelliet te maken
Oke bedankt, Heeft iemand nog tips wel model je het beste kunt nemen,
Weet wel al dat er een 100€ cashback actie is dus dat is mooi meegenomen
ps de philips 7606 is misschien ook een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rjn27 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:56:
[...]

Oke bedankt, Heeft iemand nog tips wel model je het beste kunt nemen,
Weet wel al dat er een 100€ cashback actie is dus dat is mooi meegenomen
ps de philips 7606 is misschien ook een optie?
probeer zelf eens er naar te kijken
waar komt je tv te staan, de 980 heeft een glimmende plaat voor het scherm, die loopt geheel tot aan de randen door.
Als het dicht bij een raam staat zal het een soort spiegel zijn.
Ik heb de 980 en de 650 naast elkaar gezien, ik zou het verschil er niet voor over hebben.
Ik vond ze gewoon gelijkwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Anoniem: 238992 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:34:
[...]

waar komt je tv te staan, de 980 heeft een glimmende plaat voor het scherm, die loopt geheel tot aan de randen door.
Ik heb de 980 en de 650 naast elkaar gezien, ik zou het verschil er niet voor over hebben.
Bedankt voor deze comment! Mijn tv komt net naast een raam te staan, en tegenover de tv (achter mijn zetel) is ook een raam. Dus ga ik me focussen op de aanschaf van LW4500. Bij Redcoon kost ie nu maar 800euro!!

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frosty1878
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 09:29
Ik ben van plan een LG TV te kopen en gebruik te maken van de cashback actie. Nu lijkt het mij het handigst om deze via bol.com te bestellen. Op hun site (http://tiny.cc/aefgh) adverteren ze met de actie, maar wanneer ik de voorwaarden/verkooppunten bekijk blijkt dat zij hier niet tussenstaan (http://tiny.cc/xmdeo). Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou het namelijk zuur vinden wanneer ik hier, ondanks de reclame die bol.com hiervoor maakt, geen recht op heb.

-- keep it clean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

frosty1878 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:12:
Ik ben van plan een LG TV te kopen en gebruik te maken van de cashback actie. Nu lijkt het mij het handigst om deze via bol.com te bestellen. Op hun site (http://tiny.cc/aefgh) adverteren ze met de actie, maar wanneer ik de voorwaarden/verkooppunten bekijk blijkt dat zij hier niet tussenstaan (http://tiny.cc/xmdeo). Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou het namelijk zuur vinden wanneer ik hier, ondanks de reclame die bol.com hiervoor maakt, geen recht op heb.
Nope, geen cashback:
LET OP: De actie is niet geldig voor LG Smart TV-aankopen via internetwinkels. Deze actie is enkel geldig op de deelnemende verkooppunten zoals opgenomen op de website
Bron: http://www.lg-stream.nl/c...nde-actievoorwaarden.html

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 423738

Heb gisteren mn 55LW650S geleverd gekregen via Scheer en Foppen, stond bij hen op de website voor 1699 euro. Om gebruik te maken van de cashback van 150 euro heb ik hem voor de zekerheid maar besteld via het plaatselijke filiaal, kost dan gewoon hetzelfde en met de cashback kost ie uiteindelijk1549 euro, mooi prijsje toch.!
Tevens binnen 10 dagen kosteloos thuis afgeleverd, nu nog even spelen met het e.e.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben benieuwd naar je bevindingen van die TV zit zelf te twijfelen tussen de 650 en 980!!
Anoniem: 423738 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:37:
Heb gisteren mn 55LW650S geleverd gekregen via Scheer en Foppen, stond bij hen op de website voor 1699 euro. Om gebruik te maken van de cashback van 150 euro heb ik hem voor de zekerheid maar besteld via het plaatselijke filiaal, kost dan gewoon hetzelfde en met de cashback kost ie uiteindelijk1549 euro, mooi prijsje toch.!
Tevens binnen 10 dagen kosteloos thuis afgeleverd, nu nog even spelen met het e.e.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2frankie
Anoniem: 324007 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:21:
Ben benieuwd naar je bevindingen van die TV zit zelf te twijfelen tussen de 650 en 980!!
Ja, tussen deze 2 modellen twijfel ik ook, alhoewel de 650s wel steeds interessanter wordt.
Wederom een paar negatieve gebruikerservaringen met de 980.
http://www.avforums.com/f...v-thread-part-4-a-16.html

[ Voor 8% gewijzigd door 2frankie op 20-10-2011 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
Anoniem: 238992 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:34:
[...]

Oke bedankt maar zir er ook een groot verschil tussen de 650 en de 5500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 423738

Anoniem: 324007 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:21:

[...]
Net als user proo, heb ik deze twee schermen naast elkaar gezien en vond zelf de verschillen te klein om zo'n groot prijsverschil te betalen.
Alles blijft natuurlijk altijd een persoonlijke kwestie, de 1 vind de glasplaat van de 980 mooi de ander niet en hinderlijk bij het kijken enz. enz.
Ook is alles sterk afhankelijk van de setup in de thuissituatie, afstand tot scherm, dicht bij raam, lichtinval in scherm ed.
Uiteraard is het wel zo, dat er in de 980 standaard WiFi is ingebouwd en de magic motion er ook standaard bijgeleverd wordt, terwijl dat bij de 650S optioneel is. Als je deze opties wel wilt of nodig hebt moet je dat ook meerekenen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2frankie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rjn27 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:18:
[...]

Oke bedankt maar zir er ook een groot verschil tussen de 650 en de 5500?
Ik vind het niet groot genoeg, zeker niet met de huidige prijzen van de 650 serie.
Je ziet alleen het verschil als ze naast elkaar staan, design is natuurlijk wel veel mooier,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij Mediakoppeling kan je plug-ins downloaden
Nu heb ik een Plug-in van Comedy Central gedownload,maar daar staat helemaal niets in.

Weet iemand of en hoe je dit kan verwijderen?

klopt het dat je dit programma niet kan openen?
Hoe kan je aangeven waar je bestanden staan, de tv ziet wel mijn computer, maar geeft vervolgens aan dat het niets kan vinden
Staat er ergens een goede uitleg
Alvast bedankt.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 238992 op 20-10-2011 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Anoniem: 238992 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:24:
Nu heb ik een Plug-in van Comedy Central gedownload,maar daar staat helemaal niets in.

Hoe kan je aangeven waar je bestanden staan, de tv ziet wel mijn computer, maar geeft vervolgens aan dat het niets kan vinden
Alvast bedankt.
Als we allebei over Plex hebben, dan:
Dat komt, omdat de plug-ins gemaakt zijn voor de pc. Voor tv zouden andere gemaakt moeten worden.
Aantal plug-ins doen het, maar meeste niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
Jongens hoe zit het met 24p weergave volgens deze test toch wat problemen.
Merken jullie er wat van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mucuracat schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:17:
[...]

Als we allebei over Plex hebben, dan:
Dat komt, omdat de plug-ins gemaakt zijn voor de pc. Voor tv zouden andere gemaakt moeten worden.
Aantal plug-ins doen het, maar meeste niet :(
Weet je hoe je ze weer kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frosty1878
  • Registratie: Juli 2001
Voor wie het wil weten, heb nog even navraag bij LG/bol.com gedaan en de cashback actie is bij hun (als enige webshop) wel geldig.

-- keep it clean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Blackminister schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:37:

Je betaalt bij de duurdere TV's ook veel voor bijvoorbeeld Smart TV. De LW4500 is in principe hét model voor de mensen die wel goede HD beeldkwaliteit willen en 3D, maar niet Smart TV.

Ik heb zelf de 42 inch variant en geen spijt van. Ik heb geen last van clouding en backlight bleeding is er amper, heel lichtjes (minder erg dan bij mijn oude LCD (CCFL) TV, terwijl het normaal gesproken bij LED TV's erger is). Daarnaast heeft de LW4500 een mat scherm, en persoonlijk vind ik dat veel fijner (er zijn erbij die dat niet fijner vinden).

Daarnaast heeft deze ook Local Dimming, wat de meeste TV's niet hebben in deze prijsklasse. Mooi meegenomen!

[ Voor 21% gewijzigd door Uniciteit op 21-10-2011 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er schijnt iets mis te zijn met de LG 980s volgens verschillende gebruikers en zou tevens de reden zijn waarom deze tv nog slecht leverbaar is.

http://www.3dtvmagazine.n...980s-cinema-3d-tv-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timgeelen
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-07 16:03
Ik ben sterk aan het overwegen om een 5500 te gaan halen. Ik wil graag nog weten of deze SBS .mkv's kan afspelen via het netwerk en of dit gewoon eenvoudig gaat? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

timgeelen schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:50:
Ik ben sterk aan het overwegen om een 5500 te gaan halen. Ik wil graag nog weten of deze SBS .mkv's kan afspelen via het netwerk en of dit gewoon eenvoudig gaat? Alvast bedankt
ik heb plex proberen te installeren.
Een hoop gerommel, en trage verbinding
Ik blijf bij een hdd aan de usb aansluiting
werkt gewoon prima.
Ik heb en 2.5 inch hdd, gebruik gewoon de spanning van de usb aansluiting, geen extra voeding nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timgeelen
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-07 16:03
Anoniem: 238992 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:27:
[...]

ik heb plex proberen te installeren.
Een hoop gerommel, en trage verbinding
Ik blijf bij een hdd aan de usb aansluiting
werkt gewoon prima.
Ik heb en 2.5 inch hdd, gebruik gewoon de spanning van de usb aansluiting, geen extra voeding nodig
Dus deze worden dan gewoon via de "interne" mediaplayer afgespeeld?
Hoe zit het met de ondertiteling, wordt de goed weer gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

timgeelen schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:41:
[...]

Dus deze worden dan gewoon via de "interne" mediaplayer afgespeeld?
Hoe zit het met de ondertiteling, wordt de goed weer gegeven?
Gebruik ik niet,ondertiteling vind ik zowieso lastig met 3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H4ldrz
Anoniem: 238992 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:28:
[...]

Gebruik ik niet,ondertiteling vind ik zowieso lastig met 3D
Ondertiteling (.srt) wordt goed afgespeeld via een externe HDD. Ook bij 3D films ! Als een ondertiteling over een 3d-beeld komt is het inderdaad niet echt prettig kijken.

Het zou een fijne optie zijn als je de de diepte van de ondertiteling zou kunnen instellen.

Gaston

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238992 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:24:

Alvast bedankt.
Weet iemand of dat te verwijderen is?
Het zijn alleen maar onnodig niet werkende bestanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Hmm, nu de NAS draait met download programma's heb ik wat gedownloade series gekeken; leuk maar met een nadeel:
- Het is gewoon lastig om de goede aflevering te kiezen, bijv.: Two And A Half Men S09E05; je moet dus even blijven staan op de file zodat je kunt zien welk bestand het nou precies is.
- Het grootste nadeel; halverwege afleveringen (mkv bestanden) stopt hij met spelen en gaat ie verder met de volgende file, dus kun je weer terug gaan naar het te kijken bestand en nog vooruitspoelen naar het punt waar je was.

Iemand anders ook hier ook last van? (Vooral het laatste punt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-07 21:02
Piet91 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 23:18:
Hmm, nu de NAS draait met download programma's heb ik wat gedownloade series gekeken; leuk maar met een nadeel:
- Het is gewoon lastig om de goede aflevering te kiezen, bijv.: Two And A Half Men S09E05; je moet dus even blijven staan op de file zodat je kunt zien welk bestand het nou precies is.
Mapje maken: 'Two And A Half Men', alle afleveringen erin met namen als 'S09E05.MKV'? Dit schijnt ook voor andere series te werken trouwens!
- Het grootste nadeel; halverwege afleveringen (mkv bestanden) stopt hij met spelen en gaat ie verder met de volgende file, dus kun je weer terug gaan naar het te kijken bestand en nog vooruitspoelen naar het punt waar je was.

Iemand anders ook hier ook last van? (Vooral het laatste punt)
Komt me niet bekend voor. Zijn het niet toevallig beschadigde bestanden?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
yohan schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 10:53:
Mapje maken: 'Two And A Half Men', alle afleveringen erin met namen als 'S09E05.MKV'? Dit schijnt ook voor andere series te werken trouwens!
Daar moet ik inderdaad nog aan werken inderdaad, om die bestanden goed te organiseren. Maar was/ben al blij dat het werkt (dat kostte nogal wat moeite)
Komt me niet bekend voor. Zijn het niet toevallig beschadigde bestanden?
Tja, wat is beschadigd. Ik kan ze wel gewoon helemaal bekijken, ook stoppen ze niet op hetzelfde punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xentagz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09-2021
Hi guys,

Ik ga binnenkort een 55LW650S aanschaffen.
Nu hoorde ik veel verhalen over "input lag"

Is dit bij deze TV erg merkbaar?

Alvast bedankt! :)

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
Ga waarschijnlijk vandaag of morgen een 47lw4500 of Panasonic 46G30 halen. Het 3D gebeuren interesseert mij vooralsnog niets maar dat kan met een jaar zomaar veranderen. Verder ga ik er een Boxee of AC Ryan Veleon aanhangen waardoor het ingebouwde internet overbodig zou zijn. Kortom: tot nu toe is de LG in het voordeel. Plasma tegenover LED boeit mij niet zo en de looks van de Pana zijn in het echt niet zo erg als op de plaatjes lijkt ;-)

Beeld-technisch gezien ben ik niet veeleisend, wil gewoon een goed presterende tv. Ik neig naar de LG.

Update

En het is de 47LW4500 geworden. Inderdaad iets wiebelige voet maar verder is het m.i. een erg mooie tv. Heb de mediabox van UPC eraan hangen dus geen CI+ voor mij (extra afstandsbediening is geen straf).

Bij de MM gehaald en dat was overigens de versie incl. party pack dus heb er totaal 7 brillen bij.

Wel grappig dat ie bij MM Bijlmer Arena voor 899,- stond....in Utrecht voor 849,- en online voor 829,-. Voor de laatste prijs uiteraard gekregen al wilde de verkoper wel heel snel een factuur maken voordat ik over de prijs
begon ;-)

Valt mij op dat A'dam sowieso duurder is dan Utrecht (franchise of niet, de verschillen kunnen echt groot zijn).

Toppunt was de 2e gegadigde: PANASONIC TX-P46G30.....staat daar gewoon voor 999,-(!).....200,- meer dan online én in Utrecht.

[ Voor 43% gewijzigd door Sirius op 29-10-2011 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MM Arena heeft wel een mooie LG hoek!
gefeliciteerd met de aankoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
Thnx en ze hebben m.i. sowieso een goed verzorgde afdeling met de LG hoek als absolute topper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fornax
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-06-2023
Ik ben er nog steeds niet helemaal uit. Ik twijfel al een tijdje tussen de 47LW5500 en de 47LW650.
Op AVForums lees ik veel berichten over banding etc., maar dat is bij beide toestellen, schijnt bij de 650 iets minder te zijn. Daarnaast lijkt de 650 iets steviger gebouwd, aan de berichten over lightbleed te lezen (na de schroeven iets losser te draaien van de behuizing van de 5500, schijnt dit iets minder te worden of zelfs helemaal te verdwijnen bij enkelen..)

- Voor zover ik begrijp hebben beide toestellen de update gehad om 3D in 1080 te doen ipv 540.
- Schijnt dat de 5500 24p niet volledig ondersteunt, wie kan hier meer duidelijkheid over geven?
- 100Hz vs 200Hz. Voor zover ik begrijp gaat dit alleen op met TrueMotion aan, terwijl dit in de meeste gevallen uit wordt geschakeld. Aangezien we meestal hier met 50Hz materiaal te maken hebben, wordt de helft van de beelden bij de 5500 erbij "verzonnen", bij de 650 zelfs 75%.

Ik vraag me af of het prijsverschil (de 5500 is nu onder de 1000 euro, de 650 is onlangs in prijs gestegen) in verhouding staat tot de prestaties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetRipper
  • Registratie: Mei 2000
lord_fornax schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:22:
Ik ben er nog steeds niet helemaal uit. Ik twijfel al een tijdje tussen de 47LW5500 en de 47LW650.
Op AVForums lees ik veel berichten over banding etc., maar dat is bij beide toestellen, schijnt bij de 650 iets minder te zijn. Daarnaast lijkt de 650 iets steviger gebouwd, aan de berichten over lightbleed te lezen (na de schroeven iets losser te draaien van de behuizing van de 5500, schijnt dit iets minder te worden of zelfs helemaal te verdwijnen bij enkelen..)

- Voor zover ik begrijp hebben beide toestellen de update gehad om 3D in 1080 te doen ipv 540.
- Schijnt dat de 5500 24p niet volledig ondersteunt, wie kan hier meer duidelijkheid over geven?
- 100Hz vs 200Hz. Voor zover ik begrijp gaat dit alleen op met TrueMotion aan, terwijl dit in de meeste gevallen uit wordt geschakeld. Aangezien we meestal hier met 50Hz materiaal te maken hebben, wordt de helft van de beelden bij de 5500 erbij "verzonnen", bij de 650 zelfs 75%.

Ik vraag me af of het prijsverschil (de 5500 is nu onder de 1000 euro, de 650 is onlangs in prijs gestegen) in verhouding staat tot de prestaties..
Met zowel de 650 als de 5500 heb je in 3D modus geen 1080p. Dat is met alle Cinema3D toestellen. Dat heeft ermee te maken dat de helft van het beeld naar het ene oog gaat, en de andere helft van het beeld naar het andere oog. Doordat dat continu gebeurd (en dus niet met knipperen), is dat rustiger voor je oog. Downside is inderdaad de halve resolutie. Afhankelijk van hoe ver je van je TV zit, valt dat niet op of is het verwaarloosbaar. Zo lang ze geen TV's maken met 2160p, heb je geen 1080p per oog met deze techniek.

Over dat 24p heb ik begrepen dat de 650 daar ook last van heeft, maar niet altijd. Het leek daarbij ook wel afhankelijk van het bronsignaal (misschien de bluray speler die de schuldige is).

De 650 is zonder trumotion 200hz, en met trumotion 400hz geloof ik. Dat weet ik echter niet zeker.

Persoonlijk ga ik voor de 650s. Ik vind die 200hz wel belangrijk, maar verder biedt de 650 niet veel meer geloof ik.

Github - Tikkie! - NED-Clan - Volvo EX30 SMSR Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

NetRipper schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:46:
[...]

Met zowel de 650 als de 5500 heb je in 3D modus geen 1080p. Dat is met alle Cinema3D toestellen. Dat heeft ermee te maken dat de helft van het beeld naar het ene oog gaat, en de andere helft van het beeld naar het andere oog. Doordat dat continu gebeurd (en dus niet met knipperen), is dat rustiger voor je oog. Downside is inderdaad de halve resolutie. Afhankelijk van hoe ver je van je TV zit, valt dat niet op of is het verwaarloosbaar. Zo lang ze geen TV's maken met 2160p, heb je geen 1080p per oog met deze techniek.

Over dat 24p heb ik begrepen dat de 650 daar ook last van heeft, maar niet altijd. Het leek daarbij ook wel afhankelijk van het bronsignaal (misschien de bluray speler die de schuldige is).

De 650 is zonder trumotion 200hz, en met trumotion 400hz geloof ik. Dat weet ik echter niet zeker.

Persoonlijk ga ik voor de 650s. Ik vind die 200hz wel belangrijk, maar verder biedt de 650 niet veel meer geloof ik.
Met een firmware update zal dit 1080i worden op Cinema 3D toestellen. Dan is het verschil al heel erg klein en verwaarloosbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

NetRipper schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:46:
[...]

Geldt dat niet 1080p hebben ook voor niet-LG 3D TV's?
Mijn vriendin en ik zitten al langer op de 47LW650s te kijken, maar we wachten nog even tot ie met de feestdagen wat ik prijs zakt ;) Wat voor reso geeft de 650s in 3D dan, en wat doen andere merken?

* The Eagle is nog niet zo into het hele 3d en reso gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fornax
De passieve schermen hebben allemaal de "halve resolutie".
Philips (en ook Toshiba) gebruiken de panelen van LG, dus die zijn exact hetzelfde.

Ik heb gisteren de 47LW5500 aangeschaft bij BCC voor €989,- (na cachback €889,-)
Mooi apparaat, veel, heel veel instelmogelijkheden wat betreft het beeld.

Ik heb via het service menu de THX instellingen geactiveerd, ben er redelijk tevreden mee, met het beeld.
Krijg alleen de LG Remote App niet aan de praat met mijn HTC desire Z.

Klein beetje last van clouding, niet echt storend, op een volledig zwarte achtergrond is het licht te zien, zodra er beeld verschijnt, is het niet meer te zien.
SD beeld is redelijk, niet geweldig. HD daarentegen! Erg mooi, scherp beeld.

De passieve 3D heeft me weer overweldigd. Eerder in de winkel al een beetje kennis mee gemaakt, maar nu in mijn eigen woonkamer.... hihi.. Ik mis de "halve resolutie" echt niet, beeld is haarscherp, vanaf een meter of 2 zijn de beeldlijnen niet meer waarneembaar.

Echter... 1 kleine min en 1 grote min:
Kleine min: AV sync is pruts.. Ik gebruik een Cisco PVR voor digitale TV en de ene keer wil ik het geluid via de TV speakers (wat overigens voor spraak prima is, voor film oid absoluut niet) en een andere keer via een receiver. Bij geluid via de TV loopt het geluid mooi synchroon, via de receiver niet. De komende 2 weken heb ik nog een receiver waar ik geen AV sync kan aanpassen, dus het is nu een beetje pielen en klooien.. Er komt echter een Onkyo TX-NR509, deze heeft wel AV sync, dus dan zou het opgelost moeten zijn...
Of... ik moet de audio van de Cisco eerst naar de TV laten gaan en daarna weer terug naar de receiver, dan kan ik de AV sync van de TV gebruiken.. Hmm, is het proberen waard.

De grote min: Het paneel zit aan de rechterkant los!!!! Ik kan het paneel enkele millimeters naar binnen drukken, zonder ook maar enige kracht te gebruiken.
Dit wordt dus een Service monteur van LG inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
Of terug naar BCC en omruilen voor een ander ?, LG heeft daar toch niks mee te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fornax
Het is een TV van LG? LG geeft 2 jaar service aan huis, waarom zou ik dan de TV weer van de muur halen, inpakken, iemand regelen met een grotere auto en die meteen mee kan om mee te slepen, en ermee naar BCC gaan sjouwen?

Daarnaast had ik het laatste exemplaar bij de BCC in Heerlen, de komende 2 tot 3 weken zou er waarschijnlijk geen voorraad meer zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

lord_fornax schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:14:
Het is een TV van LG? LG geeft 2 jaar service aan huis, waarom zou ik dan de TV weer van de muur halen, inpakken, iemand regelen met een grotere auto en die meteen mee kan om mee te slepen, en ermee naar BCC gaan sjouwen?

Daarnaast had ik het laatste exemplaar bij de BCC in Heerlen, de komende 2 tot 3 weken zou er waarschijnlijk geen voorraad meer zijn...
Die dingen worden binnen 5 dagen geleverd als er vraag naar is. Als je ze dus opbelt kan je vragen of ze nog hebben, en zo nee, dan vraag je wanneer wel. Ze zullen waarschijnlijk direct bestellen (circa 10, altijd in grotere hoeveelheden).

Zoiezo, als je via LG doet vervalt je garantie bij de BCC (immers, als ze bij LG je TV omwisselen en er zijn later weer problemen en LG doet moeilijk, dan kan je niet terug naar de BCC: een ANDERE TV heeft dan namelijk problemen). LG is online, bij de BCC kan je in de winkel nog ruzie maken als ze moeilijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
Uniciteit schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:54:
[...]

Die dingen worden binnen 5 dagen geleverd als er vraag naar is. Als je ze dus opbelt kan je vragen of ze nog hebben, en zo nee, dan vraag je wanneer wel. Ze zullen waarschijnlijk direct bestellen (circa 10, altijd in grotere hoeveelheden).

Zoiezo, als je via LG doet vervalt je garantie bij de BCC (immers, als ze bij LG je TV omwisselen en er zijn later weer problemen en LG doet moeilijk, dan kan je niet terug naar de BCC: een ANDERE TV heeft dan namelijk problemen). LG is online, bij de BCC kan je in de winkel nog ruzie maken als ze moeilijk doen.
Juist en daarom zei ik dus de BCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loneranger56
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04 15:59
lord_fornax schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:07:

Krijg alleen de LG Remote App niet aan de praat met mijn HTC desire Z.
Ook ik heb dit probleem met mijn HTC Desire HD... op mijn LG verschijnt een popup met de melding van "paring" alleen staan daar 6 punten in en geen cijfers of letters, kan zodoende dus mijn TV niet aan de HTC koppelen.

Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickmooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-01-2023
Via de LG nederland site zie ik dat er een nieuwe firmware (v04.60.26) beschikbaar is voor de 47LW4500.
Weet iemand toevallig wat deze nieuwe firmware inhoud?

de firmware is te vinden op de volgende locatie:
http://www.lg.com/nl/supp...e=support-product-profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik ben op dit topic uitgekomen omdat ik zocht wat deze firmware zou verbeteren ( ik heb een 42LW4500), maar ik heb zelf het idee dat de input lag verminderd is. Ik had de HDMI ingang van mijn PS3 al ingesteld op 'pc', maar vond het toen eigenlijk nog steeds bedroevend alhoewel het zeker scheelde met andere instellingen.
Ik heb de firmware geflashed (eitje) en ik heb sterk het idee dat de lag is verminderd. ik heb de tv nog steeds op 'pc'-stand staan, ik zal eens testen of het met het label 'game' ook verbeterd is, want die vond ik meer lag hebben dan 'pc'.

Kortom, volgens mij is de input lag met versie .26 verbeterd.

p.s. om de lag te testen kun je het best move gebruiken (als je games speelt op een PS3 en natuurlijk move hebt), dan zie je meteen wat het effect van lag is en hoeveel lag er aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

loneranger56 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:03:
[...]

Ook ik heb dit probleem met mijn HTC Desire HD... op mijn LG verschijnt een popup met de melding van "paring" alleen staan daar 6 punten in en geen cijfers of letters, kan zodoende dus mijn TV niet aan de HTC koppelen.

Iemand hier een oplossing voor?
Al eerder aan de orde geweest.. je moest minimaal android 2.3 hebben,. Werkt wel met mijn 'gewone' desire. Ik kon het niet eens downloaden. via via op mijn telefoon gezet en werkt. (mijne is ook geroot, misschien ook mee te maken?!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loneranger56
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04 15:59
@ mucurarat, er staat android 2.3.3 op dus daar ligt het niet aan.

[OFF TOPIC]
Rooten...is dat een beetje te doen en wat zijn de voordelen daarvan?
Ik heb de telefoon nog maar net en heb geen zin om mijn garantie te verklooien.

[ON TOPIC]
Nog andere optie's om de telefoon als afstandsbediening te gebruiken voor de LG LW650S ?
Pagina: 1 ... 25 ... 32 Laatste