Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:43
Ik ga niet voor een cashback actie. Ik heb al een home cinema set dus dat is niet nodig. Verder haal ik hem gewoon bij de Media Markt, het verschil met de webshops is gewoon te klein, mede omdat bij Redcoon bijvoorbeeld niet duidelijk is of het gaat om het Nederlandse model en daardoor LG moeilijk kan doen over de garantie.

Verder vind ik het erg fijn dat ik de tv gelijk mee kan nemen.

Edit: het is uiteindelijk toch Apollo geworden in Almere waar ik hem ga halen. Hij kost namelijk bij hun 1250,- voor de 47 inch uitvoering als je de standaard garantie neemt. En dat scheelt toch een flinke smak geld lijkt zo. Nooit verwacht dat zij een van de goedkoopsten zouden zijn. Heel positief verrast.

[ Voor 28% gewijzigd door JorisTheWise op 10-05-2011 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goede tip, wat betreft die winkel in Almere, nette prijzen moet ik zeggen.

Bevalt de 47 ? of had je toch stiekem liever de 55 willen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:17

RSP

Ik ga straks naar de MM om de 47LX9500 te bekijken, vooral het probleem met de lichtinval ben ik erg benieuwd naar. Verder lijkt 't op dit moment een van de beste 'value for money' schermen te zijn die ik tegen kom ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:50:
wel jammer dat trumotion uit moet, dan zou je niks aan je 200Mhz hebben van je tv, toch?

Dus in plaats voor de 650s te gaan, kan je dan net zo goed voor het model eronder gaan.
Of maak ik nu ergens een redenatie fout?
Dit zijn volgens mij 2 losstaande items
Trumotion is om het beeld minter schokkend over te laten komen

De 200 Hz zorgt ervoor dat je geen na zweem krijgt
JorisTheWise schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:11:
Edit: het is uiteindelijk toch Apollo geworden in Almere waar ik hem ga halen. Hij kost namelijk bij hun 1250,- voor de 47 inch uitvoering als je de standaard garantie neemt. En dat scheelt toch een flinke smak geld lijkt zo. Nooit verwacht dat zij een van de goedkoopsten zouden zijn. Heel positief verrast.
Ik had dit ook gezien.
Maar aangezien ik denk ik gewoon een van de eerste ben, wist ik niet wat ik van de tv in de praktijk kon verwachten.
Ik heb er voor gekozen om een 4 weken omruil garantie en een 6 weken pixelgarantie.
En wist dat ik dan iets meer moest betalen.
Nu ik van de nieuwe firmware weet ben ik blij dat ik voor de 650 ben gegaan.
Maar..... de update is er nog niet !!
Die zal binnenkort wel komen
Bij het aansluiten van de tv 2weken geleden kreeg ik wel direct een update te zien, maar volgens mij was dat niet de update waar nu over wordt gesproken

[ Voor 150% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Ik heb 'm gezien, en ondanks dat hij 'n LG demo draaide (waarschijnlijk gecalibreerd) en bovendien de TL verlichting van de MediaMarkt aanwezig was, ben ik wel overtuigd van het ontwerp van het scherm. De borders zijn iets groter dan ik had verwacht, maar ik denk dat het 'thuis' wel erg mooi staat.

Prijs staat daar op €2099,= en is dus online heel veel goedkoper ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:24
Wil zelf waarschijnlijk ook voor deze LG gaan...

Twijfel alleen of hij gaat werken met CI+ van UPC. Voor mij toch wel een voorwaarde.

Heeft deze tv trouwens ook usb recording?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:04
yohan schreef op donderdag 28 april 2011 @ 17:27:
Wie weet wat nou precies het verschil is tussen de 42LV375S en de 42LV5500? Het zijn allebei nieuwe modellen, allebei 42" edge led full hd schermen. Is het verschil in design (en in prijs!) het enige wat deze modellen van elkaar onderscheidt?

[afbeelding]
[afbeelding]
Het wordt steeds vreemder. Het prijsverschil tussen deze tv's was 200 euro, is nu ongeveer 5 euro. Iemand die het nog begrijpt? :P

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 23:23

SalimRMAF

SpaceX - 4K

yohan schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:05:
[...]

Het wordt steeds vreemder. Het prijsverschil tussen deze tv's was 200 euro, is nu ongeveer 5 euro. Iemand die het nog begrijpt? :P
375S was dacht ik een MediaMarkt model, en die heeft ook nog eens een Sat Tuner!

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okio schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:52:
mij toch wel een voorwaarde.

Heeft deze tv trouwens ook usb recording?
Nee staat geblokkeerd, in andere landen werkt dat wel.
Afspelen gaat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Well, I have just ordered my 47 inch set. I will recieve it probably on Friday and already can't wait :D. I wanted to buy it first at the MediaMarkt in my city but then I noticed a small store (Apollo) maybe 2 streets away that sold it for 1250 euros, which is 250 euros less :O . And all those years I considered that store to be very expensive :O. (I live in the Netherlands btw)

Can the tv actually be transported flat? I am going to rent a cab to take it home and last time I did that to bring home a tv it needed to be transported flat (was also an LCD tv). Sorry if that is perhaps a silly question, my previous tv was a plasma tv which of course could not be transported flat.

Joris
Gefeliciteerd, hou er rekening mee dat de doos ongeveer 1,5 meter lang is.
Je kan het zonder problemen plat vervoeren.
Dat heb ik ook gedaan.
Veel plezier met tot vrijdag wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
SalimRMAF schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:08:
[...]

375S was dacht ik een MediaMarkt model, en die heeft ook nog eens een Sat Tuner!
De 375S kun je gewoon overal kopen. En dat van die SAT-tuner zou kunnen. Kan ik niet op de LG-site terugvinden.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:09:
[...]

Nee staat geblokkeerd, in andere landen werkt dat wel.
Afspelen gaat wel
Wat raar. Waarom is dat, en kun je dat niet omzeilen?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yohan schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:22:

Wat raar. Waarom is dat, en kun je dat niet omzeilen?
Ja dat schijnt te kunnen.
Je moet dan iets met de landeninstelling doen.

Volgens mij heb ik dat hier ergens gelezen,maar kan het 123 niet zo snel terug vinden.
http://www.avforums.com/forums/lg-forum/

Joris, weet jij waar dit staat?
Ik heb het niet echt uitgeprobeerd, ik gebruik het niet.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 09:30:
goede tip, wat betreft die winkel in Almere, nette prijzen moet ik zeggen.

Bevalt de 47 ? of had je toch stiekem liever de 55 willen hebben ;)
Nette prijzen inderdaad, behalve als je er rekening mee houdt dat ze bij mij in de stad bekend staan als extreem duur. Dan is het wel even schrikken (positief gezien). Voorlopig denk ik trouwens dat 47 inch groot genoeg is, ik zit er waarschijnlijk al te dicht op maar ik kom van een 42 inch dus kleine stapjes ;). Natuurlijk valt het in het niet bij het grootste doek op mijn werk van 21 bij 9 meter maar je moet ook wel verschil houden zou ik zeggen ;).

@proo bedankt voor de informatie over de update en het vervoer. Zorgt tenminste voor minder zorgen bij transport en die update is alleen maar mooi meegenomen wanneer die komt, de tv vond ik al prachtig beeld geven met 540p, die update is alleen maar een mooi extraatje :D.

@RSP: ga er maar uit dat het model in de winkel niet gecalibreerd is en gewoon op winkel mode staat of met max dynamisch contrast, heb nog nooit meegemaakt dat een winkel als de MediaMarkt een van hun shop modellen heeft laten calibreren.

Voor de sat instellingen van de tv's heb je dacht ik een universal remote nodig om in het service menu te komen, met de normale afstandsbedieningen schijnt het niet meer te kunnen, tenminste zoiets las ik op AVForums, weet helaas ook niet meer precies waar. Maar als je in het service menu bent moet je geloof ik land op UK zetten en regio op Spanje, dan krijg je de DVR mode terug. Maar pin mij er niet op vast, zal het morgen wel proberen op te zoeken.

Hoop verder dat het snel vrijdag is. Zal wel pittig worden ;), in de ochtend snel scherm halen, dan even werken en daarna eindelijk neerzetten en alles instellen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JorisTheWise schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:17:

@proo bedankt voor de informatie over de update en het vervoer. Zorgt tenminste voor minder zorgen bij transport en die update is alleen maar mooi meegenomen wanneer die komt, de tv vond ik al prachtig beeld geven met 540p, die update is alleen maar een mooi extraatje :D.
http://tweakers.mobi/nieuws/74312
nog even geduld dus, ben benieuwd of het beeld anders wordt, maar het is eigenlijk gewoon goed genoeg nu

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

@RSP: ga er maar uit dat het model in de winkel niet gecalibreerd is en gewoon op winkel mode staat of met max dynamisch contrast, heb nog nooit meegemaakt dat een winkel als de MediaMarkt een van hun shop modellen heeft laten calibreren.
Ben gister avond nog even terug gegaan om nog even te kijken naar 't model, en denk dat je gelijk hebt, kleuren waren (over) verzadigd en waren vooral bedoeld om op te vallen ten opzichte van de 200 andere schermen die je tegelijkertijd ziet.

Ik kwam ook nog even terug om te vragen naar de prijs, want 1000e verschil met de goedkoopste online aanbieder is wel erg veel. Ze konden wel iets aan de prijs doen (zakken naar €1990,=) maar dat was niet voldoende. Ben nu tempted om 'm online te kopen, maar vind 't lastig om vergelijkbare modellen van andere merken te vinden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:24
[...]
....
Voor de sat instellingen van de tv's heb je dacht ik een universal remote nodig om in het service menu te komen, met de normale afstandsbedieningen schijnt het niet meer te kunnen, tenminste zoiets las ik op AVForums, weet helaas ook niet meer precies waar. Maar als je in het service menu bent moet je geloof ik land op UK zetten en regio op Spanje, dan krijg je de DVR mode terug. Maar pin mij er niet op vast, zal het morgen wel proberen op te zoeken.
Hmm nice...iemand die bovenstaande kan bevestigen? En we hebben het over de lx9500 toch he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okio schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:06:
[...]

Hmm nice...iemand die bovenstaande kan bevestigen? En we hebben het over de lx9500 toch he?
Ik heb ook gelezen over een universele afstandsbediening, maar kan het niet meer terug vinden.
Nee, bovengenoemde gaat over de nieuwe Cinema 3D tv's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
okio schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:06:
[...]

Sorry ik had het over de Cinema3D series. Dacht dat je het daar over had. Deze hebben het namelijk ingebouwd zitten maar moet via het service menu geactiveerd worden omdat LG het schijnbaar vooral in Spanje verkoopt bij de tv's en niet altijd in de rest van Europa.

Edit: Ik zie nergens staan dat de 9500 een PVR functie heeft, op alles wat ik zoek kom ik steeds een vergelijking tegen met een Samsung die het wel heeft. Sorry.

[ Voor 14% gewijzigd door JorisTheWise op 11-05-2011 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JorisTheWise schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:46:
[...]

Sorry ik had het over de Cinema3D series. Dacht dat je het daar over had. Deze hebben het namelijk ingebouwd zitten maar moet via het service menu geactiveerd worden omdat LG het schijnbaar vooral in Spanje verkoopt bij de tv's en niet altijd in de rest van Europa.

Edit: Ik zie nergens staan dat de 9500 een PVR functie heeft, op alles wat ik zoek kom ik steeds een vergelijking tegen met een Samsung die het wel heeft. Sorry.
sorry even voor de duidelijkheid, kan je hiermee een PVR functie aanzetten op de nieuwe 2011 televisies?

Werkt dat bijv voor de LW650s?
Heb je hier ergens een bron voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:08:
[...]

sorry even voor de duidelijkheid, kan je hiermee een PVR functie aanzetten op de nieuwe 2011 televisies?

Werkt dat bijv voor de LW650s?
Heb je hier ergens een bron voor?
ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ik heb even voor je gezocht, en vanaf hier kan je het een en ander lezen
http://www.avforums.com/forums/14492244-post104.html
Maar volgens mij ga je dan echt alle instellingen veranderen, zelfs Smart tv draai je de nek om

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2011 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Waarom zouden ze die DVR optie zo verstoppen? Da's toch juist een mooi selling point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:41:
[...]

ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ik heb even voor je gezocht, en vanaf hier kan je het een en ander lezen
http://www.avforums.com/forums/14492244-post104.html
Maar volgens mij ga je dan echt alle instellingen veranderen, zelfs Smart tv draai je de nek om
Klopt, op AVForums stond het. Echter George of LGblogUK daar zou het even uitzoeken omdat PVR eigenlijk al enabled zou moeten staan.
Als de nieuwe firmware ook voor de LW550 zou gelden dan hoop ik dat de 650 serie alsnog overal PVR functionaliteit standaard krijgt, al is het maar om een duidelijker verschil te geven met de 550 serie als de 200hz toch niet meer van toepassing is bij 3D.
Niet dat het invloed heeft op mijn keuze. Overmorgen staat hij bij mij thuis :D. Ik kan echt niet meer wachten. Echter zodra de HDMI poort een pieptoon veroorzaakt dan is het de laatste keer LG geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JorisTheWise schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:44:
[...]
al is het maar om een duidelijker verschil te geven met de 550 serie als de 200hz toch niet meer van toepassing is bij 3D.
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar schakel je de 200Hz uit als je Trumotion uitzet?
Is dit geen extra optie naast de 200hz.
Waarom kan je dan de Trumotion uit, laag en hoog zetten?
[...]
Echter zodra de HDMI poort een pieptoon veroorzaakt dan is het de laatste keer LG geweest.
Pieptoon over HDMI?
Heeft LG daar last van?
Als je het zelfde als ik heb, dan zal je daar geen last meer van hebben!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 23:01:
[...]

Misschien begrijp ik het verkeerd, maar schakel je de 200Hz uit als je Trumotion uitzet?
Is dit geen extra optie naast de 200hz.
Waarom kan je dan de Trumotion uit, laag en hoog zetten?

[...]

Pieptoon over HDMI?
Heeft LG daar last van?
Als je het zelfde als ik heb, dan zal je daar geen last meer van hebben!!!!
Ja, je schakelt de 200hz uit als je Trumotion uitzet. Tenminste, dat is wat men beweert op AVForums, dat de 200hz bij de Trumotion optie hoort. De medewerkers daar van LG zijn er een beetje vaag over.

De pieptoon over HDMI is een defect aan mijn tv, LG heeft daar over het algemeen geen last van (tenminste, mijn ouders hebben er nooit last van gehad met hun tv's van LG). Het is alleen hondsirritant. Dus ik hoop echt dat het gewoon aan mijn tv ligt :), huisgenoten worden er zelfs wakker van, vandaar.

[ Voor 3% gewijzigd door JorisTheWise op 12-05-2011 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JorisTheWise schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:00:
[...]

Ja, je schakelt de 200hz uit als je Trumotion uitzet. Tenminste, dat is wat men beweert op AVForums, dat de 200hz bij de Trumotion optie hoort. De medewerkers daar van LG zijn er een beetje vaag over.
Dit zou ik wel heel erg raar vinden, en lijkt me ook niet logisch.
Trumotion is een optie, je hebt 3 verschillende mogelijkheden (uit,laag,hoog).
Zou het dan betekenen dat je in stand laag 100Hz hebt en stand hoog 200Hz?
Trumotion is volgens mij alleen een extra optie om de beelden vloeiender te laten lopen.
200Hz is er voor om snelle beelden geen nazweem te laten hebben.
Afgelopen weekend F1 gekeken, zonder Trumotion is dat echt niet om aan te kijken, met Trumotion aan is dat prima.

Als je de 200Hz hiermee gaat uitschakelen, dan krijg je alleen maar meer last van andere effecten.
Dit zou het verschil tussen de 650 en 550 direct te niet doen..
Kan je hier misschien op het Engelse forum aan George dmv een nieuw topic een vraag over stellen?
Ik heb daar geen login, ik kijk daar alleen maar.
Dit zou top zijn van je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-09 21:48
styxz schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:26:
[...]

Okee, na 2 maanden de Reciever en de Bluray de schuld te geven, lijkt de schuldige de TV te zijn. Naast lip sync issue heb ik namelijk ook een issue met de video output. Als ik alles op "Auto" zet op de receiver (dus signaal zo doorgeven) komt er niet meer uit dan een signaal van 720p@60hz. Daarnaast hoor ik een soort fluitsignaal achter uit de TV komen als ik omschakel naar HDMI input.

Net een oude LG tv eraan gehangen (HD READY danwel) en die krijgt netjes een 1080i signaal binnen (receiver en bluray op dezelfde instellingen. Ofwel: de receiver herkent niet de juiste resluties van de LE8500...

Maar weer een monteur laten langskomen....zucht
Nou, inmiddels weer 2 maanden verder. TV opgehaald en wat blijkt: inderdaad een hardwarematige fout. Dame van CE repair kon mij niet vertellen wat het precies was, maar uiteindelijk wordt er via LG een credit refund gedaan bij de winkel waar ik de TV gekocht heb (plasma-discounter).

Zij hebben de LE8500 niet meer, dus weer op zoek naar een ander....

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
[...]

Echter zodra de HDMI poort een pieptoon veroorzaakt dan is het de laatste keer LG geweest.
Zie mijn post hierboven....bij mij dus ook een irritante fluittoon uit de HDMI en issues met lipsync en weergave in Full HD. Uiteindelijk dus "niet repareerbare hardwarefout"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:25
Stond de 42LW650S een tijdje terug niet voor +/- € 1100,- op de vergelijkingssites?

Nu is de laagste online prijs rond de € 1250,-, scheelt toch wel wat.
In de lokale winkels is deze voor € 1299,- te krijgen.

Garantie loopt waarschijnlijk toch via de fabrikant, dus ga mijn exemplaar online bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nielsn schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:04:
Stond de 42LW650S een tijdje terug niet voor +/- € 1100,- op de vergelijkingssites?

Garantie loopt waarschijnlijk toch via de fabrikant, dus ga mijn exemplaar online bestellen.
de 47 inch is dan nog goedkoper dan de 42.

Blijkbaar is de vraag daarnaar groter of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
nielsn schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:04:

Apollo Almere heeft dus de 47 inch staan voor 1250, mits je kiest voor de standaard garantie gaat. Ze staan niet op de vergelijkings sites maar hebben wel een online store al mag je ook gewoon bij ze in de winkel ophalen.

@proo ik heb het gevraagd in het topic over de LW550, nu wachten op antwoord :-).

@Styxz dat is wel flink balen dan. Bij mijn tv kreeg ik helaas ook te horen dat hij niet meer gerepareerd kon worden omdat het model uit productie is. Had gelukkig geen last van lip-sync en resolutie problemen maar de piep/fluittoon was voor mij te veel van het goede om met de set door te blijven gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Klopt, op AVForums stond het. Echter George of LGblogUK daar zou het even uitzoeken omdat PVR eigenlijk al enabled zou moeten staan.
Als de nieuwe firmware ook voor de LW550 zou gelden dan hoop ik dat de 650 serie alsnog overal PVR functionaliteit standaard krijgt, al is het maar om een duidelijker verschil te geven met de 550 serie als de 200hz toch niet meer van toepassing is bij 3D.
Niet dat het invloed heeft op mijn keuze. Overmorgen staat hij bij mij thuis :D. Ik kan echt niet meer wachten. Echter zodra de HDMI poort een pieptoon veroorzaakt dan is het de laatste keer LG geweest.
zou je de pvr functie willen proberen? Of doe je dat liever niet met je nieuwe tv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
JorisTheWise schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:25:
[...]

Apollo Almere heeft dus de 47 inch staan voor 1250, mits je kiest voor de standaard garantie gaat. Ze staan niet op de vergelijkings sites maar hebben wel een online store al mag je ook gewoon bij ze in de winkel ophalen.
Thanks, zeker de moeite waard. Is dit dan een Nederlands model met 7 3D brillen?

Omdat ik Limburg woon wil ik de TV laten verzenden. Hierdoor kan ik de tv niet eerst controleren op dode pixels. Zouden jullie de vijf jaar dode pixel garantie nemen om dit op te vangen?

[ Voor 18% gewijzigd door nielsn op 12-05-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 19:58
Er is nu een update aangekondigd die cinema 3D in 1080I zou kunnen weergeven. Hiervan zijn de meeste hier natuurlijk van op de hoogte, maar de reclame van LG is wel erg misleidend denk ik.

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/x1ghsw.png

Dit staat op diverse sites waaronder tweakers weergegeven en ze zenden zelfs reclame uit op de tv met deze tekst. Mogen ze zomaar zeggen dat Cinema 3d ful hd 3d beeld geeft terwijl dit niet zo is? Of mis ik nu iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
nielsn schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:50:
[...]
Thanks, zeker de moeite waard. Is dit dan een Nederlands model met 7 3D brillen?

Omdat ik Limburg woon wil ik de TV laten verzenden. Hierdoor kan ik de tv niet eerst controleren op dode pixels. Zouden jullie de vijf jaar dode pixel garantie nemen om dit op te vangen?
Het is het Nederlandse model met 7 brillen, heb het aan ze gevraagd toen ik hem bestelde.
Over de dode pixel garantie, tja, het kan, echter als je bijvoorbeeld een tv in de winkel koopt krijg je ook meestal niet het model mee dat in de winkel staat, dus heb je alsnog de kans dat jouw model dode pixels heeft. Ikzelf heb het in ieder geval niet gedaan.

@tig3rclaw: ik heb geen universal remote. Zou het wel willen proberen maar dan moet ik even kijken of ik er een kan lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
nielsn schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:50:
[...]

Zou ik niet doen. I.v.m. 'koop op afstand' heb je sowieso recht op retourneren binnen acht dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
Helaas heb ik vanwege persoonlijke omstandigheden mijn bestelling zojuist geannuleerd, ben er niet al te blij om maar sommige dingen zijn belangrijker natuurlijk dan een nieuwe tv. Maar ik hoop hem over een paar maanden alsnog aan te schaffen :-D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B3U5
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11-2024
zynex schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:05:
Er is nu een update aangekondigd die cinema 3D in 1080I zou kunnen weergeven. Hiervan zijn de meeste hier natuurlijk van op de hoogte, maar de reclame van LG is wel erg misleidend denk ik.

[afbeelding]

Dit staat op diverse sites waaronder tweakers weergegeven en ze zenden zelfs reclame uit op de tv met deze tekst. Mogen ze zomaar zeggen dat Cinema 3d ful hd 3d beeld geeft terwijl dit niet zo is? Of mis ik nu iets?
Je hebt idd iets gemist, zie: nieuws: LG verhoogt 3d-resolutie Cinema 3D-tv's - update
Daarmee maken ze van 540p 1080i. ahhhh interlaced.. Dat doet met denken aan het tijdperk van PAL, je weet wel dat pre SD formaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
B3U5 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 00:48:
[...]

Je hebt idd iets gemist, zie: nieuws: LG verhoogt 3d-resolutie Cinema 3D-tv's - update
Daarmee maken ze van 540p 1080i. ahhhh interlaced.. Dat doet met denken aan het tijdperk van PAL, je weet wel dat pre SD formaat ;)
Dat zei ik al in mijn post, maar ten eerste is dat op het moment van verkopen nog niet zo. ( eind juli) en ten tweede is 1080i toch nog steeds geen full HD. Daarvoor moet het 1080p zijn.

Naja ik doe er verder niet moeilijk over, want ik heb de 55lw650 gisteren besteld via plattetv.nl. Ze konden me daar een mooi prijsje geven. 8)

[ Voor 9% gewijzigd door zynex op 13-05-2011 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
Wat vinden jullie van het geluid van de lw650 serie?
In de MM kon ik dit namelijk niet goed beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
JorisTheWise schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:25:
[...]

@Styxz dat is wel flink balen dan. Bij mijn tv kreeg ik helaas ook te horen dat hij niet meer gerepareerd kon worden omdat het model uit productie is. Had gelukkig geen last van lip-sync en resolutie problemen maar de piep/fluittoon was voor mij te veel van het goede om met de set door te blijven gaan.
Net een voorstel van de plasma-discounter gekregen:42LW650s of een 47LW5500 ter vervanging. Zit nu te twijfelen: of één van deze, of de Samsung D6500 (mooi design, maar edge lit) of wellicht toch de LX9500 (geen ziggo cert.)...

iemand ziggo op de LX9500 aan de praat gekregen?

btw: 3D boeit me niet (lui oog, dus weinig aan voor mij)...zoek eigenlijk de TV met het beste 2D beeld....

[ Voor 7% gewijzigd door styxz op 13-05-2011 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nielsn schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:06:
Wat vinden jullie van het geluid van de lw650 serie?
In de MM kon ik dit namelijk niet goed beoordelen.
Ik vind het 100% meevallen.
De speakers zitten aan de onderkant, en daar is de tv iets dikker als de rest van de tv.
Ik gebruik gewoon het geluid van de tv, behalve als ik een film bekijk.
Maar het zou goed kunnen
styxz schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:30:
[...]

btw: 3D boeit me niet (lui oog, dus weinig aan voor mij)...zoek eigenlijk de TV met het beste 2D beeld....
Heb je het wel eens geprobeerd te kijken?
Ik heb ook een lui oog , en kan het bijgevoegde plaatje b.v. absoluut niet goed bekijken.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hepta/hpbimg/3d11.jpg

3D met zo'n blauw rood brilletje is voor mij ook een zware opgave om het goed te zien
Maar het effect is voor mij wel te zien met een 3D tv.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
styxz schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:30:
[...]

Net een voorstel van de plasma-discounter gekregen:42LW650s of een 47LW5500 ter vervanging. Zit nu te twijfelen: of één van deze, of de Samsung D6500 (mooi design, maar edge lit) of wellicht toch de LX9500 (geen ziggo cert.)...

iemand ziggo op de LX9500 aan de praat gekregen?

dat is voor mij nu ook t belangrijkste: goed 2D beeld en dan is die LW650 edge lit...
kun je dan niet beter voor n LX9500 gaan ipv de 650? wat is jullie mening hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amsterdamski schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:50:
[...]

en dan is die LW650 edge lit...
kun je dan niet beter voor n LX9500 gaan ipv de 650? wat is jullie mening hierover?
Ik denk dat je je moet afvragen in hoeverre je het verschil kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsubaki
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-06 11:08
Hallo tweakers,

Ik heb een vraagje over de LW650S serie, ik sta op het punt er een te kopen. Ik krijg nu echter de indruk dat deze TV bij het rechtstreeks afspelen van .mkv bestanden niet met DTS om kan gaan, klopt dit? Als dit zo is dan zou dit in mijn geval betekenen dat ik het vanaf mijn computer moet afspelen om geluid te horen over mijn speakerset (Logitech z-5500). Ik zie nu net ook dat wanneer je deze TV aansluit op de computer, je de frequentie aan moet passen o.i.d.? Heeft iemand hier ervaring mee?

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsubaki schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:25:
Hallo tweakers,

Ik heb een vraagje over de LW650S serie, ik sta op het punt er een te kopen. Ik krijg nu echter de indruk dat deze TV bij het rechtstreeks afspelen van .mkv bestanden niet met DTS om kan gaan, klopt dit?

Bij voorbaat dank!
Ja dit klopt, deze tv speelt geen dts bestanden af.
Maar....
Als je het het geluid met b.v. dit programma omzet naar een AC3 geluid, kan je de file zonder enig probleem direct op de tv afspelen
http://www.freemake.com/free_video_converter/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:31

ijskonijn

Now MOVE!

Ik heb sinds maandag de 42LV375S, en ik ben er echt super tevreden over.
Waar ik me het meest over verbaasde was dat 'ie zelfs .srt ondertitels ondersteunt, zolang ze maar dezelfde naam hebben als het video-bestand.

Tot nu toe maar 1 "probleempje" ontdekt: een bepaald .mkv bestand speelt hij maar 10 minuten af, dan springt hij weer terug naar het begin, en dat blijft ie doen (oneindige loop dus). Op de PC doet dit bestand het wel goed, maar andere .mkv bestanden spelen op de TV probleemloos af dus het ligt denk ik toch aan de .mkv...Maargoed: ik ben zeer tevreden!

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:46:
[...]

Heb je het wel eens geprobeerd te kijken?
Ik heb ook een lui oog , en kan het bijgevoegde plaatje b.v. absoluut niet goed bekijken.

[afbeelding]
Heb bij mn zwager (Samsung plasma) 3D proberen te kijken, maar zag alleen maar dubbele beelden en had na 5 minuten al knallende koppijn. Als ik onwijs geconcentreerd probeer te focussen lukt het wel op momenten, maar dat is veel te vermoeiend.

Anyway: de keuze wordt nu beperkt tussen twee types:
- LG 47LX9500 (voor goede prijs te krijgen, beeld gelijk aan mn oude LE8500 (dus mooi), maar onhandig geplaatste aansluitingen en niet zeker of Ziggo werkt)
- Samsung UE46D6510 (nieuw model voor redelijk scherpe prijs, aanlsuitingen goed geplaats, PVR functionaliteit en mooi design zo met die kleine witte rand, maar edge lit en nog weinig reviews gezien over black levels en screen uniformity...)

Moet de Samsung eerst nog even ergens in het echt zien en demo-en....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:02
ijskonijn schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:31:
Ik heb sinds maandag de 42LV375S, en ik ben er echt super tevreden over.
Waar ik me het meest over verbaasde was dat 'ie zelfs .srt ondertitels ondersteunt, zolang ze maar dezelfde naam hebben als het video-bestand.

Tot nu toe maar 1 "probleempje" ontdekt: een bepaald .mkv bestand speelt hij maar 10 minuten af, dan springt hij weer terug naar het begin, en dat blijft ie doen (oneindige loop dus). Op de PC doet dit bestand het wel goed, maar andere .mkv bestanden spelen op de TV probleemloos af dus het ligt denk ik toch aan de .mkv...Maargoed: ik ben zeer tevreden!
Nice! Ben zelf ook erg geïnteresseerd in deze tv, maar heb hem nog nergens kunnen bekijken. Mag ik vragen waar je hem gekocht hebt? Foto's zijn ook welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-03 13:17
Ik ben erg geinteresseerd in de LG 55LW650S. Hij is nu alleen 1999,- bij alle verkooppunten. Zou die prijs een beetje stabiel blijven komende maanden, of gaat het keihard zakken, net zoals bij veel andere hardware?

Als hij over 3 maanden 500 euro goedkoper is, wil ik nog wel even wachten.... Alleen heb ik er niet zo veel zicht op omdat de laatste keer dat ik een tv kocht 8 jaar geleden is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
sheepdog schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 18:05:
[...]

Nice! Ben zelf ook erg geïnteresseerd in deze tv, maar heb hem nog nergens kunnen bekijken. Mag ik vragen waar je hem gekocht hebt? Foto's zijn ook welkom ;)
Hij staat bij de Mediamarkt. Maar ben het eens met jouw verzoek om meer info en foto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Laatst online: 28-03 13:37
Timmeah schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 15:05:
Ik ben erg geinteresseerd in de LG 55LW650S. Hij is nu alleen 1999,- bij alle verkooppunten. Zou die prijs een beetje stabiel blijven komende maanden, of gaat het keihard zakken, net zoals bij veel andere hardware?

Als hij over 3 maanden 500 euro goedkoper is, wil ik nog wel even wachten.... Alleen heb ik er niet zo veel zicht op omdat de laatste keer dat ik een tv kocht 8 jaar geleden is...
Ik heb hetzelfde met de 47" versie.
Heb hem zelf niet goedkoper gezien dan 1399,- maar las alweer dat een paar hem meekregen voor 1250. Erg irritant.

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmeah schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 15:05:

3 maanden wachten??

http://www.apollo.nl/product_info.php?products_id=8981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:02
yohan schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 15:39:
[...]

Hij staat bij de Mediamarkt. Maar ben het eens met jouw verzoek om meer info en foto's :)
Bij Mediamarkt Utrecht zag ik hem nog niet staan (of niet goed gekeken). Kom er trouwens net achter dat er ook een variant van deze TV is met local dimming: http://www.lg.com/de/tv-h...G-led-lcd-tv-42LV570S.jsp

Vreemd alleen dat ie niet op de Nederlandse LG website staat.

[ Voor 7% gewijzigd door sheepdog op 21-05-2011 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeah
Ja bij wijze van spreken die 3 maanden..

Dielink van Apollo trouwens, dat is een LG 55LW650. Is er verschil met de LGLW650S? Of zijn het dezelfde?

En heel apart, de link is nu opeens dood...

[ Voor 8% gewijzigd door Timmeah op 21-05-2011 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
sheepdog schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 20:25:
[...]

Bij Mediamarkt Utrecht zag ik hem nog niet staan (of niet goed gekeken).
In Groningen staat hij in een aparte rij LG-tv's, er draait een speciale LG-promofilm op. Hij staat dus niet tussen alle andere tv's.
Kom er trouwens net achter dat er ook een variant van deze TV is met local dimming: http://www.lg.com/de/tv-h...G-led-lcd-tv-42LV570S.jsp

Vreemd alleen dat ie niet op de Nederlandse LG website staat.
Hey, goed gevonden! Die is wel een stukje duurder ( pricewatch: LG 42LV570S ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Timmeah schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 23:27:
[...]

Ja bij wijze van spreken die 3 maanden..

Dielink van Apollo trouwens, dat is een LG 55LW650. Is er verschil met de LGLW650S? Of zijn het dezelfde?

En heel apart, de link is nu opeens dood...
Apollo heeft vaak geimporteerde modellen waardoor hun prijs zo laag is. De LG LW650S is in ieder geval het officiële Nederlandse model. Of er verder verschillen tussen zitten weet ik niet, maar vaak is dat wel zo. De Amerikaanse T versie kan bijvoorbeeld niet op usb opnemen terwijl de S dat wel kan. Zelf ben ik gewoon voor de Nederlandse LG LW650S gegaan. Deze is misschien iets duurder, maar dat leek me wel fijner met garantie en je kan bij je lokale tv winkel altijd nog wel wat van de prijs afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeah
zynex schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:44:
[...]

Apollo heeft vaak geimporteerde modellen waardoor hun prijs zo laag is. De LG LW650S is in ieder geval het officiële Nederlandse model. Of er verder verschillen tussen zitten weet ik niet, maar vaak is dat wel zo. De Amerikaanse T versie kan bijvoorbeeld niet op usb opnemen terwijl de S dat wel kan. Zelf ben ik gewoon voor de Nederlandse LG LW650S gegaan. Deze is misschien iets duurder, maar dat leek me wel fijner met garantie en je kan bij je lokale tv winkel altijd nog wel wat van de prijs afhalen.
Ah duidelijk, bedankt voor de info. Hoeveel heb jij er vanaf weten te halen als ik vragen mag?

Ik wou hem vandaag eigenlijk gaan kopen bij de MM Arena, maar is niet op voorraad (en zo te zien voor de komende 2 weken helemaal nergens leverbaar... gewild modelletje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Ik heb de tv (55lw650s) gekocht in combinatie met een HX976TZW home cinema set en extra garantie.(waaronder pixelgarantie). In totaal hebben ze toen 200 euro van de home cinema set afgehaald en 250 euro van de tv.
Dus we hebben 1750 euro voor de tv en 800 euro voor de home cinema set betaald en bovendien krijgen we in juni ook nog 300 euro terug via LG.

De Tv wordt hoogstwaarschijnlijk dinsdag geleverd, omdat deze niet direct op voorraad was, maar met alles wat ik tot nu toe heb gezien was ik erg tevreden. En smart tv heb ik al uitgebreid geprobeerd via de home cinema set. Er zijn wel enkele punten die niet goed werken daaraan.

-logisch: amerikaanse video content werkt niet
-Niet alle soorten muziek files worden ondersteund
-Ik kan de standaard audio taal van mkv's niet veranderen...(dit zal vast wel mogelijk zijn)

edit: ik wilde je ook nog even een DM sturen, maar dat blijk je niet aan te hebben staan.

[ Voor 5% gewijzigd door zynex op 22-05-2011 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
[...]

Heb bovenstaande shop vorige week gemaild met de vraag of het hier om Nederlandse modellen ging.

Een quote ui de conversatie:
Wij verkopen uitsluitend modellen afkomstig van LG Nederland en daar zitten tot 30 juni 7 brillen bijgeleverd.
Wij hebben de tv in 42, 47 en 55 inch op voorraad.
Ik ga er dan vanuit dat je gewoon een Nederlands toestel krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Als ze dat zeggen zou dat wel moeten, maar het Nederlandse model is en blijft de S versie. Dus dat zouden ze dan op de site moeten aanpassen. Verder reageerde Apollo bij mij langzaam en kwamen ze niet erg klantvriendelijk over en daarom heb ik alles bij Plattetv.nl besteld. Daar kreeg ik tenminste snel mail/telefonisch contact en er bleek nog wat van de prijs af te kunnen. Die 1700 euro bij Apollo staat blijkbaar vast. Nu zullen beiden winkels uiteindelijk wel goede spullen leveren, maar Nijmegen was voor mij dichter bij en heeft uiteindelijk de doorslag gemaakt.

Tot nu toe bevalt de home cinema set erg goed en ik zal binnenkort een review posten van de 55LW650s.

(Edit: Die LG remote app werkt trouwens voor geen meter. Vaak reageert de app te langzaam in vergelijking met de afstandsbediening en er zit geen meerwaarde aan, want je kan er geen tekst mee invoeren. Misschien moet ik toch maar voor 50 euro die magic remote aanschaffen...)

[ Voor 20% gewijzigd door zynex op 22-05-2011 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Of er verder verschillen tussen zitten weet ik niet, maar vaak is dat wel zo. De Amerikaanse T versie kan bijvoorbeeld niet op usb opnemen terwijl de S dat wel kan.
Wil je vertellen hoe je dat doet?
De Nederlandse uitvoering heeft dit namelijk geblocked staan
[b][message=36084016,noline]

(Edit: Die LG remote app werkt trouwens voor geen meter. Vaak reageert de app te langzaam in vergelijking met de afstandsbediening en er zit geen meerwaarde aan, want je kan er geen tekst mee invoeren. Misschien moet ik toch maar voor 50 euro die magic remote aanschaffen...)
Ik gebruik de app ook, bevalt mij erg goed,
En een tekst niet kunnen invoeren is niet correct hoor, ik krijg zelfs de mogelijkheid om de tekst in te spreken.
Je moet even op de invoerbalk klikken, dan komt er een microfoon in beeld.
Dan kan je daar op klikken en vervolgens spreek je in welke website je wilt zien.
Je moet wel op de volgende manier inspreken.
www.telegraaf.nl dus volledig met www en nl.
Dit kan je niet met de remote control doen, en daar zit weer een extra module voor je tv bij.

Je moet wel deze hebben
http://www.androidzoom.co...ls/lg-tv-remote_tpgf.html

[ Voor 155% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Bedankt voor de opmerking.
De LG Remote App die jij hebt gegeven werkt inderdaad een stuk beter, maar deze had ik in eerste instantie niet gedownload omdat het een buitenlandse versie is. (volgens de market)

Het direct opnemen wat ik hierboven noemde wordt door LG USB Direct Recording en zit op enkele Europese modellen.( Volgens AVForums), maar ik zie het inderdaad niet op de website staan en ik kan het op de tv nu niet testen. De functie moet echter wel in Smart TV zitten, want als ik op de home cinema set een usb stick/hardeschijf aansluit kan ik het via een knop op de afstandsbediening direct activeren. Het lijkt me dat ze dit niet op de tv hebben weggelaten, omdat het beiden Nederlandse modellen zijn. Toch blijft de functie een beetje nutteloos, want ik kan er alleen audio van een cd mee kopiëren. Het was eigenlijk alleen bedoelt als voorbeeld hierboven :p

[ Voor 10% gewijzigd door zynex op 23-05-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zynex schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:12:
Bedankt voor de opmerking.
De LG Remote App die jij hebt gegeven werkt inderdaad een stuk beter, maar deze had ik in eerste instantie niet gedownload omdat het een buitenlandse versie is. (volgens de market)

Het direct opnemen wat ik hierboven noemde wordt door LG Direct Recording en zit op enkele Europese modellen.( Voglens AVForums), maar ik zie het inderdaad niet op de website staan en ik kan het op de tv nu niet testen. De functie moet echter wel in Smart TV zitten, want als ik op de home cinema set een usb stick/hardeschijf aansluit kan ik het via een knop op de afstandsbediening direct activeren. Het lijkt me dat ze dit niet op de tv hebben weggelaten, omdat het beiden Nederlandse modellen zijn.
graag gedaan

Maar je hebt alleen een view functie geen opneem functie.
Het schijnt dat je het wel kan activeren als je alles op een buitenlands menu zet, maar daar begin ik niet aan.
Maar de opneem functie werkt volgens mij alleen als je de kaart van je provider in de tv hebt zitten
En ik wil ook opnemen en kijken naar een ander programma op het zelfde moment dus is dat voor mij een nvt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week is er bij de Saturn de Taxfree weken,

Ik twijfel tussen de LW650s of de LW570s voornaamste afweging is het frame. Ik baal dat ze de glasplaat hebben weggelaten. Persoonlijk vind ik het infinia design uit de vorige serie zoals op de 8500/9500 erg mooi.

Mijn voorkeur gaat lichtelijk uit naar de LW570s omdat ik dat design mooier vind dan van de LW650s.

Ik heb de pricewatch er op nagezocht maar ik kan de LW570s niet vinden de LV570s wel?! maar dat type kan ik weer niet terug vinden bij LG zelf.

Misschien dat iemand er meer vanaf weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:52:
Deze week is er bij de Saturn de Taxfree weken,

Ik twijfel tussen de LW650s of de LW570s voornaamste afweging is het frame. Ik baal dat ze de glasplaat hebben weggelaten. Persoonlijk vind ik het infinia design uit de vorige serie zoals op de 8500/9500 erg mooi.

Mijn voorkeur gaat lichtelijk uit naar de LW570s omdat ik dat design mooier vind dan van de LW650s.

Ik heb de pricewatch er op nagezocht maar ik kan de LW570s niet vinden de LV570s wel?! maar dat type kan ik weer niet terug vinden bij LG zelf.

Misschien dat iemand er meer vanaf weet?
Ja dat scheelt inderdaad veel geld
De LV serie is de oude serie
De 650s heeft 200Hz en de 570 100Hz
Daarnaast is de responce tijd van de 650s een klein beetje beter.
Als je de glasplaat wilt hebben, dan moet je tot September wachten
dan komt namelijk de 980T(S) uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:31

ijskonijn

Now MOVE!

sheepdog schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 18:05:
[...]

Ik heb eerst gekeken in de Media Markt in Maastricht, daar hadden ze deze niet. Dus toen maar besteld op Bol.com. Ik zal straks als ik thuis ben eens wat foto's maken

edit:
Erg vreemd, hij staat niet meer erbij op Bol.com...

De officiële site met specs is hier te vinden.

[ Voor 19% gewijzigd door ijskonijn op 24-05-2011 11:21 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:11:
[...]
De 650s heeft 200Hz en de 570 100Hz
Jah maar met die nieuwe 3d firmware kan hij volgens mij niet op 200hz draaien hoorde ik
[...]
zijn er al specs bekent van de 980T (S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

Ik zit te twijfelen of ik een 55LW650S bij de Saturn moet gaan kopen. Het is wel echt een dikke aanbieding met 16% korting. Op internet haal je die prijs nooit. Het enige waar ik altijd een beetje mee zit is eventuele dode pixels. Iemand daar ervaring mee? Of is dat tegenwoordig een aardige non-issue?

Nadeel 2 is dat de Saturn nogal ver weg is, maar dat moet te regelen zijn. :P

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mojo schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:12:
Ik zit te twijfelen of ik een 55LW650S bij de Saturn moet gaan kopen. Het is wel echt een dikke aanbieding met 16% korting. Op internet haal je die prijs nooit. Het enige waar ik altijd een beetje mee zit is eventuele dode pixels. Iemand daar ervaring mee? Of is dat tegenwoordig een aardige non-issue?

Nadeel 2 is dat de Saturn nogal ver weg is, maar dat moet te regelen zijn. :P
In mijn omgeving hebben behoorlijk wat mensen een LCD TV en heb nog nooit iemand mee gemaakt met een dodepixel, denk dat het tegenwoordig best wel meevalt zeker bij de hogere ranges LCD's.

je kunt er vaak pixel garantie bij pakken en als het echt te erg wordt denk dat er altijd wel wat manieren zijn om het terug te krijgen van de verzekering. Heb zelf ook ooit my iiyama LCD opgegeven omdat er een clustertje dodepixels in zat, reparatie werd netjes vergoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Mojo, voor hoeveel bieden ze de 55lw650S dan bij Saturn aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Geen idee, maar je ziet hem overal voor 1.999 en als daar 16% af gaat is dat de moeite. Ik wilde ze eigenlijk even gaan bellen. :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2frankie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-02-2024
He bah, heeft dat model weer zo'n glimmende glasplaat, jammer.
Ik heb vandaag nog even een kleine 10 min staan kijken naar de LW650s en vond het 3D demo filmpje wel grappig.
Alleen weet ik niet of ik daar aan kan wennen.
Na 10 min vond ik het wel weer genoeg...........
De tv op zich is wel erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:33

Fordman

Fordman

Afgelopen zaterdag een demonstratie gehad van de lw650s bij een dealer in surhuisterveen(friesland) en dat zag er zeer belovend uit. Mooie diepte en ik kon geen rare bewegingen ontdekken bij het afspelen bij 3D. Na de demo kreeg ik een productcatalogus mee van Lg en daar stond de lw770s nog in. Ik vroeg de betreffende demo-meneer of ie het ook jammer vond dat de 770s geannuleerd was en die vertelde me dat ie alleen uitgesteld was ivm het 3d cinema ipv actief. Ook wist die meneer mij te vertellen dat ie rond september/oktober uitkomt. Iemand hier meer info over? Had namelijk eerst de lw770s op het oog maar na dat ik te lezen had gekregen die ie geannuleerd was ben ik naar de lw650s gaan kijken. 8)7 misschien toch maar even wachten tot oktober ofzo? :9

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zynex schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:02:
Mojo, voor hoeveel bieden ze de 55lw650S dan bij Saturn aan?
heel simpel
kijk hier maar : http://www.saturn.nl/mcs/...ml?WT.ac=Taxfree+shopping
Fordman schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:42:
Afgelopen zaterdag een demonstratie gehad van de lw650s bij een dealer in surhuisterveen(friesland) en dat zag er zeer belovend uit. Mooie diepte en ik kon geen rare bewegingen ontdekken bij het afspelen bij 3D. Na de demo kreeg ik een productcatalogus mee van Lg en daar stond de lw770s nog in. Ik vroeg de betreffende demo-meneer of ie het ook jammer vond dat de 770s geannuleerd was en die vertelde me dat ie alleen uitgesteld was ivm het 3d cinema ipv actief. Ook wist die meneer mij te vertellen dat ie rond september/oktober uitkomt. Iemand hier meer info over? Had namelijk eerst de lw770s op het oog maar na dat ik te lezen had gekregen die ie geannuleerd was ben ik naar de lw650s gaan kijken. 8)7 misschien toch maar even wachten tot oktober ofzo? :9
Ik denk dat je je moet afvragen of het prijs verschil het waard is, in hoeverre zie je dat het full led is, of is het meer dat je kan vertellen dat je een full led tv hebt.
De 650s heeft een prima beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Uh Proo, wat moet ik daarmee? Satrun heeft de prijzen van de 55LW650S niet online staan, maar ik was gewoon benieuwd. Voor mij maakt het nu toch niet meer uit, omdat ik de tv voor een mooi prijsje vanmiddag heb mogen ontvangen.

Tot nu toe bevalt alles zeer goed. Ik zal morgen/overmorgen wel een paar foto's maken voor de geinteresseerden, maar op het moment gaat dat niet. Het staat er namelijk nogal provosorisch bij :p Alles moet eerst nog tegen de wand worden bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Waar heb je hem gekocht en voor hoeveel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Zie mijn eerdere post:
zynex schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:09:
Ik heb de tv (55lw650s) gekocht in combinatie met een HX976TZW home cinema set en extra garantie.(waaronder pixelgarantie). In totaal hebben ze toen 200 euro van de home cinema set afgehaald en 250 euro van de tv.
Dus we hebben 1750 euro voor de tv en 800 euro voor de home cinema set betaald en bovendien krijgen we in juni ook nog 300 euro terug via LG.

De Tv wordt hoogstwaarschijnlijk dinsdag geleverd, omdat deze niet direct op voorraad was, maar met alles wat ik tot nu toe heb gezien was ik erg tevreden.
Gekocht bij plattetv.nl. Trouwens ik heb op geen enkele manier iets met deze winkel. Veel mensen blijven me alleen mailen/dm'en over de prijs :p Ik denk dat je de tv bij meer winkels voor de bovenstaande prijs kunt krijgen, maar mensen zijn tegenwoordig te schuw om een beetje te onderhandelen... ;)

[ Voor 16% gewijzigd door zynex op 25-05-2011 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb ik effe mazzel,

gisteren de 47LW570s gehaald bij de saturn was nu nog maar 1174,68. Nu heb ik net een huis gekocht en daar hebben we van de makelaar een zooi kortings bonnen gehad. Nu zat er een bon bij dat je per 250€ een korting van 25€ zit, tot een maximum van 250€

Nu blijkt dat ze die bon niet vaak krijgen, dus niemand weet hoe je dat in het systeem zet. Uit de algemene voorwaarde blijft ook dat deze niet uitgezonderd was van andere acties dus ik denk mooi 100€ extra korting.

Blijkt op de bon een bedrag te staan van 924€, hebben ze me dus de volle 250€ korting gegeven.

Ik blij :D

Ik heb voor de 570 gekozen ipv de 650 omdat ik me erg stoor aan de glimmende rand, ik lever dan wel 100hz in maar de 200hz moet toch uit staan als je 3d kijkt.

de 55LW650s kost nu 1999 bij de saturn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Kost de 55LW650s dus 1679 deze week bij de Saturn. Kan je weinig van zeggen. :) Net Saturn Utrecht even gebeld, die hadden hem iig niet op voorraad. Weet iemand hoe groot de doos is? Ik hoop hem met mn leasebak op te kunnen halen, maar dat is een Fiat panda. :X Kan iemand die opmeten? Google geeft me geen antwoord :(

En excuus over je vorige post. Ben blind. :p

[ Voor 51% gewijzigd door Mojo op 25-05-2011 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou de doos van de 47" ging maar net in de auto Suzuki wagon R+ met de stoelen in de voorste stand dus denk dat de fiat panda je niet gaat lukken, imprial een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Ik heb de doos niet opgemeten, maar we zagen net iemand voor ons met een 52 inch plasma tv weg gaan voor ons en toen hebben we maar besloten om de tv te laten verzenden. Die 55 inch ging bij ons zeker niet zonder kleerscheuren in een 2008 saab 9-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022
Ik ben sterk aan het twijfelen tussen de LW650S en de LX9500.
Welke van de twee zouden jullie kiezen en waarom?

47LX9500 vs 47LW650S
+ Zwartwaarden;
+ Design;
+ 250 euro goedkoper;
- Reflectief scherm;
- Active 3d;
- CI+;
- Aansluitingen i.v.m. ophangen;
- Stroomverbruik;
- Banding;
- Gewicht (Zou volgens de LG site 23kg schelen...)

[ Voor 3% gewijzigd door Bloodhatch op 25-05-2011 19:19 . Reden: 47" versie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 20:45
Ik ben afgelopen weekend bij de MM langs geweest om de 650s te bekijken, maar ik ben enorm teleurgesteld in de 2D kwaliteit. Ik hoop eerlijk gezegd nog steeds dat dit komt door de instellingen, maar er draaide een blu-ray van despicable me. Dit is toch wel een redelijk kleurrijke film. Het Sony scherm dat ernaast stond was vele malen scherper. Hebben jullie dit zelfde? Of ligt het puur aan de instellingen denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Je hebt zelf al aardig wat goede punten genoemd. Het design van de LX9500 vind ik persoonlijk ook mooier, maar dat woog voor mij niet af tegen enkele mogelijkheden van de lw650S die je nog niet genoemd hebt:
-Netcast VS. Smart TV
-Mogelijkheid tot LG Remote App
-Viewing Angle
-2D-3D conversie

Natuurlijk heeft de LX9500 wel Full Led in vergelijking met de edge lit op de LW650S. Het is aan jou om de knoop door te hakken, maar voor mij waren de aansluitingen op de LX9500 geen mogelijkheid met de vogel Thin beugel...

Mauwz, de media markt is nou ook niet een geweldige winkel om de beeld kwaliteit te gaan bekijken. De tv's worden overbelicht. De instellingen zijn waardeloos en bijvoorbeeld die bravia's zien er met despicable me waarschijnlijk goed uit door extreem veel brightness, sharpness en contrast. (Zo'n tekenfilm is dus ook niet echt goed testmateriaal.)

[ Voor 25% gewijzigd door zynex op 25-05-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

zynex schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:54:
Ik heb de doos niet opgemeten, maar we zagen net iemand voor ons met een 52 inch plasma tv weg gaan voor ons en toen hebben we maar besloten om de tv te laten verzenden. Die 55 inch ging bij ons zeker niet zonder kleerscheuren in een 2008 saab 9-3.
Rijd ik er wel naar toe in mn lease-auto om hem te bestellen en pak ik de Focus Station van m'n ouders om hem op te halen. Of als verzenden net zo veel kost in benzine doe ik dat wel. :P Hij was in Utrecht toch niet op voorraad. En Utrecht - Wijchen of Venlo - Wijchen maakt elkaar ook weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 12:26

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Vanwege de vakantiepremie actie bij de Mediamarkt heb ik de LG 50PV350 op het oog. Mooie grote plasma voor weinig geld (50" voor 624.- in de actie).

Ik zit alleen met een puntje dat ik niet helemaal begrijp: Ik download veel series en dat is voor mij een van de belangrijkste dingen waarvoor ik de TV ga gebruiken. Nu lees ik in de FAQ hier dat je er op moet letten dat de TV 24 fps materiaal goed af kan spelen. Ik snap niet helemaal hoe ik er nu achter kom dat deze TV dat goed doet. Hij is 600Hz, en mijn logica zegt 600/24=25=rond getal dus dat zit goed, maar klopt die redenatie wel?

Zijn er verder mensen die ervaring hebben met dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Je moet het eigenlijk juist andersom zien. Veel TV's spelen 24fps content af op 60 fps en dat wil je nou net niet hebben. Je wilt het namelijk op 120 fps kunnen afspelen of gewoon op 24. Anders krijg je ranzige hikjes in het beeld.

Meeste TV's kunnen overigens wel 1080p24 aan tegenwoordig ;) Ik zou het alleen van die LG niet weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-09 18:57
Een simpel googletje toont dat hij 24p ondersteund :)

[ Voor 3% gewijzigd door buzzbuzz68 op 26-05-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

heb een vraag
heb de lg 47lx9500 en wil puur voor netgear geluid naar mijn versterker hebben
dat is een stereo versterker van marantz pm7004

blu ray en schotelontvanger heb ik rechtstreeks aangesloten op de versterker
en natuurlijk 2 hdmi kabels van de blu ray en de schotelontvanger naar de tv

heb al van alles geprobeerd
zelf al een kabel laten maken van de scartkabel naar de versterker

help me aub want ik weet het niet meer

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Mediamarkt kan ineens verrassend goed meekomen qua prijs. Was de 42LV375S gisteren nog 649,00 bij de goedkoopste aanbieder in de pricewatch, vandaag biedt Mediamarkt het toestel aan voor 625,00!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Laatst online: 28-03 13:37
yohan schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:17:
Mediamarkt kan ineens verrassend goed meekomen qua prijs. Was de 42LV375S gisteren nog 649,00 bij de goedkoopste aanbieder in de pricewatch, vandaag biedt Mediamarkt het toestel aan voor 625,00!
Inderdaad, ik zie de 47lw650s nu voor 1349,- staan bij mediamarkt,... goedkoper dan de webshops.
Ga hem denk ik zaterdag daar kopen.

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zynex schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 08:34:
Zie mijn eerdere post:

[...]
Gekocht bij plattetv.nl.
En heb je al een tv..... Platte tv.nl ruilt je oude bak ook nog eens in.

Er is een nieuwe update voor de cinema 3d tv Versie 03.07.04

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2011 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
Wat is er allemaal aangepast in deze update?
Kan er zelf namelijk niets over vinden op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Ik weet niet precies wat er allemaal verandert is, maar in ieder geval is medialink geupdate. Er is nu namelijk 3d support en wat voor mij voornamelijk belangrijk is: er zijn meer codecs toegevoegd. (Meerdere mkv's die het eerst niet deden doen het nu wel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zynex schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 19:47:
Ik weet niet precies wat er allemaal verandert is, maar in ieder geval is medialink geupdate. Er is nu namelijk 3d support en wat voor mij voornamelijk belangrijk is: er zijn meer codecs toegevoegd. (Meerdere mkv's die het eerst niet deden doen het nu wel.)
en de LG APPS werken nu
Ik weet niet of het wat is, nog niet echt gecontroleerd
En als het goed is , is nu het probleem met de zwarte balken aan de zijkanten opgelost
Dit komt bij sommige mkv bestanden voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
Heb net bij de Saturn in Venlo een 42lw650s gekocht. Volgens de verkoper hadden ze hem niet staan, maar konden hem wel bestellen.

De eerste keer dat hij voor de prijs ging kijken was deze volgens de verkoper € 1699,- Na een verontwaardigde blik van mij is hij nog even in het systeem gaan kijken. Nu was het nog maar € 1399,-
Toen ik aan gaf dat de 42lw650s overal voor € 1299,- te krijgen was heb ik hem ook voor deze prijs gekregen.

Uiteindelijk ging hier dan nog die "19%" vanaf en was de prijs gelijk met de goedkoopste op internet, namelijk € 1091,55.

Het is dat ik me er een beetje in verdiept had voordat ik ging kijken. Denk dat niet iedereen dit doet en dat het voor de Saturn makkelijk geld verdienen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
op Foka zou de 42lw650 999 euro kosten (47" 1150).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
Kak, gister was deze nog € 1099,- en heb toen deze prijs als maximum genomen.
Helaas, niets meer aan te doen.

Dit bewijst maar weer hoeveel marge er op zo'n ding zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Ik weet alleen niet of het de S versie is op Foka ;).

[ Voor 6% gewijzigd door Bloodhatch op 28-05-2011 16:56 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 32 Laatste