• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

En gelijk heeft íe, ik zou als Rom bakker ook mijn eigen stijl eraan geven.
Als mensen die stijl niet bevalt, hebben ze gewoon pech. Er wordt een hoop tijd en moeite ingestoken,
voordat het allemaal lekker draait. (En dat doet ie)
Had vandaag een 12 uurs dienst met niks doen, ehhh, ja testen, kan alleen maar zeggen, WAUW! _/-\o_
Wij als users moeten blij wezen dat het online gezet wordt! En dat we er gebruik van kunnen maken.

Ja, en wie heeft de luxe voor 2 toestellen, 1 voor gebruik, 1 voor te testen.
Kan 'm geen ongelijk geven, dat íe ook wil spelen op zijn HD2.

Ik heb nog Leo zijn Rom erop staan, en begin er langzaam aan te wennen...

Wel heb ik 1 Bugje, Afbeeldingslocatie: http://fc04.deviantart.net/fs13/f/2007/100/c/6/CRUNCHY_BUGS_for_chix0r_by_realitysquared.gif als ik de Advance Taskmanager opstart,
loopt deze vast. Kan 'm eigenlijk alleen maar afsluiten, iemand anders ?

[ Voor 9% gewijzigd door Windkracht13 op 25-02-2010 22:23 ]

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:23
Windkracht13 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 22:19:
Wel heb ik 1 Bugje, [afbeelding] als ik de Advance Taskmanager opstart,
loopt deze vast. Kan 'm eigenlijk alleen maar afsluiten, iemand anders ?
Het je na het flashen je telefoon een hard-reset gegeven??
Altijd doen, ook bij shipped roms.
Hiermee los je meestal fouten op.

Ik heb deze bug niet.. Dus toch maar een HR.

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Yeb, doe ik ook altijd, maar dat zou ik morgen toch weer moeten doen (HR), zet er de 2.08 radio op.
FF aankijken of het dan weer gebeurd.

[ Voor 22% gewijzigd door Windkracht13 op 25-02-2010 22:37 ]

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Nog een vraagje wat volgens mij nog niet in de topics langs is gekomen.
1) Bestaat er dreamweaver of een programma om files (.php/.html) aan te passen voor de htc hd2?
(Volgens google niet maar is een oud bericht)

2) Bestaat er een programma om dingen te uploaden of om inteloggen op de ftp?

_/-\o_

• Xmoo
  • Laatst online: 22:23
Windkracht13 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 22:36:
Yeb, doe ik ook altijd, maar dat zou ik morgen toch weer moeten doen (HR), zet er de 2.08 radio op.
FF aankijken of het dan weer gebeurd.
Ik heb zelf 2.08 runnen.
Vanmorgen 7:45 telefoon eruit... En net rond 10 uur zat ik aan 68%.
Ben ongeveer 2 uur op msn geweest, 10/20smsjes, en 5 gesprekken.
Duidelijk succes lijkt mij...

Wel OZ_IM (Werkt net als blackberry im, syncd om de zoveel seconden, bespaar je battery mee).

Suc6, Ik ben slapen.
Welterusten allemaal.

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
D467 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 22:37:
2) Bestaat er een programma om dingen te uploaden of om inteloggen op de ftp?
Yep,'Total Commander'.. FTP client voor o.a. WM.

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:17
ik stap ook van laurentius af, jammer dat ze aan de iconen hebben gezeten, het was altijd zo goed.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 12:58
Ook ik haak af, (Laurentius26 V2.0)

Die icoontjes doen me denken aan een speelgoed telefoon. -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:30

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na een aantal keren mijn telefoon opnieuw opgestart te hebben, niet met een duidelijke reden maar gewoon om niet gestoord willen te worden. na het opstarten bleek mijn internet verbinding (hi) niet te werken. wel gewoon bereik maar geen 3g.wanneer ik op het schuifje (gegevensverbinding inschakelen) drukte kwam ik in het scherm om een internet verbinding in te stellen. hierna mijn gegevensverbinding opnieuw ingesteld door het toestel zelf. hierna doet de verbinding het weer prima. verder geen last meer gehad. ik heb dit al eerder een keer gehad. volgens mij is dit vanaf de update naar 1.66. eerlijk gezegd heb ik na update geen last meer gehad van de smsbug! (afkloppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Laatst online: 18-09 14:12
Ik kwam op XDA onderstaande versie van de videospeler TCPMP tegen:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=634951
(wel even v2 pakken)

Speelt bijna alles, touchvriendelijke skin en subtitle support.

Afbeeldingslocatie: http://f.imagehost.org/0119/tcpmp_wvga.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Valleyman op 26-02-2010 10:32 . Reden: plaatje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
lithje schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:08:
[...]

Thx man.. werkt helemaal goed! Youtube doet het in ieder geval.
Maar als ik nu op het internet-icoontje in Sense druk (tabbladen waar de standaard Opera zit) druk, krijg ik een foutmelding. Bestand niet gevonden. Kan ik de nieuwe Opera 10 daar krijgen? Vroeg me sowieso af of je meerdere programma's in de Sense-bar (tabblad) kunt krijgen..

Ik heb de nieuwe Opera 10 op mijn geheugenkaart geïnstalleerd. Dat had zeker in het telefoongeheugen moeten zijn om de Sense-bar werkend te krijgen??

EDIT:
Mmm.. als ik Opera 10 verwijder van de geheugenkaart dan doet de standaard Opera 9 het gewoon via de Sense tabbladen..
EDIT:
Ook installeren op het interne geheugen helpt niet. Krijg nog steeds onderstaande foutmelding:
'Het bestand 'Opera10-armv4i' kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat of een van de componenten is niet gevonden. U moet dit bestand wellicht opnieuw installeren of herstellen als dit probleem zich blijft voordoen'

Krijg nu eerder het idee dat het iets met een 'certificaat' te maken heeft. Kun je dat certificaat gebeuren niet uitzetten? Opera10 beta 3 werkt dus wel (en goed ook), maar de standaard Sense-tab geeft dus bovenstaande melding. Ik kan nu bijv. ook geen koppelingen in Peep meer openen, aangezien hij daar de standaard browser voor pakt, die in Opera10 verandert is en die melding nu geeft.

Moet toch op één of andere manier simpel op te lossen zijn..? Opera10 opstarten vanuit zijn snelkoppeling werkt namelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 15:18
lithje schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:00:
[...]

EDIT:
Ook installeren op het interne geheugen helpt niet. Krijg nog steeds onderstaande foutmelding:
'Het bestand 'Opera10-armv4i' kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat of een van de componenten is niet gevonden. U moet dit bestand wellicht opnieuw installeren of herstellen als dit probleem zich blijft voordoen'

Krijg nu eerder het idee dat het iets met een 'certificaat' te maken heeft. Kun je dat certificaat gebeuren niet uitzetten? Opera10 beta 3 werkt dus wel (en goed ook), maar de standaard Sense-tab geeft dus bovenstaande melding. Ik kan nu bijv. ook geen koppelingen in Peep meer openen, aangezien hij daar de standaard browser voor pakt, die in Opera10 verandert is en die melding nu geeft.

Moet toch op één of andere manier simpel op te lossen zijn..? Opera10 opstarten vanuit zijn snelkoppeling werkt namelijk wel.
Kan het ook niet zijn dat je in het registry nog een of ander path moet veranderen? Dan bedoel ik dus bij de sense key en dan een of andere snelkoppeling aanpassen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Rakkerzero schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:22:
[...]

Leuk, hopen dat die update snel komt.
September/oktober... :s

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
lithje schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:00:
[...]

EDIT:

staat er niet "set as default browser" ergens in de Opera settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Laatst online: 18-09 12:58
Valleyman schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:27:
Ik kwam op XDA onderstaande versie van de videospeler TCPMP tegen:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=634951
(wel even v2 pakken)

Speelt bijna alles, touchvriendelijke skin en subtitle support.

[afbeelding]
Heb deze erop gezet, maar vind dat de beeld kwaliteid (full screen) slechter is dan met eerst.
Ook hapert het afspelen.

Setup doorgelopen maar alles staat goed.

jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
glennvho schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:02:
[...]
Kan het ook niet zijn dat je in het registry nog een of ander path moet veranderen? Dan bedoel ik dus bij de sense key en dan een of andere snelkoppeling aanpassen ofzo?
Ik weet bijna zeker van niet, want na installatie geeft hij bij gebruik van de Sense-tab de melding:
'Het bestand 'Opera10-armv4i' kan niet worden geopend'. Hij vind het bestand dus wel, maar kan het niet openen. Ga ik via de verkenner naar Opera10-armv4i en klik daarop, dan opent hij hem dus gewoon.
Vandaar dat ik denk dat het iets met de certificering te maken heeft.

Tja en dan de registry.. dat wordt een nieuwtje voor mij op mijn mobiel. Hoe kom ik daar? Moet ik even uitzoeken. Bij mijn PC weet ik het wel, maar dit is weer nieuw voor me.

Maar heeft iemand Opera10 beta 3 wel werkend via de Sense-tab op de HD2?
Ik heb er geen custom ROM op staan.
Elwin23 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:30:
[...]
staat er niet "set as default browser" ergens in de Opera settings?
Kan ik zo 1 2 3 niet vinden, maar dat lijkt me ook het probleem niet, aangezien hij direct Opera10 probeert te openen vanuit Peep. Welke de standaard browser gebruikt.

Iemand enig idee of je dat certificering-gedoe uit kunt zetten?

Als snelkoppeling en vanuit de verkenner werkt hij dus prima, vanuit de Sense-tab en als standaard browser vanuit een programma (Peep getest) krijg ik dus de volgende melding:

[ Voor 32% gewijzigd door lithje op 26-02-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
lithje schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 12:17:
[...]

Ik weet bijna zeker van niet, want na installatie geeft hij bij gebruik van de Sense-tab de melding:
'Het bestand 'Opera10-armv4i' kan niet worden geopend'. Hij vind het bestand dus wel, maar kan het niet openen. Ga ik via de verkenner naar Opera10-armv4i en klik daarop, dan opent hij hem dus gewoon.

Tja en dan de registry.. dat wordt een nieuwtje voor mij op mijn mobiel. Hoe kom ik daar? Moet ik even uitzoeken. Bij mijn PC weet ik het wel, maar dit is weer nieuw voor me.

Ik heb dit werkend gekregen door de registervalue van HKLM\Software\Microsoft\Shell\Rai\:DEFBROWSER\1 te veranderen van "\Program Files\Opera Mobile 10\Opera10-armv4i.exe" naar "\Storage Card\Programmabestanden\Opera Mobile 10\Opera10-armv4i.exe"
Ik heb alleen wel een custom ROM erop staan, dus ik weet niet of je dezelfde registerkey moet hebben.
Je kunt het register bewerken met onder meer Total Commander for Pocket PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
lithje schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 12:17:
[...]

[...]

Kan ik zo 1 2 3 niet vinden, maar dat lijkt me ook het probleem niet, aangezien hij direct Opera10 probeert te openen vanuit Peep. Welke de standaard browser gebruikt.

Iemand enig idee of je dat certificering-gedoe uit kunt zetten?

Als snelkoppeling en vanuit de verkenner werkt hij dus prima, vanuit de Sense-tab en als standaard browser vanuit een programma (Peep getest) krijg ik dus de volgende melding:
in BSBtweak kan je wel de waarschuwing uitzetten (is waarsch. een reg. aanpassing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Elwin23 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:05:
[...]

in BSBtweak kan je wel de waarschuwing uitzetten (is waarsch. een reg. aanpassing)
Ik had BSBtweak inderdaad al gevonden en geïnstalleerd. Helpt niet, melding blijft.
Ik ga met de registry van bovenstaande post aan de gang, tnx!
Total Commander staat toch al op mijn HD2 i.v.m. FTP gebruik.

[ Voor 8% gewijzigd door lithje op 26-02-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03:12

djbarney

XBL: DeejayBarney

freddyathlon schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:49:
Heeft iemand de engelse vodafone rom-upgrade al geinstalleerd op een nederlands-branded hd2 ?

http://devicehelp.vodafon...e.php?ModelID=424&e=0#t=1
Ik heb dit vanmiddag geprobeerd bij een vriend van me met een branded 1.44 vodafone rom, deze uk update wil niet installeren: krijg een Vendor id mismatch error waarna de updater stopt. Heb het overigens nog niet met hspl of iets dergelijks geprobeerd, wellicht later =)

[ Voor 8% gewijzigd door djbarney op 26-02-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Valleyman schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:04:
[...]

Ik heb dit werkend gekregen door de registervalue van HKLM\Software\Microsoft\Shell\Rai\:DEFBROWSER\1 te veranderen van "\Program Files\Opera Mobile 10\Opera10-armv4i.exe" naar "\Storage Card\Programmabestanden\Opera Mobile 10\Opera10-armv4i.exe"
Ik heb alleen wel een custom ROM erop staan, dus ik weet niet of je dezelfde registerkey moet hebben.
Held van de dag! (voor mij dan.. ;-))

Inderdaad 'Program Files' veranderen in 'Programmabestanden' (eventueel ook 'Storage Card' mocht je hem daar op hebben geïnstalleed) en het werkt!

Nu zit ik alleen nog met het 'verwijderde items' mapje in Hotmail.. hoe krijg ik dat in godsnaam leeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Valleyman schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:04:
[...]

Dan is het dus een installatiefout van Opera, dat het juiste path niet wordt meegegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
lithje schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 14:02:
[...]
Nu zit ik alleen nog met het 'verwijderde items' mapje in Hotmail.. hoe krijg ik dat in godsnaam leeg..
Verder kijken dan je neus lang is :+

Ga naar Hotmail Verwijderde items - Menu - Extra (even omhoog scrollen) - Verwijderde items leegmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
CRXed schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 14:09:
[...]

Dan is het dus een installatiefout van Opera, dat het juiste path niet wordt meegegeven.
Het gaat hier om een repack, het is dus een foutje van de maker, die heeft geen rekening gehouden met de verschillende vertalingen van 'Program Files'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

BeeJee78 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 16:04:
Ik heb mijn HD2 gepaired met mijn autoradio zodat er meteen verbinding is als ik instap.
Als ik muziek wil luisteren via bluetooth moet ik echter steeds opnieuw de audio verbinding opzetten met mijn autoradio.
Is er een manier om ook de audioverbinding automatisch te activeren of zou dit aan de radio liggen? Wie heeft hier ervaring mee?
Helaas:
(1) Bij mij precies hetzelfde (el cheapo autoradio). Had ik met mijn vorige telefoon ook, de HTC TyTN2, en met de HD2 nu helaas ook. A2DP toggle werkt helaas niet.
(2) Waar ik ook last van heb is dat de eerste paar seconde van elk nummer niet hoorbaar zijn op de autoradio. <edit> Dit blijkt te komen door de Sense muziekspeler. TCPMP heeft dit probleem niet.</edit>
(3) Als ik handmatig in de BT manager streaming audio aanzet, blijft mijn autoradio ook permanent op BT staan, zonder mogelijkheid om terug te keren naar de FM-radio. Bij mijn vorige telefoon keerde die terug als je stopte met afspelen via BT.

Op XDA wordt ook hierover geklaagd maar er is nog geen oplossing (zoek op 'a2dp toggle'). Wat wel wordt voorgesteld en zou werken (maar ik heb het nog niet uitgeprobeerd) is BTaudio V1.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Nou, het bugje wat ik gisteren melde, zat schijnbaar in m'n hoofd Afbeeldingslocatie: http://fc06.deviantart.net/fs15/f/2007/060/2/4/_crazy_by_sml_e.gif
Ik heb advance Taskbar opgestart, en na ongeveer een minuut, kon ik het programma gewoon gebruiken.
Dit voor de Radio update en harde reset die erna volgde.
(Schijnbaar moesten er verschillende dingen in het geheugen geladen worden)

De Radio geupdate naar 2.08, hier kan ik nog niet veel over zeggen, daar ik net klaar ben met tweaken en instaleren.

Vandaag weer een 12 uurs test, wederom geen bugs te vinden, laat Leo26 er lekker opstaan, echt een perfecte Rom...

(Hmmm, nieuws: Adobe: HTC HD2 krijgt update naar Windows Phone 7)

@Snoeikoei, nog bedankt voor linkie skin coreplayer, ziet er al een stuk beter uit...

[ Voor 21% gewijzigd door Windkracht13 op 26-02-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
my_fiero schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:39:
[...]

Heb deze erop gezet, maar vind dat de beeld kwaliteid (full screen) slechter is dan met eerst.
Ook hapert het afspelen.

Setup doorgelopen maar alles staat goed.

jammer.
De Divxplayer op divx.com werkt anders ook heel goed hoor (knopjes zijn alleen een beetje klein)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik heb geen aandelen bij de makers ofzo maar ik zeg het toch nog maar een extra keer: Coreplayer met deze skin (lijkt grafisch erg op de TCPMP-skin die hierboven is gepost) is erg finger friendly en ziet er niet alleen erg mooi uit maar werkt ook perfect.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-03-2022
djbarney schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:28:
[...]

Ik heb dit vanmiddag geprobeerd bij een vriend van me met een branded 1.44 vodafone rom, deze uk update wil niet installeren: krijg een Vendor id mismatch error waarna de updater stopt. Heb het overigens nog niet met hspl of iets dergelijks geprobeerd, wellicht later =)
Erg jammer! Ik hoop dat de Nederlandse update snel komt, want ik ben eigenlijk voorlopig nog niet van plan om HSPL er op te zetten, ik ben een beetje bang voor de risico's en er verschijnenen welke dag weer updates van nieuwe ROMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:33
Bedankt voor de massale hulp! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

BeeJee78 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 15:42:
[...]

Bedankt voor de massale hulp! :'(
Tsja als niemand het probleem herkent blijft het vaak stil, of misschien kent men het probleem wel maar geen oplossing... of je hebt gewoon gemist dat iemand antwoord heeft gegeven. ;)

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

ik probeer die blackberry app te draaien op me hd2, maar er staat bij mij gegevens verbinding geweigerd.
is dit omdat je door je provider "blackberry services" geactiveerd moeten worden?

edit:

en we hebben vebinding... nu nog even kijken waarom we scherm niet reageerd als ik er op druk in het blackberry menu

[ Voor 25% gewijzigd door Tha op 26-02-2010 16:06 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Filipek schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 15:41:
[...]

Erg jammer! Ik hoop dat de Nederlandse update snel komt, want ik ben eigenlijk voorlopig nog niet van plan om HSPL er op te zetten, ik ben een beetje bang voor de risico's en er verschijnenen welke dag weer updates van nieuwe ROMS
Daar heb je wel een punt met dat er iedere dag nieuwe ROM's verschijnen, maar sinds ik een custom rom op mijn HD2 heb draaien is het genot van mijn toestel toegenomen, het is echt het moeite waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
CRXed schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 14:12:
[...]

Verder kijken dan je neus lang is :+

Ga naar Hotmail Verwijderde items - Menu - Extra (even omhoog scrollen) - Verwijderde items leegmaken
Sooooooooo.. 'Menu - Extra (even omhoog scrollen) - Verwijderde items leegmaken'
Daar zat het hem dus in he.. gewoon niet gezien dat je kon scrollen. Je wilt niet weten hoeveel tijd ik besteed heb op Google/Tweakers/handleiding..!!

Maar tnx, want dat had ik voorlopig ook nog niet gevonden haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-03-2022
Cablekevin schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 16:14:
[...]

Daar heb je wel een punt met dat er iedere dag nieuwe ROM's verschijnen, maar sinds ik een custom rom op mijn HD2 heb draaien is het genot van mijn toestel toegenomen, het is echt het moeite waard :)
Ja dat heb ik inderdaad vernomen na al het lezen op XDA. Maar ik wil mij er eerst ook helemaal in verdiepen voordat ik een custom ROM er op ga zetten, heb al veel topics gelezen, maar ik heb nog steeds wat vragen waar ik mee zit, maar ik ben bang op XDA een vraag te stellen, want je wordt gelijk afgeschoten als het ergens duidelijk te vinden is! Maar aangezien sommige topics 300 pagina's hebben, is het erg lastig om antwoorden te vinden op XDA! En zeker omdat er elke dag zoveel nutteloze nieuwe topics worden aangemaakt, je kan door de bomen het bos niet meer zien! Als je een weekendje geen tijd hebt om te computeren, dan is het onmogelijk om weer bij te komen op maandag! Erg jammer, maar dat is waarschijnlijk ook een reden waarom ik nog geen antwoord op mijn vragen heb gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 15:56:
ik probeer die blackberry app te draaien op me hd2, maar er staat bij mij gegevens verbinding geweigerd.
is dit omdat je door je provider "blackberry services" geactiveerd moeten worden?

edit:

en we hebben vebinding... nu nog even kijken waarom we scherm niet reageerd als ik er op druk in het blackberry menu
Okay houd me op de hoogte. Duurt het aanzetten van die BBsoftware lang, is het een beetje handig te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 16:39:
[...]

Okay houd me op de hoogte. Duurt het aanzetten van die BBsoftware lang, is het een beetje handig te gebruiken?
Hij heeft nu verbinding met vodafone bij mij, reageren nu de onderste toetsen op het schermbeveiliging icoontje
en kan dan niets meer selecteren, reageerd niet meer op drukken op scherm.
ga nu even met dat d-pad programma in de weer om te kijken of ik via de volume toetsen wel kan kiezen

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=552947

snelheid tot dusver prima, wat ik kan zien, opstarten gaat prima en het menu is gewoon zoals je van blackberry kent, dik in orde

[ Voor 10% gewijzigd door Tha op 26-02-2010 17:00 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08-2022
glennvho schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:02:
[...]

het is allemaal veel makkelijker.

maak een snelkopoeling van de opera opstart bestand uit programma bestanden --opera 10--opera-ARM en zet deze in windows--start menu

als je nu opend werkt ie zonder gezeur over cert

het lijkt een bugje te zijn met meerdere programma's

[ Voor 5% gewijzigd door mdbde op 26-02-2010 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 15:37
Zijn er al mensen die een Custom rom hebben geinstalleerd hebben d.m.v. een SD card? Ik heb nu HARDSPL geinstalleerd maar zou graag via de SD card willen flashen. Echter denk ik dat dat het 1 x goed gaat en vervolgens de SPL overschreven wordt.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Net de htc hd 2 gehaald, damn wat een mooi toestel. Lijkt totaal niet op de dummy die ze daar hebben hangen.

enkel heb ik een vraagje, hoe snel is het ''onbepert'' internet van hi geactiveerd, en hoe kan ik dat zien?
Kan nu gewoon internetten op me telefoon maar misschien betaal ik nu nog per mb ofso.

Zie op hi.nl alleen dit staan:
Hi Society diensten Welke diensten heb ik: Hi Sms Online
Is dat dat onbepert internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

D467 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:24:
Net de htc hd 2 gehaald, damn wat een mooi toestel. Lijkt totaal niet op de dummy die ze daar hebben hangen.

enkel heb ik een vraagje, hoe snel is het ''onbepert'' internet van hi geactiveerd, en hoe kan ik dat zien?
Kan nu gewoon internetten op me telefoon maar misschien betaal ik nu nog per mb ofso.

Zie op hi.nl alleen dit staan:

[...]

Is dat dat onbepert internet?
Nee, daar mag je mee oppassen, ik wordt nu gewoon vrolijk ge-capped tot 1ste van de maand omdat ik er "teveel" gebruik van maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Damnit, nu heb ik de een .cab geinstalleerd om de slider transparant te maken.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=589227

Hiervandaan, maar nu start mijn sense niet meer op, die blijft vastlopen.

En ik loop te zoeken naar een .cab die dit weer terug zet maar kan hem niet vinden :( :(

Kan iemand me hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Probeer het hi internet uit te zetten maar wil maar niet lukken.
Heb via settings -> gegevensverbinding -> uitgeschakeld.

Heb ook dit gedaan:
•How do I disable my 3G/GPRS Data Connection? Follow the steps below to ensure that your phone will never connect to a GPRS/3G Data Connection. 1. Go to Start > Settings > Menu > All Settings > Connections > Connections 2. Tap Add a new modem connection > then under Select a modem, select Celluar Line (GPRS) > Name the Connection "Offline" >Tap Next. 3. In the Access point name text box input "Offline" and tap Next. 4. On the next page tap Finish. 5. On the second Connections Menu, tap Manage existing connections and select "Offline" then click OK. Re-enable the data connection if you want to connect to the internet via 3g/Edge. 1. From the home screen, slide to the Settings tab, Wireless Controls > Data Connection. 2. Select your Country and Operator 3. Tap OK. 4. On the subsequent screen, tap Yes. The phone will automatically configure itself with the appropriate settings. Note: When disabling the connection in this way, your phone may report errors when trying to connect to "Offline." The error is caused by the phone being unable to connect to a data source due to the settings, and is normal.
Maar ik zie nog steeds wat voor weer het is? En als ik op internet klik zie ik gewoon internet? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 15:37
maximus1 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:34:

En ik loop te zoeken naar een .cab die dit weer terug zet maar kan hem niet vinden :( :(

Ik heb dit ook een keer gehad... Een hardreset was bij mij de enige oplossing..:(

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
nee toch :O

heb net alles op een rijtje en was zeer tevreden, allemaal spellen en tweaks toegepast. En dit was het laatste watk wilde proberen :P

Heb jij nog een orginele slider?
Want ik denk datk in die cab wel kan zien welke files er vervangen worden.

Misschien dat het mogelijk is om van jou dan de orginele terug te krijgen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
De Iphone kent een erg mooi en handig programmatje (Belstatus) wat je maandelijkse belstatus en kosten in de gaten houdt.

Is er toevallig al iemand een dergelijk programma voor de HD2 tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
1cd2f8ef_manila
695552fb_manila
26c1b739_manila
47a28830_manila
66c7b4a4_manila
511c6915_manila
26972a21_manila
537945c0_manila
Thumbs.db

Dit zijn de bestanden als het goed is. Deze worden geinstalleerd of overgeschreven.
Kzie ze alleen helemaal niet staan in mijn windows folder.

Deze bestanden stonden aangegeven in de Setup.xml van de cab

Kan iemand kijken of hij deze bestanden heeft? please

k wil echt niet nog een keer alles gaan installeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
maximus1 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:06:
Kzie ze alleen helemaal niet staan in mijn windows folder.
Ik zie ze gewoon staan hoor met Explorer

edit: als je me even je mail stuurt, dan mail ik ze naar je
ps: Thumbs.db lijkt me er niet bijhoren.

[ Voor 19% gewijzigd door CRXed op 26-02-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
korte vraag: ik kan een 2e hands hd2 overnemen. Op een 'wit' scherm zie je duidelijk een lichtere plek (soort vierkant) in het display (alsof het backlight er dichtertegenaanlicht).
Is dit normaal voor de HD2 of is er iets mis met dit apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Top CRXed :) Alvast bedankt :D

Mijn mail is: v_o_e_x add hot mail

Hopen dat dat werkt :D

Edit: Thumbs staat in het lijstje, hadk gewoon overgenomen eruit :P alsk er zo over na denk dat hoort hij er denk ik ook niet bij ^^

Op micheldenhaag: als je de bon erbij krijgt dan hebbie er gewoon nog garantie op, fabrieksgarantie :) die 4 weken dat je hem kwijt bent mis je toch niet aangezien je hem nog niet gebruikt ;)

[ Voor 18% gewijzigd door maximus1 op 26-02-2010 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Laatst online: 01-07 17:38
maximus1 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:38:
Top CRXed :)

Op micheldenhaag: als je de bon erbij krijgt dan hebbie er gewoon nog garantie op, fabrieksgarantie :) die 4 weken dat je hem kwijt bent mis je toch niet aangezien je hem nog niet gebruikt ;)
Tjah, maar als Eurotwice zegt dat het door eigen schuld komt, dan zit ik met een waardeloos toestel. Dan maar liever nog even mn HD :o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Wtf zit nu al een half uur te zoeken, in me telefoon, op internet, en in het boekje.
Waar kan ik de sms outbox vinden op de telefoon? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkal
  • Laatst online: 11-12-2024
Possible schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 18:55:
Zijn er al mensen die een Custom rom hebben geinstalleerd hebben d.m.v. een SD card? Ik heb nu HARDSPL geinstalleerd maar zou graag via de SD card willen flashen. Echter denk ik dat dat het 1 x goed gaat en vervolgens de SPL overschreven wordt.
Flash alleen maar via sd-card omdat op de één of andere manier custom_RUU niet wil werken op m'n pc.
SPL wordt alleen overschreven als je de originele ROM flasht, volgens mij. In mijn geval zou dat 1.43 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Als ik het goed begrijp zit het "defect" achter het scherm/glas. Dit houd in dat dit niet door de gebruiker veroorzaakt kan worden, meestal dan. Meestal zal het glas al bezweken moeten zijn voordat je hierbij komt.

Een foto van dit verschijnsel zou ook handig zijn ;)

Maar kdenk, zoals je het nu zegt, dat ze je nooit de schuld kunnen geven van dit defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkal
  • Laatst online: 11-12-2024
D467 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:50:
Wtf zit nu al een half uur te zoeken, in me telefoon, op internet, en in het boekje.
Waar kan ik de sms outbox vinden op de telefoon? :/
messages - all messages - menu - settings - traditional mode - en dan kan je bovenin je outbox selecteren.
Draai een wwe rom, dus misschien even vertalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Nou mijn HD2 is door HTC opgehaald.. toen ik alle gebreken aan het opnoemen was zei de vriendenlijke man al gelijk.. die moet gemaakt worden.

Iemand een idee hoe lang een reparatie ong kan duren?

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:07
maximus1 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:34:

Ik heb even de files uit mijn kitchen gehaald, en een cab bestandje gemaakt van de originele slider.
http://www.megaupload.com/?d=PDX1R1R8

Het beste is dat je de volgende keer een backup maakt voordat je iets gaat proberen, dan kan je hem gelijk weer herstellen.

[ Voor 9% gewijzigd door Barfman op 26-02-2010 21:14 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Je bent een schat :D

Kijken of het werkt. En ja, ik er van geleerd. Altijd een backup maken :)

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
mooi, hoef ik niet meer te mailen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Razkal schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 21:07:
[...]

messages - all messages - menu - settings - traditional mode - en dan kan je bovenin je outbox selecteren.
Draai een wwe rom, dus misschien even vertalen.
_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
DAMN

Werkt niet, volgens mij is heel mijn sense verneukt door dat ene cab bestandje grrrr
Dat is best haat haha

Maar positief blijven, zo kan ik de nieuwe Laurentius rom uitproberen.

Harstikke bedankt iig voor de moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ TJ
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-07 08:54
Sinds gisteren ook de HD2 binnen.

Nu loop ik echter bij het uitproberen tegen een probleempje aan. Verbinden met en gebruik maken van de router van mijn draadloos netwerkje gaat prima, maar als ik de functie Wi-Fi Router op de HD2 aanzet is de HD2 niet als draadloos netwerk te zien voor mijn netbook. Daarna gekeken met mijn vaste PC, maar die ziet 'm ook niet.

Weet iemand een oplossing, of is er iets mis met m'n HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

maximus1 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 21:25:
DAMN

Werkt niet, volgens mij is heel mijn sense verneukt door dat ene cab bestandje grrrr
Dat is best haat haha

Maar positief blijven, zo kan ik de nieuwe Laurentius rom uitproberen.

Harstikke bedankt iig voor de moeite :)
Heb je sense wel uitgezet voordat je het cabje erop zette?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Komt dit niet doordat de telefoon geen constante verbinding maakt met het wireless netwerk maar meer standby staat. Pas bij het starten van een internet applicatie (bijv Opera) gaat hij echt verbinding maken.
Heb je al gekeken en de hele tijd gerefreshed op je laptop terwijl je bezig bent in opera of iets aan het downloaden met je HD2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Windkracht13 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 21:36:
[...]

Heb je sense wel uitgezet voordat je het cabje erop zette?
Nee, het mooie is dat dit niet kon.
Ik kon niet in Settings komen bijv.
Als ik hierop klikte via het startmenu gebeurde er niks.
Had al op internet gekeken hoe je Sense moest uitzetten maar elke manier die ze hiervoor gaven kon ik niet uitvoeren. haha echt stupid.

Voortaan maar oppassen met die cabs.

Nu staat er ondertussen al de nieuwe rom van L26 erop :D mag ik zo alle spellen/applicaties weer gaan installeren grrrrrrrrrrrrrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Positief, het is een leuke hobby Afbeeldingslocatie: http://fc06.deviantart.net/fs18/f/2007/179/5/e/Calling____by_Chirocko.gif

[ Voor 62% gewijzigd door Windkracht13 op 26-02-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Laatst online: 16-09 14:09
DaFreakR schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:52:
De Iphone kent een erg mooi en handig programmatje (Belstatus) wat je maandelijkse belstatus en kosten in de gaten houdt.

Is er toevallig al iemand een dergelijk programma voor de HD2 tegen gekomen?
Zoek maar op Getstatus ;)
Is de WinMo versie van de belstatus, voor T-Mobile in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maximus1 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 21:39:
[...]

Nee, het mooie is dat dit niet kon.
Ik kon niet in Settings komen bijv.
Als ik hierop klikte via het startmenu gebeurde er niks.
Had al op internet gekeken hoe je Sense moest uitzetten maar elke manier die ze hiervoor gaven kon ik niet uitvoeren. haha echt stupid.

Voortaan maar oppassen met die cabs.

Nu staat er ondertussen al de nieuwe rom van L26 erop :D mag ik zo alle spellen/applicaties weer gaan installeren grrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ah jammer, je had via BSBtweaks de Instellingen-knop kunnen laten doorverwijzen naar de instellingen van WM ipv Sense. Dan had je Sense uit kunnen zetten, en eventueel die cab opnieuw installeren. Maar goed, te laat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:27
Misschien een stomme vraag maar kan je met de HD2 ook "streaming mobile tv" kijken ? Dit krijg je namelijk bij t-mobile web-n-walk plus. Weet niet precies wat dit inhoud dus vroeg me af of dit me de HD2 kan ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Jep net iets te laat ^^

Jammer idd, die nieuwe iconen set in de L26 rom matchen totaal niet met elkaar en is zeer onoverzichtelijk. Jammert.

Dat word dan een nieuwe uitdaging voor me, iconen veranderen :)
Kan niet wachten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Geen nieuwe L26 rom voor mij hoor, ik installeer nu weer de 1.2 versie met normale iconen.
Is echt niet mee te werken, helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Ik heb nu wat raars meegemaakt....

Ik heb mijn HD2 aan de lader liggen, net een paar keer op gekeken. Kijk ik er zojuist weer op, zie ik het instelscherm wat je ziet na een hard reset?! Geschrokken heb ik de telefoon een keer weer aan en uit gezet, maar het lijkt toch echt zo te zijn.

Mijn HD2 heeft een spontane self hard reset gedaan? Hoe is zoiets is vredesnaam mogelijk?

De telefoon lag aan de lader, dus niet aan een Active Sync verbinding oid.

Tijd staat nu ineens ingesteld op

13.06 05-03-1980? |:(

[ Voor 15% gewijzigd door bartbh op 26-02-2010 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
Is het mogelijk om Google Agenda te syncen met de agenda van de HTC HD2?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Vraagje,
Hoe kan je snel bij taakbeheer komen net zoals op de computer (control alt delete ofso).
Of nog beter hoe kan ik al die troep afsluiten zoals de rekenmachine/kompas etc.

Het blijft gewoon open staan bij taakbeheer als ik het heb weg geklikt?

*EDIT*

Kan dus blijkbaar alleen via die snelkoppeling. Ergens in een hoekje klikken zal ook wel handig zijn, maar dan moet ik dus gaan klooien met de rom? 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door D467 op 27-02-2010 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oomho
  • Laatst online: 15-09 17:57
Doopy-X- schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 22:48:
kijk is bij www.nuevasync.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
D467 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:02:
Vraagje,
Hoe kan je snel bij taakbeheer komen net zoals op de computer (control alt delete ofso).
Of nog beter hoe kan ik al die troep afsluiten zoals de rekenmachine/kompas etc.

Dit is al zo vaak voorbij gekomen, zoek even op taskmanager ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
bartbh schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 22:45:
Ik heb nu wat raars meegemaakt....

Ik heb mijn HD2 aan de lader liggen, net een paar keer op gekeken. Kijk ik er zojuist weer op, zie ik het instelscherm wat je ziet na een hard reset?! Geschrokken heb ik de telefoon een keer weer aan en uit gezet, maar het lijkt toch echt zo te zijn.

Mijn HD2 heeft een spontane self hard reset gedaan? Hoe is zoiets is vredesnaam mogelijk?

De telefoon lag aan de lader, dus niet aan een Active Sync verbinding oid.

Tijd staat nu ineens ingesteld op

13.06 05-03-1980? |:(
Wanneer je een custom rom flasht komt dit wel vaker voor, op XDA valt er wel het èèn en ander over te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:10
Hoe kan ik een pop3 account instellen (hotmail) hij gaat nu standaard naar mobile.live.com en dan kan ik hem niet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
D467 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:02:
Vraagje,

Staat in de FAQ in de eerste post!!
geldermalsen schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 00:02:
Hoe kan ik een pop3 account instellen (hotmail) hij gaat nu standaard naar mobile.live.com en dan kan ik hem niet aanpassen.
Hotmail account stel je in via Windows Live in het Startmenu
Alle andere POP3 accounts via Email in het Startmenu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Maar dan zie ik deze niet onder Email of is hier een oplosing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
geldermalsen schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 00:13:
Maar dan zie ik deze niet onder Email of is hier een oplosing voor?
Die komt automatisch in je email tab te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Die krijg ik niet te zien in email tap daar zie ik alleen mijn exchange account. Raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Barfman schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:17:
[...]

Wanneer je een custom rom flasht komt dit wel vaker voor, op XDA valt er wel het èèn en ander over te lezen.
Het kan dus gebeuren dat je telefoon met een custom ROM spontaan een hard reset uitvoert? Compleet out of the blue?

Waar op xda kun je daar meer over vinden dan? Kan zelf namelijk niet zo snel wat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
bartbh schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 00:28:
[...]
Het kan dus gebeuren dat je telefoon met een custom ROM spontaan een hard reset uitvoert? Compleet out of the blue?

Waar op xda kun je daar meer over vinden dan? Kan zelf namelijk niet zo snel wat vinden.
Bij de Duty rom zijn er mensen die het gehad hebben.
[The HD2 has some sort of "secutiry measure" that causes spontaneous hard resets when you flash a lot of roms on the device. Never happened to me. Anyway, flashing via MTTY should guarantee that the new rom is flashed "cleanly" avoiding the presence of remains of the old roms. That's how I understand it. Anyway, some say that flashing a stock rom in between two custom roms should solve the problem, worth to try since you waste max 15 minutes]
Zoek maar op spontaneous hard resets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
[Opgelost was te ongeduldig :P

[ Voor 102% gewijzigd door geldermalsen op 27-02-2010 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Doopy-X- schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 22:48:
http://www.google.com/mobile/sync/

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTCPedia meldt:

Official HTC ROM HotFix Update for HD2, Version 1.66
Here is a nice weekend treat for all HTC HD2 owners. We now have available for an immediate download the official HTC ROM HotFix update for HD2 (also known as Leo). This update should improve your phone's radio signal, hence improve its reception. This latest HTC update comes in different languages and can be downloaded from HTCPedia Apps section.

De nederlandse versie is nog niet beschikbaar.
Europese versie heet : RUU_Leo_HTC_WWE_1.66.405.2_Radio_CRC_Signed_15.32.50.07U_2.07.51.22_2_Ship

Zoals altijd is HTC vaag over de verbeteringen. ( Keeping in touch has always been very important, and this update delivers fast and reliable SMS messaging.)
De grootte van het bestand (190 Mb), suggereert in ieder geval dat er meer is dan een radio update. Ik vermoed dat het hier een upgrade betreft, m.a.w. alles kwijt en met een schone lei beginnen, de installatie begint in ieder geval met een warning dat dit zo is.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2010 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog maar even weer een vraag van mijn kant..

Bij wie loopt de internetverbinding na een tijdje vast wanneer HSDPA aanstaat? En wat is hieraan te doen? Ik draai de standaardrom en heb een vodafone abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 10:56:

Bij wie loopt de internetverbinding na een tijdje vast wanneer HSDPA aanstaat? En wat is hieraan te doen? Ik draai de standaardrom en heb een vodafone abo.
Kan je "vastlopen" wat duidelijker omschrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 09:34:
HTCPedia meldt:

Official HTC ROM HotFix Update for HD2, Version 1.66
Here is a nice weekend treat for all HTC HD2 owners. We now have available for an immediate download the official HTC ROM HotFix update for HD2 (also known as Leo). This update should improve your phone's radio signal, hence improve its reception. This latest HTC update comes in different languages and can be downloaded from HTCPedia Apps section.

De nederlandse versie is nog niet beschikbaar.
Europese versie heet : RUU_Leo_HTC_WWE_1.66.405.2_Radio_CRC_Signed_15.32.50.07U_2.07.51.22_2_Ship

Zoals altijd is HTC vaag over de verbeteringen. ( Keeping in touch has always been very important, and this update delivers fast and reliable SMS messaging.)
De grootte van het bestand (190 Mb), suggereert in ieder geval dat er meer is dan een radio update. Ik vermoed dat het hier een upgrade betreft, m.a.w. alles kwijt en met een schone lei beginnen, de installatie begint in ieder geval met een warning dat dit zo is.
Ik heb mijn twijfels of dit wel een officiële ROM is. Het lijkt mij meer een custom ROM van HTCPedia waarbij een nieuwe radio in de laatste officiële ROM is ingebakken. Ik geloof pas dat dit een officiële ROM is als ie op de HTC site staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman

Ik heb ook wel eens iets soortgelijks. Normaal verandert het 3G icoon in een H icoon als ik daadwerkelijk data download/upload. Soms open ik echter Opera en dan laad de startpagina helemaal niet, ook niet met een refresh. Het 3G icoon verandert ook niet naar een H icoon. De 3G verbinding opnieuw opstarten verhelpt het probleem eigenlijk altijd. custom ROM en vodafone abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:03

Chrasher

Tevree met z'n PS5

DJ TJ schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 21:30:
Sinds gisteren ook de HD2 binnen.

Nu loop ik echter bij het uitproberen tegen een probleempje aan. Verbinden met en gebruik maken van de router van mijn draadloos netwerkje gaat prima, maar als ik de functie Wi-Fi Router op de HD2 aanzet is de HD2 niet als draadloos netwerk te zien voor mijn netbook. Daarna gekeken met mijn vaste PC, maar die ziet 'm ook niet.

Weet iemand een oplossing, of is er iets mis met m'n HD?
Had in het begin ook dit probleem, maar er zijn een aantal punten waar je op moet letten:
- Wifi moet eerst uit staan voordat je die router optie gebruikt. Blijkbaar kan de HD2 niet goed switchen?
- Nadat je de router optie hebt geactiveerd heb je maximaal 1 minuut (of 2?) om te connecten met een ander apparaat. Daarna wordt de functie weer afgesloten. (denk een soort beveiliging)

Ben hier ook een ruim een uur mee bezig geweest voordat het werkte, maar uiteindelijk is het me wel gelukt. Wel een zeer handige optie. :)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valleyman schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 12:11:
[...]

Ik heb ook wel eens iets soortgelijks. Normaal verandert het 3G icoon in een H icoon als ik daadwerkelijk data download/upload. Soms open ik echter Opera en dan laad de startpagina helemaal niet, ook niet met een refresh. Het 3G icoon verandert ook niet naar een H icoon. De 3G verbinding opnieuw opstarten verhelpt het probleem eigenlijk altijd. custom ROM en vodafone abo.
Bekend verschijnsel.(heb de officiële ROM en Vodafone)
Bij mij hielp het door Exchange Active Sync op handmatig verbinden te zetten (i.p.v. elk half uur automatisch). Nu komt het nog maar sporadisch voor, vooral nadat hij een tijdje aan de pc heeft gehangen (wederom Active Sync.....)
Ik wil je in ieder geval vragen / adviseren om dit bij HTC te melden. Heb ik ook gedaan. Hoe meer mensen dit doen, hoe groter de kans dat er echt naar gekeken gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Laatst online: 03-07 21:31

Same here, ik moet regelmatig de telefoon ff in vliegtuig modus zetten om daarna weer een data verbinding te hebben.
Een mogelijke oplossing, het vinkje bij auto config (verbindings wizard) uitzetten werkt bij mij niet.
originele rom met vodafone.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valleyman schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 12:05:
[...]

Ik heb mijn twijfels of dit wel een officiële ROM is. Het lijkt mij meer een custom ROM van HTCPedia waarbij een nieuwe radio in de laatste officiële ROM is ingebakken. Ik geloof pas dat dit een officiële ROM is als ie op de HTC site staat.
De WWE versie staat ook op de HTC-site, dus je kan het echt geloven! ;)
http://www.htc.com/europe...?p_id=297&cat=2&dl_id=856

EDIT: sorry, zat niet op te letten, het is inmiddels februari ;(
Maar ben nog steeds geneigd te geloven dat deze echt van HTC afkomt. HTCpedia loopt wel vaker voor op de officiële HTC aankondigingen.......

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2010 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Chrasher schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 12:15:
[...]

Had in het begin ook dit probleem, maar er zijn een aantal punten waar je op moet letten:
- Wifi moet eerst uit staan voordat je die router optie gebruikt. Blijkbaar kan de HD2 niet goed switchen?
- Nadat je de router optie hebt geactiveerd heb je maximaal 1 minuut (of 2?) om te connecten met een ander apparaat. Daarna wordt de functie weer afgesloten. (denk een soort beveiliging)

Ben hier ook een ruim een uur mee bezig geweest voordat het werkte, maar uiteindelijk is het me wel gelukt. Wel een zeer handige optie. :)
Ik merkte dat bij de WiFi-Router functie de standaard WEP key niet werkte. Ook niet als ik op de laptop de juiste WEP key invoerde. Pas toen ik hem op de HD2, en dus ook op de laptop veranderde werkte het in een keer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 12:42:
[...]

Heb je de release date al bekeken?

Release Date: 2010-01-25

En dit is de bestandnaam van de WWE ROM:

_HTC HD2_RUU_Leo_HTC_WWE_1.66.405.2_Radio_Signed_15.30.50.07U_2.06.51.07_Ship.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 12:42:
[...]

Die staat er al een maand op, ook de NL versie :O

Wat op HTCpedia staat is een HOTFIX, dus niet een complete ROM update.
Zal net zo zijn als de SIM update waar ook een nieuwe versie van de Radio in zat verborgen.
Bij zo'n upgrade raak je geen gegevens kwijt (ook al zegt de installer van wel)

[ Voor 27% gewijzigd door CRXed op 27-02-2010 13:12 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Denk eerst zelf na voordat je hier een vraag stelt.
Gebruik eerst Google voordat je hier een vraag stelt.
Gebruik eerst de zoekfunctie op het forum voordat je hier een vraag stelt.

Het dumpen van vraagjes zonder eigen inzet wordt niet gewaardeerd en resulteert in een modbreak.