Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 10:18

Shunt

Boe

lithje schreef op maandag 01 maart 2010 @ 00:43:
[...]

Ik heb hem net een paar weken, maar heb er ook al 2 krassen op staan.. Alleen maar broekzak werk!

Betreft navigatie is Sygic voor mij echt een dikke winnaar!
Je moet wel Sygic Mobile Maps 2009 hebben, McGuider is oud..
2010 zwerft zelfs al rond! ;-)
laat me raden sleutels en eventueel ander metaal in die broekzak en dan ook het hoesje er niet omheen ?
met kras vast bedoelenze niet dat je er met een sleutel overhen moet gaan in een broekzak (komen best veel krachten op sleutel + scherm te staan op dat moment.) ik heb dat hoesje er nu van af het begin om heen en het scherm zelf dus het glas is altijd perfect gaaf geweest (ookal heb ik hem in moeten leveren voor zo'n olie vlek in het scherm) gewoon dat hoesje / zakje er om heen en volgens mij blijft het schermpje dan gewoon zo perfect mogelijk.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ik ben een tevreden gebruiker van de Zagg invisible shield.
http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php

Echt geen kras op te krijgen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:14
Volgens microsoft komt er geen upgrade naar windows 7 voor de HD2:
http://apcmag.com/microso...ows-mobile-6x-devices.htm

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mn toesten nu 1,5 week en begin er steeds minder blij mee te worden.
Mijn nieuwste probleem is; als hij in de standby stand staat, kan ik hem niet meer uit die stand halen. MAW eerst batterij eruit en dan aanzetten.. Ik ben dan ook al die tijd niet bereikbaar.
Ik heb een telefoon gekocht om bereikbaar te zijn en niet voor de show. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? (Dit probleem komt sinds de 1.66 update voor) Ik heb nu 4x een HR gegeven en verder geen extra programma's geinstalleerd.
Ook heb ik het services.exe probleem. Dat had ik al met de oude rom, en dat was de reden dat ik naar 1.66 ging, maar geen geluk.

Iemand tips? Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
iemand anders toevallig ook tower defence gekocht op marketplace op de vs engels marketplace? op me hd2 wil die niet openen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:41
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:37:
Ik heb mn toesten nu 1,5 week en begin er steeds minder blij mee te worden.
Mijn nieuwste probleem is; als hij in de standby stand staat, kan ik hem niet meer uit die stand halen. MAW eerst batterij eruit en dan aanzetten.. Ik ben dan ook al die tijd niet bereikbaar.
Ik heb een telefoon gekocht om bereikbaar te zijn en niet voor de show. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? (Dit probleem komt sinds de 1.66 update voor) Ik heb nu 4x een HR gegeven en verder geen extra programma's geinstalleerd.
Ook heb ik het services.exe probleem. Dat had ik al met de oude rom, en dat was de reden dat ik naar 1.66 ging, maar geen geluk.

Iemand tips? Bedankt
Heb je toevallig nog extra software daarbij geinstalleerd? Want ik heb hier geen last van. En ik lees er ook niet veel over :S

Edit, sorry, niet goed gelezen.. Niet dus. Raar :S

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:10:
Volgens microsoft komt er geen upgrade naar windows 7 voor de HD2:
http://apcmag.com/microso...ows-mobile-6x-devices.htm
Kwalijke zaak, lijkt me. Ik ben denk ik een van de vele anticiperende HD'ers die het toestel heeft aangeschaft met de veronderstelling dat upgrades naar een "betere wereld" inbegrepen waren.

MS maakt wederom geen goeie reclame voor zichzelf...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:31:
[...]

MS maakt wederom geen goeie reclame voor zichzelf...
Als je het verhaal goed leest, snap je ook waarom MS het niet doet...

1- teveel knoppen
2- missing hardware components

spoiler: offtopic
mijn hd2 komt morgen binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 08-09 22:29
Dutch2007 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:42:
iemand anders toevallig ook tower defence gekocht op marketplace op de vs engels marketplace? op me hd2 wil die niet openen......
De installatie maakt vaak een niet-werkende shortcut naar de executable aan. Even een nieuwe snelkoppelijk maken met verkenner. Vind het trouwens maar een afgezaagde kloon. In feite heeft het maar 2 levels met 99(?) waves of zo.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:29
[quote]Windkracht13 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:10:
Ik wilde even een Freeware progje onder de aandacht brengen, P 2000.

Over P2000:
P2000 is een van de onderdelen van het C2000-alarmeringsnetwerk op basis van een Flex-protocol. Het netwerk is opgezet om personeel van de hulpdiensten zoals brandweer, ambulance, politie, Rode Kruis en KNRM op te roepen in geval van een incident of andere situatie waar hun aanwezigheid gewenst is. Hoewel het systeem opgezet is met een hoge mate van bedrijfszekerheid hebben de meeste gebruikers procedures om uitval of overbelasting van dit belangrijke systeem op te vangen. Uit verschillende tests is gebleken dat overbelasting van het systeem heel onwaarschijnlijk is en de capaciteit ruim voldoende is om de grootste rampen aan te kunnen.De berichten zijn vergelijkbaar met SMS-berichten en zijn opgebouwd uit een aantal onderdelen die per dienst en regio kunnen verschillen.

Doorgaans bevatten de berichten:

Soort incident
Gealarmeerde eenheden
Opschaling

Wel de fix instaleren, anders kan je niet scrollen, en de teskst niet lezen...

http://www.weidema.eu/page/p2000/nl

Bedankt voor deze. Kan ik eindelijk zien waar de koffie klaar is. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08-2022
zoek eens op het programma gyrator. die zorgt dat je alle apps in landschap gekanteld kunnen worden. maak een snelkoppeling van de .exe en plaats deze in de Windows dir in de map opstarten. dan is ie vanaf boot enabled. ik mag bsb tweaks niet.

enne als je problemen hebt met uit slaap modus halen en of andere vage kuren doe dan een hard reset na het updaten firmware. altijd doen als je stabiel apparaat wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mdbe; Ik weet niet of jouw bericht naar mij bedoeld was, maar ikzelf heb nu al 4x een Hard reset gegeven.. Ik blijf maar resetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:13:
@mdbe; Ik weet niet of jouw bericht naar mij bedoeld was, maar ikzelf heb nu al 4x een Hard reset gegeven.. Ik blijf maar resetten :(
Probeer je Rom een keer opnieuw te flashen, als hij klaar is en opnieuw op gaat starten gelijk de batterij eruit, er weer in en dan een hard reset. Volume up + down gelijktijdig indrukken en de HD2 aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkeOkeOke schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:25:
[...]

Probeer je Rom een keer opnieuw te flashen, als hij klaar is en opnieuw op gaat starten gelijk de batterij eruit, er weer in en dan een hard reset. Volume up + down gelijktijdig indrukken en de HD2 aanzetten.
Kan ik dat wel gewoon via de htc site doen dan?
Dan probeer ik het zometeen meteen als ik thuis ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:33:
[...]

Kan ik dat wel gewoon via de htc site doen dan?
Dan probeer ik het zometeen meteen als ik thuis ben..
Ja gewoon de laatste Rom downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 12:43
Mijn pas aangeschafte hd2 werkt perfect op 1 puntje na. Sinds vandaag krijg ik volgende melding als ik mijn email via outlook binnenhaal 0x8000ffff. Ik heb mijn email leeggehaald en opnieuw geconfigureerd en nog steeds deze melding. Iemand een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toestel wordt morgen door htc opgehaald vanwege "olievlek". reparatie binnen 10 dagen, hopen dat het onder de garantie valt...

250 euro kosten anders toch...? (als je em laat fixen)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:58:
[afbeelding]
toestel wordt morgen door htc opgehaald vanwege "olievlek". reparatie binnen 10 dagen, hopen dat het onder de garantie valt...

Jij hebt dat probleem dus ook al... Nou dit is gewoon een fabrikage fout, althans daar ga ik vanuit, als ik foto's + ondervindingen naast elkaar leg komt het telkens terug op dezelfde plek, kan moeilijk aan de gebruiker liggen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:10:
mn neefje is op mn hd2 gaan zitten waardoor in het midden een "lekje" te zien is. ik denk dat het scherm dan maar vervangen moet worden (ook al heb je ik er eigenlijk bijna geen last van) via WA verzekering. wat is de beste/snelste methode om dit te laten doen? Via HTC of KPN of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 17:17

Dav0s

Hr?

neevedr schreef op zondag 28 februari 2010 @ 16:32:
[...]

Na het installeren van deze versie is mijn wachtwoord gewijzigd. Ik kan dus niet meer mijn toestel deblokkeren. Wie weet wat mijn nieuwe wachtwoord is of een manier om deze te omzeilen?
Na het installeren van de nieuwste Swype-versie heb ik ook dat het wachtwoord veranderd is. Weet iemand welk wachtwoord ik moet hebben? Of hoe ik voorbij het wachtwoord scherm kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom niet gewoon WA? Word toch maandelijks voor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:08

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:58:
[afbeelding]

Zelfde als dit: HTC diamond 2 touch screen Issue
Als je geluk hebt wordt het nog onder garantie vervangen. Las laatst ergens dat ze dat niet meer doen omdat is gebleken dat het wordt veroorzaakt door het dragen van het toestel in de broekzak. Extra druk op het scherm dus. Het is duidelijk dat dat bij jou ook is gebeurd, als er iemand op is gaan zitten...

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Iemand nog goeie apps ?
Kwam al wat tegen via google enso maarja niet echt iets van ''super'' op Midomi na dan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door: Willeke de Haas
Datum: 18-02-2010 Reactie:
We zijn de Nederlandse versie ook al tegengekomen in Barcelona en hebben deze reeds uitgebreid geprobeerd. Binnen enkele maanden zal Swype ook in het Nederlands verkrijgbaar zijn.

Dit zag ik op gsmhelp, dus er is ergens een nederlandse versie van swype! Nu nog zien te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:14
D467 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:17:
Iemand nog goeie apps ?
Kwam al wat tegen via google enso maarja niet echt iets van ''super'' op Midomi na dan _/-\o_
"Het Windows Mobile Software Topic - Deel 1"

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Sorry, niet goed gekeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
Het ziet er niet goed uit voor HD2/ Winmo 7

http://wmpoweruser.com/?p=13820

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat HD2 geen WP7 krijgt omdat het geen 3 knopjes heeft, vind ik echt bull**it. De windows button moet dan maar de zoek-functie krijgen, en 2 knoppen dan maar zonder functie...
Maar er stond ook iets over dat de HD2 toch een bepaalde hardware mist (iets met pixel blabla), hopelijk vinden de XDA jongens daar iets op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 20:27

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik lees hier en daar dat mensen tegen BSB Tweaks zijn. Kunnen jullie dit misschien beargumenteren? Ik wil namelijk geen programma dat schade kan veroorzaken geïnstalleerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Laatst online: 15-09 17:17

Dav0s

Hr?

Dav0s schreef op maandag 01 maart 2010 @ 17:36:
[...]

Na het installeren van de nieuwste Swype-versie heb ik ook dat het wachtwoord veranderd is. Weet iemand welk wachtwoord ik moet hebben? Of hoe ik voorbij het wachtwoord scherm kan komen?
Helaas niet gelukt hier iets op te vinden. Hele telefoon moeten resetten. Na 2-3 uur alles weer in de oude staat, behalve het toetsenbord. Ik heb SlideIT erop gezet, maar wil dit niet als default keyboard. Ik kan dit wel instellen, maar als ik de telefoon opnieuw opstart staat hij toch weer als default. Weten jullie een CAB of register-edit om dit definitief aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietsje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-07-2023
Heeft nu niemand hetzelfde probleem als ik, met de Mobiele TV van T-Mobile, dat die niet werkt ondanks een Web n Walk plus abo? Op mijn Touch Diamond had ik hem, weliswaar na lang zeuren bij de klantenservice, wèl werkend. Waarom dan niet op de HTC HD2 ?

http://www.htcforum.nl/fo...133&t=4173&p=45264#p45264

Wie heeft hem wèl werkend of heeft énig idee wat ik moet doen om hem werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 08-09 22:29
Dat soort internetpetities zijn zinloos. Ergens op klikken op een site is veels te makkelijk en maakt dus al lang geen indruk meer bij bedrijven.

Irritant trouwens dat vrijwel iedereen bij een eerste blik op m'n HD2 vraagt of het een iPhone is. :( Ben vast niet de enige die dat heeft.. :P

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ietsje schreef op maandag 01 maart 2010 @ 20:59:
Heeft nu niemand hetzelfde probleem als ik, met de Mobiele TV van T-Mobile, dat die niet werkt ondanks een Web n Walk plus abo? Op mijn Touch Diamond had ik hem, weliswaar na lang zeuren bij de klantenservice, wèl werkend. Waarom dan niet op de HTC HD2 ?

Wie heeft hem wèl werkend of heeft énig idee wat ik moet doen om hem werkend te krijgen?
Ja vreemd, ik heb het ook even geprobeerd via t-mobile.nob.nl, maar ik kom er ook net achter dat het niet werkt. Het is dat ik Mobiel TV niet gebruik, anders had k wel even meegeklaagd bij T-Mobile :P

Edit: Ned1, Ned3, RTL4, Toons (tekenfilmkanaal 8)7 ) doen het inmiddels weer bij mij

Edit2: SBS6 en RTL24 doen het ook weer, dat maakt dus het lijstje compleet :P bij jou zouden ze dus ook moeten werken...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBskill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07-2024
Atomsk schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:10:
[...]

Dat soort internetpetities zijn zinloos. Ergens op klikken op een site is veels te makkelijk en maakt dus al lang geen indruk meer bij bedrijven.

Irritant trouwens dat vrijwel iedereen bij een eerste blik op m'n HD2 vraagt of het een iPhone is. :( Ben vast niet de enige die dat heeft.. :P
Ik heb het zelfde probleem, en vaak kan ik ze ook nog eens uitleggen waarom ik voor deze heb gekozen in plaats van de iPhone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:remove

allemaal suggesties, ik ga het eerst uitzoeken en kom er dan op terug, sorry!

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Mobiele TV van T-Mobile werkt niet met mijn WnW+ abo
ietsje schreef op maandag 01 maart 2010 @ 20:59:

Ook ik vond de optie Mobiele TV interessant en heb daarom, op mijn reeds langlopende WnW, de plus variant gekozen met geen verbetering in de bandbreedte, laat staan Mobiele TV. :(
Bij mij heeft het te maken met het gegeven dat de ontvangst waar ik zit, in de bebouwde kom aan de rand van de stad Eindhoven, waar de dekking volgens de eigen TM dekkingsmap optimaal zou moeten zijn, zeer matig is vaak alleen G, soms ook voortdurend schakelen tus 3G en H, zonder of net een streepje (max 4 bij goede ontvangst). De laatste tijd kom ik vaak niet hoger dan 40kbps ipv max 1000kbps. Bij WnW zou dit max 384kbps kunnen zijn. De situatie is de laatste jaren verslechterd, wellicht te veel bandbreedte voor iPhone-gebruikers en andere datavreters?? Reclameren helpt niet.... WnW+ is eigenlijk weggegooid geld, WnW voldoet, zij het matig. :|

Wat wel goed werkt is Spb TV op Wifi.... :?

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeeVee schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:51:
Mobiele TV van T-Mobile werkt niet met mijn WnW+ abo

[...]

Ook ik vond de optie Mobiele TV interessant en heb daarom, op mijn reeds langlopende WnW, de plus variant gekozen met geen verbetering in de bandbreedte, laat staan Mobiele TV. :(
Bij mij heeft het te maken met het gegeven dat de ontvangst waar ik zit, in de bebouwde kom aan de rand van de stad Eindhoven, waar de dekking volgens de eigen TM dekkingsmap optimaal zou moeten zijn, zeer matig is vaak alleen G, soms ook voortdurend schakelen tus 3G en H, zonder of net een streepje (max 4 bij goede ontvangst). De laatste tijd kom ik vaak niet hoger dan 40kbps ipv max 1000kbps. Bij WnW zou dit max 384kbps kunnen zijn. De situatie is de laatste jaren verslechterd, wellicht te veel bandbreedte voor iPhone-gebruikers en andere datavreters?? Reclameren helpt niet.... WnW+ is eigenlijk weggegooid geld, WnW voldoet, zij het matig. :|

Wat wel goed werkt is Spb TV op Wifi.... :?
Oh dat is balen, ik heb gelukkig wel heel veel gemerkt van de overstap van WnW naar WnW Plus. Ik test ook af en toe via speedtest.net (telefoon als modem gebruiken) en ik haal wel de >0,90 Mbit/s. Wel vervelend dat ik alleen op de bovenste verdieping 3G heb, en in de woonkamer alleen op een bepaalde positie 3G heb (door mn telefoon aan de hoeken vast te houden zodat het antennegedeelte niet afgeschermd wordt, heel erg irritant). Buiten is het vrijwel altijd goed.

Over dat geswitch tussen 3G en H, dat doet elke provider, deels om jouw batterij te besparen (H verbruikt meer batterij dan 3G) en deels om overcapaciteit bij HSDPA te voorkomen. Je telefoon maakt alleen gebruik van H als je data ophaalt, en als het weer idle is switcht hij weer terug naar 3G, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:20

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

SnoeiKoei schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:35:
[...]

Ik heb Tomtom en IGo zelf geprobeerd en voor mij is IGo echt de grote winnaar. Ik zie WEL gewoon flitspalen bij IGo en zo zijn er nog wel wat genoemde "belangrijke nadelen" die niet kloppen. Ik zou zeggen, probeer zelf eens een aantal alternatieven.

Na jaren van Tomtom wil ik daar iig niet meer naar terug. Niet dat het een verkeerd programma is maar IGo is zoveel uitgebreider!
Hoe zit het met verkeers informatie?! Dit is de enige reden dat ik bij TT ben gebleven, het is geen slechte prog, maar als er iets beter is...waarom niet ;)

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-03-2012
Ik heb nu sinds een aantal dagen de hd2. Inmiddels heb ik mijn Hotmail account ingesteld, maar ik krijg alleen niet te zien dat ik een nieuw mailtje heb ontvangen pas als ik in het menu op verzenden/ontvangen druk zie ik of ik nieuwe mailtjes heb. Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 21:10
PBskill schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:41:
[...]

Ik heb het zelfde probleem, en vaak kan ik ze ook nog eens uitleggen waarom ik voor deze heb gekozen in plaats van de iPhone :P
Ga je dat uitleggen dan? Als weer eens gevraagd wordt of dat een iPhone is zeg ik "nee, veel beter" en laat het daarbij. Krijg je van die stomme blikken terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op maandag 01 maart 2010 @ 20:14:
Ik lees hier en daar dat mensen tegen BSB Tweaks zijn. Kunnen jullie dit misschien beargumenteren? Ik wil namelijk geen programma dat schade kan veroorzaken geïnstalleerd hebben.
Gebruik zelf BSB tweaks samen met HD2Tweak, BSB ivm roteren van diverse programma's en HD2Tweak om andere functies te wijzigen.

Alleen jammer dat de HD2 geen burst en sportfoto's maakt ook al zet je dat aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op maandag 01 maart 2010 @ 02:27:
Ik heb een aantal vraagjes:
1. Ik beb een eigenaardig probleempje.. Als ik achter de pc zit laat ik mijn telefoon op mijn bureau liggen. Het toestel is dan gewoon in het zicht. Ik merk soms dat het scherm heel even flikkert als hij in standy staat. Het scherm gaat heel snel aan en uit. Iemand enig idee waar dit aan kan zitten ? Ik had bij levering een dode pixel dus het scherm is al verangen.
2. Ik typte wat hierboven staat in landscape op opera 10 en ik sla de spatiebalk aanmet mijn rechter duim. Erg irritant want ik raak vaak het "." toets waardoor.woorden.er.zo.uit.komen.te.zien. Mijn vraag is of het mogelijk is om de toetsen een andere plek te geven? Zo wil ik bijvoorbeeld het 12# toets naast het shift toets hebben en de ,spatiebalk. toetsen iets naar recchts hebben.
3. Op XDA zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik draai nu 1.66 NL en wil weten of hiervoor themas beschikbaar zijn. Ik lees namelijk veel over Sense 2.5 en MaxManilla en dergelijke, maar weet niet eens of dat allemaal van toepassing is ommij. Ik wil het systeem graag standaard houden.
4. Mijn MSN (Windows Live app) doet het niet in Landscape. Is dat standaard want ik wil daf graag in landscape hebben.
Werkt niet echt prettig, ik heb het geprobeerd...

wbt thema's, Max Manilla is prettig thema met naar keuze meerdere snelkoppelingen op je buroblad(max 20), en de full-screen vind ik persoonlijk wel mooi.
Heb er nog een andere klok bijgezet en andere taskbar...

klik voor een screenshotje...

Heb hier evt. nog wat wallpapers staan: http://www.mijnalbum.nl/Album=IUA7N7CO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien al eerder onder de aandacht gebracht maar ik wil dit cabje nog wel delen omdat ik er veel baat bij heb. 8)
Het is een tweak voor het minder gevoelig maken van het touchscreen voor hd2. Je merkt dat je veel minder fouten maakt tijdens typen.

Touch X screen responsiveness less sensetive.cab

Wel een account nodig. :9

Omdat het een cab is, is het ook makkelijk te de-installeren.

link naar de hele thread xda: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=584415
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:00:
Misschien al eerder onder de aandacht gebracht maar ik wil dit cabje nog wel delen omdat ik er veel baat bij heb. 8)
Het is een tweak voor het minder gevoelig maken van het touchscreen voor hd2. Je merkt dat je veel minder fouten maakt tijdens typen.

Touch X screen responsiveness less sensetive.cab

Wel een account nodig. :9

Omdat het een cab is, is het ook makkelijk te de-installeren.

link naar de hele thread xda: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=584415
:)
Met HD2Tweak kun je de sensitivity etc. ook anders instellen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Hannes87 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 22:33:
Ik heb nu sinds een aantal dagen de hd2. Inmiddels heb ik mijn Hotmail account ingesteld, maar ik krijg alleen niet te zien dat ik een nieuw mailtje heb ontvangen pas als ik in het menu op verzenden/ontvangen druk zie ik of ik nieuwe mailtjes heb. Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen?
Moet je even in je instellingen duiken, Sychronisatie aanzetten en dan bij aankomst of iets dergelijks, dan krijg je ze exact op het zelfde moment (of nog eerder) binnen als op je computer.
4tune schreef op maandag 01 maart 2010 @ 22:39:
[...]

Ga je dat uitleggen dan? Als weer eens gevraagd wordt of dat een iPhone is zeg ik "nee, veel beter" en laat het daarbij. Krijg je van die stomme blikken terug :)
Jup, doe ik ook, maar je krijgt dan ook veel opmerkingen terug over WMO dit WMO dat, ach, "apps don't make the device"

[ Voor 25% gewijzigd door Cablekevin op 01-03-2010 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Atomsk schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:10:
[...]

Ik wilde laatst een foto maken van de aantekingen op het bord, dus ik til dat ding op en maak een foto. Vraagt er opeens iemand: Woooooo! is dat die nieuwe iPad?! Haha hij is groot maar niet zo groot!
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 22:52:
[...]

Werkt niet echt prettig, ik heb het geprobeerd...

wbt thema's, Max Manilla is prettig thema met naar keuze meerdere snelkoppelingen op je buroblad(max 20), en de full-screen vind ik persoonlijk wel mooi.
Heb er nog een andere klok bijgezet en andere taskbar...

klik voor een screenshotje...

Heb hier evt. nog wat wallpapers staan: http://www.mijnalbum.nl/Album=IUA7N7CO
Tof! Bedankt!

Alleen ik krijg Windows Live niet eens in landscape. Bij BSBTweaks staat hij niet in de programma lijst bij rotation dus ik voeg hem manueel toe. Na een softreset verwijderd hij zichzelf weer uit de lijst :S

Maarja zal Max Manilla uitproberen. Als het maar geen custom rom is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-03-2012
Cablekevin schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:18:
[...]

Moet je even in je instellingen duiken, Sychronisatie aanzetten en dan bij aankomst of iets dergelijks, dan krijg je ze exact op het zelfde moment (of nog eerder) binnen als op je computer.

[...]
Als ik bij instellingen-gegevensdiensten-email hotmail wil aanklikken kan dat niet dus kan ook geen instellingen veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Ik wil zelf mijn telefoon gaan skinnen, maar op een een of andere manier krijg ik die manila files niet goed, ik weet dat ik 100x mooiere dingen kan maken als wat ik vandaag d'r dag langs zie komen, als er iemand ervaring mee heeft, zou die dat met me willen delen? :)
Hannes87 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:31:
[...]

Als ik bij instellingen-gegevensdiensten-email hotmail wil aanklikken kan dat niet dus kan ook geen instellingen veranderen...
Even kijken, moment!
Open Windows Live -> Menu -> Opties -> Sync Schedule -> As Items Arrive
Ik heb dan engels, maar denk dat je het wel kan vinden zo.

[ Voor 45% gewijzigd door Cablekevin op 01-03-2010 23:39 . Reden: Antwoord! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:26:
[...]

Ik wilde laatst een foto maken van de aantekingen op het bord, dus ik til dat ding op en maak een foto. Vraagt er opeens iemand: Woooooo! is dat die nieuwe iPad?! Haha hij is groot maar niet zo groot!

[...]

Tof! Bedankt!

Alleen ik krijg Windows Live niet eens in landscape. Bij BSBTweaks staat hij niet in de programma lijst bij rotation dus ik voeg hem manueel toe. Na een softreset verwijderd hij zichzelf weer uit de lijst :S

Dus als je msn opent als BSB erom vraagt en je schud je toestel heen en weer en je krijgt bevestiging is msn weer uit je lijst na soft-reset?

Vreemd :? maar geloof me, is niet te doen msn in landscape...

Max Manilla is geen custom rom :N gewoon een thema...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:36:
[...]

Dus als je msn opent als BSB erom vraagt en je schud je toestel heen en weer en je krijgt bevestiging is msn weer uit je lijst na soft-reset?

Vreemd :? maar geloof me, is niet te doen msn in landscape...

Max Manilla is geen custom rom :N gewoon een thema...
Ja. Ik ga naar MSN toe, schud mijn telefoon, soft reset en hij staat niet meer tussen de lijst..

Maar ik heb nu een ander probleem. Ik heb Max Manilla 2.5 Ultimate (2.6 beta) geinstalleerd, en heb 'GO' aangeclickt bij titanium en ik heb nu gewoon geen home screen meer :S Alsik op home druk zie ik het achtergrond van mijn lock screen, met het bovenste start balk en de onderste 2 soft toetsen (contacten en telefoon). Hoe kan dit :S Ik heb geen idee hoe ik nu bij MM instellingen moet komen.

Als ik op start-instellingen druk dan komt het instellingen scherm van de sense interface niet, maar hij brengt me gelijk naar het instellingen scherm die je normaal gesproken bereikt door start-instellingen-meer te drukken :S

EDIT: Gelukt. Al die dingen stonden uit (sense, agenda etc) waardoor ik een leeg homescreen had.
EDIT2: Het lukt mij niet om een snelkoppeling op mijn homescreen te krijgen. Alle vakjes zijn nu leeg. Ik druk op 1 vakje en zoek een programma uit, maar hij voegt het programma niet toe :S

[ Voor 22% gewijzigd door HollovVpo1nt op 02-03-2010 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Bij BSB-Tweaks kan je toch ook gewoon de EXE aanwijzen waar die in landscape moet gaan... althans zo heb ik het voor elkaar gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
HollovVpo1nt schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:51:
[...]
Als ik op start-instellingen druk dan komt het instellingen scherm van de sense interface niet, maar hij brengt me gelijk naar het instellingen scherm die je normaal gesproken bereikt door start-instellingen-meer te drukken :S

EDIT: Gelukt. Al die dingen stonden uit (sense, agenda etc) waardoor ik een leeg homescreen had.
Dat is nou Windows wat je daar ziet 8)7 :+
Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:57:
Ik heb een probleem waarover ik nergens informatie kan vinden: mijn HTC agenda programma is plots verdwenen. Ik had de snelkoppeling op mijn main screen staan en die snelkoppeling werkte niet. Vervolgens probeerde ik het programma weer toe te voegen als snelkoppeling maar het is uit de lijst verdwenen. Op de mainscreen is het nu winmo's agenda, die ik veel minder vind werken. Ik heb de laatste officiele HTC rom erop staan. Ik kan in de programmabestanden-folder ook geen map voor HTC agenda vinden, is hier een verband? Iemand enig idee?
Staat ie wel aan op je tabbladen in het Home scherm?
start - instellingen -aanpassen -tabbladen
nftk schreef op zondag 28 februari 2010 @ 21:56:
Ik heb al een paar dagen problemen met de ringtones. Als ik een willekeurige ringtone kies dan springt de instelling steeds terug naar "none". Dus iedere keer als ik bel komt er geen geluid uit.
Weet er iemand een oplossing? Of moet ik een hard reset doen?
Oplossing:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33281956
Hannes87 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 22:33:
start - windows live - geplande synchronisatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietsje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-07-2023
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:34:
[...]

Ja vreemd, ik heb het ook even geprobeerd via t-mobile.nob.nl, maar ik kom er ook net achter dat het niet werkt. Het is dat ik Mobiel TV niet gebruik, anders had k wel even meegeklaagd bij T-Mobile :P

Edit: Ned1, Ned3, RTL4, Toons (tekenfilmkanaal 8)7 ) doen het inmiddels weer bij mij

Edit2: SBS6 en RTL24 doen het ook weer, dat maakt dus het lijstje compleet :P bij jou zouden ze dus ook moeten werken...
Wat heb je dan gedaan waardoor het de Mobiele TV nu wèl werkt? Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, maar jij *bewijst* dus dat het wel degelijk kan op de HD2 dus alvast dank daarvoor! (toevallig ook op het htcforum gezet?). Het zit hem bij in ieder geval niet in de downloadsnelheid zoals bij JeeVee die wel heel erg moet balen met die dekking daar: Ik heb geregeld HSDPA en anders 3G, downloadsnelheid rond de 700 ongeveer dus in ieder geval het dubbele van standaard WnW.

Opnieuw t-mobile.nob.nl geprobeerd, en wat krijg ik?

"niet beschikbaar"
"Mobile TV is alleen beschikbaar voor T-mobile klanten het web 'n walk Plus abonnement. Bel gratis via 0800-7111 om web 'n walk Plus te activeren!"

Grrrr het IS al geactiveerd!! En ik *blijf* niet bellen! |:(
Ook als ik klik op "meer informatie" en vervolgens opnieuw op "meteen TV kijken"... dan *lijkt* hij te openen omdat je Opera ziet "werken", maar even later: Niets. blijft gewoon op die pagina staan. :(

[ Voor 19% gewijzigd door ietsje op 02-03-2010 05:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

ietsje schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 05:13:
[...]

Opnieuw t-mobile.nob.nl geprobeerd, en wat krijg ik?

"niet beschikbaar"
"Mobile TV is alleen beschikbaar voor T-mobile klanten het web 'n walk Plus abonnement. Bel gratis via 0800-7111 om web 'n walk Plus te activeren!"

Grrrr het IS al geactiveerd!! En ik *blijf* niet bellen! |:(
Ook als ik klik op "meer informatie" en vervolgens opnieuw op "meteen TV kijken"... dan *lijkt* hij te openen omdat je Opera ziet "werken", maar even later: Niets. blijft gewoon op die pagina staan. :(
Heb zelf geen T-Mobile, maar kan het zijn dat je een ander toegangspunt moet definiëren of een proxy moet instellen zodat T-Mobile jou als klant herkent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te twijfelen om deze aan te schaffen. Ik heb al alles uitgezocht en heb eigen nog maar één maar vraag.

Mijn huidige en vorige telefoons hadden altijd een fysiek keyboard (HTC Wizard, HTC TyTNii). Zijn er mensen die ook van een fysiek keyboard naar deze telefoon zijn overgestapt? Ik ben namelijk erg bang dat ik het fysieke keyboard heel erg ga missen. Ik mail namelijk heel erg veel op mijn HTC TyTNii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:19:
Ik zit te twijfelen om deze aan te schaffen. Ik heb al alles uitgezocht en heb eigen nog maar één maar vraag.

Mijn huidige en vorige telefoons hadden altijd een fysiek keyboard (HTC Wizard, HTC TyTNii). Zijn er mensen die ook van een fysiek keyboard naar deze telefoon zijn overgestapt? Ik ben namelijk erg bang dat ik het fysieke keyboard heel erg ga missen. Ik mail namelijk heel erg veel op mijn HTC TyTNii.
na een e61, e90, e71 en e72 heb ik nu een hd2, en ik mis het fysieke toetsenbord wel. Maar de voordelen van de HD2 wegen zeker op tegen de nadelen!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Ik kom zelf ook van Tytn 2 - Kaiser.
Aan het tikken moest ik even wennen, maar kan je vertellen, zou niet meer terug willen...

Heb er nog geen moment spijt van gehad, nu 2 weken verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:39

Convoy

g44p

HollovVpo1nt schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:26:
[...]

[...]

Tof! Bedankt!

Werkt hier vlekkeloos, zonder problemen, kan live gewoon in landscape runnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:19:
Het is gewoon een kwestie van wennen.
Tuurlijk tikt een fysiek toetsenbord beter/fijner als je ze alle 2 naast elkaar legt en nog nooit 1 van de 2 hebt gebruikt.
Maar na 2 weken gaat het typen om een hd2 bijna net zo vloeiend (misschien zelfs sneller) dan op een fysiek toetsenbord.

Ik heb nu een aantal dagen Swype geinstalleerd en moet zeggen dat dat verdomd goed werkt, ookal moetk er nog wel even aan wennen :)

Als ik jou was zou ik de keuze om een HD2 te halen niet laten afhangen van het fysieke toetsenbord. Gewoon bestellen dat ding ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
maximus1 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:32:
[...]
Ik heb nu een aantal dagen Swype geinstalleerd en moet zeggen dat dat verdomd goed werkt, ookal moetk er nog wel even aan wennen :)
Heb jij swype dan ook al met een Nederlands dictionary?
Net zoals met dit screenshot, dan begin je toch echt te denken dat er ergens een nederlands dictionary rondzwerft:

[ Voor 35% gewijzigd door Rossi op 02-03-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Doopy-X- schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:40:
Komt deze test voor navigatiesoftware op de iPhone een beetje overeen met de software op de HD2? Ik kan weinig over ervaringen op de HD2 vinden :{

http://www.iphoneclub.nl/...atiesoftware-voor-iphone/
Leuke test, maar zitten wel fouten in..
- opstarttijd met de HD2 is echt wel sneller ;)
- interface verhaaltje is bullshit voor de HD2.. Lettertype geen last van en kleine 'pijl-toetsen' zijn meer dan groot genoeg! Je hebt gewoon een groot scherm waar alles prima op in te toetsen is.
- informatie op kaart bestaat uit 4 items. Echter kun je kiezen uit een hele waslijst welke je daar wilt hebben, ook tijd tot aankomst! Sygic had dik 2 punten moeten krijgen met rijbaanondersteuning en nagenoeg identieke borden aan de werkelijkheid en uitgebreide info-lijst!

Zo nog wel wat meer.. van wat ik kan zien is de test met Mobile Maps 8 gedaan, terwijl 9 al langer op de markt is en 10 onderweg is! Bij 10 schijnt nu ook verkeersinfo te zitten.
Daarnaast zijn ze bezig met 'Aura'.. Check de site, ik heb verder niets te melden ;)
http://sygic.com/aura/
http://www.youtube.com/wa...&feature=player_embedded#
Need I say more :+

Ik rij nu al jaren met een illegale versie van Sygic, maar heb sinds afgelopen week een licentie gekocht.
Geen moment spijt van.

EDIT:

Ik zie nu dat er een speciale versie van Sygic voor de Iphone is --> versie 10!!. Daar laten ze in ieder geval zien dat je wel gewoon met je vingers door de tabbladen kunt schuiven in tegenstelling tot wat de review schrijft. En er is wel 'real time traffic', link naar contactpersonen en 'speed camera sharing'?..
http://sygic.com/index.php/en/iphone.html

Sygic.. de absolute nummer 1 dus! ;)

[ Voor 28% gewijzigd door lithje op 02-03-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Shunt schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:26:
[...]

laat me raden sleutels en eventueel ander metaal in die broekzak en dan ook het hoesje er niet omheen ?
met kras vast bedoelenze niet dat je er met een sleutel overhen moet gaan in een broekzak (komen best veel krachten op sleutel + scherm te staan op dat moment.) ik heb dat hoesje er nu van af het begin om heen en het scherm zelf dus het glas is altijd perfect gaaf geweest (ookal heb ik hem in moeten leveren voor zo'n olie vlek in het scherm) gewoon dat hoesje / zakje er om heen en volgens mij blijft het schermpje dan gewoon zo perfect mogelijk.
Als er iemand zuinig is op zijn mobiels ben ik het wel.. altijd in mijn rechter broekzak (control freak) zonder enige andere voorwerpen. Sleutels zitten altijd in mijn linker broekzak ;)
Als ik hem weg leg dan is het op een plek waar het scherm veilig ligt.
Dan nog heb ik in korte tijd nu 3 kleine krasjes van 10mm op mijn scherm staan.
Wat ik niet gebruik is een hoesje. Het is en blijft een telefoon en die moet ik zonder geouwehoer kunnen pakken. Dat mag toch wel een vereiste zijn lijkt me voor en mobiel! Want zo wordt hij nog steeds verkocht..

En dat vlekkenverhaaltje op je display.. Kom op zeg, 90% van de mensen draagt een mobiel in zijn binnenzak, daar moet hij gewoon tegen kunnen! Dat hebben al mijn mobiels nog gekunnen.

[ Voor 7% gewijzigd door lithje op 02-03-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lithje schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 11:44:
[...]

Als er iemand zuinig is op zijn mobiels ben ik het wel.. altijd in mijn rechter broekzak (control freak) zonder enige andere voorwerpen. Sleutels zitten altijd in mijn linker broekzak ;)
Same here _O- Dacht dat ik de enige was. Gelukkig heb ik nog geen krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 20:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

[...]

Als ik hem weg leg dan is het op een plek waar het scherm veilig ligt.
Dan nog heb ik in korte tijd nu 3 kleine krasjes van 10mm op mijn scherm staan.
Wat ik niet gebruik is een hoesje. Het is en blijft een telefoon en die moet ik zonder geouwehoer kunnen pakken. Dat mag toch wel een vereiste zijn lijkt me voor en mobiel! Want zo wordt hij nog steeds verkocht..

En dat vlekkenverhaaltje op je display.. Kom op zeg, 90% van de mensen draagt een mobiel in zijn binnenzak, daar moet hij gewoon tegen kunnen! Dat hebben al mijn mobiels nog gekunnen.
Ik heb mijn HD2 ook altijd in mijn broekzak (en voor de rest ook alles in de andere zak) maar ik gebruik WEL een hoesje (gewoon de bijgeleverde pouch) en dat bevalt prima. Het kost me een seconde extra om het hoesje te verwijderen, veel meer echt niet. De eerste paar dagen zat het strak eromheen maar nu glijdt hij er gecontroleerd makkelijk uit.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Ik heb ook altijd mijn telefoon in mijn broekzak, alleen dan links :P
En altijd, en dat gaat ook gewoon automatisch, het scherm tegen mijn been aan.
Ik heb hiervoor 2 jaar een LG Viewty gehad en nu ruim 2 weken een HD2, nog nooit een krasje erop gehad.
Broekzak gebruik ik alleen voor de telefoon en aangezien het scherm tegen mijn been zin kan hij van buitenaf nooit krassen krijgen of kapot gaan door druk ofzo.

Misschien ga ik nog wel eens een goede screenprotector halen maar dat moet ik nog maar even zien, en ik gebruik ook geen hoesje of iets dergelijks, vind ik persoonlijk maar irritant :P

Edit: en rossi, nee hij is nog engels. Maar hoe meer woorden je typt hoe meer nederlandse woorden hij gaat herkennen :)

[ Voor 9% gewijzigd door maximus1 op 02-03-2010 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Misschien dat ik maar eens zo'n 'Brando' protector moet gaan halen.. Schijnen wel goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

*O* Doorschakelen HD2 naar GSM of vast *O*

Ik heb even uitgezocht en getest hoe doorschakelen werkt voor mijn provider T-Mobile.
Kan zowel naar vast als mobiel. Ik gebruik een mobiel 06 41234567 (fake) nummer om naar door te schakelen als voorbeeld. Voor zover ik weet is doorschakelen meestal gratis omdat dit voor de provider extra telefoontikken oplevert, maar worden natuurlijk wel de kosten berekend tussen de HD2 en het naar door te schakelen nummer. Kijk voor alle zekerheid op de site van je provider.

Kijk voor je eigen specifieke situatie hier

1. Direct doorschakelen
Bij direct doorschakelen worden alle gesprekken zonder vertraging doorgeschakeld.

Inschakelen: toets **21*0641234567#
Uitschakelen: toets ##21#

2. Bij geen gehoor doorschakelen
Bij doorschakelen bij geen gehoor wordt er doorgeschakeld als er niet binnen een bepaalde tijd (meestal 20 seconden) wordt opgenomen.

Inschakelen: toets **61*0641234567#
Uitschakelen: toets ##61#

Bij gebruik van bovenstaande code voor inschakelen bepaalt de provider na hoeveel seconden er wordt doorgeschakeld. Je kunt vaak zelf bepalen of de doorschakeling na 5, 10, 15, 20, 25 of 30 seconden wordt gemaakt door de volgende code in te toetsen:
**61*0641234567*11*[aantal seconden]# of **61*0641234567*[aantal seconden]#

3. Bij in gesprek doorschakelen
Bij doorschakelen bij in gesprek wordt er alleen doorgeschakeld als je al in gesprek bent en er nog een lijn binnenkomt.

Inschakelen: toets **67*0641234567#
Uitschakelen: toets ##67#

4. Bij toestel uit/geen bereik doorschakelen
Bij doorschakelen bij toestel uit/geen bereik wordt er doorgeschakeld als je toestel uit staat of geen bereik heeft.

Inschakelen: toets **62*0641234567#
Uitschakelen: toets ##62#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

Brando Screenprotector voor HD2

Ik gebruik al een viertal jaren screen protectors van Brando zowel Ultra Clear als Anti Glare. Duur maar goed spul. Na jaren gebruik op verschillende toestellen nauwelijks krasjes. Ook voor de HD2 een Ultra Clear uitvoering gekocht, dit ondanks het gegeven dat het scherm van glas is en daardoor van huisuit krasvast. Opbrengen is wat moeizaam maar je ziet hem alleen onder een hoek zitten en de pasvorm is goed. Het toestel berg ik op in de pouch en draag ik in mijn zak. Prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
:'( :'( :'(

Telefoon lag niet aan de lader, was gisteravond al vol opgeladen en ik legde 'm met ongeveer 94% batterij op m'n nachtkastje en toen ik 'm weer pakte was 'ie helemaal uit.
Ik zette 'm aan, zag het HTC logo, maar viel gelijk weer uit.

Ik stopte de USB lader erin die aan mijn computer zit, zet de telefoon weer aan en toen zag ik dit.......

Afbeeldingslocatie: http://www.crxed.nl/hd2_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.crxed.nl/hd2_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.crxed.nl/hd2_3.jpg

:( :( :(

Daarna viel de telefoon gelijk weer uit.
Opnieuw aangezet, zelfde melding en viel weer uit.
Daarna lader eruit gehaald en er weer ingedaan, even gewacht met aanzetten (oranje lampje brandde wel), en nu ligt de telefoon te laden zonder de melding.......

What the hell......... :?

Ik ga nu een melding maken bij HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Dat BSBTweaks werkt bij mij niet. Hij geeft aan dat ie een andere Compact Frameworks nodig heeft. Hoe zit dat?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
JeeVee schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:03:
*O* Doorschakelen HD2 naar GSM of vast *O*

Ik heb even uitgezocht en getest hoe doorschakelen werkt voor mijn provider T-Mobile.
Kan zowel naar vast als mobiel. Ik gebruik een mobiel 06 41234567 (fake) nummer om naar door te schakelen als voorbeeld. Voor zover ik weet is doorschakelen meestal gratis omdat dit voor de provider extra telefoontikken oplevert, maar worden natuurlijk wel de kosten berekend tussen de HD2 en het naar door te schakelen nummer. Kijk voor alle zekerheid op de site van je provider.

Kijk voor je eigen specifieke situatie hier

1. Direct doorschakelen
Bij direct doorschakelen worden alle gesprekken zonder vertraging doorgeschakeld.

Inschakelen: toets **21*0641234567#
Uitschakelen: toets ##21#

2. Bij geen gehoor doorschakelen
Bij doorschakelen bij geen gehoor wordt er doorgeschakeld als er niet binnen een bepaalde tijd (meestal 20 seconden) wordt opgenomen.

Inschakelen: toets **61*0641234567#
Uitschakelen: toets ##61#

Bij gebruik van bovenstaande code voor inschakelen bepaalt de provider na hoeveel seconden er wordt doorgeschakeld. Je kunt vaak zelf bepalen of de doorschakeling na 5, 10, 15, 20, 25 of 30 seconden wordt gemaakt door de volgende code in te toetsen:
**61*0641234567*11*[aantal seconden]# of **61*0641234567*[aantal seconden]#

3. Bij in gesprek doorschakelen
Bij doorschakelen bij in gesprek wordt er alleen doorgeschakeld als je al in gesprek bent en er nog een lijn binnenkomt.

Inschakelen: toets **67*0641234567#
Uitschakelen: toets ##67#

4. Bij toestel uit/geen bereik doorschakelen
Bij doorschakelen bij toestel uit/geen bereik wordt er doorgeschakeld als je toestel uit staat of geen bereik heeft.

Inschakelen: toets **62*0641234567#
Uitschakelen: toets ##62#
oh ik doe het doorschakelen altijd regelen via de hd2 zelf

instellingen>draadloze bediening>telefooninstellingen veranderen>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Rakkerzero schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:03:
Dat BSBTweaks werkt bij mij niet. Hij geeft aan dat ie een andere Compact Frameworks nodig heeft. Hoe zit dat?
dan moet je CF3.5 installeren, te vinden op de Microsoft site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:54:
:'( :'( :'(

Telefoon lag niet aan de lader, was gisteravond al vol opgeladen en ik legde 'm met ongeveer 94% batterij op m'n nachtkastje en toen ik 'm weer pakte was 'ie helemaal uit.
Ik zette 'm aan, zag het HTC logo, maar viel gelijk weer uit.

Ik stopte de USB lader erin die aan mijn computer zit, zet de telefoon weer aan en toen zag ik dit.......

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

:( :( :(

Daarna viel de telefoon gelijk weer uit.
Opnieuw aangezet, zelfde melding en viel weer uit.
Daarna lader eruit gehaald en er weer ingedaan, even gewacht met aanzetten (oranje lampje brandde wel), en nu ligt de telefoon te laden zonder de melding.......

What the hell......... :?

denk dat t gewoon n garantieding is...?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 10:51
CRXed schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:54:
Even HTC Battery tool proberen, mayb is de battery geheugen kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Xmoo schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:33:
[...]
Even HTC Battery tool proberen, mayb is de battery geheugen kapot.
Waar vind ik die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

[...]

Een binnenzak is geen probleem. Een broekzak wel. Dan komt er in de meeste gevallen druk op het toestel te staan. Die sticker met de disclaimer van HTC die zegt dat je het toestel uit je broekzak moet halen voordat je gaat zitten zat er ook niet voor niks op toen je 'm voor het eerst uit de doos haalde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Crusader schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:52:
[...]

Een binnenzak is geen probleem. Een broekzak wel. Dan komt er in de meeste gevallen druk op het toestel te staan. Die sticker met de disclaimer van HTC die zegt dat je het toestel uit je broekzak moet halen voordat je gaat zitten zat er ook niet voor niks op toen je 'm voor het eerst uit de doos haalde :)
Ow die waarschuwing heb ik niet gezien.
Dat vind ik dan wel zware onzin, een telefoon die je uit je broekzak moet halen voordat je gaat zitten slaat toch nergens op. En wat voor druk krijg je dan als je gaat zitten? Zoals ik al zei zit mijn scherm tegen mijn been aan, mijn been zal toch onmogelijk zoveel druk uit kunnen oefenen waardoor je telefoon kapot gaat?
Vooral omdat de krachten van mijn been evenredig verdeelt word over het scherm heen.

De waarschuwing zal er hoogstwaarschijnlijk bijzitten om HTC zelf in te dekken. Denk aan de rechtzaken in Amerika ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
Crusader schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:52:
[...]

Nou volgens mij was het zoiets als: "Remove the HTC HD2 before sitting on it."
Als je hem in je zijzakken heb zitten (dus niet je achterzak), dan zit je er niet op, dus volgens mij bedoelden ze dus als de HD2 in een achterzak zit, dat je hem dan eruit moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is niet zo mooi man, hopelijk valt het nog mee. Succes ermee in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Cafun schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 15:45:
[...]

Nou volgens mij was het zoiets als: "Remove the HTC HD2 before sitting on it."
Als je hem in je zijzakken heb zitten (dus niet je achterzak), dan zit je er niet op, dus volgens mij bedoelden ze dus als de HD2 in een achterzak zit, dat je hem dan eruit moet halen.
Lekker logisch, dus nadat je 'm uit je zakken hebt gehaald mag je er wel op gaan zitten 8)7
Nee, ik weet het zeker, het ging er om dat je 'm uit je zak haalt voordat je gaat zitten.

Kijk maar, van pagina 11 uit de handleiding nota bene:
Zorg dat het apparaat zich niet in uw broekzak bevindt wanneer u gaat zitten.

Sim-pel en logisch.

[ Voor 20% gewijzigd door Crusader op 02-03-2010 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 15:48:
[...]

Lekker logisch, dus nadat je 'm uit je zakken hebt gehaald mag je er wel op gaan zitten 8)7
Nee, ik weet het zeker, het ging er om dat je 'm uit je zak haalt voordat je gaat zitten.

Kijk maar, van pagina 11 uit de handleiding nota bene:
Zorg dat het apparaat zich niet in uw broekzak bevindt wanneer u gaat zitten.

Sim-pel en logisch.
liggen mocht wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
maximus1 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 15:42:
[...]

Ow die waarschuwing heb ik niet gezien.
Dat vind ik dan wel zware onzin, een telefoon die je uit je broekzak moet halen voordat je gaat zitten slaat toch nergens op.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
maximus1 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:53:
Edit: en rossi, nee hij is nog engels. Maar hoe meer woorden je typt hoe meer nederlandse woorden hij gaat herkennen :)
Maar loop je op een gegeven moment niet tegen het probleem aan dat het woorden-bestand vol is, zoals eerder in dit deel al gezegd was? Zodat je dus niet meer nieuwe woorden kan leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

indofk schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:09:
[...]

oh ik doe het doorschakelen altijd regelen via de hd2 zelf

instellingen>draadloze bediening>telefooninstellingen veranderen>
Met dank voor je reactie. Was mij ook bekend, maar de opties voor doorschakelen zijn bij een provider veel uitgebreider!! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb een lege snelkoppelingen balk met Max Manilla. Als ik een snelkoppeling wil toevoegen dan gebeurt er niks nadat ik een programma heb geselecteerd. Iemand enig idee what's wrong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Voor een telefoon is het inderdaad onzin. Maar voor zo'n geval met een gevoelig touchscreen ligt dat toch anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de hardware volume buttons uit te schakelen als de telefoon vergrendeld is?
Ik heb net een nieuw hoesje die nog vrij strak is en heb nu vaak het probleem dat er op 1 van de hardware buttons gedrukt wordt waardoor je het vergrendelde scherm te zien krijgt. In dit scherm kun je de volume buttons gewoon gebruiken terwijl de telefoon gelocked is en wat niet mijn bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lithje schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 11:39:
[...]

Leuke test, maar zitten wel fouten in..
- opstarttijd met de HD2 is echt wel sneller ;)
- interface verhaaltje is bullshit voor de HD2.. Lettertype geen last van en kleine 'pijl-toetsen' zijn meer dan groot genoeg! Je hebt gewoon een groot scherm waar alles prima op in te toetsen is.
- informatie op kaart bestaat uit 4 items. Echter kun je kiezen uit een hele waslijst welke je daar wilt hebben, ook tijd tot aankomst! Sygic had dik 2 punten moeten krijgen met rijbaanondersteuning en nagenoeg identieke borden aan de werkelijkheid en uitgebreide info-lijst!

Zo nog wel wat meer.. van wat ik kan zien is de test met Mobile Maps 8 gedaan, terwijl 9 al langer op de markt is en 10 onderweg is! Bij 10 schijnt nu ook verkeersinfo te zitten.
Daarnaast zijn ze bezig met 'Aura'.. Check de site, ik heb verder niets te melden ;)
http://sygic.com/aura/
http://www.youtube.com/wa...&feature=player_embedded#
Need I say more :+

Ik rij nu al jaren met een illegale versie van Sygic, maar heb sinds afgelopen week een licentie gekocht.
Geen moment spijt van.

EDIT:

Ik zie nu dat er een speciale versie van Sygic voor de Iphone is --> versie 10!!. Daar laten ze in ieder geval zien dat je wel gewoon met je vingers door de tabbladen kunt schuiven in tegenstelling tot wat de review schrijft. En er is wel 'real time traffic', link naar contactpersonen en 'speed camera sharing'?..
http://sygic.com/index.php/en/iphone.html

Sygic.. de absolute nummer 1 dus! ;)
Ik heb Sygic Mobile 10 al een weekje draaien op mijn HD2;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenpc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 20:55
Ik zit wederom met een probleem. Ik had een radio rom 2.085 en Ik had de rom van Laurentius er weer op gezet en nu ging het 2 dagen goed, alleen liep hij vanmiddag weer vast. dus ik dacht ik probeer wederom via een sd kaart de boel op nieuw te flashen alleen geeft hij nu aan: "radio faiil. Update terminate, iemand enig idee wat ik nog anders zou kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand ook of het mogelijk is om het weer van je homescreen te krijgen ? dat je geen plaatje meer hebt met het weer op je home screen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

korenpc schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 17:59:
Ik zit wederom met een probleem. Ik had een radio rom 2.085 en Ik had de rom van Laurentius er weer op gezet en nu ging het 2 dagen goed, alleen liep hij vanmiddag weer vast. dus ik dacht ik probeer wederom via een sd kaart de boel op nieuw te flashen alleen geeft hij nu aan: "radio faiil. Update terminate, iemand enig idee wat ik nog anders zou kunnen proberen?
Orginele Rom al geprobeerd terug te zetten?
HSPL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenpc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 20:55
Windkracht13 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 18:29:
[...]

Orginele Rom al geprobeerd terug te zetten?
HSPL ?
ja dat probeer ik maar dan loopt hij vast met de boven beschreven boodschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 10:51
HTC Debug Tools zoeken op XDA.

Hier voor de liefhebber die hun HD2 willen open schroeven.
http://www.youtube.com/user/MegaJane4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een HD2 gekocht bij GSMweb icm een Tmobile abbo, ik heb op dit moment nog een vodafone abbo die eind deze maand overgezet gaat worden...

Ik dacht dat ik nog een maandje met mijn huidige toestel moest doen, maar toen ik mijn vodafone SIM in de HD2 stopte pakte die hem gewoon!

is het normaal dat ze simlockvrij worden geleverd, ook al zit er een Tmobile abbo bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 19:29:
Ik heb een HD2 gekocht bij GSMweb icm een Tmobile abbo, ik heb op dit moment nog een vodafone abbo die eind deze maand overgezet gaat worden...

Ik dacht dat ik nog een maandje met mijn huidige toestel moest doen, maar toen ik mijn vodafone SIM in de HD2 stopte pakte die hem gewoon!

is het normaal dat ze simlockvrij worden geleverd, ook al zit er een Tmobile abbo bij ?
Jazeker, dat is vrij normaal. De kans dat je een gesimlockt toestel krijgt is wel aanwezig als je het toestel rechtstreeks bij de provider koopt. Al is dit tegenwoordig ook steeds minder gebruikelijk. Ik ga mijn HD2 vrijdag ophalen bij de KPN-winkel, en daar wordt hij ook gewoon simlockvrij geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Ik had ook te horen gekregen bij PDAShop dat mijn HD2 (incl. met T-mobile abbo) simlock vrij is.

Waarom?

Het is goedkoper voor T-mobile, ze kunnen de HD2 direct vanuit distributie punt voor HD2 aan ons leveren zonder dat ze er eerst nog is een simlock op willen zetten of laten zetten.

Daarom denk ik dat er ook geen t-mobile teken meer op staat, dat brengt alleen maar kosten met zich mee.

Ik begrijp daarom ook nog steeds niet waarom Vodafone altijd al die telefoons van een logo en aangepaste software levert, maarjah.. zullen wel denken dat ze hiermee goede reclame maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
maximus1 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 19:53:
Ik had ook te horen gekregen bij PDAShop dat mijn HD2 (incl. met T-mobile abbo) simlock vrij is.

Waarom?

Het is goedkoper voor T-mobile, ze kunnen de HD2 direct vanuit distributie punt voor HD2 aan ons leveren zonder dat ze er eerst nog is een simlock op willen zetten of laten zetten.

Daarom denk ik dat er ook geen t-mobile teken meer op staat, dat brengt alleen maar kosten met zich mee.

Ik begrijp daarom ook nog steeds niet waarom Vodafone altijd al die telefoons van een logo en aangepaste software levert, maarjah.. zullen wel denken dat ze hiermee goede reclame maken :P
Denk niet dat dit met geld te maken heeft. T-Mobile heeft nog zat (ook nieuwe) toestellen die wel aangepast zijn. Het is meer dat PDA-shop abonnement levert van bijna alle providers, en als je dan een overstap maakt, is het wel zo leuk dat je meteen van je telefoon gebruik kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Laatst online: 24-07-2017
Rossi schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 20:14:
[...]

Denk niet dat dit met geld te maken heeft. T-Mobile heeft nog zat (ook nieuwe) toestellen die wel aangepast zijn. Het is meer dat PDA-shop abonnement levert van bijna alle providers, en als je dan een overstap maakt, is het wel zo leuk dat je meteen van je telefoon gebruik kan maken.
Simpelweg PDA shop heeft zijn eigen kanalen en HTC is daar één van, lancering in Nederland was als eerste bij en via de PDA shop.

Tevens zijn gelockte toestellen goedkoper en kunnnen daardoor met goedkopere aanbiedingen verkocht worden.
Tjaa uit eidelijk is het allemaal een inkoop/marge gebeuren.
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Denk eerst zelf na voordat je hier een vraag stelt.
Gebruik eerst Google voordat je hier een vraag stelt.
Gebruik eerst de zoekfunctie op het forum voordat je hier een vraag stelt.

Het dumpen van vraagjes zonder eigen inzet wordt niet gewaardeerd en resulteert in een modbreak.