Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesp_J schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:20:
Ik heb net een telefoontje gekregen van LG.

Ik had hun namelijk gevraagd of de LE8500 full 4:4:4 chroma reproduction ondersteund. De meneer aan de telefoon vertelde me dat ze dit helemaal in de fabriek hebben moeten navragen. Maar het uiteindelijk antwoord was dat de LE8500 full 4:4:4 chroma reproduction ondersteund :9~.
Ik heb geen idee wat het is, maar nu maar hopen dat het ook daadwerkelijk zo is. :P
En dat ze dus niet zomaar een verhaaltje hebben opgehangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:28:
[...]

Ik heb geen idee wat het is, maar nu maar hopen dat het ook daadwerkelijk zo is. :P
En dat ze dus niet zomaar een verhaaltje hebben opgehangen ;)
Ditto, ik begrijp ook niet wat het is en waar je het voor nodig hebt, zelfs na dit gelezen te hebben: Wikipedia: Chroma subsampling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:58:
Waarom willen jullie van de analoge zenders af?
Ik heb er geen last van. Druk ik op 4, dan krijg ik automatisch digitaal RTL4.
Druk ik nogmaals op 4, dan krijg ik de analoge RTL4.
Ik krijg dus alleen analoge zenders als ik dezelfde zender kies als waar de tv al op staat.
Met zappen en enkel drukken dus enkel digitale zenders.

Ik heb weleens gehad dat er een storing zat in het digitale sigaal. Dan kan ik in ieder geval nog analoog verder kijken, mocht dat gebeuren.
Omdat ik niks heb aan de analoge zenders. Heb nog nooit storingen gehad in het digitale signaal.
De programmalijst is een stuk overzichtelijker. Je drukt op 4 en je krijgt inderdaad meteen digitaal RTL4, maar dan hoef ik daaronder niet nog eens analoog 4 te zien. (gebruik ik toch niet)
Kwestie van persoonlijke voorkeur denk ik. Het hoeft niet, maar zo is de mogelijkheid er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg aan het twijfelen tussen de 47LE8500 en de Samsung 46C6740. Nu begrijp ik dat de LG full-led heeft en alle mediabestanden via USB afspeelt. Zijn er nog meer mensen hier die dezelfde afweging hadden en uiteindelijk voor de LG hebben gekozen? Zo ja, wat zijn je eerste bevindingen? Ik wil namelijk binnen nu en twee weken een bestelling plaatsen en ik dacht dat het de Samsung zou worden maar na het lezen van een aantal reviews ben ik weer aan het twijfelen gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:52:
Heel erg aan het twijfelen tussen de 47LE8500 en de Samsung 46C6740. Nu begrijp ik dat de LG full-led heeft en alle mediabestanden via USB afspeelt. Zijn er nog meer mensen hier die dezelfde afweging hadden en uiteindelijk voor de LG hebben gekozen? Zo ja, wat zijn je eerste bevindingen? Ik wil namelijk binnen nu en twee weken een bestelling plaatsen en ik dacht dat het de Samsung zou worden maar na het lezen van een aantal reviews ben ik weer aan het twijfelen gebracht.
Zowieso de LG:

Full LED en local dimming,
Geen El-Cheapo Plastic,
Geen internet@tv maar laptop kan meer!

Verwijderd

Ik kwam een nieuwtje tegen.
Ik weet niet of jullie het programma Plex kennen. Dat is een gratis programma, welke voor de Apple MAC computers is geschreven.
Hiermee heb je een soort van mediaplayer, welke alle formaten aankan en dat prima draait.

Info hier:
http://www.plexapp.com/press_LG.php

Ik las dat Plex onderdeel zal worden van NetCast van LG.
Of de app dan net zo goed wordt als de app die op de Apple MAC draait, dat moeten we afwachten, maar dat zou van je LG al gelijk een volwaardige multimediaplayer maken.

Dat scheelt weer een kastje en AB :)

Een kleine quote:
San Francisco, CA & Berlin, Germany (IFA) – September 3, 2010 – Today, Plex (www.plexapp.com), a leading software provider of an open platform for media management and consumption, announced the availability of the newest version of Plex, the first open, three-screen media platform (PC, TV and mobile) designed to simplify and improve the way people experience personal, commercial and streaming content sources across a range of connected devices. Additionally, Plex revealed that LG Electronics will be integrating the Plex platform technology into its 2011 Netcast™ enabled HDTVs and Blu-ray devices, making media and applications accessible through a range of products.....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2010 11:03 ]

• TUX2
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-11-2022
Plex komt zo te zien alleen in de modellen 2011.

Ik vraag me af of de huidige Netcast ooit nog een update gaat krijgen.
Youtube is leuk, alleen jammer dat 5.1 geluid via Netcast maar als 2-kanaals door komt. Zijn er meer gebruikers met dit probleempje?

lcd-tv-aanbiedingen.goedbegin.nl , blackberry-aanbiedingen.goedbegin.nl , jeroen.goedbegin.nl

Verwijderd

TUX2 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:46:
Plex komt zo te zien alleen in de modellen 2011.

Ik vraag me af of de huidige Netcast ooit nog een update gaat krijgen.
Is een mooie gelegenheid om een software-update te doen ;)
Youtube is leuk, alleen jammer dat 5.1 geluid via Netcast maar als 2-kanaals door komt. Zijn er meer gebruikers met dit probleempje?
Volgens mij heb ik dat ook. Maar heeft Youtube wel 5.1-filmpjes?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je voor de LG 47LE8500 nog een speciale WIFI USB DONGLE aanschaffen? Of werkt een Linksys Wifi N Dongle van 20 euro ook hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:07:
Moet je voor de LG 47LE8500 nog een speciale WIFI USB DONGLE aanschaffen? Of werkt een Linksys Wifi N Dongle van 20 euro ook hiermee?
Werkt alleen met de originele LG Wifi dongle.
Kost iets van 55 euro.

Bedraad is beter. Ik heb een switch van 2 tientjes gekocht en meteen de BD-speler ook aangesloten. Werkt 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PegOpDeWeg
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 12:07

PegOpDeWeg

eej wasup?

Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:51:
[...]

Werkt alleen met de originele LG Wifi dongle.
Kost iets van 55 euro.

Bedraad is beter. Ik heb een switch van 2 tientjes gekocht en meteen de BD-speler ook aangesloten. Werkt 100%
En als je toch perse draadloos wil waarom dan niet over het stopcontact? Is ook sneller dan wifi dus je streams gaan ook beter.

[ Voor 21% gewijzigd door PegOpDeWeg op 10-09-2010 15:13 ]

"It's better to burn out, than fade away"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

PegOpDeWeg schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 15:12:
[...]

En als je toch perse draadloos wil waarom dan niet over het stopcontact? Is ook sneller dan wifi dus je streams gaan ook beter.
Die dingen heb ik hier ook liggen, maar dat werkt zeer buggy. Buren hebben het ook en zijn er erg blij mee. Het is dus sterk afhankelijk hoe de elektra in je huis zit en wat de belasting van een groep is om hier wat mee te kunnen. Ik krijg in ieder geval met een strijkijzer zo'n stopcontact netwerk gegarandeerd plat hier!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:24
Heeft iemand al de LX9500?
Bij de MediaMarkt komt de tv met 2 brillen. Volgens de verkoper zit deze al in de doos.
Ik heb gebeld met Redcoon, maar daar zitten ze er weer niet bij....

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-07 00:17
Gisteren ook LG428500 gehaald.

Ik heb 2 vragen:
1. Wanneer ik een film via DVD speler ( aangesloten met scart) afspeel wordt het beeld volledig weergegeven. Wanneer ik het zelfde DVD via DLNA of via Externe HDD met Nero Mediahome4 essential afspeel dan is het formaat 720x576 en ik kan de film niet in het volledige scherm laten weergeven. Beeldgrootte op volledige scherm veranderd niks hier aan.

2. Als ik voetbal kijk op Sport1, zie ik soms ruis om de spelers heen. Heeft iemand een goede klibratie lijst voor voetbal kijken?

[ Voor 7% gewijzigd door kardox op 11-09-2010 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
kx22 schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 17:49:
Bij de MediaMarkt komt de tv met 2 brillen. Volgens de verkoper zit deze al in de doos.
Bij ons(MM) worden ze inderdaad met 2 brillen geleverd. Deze zitten in de doos inbegrepen, weet niet of dit voor alle ranges geld(NL modellen 100%, DE/BE modellen weet ik niet)

[ Voor 10% gewijzigd door WidgetTWW op 12-09-2010 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
Jesp_J schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:20:
Maar het uiteindelijk antwoord was dat de LE8500 full 4:4:4 chroma reproduction ondersteund :9~.
Dit doet toch elke tv? Aangezien zo'n beetje alle (ook Blu-ray) content bijvoorbeeld toch "slechts" in 4:2:0 is opgeslagen zal dat signaal (via 4:2:2) sowieso moeten worden geconverteert naar 4:4:4 om er uiteindelijk een RGB-signaal van te kunnen maken, wat de tv dan daadwerkelijk weergeeft.

Of de speler dat nu doet of de tv maakt niet uit, het gebeurt sowieso. Dus elke tv zal 4:4:4 reproduction ondersteunen. Dat een speler die dat ook kan het misschien nog béter kan is wat anders ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:21
kx22 schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 17:49:
Ik heb mijn 47LX9500 sinds deze week binnen van Redcoon (eindelijk fatsoenlijk leverbaar in NL), en er zitten gewoon 2 brillen bij. Volgens LG Nederland komen alle LX9500 TV's met 2 brillen.

Top TV trouwens, 3D ook heel erg gaaf! Ga wel op zoek naar fatsoenlijke content, zoals bijvoorbeeld de Samsung 3D demo. Hopelijk komende week de PS3 binnen en dan eens verder kijken naar nuttige 3D content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sedert eind juli in het bezit van een 42 LE 8500 samen met de soundbar van LG HLB54S.
Ben tevreden qua beeld als geluid, maar zit met een probleem dat ik ook gemeld heb aan LG.

Na drie weken kwam er plots aan de binnenkant van de glasplaat een minuscuul wit vlekje, valt op
wanneer de TV uitstaat en er licht schijnt op de zwarte vlakke plaat.
Sedert gisteren is daar aan de binnenkant een kras van 4mm bijgekomen.
Wanneer de TV aanstaat is er niets te merken.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:24
stiena schreef op zondag 12 september 2010 @ 22:23:
[...]

Ik heb mijn 47LX9500 sinds deze week binnen van Redcoon (eindelijk fatsoenlijk leverbaar in NL), en er zitten gewoon 2 brillen bij. Volgens LG Nederland komen alle LX9500 TV's met 2 brillen.

Top TV trouwens, 3D ook heel erg gaaf! Ga wel op zoek naar fatsoenlijke content, zoals bijvoorbeeld de Samsung 3D demo. Hopelijk komende week de PS3 binnen en dan eens verder kijken naar nuttige 3D content.
Ok super bedankt,
Ik had een chatsessie met een medewerker van Redcoon en die zei dat er geen 3d Bril bij zat.
Dan ga ik hem maar eens bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net gebeld door Technorep ivm wegvallend geluid via de optische uitgang.

Aanstaande woensdag komt de monteur weer langs voor een software-update.
Jawel! Er schijnt dus alweer een nieuwere update te zijn dan 03.06.01.
Hij kon de versie niet vertellen, maar hij kreeg 2 minuten geleden een mail met de nieuwe versie.

Ik ben benieuwd! Tot nu toe dik tevreden over de inspanningen van Technorep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 11:48
Beste Tweakers,
na veel gehoord te hebben over de LE8500 heb ik besloten ervoor te gaan. Maar er is 1 ding niet duidelijk (na tig zoeksessies):
zit er nou een ziggo CI+ module ingebouwd, of moet ik deze apart erbij kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
Paksoy schreef op maandag 13 september 2010 @ 23:50:
Beste Tweakers,
na veel gehoord te hebben over de LE8500 heb ik besloten ervoor te gaan. Maar er is 1 ding niet duidelijk (na tig zoeksessies):
zit er nou een ziggo CI+ module ingebouwd, of moet ik deze apart erbij kopen?
CI+ module kan je los kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
kardox schreef op maandag 13 september 2010 @ 23:54:
[...]

CI+ module kan je los kopen
Maar even voor de duidelijkheid, het zit er dus niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paksoy schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 00:37:
[...]

Maar even voor de duidelijkheid, het zit er dus niet in?
Ja en nee. Geen idee wat je nu bedoelt......
De tv is Ziggo gecertificeerd en er zit dus een digitale decoder/tuner in.
Je hebt dus geen aparte, losse decoder nodig. Enkel een CI+ module waar je de smartcard van Ziggo instopt.
Dat gaat in zijn geheel in de tv. Smartcard en CI+ module kun je oa bij Ziggo bestellen voor 79 euro.
Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_esXA6pRT-q8/SrNZDEAIA1I/AAAAAAAABmU/DyNT_gJtv2c/s800/IMG_4418.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de LX9500 in alle opzichten superieur t.o.v. LE8500? Bij tweakers.net review vonden ze dat de LX9500 grijze vlakken opleverde en dat de LE8500 diepere zwartwaarden behaalde. Nu is dit best wel een cruciaal punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 00:58:
[...]

Ja en nee. Geen idee wat je nu bedoelt......
De tv is Ziggo gecertificeerd en er zit dus een digitale decoder/tuner in.
Je hebt dus geen aparte, losse decoder nodig. Enkel een CI+ module waar je de smartcard van Ziggo instopt.
Dat gaat in zijn geheel in de tv. Smartcard en CI+ module kun je oa bij Ziggo bestellen voor 79 euro.
Plaatje:
[afbeelding]
Aha, nu zie ik hoe dit in elkaar zit. Bedankt, dan zal ik er ook een module bij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is de LX9500 alleen interessant als je voor 3D en het design gaat.

De LE8500 is qua extra mogelijkheden niet echt je-van-het, maar wat beeld beteft kun je volgens mij geen betere hebben op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 09:31:
Volgens mij is de LX9500 alleen interessant als je voor 3D en het design gaat.

De LE8500 is qua extra mogelijkheden niet echt je-van-het, maar wat beeld beteft kun je volgens mij geen betere hebben op dit moment.
3D vind ik inderdaad niet de meerprijs waard maar qua design vond ik de LX goed geslaagd. Erg dunne rand maakt het wel erg chique.

Verwijderd

TechnoRep is geweest.
Nieuwe software gehad. Ik ben de eerste in NL met deze software.
Het probleem van het wegvallend geluid via de optische kabel is nu weg!

Ik heb nu versie 03.06.05

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:30:
TechnoRep is geweest.
Nieuwe software gehad. Ik ben de eerste in NL met deze software.
Het probleem van het wegvallend geluid via de optische kabel is nu weg!

Ik heb nu versie 03.06.05
Daar zat ik op te wachten :)
Ik ga er ook eens achteraan jagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:03
Enige wat ik mis is een delete functie voor bestanden die je vanaf je pc streamt; vergeet regelmatig na kijken bestand van de pc te verwijderen en zit dan een paar dagen later vrolijk het begin opnieuw te kijken. Zou dus leuk zijn als je vanaf je tv direct een gekeken bestand kan weggooien.
Of kan dit al en kijk ik er overheen?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De LE8500 heeft dus 200hz. Merk je dit ook (effectief) tijdens het kijken van voetbal (halo random de spelers) of tijdens Formule1 (lange slierten achter de wagens)? Heeft de LE8500 nu dus totaal geen last van clouding?

Daarnaast is de Netcast tooltje net zo gevorderd als bij Samsung? Kun je dus gebruik maken van Youtube en andere netdiensten?

Sommige Sony tv's hebben dus last van een pieptoon (ivm koeling) heeft de LG hier ook last van?

Nu ik serieus aan het overwegen ben om een 47/55 LE8500 te halen zou ik enorm geholpen zijn als de gebruikers van dezelfde type tv mij kunnen helpen aan antwoorden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ja, je kan youtube gebruiken, dat werkt op zich wel goed (al gebruik ik het eigenlijk nooit, maar sowieso eigenlijk nauwelijks op youtube).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:10:
[...]

Daar zat ik op te wachten :)
Ik ga er ook eens achteraan jagen
Laat eens weten hoe het bij jou afloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow er zijn toch een viertal medetweakers die in bezit van zijn van een 55LG8500 (na topicsearch gevonden). Maar ik zie amper geklaag van hen. Mag ik hieruit concluderen dat iedereen bijzonder happy is met zijn 55" wonder? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2010 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:39:
Wow er zijn toch een viertal medetweakers die in bezit van zijn van een 55LG8500 (na topicsearch gevonden). Maar ik zie amper geklaag van hen. Mag ik hieruit concluderen dat iedereen bijzonder happy is met zijn 55" wonder? :)
Ik kijk er zo tegenaan (ik heb de 47"):

De LE8500-serie heeft een strak design. Dat kun je mooi of lelijk vinden.
Qua extra mogelijkheden is het niet de meest "dikke" tv die er is. De internetmogelijkheden zijn beperkt, teletekstmogelijkheden zijn ronduit belabberd, geen duel-beeld, PIP, etc.

Het geluid is voor een dergelijke platte tv nog best goed. En met de nieuwste software heeft ie ook Ziggo-certificering.

Maar misschien wel het belangrijkste:
Qua beeld is de LE8500 onovertroffen. Dat heb ik al eerder hierboven geschreven. Ik denk dat er op dit moment geen beter beeld te koop is.
Als ik lees wat men over laatste Philips, Sony en Samsung-modellen te "klagen" heeft.....

Dus hecht je waarde aan beeldkwaliteit en vind je het design mooi, dan kún je niet om deze tv heen.

Ik heb lang gezocht naar een goede tv en ik heb er nog geen moment spijt van.

Wat mij betreft is er geen enkele reden om die tv te laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:39:
Ik heb zelf ook de 55le8500 (niet meer genoemd in dit topic) en ben er idd heel tevreden mee. Beeld is goed, kleuren mooi en design is ook mooi. In combi met mijn samsung c7550w setje is het heerlijk om blurays te kijken.

De features die erop zitten gebruik ik amper (youtube en dat soort dingen) foto's kijken wel dat is wel handig. Bij mijzelf is het enige wat overdag beetje vervelend is de spiegeling (maar daarhad ik met mijn oude tv ook last van), maar dat moet binnenkort wel een keer minder worden wanneer ik gordijnen heb aangeschaft :P
Maarja overdag kijk ik toch bijna nooit tv omdat we werken het is vaak toch in de avond en dan heb je nergens last van.

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:05:
[...]
Maar misschien wel het belangrijkste:
Qua beeld is de LE8500 onovertroffen. Dat heb ik al eerder hierboven geschreven. Ik denk dat er op dit moment geen beter beeld te koop is.
Als ik lees wat men over laatste Philips, Sony en Samsung-modellen te "klagen" heeft.....

Dus hecht je waarde aan beeldkwaliteit en vind je het design mooi, dan kún je niet om deze tv heen.
Dat is inderdaad ook precies de reden waarom ik voor deze televisie heb gekozen, mooi gezegd!
Ik heb lang gezocht naar een goede tv en ik heb er nog geen moment spijt van.

Wat mij betreft is er geen enkele reden om die tv te laten staan.
En zo denk ik er ook over, echt geen second spijt gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit dit bedoelde ik dus ook. Jullie namen zag ik inderdaad voorbij komen dus dank voor jullie reacties. Ik begrijp dat het prima beeld levert en daar gaat het uiteindelijk ook om. 55LE8500 is nu ongeveer 2000 euro en Samsung heeft voor dezelfde prijs de 55C6740. Deze is geen full led, 100hz ipv 200hz.

Wat ik absoluut niet wil is clouding, judder en motion blur. Ik hoor niemand hierover zeggen dus ik neem aan dat het gewoon een perfect beeld geeft.

Morgen bij de MM beide van dichtbij bekijken en een beslissing nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:14:
Ik hoor niemand hierover zeggen dus ik neem aan dat het gewoon een perfect beeld geeft.
Oh da's wel cool, perfect beeld. Helaas valt dat in de praktijk nogal eens (lees: altijd) tegen natuurlijk :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar nu las ik het volgende: Ook de honingraatstructuur zou de uniformiteit van de lichtverdeling weer ten goede komen. Mogelijk wil LG zo ook het probleem van banding tegengaan, dat bij de LE8500 en ook de LX9500-3d-tv af en toe zichtbaar is.

Is dit iets om zorgen te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:29:
Maar nu las ik het volgende: Ook de honingraatstructuur zou de uniformiteit van de lichtverdeling weer ten goede komen. Mogelijk wil LG zo ook het probleem van banding tegengaan, dat bij de LE8500 en ook de LX9500-3d-tv af en toe zichtbaar is.

Is dit iets om zorgen te maken?
Ik zou zeggen, ga gewoon lekker kijken in de winkel... :)
Zelf ervaren is natuurlijk een beter antwoord dan wat wij allemaal zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kipusoep schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:02:
[...]

Ik zou zeggen, ga gewoon lekker kijken in de winkel... :)
Zelf ervaren is natuurlijk een beter antwoord dan wat wij allemaal zeggen ;)
Klopt helemaal en ik ga het ook doen ;) Alleen, in een winkel heb je nooit dezelfde omstandigheden als thuis. Denk aan licht, geluid en aan instellingen die 'verneukt' zijn door de verkopers of klanten. Dus ik probeer bepaalde aspecten te overrulen door eerst hier aan jullie te vragen :)

Kan ik bv op een usb stick van 8gb een 1080p bluray film plaatsen en dit vlekkeloos afspelen op de 55"?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2010 16:37 ]

• kardox
Heeft iemand misschien nog antwoord op mijn gestelde vragen?

Betreft: LG42LE8500

1. Wanneer ik een film via DVD speler ( aangesloten met scart ) afspeel, dan wordt het beeld volledig weergegeven. Wanneer ik de zelfde DVD via DLNA ( Nero Mediahome4 essential ) of via een Externe HDD afspeel dan is het formaat 720x576 en de film wordt niet in het volledige scherm weergeven. Beeldgrootte op volledige scherm veranderd niks hier aan.

2. Is het mogelijk om utube op HQ te bekijken? zoja, hoe?

3. Als ik een home cinema neem die DTS ondersteunt, is het mogelijk om via DLNA een video afspelen en vervolgens het geluid via home cinema te laten afspelen? Kan de tv het geluid DTS doorgeven aan de home cinema?

[ Voor 24% gewijzigd door kardox op 18-09-2010 03:24 ]

Verwijderd

Ik zie ook dat er een 42 LE 7500 serie is en een 47LE 7500 is.

Weet iemand hier wat meer van? Lijkt deze op de LE8500?
Ik heb wel gelezen dat het edge led moet zijn, met local dimming.

Maar ik dacht dat juist de LX6500 reeks daarvoor was.

Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd wat deze serie zou moeten toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de LE8500 gezien in de MM. Het stond op 'levendig' en backlight en contrast dus op 100%. Snel ff teruggezet naar THX en vond de zwartwaarden echt impressive. Alleen zeker spiegelend effect en vond zijn bezzel aan de brede kant, zeker vergeleken met de LX9500. Maar ja al met al een mooie tv om naar te kijken. Kan ik nu een 1080p bluray filmpje vanaf een USB stick wel of niet afspelen? Dat is nog het enige wat ik eigenlijk nog wil weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magrec
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:12
Kun je die updates zonder problemen installeren? Mijn LE8500 doet het uitstekend maar een update naar nieuwe software kan (meestal) geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

magrec schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:42:
Kun je die updates zonder problemen installeren? Mijn LE8500 doet het uitstekend maar een update naar nieuwe software kan (meestal) geen kwaad.
Ja hoor. Geen probleem, mits je het boekje volgt.
Ik heb nu 2 keer een software-update gehad door een monteur van Technorep.
Ik weet niet wat ze allemaal nog meer veranderd hebben, maar het belangrijkste voor mij is in ieder geval nu goed. Ik heb geen wegvallend geluid via de optsiche uitgang meer. Daar was het mij om te doen.
Heb je de tv niet aangesloten via de optische kabel, dan is de noodzaak om te updaten niet zo hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magrec
  • Laatst online: 13:12
Ja ik heb hem wel via optische kabel aangesloten naar mijn 2.1 set echter heb ik alleen de 1e 5 minuten dat er soms een kleine stilte valt van nog geen seconde. Ik ga hem vanavond maar updaten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke software-versie heb je nu?
03.06.05 is de laatste nieuwe. Maar die was vorige week alleen nog beschikbaar bij 1 monteur van TechnoRep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-08 15:54
De versie op de website is spijtig genoeg nog steeds 3.06.01.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TUX2
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-11-2022
vanThijs schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:01:
De versie op de website is spijtig genoeg nog steeds 3.06.01.
En via het klantenservicemenu op de TV, met internetverbinding, is er helemaal geen update beschikbaar :/

lcd-tv-aanbiedingen.goedbegin.nl , blackberry-aanbiedingen.goedbegin.nl , jeroen.goedbegin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 10:55
Problemen met het kaartje lagen aan de module, na deze omgeruild te hebben werkt het prima. De service van LG is erg netjes! Snel reactie per mail, geen wachtrij aan de telefoon en de monteur is er al twee dagen later!

• JWDB
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-08-2022
Heeft iemand ervaring met de LE8500 icm een PS3 slim. Had op een engelstalige site gelezen dat het beeld regelmatig bij deze combinatie uitvalt.

Verwijderd

Ben op zoek naar een mediaplayer die ik op het netwerk kan aansluiten.
Er hoeft dus geen harde schijf in. Wilde eerst de AC Ryan PlayOnHD mini, maar toen kwam ik deze tegen. Is nieuw op de markt en kost ook rondom de 100 euro en past mooi in de Infinia lijn.
Iemand bekend met dit ding?

http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/lg-dp1-mediaspeler-20100907/

http://www.lg.com/nl/comp...n/mediaspeler/LG-DP1B.jsp

• plofkip
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:09:
Er hoeft dus geen harde schijf in. Wilde eerst de AC Ryan PlayOnHD mini, maar toen kwam ik deze tegen. Is nieuw op de markt en kost ook rondom de 100 euro en past mooi in de Infinia lijn.

Ik weet niet of dit de geschikte plek is om deze vraag te stellen...

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:45

SalimRMAF

SpaceX - 4K

JWDB schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:56:
Heeft iemand ervaring met de LE8500 icm een PS3 slim. Had op een engelstalige site gelezen dat het beeld regelmatig bij deze combinatie uitvalt.
?? Ik hoop het toch voor niet want binnekort komt er hier een LE8500. :p Waar heb je dat gelezen?

Gulfstream G650

• JWDB
  • Laatst online: 27-08-2022
Ik heb het op cnet gelezen, link hieronder:

http://reviews.cnet.com/f...4505-6482_7-33957045.html

even doorscrollen naar beneden om de users reviews te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
Ik heb geen ervaring met de ps3 maar met de xbox360 over hdmi nog geen probleem gehad.

Stel dat het in de ps3 gevallen echt aan de tv ligt en niet aan de ps3 of de kabel oid, lees ik in hun reviews niks over een helpdesk. Ik vind de support erg goed van LG dus zou toch handig zijn om de uitkomst te horen die LG wel of niet biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:09:

Je weet wel dat de le8500 al een mediaplayer heeft? Hij kan via het netwerk content afspelen (van een pc of diskstation via het netwerk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trabbit schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 19:10:
[...]

Je weet wel dat de le8500 al een mediaplayer heeft? Hij kan via het netwerk content afspelen (van een pc of diskstation via het netwerk).
Klopt. Maar mijn WD World in de meterkast kan ie dus niet vinden.
Geen idee waarom niet. Had een AC Ryan HD Mini te leen en die deed het perfect en vond mijn WD World ook meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
De tv moet hem gewoon herkennen als die dlna ondersteuning heeft. Synology heeft dit bijvoorbeeld vanaf firmware 2.2 maar de meeste merken hebben dat tegenwoordig wel.

Lees hier jouw probleem met een WD world:
http://community.wdc.com/...B-with-DLNA-TV/td-p/19338

[ Voor 29% gewijzigd door trabbit op 24-09-2010 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trabbit schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 20:57:
De tv moet hem gewoon herkennen als die dlna ondersteuning heeft. Synology heeft dit bijvoorbeeld vanaf firmware 2.2 maar de meeste merken hebben dat tegenwoordig wel.

Lees hier jouw probleem met een WD world:
http://community.wdc.com/...B-with-DLNA-TV/td-p/19338
De WD heeft geen DLNA ondersteuning. Nooit gehad ook.
De LG vindt hem ook helemaal niet
Ik heb overigens een "oude" versie met 750Gb.

Beetje jammer dat de AC Ryan het wel meteen goed deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenGolf3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-04 11:58
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:06:
De LE8500 heeft dus 200hz. Merk je dit ook (effectief) tijdens het kijken van voetbal (halo random de spelers) of tijdens Formule1 (lange slierten achter de wagens)? Heeft de LE8500 nu dus totaal geen last van clouding?
Ik heb zaterdag bij Electro Tummers naar de LE8500 gekeken. Het eerste wat ik wilde zien was of deze tv last heeft van ghosting. Gelukkig was er een voetbal wedstrijd beschikbaar en ik kon geen strepen achter de bal ontdekken. Wat me wel opviel, en dat is ook de reden dat ik de tv niet gekocht heb, is dat de spelers niet zo scherp waren als bij andere tv's.

Er hingen andere schermen naast de LE8500 en daar waren de tenue's en de gezichten van de spelers goed te zien (detail), terwijl de tenue's en gezichten op de LE8500 een beetje "blurred" leken.

Zijn hier LE8500 die dat kunnen bevestigen? Of komt dit puur door de aangeboden signaalkwaliteit?

Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
GreenGolf3 schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:18:
[...]

Ik heb zaterdag bij Electro Tummers naar de LE8500 gekeken. Het eerste wat ik wilde zien was of deze tv last heeft van ghosting. Gelukkig was er een voetbal wedstrijd beschikbaar en ik kon geen strepen achter de bal ontdekken. Wat me wel opviel, en dat is ook de reden dat ik de tv niet gekocht heb, is dat de spelers niet zo scherp waren als bij andere tv's.

Er hingen andere schermen naast de LE8500 en daar waren de tenue's en de gezichten van de spelers goed te zien (detail), terwijl de tenue's en gezichten op de LE8500 een beetje "blurred" leken.

Zijn hier LE8500 die dat kunnen bevestigen? Of komt dit puur door de aangeboden signaalkwaliteit?
Kan ook komen door de instellingen hé :-) Het komt er op neer, dat de LE8500 juist superieur beeld levert, als je dus om die reden de LE8500 niet gekocht hebt, klopt er iets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat mij de laatste tijd opviel is dat het gras bij een voetbalwedstrijd wazig wordt bij het pannen.
Het wordt meteen weer scherp bij stilstaande camera.
Ik heb die "motion-nog wat" uittstaan. Aanzetten helpt niks.

Het gekke is: bij het WK had ik daar op full HD geen enkele last van.
Nu dus wel. Ook in HD.

Oh: trouwens een nieuwigheidje gevonden in software 03.06.05: er is nu een beknopte handleiding beschikbaar in het menu. Naast de keuze voor Klantenservice onder de rode knop, is er nu dus ook een beknopte handleiding onder een andere kleur beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proforma
  • Laatst online: 18-01-2023
Ook ik heb sinds kort de 42LE8500 staan. Mooi ding, uitstekend beeld, voldoende aansluitmogelijkheden, maar loop alleen tegen het volgende aan.

Als ik mijn mediacenter (onboard ATI HD3200) met hdmi aansluit, is het beeld niet beeldvullend. Natuurlijk stuurt mijn mediacenter 1080P naar m'n LG, maar welk beeldformaat ik ook kies, het beeld wordt gewoon nooit beeldvullend.

Ik moet zeggen dat dit me tegenvalt. Het kan toch niet zo zijn dat m'n LG dat signaal niet pixel-op-pixel kan tonen ?!?!?

Heeft iemand hier ook ervaring mee, of een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
proforma schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:10:
Ook ik heb sinds kort de 42LE8500 staan. Mooi ding, uitstekend beeld, voldoende aansluitmogelijkheden, maar loop alleen tegen het volgende aan.

Als ik mijn mediacenter (onboard ATI HD3200) met hdmi aansluit, is het beeld niet beeldvullend. Natuurlijk stuurt mijn mediacenter 1080P naar m'n LG, maar welk beeldformaat ik ook kies, het beeld wordt gewoon nooit beeldvullend.

Ik moet zeggen dat dit me tegenvalt. Het kan toch niet zo zijn dat m'n LG dat signaal niet pixel-op-pixel kan tonen ?!?!?

Heeft iemand hier ook ervaring mee, of een oplossing voor?
Tja, met nVidia is het juist zo dat het beeld te groot wordt weergegeven, dus de startbalk van windows valt bv. onderin het scherm weg.
Bij nVidia kun je dit zelf instellen met het Control Panel (bureaubladgrootte en -positie), kan bij ATI vast en zeker ook wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
volgens mij moest je op je monitor klikken zoals hieronder

Afbeeldingslocatie: http://www.minhembio.com/forum/uploads/monthly_08_2010/post-47763-1282548091.jpg
en dan moet je daar zoeken naar overscan / underscan en wat met die slider klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proforma
  • Laatst online: 18-01-2023
Kaasplank schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:49:
volgens mij moest je op je monitor klikken zoals hieronder

[afbeelding]
en dan moet je daar zoeken naar overscan / underscan en wat met die slider klooien.
'Kaasplank' en 'kipusoep' (lekker die combinatie ;) ) bedankt voor de reacties. Als ik met overscan aan de gang ga, ga ik (gevoelsmatig) iets "overhoop halen" terwijl ik gewoon wil dat de tv elke pixel die ik 'm aanstuur 1-op-1 toont. Of blijft dat met overscan gewoon het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenGolf3
kipusoep schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:42:
[...]

Kan ook komen door de instellingen hé :-) Het komt er op neer, dat de LE8500 juist superieur beeld levert, als je dus om die reden de LE8500 niet gekocht hebt, klopt er iets niet.
'
Maar is dat superieure beeld met Blueray en DVD? Of is het ook met snelle bewegende beelden? Want ik heb hem nu echt om die reden laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasvd79
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-03 16:54
GreenGolf3 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 08:18:
[...]

'
Maar is dat superieure beeld met Blueray en DVD? Of is het ook met snelle bewegende beelden? Want ik heb hem nu echt om die reden laten staan.
Misschien dat het ook met afmeting van het scherm te maken heeft? Ik denk dat de grotere schermen misschien bij slechter materiaal ook duidelijker dat laten zien.
Ik heb zelf de 42LE8500 en ben zeer tevreden, zowel bij Digitale tv als alles wat daar boven komt, instellingen heb ik zelf veranderd.

Met snel pannen is het wazig even(of wazig), maar dat kan volgens mij ook niet anders, en ligt denk ik aan de opname(is namelijk ook niet altijd zo).

Wat ik wel bijzonder vind is dat deze tv, in alle reviews wordt beschreven als superieur beeld etc, en dat jij daar anders over denkt. Dus zit zelf te denken dat de instellingen van die tv niet goed staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoXeh
  • Laatst online: 29-11-2024
GreenGolf3 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 08:18:
[...]

'
Zonder trumotion haalt hij geen 1080p motion resolution en zul je bij snelle bewegingen 2 beelden lichtjes door elkaar zien.

Met trumotion aan en 'blur' op 9/10 haalt hij gewoon 1080p motion resolution en is er dus geen vervaging.
Maar door een bugje blijft de instelling niet staan als je van kanaal verwisselt... dan springt ook de (de)judder aan...

Je kunt t ook testen door er een PC aan te hangen en met een venster te slepen, verschil makkelijk zichtbaar.

[ Voor 9% gewijzigd door MoXeh op 28-09-2010 10:07 . Reden: Uitbreiding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

SalimRMAF schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:58:
[...]

?? Ik hoop het toch voor niet want binnekort komt er hier een LE8500. :p Waar heb je dat gelezen?
Ik heb er in ieder geval geen problemen mee gehad incl. mijn PS3 slim.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Info over de 47 LE 8500 infinia (via een webwinkel website)
Let op: Deze TV ondersteund alleen CI en geen CI+.
Let op: Deze TV heeft geen DVB-C tuner. Er moet een settop box gebruikt worden om digitale TV te ontvangen.

Klopt dit?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2010 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:25:
Let op: Deze TV heeft geen DVB-C tuner. Er moet een settop box gebruikt worden om digitale TV te ontvangen.

Klopt dit?
Als je het hebt over de LE8500, dan klopt dit niet: Om de DVB-C tuner te krijgen moet je Denemarken selecteren als land. Je taalsettings kan je echter wel gewoon op Nederlands/Engels zetten.
En wat betreft de CL+ ondersteuning: dit lijkt voor de meesten wel te werken, maar nog niet optimaal ( ik gebruik zelf geen Cl+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenGolf3
vanThijs schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:32:
[...]

Als je het hebt over de LE8500, dan klopt dit niet: Om de DVB-C tuner te krijgen moet je Denemarken selecteren als land. Je taalsettings kan je echter wel gewoon op Nederlands/Engels zetten.
En wat betreft de CL+ ondersteuning: dit lijkt voor de meesten wel te werken, maar nog niet optimaal ( ik gebruik zelf geen Cl+).
Raar. Wat ik zo even van de LG site kan halen:

http://www.lg.com/nl/tv-audio-video/televisie/LG-led-lcd-tv-42LE8500-INFINIA.jsp#features

Analoog (PAL/SECAM/NTSC) Ja
DVB-T Ja
DVB CI+ Ziggo gecertificeerd Ja

Zie ik het nu verkeerd? Zo te zien ondersteund de 42LE8500 toch CI+?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreenGolf3 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:40:
[...]

Raar. Wat ik zo even van de LG site kan halen:

http://www.lg.com/nl/tv-audio-video/televisie/LG-led-lcd-tv-42LE8500-INFINIA.jsp#features

Analoog (PAL/SECAM/NTSC) Ja
DVB-T Ja
DVB CI+ Ziggo gecertificeerd Ja

Zie ik het nu verkeerd? Zo te zien ondersteund de 42LE8500 toch CI+?!
Je hebt helemaal gelijk en ik zie hetzelfde ook bij de 47" variant staan. Wel vreemd dat '4Launch' dit op hun website zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:06:
Je hebt helemaal gelijk en ik zie hetzelfde ook bij de 47" variant staan. Wel vreemd dat '4Launch' dit op hun website zetten.
Waarschijnlijk hebben ze de specs op hun site staan van voordat de certificeringsprocedure afgerond was (dit heeft even geduurd). DVB-C is officiëel ook niet ondersteund in NL/B, waarom kan ik zo snel niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah hoe dan ook ik ben er uit. Na heel wat research ga ik nu eindelijk de LG LE8500 bestellen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Zo, de eerste RMA is voor mij een feit.
Heb de LE8500 42" en kwam net thuis uit m'n werk, doet helemaal niets meer.
Vorige week viel me al op dat het rode standby lampje niet meer werkte, maar dat vond ik prima, mooier zelfs. Helaas was dat denk ik een voorbode van een defect product.
Gelukkig heb ik uitgebreide garantie er bij genomen, kom dus sowieso niet zonder tv te zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
kipusoep schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:29:
Zo, de eerste RMA is voor mij een feit.
Heb de LE8500 42" en kwam net thuis uit m'n werk, doet helemaal niets meer.
Vorige week viel me al op dat het rode standby lampje niet meer werkte, maar dat vond ik prima, mooier zelfs. Helaas was dat denk ik een voorbode van een defect product.
Gelukkig heb ik uitgebreide garantie er bij genomen, kom dus sowieso niet zonder tv te zitten :)
Hmm, nu doet hij het opeens wel weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten de stekkers er allemaal goed in? Ook achter in de tv? Het is wel geen losse snoer, maar friemel er eens mee als de tv aanstaat.

Heeft er niks mee te maken misschien, maar je kunt alle lampjes uitzetten in het menu. Heb ik gedaan. Altijd een mooi zwart scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:56:
Zitten de stekkers er allemaal goed in? Ook achter in de tv? Het is wel geen losse snoer, maar friemel er eens mee als de tv aanstaat.

Heeft er niks mee te maken misschien, maar je kunt alle lampjes uitzetten in het menu. Heb ik gedaan. Altijd een mooi zwart scherm.
Thanks voor de 2 tips :) Zal binnenkort eens kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat anders.

Heb de combinatie 47LE8500 met een Ziggo Ci+ module.
Alles werkt naar behoren op lip-sync problemen na. Het geluid loopt achter. Niet veel maar wel te veel.
Met een blu-ray speler via HDMI overigens geen synchronisatie problemen. Alleen met de TV.
Herkent iemand deze problemen en (hoe) kun je dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:51:
Even wat anders.

Heb de combinatie 47LE8500 met een Ziggo Ci+ module.
Alles werkt naar behoren op lip-sync problemen na. Het geluid loopt achter. Niet veel maar wel te veel.
Met een blu-ray speler via HDMI overigens geen synchronisatie problemen. Alleen met de TV.
Herkent iemand deze problemen en (hoe) kun je dit oplossen?
Ik heb dat soms. Alleen op RTL4 (raar maar waar).
Geen idee waar het vandaan komt.
Heb je veel beeldverbeteraars aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:25:
Info over de 47 LE 8500 infinia (via een webwinkel website)

Klopt dit?
Zag dat er al wat reacties waren op je vraag, maar de informatie kan kloppen als je dus een model hebt wat niet voor de nederlandse markt is gemaakt. Let bij het aanschaffen op de AEU benaming op de doos. Dit kun je natuurlijk altijd vragen bij de (web)winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:27:
[...]

Ik heb dat soms. Alleen op RTL4 (raar maar waar).
Geen idee waar het vandaan komt.
Heb je veel beeldverbeteraars aanstaan?
Bedankt voor reactie.
Had er inderdaad een signaalversterker tussen staan.
Nu heb ik die er tussen uit gehaald. Ook de signaalversterker in het menu van de tv staat uit.
Ik moet zeggen dat het iets verbeterd is. De RTL zenders verbeteren het minst.
Zijn er nog meer oplossingen of zaken waar je rekening mee moet houden?
Is het een Ziggo probleem of een tv / kabel probleem?
Ik hoor het graag :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoXeh
  • Laatst online: 29-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:54:
[...]

Bedankt voor reactie.
Had er inderdaad een signaalversterker tussen staan.
Nu heb ik die er tussen uit gehaald. Ook de signaalversterker in het menu van de tv staat uit.
Ik moet zeggen dat het iets verbeterd is. De RTL zenders verbeteren het minst.
Zijn er nog meer oplossingen of zaken waar je rekening mee moet houden?
Is het een Ziggo probleem of een tv / kabel probleem?
Ik hoor het graag :) _/-\o_
Ik denk dat het een bug in de firmware is.
Want HD-zenders hebben er geen last van, maar SD-zenders zoals RTL4 wel.

Dat is in ieder geval mijn observatie.

Het is wachten op nieuwe firmware dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja zeg! Ik zie op het internet dat ze in Belgie 200euro retour geven bij aanschaf van een 55" en 100euro retour bij aanschaf van een 47" LG LED televisie. Daarnaast krijg je nog een LG Wifi N dongle cadeau! Is dezelfde actie ook inmiddels in NL beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 00:27:
Nou ja zeg! Ik zie op het internet dat ze in Belgie 200euro retour geven bij aanschaf van een 55" en 100euro retour bij aanschaf van een 47" LG LED televisie. Daarnaast krijg je nog een LG Wifi N dongle cadeau! Is dezelfde actie ook inmiddels in NL beschikbaar?
Actie geld ook in Nederland. Op 1 oktober ingegaan. En loopt tot eind december(31e). Dezelfde voorwaarden als in belgie. Heb de folder net even doorgebladerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nee, niet voor dezelfde voorwaarden. İn BE geven ze je 200euro cash terug bij de 55" en 100euro bij de 47" inclusief dongle en in NL is dat dus 100euro en 75euro. Maar een gegeven paard.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Laatst online: 07:24
Ik wil erg graag de 47le8500 kopen (als ik een goedkope degelijke leverancier vindt :P) Echter waar kan ik die voorwaarden van die actie vinden voor NL?

Deze is namelijk niet op NL website vermeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand de diepte opmeten van de voetstuk van de 47le8500? İk wil een tv meubel bestellen maar weet niet of het gaat passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Geen centimeter bij de hand, maar iets korter dan een A4-tje, dus +/- 28 centimeter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:42:
Geen centimeter bij de hand, maar iets korter dan een A4-tje, dus +/- 28 centimeter :)
Dank je wel! :)
Dat is dan prima tafel is 34cm diep nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, 27,5 cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
Komt er ooit nog een update voor iptv, ik vind het aanbod nu wel erg karig. Je hebt youtube en picassa. dit werkt prima, maar het zou wel leuk zijn als je wat meer dan dat zou kunnen. Ook zou een soort qwerty toetsenbord niet gek zijn!

[ Voor 12% gewijzigd door trabbit op 12-10-2010 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je nu ook HD (720p en 1080p) kiezen op Youtube om op je tv te streamen? Of staat dit vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Laatst online: 07:24
Er is al aantal keer vermeld de spiegeling, en nu is de MM niet een geweldige weerspiegeling van de praktijk. Maar als ik al bij gekleurde scenes de achtergrond van de omgeving zie, dan begin ik te twijfelen.

Hoe ervaren jullie dit bij nacht, want ik kan me voorstellen met het minste licht je altijd weerspiegeld ziet, waar bijvoorbeeld de LD750 (naar mijn inzien de concurrent (zonder glas) in dit LG segment) dit zeker niet heeft.

Nu is de weergave uiteraard fantastisch maar dit is toch op dit moment mijn enige struikel blok.
Pagina: 1 ... 11 ... 32 Laatste