Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-08 16:31
Valleyman schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:33:
Onderstaande tweak via de Tweakers frontpage was nog niet in dit topic gemeld toch?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=636439

Het zorgt ervoor dat de knoppen van de HD2 dienen als 'notificatielampje'.
T is een leuke app, maar als ik een mail of sms heb dan blijft dat lampje constant knipperen... lijkt me niet zo fijn voor de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Net naar de shop geweest en een dummy bekeken. Damn wat is dat toestel groot, zit nu echt te twijfelen of ik deze wel ga halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 21:56
had ik ook toen ik hem voor de 1e (koop verliep niet echt prettig) keer had besteld.
maar het is het wel waard. kijk naar het scherm. ik snap nu amper hoe mensen kleineren kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:11

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

D467 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:39:
Net naar de shop geweest en een dummy bekeken. Damn wat is dat toestel groot, zit nu echt te twijfelen of ik deze wel ga halen...
Dat had ik ook, maar toch kon ik deze niet weerstaan en ik heb er geen spijt van gehad.
Probeer hem eens in je zak, valt toch reuze mee, omdat ie heerlijk 'slim' is.

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:39

Smarron

The bend

Was tevens ook mijn 1e reactie en dat van mensen om mij heen. Maar na een uurtje is dat wel verdwenen! En hij zit inderdaad niet vervelend in je broekzak vanwege hij dus niet dik is. Ik kan niet meer zonder en heb al 2 mensen overgehaald om deze te halen! Geen spijt van!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Is het ook mogelijk om de HD2 permanent in landscape te zetten? Op mijn WM6.0 telefoon kon het wel maar in WM6.5 kan ik die optie niet vinden. Rotate uit BsB tweak werkt redelijk totdat de telefoon even uit en weer aan gaat waarna portrait terug is en je weer bovenaan de webpagina staat in Opera :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Turtles
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-10-2021
Dit is al meerdere malen door anderen reeds gezegd; maar ik wou me nog even bij aansluiten. Heb onlangs Swype geinstalleerd, en ben nu helemaal tevreden met m'n HD2. Wou hiervoor zelfs bijna de HD2 ruilen.....

Het is weliswaar in het engels; maar voor mij geen probleem omdat ik in m'n dagelijks leven toch voornamelijk engels spreek. Wel heb ik al veel gebruikelijke NL-woorden toegevoegd zonder problemen.

Voor de mensen die nog geen ervaring hebben: het typen met Swype gaat echt veel makkelijker. Het is heel erg intuitief omdat je slechts over de letters van het woord glijdt. Dus je hoeft niets nieuws te leren. Ik zou zweren dat het typen sneller gaat dan op een klein keyboard (i.e. touch pro).

Zelfs het 'gewoon' typen op de Swype keyboard is makkelijker dan op de standard keyboard.

Dus voordat je de HD2 wegdoet vanwegen de slechte keyboard; eerst Swype proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2019
Maar het probleem is dat Swype niet standaard beschikbaar wordt gesteld en dat het geen NL woordenboek heeft.
Flying Turtles schreef op maandag 22 februari 2010 @ 17:05:
Dit is al meerdere malen door anderen reeds gezegd; maar ik wou me nog even bij aansluiten. Heb onlangs Swype geinstalleerd, en ben nu helemaal tevreden met m'n HD2. Wou hiervoor zelfs bijna de HD2 ruilen.....

Het is weliswaar in het engels; maar voor mij geen probleem omdat ik in m'n dagelijks leven toch voornamelijk engels spreek. Wel heb ik al veel gebruikelijke NL-woorden toegevoegd zonder problemen.

Voor de mensen die nog geen ervaring hebben: het typen met Swype gaat echt veel makkelijker. Het is heel erg intuitief omdat je slechts over de letters van het woord glijdt. Dus je hoeft niets nieuws te leren. Ik zou zweren dat het typen sneller gaat dan op een klein keyboard (i.e. touch pro).

Zelfs het 'gewoon' typen op de Swype keyboard is makkelijker dan op de standard keyboard.

Dus voordat je de HD2 wegdoet vanwegen de slechte keyboard; eerst Swype proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
Smarron schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:45:
Was tevens ook mijn 1e reactie en dat van mensen om mij heen. Maar na een uurtje is dat wel verdwenen! En hij zit inderdaad niet vervelend in je broekzak vanwege hij dus niet dik is. Ik kan niet meer zonder en heb al 2 mensen overgehaald om deze te halen! Geen spijt van!
reken daar maar niet op.
ik heb hem het 1e uur hoogstens een keer in mijn zak gehad om te kijken hoe het zat.
voor de rest heb ik alleen maar aangeklooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je SlideIT eens proberen.
werkt het zelfde maar hier kun je wel een nl woordenboek downloaden.

Het is alleen een demo versie, dus dan moet je naderhand "betalen" >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
erik23 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 17:57:
[...]

reken daar maar niet op.
ik heb hem het 1e uur hoogstens een keer in mijn zak gehad om te kijken hoe het zat.
voor de rest heb ik alleen maar aangeklooid
lol :)

@ Snoeikoei en alteclansing: ik heb jullie discussie gebruikt voor in de TS, laat ff weten als jullie hier problemen mee hebben :)
@ HellStorm666: kan je in de 2e post in dit topic me naam ff goed zetten, staat nu Alwin23 :P
@ Valleyman: grote kans dat dat in die tips & tricks topic zit die ik net heb toegevoegd, maar iig thanks voor de aanvulling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:44
done....

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
XTREEMRaGE schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:43:
[...]

Dat had ik ook, maar toch kon ik deze niet weerstaan en ik heb er geen spijt van gehad.
Probeer hem eens in je zak, valt toch reuze mee, omdat ie heerlijk 'slim' is.
Precies hetzelfde ervaren, nu heb ik hem gekocht... je went zo aan. Totaal niet vervelend. Juist beter met films kijken :) (en sms-en)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Laatst online: 13-06 15:18
Deze week komt mijn HD2 ook binnen. T-Mobile abo omdat ik daar al zat en daar een contractverlenging heb gedaan, toch nog een leuke extra korting op het toestel omdat ik klant blijf. Web 'n walk standaard erbij, kan altijd nog web 'n walk plus nemen (upgrade) als het internet me te traag is. Ik neem iig aan dat dat kan.

Zit er bij de standaard-verpakking een hoesje voor de HD2, gewoon om te zorgen dat het scherm niet beschadigd enzo? Of heb je dat niet nodig?

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaWSnl schreef op maandag 22 februari 2010 @ 19:32:
Deze week komt mijn HD2 ook binnen. T-Mobile abo omdat ik daar al zat en daar een contractverlenging heb gedaan, toch nog een leuke extra korting op het toestel omdat ik klant blijf. Web 'n walk standaard erbij, kan altijd nog web 'n walk plus nemen (upgrade) als het internet me te traag is. Ik neem iig aan dat dat kan.

Zit er bij de standaard-verpakking een hoesje voor de HD2, gewoon om te zorgen dat het scherm niet beschadigd enzo? Of heb je dat niet nodig?
bij de originele verpakking wel (unbranded) maar als je hem bij tmobile haalt zou ik het niet weten sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
JaWSnl schreef op maandag 22 februari 2010 @ 19:32:

Probeer eerst even te zoeken de volgende x a.u.b.
Ja er wordt een pouch mee geleverd, gebruik even de zoekfunctie op google of hier in dit topic en je weet
wat er bij zit. Wat er in de doos allemaal zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:52
edtbonep schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 16:45:
Als ik geluiden voor mijn flitspaal-poi's kies en ik sluit TT7 af staan er weer de geluiden van de eerste keuzemogelijkheid op bij het opnieuw opstarten van TT7.
Ik snap hier echt geen hout van....

TT7 staat op HD2 en de geluiden in de kaartdirectory op de SD-kaart.
Ben ik nou écht de enige met dit probleem??? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:43
edtbonep schreef op maandag 22 februari 2010 @ 19:48:
[...]

Ben ik nou écht de enige met dit probleem??? :o
Is een TomTom probleem lijkt me, kan je dus beter vragen in een topic van TomTom

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Laatst online: 13-06 15:18
Novadecasa schreef op maandag 22 februari 2010 @ 19:45:
[...]
Probeer eerst even te zoeken de volgende x a.u.b.
Excuses. Ik postte over mn nieuwe phone en stelde er snel even een vraagje bij. Daarna zag ik de waarschuwing, maar ik had een video-review van de phone gezien en kon me niet herinneren dat ik m daarin had gezien.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:45
Ik heb nieuwe achtergronden gedownload via XDA, en deze gekopieerd in naar de map 'Achtergronden' op de HD2.

Zodra ik 1 van deze achtergronden wil instellen, kan dit ook.
Maaaaaar..... druk ik op vorige (links onderin) = totale freeze.
Softreset of batterij eruit halen is dan de enige oplossing, waarna de HD2 weer werkt.
Vraag mijzelf af waarom zoiets simpels weer moet lijden tot een vastloper.

[ Voor 12% gewijzigd door Smirnoff op 22-02-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmoo schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:05:
[...]

1.66 breng voor sommige wat nadelen.
Maar nieuwe is meestal beter (klopt is niet altijd zo, maar bij de HD2 zeker wel)
Je kunt mocht je hem toch niet willen gewoon downgraden....
Maar denk wel dat je 1.66 leuk gaat vinden.

Suc6 ermee en laat maar horen of het gelukt is.
ik heb nu de 1.66 rom erop gezet, maar het duurde maar 4minuten ofzo het updaten.. Ik heb nu wel 1.66 maar het update probleem is er nog steeds, ik geloof dat ik tot nu toe nog het enige ben met dit probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Laatst online: 08-05 09:04
Ik ben de bezitter van een HD2:P[kom van Omnia1] alles werkt super echt cool.
Alleen uitzending gemist hapert veel te veel,is daar een oplossing voor?nu via skyfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Smirnoff schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:23:
Ik heb nieuwe achtergronden gedownload via XDA, en deze gekopieerd in naar de map 'Achtergronden' op de HD2.

Zodra ik 1 van deze achtergronden wil instellen, kan dit ook.
Maaaaaar..... druk ik op vorige (links onderin) = totale freeze.
Softreset of batterij eruit halen is dan de enige oplossing, waarna de HD2 weer werkt.
Vraag mijzelf af waarom zoiets simpels weer moet lijden tot een vastloper.
klinkt bizar, zou ff contact opnemen met HTC, wellicht hebbie een bug ontdekt die ze dan kunnen oplossen (hebbie nog een orginele rom en niet teveel in je registry lopen kloten met cabs?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:46

neevedr

Dat was ik niet!

creatif schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:30:
[...]

Gebruik NanoGroove! Doe ik ook en werkt fantastisch :)
Klikkerdeklik
Bestaat er ook zoiest maar dan met de mogelijkheid om mijn eigen muziek collectie vanaf mijn PC te streaming naar mijn mobile? Windows 7 met Media Player 12 heeft wel de mogelijkheid om via internet je collectie te streamen (http://blogs.msdn.com/e7/...aming-with-windows-7.aspx) maar ik kan geen Windows Mobile Player vinden.

Edit: #HierOnder: Dat lijkt er inderdaad op. Zal het eens proberen.

[ Voor 28% gewijzigd door neevedr op 22-02-2010 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 14:19
Orb doet dat geloof ik: www.orb.com (wel via webinterface)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03-2020
Deze app. moet je echt hebben :)
Houd je hd2 bij de radio en hij zoekt zelf het nummer op.
App. werkt hetzelfde als Iphone's shazam, maar dan beter (mijn mening)
Handig als je in een club staat en je hoort een tof nummer ;)
Heb ff een filmpie ge-upload.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=GMkODxcfXhU]

Ik heb maar geen filmpje geschoten met de optie "zingen" O+

*klik*

[ Voor 16% gewijzigd door -Magnat- op 22-02-2010 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
-Magnat- schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:29:

[video]

*klik*
Orb en Midomi gebruik ik beide al een tijdje, geniale proggies!
Shazam ook ff gedraaid, trial geloof ik, werkt bijna net zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Magnat- schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:29:

[video]

*klik*
als ik de cab wil installeren, zegt ie meteen installatie mislukt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 23:05:
[...]

als ik de cab wil installeren, zegt ie meteen installatie mislukt :(
Heb de .cab op mijn SD-kaartje gezet en dan via verkenner geïnstalleerd op mijn phone op telefoon-geheugen
Draai rom 1.66 weet niet of dat wat uitmaakt :/

Misschien een keer je telefoon uit/aan zetten

[ Voor 7% gewijzigd door -Magnat- op 22-02-2010 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet zo thuis in het updaten van een rom, maar hebben de "vodafoners" hier misschien wat aan?

http://devicehelp.vodafon...evice.php?ModelID=424&e=0

upgrade naar 1.66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 23:15:
Ik ben niet zo thuis in het updaten van een rom, maar hebben de "vodafoners" hier misschien wat aan?

http://devicehelp.vodafon...evice.php?ModelID=424&e=0

upgrade naar 1.66
Dat denk ik wel, een rom update is net als een windows update.
Het verbeterd steeds je software.
Beveiligings lekken worden eruit gehaald, kleine foutjes opgelost, snelheid verbeterd enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Magnat- schreef op maandag 22 februari 2010 @ 23:19:
[...]

Dat denk ik wel, een rom update is net als een windows update.
Het verbeterd steeds je software.
Beveiligings lekken worden eruit gehaald, kleine foutjes opgelost, snelheid verbeterd enz.
klopt alleen deze komt van de engelse vodafone site.. dus weet niet of hij op nederlandse sites gaat werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Magnat- schreef op maandag 22 februari 2010 @ 23:09:
[...]

Heb de .cab op mijn SD-kaartje gezet en dan via verkenner geïnstalleerd op mijn phone op telefoon-geheugen
Draai rom 1.66 weet niet of dat wat uitmaakt :/

Misschien een keer je telefoon uit/aan zetten
Ik heb het precies op deze manier zoals jij beschrijft gedaan, alleen ik kan het cabje dus helemaal niet openen..
heb vandaag geupdate naar 1.66 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanJapie
  • Laatst online: 13-01-2023
Heb hier idd ook Shazam, works like a charm! Alleen jammer dat je na 10 dagen steeds t 'trial version' dingetje weg moet klikken..

Ff iets anders, een Skype issue: Na een minuut of 2/3 valt de verbinding uit zichzelf weg? Heeft verder iemand hier last van? Net liep hele telefoon vast nadat verbinding weg viel, kreeg m niet meer van toetsblok af.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 23:23:
[...]

Ik heb het precies op deze manier zoals jij beschrijft gedaan, alleen ik kan het cabje dus helemaal niet openen..
Ik heb het nog een keer gedownload en op mijn telefoon gezet, en hij installeerde gewoon. O+
Denk toch dat branded phones een zekere software restrictie hebben om bepaalde software te mogen installeren.

Verder kun je ook niet zomaar ROMs met een andere taal of die niet van Vodafone zijn flashen, dan moet je eerst een Hard-spl installeren.
En als je er weinig kaas van gegeten hebt zou ik dat niet zomaar doen omdat je garantie daarmee vervalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-02-2021
Hallo allemaal,

ik wil graag de nieuwe rom-upgrade doen maar hoe zorg ik ervoor dat al mijn apps en games niet verloren gaan na de upgrade? Ik weet dat je foto's etc. kan back-uppen maar geldt dit ook voor geïnstalleerde apps en games?
Zo ja, met welk programmatje of iets dergelijks kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:34
BeeJee78 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 16:04:
Ik heb een vraag over de Bluetooth verbinding (ik heb gezocht maar kon dit echt niet vinden):

Ik heb mijn HD2 gepaired met mijn autoradio zodat er meteen verbinding is als ik instap.
Als ik muziek wil luisteren via bluetooth moet ik echter steeds opnieuw de audio verbinding opzetten met mijn autoradio.
Is er een manier om ook de audioverbinding automatisch te activeren of zou dit aan de radio liggen? Wie heeft hier ervaring mee?
Niemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodink
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 21:47:
[...]
Ik heb tevens nog een vraagje. Als er een e-mail binnenkomt dan krijg ik geen geluidje terwijl dat wel aanstaat. Iemand een idee hoe dat in te stellen??

Hoor graagggggg :9
Ik heb hetzelfde probleem sinds de laatste romupdate, dat ik geen geluid meer hoor bij een nieuw mailbericht dat binnenkomt. Heb al e.e.a geswitchd tussen ringtones, maar dat lost helaas niets op.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Magnat- schreef op maandag 22 februari 2010 @ 23:41:
[...]

Ik heb het nog een keer gedownload en op mijn telefoon gezet, en hij installeerde gewoon. O+
Denk toch dat branded phones een zekere software restrictie hebben om bepaalde software te mogen installeren.

Verder kun je ook niet zomaar ROMs met een andere taal of die niet van Vodafone zijn flashen, dan moet je eerst een Hard-spl installeren.
En als je er weinig kaas van gegeten hebt zou ik dat niet zomaar doen omdat je garantie daarmee vervalt.
Hmm, ik heb zelf geen branded telefoon, maar gewoon een normale htc versie..
Ik zal wel even kijken of het bestandje wel goed gedownload is. Ik denk dat het probleem daar ligt..

Hmm ok, dan weet ik dat ook weer.. Ik dacht dat de update voor alle vodafone klanten gelijk was.

Bedankt iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

offtopic:
Door een foutje(???) in de website van Hi, kon je gister de telefoon voor 15 euro /maand voor 1 jaar met de gratis HTC HD 2 bestellen.

Jammer dat het nu 25 euro/maand + 70 euro toestel prijs is... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 23:23:
[...]

ik weet bijna zeker dat je download corrupt is, mij ook al een paar keer gebeurd...
ff opnieuw downe en weer proberen
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 08:55:
[...]

Ik zal wel even kijken of het bestandje wel goed gedownload is. Ik denk dat het probleem daar ligt..

Hmm ok, dan weet ik dat ook weer.. Ik dacht dat de update voor alle vodafone klanten gelijk was.

Bedankt iig
Ligt niet zozeer aan Vodafone dat die update anders is per land, meer aan Windows Mobile.
Die maakt verschillende versies voor verschillende taal-wensen
WWE is een (west?)Europese (engelse) versie
NL = NL, zo heb je voor de meeste landen een land/taal specifieke
Zal vast ook nog wel wat te maken hebben met beveiliging

Weet nog wel dat een aantal mensen hier in deze topic Vodafone verdedigde met updates ed, jammer dat wij toch gelijk hebben gekregen en ze bizar traag zijn :(
Ik denk dat je ff een forum of contact formulier moet zoeken voor je Bluetooth device (en eerst ff in de HD2 Specs zoeken wat de BT ondersteund)
Bluetooth 2.1 met EDR
Ondersteunde profielen: A2DP, AVRCP, BIP, BPP, DUN, FTP, GAP, GOEP, HFP, HID, HSP, OPP, PAN, PBAP, SAP, SPP

[ Voor 13% gewijzigd door Elwin23 op 23-02-2010 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 12:24
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 08:55:
[...]

Bedankt iig
QM_Midomi_1.6.57.CAB

De download en installatie werkt prima cab op de SD en installatie op de telefoon zelf.

Alleen krijg ik steeds na het opnemen van 10sec de melding "fout opgetreden bij opnemen"
Geluid hard en zacht geprobeerd, oude en nieuwe muziek. maar helaas werkt dat niet
Ook het nummer uit het filmpje maar ook dit werkt niet.

Ook als ik kijk bij menu -> Controleren op updates komt de melding Serverfout

Iemand een oplossing????? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
my_fiero schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:48:
[...]

De download en installatie werkt prima cab op de SD en installatie op de telefoon zelf.

Alleen krijg ik steeds na het opnemen van 10sec de melding "fout opgetreden bij opnemen"
Geluid hard en zacht geprobeerd, oude en nieuwe muziek. maar helaas werkt dat niet

zal je ff op de site van dat proggie moeten navragen, is hier nog nooit voorbij gekomen en lijkt ook software specifiek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Elwin23 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:47:
[...]

ik weet bijna zeker dat je download corrupt is, mij ook al een paar keer gebeurd...
ff opnieuw downe en weer proberen

[...]
WWE is een (west?)Europese (engelse) versie
WWE staat voor World Wide English, dus niet specifiek voor USA of UK maar het Engelstalige alternatief dat wereldwijd naast bv Nederlands en Frans en Spaans en Chinees wordt aangeboden.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Heeft iemand de engelse vodafone rom-upgrade al geinstalleerd op een nederlands-branded hd2 ?

http://devicehelp.vodafon...e.php?ModelID=424&e=0#t=1

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 10:07
Hoi,

na maanden van gebruik begin ik me behoorlijk te irriteren aan de volgende "nieuwe feature" (?)
Ik haal mails op van Gmail via imap en altijd als ik een mail open krijg ik maar een of twee regels te zien. Vervolgens mij ik dus tikken om het gehele bericht op te halen. In mijn vorige gsm (WM 6.1) kon ik dat instellen (bericht grootte, berichtkoppen, etc.) maar dat kan ik nu niet op mijn HD2. Op fora en Google lijkt het erop dat die functie er wel op zou moeten zitten maar ik vind hem dus niet?

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 12:58
Mr.CeeJay schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:03:
Hoi,

na maanden van gebruik begin ik me behoorlijk te irriteren aan de volgende "nieuwe feature" (?)
Ik haal mails op van Gmail via imap en altijd als ik een mail open krijg ik maar een of twee regels te zien. Vervolgens mij ik dus tikken om het gehele bericht op te halen. In mijn vorige gsm (WM 6.1) kon ik dat instellen (bericht grootte, berichtkoppen, etc.) maar dat kan ik nu niet op mijn HD2. Op fora en Google lijkt het erop dat die functie er wel op zou moeten zitten maar ik vind hem dus niet?
Ik weet zeker dat je het ook via Google kunt vinden, maar goed ik zal het je uitleggen.
Vanuit je Windows Start Menu -> E-mail -> Menu -> Opties -> Tik op het betreffende account -> Instellingen voor downloadgrootte.

edit: psst, het staat ook gewoon in de handleiding

[ Voor 3% gewijzigd door Valleyman op 23-02-2010 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
Elwin23 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:50:
[...]

zal je ff op de site van dat proggie moeten navragen, is hier nog nooit voorbij gekomen en lijkt ook software specifiek...
Ik ben druk bezig op de site ervan ( www.midomi.com ) maar daar werkt niet veel :(

Het download center geeft een 404 error
net als link |:(

maar ook via "Marketplace on your phone and search for "Midomi" "geen resultaat 8)7

het forum nergens te vinden ????

Fijne site ( NOT) :O

en google vind overal download sites.
Helaas probleem blijft, dat is balen want het zou voor mijn een top programma kunnen zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08-2022
midomi is in de opnmarket te vinden. dat is de freeware appstore

ik heb een bug gevonden op ROM 1.66
als je bij de gmail instellingen de handtekening die onder elke mail staat, uitschakeld dan kan er in de mail geen tekst geplakt worden, maar alleen in de onderwerp regel. zet een willekeurige handtekening neer en hij doet het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Nafi schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 01:49:
Hallo allemaal,

ik wil graag de nieuwe rom-upgrade doen maar hoe zorg ik ervoor dat al mijn apps en games niet verloren gaan na de upgrade? Ik weet dat je foto's etc. kan back-uppen maar geldt dit ook voor geïnstalleerde apps en games?
Zo ja, met welk programmatje of iets dergelijks kan dat?
sluit je HD2 aan op de pc

- klik op het hd2_T.... icoontje
- kies voor "/" (niet je geheugenkaart)
- kies voor "Windows"
- kopieer de map "startmenu" en de map "start menu" naar je pc
- update naar 1.66

p.s. dit geldt alleen voor de games/apps die op je SD kaart staan, voor de app's op de tel, kan je de mag programma bestanden ook kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 15-09 10:51
Hahaha, mijn PRO THREE knopjes werken niet...
Dus wil ik hem opsturen voor reparatie.

HTC Support gebelt.... Hoe komt u aan het toestel :P
En ze zijn nu al ongeveer 3 uur bezig om de telefoon te tracen ofzo...
Omdat hij bij de 1e proto types hoort heeft het iets bijzonders ofzo :P

Dus afwachten nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 11:49
DOM! eerst even kijken :)
Dacht dat de Pro three een HD2 met toetsenbord ofzo was.. maar zoiets komt niet meer geloof ik voorlopig..

[ Voor 67% gewijzigd door Camiel op 23-02-2010 12:39 . Reden: domme vraag :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
PRO THREE was de werknaam voordat het de HD2 ging heten.

Afbeeldingslocatie: http://www.loopycellphones.com/wp-content/uploads/2009/09/htc-pro-three2.jpg

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
mdbde schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:55:
midomi is in de opnmarket te vinden. dat is de freeware appstore
OK, maar als ik marketplace open zie ik alleen:
meest populair
nieuw
categorieen
toepassingen

en bij geen van 4 staat ie

als ik de taal op us zet komt er alleen showcase bij.

na ja maakt niet uit ik heb nu de cab file van -Magnat- ( Thanks!! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Mute schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:38:
PRO THREE was de werknaam voordat het de HD2 ging heten.

[afbeelding]
Dit op de foto is de 2e serie prototypes.

De versie die ik heb, had ook nog eens ext usb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 11:39
my_fiero schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:40:
[...]

OK, maar als ik marketplace open zie ik alleen:
meest populair
nieuw
categorieen
toepassingen

en bij geen van 4 staat ie

als ik de taal op us zet komt er alleen showcase bij.

na ja maakt niet uit ik heb nu de cab file van -Magnat- ( Thanks!! )
het gaat hier niet om marketplace, maar om Opnmarket (http://www.freewarepocketpc.net/opnmarket/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
[...]

QM_Midomi_1.6.57.CAB

ik zou eens proberen je proxy uit te zetten indien deze aan staat.
Instellingen --> Menu --> Meer --> Verbindingen --> Verbindingen --> Bestaande verdingen beheren --> tabblad: Proxyinstellingen --> 'Dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met internet' uitvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Laatst online: 28-08 17:05
[...]

QM_Midomi_1.6.57.CAB

ik had presies het zelfde, nadat ik mn proxy had uitgeschakeld (heb nl vodafone) werkte uitstekend bij mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
w.d schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:44:
[...]

het gaat hier niet om marketplace, maar om Opnmarket (http://www.freewarepocketpc.net/opnmarket/)
200 punten!!!!!

heb de nieuwe cab file van opnmarket gehaald.
Ook de proxy uitgezet (dacht dat die al uit stond, maar met al die rom updates waarschijnlijk vergeten de laatste keer)

WERKT SUPER!!!!!!!!!!! :*)

Thanks mdbde, W.d, -Magnat-, indofk _/-\o_ d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Xmoo schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:41:
[...]

Dit op de foto is de 2e serie prototypes.

De versie die ik heb, had ook nog eens ext usb...
Nou ze belde net, hij moet perse naar HTC UK.... Iemand een PRO THREE kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Btw, thnx Xmoo, ben nu die UltimatePower (COM2) aan het flashen, had net COM5 maar die vindt ik echt spuuglelijk. Gaat helemaal vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Cablekevin schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:27:
Btw, thnx Xmoo, ben nu die UltimatePower (COM2) aan het flashen, had net COM5 maar die vindt ik echt spuuglelijk. Gaat helemaal vlekkeloos.
De nieuwe Ultimatepower COM2 komt eraan, 2.10 based, focking snel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Xmoo schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:34:
[...]

De nieuwe Ultimatepower COM2 komt eraan, 2.10 based, focking snel!!!
Hoelang duurt dat nog? :) O+
Die COM5 vond ik net al foooked up snel... :|

[ Voor 11% gewijzigd door Cablekevin op 23-02-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Cablekevin schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:37:
[...]

Hoelang duurt dat nog? :) O+
Die COM5 vond ik net al foooked up snel... :|
Gistr heeft Laurentius de beta naar ons tester gestuurt.... Dus denk over 2/3 dagen, als alles goed gaat.
Ik heb nog geen BUG kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Xmoo schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:39:
[...]

Gistr heeft Laurentius de beta naar ons tester gestuurt.... Dus denk over 2/3 dagen, als alles goed gaat.
Ik heb nog geen BUG kunnen vinden...
Kijk dat is het betere werk dan! :D Maarja, nu de COM2 flashen, en maar hopen dat de nieuwe versie snel onderweg is dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

indofk schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:53:
[...]

ik had presies het zelfde, nadat ik mn proxy had uitgeschakeld (heb nl vodafone) werkte uitstekend bij mij ;)
Ik heb ook Vodafone en had het vinkje al uitstaan. Helaas krijg ik nog steeds de melding fout bij opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Vraagje,
Is die sms bug inmiddels al verholpen? Ergens lees ik dat het verholpen is maar ergens anders weer niet?
En zijn er nog meer irritante bugs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:43
D467 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 18:51:
Vraagje,
Is die sms bug inmiddels al verholpen? Ergens lees ik dat het verholpen is maar ergens anders weer niet?
Lees het topic even door voordat je dat soort dingen vraagt, is genoeg langs gekomen.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
Smarron schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 18:37:
[...]
Ik heb ook Vodafone en had het vinkje al uitstaan. Helaas krijg ik nog steeds de melding fout bij opnemen.
Heb je wel data-verbinding aan staan? :D O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

-Magnat- schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:27:
[...]

Heb je wel data-verbinding aan staan? :D O+
Nee, wat is dat precies ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
Smarron schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:38:
[...]
Nee, wat is dat precies ...
Nou het programma midomi heeft internet nodig om te zoeken naar het nummer.
Als je data verbinding uit hebt staan heb je ook geen internet en daarom krijg je die foutmelding :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

-Magnat- schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:57:
[...]

Nou het programma midomi heeft internet nodig om te zoeken naar het nummer.
Als je data verbinding uit hebt staan heb je ook geen internet en daarom krijg je die foutmelding :9
Ik had niet gedacht dat je serieus op mijn vraag in zou gaan. _/-\o_

Maar goed, even serieus nou. Ik weet stiekem wel wat een dataverbinding is, die staat 24/7 aan, dus dat is het probleem niet. Met een vorige versie van Midomi had ik het ook, alleen kreeg ik toen een andere melding. Ik zag dat meerdere mensen met deze versie wel succes hadden, maar ik helaas niet.

Edit:
Na 10x achter elkaar geprobeerd te hebben is het nu wel gelukt. :?

[ Voor 5% gewijzigd door Smarron op 23-02-2010 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Barfman schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:24:
[...]

Lees het topic even door voordat je dat soort dingen vraagt, is genoeg langs gekomen.
Vraagje,
Is die sms bug inmiddels al verholpen? Ergens lees ik dat het verholpen is maar ergens anders weer niet?En zijn er nog meer irritante bugs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Vroeg me iets af. Heb nieuwe rom erop gegooit, maar nadat ik gesync heb via my phone wordt mijn tel traag.

Ik heb ongeveer 1000 smsjes erop staan nu en de tel wordt te traag.

Kan dat hiermee te maken hebben?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
Smarron schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 20:05:
[...]
Ik had niet gedacht dat je serieus op mijn vraag in zou gaan. _/-\o_
Ja, zat ook te twijfelen, ik denk meent hij dat nou echt?? :D
Maar ja, het niveau van mensen loopt nog weleens uiteen op fora's dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanJapie
  • Laatst online: 13-01-2023
Stranglem schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 20:30:
Vroeg me iets af. Heb nieuwe rom erop gegooit, maar nadat ik gesync heb via my phone wordt mijn tel traag.

Ik heb ongeveer 1000 smsjes erop staan nu en de tel wordt te traag.

Kan dat hiermee te maken hebben?
Dat je hele telefoon traag wordt lijkt me stug, dat hij traag het sms scherm laadt krijg je wel als je veel smsjes op je telefoon hebt staan. Al is dat wel een heel stuk beter in 1.66! 1.4x was echt drama.. 25 smsjes van 1 persoon en dat ding stond 10 seconden te ratelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Magnat- schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 20:39:
[...]

Ja, zat ook te twijfelen, ik denk meent hij dat nou echt?? :D
Maar ja, het niveau van mensen loopt nog weleens uiteen op fora's dus...
Ook wat betreft spelling, fora's... :9 Just joking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volk
  • Laatst online: 16-09 22:43
Ruim een week maak ik nu gebruik van de HD2. Ik kom vanaf een HTC touch Cruise welke altijd naar tevredenheid heeft gewerkt, maar wat een genot dat grote scherm en de snelheid van het apparaat.
Het enige waar ik nu nog aan moet wennen is dat ik geen stylus meer gebruik, maar dit gaat ook steeds beter.
Wel heb ik nog een tweetal vraagjes waar iemand mij hopelijk mee kan helpen.

Is er software waarmee je dmv de ingebouwde GPS je telefoon kan tracen?
Er is software genoeg voor te vinden, maar door de HTC messaging app (waar ik niet vanaf wil), worden de smsjes niet afgevangen door de betreffende programma's. Heeft iemand een werkend alternatief?

Om het batterijgebruik in de gaten te houden maak ik gebruik van Battery Log. Het vreemde is dat het programma vooral negatieve waarde geeft. Hebben meer mensen hier last van en is het uberhaupt een probleem?
Zie ook [url="]http://folkers-online.nl/Blog.log"]hier[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:23

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

[b][message=33524036,noline]
Om het batterijgebruik in de gaten te houden maak ik gebruik van Battery Log. Het vreemde is dat het programma vooral negatieve waarde geeft. Hebben meer mensen hier last van en is het uberhaupt een probleem?
Zie ook hier
Heb je log even bekeken en het laat gewoon zien dat je batterij ontlaad. Normaal dus. Als je hem dan aan de pc hangt om 23-2-10 21:47:00 laad hij bij met 183ma, dus plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 21:57:
[...]

Ook wat betreft spelling, fora's... :9 Just joking
Wikipedia: Internetforum

Fora is gewoon correct meervoud O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Vraagje,
Ik heb de SMS fix op 1.48 geinstalleerd en sindsdien is er geen enkele sms meer blijven hangen!

Aangezien de fix ingebakken zit in 1.66 zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

rfolkers schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 22:04:Is er software waarmee je dmv de ingebouwde GPS je telefoon kan tracen?
Met Microsoft myPhone kan je de telefoon tracen als die gestolen is, weet niet of dat jouw doel daarvoor is?
Micosoft's myPhone werkt echt prachtig en kan ik iedereen trouwens aanbevelen als backup/sync station, vandaag cooked rommetje op mijn HD2 gebakken en myPhone geinstalleerd, alles is weer netjes terug gedownload en is weer zoals van voor de flash. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Cablekevin op 24-02-2010 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cablekevin schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 00:26:
[...]

Met Microsoft myPhone kan je de telefoon tracen als die gestolen is, weet niet of dat jouw doel daarvoor is?
Micosoft's myPhone werkt echt prachtig en kan ik iedereen trouwens aanbevelen als backup/sync station, vandaag cooked rommetje op mijn HD2 gebakken en myPhone geinstalleerd, alles is weer netjes terug gedownload en is weer zoals van voor de flash. :)
Ja daar sluit ik me volledig bij aan, alleen 1 ding, gaat het terugplaatsen van smsjes bij jullie ook zo traag? Met traag bedoel ik ongeveer 1 sms per seconde maximaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
offtopic: Handig voor Vodafone gebruikers die op vakantie gaan
http://www.vodafone.nl/pr...het_buitenland/regulering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:23

Crusader

Arc Nature

Typisch Vodafone, lekker vaag geformuleerd.
Begrijp ik nou goed dat zodra je voor € 59,50 aan data verstookt hebt in het buitenland, de dataverbinding gestopt wordt?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
Ik wil mijn geluid harder zetten is dit mogelijk?tweaken,en uitzending gemist loopt nog niet goed iemand daar goede instellingen voor zou prettig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Weet je wat echt cool zou zijn? Een planescape, baldurs gate oid op windows mobile. Ze zijn al aan het ontwikkelen voor de n900 en nu hopen dat wm snel volgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 09:33
Coennos schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 08:11:
Ik wil mijn geluid harder zetten is dit mogelijk? Nog harder? Ik vind heb mijn telefoon nooit op maximaal staan. Heb je op google gezocht of dit mogelijk is? Ik heb het hier in ieder geval niet voorbij zien komen.
tweaken,en uitzending gemist loopt nog niet goed iemand daar goede instellingen voor zou prettig zijn. Wat gebruik je om het af te spelen? Opera flash fix, opera10 beta3 of skyfire?

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
Crusader schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 08:08:
[...]

Typisch Vodafone, lekker vaag geformuleerd.
Begrijp ik nou goed dat zodra je voor € 59,50 aan data verstookt hebt in het buitenland, de dataverbinding gestopt wordt?
Veel beter zou zijn als je ZELF de max kosten kan instellen!
zo kom je nooit voor een verrassing te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

my_fiero schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 09:40:
[...]

Veel beter zou zijn als je ZELF de max kosten kan instellen!
zo kom je nooit voor een verrassing te staan.
Heb je het linkje al wel gelezen? Dat kan namelijk ook, die 59,50 euro is de standaardinstelling.
Vanaf 1 maart kun je er zelf voor kiezen om de datalimiet in te stellen. Per 1 juli 2010 zal iedereen automatisch (en verplicht volgens EU regulering) gelimiteerd worden bij € 59,50 (incl. BTW) per maand voor dataverbruik in het buitenland. Ook dan kun je de datalimiet altijd weer uitzetten door een sms.

[ Voor 32% gewijzigd door SnoeiKoei op 24-02-2010 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
SnoeiKoei schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 09:51:
[...]

Heb je het linkje al wel gelezen? Dat kan namelijk ook, die 59,50 euro is de standaardinstelling.

[...]
Ik haal er toch echt niet uit dat het bedrag ook instelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Valleyman schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:12:
[...]

Ik haal er toch echt niet uit dat het bedrag ook instelbaar is.
Misschien komt het dan door onduidelijke taal van Vodafone maar er staat letterlijk dat gebruikers vanaf 1 maart "de limiet kunnen instellen", niet dat je hem alleen kunt aan- of uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
SnoeiKoei schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:56:
[...]

Misschien komt het dan door onduidelijke taal van Vodafone maar er staat letterlijk dat gebruikers vanaf 1 maart "de limiet kunnen instellen", niet dat je hem alleen kunt aan- of uitzetten.
Ah op die manier, het is inderdaad vaag taalgebruik. Maar ja, aan/uit is ook een instelling en er staat niet dat de hoogte in te stellen is. We zullen zien, 1 maart is niet meer zover weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nftk
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 15:59
Ik heb mijn HD2 nu een tijdje en ik heb hem geupdate naar 1.66.
Maar ik heb nog steeds last van sms bugs.
SMSjes kom vertraagd aan en worden soms erg vertraagd verstuurd.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Kan ik nog wat instellingen veranderen dat het beter wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
Gisteren mijn HD2 opgehaald en alles meteen ingesteld, er is alleen één ding wat ik maar niet ingesteld krijg en dat is de Twitter applicatie PEEP, die geeft bij het inloggen een foutmelding; "verbindingsfout tijdens aanmelden".

Iemand hier ervaring mee of het zelfde probleem?

Even de feiten op een rijtje;

NL versie van de HD2
Vodafone abo met internet.
Alle apps werken verder zowel via 3G als WIFI.

Ga ik gewoon via Opera naar Twitter dan heb ik geen probleem.

Wat kan dit zijn?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Valleyman schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:10:
[...]

Ah op die manier, het is inderdaad vaag taalgebruik. Maar ja, aan/uit is ook een instelling en er staat niet dat de hoogte in te stellen is. We zullen zien, 1 maart is niet meer zover weg.
Hehe idd we weten het binnenkort zeker ja!
vanpeltje schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:32:
Gisteren mijn HD2 opgehaald en alles meteen ingesteld, er is alleen één ding wat ik maar niet ingesteld krijg en dat is de Twitter applicatie PEEP, die geeft bij het inloggen een foutmelding; "verbindingsfout tijdens aanmelden".

Iemand hier ervaring mee of het zelfde probleem?

Even de feiten op een rijtje;

NL versie van de HD2
Vodafone abo met internet.
Alle apps werken verder zowel via 3G als WIFI.

Ga ik gewoon via Opera naar Twitter dan heb ik geen probleem.

Wat kan dit zijn?
Al geprobeerd met proxy uit?

[ Voor 21% gewijzigd door SnoeiKoei op 24-02-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
Ik draai nu op Skyfire en Opera beta geprobeerd om uitzending gemist te bekijken alle twee doen ze het niet zoals ik wil.
Bij de omnia 1 kon je gewoon in het register het geluid opkrikken ben benieuwt of het nog komt vooral voor filmpjes enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, Ik ben nieuw hier, en ben sinds kort in het bezit van een HD2, Hij bevalt goed, wilde alleen een rom van Laurentius erop zetten maar dit lukt elke keer niet? weet niet of het al eerder behandeld is maar ik kan het in ieder geval niet vinden.De officiële rom de 1.66 ging zonder problemen, Moet ik iets speciaals doen om die van Laurentius erop te krijgen?

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:36:
Hoi, Ik ben nieuw hier, en ben sinds kort in het bezit van een HD2, Hij bevalt goed, wilde alleen een rom van Laurentius erop zetten maar dit lukt elke keer niet? weet niet of het al eerder behandeld is maar ik kan het in ieder geval niet vinden.De officiële rom de 1.66 ging zonder problemen, Moet ik iets speciaals doen om die van Laurentius erop te krijgen?

Groet
Ja, even op internet zoeken naar een tutorial voor het flashen van een custom rom. Dan alle info die je vindt 7x goed doorlezen want het spreekt niet helemaal voor zich en als je het fout doet maak je van je telefoon een prachtige doch ietwat overprijsde press-papier en sla je je harder voor je kop dan Gerard Kemkes.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Denk eerst zelf na voordat je hier een vraag stelt.
Gebruik eerst Google voordat je hier een vraag stelt.
Gebruik eerst de zoekfunctie op het forum voordat je hier een vraag stelt.

Het dumpen van vraagjes zonder eigen inzet wordt niet gewaardeerd en resulteert in een modbreak.