Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Ik heb nu al 2x meegemaakt dat ik dit verschijnsel heb gekregen...
Afbeeldingslocatie: http://img705.imageshack.us/img705/9832/photo2kfj.jpg
Foto is overgens niet van mij, maar zijn er nog andere mensen waarbij dit gebeurt?
Helemaal 100% tevreden met mijn HD2, maar dit geeft me toch de kriebels, wat zou ik moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Meldt het bij HTC, die zullen m dan ter reparatie willen, want dat hoort echt niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:40

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik lees veel over romversies enzo. Maar wat is daar anders/beter aan dan de originele rom die standaard op de telefoon staat als je hem koopt?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

CRXed schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 13:23:
Meldt het bij HTC, die zullen m dan ter reparatie willen, want dat hoort echt niet!!
Ik heb mijn HD2 nu exact op de dag 2 weken, ik wil na 2 weken eigenlijk niet al een reparatie. + Het zal een known fact zijn want die vlek op de foto zit precies op dezelfde plek bij mij met dezelfde afmetingen. Ik ga zo langs bij KPN, kijken wat ze kunnen doen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Rakkerzero schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 13:25:
Ik lees veel over romversies enzo. Maar wat is daar anders/beter aan dan de originele rom die standaard op de telefoon staat als je hem koopt?
Custom ROMs zijn vaak geoptimaliseerd qua snelheid, met onnodige dingen die eruit gehaald zijn en waarin nuttige dingen zijn toegevoegd.
Plus dat ze vaak werken met de meest recente versie van bijv. Manilla en Radio, die nog niet in een originele ROM te vinden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 14:36
CRXed schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 13:09:
[...]

Die staat er al een maand op, ook de NL versie :O

Wat op HTCpedia staat is een HOTFIX, dus niet een complete ROM update.
Zal net zo zijn als de SIM update waar ook een nieuwe versie van de Radio in zat verborgen.
Bij zo'n upgrade raak je geen gegevens kwijt (ook al zegt de installer van wel)
Toch is die download van HTCPedia zo'n 195MB, dus qua grootte gelijk aan een ROM. Die SIM update was maar iets van 12MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Cablekevin schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 13:20:
[afbeelding]
Foto is overgens niet van mij, maar zijn er nog andere mensen waarbij dit gebeurt?
Helemaal 100% tevreden met mijn HD2, maar dit geeft me toch de kriebels, wat zou ik moeten doen?
De foto, en daarmee ook het probleem, is voor mij niet helemaal duidelijk. Zoals ik de foto nu zie kan het net zo goed iets zijn in de weerspiegeling van het display. Dus iets wat achter aan de muur hangt oid.

Het is dus niet een blijvende vlek? Lijkt wel een lek van vloeistof, als het onder het beschermglas zit, gezien de vorm. Geen verkeerde aansturing van pixels of zo.

[ Voor 4% gewijzigd door Ex Nunc op 27-02-2010 14:11 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Ex Nunc schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 14:10:
[...]

De foto, en daarmee ook het probleem, is voor mij niet helemaal duidelijk. Zoals ik de foto nu zie kan het net zo goed iets zijn in de weerspiegeling van het display. Dus iets wat achter aan de muur hangt oid.

Het is dus niet een blijvende vlek? Lijkt wel een lek van vloeistof, als het onder het beschermglas zit, gezien de vorm. Geen verkeerde aansturing van pixels of zo.
Het is echt een vloeistof die dan vanzelf weer wegtrekt, je ziet het binnen een minuut of 2 helemaal weg gaan. Net bij de KPN langsgeweest en ze zeggen dat het probleem bekent is. Ik ben stipt op de laatste dag van de 2 weken langs geweest omdat je als consument meen ik binnen 2 weken recht heb op een vervangend product. Het enigste wat ze daar weer konden aanbieden was het opsturen van de telefoon, dit omdat KPN zelf de regel hanteerd die zegt: "Binnen 8 dagen", en niet 14. Best ongelofelijk dat je een product van 2 weken oud hebt en nu al dit soort problemen komen.

Even goed m'n facts straight krijgen, en wat brieven hier en daar sturen. Nog een foto deze is genomen na dat de vlek weg is, die rare kleurtjes zijn 't gevolg van de vlek, maar deze trekken ook weg.
Afbeeldingslocatie: http://img34.imageshack.us/img34/2526/photo1sd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Is er een mogelijkheid om je sms berichten af te schermen via een wachtwoord?
Via kieskeurig staat aangegeven bij specs dat dit mogelijk is...

Ik kan alleen maar het lock screen afschermen met een wachtwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Cablekevin schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 14:27:
[...]

Het is echt een vloeistof die dan vanzelf weer wegtrekt, je ziet het binnen een minuut of 2 helemaal weg gaan. Net bij de KPN langsgeweest en ze zeggen dat het probleem bekent is. Ik ben stipt op de laatste dag van de 2 weken langs geweest omdat je als consument meen ik binnen 2 weken recht heb op een vervangend product. Het enigste wat ze daar weer konden aanbieden was het opsturen van de telefoon, dit omdat KPN zelf de regel hanteerd die zegt: "Binnen 8 dagen", en niet 14. Best ongelofelijk dat je een product van 2 weken oud hebt en nu al dit soort problemen komen.

Even goed m'n facts straight krijgen, en wat brieven hier en daar sturen. Nog een foto deze is genomen na dat de vlek weg is, die rare kleurtjes zijn 't gevolg van de vlek, maar deze trekken ook weg.
[afbeelding]
Ruilen binnen 8 dagen is helemaal zo raar nog niet en wordt door vele winkels gehanteerd. Op basis van wat denk jij dat het 14 dagen is?
Verder kan zo iets voorkomen bij een nieuw product die verkeerd gefabriceerd is. Liever dat je het nu ontdekt dan over 6 maanden, toch? Het blijft natuurlijk altijd balen dat het jou overkomt. Veel succes iig met het gerepareerd krijgen van je toestel. Dat is iets wat bij HTC niet helemaal goed geregeld is namelijk.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Als je via internet iets koopt heb je wel het recht om je geld terug te krijgen of het product te ruilen binnen een termijn van minimaal 7 dagen. Als je iets in de winkel koopt heb je dat recht niet, dan is het een gunst van de winkel. Vaak staat er dan een datum op de kassabon als dit het geval is.

[ Voor 7% gewijzigd door Barfman op 27-02-2010 15:49 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 23:21

SaN

Cablekevin schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 13:20:
[afbeelding]
Hey, dat had ik gisteren ook geloof ik. Ik ging er eigenlijk vanuit dat het met mijn screenprotector te maken had... Kan je dit reproduceren of gebeurt het zomaar?

(En waar heb je die foto's gevonden? Ik kan het op xda niet zo gauw vinden.)

[ Voor 6% gewijzigd door SaN op 27-02-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Valleyman schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 13:43:
[...]

Toch is die download van HTCPedia zo'n 195MB, dus qua grootte gelijk aan een ROM. Die SIM update was maar iets van 12MB.
Daar heb je gelijk in!

Maar voor alleen een nieuwe Versie van de Radio ga ik niet een hele ROM flash doen.....

Dat vinden ze hier ook http://forum.xda-develope...hread.php?t=639348&page=2

edit: Hier heeft iemand m getest en is inderdaad alleen de Radio veranderd.
http://www.pocketpc.ch/ht...e-hd2-version-1-66-a.html

En hier een link naar die nieuwe Radio
http://www.bogaga.com/dow...27ccef2c354d90211a96e9137

[ Voor 25% gewijzigd door CRXed op 27-02-2010 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

SaN schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 15:51:
[...]

Hey, dat had ik gisteren ook geloof ik. Ik ging er eigenlijk vanuit dat het met mijn screenprotector te maken had... Kan je dit reproduceren of gebeurt het zomaar?

(En waar heb je die foto's gevonden? Ik kan het op xda niet zo gauw vinden.)
Reproduceren gaat niet, het is op de meest willekeurige momenten.
http://forum.o2.co.uk/vie...fade90779c4b1291ab72fccaf #btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenpc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 21:13
Ik zit met een probleem, hoop dat iemand een oplossing heeft.

Ik heb mijn telefoon geflashd via HSPL en dit ging succesvol, toen heb ik de nieuwst rom van Laurentius26 geinstaleerd: (L26LEOV2.0WWE_21891UltimatePOWER) en dit ging ook goed. Ha fijn, zul je nu denken. Na 1 dag de rom geprobeerd te hebbenm, stond mijn scherm vanmiddag ineens zwart, dit gebeurd wel eens vaker dus ik heb gereset. Nu is het probleem dat hij niet meer wil op starten.Hij blijft hangen in een wit scherm.

Nu heb ik op een sd kaart een rhu bestand gezet, om hspl te deïnstalleren, dus ik heb de volgende http://www.youtube.com/wa...0QpIY&feature=bzb302&hd=1) procedure gevolgd. Het probleem is nu wil mijn telefoon niet doorladen in de bootloader. Iemand enig idee wat ik verder zou kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
korenpc schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 17:05:

Ik heb mijn telefoon geflashd via HSPL en dit ging succesvol, toen heb ik de nieuwst rom van Laurentius26 geinstaleerd: (L26LEOV2.0WWE_21891UltimatePOWER) en dit ging ook goed. Ha fijn, zul je nu denken. Na 1 dag de rom geprobeerd te hebbenm, stond mijn scherm vanmiddag ineens zwart, dit gebeurd wel eens vaker dus ik heb gereset. Nu is het probleem dat hij niet meer wil op starten.Hij blijft hangen in een wit scherm.

Nu heb ik op een sd kaart een rhu bestand gezet, om hspl te deïnstalleren, dus ik heb de volgende http://www.youtube.com/wa...0QpIY&feature=bzb302&hd=1) procedure gevolgd. Het probleem is nu wil mijn telefoon niet doorladen in de bootloader. Iemand enig idee wat ik verder zou kunnen doen
Heb je een Hard reset gedaan, dus beide volumeknoppen ingedrukt houden en dan je telefoon aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:56
korenpc schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 17:05:

Eerst dezelfde Radio flashen als die van de Rom van de SD kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenpc
Barfman schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 18:45:
[...]

Heb je een Hard reset gedaan, dus beide volumeknoppen ingedrukt houden en dan je telefoon aanzetten.
Bedankt voor je replay. Ik heb een Hard Reset gedaan en zegt complete, maar dat hij gaat booten, loopt hij weer vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenpc
OkeOkeOke schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 18:57:
[...]

Eerst dezelfde Radio flashen als die van de Rom van de SD kaart.
bedankt, voor je replay, maar weet niet goed wat je bedoelt met radio flashen.... Volgens xda moest dit voldoende zijn. om je systeem weer terug te zetten.

Edit: ik heb net een hardreset gedaan en nu komt de bootloader niet meer bij: serial (onderin scherm)

Begin toch lichtelijk in paniek te raken :'(

[ Voor 27% gewijzigd door korenpc op 27-02-2010 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
korenpc schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 19:11:
[...]

bedankt, voor je replay, maar weet niet goed wat je bedoelt met radio flashen.... Volgens xda moest dit voldoende zijn. om je systeem weer terug te zetten.

Edit: ik heb net een hardreset gedaan en nu komt de bootloader niet meer bij: serial (onderin scherm)

En als je je batterij er uithaalt en opnieuw opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenpc
OkeOkeOke schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 19:39:
[...]

En als je je batterij er uithaalt en opnieuw opstart?
Heb ik ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
[...]

Download de originele Rom die bij jouw toestel hoort, en extract de rom met winrar. Hernoem het bestand RUU_signed.nbh naar LEOIMG.nbh Haal je SD kaart en SIM kaart uit je telefoon en doe de SD kaart in een card reader, en formateer je SD kaart naar FAT32. Plaats daarna het bestand LEOIMG.nbh in de root van je SD kaart. Plaats je SD kaart weer terug in je telefoon. Haal je batterij er voor 30 seconde uit, en plaats hem daarna weer terug. Druk nu je onderste volumeknop in en dan zet je de telefoon weer aan. Als alles goed gaat wacht je totdat hij klaar is en kan je je SIM kaart ook weer terug plaatsen.

Ik heb hetzelfde probleem als jou gehad doordat ik HSPL 2.02 had geinstalleerd, en niet meer terug kon naar een lagere HSPL. Op deze manier kon ik gelukkig weer terug naar de stock rom met SPL 1.42.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Sluit hem dan aan via usb en probeer een ander (stock rom) te flashen. Hspl staat er toch op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 22:43
[...]

Wat je ook nog kan proberen is om HARDSPL er weer opnieuw te flashen. Telefoon in bootmodes zetten en vervolgens weer HARDSPL.exe draaien. Daarna weer een rom flashen en kijken of ie dan wel loopt.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenpc
Bedankt voor de reacties mensen. Ik heb nu een verjaardag, dus zal even niet kunnen reageren en vertellen welke acties ik heb ondernomen. Morgen zal ik het weer proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
korenpc schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:01:
Bedankt voor de reacties mensen. Ik heb nu een verjaardag, dus zal even niet kunnen reageren en vertellen welke acties ik heb ondernomen. Morgen zal ik het weer proberen
Succes! En ach je krijgt in ieder geval geen telefoon tijdens de verjaardag.. :D

[ Voor 11% gewijzigd door OkeOkeOke op 27-02-2010 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:23
Hmz... U.S.A. houd toch van Laurentius z'n rom.
http://pocketnow.com/software-1/swype-demo-on-the-htc-hd2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
Het is inderdaad een goede rom, mensen die hem afkeuren op de icons kan ik niet helemaal begrijpen. Je wilt je telefoon customizen, dan is het ook niet zo moelijk om een icon pack te downloaden en die te veranderen. Ik heb hem er 1 dag opgehad, en al helemaal naar mijn hand gezet met eigen icons. Het enige wat me tegenhoud om hem erop te laten staan is dat hij engels is. Hoewel ik redelijk goed engels kan, vind ik het toch prettig om een Nederlandse rom te hebben. Ben nu zelf een rom aan het bouwen, alleen zit ik een beetje vast met het veranderen van de taal. Op XDA is genoeg info om daar ook wel weer uit te komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Barfman op 27-02-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Ben benieuwd wanneer Swype een NL woordenboek krijgt. Ik gebruik nu SlideiT (gekocht voor 10 euro), maar deze heeft af en toe toch wel wat bugjes helaas:(

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
Vandaag mijn dock binnen gekregen van pdashop.

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-WDFWUT8Z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-JKIZWAYS.jpg

Echt handig.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Kan hij aangesloten worden via een normale stekker of via USB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
Possible schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:24:
Kan hij aangesloten worden via een normale stekker of via USB?
zit een usb aansluiting op en een net spanning aansluiting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Barfman schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:14:
[...]

Het is inderdaad een goede rom, mensen die hem afkeuren op de icons kan ik niet helemaal begrijpen. Je wilt je telefoon customizen, dan is het ook niet zo moelijk om een icon pack te downloaden en die te veranderen. Ik heb hem er 1 dag opgehad, en al helemaal naar mijn hand gezet met eigen icons. Het enige wat me tegenhoud om hem erop te laten staan is dat hij engels is. Hoewel ik redelijk goed engels kan, vind ik het toch prettig om een Nederlandse rom te hebben. Ben nu zelf een rom aan het bouwen, alleen zit ik een beetje vast met het veranderen van de taal. Op XDA is genoeg info om daar ook wel weer uit te komen.
Screenshotje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was suggestie, ga dit eerst even beter uitzoeken... kom erop terug zodra ik meer weet

edit: weet dus niet zeker of het komt door het zitten, dit was nauwelijks, als ik de verhalen hoor en de "schade" vergelijk denk ik steeds meer aan een fabricagefout

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sk0o schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:22:

[afbeelding]

[afbeelding]

ik heb volgens mij dezelfde via ne-times besteld en hij werkt perfect en ziet er goed uit. zit een losse lichtnet voeding bij (micro usb, dus ook los te gebruiken) en een vaste usbdata kabel. en dat alles voor maar n paar eurie :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2010 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Laatst online: 19-03-2020
sk0o schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:33:
[...]

zit een usb aansluiting op en een net spanning aansluiting...
Is wel leuk via USB opladen, maar dat duur echt eeuwen!
Ik hang hem op mijn werk 's ochtends met minder dan 10% accu aan de USB en dan is hij halverwege de middag ongeveer opgeladen, duurt pak hem beet 4 tot 5uur :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Zit nu al tijd te zoeken op xda, maar:

1) Is er een cab file om je smsjes/andere dingen te beveiligen met een wachtwoord?

2) Ik kwam een cab tegen om bij contacten het tablad favorieten weg te halen, en dat je dan meteen je contact personen ziet, alleen me browser liep vast en kan hem nu nergens meer vinden?????

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
-Magnat- schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:16:
[...]

Is wel leuk via USB opladen, maar dat duur echt eeuwen!
Ik hang hem op mijn werk 's ochtends met minder dan 10% accu aan de USB en dan is hij halverwege de middag ongeveer opgeladen, duurt pak hem beet 4 tot 5uur :/
Daarom zit er gelukkig gewoon een netspanning bij in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:44
sk0o schreef op zondag 28 februari 2010 @ 00:35:
[...]

Daarom zit er gelukkig gewoon een netspanning bij in.
De Net spanning lader geeft ook 1Ah (1000mAh) een PC heeft tegenwoordig meestal 0,5Ah (500mAh) Oude pc's en laptops zelfs nog minder.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2019
Possible schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:21:
Ben benieuwd wanneer Swype een NL woordenboek krijgt. Ik gebruik nu SlideiT (gekocht voor 10 euro), maar deze heeft af en toe toch wel wat bugjes helaas:(
Kijk eens bij post 19 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=5724776. Via verkenner kun je de gewenste bestanden snel in swype plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thepr schreef op zondag 28 februari 2010 @ 10:52:
[...]

Kijk eens bij post 19 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=5724776. Via verkenner kun je de gewenste bestanden snel in swype plaatsen.
Ik heb er nog meer geupload, zijn wel 430 tekst bestanden!

http://rapidshare.com/files/356993269/SWYPE_DUTCH.zip

http://www.megaupload.com/?d=4I16JCM9

Staat ook op XDA nu.

Met deze en die van XDA zul je het gehele woordenboek er in hebben staan :) .

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2010 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:38
Heeft swype geen probleem met de in de nederlandse taal veelvuldig voorkomende aa of oo als in "woord" "spoor" en dat soort dingen?

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erickov schreef op zondag 28 februari 2010 @ 11:40:
Heeft swype geen probleem met de in de nederlandse taal veelvuldig voorkomende aa of oo als in "woord" "spoor" en dat soort dingen?
Ik heb geen problemen ondervonden op dat gebied, voor dubbele letters doe je bij de letter die dubbel moet een kriebeltje als je over deze letter gaat, bijvoorbeeld een rondje en dan ziet hij de oo en aa gewoon.

Hier een video tutorial: http://www.youtube.com/wa...ycq51c-cc&feature=related

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 23:26
Hier trouwens de nieuwste versie ;) *knip*
Speciaal ontworpen voor de HD2
Edit: "There is a new version of Swype for HTC HD2 floating around the Internet now. Some said that this version 3.9.10.10.5032 was extracted from the leak T-Mobile USA HTC HD2 ROM. It was redesigned to suite HTC HD2 and has bigger soft keypads."
"Yup, Swype v3.9 definitely has bigger keypads which will improve the input. You will have fewer mistakes input with this new version of Swype."

[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 01-03-2010 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

Even een korte reactie op de filmpjes waarin volop gekrast wordt op het scherm, en er geen schade zichtbaar wordt;

Mijn vriendin heeft dit toestel nu ook, en heeft het voor mekaar gekregen om binnen 1 dag een behoorlijk diepe , maar korte kras in de touchscreen te krijgen, je blijft er gewoon achter hangen als je met je nagel over het display gaat.... Dus dat krasvast is nogal onzin. Je vraagt je dan vast af wat ze gedaan heeft, of ze een chirurgisch mesje heeft gebruikt ofzo, maar nee. Ze had te telefoon gewoon in haar tas (in zo een zijvakje), en dus niks expres beschadigd....

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
cryonic90 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 21:43:
[...]

Zoek maar op Getstatus ;)
Is de WinMo versie van de belstatus, voor T-Mobile in ieder geval :)
Is een dergelijk programma er toevallig ook voor Hi? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFreakR schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:07:
[...]

Is een dergelijk programma er toevallig ook voor Hi? :-)
Handige app, bedankt cryonic90! Ze zouden al dit soort applicaties ff netjes bij de Martketplace moeten zetten ofzo...

Als je geen Tmobile hebt, moet je deze maar even proberen (Belminuten), kwam ik toevallig tegen. Ik heb deze applicatie nooit gebruikt dus ik weet ook niet of het goed is ;) http://members.casema.nl/rgschmidt/WM/Downloads/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
D467 schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 23:30:
Zit nu al tijd te zoeken op xda, maar:

1) Is er een cab file om je smsjes/andere dingen te beveiligen met een wachtwoord?

2) Ik kwam een cab tegen om bij contacten het tablad favorieten weg te halen, en dat je dan meteen je contact personen ziet, alleen me browser liep vast en kan hem nu nergens meer vinden?????
1) Zet dan een password op je telefoon en niet alleen op je SIM

2) Dit heb ik zo opgelost
74. Add All Contacts to Home Screen Left Softkey
By default the left softkey on the the Sense home tab is coded to Phone which is pointless and a waste because you can get to the same Phone page by pressing the Send hardware key. Change it to the All People page (eliminating 2 taps) by using the following reg entry.

HKLM/Software/HTC/Manila
HomeLSKPath = !"\Windows\manila.exe" --switchtopage Manila://people\browserlayer\?.page
HomeLSKText = Contacts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Nieuw bewijs voor W7 op de HD2:
HTC HD2 Shown in Windows Phone 7 Promo Video

http://pocketnow.com/rumo...ndows-phone-7-promo-video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Hier toevallig al iemand tegen het vreemde "issue" aangelopen dat het geluid van WMP op de HD2 vertraagd wordt afgespeeld via een A2DP koppeling met een autoradio (óf andere BT Hub) én hier een oplossing voor heeft gevonden?

De HTC mediaspeler heeft hier (gelukkig) géén last van maar die heeft weer als nadeel dat 'ie stopt met spelen zodra ik de volume-controls aan de zijkant van het toestel aan durf te raken.

Apparaat is een non branded HD2 die volledig up-2-date is qua patches/rom.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen ?
Ik ben op zoek naar een orginale nederlandse vadafone rom met spl 142.0000

B.v.b.d. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:56:
Wie kan mij helpen ?
Ik ben op zoek naar een orginale nederlandse vadafone rom met spl 142.0000

B.v.b.d. _/-\o_
Je bent toch niet in de weer geweest met custom roms he :P
Niemand (naast vodafone zelf) heeft een nederlands vodafone rom. Ik denk dat je nog ongeveer 1 of 2 maanden moet wachten totdat er een Nederlands vodafone rom verschijnt.

Ik weet dat het mogelijk is om je rom te extracten uit je toestel, maar helaas weet ik niet hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenpc
Barfman schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 19:42:
[...]

Download de originele Rom die bij jouw toestel hoort, en extract de rom met winrar. Hernoem het bestand RUU_signed.nbh naar LEOIMG.nbh Haal je SD kaart en SIM kaart uit je telefoon en doe de SD kaart in een card reader, en formateer je SD kaart naar FAT32. Plaats daarna het bestand LEOIMG.nbh in de root van je SD kaart. Plaats je SD kaart weer terug in je telefoon. Haal je batterij er voor 30 seconde uit, en plaats hem daarna weer terug. Druk nu je onderste volumeknop in en dan zet je de telefoon weer aan. Als alles goed gaat wacht je totdat hij klaar is en kan je je SIM kaart ook weer terug plaatsen.

Ik heb hetzelfde probleem als jou gehad doordat ik HSPL 2.02 had geinstalleerd, en niet meer terug kon naar een lagere HSPL. Op deze manier kon ik gelukkig weer terug naar de stock rom met SPL 1.42.
Precies dit gedaan en de orginele rom er weer op kunnen zetten :*). Met andere worden: hij doet het weer!!! Al hoewel ik dit eerst zelf had geprobeerd weet ik nu ook waar het fout is gegaan (denk ik). Ik formatteerde de sd-kaart wel, alleen met FAT en niet met FAT32. Mogelijk dat het hier mis ging. Is er iemand die kan uitleggen of mijn hypothese ook klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:*)

[ Voor 126% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat er mischien iemand is hier die wel een orginale nerderlanse vodafone rom kan dumpen voor me daar zou ik erg mee geholpen zijn :*)
Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 15:03:
[...]

Niemand (naast vodafone zelf) heeft een nederlands vodafone rom. Ik denk dat je nog ongeveer 1 of 2 maanden moet wachten totdat er een Nederlands vodafone rom verschijnt.

Ik weet dat het mogelijk is om je rom te extracten uit je toestel, maar helaas weet ik niet hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Penguin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-08-2024
thepr schreef op zondag 28 februari 2010 @ 10:52:
[...]

Kan je het hier nog is goed uitleggen dan? ik krijg ze niet toegevoegd :S Dus doe wat verkeerd

Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Laatst online: 10-09-2024
Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:20:
[...]

Handige app, bedankt cryonic90! Ze zouden al dit soort applicaties ff netjes bij de Martketplace moeten zetten ofzo...

Als je geen Tmobile hebt, moet je deze maar even proberen (Belminuten), kwam ik toevallig tegen. Ik heb deze applicatie nooit gebruikt dus ik weet ook niet of het goed is ;) http://members.casema.nl/rgschmidt/WM/Downloads/index.html
Heb deze wel eens geinstalleerd, maar is toch echt een stuk minder dan die T-Mobile App..

Is er niet iemand hier die dergelijke apps kan maken? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
The Penguin schreef op zondag 28 februari 2010 @ 15:40:
[...]

Kan je het hier nog is goed uitleggen dan? ik krijg ze niet toegevoegd :S Dus doe wat verkeerd
Mij lukt het helaas ook niet om het voor elkaar te krijgen.. Ben ook benieuwd naar eenn goede uitleg :)

edit: nevermind. het is gelukt.

Wat je moet doen is het volgende.

1. Kopier al die .txt files naar je storage kaart
2. Open windows verkenner (op je HD2) en ga naar het eerste .txt. bestande
3. Kies menu -> select al zodat alle woorden worden geselecteerd.
4. Open nu Swype. Nu zul je zien dat swype alle woorden heeft geslecteerd als een soort notepad.
5. Druk nu op de Swype knop. Wacht 30 seconden en je krijgt een melding te zien dat de woorden zijn toegevoegd.

[ Voor 42% gewijzigd door Possible op 28-02-2010 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:51

HollovVpo1nt

I like gadgets

CRXed schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:30:
Nieuw bewijs voor W7 op de HD2:
HTC HD2 Shown in Windows Phone 7 Promo Video

http://pocketnow.com/rumo...ndows-phone-7-promo-video
Door de hele ad door werd de nadruk gelegd op multitasking. Ik dacht dat WP7 dat niet ondersteunde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Penguin
Possible schreef op zondag 28 februari 2010 @ 16:03:
[...]

Mij lukt het helaas ook niet om het voor elkaar te krijgen.. Ben ook benieuwd naar eenn goede uitleg :)

edit: nevermind. het is gelukt.

Wat je moet doen is het volgende.

1. Kopier al die .txt files naar je storage kaart
2. Open windows verkenner (op je HD2) en ga naar het eerste .txt. bestande
3. Kies menu -> select al zodat alle woorden worden geselecteerd.
4. Open nu Swype. Nu zul je zien dat swype alle woorden heeft geslecteerd als een soort notepad.
5. Druk nu op de Swype knop. Wacht 30 seconden en je krijgt een melding te zien dat de woorden zijn toegevoegd.
dus dit doe je per tekst bestand? Dan ben je wel ff bezig dus, maar werkt wel

Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Yeps helaas wel :(

Maar goed. Ik hoop dat er een manier is als je alles hebt geadd om er dan weer een .cab file van te maken. Ik heb geen zin om uren te spenderen en woorden toe te voegen als ik bijvoorbeeld een andere rom heb geinstalleerd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Laatst online: 14:38
ride277 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 13:51:
Even een korte reactie op de filmpjes waarin volop gekrast wordt op het scherm, en er geen schade zichtbaar wordt;

Mijn vriendin heeft dit toestel nu ook, en heeft het voor mekaar gekregen om binnen 1 dag een behoorlijk diepe , maar korte kras in de touchscreen te krijgen, je blijft er gewoon achter hangen als je met je nagel over het display gaat.... Dus dat krasvast is nogal onzin. Je vraagt je dan vast af wat ze gedaan heeft, of ze een chirurgisch mesje heeft gebruikt ofzo, maar nee. Ze had te telefoon gewoon in haar tas (in zo een zijvakje), en dus niks expres beschadigd....
Tja, Sorry dat ik het zeg, maar vrouwen krijgen het altijd voor elkaar om op de meest rare manieren krassen in schermen te krijgen. In een tas vol met vrouwen items zit er vast altijd wel iets tussen wat er waarschijnlijk met harde kracht tegenaan heeft geduwd. ook al zit het in een zijvakje. Zo had ik 1.5 jaar lang een omnia zonder enige kras. Ik leen m 1 dag aan mn vriendin en ja hoor, ze heeft het voor elkaar :p

Anyway, ik denk dat als het werkelijk zon diepe kras is als jij beschrijft, dan zit er niks anders op dan een nieuw scherm, of zon protector erop plakken zodat je er niet meer achter blijft hangen.. en zodat ze er niet nog meer in kan maken ;)

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Laatst online: 17-09 14:46

neevedr

Dat was ik niet!

Na het installeren van deze versie is mijn wachtwoord gewijzigd. Ik kan dus niet meer mijn toestel deblokkeren. Wie weet wat mijn nieuwe wachtwoord is of een manier om deze te omzeilen?

[ Voor 4% gewijzigd door neevedr op 28-02-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Penguin
erickov schreef op zondag 28 februari 2010 @ 16:28:
[...]
Anyway, ik denk dat als het werkelijk zon diepe kras is als jij beschrijft, dan zit er niks anders op dan een nieuw scherm, of zon protector erop plakken zodat je er niet meer achter blijft hangen.. en zodat ze er niet nog meer in kan maken ;)
Je kan hem toch niet met je nagel bedienen, dus heb je er geen last van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat iemand mij kan helpen Please help me :'(
Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 15:03:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Bij wie werkt de FpseCE 0.10 (playstation emulator) goed?
Heb alles gedaan wat er stond maar werk voor geen *** 8)7

Als ik een rom open kan ik geen 1 knopje klikken en loopt het vast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Voor de mensen die uren alle woorden in zitten te voeren, de Swype userdatabase is gelimiteerd tot 65KB, nu is dat misschien wel iets gecompressed, maar dan nog zal je niet het hele woordenboek erin krijgen.

Het wachten is totdat een provider/fabrikant swype in een Nederlandse ROM stopt, opdat dan wel de basis taal van het toetsenbord Nederlands wordt en deze niet filesize limited is.

(Je kan de file normaal gesproken terug vinden onder "My Documents\SwypeData" en dan de file "SwypeUserData.udb")

[ Voor 13% gewijzigd door Vincentio op 28-02-2010 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2019
Vincentio schreef op zondag 28 februari 2010 @ 17:36:
Voor de mensen die uren alle woorden in zitten te voeren, de Swype userdatabase is gelimiteerd tot 65KB, nu is dat misschien wel iets gecompressed, maar dan nog zal je niet het hele woordenboek erin krijgen.

Het wachten is totdat een provider/fabrikant swype in een Nederlandse ROM stopt, opdat dan wel de basis taal van het toetsenbord Nederlands wordt en deze niet filesize limited is.

(Je kan de file normaal gesproken terug vinden onder "My Documents\SwypeData" en dan de file "SwypeUserData.udb")
De userdatabase betreft de database van de meest gebruikte woorden. Het woordenboek staat apart. Dus als je opnieuw moet installeren dan moet je meen ik 3 bestanden vooraf veiligstellen , let maar op datum bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
Komt deze test voor navigatiesoftware op de iPhone een beetje overeen met de software op de HD2? Ik kan weinig over ervaringen op de HD2 vinden :{

http://www.iphoneclub.nl/...atiesoftware-voor-iphone/

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:43
sk0o schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:22:

[afbeelding]

[afbeelding]

Hij lijkt mij 'zwaar', zonder dat de cradle meekomt van het bureau bij het eruit tillen.
Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
Smirnoff schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:51:
[...]

Hij lijkt mij 'zwaar', zonder dat de cradle meekomt van het bureau bij het eruit tillen.
Klopt dit?
Je moet de dock (cradle) wel vast houden ja bij het eruit pakken van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus je kan wel oneindig veel woorden toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Laatst online: 13:43
sk0o schreef op zondag 28 februari 2010 @ 21:14:
[...]

Je moet de dock (cradle) wel vast houden ja bij het eruit pakken van de telefoon.
Oke, dus eigenlijk hetzelfde als de Nettimes cradle, waarschijnlijk is het microusb de bottleneck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
thepr schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:43:
[...]

De userdatabase betreft de database van de meest gebruikte woorden. Het woordenboek staat apart. Dus als je opnieuw moet installeren dan moet je meen ik 3 bestanden vooraf veiligstellen , let maar op datum bestanden.
Kan jij vertellen welke bestanden dit zijn?
Krijg vrijdag mijn HD2, en ga meteen lekker kloten met o.a. swype. Zou dan wel fijn zijn om te weten welke files ik moet gaan veilig stellen.

Heb op dit moment nog mijn X1 xperia, dus kan niet wachten tot ik mijn HD2 krijg \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkII
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 10:23
ride277 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 13:51:

Diamanten nagelvijltje in de tas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die userdatabase nou limited of niet? Kan je oneindig woorden toevoegen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
thepr schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:43:
[...]

De enige files die bij mij van datum zijn verandert zijn diegene die altijd al 65KB zijn.

Zoals ook op XDA meerdere keren herhaald wordt:
adding words will not effect the languagezb.le theres just the main dictionary in it. as laureus allready said, the userdata.udb stores the safed words, but its limited. for sure it would be the best way to get the informations from the zdb.le files, as it would make it possible to create a own 'language' with the dictionary we have collected and we wouldnt have a problem anymore with the size limitation. but for me i can not see any way to get in the zdb.le files. maybe theres someone out there who's able to do that, we have to wait if someone will be doing this. other than that, we can only wait for the shipped devices with the supported languages to extract them ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nftk
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 15:59
Ik heb al een paar dagen problemen met de ringtones. Als ik een willekeurige ringtone kies dan springt de instelling steeds terug naar "none". Dus iedere keer als ik bel komt er geen geluid uit.
Weet er iemand een oplossing? Of moet ik een hard reset doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem waarover ik nergens informatie kan vinden: mijn HTC agenda programma is plots verdwenen. Ik had de snelkoppeling op mijn main screen staan en die snelkoppeling werkte niet. Vervolgens probeerde ik het programma weer toe te voegen als snelkoppeling maar het is uit de lijst verdwenen. Op de mainscreen is het nu winmo's agenda, die ik veel minder vind werken. Ik heb de laatste officiele HTC rom erop staan. Ik kan in de programmabestanden-folder ook geen map voor HTC agenda vinden, is hier een verband? Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 23:26
Doopy-X- schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:40:
Komt deze test voor navigatiesoftware op de iPhone een beetje overeen met de software op de HD2? Ik kan weinig over ervaringen op de HD2 vinden :{

Nee vind dit egt een slechte review voor de HD2. Ik heb tomtom, sygic (mcguider) & iGo getest. iGo is voor mij de onbetwiste winnaar.
Edit: ben ik de enige die geen dataverbinding kan maken (Limburg in de buurt van sittard-geleen)?

[ Voor 8% gewijzigd door turbojonny op 28-02-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
turbojonny schreef op zondag 28 februari 2010 @ 23:14:
[...]

Nee vind dit egt een slechte review voor de HD2. Ik heb tomtom, sygic (mcguider) & iGo getest. iGo is voor mij de onbetwiste winnaar.
Edit: ben ik de enige die geen dataverbinding kan maken (Limburg in de buurt van sittard-geleen)?
Echt...

Navigatie systemen zijn ook een klein beetje persoonlijk voor gebruik. Zo'n test is leuk, maar ze kunnen niet zeggen welke GUI jij het prettigst vindt werken.

Ik gebruik al jaren TomTom, daarom zal ik de volgende keer ook sowieso weer daarvoor kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
MarkII schreef op zondag 28 februari 2010 @ 21:41:
[...]

Ik heb hem net een paar weken, maar heb er ook al 2 krassen op staan.. Alleen maar broekzak werk!

Betreft navigatie is Sygic voor mij echt een dikke winnaar!
Je moet wel Sygic Mobile Maps 2009 hebben, McGuider is oud..
2010 zwerft zelfs al rond! ;-)

[ Voor 23% gewijzigd door lithje op 01-03-2010 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb een aantal vraagjes:
1. Ik beb een eigenaardig probleempje.. Als ik achter de pc zit laat ik mijn telefoon op mijn bureau liggen. Het toestel is dan gewoon in het zicht. Ik merk soms dat het scherm heel even flikkert als hij in standy staat. Het scherm gaat heel snel aan en uit. Iemand enig idee waar dit aan kan zitten ? Ik had bij levering een dode pixel dus het scherm is al verangen.
2. Ik typte wat hierboven staat in landscape op opera 10 en ik sla de spatiebalk aanmet mijn rechter duim. Erg irritant want ik raak vaak het "." toets waardoor.woorden.er.zo.uit.komen.te.zien. Mijn vraag is of het mogelijk is om de toetsen een andere plek te geven? Zo wil ik bijvoorbeeld het 12# toets naast het shift toets hebben en de ,spatiebalk. toetsen iets naar recchts hebben.
3. Op XDA zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik draai nu 1.66 NL en wil weten of hiervoor themas beschikbaar zijn. Ik lees namelijk veel over Sense 2.5 en MaxManilla en dergelijke, maar weet niet eens of dat allemaal van toepassing is ommij. Ik wil het systeem graag standaard houden.
4. Mijn MSN (Windows Live app) doet het niet in Landscape. Is dat standaard want ik wil daf graag in landscape hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Ik wilde even een Freeware progje onder de aandacht brengen, P 2000.

Over P2000:
P2000 is een van de onderdelen van het C2000-alarmeringsnetwerk op basis van een Flex-protocol. Het netwerk is opgezet om personeel van de hulpdiensten zoals brandweer, ambulance, politie, Rode Kruis en KNRM op te roepen in geval van een incident of andere situatie waar hun aanwezigheid gewenst is. Hoewel het systeem opgezet is met een hoge mate van bedrijfszekerheid hebben de meeste gebruikers procedures om uitval of overbelasting van dit belangrijke systeem op te vangen. Uit verschillende tests is gebleken dat overbelasting van het systeem heel onwaarschijnlijk is en de capaciteit ruim voldoende is om de grootste rampen aan te kunnen.De berichten zijn vergelijkbaar met SMS-berichten en zijn opgebouwd uit een aantal onderdelen die per dienst en regio kunnen verschillen.

Doorgaans bevatten de berichten:

Soort incident
Gealarmeerde eenheden
Opschaling

Wel de fix instaleren, anders kan je niet scrollen, en de teskst niet lezen...

http://www.weidema.eu/page/p2000/nl

Ik ben opzoek (XDA) naar een snelle CLEANE rom, waar een hoop rommel vanaf is gesloopt, dus extra geheugen tot je beschikking heb. (En zonder alle opgeleukte meuk, Skinning)

Inmiddels zie ik door de bomen het bos niet meer, iemand hier al opzoek naar geweest?

TH@NKZzz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mgear
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 15:12
MarkII schreef op zondag 28 februari 2010 @ 21:41:
[...]

Ik heb zelf de indruk dat htc weer andere glasplaten gebruikt. Ik had voor de reparatie last van op hol slaande toetsen en zelf scrollend scherm. Nu hebben ze bij reparatie alles vervangen en nu heb ik een ander type scherm en ook een ander type glasplaat die inderdaad beduidend minder "kras-vast" is. Misschien de moeite waard om op te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 09:28

Convoy

g44p

Windkracht13 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:10:
Ik wilde even een Freeware progje onder de aandacht brengen, P 2000.

Over P2000:
P2000 is een van de onderdelen van het C2000-alarmeringsnetwerk op basis van een Flex-protocol. Het netwerk is opgezet om personeel van de hulpdiensten zoals brandweer, ambulance, politie, Rode Kruis en KNRM op te roepen in geval van een incident of andere situatie waar hun aanwezigheid gewenst is. Hoewel het systeem opgezet is met een hoge mate van bedrijfszekerheid hebben de meeste gebruikers procedures om uitval of overbelasting van dit belangrijke systeem op te vangen. Uit verschillende tests is gebleken dat overbelasting van het systeem heel onwaarschijnlijk is en de capaciteit ruim voldoende is om de grootste rampen aan te kunnen.De berichten zijn vergelijkbaar met SMS-berichten en zijn opgebouwd uit een aantal onderdelen die per dienst en regio kunnen verschillen.

Doorgaans bevatten de berichten:

Soort incident
Gealarmeerde eenheden
Opschaling

Wel de fix instaleren, anders kan je niet scrollen, en de teskst niet lezen...

http://www.weidema.eu/page/p2000/nl

Ik ben opzoek (XDA) naar een snelle CLEANE rom, waar een hoop rommel vanaf is gesloopt, dus extra geheugen tot je beschikking heb. (En zonder alle opgeleukte meuk, Skinning)

Inmiddels zie ik door de bomen het bos niet meer, iemand hier al opzoek naar geweest?

TH@NKZzz...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=639068

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 22:00

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Doopy-X- schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:40:

Ik heb Tomtom en IGo zelf geprobeerd en voor mij is IGo echt de grote winnaar. Ik zie WEL gewoon flitspalen bij IGo en zo zijn er nog wel wat genoemde "belangrijke nadelen" die niet kloppen. Ik zou zeggen, probeer zelf eens een aantal alternatieven.

Na jaren van Tomtom wil ik daar iig niet meer naar terug. Niet dat het een verkeerd programma is maar IGo is zoveel uitgebreider!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 01-03-2010 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 08-09 22:29
Hier hebben we de topicreportfunctionaliteit voor uitgevonden.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 01-03-2010 10:01 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

@Freak, exact waar ik naar opzoek was, Afbeeldingslocatie: http://fc00.deviantart.net/fs70/f/2010/024/2/5/_goodjob__revamp_by_Synfull.gif TH@NKZzz !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nftk
Waar kan ik ook alweer via me telefoon de sd kaart formatteren. Ik ben het een keer tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 16:59:
Bij wie werkt de FpseCE 0.10 (playstation emulator) goed?
Heb alles gedaan wat er stond maar werk voor geen *** 8)7

Als ik een rom open kan ik geen 1 knopje klikken en loopt het vast :(
Heb je de free versie of de supporter versie? De free verdie werkte bij mij namelijk ook voor geen meter, de supporter versie wel. Kost je 5 euro :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

excuus. ik ging geloof ik zonet buiten het boekje 8)7 O-)

Ik heb nog wel een andere vraag.
In één van de eerste delen postte iemand een makkelijke en meest snelle manier om video's om te zetten naar het perfecte beeld voor de hd2?
Heb echt geprobeerd het terug te vinden met de zoekfunctie, maar kan het niet meer vinden.
Misschien weet iemand nog wat ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:43:
excuus. ik ging geloof ik zonet buiten het boekje 8)7 O-)

Ik heb nog wel een andere vraag.
In één van de eerste delen postte iemand een makkelijke en meest snelle manier om video's om te zetten naar het perfecte beeld voor de hd2?
Heb echt geprobeerd het terug te vinden met de zoekfunctie, maar kan het niet meer vinden.
Misschien weet iemand nog wat ik bedoel?
Als ik in de zoekfunctie "video omzetten' zet, dan krijg ik toch echt resultaat. Ik zou zeggen, probeer het nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeuwtje1
  • Laatst online: 11-08 22:43
Net mijn HD2 binnengekregen als opvolger van de touch HD.

Echt super toestel, veel sneller, ineens alles instant. Het grotere scherm bevalt ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:11:
[...]

Als ik in de zoekfunctie "video omzetten' zet, dan krijg ik toch echt resultaat. Ik zou zeggen, probeer het nog een keer.
:N
moest dus zoeken op "video convert"

en gevonden :Y

was toevallig zelfs een post van jouw :P d:)b
Barfman in "HTC HD2 - Deel 4"
dus alsnog 3 maanden later: Thnx :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

nftk schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:38:
Waar kan ik ook alweer via me telefoon de sd kaart formatteren. Ik ben het een keer tegen gekomen.
Start, extra, SD Kaart formatteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nftk
Tnx geweldig. Echt een plek waar je het niet zou zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 01:10
4. Mijn MSN (Windows Live app) doet het niet in Landscape. Is dat standaard want ik wil daf graag in landscape hebben.

Inderdaad dit is volgens mij niet mogelijk ik kan het zelf ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 09:28

Convoy

g44p

geldermalsen schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:39:

Inderdaad dit is volgens mij niet mogelijk ik kan het zelf ook niet.
is wel degelijk mogelijk, met bsbtweaks kun je iedere app in landscape mode laten runnen... ;)
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Denk eerst zelf na voordat je hier een vraag stelt.
Gebruik eerst Google voordat je hier een vraag stelt.
Gebruik eerst de zoekfunctie op het forum voordat je hier een vraag stelt.

Het dumpen van vraagjes zonder eigen inzet wordt niet gewaardeerd en resulteert in een modbreak.