Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
pkregting schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:11:
Er is nu een actie op amazon.de waar je de meeste nieuwe modellen kunt verkrijgen voor:
- een lagere prijs dan in NL
- een gratis iets (soms een BD speler, soms een kleine tv, soms een soundbar)

Het enige wat me niet lukt is de tv in NL te laten leveren. Heeft iemand daar ervaringen mee?

http://www.amazon.de/gp/f...049427&pf_rd_i=B004S1X16W
Volgens mij 37" en/of groter worden niet bezorgd buiten Duitsland.
Ik heb voor de grap een 32" TV in mijn winkelwagentje gedaan en dat lijkt wel te kunnen.

37" of groter kun je wel in je winkelwagentje doen, maar bij de controle van bezorgadres krijg je dan een melding dat het product daar niet bezorgd kan worden.

Omdat Amazon.de tegenwoordig ook in de Pricewatch zit (soms onderaan, ondanks de laagste prijs), had ik ook al een TV op het oog (42LW5500) die bij Amazon.de nu 775 euro is met gratis 3D BD speler. Goedkoopste in NL is rond de 900 euro zonder BD speler.

Helaas pindakaas, tenzij je familie of vrienden in Duitsland hebt wonen die hem dan voor je willen meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 13:51
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:59:
Ik heb toch de 42LW650 besteld bij Foka (incl. een gratis blue ray speler). Ik zal jullie vertellen wat ze exact leveren zodra die binnen is. De sateliettuner is voor mij toch niet van belang.
wat heb je er voor betaald als ik vragen mag? want ik ben ook op zoek naar een 3d tv met name een passieve 3d tv en ik zit te wijfelen tussen de philips 42pfl7606h en de LG 42LW650.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 999 betaald incl. de LG BD660 gratis en geen verzendkosten ;-)

Klinkt zo goedkoop dat ik erover getwijfeld heb, maar Foka bestaat al lang en krijgt over het algemeen redelijke tot goede reviews. Ook hun afhandeling van mijn lens de vorige keer was OK. En ik had wat vragen per mail gesteld die snel en volledig beantwoordt werden.
TV is inmiddels verstuurd, opmerkelijk genoeg komt de blue ray speler met een andere transporteur dan de tv zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garp schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:57:
[...]

Daar staat overigens ook weer dat de TV geen optical out heeft, terwijl die er toch echt op schijnt te zitten :-)
Dit zit er echt wel op, zelf gecontroleerd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-06 12:38
zynex schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:33:
Wij hebben bijna hetzelfde setje. Althans de speakers zijn hetzelfde. (Op pagina 75 staat een wazige foto)
Het enige verschil is de midden console. De eerste set hebben wij terug moeten sturen, omdat de rear speakers geen verbinding konden maken, maar nu met onze nieuwe set bevalt het allemaal zeer goed. Je zult natuurlijk echte audiofielen hebben die een grote versterker kopen met lompe speakers, maar als je gewoon goede audio wilt met een naar mijn mening een goed design is dit de juiste keuze. Verder is het ook wel fijn dat de software van beiden apparaten elkaar aanvult. De interface is namelijk bijna hetzelfde en je hebt met die audio set een soort van soundhound/shazam op je afstandsbediening zitten. Dat kan soms wel handig zijn. En als je arc hebt aangesloten heb je nog maar één afstandsbediening nodig als je geen harmony hebt.
Dat vond ik dus ook. Ik heb nog zitten twijfelen tussen de HX751 en de HX771 maar het is toch uiteindelijk de HX771 geworden. Vandaag besteld samen met de LG47LW650S. Ik wist het nog niet eens van de HDMI ARC maar had het ook in de winkel gehoord. Wel goed om te horen en ook zeker dat er geen aparte spdif meer van tv naar setje moet om hier het geluid naar toe over te brengen.

Nu alleen nog een muurbeugel en ci+ module. Nog tips toevallig? :)

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 19:58
Wij hebben zo'n interactief tv ding van kpn. En daar valt geen goed woord over te vertellen. Voor mij maakt dit ook niet zo veel uit, omdat ik toch altijd een film kijk en haast nooit tv. Het enige waarvoor we kpn hebben gepakt is vanwege de 100/100 glasvezel verbinding.

Voor de muurbeugel hebben wij een vogels thin 345. Die is aardig geprijst, maar je merkt wel dat het echt kwalitatief goed is en je hebt levenslang garantie. We konden natuurlijk ook een goedkopere beugel kopen, maar deze was mooi antrasiet en kan 70 centimeter naar voren komen, draaien en tilten. Hierdoor kunnen we ook tv kijken aan de keuken tafel en de tv kantelen als de zon net verkeerd staat. Echter als je geen beugel wilt die kan tilten/draaien kun je net zo goed zo'n ding van 50 euro pakken. (Al prefereer ik wel Vogels beugels. Dan weet ik tenminste zeker dat de tv niet van de muur af pleurt xD)

Je krijgt bij je home cinema set trouwens ook nog wat leuke films als despicable me en alice in wonderland in de doos erbij. (wist je wss al) Die pirates of the caribean usb stick krijg je later.

edit: ik begin steeds meer op een verkoper van deze tv te lijken, maar tot nu toe bevalt ook gewoon alles goed behalve het draadloze internet. In de komende update komt er trouwens nog een hele lijst aan codecs voor media link bij.

[ Voor 9% gewijzigd door zynex op 24-06-2011 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H4ldrz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-02 19:36
Klopt, die link hoef je niet te volgen. Als je een Harmony hebt met de bijbehorende software geinstalleerd op je PC, kun je gewoonweg de uitleg volgen op http://harmonylghack.wikispaces.com/ en vanaf "How to" het proces volgen.

Je krijgt daarmee een nieuwe knop op je Harmony die je "Service menu" kunt noemen en dus ditto functionaliteit heeft als je hem gebruikt.
Ik heb de LG time machine functie aan kunnen zetten via het service menu. Het lukte me echter niet via de Harmony 300 om het menu in te komen. Deze is alleen te configureren via een webpagina. Via een Harmony werkt het alleen als deze werk met de Logitech Harmony Remote Software. Ik ben uiteindelijk in het service menu gekomen via een oude Medion (aldi) afstandsbediening. Dit lukte via de epg knop.

Het opnemen/time shift functie snap ik nog niet helemaal. Is hier een handleiding van ?Het lijkt er namelijk op dat hij alleen bij NED 1 opneemt. Verder krijg ik de timeshift functie niet aan de praat met een usb-stick (32GB). Hij geeft dan aan "USB-apparaat ondersteund Time Machine niet". Het werk hier alleen met een externe HDD.. Misschien heeft iemand hiet een oplossing voor.. een usb stickje zou fijner zijn vind ik.

Gaston

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelderu
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-05 16:33
H4ldrz schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 18:00:
[...]
Ik heb de LG time machine functie aan kunnen zetten via het service menu.
WOOOW, respect hoor! Ik snap er nu echter niets meer van. Waarom werkt het bij mij dan niet?

Ik heb precies de site gevolgd die ik al eerder noemde:

1. Country group (stond al op EU)
2. DVR ready op 1 gezet
3. In het normale menu land op Spain gezet
4. USB HDD van 320GB ingepugd op USB1

Heb jij andere dingen gedaan? Hopelijk kun je me helpen!
H4ldrz schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 18:00:
[...]
Het werk hier alleen met een externe HDD.. Misschien heeft iemand hiet een oplossing voor.. een usb stickje zou fijner zijn vind ik.
Volgens LG werkt het inderdaad alleen met een HDD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H4ldrz
michelderu schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 22:04:
[...]

WOOOW, respect hoor! Ik snap er nu echter niets meer van. Waarom werkt het bij mij dan niet?

Ik heb precies de site gevolgd die ik al eerder noemde:

1. Country group (stond al op EU)
2. DVR ready op 1 gezet
3. In het normale menu land op Spain gezet
4. USB HDD van 320GB ingepugd op USB1

Heb jij andere dingen gedaan? Hopelijk kun je me helpen!
Heb je alle onderstaande stappen uitgevoerd ?

In service menu
"Country Group" - (press OK and reconfigure TV)
Code - 04
Group - EU

Area option -
Area code 4
Nordic UI - 0 (Nordic users should enable this one, to have SmartTV for nordics enabled)
HBBTV - 2

Tool Option3 -
DVR Ready - 1 (This is the important one!)
THX - 1 (THX calibrated picture , bright + theater)
THX Media director 1 (Hmmmmm, did not change anything i think)

Tool Option 6 -
3D THX - 1 (THX 3D Picture Preset)

Do note, other options exist, but i would recommend not playing too much, you can actually disable the tv tuner, audio, and display and such, so its a no go to change ANYTHING else..
EDIT:When you have exited the Service menu then via the setup option you should be able to pick Spain as country and edit the settings in Smart TV as follows Language: UK (or your choice of selection)
Country: Spain
Smart-TV: UK of NL of automatisch
and recording works.., this allows PVR function

Gaston

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelderu
H4ldrz schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 09:32:
[...]

Heb je alle onderstaande stappen uitgevoerd ?
...
and recording works.., this allows PVR function
Ja, ik heb exact dit gedaan. Als ik dan de HDD inplug wordt gevraagd of deze geinitialiseerd moet worden. Daarna krijg ik de vraag of ik timeshift wil inschakelen.

Als ik dan op "OK" klik zie ik de PVR functies maar ik begrijp niet hoe ik het opnemen kan starten. Als ik op "Rood" klik gebeurt er niets namelijk en de timer blijft op 0:00 staan.

Heb jij een "OPN" knop op je afstandsbediening?
Heb jij je TV nog gereset oid?
Ik gebruik DVB-S als ingang, misschien is dat het probleem?
Mijn firmware is 03.07.04

Hopelijk kun je me een stap verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, ik heb geprobeerd om het Service menu in de harmony one te krijgen.
Maar ipv een extra button ben ik bijna alles kwijt.
Kunnen jullie misschien vertellen wat ik verkeerd heb gedaan?

Ik heb eerst deze wesite bekeken
http://www.avforums.com/forums/14707154-post662.html

Daarna ben ik naar de volgende website gegaan
http://harmonylghack.wikispaces.com/

ik heb me ingelogd via
http://members.harmonyrem...F20100101%20Firefox%2F5.0

en heb de code bij http://members.harmonyrem...Infrared/ShowInfrared.asp via manual ingevuld
vervolgens de benodigde stappen gedaan en geupdate.
nu heb ik nog maar 2 buttons, de rest is allemaal weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-09 18:57
Ik heb de PVR zonder probleem aan de praat gekregen. Service menu in de Harmony en gaan met die banaan. Ik heb vervolgens een harde schijf eraan gehangen, maar die werd alleen maar getoond als bron van media. In de handleiding hebben ze het over een niet geïnitialiseerde schijf, dus ik heb 'm in Windows 7 als exFAT geformateerd, ervan uit gaande dat de TV dat niet kent. En inderdaad, nu kreeg ik de optie om 'm te formateren voor gebruik als PVR. Vervolgens werkte het pauzeren en weer verder gaan van de TV meteen.
Vervolgens maar eens wat opgenomen. Dat doe je vanuit de Guide. Een programma geselecteerd en aangegeven dat ik die op wilde nemen. Bleek door de keuze van Spanje de klok een uur achter te staan. Gecorrigeerd, en opnieuw een opname geprogrammeerd. Deze gaf echter de melding dat het programma beveiligd was en niet opgenomen kon worden. Een ander programma geprobeerd op een andere zender, zelfde melding.
Toen werkte het pauzeren van gewone TV ook niet meer. Hmmm...
Nu kijken we bijna nooit TV, dus ik heb de boel maar weer terug gezet, behalve de THX. Misschien dat ik ooit nog een nieuwe poging doe, maar vooralsnog geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:17
Iemand een idee hoe ik ondertiteling of een ander audiospoor aan de praat krijg bij het streamen van een MKV naar de TV (LW570s)? Simpel op "subtitel" drukken helpt niet...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Ik heb een vraag mbt de LE8500. Die kan op een netwerk aangesloten worden via LAN of via wifi. Ik heb echter ook een blue ray van LG, die ook via LAN op een netwerk aangesloten kan worden. Als ik mijn tv instel via wifi, en de tv en de blue ray via de LAN poorten verbindt, kan ik dan via de blue ray ook op het netwerk?

Ik kan het momenteel niet proberen omdat ze wegens verhuis het internet nog moeten komen aansluiten, en in de handleiding van beide toestellen vind ik het niet terug. Is er iemand die dit al eens geprobeerd heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
zynex schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:18:
Wij hebben zo'n interactief tv ding van kpn. En daar valt geen goed woord over te vertellen. Voor mij maakt dit ook niet zo veel uit, omdat ik toch altijd een film kijk en haast nooit tv. Het enige waarvoor we kpn hebben gepakt is vanwege de 100/100 glasvezel verbinding.

Voor de muurbeugel hebben wij een vogels thin 345. Die is aardig geprijst, maar je merkt wel dat het echt kwalitatief goed is en je hebt levenslang garantie. We konden natuurlijk ook een goedkopere beugel kopen, maar deze was mooi antrasiet en kan 70 centimeter naar voren komen, draaien en tilten. Hierdoor kunnen we ook tv kijken aan de keuken tafel en de tv kantelen als de zon net verkeerd staat. Echter als je geen beugel wilt die kan tilten/draaien kun je net zo goed zo'n ding van 50 euro pakken. (Al prefereer ik wel Vogels beugels. Dan weet ik tenminste zeker dat de tv niet van de muur af pleurt xD)

Je krijgt bij je home cinema set trouwens ook nog wat leuke films als despicable me en alice in wonderland in de doos erbij. (wist je wss al) Die pirates of the caribean usb stick krijg je later.

edit: ik begin steeds meer op een verkoper van deze tv te lijken, maar tot nu toe bevalt ook gewoon alles goed behalve het draadloze internet. In de komende update komt er trouwens nog een hele lijst aan codecs voor media link bij.
Lol :) Ik heb vrijdag iig de knoop doorgehakt en de 47LW650S en LX771 gekocht. De TV was op voorraad maar het home cinema setje komt deze week binnen. Samen voor 1874 euro ipv 2098. Ik heb helaas afgelopend weekend niet tijd genoeg gehad om er mee te spelen. Eerste indruk is een beetje 50/50 nog. Wel mooi beeld en alles maar meen toch wel redelijke backlight bleeding te zien als een beetje verticale strepen op zo'n 3 plekken. Goed zichtbaar bij lichte beelden en dan vooral bij panning shots.

Ben ook wel een beetje teleurgesteld over bewegende beelden. Had hier meer van verwacht. Ik meende dat het resolutiebehoud goed zou zijn en niet erg wazig zou worden. Het blijkt toch wel redelijk wazig te worden bij sterk bewegende beelden. Bij voetbalwedstrijden en de camera beweegt dan zijn de teksten op de reclameborden aan het veld niet meer echt leesbaar bijvoorbeeld.

Ook zag ik hier en daar artefacts bij bewegende beelden. Had ook geprobeerd om ff snel wat te streamen met plex media server vanaf m'n servertje. Denk echter dat het servertje (nog steeds P4) het niet kan bijbenen ofzo. 720p content gaat goed. Maar 1080p blijft ie om de paar seconden bufferen ofzo.

Dit alles is wat me snel opviel afgelopen weekend. Ik heb niet de kans nog gehad om aan de instellingen te zitten. Alleen wel firmware update gedaan. Hoe is jouw ervaring met bovengenoemde? Ben het namelijk niet tegengekomen. Hopelijk valt alles sterk te verminderen/weg te nemen na aanpassing van de instellingen.
kw_nl schreef op zondag 26 juni 2011 @ 16:05:
Iemand een idee hoe ik ondertiteling of een ander audiospoor aan de praat krijg bij het streamen van een MKV naar de TV (LW570s)? Simpel op "subtitel" drukken helpt niet...
Dit kwam ik ook gelijk tegen met testen. Ik kreeg ineens arabische ondertiteling vanuit een 720p mkv. Heb nog niks kunnen ontdekken om de subs aan te passen.

Ik kwam hier tevens een bericht tegen van slechte kwaliteit met de ziggo ci+ module. Iemand die dit kan bevestigen? Ik de tuner van deze tv echt slecht?

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
@mattderi
Nee dit werkt niet. De meeste tv's hebben namelijk geen ondersteuning voor het bridgen van lan poorten. Het is misschien wel mogelijk via een hdmi 1.4 (die kunnen namelijk internet doorgeven), maar ik denk ook niet dat dit gaat werken aangezien maar een heel gering aantal apparaten hier op dit moment ondersteuning voor heeft.

Misschien heeft je blu-ray speler ondersteuning voor een usb wifi stick? Al zou ik dit niet aanraden. Ik heb hier een originele van lg liggen (45 euro..) en fatsoenlijk een blu-ray streamen lukt niet.

@X1pher,
De backlight bleeding valt aardig goed weg te werken met wat instellingen. Als je alleen al de stnadaard calibratietool gebruikt scheelt het al aardig wat, maar ik denk dat ik binnenkort onze tv laat calibreren door iemand met een spider.

Over de bewegende beelden. Trumotion staat standaard op laag. Het scheelt behoorlijk veel als je dit op hoog zet. Bij snelle racegmaes als grand turismo 5 merk ik ook niks van die borden, maar om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een voetbal wedstrijd op deze tv gekeken. :+ (Ben niet zo'n voetbal liefhebber)

Op welke manier stream je trouwens? Zoals ik hierboven al aangaf is draadloos echt waardeloos. Dan loopt ie idd elke 10sec te bufferen, maar bij bedraad netwerk heeft ie nergens problemen mee. Ik gebruik het i.c.m cat6 kabels en een wat oudere pc met een q6600 en 4gb ddr2 om te streamen.

Op de artefacts heb ik nog niet echt gelet. Ik ben zo op het eerste gezicht niet tegen gekomen, maar ik heb ook nog niet zo heel lang de tv gebruikt. (Ik was met mijn school examens bezig...)

[ Voor 50% gewijzigd door zynex op 27-06-2011 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook last van dat bufferen. Hebben jullie al eens geprobeerd om de content gewoon via DNLA aan te roepen?

Kijk eens of dat een verschil maakt, tov de PLEX variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
DLNA/Plex maakt geen verschil qua bufferen bij mij. Misschien ligt het toch echt aan een te zwakke pc die de plex server draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zynex schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:47:
DLNA/Plex maakt geen verschil qua bufferen bij mij. Misschien ligt het toch echt aan een te zwakke pc die de plex server draait.
wat voor pc gebruik je dan? Ik was van plan het uiteindelijk op een NAS te draaien, maar daar lees ik bij dat die ook vrij "stevig/krachtig" moet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Ik had het hier boven al een beetje verteld, maar ik gebruik:
Intel q6600 quad core
4GB ddr2 geheugen van corsair
ati 4870
i.c.m een gigabit netwerk.
Dit is niet mijn main pc, maar gewoon een oude pc die normaal gesproken wordt gebruikt om dedicated servers voor lan party's op te hosten. Echter is dat maar een paar keer per jaar. daarom heb ik de schijfruimte nu naar 6TB uitgebreid en zet ik daar alle films op. De pc gaat enkel aan als ik een film ga kijken op de tv of de data over zet.

Ik heb het ook geprobeerd te streamen via een mac book pro. (Eind 2009 model met een dual core als ik me niet vergis en dat ging ook aardig.)

Dit zijn beiden dus niet echte langzame pc's, maar ik denk dat het met minder ook wel moet lukken aangezien er plex media server apps voor NAS zijn gemaakt. Als dit niet zou werken werden die apps waarschijnlijk ook niet gemaakt.

Ik weet niet of de tv eigenlijk over een 1000mbit aansluiting beschikt, maar misschien maakt dit het verschil bij mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Streamen van een MKV van zo'n 10GB gaat bij mij ook prima. Maar een echte blu ray gaat niet. Om de 4 seconden buffert hij. Volgens mij hebben de LG TV's ook maar een 100Mbit poortje. Dat de rest Gbit is maakt dan denk ik niet zo heel veel uit. Ik moet het nog testen van een externe HD, misschien dat het scheelt.

Overigs heeft mijn PC een AMD Phenom II X4 955 met 4GB DDR3 1333MHz. Moet gemakkelijk kunnen lijkt mij...

Edit: Plex is verder erg cool, alleen doet hij het opeens na 2 dagen niet meer...
Edit 2: Schijnbaar werkt Plex slecht icm Win7 64bit en LG. Hier wordt aan gewerkt: http://forums.plexapp.com/index.php/topic/26180-media-server-not-found-on-lg-lv5500/
Schijnbaar is er een bug tussen Windows 7 en Plex...

[ Voor 32% gewijzigd door kw_nl op 27-06-2011 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Je hebt gelijk dat ik meestal 10gb MKV bestanden stream, maar ik denk toch echt dat het aan je eigen apparatuur ligt. Ik heb vanmiddag the kings speech op blu ray gedownload (39 GB) en deze streamde tot mijn verbazing zelfs via het draadloze netwerk aardig. In de 30 minuten dat ik heb gekeken heeft ie 10 sec gebufferd. Toen ik de kabel had aangesloten heeft ie geen enkele keer meer gebufferd. Ik heb er een video van gemaakt. Deze zal ik morgen avond na mijn school examens even uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
Iemand met een LW650S welke ook dezelfde problemen als mij ervaart? Maakt niet uit via welke input; DLNA, HDMI, etc.
  • redelijke backlight bleeding te zien in de vorm van lichte verticale brede strepen op zo'n 3 plekken
  • bijna constant artifacts bij snel bewegende beelden.
  • licht bewegende beelden kunnen volledig vloeiend gaan en dan soms ineens toch haperingen.
Welke instellingen gebruiken jullie behalve die volgens deze review?

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Ik heb dan niet zo'n model maar een 42LW570s. En ik heb ook soms artifacts bij bewegende beelden. Maar het is super vaag, formule 1 gaat prima, maar de handen van een dirigent verknalt hij volledig. Overigs heb ik het voornamelijk bij de publieke omroepen (HD). Bij films helemaal niet... Geldt dit ook voor jou?

Bedenk me net dat het de laatste tijd mee valt, ik heb Trumotion op hoog gezet. Misschien dat dit helpt...

[ Voor 15% gewijzigd door kw_nl op 28-06-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt-Cholo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 15:37

Cpt-Cholo

I did it again...

Hoi, ik kom dit draadje ook even volgen want ik begin stiekem te dromen van een mooie betaalbare 60 inch TV. Iemand van jullie met ervaring met 60pv250, 60pk250 of 60pz250? Lijken me allemaal zeer gelijkaardig.

http://www.kieskeurig.be/...1BFA5F1ED918763CF51&ps=10

[ Voor 5% gewijzigd door Cpt-Cholo op 28-06-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Vandaag dan de 42LW650S binnen. Grootste nadeel vind ik de black levels. Kleuren blijven vrij goed onder grotere kijkhoeken, maar ik heb het gevoel dat zwart enorm last heeft van kijkhoek en zelfs als ik recht voor de TV zit heb ik het gevoel dat er backlight bleed is, maar als ik van hoek verander zie ik ook het zwart veranderen.

Ook even GT5 in 3D gespeeld. Standaard is het vrij subtiel en zie ik het alleen goed in cockpit view. Maar ik moet denk ik nog even met de 3D settings in GT5 experimenteren. Helaas werkt 3D alleen wanneer ik de HDMI kabel direct op de TV aansluit. Via mijn Sony 2400ES receiver lukt het niet.

Ik heb al geprobeerd om 3D op de PS3 te activeren en daarna de kabel weer van de TV naar de receiver te laten lopen, maar dat lukt ook niet. Om hier nou een nieuwe receiver voor te kopen gaat mij wat ver, Dus iemand die al iets werkend heeft via een HDMI switch/splitter? Is een beetje zonde wanneer je niet alle audio codecs naar je receiver kunt krijgen als het via de TV loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelderu
Bij mijn 55LW650s heb ik absoluut geen last van backlight bleeding of clouding. Tenminste... als ik de backlicht niet te hoog instel. Mijn backlight staat op 40 en dat is ruim voldoende om comfortabel te kunnen kijken, zelfs overdag. Met deze instelling geen enkele vorm van LCD problemen hoe dan ook.

Daarnaast heb ik trumotion op user defined gezet met De-judder op 2 en De-blur op 0. Geen vorm van artifacts en een prima vloeiend beeld. Als ik hem hoger zet vindt ik het beeld onnatuurlijk bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zoals hierboven ergens in het topic geschreven de gok genomen om via Foka de 42LW650 te bestellen. Gisteren zeer laat geleverd (door het ongeval op de A2, wij wonen daar redelijk dicht in de buurt en het noodweer). TV niet meer uitgepakt, maar ik kan wel bevestigen dat ze de 42LW650S (dus MET de S) leveren, incl party pack. Dit staat op de doos met een NL en Franse sticker. Zou dus kunnen dat het een Belgisch model is, hoewel zij zelf per mail hebben bevestigd een NL model te leveren. Ook garantie loopt gewoon via LG NL.

Lijkt tot nu toe dus een zeer goede deal (999 incl. verzending, gratis LG BD660 Blu Ray speler, excl 10 Euro administratie kosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellFury
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-04 08:29
Iemand hier die ook wat info kan geven over welke ophangbeugel hij/zij gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
ik heb voor mijn 55LW650S een Vogels Thin 305 gekocht. Moet de beugel nog monteren, maar dit is de 'dunste' in zijn klasse, slechts 15mm vanaf de muur.

zonde om bij zo'n plat scherm n 'dikkere' beugel te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buzzbuzz68 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 16:00:
Ik heb de PVR zonder probleem aan de praat gekregen. Service menu in de Harmony en gaan met die banaan.
kunnen jullie misschien vertellen wat jullie precies gedaan hebben?
Ik krijg het Service menu niet in de Harmony one
Nadat ik " Converted from Pronto format successfully" krijg te zien weet ik niet precies wat ik moet doen
bij punt 11 gwordt er verteld dat ik de software moet controleren en dat er een extra button gemaakt is, maar bij mij zie ik dat niet

kijken jullie online of in het geïnstalleerde programma.
wat zie ik over het hoofd? als ik mijn afstandbediening update raak ik al mijn instellingen van de LG kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
X1pheR schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 08:18:
Iemand met een LW650S welke ook dezelfde problemen als mij ervaart? Maakt niet uit via welke input; DLNA, HDMI, etc.
  • redelijke backlight bleeding te zien in de vorm van lichte verticale brede strepen op zo'n 3 plekken
  • bijna constant artifacts bij snel bewegende beelden.
  • licht bewegende beelden kunnen volledig vloeiend gaan en dan soms ineens toch haperingen.
Welke instellingen gebruiken jullie behalve die volgens deze review?
Niemand met bovenstaande problemen? Ik zat met volle verwachting uit te kijken naar de TV. Maar tot nu toe lijkt vooral de motion afhandeling alles behalve goed te zijn.

Ik heb tevens gisteren een Neotion CI+ module binnen gekregen. In vergelijking tot mijn Ziggo doosje met HDMI aansluiting (dus doet upscaling) is het beeld wel een stukje slechter. Iemand die hetzelfde ervaart?

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de tv gisteravond aangesloten en zie geen van deze problemen terug. Trumotion op hoog lijkt prettiger uit te zien dan op laag zelfs.
Ook backlight bleeding kan ik niet ontdekken.

Ik heb de tv vooralsnog aangesloten via de UPC digitale mediabox met DVR (niet de HD variant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Ik heb nog even geprobeerd of ik de ARC (Audio Return Channel) van de HDMI poort 1 als audio out kon gebruiken naar een HDMI 1.3 receiver, maar dat is bij mij ook een no-go. Ik heb dus geen idee of het alleen audio doorgeeft van de TV tuner en de apps, of dat het ook de audio kan doorgeven van de andere HDMI bronnen.

Toevallig iemand hier die al een HDMI 1.4 receiver heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelderu
Supremo schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:46:
Ik heb nog even geprobeerd of ik de ARC (Audio Return Channel) van de HDMI poort 1 als audio out kon gebruiken naar een HDMI 1.3 receiver, maar dat is bij mij ook een no-go. Ik heb dus geen idee of het alleen audio doorgeeft van de TV tuner en de apps, of dat het ook de audio kan doorgeven van de andere HDMI bronnen.

Hier een VSX-921 van Pioneer. Zowel 3D + HD audio vanuit de LG BD 670 naar de TV als ARC vanuit de TV terug werkt perfect!

De versterker is zelf via simplink vanuit de TV te bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supremo schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:46:

HDMI1.3 ondersteund ook geen ARC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 19:39
HellFury schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:35:
Iemand hier die ook wat info kan geven over welke ophangbeugel hij/zij gebruikt?
Ik gebruik de Vogel's Superflat XL EFW 8405 voor mijn 55LW650S. Zorg er wel voor dat je alle kabels (USB, component, HDMI, etc.) verlengt/aansluit voordat je de TV aan zo'n platte beugel hangt, want de aansluitingen aan de zijkant zijn te diep.

Trouwens vandaag eindelijk de 4 kinderbrillen en USB stick van LG ontvangen. Helaas kan ik de 3D video op de USB stick niet afspelen op de LG HX751, ik krijg een melding dat de resolutie niet ondersteund wordt. Nog niet rechtstreeks op de TV uitgeprobeerd, want was vergeten om de USB aansluiting met een kabel te verlengen (zie hierboven), dus ik zal het maar via DLNA moeten gaan uitproberen. Je zou wel verwachten dat een video die door LG wordt geleverd op z'n minste op hun eigen apparatuur afgespeeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
Ik gebruik een el-cheapo beugel, nu hebben ze voor de zelfde prijs er één met waterpas ingebouwd. Zit zo'n 2cm van de muur af. Er zit geen borging op, maar dat zal niet zo'n probleem zijn, en het bevestigen van de kabels is niet makkelijk, maar net te doen. Staat wel strak als je 'm eenmaal zo strak tegen de muur hebt :)

[ Voor 86% gewijzigd door buzzbuzz68 op 01-07-2011 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
Iemand hier verder die een CI+ module gebruikt in de LW650S? Hoe is jullie ervaring ten opzichte van kabelbox via hdmi? De CI+ geeft bij mij echt een stuk minder goed beeld. Kan wellicht nog bekabeling zijn of anders gewoon de tuner van de LW650S welke niet zo goed is.

Wie wil allemaal de eigen calibratie settings voor de LW650S posten?
kw_nl schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 10:36:
Ik heb dan niet zo'n model maar een 42LW570s. En ik heb ook soms artifacts bij bewegende beelden. Maar het is super vaag, formule 1 gaat prima, maar de handen van een dirigent verknalt hij volledig. Overigs heb ik het voornamelijk bij de publieke omroepen (HD). Bij films helemaal niet... Geldt dit ook voor jou?

Bedenk me net dat het de laatste tijd mee valt, ik heb Trumotion op hoog gezet. Misschien dat dit helpt...
Ik heb inderdaad dat details meer verknoeit worden. ik zal 'm ook op hoog proberen. en wat voor films bedoel je dan qua kwaliteit. films op tv, films via home cinema op hdmi of misschien 720p/1080p mkv via dlna/plex bijvoorbeeld? en heb jij ook last van backlight bleeding? welke stand en local dimming?
michelderu schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:18:
Bij mijn 55LW650s heb ik absoluut geen last van backlight bleeding of clouding. Tenminste... als ik de backlicht niet te hoog instel. Mijn backlight staat op 40 en dat is ruim voldoende om comfortabel te kunnen kijken, zelfs overdag. Met deze instelling geen enkele vorm van LCD problemen hoe dan ook.

Daarnaast heb ik trumotion op user defined gezet met De-judder op 2 en De-blur op 0. Geen vorm van artifacts en een prima vloeiend beeld. Als ik hem hoger zet vindt ik het beeld onnatuurlijk bewegen.
user defined heb ik nog niet geprobeerd. ga ik proberen. thanks. soms merkte ik inderdaad ook dat het wel heel onnatuurlijk bewoog. maar weer juist op andere momenten hapert het als een gek. heb je trouwens wel last van backlight bleeding? en op welke stand heb je deze en local dimming?
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 09:02:
Ik heb de tv gisteravond aangesloten en zie geen van deze problemen terug. Trumotion op hoog lijkt prettiger uit te zien dan op laag zelfs.
Ook backlight bleeding kan ik niet ontdekken.

Ik heb de tv vooralsnog aangesloten via de UPC digitale mediabox met DVR (niet de HD variant).
op welke stand heb je de backlight? en hoe heb je local dimming staan?

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantoman
X1pheR schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 08:35:
Iemand hier verder die een CI+ module gebruikt in de LW650S? Hoe is jullie ervaring ten opzichte van kabelbox via hdmi? De CI+ geeft bij mij echt een stuk minder goed beeld. Kan wellicht nog bekabeling zijn of anders gewoon de tuner van de LW650S welke niet zo goed is.
Zie dit bericht:
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:30:
Ik moet nog wel wennen aan de 47", want ik kom van een 32".
Maar het beeld is top via mijn Humax decoder.

Ik heb wel even CI+ geprobeerd, maar dan leek het beeld wel analoog of zo.
Is dat een setting of zo in de tv? Via de decoder is het top, dus waarom zou CI+ dat niet kunnen?
Ik heb zelf ook een CI+ module van CAI Albrandswaard, maar ik heb helaas geen losse decoder om de kwaliteit te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H4ldrz
buzzbuzz68 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 16:00:
Ik heb de PVR zonder probleem aan de praat gekregen. Service menu in de Harmony en gaan met die banaan. Ik heb vervolgens een harde schijf eraan gehangen, maar die werd alleen maar getoond als bron van media. In de handleiding hebben ze het over een niet geïnitialiseerde schijf, dus ik heb 'm in Windows 7 als exFAT geformateerd, ervan uit gaande dat de TV dat niet kent. En inderdaad, nu kreeg ik de optie om 'm te formateren voor gebruik als PVR. Vervolgens werkte het pauzeren en weer verder gaan van de TV meteen.
Vervolgens maar eens wat opgenomen. Dat doe je vanuit de Guide. Een programma geselecteerd en aangegeven dat ik die op wilde nemen. Bleek door de keuze van Spanje de klok een uur achter te staan. Gecorrigeerd, en opnieuw een opname geprogrammeerd. Deze gaf echter de melding dat het programma beveiligd was en niet opgenomen kon worden. Een ander programma geprobeerd op een andere zender, zelfde melding.
Toen werkte het pauzeren van gewone TV ook niet meer. Hmmm...
Nu kijken we bijna nooit TV, dus ik heb de boel maar weer terug gezet, behalve de THX. Misschien dat ik ooit nog een nieuwe poging doe, maar vooralsnog geen succes.
Inmiddels ook de hardeschijf aangesloten. Timeshift werkt nog steeds alleen bij Nederland 1. Bij andere zenders doet hij niks als ik op pauze druk. Het lijkt erop alsof hij automatisch opneemt bij ned 1. Verder weet ik niet hoe ik kan opnemen vanuit de guide. Wellicht nog iemand tips ?

Zijn er mensen waarbij het opnemen/timeshift volledig werkt ?

Gaston

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe heb jij je service menu geïnstalleerd?

Kan iemand vertellen hoe dit werkt, ik heb geprobeerd dit in mijn harmony one te krijgen,met eerder genoemde stappen plan, maar als ik update verdwijnen er een heleboel knoppen ipv dat er een service menu knop bij komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelderu
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 19:40:
hoe heb jij je service menu geïnstalleerd?

Kan iemand vertellen hoe dit werkt, ik heb geprobeerd dit in mijn harmony one te krijgen,met eerder genoemde stappen plan, maar als ik update verdwijnen er een heleboel knoppen ipv dat er een service menu knop bij komt
Hoe is jou TV aangesloten? DVB-C, DVB-T, DVB-S of gewoon analoge kabel?

Bij mij met DVB-S en hier werkt de PVR helemaal niet, ook de timeshift niet...

@proo, ik weet echt niet wat je moet doen. Ik heb gewoon de handleiding van begin tot eind gevolgd en de knop toegevoegd. Heb je de laatste Harmony software geinstalleerd? Log je in met de juiste gebruikersnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelderu
Oh ja. Iemand de nieuwe firmware al geprobeerd vanaf de LG site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Welke update? Voor de TV's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelderu
Sorry... Het gaat om een nieuwe firmware voor de LW650s. Hij is nog niet vanuit het menu in de TV downloadbaar maar dus wel via de USB manier door hem te downloaden vanaf de website van LG.

http://www.lg.com/nl/supp...e=support-product-profile

En dan het tabblad "Stuurprogramma's en ondersteuning".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
Ik wacht wel even tot hij via de TV zelf beschikbaar is. Dit keer mogen anderen proefkonijn zijn :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

\0/ Net bericht gekregen van de Saturn in Utrecht dat ik de TV kan komen ophalen. Alleen jammer dat ik vanavond en morgenavond niet kan :(. Heb er echt de hele maand al zin in. :P

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michelderu schreef op maandag 04 juli 2011 @ 21:18:
[...]

@proo, ik weet echt niet wat je moet doen. Ik heb gewoon de handleiding van begin tot eind gevolgd en de knop toegevoegd. Heb je de laatste Harmony software geinstalleerd? Log je in met de juiste gebruikersnaam?
ik heb een externe decoder aangesloten, maar ik wilde kijken wat de THX instellingen zijn.

Wat bedoel je met de juiste gebruikersnaam?
Heb ik ergens overheen gelezen en moet je met een andere gebruikersnaam inloggen?
Dank je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michelderu schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:25:
[...]

Sorry... Het gaat om een nieuwe firmware voor de LW650s. Hij is nog niet vanuit het menu in de TV downloadbaar maar dus wel via de USB manier door hem te downloaden vanaf de website van LG.

http://www.lg.com/nl/supp...e=support-product-profile

En dan het tabblad "Stuurprogramma's en ondersteuning".
De update is al van 25 maart 2011, dit staat in de pdf file
Helaas staat er niet wat er veranderd is.
Het bestand is 167Mb groot, ik wacht even of het officieel uitgebracht gaat worden

Volgens mij is deze update om de response tijd in de game mode terug te brengen naar 20ms

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2011 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H4ldrz
michelderu schreef op maandag 04 juli 2011 @ 21:18:
[...]

Ik heb hem via DVB-C aangesloten (ziggo). Opnemen doet hij niet. De timeshift functie werkt zoals gezegd alleen op nederland 1.

Ik heb een universele afstandsbediending (aldi-medion) gebruikt om in het menu te komen. Met mijn Logitech 300 werkt het niet omdat deze webbased software gebruikt.

Gaston

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H4ldrz
Volgens komt het dat alleen nederland 1 opneemt/timeshift omdat de andere kanalen gecodeerd zijn.

In de handleiding staat: Radio- of satellietprogramma's of sommige gescrambelde programma's kunnen niet worden opgenomen.

Heb echter de Ci+ van ziggo erin zitten met een smartcard. Volgens mij zou hij dan toch ook gecodeerde kanalen moeten kunnen opnemen ?

Gaston

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 13:25
Helaas, ik lees teveel gedoe. Ze zoeken het maar uit bij LG: de Philips 47PFL7606 is inmiddels ook leverbaar. Die is mooier (en niet een klein beetje), opnemen is een gedocumenteerde feature, heeft ambilight (wat ook gewoon uit kan, maar volgens mij is dat bij films best grappig) en is nog goedkoper ook. Oh, en er zit een LG scherm in :-)

Toedeledokie LG :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonFly
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 15:58
zynex schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:09:
Ik heb de tv (55lw650s) gekocht in combinatie met een HX976TZW home cinema.
Hoe klinkt die HX976TZW eigenlijk?. Ik kan er (nog) geen reviews van vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 19:05
garp schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 17:09:
Helaas, ik lees teveel gedoe. Ze zoeken het maar uit bij LG: de Philips 47PFL7606 is inmiddels ook leverbaar. Die is mooier (en niet een klein beetje), opnemen is een gedocumenteerde feature, heeft ambilight (wat ook gewoon uit kan, maar volgens mij is dat bij films best grappig) en is nog goedkoper ook. Oh, en er zit een LG scherm in :-)

Toedeledokie LG :w
Vergeet niet dat de philips geen 3d content kan afspelen via usb en dlna! Alleen via hdmi of dvb.
Ook kan hij afaik geen subtitles uit mkv laten zien.
Daarnaast is de inputlag nog niet echt bekend, dus als je wilt gamen is het nog even spannend.
De lag bij de lg is te "fixen" door de input te renamen naar PC en er komt volgende week of de week erna nieuwe firmware om hem nog sneller te maken.
Daarnaast is de kleurnauwkeurigheid bij de LGs heel goed, van de 7606 zijn nog vrijwel geen reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H4ldrz
TeunVR schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 23:06:
[...]
.....
Daarnaast is de kleurnauwkeurigheid bij de LGs heel goed, van de 7606 zijn nog vrijwel geen reviews.
Toedeledokie Philips ;w 8)7 }:O

Gaston

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
TeunVR schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 23:06:
[...]
Ook kan hij afaik geen subtitles uit mkv laten zien.
Ik hoor graag hoe ik dat voor elkaar krijg op me LG... Mijn ingebakken subtitles krijg ik er met geen mogelijkheid te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunVR
Nieuwe review hier http://www.hdtvtest.co.uk...42lw550t-201107081247.htm
Positief, behalve inputlag.
Op avforums lijkt de inputlag geen probleem meer te zijn.
Maar ik moet wel toegeven dat ik de Philips 7606 mooier vind, al lijkt de ambilight dit jaar minder indrukwekkend te zijn dan vorig jaar (minder leds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunVR
kw_nl schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 13:54:
[...]

Ik hoor graag hoe ik dat voor elkaar krijg op me LG... Mijn ingebakken subtitles krijg ik er met geen mogelijkheid te zien...
Hmm ik kan je er helaas niet mee helpen want ik heb deze LG (nog) niet, maar als ik in de handleiding kijk lijkt hij soft subtitles te ondersteunen.
Misschien dat je op avforums iets kunt vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb even een vraag denk dat ik iets fout doe ofzo

heb dus de LG 47LX9500 met de originele brillen en heb een marantz blu ray 3d speler.
gisteren voor het eerst 3d uitgeprobeerd.
film was drive angry 3d digital copy special edition.
is dus 2d en 3d en er zittten 2 van die goedkope brilletjes bij.

heb de originele 3d brillen van lg goed opgeladen vantevoren en volgens mij alles goed doorgelezen.
brillen aangezet dus 1 druk op het knopje van de bril(verschillende keren aan/uit gezet onder de film).
3d geselecteeerd met de blu ray.
3d op de afstandbediening van de televisie en dan de 4e geselecteerd dus het bloemetje wat naar voren komt

had alleen maar met die goedkopere brilletjes 3d en volgens mij niet met de originele lg brillen

dus weet misschien iemand wat ik verkeerd zou hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Wat gaat er mis dan? :P

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lijkt me niet goed dat die blauw rood brilletje wat je bij de film krijgt beter is dan de 3d bril van lg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim_heijt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 18:08
Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 21:03:
heb even een vraag denk dat ik iets fout doe ofzo

heb dus de LG 47LX9500 met de originele brillen en heb een marantz blu ray 3d speler.
gisteren voor het eerst 3d uitgeprobeerd.
film was drive angry 3d digital copy special edition.
is dus 2d en 3d en er zittten 2 van die goedkope brilletjes bij.

heb de originele 3d brillen van lg goed opgeladen vantevoren en volgens mij alles goed doorgelezen.
brillen aangezet dus 1 druk op het knopje van de bril(verschillende keren aan/uit gezet onder de film).
3d geselecteeerd met de blu ray.
3d op de afstandbediening van de televisie en dan de 4e geselecteerd dus het bloemetje wat naar voren komt

had alleen maar met die goedkopere brilletjes 3d en volgens mij niet met de originele lg brillen

dus weet misschien iemand wat ik verkeerd zou hebben gedaan?
Ik heb deze Blu-ray eens even opgezocht en het is geen echte 3D film, maar een stereoscopic 3D film (rood/blauw brilletje of gepolariseerd). Dit geeft totaal niet de echte 3D beleving en je hebt er daarnaast ook geen 3D TV voor nodig. Daarnaast kan ik je vertellen dat als jouw Blu-ray speler echte 3D content afspeelt de LX9500 dit meteen herkend als zijnde 3D content. De brilletjes zullen daarna automatisch syncen en het beeld zal 3D zijn.

Kortom, koop een echte 3D Blu-ray (zonder brilletjes erbij dus). B.v.:Green Hornet 3D, Sanctum 3D, Avatar 3D of Tron: Legacy 3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 31-08 22:49
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:39:
[...]

De update is al van 25 maart 2011, dit staat in de pdf file
Helaas staat er niet wat er veranderd is.
Het bestand is 167Mb groot, ik wacht even of het officieel uitgebracht gaat worden

Volgens mij is deze update om de response tijd in de game mode terug te brengen naar 20ms
Je vergist je, de datum van 25/3/2011 geldt alleen voor de usb update handleiding. Een handleiding heeft niet altijd een update nodig. Als je in de zip kijkt zie je dat de firmware van 29/6/2011 is.
Heel recent dus. V03.07.08, de laatste die ik via netwerk binnen kon halen was V03.07.04. Net geupdate en prima. Deze update zal o.a. de full HD update bij 3D beelden bevatten denk ik.

[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom krijgen wij zo weinig firmware updates.

In Amerika zitten ze al op versie V04.04 of zo.

Vind dat wel jammer, want er zijn ook de nodige "Medialink " (Plex) verbeteringen namelijk in die firmware updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
tim_heijt schreef op maandag 11 juli 2011 @ 01:19:
[...]

Ik heb deze Blu-ray eens even opgezocht en het is geen echte 3D film, maar een stereoscopic 3D film (rood/blauw brilletje of gepolariseerd). Dit geeft totaal niet de echte 3D beleving en je hebt er daarnaast ook geen 3D TV voor nodig. Daarnaast kan ik je vertellen dat als jouw Blu-ray speler echte 3D content afspeelt de LX9500 dit meteen herkend als zijnde 3D content. De brilletjes zullen daarna automatisch syncen en het beeld zal 3D zijn.

Kortom, koop een echte 3D Blu-ray (zonder brilletjes erbij dus). B.v.:Green Hornet 3D, Sanctum 3D, Avatar 3D of Tron: Legacy 3D.
De film Drive Angry 3D special edition is wel echt 3D, heb hem hier zelf ook.
Er zitten twee disc in de verpakking, een DVD voor de stereoscopic en een Blu-ray voor echt 3D, als ik de Blu-ray in mijn speler doe krijg ik ook netjes de melding van mijn tv als ik 3D wil kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
wouter1971 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 00:18:
[...]

Je vergist je, de datum van 25/3/2011 geldt alleen voor de usb update handleiding. Een handleiding heeft niet altijd een update nodig. Als je in de zip kijkt zie je dat de firmware van 29/6/2011 is.
Heel recent dus. V03.07.08, de laatste die ik via netwerk binnen kon halen was V03.07.04. Net geupdate en prima. Deze update zal o.a. de full HD update bij 3D beelden bevatten denk ik.
Ik heb hem ook geinstalleerd. Ik draaide V03.07.04 pas een week, dus ik kan niet veel zeggen over de verschillen. Het enige wat me wel opvalt is dat de lag in Game mode nog steeds aanzienlijk is. Bij jou ook?

Overigens net GT5 naar level 30 gespeeld, dus de lag is niet bij alle spellen storend. Ook even met de X2010 proberen te rijden, maar dat was niet te doen. Maar dat lag niet alleen aan de lag, maar ook omdat ik geen stuurtje heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wouter1971 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 00:18:
[...]

Nee die moet er nog aankomen
Deze is alleen om de input lag in game mode te verbeteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Ik zie dat er een update is van de Android LG TV Remote App. Volgens de beschrijving verbeteringen voor het touchpad (voornamelijk voor de LG Optimus Big LG LU6800).

https://market.android.co...=com.clipcomm.WiFiRemocon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Ik heb mijn LG inmiddels binnen en aangesloten.

Pics van de opstelling:
Afbeeldingslocatie: http://thumb.phyrefile.com/m/mo/mojogot/2011/07/09/300/_DSC0211.JPG
Afbeeldingslocatie: http://thumb.phyrefile.com/m/mo/mojogot/2011/07/09/300/_DSC0179.JPG

Nu probeer ik via DLNA het e.e.a. af te spelen. Ik gebruik Windows 7. Hij ziet niet alle mappen, maar dat is nog tot daar aan toe. Wat ik vervelender vind, hij ziet geen MKV. Nu begrijp ik dat MKV niet door DLNA ondersteund wordt, maar ik zie dat een aantal mensen het hier wel aan de praat gekregen hebben. Zou dat dan gewoon aan Win 7 liggen die MKV niet pusht naar de TV?

Als ik een MKV bestand rename (en in de juiste map zet) naar mpg werkt het wel namelijk. :P

Daarnaast viel me eigenlijk nog op dat een film afgespeeld via de PC een stuk "softer" lijkt dan via DLNA. Daar lijkt het beeld een stuk scherper. Enig idee wat dat kan zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:04
Kan iemand met de 42LV375S eens testen of je 1080p .mkv-bestanden kunt afspelen via USB?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mojo schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 15:48:
Ik heb mijn LG inmiddels binnen en aangesloten.

Pics van de opstelling:
[afbeelding]
[afbeelding]

Nu probeer ik via DLNA het e.e.a. af te spelen. Ik gebruik Windows 7. Hij ziet niet alle mappen, maar dat is nog tot daar aan toe. Wat ik vervelender vind, hij ziet geen MKV. Nu begrijp ik dat MKV niet door DLNA ondersteund wordt, maar ik zie dat een aantal mensen het hier wel aan de praat gekregen hebben. Zou dat dan gewoon aan Win 7 liggen die MKV niet pusht naar de TV?

Als ik een MKV bestand rename (en in de juiste map zet) naar mpg werkt het wel namelijk. :P

Daarnaast viel me eigenlijk nog op dat een film afgespeeld via de PC een stuk "softer" lijkt dan via DLNA. Daar lijkt het beeld een stuk scherper. Enig idee wat dat kan zijn? :P
draai je toevallig 64bit, daar heb ik verhalen met problemen over gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Supremo schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:38:
Ik zie dat er een update is van de Android LG TV Remote App. Volgens de beschrijving verbeteringen voor het touchpad (voornamelijk voor de LG Optimus Big LG LU6800).

Deze update is volgens mij meer dan dat, want mijn desire z/legend werken nu zonder dat deze geroot zijn naar 2.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een LG 42LW650-ZC + Magic Motion Remote Control. Op zich ben ik tevreden, maar als ik de Magic Motion Remote Control gebruik, dan valt TruMotion uit. In het menu bij instellingen staat deze dan nog aan, maar in het beeld is duidelijk zicht baar dat het uitgegaan is. Als ik TruMotion via instellingen weer aanzet, dan zie ik direct weer het verschil. Het vindt alleen plaats als ik op de Ok knop van Magic Motion Remote Control druk. Het beeld wat vervolgens verschijnt is m.i. de schuldige. Inmiddels softwareupdate v3.07.08 geïnstalleerd, maar zowel bij deze versie al bij versie v3.07.04 gaat TruMotion uit. Als ik op Home of Q.Menu druk van de afstandbediening druk, dan blijft TruMotion aan staan. Als ik vervolgens met de Magic Motion Remote Control bijv. YouTube opstart en vervolgens terugkeer naar de televisie met de Magic Motion Remote Controle, dan is Trumotion nog steeds aan. Inmiddels ook een mail naar LG gezonden.

Wie heeft dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantoman
Mojo schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 15:48:

Ik neem aan dat je het over de LW650S hebt. Ik gebruik zelf de meegeleverde Nero MediaHome 4 als DLNA server op mijn Win7 x64 en hiermee kan ik de meeste mkv bestanden zonder problemen afspelen. De TV ondersteund zelfs meer soorten mkv bestanden dan mijn home theater system (LG LX751).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Een beetje off topic misschien, maar ik zag dat in het phillips forum iedereen zo lovend is over de dual view gaming functie. Ik dacht al dat dit met iedere tv moest kunnen en dat blijkt ook perfect te werken. Ik heb even twee korte filmpjes gemaakt om het resultaat te laten zien:

(Halo reach firefight)
[YouTube: http://youtu.be/j1V0-uJbue0]

(Modern warfare 2 multiplayer)
[YouTube: http://youtu.be/lR5WRxqq8kg]

Veel van jullie wisten misschien al dat dit kon/hoe het werkt, maar het enige wat je hoeft te doen is een gepolariseerde bril pakken en de glazen verwisselen. Dus bijvoorbeeld één bril met twee linker glazen en één bril met twee rechter glazen.

Ideaal om de scherm bliekers onder ons te irriteren. :+

@dragonfly,

Sorry ik had je eerdere bericht niet gelezen. Het geluid bevalt mij zeer goed en voor de prijs is het gewoon een hele goede luxe set met arc ondersteuning. (dit was belangrijk voor mij) Natuurlijk heb je ook sets met een gigantische receiver en grote boxen die ongetwijfeld beter geluid zullen leveren, maar de prijs daarvan is vaak velen malen hoger en het valt niet zo goed weg te werken. Wij hebben nu alles netjes tegen de wand gemonteerd. Ik heb laatst ook een set van B&O bij een vriend beluisterd, maar voor die prijs kun je 10 van deze lg sets kopen.

Het beste kun je de set gewoon gaan beluisteren in een winkel. Bij BBC in eindhoven hebben ze deze set in ieder geval staan. Maar nogmaals ik ben er erg tevreden over en deze set speelt alles moeiteloos af. Ook gekopiëerde dvd's. Hier kunnen sommige home cinema sets moeilijk mee doen.

[ Voor 37% gewijzigd door zynex op 19-07-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He top!!!
Ik had wel van het principe gehoord, maar nog niet bij LG geprobeerd.
Maar Philips levert hier toch speciale brillen bij?

haha, ik heb het even geprobeerd.
Dit werkt echt heel goed

MAAR, met een 3D spel heb ik het niet voor elkaar gekregen.
Ook niet als je het beeld eerst terug zet naar 2D.

Hoe zorg je er ook alweer voor de de PS3 niet zelf 3D selecteert en laat zie
Je krijgt namelijk niet de mogelijkheid om het type 3D te selecteren..

Even glazen omwisselen is niet 123 te doen
En even een glas andersom zetten is er ook niet bij.
Als je een glas omdraait ben je het polarisatie effect kwijt.

Zijn die philips brillen te koop?

Waar is dat philips forum?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2011 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Die brillen zitten er bij de philips tv's ook niet standaard bij, maar zijn wel leverbaar aangezien mensen die hoofdpijn van 3d krijgen dit soort brillen vaak opdoen om zo toch maar 1 beeld te zien.

Ik heb twee reald 3d brillen gepakt en gewoon de glazen verwisseld. Ik dacht eerst dat ik het hele ding moest slopen, maar door de glazen een beetje in te drukken kun je ze er gewoon uitpakken.
http://cantcopewontcope.p...-kermodes-anti-3d-glasses (Bij 54 sec laten hij zien hoe dat werkt)

edit:
Hoezo kun je de glazen niet omwisselen? Ik heb dit al gedaan met twee reald 3d glazen en dit werkt perfect. Je moet alleen het kleine lipje aan de zijkant er vanaf knippen bij 1 glas anders gaat deze er niet terug in.

Je moet dus niet de glazen omdraaien zoals jij hierboven aangeeft, maar twee linkerglazen in één bril zetten en twee rechterglazen in de andere bril.

Je kunt op deze manier enkel 2d zien, dus 3d gaat inderdaad niet lukken. En met welke 3d spellen op de playstation heb je het geprobeert? De meeste spellen vragen namelijk of je 3d aan wilt zetten of niet. (o.a. motorstorm en wipeout)

En met het philips forum bedoelde ik gewoon de topics op tweakers en de vele artikelen die zo lovend zijn over de technology die philips toe past. Door deze topics/artikelen maakte ik eigenlijk deze post. Het is natuurlijk een leuke ontwikkeling, maar het werkt in principe met elke passieve 3d tv.

[ Voor 47% gewijzigd door zynex op 19-07-2011 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-07 14:56
yohan schreef op zondag 17 juli 2011 @ 12:19:
Kan iemand met de 42LV375S eens testen of je 1080p .mkv-bestanden kunt afspelen via USB?
Leuk om te zien dat iemand hetzelfde infinia model heeft! Ik heb de 47LV375S, ik heb even de film Ironclad 1080p mkv op portable 1.8 inch harddisk gezet, werkt prima, zelfs met embedded subs.

Hou er rekening mee dat er geen DTS support is, hopelijk zit dit in toekomstige firmware update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de brillen glazen verwisseld

Je ziet wel de beelden een beetje door elkaar, maar het is erg leuk om zo te spelen

Dank je voor de tip
Ik had het zelf al eens geprobeerd, maar was dus vergeten om de tv nog eens in 3d te zetten

Ik heb het geprobeerd met black ops, bij dit spel gaat mijn tv direct in 3D, ik hoef daar niets voor te doen
Wel logisch dat het met een LG ook kan, Philips gebruikt LG schermen

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2011 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:04
joey6666 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 20:47:
[...]

Leuk om te zien dat iemand hetzelfde infinia model heeft!
Nóg niet, maar hij is besteld!
Ik heb de 47LV375S, ik heb even de film Ironclad 1080p mkv op portable 1.8 inch harddisk gezet, werkt prima, zelfs met embedded subs.
Top, dankjewel!

Vind de 375S echt een hele mooie productlijn, super prijs/kwaliteitsverhouding!

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHorsie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:53
zynex schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 19:13:
[...]

En met het philips forum bedoelde ik gewoon de topics op tweakers en de vele artikelen die zo lovend zijn over de technology die philips toe past. Door deze topics/artikelen maakte ik eigenlijk deze post. Het is natuurlijk een leuke ontwikkeling, maar het werkt in principe met elke passieve 3d tv.
En het zit blijkbaar standaard op de LW980 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Na een paar nachten slapen en veel gegoogled te hebben toch maar besloten te wachten op de 750S of 980S......

Was eigenlijk vast beraden om de 650 te halen...... Maar als je de 650 vergelijkt met de 980 dan is de keuze snel gemaakt.
De nieuwe modellen van LG zouden eind deze zomer in Nederland zijn... Volgens een winkelketen.

Voor de zekerheid even een mail naar LG gestuurd.

Alleen nu maar kijken of het budget technisch een beetje klopt ;) Natuurlijk zal de 980S flink duurder zijn.

We wachten af......

[ Voor 17% gewijzigd door wackidth op 20-07-2011 08:05 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Phantoman schreef op maandag 18 juli 2011 @ 17:28:
[...]

Ik neem aan dat je het over de LW650S hebt. Ik gebruik zelf de meegeleverde Nero MediaHome 4 als DLNA server op mijn Win7 x64 en hiermee kan ik de meeste mkv bestanden zonder problemen afspelen. De TV ondersteund zelfs meer soorten mkv bestanden dan mijn home theater system (LG LX751).
Heb het gevonden. Ik moest blijkbaar iets installeren wat mkv via Windows 7 naar de TV beschikbaar stelt via DLNA. Helaas was het een tooltje van Divx zelf, maar het werkt!

Gaar dat hij subtitles nu weer niet pakt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadog
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 12:39
Hey,

Ik heb een 42LW650S met Magic Motion Remote. Als ik de remote wil registreren volgens de handleiding: met ab naar de tv wijzen en op ok duwen, geeft hij me steeds "Registratie mislukt" :( ...

Heb al alle wifi tuig uitgezet, batterijen vervangen, reset van MMR ... blijft hetzelfde.
Mailtje gestuurd naar LG maar ik vroeg me af of die MMR bij iemand anders
ook zo'n kuren heeft gehad.

Wat zijn jullie ervaringen? Via Google vind ik niet veel terug :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellFury
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-04 08:29
Heb zojuist nieuwe software versie 4 gedownload voor LG 55LW650S. Heb niet lang kunnen testen, dus ook niet echt iets anders gevonden (buienradar en TomTom bij apps normaal?).
Volgens mij wel de 1080i3D, leek wat rustiger (2D>3D conversie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Bedankt Hellfury. Ik zal de tv ook maar eens snel updaten en uittesten aangezien ik de komende twee weken er geen gebruik van kan maken wegens vakantie :p De buienradar app was er volgens mij al, maar de TomTom app niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zynex schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:17:
De buienradar app was er volgens mij al, maar de TomTom app niet.
Ze zijn alle twee nieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
Ik kom nog steeds wisselende berichten tegen over input lag op de LW650S modellen. Meer mensen die hier ervaringen kunnen delen? Is het bijvoorbeeld wel/niet goed te doen met een online shooter bijvoorbeeld waar input lag vooral bij van belang is?

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

X1pheR schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:24:
Ik kom nog steeds wisselende berichten tegen over input lag op de LW650S modellen. Meer mensen die hier ervaringen kunnen delen? Is het bijvoorbeeld wel/niet goed te doen met een online shooter bijvoorbeeld waar input lag vooral bij van belang is?
Zonder harde cijfers heb je hier niks aan. De meeste reacties die je zult lezen zijn "ik kan hier prima op gamen", en dat zal ook zo blijven totdat iemand een TV heeft met >1 seconde lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een workaround hoe je de 3D brillen kan veranderen in 2D
Dit zodat je met z'n tweeën met een eigen scherm kan gamen

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2011 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@X1pheR: hoewel Uniciteit natuurlijk gelijk heeft ben ik nogal een stevige gamer bij race spellen en ook daarbij is input lag zeer vervelend. Nu speel ik voornamleijk F1 2010 op mijn pc (die niet aan mijn tv hangt), maar ook zo nu en dan Testdrive 2 op de X-Box en die hangt aan mijn 42LW650S. En ik kan echt geen inputlag waarnemen. Ook niet bij andere X-Box games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelderu
X1pheR schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:24:
Check de thread op http://www.avforums.com/f...art-5-a.html#post15038308. Goede reacties op de lag sinds de firmware upgrade (v4).

Edit: Oh laat maar, sinds gisteravond zijn er een boel wisselende ervaringen gepost...

[ Voor 7% gewijzigd door michelderu op 22-07-2011 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

dadog schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 00:00:
Hey,

Ik heb een 42LW650S met Magic Motion Remote. Als ik de remote wil registreren volgens de handleiding: met ab naar de tv wijzen en op ok duwen, geeft hij me steeds "Registratie mislukt" :( ...

Heb al alle wifi tuig uitgezet, batterijen vervangen, reset van MMR ... blijft hetzelfde.
Mailtje gestuurd naar LG maar ik vroeg me af of die MMR bij iemand anders
ook zo'n kuren heeft gehad.

Wat zijn jullie ervaringen? Via Google vind ik niet veel terug :|
Ik heb zelf op mijn Samsung Galaxy S de LG remote App geinstalleerd. Die kan ook niks vinden, geen TV die aangesloten zit op het netwerk, terwijl hij dat wel duidelijk is.

Iemand enig idee daarover? In m'n router kan ik geen hostnaam vinden, wellicht dat dat er mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke APP heb je gedownload?
Bij mij doet hij het gewoon
Je moet deze hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
@Mojo,

Die app heeft nog steeds aardig wat compatibiliteitsproblemen.
Sinds de laatste update werken de meeste htc toestellen, lg telefoons en enkele tablets.
Echter nog steeds niet alle telefoons. Het heeft dus hoogstwaarschijnlijk geen zin om dingen te gaan aanpassen in je router als je zeker weet dat ze beiden op hetzelfde netwerk zitten. Een lg medewerker heeft op avforums wel aangegeven dat ze druk bezig zijn met updaten van deze app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aefish
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 16:32
Ik heb een LG LW650S. Sinds de laatste firmware update heb ik een paar vreemde problemen gekregen. Zo gebeurd het regelmatig dat mijn DLNA media server niet wordt gevonden (een WD met Twonky)
Twonky wordt wel door andere mediaplayers gevonden, deze werkt dus prima.
Ook kan ik dan de TV niet connecten mbv de LG remote app voor android of iphone.
Ik kan overigens wel gewoon internetten op de tv, youtube etc werkt gewoon.

Is de tv een tijdje uitgeweest dan werkt alles weer spontaan. Voor de update heb ik hier nooit last van gehad (4 week in bezit)
Komt iemand dit bekend voor? Enig idee of het in de volgende update wordt opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het weekend heb ik firmware 4.018 of zo op de 650s gezet.

Ik heb nog niet gekeken wat er extra bij zit, maar ik dacht dat een update niet verkeerd kon zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Ik heb ook de nieuwe firmware geinstalleerd op mijn 650S.

Ik heb het idee dat de lag een stuk verminderd is.

Youtube toetsenbord liep alleen keihard vast. Vreemde was alleen dat de Android Remote app wel het toetsenbord kon bedienen. Ik heb overigens een LG 2X met officiele Froyo.
Pagina: 1 ... 20 ... 32 Laatste