Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 10:51
Timmy_01 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 22:06:
[...]

Over het algemeen is deze versie V1.2 21891 (COM 2) van Laurentius26 zeer stabiel, stabieler dan V1.2 23529 (COM 5). Alleen heeft de laatste een andere onderbalk, en die vinden sommigen mooier.

Je ziet hier een vergelijking tussen beiden.
Laurentius heeft zelf ook meer voorkeur naar COM2, aangezien er nog geen official build WVGA Com5 is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
Xmoo schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 08:54:
[...]

Laurentius heeft zelf ook meer voorkeur naar COM2, aangezien er nog geen official build WVGA Com5 is..
en vanwege die lelijke Windows buttons aan de onderkant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BriekeJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-04-2022
Waarom heb ik nog niet de volledige marketplace? Ik dacht dat die gister vrij gegeven zou worden, maar heb nog steeds alleen de nederlandse apps erin staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
BriekeJ schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 09:49:
Waarom heb ik nog niet de volledige marketplace? Ik dacht dat die gister vrij gegeven zou worden, maar heb nog steeds alleen de nederlandse apps erin staan.
Heb ik ook nog niet hoor.
Ze gaan het vrijgeven, alleen totdat het gedaan wordt.... microsoft kende.... tot over 1 maand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Elwin23 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 23:14:
[...]

lol, branded vodafone, ff gemist, was nog vroeg denk ik :P
dan hebbie grote kans dat het aan je proxy ligt, die moet je ff uitvinken bij je Vodafone verbinding
Gaan we die proxy eens even opzoeken!

EDIT: maar is het dan niet raar dat de andere Twitter-app's het wel goed doen??

[ Voor 11% gewijzigd door lithje op 19-02-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 07:16
Elwin23 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 09:34:
[...]

en vanwege die lelijke Windows buttons aan de onderkant :P
maar in COM5 zit wel swype :) maar is helaas niet in NL
Ook het systeem is niet NL

de COM2 is wel NL _/-\o_

Ik probeer nu eens even de COM5, kijken wat het brengt.
Lekker alwweer alles instaleren, heb de afgelopen 2 weken al 5 keer een rom versie erop gezet.
Weet nog niet welke het gaat worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet jij zeker dat com2 versie nederlands is? want er staat toch WWE bij?

Heb nu de oudere nl versie L26_HD2[LEO]V4.5_NLD omdat die in het nederlands was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Wat vinden jullie het voordeel dat de Rom in het Nederlands is, moet zijn?

Niet alle programma's zijn in het NL te krijgen, dus een mengeling NL - Engels als gevolg.
Dat vind ik persoonlijk niet mooi staan... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hoeft niet te stoeien met het woordenboek bij het sms'en
en of een enkel programma nu ned, eng of duits is maakt mij niks uit.

Dus vandaar dat ik liever een nedelandse versie heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 20:20

reaL_G

G

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:05:
[...]

Weet jij zeker dat com2 versie nederlands is? want er staat toch WWE bij?

Heb nu de oudere nl versie L26_HD2[LEO]V4.5_NLD omdat die in het nederlands was.
je kan gewoon de laatste versie pakken en via bs-tweaks de manilla naar NL veranderen ;)
Windkracht13 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:24:

Niet alle programma's zijn in het NL te krijgen, dus een mengeling NL - Engels als gevolg.
idd persoonlijk, NL versies laat ik altijd liggen zolang er maar T9 in nl is voor de betreffende device.
en WWE is altijd beter doorontwikkeld, Nu is er toevallig een NL-kok. WWE heeft altijd voorrang.

[ Voor 5% gewijzigd door reaL_G op 19-02-2010 12:34 . Reden: spelling + extra txt ]

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat je het om kunt zetten met BSB wist ik wel, maar dan heb je nog altijd geen NL T9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga vanavond voor een weekje naar zweden, en om geen datakosten te krijgen heb ik het volgende gedaan:

nodata geinstalleerd, die stel ik vanavond in.
en als modem stel ik niet vodafone live in. maar Geen verbinding (die ik zelf gemaakt heb)

dan heb ik toch voldoende gedaan, en kan hij niet op internet!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:04

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:42:
dat je het om kunt zetten met BSB wist ik wel, maar dan heb je nog altijd geen NL T9?
NL xt9 zit in alle ROMs standaard ingebakken alleen niet geactiveerd, dit is gemakkelijk te doen middels een cabje @ xda of het register...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 13:55
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 17:16:
Betatesting vandaag....
Dus binnen enkele dgn!
fingers-x
[...]
Hey SatScan ... en hoe gaat 't beta-testen van Swype NL?! Ik ben echt ZO ZO ZO benieuwd ... ben hier echt al weken naar op zoek!! Laat je even wat weten? Thnx!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:58:
ga vanavond voor een weekje naar zweden, en om geen datakosten te krijgen heb ik het volgende gedaan:

nodata geinstalleerd, die stel ik vanavond in.
en als modem stel ik niet vodafone live in. maar Geen verbinding (die ik zelf gemaakt heb)

dan heb ik toch voldoende gedaan, en kan hij niet op internet!?
jep, 1 van die 2 oplossing zou al voldoende moeten zijn, maar dat blijft een vaag gebied, dus doe je er verstandig aan beide te gebruiken :)
Alsnog zou ik opletten of je signaal icoontje niet veranderd (de linker laat zien wat er beschikbaar is, en het signaal icoontje rechts daarvan laat de huidige verbinding zien, niets boven het signaal betekend geen internet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-10-2024

efd

Ik schaam me dood, maar kan het gewoon niet meer terugvinden:
Ik wil de vibratie bij het typen op het toetsenbord uitzetten. Hoe ging dat nou ook alweer?

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veejee
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 06:59
efd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:35:
Ik wil de vibratie bij het typen op het toetsenbord uitzetten. Hoe ging dat nou ook alweer?
Niemand gaat hier antwoord opgeven, je gaat maar lekker zelf zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

efd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:35:
misschien wel bij instellingen -> aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd

efd

veejee schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:45:
[...]
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:47:
[...]
misschien wel bij instellingen -> aanpassen
OMG... Lees daarbij "achtergrond, tabbladen" en dus niet gekeken.
Zoals ik al zei, schaam me dood, want heb Google, XDA, GoT en de handleiding doorzocht....

Dank carmvelaat!

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
[...]

Kun je voortaan even normaal reageren? :/ Maak maar een topicreport als je iets ziet wat niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

[...]

zo, even je naam onthouden en nu maar hopen dat je zelf een keer iets wilt weten >:)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wil je iedereen niet bij jou uitspraken betrekken.

JIJ gaat hier geen antwoord op geven. danku wel. Over kinderachtig gesproken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 13:55
En on-topic maar weer heren/dames :)! Ik ben namelijk benieuwd of SatScan al iets voor elkaar heeft op onze HD2 ten behoeve van de NL Swype :)!
Troxel schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:15:
[...]
Hey SatScan ... en hoe gaat 't beta-testen van Swype NL?! Ik ben echt ZO ZO ZO benieuwd ... ben hier echt al weken naar op zoek!! Laat je even wat weten? Thnx!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Heb net de S2U2 slider erop gezet, maar bij de instellingen loopt de tekst door elkaar heen, ofwel sommige opties zijn niet zichtbaar, klinkt iemand dat bekend in de oren??

Zijn er soms verschillende versies van? Voorlopig maar weer verwijdert, want als de lock in werking treed, lopen ook de icoontjes op de bovenste balk ook door elkaar heen, hmmmm...

Voorlopig maar weer verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 19:52
Windkracht13 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:30:
Heb net de S2U2 slider erop gezet, maar bij de instellingen loopt de tekst door elkaar heen, ofwel sommige opties zijn niet zichtbaar, klinkt iemand dat bekend in de oren??

Zijn er soms verschillende versies van? Voorlopig maar weer verwijdert, want als de lock in werking treed, lopen ook de icoontjes op de bovenste balk ook door elkaar heen, hmmmm...

Voorlopig maar weer verwijderen.
Heb je wel de wvga versie gedownload en niet een andere versie? En btw de laatste versie is geloof ik 2.30, kun je misschien ook even controleren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 10:53
Windkracht13 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:24:

Ik heb nog nooit op mijn pc's en smartphones NL als taal ingesteld. Simpelweg omdat ik de nederlandse benamingen van bepaalde onderdelen te dom vind, en daarbij zijn veel programma's in het engels.
En T9 gebruik ik niet, en bovendien zijn daar wel .cabjes voor te krijgen voor een NL woordenboek :)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veejee
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 06:59
RoD schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 14:07:
[...]

Kun je voortaan even normaal reageren? :/ Maak maar een topicreport als je iets ziet wat niet kan.
Inmiddels ziet men door de bomen het bos niet meer door dergelijke vragen, ik stoor me nu al enkele delen terug aan dit soort achterlijke vragen waar mensen gewoon te lui zijn om zelf ook maar enig zoekwerk te verrichten, laat staan de handleiding te lezen. Ik zal voortaan de report knop gebruiken, ik ben benieuwd... Tweakers.net had enkele jaren geleden het imago voor en door tweakers, waarbij enige achtergrond en INZET wordt verwacht.

@ tha en knexx: :O .

Zo, ontoppic maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Ik ben een beetje dom, had de verkeerde versie te pakken.
Nouja, laat ik de vermoeidheid van een 12 uurs dienst maar de schuld geven.

TH@NKZzz Glenn, ben weer wakker Afbeeldingslocatie: http://fc09.deviantart.net/fs14/f/2007/042/c/3/Coffee_and_Cigarettes_by_splitsoul.gif
veejee schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:55:
[...]

Inmiddels ziet men door de bomen het bos niet meer door dergelijke vragen, ik stoor me nu al enkele delen terug aan dit soort achterlijke vragen waar mensen gewoon te lui zijn om zelf ook maar enig zoekwerk te verrichten, laat staan de handleiding te lezen. Ik zal voortaan de report knop gebruiken, ik ben benieuwd... Tweakers.net had enkele jaren geleden het imago voor en door tweakers, waarbij enige achtergrond en INZET wordt verwacht.

@ tha en knexx: :O .

Zo, ontoppic maar weer.
Helaas heb je helemaal gelijk, niveau is een stuk gedaald...

[ Voor 55% gewijzigd door Windkracht13 op 19-02-2010 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCroezing
  • Laatst online: 16-09 19:38
Gezien de discussie over gestelde vragen de laatste tijd: Wat d8 je van eens een antwoord voordat de vraag gesteld is. ;)

Ik vroeg me af hoe ik zeker kon zijn dat een handmatige verversing van de mail ook gewerkt heeft. Dit omdat een refresh bij het weer bij mij wel eens mislukt. Maar daar zie je de tijd van laatste sync dus weet je of het gelukt is.

Bij mail dus niet. Wil je dat zeker weten ga dan uit de sense en in de outlook, maw. in sensemail: meer/menu/Verzenden/ontvangen. Dan zie je in de statusbalk precies wat hij doet, met tenslotte een voltooid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 15:46

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

harmageddon schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:54:
[...]

Ik heb nog nooit op mijn pc's en smartphones NL als taal ingesteld. Simpelweg omdat ik de nederlandse benamingen van bepaalde onderdelen te dom vind, en daarbij zijn veel programma's in het engels.
En T9 gebruik ik niet, en bovendien zijn daar wel .cabjes voor te krijgen voor een NL woordenboek :)
Je hoeft de NL woorden niet toe te voegen, deze is als het ware al in de WWE rom van HTC. Maar deze moet je wel activeren, daar kan een cabje idd gemakkelijk zijn!

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Is de htc hd mini even goed als de htc hd 2, op het scherm na dan?
Enige wat ik kon vinden is namelijk dat ze beide een 5 megapixel camera hebben, maar de snelheid lijkt me ook wel belangrijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als er iemand is die mij een link kan geven naar een cab waarmee ik de taal om kan zetten ben ik erg dankbaar. Heb even gegoogle en op xda gezocht maar kan niets vinden.

Ik draai nu Laurentius26 655V1.2 WWE Ultimate POWER (mail fixed)
Based Rom 2.07 Com 2 ( CE OS Build 21891.5.0.88)

Ik heb wel al met BSB tweak Manila in het nederlands.

Alvast hele erg bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Doe maar niet

[ Voor 104% gewijzigd door BastiaanN op 20-02-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd

efd

veejee schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:55:
[...]
Het is wel de manier waarop. Zoals uitgelegd heb ik wel degelijk alles doorzocht. Maar soms heb je een black-out en dan kun je het maar beter even vragen, toch?
Windkracht13 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:59:
Helaas heb je helemaal gelijk, niveau is een stuk gedaald...
Over het algemeen heb je daar wel gelijk aan, wellicht dat het beter is om mensen dan het voordeel van de twijfel te geven.

Zo, dan kunnen we nu weer on-topic :)

Er zijn inmiddels zoveel custom-roms, is er inmiddels al een site, of voor mijn part een excel-sheet, waar de verschillen van die roms op een rijtje staan?
Ik bedoel, die van Laurentius is mooi, maar ik vertrouw die BsB-tweaks niet, heb er dus liever één zonder. Et cetera.
Het zou makkelijk zijn ze naast elkaar te kunnen zetten :)

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
efd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:56:
[...]

Het is wel de manier waarop. Zoals uitgelegd heb ik wel degelijk alles doorzocht. Maar soms heb je een black-out en dan kun je het maar beter even vragen, toch?

[...]

Over het algemeen heb je daar wel gelijk aan, wellicht dat het beter is om mensen dan het voordeel van de twijfel te geven.

Er zijn inmiddels zoveel custom-roms, is er inmiddels al een site, of voor mijn part een excel-sheet, waar de verschillen van die roms op een rijtje staan?
Ik bedoel, die van Laurentius is mooi, maar ik vertrouw die BsB-tweaks niet, heb er dus liever één zonder. Et cetera.
die bsbtweaks wordt door meer rombakkers gebruikt, en ook door velen mensen met orginele rom. ik ook al vanaf t begin af aan en werkt echt heerlijk, uitgebreid getest, let the experts decide for you :)

overzicht voor snelheden ed. heb ik hier wel voorbij zien komen, volgens mij linkje naar xda, met overzichtstabel, dit deel of vorig deel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt! ga het poberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 21:35

neevedr

Dat was ik niet!

Via http://mp.windowsphone.com/ (mobile) is de nieuwe versie van de Windows Marketplace (1.2) te downloaden. Deze heeft de Windows Marketplace World View waarmee je ook anderstalige Marketplaces kan benaderen.

Op dit moment is het alleen nog niet mogelijk om verbinding met de server te maken. Maar ik denk dat dat binnenkort ook wel verholpen zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
[b]neevedr schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 22:43:

Op dit moment is het alleen nog niet mogelijk om verbinding met de server te maken. Maar ik denk dat dat binnenkort ook wel verholpen zal zijn.
heb em net geinstalleerd maar krijg deze melding. voorlopig nog wachten dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik heb nu kaspersky mobile op mijn telefoon gezet en ben nu ook mobiel voorzien van een beperkte firewall en AntiVirus oplossing. In tegenstelling tot mijn computer merk ik helemaal niks ervan dat ie draait.

Ik zie alleen de applicatie niet in mijn taskmanager draaien, dus ik vraag me nu af of mijn telefoon daadwerkelijk beschermd is. Zou een applicatie op de HD2 op de achtergrond kunnen draaien zonder dat deze zichtbaar is in de taskmanager?

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 21:10
efd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:56:
...

Nu doe je het weer. Je geeft blijk geen enkele trek te hebben wat energie te steken in deze materie. Als je dat wel deed had je geweten dat een vergelijking tussen alle roms een onmogelijke zaak is. Zelf uittesten is de enige manier. Je krijgt het niet allemaal op een presenteerblaadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:52

Crusader

Arc Nature

Nou had ik gisteren wéér dat m'n locatie compleet verkeerd werd aangegeven en de klok dus de tijd in die andere tijdzone aangaf. Dus maar een hardreset uitgevoerd. Dat hielp dus niets, jammer.

Ik weet dat ik niet de enige ben.
Maar een echte oplossing staat er niet tussen. Ik heb die location service maar uitgezet en m'n locatie handmatig ingesteld. Jammer dat het zo moet... het idee is leuk, de uitvoering minder.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Tom Tom erop gezet en ik heb een klein probleempje met de GPS.
In GPS status ziet hij de GPS , compleet met coordinaten maar dat wordt niet weergegeven op de wereldbol en de statusbalkjes beneden.
Als ik loop zie ikd e coordinaten varieren.
Ik heb interme GPS geselcteerd en op de kaart zelf ziet hij geen GPS ( 0 sats).
De GPSpoort staat op 4 en ik heb het vinkje erbij gezet dat de GPS automatisch wordt beheerd.
Heb deel 1 tot hier gezocht maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 21:56
Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 10:15:
Ik heb Tom Tom erop gezet en ik heb een klein probleempje met de GPS.
In GPS status ziet hij de GPS , compleet met coordinaten maar dat wordt niet weergegeven op de wereldbol en de statusbalkjes beneden.
Als ik loop zie ikd e coordinaten varieren.
Ik heb interme GPS geselcteerd en op de kaart zelf ziet hij geen GPS ( 0 sats).
De GPSpoort staat op 4 en ik heb het vinkje erbij gezet dat de GPS automatisch wordt beheerd.
Heb deel 1 tot hier gezocht maar helaas...
probeer een andere tomtom app.
ik had een oude endaar zag ik ook geen sattelieten.
ik heb nu 7.916 vga black die doet het wel
D467 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:25:
Is de htc hd mini even goed als de htc hd 2, op het scherm na dan?
Enige wat ik kon vinden is namelijk dat ze beide een 5 megapixel camera hebben, maar de snelheid lijkt me ook wel belangrijk :)
ik ben persoonlijk van mening dat ze de hd2 hebben gepakt de voordelen gedowngrade en klaar.
de processor is geloof 600mhz(zie).
en het scherm is klein dus als ik moest kiezen zou ik groot kiezen.
btw ben je nog aan het twijfelen?
dan moet je ff met een hd2 spelen.
als ik m'n mda vario1 (200mhz, qvga resitief scherm)erbij pak:
het opstarten duur minstens drie keer zo lang(evenals het opstarten van elke app)
iets selecteren is verschrikkelijk.als je een week met een hd2 loopt wil je niks anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erik23 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 10:48:
[...]

probeer een andere tomtom app.
ik had een oude endaar zag ik ook geen sattelieten.
ik heb nu 7.916 vga black die doet het wel

[...]

ik ben persoonlijk van mening dat ze de hd2 hebben gepakt de voordelen gedowngrade en klaar.
de processor is geloof 600mhz(zie).
en het scherm is klein dus als ik moest kiezen zou ik groot kiezen.
btw ben je nog aan het twijfelen?
dan moet je ff met een hd2 spelen.
als ik m'n mda vario1 (200mhz, qvga resitief scherm)erbij pak:
het opstarten duur minstens drie keer zo lang(evenals het opstarten van elke app)
iets selecteren is verschrikkelijk.als je een week met een hd2 loopt wil je niks anders.
Ik heb TT er maar ff afgehaald maar bleutooth staakt de strijd nog steeds.
Ik probeer ook een paar DLL files BtSdkCE50.dl en BtCoreIf.dll in de windowsdirectory eraf te halen maar dat lukt me niet omdat Windows dat gewoon weigert.
Heb het idee dat read-only files zijn maar hoe ik dat moet veranderen .....
Heb dit probleem gegoogled en er wordt gesproken over renamen maar weet niet hoe ik dat moet doen aangezien een delete ook niet van toepassing is kan ik ze ook niet verplaatsen.
Als ik de HD2 via de PC wil benaderen via Windows Mobile Apparaatcentrum en dan bestandsbeheer zie ik ook de Windows-dir niet.
Heb het ook met CE-commander gedaan maar helaas ...heeft iemand een suggestie buiten de harde reset om ?
Bij opstart heb iik ook een error dat BTTCtrayCE.exe (is geen geldige pocketPC toepassing) , ook na het deinstallen van TT.Deze kan ik ook niet verwijderen...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Heb je zelf het cab bestandje al aangepast, voordat je instaleerde?
Dan hoef je ze na install niet te verwijderen :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Windkracht13 op 20-02-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windkracht13 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 11:41:
Heb je zelf het cab bestandje al aangepast, voordat je instaleerde. Dan hoef je ze na install niet te verwijderen.
Nee dat heb ik niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black Piet schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 23:51:
Ik heb nu kaspersky mobile op mijn telefoon gezet en ben nu ook mobiel voorzien van een beperkte firewall en AntiVirus oplossing. In tegenstelling tot mijn computer merk ik helemaal niks ervan dat ie draait.

Ik zie alleen de applicatie niet in mijn taskmanager draaien, dus ik vraag me nu af of mijn telefoon daadwerkelijk beschermd is. Zou een applicatie op de HD2 op de achtergrond kunnen draaien zonder dat deze zichtbaar is in de taskmanager?
Had zelf Eset Mobile Anit Virus erop gezet, deze werkte perfekt op mijn Touch Pro en doet het ook goed op de Diamond II en de Snap.
De HD2 was er niet zo blij mee lijkt het want toestel liep steeds vast dus maar verwijderd...
En even inhoudelijk: de Eset zag je ook niet in je taskmanager maar liep wel mee, even je Sense uitschakelen dan zie je icoontje rechtsonderin je today scherm staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 11:31:
[...]

Ik heb TT er maar ff afgehaald maar bleutooth staakt de strijd nog steeds.
Ik probeer ook een paar DLL files BtSdkCE50.dl en BtCoreIf.dll in de windowsdirectory eraf te halen maar dat lukt me niet omdat Windows dat gewoon weigert.
Heb het idee dat read-only files zijn maar hoe ik dat moet veranderen .....
Heb dit probleem gegoogled en er wordt gesproken over renamen maar weet niet hoe ik dat moet doen aangezien een delete ook niet van toepassing is kan ik ze ook niet verplaatsen.
Als ik de HD2 via de PC wil benaderen via Windows Mobile Apparaatcentrum en dan bestandsbeheer zie ik ook de Windows-dir niet.
Heb het ook met CE-commander gedaan maar helaas ...heeft iemand een suggestie buiten de harde reset om ?
Bij opstart heb iik ook een error dat BTTCtrayCE.exe (is geen geldige pocketPC toepassing) , ook na het deinstallen van TT.Deze kan ik ook niet verwijderen...
DLL files naam wijzigen: .bak erachter zetten of zo dan is je foutmelding bij het opstarten ook verdwenen en werkt je BT weer naar behoren :Y

50 moet 30 zijn he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 12:12:
[...]

DLL files naam wijzigen: .bak erachter zetten of zo dan is je foutmelding bij het opstarten ook verdwenen en werkt je BT weer naar behoren :Y

50 moet 30 zijn he ;)
Dat klopt deels wat je zegt want het kan ook 50 zijn , ik heb dat ook voorbij zien komen in de HTC-blog.
Renamen of verwijderen krijg ik niet voor elkaaromdat ik in commander het alleen-lezen er niet af krijg.
Ik haal het vinkje weg bij read-only en als ik OK druk dan kan ik daarna de file alsnog niet verwijderen.
Het vinkje komt automatisch weer terug bij read-only.
Het renamen heeft dan ook die mogelijkheid niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 12:11:
Had zelf Eset Mobile Anit Virus erop gezet, deze werkte perfekt op mijn Touch Pro en doet het ook goed op de Diamond II en de Snap.
De HD2 was er niet zo blij mee lijkt het want toestel liep steeds vast dus maar verwijderd...
En even inhoudelijk: de Eset zag je ook niet in je taskmanager maar liep wel mee, even je Sense uitschakelen dan zie je icoontje rechtsonderin je today scherm staan.
Thanks..... _/-\o_ Als je je Sense uitschakeld zie je inderdaad het logo op de startbalk draaien. Ik moet eerlijk bekennen dat dit de eerste keer is dat ik de Sense schil had uitgeschakeld..... En nu snap ik ook de reacties van iedereen dat de standaard Windows 6.5 graphics niet mooi en praktisch zijn

Ik heb met Kaspersky nog niet zoveel problemen. Af en toe is de firewall wat irritant waardoor sommige sites niet worden gepresenteerd. Echter foute Warez sites worden wel goed geblokkeerd en de batterijduur is niet merkbaar verslechterd. Ga nog een kleine maand proefdraaien en dan ga ik denk ik maar over tot aanschaf

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd

efd

4tune schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 00:18:
[...]
Nu doe je het weer. Je geeft blijk geen enkele trek te hebben wat energie te steken in deze materie. Als je dat wel deed had je geweten dat een vergelijking tussen alle roms een onmogelijke zaak is. Zelf uittesten is de enige manier. Je krijgt het niet allemaal op een presenteerblaadje.
Niet mee eens. Ik heb er al diverse uitgeprobeerd, en ze bevallen me gewoon niet. Dan mag ik toch vragen of iemand, in tegenstelling tot mij, een vergelijking heeft gevonden? GoT heet nog steeds een forum te zijn, toch?

De eerdere opmerking over een vergelijking ging over een tabel met alleen Laurentius-roms.

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 12:18:
[...]

Dat klopt deels wat je zegt want het kan ook 50 zijn , ik heb dat ook voorbij zien komen in de HTC-blog.
Renamen of verwijderen krijg ik niet voor elkaaromdat ik in commander het alleen-lezen er niet af krijg.Ik haal het vinkje weg bij read-only en als ik OK druk dan kan ik daarna de file alsnog niet verwijderen.
Het vinkje komt automatisch weer terug bij read-only.
Het renamen heeft dan ook die mogelijkheid niet.
Hoeft ook niet met TC, hernoemen kan gewoon via de verkenner :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBskill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07-2024
Hallo,

Maandag ontvang ik de HTC HD2 UK als om mijn Nokia 5800 te vervangen, bij de Nokia 5800 haalde ik veel freeware van verschillende websites toegewijd aan Symbian S60 5th. Nu heb ik de laatste tijd een beetje zitten zoeken maar heb geen goede websites/packs gevonden met veel software, weten jullie misschien een aantal website met goede apps voor de HTC HD2/WM6.5. De volgende website heb ik al;

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=588786
http://www.bestwindowsmobileapps.com/
http://www.fpsece.net/

Bedankt, PBskill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey There,

Betatesten gaat uitstekend!
Wat kleine foutjes in de ROM maar de speed is 100% +2. Nog geen reset nodig gehad ondanks dat ik allerlei zooi (proggies en mods) aan het uitproberen ben.

Spike moet nog wat iconen aanpassen en sommige menus nog wat structueren.

Ondertussen is er alweer een source update met nieuwere pakkages van Sence. FF afw8 of L26 hiermee aan de slag gaat of niet (tussenrommetje ermee maken en testen).

Swype is niet NL, helaas... maar werkt perfekt. Ik heb zelf ondertussen een ander normaal toetsenbord erop gezet die minder png (plaatjes) nodig heeft (normaal 88 stuks) en daardoor sneller zou moeten zijn.

Grtz,
Troxel schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:15:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey There,

De BSB tweaks worden niet door L26 gebruikt! De tweaks die hij gebruikt worden gelijk in de reg gezet en dan wordt de ROM gebakken.

Op mijn verzoek heeft hij BSB 1.6 erin gezet... vindt het een handig proggie al is het maar voor screenshots :P

Grtz,
Elwin23 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 20:33:
[...]

die bsbtweaks wordt door meer rombakkers gebruikt, en ook door velen mensen met orginele rom. ik ook al vanaf t begin af aan en werkt echt heerlijk, uitgebreid getest, let the experts decide for you :)

overzicht voor snelheden ed. heb ik hier wel voorbij zien komen, volgens mij linkje naar xda, met overzichtstabel, dit deel of vorig deel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op www.freewarepocketpc.net staat heeeeeeeeeel veeeeeeeeel op.
PBskill schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 19:52:
Hallo,

Maandag ontvang ik de HTC HD2 UK als om mijn Nokia 5800 te vervangen, bij de Nokia 5800 haalde ik veel freeware van verschillende websites toegewijd aan Symbian S60 5th. Nu heb ik de laatste tijd een beetje zitten zoeken maar heb geen goede websites/packs gevonden met veel software, weten jullie misschien een aantal website met goede apps voor de HTC HD2/WM6.5. De volgende website heb ik al;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 20:40
PBskill schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 19:52:
Hallo,

Dit is ook een handig topic: Het Windows Mobile Software Topic - Deel 1

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Kleine tip voor diegene die nog iets in deze richting willen gaan doen

Had mijn hostfile van mijn normale PC geimporteerd in het register van mijn HD2 (Lees: +/- 15000 regels O+ ) ter bescherming van allerlei foute sites..... Windows Mobile heeft namelijk geen hostfile inzich...

Ondanks het feit dat het een snelle telefoon is, kan ik jullie vertellen dat ie het niet zo leuk vond om alles te importeren. En mijn telefoon is nu suuuuppeer traag.... :Z (maar het werkt wel :P )

Maar even snel een registry clean gaan uitvoeren.... |:(

Edit 1: Dat snel even doen gaat niet werken....

Edit 2: Pocket host kan alleen regel voor regel verwijderen, niet alle fouten... Hard reset was de enige oplossing
Volgende keer wat minder hostregels importeren... :9

[ Voor 16% gewijzigd door Black Piet op 21-02-2010 12:12 ]

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBskill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07-2024
Bedankt, ik denk dat ik hier wel voorlopig mee vooruit kan :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Ik kan er maar niet achter komen, waarom mijn wireless verbinding kapt, bij het standby komen van het toestel.
Reuze irritant... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Windkracht13 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 12:17:
Ik kan er maar niet achter komen, waarom mijn wireless verbinding kapt, bij het standby komen van het toestel.
Reuze irritant... :(
Dat is standaard, wanneer je toestel op standby gaat wordt er vanuit gegaan dat je hem niet gebruikt, en om je batterij te sparen gaat die automatisch uit. Op XDA zijn er cab bestandjes te vinden die dat tegen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Nou. dat is het vage juist, had er eerst geen last van.
BsB tweak staat aan, Wifi standby -Enable wifi in standby, alleen onthoud niet dat ie aan staat.

Anders op XDA rondneuzen.

[ Voor 8% gewijzigd door Windkracht13 op 21-02-2010 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Windkracht13 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 12:25:
Nou. dat is het vage juist, had er eerst geen last van.
BsB tweak staat aan, Wifi standby -Enable wifi in standby, alleen onthoud niet dat ie aan staat.

Anders op XDA rondneuzen.
BSB Tweak is een leuk programma, maar ik heb zelf ondervonden dat hij ook meer stuk maakt dan je zelf wilt. Ik heb hem eraf gegooid, en de tweaks met CeRegEditor zelf erin gezet. Heb alle tweaks in mijn favorieten van CeRegEditor gezet, en kan ze dus zeer snel weer veranderen als ik dat wil. het programma werkt gewoon via je PC, dus je hebt een goed overzicht van wat je doet.

[ Voor 8% gewijzigd door Barfman op 21-02-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
Barfman schreef op zondag 21 februari 2010 @ 12:34:
[...]

BSB Tweak is een leuk programma, maar ik heb zelf ondervonden dat hij ook meer stuk maakt dan je zelf wilt. Ik heb hem eraf gegooid, en de tweaks met CeRegEditor zelf erin gezet. Heb alle tweaks in mijn favorieten van CeRegEditor gezet, en kan ze dus zeer snel weer veranderen als ik dat wil. het programma werkt gewoon via je PC, dus je hebt een goed overzicht van wat je doet.
wat deedd hij dan verkeerd bij jou??
ik vind het wel fijn werken.

en ik had fennec alpha 4 ginstalleerd 2 keer opgestar maar je kan nog geen pagina openen.
start ik mijn camera op ''kan camera niet initialiseren''
kijk in mij task manager bij processen staat hij ng steeds aan.
heb ik fennec gedeinstalleerd deed hij het gewoon weer .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:06

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb een vraagje die ongetwijfeld langs is gekomen maar op XDA, Google en Tweakers zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik heb een probleempje met de 4x4 snelkoppelingen. Normaalgesproken doe je menu->snelkoppelingen verwijderen maar als ik dat nu doe, blijven ze gewoon staan. Bij de 4x4 grid doet hij dit niet en blijven de snelkoppelingen staan. Waarschijnlijk moet ik de snelkoppelingen uit het daarvoor bestemde map halen. Iemand enig idee waar deze map zit? Alle mappen in de windows directory doorzocht maar zag daar niets relevants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
RUU_Leo_1_5_TMOUS_2.10.531.0_Radio_Signed_15.34.50.07U_2.08.50.08_2_Ship onderweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaHa,

Teaser... yeah it's comes very soon...

Nieuwe beta 2.10 van L26 komt vandaag naar Betateam...
Batt is full.

Grtz,
Xmoo schreef op zondag 21 februari 2010 @ 13:46:
RUU_Leo_1_5_TMOUS_2.10.531.0_Radio_Signed_15.34.50.07U_2.08.50.08_2_Ship onderweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-02-2023
Xmoo schreef op zondag 21 februari 2010 @ 13:46:
Ik ben heel benieuwd! Wacht met spanning af... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Laatst online: 23-09-2019
Ben ik het wel mee eens. BSB is een exe en daar heb ik t niet op, weet niet wat ie doet. Maar hoe ben je erachter gekomen wat in die exe zit? Ik heb mijn aanpassingen gewoon in een cab gezet.
Barfman schreef op zondag 21 februari 2010 @ 12:34:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
creatif schreef op zondag 21 februari 2010 @ 14:24:
[...]

Ik ben heel benieuwd! Wacht met spanning af... :)
Nix bijzonders, wat nieuwe dingetjes in Manila, en sneller...

Heb van 2.09 ff snel video gemaakt.
http://www.youtube.com/watch?v=ws-QUvh9THE
Sorry voor de slechte kwaliteit!

[ Voor 19% gewijzigd door Xmoo op 21-02-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
Xmoo schreef op zondag 21 februari 2010 @ 16:35:
[...]

Bedankt voor de video! Ik zie toch wel wat handige dingetjes, zoals het verplaatsen van tabs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Xmoo schreef op zondag 21 februari 2010 @ 16:35:
[...]

Noob vraag, ik weet het. Maar is dit een officiële ROM? Ik ga waarschijnlijk vanaf morgen zakelijk een HD2 gebruiken, en heb dus belangstelling in nieuwe ontwikkelingen. Liefst originele HTC rom's (voorlopig :) :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teake schreef op zondag 21 februari 2010 @ 21:12:
[...]

Noob vraag, ik weet het. Maar is dit een officiële ROM? Ik ga waarschijnlijk vanaf morgen zakelijk een HD2 gebruiken, en heb dus belangstelling in nieuwe ontwikkelingen. Liefst originele HTC rom's (voorlopig :) :) )
Als je een paar posts eerder leest zie je dat het gaat om een L26 rom, dus geen originele rom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazyMe
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-06 13:48
Heeft nog iemand last van dit:
Als ik voor het eerst op een nieuwe computer contacten synchoniseer ben ik al mn contacten kwijt
Eerste keer was dus ronduit kut. Ik kon ook geen manier vinden om de contacten terug te halen.
Maar het is nu al 3 keer gebeurd. (wel steeds windows 7) En bij de HD had ik het ook herinner ik me maar dan op vista.

EDIT: hmm, schijnt kennelijk normaal te zijn??

[ Voor 6% gewijzigd door LazyMe op 22-02-2010 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey There,

Normaal is het volgens mij niet... ik hang hier regelmatig nw phone's aan win7 comp en heb er geen last van.
Je moet wel ff naar de instellingen van je AC proggie kijken. Ik heb items op app vervangen.
Na elke flash doe ik namenlijk een sync met de win7 comp.

My Phone is een fijne backup (gratis service van MS) voor pim. Ik gebruik de SMS en browser FAV sync ervan.

Succes!
LazyMe schreef op maandag 22 februari 2010 @ 00:34:
Heeft nog iemand last van dit:
Als ik voor het eerst op een nieuwe computer contacten synchoniseer ben ik al mn contacten kwijt
Eerste keer was dus ronduit kut. Ik kon ook geen manier vinden om de contacten terug te halen.
Maar het is nu al 3 keer gebeurd. (wel steeds windows 7) En bij de HD had ik het ook herinner ik me maar dan op vista.

EDIT: hmm, schijnt kennelijk normaal te zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2010 @ 21:24:
[...]

Als je een paar posts eerder leest zie je dat het gaat om een L26 rom, dus geen originele rom..
Nee hoor hij heeft het over 2.09, 2.09 is een T-Mobile HTC USA Test ROM.
Als jij bij officieel HTC wilt blijven, is het voor jou 1.66

2.10 is de meest recente, maar die is voor T-Mobile HTC USA HD2 toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Elwin23 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 23:14:
[...]

lol, branded vodafone, ff gemist, was nog vroeg denk ik :P
dan hebbie grote kans dat het aan je proxy ligt, die moet je ff uitvinken bij je Vodafone verbinding
Verrek.. het werkt!! Thx man! Kan het uitzetten van de proxy nog nadelen hebben ergens?
Het uploaden van foto's naar Twitpic in Peep werkt in ieder geval weer.

Valt me nog steeds tegen dat er weinig uitgebreide Twitter-apps te krijgen zijn voro WM.
PockeTwit werkt nog het mooist.. maar Peep ziet er weer beter uit.

Iemand enig idee of TinyUrl geintegreerd zit in Peep? Je kunt er bij de instellingen wel voor kiezen, maar volgens mij is dat alleen voor Twitpic. Hij genereerd dan meteen een link naar TinyUrl voor een Twitpic upload.

En iemand enig idee hoe je in Opera Mobile een Url kunt knippen/plakken/kopieren? Zit die functie erin?

[ Voor 21% gewijzigd door lithje op 22-02-2010 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een hele domme vraag hoor (ik heb wel gezocht maar kon het niet vinden)
Mijn locatie instellingen voor het weer staan goed, ik zie ook standaard Rotterdam waar ik dus woon. Maar als ik het weer wil updaten, update hij alleen de 3 andere steden die ik op de weer tab heb staan. De "hoofdlocatie" ziet hij niet. Ik krijg die alleen geupdate wanneer ik het toestel uit en aan zet. Heeft iemand dit ook, en hoe kan ik dit verhelpen? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 09:41:
Misschien een hele domme vraag hoor (ik heb wel gezocht maar kon het niet vinden)
Mijn locatie instellingen voor het weer staan goed, ik zie ook standaard Rotterdam waar ik dus woon. Maar als ik het weer wil updaten, update hij alleen de 3 andere steden die ik op de weer tab heb staan. De "hoofdlocatie" ziet hij niet. Ik krijg die alleen geupdate wanneer ik het toestel uit en aan zet. Heeft iemand dit ook, en hoe kan ik dit verhelpen? Alvast bedankt
Heb ik op 1.66 wel eens gehad. Dan blijft hij haken zeg maar aan 1 Locatie, en als ik de toestel aan uit zette update hij weer naar de juiste locatie.
Echter heb ik dit maar 2x gehad, zoals jij het zegt... heb je er vaker last van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmoo schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:02:
[...]

Heb ik op 1.66 wel eens gehad. Dan blijft hij haken zeg maar aan 1 Locatie, en als ik de toestel aan uit zette update hij weer naar de juiste locatie.
Echter heb ik dit maar 2x gehad, zoals jij het zegt... heb je er vaker last van??
Ik draai nog op 1.48. En tot nu toe sinds ik mn tel heb (afgelopen donderdag) doet hij al zo.

Ik heb de volgende locaties:

Mijn huidige
Paramaribo
Chicago

En paramaribo en chicago update hij gewoon automatisch, ik vind het maar een rare kronkel in het systeem.
Die 2 locaties heb ik er extra ingezet. Dus het is niet zo dat ik me ineens in Zimbabwe bevind ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:14:
[...]

Ik draai nog op 1.48. En tot nu toe sinds ik mn tel heb (afgelopen donderdag) doet hij al zo.

Ik heb de volgende locaties:

Mijn huidige
Paramaribo
Chicago

En paramaribo en chicago update hij gewoon automatisch, ik vind het maar een rare kronkel in het systeem.
Die 2 locaties heb ik er extra ingezet. Dus het is niet zo dat ik me ineens in Zimbabwe bevind ofzo.
Zowiezo 1.66 erop gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmoo schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:19:
[...]

Zowiezo 1.66 erop gooien :)
Is dat beter denk je? Ik heb toch nog wat problemen van mensen gelezen die geupdate hebben.. je kan natuurlijk daarna niet meer downgraden toch?
Ik zit te denken om misschien toch maar weer spb dr op te gooien, vond het wel een mooie shell op mn Xperia, alleen Sense is ook erg mooi.. pff ik weet het niet meer..

Heb jij wel 1.66 erop staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Dit heb ik ook gehad.. Ik bevond me toen regelmatig in 'Calcuta'. Ik heb toen alle steden verwijderd en een compleet nieuwe aangemaakt op 'Amsterdam'. Keer herstart en sindsdien geen last meer van gehad.
Nu checked hij gewoon via GPS waar ik zit en krijg ik netjes het weer uit de plaats waar ik me op dat moment bevind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lithje schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:32:
Dit heb ik ook gehad.. Ik bevond me toen regelmatig in 'Calcuta'. Ik heb toen alle steden verwijderd en een compleet nieuwe aangemaakt op 'Amsterdam'. Keer herstart en sindsdien geen last meer van gehad.
Nu checked hij gewoon via GPS waar ik zit en krijg ik netjes het weer uit de plaats waar ik me op dat moment bevind.
Uhm dat heb ik dus niet he..
Mijn eigen locatie, dus de standaard locatie word niet geupdate.. Hij blijft gewoon op Rotterdam staan (waar ik me ook bevind) maar dan met niet bijgewerkte gegevens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 20:14

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:39:
[...]

Uhm dat heb ik dus niet he..
Mijn eigen locatie, dus de standaard locatie word niet geupdate.. Hij blijft gewoon op Rotterdam staan (waar ik me ook bevind) maar dan met niet bijgewerkte gegevens..
Heb je HTC location service wel aan staan?
Settings tab --> Location --> schuifje bovenaan op "on" en daaronder vinkje achter HTC location service.

Edit: ik neem aan dat je dit al gecontroleerd hebt hoor maar om alles uit te sluiten... Ik heb zelf ook al wel eens ten einde raad een hard reset gedaan om er vervolgens achter te komen dat ik toch gewoon niet goed had gekeken en mijn problemen zonder hard reset had kunnen / moeten oplossen. Man wat voel je je dan stom.

[ Voor 26% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-02-2010 10:46 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:44:
[...]

Heb je HTC location service wel aan staan?
Settings tab --> Location --> schuifje bovenaan op "on" en daaronder vinkje achter HTC location service.
Heb het even snel nagekeken, en ja het staat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Hee Xmoo, ik zag op XDA-forum je post met link naar een youtube filmpje waarbij je claimt dat er op 2:45 TV-out zichtbaar zou zijn. Van XDA krijg ik de indruk dat het niet jouw filmpje is:
2.45, that guy has TV-Out :o
maar de naam van de poster op youtube is die van jou... hoe zit dit dan? Heb jij een ROM met TV-out ondersteuning en heb je dit ook daadwerkelijk werkend gezien?

[ Voor 8% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-02-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:46:
[...]

Heb het even snel nagekeken, en ja het staat aan :)
1.66 breng voor sommige wat nadelen.
Maar nieuwe is meestal beter (klopt is niet altijd zo, maar bij de HD2 zeker wel)
Je kunt mocht je hem toch niet willen gewoon downgraden....
Maar denk wel dat je 1.66 leuk gaat vinden.

Suc6 ermee en laat maar horen of het gelukt is.

Ik zelf draai nu 2.10 (dit is een officieele T-Mobile USA HD2 rom)
SnoeiKoei schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:57:
Hee Xmoo, ik zag op XDA-forum je post met link naar een youtube filmpje waarbij je claimt dat er op 2:45 TV-out zichtbaar zou zijn. Van XDA krijg ik de indruk dat het niet jouw filmpje is:

[...]

maar de naam van de poster op youtube is die van jou... hoe zit dit dan? Heb jij een ROM met TV-out ondersteuning en heb je dit ook daadwerkelijk werkend gezien?
TV Out zit bij de HTC Debug tools.... Echter heb ik het nooit getest omdat ik geen kabel heb.
Ik zou zeggen mocht jij er 1 hebben, flash 2.02 rom of download the laatste Debug Tool op xda (Ik heb die gedropt van de 2.02 rom)

[ Voor 44% gewijzigd door Xmoo op 22-02-2010 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week een HD2 halen, wat een topding zo op het eerste oog (filmpjes e.d.).
Goede keus als vervanger van een iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:12:
Deze week een HD2 halen, wat een topding zo op het eerste oog (filmpjes e.d.).
Goede keus als vervanger van een iPhone?
Als je het hier vraagt wel, als je het in het iPhone topic vraagt verklaren ze je misschien voor gek. Maar dat heb je wel vaker met 2 verschillende producten. De HD2 is gewoon een monster van een telefoon, in positieve zin. En je hebt iig veel meer vrijheid om je telefoon aan je wensen aan te passen dan de iPhone, dus baseer je mening iig niet op de HD2 zoals die uit de verpakking komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:06

HollovVpo1nt

I like gadgets

Heeft een van jullie misschien GrooveFish op je telefoon staan? Ik had het geinstalleerd maar mijn toestel werd aanzienlijk trager erdoor. Hen hem nu verwijder, jammer want het concept is geweldig (stream welk lliedje je ook wilt). Het programma deed het niet, maar goed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo me htc hd2 is opgehaald door de verzekering. Display is gecracked perongelijk laten vallen op steen direct even aangeven dat ik 1 dooie pixel had die mogen ze ook direct fixen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Wie heeft de cookiemonster homescreen al geprobeerd? het is echt super! Ik vraag me af: waarom implementeert HTC dit homescreen niet standaard? :)

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:18:
[...]
Als je het hier vraagt wel, als je het in het iPhone topic vraagt verklaren ze je misschien voor gek. Maar dat heb je wel vaker met 2 verschillende producten. De HD2 is gewoon een monster van een telefoon, in positieve zin. En je hebt iig veel meer vrijheid om je telefoon aan je wensen aan te passen dan de iPhone, dus baseer je mening iig niet op de HD2 zoals die uit de verpakking komt!
Kijk, top. Ja goed, ook ik was, toen ik mijn iPhone nog had, gewoon écht een liefhebber,
maar ben nou toch wel toe aan iets nieuws. Denk niet dat ik een verkeerde keuze ga maken.
En zeg zelf; hij ziet er toch top uit!! _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:15:
[...]

Kijk, top. Ja goed, ook ik was, toen ik mijn iPhone nog had, gewoon écht een liefhebber,
maar ben nou toch wel toe aan iets nieuws. Denk niet dat ik een verkeerde keuze ga maken.
En zeg zelf; hij ziet er toch top uit!! _/-\o_ .
Ik ben 2 maanden na aankoop ook nog steeds een supertevreden gebruiker hoor! Maar ik zie nogal eens mensen vragen stellen als "Op mijn iPhone kon ik... [insert mooi trucje], kan dat ook op de HD2?" En dan is het antwoord soms nee. Er valt veel te tweaken aan de HD2 en zolang je het als een eigen categorie beschouwt is het imho de beste telefoon op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
HollovVpo1nt schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:51:
Heeft een van jullie misschien GrooveFish op je telefoon staan? Ik had het geinstalleerd maar mijn toestel werd aanzienlijk trager erdoor. Hen hem nu verwijder, jammer want het concept is geweldig (stream welk lliedje je ook wilt). Het programma deed het niet, maar goed :p
Gebruik NanoGroove! Doe ik ook en werkt fantastisch :)
Klikkerdeklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-08 16:31
Zo heb nu ook mijn HD2 een weekje in gebruik. Alles werkt heerlijk, heb hem meteen op 1.66 geflashed, had meteen t internet probleem van HI maar dat was snel opgelost. Meteen een aantal tweaks en addons erop gezet, i love it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 15:01
Onderstaande tweak via de Tweakers frontpage was nog niet in dit topic gemeld toch?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=636439

Het zorgt ervoor dat de knoppen van de HD2 dienen als 'notificatielampje'.

[ Voor 10% gewijzigd door Valleyman op 22-02-2010 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
Xmoo schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:05:
[...]

TV Out zit bij de HTC Debug tools.... Echter heb ik het nooit getest omdat ik geen kabel heb.
Ik zou zeggen mocht jij er 1 hebben, flash 2.02 rom of download the laatste Debug Tool op xda (Ik heb die gedropt van de 2.02 rom)
is 2.02 ook t-mobile want dat zou het verklaren dus dat de t-mob versie tv-out zou krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
erik23 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:21:
[...]

is 2.02 ook t-mobile want dat zou het verklaren dus dat de t-mob versie tv-out zou krijgen
Hmz nooit aan ged8, zou best kunnen....
2.x series zijn allemaal T-Mobile
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Denk eerst zelf na voordat je hier een vraag stelt.
Gebruik eerst Google voordat je hier een vraag stelt.
Gebruik eerst de zoekfunctie op het forum voordat je hier een vraag stelt.

Het dumpen van vraagjes zonder eigen inzet wordt niet gewaardeerd en resulteert in een modbreak.