Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:52

Crusader

Arc Nature

Elwin23 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 20:32:
[...]

offtopic: werk je in z'meer?
offtopic:
nee, werk in Delft, woon in Zoetermeer

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 11:39
Pandorian schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 22:07:
[...]

Hoeft dan ook niet! Zorg dat je de laatste versie hebt, 3.31, en stel je GPS manueel in. Com 4.
en tadaa, het pijltje draait met je phone mee.
Laatste versie 3.31? Ik heb 4.0.0 (#81)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
CRXed schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 06:18:
[...]

Bestand aantikken en ingedrukt houden, dan kiezen voor "Kopieren"
Dan naar de plek waar je m wilt hebben (startmenu) en daar op een lege plek tikken en inhouden en dan kiezen voor "Snelkoppeling plakken"
thx heeft geholpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
je kan ook dutty's taskmanager instaleren (ff googlen), dan heb je altijd rechtsbovenin een driehoekje die je kan aanklikken om je running programs/geheugen verbruik te zien... is al heel lang erg populair (draai nu een 6.5.3, en helaas werkt ie daar niet meer omdat Windows er al een soort quicklist heeft gemaakt)

offtopic @ Crusader: ah ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hwmook
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-06 08:47
Xmoo schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:55:
Ik snap niet waarom jullie WM7 willen....
6.5.3 is tigg keer beter als WM7.

WM7. wordt net als Android en Iphone OS.
Beperkt...

6.5.3 en of jonger, kun je teminste volledig editen!
Wellicht, blijft natuurlijk afwachten! Maar wanneer komt HTC met een officiele relaese van 6.5.3 voor op de HTC HD2? Dit ziet er namelijk wel iets touch vriendelijker uit allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:49

Sherlock

No Shit

Ik begin mijn HD2 steeds meer te waarderen, maar één ding wil ik nog gedaan krijgen: Als ik in de auto stap wil ik dat de luidspreker geactiveerd wordt. Het liefst wil ik ook dat de schermblokkering dan uitgaat, maar dat is niet noodzakelijk.

Bij mijn Nokia’s kon ik dan een ander profiel kiezen en dat profiel zo aanpassen dat de luidspreker aanstaat.

Ik heb geen actieve holder en de carkit in mijn auto (relatief oude Nokia) galmt zo erg dat ik liever de luidspreker functie gebruik.

De HD2 (of Windows Mobile) heeft vast wel zoiets als profielen, maar omdat ik de naam niet weet kan ik er ook niet zo makkelijk op zoeken. Kan iemand me een handje op weg helpen?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 15:46

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

D-e-n schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:51:
[...]

Ik heb ROM 1.48 en ik heb de indruk dat het juist met Outlook te maken heeft. Van het weekend bleef een SMS naar een contactpersoon die volledig met naam en adres in de lijst staat wél hangen en iets later een ander SMS-je naar iemand van wie alleen de GSM erin staat niet. Beiden hebben volgens mij Vodafone, net als ikzelf
Deze bug komt door sense, want als je de WM6.5 sms gebruikt, werkt ie gewoon goed.
Xmoo schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:55:
Ik snap niet waarom jullie WM7 willen....
6.5.3 is tigg keer beter als WM7.

WM7. wordt net als Android en Iphone OS.
Beperkt...

6.5.3 en of jonger, kun je teminste volledig editen!
Xmoo schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:20:
[...]

Dus is afwachten of Microsoft nog wijzigingen gaat brengen in het eind product.
Idd!
Mir schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 00:02:
Is er hier niemand die problemen ervaart met zijn carkit?

Ik kan geen gesprek met mijn carkit opzetten als ik een dataconnectie open heb staan. Als ik dan toch een gesprek op heb gezet, wordt deze verbroken als mijn telefoon dan een dataconnectie op gaat zetten.

zoooo irritant!
Nee ik heb een RNS310, werkt geweldig. Ik navigeer vaak met tomtom + file info (via internet) + bluetooth (gesprekken) + push mail (werk) aan!

edit--
met WWE 1.66 rom

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 15:46

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Sherlock schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 10:12:
Ik begin mijn HD2 steeds meer te waarderen, maar één ding wil ik nog gedaan krijgen: Als ik in de auto stap wil ik dat de luidspreker geactiveerd wordt. Het liefst wil ik ook dat de schermblokkering dan uitgaat, maar dat is niet noodzakelijk.

Bij mijn Nokia’s kon ik dan een ander profiel kiezen en dat profiel zo aanpassen dat de luidspreker aanstaat.

Ik heb geen actieve holder en de carkit in mijn auto (relatief oude Nokia) galmt zo erg dat ik liever de luidspreker functie gebruik.

De HD2 (of Windows Mobile) heeft vast wel zoiets als profielen, maar omdat ik de naam niet weet kan ik er ook niet zo makkelijk op zoeken. Kan iemand me een handje op weg helpen?
Volgens mij niet zoals jij het wilt, misschien moet je eens kijken naar g-profile. Misschien doet dat wat jij wilt.

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riddler85
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:32
Hallo Allemaal,

Ik ben sinds 2 weken de trotse eigenaar van een HTC HD2.

Nu ben ik benieuwd of er meer mensen een Exchange account hebben gekoppeld aan de HD 2 en het voor elkaar gekregen hebben om subfolders onder de inbox en bijvoorbeeld sent items te syncen met Exchange?

Ik heb al in de laatste 4 HD2 topics gezocht maar niks kunnen vinden.
Op Google kwam ik dit tegen: http://www.winmo.nl/micro...e-pushmail-in-subfolders/

Helaas werkt dit niet door de Sense interface van HTC.

Ik draai overigens de laatste rom (weet niet of dit relevant is).

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:42
In sense bij de outlook mail:
Klik op meer.
Klik op menu
scroll naar beneden
klik op extra
klik op mappen beheren.

Hoezo niet werken door de sense interface?

[ Voor 11% gewijzigd door PROnline op 17-02-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riddler85 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 10:49:
Hallo Allemaal,

Ik ben sinds 2 weken de trotse eigenaar van een HTC HD2.

Nu ben ik benieuwd of er meer mensen een Exchange account hebben gekoppeld aan de HD 2 en het voor elkaar gekregen hebben om subfolders onder de inbox en bijvoorbeeld sent items te syncen met Exchange?

Ik heb al in de laatste 4 HD2 topics gezocht maar niks kunnen vinden.
Op Google kwam ik dit tegen: http://www.winmo.nl/micro...e-pushmail-in-subfolders/

Helaas werkt dit niet door de Sense interface van HTC.

Ik draai overigens de laatste rom (weet niet of dit relevant is).

Alvast bedankt!
Dit probleem had ik dus ook. Ik heb sense uitgeschakeld op de oude manier subfolders ingeschakeld om te synchroniseren en vervolgens weer Sense ingeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riddler85
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:32
PROnline schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 10:55:
In sense bij de outlook mail:
Klik op meer.
Klik op menu
scroll naar beneden
klik op extra
klik op mappen beheren.

Hoezo niet werken door de sense interface?
Thx was mij niet opgevallen dat er een scrollbar zat =)

@sanderbosm bedankt voor je reactie is ondertussen gelukt!

[ Voor 8% gewijzigd door Riddler85 op 17-02-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Net even een interne memo geschreven voor de vervanging van onze Diamond toestellen.
Diverse toestellen getest (veel HTC toestellen en de Samsung Omnia 2) maar uiteindelijk beland bij de HD2. Jammer genoeg is het formaat wat aan de grote kant, maar voor de rest is het een super toestel (zeker gezien het krasvrije scherm)

Benieuwd of ik straks een bulk HD2 hier kan uitrollen....

Ik heb als enige de HD2 als test nu met ROM 1.66. Ik wil hem niet meer kwijt :X O+

[ Voor 9% gewijzigd door Frostbite op 17-02-2010 11:20 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BriekeJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-04-2022
Hoe stel je ergens je sms toon in? ik krijg het nergens gevonden ook niet bij meldingen en geluiden?, en nu als ik een nieuwe sms krijg trilt die alleen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Sc0rPi0N schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 11:19:
Net even een interne memo geschreven voor de vervanging van onze Diamond toestellen.
Diverse toestellen getest (veel HTC toestellen en de Samsung Omnia 2) maar uiteindelijk beland bij de HD2. Jammer genoeg is het formaat wat aan de grote kant, maar voor de rest is het een super toestel (zeker gezien het krasvrije scherm)

Ik heb als enige de HD2 als test nu met ROM 1.66. Ik wil hem niet meer kwijt :X O+
HTC heeft ook net 3 nieuwe toestellen aangekondigd, waarvan 1 met winmo (mini ofso?)
zie nieuwsberichten van gister

misschien een loze opmerking, maar missch. ook wel DE oplossing voor je:
Leg hem op zijn kop neer... dan gaat de speaker functie automatisch aan... missch kan je je carkit zo aanpassen dat hij 'denkt' dat ie op zn kop ligt...
BriekeJ schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 11:20:
Hoe stel je ergens je sms toon in? ik krijg het nergens gevonden ook niet bij meldingen en geluiden?, en nu als ik een nieuwe sms krijg trilt die alleen maar
HTC FAQ: http://www.htc.com/nl/faq...px?p_id=297&act=faq&cat=0
Gebruikershandleiding (NL): http://member.america.htc...1103_Leo_HTC_Dutch_UM.pdf

[ Voor 12% gewijzigd door Elwin23 op 17-02-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

BriekeJ schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 11:20:
Start -> instellingen -> Geluiden -> (rechtsonder) Menu -> Meer -> Geluiden en Meldingen -> (tabblad) Meldingen -> Gebeurt. Bericht: Nieuw Bericht en dan geluid afspelen instellen.

Eigen geluiden(mp3) kun je kopieren naar (C:\)Application Data\Sounds Dan kun je ze kiezen in het scherm hierboven

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Elwin23 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 11:23:
[...]

HTC heeft ook net 3 nieuwe toestellen aangekondigd, waarvan 1 met winmo (mini ofso?)
zie nieuwsberichten van gister
Ik had het al gezien maar als ik bij de specs lees dan heeft deze een resolutie van 480x320 :o :/
We komen hier dus van de Diamond af en die hebben al 640 x 480 (dat willen we dus minimaal houden)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20

Misschien de nieuwe HD Mini???
http://www.htc.com/europe/product/hdmini/overview.html

Je kunt eens kijken naar SPB Phone Suite (http://www.spbsoftware.com/pocketpc-software/phonesuite/)
Dat kan zeer veel met profielen, ik heb alleen geen idee hoe dit werkt onder Sense.

En PhoneAlarm is nog beter en uitgebreider en kan zeker wat jij wil (http://www.pocketmax.net/phoneAlarm.html) alleen ook daar zul je moeten uitproberen hoe het werkt met Sense

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Ik heb mijn HD2 nu een paar weken, en het is mijn eerste windows telefoon... Hiervoor heb ik een nokia een samsung en een aantal siemens toestellen gehad, dus ik had me al wel ingesteld op een aardige gewenningsperiode, maar nu moet ik toch effe wat frustratie kwijt... 8)

Ik kan maar niet wennen aan het SMS en bel gebeuren op de HD2, ik vind de gebruikersinterface echt ontzettend onhandig. Volgens mij is die interface nog van windows zelf en niet van Sense...

Ik wordt echt helemaal gek van al dat geklik op icoontjes gewoon om een MMS te openen of te kijken naar de gemiste oproepen.
Ik moet nu 5 keer op een icoon of menu optie klikken om gewoon een lijst te krijgen van de gemiste oproepen. Dat lijkt mij een beetje veel.
Als ik een MMS binnenkrijg, dan krijg ik eigenlijk alleen de melding dat er een MMS is binnen. Dan moet ik vervolgens op de knop donloaden klikken, waarna ik standaard een foutmelding krijg dat het downloaden is mislukt. Die foutmelding kan ik alleen zien als ik in de taakbalk bovenaan klik en het meldingenscherm opent. Als ik daarna nogmaals op in het bericht klik dan wordt de MMS wel gewoon gedownload.

Als ik bij het SMS'en een bericht heb bekeken of getypt dan moet ik in de SMS view eerst op de slider naar het eerste icoontje voordat ik net daaronder op 'vorige' kan klikken, hoogst irritant want als je effe te snel klikt dan staat er nog de zend knop, zodat je weer de melding krijgt of je een lege SMS wil versturen.
Verder heb ik al een paar keer gehad dat de telefoon helemaal vastloopt bij hetontvangen van een SMS. Enige dat dan nog werkt is batterij eruit en wweer opnieuw opstarten..

Ik ben begonnen met ROM 1.48 en na een weekje overgegaan naar 1.66, en toen viel het me op dat de agenda die in 1.48 een windows-look had in de 1.66 een mooiere Sense-look had gekregen. Ik hoop dat HTC in een volgende updat nog iets moois maakt van het bellen en SMS'en.

Verder las ik dat HTC binnenkort een HD mini gaat introduceren met windows 6.5.3 erop, ik hoop dat die ook te vinden is in een volgende update voor de HD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Paling1 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 12:58:
Als ik bij het SMS'en een bericht heb bekeken of getypt dan moet ik in de SMS view eerst op de slider naar het eerste icoontje voordat ik net daaronder op 'vorige' kan klikken, hoogst irritant want als je effe te snel klikt dan staat er nog de zend knop, zodat je weer de melding krijgt of je een lege SMS wil versturen.
Verder heb ik al een paar keer gehad dat de telefoon helemaal vastloopt bij hetontvangen van een SMS. Enige dat dan nog werkt is batterij eruit en wweer opnieuw opstarten..
Je kan ook gewoon op de hardware 'Home" (huisje) of 'Terug" (pijltje) drukken.
Eerder deed ik het ook zo, was inderdaad wat omslachtig! ;)

Ik moet nog steeds updaten naar ROM 1.66 maar de batterij duur is nog niet geweldig :S terwijl anderen het soms beter ervaren. Vreemd :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Ik heb mijn HD2 nu een paar weken, en het is mijn eerste windows telefoon... Hiervoor heb ik een nokia een samsung en een aantal siemens toestellen gehad, dus ik had me al wel ingesteld op een aardige gewenningsperiode, maar nu moet ik toch effe wat frustratie kwijt... 8)

Ik kan maar niet wennen aan het SMS en bel gebeuren op de HD2, ik vind de gebruikersinterface echt ontzettend onhandig. Volgens mij is die interface nog van windows zelf en niet van Sense...

Ik wordt echt helemaal gek van al dat geklik op icoontjes gewoon om een MMS te openen of te kijken naar de gemiste oproepen.
Ik moet nu 5 keer op een icoon of menu optie klikken om gewoon een lijst te krijgen van de gemiste oproepen. Dat lijkt mij een beetje veel.
Als ik een MMS binnenkrijg, dan krijg ik eigenlijk alleen de melding dat er een MMS is binnen. Dan moet ik vervolgens op de knop donloaden klikken, waarna ik standaard een foutmelding krijg dat het downloaden is mislukt. Die foutmelding kan ik alleen zien als ik in de taakbalk bovenaan klik en het meldingenscherm opent. Als ik daarna nogmaals op in het bericht klik dan wordt de MMS wel gewoon gedownload.

Ik ben begonnen met ROM 1.48 en na een weekje overgegaan naar 1.66, en toen viel het me op dat de agenda die in 1.48 een windows-look had in de 1.66 een mooiere Sense-look had gekregen. Ik hoop dat HTC in een volgende updat nog iets moois maakt van het bellen en SMS'en.

Verder las ik dat HTC binnenkort een HD mini gaat introduceren met windows 6.5.3 erop, ik hoop dat die ook te vinden is in een volgende update voor de HD2.
keb hier 6.5.5 draaien (Laurentius26 custom ROM), moet zeggen dat het niet zo heel revolutionair is als ik had verwacht :P
Je kan wel even zoeken naar cookie's home tabs: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=625483
Dit is sowieso een mooie addon op je homescreen (lees maar ff op die site), maar ander voordeel is je callhistory knop op je homescreen (wel ff registry editten):
HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\Manila\ - Co0kie.ShowCallHistory (0 or 1 --- 0 is default), die dus op 1 zetten
verder: als je waar dan ook op de opneem knop drukt, zie je je laatst gedraaide nr's, vervolgens via het menu kom je in je history (idd beetje omweg).

nadeel van winmo is dat het niet erg inuatief is (lijkt niet voor een phone geschreven maar een pda), voordeel daarentegen is dat je heel veel kan tweaken... zoals met die .cab die ik hierboven heb gepost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Novadecasa schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:09:
Je kan ook gewoon op de hardware 'Home" (huisje) of 'Terug" (pijltje) drukken.
Eerder deed ik het ook zo, was inderdaad wat omslachtig! ;)
Tja da's natuurlijk een oplossing :P
Elwin23 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:11:
[...]

keb hier 6.5.5 draaien (Laurentius26 custom ROM), moet zeggen dat het niet zo heel revolutionair is als ik had verwacht :P
Je kan wel even zoeken naar cookie's home tabs: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=625483
Dit is sowieso een mooie addon op je homescreen (lees maar ff op die site), maar ander voordeel is je callhistory knop op je homescreen (wel ff registry editten):
HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\Manila\ - Co0kie.ShowCallHistory (0 or 1 --- 0 is default), die dus op 1 zetten
verder: als je waar dan ook op de opneem knop drukt, zie je je laatst gedraaide nr's, vervolgens via het menu kom je in je history (idd beetje omweg).

nadeel van winmo is dat het niet erg intuitief is (lijkt niet voor een phone geschreven maar een pda), voordeel daarentegen is dat je heel veel kan tweaken... zoals met die .cab die ik hierboven heb gepost...
Ik zal die hometabs is een keer gaan uitchecken.
Dat van die opneemknop is ook niet echt een fijne oplossing, dan moet ik nog steeds een boel klikken... ;(

Ik zit ook al een tijdje te dubben of ik een keer zo'n custom ROM moet installeren. Maar ik wacht nog wel effe een paar weken denk ik. Tot nu toe is het zo dat de meeste van de ROM makers om de haverklap een update uitbrengen om toch nog weer een paar foutjes weg te werken... Het lijkt soms wel een race om als eerste een nieuwe sense, windows of whatever in een nieuwe ROM te integreren... D'r lekken zowat elke week test ROMs van HTC, die dan zo snel mogelijk weer in een custom ROM geintegreerd moeten worden..

Ik hoop dat er over een paar weken nog eens een update van HTC uitkomt, dan ga ik daarna wel kijken of het de moeite waard is om een custom ROM te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
die andere rom van laurentius26 is volgens mij echt op bugfree/speed gemaakt....
zelfde geldt voor een aantal andere rom bakkers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Mensen problemen bij het uploaden van een foto via Twitter (HTC Peep)?
Heb bij de instellingen gekozen voor zowel Twitpic als Twitgoo, maar krijg telkens de melding: Het netwerk is tijdelijk niet beschikbaar..

Nou, dat tijdelijk is nu al sinds dat ik de HTC heb!

Heb ook Twikini geinstalleerd, daar werkt Twitpic wel, maar die stopt na een dag met automatisch updaten.
Die moet ik dan weer afsluiten en opnieuw opstarten waarna hij weer werkt.

Die Twitter-applicaties voor Windows Mobile zijn ook niet alles moet ik zeggen.
moTweets schijnt ook geweldig te zijn, alleen moet je daar voor betalen. Nu vind ik dat geen probleem, maar je hebt er weer een creditcard voor nodig AAAAAAAAAH!!

Bij Nokia en iPhone is dit beter geregeld.. Wanneer komt er een fatsoenlijke Twitter-app met groepslijsten etc.?

Lokatie-info meesturen werkt trouwens ook niet, zelfde melding!

[ Voor 3% gewijzigd door lithje op 17-02-2010 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 10:51
6 Pagina's trug ofzo. Ziet er behoorlijk fake uit!
Elwin23 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:43:
die andere rom van laurentius26 is volgens mij echt op bugfree/speed gemaakt....
zelfde geldt voor een aantal andere rom bakkers...
Klopt, Ik doe zelf de ROMS testen van Laurentius 26, We zijn 1 team ongeveer 10 mensen. Testen de ROMS ongeveer 1 week, en zodra we geen fout kunnen vinden gaat hij de lucht in! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan S
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 09:43

Dan hoop ik voor jouw dat de sms bug echt opgelost is wanneer je ze gaat uitrollen. Anders zullen je collega's je heel dankbaar zijn voor deze keuze.

:)
Daan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Xmoo schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 14:26:
[...]

[...]

Klopt, Ik doe zelf de ROMS testen van Laurentius 26, We zijn 1 team ongeveer 10 mensen. Testen de ROMS ongeveer 1 week, en zodra we geen fout kunnen vinden gaat hij de lucht in! :)
offtopic: zag je naam idd overal terugkomen :)
lithje schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 14:14:
Mensen problemen bij het uploaden van een foto via Twitter (HTC Peep)?
Heb bij de instellingen gekozen voor zowel Twitpic als Twitgoo, maar krijg telkens de melding: Het netwerk is tijdelijk niet beschikbaar..

Nou, dat tijdelijk is nu al sinds dat ik de HTC heb!

Heb ook Twikini geinstalleerd, daar werkt Twitpic wel, maar die stopt na een dag met automatisch updaten.
Die moet ik dan weer afsluiten en opnieuw opstarten waarna hij weer werkt.

Die Twitter-applicaties voor Windows Mobile zijn ook niet alles moet ik zeggen.
moTweets schijnt ook geweldig te zijn, alleen moet je daar voor betalen. Nu vind ik dat geen probleem, maar je hebt er weer een creditcard voor nodig AAAAAAAAAH!!

Bij Nokia en iPhone is dit beter geregeld.. Wanneer komt er een fatsoenlijke Twitter-app met groepslijsten etc.?

Lokatie-info meesturen werkt trouwens ook niet, zelfde melding!
bij mij werkt de ingebouwde van HTC al vanaf het begin af aan heerlijk!!! inc. foto's...

kan je wat meer info geven? Wifi of GPRS/3g/HSDPA? welke provider?

[ Voor 57% gewijzigd door Elwin23 op 17-02-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Weet iemand ook hoe de (Telefoon) antenne is bevestigd, links, rechts -- horizontaal, verticaal?

TH@NKZzz

Btw. Xmoo, is de laatste Rom van Laurentius stabiel, heb net de HD2 in ontvangst mogen aannemen :9

[ Voor 32% gewijzigd door Windkracht13 op 17-02-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Windkracht13 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 15:32:
Weet iemand ook hoe de (Telefoon) antenne is bevestigd, links, rechts -- horizontaal, verticaal?

TH@NKZzz

Btw. Xmoo, is de laatste Rom van Laurentius stabiel, heb net de HD2 in ontvangst mogen aannemen :9
Ik gebruik hem nu 1 week, en nog geen reboot nodig gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Windkracht13 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 15:32:

TH@NKZzz

zoals ik al aangaf, ik draai de laatste met 6.5.5, COM5, draait heerlijk!
Heb al behoorlijk wat geinstalleerd (sinds zondag)
had wel al vrij snel een vastloper... maar lijkt eenmalig voorlopig, en hij blijft heerlijk snel!!! in tegenstelling van alle officiele roms...

zover ik weet zit hij in de onderkant... welke kant op weet ik niet

[ Voor 13% gewijzigd door Elwin23 op 17-02-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:47
Ik heb een vraag over de Bluetooth verbinding (ik heb gezocht maar kon dit echt niet vinden):

Ik heb mijn HD2 gepaired met mijn autoradio zodat er meteen verbinding is als ik instap.
Als ik muziek wil luisteren via bluetooth moet ik echter steeds opnieuw de audio verbinding opzetten met mijn autoradio.
Is er een manier om ook de audioverbinding automatisch te activeren of zou dit aan de radio liggen? Wie heeft hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 11:24
Als ik geluiden voor mijn flitspaal-poi's kies en ik sluit TT7 af staan er weer de geluiden van de eerste keuzemogelijkheid op bij het opnieuw opstarten van TT7.
Ik snap hier echt geen hout van....

TT7 staat op HD2 en de geluiden in de kaartdirectory op de SD-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:52

Crusader

Arc Nature

edtbonep schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 16:45:
Als ik geluiden voor mijn flitspaal-poi's kies en ik sluit TT7 af staan er weer de geluiden van de eerste keuzemogelijkheid op bij het opnieuw opstarten van TT7.
Ik snap hier echt geen hout van....

TT7 staat op HD2 en de geluiden in de kaartdirectory op de SD-kaart.
Dit lijkt me meer een algemene TT7 vraag.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Hmmmm, hoe krijg ik het klokje van de bovenste balk af, X - taskmanager weigerd te werken?

(Kom zelf van een Kaiser af, weer net ff anders...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:33
Gisteren heb ik dan ook besloten om voor een HD2 te gaan, deze besteld en nu afwachten geblazen aangezien ze bij vodafone niet op voorraad zijn aldus de helpdesk.
Mijn vraag of ik een branded toestel zou krijgen of niet kon hij niet met zekerheid beantwoorden.. Heeft iemand hier ervaring mee? Oke ik bezit nu ook een HTC en ben niet onbekend met het flashen van een ROM, maar de eerste tijd zou ik graag de originele ROM gebruiken.
Bovenstaande vraag omdat vodafone niet de aller snelste is met toestel support en je blijkbaar geen ROM via de HTC site kan flashen als je toestel voorzien is van een vodafone eigen ROM.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03-2020
stoeber schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 03:19:
Hey mensen,

ik had een klein vraagje... Aangezien bij de hd2 er soms veel applicaties draaien die allang niet nodig meer zijn heb ik gevonden dat je dit kan uitvoeren om taskmanager bij je snelkoppelingen te krijgen...

"Als je naar de windows map gaat en zoekt op taskmng en kiest voor kopieer, waarna je naar de map startmenu, programma's kiest en kiest voor de optie kopieer snelkoppeling en deze vervolgens bij de snelkoppelingen plaats, heb je direct toegang tot de open programma's."

Alleen nu zie ik dat bestand alleen weet ik niet hoe ik een snelkoppeling maak en deze verplaatst naar die map kan iemand dit voor mij uitleggen?

Thx
neem aan dat je rom 1.48 hebt, want in 1.66 kun je gewoon taskmanager bij je snelkoppelingen toevoegen zonder al dat kopieer gedoe. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Laatst online: 13-09 16:40
w.d schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 08:17:
[...]

Laatste versie 3.31? Ik heb 4.0.0 (#81)...
Jaaaaaaaa ok dan, vanaf versie 3.3.1......... bij 4.0.0 doet hij het ook ... :)

Iets anders: Heb de stock rom met diverse tweaks, en heb nu met 1.66 als ook met 1.48 diverse keren dat hij niet meer opstart vanuit standby. Een softreset is de enige optie.

Kan ik nog ergens een errorlog zien? ik weet nu niet waarom hij vastloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Windkracht13 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 20:02:
Hmmmm, hoe krijg ik het klokje van de bovenste balk af, X - taskmanager weigerd te werken?

(Kom zelf van een Kaiser af, weer net ff anders...)
Gebruik anders even de zoekfunctie, ik heb het al eens eerder uitgelegd.

Even kort uit het hoofd, kan het mis hebben,

Instellingen> Menu (rechtsonder) > Meer> Klok en alarmsignalen > Tabblad 'Meer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Ik kan maar niet wennen aan het SMS en bel gebeuren op de HD2, ik vind de gebruikersinterface echt ontzettend onhandig. Volgens mij is die interface nog van windows zelf en niet van Sense...opstarten..
Dat is het voordeel van WinMo..je kan alles aanpassen ;)

SMS-knopje ZEND veranderen in VORIGE:
41. Enable Graphical Send Icon Button in HTC Messaging
To send a text message you need to hit the left softkey button. The following registry tweak adds a graphic send button above the paperclip button. It also changes the 'send' left soft key to a 'back' soft key.
HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\Manila\LSK_Send_Msg
Change from 1 to 0.

Gemiste oproepen zie je in 1 oogopslag door op de "opnemen" toets te drukken.
Ik heb deze tweak ook gedaan

74. Add All Contacts to Home Screen Left Softkey
By default the left softkey on the the Sense home tab is coded to Phone which is pointless and a waste because you can get to the same Phone page by pressing the Send hardware key. Change it to the All People page (eliminating 2 taps) by using the following reg entry.

HKLM/Software/HTC/Manila
HomeLSKPath = !"\Windows\manila.exe" --switchtopage Manila://people\browserlayer\?.page
HomeLSKText = Contacts

Meer tweaks: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638
Ik weet niet hoor, maar volgens mij had jij je instellingen gewoon niet goed, want de Agenda heeft ALTIJD al de Sense look gehad (in het zwart dus)

@Lithje:
HTC Peep werkt super, denk eerder dat jij verkeerde instellingen bij je verbindingen hebt staan.

@Crazylegs:
Vodafone geeft je een BRANDED foon. Je kan beter naar de Belcompany ofzo gaan en daar je Vodafone abbo verlengen, krijg je een unbranded. Zo heb ik het ook gedaan.

@Windkracht 13:
Start - instellingen - menu - meer - Klok en Alarmsignalen - tabblad Meer en daar vinkje uitzetten

X-knopje werkt standaard niet als sluiten, maar als verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een suggestie hoe ik een snelkoppeling kan maken direct naar mn hotmail mailbox? (ipv algemene email knop waar ik eerst een account moet selecteren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook perongeluk mijn icoontje van "telefoon" verandert naar het logotje van skype :s
weet iemand waar ik het originele icoontje kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07

Ik heb zelf een paar dagen de laatste V1.2 geprobeerd, maar vond het zelf niet zo stabiel. Geen vastlopers, maar wel vaak 'vertragingen'. Ik vind persoonlijk Miri V3.2 de fijnste, dus pas weer terug gegaan (na Dutty's, Laurentius, Artemis en Energyrom). Maar testen jullie allemaal de ROMS voor 1 week ? Ik vond het wel opvallend dat bijvoorbeeld de lockscreen mistte op de V1.2, hadden jullie die allemaal gemist dan ;) ?

Overigens vind ik wel dat ROMs met name heel persoonlijk zijn, wat je fijn vindt of niet. Het zijn niet alleen de tweaks, maar ook allerlei persoonlijke instellingen en extra's. Daarvoor blijf ik Dutty ook nog erg prettig vinden, maar ook die vond ik niet zo stabiel. Volgens mij heeft hij tegenwoordig weinig tijd en besteedt hij dus ook wat minder aandacht hieraan. Bij de Touch HD was hij heel veel tijd hiermee bezig (en ben ik ook tester van hem geweest), maar volgens mij is hij wat meer met familie bezig ;) ! Bij Laurentius vond ik het wel leuk dat hij Swype had, wat een geniaal programma zeg ! Hopelijk komt daar een NL woordenboek voor _/-\o_ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:40
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:28:
ik heb ook perongeluk mijn icoontje van "telefoon" verandert naar het logotje van skype :s
weet iemand waar ik het originele icoontje kan vinden?
Deze :-)

Start_Icon_Phone.png
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/23m7n6h.png

[ Voor 3% gewijzigd door Barfman op 17-02-2010 21:57 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YEY thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb momenteel last van de Hi FUP maffia
Zie ook mijn post hier http://gathering.tweakers...ist_messages/1371651/last
Ik baal er onwijs van dat ik nu niet normaal gebruik kan maken van deze telefoon zonder met samengeknepen billen te zitten of ik al dan niet "teveel" data heb verbruikt.
Reden dat ik hier een verwijzing naar maak is omdat de HD2 niet optimaal kan functioneren zonder data verbruik. Wellicht dat meer Hi/KPN gebruikers dit ook willen aankaarten in bovenstaande topic.

Met berekking tot het batterij verbruik is het nog steeds slecht gesteld. 's ochtends 100%, tegen de tijd dat ik naar de tram loop om op het lockscreen kijken hoe laat het is staat de batterij staat op %94...6% in circa 45 minuten in idle (all data off/brightness op 50%) vind ik nog steeds overdreven veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:15:
Ik heb momenteel last van de Hi FUP maffia
Zie ook mijn post hier http://gathering.tweakers...ist_messages/1371651/last
Ik baal er onwijs van dat ik nu niet normaal gebruik kan maken van deze telefoon zonder met samengeknepen billen te zitten of ik al dan niet "teveel" data heb verbruikt.
Reden dat ik hier een verwijzing naar maak is omdat de HD2 niet optimaal kan functioneren zonder data verbruik. Wellicht dat meer Hi/KPN gebruikers dit ook willen aankaarten in bovenstaande topic.

Met berekking tot het batterij verbruik is het nog steeds slecht gesteld. 's ochtends 100%, tegen de tijd dat ik naar de tram loop om op het lockscreen kijken hoe laat het is staat de batterij staat op %94...6% in circa 45 minuten in idle (all data off/brightness op 50%) vind ik nog steeds overdreven veel.
ik heb extra snel van kpn en heb push email/weer etc non stop aanstaan. heb nergens last van. Heb idd ook welles van die leuke FUP smsjes gehad maar bij de hd2 gek genoeg niet. T hele fup slaat nergens op, ze moeten niet zeiken, tenzij je 10gb per maand downloadt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazylegs schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 20:13:
Gisteren heb ik dan ook besloten om voor een HD2 te gaan, deze besteld en nu afwachten geblazen aangezien ze bij vodafone niet op voorraad zijn aldus de helpdesk.
Mijn vraag of ik een branded toestel zou krijgen of niet kon hij niet met zekerheid beantwoorden.. Heeft iemand hier ervaring mee? Oke ik bezit nu ook een HTC en ben niet onbekend met het flashen van een ROM, maar de eerste tijd zou ik graag de originele ROM gebruiken.
Bovenstaande vraag omdat vodafone niet de aller snelste is met toestel support en je blijkbaar geen ROM via de HTC site kan flashen als je toestel voorzien is van een vodafone eigen ROM.
Yep je krijgt een branded toestel, in zoverre geen simlock, geen rode vodafone menu's, maar wel een vodafone opstart logo en je kan niet updaten via htc. Vodafone zal ooooiiittt een update ontwikkelen en misschien ooit op hun site zetten, maar dit wachten we nog maar even af. Op zich werkt hun rom goed/stabiel. Geen sms problemen en batterij gaat wel redelijk wat uren mee, maar ja wij tweakers willen toch altijd de nieuwste roms hebben en helaas lukt dat (nog) niet via een officiele manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:19:
[...]

ik heb extra snel van kpn en heb push email/weer etc non stop aanstaan. heb nergens last van. Heb idd ook welles van die leuke FUP smsjes gehad maar bij de hd2 gek genoeg niet. T hele fup slaat nergens op, ze moeten niet zeiken, tenzij je 10gb per maand downloadt :)
Ik heb dus ook de xtra snel en kreeg in het weekend een sms dat ik al 80% (!) heb gebruikt (zie mijn post in het betreffende topic). En ik heb dan alle updates op manual staan. Al zou ik deze op auto zetten dan is mn batterij binnen een dag (lees ong 12 u) leeg.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:32:
[...]

Ik heb dus ook de xtra snel en kreeg in het weekend een sms dat ik al 80% (!) heb gebruikt (zie mijn post in het betreffende topic). En ik heb dan alle updates op manual staan. Al zou ik deze op auto zetten dan is mn batterij binnen een dag (lees ong 12 u) leeg.. :/
bij mij hetzelfde... moet er maar mee leren leven :) autolader en bureaulader besteld op netimes. dikke batterij was ook n optie alleen dan past ie niet meer in de autohouder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
mattrob schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:44:
[...]

Ik heb zelf een paar dagen de laatste V1.2 geprobeerd, maar vond het zelf niet zo stabiel. Geen vastlopers, maar wel vaak 'vertragingen'. Ik vind persoonlijk Miri V3.2 de fijnste, dus pas weer terug gegaan (na Dutty's, Laurentius, Artemis en Energyrom). Maar testen jullie allemaal de ROMS voor 1 week ? Ik vond het wel opvallend dat bijvoorbeeld de lockscreen mistte op de V1.2, hadden jullie die allemaal gemist dan ;) ?

Overigens vind ik wel dat ROMs met name heel persoonlijk zijn, wat je fijn vindt of niet. Het zijn niet alleen de tweaks, maar ook allerlei persoonlijke instellingen en extra's. Daarvoor blijf ik Dutty ook nog erg prettig vinden, maar ook die vond ik niet zo stabiel. Volgens mij heeft hij tegenwoordig weinig tijd en besteedt hij dus ook wat minder aandacht hieraan. Bij de Touch HD was hij heel veel tijd hiermee bezig (en ben ik ook tester van hem geweest), maar volgens mij is hij wat meer met familie bezig ;) ! Bij Laurentius vond ik het wel leuk dat hij Swype had, wat een geniaal programma zeg ! Hopelijk komt daar een NL woordenboek voor _/-\o_ !
ik draai nu op de 6.5.5 winmo van Laurentius26, heerlijk! stabiel en snel, en toch nog wat proggies erbij
lockscreen heeft ie al een fix cab voor in zn topic
Swype is wel een NL woordenboek voor, alhoewel die niet in de Laurentius werkt... kwam een cab voorbij in zijn topic ook weer :)
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:44:
[...]

bij mij hetzelfde... moet er maar mee leren leven :) autolader en bureaulader besteld op netimes. dikke batterij was ook n optie alleen dan past ie niet meer in de autohouder :(
ik heb bizar veel op auto update/om de zoveel uur, en gebruik de phone best intensief met tweakers/nu.nl/rsshub/opera/games/enz. en kom makkelijk een volledige werkdag door.. (nu vlak voor slapen 40%)
leg m elke nacht aan de lader
zoals ik al in de TS aangeef, volgens mij zijn er aan de ene kant mensen die met hun instellingen moeten kloten als ze langer als een dag mee willen... en aan de andere kant een groot verschil in batterijen tussen hd2's... maarrrrrr, mensen die er zoveel over klagen moeten minimaal de proggies even uittesten uit de TS, batterij loggers/testers enz.

[ Voor 22% gewijzigd door Elwin23 op 17-02-2010 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
hmz, vandaag ben ik in ludiana, volgens het weer (heb net custom rom geflashed, en had dit voorheen al met orginele)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03-2020
Zit meestal niet meer dan 10km van me exacte locatie af.
Nog te veel eigenlijk maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:33
Hoe snel hebben jullie ongeveer een custom rom geflashed na het ontvangen van jullie HD2? Direct na ontvangst, of toch eerst ff gewacht?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Hahhahaha, alla direct,vanuit de doos Afbeeldingslocatie: http://fc00.deviantart.net/fs26/f/2008/108/4/e/_crazy__by_jimmy_tm.gif

Verwijderd

[...]

[...]

al een idee wanneer v1.5 uitkomt?
zal hopelijk ook met de Spike skinning zijn :*)

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:49

Sherlock

No Shit

Heeft iemand Swype al fatsoenlijk werkend met nederlands woordenboek? Ik wil het graag proberen, maar ik typ gewoon niet zo veel engelse mails en smsjes meer...

Hoe verwijder je trouwens dat irritante opstartgeluidje bij 1.66? (Ik neem aan dat het alleen bij 1.66 is, bij 1.44 en 1.48 had ik ergeen last van)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Elwin23 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:54:
[...]

ik draai nu op de 6.5.5 winmo van Laurentius26, heerlijk! stabiel en snel, en toch nog wat proggies erbij
lockscreen heeft ie al een fix cab voor in zn topic
Idd, daar heeft hij al een fix voor, die had ik natuurlijk gelijk erop gezet :) ! Ik vond het alleen grappig dat hij blijkbaar 10 testers heeft voor een week, en dat dit gemist was :*) !

• Elwin23
mattrob schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 09:17:
[...]

Idd, daar heeft hij al een fix voor, die had ik natuurlijk gelijk erop gezet :) ! Ik vond het alleen grappig dat hij blijkbaar 10 testers heeft voor een week, en dat dit gemist was :*) !
moet zeggen dat ik in eerste instantie aannam dat dat lockscreen er gewoon uit was in 6.5.5, zag er wel een voordeel in dat het lockscherm nu gewoon je actieve tab laat zien (maar gebruik altijd S2U2, dus boeide me sowieso weinig)

Spike heeft net zn skinning af en doorgegeven, so lets hope so... ik draai alleen nog de COM5, met die lelijke MS buttons onderin... dus denk dat ik binnenkort de COM2 er ff op zet...

Ik heb ongeveer 2 maanden gekloot met me toestel voordat ik geflashed heb... wil altijd eerst alle apps/settings beetje uitvinden/overnemen zodat ik in 1x een perfect toestel heb als ik m flash...

• creatif
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-02-2023
Sherlock schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 09:07:
Heeft iemand Swype al fatsoenlijk werkend met nederlands woordenboek? Ik wil het graag proberen, maar ik typ gewoon niet zo veel engelse mails en smsjes meer...

Hoe verwijder je trouwens dat irritante opstartgeluidje bij 1.66? (Ik neem aan dat het alleen bij 1.66 is, bij 1.44 en 1.48 had ik ergeen last van)
Je doet je naam niet echt eer aan Sherlock; het opstartgeluid is afgelopen topic al langsgekomen en ergens op deze pagina geeft iemand aan dat er een cab bestand is voor Swype.. Zoek anders eerst even ;)

Verwijderd

Elwin23 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 09:21:
[...]

moet zeggen dat ik in eerste instantie aannam dat dat lockscreen er gewoon uit was in 6.5.5, zag er wel een voordeel in dat het lockscherm nu gewoon je actieve tab laat zien (maar gebruik altijd S2U2, dus boeide me sowieso weinig)

Spike heeft net zn skinning af en doorgegeven, so lets hope so... ik draai alleen nog de COM5, met die lelijke MS buttons onderin... dus denk dat ik binnenkort de COM2 er ff op zet...

Ik heb ongeveer 2 maanden gekloot met me toestel voordat ik geflashed heb... wil altijd eerst alle apps/settings beetje uitvinden/overnemen zodat ik in 1x een perfect toestel heb als ik m flash...
draai ook com 5.
sinds zijn cabje voor wifi router draait die perfect.
maar zit ook te wachten op de nieuwe com 2
hoor goeie dingen over die nieuwe radio die daar in zit mbt batterijduur enzo :)

btw zal me maar ff voorstellen hier.
heb m'n hd2 sinds een maandje, maar volg dit topic al sinds deeltje 2 ofzo.
zal dan ook proberen geen onnodige vragen te stellen ;)
Hulde trouwens aan de behulpzame vaste posters hier; mag ook wel eens gezegd worden _/-\o_

Verwijderd

hebben jullie ook zo veel extra app's in de marketplace? :S

• Xmoo
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 01:04:
[...]

al een idee wanneer v1.5 uitkomt?
zal hopelijk ook met de Spike skinning zijn :*)
Ik zal het aan hem vragen.

http://twitter.com/Xmoo/status/7133866152

Laurentius26 en ik :)

• BriekeJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-04-2022
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 11:35:
Nope, hier nog steeds dezelfde apps als voorheen. Vraag me af wanneer de marketplace geen regionrestrictie meer heeft op mijn HD2? Ging vandaag toch veranderen?

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Zou toch vandaag opengezet worden? dat je ook de rest van de app's nu kan zien.... voor mij iig nog niet, miss later op de dag als het ook echt ochtend is in de states....

• creatif
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-02-2023
Zeker weten! Een grote lijst!

Edit; maar blijkbaar alleen nog maar Nederlandse apps.. :(

[ Voor 12% gewijzigd door creatif op 19-02-2010 12:27 ]

• lithje
  • Laatst online: 16-04-2021
[...]

bij mij werkt de ingebouwde van HTC al vanaf het begin af aan heerlijk!!! inc. foto's...

kan je wat meer info geven? Wifi of GPRS/3g/HSDPA? welke provider?
Foto's/GPS in Peep uploaden werkt nooit. Niet bij G, 3G of H..
@Lithje:
HTC Peep werkt super, denk eerder dat jij verkeerde instellingen bij je verbindingen hebt staan.
zou niet weten welke. Alles werkt verder prima. Heb nu twee andere Twitter-apps geinstalleerd gehad welke prima foto's uploaden. Andere programma's als internet/FTP/Weer etc. werken ook prima.
Heb wel een Vodafone branded toestel, maar kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt.

Iets anders, hoe maak je de map 'verwijderde items' in hotmail leeg?

[ Voor 77% gewijzigd door lithje op 18-02-2010 12:23 ]

Verwijderd

ok ben benieuwd :)

lekker aan het bier na een dagje hard flashen :9

• Elwin23
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:22:
[...]

ok ben benieuwd :)

lekker aan het bier na een dagje hard flashen :9
hooters toevallig? :P (kan die pic niet openen op me werk)
lithje schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:18:
[...]

[...]

zou niet weten welke. Alles werkt verder prima. Heb nu twee andere Twitter-apps geinstalleerd gehad welke prima foto's uploaden. Andere programma's als internet/FTP/Weer etc. werken ook prima.
Heb wel een Vodafone branded toestel, maar kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt.

je heb nog niet gemeld welke provider je heb...

[ Voor 54% gewijzigd door Elwin23 op 18-02-2010 13:15 ]

Verwijderd

Elwin23 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 13:14:

[...]

AH Mobiel :P

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23:00
Ik heb sinds kort zowel een Parrot voor in de auto als een Sony Ericsson bluetooth headset. Bij beide loop ik tegen het volgende probleem aan:
- Wanneer ik een gesprek beeindig raak ik de (bluetooth) verbinding kwijt.
- En wanneer ik muziek ana het luisteren ben en vervolgens een inkomende call wil aannemen ben ik ook de (bluetooth) verbinding kwijt, waardoor ik de telefoon toch weer aan mijn oor moet houden.

Heeft iemand hier een oplossing voor. Ik draai de Artemis 3.7 ROM

• Dark Master
  • Laatst online: 23:09
Zozo ik draai op dit moment ook op de Laurentius rom.

Opzicht draait het wel lekker, maar ik moet wel zeggen ik ben het nu al 2 keer tegengekomen dat ik mijn pincode in het begin niet moet invullen. Maar daar komt die dan heel wat later mee aan. Verder werkt die lekker stabiel etc.

Ik ga die site sowiezo in de gaten houden!

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

• FlowinG
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:30
jswinkels schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 15:09:
Ik heb sinds kort zowel een Parrot voor in de auto als een Sony Ericsson bluetooth headset. Bij beide loop ik tegen het volgende probleem aan:
- Wanneer ik een gesprek beeindig raak ik de (bluetooth) verbinding kwijt.
- En wanneer ik muziek ana het luisteren ben en vervolgens een inkomende call wil aannemen ben ik ook de (bluetooth) verbinding kwijt, waardoor ik de telefoon toch weer aan mijn oor moet houden.

Heeft iemand hier een oplossing voor. Ik draai de Artemis 3.7 ROM
Heb je toevallig ook al op de Parrot site gekeken? Wellicht is er nog een Parrot update. Mijn ervaring is dat het prima gaat met Parrot.

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23:00
FlowinG schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 16:07:
[...]

Heb je toevallig ook al op de Parrot site gekeken? Wellicht is er nog een Parrot update. Mijn ervaring is dat het prima gaat met Parrot.
Ik heb de laatste software van Parrot erop staan. Maar aangezien het zowel bij de Parrot als bij mijn bluetooth headset gebeurt lijkt het mij meer een probleem met de HD2.

• Elwin23
jswinkels schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 16:11:
[...]

Ik heb de laatste software van Parrot erop staan. Maar aangezien het zowel bij de Parrot als bij mijn bluetooth headset gebeurt lijkt het mij meer een probleem met de HD2.
klinkt meer als een probleem met je aanpassingen/rom, ik heb nergens problemen mee met me noise assasin... en andere hier op t forum hebben wel BT problemen, maar niet specifiek die...
(welke Windows versie is die Artemis?)

[ Voor 3% gewijzigd door Elwin23 op 18-02-2010 16:13 ]

Verwijderd

Betatesting vandaag....

Dus binnen enkele dgn!

fingers-x
Sherlock schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 09:07:

• Tom90
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 16:19
Hoi,

Ik heb sinds een paar dagen de HTC HD2 en de laatste rom erop.. :)

Maar het internet doet 't niet goed van Hi.

Hij connect wel normaal, en als je opera opent en een webpagina wil opzoeken werkt hij soms wel en soms heel traag of gewoon niet.. :/

Wat kan hier het probleem van zijn ? :?

edit

Hij zegt trouwens wel dat hij vol bereik heeft op die plekken met het tekentje ''H''.

[ Voor 13% gewijzigd door Tom90 op 18-02-2010 17:20 ]

• Elwin23
Tom90 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 17:18:
Hoi,

Hij connect wel normaal, en als je opera opent en een webpagina wil opzoeken werkt hij soms wel en soms heel traag of gewoon niet.. :/

edit

Hij zegt trouwens wel dat hij vol bereik heeft op die plekken met het tekentje ''H''.
rechtsbovenin dit forum staat een "zoek" knop, daarmee kan je zoeken of andere mensen dit probleem hebben gehad :)
dit is al heel veel voorbij gekomen, en nog geen definitieve oplossing voor...
klagen bij Hi zal in ieder geval helpen (hoe meer hoe sneller/beter)

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
sanook schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 12:37:
In de laatste versies van Google Maps zit ook de kompas functie geintegreerd, wat zeer makkelijk is als je lopend (of zeer langzaam rijdend) aan het navigeren bent.

http://www.google.com/mobile/gmm/
Als ik naar Google Maps ga met m'n HD2, zegt ie dat deze applicatie niet beschikbaar is voor mijn 'generic'. En toch zit er al Google Maps op m'n telefoon!

Een ander probleempje. Ik heb een mention bericht verwijderd op Twitter via de website. Als ik m'n mentions sync (gebeurt niet vanzelf, ik dacht syncen is meteen alles syncen) blijft het bericht staan. Wil ik het verwijderen, dan krijg ik de melding dat het bericht al op een andere manier verwijderd is. Ja dat klopt, maar dus moet het hier ook weg!

Ook heb ik inmiddels een lijst met tweets in Peep staan waar je bang van wordt. Geen idee wat de instelling "Laatste X tweets downloaden" moet doen, maar hoewel daar bij mij 50 staat ingevuld heb ik zeker heeeel wat meer dan 50 tweets in m'n lijst staan. Kan ik die lijst niet een keer leeggooien en opnieuw syncen? Kan helaas geen apart mapje oid vinden waar Peep bestanden staan.

Als er een update voor Peep is (ik kan ook het versienummer niet vinden) dan zit dat zeker alleen in een nieuwe ROM? 1.44.xxx hier namelijk

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

oh oh oh..

Met elke dag gaat mijn HD2 achteruit...

Mijn accu wil nog geen 4 uur meer vol blijven... ineens na rom 1.66
Sms wil nog vaak nog hangen..
Na in de oplader geweest te zijn krijg ik het scherm niet meer aan.
alsmaar vastlopers.
van begin af aan worden gesprekken spontaan beeindigd.
moet mobiel echt 5 x herstarten per dag met accu eruit anders doet ie niks meer..

Echt er is echt niks mee te beginnen... facebook updates werken ook voor geen fluit..

terwijl ik er in het begin nog zo blij mee was..

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Overnieuw beginnen, harde reset, en opschrijven welke fix ,tweaks je gebruik.
Door een hoop gepiel, kan je toestel "vervuild" raken, en traag worden.

• Xmoo
Laurentius26 Beta 2.0 :) Binnekort meer nieuws.

Verwijderd

Vraagje..pingen (gecombineerde sms/IM functie) is mogelijk op de blackberry..zag dat de I-phone ook al een Ping applicatie heeft. Kunnen we dit op onze HD2, (op windows mobile) ook? (verwachten)..

• CRXed
Elwin23 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 13:14:
Als ie een Vodafone branded toestel heeft, zal ie wel bij Vodafone zitten he :p
Elwin23 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:54:
[...]
ik heb bizar veel op auto update/om de zoveel uur, en gebruik de phone best intensief met tweakers/nu.nl/rsshub/opera/games/enz. en kom makkelijk een volledige werkdag door.. (nu vlak voor slapen 40%)
leg m elke nacht aan de lader
zoals ik al in de TS aangeef, volgens mij zijn er aan de ene kant mensen die met hun instellingen moeten kloten als ze langer als een dag mee willen... en aan de andere kant een groot verschil in batterijen tussen hd2's... maarrrrrr, mensen die er zoveel over klagen moeten minimaal de proggies even uittesten uit de TS, batterij loggers/testers enz.
Ik mag ook niet klagen over mijn batterij, so me = happy :*)

**Gisteravond opgeladen aan USB tot 100% en nog even aan ActiveSync gelegen, dus langer geladen dan nodig was
**Vannacht op standby op mn nachtkastje gelegen (niet aan de lader)
**Vanmorgen om half 8 wakker geworden met de wekker, paar keer gesnoozed.
Was toen gedaald naar 96%, ongeveer 1% in 2 uur gedaald.
**5 smsjes ontvangen, 2 verstuurd, 5 minuten gebeld, 9 mails ontvangen (ophalen om het uur)
**Beetje getwitterd en RSS gelezen, ook paar keer op internet geweest, via Opera
**Op de terugweg 20 minuten GPS aangehad met FlitsNav

En nu om 22:00 uur, 14,5 uur later dus, nog 73% over 8)

Ik heb gemerkt dat door het ophalen van mail in te stellen op 1 uur, ipv 30 minuten, veel scheelt in het verbruik.
Weer staat om de 3 uur, tweets handmatig, aandelen uit.

En ik laad mijn foon pas weer op, als het helemaal uit is gevallen, dus battery helemaal leeg, elke keer.

• Timmy_01
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-01 10:26
Xmoo schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 15:51:
[...]

Ik gebruik hem nu 1 week, en nog geen reboot nodig gehad ;)
Over het algemeen is deze versie V1.2 21891 (COM 2) van Laurentius26 zeer stabiel, stabieler dan V1.2 23529 (COM 5). Alleen heeft de laatste een andere onderbalk, en die vinden sommigen mooier.

Je ziet hier een vergelijking tussen beiden.

• Barfman
  • Laatst online: 20:40
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 21:41:
Vraagje..pingen (gecombineerde sms/IM functie) is mogelijk op de blackberry..zag dat de I-phone ook al een Ping applicatie heeft. Kunnen we dit op onze HD2, (op windows mobile) ook? (verwachten)..
Die is er al Palringo

System | Racing is in my Blood

• CRXed
En nog een paar aanraders:

Car holder met 1000mA USB oplader:
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=330398969489

Manilla tweak met meer quicklinks:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=625483

love them O+

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=584531

Deze is ook niet gek?.. gebruik die al tijden!

Verwijderd

En deze als je een leuke achtergrond zoekt :-)

http://www.mobinations.co...rs.php?resolution=480x800

Verwijderd

Ook dit soort verkapte hints naar warez willen we hier niet zien.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 19-02-2010 12:06 ]

Verwijderd

Netjes :Y
Achtergronden maak ik zelf (photoshop) :P

• Elwin23
lithje schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:18:
[...]

[...]

lol, branded vodafone, ff gemist, was nog vroeg denk ik :P
dan hebbie grote kans dat het aan je proxy ligt, die moet je ff uitvinken bij je Vodafone verbinding

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 21:41:
Wow, ik was net een beetje aan het googlen, maar ik ben nog niks tegengekomen. Ik wilde het net hier gaan vragen, zie ik dat jij dat toevallig ook hebt gedaan.
Ben ook erg benieuwd of diezelfde Ping! applicatie als op de iPhone naar WM geport gaat worden. Dat zal onze sms-kosten fors verminderen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

FF een Harde Reset doen...

Power OFF

VOL up/down beide ingedrukt houden Power ON

Volg de instructies op je scherm... belangrijke info op je phone staan? ff backup maken met My-Phone van M$

Succes!
Tom90 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 17:18:
Hoi,

edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Das een veel te drastisch advies!! :X

Hij kan beter de FAQ uit post 1 lezen:

Q: Mijn Hi internet verbinding valt dood na tiental minuten. Alleen het aan en uit zetten van de dataverbinding zorgt ervoor dat de verbinding weer tot leven komt. Kan ik dit verhelpen?
A: Ja. Door de naam van het toegangspunt te wijzigen van 'mmmportal.nl' naar 'internet', via:
(Sense Instellingen->Menu->Meer)->Verbindingen->Verbindingen->"Mijn bestaande verbindingen beheren"->Bewerken->Volgende-> Naam toegangspunt wijzigen van 'mmmportal.nl' naar 'internet'

@Arda: antwoord was ook al gegeven he op jullie vraag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaHa

IDD mijn fout!

Mijn reactie was bedoeld op deze melding;

"
oh oh oh..

Met elke dag gaat mijn HD2 achteruit...

Mijn accu wil nog geen 4 uur meer vol blijven... ineens na rom 1.66
Sms wil nog vaak nog hangen..
Na in de oplader geweest te zijn krijg ik het scherm niet meer aan.
alsmaar vastlopers.
van begin af aan worden gesprekken spontaan beeindigd.
moet mobiel echt 5 x herstarten per dag met accu eruit anders doet ie niks meer..

Echt er is echt niks mee te beginnen... facebook updates werken ook voor geen fluit..

terwijl ik er in het begin nog zo blij mee was..

"
CRXed schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 00:35:
[...]

Das een veel te drastisch advies!! :X

Hij kan beter de FAQ uit post 1 lezen:

Q: Mijn Hi internet verbinding valt dood na tiental minuten. Alleen het aan en uit zetten van de dataverbinding zorgt ervoor dat de verbinding weer tot leven komt. Kan ik dit verhelpen?
A: Ja. Door de naam van het toegangspunt te wijzigen van 'mmmportal.nl' naar 'internet', via:
(Sense Instellingen->Menu->Meer)->Verbindingen->Verbindingen->"Mijn bestaande verbindingen beheren"->Bewerken->Volgende-> Naam toegangspunt wijzigen van 'mmmportal.nl' naar 'internet'

@Arda: antwoord was ook al gegeven he op jullie vraag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:52:
Beste Mede HD2'ers,

Ik ben nu dik een maand in bezit van de HD2 i.c.m Vodafone abbo (+data). Zeer tevreden over het toestel, maar ik loop tegen een "bug" aan of een verkeerde instelling waar ik niet achter kom :)

Ik kan via Vodafone mijn e-mail (gmail) niet binnenhalen, hij geeft aan dat er een error plaatsvind bij de synchronisatie. Echter kan ik via Wi-Fi mijn mail zonder problemen binnenhalen. Voor de rest doet 3g het prima ! surfen gaat lekker snel etc.

Ik heb dit probleem al sinds 1.43NLD (daarna 1.66 en nu Dutty custom rom) maar op alle roms hetzelfde verhaal. Erg vervelend probleem want een van de redenen om naar een smartphone over te stappen is toch wel altijd mijn e-mail bij de hand hebben.

Als iemand een oplossing weet zou ik enorm uit de brandt geholpen zijn.

Mvg ReRichard
Hoi DeRichard,

Ik heb hetzelfde abbo. Hoe heb je die nieuwe ROM-versie erop gekregen. Ik heb iets gelezen van LSP ofzo, maar ik twijfel nog steeds? heb je enig idee hoe het met de garantie zit als het niet lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Omdat de vraag al gestelt is of je kan pingen vraag ik maar wat anders, ik heb nu Palringo geselecteerd, welke service moet ik selecteren? De "ping" service staat er voor zover ik weet niet bij. Heb al een beetje gezocht, maar kon niks vinden. :(
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Denk eerst zelf na voordat je hier een vraag stelt.
Gebruik eerst Google voordat je hier een vraag stelt.
Gebruik eerst de zoekfunctie op het forum voordat je hier een vraag stelt.

Het dumpen van vraagjes zonder eigen inzet wordt niet gewaardeerd en resulteert in een modbreak.