Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:36:
Hoi, Ik ben nieuw hier, en ben sinds kort in het bezit van een HD2, Hij bevalt goed, wilde alleen een rom van Laurentius erop zetten maar dit lukt elke keer niet? weet niet of het al eerder behandeld is maar ik kan het in ieder geval niet vinden.De officiële rom de 1.66 ging zonder problemen, Moet ik iets speciaals doen om die van Laurentius erop te krijgen?

Groet
Lees eerst eens ff goed de site van Laurentius door zou ik zeggen, daar staat precies wat je moet doen en nodig hebt om te een custom ROM te kunnen flashen... suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03-2020
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:36:
Hoi, Ik ben nieuw hier, en ben sinds kort in het bezit van een HD2, Hij bevalt goed, wilde alleen een rom van Laurentius erop zetten maar dit lukt elke keer niet? weet niet of het al eerder behandeld is maar ik kan het in ieder geval niet vinden.De officiële rom de 1.66 ging zonder problemen, Moet ik iets speciaals doen om die van Laurentius erop te krijgen?

Groet
Nee, kan niet zomaar.
Je moet eerst hard-spl (second program loader) installeren.
Zie bovenste topic XDA

Iet op!: hiermee vervalt je garantie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Let wel op, installeer eerst ROM 1.48 weer.
De NL versie van 1.66 heeft een andere SPL waardoor je hem niet kan flashen met hard-spl

ROM 1.48 heeft wel de juiste SPL waardoor je dit kunt flashen.
Daarna kun je iedere rom erop gooien die je wilt :D

Heb sinds vrijdag mijn HD2 :D en heb er ook een laurentius ROM opgezet na het uitpuzzelen hoe je hem moest flashen :P het is makkelijker dan je denkt.

Alleen hoop ik wel dat Laurentius zijn nieuwste rom snel NL maakt want die beviel me perfect op het Engels na, de "oudere" rom heeft nog wat gebreken dus hopen dattie er snel mee komt :)

Succes

Edit: -Magnat- de garantie vervalt als je hem zo opstuurt idd, maar je kunt het ook allemaal weer ongedaan maken waardoor je garantie niet vervalt ^^ daarom heb ik het maar wel gedaan :P
vraag me trouwens wel af of het uitmaakt als je hem verzekerd hebt (heb ik gedaan bij een 3rd party), zouden zij er moeilijk over doen? denk het niet toch

[ Voor 22% gewijzigd door maximus1 op 24-02-2010 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

maximus1 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:24:
Edit: -Magnat- de garantie vervalt als je hem zo opstuurt idd, maar je kunt het ook allemaal weer ongedaan maken waardoor je garantie niet vervalt ^^ daarom heb ik het maar wel gedaan :P
vraag me trouwens wel af of het uitmaakt als je hem verzekerd hebt (heb ik gedaan bij een 3rd party), zouden zij er moeilijk over doen? denk het niet toch
Straks is je telefoon dood en kun je hem niet meer terug flashen, ben je alsnog de sjaak met de verzekering.

Tenzij HTC je telefoon ook echt niet meer aan de praat krijgt maar ze kunnen meer dan jij thuis lijkt me.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt voor de antwoorden, ga het even goed uitzoeken, maar als ik het goed begrijp moet ik terug naar de oude rom 1.48. Ga het van int weekend op mn gemak doen, wil wel een goed werkend toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Jep, terugflashen naar 1.48, Hard-SPL uitvoeren vanaf computer en you're ready :D

Bij mij ging het een aantal keer fout doordat ik bijv. een verkeerde versie van SPL had. Ook het installeren van Roms ging een aantal keer fout omdat ik nog geen Hard-SPL had gebruikt ^^

Maar als het mislukte kon ik gewoon mun telefoon opnieuw opstarten en alles werkte zoals het hoorde. Dat is dan wel weer mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
SnoeiKoei schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:32:
[...]

Straks is je telefoon dood en kun je hem niet meer terug flashen, ben je alsnog de sjaak met de verzekering.

Tenzij HTC je telefoon ook echt niet meer aan de praat krijgt maar ze kunnen meer dan jij thuis lijkt me.
Weliswaar geen garantie voor de toekomst, maar van HTC is bekend dat ze er nog nooit moeilijk over gedaan hebben bij reparatie als je er een custom rom op hebt zitten.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:46

neevedr

Dat was ik niet!

Xanion schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:40:
[...]

Weliswaar geen garantie voor de toekomst, maar van HTC is bekend dat ze er nog nooit moeilijk over gedaan hebben bij reparatie als je er een custom rom op hebt zitten.
Ook T-Mobile heeft bij mijn nog nooit moeilijk gedaan over een geinstalleerde custom rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:39
Wat ik wel kan begrijpen van een heleboel mensen (heb zelf geen custom ROM)
dat je op XDA vaak door de bomen het bos niet meer ziet. (zoveel info)
Waar voor een heleboel mensen waarschijnlijk behoefte aan is: een NL simpele guide naar een custom ROM, zonder al teveel poespas.

[ Voor 3% gewijzigd door Smirnoff op 24-02-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
SnoeiKoei schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:52:
[...]

Hehe idd we weten het binnenkort zeker ja!

[...]

Al geprobeerd met proxy uit?
Dat probeerde ik steeds,

vinkje uitgezet, rechtsboven op 'ok'.

Maar elke keer als ik terug ga staat ie aangevinkt!

Wat nu?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Ja, dat had ik zelf ook ondervonden.
Het probleem is dat ze als ze iets uitleggen ook nog is elk gevaar, elke fout en elke fix enzo ertussen proppen waardoor het lijkt alsof het ontiegelijk veel stappen zijn die je door moeten nemen.

In feite kun je al binnen 3 minuten een nieuwe ROM erop hebben gezet.

XDA is ook zwaar onoverzichtelijk, al begin ik nu al een beetje met de bril te kijken waarmee de xda gebruikers kijken, dat scheelt al heel veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:18
Hoe zit het nu met de nl versie van swype? Enkele dagen geleden las ik dat er een mede tweaker aan bezig was ofzo? Ben wel benieuwd ernaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Midomi werkt echt perfect op mijn Vodafone branded HD2. Proxy stond al uit omdat Peep anders niet werkte.

Heb de vraag al een keer gesteld, maar dit forum gaat zo snel dat het gewoon niet bij te houden is.. nog geen antwoord gekregen dus.

- Hoe krijg je de map Verwijderde Items van Hotmail leeg? Die synchroniseerd hij namelijk niet.
- Hoe kun je 'caps lock' aanzetten. Heb het wel een keer voor elkaar gekregen, maar hoe..??
- Iemand Youtube werkend in Opera Mobile? Blijft 'Flash' fout geven. Niet up-to-date. Toch iets anders nodig dan 3.5?
- Bij de Youtube app kan ik trouwens mijn favorieten niet zien, erg jammer.
- Hoe kun je knippen/plakken in Opera Mobile? Uberhaupt in het algemeen? Heb wel eens een Url nodig voor bijvoorbeeld in Peep, maar ja.. hoe krijg ik die daar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

lithje schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:51:
- Hoe kun je 'caps lock' aanzetten. Heb het wel een keer voor elkaar gekregen, maar hoe..??
2x op de shift drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
- Caps lock doe je door 2x op de shift toets te drukken.

- Bij opera als je het scherm ingedrukt houdt kan je volgens mij kiezen voor tekst selecteren. Zo kan je kopiëren en plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:41

SilencerNL

No remorse

nftk schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:26:
Ik heb mijn HD2 nu een tijdje en ik heb hem geupdate naar 1.66.
Maar ik heb nog steeds last van sms bugs.
SMSjes kom vertraagd aan en worden soms erg vertraagd verstuurd.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Kan ik nog wat instellingen veranderen dat het beter wordt?
Ik had met de 1.48 rom nog wel dat smsjes in de outbox bleven hangen, maar sinds ik met de nieuwste L26 rom werk, zijn tot nu toe alle smsjes netjes zonder vertraging verstuurd.

Het enige verschil is, dat ik nu veel en veel meer smsjes verstuur dan toen ik nog de 1.48 had.

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
lithje schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:51:
Midomi werkt echt perfect op mijn Vodafone branded HD2. Proxy stond al uit omdat Peep anders niet werkte.

Heb de vraag al een keer gesteld, maar dit forum gaat zo snel dat het gewoon niet bij te houden is.. nog geen antwoord gekregen dus.

- Hoe krijg je de map Verwijderde Items van Hotmail leeg? Die synchroniseerd hij namelijk niet.
- Iemand Youtube werkend in Opera Mobile? Blijft 'Flash' fout geven. Niet up-to-date. Toch iets anders nodig dan 3.5?
- Bij de Youtube app kan ik trouwens mijn favorieten niet zien, erg jammer.
- Hoe kun je knippen/plakken in Opera Mobile? Uberhaupt in het algemeen? Heb wel eens een Url nodig voor bijvoorbeeld in Peep, maar ja.. hoe krijg ik die daar??
heb berichten gezien van mensen die flash in opera aan de praat hebben gekregen, maar was nog niet overtuigd, je staat natuurlijk vrij het te proberen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=544770
je kan ook Skyfire installeren, daar werkt het out of the box (en silverlight ook)
Sommige links naar youtube opent hij in de youtube app is me laatst opgevallen (of is dat door me custom rom van laurentius?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:58
Opera 10 beta 3 heeft ook flash ondersteuning.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

harmageddon schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:26:
Opera 10 beta 3 heeft ook flash ondersteuning.
... maar geen multitouch, toch? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08-2022
SnoeiKoei schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:29:
[...]

... maar geen multitouch, toch? :'(
multi touch kan je wel instellen met het programma zooomer. ook andere apps kun je instellen met multi touch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-08 16:31
maak je van je telefoon een prachtige doch ietwat overprijsde press-papier en sla je je harder voor je kop dan Gerard Kemkes.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 15:06

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik weet niet wie van jullie de 4x4 (of meer) snelkoppelingen grid heeft geinstalleerd, maar ik vind het verwijderen van programmas ontzettend irritant. Je moet via je registry naar je home map en ze daar verwijderen en soft reset, is er geen makkelijkere manier om snelkoppelingen te verwijderen?

Offtopic: Moeten jullie eens kijken in Markeplace, er staat een app van 349 euro. Moet je naar de beschrijving kijken, haha! "Voor de rijke mensen. Laat zien dat je rijk bent met dit diamant op je beeldscherm". De gozer die dat ding online heeft gezet heeft ondertussen wel veel geld denk ik :P

[ Voor 33% gewijzigd door HollovVpo1nt op 24-02-2010 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

HollovVpo1nt schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 17:11:
Ik weet niet wie van jullie de 4x4 (of meer) snelkoppelingen grid heeft geinstalleerd, maar ik vind het verwijderen van programmas ontzettend irritant. Je moet via je registry naar je home map en ze daar verwijderen en soft reset, is er geen makkelijkere manier om snelkoppelingen te verwijderen?

Offtopic: Moeten jullie eens kijken in Markeplace, er staat een app van 349 euro. Moet je naar de beschrijving kijken, haha! "Voor de rijke mensen. Laat zien dat je rijk bent met dit diamant op je beeldscherm". De gozer die dat ding online heeft gezet heeft ondertussen wel veel geld denk ik :P
Gewoon die co0kies home screen downloaden, geen gezeur, ik heb tot op heden heel veel al met mijn HD2 gedaan, al meerdere malen geflashed, en een hoop cabs installed, heb nog geen enkele keer in register gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt

1 forum
2 forums/fora

= allemaal ok, maar je zet " 's " achter fora en dat is vaut. (meervoud van meervoud)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2010 18:30 . Reden: edit : meervoud van meervoud ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:44
Ik heb nu Opera 10 beta 3 draaien, en heb bij isntellingen -> geavanceerd Plug-ins op Aan staan, maar zelfs na een soft reset wil hij geen flash afspelen, ik krijg dan een foutmelding welke ik kan reporten naar microsoft, en krijg daarna op de plak van het flash filmpje een Flash 9 logo.

Wat moet ik doen om het aan de praat te krijgen?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Laatst online: 25-03 22:21
glennvho schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:43:
Hoe zit het nu met de nl versie van swype? Enkele dagen geleden las ik dat er een mede tweaker aan bezig was ofzo? Ben wel benieuwd ernaar. :)
Hier ben ik zelf ook heel benieuwd naar! Swype zou het wat mij betreft helemaal afmaken!

Iemand daar nog nieuws over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:15
Ik heb het probleem dat wanneer ik synchronizeer met mijn muziekbibliotheek (via de WM-modus van Mediamonkey) al mijn playlists leeg zijn op mijn HTC. Na een aantal keren heen en weer mailen met de helpdesk van HTC kreeg ik nu het volgende antwoord:
Dit kan komt doordat de HTC sense libary op een ander plaats zoekt dan Windows Media player en hierdoor kunt u ook niet HTC sens gebruiken om media af te spelen. Met vriendelijke groet, Marius S, HTC
Ik vind dat nogal een vreemd antwoord. Leuk en mooi zo'n schil maar als het gaat om afspeellijsten die je op je pc hebt gemaakt heb je er geen zak aan? Ik voel me dan lichtelijk genaaid eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ga ik te werk:
Ik nummer wat ik installeer: de volgorde dus. Dit is gemakkelijk voor later als ik een herinstallatie doe van alles.
Graag deel ik even wat ik heb gedaan.
1 - Dit doe je normaal maar 1x, het omzetten van je HD2 naar een Custom ROM
Zelf heb ik het gedaan met HSPL. Download eerst de progs en Cabs die je wil.
Voor mij: HSPL, HTC HD2 Duttys Leo Multi 9 Feb 2010. (er is weer al een nieuwe uit)
Nu kan je beginnen met je Custom ROM te installeren.
Meer info en Dl Cab file:
*knip* geen links naar custom ROM's.
In zijn eerste post, onderaan in het geel kadertje staat een link naar de Roms.
“All My Roms can be found at the link below under the Apps Section.”

Hier vind je hoe je HSLP moet gebruiken: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=611433

2 – Eens je dit gedaan hebt, heb je eigenlijk nog maar een gewone HD2 met Sense waar je nu de andere Cab files gaat op installeren. Een Custom background zit meestal al wel in de Rom. Deze Cabs zullen je dan de mogelijkheid geven van bv meerdere Shortcuts op je Homepage te zetten, een andere klok enz.
Ik heb volgend serie gedaan: Af en toe wel eens een soft-reset gedaan
1-Patch User Information - Owner ID instellen
2-Resco Explorer 2008 v7.05
3-Patch Disable Clock Flip
4-Patch Chainfire-HD2-3D-Driver-Patch-1.1
5-DENA CARBON V2 THEME – dit zijn 3 Cab files (Wallpaper, V2 Icons, Clock V2)
6-S2U2-2.30-VGA -WVGA HTC HD2
7-CARBON V2 S2U2 LOCK
8-S2U2LanguagePack
9-Co0kie.HomeTab_v1.5.4
9-Touch X Keep Audio Booster Running
9-Touch X Speed Up Landscape Album Scrolling
10-BsB Tweaks 1.6
11-CorePlayer.v1.3.6.Build.7427
12-Windows Media Player Skins
13-Rotate Prog – gyrator
14-Duttys Task Manager 2.1.19183631
15-BT Toggle
16-TomTom

Nog enkele links:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=592663
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=628348
Er zijn zoveel mogelijkheden om je HD2 te tweaken. Via xda vind je alle info, maar eens je begint te zoeken ben je wel enkele uren bezig. Je gaat nogal vlug van pagina naar de volgende link en nog een link enz.
Wel 1 raad meegeven. Installeer niet zomaar alle Cabs ivm tweaken van de HD2. Als je een Cab hebt voor 16 Home Shortcuts en je wil een andere proberen, die van 20 Shortcuts, deinstaller dan eerst die van 16 Shortcuts, anders krijg je zeker errors.
Installeer sommige Cabs op je geheugenkaart en niet alles op je HD2 zelf.

[ Voor 1% gewijzigd door RoD op 24-02-2010 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Reactie op Hellstorm:

Ben je ingezoomed?
Want ik las ergens op het XDA forum dat je filmpje alleen kan starten als je ingezoomed bent en dan op de play knop drukken.
Een error die soms daarop volgt gewoon negeren en dan zou het moeten werken.

Ik krijg helaas al gelijk een foutmelding als ik Opera 10 beta 3 wil installeren, dus ik kan het niet testen :(

[ Voor 3% gewijzigd door maximus1 op 24-02-2010 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
HellStorm666 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 17:57:
Ik heb nu Opera 10 beta 3 draaien, en heb bij isntellingen -> geavanceerd Plug-ins op Aan staan, maar zelfs na een soft reset wil hij geen flash afspelen, ik krijg dan een foutmelding welke ik kan reporten naar microsoft, en krijg daarna op de plak van het flash filmpje een Flash 9 logo.

soms heb je echte flash nodig en werken dingen nie met de flash lite in opera.
zet in de instellingen bij updates en feedback de fout rapportage uit. vaak kun je dan wel gewoon door gaan naar de flash content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
bij mij start af en toe de flash content niet op, pas na 2 seconden uitgezoomd te zijn start het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Rossi schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 18:04:
[...]

Hier ben ik zelf ook heel benieuwd naar! Swype zou het wat mij betreft helemaal afmaken!
Als je zelf een stukje tikt (laten we zeggen, een week lang in de bus), heeft Swype al veel Nederlandse woorden geleerd. Gewoon letter voor letter een woord intikken en aan het einde een spatie -> heeft Swype weer een woord geleerd.

offtopic:
Werkt zelfs goed op mijn bejaarde E-Ten M800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Laatst online: 25-03 22:21
Wekkel schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 19:22:
[...]

Als je zelf een stukje tikt (laten we zeggen, een week lang in de bus), heeft Swype al veel Nederlandse woorden geleerd. Gewoon letter voor letter een woord intikken en aan het einde een spatie -> heeft Swype weer een woord geleerd.

offtopic:
Werkt zelfs goed op mijn bejaarde E-Ten M800
Ja dat is ook waar, duurt alleen wel flink langer natuurlijk. Maarja, dat was inderdaad een mogelijkheid die me nog niet te binnen was geschoten 8)7
Maar ik neem aan dat er ook nog wel een nl-woordenboek komt voor swype....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Hebben meer mensen er last van als ze die cab geinstalleerd om je lampjes onderin aan te houden dat de HD2 gigantisch vaak vast loopt, sinds ik die cab niet meer installeer is mijn HD2 een stuk minder soft gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 10:51
Zo dat is leuk. Kwam er vandaag achter dat mij PRO THREE, de eerst gemaakt HD2 ooit is...

Part Number :99HJY000-00
Part Description :SKU,GENERIC,English-WWE,GENERIC,Generic Color,w/oSIM Lock,LEO
Customer Name :HTC Europe Co.Ltd.
Shipped Date: 25-08-2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Offtopic-replies zijn weer verwijderd. Maak voortaan een topicreport in plaats van op elkaar te reageren.

Als dit topic nou weer ontspoord gaat het een poos dicht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb sinds de update naar 1.66 weer een nieuw probleem, ik wil als ik thuis ben alleen via Wifi op het internet. Ik schakel dan via de comm manager Vodafone Life uit en Wifi in, maar toch gaat Live! steeds aan. Is er een manier om het uit te schakelen? Ik kon het op mn Xperia wel. Als ik live uitschakelde bleef het ook uit tot ik het weer aanzette.
Als ik Nodata gebruik schakelt hij ook mn wifi uit dus is er een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:06

Crusader

Arc Nature

Cablekevin schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 19:31:
Hebben meer mensen er last van als ze die cab geinstalleerd om je lampjes onderin aan te houden dat de HD2 gigantisch vaak vast loopt, sinds ik die cab niet meer installeer is mijn HD2 een stuk minder soft gereset.
Vandaag voor het eerst een gigantische vastloper gehad (1.66). En inderdaad gebruik ik ook die cab. Die gaat er dus weer af.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
HollovVpo1nt schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 17:11:

Ach, die Sander Staal is gewoon een vieze profiteur/spammer. Hij heeft een stuk of 10 aps op marketplace staan en allemaal is het crap die in een paar uurtjes inelkaar geflanst is. In z'n "games" pack zit boter, kaas en eieren bijv. |:( De recenties spreken boekdelen iig.

Het idee van Fortunatus heeft hij gejat van een iPhone applicatie van Armin Heinrich. Zoiets is 1x grappig, maar niet als je 2 jaar later nog eens hetzelfde probeert. :/

_██_
(ಠ_ృ)

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 15:06

HollovVpo1nt

I like gadgets

HellStorm666 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 17:57:

Ik had dat ook, heel vaag. Ik heb wat gegoogled en kwam uot op xda. Daar heeft een tweaker O10 onder handen genomen. Flash doet het nu gewoon bij mij en hjj heeft er landscape in gezet:) Ik heb m nu geinstalleerd en hij doet het uitstekend. Weet alleen niet meer hoe die heet. Google: opera 10 landscape

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik ben een vodafoneklant die dus helaas nog steeds wachtende is op zijn HD2 maar heb toch een vraagje.

Ik vind de irisbrowser de beste browser voor windows mobile. Duidelijke menustructuur, snel, goede flashondersteuning enz. Opera sloeg ik over op WM 6.1 omdat deze niet goed flash ondersteunde. Hoe zit dat nu met de versie van opera op de hd2?

Ik speel onlinesoccermanager en daarvoor had ik dus irisbrowser nodig op mijn andere telefoons. Is hier mischien een OSM-er die dit kan testen binnen opera?

Verwijderd

Ik heb sinds zaterdag mijn HD2.
Gelijk geupdate omdat na 3 verzonden smsjes de rest al bleef hangen, en ik ook geen ontvangstbevestiging meer kreeg.
Maar dit probleem lijkt nog steeds niet hele maal verholpen, als ik smsjes stuur langer dan 1 sms komen ze nog niet altijd binnen. Alleen de korte smsjes komen 100% binnen. Ik krijg van beide wel een ontvangsbevesting. Iemand hier ook problemen mee. Verder leuk toestel (vooral als je hiervoor een oude symbian hebt gehad).

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Ik heb ook wat vaag met het weer. Ik had Rotterdam en Breda in de lijst staan.
Zag gisteren dat er 3 plaatsen geupdate worden, 2x Rotterdam, 1x Breda.
Ik wilde ze alle verwijderen, alleen Breda stond in de lijst, die gewist kon worden, Rotterdam staat er niet tussen 8)7
Dus nu 2x Rotterdam, welke ik niet kan verwijderen, iemand een idee hoe ik dit kan fixen??

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Sinds gister heb ik een HTC HD2 en vind de telefoon echt vet.

Ik ben alleen op zoek naar een goeie mediaplayer voor de telefoon. Iets als Winamp of wat er op lijkt ofzo. Weet iemand er zo een?

En nog iets. Waar kan ik goeie games downloaden/kopen? De A titels zegmaar.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 19:42
Windkracht13 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 08:37:
Ik heb ook wat vaag met het weer. Ik had Rotterdam en Breda in de lijst staan.
Zag gisteren dat er 3 plaatsen geupdate worden, 2x Rotterdam, 1x Breda.
Ik wilde ze alle verwijderen, alleen Breda stond in de lijst, die gewist kon worden, Rotterdam staat er niet tussen 8)7
Dus nu 2x Rotterdam, welke ik niet kan verwijderen, iemand een idee hoe ik dit kan fixen??
Bevond je je in Rotterdam?
Is dan de '2e' Rotterdam niet gewoon de my Location-entry, die bij updaten het weerbericht van de plaats waar je bent ophaalt?

Hmm... ik lees niet goed denk ik, je kunt beide rotterdam entries niet verwijderen?

[ Voor 6% gewijzigd door ToMaSZ op 25-02-2010 09:12 ]

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Rakkerzero schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:03:
Sinds gister heb ik een HTC HD2 en vind de telefoon echt vet.

Ik ben alleen op zoek naar een goeie mediaplayer voor de telefoon. Iets als Winamp of wat er op lijkt ofzo. Weet iemand er zo een?

En nog iets. Waar kan ik goeie games downloaden/kopen? De A titels zegmaar.
Een erg goede media player is Coreplayer, niet gratiz via het legale cirquit maar gebruik je fantasie (of je credit card). Op het XDA-developers forum heb ik er gisteren toevallig een erg mooie skin voor gevonden die hem ook nog es helemaal laat aansluiten op de zwarte Sense-theme.

Goeie games zijn er ook gratis wel te vinden, zoek eens op Xtrakt en Experiment 13. Electopia is ook mooi, niet gratis maar wel gratis demo van te downloaden.

(Via een tweak (zoek even op XDA-developers) zijn trouwens ook twee oudere Wimo games terug te vinden op je telefoon: patience en bubble breaker :P)

[ Voor 13% gewijzigd door SnoeiKoei op 25-02-2010 09:16 ]

• basst85
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 08:31
Smirnoff schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:29:
Wat ik wel kan begrijpen van een heleboel mensen (heb zelf geen custom ROM)
dat je op XDA vaak door de bomen het bos niet meer ziet. (zoveel info)
Waar voor een heleboel mensen waarschijnlijk behoefte aan is: een NL simpele guide naar een custom ROM, zonder al teveel poespas.
In dit topic staan verschillende video tutorials ("The Complete HSPL Video Guide")
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=621930

En dit is handig:
("[TUT] [NEWBIE GUIDE] Graphical Questions & Answers: flashing ROM & HSPL")
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=625919

Heb zelf de Artemis NL v4.0 ROM op m'n HD2 gezet, werkt erg lekker!

[ Voor 4% gewijzigd door basst85 op 25-02-2010 09:15 ]

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Ja, ik bevond mij in Rotterdam, maar de lijst van verwijderen is in het geheel leeg, heel vaag...

@Snoeikoei, waar kan ik die skin vinden van Coreplayer?

[ Voor 23% gewijzigd door Windkracht13 op 25-02-2010 09:18 ]

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Windkracht13 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:14:
Ja, ik bevond mij in Rotterdam, maar de lijst van verwijderen is in het geheel leeg, heel vaag...

@Snoeikoei, waar kan ik die skin vinden van Coreplayer?
Hier!

• Roelf-99
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-11-2022
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 18:44:
...............................

Installeer sommige Cabs op je geheugenkaart en niet alles op je HD2 zelf.
Op grond waarvan kies je dan tussen HD2 en SD-kaart??

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
Roelf-99 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:23:
[...]

Op grond waarvan kies je dan tussen HD2 en SD-kaart??
bijna altijd op SD kaart...
soms kan het niet, en soms komt het de snelheid niet ten goede (maar meestal komt het juist de opslag van je telefoon niet ten goede als je op je tel installed)

• Xmoo
Vandaag komt de nieuwe Laurentius26 rom, jullie zijn gekken als jullie die niet proberen :P :O

• lithje
je kan ook Skyfire installeren, daar werkt het out of the box (en silverlight ook)
Inderdaad.. Youtube werkt meteen, tnx! Ook de webcam van 3FM werkt goed met Silverlight!
Het duurt wel heel even voordat je beeld hebt, maar goed.. Hij buffert er flink op los volgens mij.

Nu alleen landscape nog even uitdokteren..

[ Voor 7% gewijzigd door lithje op 25-02-2010 10:37 ]

• erickov
  • Laatst online: 18:18
Xmoo schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:33:
Vandaag komt de nieuwe Laurentius26 rom, jullie zijn gekken als jullie die niet proberen :P :O
Op xda te vinden?

Uncomfortable silence can be so loud...

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Xmoo, enig idee, waarom er voor radio 2.07 is gekozen ipv de 2.08?

Testing right now!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Xmoo schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:33:
Jammer dat je op de website van Laurentius26 niet eens kunt zien wat er nou anders wordt als je zijn rom installeert. Wat verandert er uiterlijk? Wat qua bediening? De screenshots die hij toont gebruiken icons van een ander (ik vind ze spuuglelijk, dan liever de standaard HTC icons voor mij) maar zitten die dan meteen ook in de rom? Je kunt het vast op zijn forum wel vinden maar dan moet je al registreren :X Lekker toegankelijk.

Nvm, dat geldt alleen voor het downloaden zelf en de "discussion". Bovenaan in het menu staat wel een soort van changelog/overzicht.

[ Voor 10% gewijzigd door SnoeiKoei op 25-02-2010 11:18 ]

• Xmoo
Windkracht13 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:15:

Testing right now!
Omdat 2.07 een betere battery moet geven, omdat 2.07 beter met rillphone.dll werkt.
Ook is deze ROM gebasseerd op de drivers van 1.66

Echter moet ik wel zeggen dat ik 2.08 run, and zelf niks van merk dat de batterij slecht moet werken ofzo... Werkt even goed.

De ROM is geskinned, and zal ook alleen geskinned beschikbaar zijn.

Nou om zo'n top rom te hebben vind ik wel dat je even de tijd moet nemen om de maker te bedanken... En dat doe je met behulp van registreren en/of donties...

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Xmoo schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:22:
[...]

Nou om zo'n top rom te hebben vind ik wel dat je even de tijd moet nemen om de maker te bedanken... En dat doe je met behulp van registreren en/of donties...
Ik vind het niet erg om te moeten registreren om een rom te downloaden. Wat ik niet handig vind is dat ik nergens word overtuigd om zijn rom te installeren zonder te registreren, met andere woorden: wat schiet ik er mee op? Ik hoor van jou dat hij snel is. Ik zie kreten als "New UI". Maar WAT is er nou allemaal anders dan bij de standaard HTC-rom? (Ik verwacht niet dat jij dat opsomt natuurlijk; ik zou een lijst met een boel screenshots erbij verwachten op zijn website. Op een plek die ik ook als ongeregistreerde bezoeker kan zien!)

[ Voor 4% gewijzigd door SnoeiKoei op 25-02-2010 11:51 ]

Verwijderd

Windkracht13 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:15:

Testing right now!
Kan iemand de rom op een mirror zetten?
De firewall hier blocked de website van laurentius..... Overactieve systeembeheerder zeg maar.

• Epafroditus
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-03-2024
Ik heb er nu dus ook één sinds vorige week:) Na veel gelezen te hebben hier, vind ik geen antwoord op het volgende. Misschien zoek ik niet goed...
Dataverkeer doet het niet altijd goed. Ik las dat mensen daar problemen mee hebben, dan werd vaak een HI-abonnement genoemd. Bij mij doet het probleem zich voor met gebruik van WIFI.

Concreet: in Instellingen, Draadloze bediening is WIFI licht grijs weergegeven. Ik kan het nu daar niet aan of uit zetten. Een andere keer kon dat wel. Hij staat nu aan (via WIFI Toggle gedaan) maar werkt niet. Ook doet GPRS het nu niet goed. Ik ben benieuwd of iemand hier ook last van heeft gehad of beter, een oplossing.

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Is het mogelijk om op de HD2 te Pingen dmv van een 3rd party programma?

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:58
SnoeiKoei schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:51:
[...]

Ik vind het niet erg om te moeten registreren om een rom te downloaden. Wat ik niet handig vind is dat ik nergens word overtuigd om zijn rom te installeren zonder te registreren, met andere woorden: wat schiet ik er mee op? Ik hoor van jou dat hij snel is. Ik zie kreten als "New UI". Maar WAT is er nou allemaal anders dan bij de standaard HTC-rom? (Ik verwacht niet dat jij dat opsomt natuurlijk; ik zou een lijst met een boel screenshots erbij verwachten op zijn website. Op een plek die ik ook als ongeregistreerde bezoeker kan zien!)
Ik zal even snel beknopt wat voor en nadelen neerzetten

Voordelen
- Sneller dan shipped rom door tweaks en optimaliseren
- Veel apps eruit gehaald die vrijwel niemand gebruikt (pilot b.v.)
- Nuttige apps toegevoegd (bsb tweakers en/of hd2 tweak)
- Verbeterde UI
- etc

Nadeel
- Garantie vervalt door het aanpassen van de bootloader, maar dit is simpel terug te zetten
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:02:
[...]

De firewall hier blocked de website van laurentius..... Overactieve systeembeheerder zeg maar.
Kijk even op XDA.
BigF25 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:06:
Zover ik weet is het niet mogelijk.

[ Voor 19% gewijzigd door harmageddon op 25-02-2010 12:08 ]

Aap!

• Xmoo
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:02:
[...]

Hij gaat strx of vanaaf pas online.

De ding is, ik kan hier niet uigebreid aangeven wat er nieuw aan is, want dan neem ik er een beetje kredit op. En dat wil ik niet, want het is Laurentius26 zijn rom.

Zover ik weet kan je ook zonder te registreren op de pagina komen waaropstaat wat er nieuw etc is...
Maar als je wilt downloaden moet je registreren....

• Xmoo
Je kunt gebruik maken van bb services, maar of bim erbij zit weetik niet.
Ik zag laatst wel een port van blackberry storm os voor hd2, inclusief bim, mayb kende gij dat proberen.

Verwijderd

The rom is available at Laurentius26.net for registered users.

Daar staat de ROM dus niet. Mocht iemand een mirror hebben, graag!

Verwijderd

Hier de link voor opera 10 met landscape

http://forum.xda-develope...?p=5618575&postcount=1458

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:32:
[...]

:O

jaja, jullie doen goed werk. ik moet braaf zijn, anders mag ik niet downloaden.
Joh, je maakt mensen nieuwsgierig hier. Maar de toon en de manier waarop je erover praat
komen op mij erg over alsof je kickt op de credits Maar, ik zal het wel fout hebben.
Gezien je reactie, denk ik niet dat ik het fout heb overigens.

Deel het toch gewoon man, doe het niet voor de credits!
Sorry erg duidelijk ben je niet.... waarom wil je niet registreren bij die Laurentius26 site? Ergens anders staat die rom nog niet als ik het goed snap.

@ Harmageddon en Xmoo: het is me iig duidelijker wat die rom verandert, thnx. Voor zover ik kan zien krijg je dan wel automatisch die nieuwe set icoontjes of kun je kiezen die niet te installeren? Ik ga d'r nog wel even over nadenken of ik ga flashen, ben er nog wat huiverig voor maar met name die nieuwe e-reader en document tab trekken me wel aan. Of zijn die binnenkort ook via een officiele HTC-update te verwachten?

Verwijderd

zo hier en daar probeer ik met het toestel zip bestanden te openen alleen wil dit niet lukken. wat is een goed alternatief als programma?

• Xmoo
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:48:
zo hier en daar probeer ik met het toestel zip bestanden te openen alleen wil dit niet lukken. wat is een goed alternatief als programma?
Total Commander, heeft ingebwoude ZIP ondersteuning en is gratis.

Verwijderd

Xmoo schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:51:
[...]

Total Commander, heeft ingebwoude ZIP ondersteuning en is gratis.
Thanx ga ik proberen!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
* Vincentio zweert bij Dutty's roms.
Sowieso zijn roms iets vrij persoonlijks voor gebruik.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:47:
[...]

Als ik niet op de site kan komen door een firewall, dan kan ik niks registreren he.
Misschien moet je het dan gewoon thuis proberen en niet op je werk :P
Het gaat me om het idee mensen. Op het Internet moet je gewoon dingen kunnen downloaden.
Al dat gedoe met registraties. In dit geval om iemands ego te strelen. :-p
Als je het via de website van de auteur download heb je altijd de laatste versie beschikbaar; het heeft voordelen om software alleen op je eigen site te zetten (en ongebruikelijk is het niet en nooit geweest).
Waar is de tijd gebleven dat mensen gewoon deelden met anderen zonder daar iets voor terug te willen.
O wacht, Artemis deelt wel zijn ROMS via XDA zonder dat je hoeft te registreren.
Nou, dan ga ik lekker daar mee aan de slag....

egotjes....
8)7

Verwijderd

Het zou echt geweldig zijn als die maker van Trein, Tweakers.ml en Nu.nl ook een Ping-applicatie zou maken. Ik zou er zo voor willen doneren :p Ik denk dat er ook best wel veel vraag naar is..

• Xmoo
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:12:
[...]

Het zou echt geweldig zijn als die maker van Trein, Tweakers.ml en Nu.nl ook een Ping-applicatie zou maken. Ik zou er zo voor willen doneren :p Ik denk dat er ook best wel veel vraag naar is..
Ik heb even gezocht.... http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=632147

Verwijderd

Ja bedankt, die had ik ook al gezien, maar dat is niet precies wat ik bedoel. Als je de BB-software installeert, heb je een BB-pin nodig om ermee te kunnen werken, en die krijg je alleen als je je internetabbo omzet naar een BB-internet abbo. Het lijkt me ook vrij onhandig om telkens die BB-software op te starten om te kijken of je een Ping-bericht hebt gekregen. Daarom is er voor de iphone :Z een app gemaakt, waarmee je een account kunt maken, en als je een berichtje krijgt wordt dat gepushed.

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Ik ben wel te spreken over de snelheid van de laatste Laurentius26 Rom.
Ook de nieuwe icoontjes zijn geinig, maar betwijfel of ik eraan kan wennen...
Div. extra tweaks doorgevoerd, en nog geen bug tegen gekomen.

Test gaat verder...

Edit: Inmiddels alle mappen, software bekeken, en irriteer me toch aan de icoontjes...

Gaat toch maar opzoek naar een andere Rom,maar een BIG TH@NKZzz voor de moeite!!!

[ Voor 27% gewijzigd door Windkracht13 op 25-02-2010 14:22 ]

• Xmoo
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:34:
[...]

Ja bedankt, die had ik ook al gezien, maar dat is niet precies wat ik bedoel. Als je de BB-software installeert, heb je een BB-pin nodig om ermee te kunnen werken, en die krijg je alleen als je je internetabbo omzet naar een BB-internet abbo. Het lijkt me ook vrij onhandig om telkens die BB-software op te starten om te kijken of je een Ping-bericht hebt gekregen. Daarom is er voor de iphone :Z een app gemaakt, waarmee je een account kunt maken, en als je een berichtje krijgt wordt dat gepushed.
Dus jij bedoelt, pingen zonder een PIN account? Leuk, vertel me meer.

Heb even erna gekeken, maar is dus nep ping, want is niet verbonden aan de Blackberry Services...
Oftewel, start gwoon je MSN, of installeer OZ IM, deze ondersteunt 5 services waaronder MSN en Gtalk, en deze werkt ook met soort van push systeem.

Vreet ongeveer 5 tot 10% battery per uur (heb dan wel 3 accounts aanstaan: MSN, Yahoo en Gtalk)

[ Voor 20% gewijzigd door Xmoo op 25-02-2010 14:03 ]

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Windkracht13 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:58:
Ik ben wel te spreken over de snelheid van de laatste Laurentius26 Rom.
Ook de nieuwe icoontjes zijn geinig, maar betwijfel of ik eraan kan wennen...
Div. extra tweaks doorgevoerd, en nog geen bug tegen gekomen.

Test gaat verder...

Edit: Inmiddels alle mappen, software bekeken, en irriteer me toch aan de icoontjes...

Gaat toch maar opzoek naar een andere Rom,maar een BIG TH@NKZzz voor de moeite!!!
Ik weet niet of je makkelijk zelf weer de oude icoontjes kunt terugtoveren, anders is het voor mij ook een no-go helaas.

• erickov
  • Laatst online: 18:18
Ik moet zeggen dat ik er ook niet echt van gecharmeerd ben... Ik wilde die rom graag proberen, maar niet met dit soort icoontjes. Reden voor mij om helaas af te haken..

Uncomfortable silence can be so loud...

• maximus1
Same here, was hem al aan het downloaden maar ga hem toch niet installeren.

Eerst even uitgezocht of het makkelijk was om icoontjes te veranderen enz maar dat is niet in 1 2 3 gebeurd.
Jammert.

• lithje
Thx man.. werkt helemaal goed! Youtube doet het in ieder geval.
Maar als ik nu op het internet-icoontje in Sense druk (tabbladen waar de standaard Opera zit) druk, krijg ik een foutmelding. Bestand niet gevonden. Kan ik de nieuwe Opera 10 daar krijgen? Vroeg me sowieso af of je meerdere programma's in de Sense-bar (tabblad) kunt krijgen..

Ik heb de nieuwe Opera 10 op mijn geheugenkaart geïnstalleerd. Dat had zeker in het telefoongeheugen moeten zijn om de Sense-bar werkend te krijgen??

EDIT:
Mmm.. als ik Opera 10 verwijder van de geheugenkaart dan doet de standaard Opera 9 het gewoon via de Sense tabbladen..

[ Voor 9% gewijzigd door lithje op 25-02-2010 15:33 ]

Verwijderd

http://www.pingmessaging.com/Ping%21/Ping%21.html
dit is Ping.. Ik had al ooit eens eerder hieron gevraagd, en een berichtje naar de developer gestuurd. Maar nooit antwoord op gekregen..
Hoop dat het wel komt..

• Xmoo
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:55:
http://www.pingmessaging.com/Ping%21/Ping%21.html
dit is Ping.. Ik had al ooit eens eerder hieron gevraagd, en een berichtje naar de developer gestuurd. Maar nooit antwoord op gekregen..
Hoop dat het wel komt..
Oooh ik zat aan echt Ping te denken van Blackberry!

Verwijderd

Ja het is net zoiets, hoop dat iemand zo een app kan maken dat je dus pings kan sturen naar bb wm en apple dingen..

• tzeunis
  • Laatst online: 21:21
Ik heb de Artemis 4.5NLD nu een volledige dag draaien; draait snel; stabiel en nog geen problemen tegengekomen. Ik vind die icoontjes bij Lau ook een beetje iphone achtig zeg maar... je kunt ze wel allemaal veranderen, maar dat kost ff tijd.. :-)

| Losing my religion |

Verwijderd

Xmoo schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:58:
[...]

Oooh ik zat aan echt Ping te denken van Blackberry!
Ja ik bedoelde ook die van de iphone, maar ik heb laatst dus gehoord dat je nu ook met die app kunt pingen met BB-gebruikers. Maar weet dus niet zeker of dat wel kan.
En anders kun je altijd nog gratis pingen met iphonegebruikers (en WM-gebruikers, als zo'n app ooit wordt gemaakt voor WM)

Edit: ik heb ook maar even een mailtje gestuurd naar de ontwikkelaars van Ping!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2010 16:50 ]

• vanpeltje
vanpeltje schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:40:
[...]

Dat probeerde ik steeds,

vinkje uitgezet, rechtsboven op 'ok'.

Maar elke keer als ik terug ga staat ie aangevinkt!

Wat nu?
Nou, Twitter (HTC Peeps) en vodafone internet is gelukt.

Je moet idd de proxy instellingen uit zetten, wanneer ik dit deed, sprong dat vinkje altijd weer terug.

Zat niets anders op dan de hele vodafone instellingen eruit te mikken en het handmatig weer in te voeren (belachelijk)

vanpeltje

• L1800
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 15:29
Nou ik kan prima wennen aan die icoontje's van L26. _/-\o_ ik ben erg tevreden over de snelheid. alleen heb ik het idee dat hij de mail (pop) niet regelmatig ophaalt, maar dat kan natuurlijk ook aan de provider liggen.

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:44
maximus1 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:00:
Same here, was hem al aan het downloaden maar ga hem toch niet installeren.

Eerst even uitgezocht of het makkelijk was om icoontjes te veranderen enz maar dat is niet in 1 2 3 gebeurd.
Jammert.
Er staan op XDA ook icon packs die de standaard icons veranderen. De paar icons die dan nog over blijven kost niet zoveel tijd om te veranderen.

System | Racing is in my Blood

Verwijderd

Barfman schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 17:49:
[...]

Er staan op XDA ook icon packs die de standaard icons veranderen. De paar icons die dan nog over blijven kost niet zoveel tijd om te veranderen.
Kun je hier misschien even een linke aangeven??

alvast bedankt _/-\o_

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Ikbas, kijk nou ff op XDA, je heb het zo gevonden...

L1800, welke Provider zit je, ik T-Mobile ondervind geen problemen met pop, wordt netjes elk half uur binnen gehaald.

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:44
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 18:04:
[...]

Kun je hier misschien even een linke aangeven??

alvast bedankt _/-\o_
http://www.google.nl/

[ Voor 48% gewijzigd door Barfman op 25-02-2010 19:50 ]

System | Racing is in my Blood

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Wie heeft er een goed AutoCAD DWG programma voor pocketPC? Ik heb vanmiddag op de HD2 het programma pocket_pc_cad_viewer (http://www.cadsofttools.c...pocket_pc_cad_viewer.html) geinstalleerd.
Dat werkt goed, maar de knopjes op het scherm zijn hééél erg klein.

Verder kwam ik deze tegen: Powercad CE (http://www.graebert.com/i...emid=52&id=Mobile&lang=en)
Maar die is wel heeeel erg duur.

Wie heeft een goed alternatief? Of een mogelijkheid om de knopjes in beeld van het eerste prog te vergroten? Dat zou ook al welkom zijn.

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
erickov schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:55:
Ik moet zeggen dat ik er ook niet echt van gecharmeerd ben... Ik wilde die rom graag proberen, maar niet met dit soort icoontjes. Reden voor mij om helaas af te haken..
Voor mij ook, ik denk dat Laurentius een hoop user gaat kwijtraken zo....
Echt zonde dat ie niet de standaard icons gebruikt.
Maar misschien krijgt ie door de feedback wel zin om weer aan de slag te gaan aan n nieuwe ROM :D

Verwijderd

Voor die gene die een WWE rom hebben maar toch liever XT9 in het nederlands willen gebruiken.
HIER vind je hoe je reg moet wijzigen om ned XT9 aan te zetten

Maar ik heb nog geen WERKENDE cab gevonden om de original slider icons terug te krijgen na het update van Laurentius26 V2.0 WWE Ultimate POWER.
Dus als er iemand is die mij zou willen helpen. Zit nu wel al lang genoeg te zoeken op XDA.

Alvast vriendelijk bedankt!! O-)

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

CRXed schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 20:10:
[...]

Maar misschien krijgt ie door de feedback wel zin om weer aan de slag te gaan aan n nieuwe ROM :D
Ziet er niet naar uit, heb 'm al gevraagd om dezelfde rom met oginele icons te uploaden, maar daar bedankt hij voor ((Jammer dus voor ons)) De Rom loopt zo soepel,ships...

[ Voor 52% gewijzigd door Windkracht13 op 25-02-2010 20:53 ]

• vanpeltje
Flauw...

Even een paar apps die ik momenteel heb geinstalleerd op de HD2

MyPhone (backupprogramma)
Facebook (social network)
Windows Live Messenger (chatprogramma)
Skype (bellen via internet)
Divx (films kijken)
youtube (filmpjes kijken)
google maps (navigatie)
nodata (blokkeert internet in het buitenland)
kenteken informatie (kenteken invullen en RDW gegeven inzien)
Trein (Vertrektijden met vertragingen van het dichtsbijzijnde station)
opera 9.7 (standaard ingebakken, opera 10 werkt vele malen beter)
skyfire (goede browser met flash ondersteuning)
buienradar (van buienradar.nl, zien wanneer het regent)
route66 (navigatie)
Peeps (twitter)

vanpeltje

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
De helft van dat lijstje zit standaard op de HD2?

• Xmoo
CRXed schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 20:10:
[...]

Valt opzich wel mee. Laurentius staat bekend onder vriendelijkheid bij vertrouwde gebruikers. Vertrouwde gebruikers bedoel ik gebruikers die (bijna) altijd zijn rom gebruiken. Ik snap niet dat een stel icoontjes jullie de regels gaat voor schrijven...

Als ik zelfs een Chineese ROM heb weet ik nog uit m'n hoofd hoe ik het moet gebruiken....

Ik heb het met Laurentius erover gehad, en ook tegen hem duidelijk gezegt dat hij zijn ding moet doen! En niet gaan aanpassen omdat mensen de Laurentius26 rom stijl niet leuk vinden....
En gelukkig gaat hij zich ook niet aanpassen!!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Nieuw rumour over dat de HD2 inderdaad WM7 krijgt.
http://pocketnow.com/rumo...es-for-htc-hd2-more-proof

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Denk eerst zelf na voordat je hier een vraag stelt.
Gebruik eerst Google voordat je hier een vraag stelt.
Gebruik eerst de zoekfunctie op het forum voordat je hier een vraag stelt.

Het dumpen van vraagjes zonder eigen inzet wordt niet gewaardeerd en resulteert in een modbreak.