Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
Tanakiam schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 20:28:
[...]

Simpelweg PDA shop heeft zijn eigen kanalen en HTC is daar één van, lancering in Nederland was als eerste bij en via de PDA shop.

Tevens zijn gelockte toestellen goedkoper en kunnnen daardoor met goedkopere aanbiedingen verkocht worden.
Tjaa uit eidelijk is het allemaal een inkoop/marge gebeuren.
En die inkoopt/marge is ook weer afhankelijk van hoeveel de klanten kopen. Als PDA-shop alleen maar simlocked toestellen zou leveren dan zou iemand die een overstap doet zijn toestel daar niet kopen, maar bij een toko die het toestel wel simlockvrij levert. Dus het naar de zin maken van de klant (waar ik op doelde in mijn post) heeft ook resultaat op de omzet/marge van de winkel.

Het is inderdaad wel zo dat simlocked toestellen over het algemeen goedkoper zijn, en daardoor met leuke aanbiedingen gecombineerd worden. Het gekke is vaak wel dat als je naar prijzen gaat kijken bij winkels zoals T for Telecom/Belco/Phonehouse dat de simlockvrije prijzen wel zakken al naar gelang ze langer op de markt zijn of als de fabrikant de adviesprijs aanpast, en dat dit bij gelockte toestellen niet gebeurt. Die blijven langer duur... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:00

Sherlock

No Shit

Welke .exe wordt er nu gebruikt door 'Album' in Sense om foto's en video's te bekijken? Ik moet deze exe toevoegen aan S2U2 zodat hij niet steeds lockt, maar ik heb geen idee welk het moet zijn.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:19
Sherlock schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 20:45:
Welke .exe wordt er nu gebruikt door 'Album' in Sense om foto's en video's te bekijken? Ik moet deze exe toevoegen aan S2U2 zodat hij niet steeds lockt, maar ik heb geen idee welk het moet zijn.
Kan je in taskmanager bij processen zien. In dit geval is het HTCAlbum.exe

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 10:09
Cablekevin schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:32:
Ik wil zelf mijn telefoon gaan skinnen, maar op een een of andere manier krijg ik die manila files niet goed, ik weet dat ik 100x mooiere dingen kan maken als wat ik vandaag d'r dag langs zie komen, als er iemand ervaring mee heeft, zou die dat met me willen delen? :)
Ik heb er zelf totaal geen verstand van, maar Co0kieMonster gebruikt voor zijn geweldige mod Lua Decompiler en Manila Name Finder.

Hij is Nederlander, dus vragen is misschien wat gemakkelijker.

Ben benieuwd waar je in de toekomst mee komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16727

Ik werd vanmorgen wakker en zag dat mijn scherm ineens een vreemde verkleuring vertoonde.
Touchscreen werkt nog wel, maar heeft iemand hier ervaring mee wat er mee aan de hand is?

Zie foto'

Afbeeldingslocatie: http://94.100.118.238/891150001-891200000/891176901-891177000/891176972_6_b-PU.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:32

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 16727 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 21:39:
Ik werd vanmorgen wakker en zag dat mijn scherm ineens een vreemde verkleuring vertoonde.
Touchscreen werkt nog wel, maar heeft iemand hier ervaring mee wat er mee aan de hand is?

Zie foto'

[afbeelding]
Lees maar even een aantal posts terug. Dit is al ter sprake gekomen, ik heb ook een link geplaatst naar een Diamond2 topic waar dit speelde. Jouw vraag is hiermee te beantwoorden :)

Oh, edit: zeker in je broekzak gedragen? :+

[ Voor 3% gewijzigd door Crusader op 02-03-2010 21:43 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192203

Heb je die screenprotector er net op zitten, want het lijkt wel een luchtblaas !!!!!?????

Zie foto'

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:44

Smarron

The bend

Waarom heb je je foto in spiegelbeeld gepost?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324179

Smarron schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 21:55:
Waarom heb je je foto in spiegelbeeld gepost?
kijk je via de spiegel op pc scherm? ik zie het toch echt normaal.

even over het toestel in de broekzak, ik heb hem altijd in mijn broekzak zitten.ik had laatst zelfs een fikse deuk in de battery cover zitten van een zwaar voorwerp dat met tillen tegen mijn telefoon was gekomen. aan het scherm niets te zien. (zit aan m'n been kant.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147093

HollovVpo1nt schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 17:35:
Ik heb een lege snelkoppelingen balk met Max Manilla. Als ik een snelkoppeling wil toevoegen dan gebeurt er niks nadat ik een programma heb geselecteerd. Iemand enig idee what's wrong?
Heb je de juiste versie(s) erin staan?

De bovenste 2, Main en fullscreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier ook al een paar keer voorbij zien komen... Ineens is je internetverbinding verbroken en is alleen weer te activeren door je toestel even in de vliegtuigmodus te zetten... :/

Heb zaterdag een HR gedaan om het één en ander opnieuw te installeren, maar had het daarvoor ook al...

Denk dat ik HTC eens ga mailen want het is nogal irritant, of heeft iemand al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260512 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 17:48:
[...]

Ik heb Sygic Mobile 10 al een weekje draaien op mijn HD2;)
Krijg hem niet werkend of moet je eerst je Sense uitschalkelen voordat je SM 10 installeerd? Bij maat van me op zijn Diamond II werkt het namelijk wel en is ook WM6.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:39

HollovVpo1nt

I like gadgets

Anoniem: 147093 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:20:
[...]

Heb je de juiste versie(s) erin staan?

De bovenste 2, Main en fullscreen?
Juiste versie van Max Manilla bedoel je? Ik heb Max Manilla v2.5 Ultimate (Dat is de 2.6 beta).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16727

Crusader schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 21:42:
[...]

Lees maar even een aantal posts terug. Dit is al ter sprake gekomen, ik heb ook een link geplaatst naar een Diamond2 topic waar dit speelde. Jouw vraag is hiermee te beantwoorden :)

Oh, edit: zeker in je broekzak gedragen? :+
Lekker klaar mee, nee niet in mijn broekzak volgens mij. Maar HTC maar even bellen.Iemand ervaring met garantie oid?

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HollovVpo1nt schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:31:
[...]

Juiste versie van Max Manilla bedoel je? Ik heb Max Manilla v2.5 Ultimate (Dat is de 2.6 beta).
Afhankelijk van je toestel (Manilla versie, te vinden bij je software info) moet je de juiste versie installeren... in mijn geval 2.5 - v2.7 en dan de main en fullscreen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251116

Zie foto'

[afbeelding]
Dit lijken mij newtonringen en dat is gewoon een garantiekwestie. Want bij mijn touch pro had ik dat ook en is mijn scherm vervangen en 3 weken terug heeft dit probleempje zich ook voorgedaan bij mijn vriendin (bij haar is het ook gewoon gratis vervangen tijdens garantieperiode). Je hebt wel een hoop luchtbelletjes onder je screenprotector zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Anoniem: 147093 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:36:
[...]

Afhankelijk van je toestel (Manilla versie, te vinden bij je software info) moet je de juiste versie installeren... in mijn geval 2.5 - v2.7 en dan de main en fullscreen...
Precies hetzelfde probleem. Ik heb Manilla 2.5.19211619.0 dus moet ik volgens XDA:

"v2.7 Special Edition for Manila 2.5 (v2.5.1921xxx and v2.5.19223xx). Supports VGA for 1921 as well"

Dus ik download v2.7 Special Edition en het probleem doet zich voort. Kan geen snelkoppelingen toevoegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HollovVpo1nt schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 23:11:
[...]

Precies hetzelfde probleem. Ik heb Manilla 2.5.19211619.0 dus moet ik volgens XDA:

"v2.7 Special Edition for Manila 2.5 (v2.5.1921xxx and v2.5.19223xx). Supports VGA for 1921 as well"

Dus ik download v2.7 Special Edition en het probleem doet zich voort. Kan geen snelkoppelingen toevoegen :(
Probeer de gewone eens? werkt hier helemaal super :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik ben bang dat mijn snelkoppelingen probleem MaxManilla overstijgt. Ik heb nu MaxManilla 2.7 Main geinstalleerd maar hij doet het nog steeds niet. Echt raar...

EDIT: Hooo eens even.. ik heb MaxManilla er net afgegooid en standaard kan ik ook geen snelkoppelingen toevoegen :s Ik heb laatst de 4x4 snelkoppelingen cab geinstalleerd maar kon snelkoppelingen niet meer verwijderen, dus moest dat VIA de registry... Heb ik daar iets verprutst?

EDIT2: Hard reset. Doet het weer.

[ Voor 50% gewijzigd door HollovVpo1nt op 03-03-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344092

Zie foto'

[afbeelding]
Klopt het dat jouw HD2 de sensoren aan de rechterzijde van de speaker zitten? bij mij zitten ze links, heb je in dit geval misschien een eerdere versie? Ik heb namelijk gelezen dat er vroege versies waren met touchscreens die niet goed waren, de vroege versies hadden een 100% doorzichtig scherm en de latere versies hadden een scherm met nouwelijks zichtbare puntjes erop die allemaal als een net met elkaar verbonden waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-07 06:51
Gebruik nu de SRS WOW HD voor de HD2, Het geluid wordt echt geweldig van kwalitiet!
Probeer t snel zou ik zeggen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=584626

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:44
Anoniem: 344092 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 00:13:
[...]

Klopt het dat jouw HD2 de sensoren aan de rechterzijde van de speaker zitten? bij mij zitten ze links, heb je in dit geval misschien een eerdere versie? Ik heb namelijk gelezen dat er vroege versies waren met touchscreens die niet goed waren, de vroege versies hadden een 100% doorzichtig scherm en de latere versies hadden een scherm met nouwelijks zichtbare puntjes erop die allemaal als een net met elkaar verbonden waren.
Ik heb een scherm met puntjes en bij mij zitten de sensoren links van de speaker. Bij die bovenstaande foto waarschijnlijk ook, hij heeft gewoon veel lucht onder zn protector :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Xmoo schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:33:
[...]
Even HTC Battery tool proberen, mayb is de battery geheugen kapot.
Waar moet ik naar kijken precies? Want ik zie een hoop cijfertjes maar verder.....

En sinds ik de Debug Tools heb geinstalleerd, krijg ik elke keer bij het opstarten van mn foon dat services.exe is vastgelopen :S (geinstalleerd op storage card)

Reactie van HTC:
Dank u wel voor uw vraag over uw HTC

Ik wil u verzoeken telefonisch contact op te nemen
met ons callcentre als het toestel/accu nog geen jaar oud is
valt deze nog binnen de garantie en kunnen we de accu inboeken ter omruilen/reparatie

020-7157310

Met vriendelijke groet,

[ Voor 27% gewijzigd door CRXed op 03-03-2010 03:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

Anoniem: 147093 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:24:
Hier ook al een paar keer voorbij zien komen... Ineens is je internetverbinding verbroken en is alleen weer te activeren door je toestel even in de vliegtuigmodus te zetten... :/

Heb zaterdag een HR gedaan om het één en ander opnieuw te installeren, maar had het daarvoor ook al...

Denk dat ik HTC eens ga mailen want het is nogal irritant, of heeft iemand al een oplossing?
Succes daarmee, dit heb namelijk ook altijd gehad op mijn HTC Wizard en HTC TyTN II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowinG
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:56
Anoniem: 32767 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:19:
Ik zit te twijfelen om deze aan te schaffen. Ik heb al alles uitgezocht en heb eigen nog maar één maar vraag.

Mijn huidige en vorige telefoons hadden altijd een fysiek keyboard (HTC Wizard, HTC TyTNii). Zijn er mensen die ook van een fysiek keyboard naar deze telefoon zijn overgestapt? Ik ben namelijk erg bang dat ik het fysieke keyboard heel erg ga missen. Ik mail namelijk heel erg veel op mijn HTC TyTNii.
Ik ben zelf overgestapt van de Qtec 9100, HTC TyTn, HTC TyTN2 naar de HTC HD2. Aardige ervaring dus met fysieke toetsenborden. Tot nu toe is de overstap erg bevallen. Het meeste is hierbij te danken aan het capacitief scherm en de Sense interface. Het is even 2 dagen wennen aan het onscreen toetsenbord, maar daarna gaat het wel rap. En ja het grootste nadeel is echt dat 'blind' typen er niet in gaat zitten: met een fysiek toetsenbord hoef je niet te letten waar je op drukt, bij een onscreen moet je ook nog daarop letten en dan nog de woorden die op het scherm verschijnen.

Verder heeft die telefoon zoveel voordelen qua mail/sms lezen en reageren dat de extra moeite die het kost om te typen wel opweegt tegen de voordelen.

Daarnaast zijn er nog alternatieven (swipe) welke ik niet geprobeerd heb, maar wellicht de moeite waard zijn.

Ik zeg doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

FlowinG schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:44:
[...]

Ik ben zelf overgestapt van de Qtec 9100, HTC TyTn, HTC TyTN2 naar de HTC HD2. Aardige ervaring dus met fysieke toetsenborden. Tot nu toe is de overstap erg bevallen. Het meeste is hierbij te danken aan het capacitief scherm en de Sense interface. Het is even 2 dagen wennen aan het onscreen toetsenbord, maar daarna gaat het wel rap. En ja het grootste nadeel is echt dat 'blind' typen er niet in gaat zitten: met een fysiek toetsenbord hoef je niet te letten waar je op drukt, bij een onscreen moet je ook nog daarop letten en dan nog de woorden die op het scherm verschijnen.

Verder heeft die telefoon zoveel voordelen qua mail/sms lezen en reageren dat de extra moeite die het kost om te typen wel opweegt tegen de voordelen.

Daarnaast zijn er nog alternatieven (swipe) welke ik niet geprobeerd heb, maar wellicht de moeite waard zijn.

Ik zeg doen :)
Thanks.

Nu blijfven er nog maar twee telefoons over in mijn lijst:De HD 2 of de HTC Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295543

Iemand al meer info over hoe je van services.exe afkomt? Ik heb dat probleem dus altijd in de nacht waarbij mn tel dus niet meer werkt en mn wekker niet meer afgaat.
Nog 1 x te laat komen op werk en ik word ontslagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-07 08:54

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Eerst een wekker kopen en dan pas verder puzzelen met je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Hallo,
Even een vraagje, heb de zoekfunctie al gebruikt en google maar kom er niet uit.
Een vriend van me heeft de htc hd2 maar als hij hem aan de pc hangt, kan hij niet meer op internet, dus ook niet updaten.
Ik zelf heb de htc hero en ik had het laatst ook. De volgende dag deed hij wel gewoon. Bij mijn vriend dus niet.
Hij draait windows7 op de pc.
Nog meer mensen die dit probleem hebben en een oplossing weten ?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:17
Anoniem: 295543 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:22:
Iemand al meer info over hoe je van services.exe afkomt? Ik heb dat probleem dus altijd in de nacht waarbij mn tel dus niet meer werkt en mn wekker niet meer afgaat.
Rom opnieuw installeren niet geholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31
touchie75 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:42:
Hallo,
Even een vraagje, heb de zoekfunctie al gebruikt en google maar kom er niet uit.
Een vriend van me heeft de htc hd2 maar als hij hem aan de pc hangt, kan hij niet meer op internet, dus ook niet updaten.
Ik zelf heb de htc hero en ik had het laatst ook. De volgende dag deed hij wel gewoon. Bij mijn vriend dus niet.
Alvast bedankt.
Je vraag is niet erg duidelijk......
- hoe wordt de telefoon aan de pc gehangen? USB of BT?
- in diskmode of in activesync mode (of misschien dat daar het probleem zit, in internet share mode)?
- Welk internet doet het niet? telefoon, pc of beide?
- dus ook niet updaten, bedoel je dan windows update zo ja waarom?
- Is het probleem weer weg als je disconnect?
- Is dit met de standaard ROM? heb je misschien extra software geinstalleerd die hier iets mee te maken kan hebben?

[ Voor 6% gewijzigd door Prulleman op 03-03-2010 11:29 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
heb sinds gisteren een HD2, al wat getweaked etc, maar nu wil mijn Marketplace geen verbinding meer maken met 'internet' en start hij dus niet meer op??

ben gewoon verbonden met internet en opera etc werkt gewoon??

iemand hier een oplossing voor?

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nftk
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-04 17:55
Weet er iemand nog een leuke site met games voor de HD2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

nftk schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:53:
Er zijn een hoop sites met games voor Windows Mobile. Maar niet echt een site waar HD2 games staan.. Wat wel jammer is want de meeste Windows Mobile games zijn te primitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-07 13:36
nftk schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:53:
Met google vind je aardig wat sites met games! Beetje creatief zijn helpt een hoop.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07 14:54
CRXed schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 03:14:
[...]

Waar moet ik naar kijken precies? Want ik zie een hoop cijfertjes maar verder.....

En sinds ik de Debug Tools heb geinstalleerd, krijg ik elke keer bij het opstarten van mn foon dat services.exe is vastgelopen :S (geinstalleerd op storage card)

Reactie van HTC:

[...]
Nou aan die cijfers kun je dus zien of de accu echt kapot it, of het maar een chip fout is ofzo.
Maak eens een screenshot en laat hem eens zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:40
Ik krijg straks eindelijk mijn HD2 en vroeg me af of er updates of fixes zijn die ik gelijk moet/kan installeren ? (als jullie aangeven welke dingen zoek ik het natuurlijk zelf wel op, zie alleen door de bomen het bos niet meer met ondertussen deeltje 8 alweer :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300875

clonedonkey schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:31:
Ik krijg straks eindelijk mijn HD2 en vroeg me af of er updates of fixes zijn die ik gelijk moet/kan installeren ? (als jullie aangeven welke dingen zoek ik het natuurlijk zelf wel op, zie alleen door de bomen het bos niet meer met ondertussen deeltje 8 alweer :) )
Ik had als eerst de nieuwste rom geinstalleerd welke je hier kan krijgen http://www.htc.com/nl/support_select_product.aspx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Als je tevreden bent met je HD2 hoef je niet te updaten.
Als er dingen zijn die niet goed werken kun je de nieuwe 1.66 rom erop zetten of een aantal bug fixes installeren.

htc.com/nl vind je de officiele updates die beschikbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258966

clonedonkey schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:31:
Ik heb de mijne gister ontvangen en daar zat de nieuwste officële rom al op.

Wellicht eerst even nakijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
ik krijg nu ineens iets geks.

Als ik opera open of iets anders wil doen met internet krijg ik dit te zien:

http://student.cmd.hro.nl/0813957/images/

Wat moet ik hier nou invullen?
Kan ook niks hierover vinden.

En het vage is dat ik al ruim 2 weken zonder problemen heb geinternet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258966 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:20:
[...]

Ik heb de mijne gister ontvangen en daar zat de nieuwste officële rom al op.

Wellicht eerst even nakijken..
Ik kreeg mijne vorige week en er zat versie 1.44 op :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 10:25

JeeVee

Mens agitat molem

*O* WOW......SRS WOW HD op de HD2 *O*
HellStorm666 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 01:06:
Gebruik nu de SRS WOW HD voor de HD2, Het geluid wordt echt geweldig van kwalitiet!
Probeer t snel zou ik zeggen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=584626
Een aanrader! De kwaliteit wordt sterk verbeterd. :Y

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
maximus1 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:24:
ik krijg nu ineens iets geks.

Als ik opera open of iets anders wil doen met internet krijg ik dit te zien:

http://student.cmd.hro.nl/0813957/images/

Wat moet ik hier nou invullen?
Kan ook niks hierover vinden.

En het vage is dat ik al ruim 2 weken zonder problemen heb geinternet
Ga naar Verbindingsintellingen en haal weer even automatisch je providerinstellingen op.
Henkie schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:49:
heb sinds gisteren een HD2, al wat getweaked etc, maar nu wil mijn Marketplace geen verbinding meer maken met 'internet' en start hij dus niet meer op??

ben gewoon verbonden met internet en opera etc werkt gewoon??

iemand hier een oplossing voor?
Vodafone toevallig? Heb je de proxy uitgezet?
touchie75 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:42:
Hallo,
Alvast bedankt.
In Windows Mobile Apparaatcentrum (op je PC dus), moet je bij Verbindingsinstellingen aanvinken dat je ook Gegevensverbinding mag maken tijdens dat de foon met USB is aangesloten
Anoniem: 295543 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:22:
Dit gebeurt alleen als je er extra programma's op installeert, dus begin eens met een schone ROM (wel harde reset doen na ROM update) en installeer dan niet alle programma's tegelijk, maar elke dag 1 ofzo, zodat je kan kijken wanneer het weer optreedt, dan weet je welk programma de oorzaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowinG
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:56
CRXed schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:48:
[...]
Dit gebeurt alleen als je er extra programma's op installeert, dus begin eens met een schone ROM (wel harde reset doen na ROM update) en installeer dan niet alle programma's tegelijk, maar elke dag 1 ofzo, zodat je kan kijken wanneer het weer optreedt, dan weet je welk programma de oorzaak is.
Misschien eens handig om uit te zoeken of er een overeenkomst is in programma's. Echt toevallig kreeg ik dezelfde melding vandaag voor het eerst. Gisteren ben ik voor het eerst met windows live ingelogd. Verder heb ik alleen een nieuwe marketplace geïnstalleerd (vanuit het programma) en een zelf geschreven programma (.NET app). Zijn hier overeenkomsten met anderen die dezelfde melding krijgen?

Edit: de programma's heb ik overigens al een tijdje geleden (lees > 2 weken) geïnstalleerd.

[ Voor 5% gewijzigd door FlowinG op 03-03-2010 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 10:25

JeeVee

Mens agitat molem

*O* BT Keyboard op de HD2 -O-

Voor de 'die hards' die toch een fysiek toetsenbord willen gebruiken voor bijvoorbeeld Word of e-mail op de HD2 omdat ze zijn overgestapt vanuit een vorige versie met uitschuifbaar toetsenbord, een draadloze en mobiele oplossing. :)

Ik gebruik al jaren dit BT Keyboard in mijn geval van Adapt equivalent aan o.a. Freedom Universal Keyboard, MSI BK100. (De foto is van de MSI BK100, DealExtreme). Werkt prima met de HD2, alleen de special function keys doen het niet met WM6.5, maar dit is niet ernstig. Prima om je HD2 tot een mini laptop om te toveren. Opgevouwen erg klein (A6 formaat). Het typcomfort is hetzelfde als van een full size toetsenbord.

Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_6443_1.jpg

Onlangs een kleine versie ter grootte van de HD2 aangeschaft. Voldoet ook goed, typcomfort is redelijk. Zeer mobiele oplossing.

Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_16685_2.jpg

Ik ben met beide toetsenborden erg tevreden! :Y

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231244

ik ben op zoek naar een programma dat heet My Football Pro, dat is te krijgen voor op de Iphone, weet iemand of er zoiets is voor de HD2? zou namelijk echt geweldig zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=BuE2bU1Bmjs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
Prulleman schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:26:
[...]

Je vraag is niet erg duidelijk......
- hoe wordt de telefoon aan de pc gehangen? USB of BT?
- in diskmode of in activesync mode (of misschien dat daar het probleem zit, in internet share mode)?
- Welk internet doet het niet? telefoon, pc of beide?
- dus ook niet updaten, bedoel je dan windows update zo ja waarom?
- Is het probleem weer weg als je disconnect?
- Is dit met de standaard ROM? heb je misschien extra software geinstalleerd die hier iets mee te maken kan hebben?
Sorry:
via USB, in activesync mode, internet van de pc doet het dan niet meer, updaten vanaf de htc site, als hij de foon uitdoet, doet internet het ook weer. Dit is met standaard rom, nog geen extra software erop geinstalleerd.
Thanks.
Sorry heb haast, maar bedankt alvast !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Die Service.exe blijkt veel voor te komen in 1.66NLD :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:38

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

lithje schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 11:44:
[...]

Als er iemand zuinig is op zijn mobiels ben ik het wel.. altijd in mijn rechter broekzak (control freak) zonder enige andere voorwerpen. Sleutels zitten altijd in mijn linker broekzak ;)
Dat is het hem, ik heb hem in m'n linker broekzak en m'n sleutels in m'n rechter broekzak ;) _/-\o_

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
touchie75 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:59:
[...]

Sorry:
via USB, in activesync mode, internet van de pc doet het dan niet meer, updaten vanaf de htc site, als hij de foon uitdoet, doet internet het ook weer. Dit is met standaard rom, nog geen extra software erop geinstalleerd.
Thanks.
Internet van de PC heeft niets te maken met de HD2 dus dat is nogal vaag....
Hoe krijgt hij internet op z'n PC? Aansluiting en instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
XTREEMRaGE schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:06:
[...]

Dat is het hem, ik heb hem in m'n linker broekzak en m'n sleutels in m'n rechter broekzak ;) _/-\o_
Ik dacht al dat ik iets fout deed.. toch maar eens in de rechter zak proberen dan ;)
Anoniem: 260512 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 17:48:
[...]

Ik heb Sygic Mobile 10 al een weekje draaien op mijn HD2;)
Die staat ook al een week op mijn PC, maar ja.. aangezien ik afgelopen week ook een 2009 licentie heb gekocht hou ik het daar even bij!

Maar heb nog wel een N95 liggen waar ik hem natuurlijk op kan proberen :+

Nog opmerkingen over Sygic 10 op de HD2 toevallig? Of draait het gewoon heerlijk..

[ Voor 16% gewijzigd door lithje op 03-03-2010 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Xmoo schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:27:
[...]

Nou aan die cijfers kun je dus zien of de accu echt kapot it, of het maar een chip fout is ofzo.
Maak eens een screenshot en laat hem eens zien.
Aan de lader (computer) en zonder lader.

Afbeeldingslocatie: http://www.crxed.nl/hd2_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.crxed.nl/hd2_5.jpg
Dank voor de hulp alvast!

Afgelopen nacht en vandaag doet de accu het trouwens prima.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
CRXed schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:42:
[...]

Aan de lader (computer) en zonder lader.

[afbeelding]
[afbeelding]
Dank voor de hulp alvast!

Afgelopen nacht en vandaag doet de accu het trouwens prima.... :?
Aaan deze cijfers te zien werkt je accu perfect....
Dus ik zou zeggen mocht het vaker voorkomen opsturen die accu.
Anders ff 1x leeg lopen, dan weer full charge.

Suc6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
touchie75 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:59:
[...]

Sorry:
Thanks.
Als je zeker weet dat ie in active sync mode staat, zit daar misschien een instelling dat de pc internet van je telefoon moet pakken.
zou nog steeds niet op deze manier fout moeten gaan, maar ik zou het in activesync zoeken.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het normaal dat mijn processor 50% in gebruik is zonder iets te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312445

Anoniem: 300875 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:27:
Is het normaal dat mijn processor 50% in gebruik is zonder iets te doen?
Nee, kijk eens welke programma zoveel %CPU gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is het grappige juist er staan geen applicaties open, en volgens taak beheer gebruiken alles processen 0%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenpc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-07 06:59
Ik zit met een probleem. Het is het zelfde probleem waar ik een tijdje terug ook last van had. Mijn telefoon liep vast en laat nu alleen een wit scherm zien. Dit kwam nadat ik een HSPL 1.42 met de laatste versie van Laurentius26 op mijn com had gezet. de vorige keer heb ik dit gedaan:

Download de originele Rom die bij jouw toestel hoort, en extract de rom met winrar. Hernoem het bestand RUU_signed.nbh naar LEOIMG.nbh Haal je SD kaart en SIM kaart uit je telefoon en doe de SD kaart in een card reader, en formateer je SD kaart naar FAT32. Plaats daarna het bestand LEOIMG.nbh in de root van je SD kaart. Plaats je SD kaart weer terug in je telefoon. Haal je batterij er voor 30 seconde uit, en plaats hem daarna weer terug. Druk nu je onderste volumeknop in en dan zet je de telefoon weer aan. Als alles goed gaat wacht je totdat hij klaar is en kan je je SIM kaart ook weer terug plaatsen.

Dit heb ik gedaan en hij werkte weer perfect. Nu had ik hem wederom geflashed en weer de laurentius rom geprobeerd, want ik dacht immers, misschien heb ik fout gedaan de vorige keer en kon hij niet goed werken.
Daarbij heb ik geprobeerd een andere radio-rom er op te zetten, dit heb ik voor de rom-update van laurentius26 gedaan. Ik heb de volgende radio-rom geïnstaleerd: Leo_RADIO_15.34.50.07U_2.08.50.08 dit was in combinatie met rom 1.43. Daarna heb ik laurentius26 er op gezet.

Nu probeer ik via de 'Sd-kaart' methode weer te downgraden naar 1.43 (ik volg de zelfde stappen als hierboven beschreven. Alleen nu loopt hij op een gegeven moment vast: hij geeft het volgende aan (rood vet gedrukt) 00018003 failed. maar ik kom er verder niet uit hoe ik het verder zou kunnen.
ik heb ik bootload geprobeerd hspl er op nieuw op te zetten, maar dit werkt ook niet
Ik zou nog kunnen proberen via een coldcard methode, maar weet niet wat dit in houd of wat ik verder zou kunnen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben even benieuwd of er meer mensen zijn met het volgende:
wanneer ik een e-mail verstuur met bijlage (foto ong. 1mb) druk ik na op verzenden gedrukt te hebben op de ophangknop om het toestel te blokkeren (S2U2) soms komt dan na enkele seconden de melding dat er een probleem is opgetreden in tmail.exe. druk ik deze waarschuwing weg komt de volgende: er is een probleem opgetreden met gwes.exe. lock ik mijn toestel niet voordat de mail verstuurd is heb ik nergens geen last van.

ik heb geprobeerd tmail.exe en gwes.exe aan de lijst van exe's in S2U2 toe te voegen maar dit maakte geen verschil.

1.66
Hi
S2U2 2.30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
CRXed schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:12:
[...]

Internet van de PC heeft niets te maken met de HD2 dus dat is nogal vaag....
Hoe krijgt hij internet op z'n PC? Aansluiting en instellingen?
internet via adsl met telfort
ja heel raar, ik heb het ook 2 keer gehad met mijn htc hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
korenpc schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:22:
Ik zit met een probleem. Het is het zelfde probleem waar ik een tijdje terug ook last van had. Mijn telefoon liep vast en laat nu alleen een wit scherm zien. Dit kwam nadat ik een HSPL 1.42 met de laatste versie van Laurentius26 op mijn com had gezet. de vorige keer heb ik dit gedaan:

Download de originele Rom die bij jouw toestel hoort, en extract de rom met winrar. Hernoem het bestand RUU_signed.nbh naar LEOIMG.nbh Haal je SD kaart en SIM kaart uit je telefoon en doe de SD kaart in een card reader, en formateer je SD kaart naar FAT32. Plaats daarna het bestand LEOIMG.nbh in de root van je SD kaart. Plaats je SD kaart weer terug in je telefoon. Haal je batterij er voor 30 seconde uit, en plaats hem daarna weer terug. Druk nu je onderste volumeknop in en dan zet je de telefoon weer aan. Als alles goed gaat wacht je totdat hij klaar is en kan je je SIM kaart ook weer terug plaatsen.

Dit heb ik gedaan en hij werkte weer perfect. Nu had ik hem wederom geflashed en weer de laurentius rom geprobeerd, want ik dacht immers, misschien heb ik fout gedaan de vorige keer en kon hij niet goed werken.
Daarbij heb ik geprobeerd een andere radio-rom er op te zetten, dit heb ik voor de rom-update van laurentius26 gedaan. Ik heb de volgende radio-rom geïnstaleerd: Leo_RADIO_15.34.50.07U_2.08.50.08 dit was in combinatie met rom 1.43. Daarna heb ik laurentius26 er op gezet.

Nu probeer ik via de 'Sd-kaart' methode weer te downgraden naar 1.43 (ik volg de zelfde stappen als hierboven beschreven. Alleen nu loopt hij op een gegeven moment vast: hij geeft het volgende aan (rood vet gedrukt) 00018003 failed. maar ik kom er verder niet uit hoe ik het verder zou kunnen.
ik heb ik bootload geprobeerd hspl er op nieuw op te zetten, maar dit werkt ook niet
Ik zou nog kunnen proberen via een coldcard methode, maar weet niet wat dit in houd of wat ik verder zou kunnen proberen
Hoe heb je die laurentius26 rom geflasht, het is namelijk het beste om via active sync te flashen, want dan veranderd je bootloader niet.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300875 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:45:
Dat is het grappige juist er staan geen applicaties open, en volgens taak beheer gebruiken alles processen 0%
waar lees je dit af? in dutty's taskmanager wordt bij mij namelijk ook tussen de 40 en 50% aangegeven wanneer ik hem niet gebruik maar dit is volgens mij het gebruik van het programma geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietsje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-07-2023
Ik wil even terugmelden dat T-Mobile gebeld heeft: Mobile TV wordt NIET ik herhaal NIET ondersteund op de HTC HD2 ondanks een web n walk PLUS abo. Dus een waarschuwing voor iedereen die dat overweegt. Als ik dit geweten had was ik overgestapt naar Vodafone Z11 want ik gebruik t ding vrijwel niet om te bellen. Door dit "TV-lokkertje" ben ik gebleven bij T-mobile. Ze zeiden dat ze het misschien óóit wel gaan ondersteunen voor de HD2, die ze notabene ook ZELF verkopen maar geen idee wanneer. Mooie boel.

(en dan begrijp ik niet hoe t mogelijk is dat Arda4 het wèl werkend heeft op de HD2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-02-2023
Inderdaad geinig en staat ook op XDA zonder htcpedia logo..
linkje

Vanavond eens testen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
creatif schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 20:10:
[...]

Inderdaad geinig en staat ook op XDA zonder htcpedia logo..
linkje

Vanavond eens testen..
Heb hem van HTCpedia maar is zonder logo! Werkt prima btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjhilbrink
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-07 10:06
ietsje schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 19:07:
Ik wil even terugmelden dat T-Mobile gebeld heeft: Mobile TV wordt NIET ik herhaal NIET ondersteund op de HTC HD2 ondanks een web n walk PLUS abo.
Laat ik dan even melden dat Mobile TV WEL ik herhaal WEL werkt op een "normale" HD2 zowel rom 1.44,1.48 en 1.66

Enne ik geloof dat Vodafone het officieel NIET ondersteund. maar dat zeggen alle bedrijven als je problemen hebt.

PV: Panasonic HIT Kuro/SolarEdge HD Wave 4.225 kWp verdeeld over 2600 Zuid Oost en 1625 Noord West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenpc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-07 06:59
Barfman schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:57:
[...]

Hoe heb je die laurentius26 rom geflasht, het is namelijk het beste om via active sync te flashen, want dan veranderd je bootloader niet.
Via active sync en op de goede manier. Ik lees op xda dat het te maken heeft met de radiorom die ik er heb opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-07 14:01

Cablekevin

CCCP Baby!

touchie75 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:56:
[...]

internet via adsl met telfort
ja heel raar, ik heb het ook 2 keer gehad met mijn htc hero.
Niet internet via te telefoon aan het gebruiken dat je dat ingesteld heb staan ofzo? Want het enige wat ik me kan bedenken is dat het internet dan via de telefoon loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 19:47
Ben ook van plan om de hd2 te gaan aanschaffen, maar ben toch wel erg benieuwd hoe het zit met de kwaliteit van de foto's en filmpjes en dan voornamelijk als het iets donkerder is. Weet wel dat je voor het camara gedeelte niet voor dit toestel moet gaan, maar vind de rest zo goed van dit toestel.
Heb nu een c905 en zit te twijfelen tussen de Hd2 en de satio.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z900
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-04 13:23
@Henkpaulus,

Foto's viel mij zwaar tegen...zeker op hogere ISO's (mja ben ook DSLR gewend)
Filmpjes zijn best goed.

Foto's zitten gewoon bijna geen detail in (kijk bv naar een grasveld wat op afstand is genomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:40
Ik heb zojuist op mijn gloednieuwe HD2 mijn contracten sms etc. overgezet. Ik merk als ik op een smsje klik om dus te gaan beandwoorden dat het iets van 5sec. duurt voor bovenin het scherm het ontvangen bericht komt te staan en ik dus daaronder mijn reactie kan sturen. Is dit normaal ? en/of is hier iets aan te doen ? Heb de nieuwste rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:07

SaN

Foto's in het donker zijn erg lastig. Over foto's die genomen zijn in daglicht ben ik wel te spreken trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
Henkpaulus schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 22:43:
Ben ook van plan om de hd2 te gaan aanschaffen, maar ben toch wel erg benieuwd hoe het zit met de kwaliteit van de foto's en filmpjes en dan voornamelijk als het iets donkerder is. Weet wel dat je voor het camara gedeelte niet voor dit toestel moet gaan, maar vind de rest zo goed van dit toestel.
Heb nu een c905 en zit te twijfelen tussen de Hd2 en de satio.
Alvast bedankt.
Tja, voor foto's moet je niet bij Windows Mobile smartphones zijn. Die zijn eigenlijk altijd slecht.
Jij komt van een C905, die heeft gewoon een geweldige camera. Je zult dus echt flink inleveren op camera-prestaties.
Je moet sowieso je keuze nog even goed overdenken. De HD2 is een 'echte' smartphone, en de satio is juist meer gericht op foto/video. De toestellen verschillen redelijk veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 19:47
Rossi schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 23:28:
[...]

Tja, voor foto's moet je niet bij Windows Mobile smartphones zijn. Die zijn eigenlijk altijd slecht.
Jij komt van een C905, die heeft gewoon een geweldige camera. Je zult dus echt flink inleveren op camera-prestaties.
Je moet sowieso je keuze nog even goed overdenken. De HD2 is een 'echte' smartphone, en de satio is juist meer gericht op foto/video. De toestellen verschillen redelijk veel.
Oke bedankt voor jullie informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
rjhilbrink schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 20:30:
[...]

Laat ik dan even melden dat Mobile TV WEL ik herhaal WEL werkt op een "normale" HD2 zowel rom 1.44,1.48 en 1.66

Enne ik geloof dat Vodafone het officieel NIET ondersteund. maar dat zeggen alle bedrijven als je problemen hebt.
Inderdaad...heb zelf ook nog ff getest en Mobile TV van T-Mobile werkt gewoon. Of beter gezegt, werkt op de manier dat het altijd heeft gedaan, vrij slecht dus, maar wel werkend!!!Deed het al bij mij bij de custom rom en nu net getest met dutty v0.8

Wat ik wel irri vind is dat ik de manilaTV niet werkend krijg. De tab doet het gewoon, maar wat ik ook probeer, ik krijg geen goede kanalen eruit. Heeft iemand een goed werkend *sys-je voor mij, hoef ik niet alleen maar naar mn mooie stilstaande tabje te kijken :9 thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:07

SaN

boer95 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 23:56:
[...]

Inderdaad...heb zelf ook nog ff getest en Mobile TV van T-Mobile werkt gewoon. Of beter gezegt, werkt op de manier dat het altijd heeft gedaan, vrij slecht dus, maar wel werkend!!!Deed het al bij mij bij de custom rom en nu net getest met dutty v0.8
Ik ben ook wel geïnteresseerd in het plus abonnement met TV. Wat is er slecht aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231244

Niet kicken binnen 24 uur.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 04-03-2010 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:32

Crusader

Arc Nature

Ongelovelijk. Nee, ik ga me inhouden. Maar jij spant wel de kroon.

:X

http://tinyurl.com/ye86gmq

Eerste link. Je hebt er zelfs antwoord gekregen.

[ Voor 7% gewijzigd door Crusader op 04-03-2010 00:38 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292789

Ik heb een Vodafone abo, geen branded toestel. Ik krijg geen TV via Vodafone op mijn mobiel. Ik heb de klantenservice van Vodafone gebeld maar daar vroegen ze of ik een Vodafone TV wilde ..
Kan iemand me helpen hier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietsje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-07-2023
rjhilbrink schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 20:30:
[...]

Dankjewel, ik zag je melding op het andere forum ook al, heb daar ook gereageerd. Ik zal jouw reactie en die van eerder hier, een Arda4, meenemen naar de shop en dan maar zien wat ze daar op te zeggen hebben. Het is toch absurd dat ze van twee kanten bij T-mobile tegen mij zeggen dat de HD2 domweg niet ondersteund wordt? (en ik heb ook een normale, via de PDA-shop, niet getweakt of niks, gewoon met de standaard programma's erop).

Gebruik jij een andere player dan de streaming player die wordt meegeleverd en hoe zorg je dan dat de tv daarin opent? Of, kan jij nog iets anders bedenken waar t aan kan liggen? Ik doe/deed niets anders dan op de Diamond. En ik heb het hele internet afgezocht naar oplossingen hiervoor, niets gevonden behalve mijn *eigen* posts hierover en de reacties daarop.

(Overigens vodafone ondersteunt het wel via de Internet Blox las ik ergens, alleen oppassen met t verbruik natuurlijk bij Z11 Maar heb er zelf dus geen ervaring mee.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
clonedonkey schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 23:11:
Ik heb zojuist op mijn gloednieuwe HD2 mijn contracten sms etc. overgezet. Ik merk als ik op een smsje klik om dus te gaan beandwoorden dat het iets van 5sec. duurt voor bovenin het scherm het ontvangen bericht komt te staan en ik dus daaronder mijn reactie kan sturen. Is dit normaal ? en/of is hier iets aan te doen ? Heb de nieuwste rom.
Dat klopt aardig en is niets aan te doen. Is sinds de laatste SMS fix (die al in 1.66 zit) al een stuk verbeterd, het was nog erger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-07 14:01

Cablekevin

CCCP Baby!

CRXed schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 02:12:
[...]
Dat klopt aardig en is niets aan te doen. Is sinds de laatste SMS fix (die al in 1.66 zit) al een stuk verbeterd, het was nog erger ;)
Waar ik me opzich nogsteeds aan erger, dat is bij iedere ROM geloof ik, als je op een sms klikt om te reageren, dat als je b.v. al 60 smsjes hebt staan, dat die ze allemaal gaat "tellen" en dat het laatst ontvangen smsje zwart gekleurd wordt, als je dan al aan het reageren bent schiet die opeens naar dat smsje toe, en zie je niet meer wat je typed. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Toch nog even over de garantie want dat zit me toch niet lekker. Ik krijg binnen enkele dagen eindelijk mijn HD2 van Vodafone binnen. De kans is groot dat er een Vodafone ROM op zit en ik hoef jullie niet te vertellen dat je die liever kwijt dan rijk bent. Tel daar bij op dat ik IT-er ben en ik hecht dus meer waarde aan de originele HTC ROM dan de Vodafone garantie.

Nu lees ik in deze een voorgaande topics een aantal zaken over de garantie. Heel veel "volgens mij" en "waarschijnlijk" verloopt je garantie. Nu heb ik daar toch de volgende conclusie uit kunnen halen. Als je een originele ROM van HTC wilt installeren zul je een HSPL uit moeten voeren. Het is in deze dan niet de ROM maar de HSPL die er voor zorgt dat Vodafone je toestel uit de garantie gooit. HTC zou dus nog wel fabrieksgarantie garanderen?

Daarnaast lees ik op XDA dat er nu een SSPL flash mogelijkheid is waarmee je garantie niet vervalt? Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-02-2023
Cablekevin schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 08:04:
[...]

Waar ik me opzich nogsteeds aan erger, dat is bij iedere ROM geloof ik, als je op een sms klikt om te reageren, dat als je b.v. al 60 smsjes hebt staan, dat die ze allemaal gaat "tellen" en dat het laatst ontvangen smsje zwart gekleurd wordt, als je dan al aan het reageren bent schiet die opeens naar dat smsje toe, en zie je niet meer wat je typed. :(
Ik wacht altijd even rustig tot alle smsjes geladen zijn, klik in het lege veld en begin dan met typen. Die paar seconden dat iemand anders op je smsje moet wachten vind ik geen probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:18

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb hier nog een handige link over het installeren van MS Compact framework 3.5

http://www.modaco.com/con...thout-upgrading-your-rom/

Het is misschien iets om de TS op te nemen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-03-2022
kbloem schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 08:13:

Nu lees ik in deze een voorgaande topics een aantal zaken over de garantie. Heel veel "volgens mij" en "waarschijnlijk" verloopt je garantie. Nu heb ik daar toch de volgende conclusie uit kunnen halen. Als je een originele ROM van HTC wilt installeren zul je een HSPL uit moeten voeren. Het is in deze dan niet de ROM maar de HSPL die er voor zorgt dat Vodafone je toestel uit de garantie gooit. HTC zou dus nog wel fabrieksgarantie garanderen?

Daarnaast lees ik op XDA dat er nu een SSPL flash mogelijkheid is waarmee je garantie niet vervalt? Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik zit in het zelfde schuitje als jij. Heb nu al 2 maanden mijn Vodafone branded HTC HD2 en ik zit nog steeds te twijfelen wat te doen.

Voor zover ik weet is het WEL de Rom (anders dan van Vodafone) waardoor je garantie vervalt, en uiteraard is dat een direct gevolg van het feit dat je HSPL er op hebt gezet, maar je mag gewoon GEEN andere Rom op je toestel zetten dan een door Vodafone geleverde, ook al is hij officieel van HTC. WANT je hoeft niet per se HSPL te gebruiken om een andere Rom er op te zetten en TOCH vervalt je garantie met een andere Rom.

Volgens mij krijg je GEEN garantie van HTC als je er HSPL op zet, als je het op een andere manier doet (goldcard of zo, ik weet niet precies hoe dat werkt) dan behoudt je volgens mij wel je garantie nog, MITS je een officiele HTC Rom er op hebt staan.
Over die SSPL mogelijkheid waardoor je garantie niet vervalt heb ik niet gehoord, heb je misschien een linkje daarvan?? En kan je mij misschien op de hoogte houden met je ontwikkelingen?? Want ik zit steeds meer te twijfelen om HSPL er op te zetten, want ik wil echt andere Roms proberen.

Heb gister zitten kloten met cookies hometab maar dat is niet helemaal gelukt zoals ik het zou willen (icm Elegance Theme werkt het sowieso niet bij mij).

Nou heb ik nog 1 vraag trouwens: hoe kan je programma's echt HARD uninstallen, ik bedoel: als je ze niet meer kan verwijderen via je toepassing -> programma's verwijderen (ik krijg wel eens de melding dat er een fout is opgetreden bij het verwijderen en dat ze alleen uit de lijst kunnen worden verwijderd, maar dus nog wel ERGENS op mijn HTC staan). Dit is echt 1 supergroot nadeel van Windows in mijn ogen, dat er altijd 'restjes' blijven ook al heb je het programma verwijderd. Maar ik vroeg mij dus af of iemand een programma weet waarmee je die restjes kan opsporen en verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Kijk ff naar dit progje, heb het zelf ook, werkt prima hiervoor...

http://www.dinarsoft.com/memmaid/

Features include:

* UPDATED! Cleaner (Quick and Advanced) - 29 cleaner items and growing.
* Cleaning scheduler
* RAM Reclaim
* Notification queue management
* Performance/Memory tweaks with automatic optimization
* Full featured registry editor
* Advanced uninstaller
* Storage cards utilities (Format, Scan,...)
* CAB installer
* Database manager
* File Extension association
* Startup programs
* Startup services
* Today-plug ins
* DLL storage optimization
* Running applications
* Running processes
* CPU Usage
* Storage management
* File finder
* Device information
* Device and memory cards information
* NEW! Multi-lingual support (German, French, and Chinese Simplified, Russian, Slovak, Czech, Italian) - more are coming soon.

And much much more.

[ Voor 80% gewijzigd door Windkracht13 op 04-03-2010 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-07 08:06
Filipek schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 10:08:
[...]

Nou heb ik nog 1 vraag trouwens: hoe kan je programma's echt HARD uninstallen, ik bedoel: als je ze niet meer kan verwijderen via je toepassing -> programma's verwijderen (ik krijg wel eens de melding dat er een fout is opgetreden bij het verwijderen en dat ze alleen uit de lijst kunnen worden verwijderd, maar dus nog wel ERGENS op mijn HTC staan). Dit is echt 1 supergroot nadeel van Windows in mijn ogen, dat er altijd 'restjes' blijven ook al heb je het programma verwijderd. Maar ik vroeg mij dus af of iemand een programma weet waarmee je die restjes kan opsporen en verwijderen?
Gebruik SKTools. Hiermee heb ik al een paar keer een falende uninstall van Opera Mobile kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Filipek schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 10:08:
[...]

Ik zit in het zelfde schuitje als jij. Heb nu al 2 maanden mijn Vodafone branded HTC HD2 en ik zit nog steeds te twijfelen wat te doen.

Voor zover ik weet is het WEL de Rom (anders dan van Vodafone) waardoor je garantie vervalt, en uiteraard is dat een direct gevolg van het feit dat je HSPL er op hebt gezet, maar je mag gewoon GEEN andere Rom op je toestel zetten dan een door Vodafone geleverde, ook al is hij officieel van HTC. WANT je hoeft niet per se HSPL te gebruiken om een andere Rom er op te zetten en TOCH vervalt je garantie met een andere Rom.

Volgens mij krijg je GEEN garantie van HTC als je er HSPL op zet, als je het op een andere manier doet (goldcard of zo, ik weet niet precies hoe dat werkt) dan behoudt je volgens mij wel je garantie nog, MITS je een officiele HTC Rom er op hebt staan.
Over die SSPL mogelijkheid waardoor je garantie niet vervalt heb ik niet gehoord, heb je misschien een linkje daarvan?? En kan je mij misschien op de hoogte houden met je ontwikkelingen?? Want ik zit steeds meer te twijfelen om HSPL er op te zetten, want ik wil echt andere Roms proberen.
Dit is de link naar het SSPL. Dit is niet waar ik het garantieverhaal gelezen heb maar wel hoe het dus werkt...

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=606713

Maar wat is er aangepast aan de ROM van Vodafone? Zit er gewoon wat extra software van Vodafone op die ook te verwijderen is of kom je echt overal Vodafone tegen met alles wat je doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-06 16:47

neevedr

Dat was ik niet!

Heb ik deze maand geen afspraken of worden ze gewoon niet getoond in mijn agenda? Vorige en volgende maand heb ik weer afspraken staan maar deze maand is het leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
hard spl... soft spl.. als ze een reden kunnen vinden (zoals een custom rom) om geen garantie te kunnen geven zullen ze zich daar zeker op beroepen.

Ik zou niet weten waarom de gebruikte techniek om een custom rom te installeren uit zou maken in deze kwestie. Het enige grens geval zou naar mijn idee zijn als je op een branded toestel via een omweg (h/s spl) een nieuwere officiele HTC rom zet.

Zie het maar als inbreken door middel van de deur in trappen of heel subtiel met een loper binnenkomen. Hoe je binnen bent gekomen maakt niet meer uit als je vervolgens toch het hele huis leeg haalt

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
kbloem schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 08:13:
...Ik krijg binnen enkele dagen eindelijk mijn HD2 van Vodafone binnen. De kans is groot dat er een Vodafone ROM op zit en ik hoef jullie niet te vertellen dat je die liever kwijt dan rijk bent.
En waarom dat dan? Mijn Vodafone branded HD2 werkt perfect! Heb wel een paar kleine probleempjes gehad, maar die hadden niets met Vodafone branded te maken en zijn middels dit forum netjes opgelost.
Verder merk je er, buiten het opstarten om dan, niets van. Nergens geen logo's of iets dergelijks.

Heb er 1.44 op draaien waar al standaard de sms-fix op zat etc.
Verder nog flink wat app's geïnstalleerd en alles blijft prima draaien!

Als ik het forum hier doorlees, dan zie ik alleen maar problemen met custom ROM's en weinig met Vodafone branded. De vraag is of die problemen ook daadwerkelijk met 'branded' te maken hebben.

De enige twijfel die ik heb gehad is de accu-duur. Die zou verbeteren bij een nieuwere ROM/radio, maar lees ook weer berichten welke beweren dat het mee valt. Daarnaast is er al een 1.66 Vodafone ROM te krijgen. Weliswaar in het Engels, maar NL zal naar mijn idee niet zo heel lang meer moeten duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
lithje schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:05:
[...]

En waarom dat dan? Mijn Vodafone branded HD2 werkt perfect! Heb wel een paar kleine probleempjes gehad, maar die hadden niets met Vodafone branded te maken en zijn middels dit forum netjes opgelost.
Verder merk je er, buiten het opstarten om dan, niets van. Nergens geen logo's of iets dergelijks.

Heb er 1.44 op draaien waar al standaard de sms-fix op zat etc.
Verder nog flink wat app's geïnstalleerd en alles blijft prima draaien!

Als ik het forum hier doorlees, dan zie ik alleen maar problemen met custom ROM's en weinig met Vodafone branded. De vraag is of die problemen ook daadwerkelijk met 'branded' te maken hebben.

De enige twijfel die ik heb gehad is de accu-duur. Die zou verbeteren bij een nieuwere ROM/radio, maar lees ook weer berichten welke beweren dat het mee valt. Daarnaast is er al een 1.66 Vodafone ROM te krijgen. Weliswaar in het Engels, maar NL zal naar mijn idee niet zo heel lang meer moeten duren.
Nou ik heb een Xperia X1 en daar zet ik ook nooit meer custom roms op want die geven inderdaad gezeik. Wat ik toen op een gegeven moment gedaan heb is de originele roms geinstalleerd met een shell erover heen. HEt is in mijn ogen dus de shell die de telefoon maakt.

Maar toen kreeg ik een hardwarematig defect aan de telefoon en vodafone heeft hem uit de garantie gegooid omdat er dus een hardspl overheen gegaan was.

Maar de rede dat ik liever de originele heb dan de vodafone is dus alle vodafone crap die je erbij krijgt. Gelukkig hoor ik nu van jou dat het wel meevalt. Maar dan is er dus nog de frequentie van updates die bij de originele Roms dus veel beter is.

Maar geen Vodafone shit overal in je telefoon dus? Heb dat in het verleden vaak zat meegemaakt namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
hmmm, goed nieuws dat de vodafone rom goed werkt, voor mij zit er namelijk binnen een maandje ook een Vodafone HD2 aan te komen. Aangezien deze zakelijk is wil ik ook liever niet gaan rommelen met custom roms.

Met de xperia X1 heb ik dit juist wel gedaan omdat de standaard rom een drama is. Mijn idee was liever een werkende telefoon zonder garantie dan een vastlopende telefoon met.. Er zijn nog een paar collega's die blij zijn met hun custom X1, (zodat je wel gewoon in je carkit kan bellen etc.)

Nog een vraagje over nieuwe vodafone roms, kan je wel gewoon een nieuwe engelse vodafone rom installeren om een nederlands vodafone toestel? vaak is dit ook op land geblokkeerd, toch?
Ik heb net zo lief engels namelijk en zou ook het liefst de laatste vodafone rom willen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Niet dat ik weet of heb kunnen ontdekken en ik heb de HD2 nu toch wel ongeveer helemaal op z'n kop gehad.
Alleen met opstarten zie je een Vodafone logo.

Daarnaast heb ik de proxy van Vodafone uit moeten zetten om HTC Peep werkend te krijgen met versturen van foto's (twitter). Maar ja, dat is één vinkje uitzetten, zie de FAQ. Verder geen last van gehad.

En zoals ik al melde, de sms-fix was er al door Vodafone opgezet.

Accu-duur valt in het begin tegen, maar dat is niet alleen bij Vodafone branded. Na gebruik van twee weken lijkt deze sterk te verbeteren. Speel je er de hele dag mee, dan is hij 's avonds natuurlijk gewoon leeg!
Een andere 'radio' zou dit moeten verbeteren naar wat ik hier lees, maar vind het niet waard om garantie te verliezen en eventuele problemen te krijgen met custom ROM's als alles verder gewoon perfect draait. Skins interesseren me verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339703

Ik ben nogal bang om m'n telefoon in mn broekzak te stoppen na het zien van een paar pic's op internet.
Als ik het zo bekijk is met name het scherm van de HD2 niet heel superstevig,doordat de telefoon vrij dun is tegenover vrij grote afmetingen.

Nu heeft HTC dit proberen op te lossen door die alu batterijklep, maar ik vertrouw het nog steeds niet helemaal...

Is mijn broekzakangst voor mn HD2 gegrond, of hoef ik me totaal niet druk te maken en kan ik hem rustig zonder hoesje o.i.d in m'n zak dragen zonder kans op verbuiging van het toestel en daardoor beschadiging van het scherm ? :/

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 339703 op 04-03-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:43
Anoniem: 339703 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:28:
Ik ben nogal bang om m'n telefoon in mn broekzak te stoppen na het zien van een paar pic's op internet.
Als ik het zo bekijk is met name het scherm van de HD2 niet heel superstevig,doordat de telefoon vrij dun is tegenover vrij grote afmetingen.

Nu heeft HTC dit proberen op te lossen door die alu batterijklep, maar ik vertrouw het nog steeds niet helemaal...

Is mijn broekzakangst voor mn HD2 gegrond, of hoef ik me totaal niet druk te maken en kan ik hem rustig zonder hoesje o.i.d in m'n zak dragen zonder kans op verbuiging van het toestel en daardoor beschadiging van het scherm ? :/
Ik heb die van mij sins ik hem heb gewoon in zijn hoesje in mijn broekzak, nog nix mis mee. het is naturlijk aan te raden wel altijd even te blijven nadenken maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-07 13:42

Shunt

Boe

het is simpel met je scherm naar je been in je broekzak doen dat zegmaar de achterkant naar buiten steekt. op die manier kan je niet perongeluk je scherm kapot stoten tegen een rand ofzo (wat ik vermoed dat de oorzaak van de meeste van deze probemen vandaan komen )

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Denk eerst zelf na voordat je hier een vraag stelt.
Gebruik eerst Google voordat je hier een vraag stelt.
Gebruik eerst de zoekfunctie op het forum voordat je hier een vraag stelt.

Het dumpen van vraagjes zonder eigen inzet wordt niet gewaardeerd en resulteert in een modbreak.